[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 91 ... 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 13:57
gotfurrr schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:27:
[...]

ja maar tsurany, wat jij doet is natuurlijk een discussie starten over iets wat helemaal niet gezegd is he. hulde daarvoor trouwens.

speler A post filmpje waarin gehacked wordt. obvious
tsurany: ja maar mensen moeten blablalbala lang verhaal blabla zeuren niet blabla

een filmpje met obvious hacks is iets anders dan iemand die elke death wijt aan hackers.
Wat wil je anders? Dit is toch een discussieforum waar er gereageerd mag worden op elkaar? :+ .

Roepen dat er cheaters zijn voegt ook niet echt heel veel toe; dat weten we al sinds MoH:AA O+ en Punkbuster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gotfurrr schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:27:
[...]

ja maar tsurany, wat jij doet is natuurlijk een discussie starten over iets wat helemaal niet gezegd is he. hulde daarvoor trouwens.

speler A post filmpje waarin gehacked wordt. obvious
tsurany: ja maar mensen moeten blablalbala lang verhaal blabla zeuren niet blabla

een filmpje met obvious hacks is iets anders dan iemand die elke death wijt aan hackers.
Ik start geen discussie, er is al een discussie bezig.
theHoff in "[PC] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds"
Tijgertje in "[PC] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds"
Toverdoos in "[PC] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds"

Posts van vandaag en gisteren waar het over cheaters gaat en spelers aangeven dat het aantal cheaters ontzettend is toegenomen. Ik geef mijn bijdrage in die discussie zonder specifiek iemand aan te spreken aangezien ik wil voorkomen dat het lijkt alsof ik specifieke situaties in twijfel trek.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Tsurany schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 17:08:
[...]

Ik start geen discussie, er is al een discussie bezig.
theHoff in "[PC] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds"
Tijgertje in "[PC] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds"
Toverdoos in "[PC] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds"

Posts van vandaag en gisteren waar het over cheaters gaat en spelers aangeven dat het aantal cheaters ontzettend is toegenomen. Ik geef mijn bijdrage in die discussie zonder specifiek iemand aan te spreken aangezien ik wil voorkomen dat het lijkt alsof ik specifieke situaties in twijfel trek.
Ja nou heb ik het gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:49
Waarom wordt een discussie altijd verhit als het over cheaters gaat? :+ Persoon A zegt dat ze cheaters tegenkomen, persoon B zegt van niet. Chill mensen, iedereen ervaart dingen anders.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCKenzy99
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 27-09 13:06
Ik heb hier een tijdje geleden gepost dat mijn game soms slecht loop tot ik even mijn laptop herstart, mensen zeiden dat dit dan door oververhitten zou kunnen komen. Echter heb ik sinds toen standaard het probleem dat ik mijn laptop even moet uitzetten, anders kom ik maar tot 25fps. Iemand een idee hoe het kan dat dit altijd voorkomt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
MCKenzy99 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 19:24:
Ik heb hier een tijdje geleden gepost dat mijn game soms slecht loop tot ik even mijn laptop herstart, mensen zeiden dat dit dan door oververhitten zou kunnen komen. Echter heb ik sinds toen standaard het probleem dat ik mijn laptop even moet uitzetten, anders kom ik maar tot 25fps. Iemand een idee hoe het kan dat dit altijd voorkomt?
En het was niet oververhitting? Heb je het gemeten? Heb je gekeken wat er gebeurt met de clockspeeds op het moment dat je framerate dropt?

Check met o.a. GPU-Z sensor tab, en als je handig bent stel je een OSD in via MSI Afterburner.

[ Voor 4% gewijzigd door unfor op 03-01-2018 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCKenzy99
unfor schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 19:32:
[...]

En het was niet oververhitting? Heb je het gemeten? Heb je gekeken wat er gebeurt met de clockspeeds op het moment dat je framerate dropt?

Check met o.a. GPU-Z sensor tab, en als je handig bent stel je een OSD in via MSI Afterburner.
Ik heb het nog niet gemeten, maar framerate dropt niet ineens hij is zo rond de 25 (in het menu al) en na opnieuw opstarten zo rond de 70(ook al in menu).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliHiel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 25-09 17:17
Wat doe je voor dat je pubg speelt dan? Lijkt me misschien je RAM geheugen wat volloopt en leeggemaakt wordt bij een restart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MCKenzy99 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 19:50:
[...]

Ik heb het nog niet gemeten, maar framerate dropt niet ineens hij is zo rond de 25 (in het menu al) en na opnieuw opstarten zo rond de 70(ook al in menu).
RAM, CPU en GPU meten qua temp en usage.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:40

aex351

I am the one

Heb het spel pas een week en ik merk dat er behoorlijk wat 'cheaters' actief zijn. Zojuist ook. Iemand met een AWM rent gewoon letterlijk op mij af. Ik sta achter een muur, geblokkeerd door twee huizen. Hij rent er doodleuk om heen, blijft 2 seconden bij een muur staan. En zonder dat hij mij gehoord of gezien kon hebben, komt hij vanachter het muurtje vandaan en richt instant op mij. Ik zag hem daarentegen wel aankomen. Maar goed.

Verder wel een leuk spel. Alleen veel campers.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-09 21:17

beany

Meeheheheheh

Tsurany schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 15:19:
[...]

Het aantal bans per dag zijn er zeker veel, dat ben ik met je eens. Echter hebben we gewoon te weinig informatie om op betrouwbare wijze te kunnen berekenen wat de kans is dat zo'n cheater in jouw game terecht komt. Wellicht gebruiken ze public hacks die binnen een paar minuten voor een ban zorgen, dan heb je erg weinig last van een dergelijke cheater. Maar wellicht hebben ze al maanden lang hun gang kunnen gaan, dan is de overlast enorm.

En dat is mijn punt, zulke getallen zijn erg lastig te vertalen naar de praktijk ervaring. En als ik dan zelf eigenlijk nooit echt obvious cheaters tegen kom sta ik er zelf wat sceptisch in. Wellicht dat ze allemaal op TPP rondlopen, dat zou nog een verklaring kunnen zijn.
Beste @Tsurany

Je kan het redelijk eenvoudig berekenen, je hebt namelijk alle variabelen: Aantal spelers online & aantal cheaters.

Met behulp van https://www.ibm.com/analy...spss-statistical-software ( verkrijgbaar op https://www.surfspot.nl/s...m-spss-25-statistics.html ) kan je het zo uitrekenen!

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
Ik moet zeggen, ik kom echt amper cheaters tegen. Kan komen door mijn speelstijl of ik heb gewoon geluk dat ik geen cheaters tegenkom.

Tuurlijk ik heb ook wel eens momenten van he waar komt die gozer vandaar. Maar die heb ik zelf ook wel eens, enorme lucky shots of lucky nades.

Er zullen ongetwijfeld cheaters in het spel zitten, die heeft elk spel. Ik ben ze persoonlijk nog niet tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beany schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 20:36:
[...]

Beste @Tsurany

Je kan het redelijk eenvoudig berekenen, je hebt namelijk alle variabelen: Aantal spelers online & aantal cheaters.

Met behulp van https://www.ibm.com/analy...spss-statistical-software ( verkrijgbaar op https://www.surfspot.nl/s...m-spss-25-statistics.html ) kan je het zo uitrekenen!
Je hebt het aantal spelers online en het aantal cheaters die gebanned zijn. Op basis daarvan kan je niet uitrekenen hoeveel cheaters op een gegeven moment online zijn. Je mist daarvoor simpelweg variabelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCKenzy99
Ik heb even wat tests gedaan met gpu-z: https://imgur.com/a/BWz4m. ingame is op afk drop moment en eind is toen ik dood ging, de speeltijd varieert waarschijnlijk wat per game hoewel ik 38ste en 40ste werd, dus zal vrij gelijk zijn. Wat mij opvalt is dat de gpu na het opnieuw opstarten dus juist warmer wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:20
Hier wat nuteloos comentaar van een player die altijd bij de eerste 5-10 hoort die dood gaat :).

Na het zien van de obvious hacks (in de filmpjes) hoop ik dat er wel wat gedaan word aan de cheats. En dan zeker de zogenaamde "private"cheats tegen betaling. Speel al 10 jaar veels teveel TF2 en de laatste tijd enorm veel scriptkiddies die na 1-x maanden nog niet verbannen zijn. Waarschijnlijk zijn deze er natuurlijk ook voor PUGB :(

Anyhow, ik zag in de laatste filmpjes dat de graphics er een stuk beter uitzien dan bij launch. Toch maar eens opnieuw installeren en kijken of ik verder dan 95 kom :).

En, als laatste. Helaas zul je overal niet zo'n eerlijke spelers tegenkomen. If so : Lekker boeiend verder gaan of nieuwe hobby? ( Offtopic/Grim Dawn is een veel te verslavend spel./)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Tsurany schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 20:38:
[...]

Je hebt het aantal spelers online en het aantal cheaters die gebanned zijn. Op basis daarvan kan je niet uitrekenen hoeveel cheaters op een gegeven moment online zijn. Je mist daarvoor simpelweg variabelen.
Volgens mij kan je op basis van het aantal gebande cheaters berekenen hoeveel cheaters er totaal zijn. Dat is namelijk de leer van statistieken :?

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
beany schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:10:
[...]

Volgens mij kan je op basis van het aantal gebande cheaters berekenen hoeveel cheaters er totaal zijn. Dat is namelijk de leer van statistieken :?
Nee dat kan je niet, je weet niet hoeveel cheaters er in totaal zijn. Je hebt alleen het aantal spelers en het aantal verbannen cheaters.

Wel kan je uitreken hoeveel % van de spelers gepakt is voor cheaten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Uthog schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:24:
[...]

Nee dat kan je niet, je weet niet hoeveel cheaters er in totaal zijn. Je hebt alleen het aantal spelers en het aantal verbannen cheaters.

Wel kan je uitreken hoeveel % van de spelers gepakt is voor cheaten.
Iets met statistieken..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
Voorbeeld, je hebt 100 spelers, 15 verbannen cheaters. Hoeveel cheaters zijn er dan in totaal? Geen idee want er zijn er maar 15 verbannen, als er 1tje loopt die nog niet verbannen is is die wel aan het cheaten.

Niet elke cheater heeft een ban en daardoor kan je nooit met zekerheid zeggen hoeveel cheaters er zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beany schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:28:
[...]

Iets met statistieken..............
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
WAar ik me nu nog het meest aan irriteer, rendering van grass en bosjes etc. DAt dat nog steeds niet optijd gebeurd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-09 13:58
[...]

inderdaad, gewoon kijken naar (π sqrt(2)×h/(m w)) en dan wel specifiek naar y tan((π x)/360))) waarbij 360 het aantal dagen is in een jaar. uiteraard. ik heb het even snel in een formule gegooid zodat iedereen makkelijk het totaal aantal cheaters kan berekenen:

http://www.wolframalpha.c...CF%80+x)%2F360)))+%2F%2FN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
42 natuurlijk, duh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Laatst online: 20:09

DirtyBird

Praktiserend denker

Welke statistiek dan? Je hebt op zn minst een schatter nodig, of een maat voor de doeltreffendheid van het anti-cheat systeem.
Je kunt niet lukraak gaan gokken en 'statistiek!' roepen waarna het op magische wijze hout snijdt.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01:25
gotfurrr schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 23:38:
[...]

inderdaad, gewoon kijken naar (π sqrt(2)×h/(m w)) en dan wel specifiek naar y tan((π x)/360))) waarbij 360 het aantal dagen is in een jaar. uiteraard. ik heb het even snel in een formule gegooid zodat iedereen makkelijk het totaal aantal cheaters kan berekenen:

Waar heb je dit gevonden dan? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Als er zoveel cheaters zijn. 1) is het mogelijk om dit spel online te spelen zonder het gekocht te hebben? 2) waar halen ze die cheats vandaan?

Nu net weer, iemand volgt me doodleuk heen en weer door een rots heen. Vervolgens kruip ik door dichte begroeiing, beide liggend, en bij elke schot raakt hij me zowat. Terwijl die speler mij met geen mogelijkheid moet kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-09 15:37
Iemand dit al gehad?
https://streamable.com/a5mkh

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:49
aex351 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 00:22:
Als er zoveel cheaters zijn. 1) is het mogelijk om dit spel online te spelen zonder het gekocht te hebben? 2) waar halen ze die cheats vandaan?

Nu net weer, iemand volgt me doodleuk heen en weer door een rots heen. Vervolgens kruip ik door dichte begroeiing, beide liggend, en bij elke schot raakt hij me zowat. Terwijl die speler mij met geen mogelijkheid moet kunnen zien.
Ik heb meermaals gehad dat ik iemand neer heb kunnen schieten nadat ie uit m'n zicht verdween. Je weet waar iemand heen loopt en als er geen random patroon in zit kun je op basis van schatting bepalen waar iemand is als ie uit je zicht verdwijnt (achter bosjes ofzo, of in gras). Speelt ook wel wat geluk mee maar het is prima mogelijk.

Heb vandaag ook nog op puur geluk en een gok qua positie iemand goed weten te raken terwijl ik hem door de begroeiing niet kon zien. En met een goede koptelefoon kun je stiekem best veel horen. Zo hoor ik wel eens iemand terwijl m'n teamgenoot niks hoort en andersom.

Ik zeg niet dat er geen cheaters zijn want die zijn er wel, maar in veel gevallen zal iemand geen cheater zijn waarschijnlijk. Dan had ie jou gewoon in de smiezen of hoorde hij je op afstand al waarna een plan gemaakt kon worden. Puur op basis van geluid of mensen volgen hebben we regelmatig spelers kunnen flanken. Voor hun gevoel komen we dan uit het niks en kunnen we onmogelijk hun exacte locatie weten maar wij zijn dan al een tijdje bezig met een strategische benadering.

Cheaters blijf je houden maar de hoeveelheid cheaters is nu een stuk lager dan een paar maanden terug. Dermate laag dat ik er geen last meer van heb. Soms een twijfel moment maar de replay leert dan dat ik gewoon te opzichtig was (in de meeste gevallen) of dat de tegenstander gewoon slim speelde.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappelbakker
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:03
Nu ik dit zo zie, heb ik ook al een aantal keer een korte freeze gehad na het gooien van een granaat. Echter niet zo lang als in jouw voorbeeld...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uthog
Dat heb ik wel eens gehad maar niet zo heftig. Komt doordat de game ineens moet gaan bepalen welke ramen eruit klappen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-09 08:10
Als jullie een auto/motor die half door grond gezakt zien staan, probeer hier vooral niet bij in te stappen |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:33
Ja gisteren nog! Dacht dat ik een crash kreeg en was ook met nades Idd..

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
gotfurrr schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 23:38:
[...]

Gaan we hier nou nog steeds over door? :F :F .

Dat je weet HOEVEEL bans er zijn geweest (1,5 miljoen), wil niet zeggen dat je weet HOEVEEL invloed dit heeft gehad op het spel. Je mist variabelen als;

- Hoeveel uren hebben de cheater gespeeld voordat ze gepakt werden?
- Welke cheats hebben ze gebruikt?
- Hoeveel spelers hebben er last gehad van deze cheater?
- Hoeveel spelers lopen er nu nog rond met ondetecteerbare cheat?

Als 1 miljoen van die mensen een cheat hebben geinstalleerd en direct gepakt zijn; dan heb je hier niks van gemerkt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gotfurrr
StealthyPeanut schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 08:55:
[...]

Gaan we hier nou nog steeds over door? :F :F .

Dat je weet HOEVEEL bans er zijn geweest (1,5 miljoen), wil niet zeggen dat je weet HOEVEEL invloed dit heeft gehad op het spel. Je mist variabelen als;

- Hoeveel uren hebben de cheater gespeeld voordat ze gepakt werden?
- Welke cheats hebben ze gebruikt?
- Hoeveel spelers hebben er last gehad van deze cheater?
- Hoeveel spelers lopen er nu nog rond met ondetecteerbare cheat?

Als 1 miljoen van die mensen een cheat hebben geinstalleerd en direct gepakt zijn; dan heb je hier niks van gemerkt.
Al die zaken die jij noemt zit in die formule, je moet alleen wel goed kijken of je het juiste aantal gebruikers deelt door de aanwezige hoeveelheid terabytes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
gotfurrr schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:01:
[...]

Al die zaken die jij noemt zit in die formule, je moet alleen wel goed kijken of je het juiste aantal gebruikers deelt door de aanwezige hoeveelheid terabytes.
En hoe kom je aan al die info/variabelen? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
StealthyPeanut schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:05:
[...]

En hoe kom je aan al die info/variabelen? :)
Je wordt getrolled ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
I know }:O O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bennnie
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16:25
Ik heb zelf (denk ik) erg weinig te maken gehad met cheater, ondanks dat ik in de hogere regionen speelde de afgelopen seizoenen (top <5000) solo in third person. Ik heb 1 keer een verdacht iets meegemaakt waarbij ik 3 headshots achter elkaar ontving van iemand met een ump, waarna hij direct stopte met schieten na 3 schoten. Maar als ik sommige youtubers zie spelen is dat gewoon nog steeds mogelijk een legitieme kill geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-09 11:30

Pablo

Rito pls

toch vind ik 3th Person iets prettiger spelen.
Wellicht dat het door mijn wat oudere Set-up komt, dat 1th Person wat schokkerig aan voelt.

Ow en voertuigen in 1st person mode vind ik echt niet te doen, zeker achter op een motor of besturen van een buggy......

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 22:50
.

[ Voor 99% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-09 23:08

tuinïnen

Eventus stultorum magister

First-person is natuurlijk de way-to-go. Third is unfair met het hoekwerk, neemt het hele aspect van dekking weg. Gelukkig is er een keuzemogelijkheid :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

tuinïnen schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:05:
First-person is natuurlijk de way-to-go. Third is unfair met het hoekwerk, neemt het hele aspect van dekking weg. Gelukkig is er een keuzemogelijkheid :) .
Andere manier van spelenzeg ik maar -:)
Gelukkig is er inderdaad keuze.

onze squad speelt fifty fifty.
ene keer first en andere keer third.

(de gasten op een wat oudere pc prefereren allemaal third person, omdat dit toch wat soepeler lijkt te lopen op oude bakkie)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

buwhaha, was even vergeten dat ik al jaren met die nick hier rond dwaal.
dus even een nick change aangevraagd die het zelfde is als mijn ingame naam 8)7 O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pablo schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:00:
[...]

Andere manier van spelenzeg ik maar -:)
Gelukkig is er inderdaad keuze.

onze squad speelt fifty fifty.
ene keer first en andere keer third.

(de gasten op een wat oudere pc prefereren allemaal third person, omdat dit toch wat soepeler lijkt te lopen op oude bakkie)
Wat minder twitchy twitchy waardoor een lagere framerate minder lastig is. Met 40fps is first person niet fijn, third person gaat dan nog wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-09 15:06
Ik heb de laatste tijd dat mijn FPS in gebouwen aanzienlijk lager is dan voorheen.
Komt dit door een bepaalde update ?
Ook wordt het geheugen van mijn videokaart aardig maximaal gebruikt.
Ik speel op een MSI Geforce 1080 Gaming Z. Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje
tuinïnen schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:05:
Ligt maar net aan je speelwijze, ik speel het meest 3rd person, omdat ik het gewoon veel fijner vind spelen aangezien je veel meer overzicht over het hele verhaal hebt. Daarbij moet je dan ook voor lief nemen dat er spelers om hoekjes staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingSizeBas
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:18
rdlfcuboy schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:00:
Ik heb de laatste tijd dat mijn FPS in gebouwen aanzienlijk lager is dan voorheen.
Komt dit door een bepaalde update ?
Ook wordt het geheugen van mijn videokaart aardig maximaal gebruikt.
Ik speel op een MSI Geforce 1080 Gaming Z. Is dit normaal?
Kijk even in taakbeheer als je dit probleem hebt? Is er een programma op de achtergrond of een bepaalde service die moeilijk doet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deleon78
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-09 15:06
KingSizeBas schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:12:
[...]

Kijk even in taakbeheer als je dit probleem hebt? Is er een programma op de achtergrond of een bepaalde service die moeilijk doet?
De enige programma's die draaien zijn pubg en playstv.
Hij geeft ook aan dat pubg dan 97% van het geheugen gebruikt.
Deleon78 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:22:
[...]

Hier heb ik geen last, heb ook een 1080 (weliswaar een andere). Heb je die nieuwste Nvidia-PUBG-drivers in gebruik?
Misschien dat de nieuwe drivers niet automatisch gedownload zijn!
Dit is een goede tip dit ga ik vanmiddag zeker even checken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke58
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-06-2024
Is het al bekend wat in de volgende update gaat zitten aan wapens, voertuigen en etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14
Tijgertje schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 08:38:
Als jullie een auto/motor die half door grond gezakt zien staan, probeer hier vooral niet bij in te stappen |:(
meestal helpt indien die zo gespawned is, er tegen aan lopen om dat te fixen. Dan zou het geen probleem moeten zijn. Ik heb het iig nog nooit gehad. :)
[...]

Er is geen indicatie van het percentage van de hoeveelheid gepakte cheaters vs de totale aantallen cheaters, je mist variabelen zoals tijden wanneer die online zijn, welke regions hoeveel cheaters zitten, hoeveel van die cheaters in welke gamemode zitten, om maar een paar te noemen... Dus helaas niet echt een gedegen antwoord op te geven dan dat er kans is dat gemiddeld gezien ongeveer 1 op de 30 een cheater bij jou zou kunnen zitten in een rondje pubg. :>

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijgertje
SouLLeSSportal schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:23:
meestal helpt indien die zo gespawned is, er tegen aan lopen om dat te fixen. Dan zou het geen probleem moeten zijn. Ik heb het iig nog nooit gehad. :)
Ik durf er niet meer bij in de buurt te komen. Stapte er op en boem dood.

[ Voor 3% gewijzigd door Tijgertje op 04-01-2018 15:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deleon78
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRTNbos
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-09 21:49
Met half verzakte voertuigen heb ik nooit problemen gehad.

Ik heb de laatste tijd wel met grote tussenpozen (zeg 1x per 5-10 potjes) een "bad_module"-crash. Voor de officiële release en op de testservers heb ik dit nooit gehad. Hebben meer mensen dit probleem?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• frackz
Kan zo in een bollywood film! (Wij zitten in de Dacia)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=JEcNva8ayu8]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flavius
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:25
Laatste tijd speel ik vaker 1-man squad. Wat geeft dat een enorm genot wanneer je in je ééntje een volledige squad uitroeit! Vooral wanneer ze door hebben dat je alleen bent en dan denken dat ze je even kunnen rushen... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
MRTNbos schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 16:08:
Met half verzakte voertuigen heb ik nooit problemen gehad.

Ik heb de laatste tijd wel met grote tussenpozen (zeg 1x per 5-10 potjes) een "bad_module"-crash. Voor de officiële release en op de testservers heb ik dit nooit gehad. Hebben meer mensen dit probleem?
Dan toch eentje met heel slechte effects :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRTNbos
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-09 21:49
kazzzdafke schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 23:45:
[...]

Ik snap je opmerking niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
MRTNbos schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:46:
[...]

Ik snap je opmerking niet?
Verkeerde geqouted.. Moest op de vid van @frack zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Gisteren twee 3p-squad potjes gedaan en bij de laatste 10 gekomen. Ik heb mijn BF-speelstijl achter me gelaten en het op een andere manier aangevlogen. Rustiger, meer bedacht en tactischer.

Ook het looten ging een stuk beter en sneller. Wat leuke scopes op een UMP, M16 en Scar-L gehad. Flink wat kills kunnen halen en leuke gameplay momenten gehad (samenspel).

Uiteindelijk wel 2x doodgegaan door niet op tijd binnen de cirkel te komen. Ene keer had onze buggy een lekke band (kwamen we tijdens het inhalen van de cirkel pas achter), dus dat ging niet meer goedkomen. Daarna niet goed de cirkel in de gaten gehouden en bij de near-endgame te ver moeten lopen. Zonde! Zeker iets waar ik aan moet werken :+ :+.

[ Voor 19% gewijzigd door StealthyPeanut op 05-01-2018 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLct
  • Registratie: September 2017
Gisteren een paar bullshit potjes gehad. Een daarvan was toen wij (duo) school hebben veroverd, andere duo's kunnen killen en daarna nog de apartment complex daarnaast volledig geloot. Vol met lvl 3 spullen en snipers, en beide suppressed AR, met een motor richting de cirkel reed. En ja, de f***ing motor land op zijn voorwiel. $#!%*^@!#$#

Life is too short to drive boring cars

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gergs schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:01:
Gisteren een paar bullshit potjes gehad. Een daarvan was toen wij (duo) school hebben veroverd, andere duo's kunnen killen en daarna nog de apartment complex daarnaast volledig geloot. Vol met lvl 3 spullen en snipers, en beide suppressed AR, met een motor richting de cirkel reed. En ja, de f***ing motor land op zijn voorwiel. $#!%*^@!#$#
Je kan de motor in de lucht besturen waardoor je zelf kan zorgen dat je goed terecht komt. Met ctrl en space kan je voorover en achterover leunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLct
  • Registratie: September 2017
Ja dat weet ik, maar hij was rustig aan het landen, en gwn ongelukkig land de voorwiel tegen een klein hobbeltje waardoor hij opeens salto maakt en land op de rug, en dood ben ik.

Life is too short to drive boring cars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
bah, sinds gisteren is mijn beeld over hackers in pubg weer wat bijgesteld. in een duo game kwamen we iemand tegen waarvan ik dacht, goh die gast aimed gewoon lekker. Sta je net iets te lang te peaken, wordt je geheadshot door een KAR, logisch toch?

totdat ik per ongeluk als solo in een duo game terecht kwam en mijn duo maatje even uit verveling de replay terug ging kijken om te zien hoe hij dood ging.

de subtiele cheats zijn er iig nu, wallhack sowieso maar volgens mij ook een aim assist die niet 100% obvious is. als je er tegen speelt lijkt het gewoon een erg goede speler :( (zelfs in de replay moet je goed opletten om het te zien :+ )

[ Voor 5% gewijzigd door gotfurrr op 05-01-2018 10:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
gotfurrr schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:21:

de subtiele cheats zijn er iig nu, wallhack sowieso maar volgens mij ook een aim assist die niet 100% obvious is. als je er tegen speelt lijkt het gewoon een erg goede speler :( (zelfs in de replay moet je goed opletten om het te zien :+ )
Kan je voorbeeldje posten van die replay?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
gotfurrr schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:21:
bah, sinds gisteren is mijn beeld over hackers in pubg weer wat bijgesteld. in een duo game kwamen we iemand tegen waarvan ik dacht, goh die gast aimed gewoon lekker. Sta je net iets te lang te peaken, wordt je geheadshot door een KAR, logisch toch?

totdat ik per ongeluk als solo in een duo game terecht kwam en mijn duo maatje even uit verveling de replay terug ging kijken om te zien hoe hij dood ging.

Laatst ook een potje dat ons hele team een headshot kreeg van dezelfde tegenstander met een Kar98K, erg lastig om te zien of hij gewoon echt goed was of dat het inderdaad een aimbot is die enkel het allerlaatste stukje helpt om bijvoorbeeld een bodyshot naar een headshot om te zetten.

Als je rond de top 1% speelt kan relatief vaak met echt goede spelers gematched worden dus het blijft altijd lastig om daar over te oordelen.

Wel is het belangrijk om te onthouden dat de replay volledig client side is. Hij neemt op wat je van de server krijgt aan informatie en als dat via een lage tickrate binnen komt kan je best "snaps" zien die op de client van de tegenstander gewoon vloeiende bewegingen waren. Ik durf op dit moment niet 100% te vertrouwen op de replay functionaliteit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
@kazzzdafke alstu, wel 5 minuten zonder edit omdat ik lui ben ;)
@Tsurany ik twijfel nog een beetje juist over de aim assist, zijn schoten zien er namelijk niet onmogelijk uit. wel op niveau van echt hele goede spelers, zoals shroud etc. waar ik geen twijfel over heb is dat deze speler een soort van wallhack heeft.

zie hier en oordeel zelf, tijdens en na de game zei ik nog juist zoiets van "ach dat gezeur over cheaters, hij was gewoon goed en shots hitten met een kar op die afstand is niet moeilijk". dus :+

en net zoals in andere games, is het niet constant super obvious dat er gehacked wordt. er zijn in mijn filmpje wel een aantal momenten waarbij het gewoon bijna niet anders kan dan dat hij een soort wallhack heeft.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=4nfoJnIWs6s&feature=youtu.be]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Laatst online: 22-09 10:00

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Gisteren zal ik er wellicht ook uit gezien hebben als een hacker, qua aimbot voor de ontvangers. Werd in één potje 3 keer beschoten, draaide rondjes met rennen en gaf ze een instant headshot. Zou mij niets verbazen als je regelmatig een echte hacker tegenkomt, maar moet zeggen dat het in de replay lastig te zeggen was of ik aimbot gebruikte. Direct naar het hoofd en paf :)

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-09 16:41
gotfurrr schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:55:
en net zoals in andere games, is het niet constant super obvious dat er gehacked wordt. er zijn in mijn filmpje wel een aantal momenten waarbij het gewoon bijna niet anders kan dan dat hij een soort wallhack heeft.
:+

Een mooi bescheiden understatement. ;)

Zelfs als zou hij iets minder fishy kijken/aim assist gebruiken, dan zie je het ook direct aan z'n movement als sepctator, maar in-game is het een stuk lastiger oordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:27:
[...]

:+

Een mooi bescheiden understatement. ;)

Zelfs als zou hij iets minder fishy kijken/aim assist gebruiken, dan zie je het ook direct aan z'n movement als sepctator, maar in-game is het een stuk lastiger oordelen.
Kan je een paar secondes noemen? Zit op mijn werk en kan geen 5 minuten film gaan zitten kijken :+ .

De eerste paar scans zie ik niets bijzonders eigenlijk. Vooral erg slechte aim op sommige momenten :o . De replay is client side, dus vloeiend hoeft het niet te gaan.

[ Voor 4% gewijzigd door StealthyPeanut op 05-01-2018 11:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
StealthyPeanut schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:29:
[...]

Kan je een paar secondes noemen? Zit op mijn werk en kan geen 5 minuten film gaan zitten kijken :+ .

De eerste paar scans zie ik niets bijzonders eigenlijk. Vooral erg slechte aim op sommige momenten :o . De replay is client side, dus vloeiend hoeft het niet te gaan.
Ik zou zeggen open het bal maar op 1:25 dan heb je geen 5 sec nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@gotfurrr ik heb het filmpje even snel doorgekeken op mn mobiel aangezien ik op kantoor zit. Ik vind z'n aim niet heel verdacht en zelfs bij vlagen erg matig. Wel valt op dat hij heel goed door heeft waar anderen zitten. Echter zonder geluid weer ik niet zeker of daar aanleiding voor was of niet. Zou goed kunnen dat hij een ESP hack heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Kijk eens goed op 2:19 min :D

omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Tsurany schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:32:
@gotfurrr ik heb het filmpje even snel doorgekeken op mn mobiel aangezien ik op kantoor zit. Ik vind z'n aim niet heel verdacht en zelfs bij vlagen erg matig. Wel valt op dat hij heel goed door heeft waar anderen zitten. Echter zonder geluid weer ik niet zeker of daar aanleiding voor was of niet. Zou goed kunnen dat hij een ESP hack heeft.
het feit dat zn aim af en toe heel kut is en dan opeens godlike doet me vermoeden dat hij ook een aim assist kan toggelen. maar goed, esp sowieso. zie inderdaad vanaf 2.15

ook vanaf het begin traced hij spelers door de bomen op de heuvel die hij niet kan zien. en zo zijn er dus wel meer momenten.

over 7 games heeft deze speler ook 70% headshot, die sample size is te klein en zegt dus niet alles, maar 70% headshots is wel verdacht.

[ Voor 17% gewijzigd door gotfurrr op 05-01-2018 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ook hetzelfde probleem. Persoon doet een 360 en gaf mijnen mijn teanmates een headshot..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
gotfurrr schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:41:
[...]

het feit dat zn aim af en toe heel kut is en dan opeens godlike doet me vermoeden dat hij ook een aim assist kan toggelen. maar goed, esp sowieso. zie inderdaad vanaf 2.15

ook vanaf het begin traced hij spelers door de bomen op de heuvel die hij niet kan zien. en zo zijn er dus wel meer momenten.

over 7 games heeft deze speler ook 70% headshot, die sample size is te klein en zegt dus niet alles, maar 70% headshots is wel verdacht.
Je twijfelt niet serieus toch? Een heipaal die vlak naast je de grond in wordt gehengst valt nog minder op dan deze cheats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:52:
[...]

Je twijfelt niet serieus toch? Een heipaal die vlak naast je de grond in wordt gehengst valt nog minder op dan deze cheats.
ik twijfel absoluut niet dat deze speler een soort van wallhack heeft, wel vraag ik me af of hij aim assist heeft of niet. Het lijkt er wel op, maar het is geen zomg 360 spinbot aimbot dan, maar meer een vrij ruim ingestelde aimbot zeg maar. de schoten op 1.28 waarbij hij mij headshot en mijn duo maat ook (zou eigenlijk dood moeten zijn :+ ) zijn namelijk wel snel, maar zoals tsurany al zegt is spectator mode niet echt betrouwbaar.

op zich heb je imho geen aim assist nodig in deze game als je precies weet waar iedereen zit, dan zou ik ook 70% headshots kunnen schieten zonder aimbot :+

[ Voor 12% gewijzigd door gotfurrr op 05-01-2018 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:20
Wat dacht je van de name hacks ?
In het normale spel online hoor je geen namen te zien hoor.

In het fimpje zie je overduidelijk de namen van de tegenstanders verschijnen.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gotfurrr
Wylana schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 12:01:
Wat dacht je van de name hacks ?
In het normale spel online hoor je geen namen te zien hoor.

In het fimpje zie je overduidelijk de namen van de tegenstanders verschijnen.
dit is de standaard replay functionaliteit in de game zelf. die laat alle andere spelers zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:20
gotfurrr schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 12:02:
[...]

dit is de standaard replay functionaliteit in de game zelf. die laat alle andere spelers zien.
Ah ok. Weer wat geleerd. :)

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
gotfurrr schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:55:
[...]

ik twijfel absoluut niet dat deze speler een soort van wallhack heeft, wel vraag ik me af of hij aim assist heeft of niet. Het lijkt er wel op, maar het is geen zomg 360 spinbot aimbot dan, maar meer een vrij ruim ingestelde aimbot zeg maar.

op zich heb je namelijk geen aim assist nodig in deze game als je precies weet waar iedereen zit, dan zou ik ook 70% headshots kunnen schieten zonder aimbot :+
Ah zo bedoel je. Wat hij volgens mij doet is de aimbot toggle-en voor de long-range schoten wanneer de ESP's te onduidelijk zijn om snel handmatig te aimen. En precies zijn instellingen raden zal lastig zijn, aimbots/aim assists kan je zo menselijk/godlike instellen als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 12:03:
[...]

Ah zo bedoel je. Wat hij volgens mij doet is de aimbot toggle-en voor de long-range schoten wanneer de ESP's te onduidelijk zijn om snel handmatig te aimen. En precies zijn instellingen raden zal lastig zijn, aimbots/aim assists kan je zo menselijk/godlike instellen als je wilt.
eens, het is wel jammer dat deze subtiele hacks er nu ook al zijn. meestal zie je filmpjes van gasten die alles zonder ADS headshotten etc.

het enige wat echt 100% bewijs is, is volgens mij 2:15-2:23. de rest is super dodgy, maar zou nog kunnen misschien (niet dat ik het geloof, maar stel dat iemand hem zou willen verdedigen :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gotfurrr schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:41:
[...]

Ik heb waarschijnlijk over die godlike aim heen gekeken, de stukjes die ik bekeken heb was hij knap waardeloos :+ Maar het zou me niks verbazen als hij gewoon een multihack heeft en toggled wat hij op dat moment wilt gebruiken. Veel aimbots die pas werken als je een bepaalde knop ingedrukt houd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frackz
gotfurrr schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:55:
@kazzzdafke alstu, wel 5 minuten zonder edit omdat ik lui ben ;)
@Tsurany ik twijfel nog een beetje juist over de aim assist, zijn schoten zien er namelijk niet onmogelijk uit. wel op niveau van echt hele goede spelers, zoals shroud etc. waar ik geen twijfel over heb is dat deze speler een soort van wallhack heeft.

zie hier en oordeel zelf, tijdens en na de game zei ik nog juist zoiets van "ach dat gezeur over cheaters, hij was gewoon goed en shots hitten met een kar op die afstand is niet moeilijk". dus :+

[video]
Sowieso ESP. Waarschijnlijk geen aimlock.
Maar dan heb je niet echt nodig met ESP en een gemiddelde aim.
kazzzdafke schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 23:45:
[...]

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=i4iDWXstrWY]

[ Voor 10% gewijzigd door frackz op 05-01-2018 14:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Gisteren dit meegemaakt. Helaas deed shadowplay het niet, dus vandaag maar even uit de replays gehaald.
Vage is ook dat de game de kills niet mee heeft geteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 12:03:
[...]

Sowieso iets wat spelers laat zien, hij rijdt zonder het te kunnen zien precies naar de plek om duo in de bomen neer te halen, wat verder niet direct een geweldige plek is om van je motor af te stappen. Daarna flicked die opeens exact naar de spelers in het gebouw, zonder dat hij in eerste instantie zou moeten kunnen weten waar die zitten. (granted geluid kan soms wat duidelijkheid geven maar dan nog. Hij kijkt niet eens even rond maar aimed gelijk op het goede raam.

Daarna nog een paar keer dwars door de bomen op dat duo. Of hij ook aim assist heeft, lastig te zien maar indien dat zo is toggled die die wel voornamelijk voor de kar shots.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Zojuist voor het eerst een squad game gedaan met 3 random spelers. Via voice was het stil, prima. Dus ik een beetje scouten en doen. Na 10 minuten komen ze bij mij aan. Teamkillen ze me. Schijnbaar kan dit gewoon en het heeft verder ook weinig gevolgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
aex351 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 22:21:
Zojuist voor het eerst een squad game gedaan met 3 random spelers. Via voice was het stil, prima. Dus ik een beetje scouten en doen. Na 10 minuten komen ze bij mij aan. Teamkillen ze me. Schijnbaar kan dit gewoon en het heeft verder ook weinig gevolgen.
Niet waar.. report klikken en ze worden gebanned. Zeker als je filmpje upload naar BH..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:10

Vis

kazzzdafke schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 22:48:
[...]

Niet waar.. report klikken en ze worden gebanned. Zeker als je filmpje upload naar BH..
Doen ze dat direct al ja? Ik heb dit best vaak.. vooral met Russische "mede" squad gangers.. Zo irritant.

Wat ik overigens ook erg irritant vind is dat je niet gewoon een map kunt selecteren in het menu. Nu wil ik gewoon de hele tijd die nieuwe map spelen, maar vaak kom ik dan toch in de oude lobby. Waarom niet de keuze geven? snap ik niet..

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Vis schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 23:50:
[...]

Doen ze dat direct al ja? Ik heb dit best vaak.. vooral met Russische "mede" squad gangers.. Zo irritant.

Wat ik overigens ook erg irritant vind is dat je niet gewoon een map kunt selecteren in het menu. Nu wil ik gewoon de hele tijd die nieuwe map spelen, maar vaak kom ik dan toch in de oude lobby. Waarom niet de keuze geven? snap ik niet..
Direct niet nee..
Niet als er maar 1 iemand de andere heeft gereport.
Map kan ook, door de install files van de oude map te verwijderen in de directory. Google is your friend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• editoor
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:45
Beetje kinderachtig om bans uit te delen voor teamkill. Waarom kan je dan schade doen aan je teammates?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• frackz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
editoor schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 02:52:
Beetje kinderachtig om bans uit te delen voor teamkill. Waarom kan je dan schade doen aan je teammates?
Er is verschil tussen accidenteel teamkill en bewust.
Als je als random een Squad joined en ze killen je nadat je goeie loot hebt: ban!
In een fight per ongeluk je maatje neerknallen omdat je niet de naam zag of hij in line of figher liep: geen ban

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• editoor
kazzzdafke schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 08:21:
[...]

Er is verschil tussen accidenteel teamkill en bewust.
Als je als random een Squad joined en ze killen je nadat je goeie loot hebt: ban!
In een fight per ongeluk je maatje neerknallen omdat je niet de naam zag of hij in line of figher liep: geen ban
Ik zie Shroud ook vaak genoeg teamkillen. Moet hij ook maar geband worden dan? Dat je kan teamkillen hoort bij het realistische spel van PUBG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Als ik niet akkoord ben met de teamkill, dan report ik je, punt.
Waarom zou je dan als team joinen???? Doe het dan alleen of zet automatching uit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• editoor
kazzzdafke schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 09:12:
Als ik niet akkoord ben met de teamkill, dan report ik je, punt.
Waarom zou je dan als team joinen???? Doe het dan alleen of zet automatching uit??
Prima, dan ben ik benieuwd wanneer alle grote namen op twitch die teamkillen geband worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
editoor schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 09:08:
[...]

Ik zie Shroud ook vaak genoeg teamkillen. Moet hij ook maar geband worden dan? Dat je kan teamkillen hoort bij het realistische spel van PUBG.
Als hik bewust teamkilled en iemand hem rapporteert kan hij ook een ban krijgen. Dat is DrDisrespect ook overkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Shroud is al eens gebanned voor teaming, een ban krijgen voor team killing krijg je alleen als ze je reporten.
Zolang je met vrienden speelt, en ze reporten je niet, is er niets aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boddieh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 25-09 16:06
M´n steam wil de laatste PUBG update niet binnen halen, stopt simpelweg met downloaden na zo´n 50mb. Firewall al uitgezet, ipconfig geflushed en nog wat trucjes geprobeerd maar niks helpt. Heeft iemand enig idee wat dit veroorzaakt?
Pagina: 1 ... 91 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord