[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 72 ... 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-09 13:28

Dreanor

Joene

@SouLLeSSportal
Maar dan vind jij dus ook dat diegene die op het sportveldje opzettelijk de bal in het water schopt direct een geldboete opleggen EN meteen een algemeen straatverbod? Want dat is het overdreven doorslaan wat hier nu gedaan wordt...

Nogmaals, ik vind cheaters ook een probleem maar deze "straffen" zijn buiten proporties ten opzichte van het "vergrijp".

@NINjak
Ze hebben al meerdere keren gezegd dat ze continue werken aan netcode en optimalisatie. En als ik heel eerlijk ben zijn we ook dit "probleem" uit het verband aan het trekken. De performance is zo slecht nog niet en wordt elke maand beter. Ja, op piek uren zijn er dipjes en crashes zijn er af en toe maar zo heel dramatisch is het allemaal niet meer (al is er zeker nog ruimte voor verbetering). ;)

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
Dreanor schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 13:12:
[...]

@NINjak
Ze hebben al meerdere keren gezegd dat ze continue werken aan netcode en optimalisatie. En als ik heel eerlijk ben zijn we ook dit "probleem" uit het verband aan het trekken. De performance is zo slecht nog niet en wordt elke maand beter. Ja, op piek uren zijn er dipjes en crashes zijn er af en toe maar zo heel dramatisch is het allemaal niet meer (al is er zeker nog ruimte voor verbetering). ;)
Check Battle(non)sense zijn video(s) maar het is niet beter maar juist slechter geworden! Er zijn minder updates per seconde dan eerder (is gemeten)!

Dat ze werken aan optimalisatie spreek ik ook niet tegen maar dat hoeft dus niet aan de netcode te zijn/betekenen.

[ Voor 7% gewijzigd door NINjak op 26-10-2017 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14
Dreanor schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 13:12:
@SouLLeSSportal
Maar dan vind jij dus ook dat diegene die op het sportveldje opzettelijk de bal in het water schopt direct een geldboete opleggen EN meteen een algemeen straatverbod? Want dat is het overdreven doorslaan wat hier nu gedaan wordt...

Nogmaals, ik vind cheaters ook een probleem maar deze "straffen" zijn buiten proporties ten opzichte van het "vergrijp".

@NINjak
Nou laten we het een wedstrijd tussen 2 clubs noemen van niet professioneel niveau en een 'fan' zou de enige bal die er is kapot maken of uit het spel houden dat hierdoor geen wedstrijd meer mogelijk is. Dat diegene dan een stadionverbod of iets dergelijks krijgt en een geldboete vind ik zeer zeker niet buiten proportie.

Eventueel zou je dat ook kunnen opbouwen in zwaartte naarmate iemand vaker in de fout gaat, bijv na de 2de keer de geldboete ipv gelijk na de eerste keer.

[ Voor 6% gewijzigd door SouLLeSSportal op 26-10-2017 13:20 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:40
Sjaak_Trekhaak schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 12:33:
[...]

Luxe dat je op een werkdag al 3 potjes hebt kunnen spelen zeg :D
Opzich wel vervelend dat die hit registratie geen compensatie heeft voor laggers. Voelt wel nep.
Jah! Eigen baas!
Maar gisteren hard gewerkt, vandaag vroeg en dan een uurtje er tussenuit. Nu weer hard bezig (buiten deze post) :)

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

SouLLeSSportal schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 13:17:
[...]

Nou laten we het een wedstrijd tussen 2 clubs noemen van niet professioneel niveau en een 'fan' zou de enige bal die er is kapot maken of uit het spel houden dat hierdoor geen wedstrijd meer mogelijk is. Dat diegene dan een stadionverbod of iets dergelijks krijgt en een geldboete vind ik zeer zeker niet buiten proportie.

Eventueel zou je dat ook kunnen opbouwen in zwaartte naarmate iemand vaker in de fout gaat, bijv na de 2de keer de geldboete ipv gelijk na de eerste keer.
Zeg dan dat 1 van die 2 clubs een cheatende speler heeft. Deze krijgt dan een rode kaart en mag dat potje niet meer meedoen (en het potje erna volgens mij ook niet al ken ik de voetbal regels niet goed). Want deze "fan" begaat een echte overtreding zoals vernieling/vandalisme of diefstal waar idd een straf op staat. ;)

Maar nu zijn we aan het mierenneuken over een welles/nietes vergelijking. :+

Ik vind het bestraffen van cheaters met geldboetes totaal buiten proporties van de "overtreding". Hoe kut en kansloos cheaters ook mogen zijn. |:( Een ban (al dan niet permanent) vind ik wel passend, eerst een paar dagen, dan bij herhaling langer tot permanent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Trekhaak
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
kazzzdafke schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 13:21:
[...]

Jah! Eigen baas!
Maar gisteren hard gewerkt, vandaag vroeg en dan een uurtje er tussenuit. Nu weer hard bezig (buiten deze post) :)
Ideaal :) Ik vermoed dat je s'ochtends ook vaker spelers van buiten de EU op de EU servers zal aantreffen met bijbehorende ping. Zelf speel ik met name s'avonds, nog nooit een cheater tegen gekomen, en het meeste onrecht is mij tot nu toe door de zijspan aangedaan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Sjaak_Trekhaak schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 13:31:
[...]

Ideaal :) Ik vermoed dat je s'ochtends ook vaker spelers van buiten de EU op de EU servers zal aantreffen met bijbehorende ping. Zelf speel ik met name s'avonds, nog nooit een cheater tegen gekomen, en het meeste onrecht is mij tot nu toe door de zijspan aangedaan :)
zijspan moet perma ban krijgen :P :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Laatst online: 22-09 11:35
Tsurany schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 11:55:
[...]

Vergeet niet dat het gamemode afhankelijk is. Jij speelt voornamelijk squad FPP op EU denk ik? Dan is de ervaring heel anders dan wanneer je solo TPP speelt. Vraag @mouzetc maar hoeveel hij er gisteren zag ;)
Helaas afgelopen 2 dagen in circa 17 potjes 5 cheaters tegen gekomen.
-2x dood top 60 door cheater
-1x gedood door een enemy, dus konden doorspelen
-1x 1v1 gewonnen in 2 na laatste cirkel, cheater was al low
-1x 2 na laatste cirkel ver in t blauw gewacht tot het 1v1 zou worden.. circa 7 first aids gespammed, maar cheater deed al rennend naar mij t zelfde. 1 hit kunnen geven, maar kansloos.

Ondanks dat toch weer rank 14 weten te behalen (8>

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Was PUBG maar 30Hz, maar als iemand dat nog gelooft ... ach ja. Ze zijn ontzettend ver gekomen in die maanden, althans, qua playercount. Feature wise is het pappen en nat houden tot big refactor 1.0 er is en dan is het nog afwachten hoe dat landt.

En mits je geen cheaters, 8Hz + lag compensation + armor ignored shots en gewapende ramen tegenkomt is het super lachen en spannend :D . Maar door het concept natuurlijk pijnlijk frustrerend als je lullig doodgaat - nog extra als je leaderboards aan het grinden bent.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjaak_Trekhaak
  • Niet online
Cassius schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 13:37:
Maar door het concept natuurlijk pijnlijk frustrerend als je lullig doodgaat - nog extra als je leaderboards aan het grinden bent.
Vermoedelijk wordt het spel frustrerender als je voor het leaderboard aan het spelen bent! :D
Alle engine-gerelateerde technische mankementen zijn jammer, maar doen voor mij op dit moment niks af aan de fun. Mooi spelen met de squads op Discord :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Sjaak_Trekhaak schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 13:44:
[...]

Vermoedelijk wordt het spel frustrerender als je voor het leaderboard aan het spelen bent! :D
Alle engine technische mankement zijn jammer, maar doen voor mij op dit moment niks af aan de fun. Mooi spelen met de squads op Discord :)
Ach ja een pankill maakt de avond weer goed of een 400m+ headshot :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

SouLLeSSportal schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 13:45:
[...]

Ach ja een pankill maakt de avond weer goed of een 400m+ headshot :)
Of twee keer chicken ;) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Netsrek
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Of een dubbele crossbow kill :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Trekhaak
  • Niet online
Sjaak_Trekhaak schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 13:31:
[...]

Had moeten afkloppen. Speel een 3rd person potje, zit een Chinees met aimbot op Perke, jork3 en mij te schieten :'(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
Ik blijf erbij dat ze cheaters in speciale servers moeten stoppen. Niet bannen, maar een koekje van eigen deeg geven. Laat cheaters maar lekker tegen elkaar spelen :+ Misschien dat de lol er dan snel van af gaat.

Ook vraag ik me serieus af wat de fun is van cheaten. Kijk, in een game als GTA Online snap ik dat het leuk is om veel geld te hebben, voertuigen te spawnen en gewoon voor onheil te zorgen. Maar in een game als PUBG? Dat is gewoon te kansloos voor woorden :'(

Zelf overigens veel lol beleefd de afgelopen week. Helaas geen Chicken Dinner maar wel een paar momenten voor in 't boekje :+

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-09 18:41
SomerenV schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 02:52:
in een game als GTA Online snap ik dat het leuk is om veel geld te hebben, voertuigen te spawnen en gewoon voor onheil te zorgen.
Offtopic: Dat is precies de reden dat ik geen GTA online meer speel. Je moet cheaten om enigzins mee te kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wutwutwhat
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-12-2022

wutwutwhat

Lomperik.

Ik blijf erbij dat ze cheaters in speciale servers moeten stoppen. Niet bannen, maar een koekje van eigen deeg geven. Laat cheaters maar lekker tegen elkaar spelen :+ Misschien dat de lol er dan snel van af gaat.
Mee eens, een dergelijk systeem hanteert GTA Online ook als ik me niet vergis. Dan moet de lol er ook snel vanaf zijn lijkt me, als je opeens met 100 cheaters op 1 server zit :+
Ook vraag ik me serieus af wat de fun is van cheaten. Kijk, in een game als GTA Online snap ik dat het leuk is om veel geld te hebben, voertuigen te spawnen en gewoon voor onheil te zorgen. Maar in een game als PUBG? Dat is gewoon te kansloos voor woorden :'(
Ik denk een combinatie tussen E-Penis (je 'eigen naam' aan de top van het leaderboard) en misschien ook het verdienen/farmen van BP om lootboxes aan te schaffen en die, of hun inhoud, weer te verhandelen via de Market oid. Voor de rest zou ik het anders ook niet weten inderdaad.

Edit: PlayerUnknown op Twittert..
ICYMI during my #PAXAUS @Twitch stage segment, we are excited to announce vaulting is coming to the @PUBATTLEGROUNDS Test Servers next week!
Ik ben benieuwd..

[ Voor 11% gewijzigd door wutwutwhat op 27-10-2017 09:11 ]

Liever in Gulden betalen? Dat kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Nee, volgens mij is de fun van het cheaten om jezelf even "goed" te laten voelen omdat je je ellendig voelt en je weet dat andere zich dan ook ellendig voelen. Hetzelfde als met pesten vaak het geval is. Iemand voelt zich ellendig, kan hier niet mee omgaan en door middel van cheats/pesten voelt de persoon zich even het mannetje (of vrouwtje).

Zelf snap ik niet waarom iemand zou willen cheaten, je haalt er geen voldoening uit. En dat weet ik omdat ik ooit, in het verleden, één keertje gecheat heb, puur uit nieuwsgierigheid.

Ik zat in de top clan van Medal of Honor - Allied Assault: Spearhead (zonder hulp van cheats btw :9 ) en toen had je ook al last van cheaters. Op een avond waren we met de clan eens nieuwsgierig hoe een wallhack werkt, wat aimbot echt doet en waarom je no-clip wilt.

Dus met de gehele clan op onze eigen (private) clan server de anti-cheat uit, zelf de cheats aan en gaan. Hilarisch was het, gelachen op teamspeak en een leuke avond gehad haha. :+

Het werkt geweldig hoor, aimbot, wallhack etc en je haalt kill na kill en zelf ben je (bijna) niet dood te krijgen. Maar het geeft geen voldoening of iets dergelijks. Het is ook eigenlijk helemaal niet leuk als je het "serieus" gebruikt ...

Dus ja ... dat denk ik erover waarom men cheat. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:03

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Gister heerlijk maaltje kip gehaald! Ik had een mini gevonden en mijn teamgenoten waren zo vriendelijk om een Suppresor en een 8x scope te doneren. Dat bleek een goede beslissing, want ik was nu de enige met een fatsoenlijke sniper in het team en wist tot 6 kills te komen oOo Dus heerlijk kippetje, met dank aan mijn teammates!

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Trekhaak
  • Niet online
Hoop dat 't verbetering oplevert:
One hour maintenance is scheduled tomorrow to implement changes to a backend system needed for an anti-cheat measure. Thank you.
Was gisterochtend dat hij deze tweet plaatste. Volgens deze status is de update op moment van schrijven (27/10, 9:47) 5 uur geleden afgerond - rond half 5 vanochtend dus... alleen de timestamp van de tweet zelf duidt op gisteravond rond 19:50. Geen idee 8)7

En even verderop:
We’re working on getting the game to a 1.0 state but a recent engine upgrade has made it impossible to update the live servers atm.

We’ve new maps, weapons & vehicles coming, and a ton of optimisation updates. We’re committed to delivering a complete game, bear with us!
Ben benieuwd hoe we er in de kerstvakantie tegen aan kijken :9

[ Voor 18% gewijzigd door Sjaak_Trekhaak op 27-10-2017 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booyaa
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Sjaak_Trekhaak schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:40:
Hoop dat 't verbetering oplevert:

[...]

Was gisterochtend dat hij deze tweet plaatste.

En even verderop:

[...]

Laat ze eerst maar naar wat betere ticks gaan. 17 ticks is niet echt veel. Fuck alle maps etc, geef eerst maar een stabielere omgeving

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Booyaa schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:45:
[...]

Laat ze eerst maar naar wat betere ticks gaan. 17 ticks is niet echt veel. Fuck alle maps etc, geef eerst maar een stabielere omgeving
Zo werkt game development niet. Een map ontwikkelaar kan geen netwerk code verbeteren.
Sjaak_Trekhaak schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:40:
En even verderop:

[...]

Ze gaan van engine 4.14 naar 4.16, zitten toch wat leuke verbeteringen in zoals improved texture streaming, distance field lighting optimizations, volumetric fog en verbeterde garbage collection. Hopelijk kunnen ze een aantal verbeteringen direct toepassen.

[ Voor 41% gewijzigd door Tsurany op 27-10-2017 10:24 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-09 08:27

ronalddus

Buffalo77

ICYMI during my #PAXAUS @Twitch stage segment, we are excited to announce vaulting is coming to the @PUBATTLEGROUNDS Test Servers next week!
https://twitter.com/PLAYERUNKNOWN/status/923776760814092288

Ben benieuwd!

edit: Ah, het was al gepost in een bewerkt bericht. Toch nog dan voor de mensen die dit, net als ik, gemist hadden.

[ Voor 19% gewijzigd door ronalddus op 27-10-2017 10:44 ]

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Dreanor schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:27:
Nee, volgens mij is de fun van het cheaten om jezelf even "goed" te laten voelen omdat je je ellendig voelt en je weet dat andere zich dan ook ellendig voelen. Hetzelfde als met pesten vaak het geval is. Iemand voelt zich ellendig, kan hier niet mee omgaan en door middel van cheats/pesten voelt de persoon zich even het mannetje (of vrouwtje).

Zelf snap ik niet waarom iemand zou willen cheaten, je haalt er geen voldoening uit. En dat weet ik omdat ik ooit, in het verleden, één keertje gecheat heb, puur uit nieuwsgierigheid.

Ik zat in de top clan van Medal of Honor - Allied Assault: Spearhead (zonder hulp van cheats btw :9 ) en toen had je ook al last van cheaters. Op een avond waren we met de clan eens nieuwsgierig hoe een wallhack werkt, wat aimbot echt doet en waarom je no-clip wilt.

Dus met de gehele clan op onze eigen (private) clan server de anti-cheat uit, zelf de cheats aan en gaan. Hilarisch was het, gelachen op teamspeak en een leuke avond gehad haha. :+

Het werkt geweldig hoor, aimbot, wallhack etc en je haalt kill na kill en zelf ben je (bijna) niet dood te krijgen. Maar het geeft geen voldoening of iets dergelijks. Het is ook eigenlijk helemaal niet leuk als je het "serieus" gebruikt ...

Dus ja ... dat denk ik erover waarom men cheat. :|
Alle voornoemde redenen en die van jou zijn mogelijk, de een doet het om beter te voelen, de ander voor de hogere ranking/rank, weer een ander uit frustratie etc etc. einde van de rit ziet men een spelletje als iets te serieus of hangen ze er teveel aan vast om hoger te komen. Dat ze door te cheaten de lol voor de rest van de server wegnemen geven ze dan niks om blijkbaar. Dat egoïsme is wat voor mij de haat voor cheaters geeft, om jezelf beter te voelen ga je maar andere mensen hun plezier ontnemen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
zat gisterennacht shroud te kijken.

4(!) cheaters die de gehele server omleggen behalve shroud en zijn squad. en vervolgens met ingame audio een poging doen om reclame te maken voor hun cheats.

Mijn god, hoe kan je jezelf nog in de spiegel aankijken om zo een spel te verkrachten.

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Tsurany schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:15:
Voor het eerst in maanden cheaters tegen gekomen. Volgens mij had hij meer dan de halve server vermoord. Onze tactiek was verstoppen zonder line of sight om alsnog hoog te eindigen. Uiteindelijk toch nog gewonnen :D

[video]
Ik dacht al, die namen komen me bekend voor. Maar dat klopt dus, Conroar, beanz, enzo spelen vaak met Soltek1H. Dat waren dus geen slechte spelers die je versloeg.

Edit: Flashpoint E-Sports team dus

[ Voor 3% gewijzigd door Jaded op 27-10-2017 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
ikbengoofy schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:52:
zat gisterennacht shroud te kijken.

4(!) cheaters die de gehele server omleggen behalve shroud en zijn squad. en vervolgens met ingame audio een poging doen om reclame te maken voor hun cheats.

Mijn god, hoe kan je jezelf nog in de spiegel aankijken om zo een spel te verkrachten.
Shroud heeft natuurlijk wel bovengemiddeld hoog aantal streamsnipers etc die het er alleen voor doen om die 1 min fame op zijn stream te krijgen. Maar het geeft inderdaad wel weer wat men voor kansloze lui kan tegenkomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Jaded schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:00:
[...]

Ik dacht al, die namen komen me bekend voor. Maar dat klopt dus, Conroar, beanz, enzo spelen vaak met Soltek1H. Dat waren dus geen slechte spelers die je versloeg.

Edit: Flashpoint E-Sports team dus
Oh cool, dat wist ik niet :o Dan kom ik tot de volgende conclusie:

Cheaters < Flashpoint E-Sports < Tsurany O-)
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:14:
[...]

Shroud heeft natuurlijk wel bovengemiddeld hoog aantal streamsnipers etc die het er alleen voor doen om die 1 min fame op zijn stream te krijgen. Maar het geeft inderdaad wel weer wat men voor kansloze lui kan tegenkomen.
Als het om MrGrimmmz ging kon ik het nog begrijpen, zijn gezicht is aardig punchable.

[ Voor 33% gewijzigd door Tsurany op 27-10-2017 11:29 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Trekhaak
  • Niet online
Tsurany schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:28:
[...]

Oh cool, dat wist ik niet :o Dan kom ik tot de volgende conclusie:

Cheaters < Flashpoint E-Sports < Tsurany O-)
Da's toch veel leuker dan spelen voor 't leaderboard :D
Netjes afgemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sjaak_Trekhaak schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:29:
[...]

Da's toch veel leuker dan spelen voor 't leaderboard :D
Netjes afgemaakt :)
Jup, al is stijgen op de leaderboard ook wel leuk om te doen. Maar soms ga je daardoor ook wel relatief saai spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

Zelf overigens veel lol beleefd de afgelopen week. Helaas geen Chicken Dinner maar wel een paar momenten voor in 't boekje :+

[video]
Ben ik ook wel voor, gooi ze allemaal maar bij elkaar, succes met kijken wie de beste cheat heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkware
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-09 21:18
Dreanor schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 13:31:
[...]

Zeg dan dat 1 van die 2 clubs een cheatende speler heeft. Deze krijgt dan een rode kaart en mag dat potje niet meer meedoen (en het potje erna volgens mij ook niet al ken ik de voetbal regels niet goed). Want deze "fan" begaat een echte overtreding zoals vernieling/vandalisme of diefstal waar idd een straf op staat. ;)

Maar nu zijn we aan het mierenneuken over een welles/nietes vergelijking. :+

Ik vind het bestraffen van cheaters met geldboetes totaal buiten proporties van de "overtreding". Hoe kut en kansloos cheaters ook mogen zijn. |:( Een ban (al dan niet permanent) vind ik wel passend, eerst een paar dagen, dan bij herhaling langer tot permanent.
Of je vergelijkt het met een wielrenner die betrapt wordt op doping. Die krijgt wel degelijk een ban voor een lange periode en geldboetes opgelegd.

Wat mij betreft zorgen gamedevs ervoor dat er een verschil ontstaat tussen 'casual' spelen en 'serieus/competitive' spelen. En om aan die tweede mee te kunnen doen moet je een aantal hordes overwinnen, waarvan mij de beste een bepaalde tijd lijkt (bv. eerst ranken tot lvl x voordat je competitive kunt spelen + eerst een validatie van je telefoonnummer en daarna x dagen wachten).

Er kan wat mij betreft ook een verschil zijn tussen "je wordt gepakt voor cheaten in casual" en "je wordt gepakt voor cheaten in competitive".
- In het eerste geval -> BAN voor betreffende game.
- In het tweede geval -> BAN voor betreffende game en toegang tot competitive modes in alle andere games die gebruik maken van hetzelfde verificatie middel (steam account bijvoorbeeld). Voor deze variant moet echter ook een goed proces ingericht worden om bij onterechte BAN te kunnen klagen. Het zou dan ook beter zijn om dit bij een aparte instantie te leggen (bv. steam) en niet bij de game ontwikkelaars.

Noem het een: Anti-cheat as a service dienst...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jeryz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 01:12
Ik raak meer en meer klaar met PUBG, teveel kleine irritaties in de mechanics en gameplay. Sommige potjes zijn super, maar nu ben ik al 2 uur bezig, en echt alleen maar gefrustreerd door van alles en nog wat.

Overal achter blijven hangen; oh een steentje van 3 centimeter? Wel even springen hoor, maar wel 3 keer, want anders past het niet. Vanuit een huis schieten; oh wacht, je wilt scopen? Jammer joh, kozijntje, ik stop je wapen wel even weg, en dat kozijn heeft speciaal voor jullie een middenbalk zodat je er niet uit kunt schieten! In goede lootspots landen heeft ook nooit nut, loop ik daar met een Uzi tegen een berg m4, ak, whatever. Dat je Boris the Bullet Dodger regelmatig tegenkomt. 15 hits met een Mini 14 zijn ook vaak niet genoeg trouwens, wel gek. Oh je bent hier geland? Doen we de cirkel toch aan de andere kant van het eiland, pak maar een auto. (die je vervolgens langs de hele route niet tegenkomt)

Er zijn echt meer kl*te potjes dan dat er leuke zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@JeRyZ ik denk dat de meeste irritaties toch door je eigen speelstijl veroorzaakt worden. Afgezien van de kozijnen zijn je klachten bij mij eigenlijk niet herkenbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkware
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-09 21:18
Tsurany schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:45:
@JeRyZ ik denk dat de meeste irritaties toch door je eigen speelstijl veroorzaakt worden. Afgezien van de kozijnen zijn je klachten bij mij eigenlijk niet herkenbaar.
JeRyZ kan zijn speelstijl wel aanpassen, maar blijft er dan voor hem nog een leuke speelervaring over? Daar gaat het toch uiteindelijk om? Dat je plezier beleeft aan het spel. Hij noemt een aantal zaken die hem ergeren (en mij ook). Persoonlijk blijft er voor mij nog steeds een hoop plezier over als je "om die dingen heen werkt", maar het zou nog mooier zijn als een paar van die zaken niet eens aanwezig zouden zijn.

Edit: Ik heb er trouwens nog vertrouwen in dat een aantal van die zaken nog verbeterd zullen worden en wacht dus geduldig af.

[ Voor 8% gewijzigd door Sharkware op 27-10-2017 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeryz
Tsurany schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:45:
Nee, dat had ik ook niet verwacht. Ik snap ook niet waarom het me zo tegenzit, en als ik jullie zo lees is er altijd goede loot, staan er altijd voertuigen te over enzovoort. Maar waar ik ook spring, wat ik ook doe, het zit me de laatste tijd echt enorm tegen. Aggresief spelen werkt niet lekker, passief spelen werkt niet lekker, en alles wordt dan een irritatiepuntje.

En dat is jammer, want als het eens meezit blijft het het beste spel wat ik gespeeld heb.
Sharkware schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:52:
[...]

JeRyZ kan zijn speelstijl wel aanpassen, maar blijft er dan voor hem nog een leuke speelervaring over? Daar gaat het toch uiteindelijk om? Dat je plezier beleeft aan het spel. Hij noemt een aantal zaken die hem ergeren (en mij ook). Persoonlijk blijft er voor mij nog steeds een hoop plezier over als je "om die dingen heen werkt", maar het zou nog mooier zijn als een paar van die zaken niet eens aanwezig zouden zijn.

Edit: Ik heb er trouwens nog vertrouwen in dat een aantal van die zaken nog verbeterd zullen worden en wacht dus geduldig af.
Ik speel al een tijdje, en waar het voorheen prima ging zit het me nu erg vaak erg tegen. Speelstijl verandert per potje, maar het wilt gewoon echt niet (meer) vlotten.

[ Voor 36% gewijzigd door jeryz op 27-10-2017 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
JeRyZ schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:54:
[...]

Nee, dat had ik ook niet verwacht. Ik snap ook niet waarom het me zo tegenzit, en als ik jullie zo lees is er altijd goede loot, staan er altijd voertuigen te over enzovoort. Maar waar ik ook spring, wat ik ook doe, het zit me de laatste tijd echt enorm tegen. Aggresief spelen werkt niet lekker, passief spelen werkt niet lekker, en alles wordt dan een irritatiepuntje.

En dat is jammer, want als het eens meezit blijft het het beste spel wat ik gespeeld heb.

[...]

Ik speel al een tijdje, en waar het voorheen prima ging zit het me nu erg vaak erg tegen. Speelstijl verandert per potje, maar het wilt gewoon echt niet (meer) vlotten.
Speel een week niet, en dan kijk je weer wat je ervan vindt. Lijkt me dat je in de "tilt-modus" zit namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
Bekse schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:19:
[...]

Speel een week niet, en dan kijk je weer wat je ervan vindt. Lijkt me dat je in de "tilt-modus" zit namelijk.
Wat zijn tilt modus? Als ik google kom ik uit bij een laser gereedschap ding. :+

Verder is dit spel wel veel gebasseerd op geluk. Soms vallen de 1ste 3 cirkels bovenop jou, soms ben je runnig the battlegrounds aan het spelen. Maar de variatie juist wel leuk.

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sharkware schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:52:
[...]

Als je huidige speelstijl geen leuke ervaring oplevert is het veranderen van speelstijl de enige mogelijkheid om echt een verbetering in ervaring te krijgen. Enige alternatief is wachten tot BlueHole updates doorvoert, maar de vraag is of het probleem daar ligt aangezien een aantal van zijn kritiekpunten te maken hebben met de core gameplay.
JeRyZ schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:54:
[...]

Goede loot niet altijd, maar het kiezen van een locatie gaat wel altijd op basis van de loot kwaliteit. Dat kan een locatie zijn waar je direct kan landen vanuit het vliegtuig of een locatie waarvoor je eerst een voertuig moet nemen. Als het een locatie is waar je direct kan landen is de eerste prioriteit om basis gear te vinden indien andere spelers mee geland zijn. Daarna ligt de prioriteit bij het zoeken van een voertuig als de cirkel ver weg is.

Het helpt om te weten waar vaak voertuigen zijn. Zo heeft Georgopol Zuid eigenlijk altijd wel meerdere voertuigen maar is dat in Georgopol Noord veel lastiger. Ook Yasnaya heeft rondom het politiebureau een aantal vaste spawns maar verder in de stad eigenlijk niet.

En wat bji mij ook mee speelt is dat ik altijd squads speel, solo vind ik het spel echt veel te saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
ikbengoofy schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:23:
[...]

Wat zijn tilt modus? Als ik google kom ik uit bij een laser gereedschap ding. :+

Verder is dit spel wel veel gebasseerd op geluk. Soms vallen de 1ste 3 cirkels bovenop jou, soms ben je runnig the battlegrounds aan het spelen. Maar de variatie juist wel leuk.
Google maar eens op "poker + tilt" :)

Cirkels zijn random uiteraard, maar geluk, nee. Je kunt ook eerder weg, maar laten we die discussie niet nogmaals starten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivve
  • Registratie: Februari 2016
  • Niet online
Tsurany schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:27:
[...]

Als je huidige speelstijl geen leuke ervaring oplevert is het veranderen van speelstijl de enige mogelijkheid om echt een verbetering in ervaring te krijgen. Enige alternatief is wachten tot BlueHole updates doorvoert, maar de vraag is of het probleem daar ligt aangezien een aantal van zijn kritiekpunten te maken hebben met de core gameplay.
Dit doen wij ook altijd. Nu zijn wij (of iig ik :+ ) nog veels te slecht om druk te maken om leaderboards. Maar wij doen allerlei speelstijlen puur voor de lol als het inderdaad brak gaat op zo'n avond.
Beetje 'Mad Max style' iedere squad member een auto en over het eiland karren (car chases zijn echt vet cool O+ ), beetje de aparte wapens pakken, drive-by's, etc. Uiteindelijk zijn er nog best veel grappige dingen mogelijk in het spel :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mouzetc
  • Laatst online: 22-09 11:35
"Regarding the use of cheats, we will be doing everything we can and use all resources available to detect and impose penalties on users who use cheats. Recently, we have implemented new measures to better identify and track their usage. We have designed reliable systems to do this more efficiently than before.

For a very long time, our development team has been analyzing data from a large pool of users who show abnormal gameplay behavior to build a system that helps us positively identify cheaters. We are now able to use the system to identify and ban these users more proactively. Using this system, we have already identified and banned about 20K additional users in only one day.

This is only a start. On top of BattlEye, we will use a monitoring system to strengthen our efforts to prevent use of cheats and impose penalties on them. We promise you that we will continue to do our best to quickly find and ban people who use cheats. We hope you will start to see an improvement going forward."

Nice! Verklaart ook deels waarom cheaters zo lang door konden spelen/in de leaderboards konden blijven. Niet te vroeg juichen, maar klinkt goed.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
mouzetc schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:54:
"Regarding the use of cheats, we will be doing everything we can and use all resources available to detect and impose penalties on users who use cheats. Recently, we have implemented new measures to better identify and track their usage. We have designed reliable systems to do this more efficiently than before.

For a very long time, our development team has been analyzing data from a large pool of users who show abnormal gameplay behavior to build a system that helps us positively identify cheaters. We are now able to use the system to identify and ban these users more proactively. Using this system, we have already identified and banned about 20K additional users in only one day.

This is only a start. On top of BattlEye, we will use a monitoring system to strengthen our efforts to prevent use of cheats and impose penalties on them. We promise you that we will continue to do our best to quickly find and ban people who use cheats. We hope you will start to see an improvement going forward."

Nice! Verklaart ook deels waarom cheaters zo lang door konden spelen/in de leaderboards konden blijven. Niet te vroeg juichen, maar klinkt goed.
Ik zie meer speedhackers dan ooit dus ik hoop dat ze opschieten met aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeryz
Bekse schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:19:
[...]

Ja, dat klopt ook wel. :)
Tsurany schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:27:
[...]

[...]

Goede loot niet altijd, maar het kiezen van een locatie gaat wel altijd op basis van de loot kwaliteit. Dat kan een locatie zijn waar je direct kan landen vanuit het vliegtuig of een locatie waarvoor je eerst een voertuig moet nemen. Als het een locatie is waar je direct kan landen is de eerste prioriteit om basis gear te vinden indien andere spelers mee geland zijn. Daarna ligt de prioriteit bij het zoeken van een voertuig als de cirkel ver weg is.

Het helpt om te weten waar vaak voertuigen zijn. Zo heeft Georgopol Zuid eigenlijk altijd wel meerdere voertuigen maar is dat in Georgopol Noord veel lastiger. Ook Yasnaya heeft rondom het politiebureau een aantal vaste spawns maar verder in de stad eigenlijk niet.

En wat bji mij ook mee speelt is dat ik altijd squads speel, solo vind ik het spel echt veel te saai.
Ik moet zeggen dat mijn speelstijl door de tijd wel aardig veranderd is hoor, ik ben aggresiever gaan spelen, en dat werpt wel zijn vruchten af. Dat helpt ook weer met het landen in drukke plaatsen; ik ben wel op het niveau dat ik veel firefights win.
Op zich weet ik ook ondertussen wel waar de spawnpoints zijn van voertuigen, dus dat is het probleem ook niet. Wat wel zo is, als ik jouw ervaring meeneem; met squads zijn er minder voertuigen nodig om veel mensen te vervoeren, in solo moeten dat er meer zijn omdat er maar 1 persoon vervoert wordt.

Vanmiddag zat ik erg in de OMGWTF modus na wat minder fortuinlijke landings en encounters, waar ik van de week er 3 speelde 's middags, waarvan 2 chicken dinners, dus het kàn wel.

Wat ik erg storend vind, en hopelijk met vaulting opgelost wordt, zijn de kleine muurtjes waar je niet in 1 keer overheen springt. Soms. Dus als je op de vlucht bent en je strubbelt tegen zo'n muurtje aan dan is je overlevingskans nihil. Dan loop ik ook weleens klem op een plank ofzo waar je niet automatisch overheen loopt, weer kijken en springen. Al die kleine dingen (waar jij aan gewend bent, of omheen loopt, noem maar op) zijn mij regelmatig een doorn in het oog. Dat hoeft niet vind ik.

De RNG is tot daar an toe, veel rennen en vloeken waarom de cirkel in hemelsnaam aan de andere kant van het eiland is; dat accepteer ik wel redelijk, maar soms ook ècht niet, vooral niet als het al een aantal keer achter elkaar is voorgekomen.
Landen in een druk gebied, 5 huisjes looten en naar buiten rennen met een lvl1 helm, een p1911 met 15 kogels en een Uzi stock gebeurt ook regelmatig. Maar dan ook weleens dat ik in de laatste kamer een M416 met volle attachments vind. Maar die zijn erg spaarzaam.

Maar iedereen heeft een andere ervaring, en gelukkig recht op zijn eigen mening.

Het spel blijft nog steeds erg goed, alleen bij vlagen erg frustrerend.

[ Voor 0% gewijzigd door jeryz op 27-10-2017 23:04 . Reden: typo ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Players,

We're excited to share that we will be running the test servers for PC 1.0 for the first time next week! We would like to invite our players to test vaulting & climbing and other existing features and systems we have modified. The test servers will be up for several days to allow everyone to try out the test build and give feedback.

Key changes:
  • Client and server optimization
  • Added vaulting & climbing
  • Changes in vehicle driving
  • Ballistics overhaul
We have made changes to some mechanics to make them more realistic and balanced. However, all changes are not final and we need your feedback after testing. In addition, this is only the first test build so there will be issues and bugs that have not been fixed yet. But we would like to assure you that we will do our best to address most of those issues when we release 1.0 unless there is a critical roadblock.

Patch notes will be posted early next week but we wanted to explain a little bit about vaulting & climbing today. Action & Gunplay Lead Pawel Smolewski has written a piece about the feature.

Vaulting & Climbing

Crossing and scaling obstacles may intermittently create many new tactical options available to the players. The standard jump feature can be used in standard situations, but there are many areas where it does not suffice. After all, PUBG features a play area of considerable proportions. In addition, objects located on the map differ greatly in shape and size. Such complexity can cause many problems for the players who need to rely on fast and effective means of jumping over (or on top of) boxes, containers, fences etc. For that reason we have decided to implement dynamic vaulting and climbing mechanics.

This feature enables in-game characters to quickly scale obstacles in front of them. Although we initially planned to allow crossing over structures which are up to 1 meter high, we have eventually decided to extend the functionality of the feature by increasing the limit to about 2.3 meters. Almost any static object that meets the dimension criteria can be scaled. Additionally, passing through openings in structures (such as windows) is possible as long as they are wide and tall enough. You may scale almost any static object which is short enough. Objects which are chest level high can be scaled with a weapon in hand. Taller structures that require pulling up to vault need to be performed with both hands free of any items (they will be holstered automatically when animation is played). Running towards the obstacle will generate momentum that will ensure faster motion. Performing the action from stationary position is also possible but the animation played will be slower, leaving players vulnerable for a longer period of time.

On the technical side the system consists of about 40 animations adjusted for different heights and situations. We internally use the term vaulting to describe the action that involves crossing over an obstacle while climbing refers to a motion that will cause the character to remain on top of it. By default control over vaulting and climbing is placed on the same key as jump and is context based. However, we do provide the players with a possibility of splitting the jump and vaulting actions to separate key-bindings in the controls section of in-game settings. When attempting to vault, the geometry of the objects in front of the character is scanned and an algorithm decides whether vaulting action can be performed and what type of animation can be used to get across or on top of it. Climbing will be preferred whenever there is enough space for the character to stand up. However, vaulting can be enforced by holding sprint button while moving – if the obstacle is thin enough, character will slide or cross over. Motion that involves pulling up can be cancelled before reaching the apex by starting to move in the opposite direction.

Due to the nature of this system, we expect possible issues, bugs and problems to occur. Ironing out this feature may take some more time, but we do hope you will have a lot of fun with it and make great use of it. We are eagerly awaiting your feedback and reports.

In the next few days, we will also touch on other important changes. Please stay tuned for more updates on the test server.

Regarding the use of cheats, we will be doing everything we can and use all resources available to detect and impose penalties on users who use cheats. Recently, we have implemented new measures to better identify and track their usage. We have designed reliable systems to do this more efficiently than before.

This is only a start. On top of BattlEye, we will use a monitoring system to strengthen our efforts to prevent use of cheats and impose penalties on them. We promise you that we will continue to do our best to quickly find and ban people who use cheats. We hope you will start to see an improvement going forward.

Thank you.
The PUBG Development and Community Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeryz
Changes in vehicle driving en ballistics overhaul vind ik ook wel interessant eigenlijk, ik wacht op de patch notes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor wie moeite heeft met crouchjump, ik kwam dit op Reddit tegen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En vanaf dat moment iedere keer dat je buiten de game bent en spatie wilt gebruiken automatisch een C typen. No thanks. Oefen dan gewoon crouchjumpen of stel een macro in voor alleen PUBG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
Tsurany schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:36:
Voor wie moeite heeft met crouchjump, ik kwam dit op Reddit tegen:
[video]
8)7

YouTube

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 18:27:
En vanaf dat moment iedere keer dat je buiten de game bent en spatie wilt gebruiken automatisch een C typen. No thanks. Oefen dan gewoon crouchjumpen of stel een macro in voor alleen PUBG.
Dat cis cinderdaad ceen cnadeel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wutwutwhat
  • Laatst online: 19-12-2022

wutwutwhat

Lomperik.

Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 18:27:
Moest gelijk aan die trollvideos denken van je iPhone draadloos chargen in de magnetron of een audiojack in je iPhone 7 boren.. Er gaan mensen zijn die niet logisch nadenken, denken dat het de beste oplossing ooit is en vervolgens van een koude kermis thuiskomen 8)7

Liever in Gulden betalen? Dat kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Nu online
Net een potje, geland in Gatka samen met een maat van me. Nog 2 andere teams geland maar die waren met elkaar in gevecht. Tot ik iemand naar binnen hoor komen, ik klaar ga zitten en het volgende gebeurt:

Hij kon onmogelijk weten dat ik daar zat, maar hij loopt gericht op mij achteruit de trap op en ik ben neer nog voordat ik een schot heb kunnen lossen. Daarna rent die maat van me naar een ander gebouw en wordt ie op afstand met één schot van een Kar neergeschoten. No fucking way dat dat helemaal netjes ging.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazzzdafke
Hmmmm zo loop ik die trap ook wel op hoor...
En je speelt 3rd person, hij kon dus wel weten waar je zat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-09 14:14
SomerenV schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 20:30:
Net een potje, geland in Gatka samen met een maat van me. Nog 2 andere teams geland maar die waren met elkaar in gevecht. Tot ik iemand naar binnen hoor komen, ik klaar ga zitten en het volgende gebeurt:
[video]

Hij kon onmogelijk weten dat ik daar zat, maar hij loopt gericht op mij achteruit de trap op en ik ben neer nog voordat ik een schot heb kunnen lossen. Daarna rent die maat van me naar een ander gebouw en wordt ie op afstand met één schot van een Kar neergeschoten. No fucking way dat dat helemaal netjes ging.
Zo loop ik ook altijd die trap op. Plus dat je geen armor etc hebt! Gwoon clean kill lijkt me!

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij heeft je vast gehoord, beneden niet gezien en vervolgens al peekend naar boven gelopen.

Daarom speel ik nooit TPP :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ik ken nog iemand die zich daar na 3 maanden nog om frustreert. Men snapt niet altijd dat peeking in 3rd person mogelijk is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Gelijk die report knop, heerlijk

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Phuncz schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 07:30:
Ik ken nog iemand die zich daar na 3 maanden nog om frustreert. Men snapt niet altijd dat peeking in 3rd person mogelijk is.
Inderdaad, je ziet dat hij zelf ook totaal geen moeite neemt om naar beneden te peaken en de camera in zijn voordeel te gebruiken.

Daar bovenaan de trap is nog de slechtste positie ook, dan heeft de aanvaller echt elk voordeel.

Speel enkel TPP als je weet hoe de camera werkt. Anders gewoon FPP spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:11
In fpp zou het misschien wel een klein beetje vreemd kunnen zijn aangezien hij dan een andere hoek compleet negeert. Maar in 3pp kan hij je zien zitten, dus idd imho ook niks aan de hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Is inderdaad helemaal niks vreemds aan, standaard 3PP situatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
Ik denk dat hij het ondertussen al weet :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bekse
kazzzdafke schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 12:31:
Ik denk dat hij het ondertussen al weet :)
Dat zal best, ik zag nu het filmpje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigdaddy1993
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 28-07-2019
Heb het spel verwijderd. Heel leuk gameplay maar voor mij niet te spelen door al de bugs en lag.
Dat je over een klein hekje niet kunt springen is al heel bizar. Spel loopt niet soepel en dat is wel jammer.
Hopelijk maakt een groot bedrijf een battle royaal zodat wel wel een stabiel spel krijgen want PUBG is uiteindelijk niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:08

DirtyBird

Praktiserend denker

bigdaddy1993 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 15:28:
Heb het spel verwijderd. Heel leuk gameplay maar voor mij niet te spelen door al de bugs en lag.
Dat je over een klein hekje niet kunt springen is al heel bizar. Spel loopt niet soepel en dat is wel jammer.
Hopelijk maakt een groot bedrijf een battle royaal zodat wel wel een stabiel spel krijgen want PUBG is uiteindelijk niet te doen.
Hoe lang heb je het volgehouden?
Je spring voor mijn gevoel een beetje met de haven in zicht overboord.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bekse
Wat heb je allemaal geprobeerd dan? Een klein hekje niet overheen? Beheers je de crouchjump? Welke settings speel je, etc etc. Loopt hier retesoepel gelukkig. Helaas voor jou blijkbaar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Nu online
Tsurany schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 10:34:
[...]

Inderdaad, je ziet dat hij zelf ook totaal geen moeite neemt om naar beneden te peaken en de camera in zijn voordeel te gebruiken.

Daar bovenaan de trap is nog de slechtste positie ook, dan heeft de aanvaller echt elk voordeel.

Speel enkel TPP als je weet hoe de camera werkt. Anders gewoon FPP spelen :)
In mijn ogen was dit te accuraat, zeker in combinatie met het one-shot-one-kill scenario dat zich daarna afspeelde waar hij met een Kar op afstand m'n maat neerschot die van één gebouw naar een ander rende. Hij kon onmogelijk weten dat hij daar om de hoek zat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rickuss
  • Laatst online: 15-09 17:54
Vanmiddag gespeeld met random Tweakers. Best wel chaotisch in de mist, maar toch leuke pot (en zieke flickshot vanaf 2:42 min (al zeg ik het zelf :p))

[ Voor 31% gewijzigd door rickuss op 29-10-2017 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SomerenV schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 16:52:
[...]

In mijn ogen was dit te accuraat, zeker in combinatie met het one-shot-one-kill scenario dat zich daarna afspeelde waar hij met een Kar op afstand m'n maat neerschot die van één gebouw naar een ander rende. Hij kon onmogelijk weten dat hij daar om de hoek zat.
Dat scenario heb ik niet gezien, daar kan ik niet over oordelen. Echter hier zie ik gewoon een speler die slimmer gespeeld heeft, een latency voordeel heeft en jou op een eerlijke wijze neerschiet.

Persoonlijk vind ik dit verre van verdacht.
Ik zou vooral wegblijven van Early Access games. De komende weken komen er patches op de test servers waardoor je wel over hekjes kan springen en waar flink wat performance verbeteringen in moeten zitten.

[ Voor 34% gewijzigd door Tsurany op 29-10-2017 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-07 13:16
PUBG overgestapt van AWS naar Azure; https://m.windowscentral....stead-amazon-web-services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harpoontje073
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 26-08-2024
Wat betekent dit voor de leken onder ons? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zijn ze overgestapt of gebruiken ze naast AWS nu ook Azure? Ze hadden af en toe wel capaciteitsproblemen met AWS dus het kan goed zijn dat ze uitgebreid hebben naar Azure. Dat is het mooie van een cloud setup, je kan eenvoudig overstappen of meerdere aanbieders combineren.

Wellicht dat Azure voornamelijk de Xbox servers gaat hosten?

Hier trouwens nog een mooie dubbele headshot van mij:

Ook is goed te zien dat de hit op mij niet meegenomen wordt omdat de server bepaalt dat ik die speler dood schiet voor hij mij raakt waardoor de damage niet telt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:49:
[...]

Zijn ze overgestapt of gebruiken ze naast AWS nu ook Azure? Ze hadden af en toe wel capaciteitsproblemen met AWS dus het kan goed zijn dat ze uitgebreid hebben naar Azure. Dat is het mooie van een cloud setup, je kan eenvoudig overstappen of meerdere aanbieders combineren.

Wellicht dat Azure voornamelijk de Xbox servers gaat hosten?

Hier trouwens nog een mooie dubbele headshot van mij:
[video]
Ook is goed te zien dat de hit op mij niet meegenomen wordt omdat de server bepaalt dat ik die speler dood schiet voor hij mij raakt waardoor de damage niet telt :)
Dat laatste vind ik overigens wel raar, hij schoot voordat jij dood was, dus je had best damage mogen nemen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 08:29:
[...]

Dat laatste vind ik overigens wel raar, hij schoot voordat jij dood was, dus je had best damage mogen nemen dan
Hmmm... Tsurany gaat toch niet dood.
Beide schieten, maar Tsurany net eerder dan hem.
Dus IRL was hij al dood en kon niet meer schieten. Snap je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 08:29:
[...]

Hij schoot op mij nadat ik hem neer schoot maar voordat de server naar hem toe stuurde dat hij dood was. Hij was dus in feite al dood maar zijn client wist dat nog niet.

Typisch latency probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 11:01:
[...]

Hij schoot op mij nadat ik hem neer schoot maar voordat de server naar hem toe stuurde dat hij dood was. Hij was dus in feite al dood maar zijn client wist dat nog niet.

Typisch latency probleem.
Ja dat is het nadeel van een game tov. real-life. Maar vaak vind ik toch favor the shooter een eerlijker systeem (ja volledig omdat het eerlijker voelt voor jezelf als je iemand neerschiet, met als nadeel dat je vaak zelf ook raar dood gaat).

Ik blijf het jammer vinden dat ze bij de ontwikkeling veel tijd blijven steken in relatief nutteloze opties ipv het verbeteren van de netcode en latency issues. Lijkt mij een veel grotere prio voor het uitbrengen van deze game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 11:09:
[...]

Ja dat is het nadeel van een game tov. real-life. Maar vaak vind ik toch favor the shooter een eerlijker systeem (ja volledig omdat het eerlijker voelt voor jezelf als je iemand neerschiet, met als nadeel dat je vaak zelf ook raar dood gaat).
Dat is het niet, dan zou namelijk iemand met een hogere latency een flink voordeel krijgen. Als je echt gaat kijken hoe networking in een game in elkaar steekt zie je dat dit de eerlijkste methode is.
Ik blijf het jammer vinden dat ze bij de ontwikkeling veel tijd blijven steken in relatief nutteloze opties ipv het verbeteren van de netcode en latency issues. Lijkt mij een veel grotere prio voor het uitbrengen van deze game.
Je maakt een aanname hier dat ze niet aan netcode werken. Waar baseer je dat precies op? En welke opties zijn volgens jou nutteloos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 11:33:
[...]

Dat is het niet, dan zou namelijk iemand met een hogere latency een flink voordeel krijgen. Als je echt gaat kijken hoe networking in een game in elkaar steekt zie je dat dit de eerlijkste methode is.

[...]

Je maakt een aanname hier dat ze niet aan netcode werken. Waar baseer je dat precies op? En welke opties zijn volgens jou nutteloos?
Dat vind jij niet, het kan wel eerlijker voelen. Wederom, wat jij zegt zijn niet de enige feiten.

Dat over de netcode is meer een gevoel, er zijn nog steeds bizarre issues maar microtransacties invoeren hebben ze geen moeite mee. Ik ben wel van mening dat ze eerst even de game mogen fixen voordat ze geld gaan binnen harken in een al betaalde game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 11:34:
[...]

Dat vind jij niet, het kan wel eerlijker voelen. Wederom, wat jij zegt zijn niet de enige feiten.
Wat zijn dan de andere feiten? Volgens mij heb je niet helemaal door hoe een client-server model werkt.
Dat over de netcode is meer een gevoel, er zijn nog steeds bizarre issues maar microtransacties invoeren hebben ze geen moeite mee. Ik ben wel van mening dat ze eerst even de game mogen fixen voordat ze geld gaan binnen harken in een al betaalde game.
Dat is al zo vaak op de developer blogs uitgelegd dat ik het niet nogmaals ga herhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
Tsurany schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 11:33:
[...]

[...]

De eerlijkste manier (voor mij) is dat als kogels onderweg zijn ze nog steeds doel kunnen treffen ongeacht of degene die ze afvuurt dood is of niet. Dat kogels opeens verdwijnen omdat "de source dood is" heb ik altijd al belachelijk gevonden.

Over de netcode? Voor mij persoonlijk; eerst zien dan geloven maar hoop doet leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliHiel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14:19
NINjak schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 15:18:
[...]

De eerlijkste manier (voor mij) is dat als kogels onderweg zijn ze nog steeds doel kunnen treffen ongeacht of degene die ze afvuurt dood is of niet. Dat kogels opeens verdwijnen omdat "de source dood is" heb ik altijd al belachelijk gevonden.

Over de netcode? Voor mij persoonlijk; eerst zien dan geloven maar hoop doet leven!
Ja en nee, om realistisch te zijn, moeten kogels die vertrekken wanneer de schutter nog leeft en pas de tegenstander raken wanneer de schutter al dood is, geregistreerd worden. Kogels die vertrekken nadat de schutter al dood is (maar de server heeft dit nog niet geregistreerd op het moment dat hij op zijn scherm schiet), die moeten verdwijnen, en dat is het geval waarover Tsurany het heeft.

Maar geen idee of dit in PUBG exact zo werkt en dit vraagt ook heel wat berekeningen serverside.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-09 15:06
blijft wel een mooi spel. Laatste week echt het gevoel dat ik slechter word omdat ik bijna niemand kill om vervolgens chicken te halen met 11 kills. Random much

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
EliHiel schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 16:24:
[...]

Ja en nee, om realistisch te zijn, moeten kogels die vertrekken wanneer de schutter nog leeft en pas de tegenstander raken wanneer de schutter al dood is, geregistreerd worden. Kogels die vertrekken nadat de schutter al dood is (maar de server heeft dit nog niet geregistreerd op het moment dat hij op zijn scherm schiet), die moeten verdwijnen, en dat is het geval waarover Tsurany het heeft.

Maar geen idee of dit in PUBG exact zo werkt en dit vraagt ook heel wat berekeningen serverside.
Ik zeg dan ook "als kogels onderweg zijn". ;)

Bij BF1 verdwenen de kogels ook als de speler dood was, ook al waren deze dus "onderweg" VOOR de speler dood was. Dit hebben ze later in BF1 veranderd en ondanks dat je af en toe "samen" dood ging, het voor anderen als niet eerlijk voelde, vind ik het eerlijker dan kogels die verdwijnen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:11
NINjak schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 16:35:
[...]

Ik zeg dan ook "als kogels onderweg zijn". ;)

Bij BF1 verdwenen de kogels ook als de speler dood was, ook al waren deze dus "onderweg" VOOR de speler dood was. Dit hebben ze later in BF1 veranderd en ondanks dat je af en toe "samen" dood ging, het voor anderen als niet eerlijk voelde, vind ik het eerlijker dan kogels die verdwijnen. :)
ik vind het eigenlijk wel prima zoals het nu is, in solo's zijn de kogels weg en in duo/squad niet.

desync is nu al een issue, als je dan in solo ook nog kogels laat bestaan dan wordt het nog irritanter lijkt me.

soms voelt het nu ook niet helemaal eerlijk aan in solo, maar liever dat dan eerst een kill krijgen, weer terug achter een muur duiken en dan alsnog doodgaan door een kar schot van die tegenstander aangezien deze met 500ms ping speelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frackz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-09 15:37
Zonet een streamert kletsen gegeven met de Mini. Had ons ge bridgecamped bij Yasnaya, niet op mijn taalgebruik letten O-)

https://streamable.com/o92iw
[Streamable: https://streamable.com/uwjm7]
https://streamable.com/uwjm7

[ Voor 11% gewijzigd door frackz op 30-10-2017 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:31
Ik ben inmiddels ook wel een beetje klaar met deze game. Heb inmiddels bijna 325 uur erin zitten maar op een of andere manier werkt deze game gewoon niet in squad/duo. Ik speel samen in duo exact hetzelfde als in solo schiet 5/6x op iemand met AK / M16 (heb shadowplay aanstaan filmpjes teruggekeken en ik letterlijk de hits gaan op een lvl 1 vest & helm) no dice. Dude draait zich om 2 hits dood (zelfde gear)... Als dit nou 1x voor zou komen geen probleem maar dit gebeurd letterlijk 9 van de 10 duo of squad games. Bij squad mates hetzelfde verhaal Met als gevolg dat ik in duo bijna 0 keer iemand kill en in solo bijna altijd top 5 haal met meer dan 5 kills. Geen idee wat het is maar als dit niet gefixt word kap ik ermee geen lol aan zo in squads terwijl dat het leukste aspect is van de game... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Ik denk dat er een GODMODE hack ook is :)
Daarstraks met @Devler een potje, schoten we beide in duo (15HP nodig voor kill) op 1 gast. Ook de enige gast die we schoten.
Ik had 18HP en @Devler had er 8. Hij was dus bijna 2x dood geweest, maar nee.. schoot ons lekker beide headshot neer, insta.

Begint een beetje te obvious te worden.

Deze avond potje met Paupert, @NINjak en @PatRamon en der was er ééntje dat met een SKS vanop ~150m gewoon mitrailleursalvo Paupert binnen 0.5 sec neerknalde.
Ok, je kan een SKS echt snel tappen CLOSE RANGE, maar niet elke hit tatatatatatatatata vanop 150m. Duidelijk macro'tje.
Das helaas 2x op een dag, en der zijn der nog wel meer acties van deze, enkel waren deze echt duidelijk. De andere zweven er tussenin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

HP is toch Hit Points ? Wat bedoel jij ? Cheaters vallen de laatste tijd ook meer op. Misschien is het dat we ze tegenkomen omdat ze meer nieuwe accounts kopen, door de bans ? Dan moeten ze nog klimmen in de ranks.

Maar bv. op de leaderboards top 10 staan ook weer vage figuren met veel te hoge K/D van >50.0 en win-rates van 80%...

[ Voor 93% gewijzigd door Phuncz op 31-10-2017 07:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivve
  • Niet online
Weet iemand of vandaag de 1.0 build op de test servers zal zijn?
Las erover maar heb nog geen bevestiging gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nivve schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 08:00:
Weet iemand of vandaag de 1.0 build op de test servers zal zijn?
Las erover maar heb nog geen bevestiging gezien.
Meer dan "deze week" hebben we niet gekregen qua datum/tijd.

Daarnaast zal het niet de 1.0 build zijn, die komt pas ergens december op de test servers. Dit is een tussentijdse versie met een aantal verbeteringen waaronder vaulting en de nieuwe engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivve
  • Niet online
Tsurany schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 08:02:
[...]

Meer dan "deze week" hebben we niet gekregen qua datum/tijd.

Daarnaast zal het niet de 1.0 build zijn, die komt pas ergens december op de test servers. Dit is een tussentijdse versie met een aantal verbeteringen waaronder vaulting en de nieuwe engine.
Ah ja, dan had ik het verkeerd begrepen. Dacht dat vaulting alleen in de 1.0 build zat, maar dat is dus niet zo.
Nou ja, alsnog reden genoeg om de test server in de gaten houden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog iets leuks wat je met Reshade (of andere post processing tools) voor elkaar kan krijgen: https://forums.playbattle...moving-fog-using-reshade/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Trekhaak
  • Niet online
Tsurany schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 08:09:
Nog iets leuks wat je met Reshade (of andere post processing tools) voor elkaar kan krijgen: https://forums.playbattle...moving-fog-using-reshade/
Bleh, da's wel lame :D Tijd om alle deurtjes dicht te gooien qua postprocessing en de vibrance etc. in-game in te laten stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 15:50

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

SomerenV schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 16:52:
[...]

Misschien een keer de film "Enemy at the Gates" kijken.

Hij kon onmogelijk zeker weten dat hij daar om de hoek zat. Een kansberekening kon hem wellicht wèl overtuigen om te denken dat jou maat daar zou gaan rennen en zo de gok te wagen daar alvast te focussen.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Phuncz schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 07:27:
HP is toch Hit Points ? Wat bedoel jij ? Cheaters vallen de laatste tijd ook meer op. Misschien is het dat we ze tegenkomen omdat ze meer nieuwe accounts kopen, door de bans ? Dan moeten ze nog klimmen in de ranks.

Maar bv. op de leaderboards top 10 staan ook weer vage figuren met veel te hoge K/D van >50.0 en win-rates van 80%...
Klopt, je hebt HP (Hit Points) en KP (Kill Points).
In duo is het 15 HP voor 1 kill. Dus stel dat je op iemand schiet en die kan healen, of je hebt op 3 man geschoten en maar 1 gekilled, dan tellen de HP samen op (bv 36), maar heb je "maar" 15KP voor die ene kill.

Dev en ik hadden beide maar op 1 man geschoten, met mss ik een eerste AK salvo van 18HP (hij had moeten dood zijn op 15HP) en geen halve seconde later sproeit Dev op hem met ook 8HP. Hij had dus in totaal van ons beide 26 HP gehad, wat ruim boven de 15HP zit voor de kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Family Guy schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:02:
[...]

Misschien een keer de film "Enemy at the Gates" kijken.

Hij kon onmogelijk zeker weten dat hij daar om de hoek zat. Een kansberekening kon hem wellicht wèl overtuigen om te denken dat jou maat daar zou gaan rennen en zo de gok te wagen daar alvast te focussen.
Het is third person, hij kon het vrij eenvoudig zeker weten ;)
Sjaak_Trekhaak schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 08:57:
[...]

Bleh, da's wel lame :D Tijd om alle deurtjes dicht te gooien qua postprocessing en de vibrance etc. in-game in te laten stellen.
Of de game fixen zodat dit niet mogelijk is. Post processing kan je erg lastig tegen gaan, zeker als een deel van de opties al in videokaart drivers zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07:44
Die match ervoor in de mist had ik 48 HP op 2 personen, alleen wel met wat tijd ertussen. Dus wil ik best geloven dat onze tegenstanders ertussen de tijd hadden om te healen.
Ik tracht me er niet al te druk in te maken al werkt het enorm frustrerend wanneer je richting latere cirkels gaat en op die manier wordt neergelegd.
De situatie dat Kazzz beschrijft kwam de tegenstander, goed wetende dat wij daar zaten, op zijn dooie gemak langst de voordeur binnen, was Kazzz erop aan het sprayen met duidelijk de rode bloedspetters die in het rond vlogen. Daarbij was ik er nog mee op aan het knallen. Na Kazzz neer te leggen draait die zich rustig om en knalt hij mij neer. ZIjn nick hebben we opgezocht en er waren geen registraties van eerdere games o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Nog zo een typisch voorbeeld van hoe we de laatste tijd heel wat kills te verduren krijgen. Als je hierdoor heel vroeg of heel laat door gefinished wordt, begint het wel erg frustrerend te worden :(

https://clips.twitch.tv/RudeCorrectBadgerShadyLulu

[ Voor 33% gewijzigd door kazzzdafke op 31-10-2017 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 15:50

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Tsurany schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:09:
[...]

Het is third person, hij kon het vrij eenvoudig zeker weten ;)
Heeft niks met 3P te maken. We weten ondertussen wel dat je alles op 3P af wilt schuiven en dat 1P > 3P zou zijn.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Family Guy schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:29:
[...]

Heeft niks met 3P te maken. We weten ondertussen wel dat je alles op 3P af wilt schuiven en dat 1P > 3P zou zijn.
Het heeft alles met third person te maken. Die persoon in kwestie kan onderaan de trap staan (uit het zicht van SomerenV) en de camera gebruiken om te controleren of er boven iemand zit. Hij kan dus met zekerheid weten waar SomerenV zit voor hij de trap op stormt.

Pagina: 1 ... 72 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord