Never ever financial advice...
YouTube: Fisticuffs and automobiles (ow yeah and a motorcycle as well!)
Gr, Stress
[ Voor 26% gewijzigd door Stressy op 25-01-2018 17:12 ]
Zie hier het resultaat. Word zo moe van al die chinese * hackers.
* this game.
Glitch of cheat, boeit me echt niet meer. dit spel is echt dood.
https://plays.tv/video/5a...k-of-this-chinese-hackers
[ Voor 3% gewijzigd door Whiteflashh op 25-01-2018 21:09 ]
Als je het zat bent, stop met het spel en ga hier niet met ziektés lopen schelden (in afkorting)rdlfcuboy schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 20:56:
Na een tijd geen solo meer gespeeld te hebben ivm cheaters dacht ik: ik ga toch ff een solo doen.
Zie hier het resultaat. Word zo kk moe van al die chinese kut hackers.
Fuck this game.
Glitch of cheat, boeit me echt geen fuck dit spel is echt dood.
https://plays.tv/video/5a...k-of-this-chinese-hackers
akkoord, liet me even gaanPatRamon schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 21:08:
[...]
Als je het zat bent, stop met het spel en ga hier niet met ziektés lopen schelden (in afkorting)
[ Voor 99% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:17 ]
LOLStressy schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 17:09:
Laatst een hilarisch begin van een match gehad met wat vrienden (Warning * limburgs dialect inbound). Uiteraard had je er waarschijnlijk bij moeten zijn om het volledig te waarderen maar voor mij een leuk moment om te knoeien met Adobe Premiere en de replay functionaliteit van de game.
[video]
Gr, Stress
Wel mooi dat die teammates van hem ook gewoon meededen en niet gelijk met guns aankomen racen

Hmm, je hebt gelijk, dat is wel wat anders.Flamesz schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 14:32:
[...]
hmm, dat is dan weer nog raarder dan wat ik had. In mijn geval is het altijd dat de geluiden exact 180 graden de andere kant op lijken.
Had het trouwens gisteren weer, maar nu nog vele malen duidelijker. Red zone is 300 meter verder, maar ik wordt keihard verdoofd alsof de redzone op me aan het landen is. Vriend die naast me liep hat nergens last van.
Vreemd genoeg was het niet allemaal uit dezelfde richting, maar echt om me heen. Ik vermoed dat dit dan ook een bug is dat de client qua geluid denkt dat ik ergens anders ben of zo (mijn vermoeden was een bug in het volume, maar dan zou het wel allemaal uit dezelfde richting moeten komen).
Laatst ook geprobeerd met mn squad. Op moment dat A geschoten word door een vijand, kan A zelf niet pinpointen waar de schot vandaan komt. Maar speller B, C, D, allemaal wel (ongeveer 10-20m van elkaar). Op moment dat de vijand opeens naar anderen begon te schieten, dan weet A opeens wel waar het vandaan komt.
Life is too short to drive boring cars
In deze video is dat eerste salvo gewoon mis, je schiet net achter hem.kazzzdafke schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 16:33:
Deze zaken komen mij sinds de laatste patch weer ENORM veel voor:
- hits die gewoon NIET registeren..
Voorbeelden:
[video]
Dat tweede salvo zou misschien 2 meer hits moeten, maar ook daar gaan er wat schoten naast de speler of in zijn backpack.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Was niet mijn vid, gewoon ter illustratieAngeloonie schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:27:
[...]
In deze video is dat eerste salvo gewoon mis, je schiet net achter hem.
Dat tweede salvo zou misschien 2 meer hits moeten, maar ook daar gaan er wat schoten naast de speler of in zijn backpack.
Ook met schoten gaat dit fout, al lijkt het daar wel veel minder erg te zijn.
Ik heb gewoon een stereo headset verder (pricewatch: Steelseries Diablo 3 en ingame staat het ook op Stereo..
Iemand nog tips?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ter illustratie dat slechte spelers schoten missen?kazzzdafke schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:55:
[...]
Was niet mijn vid, gewoon ter illustratie
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Er zitten qua geluid ook heel wat bugs in.Angeloonie schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:02:
Nog een opmerking/vraag m.b.t. audio: als ik samen met @The_Marsmellow speel komt het heel vaak voor dat hij een auto/motor hoort maar ik hoor dan helemaal niets, totdat ik op ongeveer 10-20 graden nauwkeurigheid in de richting van de auto kijk. Als er dus op 180 graden van mij een auto rijdt hoor ik deze totaal niet, tot dat ik mij omdraai en ongeveer in de 160-200 range kijk.
Ook met schoten gaat dit fout, al lijkt het daar wel veel minder erg te zijn.
Ik heb gewoon een stereo headset verder (pricewatch: Steelseries Diablo 3 en ingame staat het ook op Stereo..
Iemand nog tips?
Kijk eens vanaf 1:50min:
YouTube: [FIXED] TEST: CRITICAL Information regarding FOOTSTEP SOUNDS in (pre...
Als je bovenop app loopt, hoor je iemand op een moment NIET meer lopen. Terwijl hij gewoon wel nog loopt. Kan zijn dat jij net die richting uit kijkt, dat de bug (met de auto/vliegtuig/boot) er is.
Niet iedereen kan zo godlike zijn als jij é..Tsurany schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:07:
[...]
Ter illustratie dat slechte spelers schoten missen?
Ps. leg het dan maar uit adhv het eerste filmpje.. Meerdere hits die moeten registreren maar toch niet doen?
Aaaaah ja, dsync verhaaltje van 8 maand al zeker?
YouTube: Buttlet registration problem example
Maar jij kan dat wss wel ruiken wanneer die gaat optreden en dus schiet jij wss naast het mannetje en raakt hem zo, niet? Dan pas ben je idd een goeie speler...
[ Voor 49% gewijzigd door kazzzdafke op 26-01-2018 11:15 ]
Ja tuurlijk iedereen zijn ding, ik hou er niet zo van om 15-20 min in een game te zitten en dan alsnog in mijn rug oid te worden doodgeschoten. Maar speel al 12 jaar CS dus dan zit het aimen enzo er wel in, als ik met maten speel (ook fervente CSers) dan merk je ook wel dat je vrijwel elk aim duel wint en eigenlijk niemand zin heeft in langdradige potjes waarin niks gebeurd. Laatst wel gezamenlijk 10 kills gepakt in military met duo en alsnog chicken dinner gehaald met in totaal 16 kills, dat zijn de potjes die ik erg mooi vindAardappelbakker schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 08:46:
[...]
Ik heb juist regelmatig slechts 1 kill en wél chicken diner, heerlijk! Dan heb ik dus op een goede wijze iedereen weten te ontwijken of weten te overleven om tot het einde te komen en uiteindelijk te winnen.
Ja, het klopt dat je dan wellicht wat minder actie hebt gedurende het potje. Maar geeft me sowieso meer voldoening dan "ff" wat mensen neerschieten bij de school om daarna vervolgens zelf afgemaakt te worden.
En ja, soms klopt het dat je dan wat ligt/zit te campen, maar dat is ook onderdeel van de game vind ik. Je hoeft niet altijd vol te rushen en door te stoten. Soms is het gewoon even slimmer om je positie vast te houden en niet prijs te geven.
[...]
Vet! Gave eindcirkel ook, dynamischer dan een cirkel zonder gebouwen. Ook wel gaaf om te zien dat je gebruik maakt van een shotgun, zo laat in de game nog. En het werkt ook nog gewoon. Misschien ook eens proberen
dan maar weer de te oude CSGO meme:Tsurany schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:07:
[...]
Ter illustratie dat slechte spelers schoten missen?
Summary:
Shots 1-5: Clearly missed.
Shots 6-9: Missed due to recoil (bad spray control).
Shots 10-11: Very close, but recoil and inaccuracy make these reasonable misses.
Shot 12: Likely didn't actually fire because player was already dead.
Bij mij ligt het eraan met wie ik speel;Scrtz schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:15:
[...]
Ja tuurlijk iedereen zijn ding, ik hou er niet zo van om 15-20 min in een game te zitten en dan alsnog in mijn rug oid te worden doodgeschoten. Maar speel al 12 jaar CS dus dan zit het aimen enzo er wel in, als ik met maten speel (ook fervente CSers) dan merk je ook wel dat je vrijwel elk aim duel wint en eigenlijk niemand zin heeft in langdradige potjes waarin niks gebeurd. Laatst wel gezamenlijk 10 kills gepakt in military met duo en alsnog chicken dinner gehaald met in totaal 16 kills, dat zijn de potjes die ik erg mooi vind
Speel ik solo ga ik vol voor de drukte om te oefenen op mijn aim, loot en CQC skills. Ben ik dat beu en heb ik nog tijd, dan ga ik voor een dinner op een tactische manier (naast een druk gebied landen, goed looten en dan de cirkel volgen).
Speel ik duo gaan we vaak voor de drukte. Met 2 is het goed af te spreken en samenwerken. Ook minder opvallend dan met 4 bij elkaar. En als er 1 iemand dood is early of mid game, dan komt het ook vaak voor dat de ander naar de lobby gaat voor een nieuwe game. Niet richting endgame, maar early of mid wel. Samen spelen is voor mij leuker, gezelliger en belangrijker dan winnen.
Speel ik trio of squad dan gaan we voor een medium gebied met goede loot en population. Niet iedereen is al even goed, dus vind het lullig als we in Pochinki landen, 1 iemand direct dood gaat en wij nog een half uur bezig zijn. Dan liever iets rustiger, maar meer overlevingskans en dan richting de cirkel bewegen.
Haha schitterend dit! MayhemStressy schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 17:09:
Laatst een hilarisch begin van een match gehad met wat vrienden (Warning * limburgs dialect inbound). Uiteraard had je er waarschijnlijk bij moeten zijn om het volledig te waarderen maar voor mij een leuk moment om te knoeien met Adobe Premiere en de replay functionaliteit van de game.
[video]
Gr, Stress
Steam/Discord: Flimovic
Beetje een flauwe reactie. Jij geeft aan dat je problemen ondervind, wilt dit onderbouwen met filmpjes van anderen waarbij uiteindelijk blijkt dat ze vrijwel alle kogels volledig mis schieten.kazzzdafke schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:11:
[...]
Niet iedereen kan zo godlike zijn als jij é..
Ps. leg het dan maar uit adhv het eerste filmpje.. Meerdere hits die moeten registreren maar toch niet doen?
Aaaaah ja, dsync verhaaltje van 8 maand al zeker?
YouTube: Buttlet registration problem example
Maar jij kan dat wss wel ruiken wanneer die gaat optreden en dus schiet jij wss naast het mannetje en raakt hem zo, niet? Dan pas ben je idd een goeie speler...
En als dit de eerste keer zou zijn dan prima, maar het komt veel vaker voor dat jij met allerlei filmpjes komt waarop eigenlijk niks vreemds te zien is.
Wat ik zie:
Auto komt aanrijden, 1 schot raak op level 3 helm of bovenkant torso. Daarna zie ik vrijwel alle schoten langs de tegenstander gaan. Vergeet niet dat spread op dat moment ook al vrij veel invloed heeft. Twee schoten nog vol op de pan, die zie je duidelijk afketsen.
Wellicht hadden 1 of 2 kogels nog mee geteld moeten worden en gebeurt dat niet vanwege latency maar dat was niet genoeg om verschil te maken. Die speler is gewoon dood gegaan omdat hij niet kon mikken.
En dan dat tweede filmpje met die UMP spray, daarbij zie je heel duidelijk dat vrijwel alles langs die tegenstander heen gaat en de muur om hem heen raakt. Waarom zouden dat hits moeten zijn?
Als ik potato dan accepteer ik dat gewoon.
Geen zin in vage filmpjes maken om de game maar de schuld te kunnen geven. Gisteren naast een chicken ook een paar matige potjes gehad waarin ik zelfs geen kill gemaakt heb. Gewoon accepteren.
[ Voor 7% gewijzigd door Tsurany op 26-01-2018 11:35 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ja klopt, als ik of wij dan het begin en dus de drukte overleven dan gaan we ook wat tactischer richting die chicken dinner, maar in het begin ga ik toch eerst even voor wat actie. Als ik ergens een hekel aan heb is het wel na 10-20 min looten, niemand tegen komen en dan afgeschoten te worden.StealthyPeanut schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:23:
[...]
Bij mij ligt het eraan met wie ik speel;
Speel ik solo ga ik vol voor de drukte om te oefenen op mijn aim, loot en CQC skills. Ben ik dat beu en heb ik nog tijd, dan ga ik voor de dinner op een tactische manier (naast een druk gebied landen, goed looten en dan de cirkel zoeken).
Speel ik duo gaan we vaak voor de drukte. Met 2 is het goed af te spreken en samenwerken. Ook minder opvallend dan met 4 bij elkaar. En als er 1 iemand dood is early of mid game, dan komt het ook vaak voor dat de ander naar de lobby gaat voor een nieuwe game. Niet richting endgame, maar early of mid wel. Samen spelen is voor mij leuker, gezelliger en belangrijker dan winnen.
Speel ik trio of squad dan gaan we voor een medium gebied met goede loot en population. Niet iedereen is al even goed, dus vind het lullig als we in Pochinki landen, 1 iemand direct dood gaat en wij nog een half uur bezig zijn. Dan liever iets rustiger, maar meer overlevingskans en dan richting de cirkel bewegen.
Merk ook wel dat het weinig zin heeft voor mij om met mensen te spelen die niet 'zo goed' zijn, aantal vrienden die vooral LoL of andere games doen en die vaak tegenstanders gewoonweg niet zien, terwijl ik ze allang gespot heb, of nogal klunzige beslissingen kunnen maken in bepaalde situaties. Je merkt dan ook dat ze vrij snel beginnen te choken terwijl de meeste CS matties van mij daar totaal geen last van hebben en we idd ook gewoon voor de fun spelen en toch wel weten iedereen eruit te knallen
Maker van het filmpje een slechte speler noemen is niet echt onderbouwendTsurany schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:26:
[...]
Beetje een flauwe reactie. Jij geeft aan dat je problemen ondervind, wilt dit onderbouwen met filmpjes van anderen waarbij uiteindelijk blijkt dat ze vrijwel alle kogels volledig mis schieten.
Echter begint het frustrerend te worden, deze "misses". Heb zelf de highlight functie moeten uitschakelen ivm microstutter. Ervoor nooit gehad, maar na de update van geforce + laatste patch + meltdown patch (aan welke het ligt weet ik niet) heb ik er echt last van. Wanneer de highlights uit staan, gaat het beter.
Maar ik heb dus effectief redelijk wat "no hit reg". Red dot op iemand 15m verder, in de rug, 5 hits waarvan er maar 2 registreren.
En het lijkt alsof er een patroon in zit: wanneer ik land en ik word dan geen 10m verder geplaatst, ik kan alle spullen direct oppakken, dan haal ik dat spelletje ook gewoon veel kills.
Wanneer ik wel valdamage krijg of 10m geteleporteerd word, ik 10x moet klikken of slepen om iets op te pakken, dan krijg ik heel wat misses te verwerken, en word ik ook vaak op mijn beeld door 1 schot gekilled.
Het feit dat ik dit echt wel hard merk, laat me toch toe te kunnen oordelen dat dit niet enkel aan mijn potato aim ligt
Ze moeten gewoon iets doen aan die tikrate. Waarom kunnen ze die niet omhoog brengen? Weet iemand dat?
Maar dat is allemaal gewoon een kwestie van latency of desync, een bekend probleem. Dat heeft niks met hitregistratie zelf te maken. We weten toch allemaal nu wel dat de tickrate te laag is en er soms teveel latency is? Alleen die filmpjes zie ik dan gewoon weer iemand flink missen, dat heeft in mijn ogen weer niks met desync te maken.kazzzdafke schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:39:
[...]
Maker van het filmpje een slechte speler noemen is niet echt onderbouwendDus laat mijn reactie dan ook maar flauw zijn.
Echter begint het frustrerend te worden, deze "misses". Heb zelf de highlight functie moeten uitschakelen ivm microstutter. Ervoor nooit gehad, maar na de update van geforce + laatste patch + meltdown patch (aan welke het ligt weet ik niet) heb ik er echt last van. Wanneer de highlights uit staan, gaat het beter.
Maar ik heb dus effectief redelijk wat "no hit reg". Red dot op iemand 15m verder, in de rug, 5 hits waarvan er maar 2 registreren.
En het lijkt alsof er een patroon in zit: wanneer ik land en ik word dan geen 10m verder geplaatst, ik kan alle spullen direct oppakken, dan haal ik dat spelletje ook gewoon veel kills.
Wanneer ik wel valdamage krijg of 10m geteleporteerd word, ik 10x moet klikken of slepen om iets op te pakken, dan krijg ik heel wat misses te verwerken, en word ik ook vaak op mijn beeld door 1 schot gekilled.
Het feit dat ik dit echt wel hard merk, laat me toch toe te kunnen oordelen dat dit niet enkel aan mijn potato aim ligtIk ben geen godlike, maar ook geen nooblike. Ik kan wel degelijk goeie potjes hebben maar dan is de reg ook in orde, geen (althans voor mij) lag te merken etc;. Dan werkt het spelletje wel gewoon lekker. En nee, dan haal ik ook niet altijd kip, maar is het duidelijk dat de andere beter was, betere positie of domme actie van mezelf.
De tickrate staat netjes op 30 of 60 ticks per seconde. Als dat niet gehaald wordt komt dat omdat de server teveel acties moet verwerken in een enkele tick waardoor de tijd die de server per tick zou moeten krijgen niet gehaald kan worden.Ze moeten gewoon iets doen aan die tikrate. Waarom kunnen ze die niet omhoog brengen? Weet iemand dat?
Dat kan komen door te zwakke hardware of simpelweg door beperkingen in de code of de engine.
Waarom kan overwatch dit en PUBG niet?Tsurany schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:52:
De tickrate staat netjes op 30 of 60 ticks per seconde. Als dat niet gehaald wordt komt dat omdat de server teveel acties moet verwerken in een enkele tick waardoor de tijd die de server per tick zou moeten krijgen niet gehaald kan worden.
Dat kan komen door te zwakke hardware of simpelweg door beperkingen in de code of de engine.
->
At launch, popular first-person shooter Overwatch had a 21Hz tick rate on its servers across gaming platforms.
Games that use a 21Hz tick rate send server updates 21 times per second to connected players.
Some time after launch, developer Blizzard Entertainment upgraded the Overwatch servers for PC players to a 63Hz tick rate, which means the servers now send updates 63 times per second.
https://www.nbnco.com.au/...-and-what-does-it-do.html
Laatste wat ik gezien/gehoord heb is dat PUBG een tickrate van 17 heeft. Ja - dat is erg laag.
https://segmentnext.com/2...ngly-low-17-hz-tick-rate/
Het is veel slechter dan dat: https://i.imgur.com/pNy6MzY.pngFonta schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:05:
En ook DICE heeft de tickrate een upgrade gegeven in BF4.
Laatste wat ik gezien/gehoord heb is dat PUBG een tickrate van 17 heeft. Ja - dat is erg laag.
https://segmentnext.com/2...ngly-low-17-hz-tick-rate/
Target is 30Hz, praktijk is 2-8hz voor de eerste gevechten, pa na een kwartier gaat het richting 30Hz, maar nog steeds random dips naar 8-16Hz.
Ik moet het weer eens testen met de nieuwste updates.
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Het heeft allemaal met schaal te maken. Overwatch heeft 12 spelers per match, PUBG start met 100. Dat betekent dat ze in PUBG ruim 8 keer zoveel spelerdata moeten ontvangen en verwerken. Dat alleen al maakt een gigantisch verschil in server performance. Daarnaast zijn er veel meer acties die in PUBG uitgevoerd kunnen worden die gesynchroniseerd moeten worden. Bijvoorbeeld of een deur open of dicht is, of een raam vernietigd is door kogels,...dat moet allemaal in een enkele tick verwerkt worden en dat kost veel processing power.kazzzdafke schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:00:
[...]
Waarom kan overwatch dit en PUBG niet?
->
At launch, popular first-person shooter Overwatch had a 21Hz tick rate on its servers across gaming platforms.
Games that use a 21Hz tick rate send server updates 21 times per second to connected players.
Some time after launch, developer Blizzard Entertainment upgraded the Overwatch servers for PC players to a 63Hz tick rate, which means the servers now send updates 63 times per second.
https://www.nbnco.com.au/...-and-what-does-it-do.html
En zoals @Fonta aangeeft kan Battlefield wel 60hz consistent halen met 64 spelers. Echter is dat ook pas na vele jaren ontwikkeling want tijdens de Battlefield 4 launch was het ook nog maar 30hz op de servers. Dat laat wel zien dat zelfs DICE met hun eigen engine nog veel moeite heeft gehad om consistent 60hz aan te kunnen bieden.
[ Voor 12% gewijzigd door Tsurany op 26-01-2018 12:34 ]
de brakke netcode zorgt er voor dat ik elke dag weer net iets minder zin heb om te spelen dan de dag er voorKanarie schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:23:
[...]
Het is veel slechter dan dat: https://i.imgur.com/pNy6MzY.png
Target is 30Hz, praktijk is 2-8hz voor de eerste gevechten, pa na een kwartier gaat het richting 30Hz, maar nog steeds random dips naar 8-16Hz.
Ik moet het weer eens testen met de nieuwste updates.
early game kom je zoveel domme ongein tegen. bijvoorbeeld: ik zit in een 1v1 gevecht, hij heeft een ump en ik een AK. Tegenstander doet deur open, aangezien ik al weet hoe brak de netcode is schiet ik full auto zonder te stoppen de deuropening in. afstand minder dan 5m. Ik zie niks in de deur, ik ga dood door een ump en DAARNA zie ik de tegenstander schieten in de deuropening. leuk!

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Steam/Discord: Flimovic
Snap al helemaal niet zo goed waarom iedereen altijd popie-jopie in de drukke gebieden moet landen om een statement te maken. Genoeg plekken 80% van de keren waar je rustig kan looten en misschien 1 squad moet aanvechten. Het is een survival game, geen CS.Flimovic schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:31:
Ik probeer gevechten early-game zoveel mogelijk uit de weg te gaan. Het is gewoon te random en te brak. Mid-game is de server vaak al een stuk stabieler en speelt het een stuk vloeiender. RNG is op zo'n manier veel beter te ontwijken.

De enige ekte...
Sommige mensen vinden dat gewoon leuk, dat je dan lagere winrate hebt dan zal het maar zo zijn. Ik vind afwisseling van beide leuk, soms gewoon vol de actie in en soms voor de wins gaan, beide met wisselende resultaten wat aangeeft dat rng op beide situaties van toepassing is.Insehh schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:58:
[...]
Snap al helemaal niet zo goed waarom iedereen altijd popie-jopie in de drukke gebieden moet landen om een statement te maken. Genoeg plekken 80% van de keren waar je rustig kan looten en misschien 1 squad moet aanvechten. Het is een survival game, geen CS.
gisteren 2 wins gepakt met duo/squad en ook paar potjes waar gewoonweg hits niets deden, 5x slaan op het hoofd van iemand, niks. Shotgun met choke vol op nog geen 5 meter op player model met pellets die het hoofd zonder helm raken, wandelt vrolijk verder, draait zich om en insta hs mij. Dat is gewoon niet goed en dat je ervoor zou moeten kiezen dan maar in low pop spots moet springen om dit te omzeilen is gewoon een no go.
[ Voor 24% gewijzigd door SouLLeSSportal op 26-01-2018 14:05 ]
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Het zou niet moeten zijn dat we verplicht zijn om in rustige gebieden te springen om maar de brakke netcode.Insehh schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:58:
[...]
Snap al helemaal niet zo goed waarom iedereen altijd popie-jopie in de drukke gebieden moet landen om een statement te maken. Genoeg plekken 80% van de keren waar je rustig kan looten en misschien 1 squad moet aanvechten. Het is een survival game, geen CS.
Waar zeg ik dat ?jantje 2 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 14:01:
[...]
Het zou niet moeten zijn dat we verplicht zijn om in rustige gebieden te springen om maar de brakke netcode.
De enige ekte...
Omdat sommigen wellicht wel graag dat gevecht aan willen gaan? Die vinden winnen minder belangrijk dan veel actie.Insehh schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:58:
[...]
mja das elk zen ding wellicht.. Nu we al iets langer spelen gaan we toch vaker voor een iets drukker gebied, zodat je vrij snel actie hebt..Insehh schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:58:
[...]
Dit is in elk geval leuker (imo) dan 30 min looten en dan fully geared neergaan bij de eerste encounter..
Want ja in mijn geval gebeurt dat dan wel 80% van de tijd, aangezien ik gewoon (nog steeds) ruk ben in dit spel
Geef mij dan maar Military ofzo waar we enkele rondjes van een paar minuten hebben, maar wel telkens action packed met wat kills.. En als je het slagveld overleeft, geeft het je ook een vet gevoel en heb je normaal gezien ook deftige loot..
Natuurlijk als we een paar x springen en binnen de minuut doodgaan zonder wapen, gaan we ook eens een rondje iets rustiger springen
Is dit dan goed voor de rating ? Helemaal niet,, maar aangezien ik vrijwel suck in deze game (en mij er ook bij neerleg) maakt mij die ratings of winst niet zo heel veel uit.
Kip is leuk, maar ik kan gerust een tijdje zonder
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
Dat gecombineerd met alle nieuwe crashes verneukt het spel op dit moment enorm. Speelplezier verdwijnt echt steeds meer met elke nieuwe patch die alleen maar issues introduceert zonder iets op te lossen.
En nu hebben ze een known issues lijst: https://forums.playbattle...-issues-updated-01262018/
Alles wat ze binnenkort gaan fixen is verwaarloosbaar. Irrelevante issues die je eens in de honderd games meemaakt. Maar de reconnect bug is nog in progress ook al is de patch al een tijd uit...
Rating +2200 gehad en ... gekilled worden door bugs of dsync of andere sh*ttoestanden is heel frustrerend als je er zelf niets kan aan doen.
Dus paar dagen geleden gestart met 3PP terug te spelen zoals in de hele vroege EA en... lang geleden dat we nog zo gelachen hebben 😁
1 op 3 potjes is kip, de andere gewoon vet lachen.
Het plezier is er terug op die manier..!
Ik weet dat er ook FPP tussen zit, maar de laatste 20 potjes drie keer kip. Is net iets anders dan 1 op 3 potjes kipkazzzdafke schreef op zondag 28 januari 2018 @ 09:59:
Ik merk dat ik de laatste tijd weer veel meer “voor de fun” speel, of toch probeer.
Rating +2200 gehad en ... gekilled worden door bugs of dsync of andere sh*ttoestanden is heel frustrerend als je er zelf niets kan aan doen.
Dus paar dagen geleden gestart met 3PP terug te spelen zoals in de hele vroege EA en... lang geleden dat we nog zo gelachen hebben 😁
1 op 3 potjes is kip, de andere gewoon vet lachen.
Het plezier is er terug op die manier..!
Edit: ah 4 uit 14 met TPP. Nou vooruit
[ Voor 3% gewijzigd door Bekse op 28-01-2018 13:56 ]
Sterker nog ik ben gister vrolijk doodgeschoten door een vriend omdat hij dacht dat er een vijand aangelopen kwam: "huh, je staat bij mij op een heel andere plaats op de map!".Tsurany schreef op zondag 28 januari 2018 @ 02:04:
Ze hebben de game aardig verpest met een nieuwe bug. Na een crash kan je reconnecten maar je squad ziet jouw niet als een medespeler (geen marker, niet op de minimap) en kan je dus ook niet reviven.
youtube.com/@hisrep
Dit hadden wij gisteren ook, nadat 1 van onze squadmembers een zwart scherm kreeg in de warmup. Heeft ie zijn spel opnieuw opgestart en opnieuw de server gejoined. Zijn icoon stond zowat aan de andere kant van de map terwijl hij daar helemaal niet was. Na een paar close encounters en daar bij behorende calls van hij is close pas op....en vervolgens loopt je eigen teammate daar....Daarna moest hij ook verplicht zijn kleren uit doen, om niet door squadmate per ongeluk in de hersenpan geschoten te wordenDeNachtwacht schreef op zondag 28 januari 2018 @ 15:02:
[...]
Sterker nog ik ben gister vrolijk doodgeschoten door een vriend omdat hij dacht dat er een vijand aangelopen kwam: "huh, je staat bij mij op een heel andere plaats op de map!".

Klopt ook, maar der zitten ook potjes bij waar we express heel druk landen om fun te hebben. De kans op is daar heel wat minderBekse schreef op zondag 28 januari 2018 @ 13:55:
[...]
Ik weet dat er ook FPP tussen zit, maar de laatste 20 potjes drie keer kip. Is net iets anders dan 1 op 3 potjes kip![]()
![]()
![]()
Edit: ah 4 uit 14 met TPP. Nou vooruit![]()
Ja teammate van mij ook ,icon stond toen hij rejoinde linkbovenin, niks boven zijn hoofd meer, uiteindelijk nog ergens top tien kunnen pakken maar toen weer een gamecrash en liep hij recht op een van de 3 overgebleven teams opDeNachtwacht schreef op zondag 28 januari 2018 @ 15:02:
[...]
Sterker nog ik ben gister vrolijk doodgeschoten door een vriend omdat hij dacht dat er een vijand aangelopen kwam: "huh, je staat bij mij op een heel andere plaats op de map!".

[ Voor 106% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:17 ]
- Een keer een crash gehad en daarna zag ik mijn teammaat zijn icoontje niet meer boven hem na het reconnecten.
- Hitregistratie is compleet naar z'n gootje.
- Een paar keer na een klein sprongetje naar beneden (misschien net 2 meter) zo'n 10% damage gekregen.
- Damage nadat de parachute verdwijnt en ik land op de grond (vanaf een normale hoogte).
- M'n muis reageert nu soms alsof er stroop op de sensor zit. Buiten de game is het helemaal smooth maar in de game zit er op sommige momenten een soort lag/microstutter in.
Ik weet niet wát ze gedaan hebben maar het is niet goed

En ik niet alleen, é @BobbLeeSwaggr .
Komt inderdaad bekend voor.SomerenV schreef op maandag 29 januari 2018 @ 00:47:
Geen idee wat er met de laatste patch gebeurd is maar de game is nu meer kapot dan voorheen![]()
- Een keer een crash gehad en daarna zag ik mijn teammaat zijn icoontje niet meer boven hem na het reconnecten.
- Een paar keer na een klein sprongetje naar beneden (misschien net 2 meter) zo'n 10% damage gekregen.
- Damage nadat de parachute verdwijnt en ik land op de grond (vanaf een normale hoogte).
- M'n muis reageert nu soms alsof er stroop op de sensor zit. Buiten de game is het helemaal smooth maar in de game zit er op sommige momenten een soort lag/microstutter in.
Ik weet niet wát ze gedaan hebben maar het is niet goedNormaal kon ik de bugs wel over het hoofd zien omdat ze niet echt gamebreaking waren, maar alles bij elkaar kan dit het plezier flink bederven. Gisteren had ik een potje waarbij ik iemand vol in het vizier had maar een stukje moest draaien. Dus ik draai met m'n muis maar de vertaling van die beweging naar de game was niet 1:1 met als gevolg dat die andere opeens omdraaide. Dus ik maak een grotere beweging maar ging hem toen voorbij en toen was ik dood
En dat heb ik een paar keer vaker meegemaakt gisteren en vandaag. Gek genoeg niet bij elk vuurgevecht en op video is het ook niet echt te zien. Lijkt dan gewoon alsof ik bar slecht aan het aimen ben
Deel staat ook op deze lijst
https://forums.playbattle...-issues-updated-01262018/
Dat na de crash de Lottoballen die ze playerIcons noemen niet meer werken. Wordt dus aan gewerkt.
Maar ook een hoop dingen niet. (hotfix hiervoor is trouwens de kleren uit)
Val damage na het landen is echt irritant indd. en ook heel inconsequent.
Gun fight lijken af en toe mee op een potje steen papier schaar. Alhoewel het gister mee leek te vallen.
En dan gister weer echt een lekkere pot, wordt je aan het eind door een cheater neer geknalled.
Voor het eerst een report gedaan. Ik geef eigenlijk altijd het voordeel van de twijfel maar dit was echt te overduidelijk.
(zowel mij als beany zonder ADS met 3 kogels neer knallen op behoorlijke afstand)
Af en toe wil je het spel echt wel in de prullenbak gooien.
Maarja de praktijk zal zijn dan er vanavond gewoon weer wat potjes worden gespeeld.
Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats
Het lijkt op een game bug, heb ook andere muizen geprobeerd. deze game... zucht.
Dit kan ook heel goed met sensitivity instellingen te maken hebben. Als je niet per pixel kan bewegen heeft je muis misschien niet voldoende DPI met de huidige instellingen. Wat ik bedoel is als je beeldscherm meer pixels heeft dan je muis aan kan (hoge sensitivity met lage DPI muis) dan krijg je dit soort zaken.gotfurrr schreef op maandag 29 januari 2018 @ 11:00:
sinds de laatste patch kan ik met een 4x en een kar (dus gewoon de 4x met sniper reticle) niet meer heel precies aimen, vooral te merken als je op lange afstand een hoofd wil raken in een raam. Het lijkt alsof er pixels worden geskipped of zo, heel irritant.
Het lijkt op een game bug, heb ook andere muizen geprobeerd. deze game... zucht.
dat is het helaas niet, het is ook alleen met de 4x met sniper reticle en het valt bijna niet op, ik zal er wel weer een keer een video van makenPhilip Ross schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:20:
[...]
Dit kan ook heel goed met sensitivity instellingen te maken hebben. Als je niet per pixel kan bewegen heeft je muis misschien niet voldoende DPI met de huidige instellingen. Wat ik bedoel is als je beeldscherm meer pixels heeft dan je muis aan kan (hoge sensitivity met lage DPI muis) dan krijg je dit soort zaken.

ik weet niet of je post processing op medium hebt staan? of reshade gebruikt? Beide opties introduceren input lag, sommigen merken dat niet eens, maar het kan wel invloed hebben op de manier waarop je richt.SomerenV schreef op maandag 29 januari 2018 @ 00:47:
Geen idee wat er met de laatste patch gebeurd is maar de game is nu meer kapot dan voorheen![]()
Ik weet niet wát ze gedaan hebben maar het is niet goedNormaal kon ik de bugs wel over het hoofd zien omdat ze niet echt gamebreaking waren, maar alles bij elkaar kan dit het plezier flink bederven. Gisteren had ik een potje waarbij ik iemand vol in het vizier had maar een stukje moest draaien. Dus ik draai met m'n muis maar de vertaling van die beweging naar de game was niet 1:1 met als gevolg dat die andere opeens omdraaide. Dus ik maak een grotere beweging maar ging hem toen voorbij en toen was ik dood
En dat heb ik een paar keer vaker meegemaakt gisteren en vandaag. Gek genoeg niet bij elk vuurgevecht en op video is het ook niet echt te zien. Lijkt dan gewoon alsof ik bar slecht aan het aimen ben
verder zou het me niet verbazen als ze echt iets met de muis instellingen hebben gedaan, aangezien de 4x met sniper reticle ook iets met de muis lijkt te doen wat niet gezond is.
Is dat alleen met de KAR en de X4 of ook met de AWM/M24 of met de SKS en de Mini ed?gotfurrr schreef op maandag 29 januari 2018 @ 11:00:
sinds de laatste patch kan ik met een 4x en een kar (dus gewoon de 4x met sniper reticle) niet meer heel precies aimen, vooral te merken als je op lange afstand een hoofd wil raken in een raam. Het lijkt alsof er pixels worden geskipped of zo, heel irritant.
Zelf sinds de nieuwe patch alleen de SKS met de x4 gespeeld KAR alleen met X8.
Op de SKS had ik iig niet het idee dat er heel vreemd aanvoelde, maar dat kan ook aan me aim liggen
Enige tips zou toch wel welkom zijn...
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
met een dalingssnelheid van 126 km/h maak je de meeste horizontale meters. Met W ingedrukt en meer horizontaal kijken kom je op die 126km/h uit.tazzman schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:58:
Ik ben net beginnen met PUBG maar ik krijg dat parachute springen echt niet voor elkaar... ik wijs in de goede richting, druk W .. maar ik blijf toch telkens ver achter bij mijn team?
Steam ID = Ackerfiets
ik heb het tot nu toe alleen gezien met een KAR, maar ik kan me voorstellen dat het bij elke 4x met een sniper reticle zo is. Ik merk het overigens alleen als ik een hoofd wil schieten in een raam op 300 meter, zal er binnenkort wel een filmpje van makenjantje 2 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:33:
[...]
Is dat alleen met de KAR en de X4 of ook met de AWM/M24 of met de SKS en de Mini ed?
Zelf sinds de nieuwe patch alleen de SKS met de x4 gespeeld KAR alleen met X8.
Op de SKS had ik iig niet het idee dat er heel vreemd aanvoelde, maar dat kan ook aan me aim liggen
Zorg dat je je target gemarkeerd hebt, en wanneer je uit het vliegtuig springt direct daarop richten (niet met waar je naar kijkt, maar de richting van je lichaam). Vervolgens gewoon W en gaan met die banaan (zie comment hierboven - 126 km/h). Dan ongeveer op 250 meter (2,5x klein vakje) van je target recht naar beneden zodat je een maximale verticale snelheid hebt (ongeveer 230 km/h meen ik) en zo zo ver mogelijk "doorvalt". Daarna aan je parachute recht naar beneden en je moet ongeveer op de juiste positie aankomen.tazzman schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:58:
Ik ben net beginnen met PUBG maar ik krijg dat parachute springen echt niet voor elkaar... ik wijs in de goede richting, druk W .. maar ik blijf toch telkens ver achter bij mijn team?
Bij een doel verderop (ongeveer >1.5km) werkt het anders, dan moet je eerder je parachute openen. Maar ik weet even niet welke verticale snelheid je dan moet aanhouden, vroeger was dat ongeveer 30km/h, weet niet of dat nog geldt.
W is om vooruit te gaan, maar je moet ook je muis gebruiken..tazzman schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:58:
Als je zo hoog mogelijk kijkt ga je het traagst, 126 km/h nl.. Hiermee kan je het verst geraken in het bereik van een vrije val..
Als je direct naar beneden kijkt ga je het snelst, met een max op 234 km/h.. Hiermee val je het meest door en ga je dus ook het snelst beneden zijn..
Dus altijd een combinatie van muis + W.. Meestal eerst even horizontaal vliegen om in je bereik te komen, en dan volledig naar beneden droppen om toch nog die 234 te halen en zo laag mogelijk te kunnen poppen..
Als je echt ver wilt gaan kan je dus handmatig je parachute openen... Ga je wel veel trager op de grond zijn natuurlijk...
Hier is het meest efficiënte om tussen de 40-50 km/h te houden door constant te 'pompen'
Family Guy schreef op maandag 29 januari 2018 @ 15:00:
[...]
met een dalingssnelheid van 126 km/h maak je de meeste horizontale meters. Met W ingedrukt en meer horizontaal kijken kom je op die 126km/h uit.
floriz87 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 19:17:
[...]
Zorg dat je je target gemarkeerd hebt, en wanneer je uit het vliegtuig springt direct daarop richten (niet met waar je naar kijkt, maar de richting van je lichaam). Vervolgens gewoon W en gaan met die banaan (zie comment hierboven - 126 km/h). Dan ongeveer op 250 meter (2,5x klein vakje) van je target recht naar beneden zodat je een maximale verticale snelheid hebt (ongeveer 230 km/h meen ik) en zo zo ver mogelijk "doorvalt". Daarna aan je parachute recht naar beneden en je moet ongeveer op de juiste positie aankomen.
Bij een doel verderop (ongeveer >1.5km) werkt het anders, dan moet je eerder je parachute openen. Maar ik weet even niet welke verticale snelheid je dan moet aanhouden, vroeger was dat ongeveer 30km/h, weet niet of dat nog geldt.
Hartelijk dank voor de input en tips. Sorry, ik had duidelijker moeten zijn - het ging inderdaad om lange afstand sprongen. Met 234 km/h naar beneden had ik al door.KipCurreh schreef op maandag 29 januari 2018 @ 19:38:
[...]
W is om vooruit te gaan, maar je moet ook je muis gebruiken..
Als je zo hoog mogelijk kijkt ga je het traagst, 126 km/h nl.. Hiermee kan je het verst geraken in het bereik van een vrije val..
Als je direct naar beneden kijkt ga je het snelst, met een max op 234 km/h.. Hiermee val je het meest door en ga je dus ook het snelst beneden zijn..
Dus altijd een combinatie van muis + W.. Meestal eerst even horizontaal vliegen om in je bereik te komen, en dan volledig naar beneden droppen om toch nog die 234 te halen en zo laag mogelijk te kunnen poppen..
Als je echt ver wilt gaan kan je dus handmatig je parachute openen... Ga je wel veel trager op de grond zijn natuurlijk...
Hier is het meest efficiënte om tussen de 40-50 km/h te houden door constant te 'pompen'
Ik moet dus meer "W" geven om daar een lichte duik van te maken zodat we ook voorwaartse snelheid hebben/houden en dan vroeg open trekken?
Het zou toch makkelijk zijn als je PUBG offline zou kunnen draaien om zo een beetje te oefenen!
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
W + volledig naar boven kijken zodat je aan 126 km/h valt, zo geraak je het verst in vrije valtazzman schreef op maandag 29 januari 2018 @ 21:28:
Hartelijk dank voor de input en tips. Sorry, ik had duidelijker moeten zijn - het ging inderdaad om lange afstand sprongen. Met 234 km/h naar beneden had ik al door.Het probleem was meer dat als wij een doelwit behoorlijk ver van het flight-path nemen, dat de rest van mijn team daar heen zweeft en ik gewoon recht naar beneden lijk te vallen.
Ik moet dus meer "W" geven om daar een lichte duik van te maken zodat we ook voorwaartse snelheid hebben/houden en dan vroeg open trekken?
Het zou toch makkelijk zijn als je PUBG offline zou kunnen draaien om zo een beetje te oefenen!
Als je dan nog verder wilt gaan dan het flight path dat je hiermee haalt, moet je idd vroeger je parachute openen en alterneren tussen W en S.
Hierbij dan proberen tussen 40-50 km/h te blijven eens geopend blijkt het meest efficiënt te zijn (zo heb ik me laten vertellen althans)
Gisteravond met een random squad (via Discord) die ineens heel ver gingen springen, wat ik nog nooit gedaan had en ik dus telkens behoorlijk ver weg kwam... Die lui waren echt niet chill en ik kreeg het flink om mijn oren. Zucht. Erg jammer dat men soms direct op noobs gaat zitten jammeren....
Omhoog kijken is volgens mij niet nodig. Ik kijk altijd gewoon recht naar voren en ga net zo snel/ver als mijn vrienden die zo ver mogelijk omhoog kijken (want 'stond op het internet')KipCurreh schreef op maandag 29 januari 2018 @ 22:43:
[...]
W + volledig naar boven kijken zodat je aan 126 km/h valt, zo geraak je het verst in vrije val
Als je dan nog verder wilt gaan dan het flight path dat je hiermee haalt, moet je idd vroeger je parachute openen en alterneren tussen W en S.
Hierbij dan proberen tussen 40-50 km/h te blijven eens geopend blijkt het meest efficiënt te zijn (zo heb ik me laten vertellen althans)
Klopt helemaal. Je sprint het vliegtuig uit, houd 'W' ingedrukt en kijkt naar de horizon. Vervolgens kan je met "Alt" gewoon rondkijken en hoef je enkel 'W' ingedrukt te houden.Nivve schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 08:21:
[...]
Omhoog kijken is volgens mij niet nodig. Ik kijk altijd gewoon recht naar voren en ga net zo snel/ver als mijn vrienden die zo ver mogelijk omhoog kijken (want 'stond op het internet')
Wat een verademing! Speelt echt zoveel leuker!
Nog geen cheater gezien in een potje of 10 en al een aantal chickens en goede gevechten mogen bijschrijven.
Had ik veel eerder moeten doen!
Haha idd, ik ben ook over. Was even wennen maar echt een hele andere/betere ervaring. Ook dat wall peeken heb je niet meer..rdlfcuboy schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 09:06:
Door de vele cheaters in 3P toch maar eens besloten om te switchen naar FPP.
Nog geen cheater gezien in een potje of 10 en al een aantal chickens en goede gevechten mogen bijschrijven.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
rdlfcuboy schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 09:06:
Door de vele cheaters in 3P toch maar eens besloten om te switchen naar FPP.
Hadden jullie dan nooit dat mensen je uit het niets, net om een hoek vol neer schoten, omdat ze je allang aan zagen komen lopen? Nu heb je met FPP beide evenveel kans en wie sneller/beter is, wint 95% van de keren.m0nk schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 09:07:
[...]
Haha idd, ik ben ook over. Was even wennen maar echt een hele andere/betere ervaring. Ook dat wall peeken heb je niet meer..
Ik had meer last van de obvious cheaters die er op dit moment rond gaan in 3P en dan heb ik het niet over de twijfel gevallen. Campers in 3P moet je altijd rekening mee houden.StealthyPeanut schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 09:24:
[...]
[...]
Hadden jullie dan nooit dat mensen je uit het niets, net om een hoek vol neer schoten, omdat ze je allang aan zagen komen lopen? Nu heb je met FPP beide evenveel kans en wie sneller/beter is, wint 95% van de keren.
http://pubg.wikia.com/wiki/Med_Kit Oh, je bedoeld instant als in 1 sec. Dat is indd een cheat.Tijgertje schreef op maandag 29 januari 2018 @ 20:14:
Is het een bug of een hack dat spelers tegenwoordig instant health kits gebruiken? Nu 2x met solo 2e geworden en diegene die beide nummer 1 werden maakten hiervan gebruik.
[ Voor 9% gewijzigd door Sup4rdurt op 30-01-2018 10:15 ]
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
Hij blijft staan op "started matchmaking".. Nog iemand last van?
Players, as with the last patch, a new type of anti-cheat solution, which is still under development, is to be applied on the test servers. We are in a test phase with this solution, and its stability and compatibility need to be verified. We would like to collect data about potential compatibility issues, analyze it and solve any issues that may emerge.
If you experience a crash, please take a screenshot that shows the error and report it here.[forums.playbattlegrounds.com] If the current test build is consistently crashing for you, we recommend that you play on the live servers instead. Thank you for your understanding.
Please find the patch notes below:
World
Miramar improvements
Added more buildings and cover across the map to improve the engagement experience
Added more off-road routes for easier vehicle navigation
Upgraded the item spawn level of certain areas for loot balancing (some areas will spawn better loot)
Replay
The replay system has now been updated to a newer version and past replay files cannot be played anymore
Bug fixes
Fixed the issue where heal and boost items could be used underwater
Fixed the issue where characters would get stuck in certain areas on Miramar
Fixed the issue where wall textures on some Miramar buildings were not displaying correctly
Fixed the issue where certain buildings near by Hacienda del Patron were not displaying correctly
Vooral veel kleine gebouwtjes die toegevoegd zijn.
Vond dit op Reddit:SomerenV schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 18:04:
@Aardappelbakker stuurde net screenshots door van de oude en nieuwe map van Miramar dus ik heb ze even naast elkaar geplakt zodat de verschillen goed te spotten zijn. Hier klikken voor een groot plaatje.
Vooral veel kleine gebouwtjes die toegevoegd zijn.

[ Voor 100% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:17 ]
zelfde hier.. kan ook alleen asia en NA doenkazzzdafke schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:11:
Er is nieuwe testserver deployed, maar.. net als de vorige kan ik gewoon niet in een game geraken.
Hij blijft staan op "started matchmaking".. Nog iemand last van?

Ook zag ik mijn geweer soms niet schieten (animatie klopte niet) en ik hyperde heen en weer als ik liep.... Leek allemaal sinds de laatste patch te komen, dus dat is wel minder. Ook met een 4x, KAR98k en op ongeveer 100 meter (ook zeroing stond op 100m) een 100% headshot, want diegene leek AFK, maar toch geen hit. Helemaal niks. Zonde!
Donderdag of vrijdag weer wat tijd waarschijnlijk, dus dan weer verder om het één en ander te testen.
Meerdere malen al gezien (Xbox)
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Bijna juistMelvinstr schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 10:10:
Ik ben nog op zoek naar mensen op duo of squad mee te spelen, ben ik hier aan het juiste adres ?
https://discord.gg/0ezBMpYOe80zlpeP
Daar kan je of in Matchmaking posten of gewoon in een kanaal stappen waar minder dan 4 spelers zitten
Gisteren had ik een lekkere sessie met vaak 4 tot 6 kills per game maar eergisteren was het echt om te huilen, gewoon achter elkaar games zonder ook maar een kill te maken. Weet niet waar het aan ligt, soms gaat het gewoon veel lekkerder dan de andere keer.StealthyPeanut schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 10:00:
Gisteravond weer onze wekelijks knalsessie gehad met onze squad; helaas 0 kills in 2½ uur tijd..... Wel 2 knocked down, maar verder gewoon hetzelfde gespeeld als normaal en geen hits gehad. Ook met dezelfde wapens (KAR, SCAR, M4, UMP) maar het leek erop dat mijn verbinding gewoon kl*te was. Iemand recht voor mijn neus en zeker 10 shots raak; hij keert om en meteen dood.
Ook zag ik mijn geweer soms niet schieten (animatie klopte niet) en ik hyperde heen en weer als ik liep.... Leek allemaal sinds de laatste patch te komen, dus dat is wel minder. Ook met een 4x, KAR98k en op ongeveer 100 meter (ook zeroing stond op 100m) een 100% headshot, want diegene leek AFK, maar toch geen hit. Helemaal niks. Zonde!
Donderdag of vrijdag weer wat tijd waarschijnlijk, dus dan weer verder om het één en ander te testen.
Gisteren was ik ook twee keer als enige van mijn squad over, dat leverde ook leuke momenten op.
Eerste keer op Miramar een kerel gepushed in een klein compoundje met die one-story golfplaat huisjes. Na een kort gevecht hem afgemaakt en een 8x, sniper silencer en AR silencer gepakt. Toen kwamen er allerlei spelers rond mijn huisjes rijden, kon heerlijk met de sniper schieten op al die doelen. Zo weer 3 kills erbij
Tweede keer op Erangel, zat in een gebouw aan de rand van de cirkel. Ander team kwam er aan met drie man, alle drie afgeschoten met m'n UMP terwijl ze zaten te klooien om een ander gebouw in te komen.
[ Voor 66% gewijzigd door Tsurany op 31-01-2018 10:28 ]
Ik had inderdaad beter moeten lezen, ik zag de waarschuwing in het rood onder mijn opmerking staan:Tsurany schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 10:25:
[...]
Bijna juistIn de topic warning staat de Discord URL waar veel Tweakers spelen. Gaat om deze URL:
https://discord.gg/0ezBMpYOe80zlpeP
Daar kan je of in Matchmaking posten of gewoon in een kanaal stappen waar minder dan 4 spelers zitten
Let op:
Samen spelen met Tweakers?
Discord: PC Gaming Tweakers
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Hebben ze daar iets aan verandert? Je ne sais pas, maar het is een "gevoel".. Een vaststelling, door mij en andere discord leden
Denk kwestie van 'n=1' of 'gevoel'. Die gebieden zijn namelijk relatief erg groot, waardoor de cirkel ook vanzelf vaak erin/erop valt. Zelfde voor een Leones bijvoorbeeld, heeft ook 'vaak' de cirkel omdat het gewoon zo groot is relatief gezien aan de rest van de map..kazzzdafke schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:25:
Ik zou iedereen eens willen vragen, die de oude map heeft, om streepjes te trekken hoeveel keer het een militairy cirkel is. En daarnaast mss een Georgo cirkel. Die twee, met stip op 1 de militairy, lijken toch te domineren.
Hebben ze daar iets aan verandert? Je ne sais pas, maar het is een "gevoel".. Een vaststelling, door mij en andere discord leden
Mijn vermoeden is dat het ligt aan de code die voorkomt dat een cirkel grotendeels in het water valt. Deze code is een paar maanden na het in Early Access gaan toegevoegd. Een cirkel op de noordkant van de map heeft veel meer mogelijkheden voor de eindcirkel dan een cirkel aan de zuidkant van de map. Er is namelijk geen land onder Primorsk of onder Mylta Power waardoor een cirkel die op de zuidkant begint vaak richting military getrokken zal worden omdat er nu eenmaal X% land in de cirkel moet zitten.kazzzdafke schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:25:
Ik zou iedereen eens willen vragen, die de oude map heeft, om streepjes te trekken hoeveel keer het een militairy cirkel is. En daarnaast mss een Georgo cirkel. Die twee, met stip op 1 de militairy, lijken toch te domineren.
Daarnaast is military vergelijken met kleinere gebieden ook niet helemaal eerlijk. Normaal maak je onderscheid tussen een Yasna cirkel of een Severny cirkel, dat zijn voor je gevoel echt twee compleet verschillende gebieden. Dat terwijl military vaak als een enkel gebied wordt gezien terwijl het eigenlijk groter is dan Yasna, Severny en alles wat er tussen ligt.
Waar normaal elke stad of elk veld als een apart gebied gezien wordt ziet vrijwel iedereen een cirkel die op het andere eiland plaats vind als een "military circle". Dat maakt de vergelijking ook vrij oneerlijk.
[ Voor 99% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:17 ]
Mooi stadje voor mij alleen, prima loot en door. Kan prima in de cirkel blijven, waar ik ineens in de verte (meter of 130) iemand achter een steen zie. Een goed geplaatste headshot en nog 2 op zn borst maakt kill 4. Uiteraard begint er gelijk ook iemand op mij te schieten, hij achter een muurtje, ik achter een steen. Beide raken we elkaar 2x. Ik heal en zie dat de cirkel eraan komt. 15 meter verderop een motor. 2 rookbommetjes dan maar en de gunfight laten voor wat het is. Veilig aangekomen bij de motor stap ik erop, en nog zonder gas te geven “died from falling” dit met nog 11 mensen over.
Zuur maar vol goede moed begin ik mijn 2e potje. Ik land met 3 anderen in dat containergebiedje naast military (slecht in namen) pak netjes mijn 1e kill en vergaar me wat prima loot.
Ineens zie ik tussen de containers op een metertje of 50 iemand lopen, hij zag mij ook en raakt me goed. Nog 20% leven over. Ik ren achter een loods weg en zigzag door de containers. Spring in een container om mezelf te healen.
Door mn headset hoor ik hem lopen op een afstandje en bammm dood ben ik.
Ik kijk de killcam, mikt hij gewoon in de lucht, schiet, en ik val dood in die container.
Pc uit, zuur op de bank gaan zitten en hier even heerlijk mijn gal spugen over deze game!
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
ik kan er niets over vinden.
Waarom zou die online moeten komen? De patch wordt vannacht uitgerold inclusief nieuw seizoen.ApC_IcE schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 20:06:
wanneer komt de test server weer online eigenlijk?
ik kan er niets over vinden.
Zodat er nieuwe dingen kunnen worden getest. De nieuwe anti cheat dingen bijvoorbeeld.Tsurany schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 21:40:
[...]
Waarom zou die online moeten komen? De patch wordt vannacht uitgerold inclusief nieuw seizoen.
En zodat ik aan sommige dingen alvast kan wennen voor ze worden toegepast. Vind het ook wel prettig spelen op 2 verschillende servers.
![]() | Zoek je andere Tweakers om mee te spelen? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |