[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 78 ... 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jantje 2 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 10:22:
[...]

VSS de most elusive weapon in PUBG :9~ Loop al weet ik hoeveel games te zoeken naar dat wapen maar volgens mij is dat ding qua rarity de meest rare weapon spawn. Vinden Kars voor het leven maar de VSS is me tot nu toe nog ontlopen.

Wil al tijden dat ding weer spelen icm met extended mag, maar krijg hem maar niet gevonden :+
Is GOUD in de mist.

Gisteren nog met squad kip gepakt mede door de VSS. Je killed er niet zo snel iemand mee, maar de enemy weet gewoon zelden vanwaar de shots komen. En je doet ze natuurlijk telkens damage, waardoor de teammates hem makkelijk in 1 shot met elke AR kunnen killen als de kans er is.

Never ever financial advice...

Ik wil niet te negatief zijn maar het zal niet de eerste keer zijn dat een groot deel van de datamined items niet beschikbaar komen.

Al zitten er een paar mooie items tussen :9~

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-09 12:18
Tsurany schreef op donderdag 16 november 2017 @ 10:42:
[...]

Ik wil niet te negatief zijn maar het zal niet de eerste keer zijn dat een groot deel van de datamined items niet beschikbaar komen.

Al zitten er een paar mooie items tussen :9~
Ja volgens mij herken ik nog items van de vorige keer die nooit in de game zijn gekomen zoals die bordeaux kleurige dingen.

verder @Tsurany https://i.imgur.com/xBZ3hnC.gif :P

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
LOL :F

[ Voor 25% gewijzigd door NINjak op 16-11-2017 11:38 ]

• Jelloz
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 25-09 21:57
Het kriebelt om PUBG te kopen ivm. nieuwe pc. Zag alleen dat de steam reviews de laatste maand overwegend negatief zijn ivm. cheaters en dat hier niets aan gedaan wordt.

Hebben jullie hier veel last van? Hangt het af welke server je uitzoekt bijv?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-09 19:07

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Jelloz schreef op donderdag 16 november 2017 @ 12:01:
Het kriebelt om PUBG te kopen ivm. nieuwe pc. Zag alleen dat de steam reviews de laatste maand overwegend negatief zijn ivm. cheaters en dat hier niets aan gedaan wordt.

Ikzelf merk weinig van cheaters, kan ook zijn omdat de meeste cheaters al snel hoog in de ranking komen, terwijl ik op een wat lager niveau speel. Al met al vind ik het nog steeds een bijzonder verfrissende, spannende en leuke game. De game heeft absoluut minpunten, maar voor mij zijn die meer dat het soms wat laggy is en dat de hitregistratie slecht is (met name in het begin van de game). Maar al met al, ik vermaak mij er super goed mee. Heb in jaren niet meer zo veel fun in een game gehad. Daarbij is het erg gezellig op de Tweakers Discord.

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • +2 Henk 'm!
BobbLeeSwaggr schreef op donderdag 16 november 2017 @ 11:06:
[...]

Ja volgens mij herken ik nog items van de vorige keer die nooit in de game zijn gekomen zoals die bordeaux kleurige dingen.

verder @Tsurany https://i.imgur.com/xBZ3hnC.gif :P
T'is the season to be jolly!

@Jelloz @Flimovic Ik heb ook op een hoger niveau (top 200 squads EU) geen cheaters gezien de afgelopen weken. Het grootste probleem speelt zich af op solo en dan met name TPP op NA. Dus als je gewoon squad FPP speelt (de enige juiste gamemode :+ ) heb je nergens echt last van :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• frackz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-09 15:37
En zoals ik aanhaalde..er zijn heel veel cheaters waarvan je niet eens door hebt dat ze cheaten, bijvoorbeeld antirecoil Macro/Aimlock.

Ben benieuwd naar IEM Oakland dit weekend. Faze (Hiervoor Gcore) speelt ook mee, en o.a. Mxey wordt door Reddit verdacht van cheaten (o.a. omdat AL zijn sensivities op default staan). Zou zijn k/d ratio daar ook 20 zijn?
Het team zelf slaagt er ook ALTIJD in om een huis te campen dat al leeg is. Dus we zullen zien.

/Edit: Bluehole doet ondertussen zijn best voor nieuwe Anticheat dingen te implementeren, maar sinds de laatste patch ben je wel makkelijk 20fps kwijt. Komt blijkbaar door "Themida". (https://www.reddit.com/r/...s_due_to_game_executable/) Ik heb geen idee wat het is of wat het doet. @Tsurany jij wel misschien :) .

[ Voor 29% gewijzigd door frackz op 16-11-2017 12:40 ]

• Flimovic

Flimovic

frack schreef op donderdag 16 november 2017 @ 12:35:
En zoals ik aanhaalde..er zijn heel veel cheaters waarvan je niet eens door hebt dat ze cheaten, bijvoorbeeld antirecoil Macro/Aimlock.

Ben benieuwd naar IEM Oakland dit weekend. Faze (Hiervoor Gcore) speelt ook mee, en o.a. Mxey wordt door Reddit verdacht van cheaten (o.a. omdat AL zijn sensivities op default staan). Zou zijn k/d ratio daar ook 20 zijn?
Het team zelf slaagt er ook ALTIJD in om een huis te campen dat al leeg is. Dus we zullen zien.

/Edit: Bluehole doet ondertussen zijn best voor nieuwe Anticheat dingen te implementeren, maar sinds de laatste patch ben je wel makkelijk 20fps kwijt. Komt blijkbaar door "Themida". (https://www.reddit.com/r/...s_due_to_game_executable/) Ik heb geen idee wat het is of wat het doet. @Tsurany jij wel misschien :) .
Dat zeg ik, ik merk weinig van cheaters :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjaak_Trekhaak
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Samen spelen met mede-Tweakers op Discord :) - zie https://discord.gg/0ezBMpYOe80zlpeP
In Squad-FPP heb ik nog weinig cheaters gezien, 3 keer dat ik het gemerkt heb in redelijk wat potjes. Er wordt ook gewerkt aan cheatdetectie, maar zal altijd een kat-en-muis spelletje zijn.

Let wel dat de huidige build nog niet optimaal draait, ook niet op high end hardware. De meest recente test versie laat wel flinke verbeteringen zien! Veel speel-plezier!

[ Voor 5% gewijzigd door Sjaak_Trekhaak op 16-11-2017 12:57 ]

• Jelloz
Sjaak_Trekhaak schreef op donderdag 16 november 2017 @ 12:55:
[...]

Samen spelen met mede-Tweakers op Discord :) - zie https://discord.gg/0ezBMpYOe80zlpeP
In Squad-FPP heb ik nog weinig cheater gezien, 3 keer dat ik het gemerkt heb in redelijk wat potjes. Er wordt ook gewerkt aan cheatdetectie, maar zal altijd een kat-en-muis spelletje zijn.

Let wel dat de huidige build nog niet optimaal draait, ook niet op high end hardware. De meest recente test versie laat wel flinke verbeteringen zien! Veel speel-plezier!
Dat de game belabberd draait wist ik al, maar met i5-8600K plus 1070 zou low/medium op 1080P toch wel te doen zijn gok ik.

Toch maar eens microfoon clip-on scoren voor de headphone en bij Discord aanmelden dan.
Black Friday/Autumn sale van Steam even afwachten nog voor mogelijk PUBG aanbieding en dan gaan met die banaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjaak_Trekhaak
  • Niet online
Lijkt ook voor complete freezes te zorgen: https://www.reddit.com/r/..._game_executable/dpwe4wa/
Jelloz schreef op donderdag 16 november 2017 @ 13:00:
[...]

Dat de game belabberd draait wist ik al, maar met i5-8600K plus 1070 zou low/medium op 1080P toch wel te doen zijn gok ik.

Toch maar eens microfoon clip-on scoren voor de headphone en bij Discord aanmelden dan.
Black Friday/Autumn sale van Steam even afwachten nog voor mogelijk PUBG aanbieding en dan gaan met die banaan.
Het is sowieso goed te doen, ik heb een Ryzen 5 1600 en 970 en dat is ook prima te doen. Het haalt echter lang niet de performance uit je hardware wat het zou kunnen doen.... meer een disclaimer van 'verbaas' je niet over de prestaties van je highend PC :D

Volgende week de nieuwe test-planning (thx @frack 8) ):
Players, all test servers are closed now. Thank you for helping us test the new features! Expect to see more gameplay improvements, balance tweaks and further optimization in the next test. We will give you an update on test schedules next week.

[ Voor 47% gewijzigd door Sjaak_Trekhaak op 16-11-2017 13:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frackz
Sjaak_Trekhaak schreef op donderdag 16 november 2017 @ 13:02:
[...]

Lijkt ook voor complete freezes te zorgen: https://www.reddit.com/r/..._game_executable/dpwe4wa/

Volgende week ook weer nieuwe tests:

[...]
Ook freezes inderdaad...voorlopig geen last van gelukkig.

"We will give you an update on test schedules next week."
Ik denk dat ze volgende week nieuws brengen over toekomstige testservers, maar die zin kan je op twee manieren interpreteren. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-09 08:55
frack schreef op donderdag 16 november 2017 @ 13:10:
[...]

maar die zin kan je op twee manieren interpreteren. :)
Nee, alleen op de manier zoals jij aangeeft. Volgende week geen nieuwe test, maar alleen de planning daarvan.

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:58

ik heb 70 duo's (fpp) gespeeld dit seizoen:
- 0 obvious cheaters
- misschien 2 keer of zo dat iets raar aanvoelde

sta nu rank 336 fpp duo, dan weet je een beetje de range waarin ik speel. maar op lagere ratings heb ik geen ander beeld.

[ Voor 8% gewijzigd door gotfurrr op 16-11-2017 13:15 ]

Het klopt dat je niet altijd door hebt dat iemand cheat. Maar met een winrate van 40% en een top10 rate van 85% kom ik wel vrijwel altijd de beste spelers op een server tegen. En ik merk dat ik dan vooral dood ga door tactische fouten dan dat de tegenstander echt veel beter schiet (eventueel met behulp van tools). Het gebeurt zelden dat ik discutabel snel dood ga door de schoten van een tegenstander.
Ik heb er niet te veel naar gekeken maar ik ben wel benieuwd hoe goed ze gaan spelen. Het nadeel van een verdenking mbt cheaten is dat elke toevalligheid direct toegekend wordt aan cheats terwijl het wellicht ook gewoon toevallig kan zijn. Soms is het gewoon erg lastig om de juiste conclusie te trekken.
Geen idee wat het is, wel interessant om even in te duiken :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NINjak

Als ik een mini14 hoor klinken zoals een Uzi, klopt er iets niet en dan is het duidelijk een cheater. Zo hebben wij al meerdere malen een SKS en pas een mini14 horen klinken.

Aimlock komt best vaak voor....
Je rent door een veld, er wordt van ver geschoten, je probeert de kogels te ontwijken maar elk schot dat je hoort is raak (maar geen headshot) en vaak redelijk (te) snel achter elkaar (geen recoil?) dan klopt er volgens mij iets niet.

Maar idd. sommige zijn (te) duidelijk maar ook de sommige minder subtiele kan je opmerken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:54
NINjak schreef op donderdag 16 november 2017 @ 13:51:
[...]

Als ik een mini14 hoor klinken zoals een Uzi, klopt er iets niet en dan is het duidelijk een cheater. Zo hebben wij al meerdere malen een SKS en pas een mini14 horen klinken.

Je rent door een veld, er wordt van ver geschoten, je probeert de kogels te ontwijken maar elk schot dat je hoort is raak (maar geen headshot) en vaak redelijk (te) snel achter elkaar (geen recoil?) dan klopt er volgens mij iets niet.

Maar idd. sommige zijn (te) duidelijk maar ook de sommige minder subtiele kan je opmerken.
Je kan een mini en een SKS wel aardig had spamklikken hoor, dan schieten ze voor me gevoel bijna sneller als een AR. ROF hacks heb ik dan eigenlijk nog maar weinig voorbij zien komen...

Je kan in het veld soms best wel hard geraakt worden, check die pro spelers maar hoe hard die kunnen laseren soms en elk schot raken. Natuurlijk zijn er ook discutabele punten, maar het is gewoon lastig op te merken of iemand nu echt cheat, echt goed is of ook wat geluk gehad heeft. Let maar eens op hoe vaak je een Lucky headshot tegen krijgt. Vooral op lvl 2 helm goed te zien.

• NINjak
jantje 2 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 13:55:
[...]

Je kan een mini en een SKS wel aardig had spamklikken hoor, dan schieten ze voor me gevoel bijna sneller als een AR. ROF hacks heb ik dan eigenlijk nog maar weinig voorbij zien komen...

Je kan in het veld soms best wel hard geraakt worden, check die pro spelers maar hoe hard die kunnen laseren soms en elk schot raken. Natuurlijk zijn er ook discutabele punten, maar het is gewoon lastig op te merken of iemand nu echt cheat, echt goed is of ook wat geluk gehad heeft. Let maar eens op hoe vaak je een Lucky headshot tegen krijgt. Vooral op lvl 2 helm goed te zien.
Die keren (waar wij allemaal zoiets hadden van dat kan toch niet) ging het veel te snel, in 1 tempo, om "spam klikken" te zijn en ook te kunnen mikken.

• frackz
NINjak schreef op donderdag 16 november 2017 @ 13:51:
[...]

jantje 2 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 13:55:
[...]

Ook al tegengekomen. Sommigen gebruiken double-click en of tripple click macro's. Gaat vaak bij bepaalde muizen via software of scroll wheel en dan is het volgens velen 'geen cheat'. Ik heb ook al Mini schoten gehoord die onmenselijk zijn. Zoals deze:
https://streamable.com/unqia

Ik denk dat je het verschil in snelheid van schoten wel heel goed hoort :P .

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:29
Op zich is een mini of SKS heel snel kunnen schieten niet zo super speciaal, tenzij iemand echt de 600rpm aantikt, het word voor mij suspicious als de schoten in dat tempo ook allemaal raak zijn.
Ik weet ook niet hoe het zit met desync. Door de lagere tickrate kan het best zijn dat een aantal vijandige schoten in een enkele update bij de client aankomen. De damage krijg je dan in een enkele keer, ik weet niet hoe dat qua geluid afgehandeld wordt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NINjak
frack schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:05:
[...]

[...]

Ook al tegengekomen. Sommigen gebruiken double-click en of tripple click macro's. Gaat vaak bij bepaalde muizen via software of scroll wheel en dan is het volgens velen 'geen cheat'. Ik heb ook al Mini schoten gehoord die onmenselijk zijn. Zoals deze:
https://streamable.com/unqia

Ik denk dat je het verschil in snelheid van schoten wel heel goed hoort :P .
Wat wij hoorden (oa. met @kazzzdafke @Devler en mogelijk @beany) hoorde was nog sneller dan dat, echt meer de snelheid van een Uzi en dan op auto.

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-09 21:17

beany

Meeheheheheh

NINjak schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:26:
[...]

Wat wij hoorden (oa. met @kazzzdafke @Devler en mogelijk @beany) hoorde was nog sneller dan dat, echt meer de snelheid van een Uzi en dan op auto.
Jep, ben op close range een keer te grazen genomen door een mini met belachelijke vuursnelheid. De vuursnelheid was zeker een aantal keren sneller dan een AR/UMP/Uzi. En het waren niet 3 of 4 schoten, maar volgens mij ging de hele clip van 20/30 leeg. En we waren met zijn 2en in een huisje, dus die gene werd niet geholpen door een maatje of zo.

In deze situaties zou ik dolgraag een martyrdom willen hebben...

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• frackz
NINjak schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:26:
[...]

Heeft niemand het opgenomen? Gewoon posten op het forum en met wat geluk is iedereen er dan vanaf. :)
frack schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:34:
[...]

Heeft niemand het opgenomen? Gewoon posten op het forum en met wat geluk is iedereen er dan vanaf. :)
Nope, enkel highlights en werd er niet door gekilled.. :)

• gotfurrr
ROF hacks zijn/waren er, dus dat kan prima zo zijn geweest (helaas)

macro's houden zich nog aan de limiet die een wapen heeft, de rof hacks niet.

• frackz
gotfurrr schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:41:
ROF hacks zijn/waren er, dus dat kan prima zo zijn geweest (helaas)

macro's houden zich nog aan de limiet die een wapen heeft, de rof hacks niet.
Waar staat ROF voor?

Macro's is misschien niet het juiste woord, maar AHK wordt veel gebruikt voor PUBG cheats (Autohotkey). Soort van scripts vermoed ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
frack schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:47:
[...]

Waar staat ROF voor?

Macro's is misschien niet het juiste woord, maar AHK wordt veel gebruikt voor PUBG cheats (Autohotkey). Soort van scripts vermoed ik.
Rate of Fire

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:10
Ik speel sinds een paar weken, meestal met drie randoms.

Kan iemand mij kort uitleggen hoe het Tweakers Discord channel werkt?

Ik log in en zie PUBG#1 tot en met zoveel met wat spelers erin. Soms 2, soms 3 en soms vol met 4. Ik zie ook een LFG channel, maar daar zit niemand in. Is het de bedoeling om gewoon een groepje te joinen of wordt dat niet op prijs gesteld. Bij The Division was het gewoon joinen en samen knallen, hier ook?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
frack schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:47:
[...]

Waar staat ROF voor?

AutoHotKey is precies wat met macro's bedoeld wordt. Macro's is het automatiseren van bepaalde handmatige taken. Dat kan heel onschuldig zijn zoals het verwisselen van knoppen tot met een enkele knop achter elkaar schieten en recoil compenseren.

Wat een macro niet kan is "bovenmenselijk" gedrag vertonen. Een wapen kan niet sneller schieten dan in de game mogelijk is omdat de game al die button presses gewoon negeert. Wil je dus sneller schieten dan de maximale RoF van een gun moet je een hack hebben die dergelijke controles kan omzeilen.
Casual Ruud schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:57:

Ik log in en zie PUBG#1 tot en met zoveel met wat spelers erin. Soms 2, soms 3 en soms vol met 4. Ik zie ook een LFG channel, maar daar zit niemand in. Is het de bedoeling om gewoon een groepje te joinen of wordt dat niet op prijs gesteld. Bij The Division was het gewoon joinen en samen knallen, hier ook?
Je kan of in LFG gaan zitten, of in #matchmaking posten of gewoon een kanaal betreden waar minder dan 4 man in zit en even vragen of er een plekje is. Kan zijn dat ze op een specifiek iemand wachten, kan ook zijn dat ze inderdaad nog iemand zoeken.

[ Voor 10% gewijzigd door Tsurany op 16-11-2017 15:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Casual Ruud schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:57:

Gewoon kanaal ingaan en 'hallo' roepen. Dat is de enige sociale voorwaarde ;)

Probeer ook te luisteren of men toevallig al niet in een potje zit en ze midden in een vuurgevecht zitten, dan wordt afleidend gebrabbel niet echt op prijs gesteld! Kies je moment waarop je 'hallo' roept dus :)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-09 15:15

KipCurreh

Nightcrawler

Ondanks de negatieve geluiden en na lang twijfelen toch maar aangeschaft.. Nu een paar uur en jeetje wat is het moeilijk :) (vnl. Solo-FPP hier)

Ik zit nu thuis met men pols in de gips (keyboard side) dus kan niet echt men 'A-game' spelen (tot zover dat bestaat) maar toch valt het op dat ik het zo lastig heb om kills te scoren terwijl anderen me met 1-2 shots telkens headshotten 8)

Dat wordt serieus trainen dus..

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Beetje Offtopic en overdreven..
Pubg op een UltraWide HDR QLED Gaming Monitor (Samsung CHG90)

4m29s t/m 5m20s Link staat al goed

**

• Sharkware
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-09 21:18
Vandaag dan eindelijk toch eens voor de eerste keer solo gewonnen in een squad game... Na paar keer 2de en 3de toch gelukt. 6 kills, niet veel maar wel genoeg :)

[ Voor 13% gewijzigd door Sharkware op 16-11-2017 21:39 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Al uit een wat ouder interview maar ik had het nog niet eerder gelezen:

"[Everyone] here in Bluehole has never done a realistic map before," said Greene. "They're basically MMO creators and have done more fantasy stuff. With our first map, I think PC Gamer said it looks like a massive paintball map that someone created rather than this realistic space. And you know, I agree. There's volcanic rock in the middle of fields and stuff, which really shouldn't be there. But the map plays well, and that's the main thing."

Battlegrounds is expanding for its eventual full release outside of Early Access though, with two more maps on the horizon. For the additional maps, Greene promises they'll be a lot more cohesive than the confusing footsteps on walls of graffiti you may find in a house or two in Battlegrounds now. "With our new maps, we have guys that really have a lot of experience creating realistic maps," said Greene. "We have a level designer who worked on Call of Duty. Our other lead terrain artist here in Korea loves that realism and spends hours reading books on the trees of regions and all this kind of stuff. So the next map should feel a lot realer, a lot more together. And it's our plan in maybe a year's time to go back to Erangel and sort of remake the map and give it that identity of this kind of Russian or Crimean island, I should say."

Zo kan je toch zien dat ze sinds het succes aardig wat nieuwe mensen hebben aangetrokken en zelf ook veel meer geïnvesteerd hebben in kennis.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Schijnt dat iemand van TSM, ene BreaK, meedoet aan een belangrijk PUBG tournooi? Samen met ene Viss, SmaK en aimPR? Ken ze verder niet maar nam aan dat ze wel goed waren. Valt een beetje tegen...

[ Voor 8% gewijzigd door Tsurany op 16-11-2017 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
Tsurany schreef op donderdag 16 november 2017 @ 23:55:
Schijnt dat iemand van TSM, ene BreaK, meedoet aan een belangrijk PUBG tournooi? Samen met ene Viss, SmaK en aimPR? Ken ze verder niet maar nam aan dat ze wel goed waren. Valt een beetje tegen...

[video]
Lol! Ja die gasten zijn goed hoor.. Hij is aan het streamen dus dan kan je het morgen herbekijken op Twitch _/-\o_ Ik denk dat ze meedoen aan IEM Oakland, waar ik het eerder over had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37

[video]
Haha 1 keer killen en dan vallen ze meteen tegen? Wel erg makkelijk :+ . Hij won volgens mij ook een van de potjes in het eerste PUBG toernooi met die invitational. Wel chille gast. Lekker relaxed niet zon schreeuwkindje op de streams. :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • +1 Henk 'm!
frack schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 00:45:
[...]

Lol! Ja die gasten zijn goed hoor.. Hij is aan het streamen dus dan kan je het morgen herbekijken op Twitch _/-\o_ Ik denk dat ze meedoen aan IEM Oakland, waar ik het eerder over had.
Ja ik had het al teruggekeken inderdaad :)
Lipst3r schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 08:29:
[...]

Haha 1 keer killen en dan vallen ze meteen tegen? Wel erg makkelijk :+ . Hij won volgens mij ook een van de potjes in het eerste PUBG toernooi met die invitational. Wel chille gast. Lekker relaxed niet zon schreeuwkindje op de streams. :)
Hehe het is ook een beetje gemeen van mij, wij waren met vier man en zij maar met twee. @mouzetc schoot aimPR van z'n motor af (geen idee waarom die daar op klom, rare beslissing) en toen vielen wij met drie man BreaK aan, elk van een andere kant. Hij had in principe geen echte kans.

BreaK zat op dat moment al op 10 kills en ze hadden aardig wat squads uitgemoord. Op een gegeven moment zag je in de kill feed 3 finally killed en 1 killed, alle 4 van BreaK.

Wel mooi dat we uiteindelijk ook dat potje wonnen, gaf wel een goed gevoel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Ik speel het nu een maand, maar vind het maar een lastig spelletje. Wel erg leuk en vermaak mij prima. Mijn hoogste killstreak is volgens mij 6, maar ik heb vaker geen kills dan wel.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nivve
  • Registratie: Februari 2016
  • Niet online
Bartvandelaar schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 09:19:
Ik speel het nu een maand, maar vind het maar een lastig spelletje. Wel erg leuk en vermaak mij prima. Mijn hoogste killstreak is volgens mij 6, maar ik heb vaker geen kills dan wel.
Speel het al sinds de lente en mijn hoogste killstreak is 5.
Zeker een lastig spelletje :+

Echter, de kills die je maakt door tactisch met je squad samen te werken geven zoveel voldoening. Ik ben nu aardig bagger vergeleken met vroeger (lang geen schietspellen gespeeld), maar haal toch veel meer plezier uit dit spel dan de twitch-shooters die ik toen speelde _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Tsurany schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 09:08:
[...]

Ja ik had het al teruggekeken inderdaad :)

[...]

Hehe het is ook een beetje gemeen van mij, wij waren met vier man en zij maar met twee. @mouzetc schoot aimPR van z'n motor af (geen idee waarom die daar op klom, rare beslissing) en toen vielen wij met drie man BreaK aan, elk van een andere kant. Hij had in principe geen echte kans.

BreaK zat op dat moment al op 10 kills en ze hadden aardig wat squads uitgemoord. Op een gegeven moment zag je in de kill feed 3 finally killed en 1 killed, alle 4 van BreaK.

Wel mooi dat we uiteindelijk ook dat potje wonnen, gaf wel een goed gevoel :)
lekker geschoten man, dacht eerst dat je door aimpunch nog dat headshot schiet, maar was toch niet zo :)

de aim van die gasten is echt wel goed, maar ik vind het niet insane zoals shroud. Hij mag toch nog wel een paar keer schieten op je en raakt je maar 1 keer.

Ik heb overigens nog geen enkele streamer gezien die ook maar in de buurt komt van de movement + aim van die gast (ook niet de top 10 streamers van de leaderbords).
- ibiza -> goed, maar is vergeleken met shroud super slecht in het supersnel peeken links/rechts afwisselend en gelijk deadcenter aimen. (zegt zelf ook dat hij daar nog niet goed in is)
- spreezy (top 1/2 leaderboards eu) -> ook goed, maar idem als ibiza
- bierbank (top 1/2 leaderboards eu) -> goed in de game, maar aimen is meh
- break,viss,ninja, aimpr etc -> goed, maar geen aimbot like aim en ook niet het snelle dodgen in/out peek links rechts plop headshot rofl spinbot shroud ding.

heel af en toe zie je dat shroud ook maar een mens is en dat de recoil van zn wapen ook echt alle kanten op gaat, maar dat is echt zelden het geval. combinatie van movement + recoil control + aim is echt niet normaal.

weten jullie nog iemand die streamt en ook echt in de buurt komt van zijn skills?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjaak_Trekhaak
  • Niet online
Ik dacht dat Break als in-game naam TSM_BreaK heeft?
Zie dit end-screen: YouTube: TSM BreaK 11 kill win [FULL POV] - PUBG Solo Main Event - GAMESCOM I...

Los daarvan, mooi geschoten :D!

[ Voor 3% gewijzigd door Sjaak_Trekhaak op 17-11-2017 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
gotfurrr schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 09:45:
[...]
weten jullie nog iemand die streamt en ook echt in de buurt komt van zijn skills?
Ninja die komt behoorlijk in de buurt. Daar heeft Shroud het al een paar keer tegen moeten afleggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:39
Nivve schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 09:34:
[...]
Echter, de kills die je maakt door tactisch met je squad samen te werken geven zoveel voldoening.
Dit!
Speel regelmatig met een oud-collega / game maatje en we zijn echt geen top spelers maar het geeft echt een kick als je door een combinatie van tactisch spelen en een beetje goed mikken en andere squad of duo neer krijgt. Paar dagen terug ook in Pochinki... Ik had al een redelijke loadout dus wachtte even op een van de hogere gebouwen in Pochinki. Maatje ging nog even wat gebouwen looten. Ik hou de omgeving in de gaten en zie 2 andere spelers in de buurt van zijn gebouw. Waarschuw hem en hij houdt zich stil. Even later steekt er 1 de weg over en gaat daar een gebouw in. Ik zie hem maar nog geen "clear shot" dus inhouden en niet je positie weggeven. Maatje heeft aim dus begint te knallen. Wat volgde was een kat en muis spel met omtrekkende bewegingen van de 2 andere spelers, korte vuurgevechten, wegduiken, healen, eentje knocken en kijken waar hij heen kruipt en als laatste de 2e ook omleggen en hun kistjes bekijken. Je bent zo een paar minuten verder en eigenlijk is het niet eens erg als je dan buiten de cirkel bent en je moet gaan haasten. :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
gotfurrr schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 09:45:
[...]

lekker geschoten man, dacht eerst dat je door aimpunch nog dat headshot schiet, maar was toch niet zo :)

de aim van die gasten is echt wel goed, maar ik vind het niet insane zoals shroud. Hij mag toch nog wel een paar keer schieten op je en raakt je maar 1 keer.

Ik heb overigens nog geen enkele streamer gezien die ook maar in de buurt komt van de movement + aim van die gast (ook niet de top 10 streamers van de leaderbords).
- ibiza -> goed, maar is vergeleken met shroud super slecht in het supersnel peeken links/rechts afwisselend en gelijk deadcenter aimen. (zegt zelf ook dat hij daar nog niet goed in is)
- spreezy (top 1/2 leaderboards eu) -> ook goed, maar idem als ibiza
- bierbank (top 1/2 leaderboards eu) -> goed in de game, maar aimen is meh
- break,viss,ninja, aimpr etc -> goed, maar geen aimbot like aim en ook niet het snelle dodgen in/out peek links rechts plop headshot rofl spinbot shroud ding.

heel af en toe zie je dat shroud ook maar een mens is en dat de recoil van zn wapen ook echt alle kanten op gaat, maar dat is echt zelden het geval. combinatie van movement + recoil control + aim is echt niet normaal.

Misschien die gasten van Faze/Cloud 9/Penta? Dat zijn toch wel de betere teams volgens mij. Heb ze nooit echt op stream ed gezien, behalve jeemzz die was wel sick. maar staan altijd hoog in kills en ranking in tournaments

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atvokado
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 26-11-2023
dr disrespect is echt een goede sniper ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
JohnnyV76 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 10:21:
[...]

Dit!
Speel regelmatig met een oud-collega / game maatje en we zijn echt geen top spelers maar het geeft echt een kick als je door een combinatie van tactisch spelen en een beetje goed mikken en andere squad of duo neer krijgt. Paar dagen terug ook in Pochinki... Ik had al een redelijke loadout dus wachtte even op een van de hogere gebouwen in Pochinki. Maatje ging nog even wat gebouwen looten. Ik hou de omgeving in de gaten en zie 2 andere spelers in de buurt van zijn gebouw. Waarschuw hem en hij houdt zich stil. Even later steekt er 1 de weg over en gaat daar een gebouw in. Ik zie hem maar nog geen "clear shot" dus inhouden en niet je positie weggeven. Maatje heeft aim dus begint te knallen. Wat volgde was een kat en muis spel met omtrekkende bewegingen van de 2 andere spelers, korte vuurgevechten, wegduiken, healen, eentje knocken en kijken waar hij heen kruipt en als laatste de 2e ook omleggen en hun kistjes bekijken. Je bent zo een paar minuten verder en eigenlijk is het niet eens erg als je dan buiten de cirkel bent en je moet gaan haasten. :)
Jep. Helemaal gelijk in. Heb het een maand en 70 uur gespeeld ondertussen. Samen spelen vind ik ook echt super cool. Zal mij snel ook via Discord gaan mengen in het PUBG kanaal. Kan niet wachten om samen te gaan knallen.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel voornamelijk solo en was gisteren zooo dichtbij dinner. Twee maal 3e en een keer 2e. Wat een spanning end-game, heerlijk! Nu 36 uur gespeeld.. vanavond weer proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:40
Mijn hoogste killstreak solo is 11. En dat was ook een Chicken :)

Zou me meer op solo moeten focussen en een 15 killstreak halen :p

[ Voor 34% gewijzigd door SmokingSig op 17-11-2017 10:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Booyaa
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Gisteren toch wel weer ff 2 chicken dinners gehaald. #Winnerwinner

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nivve schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 09:34:
[...]

Speel het al sinds de lente en mijn hoogste killstreak is 5.
Zeker een lastig spelletje :+

Echter, de kills die je maakt door tactisch met je squad samen te werken geven zoveel voldoening. Ik ben nu aardig bagger vergeleken met vroeger (lang geen schietspellen gespeeld), maar haal toch veel meer plezier uit dit spel dan de twitch-shooters die ik toen speelde _/-\o_
Een shotgun in de rug doet bij iedereen even veel damage. Een vijand goed kunnen flanken is inderdaad zo waardevol dat je met slimheid relatief makkelijk van snelheid kan winnen. Wat dat betreft wordt intelligent spelen inderdaad aardig beloond en dat is ook wel eens fijn :)

@gotfurrr Iemand met een aim zoals Shroud kom je niet heel snel tegen in PUBG denk ik. Die zullen toch eerder bij games zoals Counter Strike blijven, daar valt toch ook het meest te halen voor hen.

@Sjaak_Trekhaak het was de echte BreaK. Toen we de namen in de kill feed voorbij zagen komen hebben we even op Twitch gekeken voor bevestiging. Later nog even teruggezocht op de Stream van BreaK en zag inderdaad dat ik hem kilde.
atvokado schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 10:29:
dr disrespect is echt een goede sniper ;-)
The best sniper in the game! The two time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Trekhaak
  • Niet online
Tsurany schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 11:08:
[...]
BreaK. Toen we de namen in de kill feed voorbij zagen komen hebben we even op Twitch gekeken voor bevestiging. Later nog even teruggezocht op de Stream van BreaK en zag inderdaad dat ik hem kilde.
[...]
Gaaf man :D Speelt blijkbaar met meerdere accounts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Sjaak_Trekhaak schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 11:09:
[...]

Gaaf man :D Speelt blijkbaar met meerdere accounts!
Ik denk dat TSM_Break zijn account is die hij gebruikt voor tournies. Net zoals Ibiza een Kinguin_Ibiza account heeft ;)

edit : of kunnen ze in custom matches hun namen wijzigen dat zou ook een optie kunnen zijn. Maar in tournament games speelt iedereen met clantag voor naam.

[ Voor 20% gewijzigd door jantje 2 op 17-11-2017 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmm paar dingetjes gezien van Break en tov Shroud of Ibiza is dat toch nog een potato aim :D

1000x zo goed als mij, maar tov die ander gasten, mja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Trekhaak
  • Niet online
kazzzdafke schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 12:07:
Hmmm paar dingetjes gezien van Break en tov Shroud of Ibiza is dat toch nog een potato aim :D

Ik kon 'vroeger' ook altijd goed wel goed aimen, ten tijde van van SoF2 :*) en BF2 _/-\o_

Toch enige tijd er tussenuit geweest, en inmiddels ook de jaren dat m'n leeftijd begon met 1 of 2 ook wel gepasseerd. Heb het idee dat mn reactiesnelheid hiermee ook aan het verminderen is ;w ... Jullie zelfde ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
Sjaak_Trekhaak schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 12:15:
[...]

Ik kon 'vroeger' ook altijd goed wel goed aimen, ten tijde van van SoF2 :*) en BF2 _/-\o_

Toch enige tijd er tussenuit geweest, en inmiddels ook de jaren dat m'n leeftijd begon met 1 of 2 ook wel gepasseerd. Heb het idee dat mn reactiesnelheid hiermee ook aan het verminderen is ;w ... Jullie zelfde ervaringen?
Als je eenmaal de aim hebt gaat het niet weg denk ik, of toch zeker niet na +10J cs.
Reactievermogen is er volgens mij ook nog, maar dat kan je moeilijk meten. :P
Maar in dit spel is aim volgens mij niet zo belangrijk als in cs.

Als je vrienden squad bijvoorbeeld maar half zo 'goed' is als jezelf (zowel aim als spelinzicht), dan houdt het al een beetje op. :| Zou wel eens willen spelen met 'betere' spelers, dat is volgens mij de enige manier om zelf beter te worden. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjaak_Trekhaak
  • Niet online
frack schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 12:26:
[...]
Zou wel eens willen spelen met 'betere' spelers, dat is volgens mij de enige manier om zelf beter te worden. :P
Da's waar, ik speelde laatst met Amstellovitch en nog wat van dat soort gasten en dat was gewoon 3x kip na elkaar 8). Tactiek maakt een hoop uit. Beetje aim is echter wel handig :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
frack schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 12:26:
[...]

Als je eenmaal de aim hebt gaat het niet weg denk ik, of toch zeker niet na +10J cs.
Reactievermogen is er volgens mij ook nog, maar dat kan je moeilijk meten. :P
Maar in dit spel is aim volgens mij niet zo belangrijk als in cs.

Als je vrienden squad bijvoorbeeld maar half zo 'goed' is als jezelf (zowel aim als spelinzicht), dan houdt het al een beetje op. :| Zou wel eens willen spelen met 'betere' spelers, dat is volgens mij de enige manier om zelf beter te worden. :P
Het hangt ook sterk van het niveau van je tegenstanders af. Sommigen zijn tactisch zo slecht dat simpelweg verrassen of flanken al genoeg is om te winnen. Echter als je tegenstander tactisch ook sterk is dan is reactievermogen en nauwkeurig kunnen schieten minstens zo belangrijk. Genoeg vuurgevechten waarbij je met squad tegen squad vecht en die ene headshot of die ene burst het verschil kan maken.

Ik speel ook regelmatig met spelers die gewoon net wat beter kunnen schieten dan ik en dan merk je wel het verschil, ze schakelen de tegenstander gewoon een stuk sneller uit waardoor een 4v4 sneller een 4v3 en 4v2 wordt.

Reactievermogen is trouwens prima meetbaar en gaat echt met de jaren achteruit helaas :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
Tsurany schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:07:
[...]

Reactievermogen is trouwens prima meetbaar en gaat echt met de jaren achteruit helaas :-(
Dat, merkbaar irritant wetende dat ik sneller was 10/15 jaar terug. dan maar tactisch spelen :X :P

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • +3 Henk 'm!
ikbengoofy schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:43:
[...]

Dat, merkbaar irritant wetende dat ik sneller was 10/15 jaar terug. dan maar tactisch spelen :X :P
Gelukkig wordt ervaring en inzicht alleen maar beter met de jaren *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:44:
[...]

Gelukkig wordt ervaring en inzicht alleen maar beter met de jaren *O*
Ik haal ook regelmatig kip en heb de aim van een hondsdol kalf.
Dus tactiek doet erg veel in het spel 😁

Ook de nodige dosis geluk trouwens, want soms verwacht je dat er niemand zit en kom je tussen 3 squads in die elkaar niet zagen/wouden engagen en zit er 12 man op je te knallen, en soms ga je geforced door omstandigheden naar een gebied waar je zeker van bent dat WOIII gaat uitbreken, en zit je daar in totale zen-rust.

Niet zo lang geleden de hele map van Stalber naar iets boven Primorsk gereden (10 min bzzzzzzzzz) naar een soort van anonieme compounn (3 huisjes bij elkaar op de map gegooid om welke reden dan ook, maar echt verwaarloosbaar en incognito) met goeie gear speciaal om in de cirkel te zitten in een oase van rust en aangekomen nog niet de tijd om uit te stappen want een groza en M249 blazen je UAZ in 0,0005 sec op vanuit die banale compound.

Het kan verkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
kazzzdafke schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:58:
[...]

Ik haal ook regelmatig kip en heb de aim van een hondsdol kalf.
Dus tactiek doet erg veel in het spel 😁

Ook de nodige dosis geluk trouwens, want soms verwacht je dat er niemand zit en kom je tussen 3 squads in die elkaar niet zagen/wouden engagen en zit er 12 man op je te knallen, en soms ga je geforced door omstandigheden naar een gebied waar je zeker van bent dat WOIII gaat uitbreken, en zit je daar in totale zen-rust.

Niet zo lang geleden de hele map van Stalber naar iets boven Primorsk gereden (10 min bzzzzzzzzz) naar een soort van anonieme compounn (3 huisjes bij elkaar op de map gegooid om welke reden dan ook, maar echt verwaarloosbaar en incognito) met goeie gear speciaal om in de cirkel te zitten in een oase van rust en aangekomen nog niet de tijd om uit te stappen want een groza en M249 blazen je UAZ in 0,0005 sec op vanuit die banale compound.

Het kan verkeren.
Daarom altijd op een afstandje stoppen en dat compound uitscopen, mits mogelijk.
Zeker in de kleine cirkels is rechtstreeks op een klein compound afstormen in een auto risicovol.

Andersom prima trouwens. Prima loot delivery. 8)

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14
kazzzdafke schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 12:07:

Break is vooral goed met de snipers, voor de rest redelijk goed idd. Ze zijn als team gewoon goed ingespeeld en daarom vaak succesvol en winnen ze vrij veel, maar ook lang niet alles natuurlijk.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 15:37:
[...]

Break is vooral goed met de snipers, voor de rest redelijk goed idd. Ze zijn als team gewoon goed ingespeeld en daarom vaak succesvol en winnen ze vrij veel, maar ook lang niet alles natuurlijk.
En ik denk dat ze buiten toernooien ook veel meer de confrontatie opzoeken om ook dat aspect te oefenen. Dat betekent dat je kans om te winnen automatisch (flink) omlaag gaat.

Zulke teams kunnen makkelijk boven de 50% winrate halen als ze echt spelen om te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
Tsurany schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:07:
[...]

Het hangt ook sterk van het niveau van je tegenstanders af. Sommigen zijn tactisch zo slecht dat simpelweg verrassen of flanken al genoeg is om te winnen. Echter als je tegenstander tactisch ook sterk is dan is reactievermogen en nauwkeurig kunnen schieten minstens zo belangrijk. Genoeg vuurgevechten waarbij je met squad tegen squad vecht en die ene headshot of die ene burst het verschil kan maken.

Ik speel ook regelmatig met spelers die gewoon net wat beter kunnen schieten dan ik en dan merk je wel het verschil, ze schakelen de tegenstander gewoon een stuk sneller uit waardoor een 4v4 sneller een 4v3 en 4v2 wordt.

Reactievermogen is zeker meetbaar (https://www.humanbenchmark.com/tests/reactiontime). Maar om te meten of je reactievermogen achteruit is gegaan zou je het 10 of 15J geleden ook gemeten moeten hebben. :P
Voor de lol net maar even gedaan:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/R3OzOy2.png

En we hebben ook weer een nieuwe Peak: 2,763,688
http://steamcharts.com/app/578080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
Average van 300. Nu benieuwd wat het verschil zal zijn als ik thuis ben :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Daarnet in potje met @Devler nog is een obvious hacker tegengekomen.

Hij killde dev en dr doctrine beide headshot met M249 op meer dan 200m.
Daarna liep de killfeed vol van hem en killde hij meer dan 10m met headshot M249 (telkens ook maar prrt, heel kort) om dan mij als voorlaatste te killen..

YouTube: Goof20 PUBG hacker

Ik weet niet als @Devler meer bewijs in highlights heeft..? We hebben hem wel gereport

[ Voor 6% gewijzigd door kazzzdafke op 17-11-2017 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefanus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-09 19:15

Steefanus

StefanJ

SmokingSig schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 16:20:
Average van 300. Nu benieuwd wat het verschil zal zijn als ik thuis ben :)
Ik had op m'n werkplek 320 en nu thuis 190 gemiddeld. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
kazzzdafke schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 18:36:
Daarnet in potje met @Devler nog is een obvious hacker tegengekomen.

Hij killde dev en dr doctrine beide headshot met M249 op meer dan 200m.
Daarna liep de killfeed vol van hem en killde hij meer dan 10m met headshot M249 (telkens ook maar prrt, heel kort) om dan mij als voorlaatste te killen..

YouTube: Goof20 PUBG hacker

Ik weet niet als @Devler meer bewijs in highlights heeft..? We hebben hem wel gereport
Ingame reporten doet niets blijkbaar.
Deze clip op het pubg forum posten, dan onderzoeken ze het.
Naar mijn ervaring dan binnen de 3 dagen geband.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sjaak_Trekhaak
  • Niet online
Average 242ms :O! Net wederom kip met @Flimovic en @ddtommie \o/

Meer te danken aan goede strategie dan snelle reactietijd overigens :)

[ Voor 5% gewijzigd door Sjaak_Trekhaak op 17-11-2017 22:02 . Reden: Flimo -> Flimovic ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
Met wie mag ik morgen eens meedoen (FPP)

Wou dat ik elke game een Kar had. Zou het leven veel gemakkelijker maken. :|

https://streamable.com/pzuw2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Sjaak_Trekhaak schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 21:39:
Average 242ms :O! Net wederom kip met @Flimovic en @ddtommie \o/

Meer te danken aan goede strategie dan snelle reactietijd overigens :)
Jammer dat je weg ging, we hebben nadien nog keer kip gehad :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
frack schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 20:48:
[...]

Ingame reporten doet niets blijkbaar.
Deze clip op het pubg forum posten, dan onderzoeken ze het.
Naar mijn ervaring dan binnen de 3 dagen geband.
Ok... overbodige functie ingame dan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelloz
Toch overstag gegaan en de game gekocht, jongens wat een lelijke graphics voor die framerate en gpu temps... :+
Wel meteen hooked uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Jelloz schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 02:32:
Toch overstag gegaan en de game gekocht, jongens wat een lelijke graphics voor die framerate en gpu temps... :+
Wel meteen hooked uiteraard.
Graphics zijn inderdaad niet top, maar je hebt wel een speelveld van 8km x 8km. En in game land is de vuistregel: hoe groter het speelveld, hoe lager de graphics kwaliteit. Als het uit de lengte komt, kan het niet uit de breedte komen en visa versa.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dstyle_nl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 14:28
https://www.twitch.tv/videos/202177453

Moest het toch even delen, iemand uit een auto geschoten met een reddot op huge range! :7

Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelloz
Wat voor grafische instellingen spelen jullie?
Ik heb voor high preset met draw distance ultra gekozen, paar dingen op medium gezet zoals foliage maar krijg gevoel dat je tegenstanders dan moeilijker ziet/textures wel heel laat geladen worden dan.
45 -60 frames is nog goed te spelen met mijn brakke skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
Jelloz schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 13:33:
Wat voor grafische instellingen spelen jullie?
Ik heb voor high preset met draw distance ultra gekozen, paar dingen op medium gezet zoals foliage maar krijg gevoel dat je tegenstanders dan moeilijker ziet/textures wel heel laat geladen worden dan.
45 -60 frames is nog goed te spelen met mijn brakke skills.
Anti Aliasing High (niet omdat ik wil, maar anders is alles blurry bij mij)
Textures Ultra
De rest op Very Low.

Leuke grenade kill in de Top 7. Ik vermoed dat hij het spel heeft verwijderd, wat een stomme manier om dood te gaan. :D
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=l-GpHCRfn0U]

Al eens iemand tegengekomen met een k/d van 0.11? :-( Dat ziet er zo uit:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Wqr1JN13I2o]

[ Voor 22% gewijzigd door frackz op 18-11-2017 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 10:19
Is er een nieuwe truuk bij bridge ambushen? Ik was net solo aan het spelen en ik reed over een brug heen met een buggy die nog helemaal heel was. Het was al wat laat dus ik ree snel over de brug heen en keek goed om me heen. Halverwege op de brug ontploft ineens mijn buggy. Echt uit het niets. Geen schoten gehoord. Geen auto die ineens voor me neer werd gezet niks..

Kun je een critical hit raken op een auto met een grote sniper rifle misschien?

Echt super vreemd. Baalde er ook van. Ging net zo lekker. Ben nog even blijven hangen maar tijdens het spectaten van mijn lijk kon ik ook niemand vinden.

Of was het misschien een bug en ging mijn death dan naar de laatste speler die op me geschoten had? Vreemd...

Anyway, tijd voor het volgende potje :D.

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-09 15:15

KipCurreh

Nightcrawler

roy-t schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 13:46:
Is er een nieuwe truuk bij bridge ambushen? Ik was net solo aan het spelen en ik reed over een brug heen met een buggy die nog helemaal heel was. Het was al wat laat dus ik ree snel over de brug heen en keek goed om me heen. Halverwege op de brug ontploft ineens mijn buggy. Echt uit het niets. Geen schoten gehoord. Geen auto die ineens voor me neer werd gezet niks..

Echt super vreemd. Baalde er ook van. Ging net zo lekker. Ben nog even blijven hangen maar tijdens het spectaten van mijn lijk kon ik ook niemand vinden.

Of was het misschien een bug en ging mijn death dan naar de laatste speler die op me geschoten had? Vreemd...

Kreeg je melding dat iemand je gekilled had ? Met wat ?

Ik deed laatst een deur open van een huis, vloog tientallen meter de lucht in en ging dood door fall damage...
Ooooowkeeeej 8)

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 10:19
KipCurreh schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 15:26:
[...]

Kreeg je melding dat iemand je gekilled had ? Met wat ?

Ik deed laatst een deur open van een huis, vloog tientallen meter de lucht in en ging dood door fall damage...
Ooooowkeeeej 8)
Er stond ... killed you with vehicle explosion (of iets dat analoog hieraan was).

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thijmen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-07 13:16
roy-t schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 13:46:

Geen goed gemikte granaat? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
Fog + circkel in graan veld + M249=

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/RXmZTBJoVSeQdpRYruW7EZxB/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-09 22:41
Gaat lekker met discord.....not. Nu weer een outage.
Hoe moeten we nou samen spelen?

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelw1998
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15:37
Ja zat middenin potje, maar niemand had in-game voice aan dus communicatie was echt 0 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
IEM gaat nu beginnen voor de geïnteresseerden :)
https://twitch.tv/ESL_PUBG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-08 17:05

knightvision

Hihihihi ik ben stout....

31.131.249.219

My Hardrocking iRacing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Ben benieuwd of faze (oude gcore) vandaag weer gaat falen. Op lan geen godlike-laten-we-dit-enige-lege-gebouw-pushen.

Zoals ik het nu kan zien is hun hele stijl op lan anders dan online. Ik weet dat het weinig zegt, maar vind het wel heel verdacht inmiddels.

Verder is pubg nog echt niet klaar voor esports haha. Spectating is echt zooo kut, gameplay is heel passief etc etc.

[ Voor 11% gewijzigd door gotfurrr op 19-11-2017 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:11
gotfurrr schreef op zondag 19 november 2017 @ 09:45:
[...]

Ben benieuwd of faze (oude gcore) vandaag weer gaat falen. Op lan geen godlike-laten-we-dit-enige-lege-gebouw-pushen.

Zoals ik het nu kan zien is hun hele stijl op lan anders dan online. Ik weet dat het weinig zegt, maar vind het wel heel verdacht inmiddels.

Verder is pubg nog echt niet klaar voor esports haha. Spectating is echt zooo kut, gameplay is heel passief etc etc.
Vond sowieso de gameplay wel anders.. waar ik vaak van die rare peak-acties zie bleven die veel uit en werd en veel meer 360 gescout en waren er vaker confrontaties met het proberen te pakken van gebouwen in het midden van de cirkel. Werd wel (te)veel risico genomen met behalen van de cirkel. MET en TSM die rustig 5min in het blauw bleven de eerste 2 circels.

De 3e en vooral 4e pot werden ook veel leuker.. veel agressiever doordat sommige squads niets te verliezen hadden en anderen netjes voor elke killpunt wilde strijden ipv passief te spelen.

Signature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Game 1: https://www.twitch.tv/videos/202450937 (goh wat verrassend, mxey rijdt zichzelf kapot ... guess why)
Game 2: https://www.twitch.tv/videos/202466953
Game 3: https://www.twitch.tv/videos/202480659
Game 4: https://www.twitch.tv/videos/202496758

[ Voor 7% gewijzigd door Cassius op 19-11-2017 12:15 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stab
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-12-2024
Hallo allemaal,

Ik heb onlangs een nieuwe GPU gekocht en heb nu vaak lagere FPS dan met de vorige GPU. Ik had een GTX 1060 6GB en heb nu een GTX 1070 Ti.

Dat zou ruim 35-40% beter moeten zijn, maar zo voelt het zeker niet. Ik heb alle settings hetzelfde en krijg nu op sommige momenten hogere FPS maar op sommige momenten ook zekere lagere FPS.

Zo heb ik nu 120 fps in het menu bijvoorbeeld of rond de 90-100 in een leeg gebied met weinig bebossing of huisjes in de buurt. Dat is zeker een stuk hoger dan eerst. Maar in drukke gebieden duik ik nu zelfs onder de 50 en soms zelfs onder de 40 FPS.

Hoe kan dit? Ik heb al een aantal optimalisaties geprobeerd die ik op wat websites had gevonden, maar helpen niet. Ook heb ik mijn GPU activiteit gemeten en die komt soms wel op 100% maar soms ook maar op 50-60%. Zou dan de CPU de bottleneck zijn? Of is het gewoon slecht geoptimaliseerd?

Specs:
Ryzen 1700 8 cores / 16 threads @ 3500 mhz
GTX 1070 ti 8GB
32 GB corsair geheugen @ 2666 mhz
Game staat op een Samsung EVO SSD
Windows 10

Speel op 2560x1440 met scaling op 100 en de rest tussen laag en medium in. Alleen textures op high.

Uiteraard begin ik nu te twijfelen of ik wel lagere FPS heb dan voorheen, maar op veel momenten is het er in ieder geval niet beter op geworden. Dat is zeker. En dat is zonde, want deze GPU is een stuk krachtiger en een stuk duurder :)

Iemand die meer weet?

[ Voor 3% gewijzigd door Stab op 19-11-2017 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
Er is recentelijk een nieuwe anti cheat patch uitgebracht, de meesten hun fps ligt 20 tot 40% lager. Ik zat altijd op 120-160, nu eerder 80-90. Ik ben gewoon even quasi gestopt met spelen, kan er niet aan wennen.
Maar je resolutie zal vast en zeker ook niet helpen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
gotfurrr schreef op zondag 19 november 2017 @ 09:45:
[...]

Ben ook benieuwd naar Faze vandaag. Gisteren was een flop. Jammer dat de teamkill niet in beeld werd gebracht.
In Azië is er ook een event bezig en daar hebben ze het blijkbaar veel beter begrepen. Die 'cameraman' gisteren had helaas geen spelinzicht, tot grote irritatie van de hosts.

De laatste game was wel mooi om te zien. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronline77
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 24-06 18:05
Even een schaamteloze repost van een Reddit thread

https://nl.reddit.com/r/P...95x/introducing_pubgopgg/

Een nieuwe stats site, maar veel uitgebreider dan degene die er al waren.
Je kan zelfs terugkijken wie er allemaal in je game zaten en hoe ze gescoord hebben.

iRacing Profiel - https://www.twitch.tv/ronline77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f3cuk
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-09 14:57
Ronline77 schreef op zondag 19 november 2017 @ 14:08:

Je kan zelfs terugkijken wie er allemaal in je game zaten en hoe ze gescoord hebben.
Ziet er goed uit, weet je zo of de de mogelijkheid bieden tot custom leaderboards? Degene die we nu gebruiken van pubgtracker werkt al maanden niet goed (kan niet sorteren op rating), zou mooi zijn als we daar een vervanger voor kunnen vinden :)

Bedrijfsverzamelpand De Drentse Werf - Escaperoom The Basement - E-Chopper.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43

Tof zeg! Thanks, die staat nu standaard open!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sjaak_Trekhaak
  • Niet online
Nice, hij geeft ook aan of iemand gebanned is van je vorige games:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ot8vXulJx6jmxPAJKqGgbGw4/thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig

Knap.

Maar kloppen de ranks ? Met mijn solo pot van 11 kills sta ik eerste van de 99. Welke 99 ? xD
Pagina: 1 ... 78 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord