volgens mij zijn de meeste filmpjes van cheaters die hier gepost worden ook wel duidelijk toch? dat iemand zelden hackers tegen komt is nogal een mager argument om te beweren dat er dan ook weinig hackers zijn.
Daarbij komt dan ook de conclusie dat die andere spelers dan geen verstand hebben van de game, wat ik ook niet erg sterk vind.
ik denk dat er in elke game veel meer gecheat wordt dan dat je zelf vermoed, je hebt de hele duidelijke hacks, maar daarnaast heb je ook de hacks die een speler gewoon helpt zonder dat het duidelijk is dat diegene cheat.
En in dat laatste zit zeg maar de mogelijke irritatie bij mij iig, bij obvious hacks mag er uitgebreid gehuild worden

, maar bij twijfelachtige zaken moet je gewoon den muil houden en je verlies nemen als een man, of vrouw. of het. anyhoe, ik dwaal af. Maar het komt er op neer dat je gewoon zelf headshots moet schieten. toch.
en verder gewoon lief doen in 2018.
verder nog een csgo verhaal:
heb lang gespeeld op esea, die hadden in die tijd (en nu nog denk ik) de beste anti cheat. Je kon in die tijd mensen op je eigen verdachten-lijstje zetten, zodat je niet meer in hetzelfde team zou komen als die speler.
Je had een redelijk bekende niet te detecteren cheat, die opeens door Valve WEL werd ontdekt (hoera, VAC was een keer eerder dan ESEA). Kennis werd gedeeld met ESEA en hopla banwave.
Uiteindelijk ongeveer 30% (niet alleen van die banwave) op mijn lijstje was uiteindelijk ook een echte cheater, daarmee wil ik zeggen dat je erg lastig kan inschatten of iemand cheat, in de meeste gevallen is diegene die jou killed gewoon beter (op dat moment)
[
Voor 26% gewijzigd door
gotfurrr op 03-01-2018 13:28
]