[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 96 ... 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14
unfor schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:28:
[...]

Ontzettend kut, omdat dan iedereen zich de hele game op 1 plek verschanst.
Zou de hele game teniet doen.
Denk dat dat wel mee valt, je moet toch eerst loot vinden om wat te kunnen doen, je moet vanaf dat punt ook richting die cirkel, maar omdat iedereen weet waar krijg je een constante aanvoer van nieuwe spelers vanaf midgame. Degene die er op tijd zijn hebben dan voordeel, maar als je het een beetje goed speelt zal het niet heel erg verschillen van normale game omdat iedereen toch op gegeven moment daar heen gaat. het aantal is alleen anders, je zal, helemaal als het eindigt in een stad, een enorme groep spelers hebben die naar die locatie willen gaan en elkaar gaan tegenkomen. Daardoor denk ik dat er voordat de endgame er is al superweinig spelers over blijven.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:28:
[...]

Ontzettend kut, omdat dan iedereen zich de hele game op 1 plek verschanst.
Zou de hele game teniet doen.
En het eerste team dat de eindlocatie weet te bezetten kan alle teams afslachten die wanhopig hun positie proberen in te nemen. Als je weet dat een cirkel bij een specifiek gebouw gaat eindigen moet je dat gebouw gewoon als eerste hebben. Vanaf dat moment is het gewoon lekker iedereen aanvaller afslachten. Af en toe even bijtanken op ammo maar verder lekker campy campy.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:11
Krijgt wel een afweging tussen loot en positie. Als je als eerste op de eindlocatie bent, maar met een gebrek aan ammo, of matige wapens word het niet makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flamesz schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:53:
Krijgt wel een afweging tussen loot en positie. Als je als eerste op de eindlocatie bent, maar met een gebrek aan ammo, of matige wapens word het niet makkelijk.
Die ammo en wapens komen gewoon aanlopen. Je moet enkel hun eigenaar overtuigen ze af te staan ;)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
  • Laatst online: 21:11
Als alle andere spelers ook in dat huis willen uiteindelijk zal het niet zo simpel zijn om die ammo buiten op te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-09 14:33

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

ronalddus schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:14:
Hoe zou het zijn als, bij de start van de game, de eindcirkel al bekend zou zijn? >:)
Stonemountain doet af en toe games waar maar 1 cirkel is: De eind cirkel.

Best een leuk effect, wel beetje campy :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bennnie
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 28-09 09:48
Het leuke aan die variant is dat het extra loont om in de kleine cirkel te zitten, want daar komen alle airdrops terecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:32

m0nk

16-09-2003 15.15

De stress als je solo in de top 5 zit.. Zat in een container midden in de cirkel en haalde de laatste 2.. Helaas.. Was te greedy om die kill te maken..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-09 15:15

KipCurreh

Nightcrawler

Voor de liefhebbers, the Dr. is returning 5th of february op Twitch _/-\o_

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Is er een nieuwe bug / glitch ofzo waardoor de animatie van de tegenstander niet hun actuele "stand" laat zien? Net 3 keer in dezelfde match gehad... Ik zie iemand zitten achter een steen en schiet paar keer, hij crouched zodat ik hem niet meer kan zien, en dan ineens uit het niets staat hij weer rechtop in een enkele frame (zonder animatie) en krijg ik instant een schot terug. Alles gebeurt letterlijk in een frame, van crouch naar opstaan en aimen en schieten??? Eerste 2 keer was het gelukkig niet game-ending en kon ik hem alsnog killen, de laatste keer was het 1v1 op het eind en was ik dus dood (headshot AWM). In de killcam staat hij rustig op, heeft 2 sec nodig om te aimen en schiet daarna rustig een headshot. In al die tijd kon ik hem dus niet zien en zat hij op mijn scherm gebukt :/

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Denk dat dit meer iets in de trant van lag is, heb ik ook al weer meerdere keren gehad afgelopen paar dagen. Zowel alleen ik als meerdere in dezelfde server.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Lijkt me vreemd. Voordat ik op hem schoot (hij wist niet waar ik zat) bewoog alles vloeiend zonder lag, hij was op en neer aan het lopen, crouchen, weer opstaan etc. Tot hij ineens uit het niets terugschoot zonder animatie. En in de killcam (die volgens mij local client data laat zien) zag alles er ook normaal uit.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-09 17:55
In het rijtje van PUBG physics...

We hebben de game uiteindelijk gewonnen. Maar die nade had eigenlijk onze win moeten opleveren. Omdat hij in het randje van de tegels viel deed de nade 0 damage op de gast die er praktisch naast stond :/ .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 16:14

Meneer iCy

swarma

Zo toch ook maar voor de xbox erbij gekocht zodat ik met mijn maten kan gamen.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cmegens
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 14:29
Xant0r schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 14:49:
Eergisteren een potje gehad waar ik de keuze naam om in the middle of nowhere te droppen, loot was beter dan ik verwacht had (inc silencer voor assaultrifle)....krijg ik gewoon 5x de red zone achter elkaar boven mijn hoofd en ééntje die min of meer 100 meter van me af was. Iemand dat al keer gehad? Leek wel weer of het oud en nieuw was ;-).

https://imgur.com/a/I932B
Dat is gewoon een populaire en drukke compound hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 13:57
Heb er nu zo'n 40 uur inzitten denk ik. De game wordt echt toffer naarmate je alles beter begint te kennen. Met een squad is het sowieso altijd wel gezellig en komen we tot de laatste 10 ofzo.

Soms speel ik ook solo en dan wordt ik in de top 10 vaak neergeschoten terwijl ik geen idee heb waarvandaan. Gisteren 4 keer op het einde neergeschoten vanuit een positie waar ik geen idee en ook geen kans had om wat aan te doen. Stukje mapkennis denk ik, maar ik zit aan de rand van de cirkel en houd alles in de gaten. Toch is er dan een moment dat iemand ineens achter me staat een me afknalt. Erg frustrerend na 25 minuten spelen })

Iemand nog tips of bepaalde speelwijzes om dit te bestrijden en tegen te gaan? Ik zorg dat ik een CQC wapen heb en een LD wapen heb met de juiste scopes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:40
Tsurany schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:49:
[...]

En het eerste team dat de eindlocatie weet te bezetten kan alle teams afslachten die wanhopig hun positie proberen in te nemen. Als je weet dat een cirkel bij een specifiek gebouw gaat eindigen moet je dat gebouw gewoon als eerste hebben. Vanaf dat moment is het gewoon lekker iedereen aanvaller afslachten. Af en toe even bijtanken op ammo maar verder lekker campy campy.
Dat denk ik niet. Als jij als eerste in het gebouw zit dan zal je niet genoeg gear/ammo hebben als er 50+ spelers jouw richting uitkomen.
StealthyPeanut schreef op maandag 22 januari 2018 @ 09:21:
Heb er nu zo'n 40 uur inzitten denk ik. De game wordt echt toffer naarmate je alles beter begint te kennen. Met een squad is het sowieso altijd wel gezellig en komen we tot de laatste 10 ofzo.

Soms speel ik ook solo en dan wordt ik in de top 10 vaak neergeschoten terwijl ik geen idee heb waarvandaan. Gisteren 4 keer op het einde neergeschoten vanuit een positie waar ik geen idee en ook geen kans had om wat aan te doen. Stukje mapkennis denk ik, maar ik zit aan de rand van de cirkel en houd alles in de gaten. Toch is er dan een moment dat iemand ineens achter me staat een me afknalt. Erg frustrerend na 25 minuten spelen })

Iemand nog tips of bepaalde speelwijzes om dit te bestrijden en tegen te gaan? Ik zorg dat ik een CQC wapen heb en een LD wapen heb met de juiste scopes.
Nooit stil zitten, altijd een beetje naar links en rechts bewegen. Zo is de kans om een instand headshot kill te krijgen veel kleiner.

[ Voor 45% gewijzigd door SmokingSig op 22-01-2018 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-09 14:47

40 uur is nog weinig ;) ik zou de solo games gebruiken om jezelf asap dingen te leren.

2 tips, die je in het begin misschien games gaat kosten, maar waar je later profijt van hebt imho:

1. ga niet standaard liggen en sneaky sneaky proberen te spelen. onervaren spelers hebben de neiging valt me op om vooral endgame overal te gaan liggen. waarom? geen idee, je komt er misschien hoger mee in de ranking, maar je mist overzicht en iedereen die crouched/staat en net iets hoger staat dan jou, maakt een super super super easy headshot kill.

Wees actief, beweeg van cover naar cover, zit/sta nooit stil - ook niet tijdens het looten van een tegenstander of tijdens het nemen van firstaids/meds. beweeg altijd, ga niet stil zitten achter een boom, beweeg. dit kan al zo simpel zijn als je lean knoppen spammen bijvoorbeeld.

2. schiet op alles wat je ziet, je moet namelijk leren schieten en dat leer je alleen door te schieten :+, sneaky spelen kan altijd nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:31

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Bij mij gaat het ook fout zodra ik stil blijf zitten kijken wat er om me heen gebeurt in de laatste cirkels, dat is een uitnodiging voor een headshot :p

Het hangt ook af van waar je gaat zitten tov de krimpende blauwe cirkel merk ik. Zit je in het smalste deel van de blauwe cirkel (tov de nieuwe witte), dan kom je daar toch wel vaak meerdere spelers tegen, dus mogelijk meer risico.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-09 08:12
SmokingSig schreef op maandag 22 januari 2018 @ 09:39:
[...]

Dat denk ik niet. Als jij als eerste in het gebouw zit dan zal je niet genoeg gear/ammo hebben als er 50+ spelers jouw richting uitkomen.

[...]

Nooit stil zitten, altijd een beetje naar links en rechts bewegen. Zo is de kans om een instand headshot kill te krijgen veel kleiner.
En accepteer dat als je de game maar een paar uur per week speelt je nooit heel goed zal worden. Oftewel, het is vooral ervaring/training wat zich uitbetaalt, en als je daar weinig tijd voor hebt moet je de lat niet te hoog leggen ;) .

Probeer ook een tactiek te ontwikkelen die bij je kwaliteiten past. Als je bijvoorbeeld een slechte schutter bent kun je dus maar beter proberen een vuurgevecht te vermijden en door slim te spelen je tegenstander een stap voor te zijn. Anderzijds wil je ook wel je mindere eigenschappen verder ontwikkelen, dus in dit geval moet je ook weer niet alle vuurgevechten ontwijken, anders word je er nooit beter in :+ . Hierin kun je ook per potje wisselen, het ene potje achteraf droppen, een ander potje op school/pecado oid. En vergeet niet dat het killen van iemand je lekker snel veel loot kan opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivve
  • Registratie: Februari 2016
  • Niet online
floriz87 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:14:
[...]

En accepteer dat als je de game maar een paar uur per week speelt je nooit heel goed zal worden. Oftewel, het is vooral ervaring/training wat zich uitbetaalt, en als je daar weinig tijd voor hebt moet je de lat niet te hoog leggen ;) .
Ik heb hier ook last van, kan nooit genoeg uren spelen om echt goed te worden. Het is iets waar je je gewoon bij moet neerleggen.
Ik speel wel nu CS:GO ernaast (slechts 1 uur per week. PUBG ongeveer 6 uur) en zelfs dat helpt al. Je kan dan wat meer gunplay oefenen in een veel kortere tijd. Straks wel een ander spel dat wel ADS heeft en dus betere oefening voor PUBG [edit: denk momenteel aan Battallion 1944]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik blijf moeite hebben met het aimen op de Xbox.
Ik ben wel benieuwd welke settings jullie hebben op dit moment die goed werken in het spel.Ik moet te veel sturen om de persoon te kunnen raken, en ik kan de sweet spot qua instellingen nog niet vinden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
Nivve schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:43:
[...]

Ik heb hier ook last van, kan nooit genoeg uren spelen om echt goed te worden. Het is iets waar je je gewoon bij moet neerleggen.
Ik speel wel nu CS:GO ernaast (slechts 1 uur per week. PUBG ongeveer 6 uur) en zelfs dat helpt al. Je kan dan wat meer gunplay oefenen in een veel kortere tijd. Straks wel een ander spel dat wel ADS heeft en dus betere oefening voor PUBG [edit: denk momenteel aan Battallion 1944]
Gunplay is minder belangrijk, wat je gebruikt in andere milsims (mocht je die spelen) is veel belangrijker.

Het plotten van je route, de mindgames, luisteren, het gebruiken van types van dekking, rook en stungranaten en heel belangrijk, de communicatie en het geven van suppression als je met zijn 2-en of in een squad speelt. Dat overschaduwt de gunplay (wat natuurlijk ook belangrijk is op bepaalde momenten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multynoob
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-09 21:35
Gisteren wou ik een replay nakijken maar toen kwam er dit ongeveer te staan: the player that killt you made a unusual movement this is why you can't see the replay.

Hebben meer mensen dit hier al gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flavius
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:36
multynoob schreef op maandag 22 januari 2018 @ 12:46:
Gisteren wou ik een replay nakijken maar toen kwam er dit ongeveer te staan: the player that killt you made a unusual movement this is why you can't see the replay.

Hebben meer mensen dit hier al gehad?
Ja, dit heb ik ook een keer gehad. Ik neem aan dat de speler dan in "onderzoek" is naar hackgedrag, maar dat is slechts een gok mijnerzijds.

Ik moet zeggen dat ik bij PUBG het verste kom wanneer ik voornamelijk tactisch speel en niet continue het gevecht aanga en daarbij sterk afhankelijk ben van m'n aim. Ik had in CoD2 wel een meesteraim, maar ik merk dat dit bij PUBG (zijn toch alweer 11 jaar verder) niet meer het geval is. Ik compenseer dat over het algemeen door dus zo tactisch mogelijk te spelen. Ik merk echter wel dat m'n aim steeds beter wordt met de toenemende uren, maar ik heb simpelweg niet de tijd om een meesteraim te ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multynoob
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-09 21:35
Flavius schreef op maandag 22 januari 2018 @ 12:51:
[...]
Ja, dit heb ik ook een keer gehad. Ik neem aan dat de speler dan in "onderzoek" is naar hackgedrag, maar dat is slechts een gok mijnerzijds.

Ik moet zeggen dat ik bij PUBG het verste kom wanneer ik voornamelijk tactisch speel en niet continue het gevecht aanga en daarbij sterk afhankelijk ben van m'n aim. Ik had in CoD2 wel een meesteraim, maar ik merk dat dit bij PUBG (zijn toch alweer 11 jaar verder) niet meer het geval is. Ik compenseer dat over het algemeen door dus zo tactisch mogelijk te spelen. Ik merk echter wel dat m'n aim steeds beter wordt met de toenemende uren, maar ik heb simpelweg niet de tijd om een meesteraim te ontwikkelen.
Ja ik kon hem ook niet reporten ofzo. Dus dat zal dan wel.

Ik speel tot de top 20 voor de kills en dan ga ik pas tactischer spelen. Dit zorgt dat ik wat vaker de vuurgevechten aan ga en mijn aim toch wel beter word.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Distoration
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07:16
janvanduschoten schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:49:
Ik blijf moeite hebben met het aimen op de Xbox.
Ik ben wel benieuwd welke settings jullie hebben op dit moment die goed werken in het spel.Ik moet te veel sturen om de persoon te kunnen raken, en ik kan de sweet spot qua instellingen nog niet vinden :/
Ik heb setting B (1x LT voor ADS), deadzone op 12 staan, general sensitivity op 6, targeting en scoping 5, verder zoom op 2x en acceleration op 6x.

Het is gewoon heel erg wennen zonder de auto-aim. Voor mij speelt dit echter wel redelijk, alleen op CQB met shotguns wil het nog wel eens falen :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivve
  • Niet online
Ekstergroen schreef op maandag 22 januari 2018 @ 12:18:
[...]

Gunplay is minder belangrijk, wat je gebruikt in andere milsims (mocht je die spelen) is veel belangrijker.

Het plotten van je route, de mindgames, luisteren, het gebruiken van types van dekking, rook en stungranaten en heel belangrijk, de communicatie en het geven van suppression als je met zijn 2-en of in een squad speelt. Dat overschaduwt de gunplay (wat natuurlijk ook belangrijk is op bepaalde momenten).
Dat is zeker zo, dat is ook juist de reden dat er minder gunplay is, want de focus ligt veer meer op tactiek. Echter de gunplay speelt nog steeds een beslissende rol of je tactiek goed is of niet (een confrontatie eindigt toch echt vrijwel altijd in een vuurgevecht en die moet je uiteindelijk toch winnen).

Wij pasten onze tactiek aan: we zijn ruk qua schieten, dus laten we wat meer gevechten ontwijken. Dit resulteerde in betere scores, maar voor mijn gevoel was dat het begin van een sneeuwbaleffect (slechte gunplay => minder gevechten opzoeken => nog slechtere gunplay) en enorm saaie games.
Om dit te doorbreken zoeken we nu dus juist actie op om dit te oefenen (en dus ook CS:GO) zodat we acceptabel worden op gunplay en we kunnen focussen op tactiek. En dan dus zonder dat we toch doodgaan na een mooie play omdat ik zelfs de stilstaande gast naast me niet kan raken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Flinke boost op mn rank gehad zie ik, zit ineens in de top 2%! Nu dit weekend wel goeie sessies gehad met geen enkele match onder de 5 geeindigd geloof ik:)

Ook mijn top game gehad van de week... 11 kills met een chicken diner! Krijgt er wel voldoening van dan:D

EDIT: Solo play :)

[ Voor 3% gewijzigd door mfneed op 22-01-2018 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

mfneed schreef op maandag 22 januari 2018 @ 13:43:
Flinke boost op mn rank gehad zie ik, zit ineens in de top 2%! Nu dit weekend wel goeie sessies gehad met geen enkele match onder de 5 geeindigd geloof ik:)

Ook mijn top game gehad van de week... 11 kills met een chicken diner! Krijgt er wel voldoening van dan:D

EDIT: Solo play :)
Nice, feli:)

Xbox of op PC?
Als het Xbox is, dan ben ik ook wel benieuwd naar jouw settings :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
janvanduschoten schreef op maandag 22 januari 2018 @ 14:08:
[...]

Nice, feli:)

Xbox of op PC?
Als het Xbox is, dan ben ik ook wel benieuwd naar jouw settings :Y
Speel op de PC! kan je er helaas niet mee helpen dan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-09 14:33
Voor iedereen die geen zin heeft om Miramar te spelen, je kan de map ook gewoon uit de game verwijderen. Als je die map dan krijgt heb je instant een error dat de game niet kan laden en ben je gelijk weer op het hoofdmenu. Scheelt toch weer wat tijd en kan je gelijk weer que-en voor Erangel 8)7

Go to folder C://Program Files/Steam/STeamapp/common/PUBG/TslGames/Content/Paks and delete 4 files which include word "desert".

@gotfurrr iets voor jou? :+ ;)

*disclaimer, zelf niet geprobeerd maar volgens mensen van reddit werkt het.

[ Voor 7% gewijzigd door jantje 2 op 22-01-2018 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
jantje 2 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 16:03:
Voor iedereen die geen zin heeft om Miramar te spelen, je kan de map ook gewoon uit de game verwijderen. Als je die map dan krijgt heb je instant een error dat de game niet kan laden en ben je gelijk weer op het hoofdmenu. Scheelt toch weer wat tijd en kan je gelijk weer que-en voor Erangel 8)7

Go to folder C://Program Files/Steam/STeamapp/common/PUBG/TslGames/Content/Paks and delete 4 files which include word "desert".

@samur iets voor jou? :+ ;)

*disclaimer, zelf niet geprobeerd maar volgens mensen van reddit werkt het.
rofl xD moet zeggen dat ik van het weekend idd vaak die achter mekaar had... Gelijk de hele shit verwijderen is ook alweer zo wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRTNbos
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:12
Ja, dit gaat me ook wel wat te ver. Ik vind elke map zo zijn charme hebben. Het hoort bij de game, speel de hele game of speel niet denk ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
cmegens schreef op zondag 21 januari 2018 @ 21:54:
[...]

Dat is gewoon een populaire en drukke compound hoor.
Vind het wel meevallen. Denk dat het aan de aanvliegroute ligt, er staan namelijk maar 2-3 huizen. De keren dat ik eruit ben gestapt was ik gewoon alleen, ook met duos. Men gaat meer naar de compounds aan het strand. Loot is ook echt niet elke keer goed. Populair zie ik meer als de grote steden en hospital/school en dergelijke. :)
mfneed schreef op maandag 22 januari 2018 @ 16:05:
[...]

rofl xD moet zeggen dat ik van het weekend idd vaak die achter mekaar had... Gelijk de hele shit verwijderen is ook alweer zo wat.
Kunt het ook renamen zo ver ik weet, kan je het altijd nog terug zetten zonder opnieuw te downloaden/verifieren

[ Voor 26% gewijzigd door Xant0r op 22-01-2018 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xant0r schreef op maandag 22 januari 2018 @ 16:54:
[...]

Vind het wel meevallen. Denk dat het aan de aanvliegroute ligt, er staan namelijk maar 2-3 huizen. De keren dat ik eruit ben gestapt was ik gewoon alleen, ook met duos. Men gaat meer naar de compounds aan het strand. Loot is ook echt niet elke keer goed. Populair zie ik meer als de grote steden en hospital/school en dergelijke. :)
Volgens mij vooral midgame een druk punt aangezien het tussen een aantal gebieden zit. Het zit precies tussen oost en west in en ligt op de route van noord naar zuid.

Voor de loot hoef je er echt niet heen inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
pf, nades doen raar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-09 11:58
Ik word vanavond echt helemaal gestoord van de hoeveelheid hackers.. dat zal op een gegeven moment wel afnemen, maar neemt de lol soms wel weg hoor. Vanavond in 3 van de 6 potjes bij de laatste 20.. en dan door iemand afgeknald wordt waarbij hij lukraak tussen groen of rook lijkt te schieten. Ook exact weten welk raam hij moet hebben in een huis of over een heuvel komende direct naar de juiste bosjes schieten. Als het alleen mij overkomt, prima.. maar als alle 4 de teamleden zonder line of sight afgeschoten worden ga je twijfelen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat dit spel het leukst en best werkt in een private server/ LAN mode, lekker met een paar vrienden elkaar stangen en gekke dingen doen met vehicles.

Dit spel heeft deze moduses niet toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 06:24:
Ik denk dat dit spel het leukst en best werkt in een private server/ LAN mode, lekker met een paar vrienden elkaar stangen en gekke dingen doen met vehicles.

Jawel, alleen slechts beschikbaar voor een zeer beperkte groep spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Jammer dat het spel met een vaste map (grote, dat wel) gemaakt is. Door een randomizer te gebruiken zou het zich al helemaal onderscheiden van de rest. Past ook beter bij het dropping scenario, je weet nooit waar je terechtkomt en de tactische overwegingen zullen anders zijn want niemand kent het terrein. Doet verder niets af aan het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:55

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Vincent Dave schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 07:12:
Jammer dat het spel met een vaste map (grote, dat wel) gemaakt is. Door een randomizer te gebruiken zou het zich al helemaal onderscheiden van de rest. Past ook beter bij het dropping scenario, je weet nooit waar je terechtkomt en de tactische overwegingen zullen anders zijn want niemand kent het terrein. Doet verder niets af aan het spel.
Niet mee eens, het doet wel degelijk iets af aan het spel, aangezien mapkennis totaal niet meer relevant is. Nu wil je juist wel of niet naar sommige gebieden en kan je je tactiek daar op aanpassen. Los van het feit of het zo'n grote map uberhaupt te randomizen is met hetzelfde level van detail.

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivve
  • Niet online
Vincent Dave schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 07:12:
Lijkt me op zich wel tof. Je haalt wat informatie weg (mapkennis) en daardoor wordt het tactisch beslissen wat lastiger.
Maar ik ben biased, als iemand met weinig tijd om mapkennis op te doen zal dit dan ook in mijn voordeel zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik moet zeggen dat ik nog steeds nieuwe plekken tegenkom op de map terwijl ik toch al best wat uurtjes op het eiland heb rondgezworven. Sowieso is elk potje anders, de vliegroute, waar mensen er uit besluiten te springen, de spawn plek van spullen, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-09 08:12
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 06:24:

Hier zit ik wel op te wachten ja, custom servers. Het zou mooi zijn als er een aantal variabelen worden geselecteerd waarbij de serveradmin dan verschillende modi kan selecteren (map, weertype, aantal spelers, wapens, cirkels, auto's, red zone, loot, etc). Dan heb je iets meer keuze en kan je op zoek gaan naar een server met settings waar je op dat moment interesse in hebt. Ik weet alleen niet hoe haalbaar dit is, ook afhankelijk van hoe groot de playerbase is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricolores
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 22-09 11:47
Gisteren voor het eerst bij een air drop geraakt, zat echter weinig in... een machinegeweer was zowat het enige bruikbare :(

Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-09 14:33
Dreifarben schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:15:
Gisteren voor het eerst bij een air drop geraakt, zat echter weinig in... een machinegeweer was zowat het enige bruikbare :(
Er zit altijd maar één wapen in de airdrop en soms nog wat armor of andere random items. Maar als je een M249 ( wat ik denk dat je had ) niet bruikbaar vind dan moet je je verwachtingen wat bijstellen :+

Dat ding is namelijk super goed.. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivve
  • Niet online
jantje 2 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:22:
[...]

Er zit altijd maar één wapen in de airdrop en soms nog wat armor of andere random items. Maar als je een M249 ( wat ik denk dat je had ) niet bruikbaar vind dan moet je je verwachtingen wat bijstellen :+

Dat ding is namelijk super goed.. :z
Dit. Zet er een 2x (of 4x) scope op en je hoeft geen ander wapen meer de rest van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricolores
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 22-09 11:47
Nivve schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:24:
[...]

Dit. Zet er een 2x (of 4x) scope op en je hoeft geen ander wapen meer de rest van de game.
Ik had helaas geen scopes, dusja :P Dat verklaart al een hoop

Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
janvanduschoten schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:30:
Ik moet zeggen dat ik nog steeds nieuwe plekken tegenkom op de map terwijl ik toch al best wat uurtjes op het eiland heb rondgezworven. Sowieso is elk potje anders, de vliegroute, waar mensen er uit besluiten te springen, de spawn plek van spullen, etc.
Vooral op Miramar vind ik de vliegroute nou niet bepaald anders. Het lijkt dat elke mogelijke route altijd door een cirkel rond Pecado kruist (Pecado is letterlijk in elk potje binnen bereik). Daar mogen ze best wat meer variatie op doen vind ik. Doe eens een vliegtuig dat vlak aan de rand van de map vliegt waardoor iedereen net op de kust kan landen ofzo? Variatie is leuk, een keer niet 60 man dood binnen 2 minuten omdat ze allemaal in dezelfde hotspot landen.

Wat me verder leuk lijkt is om niet elk potje de volledige map speelbaar te maken. Het zou volgens mij veel leuker zijn om bij het begin al meteen een cirkel te hebben, misschien iets groter dan de huidige eerste cirkel maar wel eentje waar binnen je moet blijven (dus meteen extreem damage / meteen dood als je er buiten komt). Het vliegtuig vliegt natuurlijk binnen die cirkel. Zo kun je heel gemakkelijk (random) delen van de map afsluiten en mensen iets meer concentreren in het begin. De ene keer is Georgopol juist de hotspot, de andere keer ligt Georgopol niet eens in de speelbare zone. Variatie :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRTNbos
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:12
Persoonlijk ben ik eigenlijk best tevreden met de maplayout en de werking van de cirkels. Wat ik mis zijn de weersinvloeden, ik weet dat veel mensen de mist&regen niet konden waarderen maar ik vond het wel degelijk leuk (variatie).

Momenteel merk ik dat de zon steeds vaker een rol kan spelen...kijk je tegen een berg op waar de zon net overheen schijnt kan dit een enorm nadeel zijn. Wat mij betreft zou regen&mist zeker weer terug mogen komen. al dan niet in een aangepaste vorm.

Idealiter zou ik zelfs zeggen dat het weer niet over de hele map hetzelfde hoeft te zijn en kan wisselen tijdens de game. (Ruïns met mistige ondergrond terwijl het op military base regent en in Georgopol de zon schijnt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NickThissen schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:24:
[...]

Vooral op Miramar vind ik de vliegroute nou niet bepaald anders. Het lijkt dat elke mogelijke route altijd door een cirkel rond Pecado kruist (Pecado is letterlijk in elk potje binnen bereik). Daar mogen ze best wat meer variatie op doen vind ik. Doe eens een vliegtuig dat vlak aan de rand van de map vliegt waardoor iedereen net op de kust kan landen ofzo? Variatie is leuk, een keer niet 60 man dood binnen 2 minuten omdat ze allemaal in dezelfde hotspot landen.
Je wilt niet dat er 60 man in de eerste twee minuten dood gaat dus je stelt een route voor waarbij iedereen vlak bij elkaar moet springen? Die logica volg ik niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
  • Laatst online: 02:11
.

[ Voor 100% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Tsurany schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:10:
[...]

Je wilt niet dat er 60 man in de eerste twee minuten dood gaat dus je stelt een route voor waarbij iedereen vlak bij elkaar moet springen? Die logica volg ik niet helemaal.
De logica is dat je elk potje een ander deel van de map speelt, en er zo hopelijk minder hotspots ontstaan (de echte 1-2 hotspots van nu liggen dan soms buiten het speelveld). Je moet dan "on the fly" bepalen waar je gaat springen en zo ontstaat er misschien meer variatie. Daarnaast heeft het volgens mij nog meer voordelen:
- meer spelers op kleiner gebied zorgt wellicht voor spannender midgame (ipv 20 min rondlopen zonder iemand te zien).
- betere verdeling in het begin over het speelbare gebied (ipv iedereen rond de hotspots + lijn van het vliegtuig) zorgt dat mensen uit alle richtingen de cirkels binnen komen ipv allemaal uit dezelfe kant
- kleiner speelgebied dus heb je meer vrijheid om de cirkelsnelheid aan te passen zonder dat het spel langer gaat duren (minder cirkels nodig, kan elke cirkel langer laten duren of langzamer laten bewegen)

Misschien werkt het niet, misschien wel, maar het lijkt me leuk om te proberen. Vooral op Miramar zijn er gewoon nu nog steeds gebieden waar ik nog nooit geweest ben. Als de map in het begin al kleiner is (en het gebied elke keer anders) word je gedwongen om meer van de map te spelen.

Wat ook al zal helpen is om de cirkel gewoon niet zo centraal te maken en meer aan de kust / rand te laten komen maar goed het feit dat dit nog steeds niet veranderd is geeft mij aan dat er wel een reden voor zal zijn.

Goed, het echte probleem is natuurlijk dat spelers opzettelijk hotspots opzoeken omdat het leuk is, of als het niet goed gaat heb je weinig tijd erin zitten (niet 20 min looten voor niks). De enige oplossing daar voor die ik zie is het speelveld kleiner maken waardoor je het beste van beide krijgt - goeie hoeveelheid actie in het begin, maar ook nog in het midgame.

[ Voor 10% gewijzigd door NickThissen op 23-01-2018 12:51 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
.

[ Voor 99% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Deleon78 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 13:10:
[...]

Denk niet dat we het er over eens zijn dat er uberhaupt een probleem is :)
Ik heb nog niemand gesproken of gehoord die midgame op Miramar genoeg actie vind hebben. Zodra de gevechten in de hotspots zijn afgelopen komt er een vrij grote relatief inactieve periode voordat de echte endgame periode begint.

Ik denk dat we in ieder geval wel met zekerheid kunnen stellen dat er een probleem is sinds dit een van de meest gehoorde argumenten is tegen Miramar. Of dat een probleem is wat opgelost gaat worden is natuurlijk een ander verhaal maar je kan toch lastig ontkennen dat er een probleem is.

Zelf vind ik Miramar qua design een top map maar is hij wel te groot geworden. Een 6x6 map had veel beter gepast met wat minder ruimte tussen de grote steden waardoor alles beter aansluit met boerderijen en rotsformaties.

[ Voor 18% gewijzigd door Tsurany op 23-01-2018 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

De nieuwe Xbox update #6 is blijkbaar al live, https://forums.playbattle...me-preview-patch-notes-6/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Tsurany schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 13:17:
[...]

Ik heb nog niemand gesproken of gehoord die midgame op Miramar genoeg actie vind hebben. Zodra de gevechten in de hotspots zijn afgelopen komt er een vrij grote relatief inactieve periode voordat de echte endgame periode begint.

Ik denk dat we in ieder geval wel met zekerheid kunnen stellen dat er een probleem is sinds dit een van de meest gehoorde argumenten is tegen Miramar. Of dat een probleem is wat opgelost gaat worden is natuurlijk een ander verhaal maar je kan toch lastig ontkennen dat er een probleem is.

Zelf vind ik Miramar qua design een top map maar is hij wel te groot geworden. Een 6x6 map had veel beter gepast met wat minder ruimte tussen de grote steden waardoor alles beter aansluit met boerderijen en rotsformaties.
De reden dat dit formaat goed is is door de enorme open vlaktes, haal die weg, en hij kan een stuk kleiner en spannender.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
.

[ Voor 105% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insehh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:54

Insehh

Define good enough.

Hoorde gisteren een tweaker over een idee om soort van nachtmodus toe te passen. Waarbij je Flashlight modules etc kan vinden voor op je gun, en nightvision.

Stiekem zou ik dat wel erg vet vinden. :-)

De enige ekte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickThissen
Deleon78 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 13:10:
[...]

Denk niet dat we het er over eens zijn dat er uberhaupt een probleem is :)
Mijn post was vanuit het oogpunt van de veelgehoorde klacht dat midgame te saai is omdat 60% van de spelers al dood is. Als je dat geen probleem vind dan hoeft er dus niks te veranderen inderdaad. Het is maar een mening maar wel een die door veel mensen gedeeld wordt ;)

Ik denk dat er een betere balans gevonden kan worden, het moet ook niet zo zijn dat je nooit veilig kan bewegen natuurlijk. Als je een keer een open vlakte over moet is het ook leuk als dat af en toe gewoon ongezien lukt ipv dat je altijd gezien wordt. Deel van de spanning natuurlijk is "kunnen we hier ongezien bewegen". Maar momenteel op Miramar voelt het alsof ik vrijwel altijd gewoon grote vlaktes kan doorkruisen zonder dat ik ook maar iemand tegen kom, en pas als de cirkel klein is heb je kans dat iemand je ziet. De balans is een beetje zoek.
Insehh schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 13:37:
Hoorde gisteren een tweaker over een idee om soort van nachtmodus toe te passen. Waarbij je Flashlight modules etc kan vinden voor op je gun, en nightvision.

Stiekem zou ik dat wel erg vet vinden. :-)
Leuk ja, tot je er achter komt dat men gewoon de monitor brightness omhoog schroeft en je kan kiezen tussen (1) dik nadeel hebben of (2) normaal spelen met aangepast kleurenpallet.

Het is erg lastig om een eerlijke nightmode in dit soort games te stoppen. Ik denk dat het wel mogelijk moet zijn door bijv de UI heel fel (onleesbaar) te maken als je met brightness gaat spelen, maar ook daar zijn weer gemakkelijk dingen tegen te doen (resharper etc). In de praktijk zal dit dus niet echt werken helaas.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovialgent
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20-03 15:34
Ik zou graag de parachuting zoals eerst terug willen zien samen met een map selection. Nu vind ik het spel echt verschrikkelijk om te spelen. Geen mid game en ik haat de nieuwe map echt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Jovialgent schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:00:
Ik zou graag de parachuting zoals eerst terug willen zien samen met een map selection. Nu vind ik het spel echt verschrikkelijk om te spelen. Geen mid game en ik haat de nieuwe map echt..
Wat is er precies veranderd met de parachute? Ik heb iets gemist denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Deleon78 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 13:37:
Ik zou rain en fog wel terug willen zien :)
Ik ook! Mist vond ik altijd erg tof.

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MeltedForest schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:40:
[...]

Wat is er precies veranderd met de parachute? Ik heb iets gemist denk ik..
De voorwaartse snelheid is verlaagt terwijl de daalsnelheid ongewijzigd is gebleven. Je komt dus veel minder ver dan voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel168
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-12-2021
Spelen jullie wel eens random squad?
Ik zit steeds met russen oid in de game waar je 0,0 communicatie mee kan hebben... en als zn maten down zijn verkloot ie je game met friendly fire..

Toch maar eens op de tweakers discord gaan denk.. (ben alleen helaas geen PUBG Pro :p)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Tsurany schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:57:
[...]

De voorwaartse snelheid is verlaagt terwijl de daalsnelheid ongewijzigd is gebleven. Je komt dus veel minder ver dan voorheen.
Ik begreep dat dit een 'feature' was na het patchen van die 360° bug / compass bug bij 100% verticaal springen. Is dit daadwerkelijk met opzet gedaan? Ik zou het bijzonder onprettig vinden als dit niet weer terug veranderd wordt. De dynamiek van de grote maps wordt hierdoor behoorlijk teruggedrongen.
Daniel168 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:16:
Spelen jullie wel eens random squad?
Ik zit steeds met russen oid in de game waar je 0,0 communicatie mee kan hebben... en als zn maten down zijn verkloot ie je game met friendly fire..

Toch maar eens op de tweakers discord gaan denk.. (ben alleen helaas geen PUBG Pro :p)
In het verleden weleens gedaan, helaas heeft de in-game squad communications nogal eens problemen op technisch gebied (niet alleen bij mij overigens), waardoor je anderen niet hoort en zij jou niet horen. Echt communicatie problemen door gebrek aan Engels of negatieve spelers eigenlijk niet gehad in mijn squads.
Je bent natuurlijk welkom op de Discord enige wat je nodig hebt is een beetje zelfspot :+ kwaliteiten heeft niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
True schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:21:
[...]

Ik begreep dat dit een 'feature' was na het patchen van die 360° bug / compass bug bij 100% verticaal springen. Is dit daadwerkelijk met opzet gedaan? Ik zou het bijzonder onprettig vinden als dit niet weer terug veranderd wordt. De dynamiek van de grote maps wordt hierdoor behoorlijk teruggedrongen.
Dit is weer zo'n geval waarbij er 0,0 informatie komt vanuit Bluehole en we enkel kunnen speculeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovialgent
True schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:21:
[...]

[...]

In het verleden weleens gedaan, helaas heeft de in-game squad communications nogal eens problemen op technisch gebied (niet alleen bij mij overigens), waardoor je anderen niet hoort en zij jou niet horen. Echt communicatie problemen door gebrek aan Engels of negatieve spelers eigenlijk niet gehad in mijn squads.
Je bent natuurlijk welkom op de Discord enige wat je nodig hebt is een beetje zelfspot :+ kwaliteiten heeft niemand.
Ik denk daarom dat ze liggen te knoeien met blue zones maar dat is niet de manier om het op te lossen naar mijn mening. Ik had geen enkele slechte ervaring voor de patch met dat mid-game saai was. Nu heb ik veel meer dat gevoel omdat er veel minder tegenstanders overblijven.. Ik hoop echt dat ze dit rechtzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Tsurany schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:24:
[...]

Dit is weer zo'n geval waarbij er 0,0 informatie komt vanuit Bluehole en we enkel kunnen speculeren.
Vandaar ook de kootjes O-) . PUBG is echt zo'n game die potentie heeft, maar helemaal doodbloedt omdat de dev's te weinig communiceren en er andere partijen zijn die vergelijkbare games beter kunnen uitrollen. Ik zou het erg jammer vinden.
Jovialgent schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:26:
[...]

Ik denk daarom dat ze liggen te knoeien met blue zones maar dat is niet de manier om het op te lossen naar mijn mening. Ik had geen enkele slechte ervaring voor de patch met dat mid-game saai was. Nu heb ik veel meer dat gevoel omdat er veel minder tegenstanders overblijven.. Ik hoop echt dat ze dit rechtzetten
Hoe vaak ik afgelopen week wel niet dood gegaan ben aan de blue zone (of gevolgen hiervan) op de 'deserted' map is niet meer bij te houden en nee ik heb behoorlijk wat gevoel bij de gameplay.

[ Voor 40% gewijzigd door True op 23-01-2018 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:55

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

True schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:27:
[...]

Vandaar ook de kootjes O-) . PUBG is echt zo'n game die potentie heeft, maar helemaal doodbloedt omdat de dev's te weinig communiceren en er andere partijen zijn die vergelijkbare games beter kunnen uitrollen. Ik zou het erg jammer vinden.
PUBG doodgebloed? 8)7 Dit spel is VEEL te populair om op korte termijn dood te bloeden.

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovialgent
Flimovic schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:30:
[...]

PUBG doodgebloed? 8)7 Dit spel is VEEL te populair om op korte termijn dood te bloeden.
Laat het ons hopen, spel is echt fijn maar door de slechte aanpak van communicatie etc haken er naar mijn mening toch al behoorlijk wat spelers af die mits simpele communicatie gewoon zouden blijven doorspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Flimovic schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:30:
[...]

Ik zal mijzelf over een half jaartje quoten, let op mijn woorden.
https://www.twitchmetrics.net/games/viewership
https://www.twitchmetrics...erunknown-s-battlegrounds
Jovialgent schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:32:
[...]

Laat het ons hopen, spel is echt fijn maar door de slechte aanpak van communicatie etc haken er naar mijn mening toch al behoorlijk wat spelers af die mits simpele communicatie gewoon zouden blijven doorspelen.
Het spel is eigenlijk helemaal niet fijn:
  • de desert map is half af en te open, er kunnen meer spelers op die map dan op Erangel, maar dit wordt niet gedaan;
  • bugs die niet gepatched worden;
  • performance is nog steeds matig;
  • lag met team spectaten na death;
  • lag met deathcam;
  • lag met spectaten van 'e-sports';
  • lag met oppakken wapens en inventorymanagement;
  • bugs met voertuigen;
  • bugs met terrain;
  • bugs met wapens;
  • bugs met gebouwen;
  • cheaters op TPP (het zou mij eigenlijk aan mijn derriere oxideren overigens);
  • buiten regio spelers die ping abusen;
  • niet kunnen kiezen van de map;
  • focus op maken nieuwe content, niet op oplossen problemen of verbeteren huidige content;
  • servers met minder ticks dan vingers op één hand.
Maar wel 'finished' game uit early-access halen, wel crates met keys. Het is een uniek, maar slecht uitgevoerd concept waar andere developers dit ongetwijfeld beter kunnen of beter gaan doen.

[ Voor 70% gewijzigd door True op 23-01-2018 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pak dan in ieder geval nog player count, niet de Twitch views. Dat zegt enkel wat over de populariteit van PUBG als spel om te streamen, niet als spel om daadwerkelijk te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:16
Hetgeen waarvoor ik zou afhaken is gewoon voor zaken zoals:

- samen landen op een dak, als eerste bij de M16 aankomen, 5 keer slepen of rechtermuisknop drukken en.... gebeurd niets. Komt die andere gast 3 sec later, pakt die op en killed je ermee.. Wtf
- iemand volsprayen met een uzi, bloedspetters etc.., andere draait zich rond en killed je direct met een ump.. Killcam: geen hit bij hem

Deze dingen gebeuren al even nu. Ik heb de indruk dat ze echt wel de hoge ping uitbuiten. Games die starten waarbij ik de loot snel kan oppakken, zijn meestal ook goede games met goede hits en veel kills. Der zit gewoon echt iets niet juist.

Fugglet, bekende streamer, heeft exact dezelfde opmerking...

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Tsurany schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:36:
[...]

Pak dan in ieder geval nog player count, niet de Twitch views. Dat zegt enkel wat over de populariteit van PUBG als spel om te streamen, niet als spel om daadwerkelijk te spelen.
Ik ben van mening dat Twitch views inherent staan aan de aantal spelers, al is het niet direct dan is het op termijn. Vele PUBG spelers die van CSGO of andere FPS'en komen zullen afhaken als Escape of Tarkov of BATTALION 1944 fatsoenlijk te spelen zijn. Men is momenteel opzoek naar vervangers van de vorige generatie FPS'en waarbij er ook een fatsoenlijke professionele pot gespeeld kan worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Flimovic schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 09:15:
[...]

Niet mee eens, het doet wel degelijk iets af aan het spel, aangezien mapkennis totaal niet meer relevant is. Nu wil je juist wel of niet naar sommige gebieden en kan je je tactiek daar op aanpassen. Los van het feit of het zo'n grote map uberhaupt te randomizen is met hetzelfde level van detail.
Ik snap je punt, alleen leek het mij wel een interessante toevoeging. Maar je hebt gelijk want anders konden ze het spel wel Player: Battlegrounds Unknown kunnen noemen en PBGU bekt veel minder :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
True schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:45:
[...]

Ik ben van mening dat Twitch views inherent staan aan de aantal spelers, al is het niet direct dan is het op termijn. Vele PUBG spelers die van CSGO of andere FPS'en komen zullen afhaken als Escape of Tarkov of BATTALION 1944 fatsoenlijk te spelen zijn. Men is momenteel opzoek naar vervangers van de vorige generatie FPS'en waarbij er ook een fatsoenlijke professionele pot gespeeld kan worden.
Kan je dat met cijfers onderbouwen of is het pure speculatie? Ik kan de Twitch cijfers van de afgelopen maanden in ieder geval niet rijmen met de peak player count van de afgelopen maanden. De playercount ging van gemiddeld 2,3 miljoen spelers naar iets boven de 3 miljoen spelers terwijl de Twitch viewers enkel op en neer stuiteren en geen stijgende lijn laten zien.

Daarnaast zijn de Twitch views ook afhankelijk van enkele spelers. Als Shroud een dag niet speelt is dat duidelijk te zien in de cijfers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Tsurany schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:57:
[...]

Kan je dat met cijfers onderbouwen of is het pure speculatie? Ik kan de Twitch cijfers van de afgelopen maanden in ieder geval niet rijmen met de peak player count van de afgelopen maanden. De playercount ging van gemiddeld 2,3 miljoen spelers naar iets boven de 3 miljoen spelers terwijl de Twitch viewers enkel op en neer stuiteren en geen stijgende lijn laten zien.

Daarnaast zijn de Twitch views ook afhankelijk van enkele spelers. Als Shroud een dag niet speelt is dat duidelijk te zien in de cijfers.
Oh nee het is puur speculatie wat ik probeer te onderbouwen met cijfers. Ik ben dan wel weer zo dat als ik iets vind wat mijn gedachtes onderuithaalt ik dat ook zeker zou laten weten.
Ik ben benieuwd of ik ergens cijfers kan vinden voor het totaal aantal streamers per game, zal dit relatief overeen komen met de nieuwe aantal spelers of blijft dit achter, dit lijkt mij een grote factor om mijn denkwijze te kunnen onderbouwen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-09 14:47
pubg moet gewoon toegeven dat ze hun shit niet geregeld krijgen voor 100 spelers gelet op server performance. Het enige wat ze tot nu toe gedaan hebben is pleisters plakken. Ja, op je eigen scherm lijkt het soepeler te lopen, maar ondertussen loopt het net zo slecht of nog veel slechter dan eerder.

Het is gewoon echt een grote puinhoop alles wat te maken heeft met de netcode en server performance van pubg, tot die conclusie moet je wel komen als je alles bij elkaar optelt.

ik zou dan maar goede 40/50 mans mappen willen zien, waarbij de performance nog een beetje te doen is. alles beter dan deze 0.00001 tick loterij.

[ Voor 4% gewijzigd door gotfurrr op 23-01-2018 16:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deleon78
.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:09
Deleon78 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 16:46:
Het is zo slecht dat het het meest gespeelde spel is ;)
Dat het veel gespeeld wordt zegt niks over de kwaliteit :)

Zo goed is het spel niet,,, over-hyped noem ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07:01
Deleon78 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 17:01:
RoaD: het geeft aan dat de kwaliteit goed genoeg is :)
Of dat mensen blind de hype volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
.

[ Voor 177% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
RoaDHouse schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 16:57:
[...]

Dat het veel gespeeld wordt zegt niks over de kwaliteit :)

Zo goed is het spel niet,,, over-hyped noem ik het.
De populariteit komt echt door de kwaliteit van de gameplay en niet door een hype. Een hype trekt spelers wel aan maar kan ze niet maanden vasthouden, iets dat PUBG juist wel lukt.

Op de technische problemen na is de game ijzersterk en zelfs een verademing te noemen ten opzichte van de rest van de multiplayer shooters die recent uitgekomen zijn. Een game waarbij gameplay niet gekoppeld is aan een progressie systeem waarbij je niet eindeloos door moet blijven spelen om punten te verzamelen. Spelers die vaker spelen hebben enkel ervaring als voordeel, niet de wapens waar ze uit kunnen kiezen. Elke ronde start je vanaf nul en moet je maar kijken hoe ver je komt.

Maar het echte succes komt mijn inziens omdat de game meer thriller dan shooter is en daar blijkt toch zeker een grote markt voor te zijn.

Soms vraag ik me wel af waarom sommigen hier nog spelen. Enkel klagen over cheaters, bugs en server issues en nooit een positief verhaal.

[ Voor 6% gewijzigd door Tsurany op 23-01-2018 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:09
Tsurany schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 17:34:
[...]

De populariteit komt echt door de kwaliteit van de gameplay en niet door een hype. Een hype trekt spelers wel aan maar kan ze niet maanden vasthouden, iets dat PUBG juist wel lukt.

Op de technische problemen na is de game ijzersterk en zelfs een verademing te noemen ten opzichte van de rest van de multiplayer shooters die recent uitgekomen zijn. Een game waarbij gameplay niet gekoppeld is aan een progressie systeem waarbij je niet eindeloos door moet blijven spelen om punten te verzamelen. Spelers die vaker spelen hebben enkel ervaring als voordeel, niet de wapens waar ze uit kunnen kiezen. Elke ronde start je vanaf nul en moet je maar kijken hoe ver je komt.

Maar het echte succes komt mijn inziens omdat de game meer thriller dan shooter is en daar blijkt toch zeker een grote markt voor te zijn.

Soms vraag ik me wel af waarom sommigen hier nog spelen. Enkel klagen over cheaters, bugs en server issues en nooit een positief verhaal.
Het spel heeft idd wel potentie maar het draait bij tijden erg slecht en dan nog het hacker probleem :(

Zelf vind ik de wapens gewoon niet lekker schieten en er zijn te weinig voertuigen in de game waardoor je teveel moet lopen. De spanning in de game is wel erg tof :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:16
Tsurany schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 17:34:
[...]

De waarheid is dat er veel meer potentie in dit type shooter zit dan wat pubg ermee doet.
Ze hadden dit succes nooit verwacht, en de build en serverissues krijgen ze niet meer goed.

Het is spijtig genoeg wachten op een echte AAA ontwikkelaar die wel het volledige potentieel van een battle royal in een game kan steken, maar wel met de gedachtengangen van pubg (enkel voordeel door eigen kunnen, niet door kopen of wat dan ook).

Als dit gebeurd zal de hype “pubg” snel door zijn die er nu nog steeds is omdat er geen alternatief is.

[ Voor 7% gewijzigd door kazzzdafke op 23-01-2018 18:13 ]

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14
Tsurany schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 13:17:
[...]

Ik vind er te veel clutter in zitten en te grote open ruimtes waar letterlijk niks is te doen, niet zoals op de eerste map waar je max min ofzo door grasvelden rent tot je in een andere omgeving zit met heuvels, steden of de grote berg. Er is te veel van hetzelfde in de nieuwe map, wat ook niet helpt voor fps, heel veel objecten voegen echt niks toe en kunnen wat dat betreft decals (?) zijn waar je dus niet onnodig tegen stoeprandjes, stenen en ander laag grut loopt wat je normaliter niet eens merkt als je irl zou lopen omdat je er gewoon overheen stapt. Nu moet je awkward jumps maken om over iets dergelijks heen te komen zonder dat het wat extra's toevoegt. Wat ik wel beter vind is de hoeveelheid plekken waar je heen kan, biedt toch wat meer mogelijkheden dan de eerste map en andere looks.

Voor de regen en mist, ik vind regen met dergelijke geluid gewoon irritant, met zelfde visibility en weinig tot geen geluid prima, mist was ook wel leuk.
kazzzdafke schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:38:
Hetgeen waarvoor ik zou afhaken is gewoon voor zaken zoals:

- samen landen op een dak, als eerste bij de M16 aankomen, 5 keer slepen of rechtermuisknop drukken en.... gebeurd niets. Komt die andere gast 3 sec later, pakt die op en killed je ermee.. Wtf
- iemand volsprayen met een uzi, bloedspetters etc.., andere draait zich rond en killed je direct met een ump.. Killcam: geen hit bij hem

Deze dingen gebeuren al even nu. Ik heb de indruk dat ze echt wel de hoge ping uitbuiten. Games die starten waarbij ik de loot snel kan oppakken, zijn meestal ook goede games met goede hits en veel kills. Der zit gewoon echt iets niet juist.

Fugglet, bekende streamer, heeft exact dezelfde opmerking...
Tja dat is helaas met deze game zo, heb je een goede verse server zonder al te veel laggende chinezen, gaat het redelijk goed, heb je een die dat niet heeft, dan ben je screwed. Gisteren ook zelfde meegemaakt, 7 kogels in iemand met akm in mijn beeld voordat hij uberhaupt begint met schieten, op zijn beeld had die mij al 3 x geraakt voordat ik begon. :/

[ Voor 24% gewijzigd door SouLLeSSportal op 23-01-2018 20:18 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-09 13:04

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Volgens mij zijn we helden in het zeiken. Ik vind het een hele dikke game. En gameplay is super. Natuurlijk het warpen etc van enemies en lag is onzin maar soms kan ik er wel om lachen. Ik zit soms met me hart in me keel (de noob die ik ben) en soms lopen we lekker te klooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Heb nu weer wat nieuws, '[25] client not responding' willekeurig, soms na een paar minuten soms na 10 minuten, kan dan ook niet meer reconnecten, mijn body staat nog keurig waar ik was. Leuke bug, zit je er net lekker in wordt er er zo uit gegooid, iemand ervaring mee?
Wat ik lees gebeurd dit vaak onder load van de servers, schijnt enigszins willekeurig te zijn (dat is het bij mij dus ook). En er is geen oplossing voor behalve van volledig herinstalleren en van allerlei dingen proberen die eigenlijk niet helpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
Eindelijk weer eens een solo Chicken dinner :D

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-09 21:19
True schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:45:
[...]

Mwa dat zijn toch echt wel verschillende games qua competitie. Oke je zou kunnen switchen van CSGO naar battalion (alhoewel ik ook vrees dat battalion niet genoeg man heeft om het spel snel en goed te kunnen improviseren) maar ik zie niet veel mensen van CSGO overstappen naar pubg, pubg is eerder een spel voor erbij in mijn ogen.
Rappa1985 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 00:26:

[video]
En hoeveel kills had je?

Ik vond het in het begin wel leuk om voor chicken dinner te gaan, enige wat ik nu nog doe is naar School, Military of op miramar naar mansion/pecado gaan om of direct dood te gaan of direct 6-8 kills te pakken. Record solo is 9 kills en vd week met duo waar mijn maatje direct dood ging nog 11 man neergemaaid. Ook een graf hekel aan volk dat maar ligt te campen in de cirkeltjes en vervolgens met 1 kill die chicken dinner pakt, leuk zeg..

[ Voor 29% gewijzigd door Scrtz op 24-01-2018 00:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

PC 1.0 Update #3

Players, as you know, we're always working towards optimizing our gameplay environment.

We are planning to enhance the performance by adjusting some aspects of the game without impacting the gameplay in any conceivably negative way.

Through the last patch, we were able to improve server and client performance by adjusting the visible distance while the character is in the air. In the current patch we are spreading out the pre-match starting locations. Previously, all the players would spawn together at the same location awaiting the start of the match. Lots of interaction among multiple players in such a small area had a high impact on the servers. To solve this, we have introduced multiple areas where players gather before the match start. As a result, the performance, both server and client-side, has improved.

Additional modifications are also on the way related to the airplane performance improvement. More details will be shared soon.

We will also be testing a new security (anti-cheat) measure that is still under development but we want to start gathering some data regarding it's stability and compatibility. Some PCs may experience compatibility issues during this test, which may cause crashes when starting the game. If this happens to you, please take a screenshot of the error screen and post it here [forums.playbattlegrounds.com]

When the changes on the test servers are evaluated to be stable, they will be applied to the live servers. The time for the live server update will be announced later.

Gameplay
  • Introduced multiple pre-match starting areas on both maps in order to optimize the server and game client performance
  • Removed weapons on starting island before the match start
Language
  • Applied new Russian, Japanese and Chinese (simplified/traditional) fonts
Bug fixes
  • Fixed the issue where players were able to slide-jump from prone
Thank you.
The PUBG Development and Community Team

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Vraag me af hoeveel nut het verspreiden van spelers gaat hebben. De serverload in de pre-game fase zal vast afnemen maar dat zou geen impact mogen hebben op de rest van de game. Als dat wel zo is dan hebben ze aardig wat memory issues.
Het verwijderen van de wapens is wel top, voornamelijk om te voorkomen dat mensen elkaar in het gezicht schieten met de crossbow. En het scheelt weer een hoop herrie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappelbakker
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07:17
Scrtz schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 00:37:

[...]

En hoeveel kills had je?

Ik vond het in het begin wel leuk om voor chicken dinner te gaan, enige wat ik nu nog doe is naar School, Military of op miramar naar mansion/pecado gaan om of direct dood te gaan of direct 6-8 kills te pakken. Record solo is 9 kills en vd week met duo waar mijn maatje direct dood ging nog 11 man neergemaaid. Ook een graf hekel aan volk dat maar ligt te campen in de cirkeltjes en vervolgens met 1 kill die chicken dinner pakt, leuk zeg..
Ik heb juist regelmatig slechts 1 kill en wél chicken diner, heerlijk! Dan heb ik dus op een goede wijze iedereen weten te ontwijken of weten te overleven om tot het einde te komen en uiteindelijk te winnen.

Ja, het klopt dat je dan wellicht wat minder actie hebt gedurende het potje. Maar geeft me sowieso meer voldoening dan "ff" wat mensen neerschieten bij de school om daarna vervolgens zelf afgemaakt te worden.

En ja, soms klopt het dat je dan wat ligt/zit te campen, maar dat is ook onderdeel van de game vind ik. Je hoeft niet altijd vol te rushen en door te stoten. Soms is het gewoon even slimmer om je positie vast te houden en niet prijs te geven.
Rappa1985 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 00:26:

[video]
Vet! Gave eindcirkel ook, dynamischer dan een cirkel zonder gebouwen. Ook wel gaaf om te zien dat je gebruik maakt van een shotgun, zo laat in de game nog. En het werkt ook nog gewoon. Misschien ook eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Scrtz schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 00:37:

En hoeveel kills had je?

4 uiteindelijk. Chicken dinner is chicken dinner, als je die haalt met 1 kill heb je het blijkbaar verdient. Maar dat vind ik ook zo relaxt aan deze game, je kan zelf je speelstijl bepalen.
Aardappelbakker schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 08:46:

[...]

Vet! Gave eindcirkel ook, dynamischer dan een cirkel zonder gebouwen. Ook wel gaaf om te zien dat je gebruik maakt van een shotgun, zo laat in de game nog. En het werkt ook nog gewoon. Misschien ook eens proberen :)
Ja zo close range is die shotgun echt relax en het hielp ook niet dat mijn secondary een afstand wapen was, vandaar ook die keuze.

[ Voor 23% gewijzigd door Rappa1985 op 24-01-2018 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aardappelbakker schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 08:46:

Third person kan een shotgun zeker goed werken omdat je dan de camera kan misbruiken om te pre-aimen. Je merkt ook dat die persoon tussen die auto's gewoon keihard faalt in het gebruiken van de camera, hij had de beste positie en zag iedereen aankomen. Echter doet hij er veel te lang over om van iemand zien naar daadwerkelijk schieten over te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Tsurany schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 08:51:
[...]

Third person kan een shotgun zeker goed werken omdat je dan de camera kan misbruiken om te pre-aimen. Je merkt ook dat die persoon tussen die auto's gewoon keihard faalt in het gebruiken van de camera, hij had de beste positie en zag iedereen aankomen. Echter doet hij er veel te lang over om van iemand zien naar daadwerkelijk schieten over te gaan.
ik hou ook van jou hahaha

Dit was voor mijn doen nog snel dus dat zegt genoeg over mijn speelstijl :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rappa1985 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 08:55:
[...]

ik hou ook van jou hahaha

Dit was voor mijn doen nog snel dus dat zegt genoeg over mijn speelstijl :*)
Ik heb het over die persoon die jij op het laatst killed. Je ziet op 2:25 dat hij #3 op zit te wachten maar hij begint pas met schieten zodra #3 al bijna achter de auto zit terwijl hij daarvoor perfect de kans had om die persoon af te schieten.
Ook laat hij jou helemaal naar de tweede auto rennen voordat hij besluit in te grijpen. Had hij gewoon achter de eerste auto gebleven met zijn geweer op de muur dan was het game over geweest voor jou. Jij had je hele lichaam moeten laten zien terwijl bij hem vrijwel alles achter de auto was gebleven.

[ Voor 28% gewijzigd door Tsurany op 24-01-2018 09:03 ]

Pagina: 1 ... 96 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord