Ik had nog nooit van die manier van cheaten gehoord, en met mij volgens mij vele anderen. Mocht het werken en mocht het trucje in de bekendheid raken dan reken maar dat het vrij snel onklaar gemaakt gaat worden. Bluehole/PUBG Corp is vrij actief met het aanpakken van cheaters dus ik zie het wel gebeuren dat ze dit ook oplossen.
Cheaters blijf je altijd wel houden, maar hoe moeilijker het ze gemaakt wordt, hoe minder cheaters er zullen zijn. Ik laat me er niet teveel door afleiden en blijf gewoon zoveel mogelijk plezier beleven aan de game. Dat is altijd mijn insteek geweest (ook bij andere games).
En als je denkt dat cheaten in PUBG al erge vormen aangenomen heeft dan moet je voor de gein een GTA: Online opstarten. Het kan zijn dat het daar inmiddels opgelost is, maar toen ik dat nog speelde had je in elke server wel cheaters zitten die het plezier gewoon bedorven. Iedereen massaal afslachten, objecten bovenop je spawnen, je wapens weghalen, auto's stilzetten of lanceren en ga zo maar door. Dat was echt ellende in het kwadraat.
Toen straks was trouwens mijn maat neergeschoten (en hij ging eten) dus ik ging op standje lekker gek. Op het andere team af rennen en verwachten dat ik neergeschoten zou worden. Liep alleen iets anders dan gepland
Heb later in het potje ook nog een ander team vermoord. Ik zat in een huisje op de eerste verdieping en er kwam iemand binnen. Die point blank neergeschoten met de UMP waarna hij richting de hal bij de trap kroop. Daarna hoorde ik z'n maat naar boven komen dus besloten een granaat hun richting in te gooien. En bam! 2 kills erbij
Ik heb trouwens nog een handige tip voor de mensen hier die een muis hebben met meerdere knopjes. Zelf heb ik een Rapoo V300 en die heeft op de zijkant drie extra knoppen zitten. Dus ik heb het nu als volgt ingesteld:
Rechter muisknop: aim down sights (hold)
Middelste muisknop: toggle firerate
Linker muisknop: schieten
Extra knop 1: map
Extra knop 2: aim - over the schoulder (toggle)
Extra knop 3: autorun
Zo kan ik mijn linker hand op WSAD houden en heb ik daar alles bij de hand zonder dat ik moet zoeken naar toetsen en met mijn rechter hand heb ik mijn meestgebruikte functies binnen vingerbereik. Is even wennen maar werkt als een zonnetje.
@
PatRamon Ik zou bijna zeggen kick dat soort mensen uit de Discord-groep. Wat Tsurany doet kan ik wel begrijpen omdat ie wil weten hoe zoiets werkt (en kan werken) maar om zonder voorafgaand bericht te gaan vragen om de link vind ik echt not done. Zoiets moet ver weg blijven van Tweakers en Tweakers die dat soort shit gebruiken (of willen gebruiken) hebben wat mij betreft geen plek in de community. Misschien wat lomp maar richting (potentiële) cheaters mag dat wel.