[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 76 ... 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
Cassius schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:01:
Wat een verdediging van Bluehole hier soms, stelletje watjes :D . Als er wordt gezegd dat ze niet doen wat ze beloven krijg je te horen "dat hun plannen al maanden duidelijk waren". Als er dan wordt aangedragen dat ze in die maanden meerdere keren vertraging, verontschuldiging en niets hebben laten weten in sommige scenario's telt dat niet mee - hoort bij game development / early access. Moet ik nog aangeven hoe vaak we "Bear with us" hebben gezien? Ironisch ook in een post van gisteren waarbij gejubeld wordt over 20 miljoen verkopen: https://twitter.com/PLAYERUNKNOWN/status/927933164550541313 .
Geen idee wat de gemiddelde salesprice is, iets onder de 20 euro vermoed ik.

Als ze zelf aangeven dat patches moeilijk uit te rollen zijn naar live voor redenen die ze niet ontsluiten, maar vervolgens zaken patchen waar iedereen van weet dat het geen hoge prioriteit zaken zijn en steevast kleine en grote irritaties laten liggen is dat om het zacht uit te drukken niet zo handig.

En dan krijg je tegenargumenten "ja maar omg je bent geen (game) developer jeetje (8> " ... zout nou eens op met dat kul argument, ik weet ook niets van hoe een auto werkt tot in detail - maar als ik er eentje koop en hij vertoont raar gedrag mag ik daar iets van vinden. Afhankelijk van onder welke voorwaarden ik de auto koop, op proef/test of retail, heeft vervolgens invloed op op wat de verkopende partij mij "verschuldigd" is of wat ze gewoon naast zich neer kunnen leggen.

Geen één puntje van kritiek is gegrond ondanks dat het leeuwendeel gaat over Bluehole zijn gedrag in een Early Access game ... er wordt aangegeven dat dit nou is zoals dit eenmaal gaat en dat het nooit echt goed kan gaan ... maar ik heb een bug report, meerdere cheater reports en een gameplay improvement op het forum staan voorzien van screenshots, reproductiescenario's, video's van cheaters en wat kleine schetsjes van UI / map / whatnot verbeteringen (allemaal volgens template/sticky instructies ;)). Weet je op hoeveel procent van deze topics / reacties een antwoord gekomen is? Weet je hoeveel er al langer dan 2 maanden open staan zonder enig woord? 100% en 5 van de 6 als je de reactie van een non-BH member meetelt ;) .

...Laten we het microtransaction stuk maar even vergeten...

Het is een super toffe game, maar het Early Access stuk is niet "gedoemd te mislukken" maar heeft een grote kans om te falen omdat de perceptie van users anders is dan welke definitie money happy developers aanhouden.

"Early access, early funding, alpha-access or paid-alpha is a funding model in the computer game industry by which consumers can pay for a game in the various development cycles (pre-alpha, alpha, beta) and obtain access to the pre-full-release versions of the game, while the developer is able to use those funds to continue work on the game. Those that pay to participate typically help to debug game, provide feedback and suggestions, and may have access to special materials in the game. The early-access approach is a common way to obtain funding for indie games and may also be used along with other funding mechanisms, including crowdfunding."

Bluehole leest graag de eerste zin, gamers lezen graag de tweede zin. Er zijn overigens vele betere voorbeelden dan deze Early Access waarbij die zinnen prima samen gaan, hier is dat gewoon niet echt goed gelukt. Er is beperkte community interactie waarbij ook echt gebruik wordt gemaakt van de community (transparant) om features/wijzigingen te bespreken of prioriteren - ook is het community raakvlak in de vorm van personeel onderschat/onderbemand. Lees bijvoorbeeld eens wat Tomer Barkan zegt in https://www.slideshare.ne...s-done-right-tomer-barkan ... die zegt expliciet dat het *niet* om die eerste zin moet gaan.

Ze hadden niet voor de 0.x en 1.0 aanpak moeten gaan zoals ze nu verkozen hebben waarbij de 0.x een near-dead branch wordt. Dat geeft hier veruit de meeste wrijving in een gehypte game met miljoenen users die mogelijk in zijn piek wordt bevroren voor meerdere maanden. Misschien had ik met deze paragraaf moeten openen, want volgens mij is dit oorzaak nummer 1 van eventuele frustraties :) . En een goede developer zou juist moeten weten dat big-bang releases waarbij de community (zeer) beperkt wordt betrokken 99% zeker op weerstand gaat stuiten, but hey.

---

Early Access done (a lot!) better:
- Factorio
- Don't Starve
- Subnautica
- Prison Architect
- KSP

Games met actieve community moderators waarbij EA-users echt invloed hebben gehad op de richting/inhoud van de game. Ik heb er zelf 4 van, Subnautica lees ik echt pas deze week over O-) .
Jammer dat het zo zwart-wit moet zijn. Blijkbaar ben je 'voor' of 'tegen' (wat dat dan ook mogen zijn) en is er geen middenweg.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Beetje chargeren mag toch wel, heb het liefst dat de hele discussie een middenweg is met daarin een focus op toffe gameplay moments/tips/ervaringen :D ... zoals gezegd:
MRTNbos schreef op woensdag 8 november 2017 @ 14:02:
Al met al discussieer ik liever over tactische/hilarische/slechte situaties met eventueel een sidenote erbij dat de oorzaak een cheater/lagprobleem was dan het ellenlange gezever op BH. Temeer omdat ons commentaar hier toch niet bijdraagt aan het sneller oplossen van de problemen!

Kortom: mijn voorkeur gaat uit naar meer posts over de positieve kant van de game!
+1

Overigens zeg ik nergens dat je niet voor mag zijn? Maar wel dat hier door meerdere mensen Bluehole bijna beschermt lijkt te worden, vaker onterecht/ongegrond w.m.b.

[ Voor 87% gewijzigd door Cassius op 08-11-2017 16:52 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
Disclaimer: Deze post is (deels) niet speciaal op 1 persoon gericht want het "storen" van een discussie stoort mij al langer.

Een forum is een omgeving om te (kunnen) discussiëren! Het maakt dus niet uit of het positief of (te) negatief zou zijn als het maar over het juiste onderwerp/topic gaat. In dit geval is het spel PUBG het onderwerp en daar gaat het dan ook over.

Echter, zodra het voor sommige mensen te lang "negatief" en mogelijk wel te "positief" is gaan er mensen "klagen" en willen "ze" dat het stopt". Het is heel simpel: als je het niet wil lezen, lees het dan niet en als je wil dat het een andere kant op moet gaan.... ik zou zeggen begin vooral met posten.

Er zijn zat mensen die hun filmpjes posten met hoe goed ze geweest zijn maar daar hoor je anderen (incl. mijzelf) toch ook niet over. Grappige filmpjes bekijk ik nog wel eens maar iemand zijn kill-streak bekijken...nee, dan pas ik meestal.

Ontopic:
Ik persoonlijk speel het spel, ondanks zijn problemen want die zijn er, nog steeds met plezier. Nou ja, de ene keer met iets meer plezier dan de andere keer maar over het algemeen toch met plezier want anders moet ik (van mijzelf) stoppen. Echter "Early Access" betekent idd. niet dat er niet geklaag mag worden zoals @Cassius al gepost heeft.

Door het lag/desync/een te lage tickrate gebeuren lijkt het net dat er veel meer cheaters rond lopen dan er in werkelijkheid is. Ik ben bang dat als het "cheater probleem" grotendeels is opgelost er nog steeds momenten zijn en blijven dat mensen "denken" dat die andere een cheater is.

Dit laatste heb je bv. nog steeds bij games zoals CS:GO waar de update/tickrate veel beter is. Als je een lekkere avond heb wordt je daar al vaak voor cheater uitgemaakt en dat ze er melding van gaan maken (vind ik altijd een mooi compliment).

Gisteren kwamen er 3 man onze kant op, ook wij waren ook nog met zijn 3en.
#1 zag ik, had ik snel down en gelijk afgemaakt. #2 had ik down voordat ik aan #3 kon beginnen maar nummer 3 maakt ons alle 3 af met een headshot terwijl wij niet echt in elkaars buurt waren. Door dit soort situaties gaan mensen twijfelen of dit wel mogelijk was/is. De andere 2 spelers van ons team waren eerder met "mijn" #3 (tov. hun liep hij voorop) aan het vechten dan dat ik hem in het vizier had/kon zien en hij zou door een bosje geen vrijzicht op mij gehad kunnen hebben.

Er gebeuren af en toe te veel rare dingen in PUBG die minimaal "vreemd" zijn en ik hoop dat ze dat kunnen oplossen want anders zie ik veel spelers weer stoppen/verdwijnen. Ja, met zoveel spelers online zal het aantal cheaters evenredig groot zijn maar wat mensen daar leuk aan vinden geen idee. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkware
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-09 21:18
NINjak schreef op woensdag 8 november 2017 @ 15:51:
#1 zag ik, had ik snel down en gelijk afgemaakt. #2 had ik down voordat ik aan #3 kon beginnen maar nummer 3 maakt ons alle 3 af met een headshot terwijl wij niet echt in elkaars buurt waren. Door dit soort situaties gaan mensen twijfelen of dit wel mogelijk was/is. De andere 2 spelers van ons team waren eerder met "mijn" #3 (tov. hun liep hij voorop) aan het vechten dan dat ik hem in het vizier had/kon zien en hij zou door een bosje geen vrijzicht op mij gehad kunnen hebben.
Laten we hopen dat er een 3d replay komt (ook voor duo en squad) waarbij je vanuit het zicht van de tegenstander kunt zien wat er gebeurt is. Deze replay mag natuurlijk pas na de match ingezien worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Als je dan ziet wat Overwatch aan het doen is met spectate zaken in de eSports gedachte, ondanks dat de gameplay en randvoorwaren nogal anders zijn, is dat wel echt gaaf als je het leuk vindt om te kijken! Maar ze hebben wel WIP's getoond van 2D/3D replay dus goede hoop daar.

@NINjak wie weet gaat dit helpen https://twitter.com/PUBAT...tatus/928175498404024320:
"We have scheduled a one hour maintenance to implement additional changes to our backend system needed for an anti-cheat measure. This maintenance will start at November 9th, 11AM KST / 3AM CET / November 8th 6PM PST. We apologize for the inconvenience."
Ben wel benieuwd naar wat een goede ban-strategie is die andere bedrijven succesvol implementeren, zoveel variatie mogelijk tussen account, ip, hardware/software id, diepere player analytics. Dit gaat even voorbij aan false-positives in de detectie, wat volgens mij een net zo lastige discussie is, maar hoe hou je zo iemand dan (permanent?) weg?

Wat is er bijvoorbeeld op tegen op de strategie van een gecombineerde ban d.m.v.:
  • - Account ban
  • - Ban record aanmaken op basis van hardware-id's (wat er privacy technisch mogelijk is) van de 3 kritieke componenten (zoals GPU/CPU/Mobo, drie stuks om combinatie match al factoren te verlagen, maar nog lang niet uniek) samen verhaspeld met persoonlijk onderscheidende variabele(n) als een IP (VPN/ISP change/spoof mogelijk), software-id's (combinatie van bepaalde zaken zoals accountinfo samen met bepaalde user-specifieke applicatie informatie?)
Ofzoiets :D .

[ Voor 45% gewijzigd door Cassius op 08-11-2017 17:08 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Cassius Hardware Id's zijn eenvoudig te spoofen en een IP adres is ook eenvoudig te vervangen of te maskeren. Het bannen hierop gaat iets helpen maar zal niet heel veel effect hebben tegen de grote cheaters. Daarnaast kan het impact hebben voor iemand die tweedehands hardware aanschaft, dat risico wil je denk ik ook niet nemen.

Persoonlijk ben ik tegen het bannen op IP adres. Te veel situaties waar onschuldigen gestraft worden omdat ze toevallig een gebanned IP adres toegekend krijgen of een netwerkverbinding delen met tientallen anderen.

De beste methode is simpelweg zo snel mogelijk bannen op account/serial. Zodra iemand elke dag een nieuwe game moet kopen wordt het een te dure hobby. Daarom de game prijs ook lekker hoog houden, voorkomt een hoop mensen die een "voorraadje" inslaan.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik bedoel hierboven het IP ook echt alleen in combinatie gebruiken, niet als een op zichzelf staand iets - dat gaat niet werken in teveel scenario's en heeft zeker false postives tot gevolg.

Eens met de snelle account ban, maar dan blijft de fix zo low level ... buy another copy. Een IP/hwid veranderen sluit alweer alle semi technische nitwits uit van verder cheat gebruik, en het gaat toch juist om de grote aantallen? Ik denk dat een hash-achtig infopunt van allerlei legaal te vekrijgen pc/user informatie al vrij snel uniek is en het omzeilen van bans een flinke stap moeilijker maakt.

Hoeveel mensen hebben een GTX1070 met een 7700K op mobo-X met Windows 7 met ip 1.2.3.4 en useraccount anonieme waarde y (zonder enige user/account info worden gamecafé's hard getroffen) van ISP Telnet in Luxemburg?

Waarschijnlijk wishful thinking :D - ben ook al blij als ze gewoon kopietjes moeten blijven kopen, is weer geld voor development.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cassius schreef op woensdag 8 november 2017 @ 17:48:
Ik bedoel hierboven het IP ook echt alleen in combinatie gebruiken, niet als een op zichzelf staand iets - dat gaat niet werken in teveel scenario's en heeft zeker false postives tot gevolg.

Eens met de snelle account ban, maar dan blijft de fix zo low level ... buy another copy. Een IP/hwid veranderen sluit alweer alle semi technische nitwits uit van verder cheat gebruik, en het gaat toch juist om de grote aantallen? Ik denk dat een hash-achtig infopunt van allerlei legaal te vekrijgen pc/user informatie al vrij snel uniek is en het omzeilen van bans een flinke stap moeilijker maakt.
Uniek zeker, maar ook lastig te omzeilen? Een enkele variable aan kunnen passen en de hele hash is nutteloos. Dat is het probleem dat de developers hebben, welke (combinatie van) variabelen zijn door een gebruiker niet aan te passen maar geven tezamen wel een uniek profiel?
Hoeveel mensen hebben een GTX1070 met een 7700K op mobo-X met Windows 7 met ip 1.2.3.4 en useraccount anonieme waarde y (zonder enige user/account info worden gamecafé's hard getroffen) van ISP Telnet in Luxemburg?
Waarschijnlijk 1. Hoeveel mensen zijn dat er als iemand een VPN gebruikt? 0.
Waarschijnlijk wishful thinking :D - ben ook al blij als ze gewoon kopietjes moeten blijven kopen, is weer geld voor development.
Wanneer die kopietjes 30 euro zouden kosten in plaats van 11 euro via sommige landen zou het ook al een hoop schelen :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Tsurany schreef op woensdag 8 november 2017 @ 18:17:
Maar gaat een gemiddelde gamer die cheat, de soort van "voor de gein lekker klooien" cheater, naast een kopietje extra kopen ook een VPN gebruiken? Ik denk dat je dan hardcore cheatvolk overhoud, maar minder "ik zal ook eens een cheat proberen" volk - vandaar. Ik begrijp de lastige balans, geen antwoord op anders dan "zijn er geen andere partijen die hier een zeer goede reputatie over hebben waar afgekeken kan worden?".

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-09 11:35
gotfurrr schreef op woensdag 8 november 2017 @ 12:10:
ik ben sinds gisteren toch weer een beetje fan van de sks, angled vind ik trouwens fijner dan een vertical op de sks. geen idee waarom.

[video]
Flink meer terugslag, vertical recoil die je beter opvangt met angled. Lekkere shots die eerste.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
Tsurany schreef op woensdag 8 november 2017 @ 18:17:
[...]

Uniek zeker, maar ook lastig te omzeilen? Een enkele variable aan kunnen passen en de hele hash is nutteloos. Dat is het probleem dat de developers hebben, welke (combinatie van) variabelen zijn door een gebruiker niet aan te passen maar geven tezamen wel een uniek profiel?

[...]

[...]

Wanneer die kopietjes 30 euro zouden kosten in plaats van 11 euro via sommige landen zou het ook al een hoop schelen :)
Alles is aan te passen door te gaan spoofen.

Battle eye detection list, ziet er goed uit, alle cheats gebruiken wel 1 van die dingen die in de detection list
staan en ze detecteren zelfs software en hardware macro's.
Vraag mij alleen af of ze naar bekende tools zoeken en of ze private cheats kunnen detecteren.
VPN is dus ook niet toegestaan en aangepaste dhcp. ik vermoed ip spoofing detecteren ze ook.
  1. Detect and reject VPN access (Game management company is able to handle it)
  2. Detect of DirectX modulation and illegal call
  3. Detect of WDDM driver modulation
  4. Detect modified of function about time
  5. Detect time modified via using time server
  6. Detect of game client local time modification
  7. Detect of major kernel function modification
  8. Detect DLL injection
  9. Detect virtual memory code injection
  10. Detect harmful thread
  11. Detect harmful window creation in game
  12. Detect keyboard highjack in game
  13. Detect illegal control of DHCP
  14. Detect Nuking/drop hack
  15. Detect auto click
  16. Detect software/hardware macro
  17. Detect message hook
  18. Detect multi-client
  19. Detect VEH/SEH modify and register
  20. Check game client hash
  21. Detect call specific function in game
  22. Detect game resource modification
  23. Reject game process memory accessing
  24. Reject game process handle accessing
  25. Reject game process message transmission
  26. Reject game process keyboard/mouse input transmission
  27. Reject game window GDI accessing
  28. Reject debug interrupt handler modification
  29. Reject calling kernel function directly
  30. Reject stealth process/module/driver
  31. Reject kernel/user mode debugging
  32. Detect executed on virtual environment

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-09 22:18
NINjak schreef op woensdag 8 november 2017 @ 15:51:

Er gebeuren af en toe te veel rare dingen in PUBG die minimaal "vreemd" zijn en ik hoop dat ze dat kunnen oplossen want anders zie ik veel spelers weer stoppen/verdwijnen. Ja, met zoveel spelers online zal het aantal cheaters evenredig groot zijn maar wat mensen daar leuk aan vinden geen idee. 8)
Iets soortgelijks had ik vandaag ook. We zaten vlakbij de containers bij Georgopol. Twee leuke vuurgevechten gehad vanaf 't dak (beetje snipen). Op een gegeven moment word er geschoten vanaf 't torentje bij de brug (althans, vanaf die richting). Mijn maat gaat neer maar ik word nauwelijks geraakt gelukkig. Nou ja, kan gebeuren. Geen idee waar 't nou precies vandaan kwam maar goed. Vervolgens pak ik de auto om naar de cirkel te rijden en wordt er twee keer op me geschoten. Twee keer een headshot en nog vlot achter elkaar ook. Geen idee waar die persoon ergens zat. Nu kan het dat die persoon gewoon goed schoot, maar het is bijzonder lastig op een rijdende auto te schieten. Dus cheater? Ik heb werkelijk geen flauw idee.

Mijn mic is niet opgenomen om een of andere reden

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SomerenV schreef op woensdag 8 november 2017 @ 22:27:
[...]

Iets soortgelijks had ik vandaag ook. We zaten vlakbij de containers bij Georgopol. Twee leuke vuurgevechten gehad vanaf 't dak (beetje snipen). Op een gegeven moment word er geschoten vanaf 't torentje bij de brug (althans, vanaf die richting). Mijn maat gaat neer maar ik word nauwelijks geraakt gelukkig. Nou ja, kan gebeuren. Geen idee waar 't nou precies vandaan kwam maar goed. Vervolgens pak ik de auto om naar de cirkel te rijden en wordt er twee keer op me geschoten. Twee keer een headshot en nog vlot achter elkaar ook. Geen idee waar die persoon ergens zat. Nu kan het dat die persoon gewoon goed schoot, maar het is bijzonder lastig op een rijdende auto te schieten. Dus cheater? Ik heb werkelijk geen flauw idee.

[video]
Mijn mic is niet opgenomen om een of andere reden
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3VP485uUa126tAIrsKVAgEGW/full.png
Vier potjes gespeeld met vijftig kills waarvan 37 headshot kills.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/30oldWDjAURvHXfj0T2wj9DR/full.png
Laatste 24 matches een KD van 14,5.

Of heel goed, of een cheater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
Tsurany schreef op donderdag 9 november 2017 @ 00:01:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

Oh, ik had er niet eens aan gedacht dat te checken. Had 'm wel gereport omdat ik het op dat moment niet vertrouwde. Maar gezien de twee snelle headshots terwijl ik aan het rijden was en zijn k/d vermoed ik dat hij niet helemaal zuiver op de graat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<knip>
Je komt in een topic over een game, waar dus mensen komen die dat spelen, dit vragen.. Volgens mij heb je weer eens aandacht nodig, zoek dat maar elders. Hier normaal en inhoudelijk verder

[ Voor 83% gewijzigd door Grotman op 09-11-2017 09:39 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Jup, blijf maar weg :Y

[ Voor 61% gewijzigd door Grotman op 09-11-2017 09:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NINjak
Deze game is echt niet leuk om te spelen en daarom zitten er bij mij gelukkig maar honderden uren in... |:(
O, die andere miljoen+ mensen die online spelen hebben het ook fout ;)

[ Voor 47% gewijzigd door Grotman op 09-11-2017 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivve
  • Registratie: Februari 2016
  • Niet online
Misschien wel heel erg out-of-the-box denken, maar je kan ook even kijken of het spel zelf leuk is :9

[edit: Om nog even wat toe te voegen wat nuttiger voor je is: Ja er zijn een zooi irritante streamers, maar daar heb je geen last van tijdens het spelen zelf. Het is nu eenmaal mateloos populair en op een of andere manier is dat vaak vergezeld met een stuk lager niveau media dan niche producten.
Call of Duty was ook lang nog best leuk als spel, ook al werd de playerbase steeds jonger.]

[ Voor 51% gewijzigd door Grotman op 09-11-2017 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Laatst online: 07:56
Players, our scheduled maintenance is postponed due to a critical error that occurred during the internal test. We will update you once the issue is resolved. Thank you

LOL, what's new?

Never ever financial advice...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-09 13:22
Obvious troll is Obvious of je kijkt echt de verkeerde youtube filmpjes 8)7 |:(

[ Voor 53% gewijzigd door Grotman op 09-11-2017 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-09 21:11
ik ben benieuwd of ze, als alles goed gaat met het live brengen van updates ;) ook snel gaan bannen op dit soort statistieken.

Ik heb nu een paar spelers opgezocht vanuit dit topic die als hacker gespot waren, en het valt me op dat deze spelers vaak relatief normale overall statistieken hebben, maar dat de recente stats gewoon nergens op slaan.

Volgens mij zou je ook al kunnen bannen als over de laatste 5 games:

- headshot percentage boven X% uit komt
- damage per game boven X uit komt
- kills per game boven X uit komt
- kills binnen X aantal minuten boven Y uit komt

natuurlijk kan je daar als hacker dan rekening mee houden, maar alle beetjes helpen om de meest obvious hackers tegen te houden toch? Volgens mij zijn dat ook gewoon de meest irritante cheaters, de sneaky cheaters simuleren vooral een hele goede speler, de obvious cheaters zijn gewoon godlike trolls.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

@SomerenV met de statistics van @Tsurany zou ik naar cheater neigen, maar diezelfde gast neemt jullie ook onder vuur op dat dak en schiet je maat neer. Daarbij vliegen er ook een aantal kogels in de muur/opzetstuk van het dak ... misschien een kromme cheater-maat of de hij probeert je door de muur te raken. Ik zou in ieder geval zeggen, terechte suspicion. Melden, even balen, doorgaan met lol hebben ;) .

Gisteren een pot waarbij we 4v4v4 over waren, what are the odds ... beetje slechte cirkelplay aan onze zijde geeft ons haast. Andere team spot dat en serieus er komt me een GRANATENREGEN 8)7 - 8 granaten tenminste en we worden echt heen en weer geslingerd door impacts. Twee man van ons dood door 2+ granaathits en de andere twee aardig low, daarna een sprayfest waarin we het af moesten leggen natuurlijk.

Bizar moment om ineens 3+ granaten per keer tegelijk op je af te zien komen, dan is het toch lastig manoeuvreren :X .

[ Voor 3% gewijzigd door Cassius op 09-11-2017 11:04 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:02
Wat betreft granaten en ander gooi spul nog een goede les geleerd een paar dagen terug. Ik was als enige over van mn squad en de cirkel werd nog maar heel klein. Voor me zag ik een man of 3 achter een boom schuilen en met een AKM met 8x scope wist ik er 3 uit te schakelen. Ze keken geen moment mijn kant op dus dachten wss dat ze vanuit mijn rechterkant werden aangevallen. Dacht dat er niemand meer over was van die squad en er ergens nog 1 of 2 mensen waren. Ik lag prone in de cirkel toen een van mijn teammates via voice bleef roepen... gooi een nade!! gooi een nade. Nu zag ik een rots in de cirkel dus dacht dat ze daarachter zaten. Echter, had geen nades meer alleen nog een molotov... naja branden dan maar! Helaas... ik raakte niemand bij de rots en zo'n 8 meter voor mij dook ineens iemand op met zn ghillie suit en maaide me neer... match ends in... die gast zag natuurlijk precies de vuurboog van mijn molotov en wist zo precies waar ik zat. stom! 2e geworden met 9 kills... en nog een wijze les geleerd ook! jammer genoeg niet gewonnen maar een prima rondje.

Sommige gasten spelen ook gewoon niet slim. Op een gegeven moment reden we in onze Dacia de brug over om een positie in te nemen in de cirkel en ja hoor een ambush!! Wel een hele slechte want de eerste gozer zat zonder beschutting langs de kant van de brug dus die kon even later onze koplampen kussen. Zijn maatje zat even verderop en begon ook te schieten. Ook hij ging frontaal op de motorkap. Lekker 2 kills voor mijn maatje die stuurde. Ik denk eigenlijk dat ze niet eens een ambush hadden opgezet maar waarschijnlijk geen voertuig hadden en toch de brug over wilden naar de cirkel.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-09 15:37
Tsurany schreef op donderdag 9 november 2017 @ 00:01:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

Zijn KD is nu 25. :X
Hopelijk doen ze hier snel wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ynZl3am4MDI]

Tsjah, oordeel zelf :(

Meest vervelende wordt nu dat mensen een soort van serieus gaan spelen met cheats.
Kijk bv deze persoon.. degelijke stats.40 % top 10, 24% winrate, k/d van 8 en longest kill van 596. Staat ie wel op 1205 headshots op 1409kills. Ik snap dan echt je intentie niet.. cheat of je ass off of speel het spelletje normaal. Dit is jezelf voor de gek houden.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/mGqbbvt.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door mouzetc op 09-11-2017 13:07 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
mouzetc schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:05:
[video]

Tsjah, oordeel zelf :(

Meest vervelende wordt nu dat mensen een soort van serieus gaan spelen met cheats.
Kijk bv deze persoon.. degelijke stats.40 % top 10, 24% winrate, k/d van 8 en longest kill van 596. Staat ie wel op 1205 headshots op 1409kills. Ik snap dan echt je intentie niet.. cheat of je ass off of speel het spelletje normaal. Dit is jezelf voor de gek houden.

[afbeelding]
Onvoorstelbaar.

PS: Is dat je FPS rechtsboven? Dan denk ik dat ik iets fout doe met mijn i7 7700K en 1080 GTX.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NINjak
frack schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:26:
[...]

Onvoorstelbaar.

PS: Is dat je FPS rechtsboven? Dan denk ik dat ik iets fout doe met mijn i7 7700K en 1080 GTX.
Er staat (bv.) -182 FPS en dus klopt die niet van Reshade!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Toch zou het mooi zijn om dat soort aantallen fps te zien in de game. Mijn cpu en gpu gebruiken beide zo'n 50/60% aan resources en haal zo gemiddeld 100fps waarbij hij op het spawn eiland als ik naar de groep kijk dropt naar 55/60 fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harpoontje073
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 26-08-2024
NINjak schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:50:
[...]

Er staat (bv.) -182 FPS en dus klopt die niet van Reshade!
Ik ben de term reshade hier al een aantal tegengekomen en je hebt hier blijkbaar voordeel van. Zou iemand dit alsnog een keertje kunnen toelichten? Ben het topic al afgestruind maar kan het niet echt vinden. En als iemand toevallig weet hoe ik mijn fps ingame kan zien zou diegene mij heel blij maken. Alvast bedankt :+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
harpoontje073 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 20:25:
[...]

Ik ben de term reshade hier al een aantal tegengekomen en je hebt hier blijkbaar voordeel van. Zou iemand dit alsnog een keertje kunnen toelichten? Ben het topic al afgestruind maar kan het niet echt vinden. En als iemand toevallig weet hoe ik mijn fps ingame kan zien zou diegene mij heel blij maken. Alvast bedankt :+ _/-\o_
Kan je vrij weinig vertellen over reshade, maar het is mogelijk om met alle spellen die je via steam speelt een fps teller in 't scherm te plaatsen.

Als je ingame zit druk je op Shift + Tab om je steam overlay te openen. Als je dan naar Instellingen gaat en het tabje 'In spel' opent kun je een fps-teller instellen. deze kun je plaatsen in 1 van de vier hoeken van het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Er zijn hier tientallen zo niet honderden posts over Reshade inclusief verwijzingen naar guides en settings. Welke informatie mis je dan precies?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-09 20:20

Nutellaah

Bits N Sites

Nieuwe screenshots van de Deset map:
https://twitter.com/PLAYERUNKNOWN/status/928698641484800000

Ziet er echt lekker uit, kan niet wachten om er mee te starten!
Waar ik eerst de toekomst van PUBG wat somber in zag heb ik toch meer en meer een vermoeden dat de release een kantelpunt zal worden waarbij ze zullen bewijzen dat ze niet stil gezeten hebben.

[ Voor 62% gewijzigd door Nutellaah op 09-11-2017 23:22 ]

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De sfeer in die nieuwe map lijkt er goed in te zitten, toch een stuk beter dan in de huidige map. Ik denk dat dit PUBG wel weer een nieuw leven in gaat blazen, als je een tijd hebt gespeeld ken je toch in principe elk plekje uit het hoofd en zijn weinig gevechten nog nieuw.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/TIk7kYZUJZen0wbd0nxzd8g9/full.jpg
Leuk als één van je maten vergeet in te checken bij het vliegtuig....@PuckStar :z

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
[...]

In Steam (overlay voor ingame aanzetten) kan je ook een FPS counter aanzetten en daar heb je geen Reshade nodig! Sterker nog; Reshade heb je helemaal niet nodig je kan makkelijk zonder er zijn zat howto te vinden hoe je Reshade kan gebruiken of helemaal zonder ook goed kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-09 14:13

Pablo

Rito pls

Ik lees zo hier en daar wat tweets van BH / Microsoft en krijg een beetje het volgende vermoeden.

Microsoft i.c.m. BH werkt eerst aan de xbox versie met een goeie optimalisatie.

Deze performance updates zetten ze over naar de PC versie.
( BH tweet, bevestigd dat het Microsoft team al wat Performance bottlenecks heeft weten te vinden / verhelpen)

xbox (EA) Release gaat tegelijk plaats vinden met PC 1.0

ik heb dus een beetje het idee dat de Xbox versie op dit moment prio 1 heeft, mede door de hulp / contract van microsoft.

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
R.plas schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 14:01:
Ik lees zo hier en daar wat tweets van BH / Microsoft en krijg een beetje het volgende vermoeden.

( BH tweet, bevestigd dat het Microsoft team al wat Performance bottlenecks heeft weten te vinden / verhelpen)

ik heb dus een beetje het idee dat de Xbox versie op dit moment prio 1 heeft, mede door de hulp / contract van microsoft.
Jij had het anders verwacht? Gelukkig vinden hun dingen die makkelijk door BH overgenomen moeten kunnen worden. Best makkelijk als zo'n Xbox heel dicht bij een pc zit/bijna een pc is. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

NINjak schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 14:28:
[...]

Jij had het anders verwacht? Gelukkig vinden hun dingen die makkelijk door BH overgenomen moeten kunnen worden. Best makkelijk als zo'n Xbox heel dicht bij een pc zit/bijna een pc is. 8)
tja, tja, het is natuurlijk goed dat er samen gewerkt wordt en de krachten gebundeld worden.
Alles voor een stabiele 1.0 versie
Maar vind dat de communicatie nogal wat te wensen over laat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRTNbos
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-09 11:26
R.plas schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 14:54:
[...]
tja, tja, het is natuurlijk goed dat er samen gewerkt wordt en de krachten gebundeld worden.
In mijn ogen is een transparante communicatie uiteindelijk altijd het beste. Maar met zoveel spelers zijn er altijd mensen die commentaar gaan hebben op de uitspraken. Als ik alleen soms al de reacties op de tweets van BH lees dan vind ik dat echt not-done.

Verder zou er ook gekeken kunnen worden naar wat ze wel doen. De nieuwe pics van de nieuwe map zien er erg gaaf uit. Ze zijn blijkbaar niet te beroerd om met een andere partij een deel-ontwikkeling te doen (Xbox) en daarvan te leren.

Ik probeer altijd maar aan het glas-half-vol te denken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ja hoeveel dinners er mij al afgepakt zijn door cheaters, echt niet leuk meer. Laatst ook een mooie; met een maatje goed aan het spelen en communiceren. Na wat mooie gevechten waarbij wij beide bijna dood waren kwamen we toch in een 2v2 situatie. We hadden met zijn tweetjes perfect uitgedacht waar de enemy zou moeten zitten, op basis van de cirkel en wat wij gezien hadden. We bleken gelijk te hebben.

In de laatste witte cirkel waren nog twee huizen dicht tegenover elkaar. We besloten naar het voor ons rechtse huis te gaan omdat wij hadden bedacht dat de enemy bij of in het linker huis zou zitten. Bleek te kloppen. Maatje van mij gaat in het rechter huis, ik er achteraan en besloot op een gegeven moment te gaan peeken buiten. Zag iemand met een level 3 helm achter een muurtje zitten, begon er op te schieten maar hij had mij eerder dood. Nou ja, dat kon ik nog begrijpen, eerdere vuurgevechten hadden er voor gezorgd dat ik alleen nog maar een level 1 vest aan had en een level 1 helm. GG dus. Maar vervolgens, mijn maatje nog in het huis, ging in 1 hit dood en in de kill feed stond: knocked out by punch. Terwijl hij dus in een huis zat en de enemy beslist niet in dat zelfde huis zat. like wtf?

Je krijgt altijd een gore smaak in je bakkes als je deze game gespeeld hebt. Toch kijk ik ook wel met plezier terug op onze acties dat maakt het dan wel weer mooi. Maar jammer dat er nog steeds zo veel cheats zijn.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

degene die weleens een cheater hebben meegemaakt : spelen jullie FPP of TPP ?

Ik zelf speel voornamelijk TPP en moet zeggen dat ik ze nog niet (merkbaar) ben tegen gekomen.
Wallhackers spotten is natuurlijk wel exreem moelijk, maar aimbotters kom ik voor alsnog niet tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:28

beany

Meeheheheheh

[...]

Volgens mij is BlueHole 1 van de meest communicerende game developers die ik ooit heb gezien :?

Ze twitteren snel/direct over server problemen, geven best wel gedetailleerde informatie over wat er komen gaat in updates (vaulting, maps, wapens, voertuigen) en zijn links en rechts in wat interviews te vinden waar ze ook best veel info geven. Deze hoeveelheid informatie zie ik bij veel andere game developers niet terug.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SomerenV
[...]

Als ze nu melden dat de prioriteit bij de Xbox-versie ligt, maar dat de verbeteringen uit die versie ook invloed gaan hebben op de PC-versie dan is de wereld te klein. We weten dat 1.0 er aan zit te komen en dat vind ik prima. Als je ziet hoeveel gebitch ze telkens krijgen op hun updates dan vind ik het knap dat ze nog met zoveel communicatie komen. Elke keer gezeik over cheaters, over optimalisatie, over bugs en weet ik wat nog meer.

Als ze iets melden over optimalisatie begint men te zeuren over cheaters. Als ze iets zeggen over cheaters dan begint men weer over beroerde prestaties. Als ze melden dat de servers er even uit liggen dan krijgen ze te horen dat de game vaker kapot is dan dat het werkt. Bluehole kan op dit moment niks goed doen in de ogen van veel van hun playerbase. Dat is ook wel een beetje de keerzijde van zó snel groeien qua populariteit. Opeens heb je miljoenen mensen die snel snel een perfect gepolijste game willen en verwachten dat ze even snel maatregelen tegen cheaters nemen.

Maar kijk er eens realistisch naar: in een half jaartje hebben ze gigantische stappen gezet qua bugfixes en optimalisatie. Grote kans dat er achter de schermen ook een hoop fixes door zijn gevoerd en daarnaast moesten ze opeens rekening houden met een gigantische hoeveelheid spelers, dag in en dag uit. Ze blijven communiceren, hebben besluiten genomen die ongetwijfeld niet makkelijk zijn (patches uitstellen, afstappen van het normale patch-schema) en lopen volgens mij nog vrij aardig op schema wat hun 1.0-release betreft.

Ik wacht dus rustig af tot 1.0 er is en tot die tijd probeer ik zoveel mogelijk plezier te beleven aan de game in zijn huidige staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R.plas schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 14:01:

Op basis van welke tweets krijg je dan het vermoeden dat de Xbox versie prioriteit krijgt? Ik heb nog niks gezien dat mij doet vermoeden dat de Xbox versie meer aandacht heeft dan de pc versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

beany schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 15:10:
[...]

Volgens mij is BlueHole 1 van de meest communicerende game developers die ik ooit heb gezien :?

Ze twitteren snel/direct over server problemen, geven best wel gedetailleerde informatie over wat er komen gaat in updates (vaulting, maps, wapens, voertuigen) en zijn links en rechts in wat interviews te vinden waar ze ook best veel info geven. Deze hoeveelheid informatie zie ik bij veel andere game developers niet terug.
Naar mijn mening comminiceren ze veel.....
Maar niet goed (genoeg)..... Maar voor een Early Access titel doen ze het naar mijn idee Ok.
Alles kan beter :)

Tweet over server status lees ik niet meer.
Die zie ik tenminste 1 a 2 x per dag voorbij komen
SomerenV schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 15:26:
[...]

Als ze nu melden dat de prioriteit bij de Xbox-versie ligt, maar dat de verbeteringen uit die versie ook invloed gaan hebben op de PC-versie dan is de wereld te klein. We weten dat 1.0 er aan zit te komen en dat vind ik prima. Als je ziet hoeveel gebitch ze telkens krijgen op hun updates dan vind ik het knap dat ze nog met zoveel communicatie komen. Elke keer gezeik over cheaters, over optimalisatie, over bugs en weet ik wat nog meer.

Als ze iets melden over optimalisatie begint men te zeuren over cheaters. Als ze iets zeggen over cheaters dan begint men weer over beroerde prestaties. Als ze melden dat de servers er even uit liggen dan krijgen ze te horen dat de game vaker kapot is dan dat het werkt. Bluehole kan op dit moment niks goed doen in de ogen van veel van hun playerbase. Dat is ook wel een beetje de keerzijde van zó snel groeien qua populariteit. Opeens heb je miljoenen mensen die snel snel een perfect gepolijste game willen en verwachten dat ze even snel maatregelen tegen cheaters nemen.

Maar kijk er eens realistisch naar: in een half jaartje hebben ze gigantische stappen gezet qua bugfixes en optimalisatie. Grote kans dat er achter de schermen ook een hoop fixes door zijn gevoerd en daarnaast moesten ze opeens rekening houden met een gigantische hoeveelheid spelers, dag in en dag uit. Ze blijven communiceren, hebben besluiten genomen die ongetwijfeld niet makkelijk zijn (patches uitstellen, afstappen van het normale patch-schema) en lopen volgens mij nog vrij aardig op schema wat hun 1.0-release betreft.

Ik wacht dus rustig af tot 1.0 er is en tot die tijd probeer ik zoveel mogelijk plezier te beleven aan de game in zijn huidige staat.
Realistisch gezien is dit mijn beste spendering van 30,-
Zoveel uren plezier in gehad en er is echt verbetering doorgevoerd.
en dat voor een ea titel.

tot 1.0 zal ik ook echt niet met klaag post aankomen, ik wacht rustig af en geef ze alle voordeel van de twijfel. Heb alleen zo mijn bedenkingen over de samenwerking met Microsoft en de communicatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

Tsurany schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 15:47:
[...]

Op basis van welke tweets krijg je dan het vermoeden dat de Xbox versie prioriteit krijgt? Ik heb nog niks gezien dat mij doet vermoeden dat de Xbox versie meer aandacht heeft dan de pc versie.
ik zag eerder deze week een reddit post, met officiele tweet hierover voorbijkomen.
Ben dit op het moment aan het zoeken, maar kan het zo 1 2 3 niet vinden 8)7 8)7

wat er in de tweets stond is dat het microsoft team al performance bottlenecks heeft weten te overbruggen voor de xbox versie en dat deze overgezet worden naar de PC versie.

ook in een tweet waarin de verwachting werd geschept dat xbox versie tegelijk met PC1.0 zou uitkomen.

Nu is dat geen direct bewijs, maar dit geeft mij een vermoeden.....
Meer niet.....
Ben nog aan het zoeken naar de officiele tweets,,,, zodra ik die heb post ik die.

Maar vooralsnog heb ik uren speelplezier in PUBG en dat zit voorloping nog wel goed.
tot de 1.0 versie wacht ik zonder al te veel geklaag rustig af en kijken wat ze van mijn 30eu kunnen maken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@R.plas ah, gebakken lucht dus. Top, weten we dat ook weer.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-09 21:11
Tsurany schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 16:02:
@R.plas je posts op dit forum moeten wel juridisch sluitend zijn, anders krijg je met tsurany te maken!

en als je dan nog niet luistert, doet hij gewoon dit:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=baHCN9tvFEE]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
Tsurany schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 16:02:
Dit is wat Greene in een interview antwoordde op de vraag of de Xbox-versie invloed heeft op de PC-versie wat optimalisatie betreft: So this is one reason we decided to publish with Microsoft, as well, because they make both the platforms our game is running on. They're invaluable partners when it comes to, you know, especially with the Xbox optimisation as well, because we use Unreal which can be carried across to PC version and anything we find on PC can carry over to the Xbox version as well because we're using similar systems. This is one of the joys of working with Microsoft is that they can help us, you know, optimise both platforms and get it to the best Battle Royale we can.

En de Xbox-versie zal inderdaad gelijktijdig met de PC 1.0-versie uitkomen ergens aan het einde van dit jaar. Het grote verschil gaat zijn dat de PC wél de nieuwe desert-map krijgt rond die tijd en de Xbox nog niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
@SomerenV natuurlijk, dat is een logisch verhaal. Voer optimalisaties op platform X door en het is waarschijnlijk dat ze in redelijke mate ook voor platform Y werken. Zeker als de architectuur hetzelfde is.
Alleen de vertaling van die uitspraak naar de claim "ik heb dus een beetje het idee dat de Xbox versie op dit moment prio 1 heeft" vind ik erg ver te zoeken.

Door dit soort conclusies te trekken krijg je uiteindelijk discussies die niet meer op feiten gebaseerd zijn maar op onderbuik gevoelens, onjuistheden en aannames. En het lijkt mij dat we hier op Tweakers wel boven dat niveau willen staan? Immers als het om hardware gaat willen we ook altijd benchmarks en feiten zien, waarom op soft(ware) gebied dan niet?
gotfurrr schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 16:23:
[...]

@R.plas je posts op dit forum moeten wel juridisch sluitend zijn, anders krijg je met tsurany te maken!

en als je dan nog niet luistert, doet hij gewoon dit:

[video]
Juridisch sluitend word lastig maar enige fatsoenlijke onderbouwing is toch niet teveel gevraagd? Dergelijke conclusies trekken op basis van twee tweets lijkt mij weinig constructief en kan juist destructief werken omdat zulke argumenten altijd weer herhaald blijven worden zonder te controleren of het originele argument wel juist was.

Daarnaast was die aanrijding volgens mij onderdeel van jouw plan om een chantage middel te krijgen. Jij stuurt wel heel toevallig naar links ;)

[ Voor 44% gewijzigd door Tsurany op 10-11-2017 17:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/UrBGlLTJOmzpRSfUNm7fmlVi/full.jpg
Begint een trend te worden om niet in te checken #2 @kazzzdafke

**

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
Yep en strafste van al:

Jullie zagen mij niet lopen (enkel maar op spawn island)
Ik zag jullie wel én jullie markers
Ik ben doodgegaan door de cirkel op spawn island, maar liep gewoon lekker door tussen jullie (you finally died)
Ik heb andere mensen kunnen killen en zij mij uiteindelijk
en ik heb mee de chicken dinner kunnen eten..

Raar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

R.plas schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 15:08:
degene die weleens een cheater hebben meegemaakt : spelen jullie FPP of TPP ?

Ik zelf speel voornamelijk TPP en moet zeggen dat ik ze nog niet (merkbaar) ben tegen gekomen.
Wallhackers spotten is natuurlijk wel exreem moelijk, maar aimbotters kom ik voor alsnog niet tegen
Ik speel eigenlijk alleen FPP omdat ik die voordelen van het TPP een beetje lame vind. Je kunt dan te veel om je heen kijken en je kunt letterlijk enemies zien terwijl ze jou niet kunnen zien.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Early next week nieuwe info over de update op de test server.
Bron: https://mobile.twitter.co...status/928945899195138048

Erg matig dat dit zo lang duurt, met name door het gebrek aan communicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Tsurany schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 19:24:
Early next week nieuwe info over de update op de test server.
Bron: https://mobile.twitter.co...status/928945899195138048

Erg matig dat dit zo lang duurt, met name door het gebrek aan communicatie.
Vind ik niet. Zijn nergens verplicht om wekelijks updates te bieden. Hoeft van mij ook zeker niet. Ik hoor wel als ze wat verder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bekse schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 19:25:
[...]

Vind ik niet. Zijn nergens verplicht om wekelijks updates te bieden. Hoeft van mij ook zeker niet. Ik hoor wel als ze wat verder zijn.
Klopt, ze zijn niks verplicht. Alleen een update plannen, dan uitstellen en ruim een week niks laten horen komt ook niet goed over. Zeker niet nadat ze zo'n uitgebreid plan bekend hadden gemaakt.

Ze gingen de goede kant op maar het valt nu weer war weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Tsurany schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 19:51:
[...]

Klopt, ze zijn niks verplicht. Alleen een update plannen, dan uitstellen en ruim een week niks laten horen komt ook niet goed over. Zeker niet nadat ze zo'n uitgebreid plan bekend hadden gemaakt.

Ze gingen de goede kant op maar het valt nu weer war weg.
Als je toevoegt: "dat vind ik", dan is het prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bekse schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 00:58:
[...]

Als je toevoegt: "dat vind ik", dan is het prima :)
Sure...

[ Voor 53% gewijzigd door Tsurany op 11-11-2017 02:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
kazzzdafke schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 17:10:
Yep en strafste van al:

Jullie zagen mij niet lopen (enkel maar op spawn island)
Ik zag jullie wel én jullie markers
Ik ben doodgegaan door de cirkel op spawn island, maar liep gewoon lekker door tussen jullie (you finally died)
Ik heb andere mensen kunnen killen en zij mij uiteindelijk
en ik heb mee de chicken dinner kunnen eten..

Raar!
Hier was dus dat raar stukje...

Mijn squad ziet me niet als squad member, ik hen wel en ik ga dood, maar toch leef ik nog :)
Mijn dood gebeurt op 29 sec :)
Mijn squad ziet mijn marker dus op spawn island blijven staan..

[YouTube: https://youtu.be/1UU2G0LZ4BE]

[ Voor 7% gewijzigd door kazzzdafke op 11-11-2017 11:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

kazzzdafke schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 10:05:
[...]

Hier was dus dat raar stukje...

Mijn squad ziet me niet als squad member, ik hen wel en ik ga dood, maar toch leef ik nog :)
Mijn dood gebeurd op 29 sec :)
Mijn squad ziet mijn marker dus op spawn island blijven staan..

[video]
Aangezien @kazzzdafke dus geen naam boven zijn hoofd had was het heeeeeeeeeeeeeeeeeel verleidelijk om hem neer te knallen! Geen naam = vijand!

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
PatRamon schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 00:08:
[afbeelding]
Leuk als één van je maten vergeet in te checken bij het vliegtuig....@PuckStar :z
Vrij bekende bug. Dit gebeurt soms als je last second naar de game ALt-Tabbed, net voor het vliegtuig.
Bij mij ging het NOG verder eergisteren......Normaal gezien blijft in deze situatie je marker staan op Spawn Island, maar zit je zelf op het vliegtuig.
Ik ben echter gewoon gespawned op Spawn Island terwijl mijn maten op het vliegtuig zaten.
Ik ga het maar eens uploaden want dat heb ik nog nooit gezien. :D
R.plas schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 15:56:
[...]

ik zag eerder deze week een reddit post, met officiele tweet hierover voorbijkomen.
Ben dit op het moment aan het zoeken, maar kan het zo 1 2 3 niet vinden 8)7 8)7

wat er in de tweets stond is dat het microsoft team al performance bottlenecks heeft weten te overbruggen voor de xbox versie en dat deze overgezet worden naar de PC versie.

ook in een tweet waarin de verwachting werd geschept dat xbox versie tegelijk met PC1.0 zou uitkomen.

Nu is dat geen direct bewijs, maar dit geeft mij een vermoeden.....
Meer niet.....
Ben nog aan het zoeken naar de officiele tweets,,,, zodra ik die heb post ik die.

Maar vooralsnog heb ik uren speelplezier in PUBG en dat zit voorloping nog wel goed.
tot de 1.0 versie wacht ik zonder al te veel geklaag rustig af en kijken wat ze van mijn 30eu kunnen maken _/-\o_
1: Er werkt een volledig ander team/bedrijf aan de Xbox port
2: De Xbox developers vonden bugs/optimizaties die ook kunnen toegepast worden op de PC versie.

Ik zie eigenlijk niks verkeerd..integendeel.

[ Voor 52% gewijzigd door frackz op 11-11-2017 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMeer
  • Laatst online: 01-09 20:29
Ik weet niet of dit de goede plek is,
maar ik heb performance issues met Pubg..

Setup:

FX 6300 @4.1 Ghz
Gigabyte GTX 1060 6G
16 GB DDR3

In de game worden mijn cpu en gpu eigenlijk maar voor 50-60% gebruik terwijl mijn fps gemiddeld 40-50 bedraagt.. iets lijkt het tegen te houden, in het hoofdmenu, waar je de servers selecteert wordt er wel meer gebruik gemaakt van beide resources.

Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/gJbKVw/cpu_gpu_gebruik.png

In andere games (BF1, R6S) heb ik hier totaal geen last van en loopt alles heel vloeiend.
Zo ver ik kan inzien zijn er geen temperatuur issues waardoor het tegengehouden wordt.

Ben van een 750 ti naar 1060 gegaan omdat de fps in pubg ~40 was, maar echt veel verbeterd is het helaas nog niet.

Weet iemand een oplossing? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
RonaldMeer schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 13:53:

Setup:

FX 6300 @4.1 Ghz
Gigabyte GTX 1060 6G
16 GB DDR3

In de game worden mijn cpu en gpu eigenlijk maar voor 50-60% gebruik terwijl mijn fps gemiddeld 40-50 bedraagt.. iets lijkt het tegen te houden, in het hoofdmenu, waar je de servers selecteert wordt er wel meer gebruik gemaakt van beide resources.

[afbeelding]

In andere games (BF1, R6S) heb ik hier totaal geen last van en loopt alles heel vloeiend.
Zo ver ik kan inzien zijn er geen temperatuur issues waardoor het tegengehouden wordt.

Ben van een 750 ti naar 1060 gegaan omdat de fps in pubg ~40 was, maar echt veel verbeterd is het helaas nog niet.

Fonta in "[PC] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds"
Waarschijnlijk is er totdat ze de game optimaliseren geen oplossing.

[ Voor 3% gewijzigd door Fonta op 11-11-2017 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz

Setup:

FX 6300 @4.1 Ghz
Gigabyte GTX 1060 6G
16 GB DDR3

[afbeelding]

Op welke resolutie speel je en met welke settings?
Ik heb wel een lijst van INI commands die helpen je fps te verbeteren. Ook moet je je Nvidia instellingen even juist zetten. Kan het even dmen indien gewenst..proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMeer
1080p, alles very low behalve textures = high.

Ini commands kunnen ban opleveren toch?
Heb al wat nvidia instellingen getweakt, maar jouw settings kunnen wellicht helpen, graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
RonaldMeer schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 15:26:
1080p, alles very low behalve textures = high.

Ini commands kunnen ban opleveren toch?
Heb al wat nvidia instellingen getweakt, maar jouw settings kunnen wellicht helpen, graag!
Ini commands louter voor performance increase leveren geen ban op.
Ik zal je dadelijk doorsturen wat ik heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
frack schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 15:37:
[...]

Ik zal je dadelijk doorsturen wat ik heb.
Als het werkt, ben ik ook wel benieuwd.
Ik heb al zoveel geprobeerd, maar mijn inziens is het gewoon de game die nog geoptimaliseerd moet worden.
Proberen kan uiteraard geen kwaad though.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frackz
Fonta schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 16:18:
[...]

Als het werkt, ben ik ook wel benieuwd.
Ik heb al zoveel geprobeerd, maar mijn inziens is het gewoon de game die nog geoptimaliseerd moet worden.
Proberen kan uiteraard geen kwaad though.
Alstu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boddieh
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
Zou je deze ook met mij kunnen delen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10:40
Of misschien hier in het topic plaatsen, dan kan er over gediscussieerd worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
frack schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 15:37:
[...]

Waar zegt bluehole dat?

Tot nader order is elke aanpassing aan de ini een ban. Maar voorlopig bannen ze niet en laten ze het oogluikend toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52

Setup:

FX 6300 @4.1 Ghz
Gigabyte GTX 1060 6G
16 GB DDR3

[afbeelding]

Bekijk je CPU usage maar eens per core.
Ik denk dat zo'n oude processor 1 of meer cores volledig gebruikt, en andere weer niet waardoor je denkt dat je CPU niet volledig gebruikt word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMeer
Dat impliceert toch ook dat hij niet volledig gebruikt wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
RonaldMeer schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 18:54:
Dat impliceert toch ook dat hij niet volledig gebruikt wordt?
Nee, een game verdeelt zijn taken meestal over verschillende cores.
En als bijvoorbeeld de core die de game rendert volledig gebruikt word, dan ga je lage GPU performance zien.
Ook wel bekend als als het fenomeen "Bottleneck" :)
Dat gezegd is PUBG verre van geoptimaliseerd, maar die CPU is wel eens aan vervanging toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMeer
unfor schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 18:56:
[...]

En als bijvoorbeeld de core die de game rendert volledig gebruikt word, dan ga je lage GPU performance zien.
Dat gezegd is PUBG verre van geoptimaliseerd, maar die CPU is wel eens aan vervanging toe.
Ik zal het eens in de gaten houden, bedankt!
CPU doet het voor alle andere games die ik speel / programma's die ik draai nog prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kazzzdafke schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:50:
[...]

Waar zegt bluehole dat?

Tot nader order is elke aanpassing aan de ini een ban. Maar voorlopig bannen ze niet en laten ze het oogluikend toe.
Statement van een developer:
“Hello everyone. My name is Andro Dars, I’m the Community Manager for PUBG and I wanted to offer clarifications regarding some of your concerns expressed here.

The reason we changed the wording of the FAQ entry described in the OP, is because we think the new wording does a better job at letting you know what we expect from you and helps you know what to expect from us.

We are not out to ban you, or your friends. This is not our job. We don’t like banning our players and only use it as a last resort. The job of the PUBG Community Team is to make sure that the largest possible amount of our players are enjoying themselves, respecting other players and playing fair.

Fair play is crucial when it comes to how we look at players editing the game files. Gaining any kind of unfair advantage in PUBG is against our Rules of Conduct.

We want you to know that we constantly evaluate and review our policies to keep up with our rapidly growing game and provide the best experience for our users. Having said that, this far, the only group of people who have been banned for changing game files are those who have removed textures from the game. I sincerely hope that you all agree that removing grass, trees, buildings, etc. from the game is cheating. Cheaters get a permanent ban in our game. It is extremely rare for someone to get a permanent ban if they are not cheating. Their transgressions would have to be quite extraordinary. Those who have received a permanent ban for non-cheating offences are very few and very, VERY, far between.

While we’re on the subject, I want to reiterate that, contrary to what you may have heard online, we’ve never banned anyone for honking a horn, using Reshade, or any other strange reason. I know a lot of you are concerned about our policy of banning stream snipers and I want to reassure you that we don’t take this policy lightly. We simply don’t ban anyone for anything without conclusive evidence. This very much applies to stream sniping.

We’re always trying to find the best solutions for creating a fair environment for everyone. Our job is to uphold fun, respect for others and fair play. Please keep this in mind next time you hear that someone got banned for sneezing while playing PUBG or wearing tube socks with flip flops.”

Dus al die bangmakerij is niet zo nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Tsurany schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 20:32:
[...]

Statement van een developer:
*knip
Handig! Mogen ze hun rules ook eens updaten met dit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
Wie zei dat de AK slecht was 8)

https://streamable.com/fypwd

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Vandaag 14 potjes gespeeld waarvan 9 keer chicken dinner. Record staat op 5 chicken dinners achter elkaar, ga je wel vol van zitten. Ook flink wat kills kunnen halen met het squad, elke ronde wel een paar squads gekilled.

Dit potje was nog wel de meest spannende win:

En zelfs als je hoog in de ratings zit komt soms nog zo'n squad aan rijden:

@frack De AKM is het eerste schot loepzuiver en de opvolgende 4 schoten hebben altijd hetzelfde patroon. Daarna wordt hij eigenlijk onhandelbaar. Single shot is hij best acceptabel inderdaad, flink wat damage.

[ Voor 35% gewijzigd door Tsurany op 12-11-2017 02:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
Gisteren en eergisteren ook aardig wat kip gegeten.
Deze waren wel de stomste/blindste van de hoop denk ik :)

3 vs me only:

[YouTube: https://youtu.be/im4KT62NF00]

[ Voor 10% gewijzigd door kazzzdafke op 12-11-2017 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMeer
unfor schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 18:56:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/n7SfNb/cpu_gebruik.png

CPU gebruik per core is allemaal nagenoeg hetzelfde, niet het fenomeen wat jij beschrijft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kazzzdafke schreef op zondag 12 november 2017 @ 09:22:
Gisteren en eergisteren ook aardig wat kip gegeten.
Deze waren wel de stomste/blindste van de hoop denk ik :)

3 vs me only:

[video]
Die waren echt doof en blind :o

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mouzetc
Helemaal vanaf George naar bijna Piertown moeten lopen, kom je eindelijk aan:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ghJt6Sy3KYA]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mouzetc schreef op zondag 12 november 2017 @ 15:55:
Helemaal vanaf George naar bijna Piertown moeten lopen, kom je eindelijk aan:

[video]
_O- _O- _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Tsurany schreef op zondag 12 november 2017 @ 13:03:
[...]

Die waren echt doof en blind :o
Mag ook eens!

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/t3I10tHEWuEToaVx62LOm28t/full.png
oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fijn, kunnen ze elkaars tijd verpesten i.p.v. de hardwerkende mens (en mij) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
Dit maakt mij heel blij _/-\o_
And my teammates (mostly random people from the same community - it's like a public room of about 5000 PUBG players for you to call them to form a squad) started to complain "I rarely met hackers these days, but why when I play with you, I met hackers 9 out of 10 games in a row, WTF?"

So I think PUBG matched me with high KDA folks, which also means hackers...
Beste oplossing ook tegen hackers. Niet bannen maar bij elkaar stoppen. Misschien dat ze dan eens doorkrijgen hoe kut het is om tegen een hacker te spelen. Ook wel grappig dat een cheater het vervelend vindt om tegen andere cheaters te moeten spelen. Hoe de fuck vind je het dan oké zelf te cheaten? "Als ik het doe is het goed, maar als andere het doen is het vervelend!" Zoiets? Maar mooie oplossing dit. Ik neem aan dat ze bij PUBG ook wel op fora zitten waar hacks gedeeld worden, dus dan is het een stuk eenvoudiger maatregelen te implementeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren nog een potje pubg gedaan. met mijn extended clip uzi op iemand pal voor mijn neus leeg geschoten. elke kogel was raak gezien de bloedspetters. hij draait zich om schiet 1 kogel met zijn 1911 handgun en ik ben game over? wanneer word dit eindelijk tegengegaan ?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Verwijderd schreef op maandag 13 november 2017 @ 07:11:
gisteren nog een potje pubg gedaan. met mijn extended clip uzi op iemand pal voor mijn neus leeg geschoten. elke kogel was raak gezien de bloedspetters. hij draait zich om schiet 1 kogel met zijn 1911 handgun en ik ben game over? wanneer word dit eindelijk tegengegaan ?!?
Mja zou dat een cheat zijn of gewoon flinke lag? Waarschijnlijk had hij jou al eerder geraakt dan jij hem maar zag je alles pas later gebeuren door lag.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohnnyV76 schreef op maandag 13 november 2017 @ 08:05:
[...]

Mja zou dat een cheat zijn of gewoon flinke lag? Waarschijnlijk had hij jou al eerder geraakt dan jij hem maar zag je alles pas later gebeuren door lag.
ik schoot als eerst. tussen mij en hem zat zeker 5 tot 7 seconden. hij liep nog eerst de hoek in ik had mijn clip leeg wou herladen. hij draait op pang dood.
beetje erg lange lag niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Verwijderd schreef op maandag 13 november 2017 @ 08:12:
[...]

ik schoot als eerst. tussen mij en hem zat zeker 5 tot 7 seconden. hij liep nog eerst de hoek in ik had mijn clip leeg wou herladen. hij draait op pang dood.
beetje erg lange lag niet?
mijn theorie: op jouw scherm stond hij voor je en schoot je je clip op hem leeg, op zijn scherm was ie al de hoek om en schoot jij alles mis. Als reactie op het lawaai van het legen van een clip om de hoek draaide hij zich om en maakte een headshot. Soms werkt lag in je voordeel en soms in je nadeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Eindelijk als het zo is!
Moet wel zeggen dat ik al 2 dagen vrij ongestoord kan spelen zonder cheaters of rare zaken (op een paar potjes desync/lag na).

[ Voor 10% gewijzigd door kazzzdafke op 13-11-2017 08:18 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Aha, snapte al niets van die lange matchmaking........

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SomerenV schreef op maandag 13 november 2017 @ 01:21:
[...]

Dit maakt mij heel blij _/-\o_

[...]

Beste oplossing ook tegen hackers. Niet bannen maar bij elkaar stoppen. Misschien dat ze dan eens doorkrijgen hoe kut het is om tegen een hacker te spelen. Ook wel grappig dat een cheater het vervelend vindt om tegen andere cheaters te moeten spelen. Hoe de fuck vind je het dan oké zelf te cheaten? "Als ik het doe is het goed, maar als andere het doen is het vervelend!" Zoiets? Maar mooie oplossing dit. Ik neem aan dat ze bij PUBG ook wel op fora zitten waar hacks gedeeld worden, dus dan is het een stuk eenvoudiger maatregelen te implementeren.
Het duurt dan inderdaad weer even voor ze er achter komen en een nieuwe key aanschaffen. Zorgt voor lekker wat verwarring. Zal helaas wel van korte duur zijn.

Die theorie die je citeert dat mensen met een hoge KDR bij elkaar geplaatst worden geloof ik niet. Ik speel samen met iemand die een KDR >5 heeft en het matchen duurt nooit langer dan een paar seconden. Ik denk dat in zijn geval ook die macro herkend is en hij als cheater aangemerkt staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkware
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-09 21:18
https://www.reddit.com/r/...ew_kind_of_hack_recently/

Cheaters zijn klote maar vond dit wel grappig om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09:27
@kazzzdafke De de-sync krijg je daar dan een melding van met netwerk etc?

Een maat van me heeft het ook. Hij speelt met wifi (ja ja i know).
Maar vroeg me dus af of het door de WiFI komt of ingame zelf is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Mohahahhahahahahaha hoe grappig is dees!!???
Ik zou er niet mogen mee lachen, maar Roflol 😂😂😂😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Laatst online: 21-09 16:40
Gisteren na tijden weer een kipdiner gescoord. In duo met een vriend die nooit shooters speelde tot PUBG. :D
Natuurlijk hadden we de cirkel behoorlijk mee, op de eerste na, toen we ternauwernood uit Mylta ontsnapten en meer dood dan levend de cirkel haalden (iets te lang gevochten en geloot). Maar we hadden ook een prima uitgangspositie gekozen. Leek rond Stalber te gaan eindigen en we kozen dan maar als beginpositie het naamloze grootste clustertje huizen aan het strand ten noorden. Gelukkig vonden we snel een auto. We waren daar toevallig als eerste en konden vervolgens rustig wat cirkels afwachten nadat we het duo afknalden dat te laat was en dus vanaf het strand ons wilde pakken. Wij in het hoogste gebouw en zij op het strand. Dat leverde ons nog een mooie buit op. :P
Daarna zat elke cirkel mee en konden we rustig vanuit ons huisje de berg afkomende mensen pakken en ineens zie ik “3 left” staan.. verrek, dat zijn wij +1
Op het moment dat ik dat zeg, zegt mijn maat: Ja, ik zie hem over het strand aan komen rennen. “Bam-bam”. Chicken Dinner. _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bennnie
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-09 10:53
RonaldMeer schreef op zondag 12 november 2017 @ 11:35:
[...]
CPU gebruik per core is allemaal nagenoeg hetzelfde, niet het fenomeen wat jij beschrijft. :)
Dat er geen enkele core 100% draait betekend niet dat er geen bottleneck is. Dat komt doordat windows op een of andere manier de load verkeerd weergeeft door het over meerdere cores te verspreiden. Start maar eens een cpu stress programma met 1 thread. Je hebt op dat moment een bottleneck omdat die ene core niet zo snel is. Toch laat windows niet zien dat er 1 core volledig belast is, maar een aantal cores een beetje belast zijn.

Dat is ook wat je bij jou kunt zien in afterburner. Je cpu is wel degelijk een bottleneck. Bij mij draait de gpu gewoon op 100% in pubg(alleen niet bij starterseiland en in het vliegtuig)
Pagina: 1 ... 76 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord