[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 74 ... 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 03:52
Nope, wist ik niet.

Sinds de komst van FPP servers speel ik eigenlijk uitsluitend nog First, zowel duo als squad. Ik denk dat we op 5 games toch gemiddeld 1 keer een verdacht overlijden meemaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:22
Devler schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:14:
Nope, wist ik niet.

Sinds de komst van FPP servers speel ik eigenlijk uitsluitend nog First, zowel duo als squad. Ik denk dat we op 5 games toch gemiddeld 1 keer een verdacht overlijden meemaken.
Inderdaad, de laatste pakweg 4 weken is het echt soms frustrerend als je ziet hoe je gekilled wordt. Dat hakt in de op de stats (als je daar voor speelt) als je weer eens al 70 of 50ste gekilled wordt door een hacker, of net niet de kip binnen harkt door die hacker.

Ik kijk altijd mijn highlights achteraf als ik op report heb geklikt, zelden een foutieve report doorgegeven.

Ik merk ook, maar weet niet als het aan hackers ligt (dus macro's) of de gear bug, dat ik enorm veel met een 1 shot op mijn full lvl 2 of 3 gear geknocked/killed wordt.
Je ziet ook de full health bar in 1 keer weg gaan, wat onmogelijk is met een elke AR of SKS, Mini14, ... .

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeryz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 01:12
The.Sticky schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:53:
[...]

Hoe krijg jij het voor elkaar om de kwaliteit op YouTube zo goed te behouden? Mijn uploads worden echt een stuk minder goed dan de kwaliteit van de export zelf.
Eerlijk gezegd verander ik niets bij de upload, ik sleep hem erin en laat hem gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-09 16:34
[...]

Hoe krijg jij het voor elkaar om de kwaliteit op YouTube zo goed te behouden? Mijn uploads worden echt een stuk minder goed dan de kwaliteit van de export zelf.
Mijn gok is dat het youtube compressie algoritme heel blij is dat 75% van het scherm het hele filmpje ongeveer het zelfde is. (de boot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Devler schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:14:
Nope, wist ik niet.

En is dat ook echt een cheater of kan het ook wat anders zijn? Ik zie hier wel vaker filmpjes langs komen waarvan achteraf blijkt dat de vork toch anders in de steel zit.

Dat betekent natuurlijk niet dat cheaters niet bestaan of aanwezig zijn, echter denk ik ook dat een deel van de meldingen toch onterecht zijn.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Tsurany schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:56:
[...]

En is dat ook echt een cheater of kan het ook wat anders zijn? Ik zie hier wel vaker filmpjes langs komen waarvan achteraf blijkt dat de vork toch anders in de steel zit.

Dat betekent natuurlijk niet dat cheaters niet bestaan of aanwezig zijn, echter denk ik ook dat een deel van de meldingen toch onterecht zijn.
Dev speelt meestal met mij. En wat we tegenkomen wanneer we op report klikken:

- godmode (dus beide meer hitpoints dan de kill points, en ze gaan niet dood en lijken ook geen schrik te hebben om dood te gaan)
- 1 shot gekilled worden met + lvl 2 gear (zoals ik in vorige post zei)
- snap shots, dus andere kant uitkijken en ons snappen 360° in het rond
- ergens verdoken zitten, geen movement maken, en enemy weet je exact te pinpointen om de hoek vooraleer jij nog maar je vinger hebt kunnen bewegen

We zullen anders eens voorbeeldfilmpjes maken, maar ik denk dat je nu toch wel al weet dat ik ook al heel wat uren in de game heb (+700uur) en ik dit echt wel de laatste maand vooral mee maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
Tsurany, zodra er twijfel is report ik eigenlijk niet. Zelfs als het er dik op ligt durf ik niet altijd rapporteren want ik zou het maar eens mis kunnen hebben.
Wanneer we echter gezamenlijk, in duo, +50 hitpoints hebben en wel slechts op 1 tegenstander aan het knallen waren en deze op zijn dooie gemak binnenkomt en zo goed als instant kills maakt denk ik dat je wel begrijpt dat we dit op zijn minst als verdacht beschouwen.
Idem voor wanneer we door een UMP direct na elkaar neergaan door iemand die in de wijde omgeving niet te zien is en diezelfde persoon nadien nog 3 HS kills maakt binnen de minuut.

Ik beweer echt niet dat de enige manier waarop we verliezen door hackers is, meermaals lachen/huilen we achteraf op welke onnozele manier we weer genekt zijn of we weeral naast de WWCD grijpen. De laatste tijd valt het op dat we net wat meer exploiters tegen komen dan voorheen. In vaste duo's en squads weet je best wel wat die andere persoon kan en wat je mag verwachten van een tegenstander met occasioneel een onverwachte uitkomst.

Er zullen ook gelegenheden zijn waarbij het lijkt dat wij wat aan het exploiten zijn, nadat we een squad wipe hebben uitgevoerd zonder ook maar 1 dmg te nemen of iemand nekken vanuit een onverwachte hoek. Hoort bij het spel en dat is wat het net zo leuk maakt.Alleen zal bluehole hier dringend wat orde op zaken moeten stellen vooraleer het spel hieraan te onder gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@kazzzdafke het kan best zijn dat er ook echt wat geks gebeurt. Maar er zijn ook veel spelers die, zodra ze horen dat er cheaters zijn, alles wat ze niet begrijpen maar gelijk ophangen aan cheaters.

Het blijft wel belangrijk om daar kritisch op te zijn, zeker als mensen soms publiekelijk voor cheater worden uitgemaakt terwijl dat achteraf niet blijkt te kloppen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
kazzzdafke schreef op donderdag 2 november 2017 @ 12:00:
[...]
Dev speelt meestal met mij. En wat we tegenkomen wanneer we op report klikken:

- godmode (dus beide meer hitpoints dan de kill points, en ze gaan niet dood en lijken ook geen schrik te hebben om dood te gaan)
- 1 shot gekilled worden met + lvl 2 gear (zoals ik in vorige post zei)
- snap shots, dus andere kant uitkijken en ons snappen 360° in het rond
- ergens verdoken zitten, geen movement maken, en enemy weet je exact te pinpointen om de hoek vooraleer jij nog maar je vinger hebt kunnen bewegen

We zullen anders eens voorbeeldfilmpjes maken, maar ik denk dat je nu toch wel al weet dat ik ook al heel wat uren in de game heb (+700uur) en ik dit echt wel de laatste maand vooral mee maak.
Laatste weken is het idd wel erg veel raak met de cheaters,
Valt ook heel erg op, veel Macro's bv SKS als automatic.
Na het verdachte puntje van de cheater kijk ik mijn beelden ook terug, en wordt het gewoon bevestigd dat men cheat.

Maarja wat doe je er tegen, wordt er 1 geband komen er 2 voor terug.

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
Lichtere noot:

Als je teammate een nade vasthoudt, best hiermee rekening houden als hij neergaat :-)

En een moment waarbij het kan lijken dat ik aan het exploiten ben, meer richting einde van het filmpje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blokmeister
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:44
Tsurany schreef op donderdag 2 november 2017 @ 12:12:
@kazzzdafke het kan best zijn dat er ook echt wat geks gebeurt. Maar er zijn ook veel spelers die, zodra ze horen dat er cheaters zijn, alles wat ze niet begrijpen maar gelijk ophangen aan cheaters.

Het blijft wel belangrijk om daar kritisch op te zijn, zeker als mensen soms publiekelijk voor cheater worden uitgemaakt terwijl dat achteraf niet blijkt te kloppen.
Amen.

Ik trek het persoonlijk echt slecht als mensen direct de schuld gaan geven aan cheaters als ze ineens knocked out zijn door een schutter die ze niet gezien hebben. Ik heb ook Overwatch gespeeld met iemand die vaak mensen reportte als er iets gebeurde dat ertoe leidde dat wij het potje verloren. Zijn smoes was dan altijd "Blizzard moet maar kijken of het wel of geen cheaten was". Dat zorgt alleen maar voor een verdunning van het aantal terechte meldingen, en maakt het daarmee moeilijker om echte cheaters op te sporen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
[...]

Deze video:

Heb ik met deze settings gerenderd in Premiere Pro CC: YouTube: ✅ Best Export and Render Settings for Adobe Premiere Pro CC 2017
Daarnaast is deze vid ook wel handig: YouTube: How To Export HD Video in Premiere Pro CC for YouTube, Vimeo, & ...

[ Voor 19% gewijzigd door Fonta op 02-11-2017 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-09 15:06
Tsurany schreef op donderdag 2 november 2017 @ 12:12:

Jij merkt toch ook vast wel dat het meer en meer gedaan wordt? Ik had er in het begin helemaal geen last van. Verdacht ook eigenlijk nooit iemand, maar de laatste maand ligt het er zó dik bovenop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:11
rdlfcuboy schreef op donderdag 2 november 2017 @ 12:27:
[...]

Jij merkt toch ook vast wel dat het meer en meer gedaan wordt? Ik had er in het begin helemaal geen last van. Verdacht ook eigenlijk nooit iemand, maar de laatste maand ligt het er zó dik bovenop.
ik kom weinig echt duidelijke cheaters tegen in fpp (laatste weken/maanden geen 1), daarmee wil ik niet zeggen dat ze er niet zijn hoor.

de netcode/desync is zo slecht dat ik geen onderscheid kan maken tussen een goede hacker en een goede speler. met goede hacker bedoel ik iemand die het goed weet te verbergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-09 14:13

Pablo

Rito pls

ik speel elke avond wel 3 of 4 potjes op TPP.
werk bijzonder weinig van hackers... zo nu en dan een speedhacker, maar weinig last van aim of wallhackers.

ja soms zijn ze obvious, maar 9 van de 10 keer is het allemaal mooi te verklaren.
En als niet te verklaren valt is het niet perse een cheater / hacker....

dit neemt niet weg dat ze er niet zijn.
Lees ontiegelijk veel over hackers de laatste tijd, maar ik heb het idee dat ik ze niet tegen kom :)
Zal het met TPP en FPP te maken hebben ?

[ Voor 22% gewijzigd door Pablo op 02-11-2017 12:36 ]

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
gotfurrr schreef op donderdag 2 november 2017 @ 12:33:
[...]

ik kom weinig echt duidelijke cheaters tegen in fpp (laatste weken/maanden geen 1), daarmee wil ik niet zeggen dat ze er niet zijn hoor.

de netcode/desync is zo slecht dat ik geen onderscheid kan maken tussen een goede hacker en een goede speler. met goede hacker bedoel ik iemand die het goed weet te verbergen.
Ik speel alleen 3p dus misschien liggen de verhoudingen dan anders, maar ze doen bij mij weinig moeite om het verborgen te houden. verschillende mensen zien vliegen over de map. gisteravond was er iemand die in 2 seconden ons compleet uitgeruste squad neerlegde met headshots met de AKM. dat was gewoon 100% een cheater want we waren allemaal redelijk spread out. Daarvoor zulke leuke dingen meegemaakt in potjes (iemand die van het dak recht voor de auto springt etc) en zo hard moeten lachen, dan verpest zo'n cheater in het laatste potje wel echt weer de sfeer van de avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-09 15:37
Er zitten heel wat cheaters in het spel. Waarschijnlijk zit er in elke game iemand die cheat (1%).
Dit kan vanalles zijn: Anti recoil macro's, speedhack (velen gebruiken het enkel om te looten!), aimbot, wallhack. Ik denk dat de Anti recoil en wallhack of esp veel gebruikt wordt.

Ook een beetje triest natuurlijk dat je door 3 simpele INI commands zowel de bomen, het gras, als stenen volledig kan uitschakelen.. In solo zal dit waarschijnlijk geen voordeel opleveren, maar in duo of squads wel.

/Edit: Ik heb wel het vermoeden dat het op de US servers een veel groter probleem is.

[ Voor 17% gewijzigd door frackz op 02-11-2017 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rdlfcuboy schreef op donderdag 2 november 2017 @ 12:27:
[...]

Die video van laatst was de enige keer in maanden. Ik hoor wel dat er veel meer cheaters zijn, ik weet enkel niet of alle gevallen juist zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRTNbos
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-09 11:26
Je kunt toch alleen een report uitbrengen op de persoon die jou killed, en niet op een random persoon die je iets illegaals ziet doen?

Ik heb nm wel speedhacks gezien (in een autofill 4p squad), maar zag zo snel geen mogelijkheid om dit te reporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
MRTNbos schreef op donderdag 2 november 2017 @ 12:57:
Je kunt toch alleen een report uitbrengen op de persoon die jou killed, en niet op een random persoon die je iets illegaals ziet doen?

Ik heb nm wel speedhacks gezien (in een autofill 4p squad), maar zag zo snel geen mogelijkheid om dit te reporten.
Topic aanmaken op het officiele forum met video bewijs erbij.

https://forums.playbattle...porting-a-cheater-hacker/

Al meerdere mensen aangegeven!

[ Voor 51% gewijzigd door Whiteflashh op 02-11-2017 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
ik krijg 1080p op youtube gewoon niet goed, vooral gras zonder AA heeft YT moeite mee. zie bijvoorbeeld dit (geupload 50k bitrate):

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=bjINItE9qc0&feature=youtu.be]

de enige optie die bij mij werkt is om 1080p in 4k te renderen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fonta
gotfurrr schreef op donderdag 2 november 2017 @ 13:00:
[...]

de enige optie die bij mij werkt is om 1080p in 4k te renderen :+
Haha ja, dat is niet echt een oplossing natuurlijk.
Dit zijn mijn ingame settings: https://i.imgur.com/whrmQlY.png en niet zo heel lang geleden: https://i.imgur.com/KgYt6fu.png
Recorden doe ik met shadowplay op maximale kwaliteit.
Verder heb ik als opstart opties: "-USEALLAVAILABLECORES -malloc=system", maar ik heb niet het idee dat die iets doen.

Mogelijk dat AA inderdaad wat uitmaakt in het uiteindelijke resultaat, maar persoonlijk heb ik meer het idee dat wat je upload naar YT meer uitmaakt. Je wilt het eigenlijk uploaden waarbij de bitrate al dusdanig is dat YT er niet te veel meer vanaf snoept. Renderen in hele hoge bitrate maakt wat dat betreft dan ook niet uit.
Dan gaat YT het juist compressen en mogelijk dus precies dat weghalen wat jij niet wilt.

[ Voor 4% gewijzigd door Fonta op 02-11-2017 13:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Geen update op de test server deze week!

Bron: https://mobile.twitter.co...status/926033023484792832

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokmeister
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:44
Ik weet niet of het hier echt 100% on-topic is, maar here goes:

Sinds kort ben ik begonnen met een Youtube Let's Play series van PUBG Squad. Ik speel dan met twee tot drie andere Nederlanders, veel van tweakers een paar potjes PUBG, snij die in afleveringen en publiceer die op YT. Het lijkt mij heel tof om dit te doen in samenwerking met andere tweakers die ook bezig zijn, of willen beginnen met een Let's Play series van PUBG. Het gaat mij meer om de interactie tussen de spelers dan supergoed zijn in het spel zelf. Wel elke keer proberen kip te halen, maar de lol halen uit lekker met z'n vieren zitten gamen.

Dus bij deze: lijkt het je wat om dit te doen, reageer of stuur me een PM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
Tsurany schreef op donderdag 2 november 2017 @ 12:52:
[...]

Die video van laatst was de enige keer in maanden. Ik hoor wel dat er veel meer cheaters zijn, ik weet enkel niet of alle gevallen juist zijn.
Oordeel zelf.
Dit gebeurde gister bij ons.
Zijn er zelfs 2.

https://plays.tv/video/59...551c8/hacking-little-kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
check die gast zn stats, eerste indruk is ok : 2.85kd en avg dmg 307.

maar dan zn recente stats (15 matches) :+

7.78kd en 4.1k :o :o :o :o avg dmg _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
gotfurrr schreef op donderdag 2 november 2017 @ 13:47:
[...]

check die gast zn stats, eerste indruk is ok : 2.85kd en avg dmg 307.

maar dan zn recente stats (15 matches) :+

7.78kd en 4.1k :o :o :o :o avg dmg _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Ja echt he. Die zijn gewoon ergens online een programmatje tegen gekomen om hun stats te boosten. Hopelijk krijgen ze snel een ban.

Waar ze me ook raken, precies in het midden boven op me kop haha. Lekker onopvallend.

[ Voor 8% gewijzigd door Whiteflashh op 02-11-2017 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:59
Zodra de 3d replay functie werkende is in PUBG wordt het ook vele malen makkelijker om cheaters te vinden en bannen. Aangezien je dan waarschijnlijk in een free-look modus oid kan zien waar mensen zitten en hoe ze op je schieten.
Daarnaast lijkt me die 3d functie geweldig om ipv shadowplay momenten te gebruiken in compilaties :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bloodhoundje schreef op donderdag 2 november 2017 @ 14:01:
Zodra de 3d replay functie werkende is in PUBG wordt het ook vele malen makkelijker om cheaters te vinden en bannen. Aangezien je dan waarschijnlijk in een free-look modus oid kan zien waar mensen zitten en hoe ze op je schieten.
Daarnaast lijkt me die 3d functie geweldig om ipv shadowplay momenten te gebruiken in compilaties :D.
Ze bannen vele duizenden spelers per dag, dat wil je niet handmatig via 3D replays uit moeten gaan zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:59
Tsurany schreef op donderdag 2 november 2017 @ 14:19:
[...]

Ze bannen vele duizenden spelers per dag, dat wil je niet handmatig via 3D replays uit moeten gaan zoeken.
Zij niet, de spelers wel. Dit levert de mogelijkheid voor spelers om met beeldmateriaal ondersteunt aan te tonen dat iemand aan het cheaten was. Daarna kan dit worden gereviewed door een klein team dat hiervoor aanwezig is bij Bluehole entertainment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frackz
Tsurany schreef op donderdag 2 november 2017 @ 14:19:
[...]

Systeem werkt toch relatief goed in CSGO?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-09 13:28

Dreanor

Joene

Elke vorm van replay is welkom, zelfs die 2D variant. Want mijn ervaring is dat je vaak iemand spot die ergens achter een gebouw/heuvel verdwijnt, zijn beweging inschat en aan de andere kant van het pand je scope houdt en de persoon afschiet zodra hij het hoekje om komt.

Als je de ontvanger van de kogels bent denk je misschien, hoe kan hij weten dat ik precies hier kom! En dan zie je de review en merk je dat je al voor langere tijd gevolgd werd. :P

Daarom vind ik het vaak ook heel lastig om te zeggen dat iemand cheat, soms hadden ze je al langer op de korrel of luisterden ze beter naar jou voetstappen om maar iets te noemen.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06:18
En soms heb je ook plain mazzel. Ik gooide in de laatste cirkel een granaat op goed geluk.. en boem, kill. Die gast zal ook gedacht hebben.. hoedan? Complete speelgedrag is dan wel fijn om terug te zien :)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Kan iemand effe verduidelijken...

Om in duo en squad iemand te killen heb je 15 hitpoints nodig = correct?
Solo = 20 hitpoints voor kill

Dit alles natuurlijk zonder dat de andere persoon kan healen ondertussen en hij FULL health heeft.

En extra lvl 2 of 3 gear doet daar geen benodigde Hit Points bij, dus lvl 2 helm en vest is dus niet gelijk aan 22 hitpoints voor een kill = correct?

Want net weer dus eentje geschoten, 17 Hit Points in 1 burst van de UZI, maar geen kill :(

[ Voor 4% gewijzigd door kazzzdafke op 02-11-2017 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@kazzzdafke waarom denk je dat hitpoints verschillen per gamemode? Je krijgt 1 hitpoint per 5 damage ongeacht gamemode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Tsurany schreef op donderdag 2 november 2017 @ 18:05:
@kazzzdafke waarom denk je dat hitpoints verschillen per gamemode? Je krijgt 1 hitpoint per 5 damage ongeacht gamemode.
Omdat je 20 hitpoints nodig hebt in solo.
Speel een solo, kill er eentje in het begin en je zal zien dat er 20 hitpoints staat tov 15 in duo en Squad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kazzzdafke schreef op donderdag 2 november 2017 @ 18:42:
[...]

Omdat je 20 hitpoints nodig hebt in solo.
Speel een solo, kill er eentje in het begin en je zal zien dat er 20 hitpoints staat tov 15 in duo en Squad.
Het is in duo en squad ook 20.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:03
Tsurany schreef op donderdag 2 november 2017 @ 19:12:
[...]

Het is in duo en squad ook 20.
Nee, 15 zoals hierboven genoemd, tenzij dat zeer recent is gewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
floriz87 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 20:15:
[...]

Nee, 15 zoals hierboven genoemd, tenzij dat zeer recent is gewijzigd.
Ook prima, dan blijft @kazzzdafke zich gewoon elke keer weer verbazen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
volgens mij is het ook gewoon 20 in duo en squads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor zover ik weet (en heb ondervonden) is het 20 in solo en 15 in duo (squad speel ik niet echt, dus geen idee). De damage die je nodig hebt is evenveel, maar je krijgt minder punten in die game modes. Dacht dat dat wel een algemeen feit was.

Of ze hebben het ergens in een patch veranderd, maar een tijdje terug was dit zeker het geval.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2017 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Hmmmmm kill points en hit points staan niet in verhouding met elkaar en de verschillende modi.

Dus in elke game is een kill 20 hitpoints, maar in solo krijg je voor een kill 20 kill points, in duo 15 en in Squad 10 kill points?

Verandert eigenlijk niets aan de enemies die ik reported heb met + 30 hitpoints en geen kill :)

[ Voor 17% gewijzigd door kazzzdafke op 03-11-2017 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan begrijp je denk ik wel waarom ik berichten hier toch met een korreltje zout neem? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
Het zou je nog meer sieren om dan ook een volledig correct antwoord te geven ipv halve balonnetjes op te laten..? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:12
(jarig!)
Ik dacht ook altijd 20 HP, maar na een Google actie begrijp ik de verwarring wel. Ik kom zoveel posts / pagina's tegen die 20/15/10 zeggen dat het bijna aannemelijk is.

In de praktijk is het (bij mij iig) altijd gewoon 20 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kazzzdafke schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:47:
Het zou je nog meer sieren om dan ook een volledig correct antwoord te geven ipv halve balonnetjes op te laten..? :)
Zie hier: Tsurany in "[PC] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
Even een aanname van mij.

Krijg je (vaak?) de kill(s) niet/bijna altijd bij die 15 hitpoints (in duo en squads want dan ben je vaak niet alleen die ergens op schiet)? Dan zijn dus niet alle hits van "jou" maar heb je wel de meeste (75%) damage gedaan.

EDIT: De bovenstaande tekst wat duidelijker proberen te maken.

[ Voor 32% gewijzigd door NINjak op 03-11-2017 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Dat is een half begin.

Als je daaraan toegevoegd had dat de Hit POINTS per gamemode wel verschillen, was het volledig geweest en had je een kus van de juffrouw gehad en bank vooruit gemogen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kazzzdafke schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:36:
[...]

Dat is een half begin.

Als je daaraan toegevoegd had dat de Hit POINTS per gamemode wel verschillen, was het volledig geweest en had je een kus van de juffrouw gehad en bank vooruit gemogen! :)
Nogmaals:
Hit points is 1 punt per 5 damage ongeacht gamemode.
Kill points verschillen per game mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:30

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Tsurany schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:33:
[...]

Nogmaals:
Hit points is 1 punt per 5 damage ongeacht gamemode.
Kill points verschillen per game mode.
Dus in de praktijk komt het er op neer dat je minder snel dood gaat in Solo dan in Squads/Duo's?

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:50
Nee, maar volgens mij worden hier HP en KP een beetje door elkaar gehaald of het is niet helemaal duidelijk wat wat is.

Als ik het goed begrijp:
Hit points: het leven wat je hebt
Kill points: het aantal punten wat je aan het eind krijgt voor een kill. En dat verschilt natuurlijk per modi, omdat je alleen, met zijn 2en of 3/4en bent.

Ik let eigenlijk nooit op hoe de puntenverdeling is bij mij op het eind. Misschien ook eens wat meer doen :P

[ Voor 14% gewijzigd door Zeara op 03-11-2017 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivve
  • Registratie: Februari 2016
  • Niet online
Zeara schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:40:
Nee, maar volgens mij worden hier HP en KP een beetje door elkaar gehaald of het is niet helemaal duidelijk wat wat is.

Als ik het goed begrijp:
Hit points: het leven wat je hebt
Kill points: het aantal punten wat je aan het eind krijgt voor een kill. En dat verschilt natuurlijk per modi, omdat je alleen, met zijn 2en of 3/4en bent.

Ik let eigenlijk nooit op hoe de puntenverdeling is bij mij op het eind. Misschien ook eens wat meer doen :P
Bedankt voor de verduidelijking.
Verwarring komt dus vooral door de naam. Ze hebben beide 'points' als postfix, maar dit heeft in beide een hele andere betekenis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Flimovic schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:38:
[...]

Dus in de praktijk komt het er op neer dat je minder snel dood gaat in Solo dan in Squads/Duo's?
Nee, het verschilt niet per gamemode.

Een character heeft 100 health points in elke gamemode. Voor elke 5 damage die je doet aan een character z'n health points krijg je 1 hit point, ongeacht gamemode.

Daarnaast heb je kill points, dit is puur een X aantal punten voor elke keer dat jij een kill krijgt. Dit verschilt per gamemode.

Let op: health points is dus wat anders dan hit points!

[ Voor 5% gewijzigd door Tsurany op 03-11-2017 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:30

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Tsurany schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:53:
[...]

Een character heeft 100 health points in elke gamemode. Voor elke 5 damage die je doet aan een character z'n health points krijg je 1 hit point, ongeacht gamemode.

Daarnaast heb je kill points, dit is puur een X aantal punten voor elke keer dat jij een kill krijgt. Dit verschilt per gamemode.
Ah zo, dus t aantal punten dat je krijgt verschilt per game mode. Thx!

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Flimovic schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:54:
[...]

Ah zo, dus t aantal punten dat je krijgt verschilt per game mode. Thx!
Maar enkel voor kill points en ranking, niet voor hit points!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-09 13:22
Het lijkt me vrij logisch dat hitpoints per game niet verschillen. Zou wel grappig zijn dat we in duo's maar 75hp zouden hebben toch >.< Dat mensen zich ook zo fixeren op die hitpoints of killpoints endgame, heb daar echt letterlijk nog nooit naar gekeken.

Je killed iemand of je killed iemand niet omdat je hem te weinig hebt geschoten. Keep it simple ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
jantje 2 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:58:
Het lijkt me vrij logisch dat hitpoints per game niet verschillen. Zou wel grappig zijn dat we in duo's maar 75hp zouden hebben toch >.< Dat mensen zich ook zo fixeren op die hitpoints of killpoints endgame, heb daar echt letterlijk nog nooit naar gekeken.

Je killed iemand of je killed iemand niet omdat je hem te weinig hebt geschoten. Keep it simple ^^
hitpoints vind ik wel leuk om te weten, omdat je dan weet hoeveel damage je hebt geschoten in de game. meestal ragequit ik te snel naar lobby trouwens om het uberhaupt te kunnen zien. O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fonta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
gotfurrr schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 11:02:
[...]

hitpoints vind ik wel leuk om te weten, omdat je dan weet hoeveel damage je hebt geschoten in de game. meestal ragequit ik te snel naar lobby trouwens om het uberhaupt te kunnen zien. O-)
Ja precies haha, ik exit altijd voor dat ik het gezien hebt. Kijk me average damage wel op PUBG.me.
Is toch net wat uitgebreider. Jammer dat die stats niet inzichtelijk zijn in je normale stats ingame.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Players,

First of all, we would like to sincerely apologize for the inconvenience caused by the cheaters and we are sorry that you have not been able to enjoy PUBG in a safe and fair environment. Our development team is doing their best to detect and ban those who use cheats in a more proactive manner. We are aware that we still have much to do. We will use all available resources to combat cheaters and foster a safe and fair in-game environment. We will also continue to take actions against those who develop and distribute cheats.

As we announced before, we are in the process of adopting new tools to detect and verify users with unusual gameplay patterns and today, we will be rolling out additional measures. We will continue to permanently ban those who are using cheats. When unusual gameplay patterns are detected from an account, that account will be temporarily suspended and investigated.

Although we hope to bring about a safe and fair environment in PUBG as soon as possible, our battle against cheaters will not end overnight. We will continue our research and development to establish a better system for combatting cheaters. We will take stronger actions to find and ban cheaters, while at the same time taking good care to not harm innocent players. Next week, we will be deploying yet another patch related to cheat detection.

Again, we would like to assure you that we will continue our efforts to shape a healthy environment in PUBG. Your feedback is crucial for us in banning cheaters and combatting the use of cheats. We will be listening to your feedback as we continue to build our anticheat system and adopt new measures.

Thank you.
The PUBG Development and Community Team

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
De link:

EINDELIJK, dus toch ECHT een issue met cheaters...

http://steamcommunity.com...etail/1460716951668332616

[ Voor 16% gewijzigd door kazzzdafke op 03-11-2017 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
Bedankt voor de link, mooi dat ze er echt mee bezig zijn maar nu hopen dat het ook gaat helpen. Er zijn meer developers geweest die cheaters gingen aanpakken maar daar "niet helemaal" of was het nou "helemaal niet" in geslaagd zijn.

Als je een goeie cheat heb, het slim speelt kan je, zeker met de extra info die je krijgt, spelen en winnen zonder dat iemand het echt kan zien/bewijzen.

Dan heb je ook nog de private cheats die maar door enkele gebruikt worden... Wie o wie zal daar het geld voor uit kunnen/willen geven :+
There are four private hacks I know of at the moment. One I know for sure that works (Chinese one), the other three I haven't seen scam reports but are hella private. One of which is like 700Euros first month (aimbot/esp), other is around 190euro/m (esp only), and final one has everything (500 pounds/m).
Volgens mij had ik pas iets (op youtube) in een compo gezien wat zeer verdacht was. Je zag dat iemand net even te goed (meerdere keren) naar "iets" keek wat hij niet zou kunnen zien en in de richting waar echt niemand was weer snel van weg keek.

[ Voor 37% gewijzigd door NINjak op 03-11-2017 13:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
PUBG the waiting game :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/dDj0kalyF3kkHWdVx5KNsydf/full.png

Mooie schuiplaats centraal in de cirkel (en is was heel laat om er te geraken)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ttOnZbVQiX0ZOqAx5TYnOPnD/full.png

Volgende cirkel valt ook goed .

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/g18WjlB9ZKpxLUuNCbKKYr6s/full.png

Hehehe

6 minuten later

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/dVW0OdOGlE7BBFu1apzO332L/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 10:00
Het loopt de spuigaten uit met cheaters.... speedhacks/aimbots het is om de paar potjes weer raak.

squad/3p/euro server is echt aardig verziekt atm. Ik hoop echt dat de extra measurements het aantal stuk naar beneden wordt geschroeft. Anders pak ik de game wel op als de console release is.

Daar heb je over het algemeen aanzienlijk minder hackers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

P-Nut schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 14:31:
Het loopt de spuigaten uit met cheaters.... speedhacks/aimbots het is om de paar potjes weer raak.

squad/3p/euro server is echt aardig verziekt atm. Ik hoop echt dat de extra measurements het aantal stuk naar beneden wordt geschroeft. Anders pak ik de game wel op als de console release is.

Daar heb je over het algemeen aanzienlijk minder hackers.
of je laat de game gewoon even links liggen; heb m paar weken niet gespeeld vanwege dit drama. misschien dat m voor console ga halen zoals jij ook aangeeft; dan geen hackers/cheaters

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
himlims_ schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 14:34:
[...]

of je laat de game gewoon even links liggen; heb m paar weken niet gespeeld vanwege dit drama. misschien dat m voor console ga halen zoals jij ook aangeeft; dan geen hackers/cheaters
Dan zeker een fps met een controller spelen.... gadver geen denken aan 8)
Moet ook zeggen dat ik al heel lang geen consoles meer koop. De xbox was de laatste, al heb ik het voor Horizon Zero Dawn nog overwogen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

NINjak schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 14:38:
[...]

Dan zeker een fps met een controller spelen.... gadver geen denken aan 8)
Moet ook zeggen dat ik al heel lang geen consoles meer koop. De xbox was de laatste, al heb ik het voor Horizon Zero Dawn nog overwogen. :+
altijd pc gespeeld, uitstapje naar console maar vanwege FPS terug naar pc (maart dit jaar). Nu, goed en wel halfjaar later, ga ik weer console spelen; liever auto/kut-aim, dan hackers ....

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Tsurany schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:53:
[...]

Let op: health points is dus wat anders dan hit points!
Je legt het goed uit ! Ik denk dat de verwarring vooral zit bij veel gamers die bekend zijn met wat oudere games. Want vroeger werd de term "Hit Points" gebruikt in de context "HP = Hit Points = Health" in zowat alle games die met een numerieke healthbar werken. Dus 100HP was 5x zoveel Health als 20HP en dat betekende dat je ongeveer 5x zoveel damage kon vangen

Maar in PUBG is het dus niet Hit Points "how many POINTS you can get HIT before dying", maar "how many bonus POINTS you have gotten by HITting people for 10 damage a point".
Dus je schiet op twee gasten en doet ze samengeteld 113 damage, dan krijg je 11 22 Hit Points.

Toen de community in Diablo 3 "HP" ging gebruiken voor "Health Potions" was ik ook niet meteen mee :X

Wikipedia: Health (gaming)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflzor
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 12:30
Phuncz schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 15:04:
[...]

Je legt het goed uit ! Ik denk dat de verwarring vooral zit bij veel gamers die bekend zijn met wat oudere games. Want vroeger werd de term "Hit Points" gebruikt in de context "HP = Hit Points = Health" in zowat alle games die met een numerieke healthbar werken. Dus 100HP was 5x zoveel Health als 20HP en dat betekende dat je ongeveer 5x zoveel damage kon vangen

Maar in PUBG is het dus niet Hit Points "how many POINTS you can get HIT before dying", maar "how many bonus POINTS you have gotten by HITting people for 10 damage a point".
Dus je schiet op twee gasten en doet ze samengeteld 113 damage, dan krijg je 11 Hit Points.

Toen de community in Diablo 3 "HP" ging gebruiken voor "Health Potions" was ik ook niet meteen mee :X

Wikipedia: Health (gaming)
Het is niet 'for 10 damage a point' maar 'for 5 damage a point', dus in dit verhaal (113 damage) zou het uitkomen op 22 hit points.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand nog z'n Gamescom crates bewaard? Dingen zijn nu alweer 7 euro waard, gaat lekker. Zit te twijfelen of ik ze niet moet verkopen, heb er nog 5 liggen dus dat is even de game terug verdienen :+

Al heb ik de game ondertussen al vijf keer terugverdiend... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
NINjak schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 13:08:
[...]

Bedankt voor de link, mooi dat ze er echt mee bezig zijn maar nu hopen dat het ook gaat helpen. Er zijn meer developers geweest die cheaters gingen aanpakken maar daar "niet helemaal" of was het nou "helemaal niet" in geslaagd zijn.

Als je een goeie cheat heb, het slim speelt kan je, zeker met de extra info die je krijgt, spelen en winnen zonder dat iemand het echt kan zien/bewijzen.

Dan heb je ook nog de private cheats die maar door enkele gebruikt worden... Wie o wie zal daar het geld voor uit kunnen/willen geven :+

[...]

Volgens mij had ik pas iets (op youtube) in een compo gezien wat zeer verdacht was. Je zag dat iemand net even te goed (meerdere keren) naar "iets" keek wat hij niet zou kunnen zien en in de richting waar echt niemand was weer snel van weg keek.
csgo vind ik wel een mooi voorbeeld, voor veel dingen O-) maar ook hoe daar het hacking probleem is opgepakt.

het enige wat daar echt heeft geholpen is imho ESEA. dat betekende een 3d party anti cheat tool met eigen (goede) servers waar je geloof ik iets van 7 euro per maand voor betaalde.

Zelf zou ik net zoals ik bij CSGO deed best extra willen betalen voor een service waarbij je het volgende krijgt:
1. goede tickrate servers
2. een hele goede AC
3. uitgebreide statistieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghighoegha
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-09 11:09
Tsurany schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 15:16:
Iemand nog z'n Gamescom crates bewaard? Dingen zijn nu alweer 7 euro waard, gaat lekker. Zit te twijfelen of ik ze niet moet verkopen, heb er nog 5 liggen dus dat is even de game terug verdienen :+

Heb er ook nog 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
gotfurrr schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 15:17:
[...]

csgo vind ik wel een mooi voorbeeld, voor veel dingen O-) maar ook hoe daar het hacking probleem is opgepakt.

het enige wat daar echt heeft geholpen is imho ESEA. dat betekende een 3d party anti cheat tool met eigen (goede) servers waar je geloof ik iets van 7 euro per maand voor betaalde.

Zelf zou ik net zoals ik bij CSGO deed best extra willen betalen voor een service waarbij je het volgende krijgt:
1. goede tickrate servers
2. een hele goede AC
3. uitgebreide statistieken
Extra betalen vind ik persoonlijk to much, ik ga niet betalen voor een service die standaard aangeboden moet worden in de game om de problemen die er standaard zijn te omzeilen. Als iedereen dat gaat doen dan wordt het een dure business al dat gamen. Doe dan een verifictie ed. als je op betere servers willen spelen om het cheatende gespuis buiten de deur te houden, dat zou nog enigszins fair zijn.

Ohh en statistieken zouden we natuurlijk nooit voor moeten betalen, bij RPG's kom je dat ook wel eens tegen maar come on... money grab 2.0 :+

[ Voor 6% gewijzigd door jantje 2 op 03-11-2017 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
jantje 2 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 15:48:
[...]

Extra betalen vind ik persoonlijk to much, ik ga niet betalen voor een service die standaard aangeboden moet worden in de game om de problemen die er standaard zijn te omzeilen. Als iedereen dat gaat doen dan wordt het een dure business al dat gamen. Doe dan een verifictie ed. als je op betere servers willen spelen om het cheatende gespuis buiten de deur te houden, dat zou nog enigszins fair zijn.

Ohh en statistieken zouden we natuurlijk nooit voor moeten betalen, bij RPG's kom je dat ook wel eens tegen maar come on... money grab 2.0 :+
het is idd nogal subjectief of het de moeite waard is, de redenen waarom ik het voor CSGO wel altijd heb gedaan:

- goede servers (standaard mm was 64 tick, ESEA was 128 tick en ook goede 128tick)
- heel weinig hackers, sowieso 0.0000% obvious hackers - zoals speedhackers, spinaimbots etc etc.
- hoogste niveau spelers in die tijd, ook speelden er pro spelers dus dat was ook leuk om die af en toe tegen te komen.

pubg is natuurlijk anders omdat je met 100 man in een server zit ipv 10, waardoor je wellicht absurd lange queue tijden zou krijgen. maar ik zou er best voor willen betalen. PUBG op een 64tickrate server, zonder hackers en met alleen maar goede spelers? yes plz O-)

lekker dan, edit: ik herhaal mezelf nogal vaak in dit topic zie ik :+ maar goed, het punt blijft hetzelfde :>

[ Voor 4% gewijzigd door gotfurrr op 03-11-2017 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefanus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-09 19:15

Steefanus

StefanJ

Ik heb denk ik 3 van die kistjes opengemaakt.. kreeg die gele bananenbroek, een zwarte colbert en een oranje shirt denk ik.. die broek is alleen al 20 euro nu 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-09 16:40

ja, ik heb er nog 8 liggen. Maar ben lekker aan het HODL-en :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koopie1990
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-05 09:19
Zijn er meer personen die sinds woensdag (ongeveer) een meer laggy ervaring hebben met PUBG ? Al zit ik stil, wordt mijn character soms nog steeds meters verplaatst van n boom naar open in het veld.
Speel FPP solo op EU servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
  • Laatst online: 23:58
.

[ Voor 100% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:21 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/zTF2nmp7e6QGOzQ792IY4yRR/full.jpg
Iemand enig idee wanneer deze DieHard Campers eindelijk moven? :z
Wel jammer dat je niet de tent in kan

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
Mijn grootste frustraties momenteel:
Schieten door een raam:

https://streamable.com/95klv

Campers:

https://streamable.com/uvj7r

[ Voor 25% gewijzigd door frackz op 04-11-2017 18:18 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
frack schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 18:18:
Mijn grootste frustraties momenteel:
Schieten door een raam:
[video]
https://streamable.com/95klv

Campers:
[video]
https://streamable.com/uvj7r
Ik zie twee filmpjes waar niks mis mee is wat mij betreft. Eerste is helemaal gewoon, tweede hoort die gast jullie waarschijnlijk in de kerk. Wat moet hij dan? YOLO naar binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Idd, zelfde mening...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:12
(jarig!)
Het meest kutte vind ik nog steeds de physics van 'objecten' op een map. Zelfs als je voordeel hebt raak je vaak nog iets terwijl je IRL je gun zo zou houden dat je het 'object' niet raakt. (ik ben bekend dat je je gun 'intrekt' als je er te dicht op staat, maar ook als je ver staat van een object is de bullet travel soms niet correct qua hitreg).

Voor de rest vond ik de servers afgelopen tijd echt slecht (Heb vaak 0.5 ~1 sec delay na de drop) maar vandaag waren ze lekker. Looten ging smooth, close range early wel wat desync maar viel op zich wel mee.

Voor een aantal weken (6~8) geleden was er een update dat de servers echt heel erg smooth waren voor ongeveer een week. Jammer dat ze dat niet hebben weten vast te houden. Hoop ook echt dat er een killcam komt, want soms ga ik dood door desync maar ik weet ook zeker dat ik mensen doodschiet door desync. Lijkt mij op zich wel leuk om dat 'visueel' te kunnen zien hoe het op iemand anders scherm is geweest.

Voor mijn gevoel moet je early game 'voor' de persoon schieten om hits te maken (en als ik dat doe krijg ik geen hitreg maar wel de kill, dus het lijkt wel accuraat). Ik hoop dat als de game in 1.0 status komt dat het schieten (omdat het geen hitreg game is) wat stabieler is zodat je weet waar je ongeveer moet schieten ivm bullet velocity. Het lijkt nu nog een beetje te random (maar volgens mij komt dat gewoon omdat het de gemiddelde pakt van de client-side registration, en dat vind ik voor een game die 'eSports'-ready wilt zijn wat jammerlijk.

Late-game met AWM of M24 landen de bullets gewoon precies waar je ze zou verwachten, maar als er meer dan 50+ spelers in de map zitten is het toch wat meer RNG. De game is voor mij best wel goed gebalanceerd, als ze die oneffenheden eruit krijgen (maar sinds de hitreg client-side is is dat onmogelijk) dan zou het best wel een goede eSports game zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door RedHat op 04-11-2017 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
Bekse schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 20:58:
[...]

Ik zie twee filmpjes waar niks mis mee is wat mij betreft. Eerste is helemaal gewoon, tweede hoort die gast jullie waarschijnlijk in de kerk. Wat moet hij dan? YOLO naar binnen?
Vind jij wat er met mijn ADS gebeurt tussen 05sec en 07sec normaal?

Blijbkaar ben ik shooters van een hoger niveau gewend... 8)7. Dit is gewoon zo slecht geprogrammeerd/gecodeerd.

[ Voor 5% gewijzigd door frackz op 04-11-2017 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
https://streamable.com/unqia

Ik vind deze schoten zeer raar klinken..maar ligt misschien weer aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
frack schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 23:18:
[...]

Blijbkaar ben ik shooters van een hoger niveau gewend... 8)7. Dit is gewoon zo slecht geprogrammeerd/gecodeerd.
Nogmaals, ik zie niks vreemds inderdaad. Niet het spel voor jou dan? Op naar de volgende!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
Bekse schreef op zondag 5 november 2017 @ 00:19:
[...]

Nogmaals, ik zie niks vreemds inderdaad. Niet het spel voor jou dan? Op naar de volgende!
Ok dan is het volkomen normaal dat mijn ADS opeens weg is en er twee kogels de grond in vliegen, roger! :F #esportsready
Hier, de uitgebreidere variant..[Video: https://giant.gfycat.com/GlassAbsoluteKusimanse.mp4]
Volkomen normaal hoor, niks aan de hand! :F :F :F

[ Voor 18% gewijzigd door frackz op 05-11-2017 00:25 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• rickuss
  • Laatst online: 15-09 17:54
Voor het eerst 3 potjes achter elkaar chicken :*)

1.

2.

3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:11
koopie1990 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 19:28:
Zijn er meer personen die sinds woensdag (ongeveer) een meer laggy ervaring hebben met PUBG ? Al zit ik stil, wordt mijn character soms nog steeds meters verplaatst van n boom naar open in het veld.
Speel FPP solo op EU servers.
Ik zit standaard 100+ fps vandaag vs 60 op dieptepunten voorheen en het spel voelt soepeler dan ooit, heb ik een update gemist? kan er niks over vinden iig.

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieMax
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 31-08 19:41
Team-RiNo schreef op zondag 5 november 2017 @ 18:06:
[...]

Ik zit standaard 100+ fps vandaag vs 60 op dieptepunten voorheen en het spel voelt soepeler dan ooit, heb ik een update gemist? kan er niks over vinden iig.
Ik speel met een watergekoelde 1080Ti en heb lange na niet alle settings op ultra staan. Alsnog heb ik soms midden in een game dat mijn FPS naar de 50-60 zakt en dat mijn GPU usage ook zonder reden ineens op de 60% zit. Geen CPU bottleneck, geen RAM bottleneck, geen GPU bottleneck.

[ Voor 4% gewijzigd door PepieMax op 06-11-2017 00:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
Op hun FB account:

Players, we are opening our test servers to test some new measures to better detect the use of cheats. We want to make sure that the servers remain stable while these new measures are running. Please report bugs and send us your feedback. Please note, this is not the vaulting & climbing patch that we know you've all been waiting for. That will come a bit later. We're still working on fixing the issue with that build of our game and once more would like to apologize for the delay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
PepieMax schreef op maandag 6 november 2017 @ 00:04:
[...]

Ik speel met een watergekoelde 1080Ti en heb lange na niet alle settings op ultra staan. Alsnog heb ik soms midden in een game dat mijn FPS naar de 50-60 zakt en dat mijn GPU usage ook zonder reden ineens op de 60% zit. Geen CPU bottleneck, geen RAM bottleneck, geen GPU bottleneck.
Ik speel ook op een 1080Ti, en het maakt niet heel veel uit wat voor settings is gebruik maar de hoeveelheid fps is sowieso dramatisch in de game. Wat dat betreft draait Fortnite (zelfde engine) tig keer beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gideon89
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13-08 15:36
Volgens mij kunnen we blijven klagen over optimalisatie, feit blijft dat de game in alpha en early access bevindt en dat er nog veel moet gebeuren. Ook ik speel op een 1080ti en tussen 1080p en 1440p res zit weinig verschil qua fps. Accepteren en afwachten wanneer ze dit gaan veranderen dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoowrusZ
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06:44
rickuss schreef op zondag 5 november 2017 @ 00:34:
Voor het eerst 3 potjes achter elkaar chicken :*)

1. [video]

2. [video]

3. [video]
Dat waren mooie potjes ja :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gideon89 schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:05:
Volgens mij kunnen we blijven klagen over optimalisatie, feit blijft dat de game in alpha en early access bevindt en dat er nog veel moet gebeuren. Ook ik speel op een 1080ti en tussen 1080p en 1440p res zit weinig verschil qua fps. Accepteren en afwachten wanneer ze dit gaan veranderen dus
Laten we hopen dat de engine upgrade ook wat voordelen met zich mee brengt op dit vlak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06:42
frack schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 23:18:
[...]

Nee dit komt omdat je dichterbij het raam komt en op dat moment met je gun bij het kozijn komt.

Is het vervelend? Ja dat zeker.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Whiteflashh
Klagen over campers in dit spel.. really ?

Acties:
  • +5 Henk 'm!
rdlfcuboy schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:23:
[...]

Klagen over campers in dit spel.. really ?
Tuurlijk, veel te veel campers in dit spel. Ik doe het zelf nooit, dat campen. Ik lig altijd in een tactische hinderlaag, dat is heul wat anders O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
Tsurany schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:36:
[...]

Tuurlijk, veel te veel campers in dit spel. Ik doe het zelf nooit, dat campen. Ik lig altijd in een tactische hinderlaag, dat is heul wat anders O-)
Ik hoorde gister iemand in het appartement naast me, heb gewoon 5 minuten zitten wachten tot die naar buiten kwam en toen schoot ik hem lekker dood. Voelt goed joh, zo'n tactische hinderlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-09 10:24
rdlfcuboy schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:50:
[...]

Ik hoorde gister iemand in het appartement naast me, heb gewoon 5 minuten zitten wachten tot die naar buiten kwam en toen schoot ik hem lekker dood. Voelt goed joh, zo'n tactische hinderlaag.
Heb een keer letterlijk iemand 5 minuten zitten schaduwen en telkens ging die net weer ff de andere kant op. Zat ik bij een steen te wachten (waren nog de 3rd person tijden) en kwam die langs, mis ik vol mijn shots en ga ik dood :+
Pagina: 1 ... 74 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord