[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 82 ... 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Theniers schreef op woensdag 29 november 2017 @ 14:17:
[...]
De engine is gewoon ruk in pubg.
Ehm, weet je wel welke engine gebruikt word in PUBG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31
unfor schreef op woensdag 29 november 2017 @ 14:19:
[...]

Ehm, weet je wel welke engine gebruikt word in PUBG?
UT, wat ik bedoel te zeggen is de movement van spelers, het voelt niet altijd alsof je volledig in controle bent.

Maar ik heb de vaulting nog niet getest.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-09 21:17

beany

Meeheheheheh

Theniers schreef op woensdag 29 november 2017 @ 14:21:
[...]

UT, wat ik bedoel te zeggen is de movement van spelers, het voelt niet altijd alsof je volledig in controle bent.

Maar ik heb de vaulting nog niet getest.
Unreal Engine 4 bedoel je. Niet Unreal Tournament (wat met UE is gemaakt).

De UE engine kan in principe alles wel aan, ook vloeiende besturing van je character. Het is aan de gebruiker van de UE engine hoe dit te implementeren. UE is niet perfect, maar dat is geen enkele engine. Alles wat ruk is aan PUBG ligt aan de ontwikkelaars van PUBG en niet UE. Tenzij we het over netcode hebben, dat had Epic wel wat beter mogen implementeren in UE4 :P

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:07
[...]

Ziet er best nice uit. De engine is gewoon ruk in pubg. Ik wacht persoonlijk om SCUM. Iets meer realisme, langzamere gameplay. Ze willen de survival shooter genre combineren met RPG elementen. Als je van snipen houdt dan kan je punten stoppen in bijvoorbeeld camouflage. Andere mensen kunnen weer punten stoppen in perceptie om dat te counteren :)

https://www.youtube.com/watch?v=2b1WqjfqEB4
Thanks voor de tip! ziet er idd goed uit!!

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:03
[...]

Ziet er best nice uit. De engine is gewoon ruk in pubg. Ik wacht persoonlijk om SCUM. Iets meer realisme, langzamere gameplay. Ze willen de survival shooter genre combineren met RPG elementen. Als je van snipen houdt dan kan je punten stoppen in bijvoorbeeld camouflage. Andere mensen kunnen weer punten stoppen in perceptie om dat te counteren :)

Wahhaha, dat is ook een manier om wallhacks tegen te gaan.... Laten we het een tactical advantage noemen en als skill gebruiken :') Is natuurlijk bull shit...

Al is het idee van dat je in third person alleen ziet wat je karakter ook daadwerkelijk ziet wel cool! Moet nog wel wat soepeler gebeuren en dan zonder die rode lijn.

Meer heb ik niet gezien, vond dat hele 'wallhack' gebeuren nogal debiel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

En als ik dan weer ergens een hekel aan heb is het wel RPG elementen in een skill based game :+ Dat SCUM gaat nooit echt succesvol worden vrees ik. Tot op heden nog niks gezien dat echt populairder kan gaan worden dan PUBG.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31
Tsurany schreef op woensdag 29 november 2017 @ 15:08:
[...]

En als ik dan weer ergens een hekel aan heb is het wel RPG elementen in een skill based game :+ Dat SCUM gaat nooit echt succesvol worden vrees ik. Tot op heden nog niks gezien dat echt populairder kan gaan worden dan PUBG.
Ik denk ook niet dat SCUM echt met PUBG te vergelijken is. Misschien dat ik het niet had moeten posten :) Ik heb al 300+ uur in pubg maar dat zie ik meer als een arcade shooter: lage drempel, veel actie, snelle potjes, hilarische momenten. Terwijl SCUM denk ik meer in de tactical shooter genre zit: je moet bijvoorbeeld je gun handmatig afstellen op de shooting range als je er een nieuwe scope op zet. Dat kost tijd, maakt het spel lekker langzaam (wat ook leuk kan zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
beany schreef op woensdag 29 november 2017 @ 14:23:
[...]

Unreal Engine 4 bedoel je. Niet Unreal Tournament (wat met UE is gemaakt).

De UE engine kan in principe alles wel aan, ook vloeiende besturing van je character. Het is aan de gebruiker van de UE engine hoe dit te implementeren. UE is niet perfect, maar dat is geen enkele engine. Alles wat ruk is aan PUBG ligt aan de ontwikkelaars van PUBG en niet UE. Tenzij we het over netcode hebben, dat had Epic wel wat beter mogen implementeren in UE4 :P
De demo's van UE4 zien er gelikt uit maar dit is voor gemiddelde hardware niet te doen, wil de ontwikkelaar een breed publiek bereiken dan kan die niet alles implementeren wat UE4 kan.
Een gelikte game uitbrengen die 70% van de gamers niet kan draaien daar schiet je ook niets mee op.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

NLsandman schreef op woensdag 29 november 2017 @ 16:08:
[...]

De demo's van UE4 zien er gelikt uit maar dit is voor gemiddelde hardware niet te doen, wil de ontwikkelaar een breed publiek bereiken dan kan die niet alles implementeren wat UE4 kan.
Een gelikte game uitbrengen die 70% van de gamers niet kan draaien daar schiet je ook niets mee op.
En zelfs met High End hardware is het nog een probleem, als je op de schaal van PUBG zit. Mensen roepen wel vaak dat PUBG er niet uit ziet, maar ze vergeten ondertussen wel dat het een map van 8km x 8km is. Dan kan niet ieder object dat je ziet uit minimaal 100.000 polygonen bestaan. Bij iedere game moeten er concessies worden gedaan. Kleine maps (bijvoorbeeld CoD) kunnen grafisch gezien een hogere kwaliteit hebben.

Maar een gedeelte ligt ook in de handen van de artists (texture, models, animation, etc). De kunst is om de illusie te wekken van hoge kwaliteit terwijl het maar weinig resources in beslag neemt. Normal Maps zijn wel een grappig voorbeeld. Hiermee kan je met shaders de indruk wekken dat een oppervlakte reliëf/krassen heeft. Op het scherm lijkt het als of kleine oneffenheden onderdeel zijn van het 3D model, terwijl het feitelijk een speciale texture is met wat shader werk. Vaak is dat technisch efficiënter/sneller weer te geven dan het effect met polygonen te bewerkstelligen. Dit is een heel simpel voorbeeld, maar zo zijn er nog veel meer mogelijkheden, en de artists moeten hiermee creatief om kunnen gaan.

Neemt niet weg dat UE4 overigens ook op middelmatige hardware indrukwekkende dingen op het scherm kan tonen. Maar ja, met een hamer kan je op indrukwekkende wijze een spijker in een stuk hout slaan, maar dan moet je wel die hamer goed weten te bedienen ;)

edit: 2 minuten filmpje waarin uitgelegd wordt, met beeld, wat Normal Mapping is... mocht je geïnteresseerd zijn maar te lui bent om te google'n ;) YouTube: CG101: What is a Normal Map?

[ Voor 6% gewijzigd door beany op 29-11-2017 17:29 ]

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:58
jantje 2 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 11:25:
Iemand ervaring op de test met de bullet drop op AR en snipers? Nu hoef je eigenlijk haast niet te leaden boven de target op afstand tenzij die echt 250-300m+ weg is. Is dat nu veranderd? Ik hoor op streams hele horror verhalen dat je nu ineens zoveel meer moet leaden etc. Maar heb het nog niet echt zelf goed kunnen zien. ( speel zelf geen testservers )
Ik merk zelf zeer weinig verschil, eigenlijk niks. nou heb ik ook niet heel veel op 300+ meter geschoten op de testserver, maar er lijkt weinig verandert te zijn imho. Wellicht dat de dropoff harder gaat na 300+ meter, maar alles tot een meter of 300 lijkt gewoon hetzelfde te zijn.

ik heb wel het idee dat ze de recoil van de wapens ook hebben aangepast, maar dat is weer wat anders. rubberbanding lijkt minder te zijn ook. wel zie je in onderstaand filmpje 2 andere bugs volgens mij, die gast op het einde en een soort supersnelle stutter waarbij een schot wordt gebufferd of zoiets van jezelf, waardoor je heel snel 2 schoten achter elkaar schiet of zoiets

voor wat betreft de dropoff, omdat jij het bent even een filmpje gemaakt :+ :

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=7IlhPolNYds&feature=youtu.be]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:34

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Theniers schreef op woensdag 29 november 2017 @ 15:16:
[...]

Ik denk ook niet dat SCUM echt met PUBG te vergelijken is. Misschien dat ik het niet had moeten posten :) Ik heb al 300+ uur in pubg maar dat zie ik meer als een arcade shooter: lage drempel, veel actie, snelle potjes, hilarische momenten. Terwijl SCUM denk ik meer in de tactical shooter genre zit: je moet bijvoorbeeld je gun handmatig afstellen op de shooting range als je er een nieuwe scope op zet. Dat kost tijd, maakt het spel lekker langzaam (wat ook leuk kan zijn).
Doet mij een beetje denken aan good ol' Hidden & Dangerous 8)

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Laatst online: 26-09 12:11

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bennnie
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09 11:58
Ik heb zojuist een chicken dinner gehaald maar er geen rating voor gekregen? Wth? :? https://pubg.op.gg/user/EnragedDog?server=eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Bennnie schreef op woensdag 29 november 2017 @ 19:47:
Ik heb zojuist een chicken dinner gehaald maar er geen rating voor gekregen? Wth? :? https://pubg.op.gg/user/EnragedDog?server=eu
Leaderboards worden vandaag reset.. vandaag geen punten dus.

Signature

• Booyaa
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Gisteren maar eens op de testserver begonnen. Het speelt toch wel heerlijk weer.

Alleen vind ik het nu echt teveel randomness in 1 game. Je spray is random + ze hebben nu body hit multipliers. Dat maakt het soms te random om met skill te winnen. Single shot is natuurlijk een optie maar alsnog..

• MRTNbos
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:49
Wat me momenteel het meest tegenstaat aan de testserver is dat het in verhouding zo donker is. Het rubberbanding is ook heel irritant, al was dat gisteren aanzienlijk minder dan 2 dagen ervoor.

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17:14
gotfurrr schreef op woensdag 29 november 2017 @ 17:17:
[...]

Ik merk zelf zeer weinig verschil, eigenlijk niks. nou heb ik ook niet heel veel op 300+ meter geschoten op de testserver, maar er lijkt weinig verandert te zijn imho. Wellicht dat de dropoff harder gaat na 300+ meter, maar alles tot een meter of 300 lijkt gewoon hetzelfde te zijn.

ik heb wel het idee dat ze de recoil van de wapens ook hebben aangepast, maar dat is weer wat anders. rubberbanding lijkt minder te zijn ook. wel zie je in onderstaand filmpje 2 andere bugs volgens mij, die gast op het einde en een soort supersnelle stutter waarbij een schot wordt gebufferd of zoiets van jezelf, waardoor je heel snel 2 schoten achter elkaar schiet of zoiets

voor wat betreft de dropoff, omdat jij het bent even een filmpje gemaakt :+ :

[video]
Thanks, zo te zien valt het inderdaad wel mee op die afstand bij die UAZ en op het strand is meestal wat je reliable kon schieten op de live server en zo te zien is daar niet heel veel aan veranderd. Dat einde van dat filmpje is dan wel dikke facepalm, iedereen die zwemmend een molotov gooit en door iemand geheadshot worden ^^

Vandaag weer stats op de servers, weer het gevoel dat we ergens voor spelen *O* 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

jantje 2 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 09:38:
[...]
Vandaag weer stats op de servers, weer het gevoel dat we ergens voor spelen *O* 8)7
Afbeeldingslocatie: https://media.makeameme.org/created/because-its-fun.jpg

De meeste mensen deugen!

• jantje 2
De eeuwige discussie spelen voor fun en spelen voor stats :+
Spelen voor stats is fun, doelloos spelen is niet fun >:)

Bij deze ga ik de discussie ook niet voeren, die heb ik al te vaak gevoerd O-)
Booyaa schreef op donderdag 30 november 2017 @ 08:48:
Gisteren maar eens op de testserver begonnen. Het speelt toch wel heerlijk weer.

Alleen vind ik het nu echt teveel randomness in 1 game. Je spray is random + ze hebben nu body hit multipliers. Dat maakt het soms te random om met skill te winnen. Single shot is natuurlijk een optie maar alsnog..
Ik zie niet hoe die body hit multipliers bijdragen aan een random gevoel aangezien het niet random is. Daarnaast zijn de verschillen zo klein dat je hooguit een extra schot nodig hebt, nooit meer dan dat.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• h1ttent1t
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:49
Niet opgenomen maar toch weer een paar rare bugs tegengekomen gisteren:
Ik zit ten ZO van Mylta:
- 2 drops tegelijkertijd, zo'n 50m van mekaar af. Ik ga de heuvelrug over om ze te checken => niets te zien op de grond |:(
- ik ga verder richting Mylta, zie ik een gast al zwemmend over het strand 8)7 Niet te raken en ineens verdwenen in een huis wat verderop

Maar verder speelt de test wel ok, behalve in het begin natuurlijk. En zoals hierboven gesteld, veel te donker.
Trouwens over bugs gesproken, gisteren met @unfor en nog een op een driewieler vol de rivier boven Rozhok ingereden en "vast" komen te zitten. Konden de motor pas verlaten toen hij op de bodem lag.
Dat duurt lang met die diepere rivieren... Waren bijna allen verdronken.

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:43
hottentot schreef op donderdag 30 november 2017 @ 12:21:
- 2 drops tegelijkertijd, zo'n 50m van mekaar af. Ik ga de heuvelrug over om ze te checken => niets te zien op de grond |:(
Waren de drops niet gewoon in de zee geland dan? Zou verklaren waarom er daarna iemand aan komt zwemmen.

• Booyaa
  • Niet online
Tsurany schreef op donderdag 30 november 2017 @ 12:04:
[...]

Ik zie niet hoe die body hit multipliers bijdragen aan een random gevoel aangezien het niet random is. Daarnaast zijn de verschillen zo klein dat je hooguit een extra schot nodig hebt, nooit meer dan dat.
Gisteren stream gekeken van iamchappie. Beste man moet 6 keer iemand van een afstand schieten om hem dood te hebben. Dat was vroegáh niet zo

• Flamesz
Als iemand een level 3 vest heeft moet je hem altijd al 6 keer in het bovenlichaam schieten met een wapen dat 5.56 schiet.
Als je ook benen en armen raakt is dat ook het geval met minder goede vesten.

[ Voor 6% gewijzigd door Flamesz op 30-11-2017 12:55 ]

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Klopt het dat iemand zonder helm straks niet down is met één 5.56 schot?

De meeste mensen deugen!

Booyaa schreef op donderdag 30 november 2017 @ 12:54:
[...]

Gisteren stream gekeken van iamchappie. Beste man moet 6 keer iemand van een afstand schieten om hem dood te hebben. Dat was vroegáh niet zo
In de live server is het als volgt:
Level 0: 3 bodyshots
Level 1: 4 body shots
Level 2: 5 body shots
Level 3: 6 body shots
En limbshots zijn er altijd 5. Dus in de live server heb je enkel 6 kogels nodig als iemand level 3 armor heeft.

Kan zijn dat door de wijzigingen inderdaad soms 6 schoten nodig zijn bij een level 2 vest, dat zou ik moeten narekenen. Dat is ook precies wat ik zei, hooguit een schot extra nodig. Alleen ik zie niet in wat hier random aan is.

• kazzzdafke
Tsurany schreef op donderdag 30 november 2017 @ 12:27:
Trouwens over bugs gesproken, gisteren met @unfor en nog een op een driewieler vol de rivier boven Rozhok ingereden en "vast" komen te zitten. Konden de motor pas verlaten toen hij op de bodem lag.
Dat duurt lang met die diepere rivieren... Waren bijna allen verdronken.
Daar was ik trouwens ook bij...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
kazzzdafke schreef op donderdag 30 november 2017 @ 13:37:
[...]

Daar was ik trouwens ook bij...
Dan was jij het ja, wist niet meer zeker of je al geragequit was of niet toen :+

• kazzzdafke
Tsurany schreef op donderdag 30 november 2017 @ 13:40:
[...]

Dan was jij het ja, wist niet meer zeker of je al geragequit was of niet toen :+
Toen nog niet, toen werd er nog met een beetje verstand gespeeld..

• jantje 2
Cassius schreef op donderdag 30 november 2017 @ 13:02:
Klopt het dat iemand zonder helm straks niet down is met één 5.56 schot?
Volgens mij wel, headshot damage is generfed van 250% van 230% wat betekent met 5.56 dat je op 94,3 damage uitkomt ipv van de oude 102,5. Dit betekent per helm dat je ook meer HP over hebt, iets terug in het topic heb ik dit per helm al eens genoemd.

Ik weet niet of dit confirmed is, heb het zelf nog niet kunnen testen want ben nog niet op de test geweest.

• Booyaa
  • Niet online
Tsurany schreef op donderdag 30 november 2017 @ 13:33:
[...]

In de live server is het als volgt:
Level 0: 3 bodyshots
Level 1: 4 body shots
Level 2: 5 body shots
Level 3: 6 body shots
En limbshots zijn er altijd 5. Dus in de live server heb je enkel 6 kogels nodig als iemand level 3 armor heeft.

Kan zijn dat door de wijzigingen inderdaad soms 6 schoten nodig zijn bij een level 2 vest, dat zou ik moeten narekenen. Dat is ook precies wat ik zei, hooguit een schot extra nodig. Alleen ik zie niet in wat hier random aan is.
Wat nou als je een shoot out hebt van 2 mensen die dezelfde aim hebben. Stel je dat ieder 5 schoten nodig zijn om dood te gaan, dan is het "gelijkspel". Nu hebben ze dat moeilijker gemaakt door de randomheid van je spray.
Nu voegen ze die % damage op bepaalde plekken op het lichaam toe, en is de één 5 schoten nodig en de ander 6. Puur omdat je spray pattern ook nog eens random is.
Dan heeft het toch geen betrekking meer op je skill maar is het meer RNG geworden?
Booyaa schreef op donderdag 30 november 2017 @ 14:16:
[...]

Wat nou als je een shoot out hebt van 2 mensen die dezelfde aim hebben. Stel je dat ieder 5 schoten nodig zijn om dood te gaan, dan is het "gelijkspel". Nu hebben ze dat moeilijker gemaakt door de randomheid van je spray.
Nu voegen ze die % damage op bepaalde plekken op het lichaam toe, en is de één 5 schoten nodig en de ander 6. Puur omdat je spray pattern ook nog eens random is.
Dan heeft het toch geen betrekking meer op je skill maar is het meer RNG geworden?
Een van de nadelen van full auto sprayen is dat kogels altijd een min of meer willekeurige richting op gaan. En het huidige damage model kent ook al modifiers op bepaalde delen van het lichaam. Echt heel anders wordt het dus niet. Bovendien zijn dat redelijke factoren om rekening mee te houden en kan je altijd overstappen op single shot.

Het zal zeer zelden het geval zijn dat je een gevecht had overleeft als iemand jouw net op de 90% damage plek had geraakt in plaats van op de 110% damage plek. Uitgaande van full health is dat met een 5.56 wapen volgens mij enkel bij een level 2 vest mogelijk indien alle kogels die ene plek raken. In de praktijk redelijk verwaarloosbaar.

• PotatoChip
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 18:34
Dit beschrijft wel een beetje het gemiddelde gevecht als ik een shotgun heb..... ik heb een hit op z'n chest maar de ander weet mij toch altijd te oneshotten met zo'n onding. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-09 13:26
Ik probeerde alleen door een deur te lopen nadat ik geland was....

Zou toch fijn zijn als dit na de 1.0 patch gefixed is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thijmen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-07 13:16
Mooi nieuws!

"The test servers are now offline. Thank you for helping us test and for all your feedback. The desert map will be available in the next round of testing. Here's a new weapon, exclusive to the desert map. We will keep you posted regarding the schedule."

https://twitter.com/PUBAT...status/936542367196336129

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
Dat is goed nieuws. Ik ben de huidige map wel een beetje zat namelijk. Een nieuwe map zal een frisse wind kunnen brengen voor mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:24

DirtyBird

Praktiserend denker

Dat twitter kanaal van ze is me toch een klaagbak zeg. Waarom stoppen die mensen niet gewoon met spelen?

Die shotgun ziet er wel cool uit. Ik hoop dat de nieuwe map ook samen met nieuwe lootcrates komt zodat je helemaal in stijl door de desert kunt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/WnK95P56K9MLfhrdWB2cxeya/full.jpg

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rickuss
  • Laatst online: 15-09 17:54
Gisteravond met een paar Tweakers 3x achter elkaar chicken gehaald.

Hilarisch stukje vanaf 1:55 min:

2:

3:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14
DirtyBird schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 12:55:
Dat twitter kanaal van ze is me toch een klaagbak zeg. Waarom stoppen die mensen niet gewoon met spelen?

Die shotgun ziet er wel cool uit. Ik hoop dat de nieuwe map ook samen met nieuwe lootcrates komt zodat je helemaal in stijl door de desert kunt.
[afbeelding]
Die lever action zou ook wel leuk zijn in de game die hij vast heeft. :o

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmen
  • Laatst online: 25-07 13:16
Dit is dan ook wel een kleine teleurstelling:

"While I previously stated PUBG would run at higher FPS at XGP launch on 12/12, I want to clarify that PUBG will run at 30 FPS across all @Xbox One devices. We’re constantly refining the game & exploring options to increase FPS, but this early in dev, we’re unable to confirm more."

https://twitter.com/PLAYERUNKNOWN/status/936579121320099844

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Hemical
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 26-01-2024

Wilde hem toch even delen :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Netsrek
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online

En ik deze ook. Killcam op testserver van mezelf 8)7 8)7
Let op de killfeed rechtsboven aan het eind :F

[ Voor 61% gewijzigd door Netsrek op 02-12-2017 17:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Weer een 1V4'tje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-09 15:37
Nieuwe testservers zijn online. Maar geen nieuwe map? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefanus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-09 19:15

Steefanus

StefanJ

Volgens mij zijn de testservers alleen online om de servers an sich te testen. Als ik hun twitteraccount goed begrijp.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazzzdafke
Klopt, er waren stabiliteitsproblemen, en de patch hiervoor willen ze eerst op de test server testen. Dus nog geen nieuwe map :/

Hier een interview van de CEO en Lead game designer van BH:

https://forums.playbattle...6-developer-qa-at-g-star/

Ps. voor diegene hier met hun e-penis die bleven roepen dat ze geen cheaters tegen kwamen en dat andere spoken zagen:

Before answering this question, we want to apologize for the inconvenience caused by the cheaters. It is true that the company has not been well prepared to deal with this issue, with the game being launched on the early access program. The number of different cheats we have encountered has far surpassed our expectations.

[ Voor 46% gewijzigd door kazzzdafke op 04-12-2017 11:24 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
kazzzdafke schreef op maandag 4 december 2017 @ 11:21:
Klopt, er waren stabiliteitsproblemen, en de patch hiervoor willen ze eerst op de test server testen. Dus nog geen nieuwe map :/

Nieuwe kledingstukken, hopla weer gratis cash incasseren :9

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
Players, we're aware of server stability issues and are investigating the cause. We've implemented small changes to the 2nd test build to resolve this issue and would like to reopen the test servers to monitor the changes.

Schedule:
- PST: Dec 3, 7:30PM - Dec 7, 2:00AM
- CET: Dec 4, 4:30AM - Dec 7, 11:00AM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-09 12:41
Sowieso wordt komende donderdag de nieuwe map voor het eerst pas geshowed bij de Game Awards. Denk dat de 3e testrun incl. map pas komt in die week daarna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
kazzzdafke schreef op maandag 4 december 2017 @ 11:21:

Ps. voor diegene hier met hun e-penis die bleven roepen dat ze geen cheaters tegen kwamen en dat andere spoken zagen:

Before answering this question, we want to apologize for the inconvenience caused by the cheaters. It is true that the company has not been well prepared to deal with this issue, with the game being launched on the early access program. The number of different cheats we have encountered has far surpassed our expectations.
Niemand heeft ooit beweerd dat er geen cheaters waren, er is alleen gezegd dat sommige weinig tot geen last van cheaters hebben ervaren of dit zeer zelden 100% confirmed hebben. Dat is heel wat anders dan wat je nu zegt. Natuurlijk zijn er cheaters, die filmpjes zijn er zat maar dat wil niet zeggen dat iedereen er altijd last van heeft. Besides wat heeft dat überhaupt met e-peen te maken :? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Het wel of niet tegenkomen van cheaters heeft er eerder mee te maken welke mode (FPP of TPP, Single, Duo of Squad) en omgeving (welk uur van de dag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booyaa
  • Niet online
Phuncz schreef op maandag 4 december 2017 @ 12:37:
Het wel of niet tegenkomen van cheaters heeft er eerder mee te maken welke mode (FPP of TPP, Single, Duo of Squad) en omgeving (welk uur van de dag).
Ben nog maar zeer weinig cheaters tegengekomen. Ik heb er 1 meegemaakt en dat was in FPP op test server(Wallhack).

Denk dat de meeste hackers toch in TPP zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Laatst online: 25-09 08:55
Phuncz schreef op maandag 4 december 2017 @ 12:37:
En je positie op de leaderboard naar ik aanneem. Hoe hoger, hoe hoger het percentage cheaters.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

floriz87 schreef op maandag 4 december 2017 @ 13:41:
[...]

En je positie op de leaderboard naar ik aanneem. Hoe hoger, hoe hoger het percentage cheaters.
Precies de reden waarom ik erg mijn best doe om niet al te hoog in de leaderboards te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
beany schreef op maandag 4 december 2017 @ 13:52:
[...]

Precies de reden waarom ik erg mijn best doe om niet al te hoog in de leaderboards te komen.
8)7

Dus jij wil het liefst zo min mogelijk chicken dinners, dan kan je net zo goed gewoon helemaal niet spelen. Of verlies je express als je ziet dat je top 10 ben na een win omdat je denkt ooeei straks kom ik te hoog?
Of is het elke jump military, iedereen afmaken nieuwe game starten?

[ Voor 11% gewijzigd door jantje 2 op 04-12-2017 14:02 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• floriz87
beany schreef op maandag 4 december 2017 @ 13:52:
[...]

Die moet ik onthouden om mijn amateurisme te kunnen verkopen O-) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-09 16:41
jantje 2 schreef op maandag 4 december 2017 @ 11:56:
[...]
Niemand heeft ooit beweerd dat er geen cheaters waren, er is alleen gezegd dat sommige weinig tot geen last van cheaters hebben ervaren of dit zeer zelden 100% confirmed hebben. Dat is heel wat anders dan wat je nu zegt. Natuurlijk zijn er cheaters, die filmpjes zijn er zat maar dat wil niet zeggen dat iedereen er altijd last van heeft. Besides wat heeft dat überhaupt met e-peen te maken :? :z
Het is vaak wel lastig om te bepalen of je dood bent gegaan door een cheat, botte pech, schot van de eeuw of gewoon tactiek. Kan niet wachten tot de killcam live gaat wat dat betreft.

Verhalen dat er tot 46.000 accounts per dag geband worden, bijna 2% van de playerbase op één dag, helpen niet mee natuurlijk. Ik moet zeggen dat ik maar 2 keer 100% zeker genakt ben door cheaters, hoeveel het er echt zijn geweest, geen idee maar niets onoverkomelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
floriz87 schreef op maandag 4 december 2017 @ 13:41:
[...]

Dat is maar zeer de vraag. Veel cheaters zullen gepakt worden voor ze genoeg matches winnen om echt hoog in de leaderboards te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
https://twitter.com/Kinguinibiza/status/937076686763495425

Mooi overzicht van de circle shrinks, die in de auzom nation cup waren. Gaat vooral om de grootte van de shrinks, waarbij shrink 2 naar 3 niet in verhouding ligt met de andere shrinks waardoor je hier eigenlijk in verhouding een te groot deel moet crossen.

Opzich wel mee eens dat die circle nasty kan zijn, maar in pub games heb je hier over het algemeen wat minder last van en kan zelfs de 4de circle juist meer annoying zijn, dit is relatief gezien ook nog een aardig stuk wat je moet lopen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kazzzdafke
jantje 2 schreef op maandag 4 december 2017 @ 14:01:
[...]

8)7

Dus jij wil het liefst zo min mogelijk chicken dinners, dan kan je net zo goed gewoon helemaal niet spelen. Of verlies je express als je ziet dat je top 10 ben na een win omdat je denkt ooeei straks kom ik te hoog?
Of is het elke jump military, iedereen afmaken nieuwe game starten?
Lang getwijfeld of ik zou reageren maar hup:

Enige vorm van sarcasme(detectie) dat ontbreekt bij jou? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
kazzzdafke schreef op maandag 4 december 2017 @ 15:35:
[...]

Lang getwijfeld of ik zou reageren maar hup:

Enige vorm van sarcasme(detectie) dat ontbreekt bij jou? :)
Nou, laat ik zo zeggen dat ik me er niet over verbaas als mensen dat serieus bedoelen. Ik kom wel meer bizarre dingen tegen op het forum... en volgens mij was ik niet de enige. Dus nee ik heb hier geen sarcasme in gezien en was ook niet sarcastisch geschreven als je het mij vraagt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• gotfurrr
jantje 2 schreef op maandag 4 december 2017 @ 15:08:
https://twitter.com/Kinguinibiza/status/937076686763495425

Mooi overzicht van de circle shrinks, die in de auzom nation cup waren. Gaat vooral om de grootte van de shrinks, waarbij shrink 2 naar 3 niet in verhouding ligt met de andere shrinks waardoor je hier eigenlijk in verhouding een te groot deel moet crossen.

Opzich wel mee eens dat die circle nasty kan zijn, maar in pub games heb je hier over het algemeen wat minder last van en kan zelfs de 4de circle juist meer annoying zijn, dit is relatief gezien ook nog een aardig stuk wat je moet lopen.
ik vind het eigenlijk wel prima zo, de manier waarop de cirkels vallen. je kan dit al zo lang van tevoren aan zien komen, je weet gewoon dat de 3e cirkel zo kan vallen dus dan moet je er rekening mee houden. het is niet zo dat het opeens compleet nieuw is dat die cirkel zo kan gaan, als je dus bij de 2e cirkel buitenkant witte cirkel speelt dan aanvaard je willens en wetens dat risico imho.

zodra de 2e blauwe cirkel beweegt moet je gewoon al kijken hoe je naar het midden van de witte cirkel kan bewegen, doe je dat niet dan kan het zo eindigen.

dat dit in pro games niet lekker werkt kan ik me voor stellen, maar zoals jouw WOT clan al ooit stelde: DEAL WITH IT. :+

ik vind dat geklaag van de "pro's" sowieso meestal bullshit, de hele game draait op random shit. random loot, random recoil, random vliegroutes, random cirkels, random auto explosies, random rij-met-een-motor-tegen-een-onzichtbare-pixel-en-vlieg-2km-omhoog-lol.

de game is imho echt wel geschikt als esports, omdat het laat zien welk team over een flink aantal games zich het best kan aanpassen aan deze random ongein. gewoon letterlijk survival of the fittest. dus. :z :z :z :z

[ Voor 14% gewijzigd door gotfurrr op 04-12-2017 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:19
Iemand enig idee hoe die killcam precies werkt? kan je die pas zien als je beide dood bent? (in het geval van duo dan) Zou anders wel onzin zijn als je iemand killt en die tegen zn mate kan zeggen waar ze zitten.

los van het feit dat je dan net zo goed de suppressor uit het spel kan halen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aardappelbakker
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:47
Ambition88 schreef op maandag 4 december 2017 @ 18:52:
Iemand enig idee hoe die killcam precies werkt? kan je die pas zien als je beide dood bent? (in het geval van duo dan) Zou anders wel onzin zijn als je iemand killt en die tegen zn mate kan zeggen waar ze zitten.

los van het feit dat je dan net zo goed de suppressor uit het spel kan halen
Nadat je beide dood bent kan je de killcam bekijken. Het ziet er hetzelfde uit als wanneer je iemand spectatet. Daarnaast krijg je wat informatie over hoe veel kills het team heeft en zijn de players ingetekend op de mini-map.

-----

De testservers zijn echt een klap vooruitgegaan, wat een genot! Het spel liep al niet heel slecht, maar nu gewoon stukken stabieler :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:19
Aardappelbakker schreef op maandag 4 december 2017 @ 19:03:
[...]

Nadat je beide dood bent kan je de killcam bekijken. Het ziet er hetzelfde uit als wanneer je iemand spectatet. Daarnaast krijg je wat informatie over hoe veel kills het team heeft en zijn de players ingetekend op de mini-map.

-----

De testservers zijn echt een klap vooruitgegaan, wat een genot! Het spel liep al niet heel slecht, maar nu gewoon stukken stabieler :)
ah oke cool :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-09 12:18
Omdat die zo goed in de smaak viel ;)

had deze nog van een hele tijd terug

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Nieuwe voertuig!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/FBYXtYMaLjZkkzQ1UjYgzpzR/full.jpg
Exclusief voor de desert map.

Interview over de vehicle sound improvement: https://steamcommunity.co...etail/1469727073443812230

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• floriz87

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
Ik hoop dat ze zo slim zijn om ook een mic IN de auto te hangen, dat je niet doof wordt zoals nu en net naast de auto staat.
Binnenin is het meestal wel iets meer gedempt dan nu het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
Gister de ergste lag meegemaakt op de EU server tot nu toe. Gelukkig trok het na een paar minuten weg en leek het overbelasting te zijn van de server oid:

Eerst dacht ik dat ik te maken had met een speedhacker. Toen de 2e ook zo bewoog moest het wel lag zijn :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
  • Laatst online: 25-09 11:18
Momenteel heb ik veel last van teleportatie in het spel schiet soms aantal meters vooruit en weer terug. Plus als ik iemand hit telt dit wellicht niet of mis ik maar komt er wel een hit mark vanaf.

Iemand een idee hoe dit op te lossen is?

Ik merk dit pas sinds een week en krijg het niet verholpen.

Ik vermoed dat dit komt door de laatste update van PUBG echter kan ik dit niet hard maken.
Snelheid en dat soort zaken van het internet is het 100% niet, speel ook niet draadloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-09 12:18
valermos schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 09:31:
Momenteel heb ik veel last van teleportatie in het spel schiet soms aantal meters vooruit en weer terug. Plus als ik iemand hit telt dit wellicht niet of mis ik maar komt er wel een hit mark vanaf.

Ik vermoed dat dit komt door de laatste update van PUBG echter kan ik dit niet hard maken.
Snelheid en dat soort zaken van het internet is het 100% niet, speel ook niet draadloos.
Ligt aan de servers, zelf kan je er weinig aan doen.
Rubberbanding heet het effect wat je beschrijft.

Staat redelijk veel over in dit topic

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
valermos schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 09:31:

Zie mijn net geposte filmpje, heb exact hetzelfde probleem en het is soms extreem, deuren die je 5x moet openen voordat je er doorheen kan lopen. Opeens 2-3m verplaatst zijn als je net stilstaat etc.

Gisteravond was het heel erg. Een uur later ging het weer goed. Weet niet wat er is veranderd bij Bluehole maar het heeft iig geen positive invloed gehad op de servers :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:38
Heb zelf niet echt het idee dat het verhuizen van AWS naar Azure echt positief is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• valermos
  • Laatst online: 25-09 11:18
In ieder geval fijn om te horen dat ik niet de enige ben: @Bloodhoundje
Heb dit nooit eerder gehad en een maat van mij die mee speelt heeft dit niet, maar dit maakt het spel echt veel minder leuk er nogal ergerlijk ben maar weer even overgestapt naar Arma 3.

Enig vooruitzicht wanneer dit verholpen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
Bloodhoundje schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 09:22:
Gister de ergste lag meegemaakt op de EU server tot nu toe. Gelukkig trok het na een paar minuten weg en leek het overbelasting te zijn van de server oid:
[video]

Eerst dacht ik dat ik te maken had met een speedhacker. Toen de 2e ook zo bewoog moest het wel lag zijn :+ .
Herkenbaar, had hetzelfde gisteren. Probeerde iemand close combat plat te krijgen met een shotgun, hij een m16. Moet te doen zijn denk je, maar niet met rubberbanding :(. Gekke was dat ik geen bloed zag, dus ik ging er vanuit dat al mijn 4 schoten mis waren, maar toch had ik 14 hitpoints.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stab
  • Laatst online: 30-12-2024
'Net op de testservers gespeeld. Het regende in PUBG land.
In de warmup gewoon normale FPS, maar toen ik landde kreeg ik 27 fps en daar ben ik de hele match niet meer boven gekomen.

Ryzen 1700 + GTX 1070 Ti. Normaal gesproken geen last van. Ik denk dat ze iets verneukt hebben bij de laatste patch ofzo.

Overigens heeft deze game inderdaad betere servers nodig. Hoop dat de retail-versie ze krijgt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Stab schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 12:03:
'Net op de testservers gespeeld. Het regende in PUBG land.
In de warmup gewoon normale FPS, maar toen ik landde kreeg ik 27 fps en daar ben ik de hele match niet meer boven gekomen.

Ryzen 1700 + GTX 1070 Ti. Normaal gesproken geen last van. Ik denk dat ze iets verneukt hebben bij de laatste patch ofzo.

Overigens heeft deze game inderdaad betere servers nodig. Hoop dat de retail-versie ze krijgt.
Net een paar potjes gehad en totaal geen indruk gehad dat mijn FPS lager is geworden.
(Alleen maar hoger en stabieler)
i5-3570 / 970
En leek er op dat de lag ook weg was aan het begin. (Knok Knok even afkloppen) :Y)
*Positieve berichten mogen ook geplaatst worden ;)

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foekie01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-07-2024
Gisteren voor de eerste keer cheaters tegen gekomen in het spel. Ik rende bij hospital om het gebouw om richting crate te rennen. Twee schoten met SKS en ik was down. Ik denk nou die is wel goed, nice! Revive door teammate en op zoek naar de schutter. Door raampjes kijken en ik zag twee man achter de containers naast hospital. Granaat er op, flink geraakt met kogels maar niet dood. Op zich nog niet zo gek.

Een van de twee stond iedere keer richting het zuiden te kijken en iedere keer als ik mijn hoofd liet zien draaide hij, kreeg ik headshots en was ik down. Genoeg medic en teammate dus meerdere keren kunnen proberen. Grappig was dat het niet alleen een aimbot was, ze konden ons beide ook door de muren zien met een wallhack. De personen in kwestie volgden onze stappen actief door de muur.

Grappig om een keer mee te maken, wel jammer dat het potje weer opnieuw moest want de medics waren op. :+

Dit waren de namen: UNDERSCO1 en SlWANG-Nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Ik heb een paar dagen geleden de Windows Fall Creators update geïnstalleerd en sindsdien stottert mijn muis ontzettend ingame. In Windows geen probleem. Ik heb het tot nu toe nog niet kunnen fixen met de suggesties op Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
Jaded schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 13:45:
Ik heb een paar dagen geleden de Windows Fall Creators update geïnstalleerd en sindsdien stottert mijn muis ontzettend ingame. In Windows geen probleem. Ik heb het tot nu toe nog niet kunnen fixen met de suggesties op Google.
Ook dit geprobeerd?:
The problem can be solved by either disabling Intel GPU, which forces the system to always work with NVIDIA, or disabling NVIDIA GPU. Both of them is not an option though, as if you disable Intel, not only you will drain the battery faster, but also some games will stop working. If you disable NVIDIA, then what is the point of buying a laptop with a discrete GPU?
There is a also a workaround: configuring a software to always work with NVIDIA in the backgound. This keeps the NVIDIA GPU alive but also drains battery faster. And there is no poaint in that as it renders Optimus useless!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
@Bloodhoundje Dat gaat alleen over laptops denk ik? Is alsnog het proberen waard, de Intel GPU gebruik ik toch niet. Bedankt voor het meedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
Jaded schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 15:02:
@Bloodhoundje Dat gaat alleen over laptops denk ik? Is alsnog het proberen waard, de Intel GPU gebruik ik toch niet. Bedankt voor het meedenken!
In de meeste Core i3/i5/i7 cpu's zit ook een onboard intel GPU gebakken. Dus dat zou theoretisch ook op je desktop issues kunnen geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-09 16:57

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Ik heb het met deze game ook al een tijdje. Bij mij komt het vreemd genoeg in Windows ook voor, dan hapert de muis zolang mijn CPU gebruik op 100% zit...

Ik heb het tijdelijk eens kunnen oplossen door wat nvidia software te uninstallen en herinstallen, maar het probleem blijft terugkomen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Laatst online: 15:25
foekie01 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 13:40:
Gisteren voor de eerste keer cheaters tegen gekomen in het spel. Ik rende bij hospital om het gebouw om richting crate te rennen. Twee schoten met SKS en ik was down. Ik denk nou die is wel goed, nice! Revive door teammate en op zoek naar de schutter. Door raampjes kijken en ik zag twee man achter de containers naast hospital. Granaat er op, flink geraakt met kogels maar niet dood. Op zich nog niet zo gek.

Een van de twee stond iedere keer richting het zuiden te kijken en iedere keer als ik mijn hoofd liet zien draaide hij, kreeg ik headshots en was ik down. Genoeg medic en teammate dus meerdere keren kunnen proberen. Grappig was dat het niet alleen een aimbot was, ze konden ons beide ook door de muren zien met een wallhack. De personen in kwestie volgden onze stappen actief door de muur.

Grappig om een keer mee te maken, wel jammer dat het potje weer opnieuw moest want de medics waren op. :+

Dit waren de namen: UNDERSCO1 en SlWANG-Nl
Klinkt niet als cheaters. Ik kan met mijn headset jouw voetstappen ook volgen op meters afstand. Daarbij zijn headshots ook niet uitzonderlijk. Zeker als je helm naar de eerste knock al weg is.

Er zijn vast cheaters, maar vind dat het veel te veel geroepen wordt in deze game. Veel mensen snappen 3rd person niet, geluid is ook nog een reden dat er wallhack geroepen wordt.

[ Voor 6% gewijzigd door Korkss op 05-12-2017 21:50 ]

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Nieuw wapen naast de sawed off Shotgun excl voor de dessert map:

https://twitter.com/PUBAT...s/938232003090006016?s=17

Een Winchester 1894. Vind ik wel cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foekie01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-07-2024
Korkss schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 21:46:
[...]

Klinkt niet als cheaters. Ik kan met mijn headset jouw voetstappen ook volgen op meters afstand. Daarbij zijn headshots ook niet uitzonderlijk. Zeker als je helm naar de eerste knock al weg is.

Er zijn vast cheaters, maar vind dat het veel te veel geroepen wordt in deze game. Veel mensen snappen 3rd person niet, geluid is ook nog een reden dat er wallhack geroepen wordt.
Zoals gezegd keek de persoon in kwestie steeds naar zuid en als ik dan heel kort mijn kop liet zien door het raam draaide hij direct om (270 graden) en shoot ons met twee headshots down. Een keer kan best, maar niet keer op keer.

Het headset verhaal en third person ben ik me absoluut van bewust, ik maak er zelf ook dankbaar gebruik van. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucardo1234
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-09 14:40
Dit!! Ik kan er op het internet ook erg weinig over vinden en heb geen idee waar het aan ligt.
Het lijkt alsof mijn muis tracking issues heeft maar zodra ik de game afsluit is het direct weg. Ook als ik in het menu zit heb ik nergens last van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
Wormpie92 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 08:35:
[...]

Dit!! Ik kan er op het internet ook erg weinig over vinden en heb geen idee waar het aan ligt.
Het lijkt alsof mijn muis tracking issues heeft maar zodra ik de game afsluit is het direct weg. Ook als ik in het menu zit heb ik nergens last van.
dit kan aan aan heel veel dingen liggen, maar ik zou dit lijstje ff proberen (sowieso goed voor max performance)

-----
als je een nvidia gpu hebt:

nvidia settings:
- threaded optimisation : on
- high performance rendering
- max pre rendered frames 1
- power preference : performance

-----
voor eigenschappen van tslgame.exe:

compatibility tab:
- override high dpi scaling behaviour : application
- disable full screen optimisations

-----
check of je video settings van pubg wel op full screen staat, en NIET fullscreen (windowed)

-----
controleer of je gpu memory wel voldoende is voor de ingestelde texture kwaliteit, ik zou beginnen om de game met textures op very low te starten en te zien of dat helpt

-----
in windows 10, controleer of game DVR uit staat in settings - gaming - game DVR. (en als je toch bezig bent, zet gelijk game bar uit daar)

[ Voor 6% gewijzigd door gotfurrr op 06-12-2017 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucardo1234
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-09 14:40
gotfurrr schreef op woensdag 6 december 2017 @ 08:53:
[...]

dit kan aan aan heel veel dingen liggen, maar ik zou dit lijstje ff proberen (sowieso goed voor max performance)

-----

nvidia settings:

-----

compatibility tab:

-----
check of je video settings van pubg wel op full screen staat, en NIET fullscreen (windowed)

-----
controleer of je gpu memory wel voldoende is voor de ingestelde texture kwaliteit, ik zou beginnen om de game met textures op very low te starten en te zien of dat helpt

-----
in windows 10, controleer of game DVR uit staat in settings - gaming - game DVR. (en als je toch bezig bent, zet gelijk game bar uit daar)
Ga het vanavong proberen. GPU memory zou geen probleem moeten zijn denk ik.
Ik zou mijn specs er ook even bij zetten ter verduidelijking.

CPU : 4690K (overclocked tot 4Ghz
Mem: 32GB
GPU: MSI 1080TI
SSD: Samsung EVO (weet zo even niet welk type en hoeveel geheugen)
monitor: HP OMEN 27 (165hz g-sync)

Zou je toch geen probleem mee verwachten:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Trekhaak
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
[...]
-----
Ik heb juist die game bar aangezet - na het installeren van de Fall Creators update - om zo game mode te activeren.
Volgens wat andere geluiden moet dit weer meer FPS moet opleveren. Zie ook: https://www.reddit.com/r/..._windows_10_fall/doli5c8/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Sjaak_Trekhaak schreef op woensdag 6 december 2017 @ 08:59:
[...]

Ik heb juist die game bar aangezet - na het installeren van de Fall Creators update - om zo game mode te activeren.
Volgens wat andere geluiden moet dit weer meer FPS moet opleveren. Zie ook: https://www.reddit.com/r/..._windows_10_fall/doli5c8/
je kan inderdaad checken wat handiger is voor je, zodra je game mode aanzet is de kans groot dat andere zaken niet meer lekker lopen. zoals het recorden van je gameplay ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
[...]

-----

nvidia settings:

-----

compatibility tab:

-----

-----

-----
Dit heeft mijn gameplay/fps aanzienlijk verbeterd. Had wel altijd 60+ fps, maar toch wel met stutters now and then. Loopt nu buttersmooth. (Had 2 dagen ervoor ook een verse SSD en nieuwe Windows install gedaan.).

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h1ttent1t
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:49
Gisteren nog eens op de test server gespeeld, verliep redelijk smooth, behalve van tijd tot tijd wat early game lag.

Nog iemand last van een roze waas bij mist?

En tot wanneer duurt de huidige testperiode?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• frackz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-09 15:37

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Prison wordt sniper valhalla met al die bergen er om heen B)

**

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirLct
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-09 22:25
Vergeet niet over de nieuwe airdrop carrier
:*)

Afbeeldingslocatie: https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/884259083317720469/B8FBD694A03F0814C9F25B5271599DD16EC4021B/

Life is too short to drive boring cars

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mouzetc
gergs schreef op woensdag 6 december 2017 @ 13:41:
Vergeet niet over de nieuwe airdrop carrier
:*)

[afbeelding]
Haha, letterlijk vertaald van de steam-comments? Uiteraard niet erg.
Sashik 15 minutes ago
Don't forget about new vehicle, the airdrop carrier
http://steamcommunity.com...iledetails/?id=1222130514

Signature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirLct
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-09 22:25
mouzetc schreef op woensdag 6 december 2017 @ 13:43:
[...]

Haha, letterlijk vertaald van de steam-comments? Uiteraard niet erg.
haha ja ik vond het super grappig! image is gewoon van die ene comment ook gelinkt :P

[ Voor 10% gewijzigd door SirLct op 06-12-2017 13:52 ]

Life is too short to drive boring cars

Pagina: 1 ... 82 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord