[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 99 ... 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ApC_IcE schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 09:12:
[...]

Zodat er nieuwe dingen kunnen worden getest. De nieuwe anti cheat dingen bijvoorbeeld.
En zodat ik aan sommige dingen alvast kan wennen voor ze worden toegepast. Vind het ook wel prettig spelen op 2 verschillende servers.
Die zijn gewoon getest op de test servers?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLct
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16:13
Korkss schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 15:31:
Zo.. start even 2 potjes solo fpp. 1e potje land ik met 4 andere dudes in een klein stadje op de nieuwe map. Ik kill er 3 en de andere werd door een ander gekilled.
Mooi stadje voor mij alleen, prima loot en door. Kan prima in de cirkel blijven, waar ik ineens in de verte (meter of 130) iemand achter een steen zie. Een goed geplaatste headshot en nog 2 op zn borst maakt kill 4. Uiteraard begint er gelijk ook iemand op mij te schieten, hij achter een muurtje, ik achter een steen. Beide raken we elkaar 2x. Ik heal en zie dat de cirkel eraan komt. 15 meter verderop een motor. 2 rookbommetjes dan maar en de gunfight laten voor wat het is. Veilig aangekomen bij de motor stap ik erop, en nog zonder gas te geven “died from falling” dit met nog 11 mensen over.

Zuur maar vol goede moed begin ik mijn 2e potje. Ik land met 3 anderen in dat containergebiedje naast military (slecht in namen) pak netjes mijn 1e kill en vergaar me wat prima loot.
Ineens zie ik tussen de containers op een metertje of 50 iemand lopen, hij zag mij ook en raakt me goed. Nog 20% leven over. Ik ren achter een loods weg en zigzag door de containers. Spring in een container om mezelf te healen.
Door mn headset hoor ik hem lopen op een afstandje en bammm dood ben ik.
Ik kijk de killcam, mikt hij gewoon in de lucht, schiet, en ik val dood in die container.

Pc uit, zuur op de bank gaan zitten en hier even heerlijk mijn gal spugen over deze game!
Jeetje mina wat zuur, en dat gwn met fpp? Ik dacht dat cheaters alleen bij tpp zijn te vinden :X

Life is too short to drive boring cars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:04
Tsurany schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 09:20:
[...]

Kon jij dan gisteren spelen op test servers? Bij ons lukte matchmaking niet...

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemical
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 26-01-2024
Zijn er meer mensen die de laatste tijd last hebben met sessies te joinen? Wanneer we de game starten blijf ik regelmatig op het zwarte laadschem hangen. Normaliter zie je dan 3 witte laadblokjes rechts onderin. Deze zie ik dan niet en blijf oneindig op het zwarte scherm hangen. Moet dan altijd de game force quiten en snel opnieuw inloggen.

Heb hier voorheen nooit problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kazzzdafke schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 09:43:
[...]

Kon jij dan gisteren spelen op test servers? Bij ons lukte matchmaking niet...
Niet geprobeerd. Zag enkel het Twitter bericht dat de patch op de test server stond en even later het bericht dat de patch 's nachts naar de live servers ging.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:15

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Tsurany schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 09:20:
[...]

Je kan best elke vraag beantwoorden met een wedervraag, echter inhoudelijk:
Volgens mij heb je het niet helemaal gevolgd, en heb jij die anti cheat dingen in ieder geval niet getest zo te horen.
We kunnen al een tijdje niet in de testserver. Wanneer ben jij er voor het laatst geweest?
Althans niet inloggen: hij blijft hangen op matchmaking en kan alleen NA en Asia selecteren. (werken dus ook niet)
De server waar je nieuwe dingen kan uittesten voor ze worden geïmplementeerd op de main server.
Oftewel het hele doel van dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:21
Hemical schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 09:49:
Zijn er meer mensen die de laatste tijd last hebben met sessies te joinen? Wanneer we de game starten blijf ik regelmatig op het zwarte laadschem hangen. Normaliter zie je dan 3 witte laadblokjes rechts onderin. Deze zie ik dan niet en blijf oneindig op het zwarte scherm hangen. Moet dan altijd de game force quiten en snel opnieuw inloggen.

Heb ik gisteren voor het eerst ook meegemaakt. En ook voor het eerste dat het spel halverwege een sessie crashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ApC_IcE schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 09:53:
[...]

Je kan best elke vraag beantwoorden met een wedervraag, echter inhoudelijk:
Volgens mij heb je het niet helemaal gevolgd, en heb jij die anti cheat dingen in ieder geval niet getest zo te horen.
We kunnen al een tijdje niet in de testserver. Wanneer ben jij er voor het laatst geweest?
Althans niet inloggen: hij blijft hangen op matchmaking en kan alleen NA en Asia selecteren. (werken dus ook niet)
De server waar je nieuwe dingen kan uittesten voor ze worden geïmplementeerd op de main server.
Oftewel het hele doel van dat ding.
Misschien dan zelf ook eens wat uitgebreider posten? Jij vraagt enkel wanneer de server weer online komt een paar uur voordat de patch naar de live servers gaat. Lijkt mij een vrij zinloze vraag op dat moment.
Geef dan aan dat je problemen hebt om de test servers in te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:15

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Tsurany schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:03:
[...]

Misschien dan zelf ook eens wat uitgebreider posten? Jij vraagt enkel wanneer de server weer online komt een paar uur voordat de patch naar de live servers gaat. Lijkt mij een vrij zinloze vraag op dat moment.
Geef dan aan dat je problemen hebt om de test servers in te komen.
Volgens mij ben je nogal geïrriteerd door mijn opmerking.
Als je een paar posts daar boven leest had je gezien dat we dat daarover hadden. Daarin staat :

ApC_IcE in "[PC] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds"
(zodat je niet hoeft te zoeken)

Om een vraag zinloos te noemen getuigt niet echt van een goede gesprekspartner dus dit is mijn laatste bericht aan jou. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ApC_IcE schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:08:
[...]

Volgens mij ben je nogal geïrriteerd door mijn opmerking.
Als je een paar posts daar boven leest had je gezien dat we dat daarover hadden. Daarin staat :

ApC_IcE in "[PC] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds"
(zodat je niet hoeft te zoeken)

Om een vraag zinloos te noemen getuigt niet echt van een goede gesprekspartner dus dit is mijn laatste bericht aan jou. ;)
Waarom zou ik geïrriteerd moeten zijn? Het enige wat ik me af vraag is waarom je enkel uren voordat de patch live gaat vraagt of de test servers nog online komen. Het lijkt mij dat de focus dan volledig ligt op het brengen van de patch naar de live servers.

Dat jij niet kan spelen betekent overigens niet dat de patch niet getest wordt of niet live staat.

[ Voor 6% gewijzigd door Tsurany op 01-02-2018 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-09 08:12

Jep, heb ik al meer dan een maand bij 5% van de potjes ofzo. Laatste tijd gaat het bij mij wat beter, maar vrienden van me hebben er juist sinds de laatste week pas voor het eerst last van gehad. Irritant, iedereen terug naar de lobby, en opnieuw proberen. Zul je net zien dat dan je favoriete map aan je neus voorbij gaat :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
floriz87 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:18:
[...]

Jep, heb ik al meer dan een maand bij 5% van de potjes ofzo. Laatste tijd gaat het bij mij wat beter, maar vrienden van me hebben er juist sinds de laatste week pas voor het eerst last van gehad. Irritant, iedereen terug naar de lobby, en opnieuw proberen. Zul je net zien dat dan je favoriete map aan je neus voorbij gaat :'( .
Het ergste is dat die potjes als een loss bij je stats erbij komen. Dan ben je 28e van de 28 omdat de game crasht, dan moet je toch een chicken dinner halen om dat enigszins te kunnen compenseren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Tsurany schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:20:
[...]

Het ergste is dat die potjes als een loss bij je stats erbij komen. Dan ben je 28e van de 28 omdat de game crasht, dan moet je toch een chicken dinner halen om dat enigszins te kunnen compenseren :(
Als je voor de countdown voorbij is, terug naar lobby gaat??
Nee toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:09
Heeft iemand anders sinds de laatste update toevallig ook last van ontzettende framedrops in Erangel. Voorheen kon ik alles op high/ultra draaien zonder enige problemen maar sinds de afgelopen patch heb ik op verschillende plekken in Erangel hele zware fps issues (van 80+ stabiel omlaag naar 15-25fps).
Het foilage op laag zeggen heeft hierbij een kleine verbetering opgeleverd, maar het blijft niet fijn spelen.

Op de nieuwe map Miramar heb ik geen enkele performance issue. Daar haal ik een constante 70-100fps waar ik ook loop. Red zone heeft geen invloed op de FPS op beide maps.

Specs waar ik op draai:
Core i7 7700K
16GB DDR4
Geforce 1060GTX 6GB
SSD

Windows 10 met een triple screen setup (expanded)
Laatste Nvidia drivers.

Mocht iemand nog suggesties hebben hoor ik het graag. Enige wat mij is opgevallen is dat in PUBG mijn videokaart permanent 96-99.8% wordt belast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kazzzdafke schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:21:
[...]

Als je voor de countdown voorbij is, terug naar lobby gaat??
Nee toch?
Maar je gaat in dit geval niet netjes terug naar de lobby, je "crasht" tijdens het laden. De game houd jou dus gewoon in het spel omdat je wellicht nog wilt reconnecten. Echter aangezien reconnect niet fatsoenlijk werkt start iedereen op dit moment een nieuwe game met je squad en telt die andere game als een loss voor iedereen die crasht. Voor de squadmates die niet gecrasht zijn en wel de exit lobby functie gebruiken telt het niet als een loss aangezien zij netjes de game verlaten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivve
  • Registratie: Februari 2016
  • Niet online

Ik heb het nu ook een maand ongeveer terwijl daarvoor de game nooit tijdens loading vastliep. Aan de laadblokjes kan je het idd gelukkig goed zien, ik kan meest nog wel op tijd joinen (leve de SSD). Ook crasht de game sindsdien nog wel eens mid-game, maar gelukkig relatief zelfdzaam vergeleken met de laadscherm crash.
Ik hoop dat ze dit snel fixen, want het is wel irritant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Whiteflashh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-09 15:06
Bloodhoundje schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:29:
Heeft iemand anders sinds de laatste update toevallig ook last van ontzettende framedrops in Erangel. Voorheen kon ik alles op high/ultra draaien zonder enige problemen maar sinds de afgelopen patch heb ik op verschillende plekken in Erangel hele zware fps issues (van 80+ stabiel omlaag naar 15-25fps).
Het foilage op laag zeggen heeft hierbij een kleine verbetering opgeleverd, maar het blijft niet fijn spelen.

Op de nieuwe map Miramar heb ik geen enkele performance issue. Daar haal ik een constante 70-100fps waar ik ook loop. Red zone heeft geen invloed op de FPS op beide maps.

Specs waar ik op draai:
Core i7 7700K
16GB DDR4
Geforce 1060GTX 6GB
SSD

Windows 10 met een triple screen setup (expanded)
Laatste Nvidia drivers.

Mocht iemand nog suggesties hebben hoor ik het graag. Enige wat mij is opgevallen is dat in PUBG mijn videokaart permanent 96-99.8% wordt belast.
Yup ik heb dit ook alleen op die map en alleen in bepaalde gebouwen.
Speel met een 8700k en 1080TI dus ligt 100% aan het spel.
heb laatste geprobeerd om van ultra naar medium te gaan. Scheelde gewoon niks in fps. 0 dus.
Heb zelf ook al langer dta probleem in loading screen.
ctrl alt delete en reconnecten helpt altijd wel. kom ik net op tijd in het vliegtuig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Tsurany schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:35:
[...]

Maar je gaat in dit geval niet netjes terug naar de lobby, je "crasht" tijdens het laden. De game houd jou dus gewoon in het spel omdat je wellicht nog wilt reconnecten. Echter aangezien reconnect niet fatsoenlijk werkt start iedereen op dit moment een nieuwe game met je squad en telt die andere game als een loss voor iedereen die crasht. Voor de squadmates die niet gecrasht zijn en wel de exit lobby functie gebruiken telt het niet als een loss aangezien zij netjes de game verlaten hebben.
Duidelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
Crashes ervaar ik eigenlijk bijna nooit, maar wel vaak de Wrong Pre Match State errors.
Hier lees ik echter weinig over, hebben jullie hier nooit last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemical
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 26-01-2024
floriz87 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:18:
[...]

Nou, bij mij is het zo dat ik in het laadscherm blijf hangen. Als ik echter het spel geforceerd quit, en de game weer snel opstart, kom ik in dezelfde game terug (iig zo bij squads/duo, speel geen solo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-09 15:37
Altijd leuk, gereport worden door een streamer :p
https://www.twitch.tv/videos/224364823?t=15m34s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRTNbos
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15:31
Ik neem even aan dat je niet cheat, maar de deathcam ziet er inderdaad wel vreemd uit. Daarop lijkt het dat je aanzienlijk hoog mikt en toch die headshot maakt...dus heel onbegrijpelijk vind ik het niet.

Maakt wel duidelijk waarom de deathcam / replay functie niet al te serieus genomen moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
Hemical schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 13:42:
[...]

Nou, bij mij is het zo dat ik in het laadscherm blijf hangen. Als ik echter het spel geforceerd quit, en de game weer snel opstart, kom ik in dezelfde game terug (iig zo bij squads/duo, speel geen solo).
Ja, even voor de goede orde, bij mij ook. Maar wij starten dan gewoon een nieuwe game, aangezien je met allerlei bugs te maken kunt krijgen als je gewoon weer dezelfde game joined. Los gezien van het feit dat je vaak pas aan het einde van de vlucht weer in het spel bent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frackz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-09 15:37
MRTNbos schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 14:20:
[...]

Ik neem even aan dat je niet cheat, maar de deathcam ziet er inderdaad wel vreemd uit. Daarop lijkt het dat je aanzienlijk hoog mikt en toch die headshot maakt...dus heel onbegrijpelijk vind ik het niet.

Maakt wel duidelijk waarom de deathcam / replay functie niet al te serieus genomen moet worden.
Dat is bijna altijd zo bij de deathcam... Ik zal straks mijn replay uploaden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
floriz87 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 14:36:
[...]

Ja, even voor de goede orde, bij mij ook. Maar wij starten dan gewoon een nieuwe game, aangezien je met allerlei bugs te maken kunt krijgen als je gewoon weer dezelfde game joined. Los gezien van het feit dat je vaak pas aan het einde van de vlucht weer in het spel bent.
Ik heb er ook af en toe last van en dan roep ik maar snel "exit to lobby" tegen de rest van de squad.
Er zijn er meer, waar ik vaak mee samen speel, die er ook af en toe last van hebben. Die bugs zijn het meest irritante... dat reconnecten en dat je maatjes laat moeten springen is dan nog geen eens heel erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
NINjak schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 15:13:
[...]

Ik heb er ook af en toe last van en dan roep ik maar snel "exit to lobby" tegen de rest van de squad.
Er zijn er meer, waar ik vaak mee samen speel, die er ook af en toe last van hebben. Die bugs zijn het meest irritante... dat reconnecten en dat je maatjes laat moeten springen is dan nog geen eens heel erg.
understatement de laatste tijd @NINjak :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:23
.

[ Voor 199% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
  • Nu online
Deleon78 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:02:
Ik kan het zo gauw niet terugvinden, dus voor de zekerheid hierbij de laatste patchnotes. Hij is bij mij live-servers aan het updaten. PC 1.0 Update #4

http://steamcommunity.com...etail/1648749673610853303

[...]
Dat zijn de notes van de vorige patch, voor deze patch heb ik geen notes gezien, wel deze tweet.
PC players, the live servers are now down for maintenance to fix the issue with Miramar buildings being incorrectly displayed. As pre-announced, this is expected to last for 1 hour. Please accept our sincere apologies for this downtime. We will have it back up and running soon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
.

[ Voor 99% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-09 14:47
gisteren weer de bug gehad met de kar + 4x, kon het niet opnemen op de een of andere manier, wellicht dat de replay nog iets laat zien. maar wat er gebeurd is dat je soms met een kar alleen de breedte van de reticle kan bewegen als meest minimale beweging, dus zeg maar de breedte van de verticale poot van het plus teken. Op korte afstand merk je dat niet, maar als je op 400m een headshot wil schieten dan wel.

Dit is niet elke game zo en heb het alleen nog maar gezien bij de KAR, maar is super irritant. Heb er ook nog een andere muis in geplugd, sensitivity veranderd, dpi verhoogd, maakt allemaal niet uit.

verder vind ik dat het tijd wordt dat ze de AK en M4 gaan aanpassen, de m4 is nog steeds een laser en de AK heeft imho te veel recoil en te hoge recovery met single shot.

En als ze dan toch bezig zijn mogen ze wat mij betreft ook het schieten in full auto met een 4x helemaal de grond in nerfen, ik doe het zelf nu ook constant, maar het is imho gewoon geen goede gunplay.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• mouzetc
  • Laatst online: 26-09 12:11
Ik heb gisteren ook een grote bug of cheat ontdekt.. @gotfurrr is de schuldige!

Afbeeldingslocatie: https://res.cloudinary.com/mouzetc/image/upload/v1517564915/samur_haxors_ehmkua.jpg

We hebben gisteren een mooie start gemaakt van t nieuwe seizoen, onderin het eerste potje.
Kijk en vergelijk de eerste potjes eens.. :9 Vooral het tweede potje.

Mag ik jouw IP even lenen Samur?

Signature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
mouzetc schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:53:
Ik heb gisteren ook een grote bug of cheat ontdekt.. @gotfurrr is de schuldige!

[afbeelding]

We hebben gisteren een mooie start gemaakt van t nieuwe seizoen, onderin het eerste potje.
Kijk en vergelijk de eerste potjes eens.. :9 Vooral het tweede potje.

Mag ik jouw IP even lenen Samur?
haha WTF, very nice rating systeem _/-\o_ :z maar ik vind het prima zo >:)

die 2e game, je doet ongeveer 10x zoveel dmg en kills dan mij - maar minder xp. logisch toch? 8)

edit: ik zie het al, heb 200 meter meer bewogen. :+

[ Voor 12% gewijzigd door gotfurrr op 02-02-2018 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricolores
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 22-09 11:47
Precies nog heel wat bugs? Heb zonet op de stream van SovietWomble gezien hoe zijn wapen plots loodrecht in de lucht ging wijzen, kon niks doen om dat opgelost te krijgen.

Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:18

KhaZ

Alfa Romeo

Net geprobeerd een paar potjes te doen, ik denk in 1,5 uur tijd zo'n 10x gecrashed. Werkt goed :')

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Philip Ross
Dreifarben schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:14:
Precies nog heel wat bugs? Heb zonet op de stream van SovietWomble gezien hoe zijn wapen plots loodrecht in de lucht ging wijzen, kon niks doen om dat opgelost te krijgen.
En dat kwam niet doordat hij een of ander script gebruikt om recoil tegen te gaan of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Philip Ross schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:12:
[...]

En dat kwam niet doordat hij een of ander script gebruikt om recoil tegen te gaan of iets dergelijks?
Nieuwe anti-cheat patch is nog niet geïmplementeerd op de live servers :)
Dus vanaf volgende week kan dat wel, en gaan we dan een verschuiving zien in de top 10? :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tricolores
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 22-09 11:47
[...]

SovietWomble is een zeer gerespecteerde Twitch-streamer, lijkt me sterk.

Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
[...]

recoil gaat omhoog, het lijkt me dan inderdaad het meest voor de hand liggend om een script te maken dat je wapen omhoog laat gaan. :z O-) :+ 8)7 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
gotfurrr schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:05:
[...]

recoil gaat omhoog, het lijkt me dan inderdaad het meest voor de hand liggend om een script te maken dat je wapen omhoog laat gaan. :z O-) :+ 8)7 8)7 |:(
Wat ik bedoel is dat er een fout in zijn script zit, niet dat dat doelbewust was. Waarom zou het spel je aim veranderen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gotfurrr
Philip Ross schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:07:
[...]

Wat ik bedoel is dat er een fout in zijn script zit, niet dat dat doelbewust was. Waarom zou het spel je aim veranderen?
fout in script is mogelijk, fout in game is onwaarschijnlijk volgens jou.

dit klinkt logisch :+

en "waarom zou het spel je aim veranderen". ook een goede vraag. zo heb ik er ook nog een paar:

- waarom zou het spel je laten ontploffen op een motor als je tegen een verkeerde pixel rijdt
- waarom zou het spel je laten vallen van een 3 zits motor full speed early game
- waarom zou het spel geen tegenstanders renderen
- waarom zou het spel je geen extended mag laten droppen als je inventory al vol zit

[ Voor 37% gewijzigd door gotfurrr op 02-02-2018 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
gotfurrr schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:11:
[...]

fout in script is mogelijk, fout in game is onwaarschijnlijk volgens jou.

dit klinkt logisch :+

en "waarom zou het spel je aim veranderen". ook een goede vraag. zo heb ik er ook nog een paar:

- waarom zou het spel je laten ontploffen op een motor als je tegen een verkeerde pixel rijdt
- waarom zou het spel je laten vallen van een 3 zits motor full speed early game
- waarom zou het spel geen tegenstanders renderen
- waarom zou het spel je geen extended mag laten droppen als je inventory al vol zit
Geen van die zaken hebben met de user input te maken, dus slechte vergelijking.

De reden dat ik het onwaarschijnlijk vind dat het een bug in het spel is is omdat er tot nu toe geen enkele vergelijkbare bug gereport is terwijl er wel al vaak gebruik gemaakt word van dergelijke scripts door andere spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Philip Ross schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:23:
[...]

Geen van die zaken hebben met de user input te maken, dus slechte vergelijking.

De reden dat ik het onwaarschijnlijk vind dat het een bug in het spel is is omdat er tot nu toe geen enkele vergelijkbare bug gereport is terwijl er wel al vaak gebruik gemaakt word van dergelijke scripts door andere spelers.
er gebeurt zoveel onzin in deze game gelet op bugs (ook bugs met zoals jij het omschrijft user input) en jouw eerste gedachte is : no recoil script.

ik weet het niet, maar voor mij is dat niet helemaal logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
gotfurrr schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:29:
[...]

er gebeurt zoveel onzin in deze game gelet op bugs (ook bugs met zoals jij het omschrijft user input) en jouw eerste gedachte is : no recoil script.

ik weet het niet, maar voor mij is dat niet helemaal logisch.
de hoeveelheid cheaters in dit spel is net zo groot als de hoeveelheid bugs, dus waarom niet?

Ik zeg niet dat het zeker een cheat is maar ik vroeg het me gewoon af voordat we het direct op "bug" gooien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
De troll-factor in je posts mag je achterwege laten

[ Voor 89% gewijzigd door Geronimous op 02-02-2018 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLct
gisteren ook tot 3x toe mn pc moet opnieuw opstarten want het crasht elke keer. dit is net na de update.
gelukkig kon een squadmaat mn body in de game heel houden (toevallig waren wij aant rijden en toevallig was hij de bestuurder) dus de hele tijd gewacht tot dat ik goed en veilig weer reconnected zonder crash.
toen eenmaal goed reconnecten en niet meer crashed, zie ik mn wapen niet meer, ik schiet, squad hoorde mij, ikzelf niet. gelukkig deed ie het weer nadat ik even schakkelen naar andere wapen en weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
* knip *

[ Voor 98% gewijzigd door Geronimous op 02-02-2018 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLct
ups :X im busted...

[ Voor 15% gewijzigd door Geronimous op 02-02-2018 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeryz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:54
Okee, gekke vraag; iemand ook last van een soort vertraging bij vuren? Net voor de tweede keer van de week iemand dichtbij, ik wacht hem op, zie hem verschijnen, klik met de muis, full-auto, gebeurt niks... Na een paar milliseconden wel, maar dan heeft de ander me ook al gespot en ben ik dood door zijn vuur.

Muis werkt prima overigens, nergens last van miss clicks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Is er iets gebeurd waardoor iedereen BP gekregen heeft? Had deze game al een paar weekjes niet aangeraakt (Xbox) maar heb er ineens 30.000Bp bij 8)7

Edit: Nevermind.
https://www.google.nl/amp...s-now-live-xbox-one%3famp

[ Voor 35% gewijzigd door Donstil op 02-02-2018 19:43 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 11:05
Ik maar klagen over de game (maar speel m toch)
Speel ik m net even op de xbox. Jeeeezus dan mogen we onze handjes dichtknijpen zeg op de pc. Niet te doen hahaha, echt schandalig hoe die game daar draait.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Pas op als je met een shutgun een trap omhoog loopt.... kans dat je de enemy NIET ziet daardoor :D

[YouTube: https://youtu.be/AlFnOwoG-7U]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

[ Voor 31% gewijzigd door JDx op 03-02-2018 23:33 ]

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wettacked
  • Laatst online: 26-09 14:54
Ik volg dit topic nu een tijdje en ben toch van plan om pubg te kopen maar heb nog wel een vraag. Hoe vaak komen die bugs tenminste degene die het spel echt verpesten voor? Is dit echt elk potje of bijvoorbeeld 1 keer in de 10-20 potjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:35

aex351

I am the one

Wettacked schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 23:44:
Ik volg dit topic nu een tijdje en ben toch van plan om pubg te kopen maar heb nog wel een vraag. Hoe vaak komen die bugs tenminste degene die het spel echt verpesten voor? Is dit echt elk potje of bijvoorbeeld 1 keer in de 10-20 potjes?
Ik heb het spel kort geleden gekocht. En al snel kwam ik erachter dat er 1) heel veel cheaters zijn (zonder overdrijven) en 2) inderdaad ook de nodige bugs. Al met al betekend dit voor mij dat ik dit spel nu links laat liggen. Ik heb dan ook Battlefield 1 gekocht waar ik wel plezier aan beleef. Pubg kan ik absoluut niet aanraden totdat ze de fundamentele problemen oplossen.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Vergeet niet dat klagers veel meer reageren dan personen waar het gewoon prima bij draait. Ik heb zo goed als nooit last van de problemen die veel mensen hier roepen. Lekker kopen en spelen. Gaat een leuke tijd worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
In mijn geval toch zelden, niet vaak genoeg om het spel te laten liggen. Zodra je de eerste paar minuten gepasseerd bent is de tickrate toch stabiel op 30hz tegenwoordig. Bugs zijn vervelend en kunnen een potje toch wel verpesten. Bijvoorbeeld een hek waar de kogels enkel een kant op door gaan, dat is gewoon zuur. Maar dat komt niet heel vaak voor en de meeste bugs zijn erg klein. Cheaters zijn ook voor mij eigenlijk amper een probleem, zolang je first person speelt kom je ze niet vaak genoeg tegen dat ze echt een probleem zijn.

De game is verre van perfect en de laatste updates waren helaas vrij matig, echter is er geen game die mij meer plezier bied en een groter gevoel van overwinning geeft. Met je squad achter elkaar vijandige squads afmaken geeft zo'n ontzettend goed gevoel. Of door slim stalken iemand killen zonder dat hij een kans had, prachtig.

Zelfs de grootste klagers hier spelen nog heel veel potjes, dat zegt denk ik wel genoeg :) Overigens klagen velen wel terecht, maar je moet ook oppassen voor "klachten" die simpelweg onjuist zijn. Sommige mensen dragen verlies iets te vaak op aan lag, bugs of cheats. En het is op Reddit zeker mode geworden om de game af te zeiken.

[ Voor 17% gewijzigd door Tsurany op 04-02-2018 00:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
Tsurany schreef op zondag 4 februari 2018 @ 00:33:
[...]

Zodra je de eerste paar minuten gepasseerd bent is de tickrate toch stabiel op 30hz tegenwoordig.
Is daar een bron van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Philip Ross
Ik heb nu zo'n 40 uur first person gespeeld en ben nog geen gamebreaking bugs of duidelijke cheaters tegengekomen. Dus misschien 1 op de 100 potjes dat er iets mis gaat als je pech hebt.

In CS:GO kom ik veel meer cheaters tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 11:05
Tsurany schreef op zondag 4 februari 2018 @ 00:33:
[...]

In mijn geval toch zelden, niet vaak genoeg om het spel te laten liggen. Zodra je de eerste paar minuten gepasseerd bent is de tickrate toch stabiel op 30hz tegenwoordig. Bugs zijn vervelend en kunnen een potje toch wel verpesten. Bijvoorbeeld een hek waar de kogels enkel een kant op door gaan, dat is gewoon zuur. Maar dat komt niet heel vaak voor en de meeste bugs zijn erg klein. Cheaters zijn ook voor mij eigenlijk amper een probleem, zolang je first person speelt kom je ze niet vaak genoeg tegen dat ze echt een probleem zijn.

De game is verre van perfect en de laatste updates waren helaas vrij matig, echter is er geen game die mij meer plezier bied en een groter gevoel van overwinning geeft. Met je squad achter elkaar vijandige squads afmaken geeft zo'n ontzettend goed gevoel. Of door slim stalken iemand killen zonder dat hij een kans had, prachtig.

Zelfs de grootste klagers hier spelen nog heel veel potjes, dat zegt denk ik wel genoeg :) Overigens klagen velen wel terecht, maar je moet ook oppassen voor "klachten" die simpelweg onjuist zijn. Sommige mensen dragen verlies iets te vaak op aan lag, bugs of cheats. En het is op Reddit zeker mode geworden om de game af te zeiken.
Ja ik kijk ook best veel twitch, maar wie je ook kijkt, ze gaan altijd dood door cheaters.
Terwijl ik dan zit te kijken en denk, je wordt gewoon keihard geowned boy.
Dusja er zijn cheaters, er zijn bugs. Maar vind dit niet zo erg als dat het “grote boze” internet doet geloven.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
https://www.reddit.com/r/...be_more_stable_in_latest/

Stabiel boven 24hz na 400sec (6,5min) en stabiel 30hz na 600sec (10min).

[ Voor 13% gewijzigd door floriz87 op 04-02-2018 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
floriz87 schreef op zondag 4 februari 2018 @ 11:48:
[...]

https://www.reddit.com/r/...be_more_stable_in_latest/

Stabiel boven 24hz na 400sec (6,5min) en stabiel 30hz na 600sec (10min).
Ik wacht effe battlenonsense af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wettacked
Oke bedankt iedereen voor de antwoorden. Binnenkort ga ik dit spel dan ook zeker kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-09 11:58
Speel nu een dik een half jaar.

Bugs: Zelden of ze vallen me niet op (ergo: niet spelbedervend)
Cheaters: Ja.. in 3rd person kom ik ze de laatste tijd veel tegen, Blue Hole doet hard z'n best dit tegen te te gaan. In first person is het stukken beter.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 13:57
Net mijn eerste solo Chicken Diner in de woestijn. 8 kills en mijn hartslag op het einde tegen de 250 aan voor m'n gevoel! Wat een spel zeg.

Ik wil het laatste deel laten zien voor tips vanuit jullie op mijn spel: hoe kan ik dit het beste op YouTube krijgen? Welke free software kan dit langer dan 30 seconde cappen?

[ Voor 3% gewijzigd door StealthyPeanut op 04-02-2018 14:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
@StealthyPeanut Upload hem naar YouTube en dan kan je hem daar knippen als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Ik ga opzoek naar de replay! Thanks @vinom

Acties:
  • 0 Henk 'm!
StealthyPeanut schreef op zondag 4 februari 2018 @ 13:56:
Net mijn eerste solo Chicken Diner in de woestijn. 8 kills en mijn hartslag op het einde tegen de 250 aan voor m'n gevoel! Wat een spel zeg.

Ik wil het laatste deel laten zien voor tips vanuit jullie op mijn spel: hoe kan ik dit het beste op YouTube krijgen? Welke free software kan dit langer dan 30 seconde cappen?
Ik neem op via Geforce Experience en knip het dan in stukken via Avidemux. Werkt goed voor eenvoudige filmpjes waar je geen effecten wilt of losse stukken aan elkaar wilt plakken.

Congrats met de win!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aardappelbakker
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07:17
Hoewel het al door enkele gezegd is, reageer ik ook nog een keertje.

Heb het spel nu een maand of 10 en heb er ruim 400 uur inzitten. Ondanks dat het me ooit frustreert dat je hinder hebt van een bug (zeker de laatste builds), blijft het echt een enorm vermakelijke en spannende game. Zeker omdat je gewoon echt veel speelstijlen kan hebben, agressief, defensief, combinatie van etc etc. Ook de factor tactiek is belangrijk, evenals de factor geluk.

Wat betreft de cheaters: soms is het overduidelijk, ff vloeken en tieren en weer door... Het is wel frustrerend als je dan net goede loot hebt en je wordt vanaf de andere kant van de map afgeknald. Maar zovaak komt dat ook weer niet voor zoals vele doen voorkomen hier.

Onlangs een eindcirkel gehad met 6 spelers (3 teams) in totaal, we stonden eigenlijk in een driehoek en elk team was op een ander team aan het schieten. Dat vermaak en plezier doet je al die gekke bugs of cheaters wel vergeten hoor!

Al met al, die €30 is het me zeker waard! Ik heb 7,5 cent per uur vermaak betaald... _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• multynoob
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-09 21:35
Aardappelbakker schreef op zondag 4 februari 2018 @ 15:06:
[...]

Heb het spel nu een maand of 10 en heb er ruim 400 uur inzitten. Ondanks dat het me ooit frustreert dat je hinder hebt van een bug (zeker de laatste builds), blijft het echt een enorm vermakelijke en spannende game. Zeker omdat je gewoon echt veel speelstijlen kan hebben, agressief, defensief, combinatie van etc etc. Ook de factor tactiek is belangrijk, evenals de factor geluk.

Wat betreft de cheaters: soms is het overduidelijk, ff vloeken en tieren en weer door... Het is wel frustrerend als je dan net goede loot hebt en je wordt vanaf de andere kant van de map afgeknald. Maar zovaak komt dat ook weer niet voor zoals vele doen voorkomen hier.

Onlangs een eindcirkel gehad met 6 spelers (3 teams) in totaal, we stonden eigenlijk in een driehoek en elk team was op een ander team aan het schieten. Dat vermaak en plezier doet je al die gekke bugs of cheaters wel vergeten hoor!

Al met al, die €30 is het me zeker waard! Ik heb 7,5 cent per uur vermaak betaald... _/-\o_
Ik maak al winst per uur hier met alle kistjes en kleren die ik heb verkocht heb.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SomerenV
  • Laatst online: 28-09 23:36
Aardappelbakker schreef op zondag 4 februari 2018 @ 15:06:
[...]

Maar echt gamebreaking bugs komen we nauwelijks tegen. Soms een crash ofzo, maar that's it. Ook leuk om soms gewoon met een uitdaging te spelen. Geen rugzak meenemen, alleen SMG's, zo min mogelijk medicatie en dat soort dingen. Gewoon om het spelen nét wat anders te maken.
Omdat we vaak samen spelen in duo of squad doe ik hier ook even een duit in het zakje. Het komt wel eens voor dat we afgeschoten worden en dat onze eerste reactie is: "no way dat die niet cheat". Maar dan check je de killcam en de stats en dan blijkt het allemaal wel mee te vallen. In 99% van de gevallen zijn wij al vanaf een afstand te horen of zien we de tegenstander gewoon over het hoofd. Ook genoeg gevallen waarin we zelf gewoon een domme keuze maken en recht in een val lopen (min of meer). Het zal best zo zijn dat we wel eens afgeschoten worden door een cheater maar echt overduidelijke gevallen komen we nooit tegen.

Voor dat soort momenten maken de game. Soms speel je een paar potjes die gewoon écht niet lekker gaan en dan komt er een potje tussendoor zoals hierboven en dan vergeet je direct alle ellende terwijl je half in paniek al schreeuwend door je headset probeert vijanden neer te schieten en tegelijkertijd een kogelregen probeert te ontwijken.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wettacked
SomerenV schreef op zondag 4 februari 2018 @ 19:52:
[...]

Maar echt gamebreaking bugs komen we nauwelijks tegen. Soms een crash ofzo, maar that's it. Ook leuk om soms gewoon met een uitdaging te spelen. Geen rugzak meenemen, alleen SMG's, zo min mogelijk medicatie en dat soort dingen. Gewoon om het spelen nét wat anders te maken.

[...]

Omdat we vaak samen spelen in duo of squad doe ik hier ook even een duit in het zakje. Het komt wel eens voor dat we afgeschoten worden en dat onze eerste reactie is: "no way dat die niet cheat". Maar dan check je de killcam en de stats en dan blijkt het allemaal wel mee te vallen. In 99% van de gevallen zijn wij al vanaf een afstand te horen of zien we de tegenstander gewoon over het hoofd. Ook genoeg gevallen waarin we zelf gewoon een domme keuze maken en recht in een val lopen (min of meer). Het zal best zo zijn dat we wel eens afgeschoten worden door een cheater maar echt overduidelijke gevallen komen we nooit tegen.

[...]

Voor dat soort momenten maken de game. Soms speel je een paar potjes die gewoon écht niet lekker gaan en dan komt er een potje tussendoor zoals hierboven en dan vergeet je direct alle ellende terwijl je half in paniek al schreeuwend door je headset probeert vijanden neer te schieten en tegelijkertijd een kogelregen probeert te ontwijken.
Kijk en door zulke mensen krijg je dus teveel zin in de game. Dat terwijl ik wss nog een paar weekjes ga wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
Wettacked schreef op zondag 4 februari 2018 @ 20:17:
[...]

Kijk en door zulke mensen krijg je dus teveel zin in de game. Dat terwijl ik wss nog een paar weekjes ga wachten
Wat je ook kunt doen is de game kopen op Steam, een paar potjes mee doen de mensen uit de Tweakers Discord groep en als het niet bevalt dan kun je het altijd nog refunden. De game is in ieder verreweg het leukste in duo of squad. Zelf speel ik het liefste duo omdat squad me nét wat te tactisch is (je moet dan best goed op elkaar ingespeeld zijn). Solo is soms geinig maar lang niet zo gaaf als duo of squad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:41

Secsytime

Automagisch

Cheaters kwam ik alleen 2200+ rating tegen, daarvoor eigenlijk helemaal niet.. en m.u.v. een enkele crash, heb ik geen last van bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wettacked
SomerenV schreef op zondag 4 februari 2018 @ 20:21:
[...]

Wat je ook kunt doen is de game kopen op Steam, een paar potjes mee doen de mensen uit de Tweakers Discord groep en als het niet bevalt dan kun je het altijd nog refunden. De game is in ieder verreweg het leukste in duo of squad. Zelf speel ik het liefste duo omdat squad me nét wat te tactisch is (je moet dan best goed op elkaar ingespeeld zijn). Solo is soms geinig maar lang niet zo gaaf als duo of squad.
Het wachten ligt niet aan het spel maar dat men vrienden het dan ook pas gaan kopen en het nu dus nog niet veel nut heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
Wettacked schreef op zondag 4 februari 2018 @ 21:11:
[...]

Het wachten ligt niet aan het spel maar dat men vrienden het dan ook pas gaan kopen en het nu dus nog niet veel nut heeft
Daarom noemde ik de Tweakers Discord groep ook ;) Als dat bevalt kun je je vrienden misschien ook overhalen het eerder te halen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Heerlijk die rating reset, even solo squad gespeeld.. man man man wat zijn sommige mensen slecht xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLct
Sinds de laatste update minimaal 1x gecrashed - uit het niets.
Soms opnieuw starten van PUBG helpt, maar gisteren PC opnieuw moet opstarten.
De eerste keer (net na update) zelfs 3x pc opnieuw moesten opstarten.
Ik word helemaal gek van.

Ik heb zelf reshade uitgeschakeld om te kijken of het helpt (of ik wellicht gebanned word) maar nee probleem blijft.

Wel zo dat het altijd bij de eerste potje van de dag gebeurd.
Dus zodra ik de crash oplost (met 1x of in ergste geval 3x opstarten) dan loopt het verder gwn prima.
Blijft een rare game....

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Secsytime schreef op zondag 4 februari 2018 @ 23:59:
Heerlijk die rating reset, even solo squad gespeeld.. man man man wat zijn sommige mensen slecht xD

[video]
Je had niet beter kunnen illustreren waarom ik TPP haat _/-\o_ . Je zit gewoon om een hoek met een wallhack (vergeleken met FPP) te kijken of er mensen de trap op komen lopen. Het zou slecht zijn geweest als je die gevechten niet had gewonnen. In deze situatie heb jij zo ontzettend veel voordeel t.o.v. degene die omhoog komt, dat er maar heel weinig mensen dit hadden kunnen winnen.

In die modus prima gespeeld hoor, maar 1 van de hoofdredenen dat ik die modus nooit speel :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-09 23:55

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

gergs schreef op maandag 5 februari 2018 @ 09:36:
Sinds de laatste update minimaal 1x gecrashed - uit het niets.
Soms opnieuw starten van PUBG helpt, maar gisteren PC opnieuw moet opstarten.
De eerste keer (net na update) zelfs 3x pc opnieuw moesten opstarten.
Ik word helemaal gek van.

Ik heb zelf reshade uitgeschakeld om te kijken of het helpt (of ik wellicht gebanned word) maar nee probleem blijft.

Wel zo dat het altijd bij de eerste potje van de dag gebeurd.
Dus zodra ik de crash oplost (met 1x of in ergste geval 3x opstarten) dan loopt het verder gwn prima.
Blijft een rare game....
Je bent niet de enige, @Caracca crasht ook om de haverklap. Gister paar potjes met hem gespeeld, hij is er gemiddeld 3 a 4 keer per game uitgeklapt.

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-04 14:22
Sinds gister dit spel ook aangeschaft. Gister toevallig met wat oud guildgenoten kunnen spelen. en erna nog 2 solo's waarbij ik elke keer niet verder kwam dan 1 kill. Zijn er ergens nog beginners tips of hebben jullie die voor een beginnende noob? Ik speel momenteel thirth person.

Vanavond zal ik ook even de tweakers discord toevoegen :D

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
wat betreft hackers in deze game, battleye heeft in januari 1 miljoen spelers gebanned. dat zijn er echt belachelijk veel. naast de hele obvious cheaters heb je natuurlijk ook de wat slimmere varianten die je niet gelijk als hacks herkent.

deze gast heb ik even gevolgd bijvoorbeeld:

https://pubg.op.gg/user/lo0olz?server=eu

deze heb ik al een maand geleden gereport of zo, nog steeds niet gebanned. dit is 100% een cheater.

moraal van het verhaal, er zijn meer cheaters dan je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booyaa
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Lonestander schreef op maandag 5 februari 2018 @ 10:21:
Sinds gister dit spel ook aangeschaft. Gister toevallig met wat oud guildgenoten kunnen spelen. en erna nog 2 solo's waarbij ik elke keer niet verder kwam dan 1 kill. Zijn er ergens nog beginners tips of hebben jullie die voor een beginnende noob? Ik speel momenteel thirth person.

De map leren kennen. Je sens aanpassen zodat je aim stabieler is. Met een paar bekende streamers op twitch meekijken, en zodoende leren waarom ze bepaalde acties doen. Keybinds aanpassen. Graphics lager zetten zodat je FPS wat stabieler is.

Zijn vast nog wel meerdere dingen maar dit is een begin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:36

m0nk

16-09-2003 15.15

Sowieso FPP spelen ;) TPP is echt mweh.. Je kan zo makkelijk om hoekjes peeken zonder dat iemand je ziet.. Gewoon irritant..

Wat ik gedaan heb in het begin was steeds in (vrij) drukke gebieden droppen (vaak aan de rand). Goed om je geen kijken waar anderen landen en vervolgens looten en gevechten aan gaan. Letten op geluiden, je omgeving. Leren hoe de wapens schieten en wat elke attachments doet. Verder vooral veel fun hebben natuurlijk, lekker duo/squad spelen etc..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

- wapens en map leren kennen, hoe schieten ze wat ligt je en wat niet qua wapens, wat is de drop etc.
- aanvallen leren, wanneer wel wanneer niet, in principe is het zo dat je beter niet kan gaan schieten als je weet dat de kans laag is dat je iemand kan doden tenzij het een tactisch voordeel oplevert als je bijvoorbeeld een stuk open terrein over moet en hij een angle op je heeft.
- oefen snel looten en early game gevechten te winnen. Vaak is het een kwestie van geluk maar als je de juiste gebouwen kiest kan je vaak wel iets vinden. Wat ook kan is zo ver mogelijk weg van het pad van het vliegtuig en in een rustige plek landen en looten.
- leer te herkennen wat tactisch goede plekken zijn, wat geeft een voordeel tov de cirkel en heb je dan ook een veilig(ish) pad of alternatief naar de volgende cirkel?
-voertuigen vinden en gebruiken. voornamelijk gebruiken tot aan de 3de cirkel als vuistregel voor mij persoonlijk, daarna kun je het meestal wel lopend af.
- in de endgame probeer te voorkomen dat jij als eerste schiet tenzij je wel moet, beste is als een gevecht gaande is de winnaar daarvan af te maken of met beetje geluk allebei :)
- get lucky, veel hangt af van geluk en de keuzes gebaseerd op de situatie.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke

Kijk is naar de vids van WackyJacky101... Die heeft er zoveel online staan op YT, zoveel tips en tricks.. Dat kunnen we hier allemaal niet opsommen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr

in het algemeen moet je dit leren:

- schieten
- early game aanpak (waar spring je, spring je voor een auto om verder weg te rijden van het vliegtuig, of ga je voor een longjump of juist voor een locatie recht onder het vliegtuig etc).
- circle management, wanneer moet je moven, hoeveel tijd kost het je om de cirkel te halen etc
- mid/endgame strategie
- map

er zijn tig manieren om dit te leren, ik zou je iig aanraden om op werkelijk alles te schieten wat je ziet in het begin. leren schieten moet je hoogste prio hebben, sneaky spelen kan je veel makkelijker leren dan schieten. drop gewoon een aantal keer in pochinki, daar ga je niet gelijk dood omdat je veel huizen hebt, maar heb je wel veel early game actie. bovendien ligt het vrij centraal in de map dus je hoeft ook niet gelijk heel ver te moven naar de volgende cirkel.

heel, heel lang verhaal over sensitivity :z :z :z :z :z :z :z :z :

zet je sensitivity niet te hoog, er zijn altijd uitzonderingen (spelers die super goed zijn met super hoge sensitivity), maar normaal gesproken wil je niet minder dan 20cm (50 ingame, 800 dpi) bewegen met je muis voor een 360. en dat is zelfs al hoog, vergelijkbaar met een csgo sensitivity van 5 met 400 dpi. (heb het hier over de normale sensitivity, niet de scopes)

alle csgo pro's spelen met een sensitivity tussen 1.2 en 3.5, waarbij er misschien 1 of 2 pro's zijn met een hogere sense, en de meeste juist tussen de 2 en 2.5 zitten (alles met 400 dpi)

pubg is wel een game waarbij je met een iets hogere sense moet/kan spelen dan in csgo. shroud speelt bijvoorbeeld omgerekend met een csgo sensitivity van 3 in pubg, terwijl hij in csgo met 2.5 speelde als pro.

zet al je sensitivities op dezelfde waarde, pubg gebruikt 100% monitor match voor scopes, wat neer komt op dat sensitivity tussen scopes niet hetzelfde is, maar wel hetzelfde ehhhh niet hetzelfde is :+ later kan je dat nog wel finetunen, maar als je begint, gewoon alles hetzelfde zetten.

de sensitivities in pubg zijn niet lineair, 50 ingame met 800 dpi is niet hetzelfde als 25 ingame en 400 dpi.

volgens mij is gemiddeld genomen een sensitivity tussen de 30-40 cm voor een 360 ok in pubg. waarbij een langzamere sensitivity (en hogere 360cm) meestal nooit negatief is, maar een hogere sensitivity (lagere 360cm) wel negatief kan zijn.

vooral het feit dat je, zeker in het begin in pubg, nogal last kan hebben van adrenaline en spanning, zorgt er voor dat een lagere sensitivity misschien wel beter is dan een hogere. onder stress is een lage sensitivity namelijk makkelijker te controleren dan een hogere sensitivity.

[ Voor 3% gewijzigd door gotfurrr op 05-02-2018 11:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14
tl;dr: gebruik zo laag mogelijke sens waar je zelf comfortabel mee bent te spelen. :)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut

Wat mij ook veel heeft geholpen;

Kies in de pre-game iemand uit en loop rondjes om hem heen, terwijl je de crossair op zijn of haar hoofd probeert te houden. Zo leer je meer over de juiste sensitivity voor jou en je oefent jouw aim constant; je leert dit kennen door te oefenen. Daarnaast heb je er heel erg veel aan ingame;

Headshots zijn erg belangrijk. Early game met een shotgun maakt dit het verschil tussen overleven of niet. Mid- of Endgame blijft het minstens zo belangrijk, maar omdat de afstanden dan vaak wat groter zijn heb je hier meer tijd om te reageren en kom je vaak nog wel weg met meerdere bodyshots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut

Wat mij ook veel heeft geholpen;

Kies in de pre-game (60 seconde) iemand uit en loop rondjes om hem heen, terwijl je de crossair op zijn of haar hoofd probeert te houden. Zo leer je meer over de juiste sensitivity voor jou en je oefent jouw aim constant; je leert dit kennen door te oefenen. Daarnaast heb je er heel erg veel aan ingame;

Headshots zijn erg belangrijk. Early game met een shotgun maakt dit het verschil tussen overleven of niet. Mid- of Endgame blijft het minstens zo belangrijk, maar omdat de afstanden dan vaak wat groter zijn heb je hier meer tijd om te reageren en kom je vaak nog wel weg met meerdere bodyshots.

Zo oefen je elke keer even 60 secondes jouw aim, terwijl je nergens voor hoeft te vrezen. Na tientallen potjes ga je hier echt de vruchten van plukken! Ja, ik spreek gelukkig uit ervaring O+ .
Tsurany schreef op zondag 4 februari 2018 @ 14:53:
[...]

Ik neem op via Geforce Experience en knip het dan in stukken via Avidemux. Werkt goed voor eenvoudige filmpjes waar je geen effecten wilt of losse stukken aan elkaar wilt plakken.

Congrats met de win!
Thanks.

Ga ik vanavond proberen! Top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Goeie tip ! De verhouding tussen speeltijd en ook echt iets kunnen oefenen is behoorlijk scheef bij PUBG en dat minuutje steeds is een stuk meer dan wat ik in de gemiddelde match effectief besteed.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Booyaa
  • Registratie: November 2011
  • Niet online

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

m0nk schreef op maandag 5 februari 2018 @ 10:27:
[...]

Sowieso FPP spelen ;) TPP is echt mweh.. Je kan zo makkelijk om hoekjes peeken zonder dat iemand je ziet.. Gewoon irritant..

Wat ik gedaan heb in het begin was steeds in (vrij) drukke gebieden droppen (vaak aan de rand). Goed om je geen kijken waar anderen landen en vervolgens looten en gevechten aan gaan. Letten op geluiden, je omgeving. Leren hoe de wapens schieten en wat elke attachments doet. Verder vooral veel fun hebben natuurlijk, lekker duo/squad spelen etc..
Tsja, ik vind FPP weer ontzettend lame.. Heb het gevoel dat ik een dwerg ben, omdat ze de camera height nog steeds niet gefixed hebben! En daarnaast word ik constant dood geschoten en heb ik geen idee waar het vandaan komt.

Ik hou het wel bij TPP, de ander heeft immers ook het camera voordeel! En het maakt je decision making gewoon veel belangrijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:54

Acties:
  • +1 Henk 'm!
418O2 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 17:04:
[...]

Geen reshade meer. Zal @Tsurany leuk vinden
Gebruik al maanden geen Reshade meer. Eerst sharpening via ini file en sinds 1.0 versie AA op Ultra en PostProcessing op medium, werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Knap dat ze weten dat shadowplay zal geblokt worden en er later een fix voor uitbrengen? Kan dat niet nu!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
.

[ Voor 98% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
kazzzdafke schreef op maandag 5 februari 2018 @ 18:57:
[...]

Knap dat ze weten dat shadowplay zal geblokt worden en er later een fix voor uitbrengen? Kan dat niet nu!?
Liever zo, dan nog langer wachten om cheaters te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComputerHoed
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-09 21:18

ComputerHoed

Electronica <3

Secsytime schreef op zondag 4 februari 2018 @ 23:59:

[video]
Ik vind het wel jammer dat je zo'n misbruik maakt van third person view...

Op de man spelen doen we hier niet

[ Voor 166% gewijzigd door Gropah op 06-02-2018 10:28 ]

Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

ComputerHoed schreef op maandag 5 februari 2018 @ 22:53:
[...]

Ik vind het wel jammer dat je zo'n misbruik maakt van third person view...
Dat is echt de domste uitspraak die ik tot nu toe heb gelezen. Prima dat je het er niet mee eens bent, maar het zijn gewoon game mechanics.

Met diezelfde logica ben je ook een noob als je het beste wapen op pakt? Je kan wel zonder toch.. Je bent pas echt goed als je iedereen met handgun kapot maakt. sjonge jonge jonge. }:O

[ Voor 8% gewijzigd door Gropah op 06-02-2018 10:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry hoor maar je zit gewoon te kampen en te wachten tot mensen in een choke terecht komen en dan knal je ze gewoon af. Je vind het blijkbaar een prestatie vandaar je fimpje..

Het is maar waar je blij van word, sommige vinden campen game machanics en sommige vinden dit lame..
Ik zelf ben net als jij hoor daar niet van, lekker makkelijk enemies laten komen ipv zoeken en afgeknald worden :P Maar trots ben ik er niet op :P
Pagina: 1 ... 99 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord