[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 83 ... 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit te gekke spel ook ontdekt, speel soms met wat mensen samen, maar als die er niet zijn vaak met een random squad (vind een team leuker dan alleen).
Helaas barst het van de Chinezen op de EU server, en na al het "China first" gebral zijn ze binnen 3 minuten dood en sta je alleen tegen andere squads (of ze teamkillen of spelen enkel met elkaar waardoor je dus effectief geen squad hebt).
In veel spelletjes zijn het de Russen die het verzieken, maar hier dus de Chinezen, het zou fijn zijn als ze niet op de EU server zouden kunnen spelen. (snap ook niet wat ze daar komen doen, anders dan zieken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PotatoChip
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 18:34
Verwijderd schreef op woensdag 6 december 2017 @ 18:43:
Dit te gekke spel ook ontdekt, speel soms met wat mensen samen, maar als die er niet zijn vaak met een random squad (vind een team leuker dan alleen).
Helaas barst het van de Chinezen op de EU server, en na al het "China first" gebral zijn ze binnen 3 minuten dood en sta je alleen tegen andere squads (of ze teamkillen of spelen enkel met elkaar waardoor je dus effectief geen squad hebt).
In veel spelletjes zijn het de Russen die het verzieken, maar hier dus de Chinezen, het zou fijn zijn als ze niet op de EU server zouden kunnen spelen. (snap ook niet wat ze daar komen doen, anders dan zieken)
Haha ik kom ze inderdaad ook echt overal tegen... beide op EU en NA servers, ik heb er op zich niet zulke problemen mee maar als je steeds met Aziaten in je team komt waarbij jij de enige bent die Engels spreekt kan ik het me wel voorstellen dat het op een gegeven moment irritant begint te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Met randoms spelen leer je na een aantal games wel af.
Speel met vrienden, discord lui of alleen, maar speel nooit met randoms! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01:20
Ik zou graag zien dat ze een limiet stellen op de ping. Dan wordt het onmogelijk om op servers van een ander continent te spelen. Of een iets minder harde optie: kiezen of je op region locked servers wilt spelen. Er komen ook veel cheaters uit China blijkbaar dus dat probleem los je daar ook mee op, althans de regio's buiten AS.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-09 13:26
SomerenV schreef op woensdag 6 december 2017 @ 19:23:
[...]

Ik zou graag zien dat ze een limiet stellen op de ping. Dan wordt het onmogelijk om op servers van een ander continent te spelen. Of een iets minder harde optie: kiezen of je op region locked servers wilt spelen. Er komen ook veel cheaters uit China blijkbaar dus dat probleem los je daar ook mee op, althans de regio's buiten AS.
Ben ik zelf geen fan van, voornamelijk omdat ik vrienden heb die atm in de USA verblijven en we toch graag samen PUBG spelen. De ping is goed te doen tussen NA/EU servers voor ons beide. Dus het zou ervoor zorgen dat mensen niet samen kunnen spelen ivm landsgrenzen :/ .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SomerenV
Bloodhoundje schreef op woensdag 6 december 2017 @ 21:47:
[...]

Ben ik zelf geen fan van, voornamelijk omdat ik vrienden heb die atm in de USA verblijven en we toch graag samen PUBG spelen. De ping is goed te doen tussen NA/EU servers voor ons beide. Dus het zou ervoor zorgen dat mensen niet samen kunnen spelen ivm landsgrenzen :/ .
Daarom misschien een optie om regiolock aan te zetten voor servers. Dat je kunt kiezen te spelen op servers met zo'n lock, maar dat je ook kunt kiezen om te spelen op servers zonder lock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PotatoChip schreef op woensdag 6 december 2017 @ 18:54:
[...]

Haha ik kom ze inderdaad ook echt overal tegen... beide op EU en NA servers, ik heb er op zich niet zulke problemen mee maar als je steeds met Aziaten in je team komt waarbij jij de enige bent die Engels spreekt kan ik het me wel voorstellen dat het op een gegeven moment irritant begint te worden.
Ik heb ook nog nooit zo veel Chinezen gezien als in dit spel. Het is idd enorm irritant als je niet met je squad Kan communiceren, een enkeling kan/wil wel Engels praten maar dat zijn er niet veel. (F**k you, en China number one lukt ze dan weer wel hahah)
unfor schreef op woensdag 6 december 2017 @ 19:01:
[...]

Met randoms spelen leer je na een aantal games wel af.
Speel met vrienden, discord lui of alleen, maar speel nooit met randoms! :)
Tja, zo jong dat ik veel vrienden heb die games spelen ben ik niet meer, je moet wat he...
Ook wel eens een leuk random potje gehad met mensen die wel Engels spreken hoor, maar dat is echt heel zeldzaam. (hoe bedoel je discord lui?)
SomerenV schreef op woensdag 6 december 2017 @ 19:23:
[...]

Ik ben helemaal voor, tijd voor een petitie richting de game devs?
Cheaters vind ik erg moeilijk te herkennen, ik ben nog zo slecht dat ik het zonder meer wel geloof als ik neergeschoten wordt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:38
Tpp live is echt zo ontzettend kut atm. Heb er geen lol meer in zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:30

Khaine

Python liefhebber

Vanavond nog 5 potjes duo gespeeld. Hoogste positie was 8e. Was echt een no-kill avond. Maarliefst 1 kill gehaald in de 5 potjes .... Mijn teamgenoot 4 hele kills.

Ah well. Het blijft een leuk spel.

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17:17
CHINA NUMBA WAN.

Vandaag de testserver geïnstalleerd en wonder boven wonder eerste potje meteen een chicken dinner. Na 3 of 4 potjes vandaag wil ik eigenlijk niet meer terug naar de normale versie... Die verbeteringen die gaan komen zijn echt te vet.

[ Voor 14% gewijzigd door Odysseus87 op 06-12-2017 22:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SomerenV schreef op woensdag 6 december 2017 @ 21:49:
[...]

Daarom misschien een optie om regiolock aan te zetten voor servers. Dat je kunt kiezen te spelen op servers met zo'n lock, maar dat je ook kunt kiezen om te spelen op servers zonder lock.
Meest eenvoudige is om lag compensation te beperken qua latency. Dan kan je prima in andere regio's spelen echter zodra de latency te hoog wordt ondervind je er enkel zelf nadeel van.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/yRjpzf2vk4LeQD9r5ErhHM68/full.jpg

Was al bekend dat ze er aan werkten maar nu officieel bevestigd!

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-09 15:13

ronalddus

Buffalo77

Tsurany schreef op donderdag 7 december 2017 @ 08:51:
[afbeelding]

Wow een varende houten pantoffel _/-\o_

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekiame
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:28
Dag iedereen,

Zijn hier toevallig mensen met een soortgelijke build als:

i5-6600K @ 4.3
Sapphire RX580 8GB PULSE @ 1400 / 2000
8GB DDR4 2400

En kunnen diegene hun Graphics settings delen icm evt. amd/in-windows tweaks om een smooth gameplay 80-140 FPS te krijgen ? Krijg het zelf nog niet helemaal goed gefinetuned.. testserver loopt verder wel als een zonnetje. Mag ook middels DM! >:)

Bvd!

[ Voor 4% gewijzigd door Lekiame op 07-12-2017 10:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bloodhoundje
Gisteravond een mooie kip gevangen in duo queue:

De zone was op een bizarre plek geëindigd en het laatste team zat op een plek die zowel voordelig als nadelig voor ze was :p.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Tsurany schreef op donderdag 7 december 2017 @ 08:51:
[afbeelding]
Zal je wel goed kunnen gebruiken om naar de kleine eilandje's te gaan.
Hopelijk zal er dan ook genoeg liggen :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1oSaZObKT2o5aQkfw5zivERV/full.jpg

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghighoegha
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-09 11:09
Voor iedereen die last heeft van een blurry beeld door de slechte anti aliasing. Plaats dit in je engine.ini file

[/Script/Engine.RendererSettings] r.PostProcessAAQuality=6 r.Tonemapper.Sharpen=1 r.TonemapperGamma=2.2 r.TemporalAACurrentFrameWeight=0.2

Bij mij persoonlijk is het echt een wereld van verschil. Kan tegenstanders op afstand weer goed zien en de game ziet er gewoon een stuk scherper en beter uit.

Weet wel dat het officieel niet is toegestaan ini files aan te passen. Al ken ik niemand die er voor is gebanned. En heb ook niks gelezen over mensen die zijn gebanned na het aanpassenn van een ini file

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
ghighoegha schreef op donderdag 7 december 2017 @ 11:35:
Voor iedereen die last heeft van een blurry beeld door de slechte anti aliasing. Plaats dit in je engine.ini file

[/Script/Engine.RendererSettings] r.PostProcessAAQuality=6 r.Tonemapper.Sharpen=1 r.TonemapperGamma=2.2 r.TemporalAACurrentFrameWeight=0.2

Bij mij persoonlijk is het echt een wereld van verschil. Kan tegenstanders op afstand weer goed zien en de game ziet er gewoon een stuk scherper en beter uit.

Weet wel dat het officieel niet is toegestaan ini files aan te passen. Al ken ik niemand die er voor is gebanned. En heb ook niks gelezen over mensen die zijn gebanned na het aanpassenn van een ini file
Thnx voor het delen. Ik zal er vanavond eens naar kijken wat ik al wel en zeker niet in mijn .ini had staan en of de evt. extra's wat gaan brengen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-09 15:37
Vannacht de map preview bij The Game Awards. Zal wel heel laat zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booyaa
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Die test servers, man o man. Gisteren early game een mk14 kunnen halen uit crate, kom ik een dude tegen. Hij lagt iedereen de moeder en kon hem 2 keer raken. Op een gegeven moment loopt hij bij de boom weg en schiet hij mij dood. Op mijn beeld stond hij gewoon stil.

Heerlijk als de tegenstander 300 ping of meer heeft en alsnog jou weet te killen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Craftop
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-09 09:04
frack schreef op donderdag 7 december 2017 @ 12:44:
Vannacht de map preview bij The Game Awards. Zal wel heel laat zijn denk ik.
The new desert map is coming in PUBG's 1.0 update. There's no word yet on when it launches, but maybe we'll learn that on December 7th. If you want to watch The Game Awards, here's how. It kicks off at 5:30 p.m. Pacific.

5.30 Pacific time is 2.30 uur Nederlandse tijd.. Dus dat wordt een latertje!

AMD Ryzen 7 5800X3D - MSI RTX 3080 Gaming X Trio - 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600 MHz - Oculus Quest 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefanus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-09 19:15

Steefanus

StefanJ

Dat zien we morgenvroeg wel weer hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insehh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:54

Insehh

Define good enough.

Dat betekent dus dat we hem morgenavond kunnen spelen. Mooi. :+

Also: Afbeeldingslocatie: https://poweredonline.co.uk/wp-content/uploads/2017/12/playerunknowns-battlegrounds-pubg-r45-desert-map-revolver-nvidia-reveal-render-640px.png

[ Voor 57% gewijzigd door Insehh op 07-12-2017 15:20 ]

De enige ekte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekiame
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:28
Zijn er nog mensen die behoorlijke performance boosts hebben gekregen in PUBG na het upgraden van het RAM geheugen van 8 > 16GB ? rest van de pc-specs redelijk med-high end?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insehh

Insehh

Define good enough.

"High-end"

Mijn specs:

Intel Core i7-6600U Processor (4MB Cache, up to 3.40GHz)
W10 Pro
NVIDIA® Quadro® M500M 2GB
DDR3L 1600MHz 16GB memory

Rest is nie heul belangrijk. FPS: avg 95

Merk alleen dat rain maps gewoon niet lekker lopen, maar dat hoor ik van gasten met nog betere specs. Rest loopt het als een zonnetje. Op mijn laptop. :+

De enige ekte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickuss
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-09 17:54
Afgelopen paar dagen op de live server geen chicken kunnen halen, maar wel op de test server. Waarschijnlijk omdat niemand daar voor de stats speelt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-09 01:25
Insehh schreef op donderdag 7 december 2017 @ 15:39:
"High-end"

Mijn specs:

Intel Core i7-6600U Processor (4MB Cache, up to 3.40GHz)
W10 Pro
NVIDIA® Quadro® M500M 2GB
DDR3L 1600MHz 16GB memory

Rest is nie heul belangrijk. FPS: avg 95

Merk alleen dat rain maps gewoon niet lekker lopen, maar dat hoor ik van gasten met nog betere specs. Rest loopt het als een zonnetje. Op mijn laptop. :+
95fps gemiddeld op een Geforce 930M? Daar geloof ik echt geen seconde wat van, ikzelf haal nog niet eens stabiel de helft daarvan met een 970. Als dat echt zo is wil ik graag jouw magische settings overnemen.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-09 08:55
DeadKennedy schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:40:
[...]

95fps gemiddeld op een Geforce 930M? Daar geloof ik echt geen seconde wat van, ikzelf haal nog niet eens stabiel de helft daarvan met een 970. Als dat echt zo is wil ik graag jouw magische settings overnemen.
Hij bedoelt in de lobby }:O .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
gotfurrr schreef op woensdag 6 december 2017 @ 08:53:
[...]

dit kan aan aan heel veel dingen liggen, maar ik zou dit lijstje ff proberen (sowieso goed voor max performance)

-----
als je een nvidia gpu hebt:

nvidia settings:
- threaded optimisation : on
- high performance rendering
- max pre rendered frames 1
- power preference : performance

-----
voor eigenschappen van tslgame.exe:

compatibility tab:
- override high dpi scaling behaviour : application
- disable full screen optimisations

-----
check of je video settings van pubg wel op full screen staat, en NIET fullscreen (windowed)

-----
controleer of je gpu memory wel voldoende is voor de ingestelde texture kwaliteit, ik zou beginnen om de game met textures op very low te starten en te zien of dat helpt

-----
in windows 10, controleer of game DVR uit staat in settings - gaming - game DVR. (en als je toch bezig bent, zet gelijk game bar uit daar)
Ik heb dit allemaal gedaan en dan lijkt het inderdaad weg. Ik heb het idee dat het aan de Game DVR lag.
Dank!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-09 12:11
ghighoegha schreef op donderdag 7 december 2017 @ 11:35:

Is dat voor de test-server blur?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-09 13:58
mouzetc schreef op donderdag 7 december 2017 @ 17:12:
[...]

nee, maar dit schijnt wel de fix te zijn (nog niet zelf getest ;) ) :

https://www.reddit.com/r/..._on_test_server_with_low/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghighoegha
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-09 11:09
mouzetc schreef op donderdag 7 december 2017 @ 17:12:
[...]

Werkt bij mij ook voor testserver

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-09 21:18

Appie

F1RST Racing

https://twitter.com/PUBAT...status/938988396684255234

Welcome to Miramar, an all-new Battle Royale experience. Available on the test servers today from 12AM PST / 9AM CET / 5PM KST.

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Appie schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 06:45:
https://twitter.com/PUBAT...status/938988396684255234

Welcome to Miramar, an all-new Battle Royale experience. Available on the test servers today from 12AM PST / 9AM CET / 5PM KST.
Heerlijk zeg, ze zijn goed bezig de laatste tijd.
20 december launch staat in die trailer. Aftellen geblazen dus! _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Bekse op 08-12-2017 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
Iemand die live test server gaat streamen vandaag? Heb zelf denk ik geen tijd, maar kan op m'n werk vast wel een paar minuutjes kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:22

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

DeadKennedy schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:40:
[...]

Tuurlijk kan dat niet.
7700k
16gb
1070 ti
Alles op very low behalve txtures en view distance heb ik zelfs dips naar 80 fps :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
floriz87 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 07:53:
Iemand die live test server gaat streamen vandaag? Heb zelf denk ik geen tijd, maar kan op m'n werk vast wel een paar minuutjes kijken.
Gok dat alle populaire streamers dat wel gaan doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booyaa
  • Niet online
Tsurany schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 08:08:
[...]

Correct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-09 15:13

ronalddus

Buffalo77

Misschien @mouzetc ?
Die heb ik de vorige keer ook een aantal keer gevolgd op de testservers :)

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Laatst online: 22:07
Tik gewoon op twitch.tv players..... in en je krijgt direct de streamers te zien:

bv. https://www.twitch.tv/iamkryptt

EDIT:
nieuwe map is er NOG NIET:

https://twitter.com/pubattlegrounds?lang=en

Due to a technical issue, our test server opening time is delayed by 2 hours. Servers will open Dec 8 2AM PST, Dec 8 11AM CET. We apologize for this delay.

Meanwhile, you can read the patch notes for test build and a short summary of our journey so far: http://steamcommunity.com...etail/1479860425922776589

Uit de patch notes:

eindelijk: Added the ability to heal and boost while in a vehicle (only for the passengers)

[ Voor 42% gewijzigd door kazzzdafke op 08-12-2017 09:28 ]

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kazzzdafke schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:19:

eindelijk: Added the ability to heal and boost while in a vehicle (only for the passengers)
In combinatie met het voertuig voor zes spelers kan dit wel heel matige gameplay opleveren. Squads kunnen zo vrijwel eindeloos in de bluezone blijven rijden aangezien de passagiers constant kunnen healen met bandages. Af en toe wisselen van driver, desnoods met een first aid heal voor hem, zodat die niet dood gaat.

Zeker de eerste drie cirkels kan je nu perfect in de blue zone blijven als je maar een lading bandages hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:30
If PUBG was announced in 1998!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivve
  • Registratie: Februari 2016
  • Niet online
Tsurany schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:37:
[...]

In combinatie met het voertuig voor zes spelers kan dit wel heel matige gameplay opleveren. Squads kunnen zo vrijwel eindeloos in de bluezone blijven rijden aangezien de passagiers constant kunnen healen met bandages. Af en toe wisselen van driver, desnoods met een first aid heal voor hem, zodat die niet dood gaat.

Zeker de eerste drie cirkels kan je nu perfect in de blue zone blijven als je maar een lading bandages hebt.
Ik zie het probleem niet zo.
Het healen blijft hetzelfde kwa tijd, dus je kan even lang buiten de cirkel overleven als te voet. Het enige verschil is dus dat je kan bewegen terwijl je healt. Dat is zeker een extra voordeel, maar ik snap niet hoe dit matige gameplay oplevert, het is niet zo wezenlijk anders dan nu, behalve dat teams meer afstand kunnen afleggen (en dus ook hun locatie aan meer teams laten weten).

Maar misschien mis ik wat aspecten :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nivve schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:49:
[...]

Ik zie het probleem niet zo.
Het healen blijft hetzelfde kwa tijd, dus je kan even lang buiten de cirkel overleven als te voet. Het enige verschil is dus dat je kan bewegen terwijl je healt. Dat is zeker een extra voordeel, maar ik snap niet hoe dit matige gameplay oplevert, het is niet zo wezenlijk anders dan nu, behalve dat teams meer afstand kunnen afleggen (en dus ook hun locatie aan meer teams laten weten).

Maar misschien mis ik wat aspecten :P
Je kan langer overleven omdat je niet de afweging hoeft te maken tussen healen en bewegen. Je kan constant tegen 75% health aan blijven zitten waar dat voorheen niet mogelijk was zonder te stoppen. Je hoeft dus niet bang te zijn dat je met low health de cirkel binnen rijdt.
Daarnaast kan je meer risico's nemen omdat je veel sneller bent. Valt de cirkel verkeerd is de impact een stuk lager omdat je of snel van bestuurder wisselt of de bestuurder even snel naar een passagiersstoel kan wisselen om daar te genezen terwijl het voertuig door blijft rollen/varen.

Denk bijvoorbeeld aan de oversteek naar military met een boot door het blauw heen. Je hoeft niet langer te stoppen om te genezen, je kan door blijven varen. Dat maakt je veel minder kwetsbaar en zorgt er voor dat je veel meer risico kan nemen.

Dit kan dus resulteren in gameplay waarbij mensen bewust veel bandages gaan zoeken zodat ze lang buiten de cirkel kunnen overleven en enkel op het eind pas de cirkel in te hoeven gaan. Zeker in toernooien is lang overleven cruciaal, gevechten ontwijken is daar zeer belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
ronalddus schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:10:
[...]

Misschien @mouzetc ?
Zou (heel) graag willen, maar ben heel de dag op pad! Morgen wel overdag.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booyaa
  • Niet online
Tsurany schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 10:04:
[...]

Je kan langer overleven omdat je niet de afweging hoeft te maken tussen healen en bewegen. Je kan constant tegen 75% health aan blijven zitten waar dat voorheen niet mogelijk was zonder te stoppen. Je hoeft dus niet bang te zijn dat je met low health de cirkel binnen rijdt.
Daarnaast kan je meer risico's nemen omdat je veel sneller bent. Valt de cirkel verkeerd is de impact een stuk lager omdat je of snel van bestuurder wisselt of de bestuurder even snel naar een passagiersstoel kan wisselen om daar te genezen terwijl het voertuig door blijft rollen/varen.

Denk bijvoorbeeld aan de oversteek naar military met een boot door het blauw heen. Je hoeft niet langer te stoppen om te genezen, je kan door blijven varen. Dat maakt je veel minder kwetsbaar en zorgt er voor dat je veel meer risico kan nemen.

Dit kan dus resulteren in gameplay waarbij mensen bewust veel bandages gaan zoeken zodat ze lang buiten de cirkel kunnen overleven en enkel op het eind pas de cirkel in te hoeven gaan. Zeker in toernooien is lang overleven cruciaal, gevechten ontwijken is daar zeer belangrijk.
Maar ze hebben damage in de cirkel aangepast toch. Dat varieert nou op hoe ver je van de cirkel af bent en welke cirkel. Natuurlijk is de eerste cirkel (en 2de) te verwaarlozen. Maar is de meerwaarde daarvan zo groot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Booyaa schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 10:40:
[...]

Maar ze hebben damage in de cirkel aangepast toch. Dat varieert nou op hoe ver je van de cirkel af bent en welke cirkel. Natuurlijk is de eerste cirkel (en 2de) te verwaarlozen. Maar is de meerwaarde daarvan zo groot?
Damage is inderdaad aangepast maar in het begin zeker niet noemenswaardig. Zeker als je constant bandages kan gebruiken aangezien die ook een stukje sterker zijn.
Natuurlijk is het even afwachten hoe het exact in de praktijk gaat werken maar ik denk dat dit, vooral in tournooien en high-rank games, een tactiek gaat worden om de eerste cirkels te overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
Tsurany schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 08:08:
[...]

Dat denk ik ook wel, maar ik vind het leuk om met mijn view wellicht iemand te "steunen" van tweakers :). En daarnaast weet ik dan een beetje welke user hier welke playstyle hanteert. Kijk ook wel de meeste youtube filmpjes die hier voorbij komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Booyaa
  • Niet online
Persoonlijk vind ik het niet tof als je met mensen gaat queuen die echt immens hard tryharden en chicken dinner een must is. Gewoon zo ver mogelijk proberen te komen met een dosis plezier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
Tsurany schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 10:04:
[...]

Je kan langer overleven maar dit vergt nog steeds 2 mensen in een voertuig die om en om van plek moeten wisselen om het te realiseren. Dus bij hogere zone damage waarin je continue moet healing om nog in leven te blijven is de survivalkans nog steeds laag omdat beide teammates eigenlijk permanent heals moeten spammen en dit niet mogelijk is.

Ik vind de change persoonlijk zeer positief. Het is toch ook raar dat als je in een stoel zit als bijrijder je niet in staat bent om een verband om je arm te leggen :+ . wat ze wel zouden kunnen doen is de tijd voor gebruik van een healing item in een voertuig verhogen met 25% oid. Dit omdat het wssch iets lastiger is door de hobbels/trillingen in een auto om een adrenalinespuit in je arm te jagen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Tsurany schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:37:
[...]

En wat is het verschil met/zonder voertuig? Nu kan je ook in een putje of weet ik veel wat gaan liggen en blijven healen?

EDIT: vorige comments nog niet gelezen :)

[ Voor 3% gewijzigd door kazzzdafke op 08-12-2017 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 25-09 16:04
Afbeeldingslocatie: http://cdn.akamai.steamstatic.com/steamcommunity/public/images/clans/27971017/79eeb36536d36e2bb42a9ec61f5a2a7c5955bea0.jpg

Ooe, wat ben ik benieuwd naar dit wapen!

Ziet er uit als een revolver die makkelijk een kogel door een level 1 helm beukt >:) In dat geval zou een revolver een keer van pas kunnen komen.

[ Voor 42% gewijzigd door pimskie op 08-12-2017 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pimskie schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 11:17:
[afbeelding]

Ooe, wat ben ik benieuwd naar dit wapen!

Ziet er uit als een revolver die makkelijk een kogel door een level 1 helm beukt >:) In dat geval zou een revolver een keer van pas kunnen komen.
Zeker met een red dot er op kan het een leuk wapen worden.

Net als de sawed off shotgun, die komt namelijk in je pistol slot!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PotatoChip
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 18:34
Gelijk maar even een potje gespeeld op de test servers. Loopt redelijk soepel met soms een klein beetje lag maar dat trekt wel weg na een tijdje. Ook de sawed off shotgun in mn handen gehad, is opzich wel een leuk dingetje om bij je te hebben.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/YBnZRTJqfyCpU0fb8jNk0Fmr/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ZJQAyhnKbxljna4erjhIPN5s/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insehh

Insehh

Define good enough.

Allemaal toffe grapjes maken maar ondertussen klaagt iedereen bij mij in de lobby vaker over FPS issues terwijl ik totaal nergens last van heb. Niet mijn probleem uiteraard, everything fine here. :(:) *;

Ik zal vanavond eventueel mijn config params/settings even online gooien als ik tijd heb.

De enige ekte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 25-09 06:57
Spel loopt heel smooth , als ik kan spelen haha

Al 3 crashes gehad

Wat ik tot zover kan zien ziet de map er echt heel vet uit , veel details ook

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 22:43
Zo ook eindelijk mijn 1st potje in FPP gewonnen. Dat geeft toch wel een grote adrenaline rush hoor. Maakte nog een domme fout bij een crate die in zee was gedumped en ik een motor had om erachteraan te crossen. Vervolgens loot ik een x8 die ik op mijn AKM zet daarna pak ik een Groza uit die crate om vervolgens akm naar de bodem te zien zinken met mijn scope.

Had tot daarvoor slechts een 2x :p. Nniet genoeg tijd meer om naar de bodem te zwemmen door de circle om scope te pakken voor Mn andere rifle maar uiteindelijk wel ronde gewonnen. Dat voelt echt supertof voor het eerst! :D

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Diigii
  • Laatst online: 25-09 22:51
Screenshot van de nieuwe UI (voor de mensen die hem nog niet hebben gezien):

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/syq1wvoran201.png

Vanavond de nieuwe map en changes maar is bekijken in de test server :).

[ Voor 22% gewijzigd door Diigii op 08-12-2017 11:58 ]

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
Diigii schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 11:56:

[afbeelding]

Vraag me af wat custom match inhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Trekhaak
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
floriz87 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 11:59:
[...]

Zelfde als nu; er zijn al wat custom servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Laatst online: 25-09 22:51
floriz87 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 11:59:
[...]

Custom Match optie zit er al best lang in ;). Zoals Sjaak_Trekhaak al aan geeft zijn er al custom servers. En het uitgangspunt is volgens mij ook dat er in de toekomst veel custom servers (kunnen) komen (ik wil er zelf namelijk ook 1 hosten), waarbij je je eigen regels etc. kan instellen. Ik zie er namelijk zelf best wel naar uit om alleen "Snow only" of "Night only" maps te hebben (als deze functionaliteiten ooit komen).

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• floriz87
Sjaak_Trekhaak schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 12:00:
[...]

Zelfde als nu; er zijn al wat custom servers.
Serieus? Nog nooit gezien, maar ik zie het nu in filmpjes uit de maand juli inderdaad. Altijd overheen gekeken :+ .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heyman
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 26-09 13:45
Net zoals er al enige tijd een zombie modus in de custom servers zit...

Vraag mij niet hoe, wat en waar... Maar ik weet dat het er is ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Heyman op 08-12-2017 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
1 match gespeeld op test nieuwe map en dit is even kort:

- Het lijkt minder mooi op dezelfde settings dan de oude map
- De sawed off shothun is een handwapen zoals een pistool in de inventory
- hitreg.. :( Ik schiet 2 keer met de gun op iemand op 3m, hij killed me legid met zijn ump. Maar ik krijg 0 hitpoints. Ik bekijk de killcam: ik raak hem effectief 2x voor hij begint te schieten op mij, zie bloedspatters bij hem, maar geen damage :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-09 13:58
Booyaa schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 10:53:
Persoonlijk vind ik het niet tof als je met mensen gaat queuen die echt immens hard tryharden en chicken dinner een must is. Gewoon zo ver mogelijk proberen te komen met een dosis plezier
Goede instelling, dit waardeer ik altijd enorm als je verder durft te kijken dan competitie en winnen. Gewoon lol hebben, beetje rond tuffen in een auto, stunts doen met motoren, gek doen met flashbangs, af en toe beetje knallen op elkaars pannetjes.

super, want dit/jouw soort spelers kom ik namelijk graag tegen als vijanden in mijn games, easy dmg farm sstatspads unit ding :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
Speelt fijn, nieuwe map is heel erg wennen nieuwe callouts en locaties dus het is nog even zoeken wat leuke plekjes zijn om te droppen.

Over het algemeen is het vaulten goed gedaan, je wil soms wel eens over dingen heen springen in plaats van erop waardoor je een heel stuk naar beneden dondert.
De nieuwe wapens zijn meh, leuk om te zien maar echt usefull niet.

Heb de jetski nog niet geprobeerd wel de van en de jeep en het is heerlijk om met die jeep over de heuvels te springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Looten van huisjes etc.. vind ik persoonlijk (nu nog) moeilijker gemaakt. Veel meer ingangen naar zelfs 1 kamer, nieuwe indelingen. Misschien kwestie van wennen, maar.. we zien wel.

Verder denk ik toch dat het een scope map zal zijn. Bijna overal is er mogelijkheid om te scopen, door de bergen en ontbreken van veel begroeiing. We zullen zien wat dat zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-09 21:17

beany

Meeheheheheh

kazzzdafke schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 13:37:
Looten van huisjes etc.. vind ik persoonlijk (nu nog) moeilijker gemaakt. Veel meer ingangen naar zelfs 1 kamer, nieuwe indelingen. Misschien kwestie van wennen, maar.. we zien wel.

Verder denk ik toch dat het een scope map zal zijn. Bijna overal is er mogelijkheid om te scopen, door de bergen en ontbreken van veel begroeiing. We zullen zien wat dat zal worden.
Ach, scheelt... die kut scopes zijn tegenwoordig nergens te vinden :|

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Ibiza speelt ook de nieuwe map:

https://www.twitch.tv/ibiza

Ik dacht dat het mss aan mijn instellingen lag, maar... De graphs bij hem zien er ook 1998 ut...

in FPP kan je trouwens tijdens het shuten niet meer 360° kijken...

[ Voor 61% gewijzigd door kazzzdafke op 08-12-2017 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17:14
kazzzdafke schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 13:42:
Ibiza speelt ook de nieuwe map:

https://www.twitch.tv/ibiza

Ik dacht dat het mss aan mijn instellingen lag, maar... De graphs bij hem zien er ook 1998 ut...
Zou je ook je positieve ervaringen willen delen over de map of zijn die niet te vinden? :+
In iedergeval schijnt altijd het zonnetje op de nieuwe map ;)

Wat ik zo van de stream gezien hebt mist het een beetje aan cactussen en palmbomen/woestijn bomen. Weinig natuurlijke dekking maar wel veel verandering in terreinhoogtes ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Tuurlijk, het loopt soepel atm, en alles lijkt meer in perspectief te zijn.

Voor de rest.... nog niet veel extra leuke dingen ontdekt :)

Misschien dat er meer land is:

Erangel was 51% land, this is 79%

[ Voor 20% gewijzigd door kazzzdafke op 08-12-2017 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-09 12:41
Las dat het nu vooralsnog alleen de nieuwe map is op de testserver. Kunnen we straks zelf kiezen welke map we willen spelen, of zou de map random zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• editoor
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:10
Als je gebruik wil maken van de testservers moet je dan een wachtwoord gebruiken? Als ik namelijk op de testserver klik krijg ik een melding dat ik niet kan inloggen. Iemand die weet hoe dat zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Laatst online: 25-02 14:13
Diigii schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 11:56:

[afbeelding]

Ziet er cool uit!

Wat houd 1-Man Squad in eigenlijk?

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
teupje schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 14:52:
[...]

Ziet er cool uit!

Wat houd 1-Man Squad in eigenlijk?
Dat is voor de mensen die als solo in een squad game willen spelen. Doen nog best veel mensen schijnbaar dus vind het netjes dat ze het toegevoegd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stab
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-12-2024
Ik heb al 3 crashes gehad bij het spelen op de testserver met nieuwe map. Onspeelbaar op dit moment. Jammer, want het loopt wel een stuk soepeler nu qua FPS. De servers daarentegen... Rubber banding, lag, etc. Hoop dat ze in de uiteindelijke versie wat aan de servers gaan doen. Dan kan het een topgame worden.

[ Voor 35% gewijzigd door Stab op 08-12-2017 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Hier al wat leuke potten gehad, ik ben blij met de diversiteit aan gebouwen en obstakels in de map.
Performance was ook erg soepel, met opzet op ultra settings gespeeld en framerate blijft goed.
Ik hoop dat ze map 1 compleet over maken met de kennis die ze nu hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 17:41:
Hier al wat leuke potten gehad, ik ben blij met de diversiteit aan gebouwen en obstakels in de map.
Performance was ook erg soepel, met opzet op ultra settings gespeeld en framerate blijft goed.
Ik hoop dat ze map 1 compleet over maken met de kennis die ze nu hebben.
Lekker laten zitten die map, doe dat over een jaar maar eens. Ik heb wel zin in een lekkere jungle map! Of een sneeuw map!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
Stab schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 16:13:
Ik heb al 3 crashes gehad bij het spelen op de testserver met nieuwe map. Onspeelbaar op dit moment. Jammer, want het loopt wel een stuk soepeler nu qua FPS. De servers daarentegen... Rubber banding, lag, etc. Hoop dat ze in de uiteindelijke versie wat aan de servers gaan doen. Dan kan het een topgame worden.
Een aantal mensen in mijn friendslist hebben dat ook, van de 20 games die ze laden kunnen ze er maar 2 daadwerkelijk spelen.
Hele forum staat vol met dit soort issues en vanuit BlueHole blijft het stil. En geef niet "het is EA" want dat staat hier compleet los van.
Als je iets op een testserver zet blijf er dan ook bij met je support en communicatie helemaal met zoiets als een compleet nieuwe map.

Valt me vies tegen, verder loopt het spel goed haal netjes 90FPS op de meeste stukken alleen die random crashes zijn BS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
Stab schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 16:13:
Een teamgenoot van me heeft het ook regelmatig. Ik heb nu 1 crash gehad terwijl hij er al 4 of 5 gehad heeft :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Laatst online: 17:17
Tot nu toe 8 games gedaan, 0 crashes. Maar elke keer super zware lag aan het begin..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelloz
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:44
Ja jongens, desert map, middle of nowhere gedropped van iedereen vandaan, toch rand speelveld.
SCAR-L & een AKM, 4x scope EN een 8x scope EN een AR silencer.

Beetje mensen pesten van veraf en bulletdrop testen. Val ik in een gat in klifzijde waar ik niet uitkan :'(
Dood in het blauw, "you can not report yourself"

Hoe halen ze errors in de nieuwe map eruit dan? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• x3rius
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-09 12:41
Lag/Desync is real ja :p heb even de killcam opgenomen:

Hij aimed niet op me en ik was niet eens in beeld :P

[ Voor 17% gewijzigd door x3rius op 08-12-2017 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
Vanmiddag ook een leuke bug gehad in de nieuwe map. We waren net 2 km onderweg met het vliegtuig en iedereen die er nog in zat werd er uit gegooid, terwijl we het water net over waren (we kwamen uit zuid).

Edit: lees dezelfde verhalen op reddit - https://www.reddit.com/r/...r_drop_from_the_plane_at/ .

[ Voor 27% gewijzigd door floriz87 op 08-12-2017 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelloz
Solo begint beetje eentonig te worden om steeds afgeschoten te worden dus toch maar eens Discord geinstalleerd. Wat is de etiquette, in groep wachten tot iemand joined > vrienden worden op steam > squad/ duo vormen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
De nieuwe map is echt genieten. Speelt wel echt een stuk anders. De nieuwe wapens kan ik ook wel waarderen :) Wel jammer dat het allemaal nog niet helemaal stabiel is. Framerate is wel echt een stuk verbeterd. Maar de lag aan het begin, de tering zeg. Het is niet altijd een issue maar soms is het wel écht heel duidelijk dat er lag is.

We hebben overigens wel al een paar erg leuke vuurgevechten gehad. Dus al met al ben ik zeer positief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelloz
SomerenV schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 02:09:
De nieuwe map is echt genieten. Speelt wel echt een stuk anders. De nieuwe wapens kan ik ook wel waarderen :) Wel jammer dat het allemaal nog niet helemaal stabiel is. Framerate is wel echt een stuk verbeterd. Maar de lag aan het begin, de tering zeg. Het is niet altijd een issue maar soms is het wel écht heel duidelijk dat er lag is.

[video]

We hebben overigens wel al een paar erg leuke vuurgevechten gehad. Dus al met al ben ik zeer positief :)
Qua nieuwe wapens 80% kans dat het .45 kaliber is lijkt het wel...
Alleen maar 1911 en die brakke cowboy rifle of tommy gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
Jelloz schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 02:40:
[...]

Qua nieuwe wapens 80% kans dat het .45 kaliber is lijkt het wel...
Alleen maar 1911 en die brakke cowboy rifle of tommy gun.
Ligt er heel erg aan waar je landt. Toen straks naar die huppeldepup de Patron geweest en daar lagen voldoende M4's, Scars en AK's. Die 'brakke cowboy rifle' is trouwens de legendarische Winchester Model 1894 die zelfs vandaag de dag nog geproduceerd wordt. Behoorlijk accuraat en krachtig, zelfs op lange afstand. Alleen wat lastiger in gebruik omdat je iron sights moet gebruiken. Maar heb er toch al flink wat schade mee aan weten te richten.

Maar we zijn qua wapens alles wel zo'n beetje tegengekomen. Het is gewoon even uitvogelen wat je het beste waar kunt vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelloz
SomerenV schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 02:46:
[...]

Ligt er heel erg aan waar je landt. Toen straks naar die huppeldepup de Patron geweest en daar lagen voldoende M4's, Scars en AK's. Die 'brakke cowboy rifle' is trouwens de legendarische Winchester Model 1894 die zelfs vandaag de dag nog geproduceerd wordt. Behoorlijk accuraat en krachtig, zelfs op lange afstand. Alleen wat lastiger in gebruik omdat je iron sights moet gebruiken. Maar heb er toch al flink wat schade mee aan weten te richten.

Maar we zijn qua wapens alles wel zo'n beetje tegengekomen. Het is gewoon even uitvogelen wat je het beste waar kunt vinden.
De plekjes waar wapens liggen per huis/open lucht zijn totaal overhoop dus het is weer even nieuw zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• editoor
Is er al een lootmap in de maak, zoals bij de vorige map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14
In begin veel rubberbanding en lag, paar keer echt idioot later dan ik schoot met shotgun alsnog doodgegaan terwijl je al bijna zijn loot oppakte bij wijze van of kar shots die 2 meter achter de muur nog hitten. Daarna is het goed te spelen, fps met 970 en 7700k zit over het algemeen op 80 plus, af en toe een dipje maar zeker gemiddeld stuk hoger dan op erangel.

Nieuwe wapens maar meh, shottie soms wel handig maar alleen extreem cqb, revolver tja, je hebt er wat aan als je in early game niks hebt of heel goed hs kan maken.

Win94 is wel ok, maar wel beperkt door geen attachements dmg op unarmored is 45 ofzo iig wel flinke damage. Sks heeft schijnbaar geen sway meer, onbedoeld gok ik want hoewel erg fijn is dat niet de bedoeling gok ik.

De map zelf is wel tof, maar ik vind het terrein te saai, qua kleur is het OVERAL oranje bruin, bruin bruin bruin bruin bruin en oh ja geelbruin. hadden ze wel iets meer variatie in mogen doen.
Cover is vrijwel alleen hard cover als stenen, grond en bomen. Gras is er eigenlijk niet dus geen sneks in the grass meer.

Oh en top tip, zo weinig mogelijk door ramen heen springen als je niet wil worden ontdekt, je hoort dat echt op 75-100 ish meter afstand nog.

[ Voor 6% gewijzigd door SouLLeSSportal op 09-12-2017 03:38 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
editoor schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 03:22:
Is er al een lootmap in de maak, zoals bij de vorige map?
De map is er nog geen 24 uur :+ Je moet nogal wat onderzoeken en cijfertjes verzamelen wil je een redelijk goede lootmap in elkaar kunnen zetten :P Hacienda Del Patron is wel een goede plek. Een villa gebruikt door de kartel, dus dan weet je dat er flink wat wapens kunnen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• editoor
Op zich zou die in een paar uurtjes gemaakt kunnen worden :+

[ Voor 4% gewijzigd door editoor op 09-12-2017 04:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
Gister potje gespeeld, heel intens einde. Volgens mij ben ik doodgegaan door een desync issue. Ik was al achter de boot gebukt voor cover en kreeg een headshot terwijl ik al achter het staal zat :/:

Toch wel erg zuur met nog 2 mensen over tegen mij :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
SomerenV schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 03:39:
[...]

De map is er nog geen 24 uur :+ Je moet nogal wat onderzoeken en cijfertjes verzamelen wil je een redelijk goede lootmap in elkaar kunnen zetten :P Hacienda Del Patron is wel een goede plek. Een villa gebruikt door de kartel, dus dan weet je dat er flink wat wapens kunnen liggen.
Toevallig gisteren een keer gesprongen. De hoeveelheid loot die er ligt is iets compacter dan op andere plekken, maar voor ons als duo lag er net niet genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-09 15:37
Heel wat crashes maar dat was aangekondigd. Performance is eigenlijk super. Misschien door gebrek aan gras, geen idee haha. Heel mooie map verder.
Maar.....ik denk eerlijk gezegd dat de map te groot is voor 100 man. Volgens mij is het speelbaar gebied 30% groter tov Erangel. Als je naar Fortnite kijkt dan zie je dat het ook met kleinere maps kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

frack schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 10:30:
Maar.....ik denk eerlijk gezegd dat de map te groot is voor 100 man. Volgens mij is het speelbaar gebied 30% groter tov Erangel.
Zelfs 40% groter: https://www.reddit.com/r/..._erangel_size_comparison/
50% land tov. 8x8km vierkant voor Erangel, nu 70% land voor Miramar.
Het frustrerende is dat meer spelers zelfs helemaal niet zou werken als de servers nu al zo'n moeite hebben.

Ze zouden beter beginnen te denken aan vierkantjes van 4x4km van de bestaande mappen en daar 25 à 50 man op zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Phuncz schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 11:15:
[...]

Zelfs 40% groter: https://www.reddit.com/r/..._erangel_size_comparison/
50% land tov. 8x8km vierkant voor Erangel, nu 70% land voor Miramar.
Het frustrerende is dat meer spelers zelfs helemaal niet zou werken als de servers nu al zo'n moeite hebben.

Ze zouden beter beginnen te denken aan vierkantjes van 4x4km van de bestaande mappen en daar 25 à 50 man op zetten.
Niet alleen veel groter, ook veel grote steden aan de rand van de map. Dat had je op de vorige map toch niet, zelfs Military, Georgopol en Novo zaten nog relatief dicht bij het midden van de map.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mouzetc
ronalddus schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:10:
[...]

Misschien @mouzetc ?
Ik ben nu live! Voorlopig even solo's en later duo's en vooral hard wennen.

https://www.twitch.tv/mouzetc

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 22:43
Iemand anders last van op de test server elke keer crashed als er ongeveer nog 30 seconden over zijn voor aanvang van de match?

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Pagina: 1 ... 83 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord