[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 79 ... 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:26
Gister tijdens een potje nog een leuke audio bug gehad. Duo queue partner en ik waren net geland, hij werd met een pan door iemand gedood in het andere dorp. ongeveer 0.5-1s nadat hij door de pan werd doodgeslagen kreeg ik het geluid van de pan te horen alsof ik erdoor werd geraakt. Er was niemand in het dorp waar ik landde:

Je kan in de killfeed het moment zien waarop mijn teammate doodgaat door de pan en de directe follow up van het geluid op mijn client.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jeryz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 01:12
AAAAAARGH!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:40
Misschien een apart topic openen puur voor al jullie Youtube filmpjes ? :$

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:03
SmokingSig schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:33:
Of 1 scrollbeweging meer doen?

Never ever financial advice...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeryz
SmokingSig schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:33:
Who took the jelly out of your donut?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Booyaa
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Het begint wel een youtube dump hier te worden ja. Laat zien wat je allemaal meemaakt !11!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeryz
Nou nou, beetje zuur hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:40
kazzzdafke schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:42:
[...]

Of 1 scrollbeweging meer doen?
1 maar ? dan kom ik er niet hoor :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MRTNbos
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-09 13:40
Booyaa schreef op maandag 20 november 2017 @ 11:03:
Het begint wel een youtube dump hier te worden ja. Laat zien wat je allemaal meemaakt !11!!
Zolang niet zozeer hele potjes gepost worden maar juist bepaalde highlights/bugs/fails vind ik het juist mooi/interessant/hilarisch! Lijkt me o.a. het nut van dit forum?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:26
Booyaa schreef op maandag 20 november 2017 @ 11:03:
Of je kijkt wat er gedumpt wordt. Ten eerste plaatste ik zojuist een filmpje waarin ik een bug van de game aantoon. Ten tweede geeft de topicstart duidelijk aanleiding om mooie momenten met elkaar te delen. Er is al eerder gesproken over of we filmpjes/discussie moeten loskoppelen van elkaar ipv alles in 1 topic te hebben. Daar kwam toen uit naar voren dat die optie niet wenselijk was en het beste alles gewoon in 1 topic kon worden gehouden.

Afbeeldingslocatie: https://memegenerator.net/img/instances/21383584/if-you-dont-like-it-here-nobody-is-forcing-you-to-stay.jpg

en om gelijk nog een leuke bug te delen (Weet niet of ik deze hier al had gepost). Zo kan je ook je motor parkeren in de hangar:
:+

[ Voor 11% gewijzigd door Bloodhoundje op 20-11-2017 11:32 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik zie je pre-aimen op die bar en denk "NEE DOE NOU NIET" - but I get the feels man :D !

En: meer kleine filmpjes met kort-op-de-actie editing O-) !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeryz
Cassius schreef op maandag 20 november 2017 @ 11:36:
[...]

Ik zie je pre-aimen op die bar en denk "NEE DOE NOU NIET" - but I get the feels man :D !

En: meer kleine filmpjes met kort-op-de-actie editing O-) !
Ja, ik keek hem terug en dacht; what the frack deed ik eigenlijk... :( :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Deze patch hebben ik en meerdere maatjes toch echt problemen, dat is wel naadje:

- twee teamgenootjes hebben grote framerate drops / haperingen bij het looten, 1 kist is nog net te doen ... maar ga je op 2 kisten of meer zitten is het echt <5fps met hele grote hapering
- één teamgenootje crashed nu iedere keer als een game eindigt en we terug naar de squad lobby keren (onafhankelijk van game resultaat)
- drie teamgenootjes zijn FPS kwijt, in geval van een GTX1070/TX1080 is het gauw 20-30FPS op starting island of in het vliegtuig, zeer significant

Bij anderen crashed het ook vaker, random (toch jammer als je top7 crashed in vuurgevecht). Het is ergens gebeurd in versie 2.6.39.2 of hoger en dat zouden zogenaamd alleen hotfix (voice) en anti-cheat measures zijn - maar vermoed dat ze daar toch belangrijke dingen negatief mee geraakt hebben. Hopelijk hebben ze het in het snotje en komt er snel een oplossing :) .

Zie ook: https://www.reddit.com/r/..._together_and_please_pin/

[ Voor 6% gewijzigd door Cassius op 20-11-2017 13:19 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
Cassius schreef op maandag 20 november 2017 @ 13:17:

- drie teamgenootjes zijn FPS kwijt, in geval van een GTX1070/TX1080 is het gauw 20-30FPS op starting island of in het vliegtuig, zeer significant

Bij anderen crashed het ook vaker, random (toch jammer als je top7 crashed in vuurgevecht). Het is ergens gebeurd in versie 2.6.39.2 of hoger en dat zouden zogenaamd alleen hotfix (voice) en anti-cheat measures zijn - maar vermoed dat ze daar toch belangrijke dingen negatief mee geraakt hebben. Hopelijk hebben ze het in het snotje en komt er snel een oplossing :) .

Ik kon het spel net aan goed draaien met mijn good old R9 290. maar sinds deze patch stop ik even met spelen.

Vliegtuig in 35 FPS, in steden 35-50, en in vuurgevechten is een diavoorstelling waar ik 27 fps zag.
Voorheen ook niet geweldig. maar speelbaar, nu niet meer.
Erg jammer, Hou de updates wel in de gaten wanneer ik weer kan spelen. ;w

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenneh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 20:48
Bij mij verschilt het volgens mij per keer dat ik het spel opstart hoeveel FPS ik heb. En beetje spelen met de instellingen tijdens het spelen wil ook nog wel eens helpen.

De ene keer heb ik met low 90+ fps, de andere keer is dat met medium. Heel apart.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:15
Zojuist eindelijk m'n 1e chicken dinner gehaald, killde er 2 vlak na elkaar en had eigenlijk niet eens door dat we nog maar met z'n 3en over waren. :) Dan merk ik wel dat er, naast gewoon het spelletje snappen, een enorme dosis geluk bij komt kijken hoe de cirkels verschijnen. Houdt het spel lekker dynamisch maar God was is dat bij vlagen irritant.

Nou speel ik wel alleen solo omdat ik eigenlijk niemand ken die het nog meer speelt. Misschien maar eens bij jullie voegen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenneh
The Realone schreef op maandag 20 november 2017 @ 14:30:
Zojuist eindelijk m'n 1e chicken dinner gehaald, killde er 2 vlak na elkaar en had eigenlijk niet eens door dat we nog maar met z'n 3en over waren. :) Dan merk ik wel dat er, naast gewoon het spelletje snappen, een enorme dosis geluk bij komt kijken hoe de cirkels verschijnen. Houdt het spel lekker dynamisch maar God was is dat bij vlagen irritant.

Nou speel ik wel alleen solo omdat ik eigenlijk niemand ken die het nog meer speelt. Misschien maar eens bij jullie voegen. ;)
Met duo/squad spelen is ook veel leuker dan alleen vind ik. Beetje ouwehoeren, beetje aankloten en vooral niet te serieus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Svenneh schreef op maandag 20 november 2017 @ 14:40:
[...]

Met duo/squad spelen is ook veel leuker dan alleen vind ik. Beetje ouwehoeren, beetje aankloten en vooral niet te serieus.
Is wellicht wel, maar ik speel voornamelijk CS:GO met vrienden. Heel anders soort shooter waarbij ik dan de afwisseling van ergens bij een hut landen een beetje rond kruipen wel kan waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13:39
Gisteren ook een keer 2e geworden, erg spannend.

Wat ik hoop qua introductie als gamemode na uitrol 1.0 versie is een variant waarbij je als teams start, geen wapens hoeft te verzamelen en direct de strijd in gaat. Soort van mapgrootte op 2/3e van deze map, starten met 20 spelers per hoek en daarna zelfde spelvorm.

Ik merk dat ik het spel erg leuk vind, maar qua verhouding wel erg veel tijd aan het verzamelen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRTNbos
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-09 13:40
jopie schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:00:

Wat ik hoop qua introductie als gamemode na uitrol 1.0 versie is een variant waarbij je als teams start, geen wapens hoeft te verzamelen en direct de strijd in gaat. Soort van mapgrootte op 2/3e van deze map, starten met 20 spelers per hoek en daarna zelfde spelvorm.

Ik merk dat ik het spel erg leuk vind, maar qua verhouding wel erg veel tijd aan het verzamelen ben.
Ik denk juist dat dit bij de charme van dit spel hoort. Je dropt niet meteen met een bepaalde gear, maar je moet eerst maar zorgen om je wapens bij elkaar te sprokkelen...

Daarbij heb je de keuze om op de "high risk - high reward" plaatsen te droppen of meer op veilig te spelen met de kans op slechtere items. Wil je persé voor de winst spelen, dan zul je hier een goede balans in moeten vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
MRTNbos schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:03:
[...]

Ik denk juist dat dit bij de charme van dit spel hoort. Je dropt niet meteen met een bepaalde gear, maar je moet eerst maar zorgen om je wapens bij elkaar te sprokkelen...

Daarbij heb je de keuze om op de "high risk - high reward" plaatsen te droppen of meer op veilig te spelen met de kans op slechtere items. Wil je persé voor de winst spelen, dan zul je hier een goede balans in moeten vinden.
Mee eens, voor mij de oa. charme van het spel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Svenneh
The Realone schreef op maandag 20 november 2017 @ 14:56:
[...]

Is wellicht wel, maar ik speel voornamelijk CS:GO met vrienden. Heel anders soort shooter waarbij ik dan de afwisseling van ergens bij een hut landen een beetje rond kruipen wel kan waarderen.
Voor een potje CSGO ben ik ook te porren hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:58
Cassius schreef op maandag 20 november 2017 @ 13:17:
Deze patch hebben ik en meerdere maatjes toch echt problemen, dat is wel naadje:

- twee teamgenootjes hebben grote framerate drops / haperingen bij het looten, 1 kist is nog net te doen ... maar ga je op 2 kisten of meer zitten is het echt <5fps met hele grote hapering
- één teamgenootje crashed nu iedere keer als een game eindigt en we terug naar de squad lobby keren (onafhankelijk van game resultaat)

de performance is inderdaad om te huilen, vaak in grote steden weer enorme framedrops of brakke frametimes. het looten van kistjes is idd soms bijna niet mogelijk en early game is (was het sowieso al) nu met veel mensen in de buurt een rubberband feestje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17:14
gotfurrr schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:34:
[...]

de performance is inderdaad om te huilen, vaak in grote steden weer enorme framedrops of brakke frametimes. het looten van kistjes is idd soms bijna niet mogelijk en early game is (was het sowieso al) nu met veel mensen in de buurt een rubberband feestje.
Die kistjes looten is inderdaad drama, zelfs endgame blijft dat een lagfest, gisteren laatste game voor de crash. Wilde ik 2 kistjes die op elkaar lagen voor 5.56. Was haast onmogelijk om er door heen te komen de pile te vinden omdat hij telkens weer opnieuw begon of helemaal onder zat of weer uit het menu ging.

maarja je moet wat met 21 5.56 left 8)7 Uiteindelijk lukte het en heb ik geen schot meer kunnen lossen :+

Dat is alleen echt sinds die laatste patch, heb hiervoor nooit last van gehad dat het lagde met dingen oppakken. Sowieso voelt het nu op veel meer plekken echt laggy aan terwijl dat voorheen minder was...

Hoop dat ze hier nog wel een fix ingooien voor 1.0....als we dit tot eind december moeten dragen is het wel meh.... -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivve
  • Registratie: Februari 2016
  • Niet online
jopie schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:00:

Lijkt me wel leuke afwisseling voor af en toe. Af en toe wordt ik het looten of doogaan zonder wapen @start ook wel even zat en wil ikw at anders.
Ook wel goed omw at te oefenen met wat wapens zonder de stress.

Maar wie weet wat de gamemodes zullen worden O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkware
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-09 21:18
Jongens, ik kan wel wat input gebruiken. Wat doe ik fout... zie filmpje!
YouTube: Dude, what the fuck ey!!?!?

PS: Hier en daar zie ik zeker wat misses. Maar wat ik het vreemds van allemaal vind is, dat ik kogelgaten zie zitten op de plek waar mijn tegenstander stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-09 20:47
Sharkware schreef op maandag 20 november 2017 @ 22:08:

PS: Hier en daar zie ik zeker wat misses. Maar wat ik het vreemds van allemaal vind is, dat ik kogelgaten zie zitten op de plek waar mijn tegenstander stond.
1e salvo schiet je (volgens mij) alles over je enemy heen.
In de diner zelf is het mij een raadsel waarom je 1e 2 kogels geen hits waren.

[ Voor 5% gewijzigd door RedHat op 20-11-2017 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkware
RedHat schreef op maandag 20 november 2017 @ 22:23:
[...]

1e salvo schiet je (volgens mij) alles over je enemy heen.
In de diner zelf is het mij een raadsel waarom je 1e 2 kogels geen hits waren.
Ik ga morgen nog eens goed kijken. Maar juist bij mijn eerste salvo zie je (volgens mij) dat er een aantal kogelgaten zichtbaar worden zodra de tegenstander wegloopt uit de hoek. 1tje zit in de window bar ervoor, die snap ik natuurlijk...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• kazzzdafke
Toppertje weer qua buggy shizzle :(

[YouTube: https://youtu.be/dBXcNeboPUg]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-09 15:37
Sharkware schreef op maandag 20 november 2017 @ 22:08:

Ik tel 1, max 2 of 3 hits maar alleen limb shots. Daar heb je er 5 van nodig.
Esports Ready!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkware
frack schreef op maandag 20 november 2017 @ 23:05:
[...]

Ik tel 1, max 2 of 3 hits maar alleen limb shots. Daar heb je er 5 van nodig.
Waar tel je die? Rechts in het raampje of links in de diner? Voor mijn gevoel zou ik rechts in het raam een aantal keer hebben moeten raken en in de diner zowieso bij mij eerste salvo een aantal keer. Of zijn die groene planten kogel vast? Dan zou ik het misschien begrijpen.

Ik zie ook nergens bloed (geen enkele keer, vandaar dat ik twijfel of ik hem überhaupt geraakt heb)... Maar in diner is dat misschien moeilijk te zien ivm. schaduw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
Het vreemde was dat niet alleen @kazzzdafke er last van had, ik had er ook last van (ik was die andere die met een Uzi lekker aan het sprayen was, rondloopt en dus af en toe in beeld kom). Voor de 2 spectators (die net dood waren) was de deur wel open.

Voor mij kwamen ze dus binnen "warpen" zoals je alleen in Star Trek ziet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Nu in de top 5000 Squads EU FPP terecht gekomen (van de miljoen als ik de pubg.op.gg stats moet geloven :7) ... gecarried door mijn team members - maar toch :D !

[ Voor 14% gewijzigd door Cassius op 21-11-2017 09:55 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:29
NINjak schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 09:39:
[...]

Het vreemde was dat niet alleen @kazzzdafke er last van had, ik had er ook last van (ik was die andere die met een Uzi lekker aan het sprayen was, rondloopt en dus af en toe in beeld kom). Voor de 2 spectators (die net dood waren) was de deur wel open.

Die bug is voor mij redelijk frequent, gebeurt als je een deur snel achter elkaar open en dicht doet terwijl de server kuren heeft. Ik doe altijd direct deuren achter me dicht dus dan krijg je deze bug redelijk vaak, heb echter nog nooit geprobeerd door de deur heen te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Ja die deur bug begint inderdaad ook heel erg irritant te zijn, al een paar keer door doodgegaan dat ik voor mijn idee door de deur wordt geschoten, maar dat die voor die andere gast gewoon openstaat en je daardoor dus doodgaat zonder wat te zien.

Laatste ook had ik een deur open gedaan, hoor ik me duo maat de deur weer dicht doen en opnieuw openzetten want op zijn beeld was die dus dicht, maar toen hij hem open had gedaan was hij weer voor mij dicht :+ Toen nog een keer open en dicht gedaan werkte het wel. Maar dit komt de laatste tijd zo vaak voor.

En minder blijven sprayen in niets, had je nog kogels gehad om die laatste gast te killen 8)7 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-09 21:17

beany

Meeheheheheh

NINjak schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 09:39:
[...]

Ik had er gister ook last van. Dacht 'laat ik de deur open doen voor @NINjak die er aan komt stormen'. Maar op zijn scherm ging de deur dicht en liep hij er dus vol op! Naja, erg vaag allemaal! O-)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NINjak
beany schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:10:
[...]

Ik had er gister ook last van. Dacht 'laat ik de deur open doen voor @NINjak die er aan komt stormen'. Maar op zijn scherm ging de deur dicht en liep hij er dus vol op! Naja, erg vaag allemaal! O-)
Volgens mij ging dat (op mijn scherm) net iets anders ;) Jij deed hem gewoon dicht, net voordat ik naar buiten wilde lopen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Flamesz schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 09:58:
[...]

[...]

Die bug is voor mij redelijk frequent, gebeurt als je een deur snel achter elkaar open en dicht doet terwijl de server kuren heeft. Ik doe altijd direct deuren achter me dicht dus dan krijg je deze bug redelijk vaak, heb echter nog nooit geprobeerd door de deur heen te schieten.
Voor mij is deze bug NIET frequent, maar het omgekeerde wel.

Ik doe inderdaad een deur open om huis binnen te gaan, en direct weer dicht. Draai ik me om, zie ik de deur nog open staan. Als ik ze dan opnieuw wil dicht doen, dan gaat ze terug open (ik zie de deur een fractie van seconde in de animatie dan van dicht naar open gaan).

Maar in geen geval kan ik door die 'voor mij open deur die eigenlijk dicht is' door lopen of schieten zonder ze eerst open te doen.

In onderstaande filmpje hebben wij de deur niet open/toe gedaan, maar komen we gewoon de kamer binnen en is de deur voor ons dicht. Onze spectators zagen de deur open staan en zeiden dat onze kogels opeen onzichtbare muur afketsten. 8)7
Dus eigenlijk moest diegene die de deur had open/dicht gedaan, de foute weergave hebben en niet wij.

Dus NIET dezelfde bug.

[ Voor 15% gewijzigd door kazzzdafke op 21-11-2017 10:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

NINjak schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:25:
[...]

Volgens mij ging dat (op mijn scherm) net iets anders ;) Jij deed hem gewoon dicht, net voordat ik naar buiten wilde lopen |:(
Klopt, maar ik hoopte de deur-bug als excuus te kunnen gebruiken :P

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
kazzzdafke schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:27:
[...]

Ik doe inderdaad een deur open om huis binnen te gaan, en direct weer dicht. Draai ik me om, zie ik de deur nog open staan. Als ik ze dan opnieuw wil dicht doen, dan gaat ze terug open (ik zie de deur een fractie van seconde in de animatie dan van dicht naar open gaan).

Maar in geen geval kan ik door die 'voor mij open deur die eigenlijk dicht is' door lopen of schieten zonder ze eerst open te doen.

Dus NIET dezelfde bug.
Ik begrijp niet helemaal waar het verschil in zit. Een deur heeft een staat, open of dicht, en de server ziet deze anders dan de client, waardoor een deur die dus voor iedereen dicht is voor jou open lijkt. Maar je kan er dus niet doorheen. Of dus andersom, een deur ziet er dicht uit maar is voor de meeste anderen (en de server dus) open en iedereen kan er zo doorheen lopen, onafhankelijk van hoe het er op je scherm uit ziet. Dat laatste is wat in jouw filmpje gebeurt.

Als je dan de deur open of dicht doet wissel je tussen deze twee situaties, of je hebt geluk en je client synchroniseert met de server en alles wordt weer normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14
kazzzdafke schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:27:
[...]

In onderstaande filmpje hebben wij de deur niet open/toe gedaan, maar komen we gewoon de kamer binnen en is de deur voor ons dicht. Onze spectators zagen de deur open staan en zeiden dat onze kogels opeen onzichtbare muur afketsten. 8)7
Dus eigenlijk moest diegene die de deur had open/dicht gedaan, de foute weergave hebben en niet wij.

Dus NIET dezelfde bug.
wellicht van de andere kant dezelfde bug, maar komt op hetzelfde neer dat de deur niet goed geregisteerd wordt qua open of dicht door de server.
Ik had laatst zelfde met buggy, ik hoorde hem constant idlen, dus ik stap even in om hem uit te zetten, duo partner hoorde niks maar wel toen ik dat dus voor mij uitzette. Vice versa hoorde ik de buggy weer toen hij instapte om dat te stoppen 8)7
Gisteren 3x vrij hoog geëindigd met duo maar merk je dat 3 weken niet spelen je dan opbreekt.
Om in te komen en te wachten tot duo partner er was, per abuis even TPP solo gedaan en bij school gedropt. Gelijk 5 kills met alleen ump en merk je hoe laag dat niveau is als je dat nooit speelt :+

[ Voor 9% gewijzigd door SouLLeSSportal op 21-11-2017 10:52 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Whiteflashh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-09 15:06
Gister voor de fun maar eens FPP duo gedaan met een maatje.
Speel normaal third person, maar dit werd wel even mijn beste potje ooit.

Na begonnen te zijn in saverny kwam de cirkel op military.
Rond saverny 2 squad gekilld waar ik 3 kills gepakt had.
Op naar de beaches om een boot te zoeken en we hadden geluk!
Met boot naar de overkant waar al een andere bot op het strand lag, oppassen dus.
Op zoek naar cover werden we beschoten door iemand die in een veld lag.
Hij knalt mijn maatje neer die ik niet meer kon redden, maar ik knalde hem uiteindelijk nog neer. daarna komt er een squad van 2 aangevaren die worden beschoten vanaf de overkant. Ze gaan achter de boot liggen en ik pak mijn met kar98 2 gratis kills erbij.

Ik loop iets noordelijker richting de weg en zie daar een package met rook staan.
Ik blijf een minuutje wachten en de eerste slachtoffers dienen zich aan.
Met 2 headshots ook deze mensen down.

Daarna moven naar de cirkel als ik achter me schoten hoor. ik kijk en zie iemand achter een boom staan die beschoten word. Zet mn 8x op mijn silenced akm en schiet hem dood. Daarna wacht ik op degene die op hem schoot want die moet langs mij om in de cirkel te komen. 1 minuut later ook deze persoon dood.

Daarna rennen naar de cirkel want dat is nog een eind. ik hoor iemand lopen en wacht nog even met schieten. Loopt nog iemand achter hem! ik schiet de achterste neer en neem cover achter een boom (buiten de cirkel die best pijn doet) raak zijn teammaat 2 keer met mn kar en moet healen om in leven te blijven. Uiteindelijk sterft deze persoon (misschien door circel misschien door wat anders) en ik moet rennen voor de cirkel. Met behulp van 3 first aids de cirkel net nog kunnen halen!

4 mensen live, kruipt er 1 op de berg boom headshot. cirkel is redelijk ver lopen en ik ben downhill. Ik zie iemand op de top rennen en raak hem in zn sprint, maar hij gaat achter een boom. Hij peakt en ik raak hem nog een keer maar hij is niet dood. Ik ren de cirkel in naar de enige boom en gooi wat granaten. Uiteindelijk komen ze allebei rushen en schiet ik ze met onmogelijke moeite allebei dood. mijn beste game pubg ooit! Zat echt alles in en wat een ontlading na die chicken. Ben gewoon een uur helemaal hyper geweest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Flamesz schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:32:
[...]

Ik begrijp niet helemaal waar het verschil in zit. Een deur heeft een staat, open of dicht, en de server ziet deze anders dan de client, waardoor een deur die dus voor iedereen dicht is voor jou open lijkt. Maar je kan er dus niet doorheen. Of dus andersom, een deur ziet er dicht uit maar is voor de meeste anderen (en de server dus) open en iedereen kan er zo doorheen lopen, onafhankelijk van hoe het er op je scherm uit ziet. Dat laatste is wat in jouw filmpje gebeurt.

Als je dan de deur open of dicht doet wissel je tussen deze twee situaties, of je hebt geluk en je client synchroniseert met de server en alles wordt weer normaal
Proberen iets duidelijker uit te leggen, momentje:

Bug met deur die ik regelmatig heb

IK doe deur open, en snel dicht -> zicht voor mij is: deur nog steeds open, maar ik kan er niet doorheen lopen, schieten
ANDERE -> zien de deur dicht, en zo hoort het ook

Dus registratie is dat de deur toe is, ik kan geen gebruik maken van bug (niet door lopen, schieten)

Gevalletje in filmpje, moeten rollen dus omgedraaid worden in jou gedachtegang:

ANDERE -> zien de deur open zoals bij mij normale bug, maar kunnen er WEL doorheen lopen en schieten
IK zie de deur dicht en dat is ze dus niet blijkbaar maar kan er ook niet door schieten!

Dus wat is de juiste registratie?? Zij kunnen erdoor en voor hun is ze open, voor mij is ze dicht en ik kan er NIET door schieten...

[ Voor 8% gewijzigd door kazzzdafke op 21-11-2017 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
kazzzdafke schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 11:04:
[...]

IK doe deur open, en snel dicht -> zicht voor mij is: deur nog steeds open, maar ik kan er niet doorheen lopen, schieten

ANDERE -> zien de deur open zoals bij mij normale bug, maar kunnen er WEL doorheen lopen en schieten
IK zie de deur dicht en dat is ze dus niet blijkbaar maar kan er ook niet door schieten!
Het lijkt er op dat we het over de zelfde bug hebben, alleen zie jij het als 2 bugs en ik als 2 kanten van de zelfde munt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
kazzzdafke schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 11:04:
[...]

Dus registratie is dat de deur toe is, ik kan geen gebruik maken van bug (niet door lopen, schieten)

Dus wat is de juiste registratie?? Zij kunnen erdoor en voor hun is ze open, voor mij is ze dicht en ik kan er NIET door schieten...
Inderdaad wat maak je het allemaal ingewikkeld 8)7

Iemand ziet de deur dicht en iemand anders ziet hem open. één kan er door heen schieten en de ander niet. Het is gewoon 1 deur bug... en die deur moet gefixed worden in welke variant dan ook :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
jantje 2 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 11:30:
[...]

Inderdaad wat maak je het allemaal ingewikkeld 8)7

Iemand ziet de deur dicht en iemand anders ziet hem open. één kan er door heen schieten en de ander niet. Het is gewoon 1 deur bug... en die deur moet gefixed worden in welke variant dan ook :+
Nee, niet waar.
In BUG1 is de deur open voor speler 1, maar kan je er NIET doorheen schieten of lopen. Voor speler 2 is de deur toe.
In BUG2 is de deur open voor speler 2, en kan je er WEL doorheen schieten of lopen. Voor speler 1 is de deur toe.

Dus echt niet dezelfde bug. :D maar wel 2 deur bugs :)

Maar we weten dat er een bug is, punt. Filmpje is duidelijk :)

Gisteren ook voor de eerste keer opgemerkt en hier al voorbij zien komen: na het killen van een squadje in school, lagen er 2 kistjes op elkaar. We gingen er met 3 piepen, en de fps kakte in elkaar naar 10 of 20 fps. Er viel dus bijna niet te looten :X

[ Voor 21% gewijzigd door kazzzdafke op 21-11-2017 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
kazzzdafke schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 11:38:
[...]

Nee, niet waar.
In BUG1 is de deur open voor speler 1, maar kan je er NIET doorheen schieten of lopen. Voor speler 2 is de deur toe.
In BUG2 is de deur open voor speler 2, en kan je er WEL doorheen schieten of lopen. Voor speler 1 is de deur toe.

Dus echt niet dezelfde bug. :D maar wel 2 deur bugs :)
Is dat niet zoals @Flamesz zegt de andere kant van het verhaal maar dezelfde deur. Een deur werkt altijd twee kanten op, open en dicht. Dus hij is altijd voor de één open en voor de ander dicht. Als het voor beide hetzelfde zou zijn dan is er ook geen bug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
Als twee mensen een deur verschillend zien, dan is het voor één van de twee sowieso fout hoe die het ziet. Of de gene die open of dicht fout ziet maakt dan niet veel meer uit, de kern is dat er dan op het scherm van één van de twee onlogische dingen gebeuren.

Zullen we het verder bij deze deur bug (of bugs voor kazzz) laten, is denk ik genoeg besproken voor vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
jantje 2 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 11:44:
[...]

Is dat niet zoals @Flamesz zegt de andere kant van het verhaal maar dezelfde deur. Een deur werkt altijd twee kanten op, open en dicht. Dus hij is altijd voor de één open en voor de ander dicht. Als het voor beide hetzelfde zou zijn dan is er ook geen bug ;)
Laatste keer: in het ene voorbeeld is de bug er als de deur openstaat (frequente bug), in het andere voorbeeld als ze toe is (eerst keer dat ik deze tegen kwam).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
kazzzdafke schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 11:46:
[...]

Laatste keer: in het ene voorbeeld is de bug er als de deur openstaat (frequente bug), in het andere voorbeeld als ze toe is (eerst keer dat ik deze tegen kwam).
Je kijkt nu alleen van uit jouw perspectief, dat de deur open staat op je beeld terwijl hij dicht is en dat hij dicht is terwijl hij open staat. Ik snap wat je bedoeld te zeggen, maar het blijft over dezelfde deur gaan.

Ik heb bijvoorbeeld juist andersom bij mij is de deur op mijn beeld vaak dicht terwijl die voor een ander open is, en gisteren had ik het andersom dat hij op mijn beeld open was maar op ander beeld dicht. Maar ook hier gaat het weer om dezelfde deur :+

Maar weet je, Ik snap je redenering wel en als jij het als 2 bugs wilt zien is dat ook goed ;)

Bottom line FIX THAT DOOR :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
kazzzdafke schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 11:46:
[...]

Ik ga het nog even anders maken dan dat er nu wordt aangenomen/verteld.

- Het gaat niet over dat; voor 1 man de deur dicht staat om toch als open uit te zien.
- Het ging in dit geval ook niet; over 2 man, voor één staat de deur gewoon open en voor de ander dicht.

In dit geval ging het over 2 man die de deur dicht zien @kazzzdafke @NINjak en andere kant 3 tegenstanders waarvoor de deur "gewoon" open staat! Dat laatste was ook de reden dat die laatste tegenstander ons (mij eerst) had, waar @kazzzdafke op de boekenplank het mooiste plekje had ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

kazzzdafke schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 11:38:
Gisteren ook voor de eerste keer opgemerkt en hier al voorbij zien komen: na het killen van een squadje in school, lagen er 2 kistjes op elkaar. We gingen er met 3 piepen, en de fps kakte in elkaar naar 10 of 20 fps. Er viel dus bijna niet te looten :X
Daar had je het moeilijk mee he!! ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Toch vreemd ... https://pubg.op.gg/ NA leaderboards (en anderen ook) staat vol met cheaters - maar enkelen zijn geflagged als gebanned en bij meerdere zie je nog gewoon games DEZE week :( ... voorbeelden:

- https://pubg.op.gg/user/WgQqun-629333804?server=na
- https://pubg.op.gg/user/WG-qun-62808555?server=na
- https://pubg.op.gg/user/WgQuN-226347580-?server=na

Als je dan andere players in die games kijkt zijn dat niet direct cheaters (gewoon 1-2K/D, win percentage <10%, ~300dmg etc.) ... dus die hele cheater-only servers zijn ook nog niet zo alom aanwezig. Waarom laten ze dit soort mensen, juist in de top waarin mensen grinden en echt heel competitief zijn, bestaan?

Allemaal actieve cheaters in de laatste twee dagen, zonder ban flag (nogal logisch, want actief) en in games met mensen met actieve twitch kanalen en normale stats hebben ... why? Slechte zaak dit soort overduidelijke onzin.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boosmeneer
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 16-09-2021
Hallo allemaal,

Laatste tijd heb ik wat problemen met de game: PlayerUnknowns Battlegrounds.
Ik heb veel framedrops naar de 20-30FPS op willekeurige momenten, ik kan niet vinden wat de framedrops triggered, het gebeurd bijvoorbeeld niet als ik een stad inga, maar wel als ik in een open veld loop, de volgende keer gebeurd het weer in de stad maar niet in het open...

-Ik heb alles al op low geprobeerd, doet exact hetzelfde, alleen de drops zijn van 20-30 naar 30-40 gegaan, nu is dit al een stuk beter, alleen wie wil er nou op low blijven spelen.
-Ik heb intussen mijn Nvidia drivers geupdate, nogsteeds hetzelfde probleem

Nu weet ik dat dit spel nog lang niet af is en dat het pas in de beta is, maaaaaaar, dit probleem is ineens opgedoken zonder updates van mijn nvidia drivers of van PUBG.
Wat zijn de instellingen die ik misschien kan veranderen? Je merkt het toch heel gauw op een 100Hz monitor en het is heel vervelend.

Mijn specs zijn:
i7-6700k
MSI Z170 pro gaming carbon
16GB Corsair dominator platinum 3000Mhz
Asus Strix GTX1080 OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-08 17:05

knightvision

Hihihihi ik ben stout....

Boosmeneer schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 13:39:
Hallo allemaal,

Ik heb veel framedrops naar de 20-30FPS op willekeurige momenten, ik kan niet vinden wat de framedrops triggered, het gebeurd bijvoorbeeld niet als ik een stad inga, maar wel als ik in een open veld loop, de volgende keer gebeurd het weer in de stad maar niet in het open...

-Ik heb alles al op low geprobeerd, doet exact hetzelfde, alleen de drops zijn van 20-30 naar 30-40 gegaan, nu is dit al een stuk beter, alleen wie wil er nou op low blijven spelen.

Nu weet ik dat dit spel nog lang niet af is en dat het pas in de beta is, maaaaaaar, dit probleem is ineens opgedoken zonder updates van mijn nvidia drivers of van PUBG.
Wat zijn de instellingen die ik misschien kan veranderen? Je merkt het toch heel gauw op een 100Hz monitor en het is heel vervelend.

Mijn specs zijn:
i7-6700k
Asus Strix GTX1080 OC
Mocht je V-SYNC aan hebben staan ingame, zet die eens uit en indien je hoge resolutie gebruikt, zet het spel eens gewoon op 1080P dit zal ook veel schelen. Voor de rest opmerkelijk, want het draait bij mij alleen maar beter en beter. Mocht je dit probleem alleen hebben bij pubg???? kijk dan nog eens naar je driver settings van nvidia. Wellicht heb je tools draaien die een waar conflict geven. De hardware die je nu gebruikt zou de game moeten laten vliegen i.p.v kruipen. :)

[ Voor 6% gewijzigd door knightvision op 21-11-2017 14:15 ]

My Hardrocking iRacing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickuss
  • Laatst online: 15-09 17:54
Bij dit spel haalt vrijwel niemand continu 100+ fps zonder drops, maar met jouw hardware zouden de drops niet zo laag moeten zijn. Ik zou zeggen, draai even wat benchmarks en vergelijk de scores. Als hier ook drops merkbaar zijn, dan ligt het niet aan het spel maar aan jouw pc. Het kan bijvoorbeeld zijn dat je CPU te heet wordt en daardoor automatisch omlaag geklokt.

FYI: ik heb met de nieuwste PUBG patch soms drops naar 70 fps (7700k, 16gb, gtx1060). Als er geen drops zijn dan gemiddeld 100-140 fps.
Hallo allemaal,

Mijn specs zijn:
i7-6700k
Asus Strix GTX1080 OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Je schrijft specifiek dat PUBG geen update heeft gehad, dus dat heb je expliciet uitgezet? Want de Steam auto-updates hebben in de afgelopen paar weken PUBG voorzien van 3 of 4 updates. Eentje daarvan heeft voor veel mensen performance issues geïntroduceerd, FPS vermindering/drops, crashes en issues rondom looten. Ze weten ervan - maar er is geen oplossing in zicht of gecommuniceerd helaas.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickuss
Correct, ik heb sinds de laatste patch ook last van drops (vooral tijdens looten). Dat is echt een recent issue want voorheen had ik nergens last van.
Cassius schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 13:56:
[...]

Je schrijft specifiek dat PUBG geen update heeft gehad, dus dat heb je expliciet uitgezet? Want de Steam auto-updates hebben in de afgelopen PUBG voorzien van 3 of 4 updates. Eentje daarvan heeft voor veel mensen performance issues geïntroduceerd, FPS vermindering/drops, crashes en issues rondom looten. Ze weten ervan - maar er is geen oplossing in zicht of gecommuniceerd helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
[...]

Je schrijft specifiek dat PUBG geen update heeft gehad, dus dat heb je expliciet uitgezet? Want de Steam auto-updates hebben in de afgelopen PUBG voorzien van 3 of 4 updates. Eentje daarvan heeft voor veel mensen performance issues geïntroduceerd, FPS vermindering/drops, crashes en issues rondom looten. Ze weten ervan - maar er is geen oplossing in zicht of gecommuniceerd helaas.
Ik denk niet dat je de game kan spelen met oude updates, zou een beetje raar zijn dat mensen op oudere versies spelen :+ Hij zal dan ook last hebben van de performance issues van de laatste patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
rickuss schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 13:55:

FYI: ik heb met de nieuwste PUBG patch soms drops naar 70 fps (7700k, 16gb, gtx1060). Als er geen drops zijn dan gemiddeld 100-140 fps.
Toch gek allemaal, ik heb een 7700k, 16GB 3200Mhz ram, GTX1070 en ik draai alles op very low buiten AA en Draw Distance (ULTRA) en ik haal met moeite 90 fps en drops naar 50.
CPU en GPU hebben standaard overclock en worden niet warmer dan 50°.

EDIT:

ik denk dat ik al weet aan wat het ligt.. Mijn screenscale staat op 120, en als ik deze naar 105 zet spring ik al naar 115fps..

[ Voor 12% gewijzigd door kazzzdafke op 21-11-2017 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickuss
Dat zou nog aan je settings kunnen liggen. Ik draai op 1080p en ook alles op very low (behalve textures, shadows en draw distance op medium). Als ik AA hoger zet dan merk ik het verschil in FPS gelijk, zelfde met draw distance en resolutie (logisch). Verder geen aanpassingen gedaan in .ini-files.
kazzzdafke schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 13:59:
[...]

Toch gek allemaal, ik heb een 7700k, 16GB 3200Mhz ram, GTX1070 en ik draai alles op very low buiten AA en Draw Distance (ULTRA) en ik haal met moeite 90 fps en drops naar 50.
CPU en GPU hebben standaard overclock en worden niet warmer dan 50°.

EDIT:

ik denk dat ik al weet aan wat het ligt.. Mijn screenscale staat op 120, en als ik deze naar 105 zet spring ik al naar 115fps..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boosmeneer
[...]

Je schrijft specifiek dat PUBG geen update heeft gehad, dus dat heb je expliciet uitgezet? Want de Steam auto-updates hebben in de afgelopen paar weken PUBG voorzien van 3 of 4 updates. Eentje daarvan heeft voor veel mensen performance issues geïntroduceerd, FPS vermindering/drops, crashes en issues rondom looten. Ze weten ervan - maar er is geen oplossing in zicht of gecommuniceerd helaas.
Dom van mij, ik heb het natuurlijk niet uitgezet maar ik heb het ook niet gemerkt of gecheckt dat er een update was, ik keek alleen maar naar grote updates. Ik hoop dat dit het is dan en dat ze het snel weer op zullen lossen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boosmeneer
rickuss schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 13:55:
Bij dit spel haalt vrijwel niemand continu 100+ fps zonder drops, maar met jouw hardware zouden de drops niet zo laag moeten zijn. Ik zou zeggen, draai even wat benchmarks en vergelijk de scores. Als hier ook drops merkbaar zijn, dan ligt het niet aan het spel maar aan jouw pc. Het kan bijvoorbeeld zijn dat je CPU te heet wordt en daardoor automatisch omlaag geklokt.

[...]
Hm, onder full load is mijn cpu zo rond de 40 graden en mijn gpu rond de 55, dit is zeker niet heet als je het mij vraagt dus dat zal het niet zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickuss
Boosmeneer schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:22:
[...]

Hm, onder full load is mijn cpu zo rond de 40 graden en mijn gpu rond de 55, dit is zeker niet heet als je het mij vraagt dus dat zal het niet zijn...
Klopt, dat zijn prima temperaturen. Dan ligt het denk ik toch aan de laatste PUBG patch. Heb jij ook drops tijdens het looten van lichamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-09 08:55
Gisteren voor het eerst enorme lag ervaren tijdens het looten van een crate, voorheen niet gehad. Komt dat door de laatste patch? Verder is mijn fps (1080p) prima, gemiddeld tussen de 90 en 130 (GTX1070).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boosmeneer
Ik zal even een paar potjes spelen en erop letten of ik drops krijg tijdens het looten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
floriz87 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:59:
Gisteren voor het eerst enorme lag ervaren tijdens het looten van een crate, voorheen niet gehad. Komt dat door de laatste patch? Verder is mijn fps (1080p) prima, gemiddeld tussen de 90 en 130 (GTX1070).
Laatste patch #known issues

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
rickuss schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:10:
Dat zou nog aan je settings kunnen liggen. Ik draai op 1080p ..

[...]
Ja hier dus 1440p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
Zooo dat ziet er goed uit! Laten we hopen dat het officieel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Hmmm geen bugged deur fix.... :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Omdat er ook geen specifieke deur bug bestaat ;)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Tsurany schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 18:53:
[...]

Omdat er ook geen specifieke deur bug bestaat ;)
Vertel...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Het is desync tussen server en client, niet specifiek een issue met deuren. Precies hetzelfde probleem zie je bij de buggy, voor sommigen staat de motor uit en voor anderen staat hij nog aan. Niet alles wordt even goed gesynchroniseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Laatst online: 12:11
Meer mensen t idee dat matchmaking weer 'weg' is?

Signature

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Tsurany schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 20:25:
[...]

Het is desync tussen server en client, niet specifiek een issue met deuren. Precies hetzelfde probleem zie je bij de buggy, voor sommigen staat de motor uit en voor anderen staat hij nog aan. Niet alles wordt even goed gesynchroniseerd.
Dat er niet goed gesynchroniseerd wordt tussen server en client, dat is toch een bug?? Je kan het wel desync noemen, maar dat is een benaming voor 1 type bug.

p.s. welkom terug van vakantie, ik heb je gemist!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
beany schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 21:24:
[...]
Inderdaad het was net zo rustig, weinig replay's

**

Acties:
  • +1 Henk 'm!
beany schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 21:24:
[...]

Dat er niet goed gesynchroniseerd wordt tussen server en client, dat is toch een bug?? Je kan het wel desync noemen, maar dat is een benaming voor 1 type bug.

Het is zeker een bug, alleen niet specifiek een deur bug. Daardoor zal je denk ik niet snel iets in de patch notes terug vinden met betrekking tot een deur bug maar eerder iets omtrent desync issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-07 13:16
Dat zijn beste patches... nu nog hopen dat het er echt komt. Zou morgen live gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
Hallo allemaal,

Mijn specs zijn:
i7-6700k
Asus Strix GTX1080 OC
Is 'normaal' sinds de laatste Anticheat patch. Blueballs is dit aan het onderzoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Realone
Moest gisteren aan deze post denken. I one-upped you ;)

Fog + cirkel in grasveld + Groza/silenced UMP + Ghillie Suit =

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ptn9fXu9w1dq9DgnqKfIHsBH/thumb.png

Wat een beestachtige combinatie is dat, tegenstanders hadden geen flauw idee hoe/wat/waar. :*)

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Patch notes: https://steamcommunity.co...etail/1469725882177008623

Hoe hitdamage nu werkt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/6fR3ExBTv9kjykeT0VVxmkgQ/full.jpg

Nieuwe UI:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/FiRLKrBEjq6Ygetlia3WtC4U/full.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Tsurany op 22-11-2017 07:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
The Realone schreef op woensdag 22 november 2017 @ 07:38:
[...]

Moest gisteren aan deze post denken. I one-upped you ;)

Fog + cirkel in grasveld + Groza/silenced UMP + Ghillie Suit =

[afbeelding]

Wat een beestachtige combinatie is dat, tegenstanders hadden geen flauw idee hoe/wat/waar. :*)
Hehehe

Zelfde met die M249 je schiet gewoon vanuit prone dus ze weten wel de richting maar niks precies. Terwijl met de M249 het weinig uitmaakt je sprayt tot je bloed ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Sexy UI ! Waarom players linksonder zit is me een raadsel maar wellicht kan je dat zelf kiezen. Kill feed is wel nice ! :D

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Laatst online: 01:20
Hmm is er info over nieuwe kleding bekend geworden? Of zijn ze er al?

Ik heb nog zo'n camo hotpants en hij is plots in prijs gezakt terwijl deze best flink aan t stijgen was. Wil zien te voorkomen dat hij nog verder zakt voordat ik m verkoop.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:13

ronalddus

Buffalo77

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NINjak
Mooi, kunnen we de (voor "ons") "gekke kills" bekijken of ze wel zo gek zijn/waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Trekhaak
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Via Reddit; https://steamdb.info/app/622590/history/?changeid=3721817
Testservers hebben een update gehad

Zie ook deze post voor test schedule en wijzigingen: http://steamcommunity.com...etail/1469725882177008623
Test Schedule
[This week]
PST: November 21st 11:00PM - November 23rd 11:00PM
CET: November 22nd 08:00AM - November 24th 08:00AM
KST: November 22nd 04:00PM - November 24th 04:00PM
[Next week]
To be announced early next week.

Region & Modes
NA - SOLO & SQUAD, First-person / Third-person
EU - SOLO & SQUAD, First-person / Third-person
ASIA - SOLO & SQUAD, First-person / Third-person
Vanavond en morgenavond paar potjes op test doen :D?

[ Voor 88% gewijzigd door Sjaak_Trekhaak op 22-11-2017 09:26 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-09 12:18
NINjak schreef op woensdag 22 november 2017 @ 09:19:
Mooi, kunnen we de (voor "ons") "gekke kills" bekijken of ze wel zo gek zijn/waren.
''For Duo and Squad modes, killcam can be checked after all team members have died''

Je zal dus toch echt moeten wachten met je report totdat ik ook dood ben :P

Verder wel echt een hele vette update. En nu ook op EU te spelen
Die vorige test speelde zo lekker, ben benieuwd.

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Speelt heel lekker!!!!

Ook de geluiden van de red zone zijn wel COOL :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
kazzzdafke schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:08:
Speelt heel lekker!!!!

Ook de geluiden van de red zone zijn wel COOL :D
Redzone..... -O-
kazzzdafke schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:10:
[...]

Ze zit erin, ben ik daar blij om? Nee.
Ben ik daar droevig om? Ook nee..

Dus als ze blijft dan kunnen ze ze maar beter een beetje cooler maken, wat ze nu gedaan hebben.
Dat is dan ook weer waar :+

[ Voor 44% gewijzigd door jantje 2 op 22-11-2017 10:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
Ze zit erin, ben ik daar blij om? Nee.
Ben ik daar droevig om? Ook nee..

Dus als ze blijft dan kunnen ze ze maar beter een beetje cooler maken, wat ze nu gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Trekhaak
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
We are currently performing emergency maintenance for the test servers. It will last for three hours. We will let you know once it's complete. We apologize for the inconvenience.
Even geduld nog ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

BobbLeeSwaggr schreef op woensdag 22 november 2017 @ 09:50:
Je zal dus toch echt moeten wachten met je report totdat ik ook dood ben :P
Gelukkig duurt dat niet zo lang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
beany schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:21:
[...]

Gelukkig duurt dat niet zo lang :P
Zoals gisteren het ging zeker niet... die novacho007 gast van gisteren had bijna 50% van al zijn potjes in squads gewonnen! Het zag er al niet goed uit maar met die score en hoe het er gisteren uitzag had ik graag een killcam gezien.

Had hem dan ook gelijk opgenomen om het te delen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door NINjak op 22-11-2017 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Mja voor diegene die hier zeggen: er zijn "bijna" geen cheaters of krijgen een grotere e-penis door dit te blijven herhalen of wat dan ook:

er zijn al meer dan 700.000 bans geweest voor cheaters door BH!

Wel lekker, omzet van om en bij de 21.000.000€ (gaande van 30€ voor een spelletje), waar een deel wss terug een nieuw accountje gaan aanmaken.

[ Voor 18% gewijzigd door kazzzdafke op 22-11-2017 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

NINjak schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:37:
[...]

Zoals gisteren het ging zeker niet... die novacho007 gast van gisteren had bijna 50% van al zijn potjes in squads gewonnen! Het zag er al niet goed uit maar met die score en hoe het er gisteren uitzag had ik graag een killcam gezien.

Had hem dan ook gelijk opgenomen om het te delen ;)
Killcam is ook nog niet genoeg. Ik wil de complete match achteraf kunnen bekijken. De techniek zit er al in, ze moeten het alleen nog beschikbaar stellen. CoD:BO (2?) had dit ook. Je kan dan met de camera free roamen door de map terwijl de gevechten aan de gang zijn. Ze hebben dit ook aangekondigd een lange tijd geleden, geen idee wat de status daar van is. Of het is alleen beschikbaar bij grote evenementen??

Maar dit is een goede stap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kazzzdafke schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:41:
Mja voor diegene die hier zeggen: er zijn "bijna" geen cheaters of krijgen een grotere e-penis door dit te blijven herhalen of wat dan ook:

er zijn al meer dan 700.000 bans geweest voor cheaters door BH!

Wel lekker, omzet van om en bij de 21.000.000€ (gaande van 30€ voor een spelletje), waar een deel wss terug een nieuw accountje gaan aanmaken.
Die spelers kunnen hun accounts een stuk goedkoper krijgen helaas. Die betalen waarschijnlijk nog minder dan 15 euro voor hun game omdat de game in bepaalde regio's een stuk goedkoper is dan bij ons.
beany schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:42:
[...]

Killcam is ook nog niet genoeg. Ik wil de complete match achteraf kunnen bekijken. De techniek zit er al in, ze moeten het alleen nog beschikbaar stellen. CoD:BO (2?) had dit ook. Je kan dan met de camera free roamen door de map terwijl de gevechten aan de gang zijn. Ze hebben dit ook aangekondigd een lange tijd geleden, geen idee wat de status daar van is. Of het is alleen beschikbaar bij grote evenementen??

Maar dit is een goede stap!
Het laatste wat ik hier over vernam is dat de techniek prima werkt maar wel files oplevert van ~600MB per stuk. Gezien de hoeveelheid matches die elke minuut aflopen zal dat een aardige impact op de servers kunnen hebben als veel spelers de replays willen downloaden.

[ Voor 38% gewijzigd door Tsurany op 22-11-2017 10:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-09 13:21

Dreanor

Joene

@beany Voor zover ik weet is dat met PUBG ook de intentie. Zowel een volwaardige 3D replay als 2D replay (zoals eerder in dit topic is langs gekomen). De vraag is of ze het ook voor elkaar krijgen.

Echter, een killcam doet al heel erg veel. Ik denk dat je meer dan 90% van je deaths middels een killcam voor jezelf kan beslissen dat je door een cheater of niet bent neergeschoten. Het is overduidelijk als iemand zijn crosshair op jou hoofd snapt als jij (buiten zicht) tevoorschijn komt, of als iemand jou hoofd door een muur volgt op de milimeter.

Maar je kan ook zien dat iemand jou al eerder zag en je neerschoot toen je weer tevoorschijn kwam, wat een legitieme kill was maar misschien voelde als wallhacker kill om maar iets te noemen.

Ik kijk uit naar de killcam functie, ook omdat ik daar veel info uit kan halen wat ik de volgende keer anders kan of moet doen.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Tsurany schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:47:
[...]

Het laatste wat ik hier over vernam is dat de techniek prima werkt maar wel files oplevert van ~600MB per stuk. Gezien de hoeveelheid matches die elke minuut aflopen zal dat een aardige impact op de servers kunnen hebben als veel spelers de replays willen downloaden.
Wat ik er van weet qua techniek (groot gedeelte zit al standaard in de UE4 engine) is dat de client standaard alle info al krijgt, en het dus allemaal al lokaal opgeslagen kan worden. Tenzij Bluehole te/heel veel heeft zitten sleutelen aan de netcode en er partial updates naar de client zijn. Ze hebben aan de netcode gesleuteld, dat hebben ze al in een dev blog aangegeven.

Als het alleen maar vanuit de server kan, dan is het kansloos met die hoeveelheden data. Op piek momenten 2 miljoen mensen (al zal niet iedereen zal het downloaden) die iedere 30 minuten 600mb downloaden is niet grappig! 1100 TB als ik even snel goed reken? Zal me niks verbazen als er per 30 minuten niet eens zoveel porno wordt gedownload :P

Pagina: 1 ... 79 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord