[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 85 ... 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
@hexta ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:54

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

als ik pubg nu wil opstarten crasht hij elke x terug naar windows.. omdat ik netframe 3.5 mis op mn pc..
nooit eerder last van gehad.. (staat er trouwens ook niet op, ik heb netframe 4.0)

maar nu kan ik dus niet meer spelen, lekker is dat.. want netframe 3.5 installeren lukt ook niet, heb de windows cd niet.. en via windows site downloaden werkt ook niet.. al eerder geprobeerd..

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Nickrsd schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 23:59:
als ik pubg nu wil opstarten crasht hij elke x terug naar windows.. omdat ik netframe 3.5 mis op mn pc..
nooit eerder last van gehad.. (staat er trouwens ook niet op, ik heb netframe 4.0)

maar nu kan ik dus niet meer spelen, lekker is dat.. want netframe 3.5 installeren lukt ook niet, heb de windows cd niet.. en via windows site downloaden werkt ook niet.. al eerder geprobeerd..
Ik krijg genoeg hits op google, al eens geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:43
Wat voor setups hebben jullie dat jullie 50 tot 100% meer frames halen van stable op erangel naar test op erangel? Bij mij lijkt het verschil eerder op 5 a 10% met een fx-8320 en r9 280x.
Hebben jullie misschien een cpu bottleneck op stable? Ik speel namelijk wel op 1440p met 90% screenscale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Flamesz schreef op woensdag 13 december 2017 @ 00:18:
Wat voor setups hebben jullie dat jullie 50 tot 100% meer frames halen van stable op erangel naar test op erangel? Bij mij lijkt het verschil eerder op 5 a 10% met een fx-8320 en r9 280x.
Hebben jullie misschien een cpu bottleneck op stable? Ik speel namelijk wel op 1440p met 90% screenscale
Je systeem is dan ook niet bepaald up2date.
Denk niet dat ons systemen een "probleem" zijn.
Low-end systemen zitten in de live server al op de max, waar een highend systeem uit zijn neus stond te vreten.
Nu in de test server worden highend GPU's ook benut.

[ Voor 14% gewijzigd door unfor op 13-12-2017 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
unfor schreef op woensdag 13 december 2017 @ 00:20:
[...]

Je systeem is dan ook niet bepaald up2date.
Denk niet dat ons systemen een "probleem" zijn.
Low-end systemen zitten in de live server al op de max, waar een highend systeem uit zijn neus stond te vreten.
Nu in de test server worden highend GPU's ook benut.
Een traag systeem zou van een verbetering in performance relatief gezien evenveel verbetering moeten kunnen zien als een snel systeem, dus dat lijkt me irrelevant.

Wat jij zegt hint er op dat de verbeteringen die in de testserver zijn gemaakt vooral op cpu vlak zijn, wat ik zelf ook al vermoedde.
Om dat te bevestigen vroeg ik wat voor hardware de mensen met zulke goede verbeteringen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Flamesz schreef op woensdag 13 december 2017 @ 00:44:
[...]

Een traag systeem zou van een verbetering in performance relatief gezien evenveel verbetering moeten kunnen zien als een snel systeem, dus dat lijkt me irrelevant.

Wat jij zegt hint er op dat de verbeteringen die in de testserver zijn gemaakt vooral op cpu vlak zijn, wat ik zelf ook al vermoedde.
Om dat te bevestigen vroeg ik wat voor hardware de mensen met zulke goede verbeteringen hebben.
Dan begrijp je de "hints" verkeerd, CPU usage is nog ongeveer het zelfde.
De GPU echter krijgt nu de kans zijn spierballen te laten zien, waar hij voorheen maar amper gebruikt werd.
Ik heb mijn hardware overigens gisteren gepost.

Het is puur optimalisatie binnen de engine, niet zozeer een bottleneck op CPU of GPU.

[ Voor 5% gewijzigd door unfor op 13-12-2017 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Ik ben van zo'n 100fps gemiddeld naar vrijwel continue de framecap (144fps) gegaan in de test server.
Wat ze precies gedaan hebben weet alleen Bluehole. 8700k met 1080ti hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Enkel in de typische appartementsgebouwen bij Yasnaya keldert bij mij de performance in op de testserver terwijl buiten 60+fps is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-09 15:15

KipCurreh

Nightcrawler

Flamesz schreef op woensdag 13 december 2017 @ 00:18:
Hoi ik heb een gelijkaardige (gedateerde) setup met een i5-4670 en R9 280X. Speel wel op 1080p
Men settings ingame staat bijna alles op Low of Very Low, behalve Textures (ultra) en viewing distance (med)

Hiermee haal ik op de test een gemiddelde van 70-80 fps met uitschieters tssn 45 en 100 afhankelijk van time/place in het spel.
Vergeleken met de live server haal ik gemiddeld wel 20 fps meer, dus ook lang geen 50 of 100% maar toch merkbaar genoeg.

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:07
Ik zit hier, met bijna alles op HIGH rond van 144 fps tot 90 fps. Dus pakweg ergens 110 gemiddeld.
Systeem staat in mijn handtekening.
Dit is toch wel significant hoger dan de live was. Daar had ik ergens tussen de 70 en 90 fps.

Wel merk ik weer af en toe microstutter, of soms zelf heel erge stutter. FPS blijven +100 maar het spel gaat een aantal seconden heel traag.

Heb de indruk gisteren dat de rubberbanding minder was. Voor de rest ben ik wel tevreden.

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:42

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

KipCurreh schreef op woensdag 13 december 2017 @ 10:26:
[...]

Hoi ik heb een gelijkaardige (gedateerde) setup met een i5-4670 en R9 280X. Speel wel op 1080p
Men settings ingame staat bijna alles op Low of Very Low, behalve Textures (ultra) en viewing distance (med)

Hiermee haal ik op de test een gemiddelde van 70-80 fps met uitschieters tssn 45 en 100 afhankelijk van time/place in het spel.
Vergeleken met de live server haal ik gemiddeld wel 20 fps meer, dus ook lang geen 50 of 100% maar toch merkbaar genoeg.
Alhoewel je cpu al wat generaties ouder is, is deze echt meer dan prima om PUBG te spelen. De R9 280x is inderdaad wel wat gedateerd. Ik heb hiervoor mijn R9 290 4GB ingeruild voor een GTX1060 6gb (speel op 1080P). Hiermee kan ik alles op medium/high kan spelen met viewdistance en textures op ultra met ongeveer 70-90 fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booyaa
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Even een crosspost hoor. Wel interessant imo: https://www.reddit.com/r/...the_current_antialiasing/

Is die anti cheat software ook geïmplementeerd op de test servers? Want dacht dat dat ook nogal wat scheelt wat betreft je FPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 26-09 13:29

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

is het een idee om dit topic te veranderen naar [multi] playerun...........

Nu met de release van de xboxone variant.

Of maakt iemand een Xbox topic omdat de versies toch best uiteen lopen? (ik ben niet de uitverkorene, veel te veel werk :) )

niet dat er al veel posts over de XO variant gingen maar toch....

[ Voor 14% gewijzigd door PaRaDoX4 op 13-12-2017 11:22 ]

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
PaRaDoX4 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 11:21:
is het een idee om dit topic te veranderen naar [multi] playerun...........

Nu met de release van de xboxone variant.

Of maakt iemand een Xbox topic omdat de versies toch best uiteen lopen? (ik ben niet de uitverkorene, veel te veel werk :) )

niet dat er al veel posts over de XO variant gingen maar toch....
Kijk eerst maar (zou ik zeker doen) of er (genoeg) Xbox mensen komen alvorens zo'n verandering door te voeren. Zo ook voor het aanmaken van een aparte Xbox versie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14
Player unknown is wel erg 'druk' de laatste tijd.... :>

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=42H6ImfbCq4]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Ik denk dat je beter even kan wachten tot de final voor je PUBG op een console gaat spelen. :D
Tenzij je 15 FPS prettig vind spelen uiteraard.

[ Voor 13% gewijzigd door unfor op 13-12-2017 13:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 13:57
unfor schreef op woensdag 13 december 2017 @ 13:30:
Ik denk dat je beter even kan wachten tot de final voor je PUBG op een console gaat spelen. :D
Tenzij je 15 FPS prettig vind spelen uiteraard.

[video]
Niet om de hele console-pc war te starten, maar wat ben ik blij (na het zien van die video) dat ik deze game op de pc ga spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLct
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-09 22:25
15 fps.......... mee eens met hierboven.
Maar voor de console gamers, hopelijk fixen ze dit voor launch.

Life is too short to drive boring cars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
gergs schreef op woensdag 13 december 2017 @ 14:25:
15 fps.......... mee eens met hierboven.
Maar voor de console gamers, hopelijk fixen ze dit voor launch.
Ik zag gister ook al een video van jackfrags, waar ook duidelijk werd dat het looten ook nog niet echt soepeltjes en snel in gebruik is. Frames droppen bij ads etc. Pc all the way :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik speel trouwens op Android de kloon 'Rules of Survival', erg leuk, al is de besturing op mobiel natuurlijk even wat anders dan toetsenbord en muis. In de laatste update lees ik dat er binnenkort ook een pc-versie komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 07:01
Test servers lopen zaad vandaag. Kom geen game in, onmogelijke matchmaking wachttijden. Meer mensen dit??

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-09 15:15

KipCurreh

Nightcrawler

Korkss schreef op woensdag 13 december 2017 @ 15:03:
Test servers lopen zaad vandaag. Kom geen game in, onmogelijke matchmaking wachttijden. Meer mensen dit??
In de vroege middag geen problemen gehad, maar toen we rond half 4 duo's gingen doen geraakten we idd niet meer verder dan het matchmaking

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Laatst online: 18-02-2024
KipCurreh schreef op woensdag 13 december 2017 @ 18:10:
[...]

In de vroege middag geen problemen gehad, maar toen we rond half 4 duo's gingen doen geraakten we idd niet meer verder dan het matchmaking
Nu kom je er wel in maar super veel lag. Niet te doen.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-09 15:37
Twee uur gespeeld vandaag en geen 1 crash..zou het opgelost zijn?
Rubberbanding was ook veel minder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• squize me
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-08 14:08
Iemand die eens samen wil spelen? Men steam id is “squize_me”. Op xbox “squize me”.

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-09 09:20

Haan

dotnetter

Gisteravond voor het eerst op de test server gespeeld, ging super! Voelt als een totaal nieuwe game, zeker als je de nieuwe map speelt. Performance is veel beter tov de normale server, ik ben positief verrast eigenlijk.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-09 15:13

ronalddus

Buffalo77

Het delen waard.
Geweldige tekeningen _/-\o_

https://imgur.com/a/1fX0f

Credits

[ Voor 28% gewijzigd door ronalddus op 14-12-2017 11:52 ]

Buffalo77 | Pokemon Unite

• Vegetto
  • Laatst online: 22-09 14:40
Komt de 20e ook de nieuwe map uit? of alleen het vaulting etc? en de verbeteringen dat hij beter gebruik maakt van je GPU zit dat ook in die 1.0 versie?

• Flamesz
De 20e komt alles dat nu in de testserver zit naar stable.
Om het zo te zeggen draait de testserver nu een testversie van 1.0.

Hopelijk fixen ze het wel dat je je map kan kiezen, is een beetje kut als je Erangel wilt spelen en je in een lobby komt met 40 mensen, omdat de rest leaved voor een Miramar lobby.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:40

Player1S

Probably out in the dark

Ok, lees dat vooralsnog ook hier over de xbox versie gepraat mag worden.

Vooralsnog merk ik weinig van slechte framerate. Ja verzamelplein is ruk, vliegen is ruk en parachute springen is iets minder ruk. Echter na de landing loopt het vloeiend op mijn S. Af en toe wat popins, dat dan wel weer. Bijvoorbeeld dat je leeg huis binnen stapt en er opeens een vloerkleed ligt.

Gister wel erg goede dag gehad met squads. Op gegeven moment, met vies veel geluk, tot de laatste zoveel gekomen. Alleen toen moesten we vluchten voor de storm en blijkbaar word die op het laatst heftiger want ondanks full health in paar tellen dood. En het ergste was, we waren 2e. Met 0 kills zelfs 8)7

Later nog een potje waarbij mijn duos partner erg snel dood was en ik, wederom met vies veel geluk, opeens bij de laatste 5 eindigde :+

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 26-09 13:39
L1nt schreef op donderdag 14 december 2017 @ 10:56:
Ok, lees dat vooralsnog ook hier over de xbox versie gepraat mag worden.

Vooralsnog merk ik weinig van slechte framerate. Ja verzamelplein is ruk, vliegen is ruk en parachute springen is iets minder ruk. Echter na de landing loopt het vloeiend op mijn S. Af en toe wat popins, dat dan wel weer. Bijvoorbeeld dat je leeg huis binnen stapt en er opeens een vloerkleed ligt.

Gister wel erg goede dag gehad met squads. Op gegeven moment, met vies veel geluk, tot de laatste zoveel gekomen. Alleen toen moesten we vluchten voor de storm en blijkbaar word die op het laatst heftiger want ondanks full health in paar tellen dood. En het ergste was, we waren 2e. Met 0 kills zelfs 8)7

Later nog een potje waarbij mijn duos partner erg snel dood was en ik, wederom met vies veel geluk, opeens bij de laatste 5 eindigde :+
Storm? Je bedoeld de cirkel. :')

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

cirkel, storm, gas....whatchamacallit.....dat ding waar je niet in moet zitten.......

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Insehh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:54

Insehh

Define good enough.

djmelvee schreef op donderdag 14 december 2017 @ 10:58:
[...]

Storm? Je bedoeld de cirkel. :')
De smurfengriep. 8)7 :') :') :') :') :')

De enige ekte...

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:19
Uitschakelen van Game DVR op de Xbox verhelpt grotendeels de FPS-issues klaarblijkelijk.

https://www.reddit.com/r/..._capture_for_more_stable/

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Dubbel Feest :Y)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/v20wdduAjwdMW6FZnEbhHsyx/full.jpg

**

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:40
Als ik nu de test download moet ik dan met de uiteindelijke release de normale build updaten ? Of kan dit op 1 of andere manier gemerged worden :D (hoef ik geen 2 keer te downloaden).

• Bartvandelaar
squize me schreef op donderdag 14 december 2017 @ 08:29:
Iemand die eens samen wil spelen? Men steam id is “squize_me”. Op xbox “squize me”.
Doet ik. Ik kan er alleen geen hout van. Kd ratio van onder de 1. Begin oud te worden denk 😊

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dark-Mist
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:59
SmokingSig schreef op donderdag 14 december 2017 @ 13:50:
Als ik nu de test download moet ik dan met de uiteindelijke release de normale build updaten ? Of kan dit op 1 of andere manier gemerged worden :D (hoef ik geen 2 keer te downloaden).
Het betreft twee aparte clients, dus als de 1.0 build uiteindelijk wordt overgeheveld vanuit de testserver naar de liveserver, zul je opnieuw moeten updaten

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:40
Dark-Mist schreef op donderdag 14 december 2017 @ 13:53:
[...]

Het betreft twee aparte clients, dus als de 1.0 build uiteindelijk wordt overgeheveld vanuit de testserver naar de liveserver, zul je opnieuw moeten updaten
Bedankt! Dan wacht ik wel nog een weekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
Verwijderd schreef op maandag 13 november 2017 @ 18:00:
[...]

Hoi Knight

Ik ben 1 van de Mods op het discord kanaal, reden dat je er niet meer opkomt is, na herhaaldelijke waarschuwingen naar jou toe, welke je genegeerd hebt. het gisteren weer raak was. Nu is er besloten om je te bannen.

hiermee is het verhaal wat mij betreft klaar en reageer ik ook niet meer op berichtjes dit om de tweakers mods geen hartverzakking te doen geven.

fijne dag verder en veel gaming plezier in de toekomst!
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insehh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:54

Insehh

Define good enough.

Ik begrijp niet echt de toegevoegde waarde van het neerzetten van je klaagzang in dit topic. Je zult vast wel iets gedaan hebben wat mensen heeft geirriteerd. :-)

De enige ekte...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-09 19:07

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Bartvandelaar schreef op donderdag 14 december 2017 @ 13:52:
[...]

Doet ik. Ik kan er alleen geen hout van. Kd ratio van onder de 1. Begin oud te worden denk 😊
Er zitten wel meer ouwe lullen op de discord hoor! Speel zeer regelmatig met 30+'s (waaronder ikzelf). Zitten er een aantal bij die goed kunnen schieten, dus een KD lager dan 1 is niet automatisch te relateren aan je leeftijd.

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-09 16:29
Testserver is het voor ons groepje nog steeds niet helaas.
Ik ervaar alleen de lag/rubberbanding bij 70+ aanwezigen, maar als we willen duo-en dan kom ik er eigenlijk altijd wel op, de ander blijft crashen. Zodra hij met de andere vriend gaan duo-en, crasht hij niet, maar die ander.
Gaan ze solo, is er niks aan de hand. Bij squads crasht altijd 1 van hen.
Jammer wel, hoop dat het de 20e is opgelost.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Zegt al genoeg _O-
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/tYKpczlvfz2cwQrlxJmpKdrj/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/NNhLWppEgLgarn5RoHx2XbH2/full.jpg
Moest eigen een aap voor stellen

**

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartvandelaar
Ik heb test ge-update naar 3.4.4. Maar de test zegt dat ik moet updaten naar 3.3.13. Ik noem dat eerder een downgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
Flimovic schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 12:12:
[...]

Er zitten wel meer ouwe lullen op de discord hoor! Speel zeer regelmatig met 30+'s (waaronder ikzelf). Zitten er een aantal bij die goed kunnen schieten, dus een KD lager dan 1 is niet automatisch te relateren aan je leeftijd.
Snap ik. Laat ik dan voor mezelf spreken. Bij mij komt het opzeker door het ouder worden. Was vroeger vele malen beter, sneller en gerichter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Bartvandelaar schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 13:52:
[...]

Snap ik. Laat ik dan voor mezelf spreken. Bij mij komt het opzeker door het ouder worden. Was vroeger vele malen beter, sneller en gerichter.
Hier ook hoor ;) Maar met een beetje oefening kan je nog best meekomen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-09 13:58
leeftijd zal zeker een rol spelen binnen/buiten een bepaalde range. maar ik denk dat het vooral te maken heeft met hoeveel tijd je in een game kan investeren. iemand van 16 heeft waarschijnlijk meer vrije tijd dan iemand van 42 met een baan en 4 kinderen + hond + caravan.

Zelf merk ik wel dat mijn aim niet meer is wat het ooit was, maar zo heel veel scheelt het nou ook niet. aimen is vooral muscle memory = veel oefenen = tijd. heb je minder tijd, dan aim je ook minder goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
Nu durf ik bijna niet meer te zeggen hoeveel uur ik al gespeeld heb. Moet er wel bij vermelden dat ik zeker al 10 jaar niet meer op de pc gespeeld heb. Daarvoor altijd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SomerenV
  • Laatst online: 01:20
Zojuist een nieuwe 5GB update binnengehaald voor de Test Server. Prestaties lijken weer verbeterd en de AA is flink op de schop gegaan met als resultaat een véél scherper plaatje.

Dit is met settings op medium/high (AA op medium)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/z8ybDQh.jpg

Dit is met alles op Ultra:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1rENl7p.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door SomerenV op 15-12-2017 14:18 ]

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-09 12:18
SomerenV schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 14:07:
Zojuist een nieuwe 5GB update binnengehaald voor de Test Server. Prestaties lijken weer verbeterd en de AA is flink op de schop gegaan met als resultaat een véél scherper plaatje.

[afbeelding]
Dit ziet er inderdaad wel aardig uit,
is dit zonder tweaks/reshade, en met AA op ultra?

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
BobbLeeSwaggr schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 14:11:
[...]

Dit ziet er inderdaad wel aardig uit,
is dit zonder tweaks/reshade, en met AA op ultra?
Zonder tweaks en met AA op medium :) @BobbLeeSwaggr Ik heb een screenshot genomen met Ultra settings op nagenoeg dezelfde plek.

[ Voor 15% gewijzigd door SomerenV op 15-12-2017 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
Ik kom er na die patch niet meer op. Zie mijn vorige post. Bizar toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
Bartvandelaar schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 14:13:
Ik kom er na die patch niet meer op. Zie mijn vorige post. Bizar toch?
Kun je die message niet negeren? Kan me herinneren dat het eerder ook al eens voor is gekomen. Of anders Steam even herstarten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
Er zijn volgens mij nog geen patchnotes van de update.
Maar hoor nu wel dat de full replay mode er in zit.

https://imgur.com/a/jmP5u#Cg0bPrm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Hmmmm de meeste rubberbanding is eruit, AA update is vet zonder FPS verlies...
Ze gaan er geraken!!! Nice job so far!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-09 15:13

ronalddus

Buffalo77

'Hold to ADS' is ook toegevoegd

@A.W.E.S.O.M.-0
@Darkfreak

[ Voor 225% gewijzigd door ronalddus op 15-12-2017 14:41 ]

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je moet Post Processing ook minimaal op medium zetten lijkt, anders is het zelfs met AA op Ultra nog redelijk blurry.

Patchnotes zien er wel goed uit. Ze hebben voor Replays een andere optie gekozen, volledig client side alles opslaan. Dan hoeft er niet meer data van de server gehaald worden. Nadeel is dan de limiet van 1km om de speler heen.

Wel had ik net enorme last van stutters. Net toen ik om een berg heen kwam richting twee vijanden stond het spel haast twee seconden stil. Dat resulteert in een mooie death :(

En ik moet wel zeggen dat het spel er echt goed uit ziet nu, voornamelijk de nieuwe map. Op medium/high settings is dat echt een mooie map om te spelen, ziet er prima current-gen uit gezien de map size.

[ Voor 36% gewijzigd door Tsurany op 15-12-2017 15:00 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Replays van de afgelopen dagen/weekjes staan er ook netjes op via main menu (Replays)

Let wel op om Replays terug te zien ga je uit je party group!

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-09 16:41
Gruwelijk, thanks!

Heb de hele week geen tijd gehad om de testversie (de gewone versie idem) op 1 ronde na te spelen, had er al erg zin in om dit weekend te kijken en dan kom je ook nog met dit goede nieuws. Nu al zin in!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frackz
Een leuke Kar98 "flick" :)
https://streamable.com/lzwbi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
De laatste update... wow. Spel ziet er echt stuk beter uit, loopt soepel, replay functie is enorm buggy maar erg nice.

Nu nog de serverperformance en stabiliteit fixen en de game is wat mij betreft helemaal ok, had dit niet echt verwacht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• editoor
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:10
Klopt dat je bij de testserver niet meer 230km kan diven? Hij gaat nu maar tot 200. Doe ik iets fout?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
editoor schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 20:06:
Klopt dat je bij de testserver niet meer 230km kan diven? Hij gaat nu maar tot 200. Doe ik iets fout?
Klopt, krijg je die fast jump down met de parashute niet meer

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
kazzzdafke schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 14:25:
Hmmmm de meeste rubberbanding is eruit, AA update is vet zonder FPS verlies...
Ze gaan er geraken!!! Nice job so far!
Nee rubber banding fixen voor release was toch echt onmogelijk aldus sommigen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• editoor
unfor schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 21:12:
[...]

Nee rubber banding fixen voor release was toch echt onmogelijk aldus sommigen. ;)
Heb daar nog steeds last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
Ik heb drie potjes gedaan en het was er bij twee bijna net zo erg als voor deze patch.

Ik heb sinds de patch ook het probleem dat ik alleen nog maar bijna recht naar kan beneden kan vallen tot ik aan de parachute zit, heeft iemand anders dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Flamesz schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 21:19:

Ik heb sinds de patch ook het probleem dat ik alleen nog maar bijna recht naar kan beneden kan vallen tot ik aan de parachute zit, heeft iemand anders dat ook?
Zal wss te maken hebben met het feit dat ze de bug gefixt hebben dat je geen 360graden meer kon kijken tijdens het shuten.
Je kan nog wel vooruit, maar je moet niet meer helemaal naar boven kijken want dan ga je te ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:36

Ankh

|true

Niet opgevallen dat de max speed niet meer 230+ km/h is maar max 200km/h?

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivve
  • Registratie: Februari 2016
  • Niet online
Ankh schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 22:21:
Niet opgevallen dat de max speed niet meer 230+ km/h is maar max 200km/h?
Ik kreeg dit ook vanaf mijn derde potje en is niet meer weggegaan. Mijn matties konden overigens gewoon nog 234 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• editoor
Wanneer denk je dat ze een optie maken die je team en perspective onthouden? Al is het maar wat je als laatste gekozen hebt. Waarom standaard op Solo TTP? Dat speel ik echt nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netsrek
  • Niet online
editoor schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 07:14:
Wanneer denk je dat ze een optie maken die je team en perspective onthouden? Al is het maar wat je als laatste gekozen hebt. Waarom standaard op Solo TTP? Dat speel ik echt nooit.
Ik denk dat het overgrote deel van de spelers nog wel single TTP speelt en dat dat de reden is.

En let's be honest, kost het echt zoveel moeite om 3x te klikken ipv 1x? Het zou top zijn als het erin zit, maar het is niet echt een probleem vind ik persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Netsrek schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 13:30:
[...]

Ik denk dat het overgrote deel van de spelers nog wel single TTP speelt en dat dat de reden is.

En let's be honest, kost het echt zoveel moeite om 3x te klikken ipv 1x? Het zou top zijn als het erin zit, maar het is niet echt een probleem vind ik persoonlijk.
Hoe vaak ik wel niet een potje weer moet verlaten omdat het weer eens third person is... het is gewoon slecht, klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
Het is inderdaad niet veel klikwerk, maar wel slordig dat het niet werkt zoals het hoort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Uthog schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 14:24:
Het is inderdaad niet veel klikwerk, maar wel slordig dat het niet werkt zoals het hoort.
Dat is nog maar zeer de vraag, wie zegt dat het zo hoort te werken zoals jullie het willen zien?

Dit zou voor mij wel het laatste zijn om me druk om te maken. Even op FPP klikken, toch zo gedaan?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
Tsurany schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 16:05:
[...]

Dat is nog maar zeer de vraag, wie zegt dat het zo hoort te werken zoals jullie het willen zien?

Dit zou voor mij wel het laatste zijn om me druk om te maken. Even op FPP klikken, toch zo gedaan?
Als je met een party speelt onthoudt het spel wel of je TPP of FPP speelt, dus het is best apart dat dit met solo niet zo is.

Als je veel duo en squad FPP speelt en gewend bent dat het onthouden wordt, en dat je dan solo opeens per ongeluk in TPP geraakt is dat best wel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
Tsurany schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 16:05:
[...]

Klopt het is ook zo gedaan het klikken, het is daarom ook geen moodkill. Maar waarom onthoudt die het niet gewoon? Lijkt me dat het geen kleine moeite is om dat in te bouwen. En ik denk wel dat het hoort want bij duo en squad gebeurd het wel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Daarom schaduwen aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• expor
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 15:16
Ik twijfel al heel lang om dit spel te kopen en te proberen. Voornamelijk alle performance issues waar ik over lees doen me vermoeden dat het simpelweg niet gaat draaien op mijn systeem. Ik heb een I5 3570k @ 4.2ghz, 8gb ram en een 7950 met 30% overclock (1150/1450). Omdat het mogelijk is op Steam om games te refunden kan ik het uiteraard gewoon proberen maar ik denk dat jullie mij al snel kunnen vertellen of ik dat überhaupt hoef te overwegen :P.

AMD 5800X3D | 16gb DDR 4 @ 3800/14 | 4070 Ti | 1TB Samsung Evo 970, 1TB Samsung Evo 860, 512MB Crucial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
Weer een leuke. Ik speel soms tegen bots denk ik. :)
https://streamable.com/ij5kv

Weer veel last van rubberbanding vandaag. Replay functie werkt wel top.
Ik heb ook heel vaak de volgende crash:
bad_module_info. Dit is sinds de laatste W10 update. Nog iemand hier last van?

[ Voor 24% gewijzigd door frackz op 16-12-2017 23:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
Hey wat aardig, deze mannen komen even wat level 3 loot brengen vanuit de military base.
@hier boven: Ja, bad module info crash af en toe.

[ Voor 14% gewijzigd door unfor op 17-12-2017 02:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
expor schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 22:38:
Ik twijfel al heel lang om dit spel te kopen en te proberen. Voornamelijk alle performance issues waar ik over lees doen me vermoeden dat het simpelweg niet gaat draaien op mijn systeem. Ik heb een I5 3570k @ 4.2ghz, 8gb ram en een 7950 met 30% overclock (1150/1450). Omdat het mogelijk is op Steam om games te refunden kan ik het uiteraard gewoon proberen maar ik denk dat jullie mij al snel kunnen vertellen of ik dat überhaupt hoef te overwegen :P.
Dat moet wel gaan lukken, verwacht alleen niet de hoogste settings want die GPU is zwaar verouderd. Gewoon op Steam aanschaffen, potje proberen en kijken of je daar tevreden mee bent.
unfor schreef op zondag 17 december 2017 @ 02:22:
Hey wat aardig, deze mannen komen even wat level 3 loot brengen vanuit de military base.

[video]
En daarna kwam er nog een, die stopte en kon kogels koppen. We gingen daar met aardig goede loot weg :)

[ Voor 22% gewijzigd door Tsurany op 17-12-2017 02:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
Ahh lekker nuttige filmpjes :O :F doe ik graag aan mee :+ :+ :+

Heel zinvol om te delen dat ik met mn oude csgo sensitivity dit soort dingen wel kan raken, maar zodra er full auto moet worden geschoten ik blij mag zijn als ik 1 kogel on target krijg. Dus. :z
[YouTube: https://youtu.be/r2oeT0Yke9c]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
unfor schreef op zondag 17 december 2017 @ 02:22:
Ik had het gisteren 3 x achter elkaar.. De enige fix is blijkbaar je windows 10 update ongedaan maken..maar daar ga ik niet aan beginnen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netsrek
  • Niet online
Vandaag weer chicken gehaald op de Test server. Ik zou ruim 700 BP ontvangen voor kistjes maar niks ervan gezien na afsluiten game. Andere hier ook last van??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• editoor
Netsrek schreef op zondag 17 december 2017 @ 13:22:
Vandaag weer chicken gehaald op de Test server. Ik zou ruim 700 BP ontvangen voor kistjes maar niks ervan gezien na afsluiten game. Andere hier ook last van??
Die punten zijn toch waardeloos. Kun je niks mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Laatst online: 26-09 12:11
editoor schreef op zondag 17 december 2017 @ 13:29:
[...]

Die punten zijn toch waardeloos. Kun je niks mee.
Daar gaat het in eerste instantie niet om?

En punten zijn ook zeker niet waardeloos.. circa 140euro aan ingame sells gedaan. Mag wel de testserver zijn, maar ook dat moet straks kloppen.

Signature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• expor
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 15:16
Toch maar gekocht :D Normale server zat ik met alles op ultra low en texture op medium (is ook recommended setting volgens mij?) rond 40 fps avg. Ook even de test server geprobeerd en daar is de avg rond de 60fps, dus zeker goed te spelen. Het is uiteraard geen 100fps maar het speelt veel lekker dan gedacht.

AMD 5800X3D | 16gb DDR 4 @ 3800/14 | 4070 Ti | 1TB Samsung Evo 970, 1TB Samsung Evo 860, 512MB Crucial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
mouzetc schreef op zondag 17 december 2017 @ 14:04:
[...]

Daar gaat het in eerste instantie niet om?

En punten zijn ook zeker niet waardeloos.. circa 140euro aan ingame sells gedaan. Mag wel de testserver zijn, maar ook dat moet straks kloppen.
Hij heeft het natuurlijk over de testserver punten..die zijn in een bepaald opzicht wel waardeloos. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mouzetc
  • Laatst online: 26-09 12:11
frack schreef op zondag 17 december 2017 @ 19:24:
[...]

Hij heeft het natuurlijk over de testserver punten..die zijn in een bepaald opzicht wel waardeloos. :+
Nee tuurlijk, dat zeg ik eigenlijk ook, maar ook dat hoort straks te werken.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Zow, ik blijf me nog wel even vermaken met deze game. Ik stream ook op mixer en daar hebben ze nu HypezonePUBG. Een kanaal dat automatisch iemand host die dicht bij een chickendinner is en op Mixer streamt.

Zelf inmiddels 2x gefeatured. De laatste keer echt net toen ik dood was dus dat was jammer. Had overigens vaker kunnen zijn maar ze negeren co-streams vooralsnog.

Gister wel leuk potje. Had vrij snel een auto dus lekker gaan rondrijden. Drie kills mee gescoord :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netsrek
  • Niet online
mouzetc schreef op zondag 17 december 2017 @ 19:27:
[...]

Nee tuurlijk, dat zeg ik eigenlijk ook, maar ook dat hoort straks te werken.
Precies dit! Daarom vraag ik het hier, gezien iedereen hier zoveel kippies haalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/HTaVCWzr32Lf997PjRP7yG6N/full.png

akm met grip blijkbaar? of misschien alleen op console?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-09 11:30
Leuke photoshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivve
  • Registratie: Februari 2016
  • Niet online
SouLLeSSportal schreef op maandag 18 december 2017 @ 10:20:
[afbeelding]

akm met grip blijkbaar? of misschien alleen op console?
Of de hokjes compensator, scope en magazijn zijn verplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-09 11:30
Yup, heerlijk dit.
Eindelijk ook de opties aimd/ADS, of Aim en ADS op aparte knoppen.
en dan kunnen toggelen tussen hold of click..

Eindelijk kan ik weer hold to ADS doen.. click to ads of aim.. onzin en irritant als je anders bent gewend !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Kijk de video zelf dan even flipje |:(
Nivve schreef op maandag 18 december 2017 @ 10:29:
[...]

Of de hokjes compensator, scope en magazijn zijn verplaatst?
nee je ziet hem oplichten als de speler over de grip gaat, dus zeker weten slot voor grip de middelste. Is gewoon de review video van tweakers dus snap niet waarom iedereen die niet even bekijkt?

[ Voor 52% gewijzigd door SouLLeSSportal op 18-12-2017 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booyaa
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
SouLLeSSportal schreef op maandag 18 december 2017 @ 10:44:
[...]

Kijk de video zelf dan even flipje |:(

[...]

nee je ziet hem oplichten als de speler over de grip gaat, dus zeker weten slot voor grip de middelste. Is gewoon de review video van tweakers dus snap niet waarom iedereen die niet even bekijkt?
Maar nergens een hokje voor scope
Pagina: 1 ... 85 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord