Hier zo'n noob die zijn best doet!yinx84 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 08:00:
Dat je na een lange periode afwezigheid van 2800 naar 2500 valt is dan ook helemaal niet raar. Hoe lang was de break die je genomen hebt? Hoeveel heb je sindsdien aan je skills gewerkt? Video's bekeken? Je gameplay geanalyseerd?
Voor je break had je ook tirades hoe het allemaal aan het spel ligt. Toen lag het aan Roadhog die te overpowered was en z'n hook die bullshit was (lucky you, allemaal gefixt!). Het spel was te kinderachtig en het lag allemaal niet aan jou.
Er zijn massa's mensen die elk seizoen solo door hard te werken aan zichzelf de ladder beklimmen. Jij bent alleen maar aan het klagen dat je het niet op een zilveren bordje aangereikt krijgt. Als je solo niet uit Platinum kunt klimmen dan heb je geen enkel recht op een hogere rank.
Vorig season na mijn placements op 1500. Echt ontzettend brakke placements maar uiteindelijk wel boven de 2000 uitgekomen einde season. Dit season na de placements wel wat hoger gekomen, ik dacht ergens rond de 2000 maar niet meer zeker. En zojuist voor het eerst boven de 2500 uitgekomen! 2511 om precies te zijn
Nog genoeg te leren dat is iets wat zeker is!

Mijn dipje van voor 16 juni staat er helaas niet bij, toen van 2350 naar 2025 gezakt...
Edit: zucht.. en meteen weer 3 losses achter elkaar te pakken. Reden: kinderen. 2 games met 4x DPS en 1 game met 5x DPS. Voeg daar het nodige zout aan toe en je hebt de pareltjes van de community te pakken!

[ Voor 14% gewijzigd door schaapiej op 04-07-2017 16:49 ]