[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 93 ... 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:58
Tsurany schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 15:48:
[...]

De killcam is volledig clientside, enige latency die je in de game ervaart zal je dus ook op de killcam terug vinden.
Dan zie je hier heel duidelijk wat een f*cking latency of dsync er in dit spel is, zelfs nog met maar 3 players over. Wat een bullcrap is dat.. :/

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kazzzdafke schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 15:49:
[...]

Dan zie je hier heel duidelijk wat een f*cking latency of dsync er in dit spel is, zelfs nog met maar 3 players over. Wat een bullcrap is dat.. :/
Geen idee of het echt latency/desync is. Op de replay zie ik maar drie van jouw kogels raak gaan, dat is niet genoeg voor een kill. Weet je zeker dat er meer kogels raak gingen?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Tsurany schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 15:51:
[...]

Geen idee of het echt latency/desync is. Op de replay zie ik maar drie van jouw kogels raak gaan, dat is niet genoeg voor een kill. Weet je zeker dat er meer kogels raak gingen?
Andere vraag: waarom is zijn HP 0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kazzzdafke schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 15:53:
[...]

Op het moment dat jij de laatste kogel afvuurt ben jij volgens de server al dood, jouw damage wordt daarom niet doorgevoerd. Server side zal zijn HP dus niet op 0 staan.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-09 16:41
[...]

Afrondingsfoutje, netcode, packet loss, desync, het zou heel veel kunnen zijn.

Het kan altijd erger moet je maar denken:

YouTube: ☼ Battlefield 4 - NETCODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bennnie
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:48
Tsurany schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 15:45:
[...]

PUBG is geen hitscan game, zo werkt het simpelweg niet. PUBG simuleert kogels waardoor een client wel degelijk line of sight moet hebben richting een tegenstander en niet simpel naar de server kan sturen dat hij speler X geraakt heeft. Daarom zijn aimbots zo relevant, een anti-cheat moet wel degelijk zorgen dat een kogel op een tegenstander wordt afgevuurd.
Hoe verklaar je dit dan? https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/53833891
En dit? YouTube: PUBG - Hacker wipes server instantly
Ik heb zelf ook nog wel een replay van een cheater die mij en mijn duo maat door de berg heen killt met een AWM zonder te aimen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Tsurany schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 15:55:
[...]

Op het moment dat jij de laatste kogel afvuurt ben jij volgens de server al dood, jouw damage wordt daarom niet doorgevoerd. Server side zal zijn HP dus niet op 0 staan.
Ik denk niet dat PUBG.OP.GG zijn data van mijn client gaat afhalen é?

Dus hier de stats van ons potje:

uh

Die kerel MOEST dood zijn, OOK volgens server!

Ps. de game ervoor ook al rare dingen, nu in mijn voordeel...

Deze kerel al efkes mee bezig, maar het lijkt alsof hij mij op het laatst niet meer ziet?
Ik schiet mijn shottie recht op em, GEEN HITREG. Hij loopt door, ik reload nochtans, maak mij hoorbaar maar.. Hij weet mij totaal niet zitten? Kan toch niet?

[YouTube: https://youtu.be/sYI79p1bwHQ]

[ Voor 25% gewijzigd door kazzzdafke op 09-01-2018 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kazzzdafke schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 16:02:
[...]

[afbeelding]

Wat bedoel je precies? Wat daar staat is dat je volgens hem gekilled bent. Kijk je bij zijn stats zal je jou als laatste kill zien en geen death bij hem.
Bennnie schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 16:00:
[...]

Hoe verklaar je dit dan? https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/53833891
En dit? YouTube: PUBG - Hacker wipes server instantly
Ik heb zelf ook nog wel een replay van een cheater die mij en mijn duo maat door de berg heen killt met een AWM zonder te aimen
Ik heb er even wat verder in gedoken en zaken zoals bullet speed en bullet drop worden clientside uitgevoerd. Dat is op zichzelf geen probleem en zelfs de enige manier om een goede client experience te krijgen. Echter zit er (nog) geen server side verificatie achter. Ze loggen wel alle data maar verifiëren het nog niet real time. Zodra ze die verificatie in gaan bouwen zullen dit soort kills niet meer mogelijk zijn.

Cheat software moet dus alsnog veel meer data sturen dan enkel de player damage aangezien ze alle gegevens moeten insturen van het schot en dergelijke aanpassingen zullen dus te detecteren zijn. Wat ik kan terug vinden is dat mensen al gebanned zijn voor het aanpassen van dergelijke waarden aangezien het wel allemaal gelogd wordt.

Wat ze waarschijnlijk doen is na X aantal rapportages de logs van de speler automatisch afstruinen naar vreemde/opvallende gebeurtenissen en op basis daarvan een ban uitdelen.

[ Voor 56% gewijzigd door Tsurany op 09-01-2018 16:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:33
[...]

Heb je ook toevallig gekeken bij hem, wellicht heeft hij nog 1hp over wat in de replay client in het overzicht misschien niet te zien is. 1hp surives zijn mogelijkheid, can confirm.

Edit : Death betekent dat hij diegene is die je gekilled heeft en niet dat jij hem gekilled hebt.

[ Voor 12% gewijzigd door jantje 2 op 09-01-2018 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:44
.

[ Voor 100% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04:11

aex351

I am the one

Naast de cheaters, wat mij ook opvalt is hoe goed anderen mij altijd lijken te kunnen zien. Zelfs wanneer ik geraakt wordt en ik zie hun. Dan lijken zij mijlen ver te zijn. Kijk ik op de death cam, dan lijkt het net prijs schieten. Zojuist ook, ik sta in 'hoge gras'. Kijk ik mee op de death cam, is het een kaal veld. Want er wordt geen gras weergeven.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRTNbos
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-09 21:49
aex351 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 17:31:
Naast de cheaters, wat mij ook opvalt is hoe goed anderen mij altijd lijken te kunnen zien. Zelfs wanneer ik geraakt wordt en ik zie hun. Dan lijken zij mijlen ver te zijn. Kijk ik op de death cam, dan lijkt het net prijs schieten. Zojuist ook, ik sta in 'hoge gras'. Kijk ik mee op de death cam, is het een kaal veld. Want er wordt geen gras weergeven.
Op gras kun je alleen rekenen als je relatief dichtbij elkaar bent, of als de omgeving ervoor zorgt dat men dichtbij moet zijn om je te kunnen zien (bijvoorbeeld door heuvels die een soort dal maken). Het beste is om altijd cover van gebouwen, rotsen, bomen etc te nemen, en pas in de eind cirkels het gras te gebruiken.

Het gras wordt na een bepaalde afstand niet meer getoond. Dit zul je zelf ook moeten kunnen zien als je op een relatief open vlakte loopt. Je zult dan in de verte het gras zien verschijnen als je er naartoe loopt. Staat/loopt/ligt dan iemand buiten die grens, dan zul je hem heel eenvoudig zien. Let op, gebruik je een scope dan wordt tijdens het inzoomen het gras weer wel getoond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
.

[ Voor 99% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:20 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Voor de meesten wel bekend maar een goede uitleg waarom PUBG zo populair is:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multynoob
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-09 21:35
aex351 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 17:31:
Het zien van andere spelers word ook beter als je langer speelt, eerst werd ik echt super vaak opeens overvallen door spelers maar tegenwoordig niet zo vaak meer. Je krijgt er echt een oog voor volgens mij op een gegeven moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
multynoob schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 10:10:
[...]

Het zien van andere spelers word ook beter als je langer speelt, eerst werd ik echt super vaak opeens overvallen door spelers maar tegenwoordig niet zo vaak meer. Je krijgt er echt een oog voor volgens mij op een gegeven moment.
Klopt, en heeft ook te maken dat je veel beter gaat luisteren, of als er geschoten wordt, veel beter kan inschatten van welke hoek en hoe ver de schoten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 13:57
Het is gewoon vechten tegen de bierkaai tegen cheaters; voor elke MP game. Als je dan ook nog geen vergelijkbare resources hebt als een EA, dan duurt het nou eenmaal wat langer voordat de cheaters worden ingedamd. Maar he; wat wil je ook;

https://www.google.nl/sea...&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Simpele search op 2 zoekwoorden levert al duizenden resultaten op. Mensen die niet kunnen winnen wordt het gewoon veel te makkelijk gemaakt helaas.

Gisteren weer wat potjes gespeeld en wederom geen cheater tegengekomen in FPP gelukkig. Zolang ze op TPP blijven, heb ik er geen last van }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:55
Gister paar potjes gespeeld in Duo FPP met een goede vriend samen:
Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/2iqybkk.jpg

We worden steeds beter :D. De #19 game was omdat we met een motorfiets dwars door de red zone moesten rijden. Mid jump van een hoge heuvel raakte een redzone bom ons en was het GG :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricolores
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 22-09 11:47
Bloodhoundje schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 11:01:
[afbeelding]

We worden steeds beter :D. De #19 game was omdat we met een motorfiets dwars door de red zone moesten rijden. Mid jump van een hoge heuvel raakte een redzone bom ons en was het GG :+ .
Hoe maak je deze statistieken? Wel nice :)

Gisteren is me voor het eerst opgevallen dat het geluid van voertuigen in de verte niet altijd goed werkt. Je hoort voertuig, draait 180° om en opeens hoor je het niet meer... Als je terugdraait weer wel. Vreemde situatie.

Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Dreifarben schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 11:10:
[...]

Hoe maak je deze statistieken? Wel nice :)
https://pubg.op.gg/

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:58
StealthyPeanut schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 10:39:
Het is gewoon vechten tegen de bierkaai tegen cheaters; voor elke MP game. Als je dan ook nog geen vergelijkbare resources hebt als een EA, dan duurt het nou eenmaal wat langer voordat de cheaters worden ingedamd. Maar he; wat wil je ook;

https://www.google.nl/sea...&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Simpele search op 2 zoekwoorden levert al duizenden resultaten op. Mensen die niet kunnen winnen wordt het gewoon veel te makkelijk gemaakt helaas.

Gisteren weer wat potjes gespeeld en wederom geen cheater tegengekomen in FPP gelukkig. Zolang ze op TPP blijven, heb ik er geen last van }:O
#regionlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Regiolock is onzin, dat is ontzettend eenvoudig om te omzeilen. De beste methoden is simpelweg een maximum stellen an de ingame lag compensation zodat het simpelweg niet meer interessant is om buiten je eigen regio te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:12
Iemand Nvidia Freestyle al uitgeprobeerd? Ben wel benieuwd of dit de visibility van enemies verbetert, en wat het doet met je FPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
floriz87 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 12:29:
Iemand Nvidia Freestyle al uitgeprobeerd? Ben wel benieuwd of dit de visibility van enemies verbetert, en wat het doet met je FPS.
Als je het denkt, hebben andere het al lang op YT staan :)

YouTube: nvidia freestyle pubg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
kazzzdafke schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 12:37:
[...]

Als je het denkt, hebben andere het al lang op YT staan :)

YouTube: nvidia freestyle pubg
Momenteel staat daar echt niets zinnigs tussen. Bovendien ben ik gewoon benieuwd naar de ervaring van een Tweaker, niet van iemand op reddit/YT/steam oid ;) . Ga het zelf ook nog wel uitproberen, maar de aankomende dagen voorlopig even geen tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
floriz87 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 12:42:
[...]

Momenteel staat daar echt niets zinnigs tussen. Bovendien ben ik gewoon benieuwd naar de ervaring van een Tweaker, niet van iemand op reddit/YT/steam oid ;) . Ga het zelf ook nog wel uitproberen, maar de aankomende dagen voorlopig even geen tijd.
Niets zinnig????

Ok dan.. Alles moet toch niet voorgekauwd worden? En de eerste die je tegenkomt laat alle sliders zien en het effect? Niet zinnig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
kazzzdafke schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 12:43:
[...]

Niets zinnig????

Ok dan.. Alles moet toch niet voorgekauwd worden? En de eerste die je tegenkomt laat alle sliders zien en het effect? Niet zinnig?
Ik gok dat je deze bedoelt, die stond er bij mij net niet tussen (niet bij de eerste 10 wil dat zeggen :P ). Dit filmpje is inderdaad iets waar ik naar op zoek was. Nu nog iets waarbij ze FPS laten zien, want sommigen beweren dat het wel degelijk effect heeft op de performance (itt wat de description bij deze video vermeldt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:47
floriz87 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 12:29:
je hebt bijv een filter met clarity, sharpening en hdr. dat maakt dat de game er ontzettend lelijk uit gaat zien imho, maar je kan wel makkelijker enemies spotten. Zelfde effect als reshade met dezelfde filters, alleen is de sharpening van freestyle echt niet zo goed als adaptive sharpening van reshade.

En de reden dat ik het niet zo snel zal gebruiken is de gratis input lag die je er bij krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 26-09 15:50

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14
Eergister weer zo'n solo pot gehad, pochinki leeg geknald, waren er niet zo veel maar 3 kills later en ik kon gaan rennen naar het oosten. toen op de heuvel onder apartments moeten schuilen voor bombardement, kwamen 2 spelers aan wandelen, dus 2 kills erbij. Met buggy naar groepje gebouwen tussen lipovka en mansion op de heuvel met een zo'n triple stack gebouw. Ik hoorde nadat ik vrij lomp de buggy midden tussen de gebouwen neerplemp iemand lopen en ga snel gebouw in, hoor daar nóg een speler in andere gebouw, zie die door de ramen aimen en kan ik met een burst van de m16 om leggen. in afwachting wat de andere in de triple stack doet komt daar ook de cirkel aan en net toen ik weg wil gaan hoor ik een raam sneuvelen en de speler eruit vliegen. Nog een paar schoten is nr 7 te pakken. Nu rennen naar de cirkel, dit was de death cirkel en buggy zat vast in de muur oid, nét buiten de cirkel aan het rennen dus half dood bij de plek waar die stopt. Wordt ik met 2 shots van nog veel verder buiten de cirkel neergeschoten door iemand die net over de heuvel komt en daarna alsnog doodgaat aan de cirkel.... :/ :F Het was weer zo'n potje dus... Jammer maar helaas.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booyaa
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Bloodhoundje schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 11:01:
[afbeelding]

We worden steeds beter en dan twee games met 0 kills ;). Wel natuurlijk de damage gedaan en knockdowns, maar lame dat je geen kill hebt dan.

Maar wel dikke chicken dinner.

[ Voor 7% gewijzigd door Booyaa op 10-01-2018 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
SouLLeSSportal schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 15:52:
Eergister weer zo'n solo pot gehad, pochinki leeg geknald, waren er niet zo veel maar 3 kills later en ik kon gaan rennen naar het oosten. toen op de heuvel onder apartments moeten schuilen voor bombardement, kwamen 2 spelers aan wandelen, dus 2 kills erbij. Met buggy naar groepje gebouwen tussen lipovka en mansion op de heuvel met een zo'n triple stack gebouw. Ik hoorde nadat ik vrij lomp de buggy midden tussen de gebouwen neerplemp iemand lopen en ga snel gebouw in, hoor daar nóg een speler in andere gebouw, zie die door de ramen aimen en kan ik met een burst van de m16 om leggen. in afwachting wat de andere in de triple stack doet komt daar ook de cirkel aan en net toen ik weg wil gaan hoor ik een raam sneuvelen en de speler eruit vliegen. Nog een paar schoten is nr 7 te pakken. Nu rennen naar de cirkel, dit was de death cirkel en buggy zat vast in de muur oid, nét buiten de cirkel aan het rennen dus half dood bij de plek waar die stopt. Wordt ik met 2 shots van nog veel verder buiten de cirkel neergeschoten door iemand die net over de heuvel komt en daarna alsnog doodgaat aan de cirkel.... :/ :F Het was weer zo'n potje dus... Jammer maar helaas.
Helaas, jammer... maar dat vind ik juist het mooie aan PUBG. Helemaal niks is zeker.
Hier is overigens bijna altijd hetzelfde, geen goeie loot = top10 finish. Heb ik wel goeie loot dan ga ik dood binnen 2-3 kills. Maak me dan ook nergens meer druk om tegenwoordig, toegegeven sommige dingen zijn echt heel handig in de end-game zoals een lvl3 armor en/of vest, maar heb ook vaak genoeg gewonnen met weinig tot niks (eigenlijk nog vaker dan wel volle backpack :+ ). Misschien dat ik te voorzichtig ga spelen als ik wel goeie loot heb, weet het niet...maar dat is iets wat mij opvalt bij mijzelf en/of als ik met maatje duos speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
Xant0r schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 16:11:
[...]

Helaas, jammer... maar dat vind ik juist het mooie aan PUBG. Helemaal niks is zeker.
Hier is overigens bijna altijd hetzelfde, geen goeie loot = top10 finish. Heb ik wel goeie loot dan ga ik dood binnen 2-3 kills. Maak me dan ook nergens meer druk om tegenwoordig, toegegeven sommige dingen zijn echt heel handig in de end-game zoals een lvl3 armor en/of vest, maar heb ook vaak genoeg gewonnen met weinig tot niks (eigenlijk nog vaker dan wel volle backpack :+ ). Misschien dat ik te voorzichtig ga spelen als ik wel goeie loot heb, weet het niet...maar dat is iets wat mij opvalt bij mijzelf en/of als ik met maatje duos speel.
Soms zit je ook gewoon in een potje en weet je gewoon dat als het tot een combat komt jij uit als winnaar uit de strijd gaat komen. Dat is wel een lekker gevoel. Vaak ga ik dan echter dood doordat iemand mij eerder ziet dan ik hem en voordat ik em gespot heb lig ik al plat :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
Booyaa schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 16:08:
[...]

We worden steeds beter en dan twee games met 0 kills ;). Wel natuurlijk de damage gedaan en knockdowns, maar lame dat je geen kill hebt dan.

Maar wel dikke chicken dinner.
Het hangt denk ik van je doel af in de game. Ons doel is niet primair zoveel mogelijk kills maken, het is om zoveel mogelijk 1e te worden :P . Daarbij staat ons gemiddelde op 7 kills / game in duo fpp. Waar ik tevreden mee ben ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14
Wel weer een leuke wwcd duo te pakken vanavond. Niet zoveel kills met 3 en 6 voor teammate maar wel lekker uitgespeeld op het einde :)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Iedereen zijn BP aan het verzilveren?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
kazzzdafke schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 16:02:
[...]
[afbeelding]
Vind het uberhaupt knap waar PUBG.OP.GG zijn stats vandaan haalt + Kill/log locatie's op map.
Dit laat al zien dat het spel zo lek als een mandje is...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/YFVzuOnVJ94Gqgto2LKCMkpT/full.png
Voorbeeld:"Je logt in op een website en je krijgt gewoon een 2e map op je telefoon zonder enig software op je pc te instaleren, enigste wat je nodig hebt is een ip van je local pc device. zwaar triest (daarom tekst geblurd)

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Zeg het wordt wel de gewoonte bij die gasten dat na de update, ze nog eens 3 kleinere updates moeten pushen om het spel speelbaar te maken.. Of om überhaupt nog maar te kunnen inloggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 26-09 15:50
mfneed schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 12:13:
Iedereen zijn BP aan het verzilveren?:)
Waarom? Raken we de BP's kwijt of vanwaar deze reactie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
lowskilled-ftw schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 13:09:
[...]
Vroeg het me ook al af, begreep zijn post ook niet

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heyman
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 26-09 13:45
Ik verwacht dat hij de gratis BP's op de test server bedoelde, waarmee je de nieuwe crates kan openen en bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
Deleon78 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 18:09:
Volgens mij past jullie speelstijl wel bij mij! Zullen we een keer squads doen? :)
Ik speel vooral na 22u.

Speel vooral solo, nu #123 op de rank. Niet echt fantastische kda maar ach, gaat om het winnen :P
Moet even zien of het lukt, wij spelen ook vaak pas vanaf 22-23u ivm goede vriend die in Boston zit voor studie. Maar mogelijk kunnen we elkaar paar keer treffen. Zoek @ steam op Bloodhoundje (there is only 1 ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Nee, bedoel dat er nieuwe lootboxes zijn die voor 3.5,- de deur uit gaan:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
lowskilled-ftw schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 13:09:
[...]

Je krijgt BP's die net na de 1.0 niet toegekend waren.. Heb er 12600 extra gekregen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toverdoos
  • Laatst online: 18-09 17:14
PatRamon schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 12:22:
[...]
Voorbeeld:"Je logt in op een website en je krijgt gewoon een 2e map op je telefoon zonder enig software op je pc te instaleren, enigste wat je nodig hebt is een ip van je local pc device. zwaar triest (daarom tekst geblurd)
Is dit realtime?! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRTNbos
Inderdaad ook mijn gedachte; als dit realtime is dan is het een groot probleem, is het alleen toegankelijk na een match dan is het geen enkel punt voor zover ik kan bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Die hack is dus realtime!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Helaas Realtime,
Daarom pubg is zo lek als een mandje
Dit wordt niet gedetecteerd omdat het op pubg stats gaat.... :X

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:59
Wacht even, als je dus je eigen naam opzoekt tijdens een spel krijg je een realtime map te zien? Wtf.....

K to the KillaZ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toverdoos
  • Laatst online: 18-09 17:14
PatRamon schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 14:44:
[...]

Helaas Realtime,
En hoe ben jij hierachter gekomen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KillaZ schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 14:46:
Wacht even, als je dus je eigen naam opzoekt tijdens een spel krijg je een realtime map te zien? Wtf.....
Lijkt mij gewoon een netwerk sniffer.
[...]

Vind het uberhaupt knap waar PUBG.OP.GG zijn stats vandaan haalt + Kill/log locatie's op map.
Heel knap is het niet, ze hebben gewoon een overeenkomst gesloten.

[ Voor 36% gewijzigd door Tsurany op 11-01-2018 15:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazzzdafke
Nog eens een nostalgisch squad wipeje gedaan :D

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=7CsA_yObl1E]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
PatRamon schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 14:44:
[...]

Helaas Realtime,
Dus iedereen kan op deze manier zien waar iedereen op de map is tijdens het spelen?

:/ ..... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

StealthyPeanut schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 15:10:
[...]

Dus iedereen kan op deze manier zien waar iedereen op de map is tijdens het spelen?

Dat niet alleen, je ziet ook waar items zijn en waar voertuigen staan.

Je moet lokaal wat draaien op je PC, die het geheugen uitleest en beschikbaar maakt op je webserver (local of extern). Je zou zeggen dat dit dus wel te detecteren moeten zijn met een bepaalde anti-cheat oplossing.

[ Voor 5% gewijzigd door MeltedForest op 11-01-2018 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
StealthyPeanut schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 15:10:
[...]

Ik heb even wat rond gezocht en ik denk dat het niet volledig s. De enige manier om te achterhalen waar iemand zich bevind is netwerk pakketten uitlezen (ik twijfel of die bij PUBG inmiddels al encrypted zijn) of het geheugen uitlezen van de computer waar het spel op draait.
Dus dan moet je vanuit de browser op een telefoon een netwerk sniffer draaien (als java programma?) die het wireless verkeer van de game pc naar de router uitleest.

Dus ik betwijfel dat ze zo'n map kunnen creëren zonder locale installatie op de game pc.
MeltedForest schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 15:27:
[...]

Dat niet alleen, je ziet ook waar items zijn en waar voertuigen staan.

Je moet lokaal wat draaien op je PC, die het geheugen uitleest en beschikbaar maakt op je webserver (local of extern). Je zou zeggen dat dit dus wel te detecteren moeten zijn met een bepaalde anti-cheat oplossing.
Alleen wordt nu door @PatRamon geclaimed dat er een methode is om hetzelfde vanuit een webbrowser op een smartphone te doen zonder dat er software op de pc geïnstalleerd moet worden. Persoonlijk ben ik vrij sceptisch dat dit daadwerkelijk zo eenvoudig is.

[ Voor 30% gewijzigd door Tsurany op 11-01-2018 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Hun patch, ... ik weet het niet.

Net reden we met 2 auto's. @Devler achter ons. Ineens begon hij tegen ons te rijden, althans, zo zagen wij het. Op zijn beeld reed hij 30m voor ons.
3 sec later warpte hij inderdaad ineens 30m voor ons, maar wij waren wel in een drift.

Later dat potje komen we in hinderlaag met andere squad, knock ik er één met de Win94, en schiet ik 5! hits op de andere. Hij draait na lang verhaal zich om en schiet me dood.

Op afloop: 0 hitpoints.

WTF...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
KillaZ schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 14:46:
Goed lezen.........
Die hack maakt daar gebruik van. maar waar die source is.....
De stats website's kunnen je exact laten zien op de map waar jij bent dood gegaan en of geshoten.

**

Acties:
  • +1 Henk 'm!
PatRamon schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 16:37:
[...]

Goed lezen.........
Die hack maakt daar gebruik van. maar waar die source is.....
De stats website's kunnen je exact laten zien op de map waar jij bent dood gegaan en of geshoten.
Er valt weinig te lezen. Je komt met een heel vaag verhaal en een nog vagere screenshot over een website op een mobiele telefoon die alles kan achterhalen zonder lokaal iets te hoeven installeren.

Hoe PUBG.OP.GG aan zijn data komt is allang bekend, dat heeft er niks mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
[...]

[afbeelding]
Maar wat zie ik hier nou eigenlijk? Het is niet de vorm van Erangel, nog van het zuidelijke eiland van Erangel. En het lijkt ook niet op iets van Miramar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
floriz87 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 16:45:
[...]

Maar wat zie ik hier nou eigenlijk? Het is niet de vorm van Erangel, nog van het zuidelijke eiland van Erangel. En het lijkt ook niet op iets van Miramar.
Erangel start eiland met kleine rotatie op basis van kijkrichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
er zijn wel esp's die op een apparaat kunnen draaien zonder dat er software op de game pc hoeft te draaien. waarschijnlijk is de data van pubg niet encrypt, dus kan dat gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gotfurrr schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 16:56:
er zijn wel esp's die op een apparaat kunnen draaien zonder dat er software op de game pc hoeft te draaien. waarschijnlijk is de data van pubg niet encrypt, dus kan dat gewoon.
Dat klopt, maar je moet wel netwerk verkeer onderscheppen. Game pc moet dus al via wifi aangesloten zijn of het verkeer via een proxy sturen.

Dat lijkt mij niet mogelijk vanuit de browser van een telefoon. Maar wellicht onderschat ik hoeveel vrijheid een browser plugin of een website kan hebben.

Al dacht ik dat netwerkverkeer van PUBG tegenwoordig wel encrypted is.

[ Voor 5% gewijzigd door Tsurany op 11-01-2018 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Een mirror van een netwerkpoort op een router of switch kan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Tsurany schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 16:41:
[...]

Er valt weinig te lezen. Je komt met een heel vaag verhaal en een nog vagere screenshot over een website op een mobiele telefoon die alles kan achterhalen zonder lokaal iets te hoeven installeren.

Hoe PUBG.OP.GG aan zijn data komt is allang bekend, dat heeft er niks mee te maken.
Lijkt me niet verstandig om hier open en bloot de tutorial + source neer te leggen zodat iedereen het kan gebruiken.
Deze hack wijze is al vanaf de zomer actief en nog steeds undetected door battle-eye.
Gewoon belachelijk voor worden dat deze legale hacks bestaan.
"Net als de Overlay geluids radar"

Punkbuster nam vroeger regelmatig screen van je gameplay, zat er een overlay of iets verdachts er in, gelijk ban.
Jammer dat het niet goed uitgewerkt meer is tegenwoordig en overal overlays worden gebruikt

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PatRamon schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 17:17:
[...]

Lijkt me niet verstandig om hier open en bloot de tutorial + source neer te leggen zodat iedereen het kan gebruiken.
Deze hack wijze is al vanaf de zomer actief en nog steeds undetected door battle-eye.

Punkbuster nam vroeger regelmatig screen van je gameplay, zat er een overlay of iets verdachts er in, gelijk ban.
Jammer dat het niet goed uitgewerkt meer is tegenwoordig en overal overlays worden gebruikt
Stuur dan maar in DM. Ik ben namelijk heel benieuwd naar de manier waarop ze dat vanaf een smartphone kunnen inzien zonder software te installeren.

De enige methode die ik ken is network sniffing of client side memory uitlezen.

[ Voor 4% gewijzigd door Tsurany op 11-01-2018 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Hier nog een voorbeeld van 1 of andere nade die mijn spel lam legt. Je hoort aan de stottering van geluid dat het niet goed was. En dit komt niet altijd voor maar onwillekeurig lijkt het.

[YouTube: https://youtu.be/nZY6RdYhQzQ]

[ Voor 7% gewijzigd door kazzzdafke op 11-01-2018 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-09 16:41
[...]

Ach, als mensen willen cheaten en er (genoeg) geld voor over hebben, dan vinden ze altijd wel de weg, daar hoef je wat mij betreft niet geheimzinnig over te doen. Ik vind het altijd wel prettig om op hoofdlijnen te weten wat allemaal mogelijk is, dan herken je het een stuk sneller. :)

Dat de locatie waar iedereen dood gaat word gelogt als simpele coordinaat en via de stats api als een site als pubg.gg wordt doorgegeven is niets mis mee. Mocht die api ook onverhoopt coordinaten live doorgeeft, dan is dat makkelijk te fixen.

Punkbuster is ook altijd zo lek als een mandje geweest, ook die screenshots zijn heel makkelijk te omzeilen.

Het beste wat ze kunnen doen is het uiterste minimum aan informatie naar elke client sturen, maar daar zijn games als CS:GO ook al eeuwen mee bezig en ook daar krijgen ze het nooit waterdicht. Al staat daar veel meer op het spel dan bij pubg en een veeeeeeeeeeeeeeel groter ervarener bedrijf achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Tsurany schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 18:28:
[...]

Stuur dan maar in DM. Ik ben namelijk heel benieuwd naar de manier waarop ze dat vanaf een smartphone kunnen inzien zonder software te installeren.

De enige methode die ik ken is network sniffing of client side memory uitlezen.
Ohnoesssss. Tsurany is going rogue..... -O-

:9

Acties:
  • +1 Henk 'm!
StealthyPeanut schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 18:50:
[...]

Ohnoesssss. Tsurany is going rogue..... -O-

:9
})

Mijn punt is dat er een zeer vage uitspraak gedaan wordt door @PatRamon waar aardig wat ophef over ontstaat zonder dat precies duidelijk is hoe de vork in de steel zit. Dan wil ik dat toch wel zelf even bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:28
[...]

Stuur mij ook maar eens DM met link naar source + tut, want ik geloof hier eerlijk gezegd ook niet al te veel van. Lijkt me wel heel erg bizar als dit mogelijk is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Meest trieste is dat ik aardig wat aanvraag krijg van menig posters uit dit forum, voor de download link, of tutorial.
Lijkt mij niet de bedoeling is een discussie over hoe een game in elkaar zit en niet hoe men moet cheaten of precies een cheat werkt.

Dan moet je ik door verwijzen naar het hackforum of darkweb.
Ik ga hier geen uitleg over geven over een werking van een cheat, en is volgens mij in strijd met de regels van tweakers

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:15
Ik had nog nooit van die manier van cheaten gehoord, en met mij volgens mij vele anderen. Mocht het werken en mocht het trucje in de bekendheid raken dan reken maar dat het vrij snel onklaar gemaakt gaat worden. Bluehole/PUBG Corp is vrij actief met het aanpakken van cheaters dus ik zie het wel gebeuren dat ze dit ook oplossen.

Cheaters blijf je altijd wel houden, maar hoe moeilijker het ze gemaakt wordt, hoe minder cheaters er zullen zijn. Ik laat me er niet teveel door afleiden en blijf gewoon zoveel mogelijk plezier beleven aan de game. Dat is altijd mijn insteek geweest (ook bij andere games).

En als je denkt dat cheaten in PUBG al erge vormen aangenomen heeft dan moet je voor de gein een GTA: Online opstarten. Het kan zijn dat het daar inmiddels opgelost is, maar toen ik dat nog speelde had je in elke server wel cheaters zitten die het plezier gewoon bedorven. Iedereen massaal afslachten, objecten bovenop je spawnen, je wapens weghalen, auto's stilzetten of lanceren en ga zo maar door. Dat was echt ellende in het kwadraat.

Toen straks was trouwens mijn maat neergeschoten (en hij ging eten) dus ik ging op standje lekker gek. Op het andere team af rennen en verwachten dat ik neergeschoten zou worden. Liep alleen iets anders dan gepland :+

Heb later in het potje ook nog een ander team vermoord. Ik zat in een huisje op de eerste verdieping en er kwam iemand binnen. Die point blank neergeschoten met de UMP waarna hij richting de hal bij de trap kroop. Daarna hoorde ik z'n maat naar boven komen dus besloten een granaat hun richting in te gooien. En bam! 2 kills erbij _/-\o_
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wo9JIU6.jpg

Ik heb trouwens nog een handige tip voor de mensen hier die een muis hebben met meerdere knopjes. Zelf heb ik een Rapoo V300 en die heeft op de zijkant drie extra knoppen zitten. Dus ik heb het nu als volgt ingesteld:
Rechter muisknop: aim down sights (hold)
Middelste muisknop: toggle firerate
Linker muisknop: schieten
Extra knop 1: map
Extra knop 2: aim - over the schoulder (toggle)
Extra knop 3: autorun

Zo kan ik mijn linker hand op WSAD houden en heb ik daar alles bij de hand zonder dat ik moet zoeken naar toetsen en met mijn rechter hand heb ik mijn meestgebruikte functies binnen vingerbereik. Is even wennen maar werkt als een zonnetje.

@PatRamon Ik zou bijna zeggen kick dat soort mensen uit de Discord-groep. Wat Tsurany doet kan ik wel begrijpen omdat ie wil weten hoe zoiets werkt (en kan werken) maar om zonder voorafgaand bericht te gaan vragen om de link vind ik echt not done. Zoiets moet ver weg blijven van Tweakers en Tweakers die dat soort shit gebruiken (of willen gebruiken) hebben wat mij betreft geen plek in de community. Misschien wat lomp maar richting (potentiële) cheaters mag dat wel.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Laatst online: 26-09 12:11
Wat is dot joh? :o

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GvmUGSG.jpg

Signature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Compensatie slecht werken BP-distributie in december

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Het geheugen uitlezen of eventueel het netwerkverkeer om de posities van spelers te bepalen klinkt als een van de vele hacks. Wat @PatRamon nu beweerd is dus dat je zonder lokaal iets te doen, je via een derde partij / externe site al mogelijk maakt.

Kortom, los van alles, als je dit soort dingen aanhaalt dan mag er best meer informatie over gegeven worden. Dat er dan mensen zijn die het gaan gebruiken is een tweede en niet relevant.

Nu komt het behoorlijk kinderachtig en summier over. Een vage foto, een bewering, zelf er kennelijk wel mee bezig houden. Maar vervolgens doen alsof het geheime informatie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRTNbos
Vanavond nog lekker duo's gespeeld. Eén potje was echter opmerkelijk, wij komen vanuit hospital lopen (met erbarmelijke loot), en zien richting het zuiden een buggy rijden welke stil gaat staan om z'n buddy op te pikken. Wij besluiten met iron sights erop te gaan schieten, en mijn maat wordt al heel snel opgelegd...

Ik zit achter een boom, en ondanks dat ik hun niet kan zien, wordt ik elke keer flink beschoten als ik ook maar ene haartje uitsteek (3th person). Uiteindelijk wordt ik ook afgeschoten...shit happens denk ik: ze zullen wel goede scopes hebben.

Op de deathcam zie ik echter dat ze vol in het gras aimen en mijn boom al amper zien, laat staan mij. Zou dit een cheat kunnen zijn, of is dit een glitch van de deathcam?

Voor de duidelijkheid, dit is de deathcam, en niet de replay functie. Met Nvidia Shadowplay Highlights is zodoende de deathcam opgenomen.

n.b. Er zitten rare tikken in de audio, iets wat ik normaal niet heb. Voor het gemak heb ik de audio in het begin gedempt, maar tijdens de shots niet.

[ Voor 7% gewijzigd door MRTNbos op 11-01-2018 23:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Ik zeg het vaker, maar je kunt beter gewoon de replays uit zetten.
Alles lijkt fishy en vaag als je een replay terug kijkt, het klopt gewoon niet met wat er werkelijk gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
MRTNbos schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 22:56:
Vanavond nog lekker duo's gespeeld. Eén potje was echter opmerkelijk, wij komen vanuit hospital lopen (met erbarmelijke loot), en zien richting het zuiden een buggy rijden welke stil gaat staan om z'n buddy op te pikken. Wij besluiten met iron sights erop te gaan schieten, en mijn maat wordt al heel snel opgelegd...

Ik zit achter een boom, en ondanks dat ik hun niet kan zien, wordt ik elke keer flink beschoten als ik ook maar ene haartje uitsteek (3th person). Uiteindelijk wordt ik ook afgeschoten...shit happens denk ik: ze zullen wel goede scopes hebben.

Op de deathcam zie ik echter dat ze vol in het gras aimen en mijn boom al amper zien, laat staan mij. Zou dit een cheat kunnen zijn, of is dit een glitch van de deathcam?

Voor de duidelijkheid, dit is de deathcam, en niet de replay functie. Met Nvidia Shadowplay Highlights is zodoende de deathcam opgenomen.

[video]

n.b. Er zitten rare tikken in de audio, iets wat ik normaal niet heb. Voor het gemak heb ik de audio in het begin gedempt, maar tijdens de shots niet.
Wat mij betreft niet 100% bewijs van haxxx, daarvoor zou je de replay ook nog ff moeten bekijken of deze speler meer vage dingen doet. vind het er wel heel verdacht uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
aex351 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 22:54:
Het geheugen uitlezen of eventueel het netwerkverkeer om de posities van spelers te bepalen klinkt als een van de vele hacks. Wat @PatRamon nu beweerd is dus dat je zonder lokaal iets te doen, je via een derde partij / externe site al mogelijk maakt.

Kortom, los van alles, als je dit soort dingen aanhaalt dan mag er best meer informatie over gegeven worden. Dat er dan mensen zijn die het gaan gebruiken is een tweede en niet relevant.

Nu komt het behoorlijk kinderachtig en summier over. Een vage foto, een bewering, zelf er kennelijk wel mee bezig houden. Maar vervolgens doen alsof het geheime informatie is.
Veel plezier er mee makers van:
spoiler: title
perfectaim

gisteren nog een twitch gezien waar het uitgebreid werdt gebruikt in pubg

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

PatRamon schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 23:47:
[...]

Veel plezier er mee makers van:
spoiler: title
perfectaim

gisteren nog een twitch gezien waar het uitgebreid werdt gebruikt in pubg
Ja nu verwijs je naar een site. Maar heb jij er zelf dan ervaring mee (Ik negeer maar even dat het invite only is). Want het lijkt mij juist interessant om te weten of dit spel inderdaad zo makkelijk te hacken is.

Zelf speel ik dit spel sinds kort. En eigenlijk al na een aantal uur kwam ik erachter dat cheats in dit spel meer een regel dan een uitzondering is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Op dit moment zijn alle 'professionele' PUBG cheats invite only. Dat zal voorlopig ook nog wel zo blijven. Wel heel bizar dat het kan, een map op je smartphone. :')

[ Voor 5% gewijzigd door djmelvee op 12-01-2018 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
djmelvee schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 00:16:
Op dit moment zijn alle 'professionele' PUBG cheats invite only. Dat zal voorlopig ook nog wel zo blijven. Wel heel bizar dat het kan, een map op je smartphone. :')
Klopt, sinds kort op invite only ;)

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
PatRamon schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 00:19:
[...]

Klopt, sinds kort op invite only ;)
Ach, beter een spel spelen en er goed in worden dan cheaten imo. Sommige shit is toch wel hilarisch hoor om te zien :') !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Als dit nu allemaal nog kan zonder automatisch gebanned te worden. Hoe erg was dit spel dan een aantal maanden geleden toen er nog geen anti hack protectie was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
.

[ Voor 196% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:20 . Reden: Tis al laat ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djmelvee schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 00:16:
Er klopt vooralsnog niks van het verhaal van @PatRamon, of hij heeft het zelf niet goed begrepen of hij loopt hier flink te trollen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

kazzzdafke schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 18:43:
Hier nog een voorbeeld van 1 of andere nade die mijn spel lam legt. Je hoort aan de stottering van geluid dat het niet goed was. En dit komt niet altijd voor maar onwillekeurig lijkt het.

[video]
Ik vraag mij meer af waarom die een of andere gehurkte bij jou in de kamer jou niet gewoon neerschiet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Tsurany schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 07:03:
[...]

Er klopt vooralsnog niks van het verhaal van @PatRamon, of hij heeft het zelf niet goed begrepen of hij loopt hier flink te trollen.
Ok ik ben geen netwerk specialist dus wellicht is het onzin, maar als ik letterlijk 2 seconden google dan kom ik uit op arp spoofing en port mirroring. Wat neer komt op extern packets sniffen, dus in theorie zou dat van een ander apparaat kunnen dan de game pc, dus. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gotfurrr schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 08:44:
[...]

Ok ik ben geen netwerk specialist dus wellicht is het onzin, maar als ik letterlijk 2 seconden google dan kom ik uit op arp spoofing en port mirroring. Wat neer komt op extern packets sniffen, dus in theorie zou dat van een ander apparaat kunnen dan de game pc, dus. :z
Vanuit een browser op een mobiele telefoon? Dat is namelijk de claim die gemaakt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Tsurany schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 08:49:
[...]

Vanuit een browser op een mobiele telefoon? Dat is namelijk de claim die gemaakt wordt.
Hmm, een browser lijkt me inderdaad bijna onmogelijk. Tenzij je naar een host connect die extern jouw eigen ip adres sniffed en dat online gooit op een site🤗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Tsurany schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 07:03:
[...]

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=kTQ8VGrcVgE]

Het is dus wel mogelijk (of geweest). Op een of andere manier. Heel bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djmelvee schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:27:
[...]

[video]

Kan niet heel veel vinden zonder daadwerkelijk aan te schaffen maar gezien je poorten moet openen vermoed ik dat het via een proxy methode werkt waarbij al het verkeer via de CloudAim servers loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
MeltedForest schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 08:37:
[...]

Ik vraag mij meer af waarom die een of andere gehurkte bij jou in de kamer jou niet gewoon neerschiet :P
Misschien was die ook aan het stutteren of zag hij mij gewoon helemaal niet..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:38
https://www.vg247.com/201...lion-players-on-xbox-one/

Hoeveel van jullie spelen er op de Xbox?

Zelf speel ik op de One X en de updates van afgelopen weken zorgen zichtbaar voor verbetering :-)

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
[...]

[afbeelding]
@PatRamon Ik dacht dat je het plaatje zelf gemaakt had. Maar jij hebt em naar ik aanneem ook uit onderstaand filmpje gehaald?
djmelvee schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:27:
[...]

[video]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
floriz87 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 13:48:
[...]

@PatRamon Ik dacht dat je het plaatje zelf gemaakt had. Maar jij hebt em naar ik aanneem ook uit onderstaand filmpje gehaald?

[...]
Deze screen is inderdaad uit die video,
Ik gebruik het zelf niet (geen enkele cheat/hack), maar ken er wel een paar die het gebruiken.

**

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hemical
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 26-01-2024
PatRamon schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 14:14:
[...]

Deze screen is inderdaad uit die video,
Ik gebruik het zelf niet (geen enkele cheat/hack), maar ken er wel een paar die het gebruiken.
Heb je ze al gereport?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Wat iemand doet... moet men zelf weten, maar ik ga daar niet in mee of speel er mee.
(wel interessant hoe men dit uitvind trouwens)
Ego's die zij hebben om het te laten zien is enorm "trots"

Ik hou mij daar niet mee bezig, heb er weinig last van, en hoe je moet reporten zou ik ook niet weten en hoef ik niet te weten.
Geen zin om me te registreren en video's te uploaden/editen met een krappe 2mbit lijn

Maar dit begint behoorlijk offtopic te worden.

Heb het aan het licht gebracht dat deze manier ook bestaat.
Hopelijk wordt dit niet de nieuwe wijze van het cheaten.
Dus wees op je hoede ;)

**

Pagina: 1 ... 93 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord