[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 89 ... 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:58

Khaine

Python liefhebber

De rubberbanding is wel erg extreem de laatste tijd zeg. Ik spring redelijk laat vaak, maar niet zelden heb ik de hele eerste minuut na springen last hiervan. Zodra we daarna zijn aanbeland gaat het vaak wel weer. Niet het idee gehad daar eerder zo extreem last van te hebben gehad.

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:57
SouLLeSSportal schreef op zondag 24 december 2017 @ 11:52:
Andere mensen nog gehad dat je links onder over prison start met vliegtuig en dan na 10 seconden opeens iedereen er uitgegooid wordt door het spel? rubberbanding is dan niet normaal meer.
Toevallig gister gehad. Heb het nog op shadowplay staan denk ik. Zal vanavond even uploaden, we werden direct allemaal uit het vliegtuig gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Ook lekker, kerel schiet ons wel.. maar doorgelopen en alsnog de pot gewonnen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 16:17
Misschien gekke vraag maar nu pubg uit is, worden dan ook je unlocks (kleding etc) gereset?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
KookSpook schreef op maandag 25 december 2017 @ 19:15:
Misschien gekke vraag maar nu pubg uit is, worden dan ook je unlocks (kleding etc) gereset?
Nee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
KookSpook schreef op maandag 25 december 2017 @ 19:15:
De kleding waar sommigen honderden euro's voor betaald hebben? Zou wel een mooie rel zijn oOo

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenmepper
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-03 23:47
unfor schreef op maandag 25 december 2017 @ 19:04:
Ook lekker, kerel schiet ons wel.. maar doorgelopen en alsnog de pot gewonnen:

[video]
dit hadden ik en een vriend ook laats... heel simpel en KUT bug.. de bank/kast w/e is van ver nog niet gerendered. dus jij ziet bloed hun voelen geen shot... want je schiet gewoon in die kast..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• editoor
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-09 21:10
Ik vind het vreemd dat je niet meer met elkaar kan praten nadat je chicken dinner hebt gehaald. Meer mensen hier last van? In die minuut die hij aftelt wil je misschien nog steam-accounts uitwisselen.

[ Voor 24% gewijzigd door editoor op 25-12-2017 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
editoor schreef op maandag 25 december 2017 @ 21:54:
Ik vind het vreemd dat je niet meer met elkaar kan praten nadat je chicken dinner hebt gehaald. Meer mensen hier last van? In die minuut die hij aftelt wil je misschien nog steam-accounts uitwisselen.
Ik denk dat er hier weinig zijn die de ingame matchmaking gebruiken, meesten zoeken elkaar via communities op.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• editoor
Tsurany schreef op maandag 25 december 2017 @ 22:01:
[...]

Ik denk dat er hier weinig zijn die de ingame matchmaking gebruiken, meesten zoeken elkaar via communities op.
Communities zoals Discord? Snap alleen helemaal niks van dat programma.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Tsurany schreef op maandag 25 december 2017 @ 19:19:
[...]

De kleding waar sommigen honderden euro's voor betaald hebben? Zou wel een mooie rel zijn oOo
Verdiende in het begin wel goed. Heb m’n game er bijna uit met kistjes verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:43
grote_oever schreef op maandag 25 december 2017 @ 22:39:
[...]

Verdiende in het begin wel goed. Heb m’n game er bijna uit met kistjes verkopen.
Ik heb tweemaal een camo hotpants gekregen, daarnaast nog meerdere waardevolle items zoals de yellow tracksuit. Reken maar uit. :) Ik zit voorkomen gebakken met games kopen.

Dit had wel een hoge gok factor doordat ik met echt geld betaalde voor de kistjes. Echter is de game met geduld ook prima terug te verdienen met de standaard lootcrates. Je moet simpelweg geen waarde hechten aan dit soort praktijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
editoor schreef op maandag 25 december 2017 @ 22:06:
[...]

Het is een tekst+voice chat applicatie. Wat snap je daar niet aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multynoob
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-09 21:35
editoor schreef op maandag 25 december 2017 @ 22:06:
[...]

Gewoon discort downloaden en dan het linkje wat op de eerste pagina staat volgen. Discort is echt heel overzichtelijk en makkelijk in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
multynoob schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 13:01:
[...]

Gewoon discort downloaden en dan het linkje wat op de eerste pagina staat volgen. Discort is echt heel overzichtelijk en makkelijk in gebruik.
En je schrijft het met een 'd' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLct
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-09 22:25
Klopt het dat discord echt fps kost, ik spel niet altijd met mensen met goede hardware en dus vaak beperkt tot steamchat wat volgens hun niet zoveel aan fps kost als discord?

Life is too short to drive boring cars

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gergs schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 16:19:
Klopt het dat discord echt fps kost, ik spel niet altijd met mensen met goede hardware en dus vaak beperkt tot steamchat wat volgens hun niet zoveel aan fps kost als discord?
Onzin, gewoon hardware acceleratie van Discord UI uitzetten en je hebt nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLct
Oke thanks, zal ik doorgeven :)

Btw net een cheater tegengekomen, althans, ik denk van wel.
Heel mijn squad doodgeschoten van verre afstand met akm met 4x scope zonder recoil!
Nog de deathcam bekeken voor de zekerheid en idd geen recoil.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:28
gergs schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 21:22:
Oke thanks, zal ik doorgeven :)

Btw net een cheater tegengekomen, althans, ik denk van wel.
Heel mijn squad doodgeschoten van verre afstand met akm met 4x scope zonder recoil!
Nog de deathcam bekeken voor de zekerheid en idd geen recoil.......
Deathcam heeft geen recoil reconstructie dacht ik...

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
ik wil dit spel mss kopen, draait dit op een R290, 6800k Ik lees overal berichten dat het goed draait en soms dat het voor geen meter draait. Helaas veel oude posts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:46
Hoeveel geheugen? Ik speel met een 290 plus i5 2500 en 16gb en beleef veel plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:41
Tennisbal schreef op woensdag 27 december 2017 @ 01:03:
ik wil dit spel mss kopen, draait dit op een R290, 6800k Ik lees overal berichten dat het goed draait en soms dat het voor geen meter draait. Helaas veel oude posts?
Het spel leunt vrij hard op je cpu dus dat moet wel goed komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Ik heb 16 gb ram. Wil het liefst ook lekker high spelen alles. Als ik nu een key koop krijg je dan alles of moet ik straks allemaal DLC's aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• editoor
Tennisbal schreef op woensdag 27 december 2017 @ 01:07:
Ik heb 16 gb ram. Wil het liefst ook lekker high spelen alles. Als ik nu een key koop krijg je dan alles of moet ik straks allemaal DLC's aanschaffen?
Je hebt nergens aangegeven op welke resolutie je speelt. Als je op 4k speelt heb je er weinig plezier aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Haal 'm gewoon in de Steam Store, kun je uitproberen en anders refunden als die echt zo slecht draait, binnen twee uur heb je dat echt wel door.
Of anders even Google gebruiken, met miljoenen spelers ben je echt de enige niet met deze vraag of je setup wel PUBG kan trekken. :X

[ Voor 31% gewijzigd door True op 27-12-2017 02:17 ]

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
editoor schreef op woensdag 27 december 2017 @ 02:16:
[...]

Je hebt nergens aangegeven op welke resolutie je speelt. Als je op 4k speelt heb je er weinig plezier aan.
1920-1200 goed punt idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Betaalde DLC willen ze niet gaan introduceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLct
Veel mensen willen juist niet op high spellen. Wil je dat het mooi eruitzien of wil je makkelijker enemy spotten? Ik kan bijv mijn pc op alles hoog zetten, maar dan is alles te complex dat het lastiger is om mensen te spotten. Ik heb dus nu alleen AA & Post processing op Ultra, de rest very low.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booyaa
  • Niet online
//einde

Laten we het gewoon maar weer over de game hebben

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ik ben ook wel van mening dat dit topic wat vriendelijker mag zijn, het heeft al maanden een sfeer richting elitisme-gedrag. Het helpt niet dat er een paar mensen zijn met een houding "zó en niet anders" als er een discussie start en het zo snel mogelijk onklaar gemaakt lijkt te worden, alsof het een helpdesk-ticket is dat zo snel mogelijk afgehandeld moet worden.

Of voor de mensen die zich verplicht voelen bij elke mening direct een antwoord te geven om het te weerleggen of te versterken: negeren is ook een optie.

[ Voor 20% gewijzigd door Phuncz op 27-12-2017 11:56 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Phuncz schreef op woensdag 27 december 2017 @ 11:55:
Ik ben ook wel van mening dat dit topic wat vriendelijker mag zijn, het heeft al maanden een sfeer richting elitisme-gedrag. Het helpt niet dat er een paar mensen zijn met een houding "zó en niet anders" als er een discussie start en het zo snel mogelijk onklaar gemaakt lijkt te worden, alsof het een helpdesk-ticket is dat zo snel mogelijk afgehandeld moet worden.

Of voor de mensen die zich verplicht voelen bij elke mening direct een antwoord te geven om het te weerleggen of te versterken: negeren is ook een optie.
Het gedrag is redelijk normaal GoT gedrag en zie je terug in veel topics. Veel tweakers hebben zich altijd wat boven het normale volk gevoeld. Dit zie je helaas ook terug in game topics. Zeker omdat je hier dan weer de zelfbenoemde pro-gamers / streamers tegen het virtuele lijf loopt. Probeer er niet tegenaan te schoppen maar accepteer het. Dat werkt het beste voor je account status.

Overigens, versie 1.0 geeft me dan eindelijk een stabiele FPS 👍 "helaas" te druk met mijn nieuwe HTC Vive dus PUBG komt daarna wel weer.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devaqto
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-09 21:37
Kerst is voorbij, tijd om je tijd te verbranden in dit halfgebakken game! :D

Ben benieuwd of ze rubberbanding op kunnen lossen, het lijkt erop dat ze het probleem niet kunnen fixen en wachten op een wonder. Vind het wel leuk de eerste minuten op Discord, waar iedereen lekker zit te schelden op de game :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvanzal
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 23-09 13:33
Laten we het weer even over de game hebben.
Heb ik toevallig (geluk) gehad dat ik weer de oude map een aantal keer achterelkaar heb gekregen of hebben ze de odds veranderd welke map je krijgt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Modbreak:Ik gooi even wat berichten weg en dan mag het weer over de game zelf gaan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazzzdafke
Ze gaan de rubberbanding of hoe zij het noemen: character position readjustment issue patchen:

https://twitter.com/PUBAT...s/946037813820006400?s=17

PLAY BATTLEGROUNDS
@PUBATTLEGROUNDS
·
23 m
PC Players, we're going to deploy a patch to the live servers in less than 12 hours to reduce the character position readjustment issue and fix other bugs. The maintenance will take 2 hours from 6PM PST / 3AM CET. We will provide patch notes soon. Apologies for the inconvenience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsjee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-06 12:44
True schreef op woensdag 27 december 2017 @ 02:17:
Haal 'm gewoon in de Steam Store, kun je uitproberen en anders refunden als die echt zo slecht draait, binnen twee uur heb je dat echt wel door.
Of anders even Google gebruiken, met miljoenen spelers ben je echt de enige niet met deze vraag of je setup wel PUBG kan trekken. :X
Yes dit,,, Heb inmiddels mijn PUBG refunded. Reden.

-. Ik koop hem Zondag middag, kan gelijk al niet connecten. 100x geprobeerd. Vrije middag voorbij :(
-. Dag 2 zelfde verhaal, maar niet vaak geprobeerd... Inmiddels moest ik alweer weg :+

Het is zeker geen slecht spel, maar ik wacht wel even af eerst. Kan maar enkele keren "eventjes" gamen.
Dus haast heeft het niet.. Maar vond 30euro veel geld voor een spel die bij aankoop al niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ook pubg in bezit op de Xbox One X. Vraag me alleen af waar je voertuigen tegenkomt die je ook daadwerkelijk kunt besturen. De meeste doen het niet eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 26-09 13:39
Marsjee schreef op woensdag 27 december 2017 @ 17:09:
[...]

Yes dit,,, Heb inmiddels mijn PUBG refunded. Reden.

-. Ik koop hem Zondag middag, kan gelijk al niet connecten. 100x geprobeerd. Vrije middag voorbij :(
-. Dag 2 zelfde verhaal, maar niet vaak geprobeerd... Inmiddels moest ik alweer weg :+

Het is zeker geen slecht spel, maar ik wacht wel even af eerst. Kan maar enkele keren "eventjes" gamen.
Dus haast heeft het niet.. Maar vond 30euro veel geld voor een spel die bij aankoop al niet werkt.
Ik speel al ruim een jaar, puur toeval dat de servers er de laatste dagen uitlagen. Kwam door de release denk ik, migration + teveel mensen die willen connecten. Speel nu zonder problemen hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsjee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-06 12:44
djmelvee schreef op woensdag 27 december 2017 @ 17:29:
[...]

Ik speel al ruim een jaar, puur toeval dat de servers er de laatste dagen uitlagen. Kwam door de release denk ik, migration + teveel mensen die willen connecten. Speel nu zonder problemen hoor. :)
Ja dat zou goed kunnen idd. Even goede vrieden met PUBG, wacht toch nog even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2017 @ 17:23:
Nu ook pubg in bezit op de Xbox One X. Vraag me alleen af waar je voertuigen tegenkomt die je ook daadwerkelijk kunt besturen. De meeste doen het niet eens?
Overal op de map naast wegen en in steden. Zijn diverse sites waar de map met mogelijke spawns op staan, bijvoorbeeld https://pubgmap.io/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• editoor
Ik vind het vreemd dat er geen lootmap is van de nieuwe dessert map. Hij is nu toch bijna een maand uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
Zie post hierboven .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• editoor
Thanks! Ik vind alleen de high gun loot een beetje nietszeggend. Ik vond de omschrijving op de vorige map met low, medium en high % loot toch een stuk duidelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-09 22:57
Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2017 @ 17:23:
Die staan meestal langs de weg of in garages.. Heb er al voldoende zien staan op de Xbox

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
  • Laatst online: 25-09 22:50
.

[ Voor 98% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Jup.

• Bloodhoundje
In de trant van PUBG physics are amazing:

Pro-tip: Laat een motorfiets niet op je teammate vallen :D

• Bekse
Bloodhoundje schreef op donderdag 28 december 2017 @ 00:20:
In de trant van PUBG physics are amazing:
[video]

Pro-tip: Laat een motorfiets niet op je teammate vallen :D
Lekker gereden ook op die motorfiets :) 8)7

• multynoob
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-09 21:35
Deleon78 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 22:27:
Ben ik de enige die sinds de release van 1.0 er niks meer van bakt? En die de nieuwe map niet leuk vindt? :)
Ik heb er nooit wat van gebakken. En 1.0 was gewoon wennen voor mij, eerst vond ik de nieuwe map echt een rotmap, maar nu vind ik de oude map minder leuk.

• Bloodhoundje
Bekse schreef op donderdag 28 december 2017 @ 08:45:
[...]

Lekker gereden ook op die motorfiets :) 8)7
We probeerde die hoge kliffen op te komen zo hoog mogelijk ivm zone. Dus motor vol gas en zien of we de extra klim konden halen :+ .

• Booyaa
  • Niet online
Leuke update. Desync in het begin is er (voorlopig ) uit

• kazzzdafke
Spel is hier atm niet meer speelbaar... Micro of zeg maar macro stutter. Ik speel precies aan 10fps terwijl de game toch echt aan 90fps zit.

• Booyaa
  • Niet online
kazzzdafke schreef op donderdag 28 december 2017 @ 10:07:
Spel is hier atm niet meer speelbaar... Micro of zeg maar macro stutter. Ik speel precies aan 10fps terwijl de game toch echt aan 90fps zit.
Reshade weg halen

• kazzzdafke
Ik draai niets van dit alles.. No reshade, no vibrance, no ini settings ofzo...
Snap het niet.

• Booyaa
  • Niet online
kazzzdafke schreef op donderdag 28 december 2017 @ 10:19:
Snap het niet.
Specs?

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-09 20:43
Moet zeggen dat de nieuwe versie juist beter speelt. Minder belastend op mijn systeem.

Enig minpunt is die lag in het begin. Maar daar komt een Patch voor als ik eerdere berichten mag geloven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Booyaa
  • Niet online
corporalnl schreef op donderdag 28 december 2017 @ 10:27:
Moet zeggen dat de nieuwe versie juist beter speelt. Minder belastend op mijn systeem.

Enig minpunt is die lag in het begin. Maar daar komt een Patch voor als ik eerdere berichten mag geloven.
Die is er sinds vandaag

• kazzzdafke
Zie handtekening. Maar is iets anders gaande. Cpu draait constant op 100%. Al bijna alle processen uitgeschakeld die konden, geen oplossing :/

• Gekke Jantje
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-09-2020
Als ik Pubg opstart krijg ik na een paar seconden een displayport logo te zien, kan het zijn dat de game andere kleur instellingen gebruikt? Het zelfde zie ik alleen wanneer ik een HDR game opstart.

Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

• editoor
kazzzdafke schreef op donderdag 28 december 2017 @ 11:43:
[...]

Zie handtekening. Maar is iets anders gaande. Cpu draait constant op 100%. Al bijna alle processen uitgeschakeld die konden, geen oplossing :/
Ook als je niet aan het gamen bent?

Verwijderd

Kun je dit spel het beste spelen met de 3th cam of first cam. Op de console trouwens best buggy. Scores zoals kills worden niet bijgehouden en er zit blijkbaar ook geen levelingssysteem in gebouwd?

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
De pc versie heeft ook geen levelingssysteem. Verder ligt het aan je eigen voorkeur. Ik speel het liefst first person
Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:02:
Kun je dit spel het beste spelen met de 3th cam of first cam. Op de console trouwens best buggy. Scores zoals kills worden niet bijgehouden en er zit blijkbaar ook geen levelingssysteem in gebouwd?
Je hebt twee gamemodes, Third Person Perspective en First Person Perspective. Als je TPP speelt kan je kiezen tussen de camera standpunten, als je FPP speelt kan je niet kiezen. Wil je succesvol zijn in TPP moet je echt gebruik maken van de mogelijkheden die de third person camera bied.

BP die niet bijgehouden wordt is een bug waar ze hard aan werken, zie de laatste game update. Level systeem is gelukkig niet aanwezig, deze game draait puur om skills en niet om een hoger level bereiken.

• editoor
Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:02:
Waarom zou je willen levelen? Dan kun je beter Call of Duty spelen. Je kunt wel elke pot punten halen. Al vind ik ze zelf vrij nutteloos. Je kunt er kledingattributen van kopen. Jij krijgt 9 van de 10 keer steeds het zelfde spul dus daar word je ook moedeloos van.

[ Voor 20% gewijzigd door editoor op 28-12-2017 12:28 ]

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:40
Waarom staat men voice chat altijd op voice activated terwijl er duidelijk push to talk staat. Bug ?

Verwijderd

Tsurany schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:09:
[...]

Je hebt twee gamemodes, Third Person Perspective en First Person Perspective. Als je TPP speelt kan je kiezen tussen de camera standpunten, als je FPP speelt kan je niet kiezen. Wil je succesvol zijn in TPP moet je echt gebruik maken van de mogelijkheden die de third person camera bied.

BP die niet bijgehouden wordt is een bug waar ze hard aan werken, zie de laatste game update. Level systeem is gelukkig niet aanwezig, deze game draait puur om skills en niet om een hoger level bereiken.
Volgens mij heb je dit niet op de console een specifiek game mode?
Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:26:
[...]
Volgens mij heb je dit niet op de console een specifiek game mode?
Had verwacht dat ze dat ook gelijk op consoles zouden implementeren, valt tegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• br13an
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-09 16:42
kazzzdafke schreef op donderdag 28 december 2017 @ 10:19:
Snap het niet.
Je zou kunnen proberen HPET uit te zetten in de BIOS/UEFI. Ik had namelijk precies hetzelfde, zodra ik aan de muis begon te trekken hele dikke stutters (maar fps counter bleef wel mooi op 100fps). Nadat ik dit uit heb gezet draaide het als een tierelier! :)

• Deleon78
.

[ Voor 98% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:21 ]

Verwijderd

Tsurany schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:29:
[...]

Had verwacht dat ze dat ook gelijk op consoles zouden implementeren, valt tegen.
Dus je geeft aan veel oefenen in 3th mode en daarin schieten inplaats van 1th mode.

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-09 15:23

Wootlock

Evilution

Zijn er toevallig mensen die ook last hebben van de melding: BE Service is not running Properly 3.5.5 - <random nummer>

De melding komt naar voren na het inladen van de game (je hoort het geluid van de spawn maar hierna komt de bovenstaande melding naar voren)
De battle eye service heb ik al verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar zonder resultaat.
Meer mensen die hier last van hebben ?

"Don't let your dreams be memes"

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:49
kazzzdafke schreef op donderdag 28 december 2017 @ 10:07:
Op een i7-7700K zou je daar absoluut geen last van moeten hebben. Ik had het op mijn i5-2500K namelijk, terwijl m'n GTX1060 de game vrij makkelijk aan kan op 1080p. Heb hem toen overclocked naar 4,2GHz en nu tikt ie de 100% eigenlijk niet meer aan. Maar de i7 gaat daar met Turbo Boost al overheen dus die zou die bottleneck niet moeten hebben.

Je zou de game opnieuw kunnen installeren. Misschien dat er tijdens de tig updates ergens iets fout gegaan is ofzo.

[ Voor 8% gewijzigd door SomerenV op 28-12-2017 13:44 ]

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• kazzzdafke
Het is dus niet in de game alleen.. Als ik reboot doe, tikt hij gewoon 100% aan. Geen gekke processen te zien, maar ze wisselen telkens wel. Het is niet 1 proces dat hoog is..

Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 13:03:
[...]

Dus je geeft aan veel oefenen in 3th mode en daarin schieten inplaats van 1th mode.
Met third person kan je over en langs objecten en stukken terrein kijken, dat niet gebruiken levert een enorm nadeel op. Ik zou dus zoveel mogelijk third person spelen.

• Booyaa
  • Niet online
kazzzdafke schreef op donderdag 28 december 2017 @ 14:27:
Het is dus niet in de game alleen.. Als ik reboot doe, tikt hij gewoon 100% aan. Geen gekke processen te zien, maar ze wisselen telkens wel. Het is niet 1 proces dat hoog is..
Geen malware?

• editoor
Hebben jullie ook dat de microfoon het soms niet doet? Hij staat echt aan, maar op 1 of ander manier hoort de persoon mij niet. Ik hoor hem dan wel altijd.

• SomerenV
kazzzdafke schreef op donderdag 28 december 2017 @ 14:27:
Dan zit er ergens anders iets niet goed. Ik heb hier nu open staan:
- 3D Studio Max
- Photoshop CC
- Bluestacks
- Chrome met 36 tabbladen
- Telegram Desktop
- MPC-HC
- Unity Editor

En dan nog een hoop achtergrondprocessen en ik zit hier rond de 60% ofzo. Als ik net gereboot heb en niks open heb staan dan zit het rond de 10-15% volgens mij. Misschien een idee om een grondige scan te doen op malware en virussen.

• kazzzdafke
Kasperski draait altijd, al complete scan gedaan, niets gevonden.
Ik merkte dat de pc de laatste tijd wat trager opstartte, nochtans met die 960 pro M.2 zou dat niet mogen.

Zucht, kijk op tegen een format :(

• SomerenV
kazzzdafke schreef op donderdag 28 december 2017 @ 16:01:
Ik merkte dat de pc de laatste tijd wat trager opstartte, nochtans met die 960 pro M.2 zou dat niet mogen.

Je zou eens kunnen proberen een nieuw account aan te maken in Windows, en kijken of je CPU dan ook naar de 100% schiet. Heb wel eens gehad dat mijn standaard account niet echt lekker liep om de een of andere reden, maar in een nieuwe account 0 problemen.
editoor schreef op donderdag 28 december 2017 @ 15:27:
Hebben jullie ook dat de microfoon het soms niet doet? Hij staat echt aan, maar op 1 of ander manier hoort de persoon mij niet. Ik hoor hem dan wel altijd.
Heb wel eens gelezen van mensen die dat ook hadden, maar gebruik zelf Discord dus geen ervaring met de ingame voice chat.

[ Voor 25% gewijzigd door SomerenV op 28-12-2017 16:04 ]

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-09 13:58

heb je windows 10?

die heeft een hele eenvoudige manier om een clean install te doen. (zelf ook pas nog gedaan)

https://www.cnet.com/how-to/clean-install-windows-10/

• kazzzdafke
gotfurrr schreef op donderdag 28 december 2017 @ 16:04:
[...]

heb je windows 10?

die heeft een hele eenvoudige manier om een clean install te doen. (zelf ook pas nog gedaan)

https://www.cnet.com/how-to/clean-install-windows-10/
Yep zo de laatste keer ook gedaan... maar zal anders een ander topic openen, hier is het pubg :)

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

Mijn pa heeft laptop met op hol geslagen svchost.exe, is gewoon legit van windows maar op een of andere manier loopt hdd gebruik bij opstarten naar 100% voor 5 min ofzo, uiteindelijk zakt dit wel weer naar normaal gebruik. Zijn wel wat voorbeelden van, wellicht ook van jouw probleem.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• jopie
Niet stiekem een windows update die op de achtergrond bezig is? Kan een niet al te snel systeem ook bijna een dag "gijzelen" met de fall update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCKenzy99
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 13:06
Ik heb laatst ook twee keer prestatie problemen (~20fps) gehad, terwijl ik geen (zware) achtergrond programmas draaide. Wat beide keren hielp was mijn laptop uitzetten en even uithouden. Vervolgens liep alles weer soepel (~65fps). Iemand enig idee waar dit aan kan liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rickuss
  • Laatst online: 15-09 17:54
MCKenzy99 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 10:40:
Ik heb laatst ook twee keer prestatie problemen (~20fps) gehad, terwijl ik geen (zware) achtergrond programmas draaide. Wat beide keren hielp was mijn laptop uitzetten en even uithouden. Vervolgens liep alles weer soepel (~65fps). Iemand enig idee waar dit aan kan liggen.
Klinkt als oververhitting. Check tijdens het gamen even je temperaturen. Als die te hoog worden dan klokt je hardware zichzelf terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 13:57
MCKenzy99 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 10:40:
Oververhitting; zorg dat de ventilator onder de laptop en de zijkant genoeg lucht kan krijgen en af kan voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
Kun iemand me In het kort uitleggen waarom of wat maakt PUBG nou op dit moment zo goed dat spelers het uren achter elkaar spelen, week in, week uit?

Is het de spanning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLct
Ekstergroen schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 12:00:
Kun iemand me In het kort uitleggen waarom of wat maakt PUBG nou op dit moment zo goed dat spelers het uren achter elkaar spelen, week in, week uit?

Is het de spanning?
In het kort: Chicken dinner

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 16:07

Rexomnium

Vincam aut moriar

Is het de spanning?
Het spel verenigt veel elementen van andere populaire spellen in zich waardoor het een grote groep mensen aanspreekt. Het is bijvoorbeeld net als Counterstrike absoluut niet vergevingsgezind naar spelers toe. Eén foutje en je ronde is over. Dat zorgt voor enorme spanning tijdens het spelen en een enorme bevrediging als je spelletje goed loopt.

Daarnaast werkt het verzamelen van spullen verslavend. Dit is ook een belangrijk element in RPG's. Je uitrusting bij elkaar sprokkelen biedt voldoende uitdaging, maar is tegelijkertijd niet zó tijdrovend en moeilijk; je vindt elke keer wel weer iets beters of leukers dan je hebt.

Derde punt is de relatieve vrijheid die dit spel biedt. Het grote gebied waarin je je begeeft en waarin genoeg te ontdekken valt (ook na maanden spelen) en de voertuigen die je van A naar B brengen en waarmee je dezelfde capriolen uit kunt halen als in GTA.

Vierde punt is de mogelijkheid om met mensen samen te spelen. Voor de lol of juist uiterst serieus als een militaire eenheid. Om met een groep door een uitgekiende tactieken, een vleugje geluk en het uitbuiten van de fouten van anderen een potje te winnen geeft een heerlijk gevoel.

Al met al zijn het elementen die ervoor zorgen dat er dopemine in je hersenen wordt vrijgemaakt. Het high effort high reward element in dit spel zorgt daar wel voor. En het allerbelangrijkste: het is een spel dat niet al te veel tijd kost. Rondes duren hoogstens zo'n 45 minuten, dus je kunt weer snel opnieuw beginnen. Nog één potje...

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse

Is het de spanning?
Nogal individueel bepaald vind je niet??

Voor mij de spanning van de endgame, het samenspelen met anderen, het thema, ieder potje wat anders is, het beter willen worden, de ranking, de gameplay, etc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gotfurrr
bluehole: jaaaaa joh laten we rubberbanding "character repositioning issue" noemen, zodat het niet lijkt alsof onze game kaput is early game. En suuuupergoed idee, we gaan het fixen door gewoon 2 regels code weg te halen waardoor spelers niet meer zelf teleporten als er lag is. neeeee, laten we daarvoor in de plaats een superdeluxe brakke interpolatie coden. echt facking slim idee. O-) :z :z :z :z :z

edit: het is wel degelijk een slim idee, maar de uitvoering is nog erg matig O-) en je moet toch wat te zeuren hebben toch? O-)

[YouTube: https://youtu.be/_oMnbHf9fw8?t=20]

[ Voor 12% gewijzigd door gotfurrr op 29-12-2017 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-09 15:37
Een brandende auto..wat doen we daarmee? :)
[video]
gotfurrr schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 12:51:
bluehole: jaaaaa joh laten we rubberbanding "character repositioning issue" noemen, zodat het niet lijkt alsof onze game kaput is early game. En suuuupergoed idee, we gaan het fixen door gewoon 2 regels code weg te halen waardoor spelers niet meer zelf teleporten als er lag is. neeeee, laten we daarvoor in de plaats een superdeluxe brakke interpolatie coden. echt facking slim idee. O-) :z :z :z :z :z
Is dit van vandaag? Gisteren speelde het heel vlot vind ik.

[ Voor 130% gewijzigd door frackz op 29-12-2017 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
frack schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 12:54:
Een brandende auto..wat doen we daarmee? :)
[video]

[...]

Is dit van vandaag? Gisteren speelde het heel vlot vind ik.
het lijkt heel vlot te spelen, maar early game met meerdere spelers in de buurt is de netcode gewoon net zo brak als voor de fix. het speelt alleen soepeler omdat je iig zelf kan bewegen, dus op zich is het wel een verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
gotfurrr schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 12:51:

edit: het is wel degelijk een slim idee, maar de uitvoering is nog erg matig O-) en je moet toch wat te zeuren hebben toch? O-)

[video]
Ik zie er de humor wel van in :)

Gelukkig heb ik dit soort dingen nooit! Rubberbanding ook foetsie, go go go :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekke Jantje
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-09-2020
Net nog 3 potjes gepeeld, jammer dat de fun zo snel over is telkens, ik wil de spanning graag wat langer houden en niet weer een nieuw potje moeten beginnen zodat de spanning weer langzaam opbouwt. Ik hoop cht dat er nog andere gamemodi's komen waardoor de sessies langer zijn, nu is het vooral frustrerend na alles wat je hebt bereikt in één klap weg is. Het tegenovergestelde van dopamine zorgt er voor dat ik na 3 potjes moet afhaken.

Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
Gekke Jantje schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 16:08:
Net nog 3 potjes gepeeld, jammer dat de fun zo snel over is telkens, ik wil de spanning graag wat langer houden en niet weer een nieuw potje moeten beginnen zodat de spanning weer langzaam opbouwt. Ik hoop cht dat er nog andere gamemodi's komen waardoor de sessies langer zijn, nu is het vooral frustrerend na alles wat je hebt bereikt in één klap weg is. Het tegenovergestelde van dopamine zorgt er voor dat ik na 3 potjes moet afhaken.
Misschien een keer met anderen spelen. Véél leuker dan in je eentje :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-09 15:05
Wel leuk die update kan gewoon niet meer spelen, spel loopt elk potje vast :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Teammaat werd daarstraks gekilled door iemand die niet schoot :)
Op de killcam wel.. straffe update! 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
.

[ Voor 100% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:49
Van mij mogen ze de lobby wel weghalen. Opnieuw beginnen vind ik niet zo erg maar elke keer die lobby doormoeten. Gewoon Matchmaking en meteen in het vliegtuig starten graag.. Desnoods iets langer in de Que.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Pagina: 1 ... 89 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord