Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:35
BlackMage schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 21:15:
[...]

Volgens mij hebben alleen Mercy en Doomfist hier echt last van.

Andere heroes die er anders uit konden ontsnappen hebben nu nog steeds een mogelijkheid om het te overleven (wraith, recall), of zouden er juist in willen blijven (als Rein of Dva).
Genji, kan er niet meer uit. Tracer kan er niet meer simpel uit blinken, maar moet echt recall gebruiken.
rein kan er niet meer uit chargen. best wel een aardig buff voor zarya.

zeker omdat mercy er niet meer uit kan komen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
fjux schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 22:10:
[...]

Genji, kan er niet meer uit. Tracer kan er niet meer simpel uit blinken, maar moet echt recall gebruiken.
rein kan er niet meer uit chargen. best wel een aardig buff voor zarya.

zeker omdat mercy er niet meer uit kan komen nu.
Kon Genji er uit dashen nadat ie er al in zat? Sowieso denk ik dat je team er meer bij gebaat is door te reflecten (of om gewoon tegelijk dood te gaan met je team) maar ben geen Genji speler :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
BlackMage schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 22:13:
[...]

Kon Genji er uit dashen nadat ie er al in zat? Sowieso denk ik dat je team er meer bij gebaat is door te reflecten (of om gewoon tegelijk dood te gaan met je team) maar ben geen Genji speler :+
vaak genoeg gezien dat de genji omhoog dasht naar de ultende phara, en dan deflect.

erg lastig om goed te doen, maar heel erg vervelend voor de tegenstanders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-09 11:13
denk dat ik maar stop met season 5.. en competitive in zijn geheel..
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/2MzbITG.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:01

Ankh

|true

snowD schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 23:20:
[afbeelding]
OW
Ben benieuwd naar het nieuwe bansysteem. Want voor een casual gamer is de lol er snel af, groot aantal mensen die ik ken zijn al overgestapt naar andere games.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fjux
Bij mij gaat het toch nog best wel aardig dit seizoen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0fcr5fc.png

Grootste probleem op dit moment zijn alle support mains.
Regelmatig potjes met 4 support mains. dan worden de potjes een stuk lastiger!

Want 9 van de 10 keer spelen ze belabberd een tank of een dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:14

Thompson

Beeromaniac

Houden jullie die tabellen zelf bij of halen jullie die van een website?

Ik ben zelf dit seizoen begon op 2000, snel gestegen naar 2200, daar even gehangen en uiteindelijk gestegen naar 2450, terug gezakt naar 2250 en zit nu weer op 2400. Hoop binnenkort een keer boven de 2500 uit te komen.

Al met al ben ik tot nu toe niet ontevreden. Ik moet gewoon echt de regel blijven hanteren dat je max 2 losses achter elkaar hebt en daarna voor minimaal een uur stopt. Ik merk gewoon aan mezelf dat ik anders te gefrustreerd raak en daardoor zelf ook minder goed speel en communiceer.

Positief blijven en goed communiceren blijft _zo_ belangrijk. Nooit meteen iemands pick of de comp afzeiken, probeer je team te ondersteunen en positief te blijven. Dat is na 2 losses door hanzo mains en quad-support comps erg moeilijk, dus dan kun je beter even stoppen en 't op een later moment weer proberen.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:27

ErA

snowD schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 23:20:
[afbeelding]
Wat is hier mis mee dan :S?

Zoals ik al vaker heb gezegd.

Stel dat jouw "echte rating" 3400 is. Dan zit je binnen de volgende SR bandbreedte: 2650 - 3650.

De achterliggende gedachte die ik daarbij hanteer is dat het door een gelukstreak mogelijk is om een stuk boven je eigenlijk rating te komen, maar dat feest houdt al snel op dat het te moeilijk wordt.

Ik achter het veel waarschijnlijker dat je ver onder je eigen rating terecht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-08 12:00
Thompson schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 11:02:
Houden jullie die tabellen zelf bij of halen jullie die van een website?

Ik ben zelf dit seizoen begon op 2000, snel gestegen naar 2200, daar even gehangen en uiteindelijk gestegen naar 2450, terug gezakt naar 2250 en zit nu weer op 2400. Hoop binnenkort een keer boven de 2500 uit te komen.

Al met al ben ik tot nu toe niet ontevreden. Ik moet gewoon echt de regel blijven hanteren dat je max 2 losses achter elkaar hebt en daarna voor minimaal een uur stopt. Ik merk gewoon aan mezelf dat ik anders te gefrustreerd raak en daardoor zelf ook minder goed speel en communiceer.

Positief blijven en goed communiceren blijft _zo_ belangrijk. Nooit meteen iemands pick of de comp afzeiken, probeer je team te ondersteunen en positief te blijven. Dat is na 2 losses door hanzo mains en quad-support comps erg moeilijk, dus dan kun je beter even stoppen en 't op een later moment weer proberen.
Die tabellen komen van een website, in mijn handtekening staat als het goed het linkje naar mijn profiel. daar kun je je eigen profiel ook bekijken aan de hand van je Battle.net tag

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-08 11:24
fjux schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 08:47:
Bij mij gaat het toch nog best wel aardig dit seizoen.

[afbeelding]

Grootste probleem op dit moment zijn alle support mains.
Regelmatig potjes met 4 support mains. dan worden de potjes een stuk lastiger!

Want 9 van de 10 keer spelen ze belabberd een tank of een dps.
Welk platform speel je? Ik heb het tegenovergestelde.. Mijn random teamgenoten vragen altijd om een mercy maar picken zelf een genji mccree en hanzo. En als ze een tank spelen is het vaak ook dieptriest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
ErA schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 11:21:
[...]

Wat is hier mis mee dan :S?

Zoals ik al vaker heb gezegd.

Stel dat jouw "echte rating" 3400 is. Dan zit je binnen de volgende SR bandbreedte: 2650 - 3650.

De achterliggende gedachte die ik daarbij hanteer is dat het door een gelukstreak mogelijk is om een stuk boven je eigenlijk rating te komen, maar dat feest houdt al snel op dat het te moeilijk wordt.

Ik achter het veel waarschijnlijker dat je ver onder je eigen rating terecht komt.
Ik heb niet de voldoening dat ik op mij plaats ben.. moeilijk om te beschrijven.. uiteraard willen we allemaal omhoog en denk ik niet dat mijn SR zo veel zal fluctueren.

Kan aan mij liggen uiteraard maar als ik tot 2x toe de 35xx raak (einde s4 + nu s5) ga ik er eigenlijk wel een beetje vanuit dat ik niet super slecht ben, uiteraard houdt dit ook in dat ik "zonder" problemen terug moet kunnen komen op 35xx.

Maar voor nu heb ik niet echt de voldoening van yea ik ben masters, het voelt niet aan als een milestone.
Dit kan ook komen door de Dive-meta.. hopen dat de Zarya/Mccree buff en de toevoeging van Doomfist hier verandering in brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
Rule schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 11:38:
[...]

Welk platform speel je? Ik heb het tegenovergestelde.. Mijn random teamgenoten vragen altijd om een mercy maar picken zelf een genji mccree en hanzo. En als ze een tank spelen is het vaak ook dieptriest.
Gewoon op de PC :D

maar het ligt nogal aan de skill raiting waar je op zit.

ik heb het gevoel dat er veel support mains omhoog kunnen klimmen naar mid diamond, maar dan stagneren omdat ze te vaak andere support mains tegen komen.

schijnt in master ook een aardig probleem te zijn, maar dan Mercy mains. vooral omdat mercy een beetje een no skill hero is. (no offence aan de mercy mains hier)

Maar vaak zie je dat een Mercy main gewoon geen andere hero kan spelen. en als je er daar 2 van hebt ben je de lul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Laatst online: 12:27

ErA

snowD schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 11:49:
[...]

Ik heb niet de voldoening dat ik op mij plaats ben.. moeilijk om te beschrijven.. uiteraard willen we allemaal omhoog en denk ik niet dat mijn SR zo veel zal fluctueren.
Dit is mijn inziens een probleem wat veel van de discussie veroorzaakt.

Net als dat we onzelf knapper vinden dan we daadwerkelijk door andere worden gevonden, zo schatten we ook onze skills vaak hoger in dat ze werkelijk zijn.

Ik ben nu al 5 x op 3600 gekomen en daarna gedropped. Ik denk dat het veilig is om te stellen dat mijn rating ongeveer 3500 is. Ik ga me ook geen ilussies maken dat ik eens veel hoger ga komen.

Ik zou me gewoon bij diezelfde wetenschap neerleggen, dan heb je een hoop meer plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan_xl
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-08-2024
Leuk, 3 4 games met trolls. Nog nooit zo snel 105 punten verloren.

[ Voor 8% gewijzigd door Shodan_xl op 14-07-2017 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Eindelijk! Met veel dipjes tussendoor... season gestart op 2000 maar nu, platinum! :)
Volgende doel, diamond.

Ik denk zelf dat dat voor mij wel een beetje de max gaat worden, ergens tussen de 3000 en 3500. Mijn keuzes, counterpicks etc zijn allemaal wel ok maar ik mis soms de pure skill om het verschil te kunnen maken (met een DPS dan voornamelijk). Bij vlagen heb ik wel eens zo'n heerlijke game met soldier dat je iedereen afschiet alsof je aimbot hebt, maar dat is niet vaak genoeg om daarmee echt het verschil te kunnen maken.

Op de lagere niveaus kon ik dat verschil nog wel maken met junkrat maar wat hoger is dat toch lastig, wordt je vaker counterpicked door pharah/zarya.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-09 20:25
Shodan_xl schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 21:06:
Leuk, 3 4 games met trolls. Nog nooit zo snel 105 punten verloren.
Ik had precies hetzelfde gisteren, echt jammer dat mensen zo snel trowen. :(

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

En ik deze ochtend. In 8 potten (6 verloren) afgezakt naar 2491 (season high 2851). Gewoon duo teams die aan het trollen / throwen zijn! Ik vraag me echt af waarom ik dit spel überhaupt nog speel..
Kan beter weer terug gaan naar HotS, dan weet je zeker dat je om de zoveel tijd een pot wint. Matchmaking is daar imo een stuk fairder.

/me gaat maar eens wat anders doen, dit is slecht voor m'n bloeddruk.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Denk vandaag, zal weer eens een potje doen... 2165 > 1890. Ennnn we zijn weer terug waar we paar weken geleden waren.

Laat ook maar...

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb het ook maar links laten liggen :P sowieso nu andere games weer uigekomen zijn enzo neem ik de tijd er niet meer voor.

Doomfist vind ik wel erg leuk nog steeds.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-09 16:26
Ricmaniac schreef op zondag 16 juli 2017 @ 17:52:
Heb het ook maar links laten liggen :P sowieso nu andere games weer uigekomen zijn enzo neem ik de tijd er niet meer voor.

Doomfist vind ik wel erg leuk nog steeds.
Andere games uitgekomen? welke (aaa) games hebben we het over? De afgelopen maanden is er in mijn ogen geen leuke game uitgekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
rejer schreef op zondag 16 juli 2017 @ 18:52:
[...]

Andere games uitgekomen? welke (aaa) games hebben we het over? De afgelopen maanden is er in mijn ogen geen leuke game uitgekomen :)
In mijn geval niet persee nieuwe games maar gewoon wat games gekocht in de steam sale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Too funny. Van 1200 naar 1600 gegaan door enkel en alleen torbjorn te spelen. Zowel attack als defense :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 17:54
Is Overwatch een beetje de moeite waard als je er slechts een paar uur per week in kan/wil steken? Tegenwoordig speel ik heel casual, hoogstens een paar potjes achter elkaar Het lijkt me een leuke game, maar zo te lezen ook met de nodige diepgang en een behoorlijke learning curve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarune
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 21:42
Ik speel het nu 3 weken op PS4, binnen 2 weken naar level 35 op alleen QP, paar placement matches geprobeerd maar als je er even induikt en de Overwacht kriebel krijgt dan kom je er al snel achter dat een hele andere vibe aan matches geeft. Dit komt doordat de spelers alleen op prestatie spelen (voor zichzelf) of met een gecoördineerd team spelen (wat juist de bedoeling is). Als casual speler ben je dan gewoon kansloos of je moet echt het verschil kunnen maken met een character waar je zeer, zeer goed mee bent.

Ik speel paar uur per week, uurtje max op een dag maar merk wel dat je snel nog even een match eraan plakt, enorm verslavend en elke match op QP pakt anders uit en ook als beginner heb ik gemerkt dat je soms matches helemaal kan omdraaien door de juiste keuzes te maken.

Competitive ga ik niet eens meer proberen als casual player tot ik minimaal level 99+ ben misschien. Bij mij kriebelt het namelijk wel om met een goed team en communicatie verder te gaan, heb er alleen niet altijd de tijd voor :)

QP ben ik erg content mee tot nu toe, soms weleens de trolls of mensen die rond lopen te kutten maar elke match duurt maar 10 minuten. Daarnaast ontdek ik enorm diepgang welke ik niet verwacht had en vindt ik het een heerlijke game. Deze game gaat nog jaren het competive gaming speelveld bepalen.

Mijn advies, op PC als casual gamer nee...Op console als casual player, ja, maar dan alleen quickplay of arcade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Waarom niet op PC? Mijn ervaring is op de PC vrijwel gelijk, heb ook een hoop lol met gewoon nu en dan een paar QP potjes.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomski1986

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Ik blijf er bij, stop op tijd als je slechte potjes hebt door throwers/trolls whatever.
Als ik " gewoon" verlies, normale pot, dan doe ik er gerust nog een. Verlies ik er 2 achter elkaar, ook al waren t wel prima potjes, dan stop ik even.
Als ik verlies door throwers dan stop ik over t algemeen sowieso daarna eventjes, al is het maar een kwartier. Even die frustratie vergeten en je kunt veel beter weer positief met je team communiceren en spelen.

Voor degenen die dat nu nog niet doen; Ben positief actief op voice!
Dat helpt echt zo veel. Simpele calls over voice als "mercy low right side", "group up on stairs" "watch out pharah has ult" zijn van die kleine dingetjes die echt verschil kunnen maken. Daarnaast helpt het ook echt om positieve punten van je teamgenoten uit te lichten, een mooie save of goede ult etc.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-03 10:34

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Even een positieve noot.

Gisteren een potje of 10 achter elkaar gewonnen! Mystery Heroes wel te verstaan, maar toch. Na een goede pot te hebben gewonnen bleven we met het hele team bij elkaar en was het gemiddelde aantal gebruikte hero's per game ongeveer 2 _/-\o_

Ik weet het, het is Mystery Heroes. Maar ik vind dit een van de leukste modi. Je moet hier en daar wel wat mazzel hebben welke hero die je krijgt, maar op deze manier leer je ze dan ook weer spelen.

SR is een cijfer. 10 winst op Mystery Heroes ook O-)

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eld0
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-08 09:04
Thompson schreef op zondag 16 juli 2017 @ 12:06:
Eindelijk! Met veel dipjes tussendoor... season gestart op 2000 maar nu, platinum! :)
Volgende doel, diamond.

Ik denk zelf dat dat voor mij wel een beetje de max gaat worden, ergens tussen de 3000 en 3500. Mijn keuzes, counterpicks etc zijn allemaal wel ok maar ik mis soms de pure skill om het verschil te kunnen maken (met een DPS dan voornamelijk). Bij vlagen heb ik wel eens zo'n heerlijke game met soldier dat je iedereen afschiet alsof je aimbot hebt, maar dat is niet vaak genoeg om daarmee echt het verschil te kunnen maken.

Op de lagere niveaus kon ik dat verschil nog wel maken met junkrat maar wat hoger is dat toch lastig, wordt je vaker counterpicked door pharah/zarya.
Ik ben begonnen op 2200 aan het begin van de season, zaterdag diamond gehaald 3027 (ik was 2 weken geleden nog 2400). Hoe het komt dat ik zo snel kon stijgen: dankzij mijn Mercy. Ik speel wel af en toe dps (soldier) maar alleen als de dps er echt niks van bakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36
Vanavond een nieuwe patch? Wil eindelijk een keertje met doomfist kunnen spelen :D:D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
hmr schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 14:04:
Vanavond een nieuwe patch? Wil eindelijk een keertje met doomfist kunnen spelen :D:D
Ik zie nergens mensen die dit posten(youtube twitter etc) dus het lijkt mij niet vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
rejer schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 14:41:
[...]

Ik zie nergens mensen die dit posten(youtube twitter etc) dus het lijkt mij niet vandaag.
gezien het feit dat ze hem net nog hebben aangepast zal het nog wel niet live komen (hoop ik!)

Comp ga ik zeker die eerste week zo veel mogelijk vermijden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Doomfist zal wanneer ie wordt toegevoegd vast niet direct speelbaar zijn comp, iig dat nemlem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Volgende week komt ie. Quickplay wss voor een weekje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomski1986

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rejer
Tomski1986 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 19:21:
Volgende week komt ie. Quickplay wss voor een weekje.
Doomfist arrives on PC, PlayStation 4, and Xbox One July 27, 2017. klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:37

NoTimeRemains

I know

WTF

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/U3CQeWjm.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/KpjYfAPm.png

wat is dit voor een level?

edit: schijnbaar platinum, en dus level 1600 + 8)7 2250 uur played .... 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door NoTimeRemains op 18-07-2017 22:30 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
_/-\o_ :D _/-\o_ :D

"What kind of healing do you need sir?" "IM ON FIRE!!!!" 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
NoTimeRemains schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 22:28:
WTF

[afbeelding]

[afbeelding]

Die heeft dit seizoen ongeveer 10 dagen non-stop gegamed :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 24-09 05:03
NoTimeRemains schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 22:28:
WTF

[afbeelding]

[afbeelding]

Zoveel uur en dan nog maar platinum vind ik altijd een beetje treurig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
ErA schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 14:06:
[...]

Dit is mijn inziens een probleem wat veel van de discussie veroorzaakt.

Net als dat we onzelf knapper vinden dan we daadwerkelijk door andere worden gevonden, zo schatten we ook onze skills vaak hoger in dat ze werkelijk zijn.

Ik ben nu al 5 x op 3600 gekomen en daarna gedropped. Ik denk dat het veilig is om te stellen dat mijn rating ongeveer 3500 is. Ik ga me ook geen ilussies maken dat ik eens veel hoger ga komen.

Ik zou me gewoon bij diezelfde wetenschap neerleggen, dan heb je een hoop meer plezier.
Nu net 2 games gespeeld, eerste potje had een leaver, 2e potje mensen werden vrijwel direct pissig

https://www.reddit.com/r/...urning_point_in_the_game/
dit somt het voor mij op..
"Overwatch isn't a game where the team with the best player wins, it's a game where the team with the worst player loses."
Ik mag mischien op mijn plaats zijn, maar ik ga nu van 36xx naar bijna 31xx, oftewel mijn "skill rating" is all over the place? dit is gewoon niet logisch.

En hoe moet ik "plezier" hebben als iedereen direct boos word op elkaar als het ff niet lukt.. iedereen geeft na de 1ste push direct elkaar de schuld.

Ik wil best Overwatch spelen, ook Competitive, maar dan moeten mensen hun ego ff uit het raam gooien; dit is niet COD waar je mogelijk 1v6 kunt carry-en

Ben niet zozeer boos, eerder teleurgesteld, overigens is dit geen "aanval" op jou, ik begrijp wat je bedoelt. Maar ik speel comp omhoog tegaan en plezier te hebben, en niet omlaag en alleen maar boze mensen die elkaar met alles wat los en vast zit uitschelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokmeister
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-09 19:44
Zijn er hier nog mensen die op zoek zijn naar een team? Het lijkt mij wel tof om een paar keer in de week een avond met een team competetief OW te spelen. Ben zelf Mercy main, maar probeer dit seizoen ook andere heroes, vooral support. Voorig seizoen was ik laag diamond, nu gezakt naar mid plat. Stuur me een PB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@snowD er zijn inderdaad mensen die meteen boos worden. Als we dan ineens goed gaan door een regroup, dan is mijn opmerking:"like this?" om aan te geven dat ze niet zo moeten zeuren en ze zelf echt niet zo goed zijn.
Ik maak een spel voor mezelf wel leuk. En vaak ook door andere complimenten te geven. Meestal is dat Mercy voor de juiste heals en rez.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokmeister
[b][message=51974869,noline] En vaak ook door andere complimenten te geven. Meestal is dat Mercy voor de juiste heals en rez.
Als support is het ook je rol om je teamgenoten mentaal te supporten, vind ik dan. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D3F
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 17-09 22:48

D3F

hershel schreef op zondag 16 juli 2017 @ 22:11:
Is Overwatch een beetje de moeite waard als je er slechts een paar uur per week in kan/wil steken? Tegenwoordig speel ik heel casual, hoogstens een paar potjes achter elkaar Het lijkt me een leuke game, maar zo te lezen ook met de nodige diepgang en een behoorlijke learning curve.
Ja, ik ben van mening van wel. Heb het spel zowel op PS4 als op de PC aangeschaft. PS4 speel ik met vrienden (ook wel nodig want bijna niemand gebruikt een headset), PC speelt ik meer voor mezelf en wat competitiever (sinds gisteren pas gekocht, maar insteek is minder casual).

Je kunt prima dit spel spelen door slecht een paar uur per week er in te steken. Wat ik je dan adviseer is om voornamelijk Quick Play te doen, en niet competitief. Quick Play is casual, Competitive precies wat de naam zegt. Verschil in mentaliteit is groot te merken.

Er zijn meer dan 20 heroes, en je zult meerdere goed onder de knie moeten krijgen wil je goed deelnemen aan een ronde. Niet altijd is de hero die jij leuk vindt om te spelen beschikbaar of nodig. Elke hero kan namelijk maar 1x per team deelnemen in een potje. Als iemand switched, kan je hem natuurlijk wel weer pakken.

Overwatch is een Team Based Shooter met objectives. Geen Call of Duty, hoewel sommige spelers dit wel denken 8)7 . Het is wel een belonende game moet ik zeggen, het verslavingsgehalte is erg hoog!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
  • Laatst online: 03-09 14:14
Zo, met m'n alt account ook Master aangetikt :) Moest van mezelf bewijzen dat het op m'n main geen fluke was na een vliegende start vorig seizoen. Waar ik op m'n main een Rein main was en daarnaast vrijwel alleen maar support speelde, heb ik nu op m'n tweede account bijna alles als DPS gedaan.

Misschien nu maar eens placements afmaken op m'n main :P

https://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/Dolter-2216

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
yinx84 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 15:32:
Zo, met m'n alt account ook Master aangetikt :) Moest van mezelf bewijzen dat het op m'n main geen fluke was na een vliegende start vorig seizoen. Waar ik op m'n main een Rein main was en daarnaast vrijwel alleen maar support speelde, heb ik nu op m'n tweede account bijna alles als DPS gedaan.

Misschien nu maar eens placements afmaken op m'n main :P

https://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/Dolter-2216
Heb je dit solo gedaan zonder te groupen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
Is er iets wat je straft als je met zijn tweeën speelt ?
De laatste maanden kom ik enkel bij dpsers, er is geen tank of healer meer te bekennen.
Het betekend dat ik altijd of een healer of een tank moet zijn. (wat op laats ook wel eens saai word)

Meer mensen kennen dit ? (in quick play)

/edit, en altijd grote groepen tegen ons, 5, 6 etc.

[ Voor 8% gewijzigd door rejer op 23-07-2017 18:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blokmeister
rejer schreef op zondag 23 juli 2017 @ 14:47:
Is er iets wat je straft als je met zijn tweeën speelt ?
De laatste maanden kom ik enkel bij dpsers, er is geen tank of healer meer te bekennen.
Het betekend dat ik altijd of een healer of een tank moet zijn. (wat op laats ook wel eens saai word)

Meer mensen kennen dit ? (in quick play)

/edit, en altijd grote groepen tegen ons, 5, 6 etc.
Het matchmakingsysteem heeft een speciaal algoritme voor het matchen van spelers. Er is een interne ranking van spelers (MMR), anders dan je SR. De MMR geeft aan hoe goed het systeem denkt dat je bent en staat los van je SR. Het systeem probeert je te matchen aan spelers met soortgelijke MMR en groepgrootte. Dat betekent dat je als solo-queue-er vaak wordt gematcht aan andere solo-queue-ers van dezelfde MMR. Mocht dat niet lukken, dan kan het systeem jou matchen aan spelers met een lagere MMR en een grotere groep. Dus lager niveau maar mensen die met z'n tweeën of drieën spelen.

Andersom kan het dus ook zo zijn dat je als two-stack wordt gematcht tegen spelers met een hogere MMR dan jij. Dus jouw groep is van hetzelfde niveau, maar je speelt tegen betere spelers. Ik speel zelf bijna altijd 2/3-stack. Voor mij is dat het voordeligst. Met 6-stack speel je tegen zeer georganiseerde teams, wat het spel weer veel moeilijker maakt.

[ Voor 14% gewijzigd door Blokmeister op 24-07-2017 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
Blokmeister schreef op maandag 24 juli 2017 @ 11:20:
[...]

Het matchmakingsysteem heeft een speciaal algoritme voor het matchen van spelers. Er is een interne ranking van spelers (MMR), anders dan je SR. De MMR geeft aan hoe goed het systeem denkt dat je bent en staat los van je SR. Het systeem probeert je te matchen aan spelers met soortgelijke MMR en groepgrootte. Dat betekent dat je als solo-queue-er vaak wordt gematcht aan andere solo-queue-ers van dezelfde MMR. Mocht dat niet lukken, dan kan het systeem jou matchen aan spelers met een lagere MMR en een grotere groep. Dus lager niveau maar mensen die met z'n tweeën of drieën spelen.

Andersom kan het dus ook zo zijn dat je als two-stack wordt gematcht tegen spelers met een hogere MMR dan jij. Dus jouw groep is van hetzelfde niveau, maar je speelt tegen betere spelers. Ik speel zelf bijna altijd 2/3-stack. Voor mij is dat het voordeligst. Met 6-stack speel je tegen zeer georganiseerde teams, wat het spel weer veel moeilijker maakt.
Dag 1
3-7
WIN/LOSS

Dag 2
25-10
WIN/LOSS

Dag 3
8-19
WIN/LOSS

Dag 4
9-2
WIN/LOSS

Het is altijd win, loss, win, loss, win. Dat valt me zo erg op.
Maar er zit een systeem in dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
rejer schreef op maandag 24 juli 2017 @ 12:00:
[...]

Dag 1
3-7
WIN/LOSS

Dag 2
25-10
WIN/LOSS

Dag 3
8-19
WIN/LOSS

Dag 4
9-2
WIN/LOSS

Het is altijd win, loss, win, loss, win. Dat valt me zo erg op.
Maar er zit een systeem in dus. :)
Dat hebben mijn vrienden en ik ook, dus misschien is het een teken dat we op de juiste ranking zitten. Maar frustrerend is het soms zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokmeister
Ik denk dat dat wel meevalt. Ik heb ook wel vaak win/loss streaks, dat gaat niet één om één. Op het moment dat je een lange streak hebt, dan denkt het MMR-systeem dat je vet goed bent, en probeert je dan te matchen tegen betere spelers. Uiteindelijk houdt dat op en zal je spelen tegen mensen die beter zijn dan jij en je dus weer verliest.

Behalve dat zit er natuurlijk ook een hoop ruis in: one-trick-instalockspelers, leavers, trollers, enzovoort. Dit gebeurt bij jouw team, maar ook bij de tegenstander. Dan kan je dus winnen van een team waarvan het systeem denkt dat het beter is dan jouw team, of juist andersom. Ik denk dat het systeem daar juist wel rekening mee houdt. Ik heb een keer een post van Jeff Kaplan gelezen, waarbij ze een streamer volgden die net een nieuwe account had gekocht (en dus smurfte). Ze hielden achter de schermen de statistieken bij, en binnen tien matches was de MMR van de smurf ongeveer gelijk aan die van zijn echte account.

Ik denk wel dat er een soort van traagheid in het systeem zit trouwens. Stel dat jij laag bronze bent (500SR) en iemand in de top 500 neemt je account over. Natuurlijk zal je enorm snel klimmen, maar ik denk niet dat je binnen 10 matches boven de 4000SR zit of dat je wordt gematcht tegen die spelers. Ik weet wel dat het aantal SR dat je wint/verliest afhangt van hoe goed het systeem denkt dat je bent. Het kan dus zomaar zijn dat jij 50SR krijgt, terwijl je teamgenoot maar 10 krijgt, omdat jij veel beter speelde dan je teamgenoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

Het systeem kent geen win of loose streaks meer, dat is er sowieso uitgehaald. Daarnaast is er nog een hidden SR, die schijnt veel nauwkeuriger te werken. De SR die je ziet kent veel meer pieken en dalen bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Raptar schreef op zondag 23 juli 2017 @ 10:48:
[...]

Heb je dit solo gedaan zonder te groupen?
90% solo. Af en toe een stay in group.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokmeister
Ankh schreef op maandag 24 juli 2017 @ 17:09:
Het systeem kent geen win of loose streaks meer, dat is er sowieso uitgehaald. Daarnaast is er nog een hidden SR, die schijnt veel nauwkeuriger te werken. De SR die je ziet kent veel meer pieken en dalen bijvoorbeeld.
Ja en nee. Dat van de hidden SR klopt inderdaad, dat wordt vaak de MatchMaking Ranking of MMR genoemd. Op het moment dat jij een hoge win streak hebt, dan ben je waarschijnlijk te goed voor je huidige rank en denkt het MMR-systeem dat ook. Omdat je goed speelt, krijg je meer SR per ronde, los van je streak. Omdat het systeem denkt dat je beter bent dan je rank, word je gematcht met spelers van een hoger niveau, en zal je dus nog meer SR krijgen voor een win.

Verder weet ik wel dat de streak bonus erg omlaag gebracht is, maar ik weet niet of hij helemaal weg is. Dat zou natuurlijk kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:37

NoTimeRemains

I know

Blokmeister schreef op maandag 24 juli 2017 @ 22:22:
[...]

Ja en nee. Dat van de hidden SR klopt inderdaad, dat wordt vaak de MatchMaking Ranking of MMR genoemd. Op het moment dat jij een hoge win streak hebt, dan ben je waarschijnlijk te goed voor je huidige rank en denkt het MMR-systeem dat ook. Omdat je goed speelt, krijg je meer SR per ronde, los van je streak. Omdat het systeem denkt dat je beter bent dan je rank, word je gematcht met spelers van een hoger niveau, en zal je dus nog meer SR krijgen voor een win.

Verder weet ik wel dat de streak bonus erg omlaag gebracht is, maar ik weet niet of hij helemaal weg is. Dat zou natuurlijk kunnen.
ik weet iig dat 6 win streak niets voor je bonus doet.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Ben afgelopen week met weer lekker geklommen op de ladder... Nu rustig weer mijn terugkeer naar diamond bewerkstelligen..

Speel voornamelijk Zarya sindskort en merk dat je daarmee behoorlijk kan bijdragen aan het team. Wil carry niet in mijn mond nemen (nou ja eigenlijk wel), en vind het steeds leuker :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
Waarom doomfist eigenlijk pas over 2 dagen? Patching is altijd elke dinsdag. beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
hmr schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 16:31:
Ben afgelopen week met weer lekker geklommen op de ladder... Nu rustig weer mijn terugkeer naar diamond bewerkstelligen..

Speel voornamelijk Zarya sindskort en merk dat je daarmee behoorlijk kan bijdragen aan het team. Wil carry niet in mijn mond nemen (nou ja eigenlijk wel), en vind het steeds leuker :D
Zarya is zeker leuk! en heeft een aardig carry potentieel.

Nadeel alleen is dat ze in de huidige meta vaak niet heel erg nuttig kan zijn. als de tegenstander full dive gaat(wat ze lang niet altijd doen) is het erg lastig om charge op te bouwen omdat er relatief gezien weinig spam damage voorbij komt.

En een zen redden in de backline van een tracer die er ineens is vergt erg snelle reflex en een beetje gelukt.
En veel van de hero's kunnen nu nog ontsnappen uit de Grav (nog wel, duurt niet lang meer!!!!)

maar ja, een high charge Zarya is erg leuk ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
rejer schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 19:29:
Waarom doomfist eigenlijk pas over 2 dagen? Patching is altijd elke dinsdag. beetje jammer.
Weet het niet zeker, maar zal er vast mee te maken hebben dat ze het op alle platformen tegelijk willen uitbrengen. Op consoles hebben patches eerst goedkeuring nodig van de desbetreffende bedrijven.

In ander goed nieuws: https://us.battle.net/forums/en/overwatch/topic/20758356169

Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
yinx84 schreef op maandag 24 juli 2017 @ 19:18:
[...]

90% solo. Af en toe een stay in group.
Knap man! Of ik heb een waanzinnig gebrek aan skills, of ik ben vervloekt in competitive. Ik kom maar niet uit gold... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
In de nieuwe ptr die zal komen krijgen voor zover ik weet roadhog en junkrat buffs.
Roadhog zal nu tijdens het lopen zijn healing ability kunnen gebruiken en 50 percent minder damage krijgen tijdens die ability.
Junkrat krijgt twee concussion mine charges en z'n riptyre krijgt ook een buff. Ofwel meer hp, ofwel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:10
Of dat nou de buff is die Roadhog nodig heeft betwijfel ik. Of junkrat die buffs nodig heeft betwijfel ik ook, zeker in de lagere regionen is het vaak een solide pick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:38
Hoelaat is doomfist vandaag available?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-09 16:21
Ambition88 schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 10:06:
Geen idee. Wellicht omdat mijn XBO op de VS staat maar ik kan nog gewoon spelen, geen patch te zien en de mededeling over serveronderhoud heb ik afgelopen dinsdag voor het laatst gezien. Heb ook nog geen patchnotes gezien.

Junkrat buff is voor mij welkom, zeker wat de trap betreft.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Aardige buffs voor RH en Junkrat! De healing buff voor Road vind ik dan wel echt terecht, als hij healed kan hij zeker 2 seconden niks doen en kan je altijd met gemak een magazijn op zijn hoofd leegschieten. Jouw ult is bijna vol en hij schiet met het healen niks op. Het klinkt wel altijd lekker, dat geluid van die headshots :P. Het ziet er alleen altijd zo machteloos en lullig uit.

De 2 concussion mines zijn dan denk ik wel weer wat OP. Als je er 1 op iemand afgooit is hij/zij vaak al dood, nu je deze ability om de zoveel tijd kan "spammen" vind ik meh. Ik weet nu al dat het mij ontzettend gaat irriteren, een beetje het noobtuben van CoD zeg maar.

However, het is nog PTR, we shall see.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ambition88 schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 10:06:
Volgens geruchten vanavond 19:00 uur.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 7unkrat
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22-12-2021
Niet heel spannend maar toch.

[PC] Overwatch Patch Notes – June 27, 2017

BUG FIXES

Heroes
Fixed a bug that prevented Pharah’s “I am the rocket queen” voice line from playing correctly
Fixed a bug that allowed Orisa’s ultimate to charge while her Supercharger was deployed

Stadia: 7unkrat#5173

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
je weet dat het vandaag 27 JULI is he? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 7unkrat
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22-12-2021
Ambition88 schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 15:48:
je weet dat het vandaag 27 JULI is he? :P
Hhahaha... |:(
Ik mag de kerstboom alvast wel gaan optuigen voor ik te laat ben.

Helemaal in het kader van Doomfist... alles wat er op lijkt grijp ik aan met 2 ferme knuistjes.

Stadia: 7unkrat#5173

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
7unkrat schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 16:59:
[...]

Hhahaha... |:(
Ik mag de kerstboom alvast wel gaan optuigen voor ik te laat ben.

Helemaal in het kader van Doomfist... alles wat er op lijkt grijp ik aan met 2 ferme knuistjes.
wel raar dat we al halverwege de dag zitten en er nog niks bekend is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ze willen het stil houden zei Blizzard, het moet een verrassing blijven. Ik denk dat de 19:00 uur klopt, anders heeft het weinig zin meer om het nog uit te rollen vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
Lekker Ventje schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 18:28:
Ze willen het stil houden zei Blizzard, het moet een verrassing blijven. Ik denk dat de 19:00 uur klopt, anders heeft het weinig zin meer om het nog uit te rollen vandaag.
ik vind het ook altijd zulke onzin die release dagen. ipv gewoon 00:01 live te gaan, nee het moet altijd op het einde van de dag... Maarja voor de US zal het wel weer een fijne tijd zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door rejer op 27-07-2017 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
nou 19.00 is het dus in ieder geval niet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekker Ventje
De gamers boeit heel dit toneelspel van Blizzard niet, inderdaad gewoon om middernacht live gaan en geen flauwekul verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
volgens mij komt hij om 20.00 uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ben vooral benieuwd naar de veranderingen bij de lootboxen. Ben lvl 260 maar zit nog niet op de helft van wat er te krijgen is. Heb al wel meer dan 13.500 gold door alle doublures.
Doomfist speel ik enkel in de trainingsafdeling. Over een week zijn er heel wat minder die hem nog spelen en dan ga ik wel. Zo ging dat met Sombra en Orisa ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 23-09 10:16
Hier is die nóg niet online op ps4. Gogo blizzard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patch is nu aan het downloaden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
pc of ps4? op pc zie ik nog niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Op de XBO zit ik al een minuut tegen Entering game aan te kijken en verder gebeurt er niets.

De game kan niet connecten met XBox Live :X

[ Voor 20% gewijzigd door Lekker Ventje op 27-07-2017 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ambition88 schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 20:08:
[...]

pc of ps4? op pc zie ik nog niks
PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
Kan de update niet downloaden. Hij zou er wel moeten zijn, als ik in overwatch menu ben staat er dat ik moet herstarten voor de update. Al paar keer geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ik zie nu een melding dat ze aan de server aan het werk zijn, duurt enkele minuten zeggen ze. Neem aan dat er rond half negen gespeeld kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
Bij mij is die nu aan het downloaden. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sergelwd
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-04-2021
gelijk maar even 6vs6 doomfist elimination;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Nog steeds niets hier, weet niet hoeveel minuten er in een few gaan maar het begint nu toch wel vervelend te worden. Waarom dan niet in de ochtend?

Goh, de update gaat nu pas downloaden nadit ik de XBO uitgezet en opnieuw gestart heb. De game zelf meerdere keren opstarten hielp niet. Hopelijk gaat t nu wel goed.

En het is verneukt nu. Heb 1 match kunnen spelen en er kan nu geen nieuwe game gestart worden. De hele tijd error, trying again. |:( Skirmish werkt wel maar dat boeit me niet.

[ Voor 58% gewijzigd door Lekker Ventje op 27-07-2017 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:10
Ik mag Doomfist wel. Niet dat ik al erg goed er mee ben maar toch.
Wel het gevoel dat Meteor Strike een beetje te langzaam dropt, te vaak dat mensen nog weg kunnen komen, zelfs als activeer je de drop vroegtijdig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:20
Ik ben blij dat ik de laatste maand Sombra heb leren spelen, wat een heerlijke doomfist counter is dat zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
Ik vind doomfist tot nu.. mwahhhhh. Misschien komt het nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:06
Ik had Overwatch al enkele maanden geleden gehad van mijn vriendin alleen niets mee gedaan. Vandaag eens begonnen, wel aardig eigenlijk. Ben maar meteen als healer gegaan, wat ik in WoW ook speel. Merk wel dat ik erg het gevoel heb dat dit spel beter tot zijn recht komt in een fixed group met voicechat erbij etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc.
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-11-2024
Zeker, zo veel leuker met team, al is het maar met 3/4 man. Voice scheelt ook een hoop. Mochten er nog mensen op ps4 spelen, mijn psn is qeqe86. speel alle modes, ranked rond 2100.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
Gaat nog steeds best lekker hiero :) Hoor veel klachten over S5, maar tot nu toe kom ik echt zelden toxicity tegen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/peRdgr4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
Donder, dat is n mooi lijntje gestaag naar boven. Moet zeggen dat ik na de placements ook weinig throwers e.d. heb gehad. Heb n hekel aan dat volk, maar reageer r niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
endechaos schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 12:46:
Ik vind doomfist tot nu.. mwahhhhh. Misschien komt het nog.
Doomfist valt mij behoorlijk tegen. Hij is echt zooooo squishy. Die ult is useless zonder Zarya graviton en je hitbox is echt veeel te groot.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

hmr schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:49:
[...]

Doomfist valt mij behoorlijk tegen. Hij is echt zooooo squishy. Die ult is useless zonder Zarya graviton en je hitbox is echt veeel te groot.
Hij valt niet echt tegen hoor. Maar mensen denken omdat hij zo'n groot frame heeft dat het een tank is. Als je dan je special attacks (praktisch alle attacks dus) niet raakt dan krijgt hij ook geen shield. En dan is 250HP opeens erg weinig. Hij blijft ten slotte een attacker.

Wat betreft z'n ult ben ik het helemaal met je eens. Die kondigt zich veel en veel te duidelijk aan. Zonder een Zarya of Mei ult doet het weinig en is iedereen al weg voordat je neerkomt.

Hij kan best nuttig zijn vanwege z'n mobility. Het is gewoon een high skill hero die je in de vingers moet krijgen (als je wil).

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
8GUS schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:01:
[...]

Hij valt niet echt tegen hoor. Maar mensen denken omdat hij zo'n groot frame heeft dat het een tank is. Als je dan je special attacks (praktisch alle attacks dus) niet raakt dan krijgt hij ook geen shield. En dan is 250HP opeens erg weinig. Hij blijft ten slotte een attacker.

Wat betreft z'n ult ben ik het helemaal met je eens. Die kondigt zich veel en veel te duidelijk aan. Zonder een Zarya of Mei ult doet het weinig en is iedereen al weg voordat je neerkomt.

Hij kan best nuttig zijn vanwege z'n mobility. Het is gewoon een high skill hero die je in de vingers moet krijgen (als je wil).
Ik denk niet dat hij een tank is, zelfs als je conservatief speelt is hij nog erg squishy. Zonder dedicated healer word je vrij simpel gecounterd. Ben benieuwd hoeveel er mee zal worden gespeeld op diamond +

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
hmr schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 13:26:
[...]

Ik denk niet dat hij een tank is, zelfs als je conservatief speelt is hij nog erg squishy. Zonder dedicated healer word je vrij simpel gecounterd. Ben benieuwd hoeveel er mee zal worden gespeeld op diamond +
De speelstijl van doomfist is gewoon wat anders dan mensen verwachten.

Het is geen genji/tracer die gewoon maar naar binnen kan rennen, chaos creeën en weer wegwezen.

ik denk vooral dat doomfist erg sterk kan zijn als je hem ala reaper gaat spelen. (lurk and pounce)
en let wel, hij heeft de potentie om iedere 4 sec een instand kill te maken.

het is gewoon een char dat de support van zijn team nodig heeft, niet raar toch?
Mcree, reaper ect hebben ook hun team nodig om iets te kunnen doen solo naar binnen rennen en zij worden ook 'makkelijk gecounterd'.

Maar ja, je moet zeker wel oppassen met doomfist vanwege zijn hitbox ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:11

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Servers down?

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Er gaan geruchten dat vandaag de summer games patch erop komt. Duss...wellicht dat :)

[ Voor 13% gewijzigd door 8GUS op 01-08-2017 15:15 ]

Bricks In Motion

Pagina: 1 ... 15 ... 38 Laatste