[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 94 ... 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• editoor
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:24
Wie heeft de China region lock petitie getekent?

Het wordt echt tijd dat ze een keer gaan ingrijpen. Zowel EU al NA servers worden overspoelt met Chinezen. Vooral in teamverband kun je er heel lastig mee samen spelen. Spreken slecht Engels. Gedragen zich vaak heel irritant. Alsof je hun hondje bent. Hebben veel achtergrondgeluid van vooral sprekende mensen. Ik bang dat ze er niks tegen gaan doen vanwege financiele belangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booyaa
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
editoor schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 14:59:

Het wordt echt tijd dat ze een keer gaan ingrijpen. Zowel EU al NA servers worden overspoelt met Chinezen. Vooral in teamverband kun je er heel lastig mee samen spelen. Spreken slecht Engels. Gedragen zich vaak heel irritant. Alsof je hun hondje bent. Hebben veel achtergrondgeluid van vooral sprekende mensen. Ik bang dat ze er niks tegen gaan doen vanwege financiele belangen.
Russen zijn ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online

Voor het eerst dat ik hier over hoor...
Speel weinig/amper met onbekende via de matchmaking in game.

Entja Voice chat kun je uit zetten Crtl+T.
Thomas thomas, China nr1 hoor je niet echt meer,
Nieuwe trent is tegenwoordig uganda poeple na doen:

`Do you know the way,
No brother..
I spit on u (grrrspuuut)
klock klock klock

(afkomstig van VRChat nu ook in pubg) :X

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• editoor
Dat is niet mijn ervaring. Maar zelfs als dat zo zou zijn zijn de aantal Chinezen in grote meederheid aanwezig op de servers itt de Russen. Die invasie van Chinezen moet een keer ophouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• editoor
PatRamon schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:16:
[...]

Voor het eerst dat ik hier over hoor...
Speel weinig/amper met onbekende via de matchmaking in game.

Entja Voice chat kun je uit zetten Crtl+T.
Thomas thomas, China nr1 hoor je niet echt meer,
Nieuwe trent is tegenwoordig uganda poeple na doen:

`Do you know the way,
No brother..
I spit on u (grrrspuuut)
klock klock klock
[video]
(afkomstig van VRChat nu ook in pubg) :X
Die Ugandees heb ik ook een keer gehad. Je gaat met een team spelen om te kunnen voicechatten dus uit zetten is niet echt een oplossing.

Ik heb geen vrienden op Pubg dus ik kan niet anders dan te gaan spelen met random mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
editoor schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:25:
[...]

Die Ugandees heb ik ook een keer gehad. Je gaat met een team spelen om te kunnen voicechatten dus uit zetten is niet echt een oplossing.

Ik heb geen vrienden op Pubg dus ik kan niet anders dan te gaan spelen met random mensen.
Onder aan de pagina staat:
Samen spelen met Tweakers?
Discord: PC Gaming Tweakers
Join gezellig altijd meer dan genoeg om squad of duo mee te doen ;)

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14
editoor schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:17:
[...]

Dat is niet mijn ervaring. Maar zelfs als dat zo zou zijn zijn de aantal Chinezen in grote meederheid aanwezig op de servers itt de Russen. Die invasie van Chinezen moet een keer ophouden.
Russen doen het juist andersom, reageren niet op geen enkele vraag of callouts maar als ze neer gaan moet je ze wel helpen... die vlieger gaat niet op dus. Gelukkig speel ik niet meer met randoms. Waar ik wel voor ben is die region lock. Er is toch niet voor niets per wereld deel een server keuze? Zo vaak dat je nu vooral in het begin van die idioot laggende Chinezen tegenkomt die bijna niet te raken zijn.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Teken graag, heb je een linkje?
Hoogste tijd dat die Chinezen van de EU servers verdwijnen, buiten wat jij noemt en de enorm irritante stemmetje, ook al heel vaak meegemaakt dat ze me teamkillen voor mijn loot.
Nu speel ik tegenwoordig nooit meer random maar de afkeer zit er dermate diep in dat ik ook geen spullen meer uit China koop >:)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
99% van de cheaters is ook chinees, en dat is niet een percentage dat uit de lucht gegrepen is maar van de anticheat maker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• editoor
PatRamon schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:27:
[...]

Onder aan de pagina staat:

[...]

Join gezellig altijd meer dan genoeg om squad of duo mee te doen ;)
Geprobeerd, maar snap dus helemaal niks van dat programma(Discord). Een tutorial filmpje was ook niet voldoende om er wat wijzer van te worden. Dus als iemand wel een duidelijke uitleg of filmpje heeft, houd ik mij aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• editoor
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 18:54:
[...]

Teken graag, heb je een linkje?
Hoogste tijd dat die Chinezen van de EU servers verdwijnen, buiten wat jij noemt en de enorm irritante stemmetje, ook al heel vaak meegemaakt dat ze me teamkillen voor mijn loot.
Nu speel ik tegenwoordig nooit meer random maar de afkeer zit er dermate diep in dat ik ook geen spullen meer uit China koop >:)
Deze petitie heb ik getekend: https://www.change.org/p/bluehole-region-lock-china-on-pubg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• editoor
editoor schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 22:41:
[...]

Geprobeerd, maar snap dus helemaal niks van dat programma(Discord). Een tutorial filmpje was ook niet voldoende om er wat wijzer van te worden. Dus als iemand wel een duidelijke uitleg of filmpje heeft, houd ik mij aanbevolen.
Ik heb het programma weer geïnstalleerd en het lijkt toch wat simpeler te zijn dan ik in eerste instantie dacht. Ik hoorde in eerste instantie geen mensen spreken, maar nu dus wel. Maar hoe je dan uiteindelijk beslist om met bv 4 man een game te gaan beginnen is me nog niet helemaal duidelijk. Moet ik gaan chatten of praten waar andere mensen al in zitten? Vaak zijn ze al een game aan het spelen.

Edit: Heb een groepje van 3 gejoint en ga zo met hun een game spelen. Ik denk dat de uitleg wel achterwege gelaten kan worden.
unfor schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 22:52:
Toch jammer dat de man die editor heet de edit knop niet kon vinden :P
Ik ben niet zo van het spammen maar ik ben aardig bezig nu, lol. Mijn excuses.

Volgende keer inderdaad je laatst post wijzigen als je iets wilt toevoegen... dubbel triple posten is niet gewenst

[ Voor 25% gewijzigd door Geronimous op 13-01-2018 10:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
Toch jammer dat de man die editor heet de edit knop niet kon vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04:11

aex351

I am the one

Kijk zo spelen cheaters met zo'n 'extra' map op een ander scherm. De titel van de video suggereert een ESP hack, maar dat kan je op basis van dit niet concluderen.

En ondertussen maar doen alsof zo iemand goed is. Hoe kan een spel leuk blijven met dit soort mensen.

Nog zo'n video. Hij weet gewoon waar iedereen zit.

[ Voor 14% gewijzigd door aex351 op 12-01-2018 23:08 ]

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:44
.

[ Voor 98% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
Wil je nou een koekje?

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:16

Never ever financial advice...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Ligt eraan....Is het koekje wel glutenvrij, koolhydraatarm en lactosevrij? Het is tenslotte wel 2018.

Leuk trouwens zo'n discussie over cheaten, en vervolgens vertellen dat je mensen kent die cheaten en dan niet reporten. Dan ben je zelf net zo smerig. :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:38
En de volgende patch is er alweer voor de Xbox https://forums.playbattle...me-preview-patch-notes-5/

Gameplay

Pistols have been removed from Y button's weapon rotation and grouped with the melee weapon.
Players can now equip pistols by pressing 'up' on the D pad.

Optimization

Continued improvements related to player “rubber banding”.
Enhanced server performance while parachuting.

Option

Added a new controller preset to options menu.
Type B (new preset) now supports:
Holding LT to aim down sight.
Holding LB to use 3rd person perspective aim sight.
Controller guide has been updated to include the new controller preset.

Bug fixes

Fixed an issue where players repositioned out of the battleground after certain actions and remained invulnerable until the end of the match.
Additional memory and non-memory related crash fixes.
Fixed the inability to join duo/squad through invites outside of game.

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
.

[ Voor 100% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:36
aex351 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 23:04:
Kijk zo spelen cheaters met zo'n 'extra' map op een ander scherm. De titel van de video suggereert een ESP hack, maar dat kan je op basis van dit niet concluderen.
[video]
En ondertussen maar doen alsof zo iemand goed is. Hoe kan een spel leuk blijven met dit soort mensen.

[video]
Als ze die map hack op een phone of tablet echt gebruiken dan zijn deze streamers dus de grootste kneuzen ooit en gewoon alle accounts bannen 8)7 . Maar ja bewijs het maar eens. Mensen kunnen zoveel zeggen he..

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Deleon78 schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 12:46:
Mooie quality of life fixes dunkt mij (als pc-speler)!
Wat voor aim-assist zit er op de xbox?
Geen voor zover ik weet.

Wel een mooie update weer voor de X1, al zal het wel weer ff wennen worden de nieuwe preset dat LT aim down sight geeft i.p.v. LT 1x tappen voor aim down sight. Maar dit is wel iets waar we vanaf de release al op zaten te wachten, dus goed bezig.
Ook dat de pistol niet meer in de Y wapen switch cycle zit is fijn, want ik gooide een pistol altijd maar weg als ik 2 primary's had. Misschien nu eigenlijk nog wel, want als ik 2 goede primary's heb, wordt de pistol toch niet meer gebruikt.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
PatRamon schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 14:37:
[...]
Maar dit begint behoorlijk offtopic te worden.
Hahaha :P Het gaat al paaaaginaaaas alleen maar over cheaters, cheats en cheaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
.

[ Voor 100% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Fonta schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 14:14:
[...]

Hahaha :P Het gaat al paaaaginaaaas alleen maar over cheaters, cheats en cheaten.
Is ook logisch toch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:55
Deleon78 schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 14:57:
@AntraXxX
Pistool kan handig zijn als je een reddot wilt bewaren ;) Maar ik doe op de pc idd eigenlijk altijd hetzelfde, gewoon de pistol weg.
Tweede wapen meestal ook wel als de eerste al gekit is, swap net zo makkelijk van scope. Alleen als je bv een kar98 ofzo vindt houd ik die er naast.

Hoe doen jullie dat eigenlijk?
Pistol neem ik altijd mee, ik stash er een spare reddot op (handig voor duo/squad games). En ik reload de pistol 1x, daarna gooi ik de rest van de ammo eruit.

Soms ga ik 1 ammo mode only en loop ik met een VSS/UMP/P92 of Win94/Vector/P1911. Het is maar net waar je voorkeur ligt :). iig zou ik altijd een pistol meenemen met 1 clip kogels erin. Kost geen extra ruimte en kan net zorgen dat je in een vuurgevecht niet hoeft te reloaden maar iemand met je pistol kan finishen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
aex351 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 23:04:
[video]

[video]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=lrMe2rHZffE]

Zelfde als dit
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=sqvE0VshVBk]
Maar dan beetje lelijker vind ik de aimcloud toch mooier :z

[ Voor 4% gewijzigd door PatRamon op 13-01-2018 21:40 ]

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

PatRamon schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 21:39:
[...]

[video]

Zelfde als dit
[video]
Maar dan beetje lelijker vind ik de aimcloud toch mooier :z
Dat ziet er inderdaad leuk uit, ze maken er wel werk van.

Ik heb vandaag mijn server maar op Noord-Amerika gezet. Europa is gewoon één en al overspoeld door cheaters. En van de 3 of 4 potjes die ik gespeeld heb, heb ik voor het eerst weer een beetje kunnen genieten. Ik ben uiteindelijk 1x gedood door iemand met no-recoil. De rest was allemaal eerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
.

[ Voor 99% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Laatst online: 17:55
Deleon78 schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 22:54:
[...]

Herkenbaar haha. Eén clip kan idd geen kwaad, de rest gooi ik weg. Nog nooit hoeven gebruiken maar you never know! Wat dan helaas wel eens gebeurt, is dat ik per ongeluk de scrollwheel gebruik en naar pistol/nade scroll. Soms vind ik het wel lekker om gewoon alleen m'n go-to weapon heb. Maar meestal houd je toch wel een pan en nades :)
Met duo's/squads kan ik me voorstellen dat pistol nuttiger is voor finishen, maar ik speel meestal alleen :)
Simpele oplossing: Scrollwiel afleren :+ . Kost teveel tijd in combat, als je voor de veilige keuze gaat, gebruik dan gewoon de 1-5 toetsen om tussen wapens te switchen. Altijd het juiste wapen vast en niet door een rij wapens scrollen tot je de juiste pakt :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
.

[ Voor 101% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Zojuist geëindigd als tweede. Gedood door een cheater (niemand rent zomaar recht op je af en heeft geen recoil). Heb zijn status eens bekeken ook van voorgaande matches. Altijd 0 of 1 kills. En ineens richting de 5-10+ kills per match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappelbakker
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:24
Deleon78 schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 14:57:
@AntraXxX
Pistool kan handig zijn als je een reddot wilt bewaren ;) Maar ik doe op de pc idd eigenlijk altijd hetzelfde, gewoon de pistol weg.
Tweede wapen meestal ook wel als de eerste al gekit is, swap net zo makkelijk van scope. Alleen als je bv een kar98 ofzo vindt houd ik die er naast.

Hoe doen jullie dat eigenlijk?
Pistol bewaar ik vaak wel, puur om te kunnen finishen als je in "kogelnood" zit. Eigenlijk nog nooit echt nodig gehad, maar toch... En inderdaad om een extra reddot mee te slepen.

Nu moet ik wel zeggen dat als ik als eerste een AR/SMG ofzo vind, ik geen pistol meer oppak. Tenzij ik toevallig een P18C zie liggen, die zijn gewoon cool 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• editoor
Bloodhoundje schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 23:22:
[...]

Simpele oplossing: Scrollwiel afleren :+ . Kost teveel tijd in combat, als je voor de veilige keuze gaat, gebruik dan gewoon de 1-5 toetsen om tussen wapens te switchen. Altijd het juiste wapen vast en niet door een rij wapens scrollen tot je de juiste pakt :) .
Ik heb wapen 1 scroll wiel omhoog gezet en wapen 2 scroll wiel omlaag. Pistol heb ik op keytoets 3 gezet. Switchen naar pistol gaat dan wel wat langzamer maar je zit niet steeds te scrollen tussen 3 guns. Dat ging bij mij vaak genoeg fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastadont
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-09 21:09
[...]

Mastad0nt toevoegen op steam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
.

[ Voor 99% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Welja
  • Laatst online: 19:32
editoor schreef op zondag 14 januari 2018 @ 04:10:
[...]
Ik heb wapen 1 scroll wiel omhoog gezet en wapen 2 scroll wiel omlaag. ....
Dat had ik ook (en dat vond ik heel fijn), maar dan kun je niet meer zoomen met de 8x scope, hoe heb je dat opgelost?

[ Voor 4% gewijzigd door Welja op 14-01-2018 11:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:47
aex351 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 02:30:
Zojuist geëindigd als tweede. Gedood door een cheater (niemand rent zomaar recht op je af en heeft geen recoil). Heb zijn status eens bekeken ook van voorgaande matches. Altijd 0 of 1 kills. En ineens richting de 5-10+ kills per match.
Post eens filmpjes van je ervaringen, het lijkt nu namelijk vooral op een vorm van ehhh huilen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
Replay of killcam laten geen recoil zien é.. Das al meermaals gezegd hier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

[...]

Is die rode balk je weleens opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• editoor
Welja schreef op zondag 14 januari 2018 @ 11:42:
[...]

Dat had ik ook (en dat vond ik heel fijn), maar dan kun je niet meer zoomen met de 8x scope, hoe heb je dat opgelost?
Die heb ik nu op keytoets 1 en 2 gezet. Ik wist trouwens niet dat die keys elkaar in de weg konden liggen. Dat is wel jammer. Ik vind die toetsen ook niet echt ideaal. Iemand die misschien een betere plek weet voor deze 2 toetsen?
MeltedForest schreef op zondag 14 januari 2018 @ 12:58:
[...]

Is die rode balk je weleens opgevallen?

Sinds gister is mij duidelijk geworden hoe het allemaal werkt. De mensen in Discord hebben mij ook een paar dingetjes uitgelegd.

Weet iemand misschien nog een andere server op Discord die de moeite waard is?

[ Voor 32% gewijzigd door editoor op 14-01-2018 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
editoor schreef op zondag 14 januari 2018 @ 14:01:
[...]
Zodra je een groep vrienden op bouwt dan word je vanzelf wel uitgenodigd voor andere servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

editoor schreef op zondag 14 januari 2018 @ 14:01:
https://discord.gg/battlecord

Goeie ervaringen mee, duidelijk groepen en 'looking for group' meestal vrij snel een squad gevonden waar je toch al snel een uur of twee mee doorspeelt.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• editoor
True schreef op zondag 14 januari 2018 @ 14:33:
[...]

https://discord.gg/battlecord

Goeie ervaringen mee, duidelijk groepen en 'looking for group' meestal vrij snel een squad gevonden waar je toch al snel een uur of twee mee doorspeelt.
Bedankt! Is dat een Engelse server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:15

Ik rende zomaar op die mensen af, wetende dat het vrij kansloos kon zijn, en m'n recoil weet ik vrij goed in bedwang te houden :+

Dat van de kills die hij maakte (opeens veel meer) is wel weer verdacht overigens.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

SomerenV schreef op zondag 14 januari 2018 @ 16:17:
[...]

[video]
Ik rende zomaar op die mensen af, wetende dat het vrij kansloos kon zijn, en m'n recoil weet ik vrij goed in bedwang te houden :+

Dat van de kills die hij maakte (opeens veel meer) is wel weer verdacht overigens.
Nee, je beschrijft nu een compleet ander scenario. Je ziet die mensen, en wat je vervolgens doet moet je zelf weten. Maar je rent niet op iemand af die je totaal niet kan zien om vervolgens zonder diegene te kunnen zien al gericht bijna te gaan schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:15
aex351 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 16:20:
[...]

Nee, je beschrijft nu een compleet ander scenario. Je ziet die mensen, en wat je vervolgens doet moet je zelf weten. Maar je rent niet op iemand af die je totaal niet kan zien om vervolgens zonder diegene te kunnen zien al gericht bijna te gaan schieten.
Alleen weet jij niet precies wat die ander al gezien heeft. Kan goed zijn dat ie je al in de smiezen had en op goed geluk op je af was gerend. Maar zoals ik al eerder zei: zonder beelden kunnen we er hier niks zinnigs over zeggen O-)

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
Hallo iedereen,

Ik heb een vraag:
Welke gamemodes worden nu eigenlijk het meest gespeeld in pubg? weet iemand hier meer vanaf?

Ik wil natuurlijk zo goed mogelijk worden in de game, en ik ben me nu af nt vragen of ik me beter kan focussen op third-person of beter op first-person.. Ik vind beide modes even leuk dus daar gaat het niet om.

Ik zie dat veel pro's first-person spelen, is dat omdat die mode toch meer e-sport waardig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
N.Uckerman schreef op zondag 14 januari 2018 @ 17:57:
Hallo iedereen,

Ik heb een vraag:
Welke gamemodes worden nu eigenlijk het meest gespeeld in pubg? weet iemand hier meer vanaf?

Ik wil natuurlijk zo goed mogelijk worden in de game, en ik ben me nu af nt vragen of ik me beter kan focussen op third-person of beter op first-person.. Ik vind beide modes even leuk dus daar gaat het niet om.

Ik zie dat veel pro's first-person spelen, is dat omdat die mode toch meer e-sport waardig is?
Third person word over het algemeen toch als een soort easy mode met ingebouwde cheat gezien.
Leuk voor de beginners, maar als je de game serieus wilt spelen dan kom je toch bij spelers uit die alleen first person spelen.
Mijn mening zal ongetwijfeld wat tere zieltjes krenken. })

TP gaat je vanzelf irriteren zodra je een paar keer genakt word door gasten die jou al de hele tijd zien vanuit hun TP camera terwijl jij hun niet kunt zien.

[ Voor 11% gewijzigd door unfor op 14-01-2018 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

unfor schreef op zondag 14 januari 2018 @ 18:18:
TP gaat je vanzelf irriteren zodra je een paar keer genakt word door gasten die jou al de hele tijd zien vanuit hun TP camera terwijl jij hun niet kunt zien.
3rd person is inderdaad geen bal aan omdat het juist defensief (lees smerige campen) stimuleert vanuit een veilig gebouwtje of achter een muurtje en pre-aimen uit cover komen. Al helemaal late game met squads is dit walgelijk, snel een compound opzoeken met een vehicle en daar net zo lang blijven zitten als mogelijk. Terwijl je juist in 1st person ziet dat men na de eerste twee cirkels alles te voet doet.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
Oke dankjewel voor jullie antwoord! Ik zoek nog wat mensen om mee samen te spelen. Dus als iemand daar zin in zou hebben, mag die mij toevoegen op discord: Uckerman#1845

Ik ben wel Limburgs, dus hopelijk vinden jullie dat niet erg.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• floriz87
  • Laatst online: 08:12
N.Uckerman schreef op maandag 15 januari 2018 @ 03:10:

:D Deze heb ik nog niet eerder voorbij zien komen. Misschien heb je hier vervelende ervaringen mee gehad, hopelijk niet, maar ik denk dat voor de meesten hier geldt dat zolang er met iemand goed te communiceren valt (welke taal of dialect dan ook) het geen moer uitmaakt waar hij/zij vandaan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:58
N.Uckerman schreef op maandag 15 januari 2018 @ 03:10:
Oke dankjewel voor jullie antwoord! Ik zoek nog wat mensen om mee samen te spelen. Dus als iemand daar zin in zou hebben, mag die mij toevoegen op discord: Uckerman#1845

Op discord val je uit de toon als je van boven de rivieren komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-09 19:07

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

418O2 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 10:12:
[...]

Op discord val je uit de toon als je van boven de rivieren komt ;)
Helemaal niet, je hebt een select gezelschap van goed functionerende spelers van boven de rivieren en een hele zooi lui van beneden de rivieren die uit de toon vallen :+

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gotfurrr
N.Uckerman schreef op zondag 14 januari 2018 @ 17:57:
Hallo iedereen,

Ik heb een vraag:

Veruit de meest gespeelde gamemode in pubg is 3PP , de meeste "pro's" en bekende streamers spelen FPP.

IMHO is FPP meer random als je solo of duo speelt, je hebt minder vaak grip op hoe de game verloopt dan in 3PP.

FPP heeft het voordeel dat je veel agressiever kan spelen, mensen kunnen niet veilig achter een muur/boom/heuvel ongezien campen. Het nadeel is, is dat je dit zelf ook niet meer kan :+ en dat je eerder wordt verrast door tegenstanders die ongezien vlakbij je kunnen komen.

Zelf vind ik FPP solo en duo moeilijker dan 3PP solo en duo, en FPP squads is gelijk aan of makkelijker dan 3PP squads.

FPP vind ik wel leuker, omdat het eerlijker aanvoelt in een directe 1v1 confrontatie waarbij je beiden weet waar je zit.

maar laat je niet gek maken dat je perse FPP moet spelen, speel gewoon wat je zelf het leukst vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 13:57
Gisteren een paar potjes gedaan met 4 man, erg gaaf. Eerste 2 waren TPP omdat de andere 2 dit vaak speelden.

Nee, dat ga ik nooit meer doen :+. Ik snap wel waarom mensen het fijner vinden; je hebt veel meer overzicht en loopt veel minder risico als je de omgeving wilt bekijken. Ik liep langs een muurtje en kon rechts alles in Pochinski in de gaten houden. Handig, maar veel te makkelijk en voelt inderdaad haast als cheaten.

In filmpjes die ik veel bekijk, zie ik dat er heel veel filmmakers zo spelen. Je ziet ze om een hoekje staan, voorbij het hoekje kijken en dan wachten totdat er iemand aankomt. Je bent dan zoveel in het voordeel, dat de ander echt geen kans heeft. Dus met TPP nodig je de speler veel meer uit om te campen.

Maar wederom; geen enkele cheater gezien :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-09 08:05
YouTube: PUBG Chikcen with Krock, Longshanks & Becoli. very nice tactic w...

Gister op de vaste maandag = pubg-avond samen met mn maten een leuke game.

Waarbij we op den duur bij de Ruins zaten. komt er een squad aan van 3 man. bovenop zaten 2 van mn maten maar die konden de spelers niet zien.
Ik zat wat meer achteraan met een ander. Toen heb ik de lok-auto maar gebruikt haha.
al toeterend de aandacht trekken, en mn maten konden ze neer knallen.

Voelde wel als de ultieme team-play moet ik zeggen haha.

Die game was onze chicken van de avond :)

Ik ben heel benieuwd wat die gasten wel niet dachten toen ze neer waren. waarschijnlijk zoiets van: damn we zijn erin getrapt :)

edit: wat ik ook vaak zie tegenwoordig is dat als er iemand geknocked of gekilled wordt dat dat heeeeeel kort zichtbara is rechtsboven in. op dit filmpje zie je dat ook gebeuren. VInd ik best irritant.

[ Voor 11% gewijzigd door beebie121 op 16-01-2018 07:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
.

[ Voor 100% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-09 08:05
Vind de killfeed vooral handig om te weten wat voor wapen(s) de tegenstander heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
beebie121 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:04:
Vind de killfeed vooral handig om te weten wat voor wapen(s) de tegenstander heeft.
Mja ik gebruik het om een idee te hebben waar de "betere" schutters zitten.

Als je een SKS hoort blazen maar geen kill of knock ziet, kan je die kant al beter gaan attacken.
Als je een KAR hoort knallen, en bijna elke keer een knock of kill.. dan hou ik me gedeisd voor die gast :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thijmen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-07 13:16
Weken FPP gedaan met een maat, telkens net geen WWCD of op een knullige manier dood. Plezier bij maat gaat dan gauw weg. Gisteren toch ineens besloten 3PP te spelen en waarempel, prachtige potten, veel kills en een WWCD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekiame
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:11
Thijmen schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:53:
Weken FPP gedaan met een maat, telkens net geen WWCD of op een knullige manier dood. Plezier bij maat gaat dan gauw weg. Gisteren toch ineens besloten 3PP te spelen en waarempel, prachtige potten, veel kills en een WWCD!
Dat komt omdat 3PP 1. makkelijker is, 2. andere speelstijl is, 3. immens groot voordeel voor degene achter een muurtje of met highground. 8)7 Indien je moeite hebt met kip halen in FPP zou ik zeggen: MEER OEFENEN! :P

Daarnaast zijn er ontzettend veel cheaters in 3PP.
FPP = Competitive.

[ Voor 5% gewijzigd door Lekiame op 16-01-2018 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dstyle_nl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 14:28
Ik sluit me hier helemaal bij aan . TPP is misschien leuker als je gewoon niet zo goed bent. Dit omdat je je kan verstoppen en toch om je heen kunt kijken. Zo kun je mensen ambushen en zelfs met patato aim kun je dan nog een keer iemand neer schieten.

Bij TPP word je vaak gekilled en kun je daar zelf niet zo veel aan doen omdat de ander gewoon heeft gelamed. Maar bij FPP kun je je tegenstander altijd zien als hij jou ziet en had je het zelf dus beter kunnen doen in veel situaties.
Lekiame schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 11:04:
[...]

Dat komt omdat 3PP 1. makkelijker is, 2. andere speelstijl is, 3. immens groot voordeel voor degene achter een muurtje of met highground. 8)7 Indien je moeite hebt met kip halen in FPP zou ik zeggen: MEER OEFENEN! :P

Daarnaast zijn er ontzettend veel cheaters in 3PP.
FPP = Competitive.

Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• floriz87
Gaaf :) ! Negeer de zure reacties hierboven, doe gewoon lekker wat je leuk vindt en geniet ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekiame
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:11
floriz87 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:20:
[...]

Gaaf :) ! Negeer de zure reacties hierboven, doe gewoon lekker wat je leuk vindt en geniet ervan.
Zure reacties?? Ik begrijp niet helaas wat er "zuur" aan is. 8)7 Het zijn keiharde feiten. :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirLct
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22:04
Lekiame schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:22:
[...]

Zure reacties?? Ik begrijp niet helaas wat er "zuur" aan is. 8)7 Het zijn keiharde feiten. :*)
Feiten? Of Meningen? :*)
gotfurrr schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:17:
[...]
maar laat je niet gek maken dat je perse FPP moet spelen, speel gewoon wat je zelf het leukst vind.
goud

[ Voor 32% gewijzigd door SirLct op 16-01-2018 12:25 ]

Life is too short to drive boring cars

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRTNbos
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-09 21:49
Ik snap de reacties over FPP vs TPP, maar in solo en duo heb je in FPP weinig zichtveld terwijl er in vergelijking met squads meer tegenstanders zijn. Hierdoor is de kans groter dat je door "pech" gespot wordt in FPP solo&duo omdat je net de verkeerde kant op kijkt. Dit maakt TPP voor solo en duo voor mij zeker niet een "makkelijkere" of "voordelige" speelmodus. Het zorgt ervoor dat je meer informatie kan verkrijgen, maar de voordelen die jij hebt, hebben je tegenstanders ook dus daar moet je omgaan.

Met squads is FPP prima te doen omdat je dan 4 paar ogen hebt en je dus de omgeving met relatief weinig tegenstanders (max 24 andere squads) goed in de gaten kunt houden.

Ik speel zowel FPP als TPP en vind niet de één beter dan de ander...het is wel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van gamemode wisselen betekent dat je van een relatief hoge ranking naar een enorm lage ranking gaat. Je speelt dus tegen relatief slechte spelers en dan zal het inderdaad makkelijker gaan.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
Tsurany schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:32:
[...]

Van gamemode wisselen betekent dat je van een relatief hoge ranking naar een enorm lage ranking gaat. Je speelt dus tegen relatief slechte spelers en dan zal het inderdaad makkelijker gaan.
Dat of tpp speelt fijner of voelt beter aan bij deze heren waardoor het allemaal een stuk beter gaat.

Ranking zal meehelpen dat zeker maar als iemand niet echt meer gemotiveerd is schiet je er niks mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivve
  • Registratie: Februari 2016
  • Niet online
Uthog schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:36:
[...]

Dat of tpp speelt fijner of voelt beter aan bij deze heren waardoor het allemaal een stuk beter gaat.

Ranking zal meehelpen dat zeker maar als iemand niet echt meer gemotiveerd is schiet je er niks mee op.
Op zich wel hoor.
Als ik in LoL weet dat ik tegen 5 diamonds sta en ik weet nog een paar kills te maken (terwijl we voor de rest gesteamrolled worden), dat verandert toch echt wel hoe blij ik ben met een game dan als ik denk tegen 5 gelijkwaardige mensen te staan :9
Zelfde is voor andersom; na ruim een maand kiploos eindelijk weer eens chicken gehaald, omdat we eens een keer geen domme fouten maken :+ . Als ik het vermoeden heb dat het komt doordat de tegenstanders slechter waren... voelt dat toch wat minder goed.

Edit: Dat is voor mij ook de reden waarom ze dit wat explicieter mogen aangeven hoe het met de matchmaking zit.

[ Voor 6% gewijzigd door Nivve op 16-01-2018 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-07 13:16
Het gaat mij er niet zozeer om dat het "beter" of "makkelijker" is, want combat 1 op 1 doe ik toch altijd in FPP. Echter leek het spel vloeiender en dat scheelt ook een hele hoop.

Die rating boeit mij niets, ik speel het spel voor de fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivve
  • Registratie: Februari 2016
  • Niet online
Thijmen schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:58:
Het gaat mij er niet zozeer om dat het "beter" of "makkelijker" is, want combat 1 op 1 doe ik toch altijd in FPP. Echter leek het spel vloeiender en dat scheelt ook een hele hoop.

Die rating boeit mij niets, ik speel het spel voor de fun.
Is het first person ook vloeiender, of bedoel je dan slechts de third person view in TPP? Ik speel altijd first person, ook als we een TPP joinen, maar merk daar geen verschil in (en dat is ook logisch).
Wel raar dat TPP uberhaupt vloeiender is/lijkt; Je zou juist zeggen dat third person zwaarder is, gezien de grotere FoV :?

Voor mij hoeft de werkelijke waarde van de rating ook niet. Echter ik zou het prettig vinden als het spel (ongeveer) aangeeft in hoeverre alle tegenstanders dezelfde rating hebben (of juist niet). Nu is alle matchmaking zo geheim dat er nergens gemeld wordt dat het er uberhaupt in zit (als dat wel ergens in het main menu staat, dan heb ik het gemist :+ )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• unfor
Nivve schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:36:
[...]
Wel raar dat TPP uberhaupt vloeiender is/lijkt; Je zou juist zeggen dat third person zwaarder is, gezien de grotere FoV :?
De performance in FPP kan nooit hoger zijn gezien een hogere FOV, maar het lijkt vloeiender als je verder uitgezoomd bent en niet ieder bultje merkbaar is in je beeld.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Deleon78
.

[ Voor 100% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17:30
Gisteren een geruit jasje uit een box gehaald en via de steam market vroegen ze er 45 euro voor. :+
Moet alleen tot de 22ste wachten omdat die dan vrijgegeven wordt voor de verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
MaXeRs schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 14:44:
Gisteren een geruit jasje uit een box gehaald en via de steam market vroegen ze er 45 euro voor. :+
Moet alleen tot de 22ste wachten omdat die dan vrijgegeven wordt voor de verkoop.
Ga er maar gerust van uit dat je dat niet vangt zodra miljoenen spelers hun items op de markt kunnen gooien.
Ik heb een pilotenbril uit een kistje dat gisteren 75 euro zou op brengen, vandaag nog 50 en over een week... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
unfor schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 14:48:
[...]

Ga er maar gerust van uit dat je dat niet vangt zodra miljoenen spelers hun items op de markt kunnen gooien.
Ik heb een pilotenbril uit een kistje dat gisteren 75 euro zou op brengen, vandaag nog 50 en over een week... ?
Die prijzen zijn ook vaak gebaseerd op enkele verkopen, niet een gedegen gemiddelde waarde. Het is wat de gek ervoor wil geven op dit moment.

Gisteren nog een lekkere chicken dinner solo fpp gehaald, 10 kills en 7 kills in de laatste 2 cirkels :P
Beetje geluk met de cirkel die op mijn heuvel viel hielp wel mee.

[ Voor 15% gewijzigd door SouLLeSSportal op 16-01-2018 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Inderdaad, je zal zien dat een week na de patch release de prijzen flink zakken omdat dan de grote massa hun items gaan verkopen. Die zullen constant onder elkaars prijs proberen te duiken omdat ze willen verkopen voor de prijs nog verder zakt.

Hetzelfde zie je ook vaak op een maandag als iedereen die 700 en 1400 BP kistjes kan kopen, dan zakken de prijzen ook aardig in aangezien er opeens een bulk aan items bij komt van de miljoenen actieve spelers.

Gisteren was de Steam market tijdelijk offline, waarschijnlijk door de grote drukte van spelers die hun items verkochten. De simpelste items worden al duizenden keren per dag verkocht terwijl die al maanden lang op de markt zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Tsurany op 16-01-2018 14:59 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:18
Als je geen interesse hebt in de items zelf is het dan voordeliger om de kistjes te verkopen of om ze te openen en te hopen op iets goeds/duurs? En uit de post hierboven kan ik opmaken dat het beter is om pas later in de week te verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Philip Ross schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 15:40:
Als je geen interesse hebt in de items zelf is het dan voordeliger om de kistjes te verkopen of om ze te openen en te hopen op iets goeds/duurs? En uit de post hierboven kan ik opmaken dat het beter is om pas later in de week te verkopen?
Als je veilig wilt zitten, dan ja, als je graag gokt dan kistjes openen en huilend in een hoekje gaan liggen omdat je 10x een white shirt eruit haalt en 2 paar schoenen. :> :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Philip Ross schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 15:40:
Volgens mij hadden ze laatst de kans op item X gepubliceerd, ik weet alleen niet of dat enkel voor de test server was. Op basis daarvan kan je uitrekenen wat de kans is op een item die meer waard is dan de kist zelf.
Zonder die gegevens kan niemand een goed advies geven. Mensen met pech zullen zeggen altijd te verkopen, mensen met geluk geven aan dat kistjes openen heel goed werkt.

Ik zeg maak ze gewoon open, die paar euro die je anders krijgt kan je prima gebruiken om een gokje te wagen. Kans is groot dat het negatief zal uitpakken maar ach, wat moet je anders met die paar euro per week? Dat is toch peanuts.

Ik zou ze zelf niet vast houden aangezien ze niet in gelimiteerde oplage beschikbaar komen. De kans is heel klein dat ze meer waard gaan worden omdat er enkel meer en meer kisten bij komen en de items er in enkel minder en minder waard worden. Je ziet vaak dat iemand die z'n kistjes wilt verkopen gewoon de laagste Steam prijs pakt of er een cent onder gaat zitten. Zo zal de prijs dus constant zakken.

[ Voor 9% gewijzigd door Tsurany op 16-01-2018 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
.

[ Voor 97% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 25-09 16:14

Meneer iCy

swarma

Deleon78 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 16:31:
Zelf kies ik er voor om de kistjes te verkopen. Die paar euro zijn weer mooi gratis spellen :)
Jup, maar helaas moet ik 2 dagen wachten en zullen ze vast stuk minder waard zijn.

Telefoon is gecrashed dus ook mijn steam authenticator en nu moet je dus 2 dagen wachten voordat je mag verkopen....

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
WoW, NA is toch wel stukje gemakkelijker dan EU.

Vandaag testje gedaan en eens sinds lang lang geleden (denk intro FPP) een solo potje TPP gespeeld: 1e pot: kip

Toen kwam @Devler erbij, duo op NA: kip

Daarna kwam @BobbLeeSwaggr erbij: 3 man Squad en.. kip op NA.

Daarna geen wapens in het 4e potje en veel man..

Dan nog eens 2e en 5e potje van bijna het begin alleen moeten spelen, en mooie 5e plaats.

Mja EU is in dat opzicht wel moeilijker want mijn ratings op beide zijn vergelijkbaar.

[ Voor 4% gewijzigd door kazzzdafke op 16-01-2018 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
ik had gisteren twee vreemde situaties waarbij ik de tegenstander even niet zag, vooral de 2e lijkt gewoon een netcode bug te zijn?

op ongeveer 26/27 seconden schiet deze speler mij raak, terwijl ik hem niet kan zien. 1/2 seconden daarna staat hij op en zie ik hem wel. Heb het een paar keer op 0.25 speed bekeken en de speler is gewoon echt niet te zien volgens mij? maar de muzzleflashes lijkt het wel. Dit zou kunnen omdat ik hoger sta en hij de bovenkant van mn hoofd ziet, maar dan zouden het headshots moeten zijn, toch?

YouTube: PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS 01 16 2018 22 51 29 23 DVR

2e situatie, KAR schot op me vanaf ongeveer 16 seconden. Schot komt echt van de speler die opeens zichtbaar is (de snap klinkt links, schot recht voor).

YouTube: PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS 01 16 2018 20 30 49 04 DVR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
PC players,

We have deployed a patch on our live servers today to fix some bugs. Please download the patch via your Steam client.

Please find the patch notes below.

Client Optimization

Reduced lowered performance issue when many players were in the same area

Bug Fixes

Fixed the issue where character movement was instantly stopped and adjusted
Fixed the issue where character movement seemed unusual during the replay

We are hoping to give you an update on what we have been working on soon. Please stay tuned for updates.

Thank you,

The PUBG Development and Community Team
Klinkt goed. Maar bedoelen ze met het dikgedrukte rubberbanding of iets anders?

Dit gebeurde bij mij afgelopen weekend namelijk:
https://drive.google.com/...Ms9D-yAyfI8WfiYLweltn2N0J

[ Voor 12% gewijzigd door floriz87 op 17-01-2018 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
gotfurrr schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 07:22:
ik had gisteren twee vreemde situaties waarbij ik de tegenstander even niet zag, vooral de 2e lijkt gewoon een netcode bug te zijn?

op ongeveer 26/27 seconden schiet deze speler mij raak, terwijl ik hem niet kan zien. 1/2 seconden daarna staat hij op en zie ik hem wel. Heb het een paar keer op 0.25 speed bekeken en de speler is gewoon echt niet te zien volgens mij? maar de muzzleflashes lijkt het wel. Dit zou kunnen omdat ik hoger sta en hij de bovenkant van mn hoofd ziet, maar dan zouden het headshots moeten zijn, toch?

2e situatie, KAR schot op me vanaf ongeveer 16 seconden. Schot komt echt van de speler die opeens zichtbaar is (de snap klinkt links, schot recht voor).

Eerste filmpje staat ie gewoon naast die cactus, moeilijk te zien maar wel in beeld.

Tweede filmpje is misschien het hoogte verschil, van gebukt/prone naar staand. Het klinkt ook alsof de KAR schot meer van links kwam (aangezien circel al vrij klein is), maar moeilijk te zeggen. Als je echt zeker wilt zijn kan je de replay nog even downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren een squad potje gespeeld op de nieuwe map waarbij we ontzettend slechte loot hadden. Enkel wat bandages, hier en daar een booster en geen scopes. Zeer passief gespeeld, alle gevechten ontweken en uiteindelijk bij de laatste tien terecht gekomen. Door slim te lopen kwamen we een enkele speler in de rug die ik snel neer kon schieten en schoot de rest van de spelers elkaar af waardoor we uiteindelijk met vier man tegenover een enkele tegenstander stonden. Die had dus geen schijn van kans.
Soms moet je dus echt geluk hebben dat je tegenstanders elkaar afmaken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricolores
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 22-09 11:47
[...]

Heb onlangs een paars vestje "gekregen" uit een box en dat heeft me toch maar mooi 30 euro opgeleverd :+

Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-09 08:26

ronalddus

Buffalo77

Wat ik nog steeds niet precies weet:
Als je als 3 man squad speelt, speel je dan tegen allemaal teams van 3 man of sluit je alleen de 4e random speler bij je eigen squad uit en speel je tegen volledige 4-mans squads?

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ronalddus schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 11:10:
Wat ik nog steeds niet precies weet:
Als je als 3 man squad speelt, speel je dan tegen allemaal teams van 3 man of sluit je alleen de 4e random speler bij je eigen squad uit en speel je tegen volledige 4-mans squads?
Je speelt solo, duo of squad. In squad kan je squads tegen komen met maximaal 4 man en minimaal 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-09 08:26

ronalddus

Buffalo77

Tsurany schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 11:11:
[...]

Je speelt solo, duo of squad. In squad kan je squads tegen komen met maximaal 4 man en minimaal 1.
Oke, dank.
Wist niet op dat bij de 1.0 update veranderd was.

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • +2 Henk 'm!
ronalddus schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 11:21:
[...]

Oke, dank.
Wist niet op dat bij de 1.0 update veranderd was.
De logica is niet veranderd. Echter voorheen zette je de auto matching uit en nu kies je specifieke voor een X man squad optie. Resultaat is hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:33
gotfurrr schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 07:22:

Mee eens, je krijgt 2 hits ziet de muzzle ed. maar de speler staat er echt niet. Als je ziet waar hij vandaan komt om je te finishen kan hij daarvoor jou niet geschoten hebben want hij komt achter de ridgde vandaan.

Edit : de muzzle komt echt recht voor de catcus vandaan, als je kan zoomen zou je kunnen zien of hij daar staat. Kan zijn dat hij door de catcus op de achtergrond helemaal wegvalt en alleen puntje van z'n helm ofso kon zien? Hij schoot al op je toen je sprong, dus omdat je hoog zat zag hij jou al eerder, wellicht waren dat nog 2 lag shots...al moet het dan wel heel laggy zijn zat toch 1-2 sec tussen.

2de filmpje helaas geen geluid maar als hij up komt, lijkt het echt zo'n pop up van heee hier ben ik :+ hij heeft ook een kar in z'n handen dus het zou kunnen. Maar te random om echt te zeggen, ik zou het ff met geluid moeten zien.

[ Voor 10% gewijzigd door jantje 2 op 17-01-2018 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:04

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Nu ook maintenance? kreeg 900mb update op de testserver en nu servers too busy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• editoor
Kan er misschien een zwarte lijst komen van mensen op Discord. Dan heb ik het over de server van Tweakers. Ik ben sommige mensen daar echt spuugzat. In Discord wordt er tijdens het spelen aardig wat gepraat. Dat is opzich geen probleem zolang men maar sociaal en met een beetje respect met elkaar omgaat. Ik heb een potje gehad waar we allemaal dood gingen halverwege het spelen. De man werd helemaal woest. De gene die naast hem was had volgens hem niet goed op zitten letten. Ook de hele groep kreeg er van langs dat we allemaal maar solo mannetjes waren en waardeloze spelers waren.
Een ander potje zaten we midden in een gevecht en zeker 1 man is knocked en zit om zich heen te schreeuwen waar de tegenstanders zitten op een panische manier waardoor je zelf ook gedisoerienteerd raakt. Ook wordt alles wat je doet zwaar bekritiseert en als je maar een beetje dingen anders doet dan wat de persoon wil krijg je ook een preek van hier tot Tokio. En dan hebben we het over mensen die in de 30 zijn en een spelletje aan het spelen zijn. Ik ga de server niet meer in totdat duidelijk is waar de rotten appels zitten.

[ Voor 30% gewijzigd door editoor op 17-01-2018 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
editoor schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:58:
Kan er misschien een zwarte lijst komen van mensen op Discord. Dan heb ik het over de server van Tweakers. Ik ben sommige mensen daar echt spuugzat. In Discord wordt er tijdens het spelen aardig wat gepraat. Dat is opzich geen probleem zolang men maar sociaal en met een beetje respect met elkaar omgaat. Ik heb een potje gehad waar we allemaal dood gingen halverwege het spelen. De man werd helemaal woest. De gene die naast hem was had volgens hem niet goed op zitten letten. Ook de hele groep kreeg er van langs dat we allemaal maar solo mannetjes waren en waardeloze spelers waren.
Een ander potje zaten we midden in een gevecht en zeker 1 man is knocked en zit om zich heen te schreeuwen waar de tegenstanders zitten op een panische manier waardoor je zelf ook gedisoerienteerd raakt. Ook wordt alles wat je doet zwaar bekritiseert en als je maar een beetje dingen anders doet dan wat de persoon wil krijg je ook een preek van hier tot Tokio. En dan hebben we het over mensen die in de 30 zijn en een spelletje aan het spelen zijn. Ik ga de server niet meer in totdat duidelijk is waar de rotten appels zitten.
Tja, dat soort try-hards heb je er helaas ook bij.
Tip: maak een lijstje voor jezelf met spelers waar je liever niet mee speelt, scheelt een hoop frustraties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@editoor houd die problemen lekker op Discord, dit topic is niet bepaald de plek om persoonlijke vetes te gaan uitvechten of anderen aan de schandpaal te nagelen. Je kan zelf bijhouden wil je wel fijn vind om mee te spelen en wie niet. Zeker op internet is het een stuk makkelijker om mensen te negeren dan je er druk over te maken.

En dan negeren we je geschreeuw over rotte appels maar even, ik denk dat je zelf ook wel in ziet dat zo'n opmerking niet handig is om te maken na de stampij die je nu maakt om een enkele persoon die je tegen komt..

[ Voor 25% gewijzigd door Tsurany op 17-01-2018 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• editoor
unfor schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:12:
[...]

Tja, dat soort try-hards heb je er helaas ook bij.
Tip: maak een lijstje voor jezelf met spelers waar je liever niet mee speelt, scheelt een hoop frustraties.
Ik heb er nu al meer dan 300 uur pubg gespeeld en dit soort drukte makers ben ik bijna niet tegengekomen tijdens het spelen. Ik zit pas 3 dagen op de discord server en ben het nu al spuugzat hoe respectloos de omgang met elkaar is. Ik heb na het stoppen met het spel gewoon koppijn van alle tostesteron nonsens die op je afgevuurd wordt. Ik zoek lekker een andere server liefst ook geen Nederlanders want daar heb ik niet bepaald een positief beeld van gekregen.

[ Voor 11% gewijzigd door editoor op 17-01-2018 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefanus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-09 19:15

Steefanus

StefanJ

editoor schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:25:
[...]

Ik heb er nu al meer dan 300 uur pubg gespeeld en dit soort drukte makers ben ik bijna niet tegengekomen tijdens het spelen. Ik zit pas 3 dagen op de discord server en ben het nu al spuugzat hoe respectloos de omgang met elkaar is. Ik heb na het stoppen met het spel gewoon koppijn van alle tostesteron nonsens die op je afgevuurd wordt. Ik zoek lekker een andere server liefst ook geen Nederlanders want daar heb ik niet bepaald een positief beeld van gekregen.
Of je bent heel fijngevoelig of je treft net de verkeerde mensen. Heb zelf zulke ervaringen, op een enkeling na, absoluut niet.
Pagina: 1 ... 94 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord