[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 90 ... 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickuss
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-09 17:54
[quote]frack schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 12:54:
Een brandende auto..wat doen we daarmee? :)
[video]

Ben ik nou gek of zit jij keihard te cheaten?

Permban pls :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-09 15:06
Is de nieuwe map disabled?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee.
rickuss schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 21:23:

Replay mode.

[ Voor 41% gewijzigd door Tsurany op 29-12-2017 21:45 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickuss
  • Laatst online: 15-09 17:54
Oh... my bad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-09 15:37

_O-
Nooit van mijn leven :P .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Unbound2147
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 02-09 11:46

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:49
Op 2:18 begin je opeens met kijken naar een steen, terwijl er niks te horen is (althans, ik hoor hier niks) waarna je van die steen vandaan komt, meteen richtend naar die andere persoon en meteen begint te schieten. Da's het enige waarbij ik kan bedenken dat het er twijfelachtig uit ziet, al helemaal als je zoiets in een replay ziet.

Dus als die persoon een recording heeft dan kan hij zeggen dat hij het vermoeden heeft dat je een hack gebruikt. Maar goed, dat zou je moeten kunnen bevechten wat mij betreft (wat nu dus niet mogelijk was). Hoe is dat eigenlijk afgelopen? Nieuwe game moeten kopen?

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbound2147
SomerenV schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 01:16:
[...]

Op 2:18 begin je opeens met kijken naar een steen, terwijl er niks te horen is (althans, ik hoor hier niks) waarna je van die steen vandaan komt, meteen richtend naar die andere persoon en meteen begint te schieten. Da's het enige waarbij ik kan bedenken dat het er twijfelachtig uit ziet, al helemaal als je zoiets in een replay ziet.

Dus als die persoon een recording heeft dan kan hij zeggen dat hij het vermoeden heeft dat je een hack gebruikt. Maar goed, dat zou je moeten kunnen bevechten wat mij betreft (wat nu dus niet mogelijk was). Hoe is dat eigenlijk afgelopen? Nieuwe game moeten kopen?
Dat is dus het punt, ik krijg de audio niet boosted, het was inderdaad een pure geluidskill waar ik aan het looten was. Helaas geeft Blueballs (Bluehole) niet de kans om dit aan te vechten. Ik heb de game ook niet meer gekocht omdat mijn grote angst is dat ik weer voor saus gebanned word.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
[...]

Ik hoorde op dat moment (2.18 ish) wel/ook een voetstap in het gras (al hoorde ik eerst wat stappen links, leek het wel) en zou ook op hoede zijn! Op/voor dat ene moment een ban krijgen lijkt me wel heel sterk.

Echter, wat wel heel vreemd is dat zijn muis 2x van links naar rechts trekt/gaat en op precies de zelfde plek op de steen stopt, daar waar achter die speler staat.

Leek/lijkt een beetje op die cheat die "Pro" spelers hebben gebruikt bij officiële CS games een hele tijd terug. Aan de beweging van de muis (het snappen/trekken naar een target) kreeg de speler ook de info van waar de tegenstander liep/vandaan kwam. Als je weet wat het is en kan zijn zie je het want anders is het "niets". Geen idee of die manier van cheaten eigenlijk nog gebruikt wordt maar ik gok van wel want je ziet niets geks.

Geen idee wat er hier aan de hand is maar het ziet er toch erg vreemd uit. Dat iemand, bij het kijken naar...., precies 2x stopt op de zelfde plaats op die steen en dat daar ook nog eens de tegenstander daadwerkelijk is/staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
[...]

Ik hoor toch een aantal voetstappen op 2:16..

Wat er misschien "verdacht" kan uitzien:
Op 3:08 maakt je muis opeens een onnatuurlijke "sprong" naar de speler, lijkt op aimlock, maar kan ook gewoon zo lijken door de recording software.
De red dot volgt de speler ook naar links, al kan dat gewoon toeval (geluk) zijn.
Op 3:50 zie ik ook zo een kleine onnatuurlijk lijkende correctie (de kleine tik op het einde net voor het schieten).

Maar kan ook beiden ook niets zijn. Ze mogen op z'n minst toch zeggen waarom je precies geband wordt..
Je kan eens posten op Reddit en hopen dat het op de frontpage belandt..dan doen ze misschien moeite.

[ Voor 27% gewijzigd door frackz op 30-12-2017 03:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Hoe weet jij dat je daarvoor gebanned bent?
Ik beschuldig nergens van, maar een geknipt filmpje van 1 game zegt niets.
Ik denk ook niet dat er iemand demo’s gaat zitten bekijken van miljoenen spelers.
Bans gaan meestal op basis van detectie van 3rd party cheats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbound2147
frack schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 03:08:
[...]

Ik hoor toch een aantal voetstappen op 2:16..

Wat er misschien "verdacht" kan uitzien:
Op 3:08 maakt je muis opeens een onnatuurlijke "sprong" naar de speler, lijkt op aimlock, maar kan ook gewoon zo lijken door de recording software.
De red dot volgt de speler ook naar links, al kan dat gewoon toeval (geluk) zijn.
Op 3:50 zie ik ook zo een kleine onnatuurlijk lijkende correctie (de kleine tik op het einde net voor het schieten).

Maar kan ook beiden ook niets zijn. Ze mogen op z'n minst toch zeggen waarom je precies geband wordt..
Je kan eens posten op Reddit en hopen dat het op de frontpage belandt..dan doen ze misschien moeite.
NINjak schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 01:57:
[...]

Ik hoorde op dat moment (2.18 ish) wel/ook een voetstap in het gras (al hoorde ik eerst wat stappen links, leek het wel) en zou ook op hoede zijn! Op/voor dat ene moment een ban krijgen lijkt me wel heel sterk.

Echter, wat wel heel vreemd is dat zijn muis 2x van links naar rechts trekt/gaat en op precies de zelfde plek op de steen stopt, daar waar achter die speler staat.

Leek/lijkt een beetje op die cheat die "Pro" spelers hebben gebruikt bij officiële CS games een hele tijd terug. Aan de beweging van de muis (het snappen/trekken naar een target) kreeg de speler ook de info van waar de tegenstander liep/vandaan kwam. Als je weet wat het is en kan zijn zie je het want anders is het "niets". Geen idee of die manier van cheaten eigenlijk nog gebruikt wordt maar ik gok van wel want je ziet niets geks.

Geen idee wat er hier aan de hand is maar het ziet er toch erg vreemd uit. Dat iemand, bij het kijken naar...., precies 2x stopt op de zelfde plaats op die steen en dat daar ook nog eens de tegenstander daadwerkelijk is/staat.
Ik kan er tegenin gaan wat ik wil, maar ontkennen heeft toch geen zin :P. De reden dat ik mijn muis op die manier bewoog is om de locatie te bepalen van waar het geluid vandaan komt. Ik heb geen cheats gebruikt maar Bluehole verteld me niet waarom ik gebanned ben.
unfor schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 10:31:
[...]

Hoe weet jij dat je daarvoor gebanned bent?
Ik beschuldig nergens van, maar een geknipt filmpje van 1 game zegt niets.
Ik denk ook niet dat er iemand demo’s gaat zitten bekijken van miljoenen spelers.
Bans gaan meestal op basis van detectie van 3rd party cheats.
Omdat dat de enige game was die ik in 2 weken heb gespeeld. Het enige potje...

[ Voor 12% gewijzigd door Unbound2147 op 30-12-2017 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
  • Laatst online: 25-09 22:50
.

[ Voor 100% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbound2147
Alle kills die ik ooit heb gemaakt zijn opgenomen met Shadowplay, als ik dat tot een hele video moet verwerken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
.

[ Voor 98% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbound2147
Deleon78 schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 12:07:
That's not the point :)
Hoe dan ook, wij kunnen je helaas niet helpen. Vervelend als iemand onterecht gebanned wordt!
Snap ik :) het is hoe het is... Ik heb mijn best gedaan om mijn gelijk te halen maar dat is helaas niet genoeg geweest. Ik hou het voorlopig wel bij Fortnite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
Tr!gger schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 19:23:
Van mij mogen ze de lobby wel weghalen. Opnieuw beginnen vind ik niet zo erg maar elke keer die lobby doormoeten. Gewoon Matchmaking en meteen in het vliegtuig starten graag.. Desnoods iets langer in de Que.
Met wacht en laadtijden in games pak ik altijd studiemateriaal om die wachttijd nuttig te besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:06
Unbound2147 schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 12:09:
[...]

Ik heb mijn best gedaan om mijn gelijk te halen maar dat is helaas niet genoeg geweest.
Recap van wat je allemaal geprobeerd hebt? En hoe bluehole hierop heeft gereageerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbound2147
floriz87 schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 12:14:
[...]

Recap van wat je allemaal geprobeerd hebt? En hoe bluehole hierop heeft gereageerd?
Ik heb contact gezocht met de support van Bluehole, zij geven echter aan dat zij bans niet kunnen terug draaien, maakt niet uit wat voor ban of de reden. Toen ik de reden vroeg, zeiden ze dat ze die niet kunnen geven omdat het gevoelige informatie zou zijn. Ik geloof er geen sappeflap van maar wat dat het gaat trek ik aan het kortste eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorro
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-09 13:08
Sinds 1.0 uit is crasht het spel in bijna de helft van de potjes bij mij. Ik krijg dan dit crash report: https://ibb.co/bBD9Pw

Ik kan dan wel weer pubg opstarten en continue klikken om verder te gaan vanaf het moment waar ik crashte, maar echt ideaal is dat niet natuurlijk. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Ter info: Ik heb een i5-4590 en een AMD HD7970, beide niet overgeklokt. In EA had ik hier nooit last van, 1.0 eergister gedownload en sindsdien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
Unbound2147 schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 12:23:
[...]

Ik heb contact gezocht met de support van Bluehole
Hoe precies? Via het forum?

https://forums.playbattle...-process-to-appeal-a-ban/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbound2147
Via de website van bluehole, maar ik wist niet van dat topic wat je net gepost hebt. Ik ga het zeker even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
Unbound2147 schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 13:42:
[...]

Via de website van bluehole, maar ik wist niet van dat topic wat je net gepost hebt. Ik ga het zeker even proberen.
OK, succes, koppel even terug zodra je meer weet. Wie weet hebben anderen daar in de toekomst nog wat aan. Hier geen ban, dus dit is geen verkapt persoonlijk belang ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Kon hem niet meer raken tot zijn arm omhoog kwam terwijl hij aan het healen was :D

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 10:58

Khaine

Python liefhebber

Snorro schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 12:40:
Sinds 1.0 uit is crasht het spel in bijna de helft van de potjes bij mij. Ik krijg dan dit crash report: https://ibb.co/bBD9Pw
Ik tot zover zelf niet, maar ik speel in squad en van de 12 matches hebben we er 8 gehad waar 1 of meerderen een crash ondervonden.

Heel hinderlijk.

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
Khaine schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 15:17:
[...]

Ik tot zover zelf niet, maar ik speel in squad en van de 12 matches hebben we er 8 gehad waar 1 of meerderen een crash ondervonden.

Heel hinderlijk.
Ik had juist in de Test Server regelmatig crashes maar heb er sinds de 1.0 release geen last meer van gehad.

Gisteren trouwens tot twee keer toe dat ik m'n teamgenoot nét niet kon redden :+

[ Voor 15% gewijzigd door SomerenV op 30-12-2017 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
Snorro schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 12:40:

Ik kan dan wel weer pubg opstarten en continue klikken om verder te gaan vanaf het moment waar ik crashte, maar echt ideaal is dat niet natuurlijk. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Ter info: Ik heb een i5-4590 en een AMD HD7970, beide niet overgeklokt. In EA had ik hier nooit last van, 1.0 eergister gedownload en sindsdien wel.
Kan meerdere oorzaken hebben..
Je kan eens kijken of er iets staat in de crash log? C:\Users\xxx\AppData\Local\TslGame\Saved\Logs
Is je GPU overclockt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-09 13:58
Is dit shadowplay? Ik zeg niet dat de ban terecht is. Maar de beweging op 3:08-3:09 ziet er heel erg vreemd uit.

In cs zou dat namelijk gewoon een aimlock zijn. Zal het straks nog eens op een normaal scherm bekijken.

Edit: als dit shadowplay is dan is de diagonale beweging op 3:08-3:09 gewoon onnatuurlijk. Je aim snapped supersnel naar de speler toe, op 75% cancel je de snap en zie je dat je normale aim gewoon super traag is vergeleken met die snap. Ik zeg niet dat ik gelijk heb, maar ik neig er toch naar om dit als hack te zien. Die hele beweging ziet er gewoon echt super verdacht uit

Edit2: voor de onwetenden :+ . Dit is geen aimbot, maar aimlock wat ik bedoel. Super obvious als die niet goed is geconfigureerd. In dat geval gebruik je als hacker een toets die je aim laat richten op de dichtstbijzijnde speler in de buurt van je crosshair. Als die supersnel staat afgesteld dan zie je zo’n snap zoals in dit filmpje. Sorry hoor maar voor mij is het duidelijk.

Edit3: zelfde te zien maar minder obvious rond 3:50. Waarom post je dit soort shit zelf vraag ik me dan af. Case closed.

Edit4: ik zeg niet dat je 100% zeker hebt gehacked. Maar die snap is imho gewoon iets dat “aimlock” roept.

[ Voor 55% gewijzigd door gotfurrr op 30-12-2017 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbound2147
gotfurrr schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 16:58:
[...]

Is dit shadowplay? Ik zeg niet dat de ban terecht is. Maar de beweging op 3:08-3:09 ziet er heel erg vreemd uit.

In cs zou dat namelijk gewoon een aimlock zijn. Zal het straks nog eens op een normaal scherm bekijken.

Edit: als dit shadowplay is dan is de diagonale beweging op 3:08-3:09 gewoon onnatuurlijk. Je aim snapped supersnel naar de speler toe, op 75% cancel je de snap en zie je dat je normale aim gewoon super traag is vergeleken met die snap. Ik zeg niet dat ik gelijk heb, maar ik neig er toch naar om dit als hack te zien. Die hele beweging ziet er gewoon echt super verdacht uit

Edit2: voor de onwetenden :+ . Dit is geen aimbot, maar aimlock wat ik bedoel. Super obvious als die niet goed is geconfigureerd. In dat geval gebruik je als hacker een toets die je aim laat richten op de dichtstbijzijnde speler in de buurt van je crosshair. Als die supersnel staat afgesteld dan zie je zo’n snap zoals in dit filmpje. Sorry hoor maar voor mij is het duidelijk.

Edit3: zelfde te zien maar minder obvious rond 3:50. Waarom post je dit soort shit zelf vraag ik me dan af. Case closed.

Edit4: ik zeg niet dat je 100% zeker hebt gehacked. Maar die snap is imho gewoon iets dat “aimlock” roept.
Ik poste dit op verzoek van een andere Tweaker. Ik ben niet van de hacks, nooit van gehouden. Voor mij haalt dit het hele punt van het spel er van af, dan is de kick er van af als je wint. Ik heb zelf in PUBG ook maar 1x gewonnen en man wat was ik blij. Het doet dan ook ontzettend zeer om zomaar gebanned te worden. Ik begrijp dat het er fishy uit ziet, dat ben ik compleet met je eens maar goed, alleen ik weet dat het niet zo is... Ik speel altijd met een headset op, als ik dan bijvoorbeeld een geluid rechts hoor kijk ik daar z.s.m naar, dat is ook precies wat er gebeurde. Niet meer, niet minder. Ik heb inmiddels een appeal ingedient, laat ze bij bluehole maar bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Unbound2147 schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 17:23:
[...]

Ik poste dit op verzoek van een andere Tweaker. Ik ben niet van de hacks, nooit van gehouden. Voor mij haalt dit het hele punt van het spel er van af, dan is de kick er van af als je wint. Ik heb zelf in PUBG ook maar 1x gewonnen en man wat was ik blij. Het doet dan ook ontzettend zeer om zomaar gebanned te worden. Ik begrijp dat het er fishy uit ziet, dat ben ik compleet met je eens maar goed, alleen ik weet dat het niet zo is... Ik speel altijd met een headset op, als ik dan bijvoorbeeld een geluid rechts hoor kijk ik daar z.s.m naar, dat is ook precies wat er gebeurde. Niet meer, niet minder. Ik heb inmiddels een appeal ingedient, laat ze bij bluehole maar bepalen.
Sorry, je crosshair maakt een snap die te snel is om natuurlijk te zijn. Kijk filmpjes van de beste aimer in dit spel, shroud. Geen enkele snap van hem is zo snel, direct, en stopt waarna zn aim super instabiel is vergeleken met die snap. , je crosshair beweegt gewoon te snel perfect in een rechte lijn richting tegenstander.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frackz
gotfurrr schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 17:27:
[...]

Sorry, je crosshair maakt een snap die te snel is om natuurlijk te zijn. Kijk filmpjes van de beste aimer in dit spel, shroud. Geen enkele snap van hem is zo snel, direct, en stopt waarna zn aim super instabiel is vergeleken met die snap. , je crosshair beweegt gewoon te snel perfect in een rechte lijn richting tegenstander.
Klopt. Ik heb hetzelfde gezien..maar kan ook recording lag zijn ofzo..? In ieder geval onnatuurlijk. (frack in "[PC] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds").

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Unbound2147
gotfurrr schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 17:27:
[...]

Nogmaals, ik begrijp dat het er zo uit ziet maar ik kan je verzekeren dat het niet het geval is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
frack schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 17:29:
[...]

Klopt. Ik heb hetzelfde gezien..maar kan ook recording lag zijn ofzo..? In ieder geval onnatuurlijk. (frack in "[PC] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds").
Zou kunnen nog idd. Had jouw post niet gezien trouwens, maar min of meer zelfde conclusie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwinwernars
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-09 22:59
Ik heb een vergelijkings video gemaakt over PUBG Beta en 1.0 en daarbij ook rekening gehouden met reshade gebruikers.

Alle settings zijn op low gezet, omdat het een spel is waarbij performance belangrijker is dan grafisch. Ook de manier van spelen is in de video goed te zien.

maximale FPS die je in de video ziet is 144, dit komt omdat ik tijdens het testen G-SYNC aan had staan (vergeten uit te doen :$)

Mocht je verder nog vragen hebben of tips, kun je altijd een berichtje sturen!

(Ik weet eigenlijk niet of het toegestaan is om eigen videos in deze thread te plaatsen, maar het leek me wel interessant voor de tweakers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:28
Unbound2147 schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 17:29:
[...]

Nogmaals, ik begrijp dat het er zo uit ziet maar ik kan je verzekeren dat het niet het geval is.
Mja dit argument is niet valabel.
Dat zegt nl elke hacker :)

Spijtig als je onterecht gebanned bent, steek het op alle andere hackers die hetzelfde roepen als jou maar effectief correct gebanned zijn.

Zelf vind ik het ook Idd heel suspicious, en zal eens kijken naar een aantal replays van mezelf. Als ik daar ook zo snaps zie, dan zou ik het al meer aannemen dat jou verhaal klopt en wil ik zelfs andere tweakers oproepen hetzelfde te doen, en eventueel onze filmpjes naar BH opsturen.
Maar ik verwacht eigenlijk dit NIET te zien, anders was het me wel opgevallen.
En ik denk niet dat BH je zomaar gebanned heeft. Die autolock macro zal wel gedetecteerd zijn door telkens een toets in te drukken waardoor de aim afzonderlijk van de muis bewoog, en BH zal dit zo wel gedetecteerd hebben, vermoed ik.

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
erwinwernars schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 18:46:
Ik heb een vergelijkings video gemaakt over PUBG Beta en 1.0 en daarbij ook rekening gehouden met reshade gebruikers.

[video]

Alle settings zijn op low gezet, omdat het een spel is waarbij performance belangrijker is dan grafisch. Ook de manier van spelen is in de video goed te zien.
Hmm als je je AA op ultra zet en post pro op medium, dan heb je echt geen reshade meer nodig.
Mss kan je die 2 eens vergelijken? Mijn game zonder enige aanpassing is momenteel echt scherp en kleuren zijn goed. Geen reshade, geen vibrance, geen ini config settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwinwernars
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-09 22:59
kazzzdafke schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 19:52:
[...]

Hmm als je je AA op ultra zet en post pro op medium, dan heb je echt geen reshade meer nodig.
Mss kan je die 2 eens vergelijken? Mijn game zonder enige aanpassing is momenteel echt scherp en kleuren zijn goed. Geen reshade, geen vibrance, geen ini config settings.
ik zal er eens naar kijken, thanks voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbound2147
kazzzdafke schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 19:26:
[...]

Mja dit argument is niet valabel.
Dat zegt nl elke hacker :)

Spijtig als je onterecht gebanned bent, steek het op alle andere hackers die hetzelfde roepen als jou maar effectief correct gebanned zijn.

Zelf vind ik het ook Idd heel suspicious, en zal eens kijken naar een aantal replays van mezelf. Als ik daar ook zo snaps zie, dan zou ik het al meer aannemen dat jou verhaal klopt en wil ik zelfs andere tweakers oproepen hetzelfde te doen, en eventueel onze filmpjes naar BH opsturen.
Maar ik verwacht eigenlijk dit NIET te zien, anders was het me wel opgevallen.
En ik denk niet dat BH je zomaar gebanned heeft. Die autolock macro zal wel gedetecteerd zijn door telkens een toets in te drukken waardoor de aim afzonderlijk van de muis bewoog, en BH zal dit zo wel gedetecteerd hebben, vermoed ik.
Ik snap dat je dat argument niet valabel vindt maar het is wel een feit, alleen der persoon in kwestie (in dit geval ikzelf) weet of het wel of niet zo is. Ik weet dat het niet zo is. Ik ga lekker mijn appeal afwachten en als deze niet word geaccepteerd, dan laat ik het er verder bij. Dan is voor mij het risico te groot dat ik weer onterecht gebanned ga worden. Dan speel ik wel lekker het F2P spel Fortnite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14
kazzzdafke schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 19:52:
[...]

Meh ik heb het uit en aan gezet maar ik merk nog steeds wel behoorlijk verschil tussen wel of geen reshade verscherping. Ook voor de kleur iets mooier heb ik het nog steeds aan.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
Unbound2147 schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 22:04:
[...]

Ik snap dat je dat argument niet valabel vindt maar het is wel een feit, alleen der persoon in kwestie (in dit geval ikzelf) weet of het wel of niet zo is. Ik weet dat het niet zo is. Ik ga lekker mijn appeal afwachten en als deze niet word geaccepteerd, dan laat ik het er verder bij. Dan is voor mij het risico te groot dat ik weer onterecht gebanned ga worden. Dan speel ik wel lekker het F2P spel Fortnite.
Ik hoop voor je dat je ban ongedaan gemaakt wordt. Zou zuur zijn als je onterecht eruit geknikkerd wordt en in feite 30 euro kwijt bent.

Trouwens, over cheaters gesproken, ik ben er de afgelopen paar weken echt geen meer tegengekomen. Héél soms wel het vermoeden dat iets shady is, maar geen overduidelijke cheaters meer. Dus het bannen werkt wel goed. Alleen jammer dat er dan soms wat false positives in sluipen. Maar goed, op een volume van 1,5 miljoen bans is dat niet heel gek natuurlijk :+ Dus hopelijk lost Bluehole het netjes op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Pfoe ik kom zoveel cheaters tegen vandaag, echt niet normaal. Check deze 2 wallhacks van vandaag;

https://www.twitch.tv/videos/214410852
https://www.twitch.tv/videos/214383516

Echt heel vervelend.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Xamsix schreef op maandag 1 januari 2018 @ 16:38:
Pfoe ik kom zoveel cheaters tegen vandaag, echt niet normaal. Check deze 2 wallhacks van vandaag;

Echt heel vervelend.
Kansloos zeg, wat een no-lifers!

Ik moet zeggen dat ik sinds 1.0 er geen last meer van heb, helaas bewijs jij dat ze er nog steeds zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bekse schreef op maandag 1 januari 2018 @ 16:45:
[...]

Kansloos zeg, wat een no-lifers!

Ik moet zeggen dat ik sinds 1.0 er geen last meer van heb, helaas bewijs jij dat ze er nog steeds zijn.
Third Person trekt ook veel meer cheaters dan First Person.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Tsurany schreef op maandag 1 januari 2018 @ 16:54:
[...]

Third Person trekt ook veel meer cheaters dan First Person.
Zal best, maar ik speel juist 3rd person.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Echt heel vervelend.
Wat is daar nou leuk aan :?

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke

Echt heel vervelend.
Wtf... zo obvious heb ik ze zelf nog nooit gehad 😳
Buiten de speedhack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toverdoos
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 17:14

Echt heel vervelend.
Ook ik lijk ze steeds vaker tegen te komen, zo ook degene in onderstaande recording.

Had al het vermoeden dat het niet helemaal klopte, bij het bekijken van de replay werd het aardig duidelijk.. Hoop dat ze een report button bij die replay functie inbouwen, dat zal vast helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Toverdoos schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 11:10:
[...]

Ook ik lijk ze steeds vaker tegen te komen, zo ook degene in onderstaande recording.

[video]
Had al het vermoeden dat het niet helemaal klopte, bij het bekijken van de replay werd het aardig duidelijk.. Hoop dat ze een report button bij die replay functie inbouwen, dat zal vast helpen.
Haha duurde even totdat ik doorhad wat de cheat was. Maar waarschijnlijk heeft hij dus de map kunnen activeren waar alle spelers zichtbaar op zijn, op de een of andere manier. Zonde dat de game zo gevoelig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricolores
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 22-09 11:47
Ik vind wel dat sinds de update de drawing distance precies lager is geworden.
Ik heb hem nochtans op "high" staan maar toch popt er nu en dan nog iets redelijk vlak voor mij op (een boom ofzo).

Nog iemand last van?

Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toverdoos
  • Laatst online: 18-09 17:14
Xamsix schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 11:30:
[...]

Haha duurde even totdat ik doorhad wat de cheat was. Maar waarschijnlijk heeft hij dus de map kunnen activeren waar alle spelers zichtbaar op zijn, op de een of andere manier. Zonde dat de game zo gevoelig is.
Je ziet hem rond 2:40 in het gebouw echt aimen op de nametags - die tijdens de match natuurlijk niet zichtbaar zijn - terwijl de spelers zelf echt niet te spotten zijn. Volgens mij is het iets meer dan een map activatie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRTNbos
  • Laatst online: 26-09 21:49
Dreifarben schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 11:52:
Ik vind wel dat sinds de update de drawing distance precies lager is geworden.
Ik heb hem nochtans op "high" staan maar toch popt er nu en dan nog iets redelijk vlak voor mij op (een boom ofzo).

Nog iemand last van?
Ja valt mij ook op. Met bomen heb ik niet zozeer problemen, wel dat het gras op redelijk korte afstand pas zichtbaar wordt. Staat bij mij op high voor zover ik uit mijn hoofd weet.

Onlangs heb ik daardoor een kill kunnen maken, niet helemaal netjes maar aangezien ik het niet als een hack zie wel gedaan. Persoon lag verderop in het gras, met normale view zag ik hem, maar met scoped werd het gras getekend. Daarom maar flink schieten vanuit de heup... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
Dat is niet cheaten. Dat het spel nou brak is daarin tjah. Het is niet alsof de community dit niet al aangegeven heeft.

Zo heb ik ook wel eens menig kill mogen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Toverdoos schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 11:54:
[...]

Je ziet hem rond 2:40 in het gebouw echt aimen op de nametags - die tijdens de match natuurlijk niet zichtbaar zijn - terwijl de spelers zelf echt niet te spotten zijn. Volgens mij is het iets meer dan een map activatie ;)
Ja true, viel me op idd. Alleen met schieten mist hij nog wel, dus een precieze aimbot is het dan ook weer niet. Het baart me wel zorgen, want dit is dan dus al een derde variant naast door muren springen en door muren schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 13:57
Gisteren mijn eerste PUBG sessie gehad! Moet zeggen; leuk spel, maar voelt mij nog wat te "leeg" aan. Heeft vast en zeker met mijzelf te maken (mapkennis), maar het viel me op dat ik zoveel aan het lopen was naar de "nieuwe cirkel", dat het vervelend begon te worden. Geen motoren, auto's of busjes in de buurt (1x motor gereden en 1 keer een VW-busje gehad in 3 uur speeltijd).

We waren in een squad van 3, waar 2 medespelers al helemaal bekend zijn met dit spel. De spanning is duidelijk voelbaar als je overblijft, maar soms is het echt geluk. Ik zat bij de laatste 4, zonder überhaupt iemand tegen te komen of te kunnen killen. Jammer, maar het concept is wel interessant.

Looten is ook wel echt luckbased helaas; ik vond in 2 complete dorpen alleen een hakmes, pistool en een politiehelm. Verder alleen maar kleding en ammo/addons voor wapens die ik niet had :+. Best frustrerend om dan iemand tegen te komen met een shotgun, sniper rifle of M16 met 8x scope.

[ Voor 6% gewijzigd door StealthyPeanut op 02-01-2018 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

StealthyPeanut schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 13:39:
Gisteren mijn eerste PUBG sessie gehad! Moet zeggen; leuk spel, maar voelt mij nog wat te "leeg" aan. Heeft vast en zeker met mijzelf te maken (mapkennis), maar het viel me op dat ik zoveel aan het lopen was naar de "nieuwe cirkel", dat het vervelend begon te worden. Geen motoren, auto's of busjes in de buurt (1x motor gereden en 1 keer een VW-busje gehad in 3 uur speeltijd).

We waren in een squad van 3, waar 2 medespelers al helemaal bekend zijn met dit spel. De spanning is duidelijk voelbaar als je overblijft, maar soms is het echt geluk. Ik zat bij de laatste 4, zonder überhaupt iemand tegen te komen of te kunnen killen. Jammer, maar het concept is wel interessant.

Looten is ook wel echt luckbased helaas; ik vond in 2 complete dorpen alleen een hakmes, pistool en een politiehelm. Verder alleen maar kleding en ammo/addons voor wapens die ik niet had :+. Best frustrerend om dan iemand tegen te komen met een shotgun, sniper rifle of M16 met 8x scope.
Er zijn wat basisdingen die je moet weten van PUBG, maar die het spel je niet uitlegt. Waaronder de maps en waar de kansen op high loot ligt. Die kleine dorpjes van +/- 5 huisjes zijn allemaal kansloos qua loot. En voertuigen spawnen alleen naast de weg, dus als je er een zoekt blijf in de buurt van wegen. Voor nieuwe spelers is het het beste om inderdaad eerst met ervaren in een squad te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-09 17:14

De nieuwe map( de woestijnmap ) is inderdaad een stuk groter waardoor de early game wat saaier is als op de oude map. Iets minder actie en in het begin veel rijden, voertuigen vind je vrij makkelijk, dus dat is wat beter zoeken denk ik. Meestal langs alle grote wegen en in dorpen kan je voertuigen vinden.

Als je in 2 hele steden niet meer ben tegengekomen, denk ik ook eerder dat aan je eigen lootkwaliteiten ligt :+ Je vindt bijna in elke stad wel 1 of 2 AR's of het moet echt heel gek lopen, een scope kan soms wat lastiger zijn. Al is de nieuwe map daar ook wat onoverzichtelijker in dan de oude hoor.

Geef het nog een paar uurtjes om er echt een beetje in te komen, zodra je wat meer mapkennis heb weet waar je naar toe moet, en waar je niet naar toe moet ;) Is het al een stuk leuker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Het is een spel met een vrij grote leercurve, je moet de map echt leren kennen en ook leren om te gaan met situaties. Het duurt even voor je een speelstijl ontwikkelt die goed bij je past.
Na een tijd weet je veel beter waar voertuigen te vinden zijn en waar goede loot te vinden is.

Wel zal dit altijd een game blijven die erg saai aan kan voelen bij vlagen. Gisteren bijvoorbeeld een potje gehad waarbij we in de top 10 van duo pas voor het eerst een ander team zagen. Dan zit je al 20 minuten te spelen zonder enige spanning. En zo ver waren we echt niet gevlogen. Echter ook potjes gehad waarbij we constant gevechten hebben omdat de cirkel precies in het pad van het vliegtuig zit en daardoor iedereen bij elkaar blijft.

Naarmate je vaker speelt zal je ook merken dat geluk veel minder invloed gaat hebben op het resultaat en de vaardigheid om situaties naar je hand te zetten veel belangrijker wordt.

En als je echt veel actie wilt kan je ook naar de drukke plaatsen springen zoals Pochinki op Erangel of Hacienda op Miranmar. Dat kan echter ook een zeer snelle death opleveren als jij enkel een pistol vind met een backpack terwijl je tegenstander in het huis naast je een AR met level 2 armor vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
MeltedForest schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 13:47:
[...]
Er zijn wat basisdingen die je moet weten van PUBG, maar die het spel je niet uitlegt. Waaronder de maps en waar de kansen op high loot ligt. Die kleine dorpjes van +/- 5 huisjes zijn allemaal kansloos qua loot. En voertuigen spawnen alleen naast de weg, dus als je er een zoekt blijf in de buurt van wegen. Voor nieuwe spelers is het het beste om inderdaad eerst met ervaren in een squad te spelen.
Ja daarom, dat komt vanzelf met meer ervaring :). Het looten zelf is wel leuk en geeft iedereen dezelfde kans bij aanvang. Niet dat je met 100 uur een betere gun hebt; iedereen begint met dezelfde basis.
jantje 2 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 13:47:
[...]
De nieuwe map( de woestijnmap ) is inderdaad een stuk groter waardoor de early game wat saaier is als op de oude map. Iets minder actie en in het begin veel rijden, voertuigen vind je vrij makkelijk, dus dat is wat beter zoeken denk ik. Meestal langs alle grote wegen en in dorpen kan je voertuigen vinden.
Noted!
Als je in 2 hele steden niet meer ben tegengekomen, denk ik ook eerder dat aan je eigen lootkwaliteiten ligt :+ Je vindt bijna in elke stad wel 1 of 2 AR's of het moet echt heel gek lopen, een scope kan soms wat lastiger zijn. Al is de nieuwe map daar ook wat onoverzichtelijker in dan de oude hoor.
2 dorpen waren het met best wat huisjes. Geen steden denk ik. Er lag nog wel eenzelfde shotgun 3x, dus die heb ik toen maar als wapen genomen.
Geef het nog een paar uurtjes om er echt een beetje in te komen, zodra je wat meer mapkennis heb weet waar je naar toe moet, en waar je niet naar toe moet ;) Is het al een stuk leuker.
Zeker; meer uren in de map steken en gewoon ervaring opdoen.
Tsurany schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 13:53:
[...]

Het is een spel met een vrij grote leercurve, je moet de map echt leren kennen en ook leren om te gaan met situaties. Het duurt even voor je een speelstijl ontwikkelt die goed bij je past.
Na een tijd weet je veel beter waar voertuigen te vinden zijn en waar goede loot te vinden is.

Wel zal dit altijd een game blijven die erg saai aan kan voelen bij vlagen. Gisteren bijvoorbeeld een potje gehad waarbij we in de top 10 van duo pas voor het eerst een ander team zagen. Dan zit je al 20 minuten te spelen zonder enige spanning. En zo ver waren we echt niet gevlogen. Echter ook potjes gehad waarbij we constant gevechten hebben omdat de cirkel precies in het pad van het vliegtuig zit en daardoor iedereen bij elkaar blijft.

Naarmate je vaker speelt zal je ook merken dat geluk veel minder invloed gaat hebben op het resultaat en de vaardigheid om situaties naar je hand te zetten veel belangrijker wordt.

En als je echt veel actie wilt kan je ook naar de drukke plaatsen springen zoals Pochinki op Erangel of Hacienda op Miranmar. Dat kan echter ook een zeer snelle death opleveren als jij enkel een pistol vind met een backpack terwijl je tegenstander in het huis naast je een AR met level 2 armor vind.
Ja dat kan ik me ook goed voorstellen; mapkennis, skill en wapenkennis is erg belangrijk. Als je weet welke scopes waarop mogen, dan ben je binnen 5 seconde klaar in een huis. Ik doe er een halve minuut over :+ .

Maar de game heeft me wel genoeg geboeid om lekker bezig te blijven. Elke pot is wel weer spannend in het begin omdat elke keer compleet anders kan zijn.

Andere vraag; Spelen jullie 1st of 3th person? En waarom?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
StealthyPeanut schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 14:01:
2 dorpen waren het met best wat huisjes. Geen steden denk ik. Er lag nog wel eenzelfde shotgun 3x, dus die heb ik toen maar als wapen genomen.
Dorpen zou ik als squad snel over slaan, loot kwaliteit is matig en de kwantiteit is erg laag.
Ja dat kan ik me ook goed voorstellen; mapkennis, skill en wapenkennis is erg belangrijk. Als je weet welke scopes waarop mogen, dan ben je binnen 5 seconde klaar in een huis. Ik doe er een halve minuut over :+ .
Klopt, zodra je de wapens en attachments kent kan je een stuk sneller looten. Daarnaast zou ik altijd meer attachments meenemen dan je denkt nodig te hebben. Ze nemen in het begin weinig ruimte mee en als je het juiste wapen vind dan heb je ze alvast. Zo neem ik altijd AR en sniper attachments mee ondanks dat ik het specifieke wapen nog niet heb.
Andere vraag; Spelen jullie 1st of 3th person? En waarom?
Vrijwel exclusief first person, ik vind het spelen in third person zo ontzettend kansloos aanvoelen. Je komt dan vaak in situaties terecht waar of jij of de tegenstander een enorm voordeel heeft simpelweg door achter een object te kruipen en er langs of overheen te kijken.

Third person hoort simpelweg niet in een competitieve shooter thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Tsurany schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 14:29:
[...]
Klopt, zodra je de wapens en attachments kent kan je een stuk sneller looten. Daarnaast zou ik altijd meer attachments meenemen dan je denkt nodig te hebben. Ze nemen in het begin weinig ruimte mee en als je het juiste wapen vind dan heb je ze alvast. Zo neem ik altijd AR en sniper attachments mee ondanks dat ik het specifieke wapen nog niet heb.
Dat is wel een goeie inderdaad; ga ik ook wat vaker doen. Moet wel zorgen dat ik sneller een backpack lvl2 ga tegenkomen! Duurt vaak heel erg lang :o
Vrijwel exclusief first person, ik vind het spelen in third person zo ontzettend kansloos aanvoelen. Je komt dan vaak in situaties terecht waar of jij of de tegenstander een enorm voordeel heeft simpelweg door achter een object te kruipen en er langs of overheen te kijken.

Third person hoort simpelweg niet in een competitieve shooter thuis.
Mee eens. Third Person mag wat mij betreft in games als GTA of Metal Gear Solid blijven, maar niet in zo'n soort game. Je hebt een mega voordeel als je achter een object zit; voelt haast als cheaten. Wel erg blij dat het niet door elkaar mogelijk is in 1 game ;) . Zo kan iedereen kiezen wat hij of zij graag wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Je zult in squads meer gebouwen nodig hebben omdat je voor 4 man loot moet vinden. Dat lukt idd vaak niet volledig in een klein dorpje, dus wil je zeker zijn dat je redelijke loot krijgt of verkrijgt, dan zal je risico moeten nemen in drukker bezochte plekken of eerst auto vinden en dan naar stad buiten de dropzone gaan. als je vaak loopt dan is eerst het zoeken van een voertuig handiger dan eerst te looten en dan pas te zoeken. Het kost je soms wat tijd, helemaal als je dan buiten de cirkel looten gaat maar de eerste cirkel is dan nog wel prima te overleven voor een minuut of wat, zolang je zorgt voor genoeg meds. Het is beetje aanvoelen wat wel of niet lukt.
Qua looten is het ook een kwestie hier efficiënt in te worden, zorg dat je niet alles en elk hoekje bekijkt, snel in een kamer kijken zie je meestal wel of er wat nuttigs ligt.
Prio 1 wapen, dan armor dan rugzak dan meds dan de rest. Mocht je absoluut zeker weten alleen te zijn dan kan je iets rustiger aan looten en gewoon de kamers afgaan. Probeer ook niet alles meteen te vinden, het loont vaak veel meer kills te maken en daarvan loot te krijgen dan alles zelf vinden, vaak zit je ook nog met het feit dat je loot groepen hebt in een bepaalde stad, dwz voornamelijk zelfde soort loot, dus pistol/shotgun/rugzakken of AR/vests/grenades of iets dergelijks, en dus vaak maar de helft van wat je wil qua loot kan vinden. Grotere steden hebben dat minder ivm meer lootspawns maar je zult bijna nooit alles qua attachements en meds etc vinden.

[ Voor 38% gewijzigd door SouLLeSSportal op 02-01-2018 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bennnie
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16:25
Ik speelde gister een potje sqauds. Mijn teamgenoten zijn dood en ik heb 2 kills. Ik ga naar een huis toe, en kill daar solo 3 man. Ik neem hun loot, en er komen 2 motoren aangereden met elk 2 man erop. Ik knock 2 man, en ga naar de bovenste verdieping. En ineens ben ik dood. Geen flauw idee waarvandaan. Op ich ben ik heel blij met de killcam en replay, maar in dit geval zorgt het voor meer nieuwe vragen dan voor antwoorden.

Wat denken jullie, cheat of bug?
YouTube: PUBG Bug or cheat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:57

Ankh

|true

Het lijkt op een bug/desync, want hij aimt naar je positie van paar sec geleden. Met een cheat zou hij direct naar je toe kijken.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
Ik probeer altijd duo-FPP te spelen, enkel, de allereerste keer dat ik dit probeerde kwam ik met een random teammate (zo hoort t ook) en ging alles goed met de VOIP ook, alleen sindsdien kom ik altijd solo in duo-fpp zonder teammaat of wat dan ook. Is dit bugged of doe ik wat verkeerd met de instellingen?

[ Voor 7% gewijzigd door Ekstergroen op 02-01-2018 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawaai
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 21:45

lawaai

www.oldskoolnl.nl

Ik heb al het forum van PUBG zelf t zitten posten, maar misschien dat er hier mensen ook last van hebben en misschien een fix hebben.
Ik speel met een K360 tb en MX master mouse via 1 universele adapter en heb tijdens het spel (lijkt altijd te gebeuren als het spannend wordt ;-) ) dat mijn muis en keyboard opeens gaan laggen/ freezen / niet reageren... en dan ineens weer wel en het wordt onspeelbaar, soms doet ie het even weer.. meestal ben ik dan al dood omdat de cirkel dan redelijk klein is.

Heb een nieuwe PC
Alle nieuwe drivers en win10...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craftop
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-09 09:04
Voor het geval dat iemand denkt: 'cheaters zijn er niet meer...'
YouTube: PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS Killed by Cheater

AMD Ryzen 7 5800X3D - MSI RTX 3080 Gaming X Trio - 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600 MHz - Oculus Quest 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
Cheaters blijf je toch wel houden, hoe hard je best je ook doet. Maar het is nu echt een héél stuk minder dan een tijdje terug. Waar je toen echt massa's cheaters had kom je ze nu nog slechts sporadisch tegen. Het probleem is dat het bijzonder lastig is er wat tegen te doen. Bij elke maatregel die je neemt zullen cheaters weer andere methoden gaan gebruiken die een tijdje ongedetecteerd blijven. Kat en muis-spel dat voor cheaters gelukkig naarmate de tijd vordert lastiger wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-09 08:10
SomerenV schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 23:48:
[...]

Cheaters blijf je toch wel houden, hoe hard je best je ook doet. Maar het is nu echt een héél stuk minder dan een tijdje terug. Waar je toen echt massa's cheaters had kom je ze nu nog slechts sporadisch tegen. Het probleem is dat het bijzonder lastig is er wat tegen te doen. Bij elke maatregel die je neemt zullen cheaters weer andere methoden gaan gebruiken die een tijdje ongedetecteerd blijven. Kat en muis-spel dat voor cheaters gelukkig naarmate de tijd vordert lastiger wordt.
Mwoah, het aantal cheaters lijkt nu wel weer toe te nemen. Het was even rustig, maar kom bij diverse potjes toch nog een redelijk aantal cheaters tegen en dat terwijl ik niet extreem veel speel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirLct
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23:50
lawaai schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 22:26:
Ik heb al het forum van PUBG zelf t zitten posten, maar misschien dat er hier mensen ook last van hebben en misschien een fix hebben.
Ik speel met een K360 tb en MX master mouse via 1 universele adapter en heb tijdens het spel (lijkt altijd te gebeuren als het spannend wordt ;-) ) dat mijn muis en keyboard opeens gaan laggen/ freezen / niet reageren... en dan ineens weer wel en het wordt onspeelbaar, soms doet ie het even weer.. meestal ben ik dan al dood omdat de cirkel dan redelijk klein is.

Heb een nieuwe PC
Alle nieuwe drivers en win10...
Probeer even een normale muis (niet draadloos)

Life is too short to drive boring cars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Tijgertje schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 08:06:
[...]

Mwoah, het aantal cheaters lijkt nu wel weer toe te nemen. Het was even rustig, maar kom bij diverse potjes toch nog een redelijk aantal cheaters tegen en dat terwijl ik niet extreem veel speel.
Het aantal mensen dat miraculeus weet in welke kamer ik in de gebouw zit is de afgelopen 2 weken ontzettend toegenomen. Gisteravond ook weer. Land ik als enige in een klein stadje, ben ik een kleine 4 minuten aan het looten, doe een deur open naar een kamertje en op dat moment word ik met een SKS door het raam vanaf een meter of 300 uitgeschakeld terwijl ik vol lvl 3 was. Redelijk frustrerend, maar zal hopelijk wel weer gefixed worden. Reporten en maar weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
.

[ Voor 100% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-09 08:10
Deleon78 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 12:16:
Hoi. Ik ben die eikel die je van 300 meter door het raam schiet. Dat lvl3 armor niet werkt kan ik niet helpen. Dat je denkt dat je alleen bent kan ik niet helpen. Maar niet iedereen die een mooie shot maakt is gelijk een cheater.
Ik hoor wel heel veel vermoedens van cheats waar ik zou zeggen: nice shot!
"Let it go, let it gooooo"

Anyway, FPP: ik ben in de (te) vele uren die ik er in heb zitten slechts 1x een cheater tegengekomen (speedhack).
Game on!
Gelukkig hebben we daar de replay voor tegenwoordig. Kun je vrij snel zien of het legit is of niet.

Wees er blij mee dat je er maar een tegen bent gekomen zou ik zeggen _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik vind het zelf erg lastig uitspraken over te nemen van mensen over cheaters als ik ze zelf amper tot niet tegen kom. Je merkt vaak dat spelers veel te snel iemand voor cheater uit maken simpelweg omdat ze neergeschoten zijn door iemand op een manier die ze zelf niet voor elkaar zouden kunnen krijgen. Ik wil niet zeggen dat dit in alle gevallen zo is maar veel meldingen neem ik toch zeker met een korrel zout.

Vooral als mensen op de replay feature gaan vertrouwen zonder te begrijpen hoe die werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
Deleon78 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 12:16:
Hoi. Ik ben zo'n gast die je van 300 meter door het raam schiet. Dat lvl3 armor niet werkt kan ik niet helpen. Dat je denkt dat je alleen bent kan ik niet helpen. Maar niet iedereen die een mooie shot maakt is gelijk een cheater.
Ik hoor wel heel veel vermoedens van cheats waar ik zou zeggen: nice shot!
"Let it go, let it gooooo"

Anyway, FPP: ik ben in de (te) vele uren die ik er in heb zitten slechts 1x een cheater tegengekomen (speedhack).
Game on!
Ik kom ook niet op dit forum voor hulp van figuren als jij, don't worry.
Tsurany schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 12:24:
Ik vind het zelf erg lastig uitspraken over te nemen van mensen over cheaters als ik ze zelf amper tot niet tegen kom. Je merkt vaak dat spelers veel te snel iemand voor cheater uit maken simpelweg omdat ze neergeschoten zijn door iemand op een manier die ze zelf niet voor elkaar zouden kunnen krijgen. Ik wil niet zeggen dat dit in alle gevallen zo is maar veel meldingen neem ik toch zeker met een korrel zout.

Vooral als mensen op de replay feature gaan vertrouwen zonder te begrijpen hoe die werkt...
Ik denk dat het ook veel te maken heeft met welk type game je speelt. FPP squad zal het meestal wel meevallen denk ik. Maar 3rd person solo zal je 't meer zien. En het is ook niet dat ik elk potje er 1 of meerdere tegenkom, maar die van gister was overduidelijk een cheater in de replay.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deleon78
.

[ Voor 105% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Tsurany schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 12:24:

Eens.

Bij PUBG weet ik het nog niet, maar bij BF3 stond ik (zonder te patsen) in 9 van de 10 potjes bovenaan met een k/d van 2,5 of hoger en met een SPM van +700. (totaal niet cheaterwaardig met de juiste hacks imho). Zonder dat mensen me kenden of hadden zien spelen, was ik direct een cheater. Ook met een 1 op 1 gevecht delfden ze dan vaak het onderspit en was ik een cheater. Ook vaak gekicked, terwijl ik nog nooit een hack heb gebruikt.

Zonde, maar ik moest er altijd wel om lachen. :9 Vaak gewoon onkunde of onbegrip van de speler zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
.

[ Voor 117% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gotfurrr
volgens mij zijn de meeste filmpjes van cheaters die hier gepost worden ook wel duidelijk toch? dat iemand zelden hackers tegen komt is nogal een mager argument om te beweren dat er dan ook weinig hackers zijn.

Daarbij komt dan ook de conclusie dat die andere spelers dan geen verstand hebben van de game, wat ik ook niet erg sterk vind.

ik denk dat er in elke game veel meer gecheat wordt dan dat je zelf vermoed, je hebt de hele duidelijke hacks, maar daarnaast heb je ook de hacks die een speler gewoon helpt zonder dat het duidelijk is dat diegene cheat.

En in dat laatste zit zeg maar de mogelijke irritatie bij mij iig, bij obvious hacks mag er uitgebreid gehuild worden :+, maar bij twijfelachtige zaken moet je gewoon den muil houden en je verlies nemen als een man, of vrouw. of het. anyhoe, ik dwaal af. Maar het komt er op neer dat je gewoon zelf headshots moet schieten. toch. ;w

en verder gewoon lief doen in 2018. :z

:O

verder nog een csgo verhaal:
heb lang gespeeld op esea, die hadden in die tijd (en nu nog denk ik) de beste anti cheat. Je kon in die tijd mensen op je eigen verdachten-lijstje zetten, zodat je niet meer in hetzelfde team zou komen als die speler.

Je had een redelijk bekende niet te detecteren cheat, die opeens door Valve WEL werd ontdekt (hoera, VAC was een keer eerder dan ESEA). Kennis werd gedeeld met ESEA en hopla banwave.

Uiteindelijk ongeveer 30% (niet alleen van die banwave) op mijn lijstje was uiteindelijk ook een echte cheater, daarmee wil ik zeggen dat je erg lastig kan inschatten of iemand cheat, in de meeste gevallen is diegene die jou killed gewoon beter (op dat moment) :z

[ Voor 26% gewijzigd door gotfurrr op 03-01-2018 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
.

[ Voor 99% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
De meeste die hier regelmatig posten spelen ook 1st person waar het aantal cheaters over het algemeen wat lager ligt tov 3rd person. Dat levert al wat verschil op hoeveel cheaters je zou zijn tegengekomen. Ik heb er nog niet zoveel gezien de laatste tijd moet ik zeggen, paar twijfelgevallen maar de killcam gaf daarin geen uitsluitsel helaas. Vaak zat het dan in een lucky hs of desync waardoor hits van zijn kant iets eerder aan kwamen dan mijn shots. Shit happens. het speelt voor nu op zich redelijk al blijft het soms raar wanneer hits toch niet raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gotfurrr schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 13:21:
volgens mij zijn de meeste filmpjes van cheaters die hier gepost worden ook wel duidelijk toch? dat iemand zelden hackers tegen komt is nogal een mager argument om te beweren dat er dan ook weinig hackers zijn.

Daarbij komt dan ook de conclusie dat die andere spelers dan geen verstand hebben van de game, wat ik ook niet erg sterk vind.
Daar tegenover staan ook filmpjes die gepost worden waarbij iemand beschuldigd werd terwijl achteraf bleek dat het helemaal geen cheater was maar het om legitieme kills ging.

En ik merk dat zodra er in een gaming community naar boven komt dat er cheaters aanwezig zijn in de game mensen opeens veel sneller geneigd zijn om te claimen dat een tegenstander een cheater was. Tegenover elke legitieme cheater staat een veelvoud aan onjuiste hackusations.

Daarnaast zie ik dat erg weinig spelers door hebben dat de replay functionaliteit clientside is. Dat betekent dat je niet ziet wat een tegenstander doet maar wat jouw client denkt dat een tegenstander doet.

Nieuw support systeem: https://pubgsupport.zendesk.com/hc/en-us

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
Mja, 1.5 miljoen bans voor cheating is natuurlijk maar peanuts....en mag geminimaliseerd worden.. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kazzzdafke schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 14:03:
Mja, 1.5 miljoen bans voor cheating is natuurlijk maar peanuts....en mag geminimaliseerd worden.. :F
Hoeveelheid bans is redelijk irrelevant, het gaat om het aantal cheaters dat actief speelt en nog geen ban ontvangen heeft. Die cheaters beïnvloeden namelijk de gameplay, iemand die een ban ontvangen heeft niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
Tsurany schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 14:10:
[...]

Hoeveelheid bans is redelijk irrelevant, het gaat om het aantal cheaters dat actief speelt en nog geen ban ontvangen heeft. Die cheaters beïnvloeden namelijk de gameplay, iemand die een ban ontvangen heeft niet meer.
You kidding??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Laatst online: 26-09 20:43
1,5 miljoen mensen die gebanned zijn, wil niet zeggen dat ze ook allemaal gecheat hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gotfurrr
corporalnl schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 14:33:
1,5 miljoen mensen die gebanned zijn, wil niet zeggen dat ze ook allemaal gecheat hebben.
1,5 miljoen bans door battleye.

dat zijn 1,5 miljoen accounts waarop is ingelogd, gespeeld en gehacked (volgens Battleye dan).

bovendien wordt er niet ge-insta-banned, dus alle accounts die zijn gebanned hebben gegarandeerd voor overlast gezorgd voor andere spelers.

edit: als het 1,5 miljoen bans waren door bluehole dan had je gelijk. dit zijn echter battleye bans = hacks.

[ Voor 10% gewijzigd door gotfurrr op 03-01-2018 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
.

[ Voor 98% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:20 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Uthog
  • Laatst online: 20-08-2024
Niet ergens tegenaanrijden hetzij een tegenstander?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, je argument is gewoon irrelevant. De hoeveelheid bans zeggen namelijk niks over de hoeveelheid cheaters die nog actief zijn. Je kan hoogstens historische data gebruiken om een poging te doen het aantal bans per dag te berekenen. Dat geeft je echter nog niet het aantal actieve cheaters. En je hebt dan alsnog te weinig gegevens om te bepalen voor hoeveel overlast die spelers exact hebben gezorgd en hoeveel matches ze hebben beïnvloed.

Kortom, het aantal bans is niet heel relevant als je wilt bediscussiëren hoeveel matches beïnvloed worden door cheaters en wat de kans is een cheater tegen te komen.

Overigens wil ik ook niet beargumenteren dat de game cheater-vrij is of dat er heel weinig cheaters zijn. Ik wil enkel aangeven dat ik zelf relatief weinig cheaters mee maak op zowel EU als NA duo/squad FPP servers en dat het verleden wel heeft laten zien dat lang niet iedereen die voor cheater uitgemaakt wordt ook echt een cheater is. Zowel in deze game als vele andere shooters maak ik mee dat heel snel geroepen wordt dat iets echt niet klopt of dat iemand echt wel moet cheaten terwijl achteraf blijkt dat dit gewoon niet zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-09 16:41
Tsurany schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 14:45:
[...]

Nee, je argument is gewoon irrelevant. De hoeveelheid bans zeggen namelijk niks over de hoeveelheid cheaters die nog actief zijn. Je kan hoogstens historische data gebruiken om een poging te doen het aantal bans per dag te berekenen. Dat geeft je echter nog niet het aantal actieve cheaters. En je hebt dan alsnog te weinig gegevens om te bepalen voor hoeveel overlast die spelers exact hebben gezorgd en hoeveel matches ze hebben beïnvloed.

Kortom, het aantal bans is niet heel relevant als je wilt bediscussiëren hoeveel matches beïnvloed worden door cheaters en wat de kans is een cheater tegen te komen.

Overigens wil ik ook niet beargumenteren dat de game cheater-vrij is of dat er heel weinig cheaters zijn. Ik wil enkel aangeven dat ik zelf relatief weinig cheaters mee maak op zowel EU als NA duo/squad FPP servers en dat het verleden wel heeft laten zien dat lang niet iedereen die voor cheater uitgemaakt wordt ook echt een cheater is. Zowel in deze game als vele andere shooters maak ik mee dat heel snel geroepen wordt dat iets echt niet klopt of dat iemand echt wel moet cheaten terwijl achteraf blijkt dat dit gewoon niet zo is.
Over 322,000 cheaters have been banned from PUBG so far, more than twice as many as posted by @PLAYERUNKNOWN just a month ago.
— BattlEye (@TheBattlEye) October 13, 2017

Daar zijn dus in zeg 3 maanden tijd 1,2 miljoen bijgekomen, dat is nogal eens wat, > 130.000 per dag.

Daarnaast was er dat bericht van bluehole dat er tot 46.000 spelers (toendertijd ongeveer 2% van de playerbase) per dag worden geband. Als het in dat tempo doorgaat, kan je er rustig vanuit gaan dat er nog steeds meer dan genoeg rond moeten lopen, ook al heb je dat niet zwart op wit. :)

Natuurlijk zit het gros ongetwijfeld in China en in TPP solo, maar deze cijfers helpen het vertrouwen in de game niet mee, dat kan je mensen moeilijk kwalijk nemen. Helemaal omdat afgezien van de hele obvious boys, het vaak lastig oordelen is of dubieuze deaths nou pech/lag/cheats zijn door de staat van de game.

Het voordeel van PUBG is wel dat je binnen een paar seconden weer in een game zit en je die dubieuze death in no-time weer vergeten bent. Hoe dan ook, in Squad/Duo FFP is het wat mij betreft in elk geval nog geen game-breaking issue, met een rank ergens in de middenmoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 15:10:
[...]

Over 322,000 cheaters have been banned from PUBG so far, more than twice as many as posted by @PLAYERUNKNOWN just a month ago.
— BattlEye (@TheBattlEye) October 13, 2017

Daar zijn dus in zeg 3 maanden tijd 1,2 miljoen bijgekomen, dat is nogal eens wat, > 130.000 per dag.

Daarnaast was er dat bericht van bluehole dat er tot 46.000 spelers (toendertijd ongeveer 2% van de playerbase) per dag worden geband. Als het in dat tempo doorgaat, kan je er rustig vanuit gaan dat er nog steeds meer dan genoeg rond moeten lopen, ook al heb je dat niet zwart op wit. :)

Natuurlijk zit het gros ongetwijfeld in China en in TPP solo, maar deze cijfers helpen het vertrouwen in de game niet mee, dat kan je mensen moeilijk kwalijk nemen. Helemaal omdat afgezien van de hele obvious boys, het vaak lastig oordelen is of dubieuze deaths nou pech/lag/cheats zijn door de staat van de game.

Het voordeel van PUBG is wel dat je binnen een paar seconden weer in een game zit en je die dubieuze death in no-time weer vergeten bent. Hoe dan ook, in Squad/Duo FFP is het wat mij betreft in elk geval nog geen game-breaking issue, met een rank ergens in de middenmoot.
Het aantal bans per dag zijn er zeker veel, dat ben ik met je eens. Echter hebben we gewoon te weinig informatie om op betrouwbare wijze te kunnen berekenen wat de kans is dat zo'n cheater in jouw game terecht komt. Wellicht gebruiken ze public hacks die binnen een paar minuten voor een ban zorgen, dan heb je erg weinig last van een dergelijke cheater. Maar wellicht hebben ze al maanden lang hun gang kunnen gaan, dan is de overlast enorm.

En dat is mijn punt, zulke getallen zijn erg lastig te vertalen naar de praktijk ervaring. En als ik dan zelf eigenlijk nooit echt obvious cheaters tegen kom sta ik er zelf wat sceptisch in. Wellicht dat ze allemaal op TPP rondlopen, dat zou nog een verklaring kunnen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SomerenV
theHoff schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:35:
[...]

Het aantal mensen dat miraculeus weet in welke kamer ik in de gebouw zit is de afgelopen 2 weken ontzettend toegenomen. Gisteravond ook weer. Land ik als enige in een klein stadje, ben ik een kleine 4 minuten aan het looten, doe een deur open naar een kamertje en op dat moment word ik met een SKS door het raam vanaf een meter of 300 uitgeschakeld terwijl ik vol lvl 3 was. Redelijk frustrerend, maar zal hopelijk wel weer gefixed worden. Reporten en maar weer verder.
Muah, dat is niet direct een cheater. Ik heb ook wel eens dat ik op afstand iemand aan het volgen ben die aan het looten is. Zodra ik dan m'n kans schoon zie los ik een schot. Voor die persoon komt dat geheel onverwachts want hoe kan ik weten waar hij is? Nou, puur door hem te volgen een minuutje lang. Die hebben dan vaak ook geen flauw idee waar het vandaan komt waardoor een kill maken erg makkelijk wordt, zelfs op afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-09 16:41
Tsurany schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 15:19:
[...]

Het aantal bans per dag zijn er zeker veel, dat ben ik met je eens. Echter hebben we gewoon te weinig informatie om op betrouwbare wijze te kunnen berekenen wat de kans is dat zo'n cheater in jouw game terecht komt. Wellicht gebruiken ze public hacks die binnen een paar minuten voor een ban zorgen, dan heb je erg weinig last van een dergelijke cheater. Maar wellicht hebben ze al maanden lang hun gang kunnen gaan, dan is de overlast enorm.

En dat is mijn punt, zulke getallen zijn erg lastig te vertalen naar de praktijk ervaring. En als ik dan zelf eigenlijk nooit echt obvious cheaters tegen kom sta ik er zelf wat sceptisch in. Wellicht dat ze allemaal op TPP rondlopen, dat zou nog een verklaring kunnen zijn.
Dát en we hebben geen idee hoe er wordt gecheat of wat er uberhaubt allemaal mogelijk is. Als mensen alleen hun inventory bij elkaar zouden cheaten (direct inventory spawnen of van buiten huizen zichtbaar maken), of een subtiele minimap hack, of minuscule recoil compensatie, of alleen voertuigen zichtbaar maken bij het parachutespringen, of kunstmatig packet loss veroorzaken en zo kan ik er nog een hele hoop verzinnen wat mij als speler niet op zou vallen.

Echt obvious aimbot/speedhacks etc ben ik misschien maar 3 keer tegen gekomen. Maar als ik er aan terug denk hoevaak ik met meerdere personen land en de ander keer op keer nét toevallig wel direct het huis met de goede loot in loopt (ook al is dat niet persé het huis met de beste loot kans) of in hetzelfde gebouw instant naar de kamer loopt met de assault rifle, dan zitten er genoeg akelig toevallige momenten tussen wat niet hard te maken valt, maar niet goed aanvoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Same. Ik ga dit topic maar laten voor wat het is, het elitisme begint bizarre vormen aan te nemen hier. Gisteren nog twee van de vijf squad games overduidelijke cheaters gezien. Ik vermoed dat sommigen het normaal vinden als iemand je hele squad op 400m door een berg heen kan tracken zonder je gezien of gehoord te kunnen hebben, om je vervolgens razendsnel een headshot te geven als je hoofd nog juist niet zichtbaar is door het gras. Ach ja, zoiets verzin ik, of het wordt op een "creatieve" manier verworpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
Phuncz schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 15:56:
[...]

Same. Ik ga dit topic maar laten voor wat het is, het elitisme begint bizarre vormen aan te nemen hier. Gisteren nog twee van de vijf squad games overduidelijke cheaters gezien. Ik vermoed dat sommigen het normaal vinden als iemand je hele squad op 400m door een berg heen kan tracken zonder je gezien of gehoord te kunnen hebben, om je vervolgens razendsnel een headshot te geven als je hoofd nog juist niet zichtbaar is door het gras. Ach ja, zoiets verzin ik, of het wordt op een "creatieve" manier verworpen.
Er zijn er inderdaad een aantal met het Stockholmsyndroom volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
theHoff schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:16:
[...]

Er zijn er inderdaad een aantal met het Stockholmsyndroom volgens mij.
Want dit soort posts voegen wel iets toe.
Als ik vind dat er maar weinig van mijn games worden aangetast door cheaters, dan betekent dat nog niet dat ik het ok vind dat mensen cheaten.
Ik zie zelden cheaters, en het valt me wel op dat de mensen die veel cheaters zien ook net die spelers zijn die amper games winnen.
Als er zoveel cheaters zijn, waarom heb ik er dan amper tot geen last van en jullie wel?

[ Voor 45% gewijzigd door unfor op 03-01-2018 16:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Stel je toch niet zo aan man, gelijk met "elitisme" gaan schermen _O-

Niemand zegt dat de game vrij is van cheaters en niemand zegt dat alle ervaringen onjuist zijn en er een logische verklaring voor is. Enige wat gezegd wordt is dat het aantal cheaters vermoedelijk niet zo hoog is als door sommigen gesuggereerd wordt en dat niet alle "rare" situaties meteen betekent dat er een cheater was.

Heb jij nooit eens iemand stiekem gevolgd terwijl hij aan het looten was om hem daarna bij de deur op te wachten? Heb jij nooit iemand met een Kar98K een headshot gegeven terwijl hij met 150km/u voorbij kwam rijden op een motor? Wat aan jouw kant misschien wel een knap staaltje skills was of wellicht juist een geval van puur geluk kan door de andere speler eenvoudig (en onterecht) als cheaten aangemerkt worden.

Natuurlijk moeten we niet gaan ontkennen dat er daadwerkelijk gecheat wordt. Daarvan is genoeg bewijs terug te vinden, zowel hier als op andere communities. Aan de andere kant moeten we ook niet te vaak (zonder goede onderbouwing) roepen dat iemand cheat simpelweg omdat de situatie verdacht is of de tegenstander wel erg goed raak kon schieten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
je moet dit hele forum en het spelletje vooral heel serieus nemen.

Het is A!
nee het is echt B!
nee zeker niet het is A!
Gast, het is echt B! want because
Wat een elitaire zooi hier zeg
Ja maar het is B!!!
ik zeg toch fucking A snob.
nee het is toch C
ik laat dit topic wel voor wat het is, maar toch A!
nee B!
fffff

btw: ibiza stream vind ik tegenwoordig ook weer leuk om te kijken. hij is wat minder serieus en ondertussen rekt hij alle casuals. dus. :z

[ Voor 17% gewijzigd door gotfurrr op 03-01-2018 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
[...]

Lezen. Lijkt lastig, maar is het niet! Niemand roept dat er geen cheaters zijn.

Als ik nu een cheat installeer voor PUBG en ik ga online; dan word ik binnen een paar seconde gebanned. Dus ben ik 1 van de gebande cheaters. Heb ik dan overlast veroorzaakt? Minimaal.

Mocht iemand een cheat hebben die nog niet gedetecteerd is, dan behoort deze dus niet tot deze groep. En niemand heeft deze cijfers. Misschien werkt het anti-cheat systeem zo goed, dat elke poging wordt geblocked.

Je weet het helaas niet en op basis van 1,5 miljoen bans kan hier moeilijk een conclusie aan worden gehangen. Alleen mag je hier voorzichtig uit concluderen dat er veel mensen/accounts proberen te cheaten. That's it :) .

Er zijn miljoenen spelers en tienduizenden cheaters. Paar procent, maar ik denk niet meer of minder dan bij een gemiddelde populaire shooter eigenlijk. Die mofo's blijven terugkomen, maar ik laat er mijn spel niet door bederven. Hup eruit en direct een nieuwe game.

[ Voor 3% gewijzigd door StealthyPeanut op 03-01-2018 16:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
Tsurany schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:21:
[...]

Stel je toch niet zo aan man, gelijk met "elitisme" gaan schermen _O-

Niemand zegt dat de game vrij is van cheaters en niemand zegt dat alle ervaringen onjuist zijn en er een logische verklaring voor is. Enige wat gezegd wordt is dat het aantal cheaters vermoedelijk niet zo hoog is als door sommigen gesuggereerd wordt en dat niet alle "rare" situaties meteen betekent dat er een cheater was.

Heb jij nooit eens iemand stiekem gevolgd terwijl hij aan het looten was om hem daarna bij de deur op te wachten? Heb jij nooit iemand met een Kar98K een headshot gegeven terwijl hij met 150km/u voorbij kwam rijden op een motor? Wat aan jouw kant misschien wel een knap staaltje skills was of wellicht juist een geval van puur geluk kan door de andere speler eenvoudig (en onterecht) als cheaten aangemerkt worden.

Natuurlijk moeten we niet gaan ontkennen dat er daadwerkelijk gecheat wordt. Daarvan is genoeg bewijs terug te vinden, zowel hier als op andere communities. Aan de andere kant moeten we ook niet te vaak (zonder goede onderbouwing) roepen dat iemand cheat simpelweg omdat de situatie verdacht is of de tegenstander wel erg goed raak kon schieten.
ja maar tsurany, wat jij doet is natuurlijk een discussie starten over iets wat helemaal niet gezegd is he. hulde daarvoor trouwens.

speler A post filmpje waarin gehacked wordt. obvious
tsurany: ja maar mensen moeten blablalbala lang verhaal blabla zeuren niet blabla

een filmpje met obvious hacks is iets anders dan iemand die elke death wijt aan hackers.
Pagina: 1 ... 90 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord