[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 86 ... 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-09 17:14
SouLLeSSportal schreef op maandag 18 december 2017 @ 10:44:
[...]

Kijk de video zelf dan even flipje |:(

[...]

nee je ziet hem oplichten als de speler over de grip gaat, dus zeker weten slot voor grip de middelste. Is gewoon de review video van tweakers dus snap niet waarom iedereen die niet even bekijkt?
Maar als je logisch nadenkt, wat zou er dan weg vallen? er zijn 3 vakjes... waarbij er 1 voor de scope is, 1 voor de magazine en 1 voor de frontbarrel. Als er 1 voor de grip is, welke verdwijnt er dan? :+

ps. ik zou je aanraden het filmpje nog een keer te kijken want volgens mij heb je hem zelf niet zo goed gezien. Let nog maar eens op als hij over de grip beweegt ;)
gotfurrr schreef op zondag 17 december 2017 @ 11:56:
Ahh lekker nuttige filmpjes :O :F doe ik graag aan mee :+ :+ :+

Heel zinvol om te delen dat ik met mn oude csgo sensitivity dit soort dingen wel kan raken, maar zodra er full auto moet worden geschoten ik blij mag zijn als ik 1 kogel on target krijg. Dus. :z
[video]
those headshots tough :9~ Gewoon niets meer full auto schieten en alles quickscopen, probleem solved :+

[ Voor 26% gewijzigd door jantje 2 op 18-12-2017 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-09 11:30
[...]

[...]
Ging hier niet, ofja, niet goed.. tinq client

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14
Booyaa schreef op maandag 18 december 2017 @ 10:54:
[...]

Maar nergens een hokje voor scope
Hmm ja ik zie dat de scope de middelste is, en grip lijkt te worden gekozen, lichte vertraging en op 2 plekken kijken blijkbaar. :F

[ Voor 48% gewijzigd door SouLLeSSportal op 18-12-2017 11:02 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivve
  • Registratie: Februari 2016
  • Niet online
[...]

[...]

nee je ziet hem oplichten als de speler over de grip gaat, dus zeker weten slot voor grip de middelste. Is gewoon de review video van tweakers dus snap niet waarom iedereen die niet even bekijkt?
Ik zie alleen een plaatje en geen link naar een review, dus nee, heb niet gezocht naar het filmpje waar dit uit zou moeten komen.
Maar het was al opgelost als ik het zo lees :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-09 01:20
Weet iemand waar je het beste pubg items kan verkopen voor echt geld?
Ik weet niet zo goed wat betrouwbaar is. Opskins zou betrouwbaar moeten zijn maar ik weet er simpelweg te weinig vanaf.
Ik heb nu een camo hotpants die nogwal wat waard is. Het liefst heb ik er echt geld voor gezien ik al veel te veel steam wallet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Heilige Kaas schreef op maandag 18 december 2017 @ 11:44:
Weet iemand waar je het beste pubg items kan verkopen voor echt geld?
Ik weet niet zo goed wat betrouwbaar is. Opskins zou betrouwbaar moeten zijn maar ik weet er simpelweg te weinig vanaf.
Ik heb nu een camo hotpants die nogwal wat waard is. Het liefst heb ik er echt geld voor gezien ik al veel te veel steam wallet heb.
OPskins is betrouwbaar. Heb heel veel CSGO spullen verkocht daar.

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-09 16:41
Patientzero schreef op maandag 18 december 2017 @ 10:32:
[...]

Yup, heerlijk dit.
Eindelijk ook de opties aimd/ADS, of Aim en ADS op aparte knoppen.
en dan kunnen toggelen tussen hold of click..

Eindelijk kan ik weer hold to ADS doen.. click to ads of aim.. onzin en irritant als je anders bent gewend !
Man man man, het is een heel ander spelletje zo he, het begint nu echt een shooter te worden. Scheelt me minstens 2 kills per ronde extra die ik anders zou missen. Helaas ook extra deaths want ik ga nu elk vuurgevecht aan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 18 december 2017 @ 11:58:
[...]

Man man man, het is een heel ander spelletje zo he, het begint nu echt een shooter te worden. Scheelt me minstens 2 kills per ronde extra die ik anders zou missen. Helaas ook extra deaths want ik ga nu elk vuurgevecht aan. :+
hahaha dat dus.. en er toch achter gekomen dat je nu wel je rechter muisknop weer in moet houden..
Heb gister avond even behoorlijk dwars gelegen met m'n vingers.
Het begint steeds soepeler te spelen, nu die echte close combats nog wat vloeiender !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekiame
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:28
Ik ben wel even nieuwsgierig hoe mensen op de test server hun GFX hebben ingesteld.
Ik houd zelf persoonlijk van een goede mix tussen hoge fps en een goed uitziende game.

Ik lees van alles over Post processing wat hoger moet staan e.d. maar wat zijn nou echt goede settings?
Vanzelfsprekend PC afhankelijk maar misschien leuk om eens wat "configs" te posten.
Ik heb de settings aangehouden die ik gebruikte op de liveserver:

6600K @4.4
RX580, 8GB @ 1425/2000
16GB DDR4 3000Mhz
1080p RES

GFX:

FPS Camera FOV - 103 (FPP)
AA - Very Low
Post Processing - Very Low
Shadows - Very Low
Textures - ULTRA
Effects - Very Low
Foliage - Very Low
View Distance - ULTRA

FPS schommelt vaak locatie afhankelijk tussen de 100 en de 144 fps op de nieuwe map (lees: vaak 115+). En tussen de 85-144 op de oude map (lees: vaak 100+).
Zelden dropt hij een keer onder de 100, speelt dus ontzettend smooth.
Heb AA wel eens op ultra gezet maar het gevoel dat het gras e.d. dan wat blurry wordt tijdens bewegen.
Vandaar op v low.

Ben benieuwd wat anderen gebruiken in de Test Server.

[ Voor 7% gewijzigd door Lekiame op 18-12-2017 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-09 12:18
Lekiame schreef op maandag 18 december 2017 @ 12:07:
Ik ben wel even nieuwsgierig hoe mensen op de test server hun GFX hebben ingesteld.
Ik houd zelf persoonlijk van een goede mix tussen hoge fps en een goed uitziende game.

Ik lees van alles over Post processing wat hoger moet staan e.d. maar wat zijn nou echt goede settings?
Vanzelfsprekend PC afhankelijk maar misschien leuk om eens wat "configs" te posten.
Ik heb de settings aangehouden die ik gebruikte op de liveserver:

6600K @4.4
RX580, 8GB @ 1425/2000
16GB DDR4 3000Mhz
1080p RES

GFX:

FPS Camera FOV - 103 (FPP)
AA - Very Low
Post Processing - Very Low
Shadows - Very Low
Textures - ULTRA
Effects - Very Low
Foliage - Very Low
View Distance - ULTRA

FPS schommelt vaak locatie afhankelijk tussen de 100 en de 144 fps op de nieuwe map (lees: vaak 115+). En tussen de 85-144 op de oude map (lees: vaak 100+).
Zelden dropt hij een keer onder de 100, speelt dus ontzettend smooth.
Heb AA wel eens op ultra gezet maar het gevoel dat het gras e.d. dan wat blurry wordt tijdens bewegen.
Vandaar op v low.

Ben benieuwd wat anderen gebruiken in de Test Server.
Dat trillerige gras kwam inderdaad door de AA. Maar op low werd het dan weer wat blurry.
Voor de testserver is nu een nieuwe AA, zodra je die op ultra zet wordt alles vele malen scherper en mooier.

Post Processing geeft ook extra scherpte op ultra nu, echter komen er ook vervelende zo'n effecten enz bij.
Dus kan ook een keuze zijn om die op low te laten wat je meer waard is.

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekiame
BobbLeeSwaggr schreef op maandag 18 december 2017 @ 12:13:
[...]

Dat trillerige gras kwam inderdaad door de AA. Maar op low werd het dan weer wat blurry.
Voor de testserver is nu een nieuwe AA, zodra je die op ultra zet wordt alles vele malen scherper en mooier.

Post Processing geeft ook extra scherpte op ultra nu, echter komen er ook vervelende zo'n effecten enz bij.
Ook na de AA update vind ik het gras er nog vervelend blurry uitzien als ik beweeg met AA op ultra.. |:( |:( Op Very low kijkt het stukken beter en totaal niet blurry tijdens moven.
Met mijn setup kan ik behoorlijk wat hoger in de settings en nog steeds prettig spelen maar de beste combinatie is nog ver te zoeken.

[ Voor 4% gewijzigd door Lekiame op 18-12-2017 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Patientzero schreef op maandag 18 december 2017 @ 12:07:
[...]

hahaha dat dus.. en er toch achter gekomen dat je nu wel je rechter muisknop weer in moet houden..
Het begint steeds soepeler te spelen, nu die echte close combats nog wat vloeiender !
Kost een paar sessies en je zit er zo weer in, alleen wel ff fiks vloeken in het begin. Ik ADS normaal gesproken met ctrl en spring met RMB wat ik moest omdraaien om toch normaal te kunnen ads/aim-en in pubg, dat is na 20+ jaar wel wat lastig aanpassen, ook om weer terug te gaan naar mijn eigen settings.

Maar, nu met deze patch, en weer soepel springen/vaulten/crouch jumpen voor de verre sprongen samen met de ADS. Betere patch had ik niet kunnen wensen. !
BobbLeeSwaggr schreef op maandag 18 december 2017 @ 12:13:
[...]

Hmm, wel de moeite waard dus om nog even mee te stoeien, dat blurry effect heb ik in elk geval nog wel met AA op high.

Zijn er verder nog settings die idealiter veranderd moeten worden t.o.v. de optimale settings van de live versie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:07
Als je AA op ultra zet, moet je ook post processing ten minste op MEDIUM zetten.
Dan ziet alles er ineens HEEL scherp en netjes uit!

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivve
  • Niet online
Patientzero schreef op maandag 18 december 2017 @ 12:07:
[...]

Ha, zo herkenbaar. Heb zeker een grote voorkeur voor hold (zo speel ik al 15 jaar), maar toch is het me nog niet gelukt om er in 2 dagen aan te wennen. Kost nog even wat tijd.
Maar goed, speel dan ook al 6+ maanden met Toggle, moet er even worden uitgesloopt })

Slightly related: Is Walk en gewoon Aim nu eigenlijk hetzelfde (op de accuraatheid na)?
Ik wil deze nu op control zetten gezien daar al Walk zat en ik verder geen verschil opmerk (dus voorlopige conclusie; Walk is een overbodige functie gezien Aim hetzelfde doet maar met betere schietprestaties = beter).

[ Voor 3% gewijzigd door Nivve op 18-12-2017 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekiame
kazzzdafke schreef op maandag 18 december 2017 @ 12:20:
Als je AA op ultra zet, moet je ook post processing ten minste op MEDIUM zetten.
Kijk is aan! Daar kunnen we wat mee. Vanavond direct even testen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekiame
kazzzdafke schreef op maandag 18 december 2017 @ 12:20:
Mag ik vragen hoe jij de rest van je settings hebt staan? Systemen zijn redelijk vergelijkbaar. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
@Verwijderd en @A.W.E.S.O.M.-0
Waar ik ook aan moet wennen, valkuil,- is wanneer je je aan het healen bent, er iemand aan komt.. je staat op om te schieten.. en niets.. me gister nog overkomen.. is dit een setting die ik gemist heb ?
Eigenlijk wil ik, of ik nu heal of iets dergelijks toch altijd na, of bij annuleren van een wapen in mn handen hebben ( mits ik op X druk )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Patientzero schreef op maandag 18 december 2017 @ 12:50:
@Verwijderd en @A.W.E.S.O.M.-0
Waar ik ook aan moet wennen, valkuil,- is wanneer je je aan het healen bent, er iemand aan komt.. je staat op om te schieten.. en niets.. me gister nog overkomen.. is dit een setting die ik gemist heb ?
Eigenlijk wil ik, of ik nu heal of iets dergelijks toch altijd na, of bij annuleren van een wapen in mn handen hebben ( mits ik op X druk )
Geen idee het komt mij niet bekend voor, is dat niet gewoon een kwestie van bewegen zodat de animatie wordt gecanceld en dan loeien maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14
Nivve schreef op maandag 18 december 2017 @ 11:31:
[...]

Ik zie alleen een plaatje en geen link naar een review, dus nee, heb niet gezocht naar het filmpje waar dit uit zou moeten komen.
Maar het was al opgelost als ik het zo lees :9
staat vrij duidelijk op de frontpage maar idd, ik heb het niet goed gezien. :)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolko
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22:19
Brendan Greene (De player unknown) komt woensdagavond in een podcast bij https://www.twitch.tv/h3h3productions
Ik ga zeker even kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-09 14:40
Is er al bekend of je kan kiezen welke map je wilt? random lijkt mij niet slim zoals al eerder aangegeven dan denk ik dat veel men weggaat bij de " oude " map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivve
  • Niet online
Vegetto schreef op maandag 18 december 2017 @ 13:26:
Is er al bekend of je kan kiezen welke map je wilt? random lijkt mij niet slim zoals al eerder aangegeven dan denk ik dat veel men weggaat bij de " oude " map
Het is nog niet mogelijk, maar in de laatste patch notes zeiden ze dat ze er na release aan gaan werken omdat het toch een veel gevraagde feature is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Zou wel irritant zijn als je zelf niet kan kiezen, ik hou juist van de originele map.

Maar startte afgelopen weekend al een keer op DUO met maar 19 man in de mist op de EU server...

[ Voor 36% gewijzigd door JDx op 18-12-2017 13:36 ]

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
Lekiame schreef op maandag 18 december 2017 @ 12:40:
[...]

Mag ik vragen hoe jij de rest van je settings hebt staan? Systemen zijn redelijk vergelijkbaar. 8)
Bij deze:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Xmube7GGto5TpzgJih85cWMy/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekiame
Enne.. draai jij beetje stable fps zonder merkbare drops daarmee ? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
+90fps gemiddeld...

Ook rond de 120 tot 144fps soms..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekiame
kazzzdafke schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:04:
+90fps gemiddeld...

OK, dat is prima hoor ik al wel.
Gezien jou 1070 en 7700K iets krachtiger zijn dan mijn 6600K @4.4 / RX580 @ 1425-2000 is het denk ik nog wel een optie om jou cfg over te nemen en Shadows naar Low, Effects naar low, Foliage naar low te doen bijvoorbeeld, of 1-2 enkele hiervan tikje lager te zetten.
Maar eerst maar even kijken hoe dit draait bij mij vanavond! ;) Wellicht draait het al top :-) I'll report back. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:13
Lekiame schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:12:
[...]

Gezien jou 1070 en 7700K iets krachtiger zijn dan mijn 6600K @4.4 / RX580 @ 1425-2000 is het denk ik nog wel een optie om jou cfg over te nemen en Shadows naar Low, Effects naar low, Foliage naar low te doen bijvoorbeeld, of 1-2 enkele hiervan tikje lager te zetten.
Maar eerst maar even kijken hoe dit draait bij mij vanavond! ;) Wellicht draait het al top :-) I'll report back. _/-\o_
Grote kans dat je prima performance haalt hoor. Ik heb een i5-2500K @ 4,2GHz, 16GB RAM en een GTX1060 6GB en ik haal vrij consistent ~80/90 fps (met uitschieters naar 70 - 110 fps) met bijna alles op high behalve shadows, aa en post processing, in 1080p. Ziet er op die manier niet eens noemenswaardig slechter uit dan alles op Ultra.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Lekiame schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:12:
[...]

Ik draai em trouwens op 1440p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekiame
SomerenV schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:56:
[...]

Grote kans dat je prima performance haalt hoor. Ik heb een i5-2500K @ 4,2GHz, 16GB RAM en een GTX1060 6GB en ik haal vrij consistent ~80/90 fps (met uitschieters naar 70 - 110 fps) met bijna alles op high behalve shadows, aa en post processing, in 1080p. Ziet er op die manier niet eens noemenswaardig slechter uit dan alles op Ultra.
Draait inderdaad prima met dips tot max 70-80 fps. 8) Meestal zelfs 100+ !
Toch merk ik dat ik weinig waarde hecht aan shadows dus wat mij betreft knal ik die op Very low en Foliage ook liefste Low.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke58
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-06-2024
Is vaulting en de nieuwe map alleen maar op de test server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-09 15:15

KipCurreh

Nightcrawler

Luke58 schreef op maandag 18 december 2017 @ 18:37:
Is vaulting en de nieuwe map alleen maar op de test server?
Jup, test server heeft zowat de laatste build en de nieuwe map, en wordt constant geüpdate tot de officiële launch.. En blijft speelbaar tot die datum, 20-21/12/2017

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
KipCurreh schreef op maandag 18 december 2017 @ 18:48:
[...]

Jup, test server heeft zowat de laatste build en de nieuwe map, en wordt constant geüpdate tot de officiële launch.. En blijft speelbaar tot die datum, 20-21/12/2018
Zal wel 21/12/2017 zijn zeker? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:57

Vis

Net ook even paar potjes de nieuwe map gespeeld op de test server. Moet zeggen, draait lekkerder dan voorheen!
6820 HK
GTX 1070
16 GB

Kan m nu op 4K met alles medium (wat op mijn Alienware laptop met UHD scherm mooier is dan 1080 ultra) 50 FPS steady draaien. Vind ik prima. Ik houd van een mooi uitziende game, als k maar niet teveel hoef in te leveren in prestaties.
1080 ziet op mijn scherm erg blurry namelijk.

Wat een toffe nieuwe map en het vaulten en door ramen springen is echt een goeie toevoeging 😁

[ Voor 4% gewijzigd door Vis op 19-12-2017 00:09 ]

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekiame
Vis schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 00:05:
Net ook even paar potjes de nieuwe map gespeeld op de test server. Moet zeggen, draait lekkerder dan voorheen!
6820 HK
GTX 1070
16 GB

Kan m nu op 4K met alles medium (wat op mijn Alienware laptop met UHD scherm mooier is dan 1080 ultra) 50 FPS steady draaien. Vind ik prima. Ik houd van een mooi uitziende game, als k maar niet teveel hoef in te leveren in prestaties.
1080 ziet op mijn scherm erg blurry namelijk.

Wat een toffe nieuwe map en het vaulten en door ramen springen is echt een goeie toevoeging 😁
Ik zou persoonlijk niet alles zo even op medium zetten. De ene functie heeft meer effect op je FPS dan de andere. Zo zou ik altijd view distance en textures op Ultra zetten en Shadows op Very Low/Low / Foliage op Low. Ik zou zelf helemaal gek worden met 50FPS. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Iemand enig idee hoe laat de 1.0 release is morgen? Heb zo het idee dat het behalve BP reset, een volledige reset wordt, dus dat ik ook snel m'n nickname weer vast moet leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

kazzzdafke schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:04:
+90fps gemiddeld...

Hoe meet je de werkelijke FPS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliHiel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 25-09 17:17
JDx schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:16:
Iemand enig idee hoe laat de 1.0 release is morgen? Heb zo het idee dat het behalve BP reset, een volledige reset wordt, dus dat ik ook snel m'n nickname weer vast moet leggen.
Worden de BP echt gereset? Zo ja, dan ga ik deze snel nog even gebruiken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

EliHiel schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:22:
[...]

Had ik al eerder ook aangegeven ergens, snel omzetten in crates, kan geen kwaad, heb ik van een FB group, maar weet het niet 100% zeker.

Crates zou je straks ook op een andere manier ontvangen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Any thoughts over m'n settings? Haal ongeveer 75-85 fps.

GTX980
i7-5280K 6-core 3.3 Ghz
500 GB SSD
32 GB RAM

Afbeeldingslocatie: https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/913533778597532028/94FCD4C5042E5506304CEE37DD6E44DC80FF3129/

[ Voor 13% gewijzigd door JDx op 19-12-2017 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekiame
JDx schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:30:
Any thoughts over m'n settings? Haal ongeveer 75-85 fps.

GTX980
i7-5280K 6-core 3.3 Ghz
500 GB SSD
32 GB RAM

[afbeelding]
Post processing medium, Foliage Low, Effects Low, Textures High-Ultra, FPSCameraFOV 103.

[ Voor 3% gewijzigd door Lekiame op 19-12-2017 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• expor
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 15:16
Waarom heeft iedereen view distance op ultra btw? Ik las dat players/vehicles altijd worden gerendered ongeacht view distance, of is die info achterhaald? Ik heb nu alles op very low behalve texures (medium) en dat ziet er prima uit, ik ga nog met post-proc. op medium proberen omdat fps daar niet heel erg onder leek te lijden. En dan overweeg ik een GPU update (nu een 7950) naar een 1060/70 aangezien ik hierboven lees dat daar met hogere settings 90fps mee gehaald wordt.

AMD 5800X3D | 16gb DDR 4 @ 3800/14 | 4070 Ti | 1TB Samsung Evo 970, 1TB Samsung Evo 860, 512MB Crucial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-09 20:38

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Net het spel aangeschaft. Is er een apart topic voor xbox spelers? Ik kan hem niet vinden namelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivve
  • Niet online
expor schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:29:
Waarom heeft iedereen view distance op ultra btw? Ik las dat players/vehicles altijd worden gerendered ongeacht view distance, of is die info achterhaald? Ik heb nu alles op very low behalve texures (medium) en dat ziet er prima uit, ik ga nog met post-proc. op medium proberen omdat fps daar niet heel erg onder leek te lijden. En dan overweeg ik een GPU update (nu een 7950) naar een 1060/70 aangezien ik hierboven lees dat daar met hogere settings 90fps mee gehaald wordt.
Ik heb hem vooral op Ultra zodat je vanuit het vliegtuig naar een bebouwd eiland zit te kijken ipv een 'barren wasteland'. Helpt ook dus een beetje met lokaliseren van de dorpen en steden vroeg in het vliegtuig.
Helemaal gezien het uiteindelijk voor mijn FPS nauwelijks uit lijkt te maken, zie ik geen reden om het lager te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:26

ronalddus

Buffalo77

expor schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:29:
Ik had zelf wel eens stuttering als ik een 4x/8x scope gebruikte en inzoomde.
Als je view distance op very low hebt staan wordt nog niet alles gerenderd. Als je dan je vizier gebruikte moest je PC opeens meer dingen renderen waardoor ik (ligt misschien aan specs) haperingen kreeg.

Nu ik de view distance op Ultra heb staan wordt alles al voorgerenderd en krijg ik geen stutters meer wanneer ik inzoom.

Dit is wel een aantal patches geleden dat dit gold voor mij. Weet niet hoe het nu is

[ Voor 4% gewijzigd door ronalddus op 19-12-2017 10:49 ]

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 23:18
EliHiel schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:22:
[...]

Deze vraag is ook meerdere keren op de PUBG Reddit page gesteld, en daar worden linkjes aangehaald die aangeven dat dit niet wordt gereset. Ik heb het zo snel even niet bij de hand, maar als ik het vind post ik het wel even. Ik denk ook dat ze veel boze mensen krijgen als ze het wel resetten, en dat wel beseffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliHiel
Nemm schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:51:
[...]

Deze vraag is ook meerdere keren op de PUBG Reddit page gesteld, en daar worden linkjes aangehaald die aangeven dat dit niet wordt gereset. Ik heb het zo snel even niet bij de hand, maar als ik het vind post ik het wel even. Ik denk ook dat ze veel boze mensen krijgen als ze het wel resetten, en dat wel beseffen.
Ben zelf ook gaan zoeken en je vindt beide berichten, maar de meest recente berichten geven toch eerder aan dat ze niet gereset gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Iemand ook soms hapering bij TAB (inventory) verder loopt alles smooth bij mij. Net weer paar heerlijke kills, helaas 6e. En speelde met speakers omdat m'n oren te warm werden haha.

[ Voor 19% gewijzigd door JDx op 19-12-2017 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:43
JDx schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:30:
Iemand ook soms hapering bij TAB (inventory) verder loopt alles smooth bij mij. Net weer paar heerlijke kills, helaas 6e. En speelde met speakers omdat m'n oren te warm werden haha.
Heb je nog het character model aanstaan in je inventory? Dat is meestal wat voor de hapering zorgt.
In de stable server kan je dat model uitzetten in de opties en in de testserver is er een checkbox voor in je inventory zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Flamesz schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:33:
[...]

Heb je nog het character model aanstaan in je inventory? Dat is meestal wat voor de hapering zorgt.
In de stable server kan je dat model uitzetten in de opties en in de testserver is er een checkbox voor in je inventory zelf.
Oh die gaat dan wel even uit inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
JDx schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:17:
[...]

Hoe meet je de werkelijke FPS?
Heb dat met een aantal progjes gedaan:

RIVA, steam overlay en vroeger (niet op nieuwe test map) met reshade.
Riva is echt om te benchen, nu gebruik ik enkel de steam FPS counter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• editoor
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-09 21:10
Mijn instellingen stonden altijd dat ik geen publieke mensen kon horen. Dat was gister oppeens anders terwijl ik niks in mijn instellingen heb gewijzigd. Heb ik misschien een toetscombinatie gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekiame
editoor schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:59:
Mijn instellingen stonden altijd dat ik geen publieke mensen kon horen. Dat was gister oppeens anders terwijl ik niks in mijn instellingen heb gewijzigd. Heb ik misschien een toetscombinatie gemaakt?
CTRL + T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Net een squad gewonnen met random aziaten in EU, kon d'r niks van verstaan, maar flinke damage gedaan aan 2 die zij net afmaakten en 1 kill, win is een win haha!

Kill was wel een alles of niets for the team, maar toen was m'n teammate al dood...

Ook heerlijk hoe er daarna een convooi van auto's aan komt, lekker intimiderend.

[ Voor 41% gewijzigd door JDx op 19-12-2017 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• editoor
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-09 21:10
Net een geweldig potje gehad. Toen ik bijna bij de laatste 10 zat verdween de afbeelding van mijn wapen. Kon nog wel schieten maar niet inzoomen. Ik kon geen items meer oppakken of deuren openen. Ik gooide mijn wapens neer op de grond, die kon ik ook niet meer oppakken. Waardeloze bug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

editoor schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 17:51:
Net een geweldig potje gehad. Toen ik bijna bij de laatste 10 zat verdween de afbeelding van mijn wapen. Kon nog wel schieten maar niet inzoomen. Ik kon geen items meer oppakken of deuren openen. Ik gooide mijn wapens neer op de grond, die kon ik ook niet meer oppakken. Waardeloze bug!
Op de test server zeker, die crashed ook nog steeds bij mij, daarom speel ik hem ook nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
JDx schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 18:16:
[...]

Op de test server zeker, die crashed ook nog steeds bij mij, daarom speel ik hem ook nog niet.
Heb er sinds de update van gisteren eigenlijk geen last meer van gehad. Daarvoor wel. Maar mijn gok is dat ze nu in korte tijd vrij veel shit aan het testen zijn dus de kans dat je daarmee iets sloopt is wat meer aanwezig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Laatst online: 26-09 12:11
Vannacht weer leaderboards reset!

Morgen of overmorgen hoogstwaarschijnlijk dus uit early access af..
Verwacht bij de launch nog een hoop extra goodies en veranderingen.

Tip voor degene die nog steeds last hebben van rare antialising (super moeilijk mensen spotten etc), zet je screen scaling eens minstens op 110 (als je PC dit trekt).. werkt bij mij redelijk fijn. Wel 5uur bezig geweest om dit uit te vinden :-+

Vanavond de laatste potjes op live! Dit seizoen beduidend minder gespeeld, maar met 50 potjes toch top 250 weten te halen. Laatste avondje stream ook, link hieronder!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Ik zojuist 2e in solo, heel erg pech, beide elkaar geraakt, ik kom er wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-09 08:55
Anderen die ook 2 minuten moeten wachten voor matchmaking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
floriz87 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 20:44:
Anderen die ook 2 minuten moeten wachten voor matchmaking?
Ja, duurde hier vanmiddag ook vrij lang. Kreeg ook een keer de melding 'Not Allowed User'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
  • Laatst online: 07-09 15:37
Duurt hier ook 2 a 5 minuten.. op NA duurt het 2 seconden, zojuist getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-09 08:55
frack schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 21:05:
Duurt hier ook 2 a 5 minuten.. op NA duurt het 2 seconden, zojuist getest.
NA duurt hier ook gewoon lang.

Edit: Heb het over duo.

[ Voor 5% gewijzigd door floriz87 op 19-12-2017 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCKenzy99
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 22-09 14:56
floriz87 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 21:53:
[...]

NA duurt hier ook gewoon lang.
NA duo ging net binnen 10sec maar squads duurt inderdaad erg lang (zon 1-2 min)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Hier alles binnen 5 seconden op EU, waarom NA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:22

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

mouzetc schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 19:46:
Vannacht weer leaderboards reset!

Morgen of overmorgen hoogstwaarschijnlijk dus uit early access af..
Verwacht bij de launch nog een hoop extra goodies en veranderingen.

Tip voor degene die nog steeds last hebben van rare antialising (super moeilijk mensen spotten etc), zet je screen scaling eens minstens op 110 (als je PC dit trekt).. werkt bij mij redelijk fijn. Wel 5uur bezig geweest om dit uit te vinden :-+

Vanavond de laatste potjes op live! Dit seizoen beduidend minder gespeeld, maar met 50 potjes toch top 250 weten te halen. Laatste avondje stream ook, link hieronder!
Zal eens proberen. Scheelt pixels zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCKenzy99
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 22-09 14:56
JDx schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 22:21:
Hier alles binnen 5 seconden op EU, waarom NA?
na was eerst beter maar eu is nu ook best te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLct
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-09 22:25
hebben jullie ook last van dat zeroing niet werkt?

Life is too short to drive boring cars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
gergs schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 22:55:
Kan alleen nog bij de 8x en 15x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h1ttent1t
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-09 15:49
Vanop twitter:
Players, we will be leaving Early Access and launching PC 1.0 on Dec 20 11PM PST. The maintenance on live servers for 1.0 will start Dec 20 6PM PST / Dec 21 3AM CET and last for 5 hours. 1.0 release patch notes and our plans beyond the release will be shared with you soon.
Nog een dagje wachten dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoowrusZ
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-09 18:09
hottentot schreef op woensdag 20 december 2017 @ 07:36:
Vanop twitter:

[...]

Nog een dagje wachten dus!
Dat is vanavond om 19:00 uur Nederlandse tijd :o :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h1ttent1t
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-09 15:49
JoowrusZ schreef op woensdag 20 december 2017 @ 07:54:
[...]

Dat is vanavond om 19:00 uur Nederlandse tijd :o :)
Mmm, wat in de war met de maintenance volgorde. Soit, ik zie het wel als het zover is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Oh nooo, mn vakantie begint vanavond om 19:00, keek uit naar een nacht lang gamen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

gergs schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 22:55:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoowrusZ
hottentot schreef op woensdag 20 december 2017 @ 08:08:
[...]

Mmm, wat in de war met de maintenance volgorde. Soit, ik zie het wel als het zover is :)
maintenance begint dus om 14uur NL tijd vanmiddag en duurt 5 uur = 19uur vanavond spelen

maarja, het is en blijft bluehole.. dus inderdaad morgen pas waarschijnlijk O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

JoowrusZ schreef op woensdag 20 december 2017 @ 09:44:
[...]

maintenance begint dus om 14uur NL tijd vanmiddag en duurt 5 uur = 19uur vanavond spelen

Oh dat is wel goed nieuws, rustig naar huis rijden, uitgebreid eten en go.

Maar zal wel uitlopen, hopelijk is de testserver wel bereikbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-09 13:58
JoowrusZ schreef op woensdag 20 december 2017 @ 09:44:
[...]

volgens mij klopt dit niet, het lijkt er op dat onderhoud om 3 uur 's nachts begint en morgenochtend om 8:00 klaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Even de nieuwe patchnotes gelezen van de testserver maar helaas nog geen aanpassingen aan de killfeed die letterlijk te belabberd voor woorden is momenteel. Hopelijk zit dit wel in de patch notes van 1.0 want het is gewoon zo annoying als je niet ziet of iemand van je squad iemand knocked of knocked is.

Ik weet soms geen eens dat ik een kill heb omdat het nergens wordt neergezet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoowrusZ
gotfurrr schreef op woensdag 20 december 2017 @ 09:55:
[...]

volgens mij klopt dit niet, het lijkt er op dat onderhoud om 3 uur 's nachts begint en morgenochtend om 8:00 klaar is.
Lezen blijft een vak:

Players, we will be leaving Early Access and launching PC 1.0 on Dec 20 11PM PST 19uur NL tijd. The maintenance on live servers for 1.0 will start Dec 20 6PM PST 14uur NL tijd and last for 5 hours. 1.0 release patch notes and our plans beyond the release will be shared with you soon.

Dus: 14uur maintenance -> 5 uur lang -> 19uur klaar 8)7

EDIT:
klote PM en AM modellen :(

Het is dus inderdaad morgen }:O

[ Voor 5% gewijzigd door JoowrusZ op 20-12-2017 10:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steefanus
  • Laatst online: 19-09 19:15

Steefanus

StefanJ

6PM PST is 3:00 Nederlandse tijd hoor. Dan is het hier dus al de 21e. Morgenvroeg kunnen we los ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vegetto
  • Laatst online: 22-09 14:40
JoowrusZ schreef op woensdag 20 december 2017 @ 09:58:
[...]

Lezen blijft een vak:

Players, we will be leaving Early Access and launching PC 1.0 on Dec 20 11PM PST 19uur NL tijd. The maintenance on live servers for 1.0 will start Dec 20 6PM PST 14uur NL tijd and last for 5 hours. 1.0 release patch notes and our plans beyond the release will be shared with you soon.

11 pm is 8 uur am onze tijd de 21e......... lezen is een vak???

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoowrusZ
Vegetto schreef op woensdag 20 december 2017 @ 10:07:
[...]

11 pm is 8 uur am onze tijd de 21e......... lezen is een vak???

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Spelers, we zullen Early Access verlaten en PC 1.0 lanceren op donderdag 21 december 08:00. Het onderhoud op live servers voor 1.0 begint op donderdag 21 december 03:00 en duurt 5 uur. 1.0 release patch notities en onze plannen die verder gaan dan de release zullen binnenkort met je gedeeld worden.

Google vertaling van tekst en tijd

[ Voor 9% gewijzigd door JDx op 20-12-2017 10:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gotfurrr
JoowrusZ schreef op woensdag 20 december 2017 @ 09:58:
[...]

Lezen blijft een vak:

bij zinnen zoals "lezen blijft een vak", moet je wel heel zeker zijn van je zaak :+ :+ :+ :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoowrusZ
gotfurrr schreef op woensdag 20 december 2017 @ 10:19:
[...]

bij zinnen zoals "lezen blijft een vak", moet je wel heel zeker zijn van je zaak :+ :+ :+ :+ :+
Klopt, was ik ook... maar onterecht :9

Nog even geduld dus en lekker op de test spelen, als matchmaking vandaag wel wil althans...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08:18
JDx schreef op woensdag 20 december 2017 @ 10:25:
[...]

Ja in 20 verschillende losse berichtjes. Ik kon er niet uit opmaken wat wat nou was.
Ik anders wel, duurde enkele seconden voordat ik zag dat het 8 uur in de ochtend was de 21e Nederlandse tijd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gotfurrr
JDx schreef op woensdag 20 december 2017 @ 10:25:
[...]

Ja in 20 verschillende losse berichtjes. Ik kon er niet uit opmaken wat wat nou was.
zoals een wijs man ooit zei op dit forum "lezen blijft een vak".

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

gotfurrr schreef op woensdag 20 december 2017 @ 10:26:
[...]

zoals een wijs man ooit zei op dit forum "lezen blijft een vak".

:+
Daarom vatte ik het even samen. Ik kan programmeren, maar amper lezen.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Steefanus

Steefanus

StefanJ

Je ziet het vaak voorbij komen in die compilatie clipjes, maar wilde het zelf eens proberen. Direct gelukt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
Van het weekend voor het eerst eens op de test server gespeeld met de nieuwe map!
Het speelt echt een flink stuk beter, ook met de verbeterde AA ziet het er al een stuk beter uit.
Ik heb AA op ultra staan en post processing op medium. Ik heb ook idee dat ze een ander soort motion blur gebruiken nu. Het ziet er ieder geval lekker scherp uit nu.

De map is ook erg tof! Ik heb zelf nog altijd een beetje moeite om te herkennen of ik iemand nu wel geraakt heb, je krijgt niet echt feedback er van. Al zullen hitmarkers niet echt in het spel passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Steefanus schreef op woensdag 20 december 2017 @ 10:30:
[video]

Je ziet het vaak voorbij komen in die compilatie clipjes, maar wilde het zelf eens proberen. Direct gelukt :+
Hehehe, mooi he, kicken als iets lukt en je het ook nog hebt opgenomen.

Doe het nu met shadowplay, stond eerst op laatste 5 minuten, maar terug gezet naar 30 seconden, de aandacht van iemand anders dan jezelf hou je er toch niet zo lang bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

vinom schreef op woensdag 20 december 2017 @ 10:34:
Van het weekend voor het eerst eens op de test server gespeeld met de nieuwe map!
Het speelt echt een flink stuk beter, ook met de verbeterde AA ziet het er al een stuk beter uit.
Ik heb AA op ultra staan en post processing op medium. Ik heb ook idee dat ze een ander soort motion blur gebruiken nu. Het ziet er ieder geval lekker scherp uit nu.

De map is ook erg tof! Ik heb zelf nog altijd een beetje moeite om te herkennen of ik iemand nu wel geraakt heb, je krijgt niet echt feedback er van. Al zullen hitmarkers niet echt in het spel passen.
Ik zie altijd 1 grote rode vlek, maar speel met niet al te beste settings :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Ik zou het ook wel fijn vinden als je linksboven kan zien wie van je squadmates al kills hebben gemaakt, gewoon een cijfertje achter hun health. En misschien een samenvatting op het einde, kills per persoon e.d.

[ Voor 19% gewijzigd door JDx op 20-12-2017 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
  • Laatst online: 07-09 15:37
Is er nog iemand die zich stoort aan de health van de squad mates linksonder? Ik vind het echt niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefanus

Steefanus

StefanJ

frack schreef op woensdag 20 december 2017 @ 14:05:
Is er nog iemand die zich stoort aan de health van de squad mates linksonder? Ik vind het echt niks.
Ik stoor me er niet aan, maar linksboven was eigenlijk wel een prima positie. Is even wennen weer dit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EliHiel
JDx schreef op woensdag 20 december 2017 @ 11:29:
Ik zou het ook wel fijn vinden als je linksboven kan zien wie van je squadmates al kills hebben gemaakt, gewoon een cijfertje achter hun health. En misschien een samenvatting op het einde, kills per persoon e.d.
Wat is het nut hiervan tijdens het spel? Lijkt me alleen maar extra clutter in de UI... Na de ronde een samenvatting van de scores van je squadmates zou inderdaad wel leuk zijn in plaats van enkel je eigen stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRTNbos
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:49
EliHiel schreef op woensdag 20 december 2017 @ 14:15:
[...]

Wat is het nut hiervan tijdens het spel? Lijkt me alleen maar extra clutter in de UI... Na de ronde een samenvatting van de scores van je squadmates zou inderdaad wel leuk zijn in plaats van enkel je eigen stats.
Ik vind het juist wel handig. Ik heb nu al dat, ondanks duidelijke communicatie, ik tijdens een druk schiet moment niet altijd hoor als een teammate knocked is. Door dit snel even te kunnen checken bespaart dit communicatie en weet je het toch.

Ik kan me echter best indenken dat dit een persoonlijke afweging is tussen "UI clutter" of extra info. Zou wellicht leuk zijn als je de UI een beetje kan customizen in de toekomst...dan kan iedereen het naar smaak aanpassen. (Kan nu ook al beperkt met je wapen/helm/vest status)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

EliHiel schreef op woensdag 20 december 2017 @ 14:15:
[...]

Dan weet je wie er altijd voorop loopt bij een random squad, vaak is eentje agressief en de rest meer passief. Dan weet je ook met wie je nog te maken hebt als er nog 2 over zijn, die ene goeie of een ander. In een random squad weet ik als de helft dood is nooit met wie ik te maken heb.

Als jij 0 kills hebt en je mate al 7 kan hij misschien ook beter als eerste de laatste cirkel in gaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
JDx schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:02:
[...]

Dan weet je wie er altijd voorop loopt bij een random squad, vaak is eentje agressief en de rest meer passief. Dan weet je ook met wie je nog te maken hebt als er nog 2 over zijn, die ene goeie of een ander. In een random squad weet ik als de helft dood is nooit met wie ik te maken heb.

Als jij 0 kills hebt en je mate al 7 kan hij misschien ook beter als eerste de laatste cirkel in gaan.
Al dat soort stats verschuiven de focus van teamplay richting individueel scoren. Dat moet je zeker in random squads eigenlijk niet willen.

[ Voor 4% gewijzigd door Tsurany op 20-12-2017 15:08 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
frack schreef op woensdag 20 december 2017 @ 14:05:
Ik stoor me aan de hele nieuwe UI wat betreft squad en killfeed.
Misschien was die oude versie niet fancy maar hij was tenminste wel duidelijk. Dat is die nu totaal niet.

Ik merk dat ik linksonder veel beter in de gaten kan houden wie er knocked is en hoeveel er knocked out zijn dan rechtsboven. Het helpt ook niet dat de helft soms niet in de feed komt te staan :+
Pagina: 1 ... 86 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord