aex351 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 00:10:
Dit spel bestaat uit, 1) game kiezen 2) in een wachtruimte wachten tot 100 spelers er zijn, met op EU servers behoorlijk veel kabaal uit de mics 3) In de vliegtuig (gaat lekker met een glitch / sound glitch) 4) spring uit de vliegtuig 5) Pak zoveel wapens je kan 6) En rennen maar. 7) Hopen dat je iemand ziet

begin bij 1. Ik vind het nogal herhalend. In het begin is het wel leuk, maar later denk je echt. Oké, dus alweer het zelfde riedeltje.
1. ja en
2. gebeurd binnen paar seconden, mics kun je uitschakkelen,
3. wat voor glitch?? die is al lang gefixed, geluid is nu veel zachter
4. correctie: strategisch plek voor landing uitkiezen, defensief in minder drukke gebied, of even serieus de drukke gebied in
5. nee niet zoveel, je kan maar 2 primaries, 1 sidearms. en niet zomaar een wapen pakken, je moet de map toch bekijken of het veel open space gaat worden (AR of sniper handig) of drukke plekken (shotties, smg, en ook AR). In het begin bij drukke plek is shotgun niet verkeerd, maar later id game weinig zin om de shotgun te houden als je een AR/SR kan vinden
6. nou ja ten eerste is dit een survival game, dus rennen hoort bij. wil je niet, speel dan tetris, minesweeper, of pinball. ten tweede, je bepaalt zelf eigl wat je "kans" is om te moeten rennen - zie punt 4. wil je niet te veel rennen ga dan bij school/military of hacienda/pecado landen, maar nee dat durf je wrs niet
7. land eens bij school/military in erangel of hacienda/pecado bij miramar, als je niemand ziet dan ben je blind vrees ik
8. je vergeet even de spannende momenten om mensen te killen, de heart pumping momenten als je de cirkel in moet en geen cover hebt, en dan in de top 10 of final cirkel, en dan de kip halen.
toen ik mn eerste solo kip gehaald heb zat mn heart rate denk ik op 180+
en je vergeet ook een hele grote iets. en dat is met maat/ squad spelen. dit is gewoon zoveel leuker.
En nee met mn punten boven wil ik absoluut niet zeggen dat ik alles weet en heel goed bent, maar je zeikt toch wel heel erg zeg.
[
Voor 11% gewijzigd door
SirLct op 18-01-2018 10:52
]