Flamesz schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:32:
[...]
Ik begrijp niet helemaal waar het verschil in zit. Een deur heeft een staat, open of dicht, en de server ziet deze anders dan de client, waardoor een deur die dus voor iedereen dicht is voor jou open lijkt. Maar je kan er dus niet doorheen. Of dus andersom, een deur ziet er dicht uit maar is voor de meeste anderen (en de server dus) open en iedereen kan er zo doorheen lopen, onafhankelijk van hoe het er op je scherm uit ziet. Dat laatste is wat in jouw filmpje gebeurt.
Als je dan de deur open of dicht doet wissel je tussen deze twee situaties, of je hebt geluk en je client synchroniseert met de server en alles wordt weer normaal
Proberen iets duidelijker uit te leggen, momentje:
Bug met deur die ik regelmatig heb
IK doe deur open, en snel dicht -> zicht voor mij is: deur nog steeds open, maar ik kan er niet doorheen lopen, schieten
ANDERE -> zien de deur dicht, en zo hoort het ook
Dus registratie is dat de deur toe is, ik kan geen gebruik maken van bug (niet door lopen, schieten)
Gevalletje in filmpje, moeten rollen dus omgedraaid worden in jou gedachtegang:
ANDERE -> zien de deur open zoals bij mij normale bug, maar kunnen er WEL doorheen lopen en schieten
IK zie de deur dicht en dat is ze dus niet blijkbaar maar kan er ook niet door schieten!
Dus wat is de juiste registratie?? Zij kunnen erdoor en voor hun is ze open, voor mij is ze dicht en ik kan er NIET door schieten...
[
Voor 8% gewijzigd door
kazzzdafke op 21-11-2017 11:06
]
Never ever financial advice...