Het meest kutte vind ik nog steeds de physics van 'objecten' op een map. Zelfs als je voordeel hebt raak je vaak nog iets terwijl je IRL je gun zo zou houden dat je het 'object' niet raakt. (ik ben bekend dat je je gun 'intrekt' als je er te dicht op staat, maar ook als je ver staat van een object is de bullet travel soms niet correct qua hitreg).
Voor de rest vond ik de servers afgelopen tijd echt slecht (Heb vaak 0.5 ~1 sec delay na de drop) maar vandaag waren ze lekker. Looten ging smooth, close range early wel wat desync maar viel op zich wel mee.
Voor een aantal weken (6~8) geleden was er een update dat de servers echt heel erg smooth waren voor ongeveer een week. Jammer dat ze dat niet hebben weten vast te houden. Hoop ook echt dat er een killcam komt, want soms ga ik dood door desync maar ik weet ook zeker dat ik mensen doodschiet door desync. Lijkt mij op zich wel leuk om dat 'visueel' te kunnen zien hoe het op iemand anders scherm is geweest.
Voor mijn gevoel moet je early game 'voor' de persoon schieten om hits te maken (en als ik dat doe krijg ik geen hitreg maar wel de kill, dus het lijkt wel accuraat). Ik hoop dat als de game in 1.0 status komt dat het schieten (omdat het geen hitreg game is) wat stabieler is zodat je weet waar je ongeveer moet schieten ivm bullet velocity. Het lijkt nu nog een beetje te random (maar volgens mij komt dat gewoon omdat het de gemiddelde pakt van de client-side registration, en dat vind ik voor een game die 'eSports'-ready wilt zijn wat jammerlijk.
Late-game met AWM of M24 landen de bullets gewoon precies waar je ze zou verwachten, maar als er meer dan 50+ spelers in de map zitten is het toch wat meer RNG. De game is voor mij best wel goed gebalanceerd, als ze die oneffenheden eruit krijgen (maar sinds de hitreg client-side is is dat onmogelijk) dan zou het best wel een goede eSports game zijn.
[
Voor 4% gewijzigd door
RedHat op 04-11-2017 22:48
]