Tsurany schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 09:08:
[...]
Ja ik had het al teruggekeken inderdaad
[...]
Hehe het is ook een beetje gemeen van mij, wij waren met vier man en zij maar met twee. @
mouzetc schoot aimPR van z'n motor af (geen idee waarom die daar op klom, rare beslissing) en toen vielen wij met drie man BreaK aan, elk van een andere kant. Hij had in principe geen echte kans.
BreaK zat op dat moment al op 10 kills en ze hadden aardig wat squads uitgemoord. Op een gegeven moment zag je in de kill feed 3 finally killed en 1 killed, alle 4 van BreaK.
Wel mooi dat we uiteindelijk ook dat potje wonnen, gaf wel een goed gevoel

lekker geschoten man, dacht eerst dat je door aimpunch nog dat headshot schiet, maar was toch niet zo
de aim van die gasten is echt wel goed, maar ik vind het niet insane zoals shroud. Hij mag toch nog wel een paar keer schieten op je en raakt je maar 1 keer.
Ik heb overigens nog geen enkele streamer gezien die ook maar in de buurt komt van de movement + aim van die gast (ook niet de top 10 streamers van de leaderbords).
- ibiza -> goed, maar is vergeleken met shroud super slecht in het supersnel peeken links/rechts afwisselend en gelijk deadcenter aimen. (zegt zelf ook dat hij daar nog niet goed in is)
- spreezy (top 1/2 leaderboards eu) -> ook goed, maar idem als ibiza
- bierbank (top 1/2 leaderboards eu) -> goed in de game, maar aimen is meh
- break,viss,ninja, aimpr etc -> goed, maar geen aimbot like aim en ook niet het snelle dodgen in/out peek links rechts plop headshot rofl spinbot shroud ding.
heel af en toe zie je dat shroud ook maar een mens is en dat de recoil van zn wapen ook echt alle kanten op gaat, maar dat is echt zelden het geval. combinatie van movement + recoil control + aim is echt niet normaal.
weten jullie nog iemand die streamt en ook echt in de buurt komt van zijn skills?