Om de één of ander reden lukt het bij mij maar bij 25%. Twee weken geleden was dat nog 80%. Heb nu gemerkt dat mijn CTRL soms niet reageert of juist blijft hangen..mechanisch toetsenbord van een maand out
.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Juist door de introductie van vaulting hoef je niet meer naar die grens te kijken. Je hebt dan een systeem dat realistisch en gebalanceerd is terwijl het alsnog speelbaar blijft.SouLLeSSportal schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 09:38:
Dat je door een raam heen kan niet nee, maar op zich als je de ruit er uit hebt geslagen, zou het wel kunnen op zich. Het gaat hier wel om een game, waar je jezelf ook kan healen van een headshot met een paar bandages, potje pillen en die weg spoelen met een redbullDus waar leg de je dan de grens op speelbaarheid en realisme?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Waarschijnlijk wel, ik denk echter dat ik IRL eerder op de huidige manier uit een raam spring dan met een snoekduik/koprol actie. helemaal met een wapen in de hand en een op de rug met rugzak erbij... Als we het dan toch realistisch willen. Nog realistischer is dat je het raam gewoon opengooit of erdoor stapt. Maar goed, gameplay en speelbaarheid enzo.Tsurany schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 09:47:
[...]
Juist door de introductie van vaulting hoef je niet meer naar die grens te kijken. Je hebt dan een systeem dat realistisch en gebalanceerd is terwijl het alsnog speelbaar blijft.
Als jij vast zit in een gebouw moet je er niet al schietend uit kunnen springen, juist vast zitten in een gebouw hoort een flink nadeel te zijn als de cirkel je dwingt te bewegen.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Ze kunnen het toch zo maken dat als je springt je accuracy flink benadeelt wordt? Dat je helemaal niet kunt schieten lijkt me juist een onnodige belemmering. Mijn voorkeur gaat uit naar iets minder realisme, iets meer leuke gameplay in dit geval.Tsurany schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 09:47:
[...]
Juist door de introductie van vaulting hoef je niet meer naar die grens te kijken. Je hebt dan een systeem dat realistisch en gebalanceerd is terwijl het alsnog speelbaar blijft.
Als jij vast zit in een gebouw moet je er niet al schietend uit kunnen springen, juist vast zitten in een gebouw hoort een flink nadeel te zijn als de cirkel je dwingt te bewegen.
Doordat het gras nu veel beter is, zie je vijanden veel minder snel (naar mijn mening). Tevens is door hogere fps het spel veel vloeiender geworden en dat speelt echt heel anders. Ik moet nu dus echt weer opnieuw leren spelen.
Ik vraag me af hoe al schietend door een raam heen crouch jumpen nu echt bij draagt aan leukere gameplay. Als ik zie hoe het in Battlefield is opgelost lijkt mij dat haast perfect. En volgens mij wilt Bluehole die logica overnemen, lijkt mij de meest logische keuze.Sharkware schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 11:17:
[...]
Ze kunnen het toch zo maken dat als je springt je accuracy flink benadeelt wordt? Dat je helemaal niet kunt schieten lijkt me juist een onnodige belemmering. Mijn voorkeur gaat uit naar iets minder realisme, iets meer leuke gameplay in dit geval.
Het gras veranderd niet op basis van je specificaties, het is gewoon een instelling in het menu.rdlfcuboy schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 11:21:
[...]
Doordat het gras nu veel beter is, zie je vijanden veel minder snel (naar mijn mening). Tevens is door hogere fps het spel veel vloeiender geworden en dat speelt echt heel anders. Ik moet nu dus echt weer opnieuw leren spelen.
[ Voor 27% gewijzigd door Tsurany op 19-10-2017 11:33 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Klopt, die heb ik nu dus allemaal op Ultra staan dus dat is wel wat anders dan mijn voorgaande low/very low setup.Tsurany schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 11:30:
[...]
Het gras veranderd niet op basis van je specificaties, het is gewoon een instelling in het menu.
Tja dat is een handicap die je jezelf dan geeft. Ik ken niemand die al zijn instellingen op Ultra gooit simpelweg omdat je dan in het nadeel bent.rdlfcuboy schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 11:34:
[...]
Klopt, die heb ik nu dus allemaal op Ultra staan dus dat is wel wat anders dan mijn voorgaande low/very low setup.
Daar ben ik me van bewust, maar vooral nu vóórdat het nieuwe seizoen begint vind ik het gewoon erg lekker om alles een keer op ultra te kunnen spelen. Het ziet er gewoon erg vet uit!Tsurany schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 11:35:
[...]
Tja dat is een handicap die je jezelf dan geeft. Ik ken niemand die al zijn instellingen op Ultra gooit simpelweg omdat je dan in het nadeel bent.
niet op gelet maar ook geen problemen gehad, met zelfde gpu. Doet die dat constant dan?gotfurrr schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 11:42:
sinds de laatste patch gaat op low textures mijn gpu memory over de 3.5gig heen, dat is met een gtx970 niet handig, meer mensen die hetzelfde zien in gpu memory gebruik?
Speelde hiervoor ook met settings op low/ultra low.gotfurrr schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 11:42:
sinds de laatste patch gaat op low textures mijn gpu memory over de 3.5gig heen, dat is met een gtx970 niet handig, meer mensen die hetzelfde zien in gpu memory gebruik?
Gisteren geen gevoel gehad dat de game anders liep dan voor de patch. Bij mij staat textures ook op low met dezelfde kaart. Maar heb er geen graph naast gehad die liet zien dat ik boven de 3,5 gig heenging.gotfurrr schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 11:42:
niet constant, meestal rond de 3.3 en pieken naar 3.6.SouLLeSSportal schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 11:50:
[...]
niet op gelet maar ook geen problemen gehad, met zelfde gpu. Doet die dat constant dan?
Ik zal als ik thuis ben eens kijken maar volgens mij is dat wel aan de hoge kant.gotfurrr schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 12:23:
[...]
niet constant, meestal rond de 3.3 en pieken naar 3.6.
Insgelijks.jantje 2 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 12:13:
[...]
Gisteren geen gevoel gehad dat de game anders liep dan voor de patch. Bij mij staat textures ook op low met dezelfde kaart.
In game heb ik iig niets gemerkt.
Life is too short to drive boring cars
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB
Dit is inderdaad de beste methode, ik zet vaak het geluid weer terug aan nadat de eerste gebouwen zijn geloot (tenzij er medepassagiers bij je in de buurt zijn geland.)KhaZ schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 16:19:
CTRL+M om ingame sound te muten, dan kun je gewoon doorkletsen op TS/Discord.
Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.
Ctrl + t om voice te mutensteveman schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 16:00:
Ik zet m'n speakers pas weer aan als ik het vliegtuig uit ben... al dat domme geschreeuw van m'n medepassagiers![]()
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Even op gelet. Max bij mij was 3523MB. (Asus Strix 970GTX)gotfurrr schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 12:23:
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door Sharkware op 19-10-2017 20:11 ]
Thx voor de check. Had je textures ook op low staan?Sharkware schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 20:11:
[...]
Even op gelet. Max bij mij was 3523MB. (Asus Strix 970GTX)
Zelfde hier, drama na de patch. Heel veel framedrops en schokkerig beeld ...gergs schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 15:40:
Ik merk juist af en toe zo'n lag spike na de patch? Heel eventjes drop naar 30fps voor 1/2 seconde ofzo.
Maar de schokkerig beeld merk je echt. Terwijl ik voor de patch altijd netjes boven 75fps zit.
Zelf met heel veel spelers (bijv spawn island) + smoke + molotov is die zelden gezakt naar 70fps.
Aan de systeem kan het niet liggen, en ook niet de setting (niets veranderd).
Trouwens, wat is het toch veeeeel fijner dat de auto en vliegtuig niet zoveel lawaai maakt!
[ Voor 19% gewijzigd door ronalddus op 20-10-2017 08:15 ]
Buffalo77 | Pokemon Unite
Conclusion:
The windows update increases GPU-limited performance by a fair bit. In my case the biggest increase was 13%. CPU-limited performance (Which most of people here probably are) did not see any change after the update unfortunately.
In regards to the input lag; i did not notice any difference, although those who did might have felt it due to a higher overall framerate, and possibly lower frametimes (maybe?)
Bonus info: The new update also fixes the problem with m_rawinput 0 if you want to use that.
EDIT: I should probably have mentioned my testing methods. I benchmark by running a set route through the map on an empty server in warmup.
K to the KillaZ
Thanks voor de tips allen! Tegelijk indrukken van spatiebalk en c, is inderdaad de beste optie.oViechiel schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 14:11:
[...]
Tip: naar voren kijken, niet naar beneden, boven, onder, links, rechts - gewoon vooruit kijken
Sindsdien haal ik 99/100 die jump.
Daarnaast gewoon je duim schuin leggen en spatiebalk + c (default, denk ik) tegelijk indrukken.
[ Voor 16% gewijzigd door Insehh op 20-10-2017 14:55 ]
De enige ekte...
K to the KillaZ
[ Voor 40% gewijzigd door Marcosw87 op 20-10-2017 21:22 ]
Jawel, wel voor iedereenPhuncz schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 08:37:
...dat is in het algemeen dat het geluid komende exact voor of achter je moeilijk te plaatsen is. Niet voor iedereen,...
[ Voor 7% gewijzigd door kazzzdafke op 21-10-2017 09:34 ]
Never ever financial advice...
[ Voor 16% gewijzigd door NickThissen op 21-10-2017 17:19 ]
Heb je niet misschien dolby in je headset aan staan?NickThissen schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 23:01:
Is het geluid van de UMP bugged in de laatste update ofzo? Ik werd net beschoten en het kwam aan het geluid te horen overduidelijk van recht voor me. Ik kon hem niet vinden. Ging downed en toen zag ik dat hij ACHTER me stond. Terwijl ik downed was, keek hem recht aan, schoot hij nog paar keer op me, en het geluid kwam weer overduidelijk van de andere kant. Wtf?
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Mooie full auto`s kills op het einde hahagotfurrr schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 19:22:
Zo de eerste duo win is binnen, 50% winrate
Lekker nutteloos filmpje en muziekje, maar de laatste 2 kills zijn wel nice![]()
[video]
Tenzij de lijn door iets of iemand anders nog belast wordt. Een tijdje geleden hebben we nog met 2 groepen van 4 spelers over één kabellijn gespeeld zonder issues. Toch tot dat de servers allemaal down warenbigdaddy1993 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 21:10:
Als ik en mijn broertje samen spelen met een vriend hebben we constante lag, zo erg dat we amper kunnen spelen. Komt dit omdat we twee computers die gebruik maken van 1 internet verbinding?
Nadat ik je eerst soort van geteamkilled heb (sandwich tussen twee auto's) hebben we daarna toch de tweede kip gepaktgotfurrr schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 19:22:
Zo de eerste duo win is binnen, 50% winrate
Lekker nutteloos filmpje en muziekje, maar de laatste 2 kills zijn wel nice![]()
[video]
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| [/script/engine.renderersettings] r.DefaultFeature.Bloom=False r.DefaultFeature.AmbientOcclusion=False r.DefaultFeature.AmbientOcclusionStaticFraction=False r.DefaultFeature.AutoExposure=False r.DefaultFeature.MotionBlur=False r.DepthOfFieldQuality=0 r.DepthOfField.MaxSize=0 r.Tonemapper.Sharpen=3 |
[ Voor 58% gewijzigd door Tsurany op 22-10-2017 01:42 ]
Never ever financial advice...
Merk het zelf niet, wellicht combo van Shadowplay en Windows Movie Maker?kazzzdafke schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 12:09:
Voor mij lijkt het toch dat je soms nog wat stutter hebt @Tsurany ?
Engine command zal dat niet doen verwacht ik. Of Reshade het doet weet ik niet, nooit gemerkt zelf.gotfurrr schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 12:36:
Ik ben benieuwd of de engine sharpening ook input lag veroorzaakt. Volgens mij geeft reshade sharpening rond de 10ms input lag, daarom gebruik ik ook geen reshade.
Geen rare dingen gezien toen ik online was wat fps betreft.gotfurrr schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 12:23:
[...]
[ Voor 15% gewijzigd door SouLLeSSportal op 23-10-2017 00:40 ]
Jumpshot op het laatst was erg leuk ja, schoten ervoor wat minderSouLLeSSportal schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 18:31:
[...]
Geen rare dingen gezien toen ik online was wat fps betreft.
https://clips.twitch.tv/AgreeableSourSquidFailFish
Nog een leuk clipje in school
eerste minuut in school met een man of 12, lag ftl.Bekse schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 08:32:
[...]
Jumpshot op het laatst was erg leuk ja, schoten ervoor wat minder
Die afleiding in het 2e filmpje is nice. Dit filmpje bevestigt ook voor mij weer dat die crosshair van de 4x gewoon kut is tov de 8xTsurany schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 21:59:
[...]
Nadat ik je eerst soort van geteamkilled heb (sandwich tussen twee auto's) hebben we daarna toch de tweede kip gepakt
[video]
*Mijn stem hoor je niet, Shadowplay was gereset
Edit: En daarna nog vier squad chicken dinners gepaktNu nr 311 op NA, maar dat zal wel niet lang zo blijven. We waren maar met drie man anders hadden we EU gepakt, daar willen we echt try hard gaan. Helaas zat er een enkele game tussen die niet goed af liep.
[afbeelding]
Deze chicken dinner kwamen we van Severny af. Helaas verloren we Gotfurr erg vroeg. Vond in Severny wel gelijk drie AR suppressors, lekker gevalletje RNG
[video]
En nog een chicken dinner waar we wel een lekkere shoot out hadden. Vooral op het eind heb ik het telkens net aan overleefd
[video]
Dit is trouwens met sharpening vanuit de Unreal Engine zelf, ReShade enkel nog voor wat meer kleur. Wellicht niet geweldig goed te zien vanwege de compressie van YouTube. Bevalt mij wel erg goed, zou nu zelfs ReShade kunnen vervangen door driver based saturation.
Dit is nu mijn Engine.ini:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [/script/engine.renderersettings] r.DefaultFeature.Bloom=False r.DefaultFeature.AmbientOcclusion=False r.DefaultFeature.AmbientOcclusionStaticFraction=False r.DefaultFeature.AutoExposure=False r.DefaultFeature.MotionBlur=False r.DepthOfFieldQuality=0 r.DepthOfField.MaxSize=0 r.Tonemapper.Sharpen=3
Al de toevoegingen die ik eerst had gaven veel stutters ondanks een prima framerate. Met deze settings is de framerate prima, visibility prima en heb ik geen stutters
K to the KillaZ
Thanks, heldere uitleg met duidelijke voorbeelden!kazzzdafke schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 09:33:
[...]
Jawel, wel voor iedereenvoor de luirikken, vanaf 4 min en uitleg 4:20min
[video]
Steam/Discord: Flimovic
Ze zijn heel lastig te gebruiken als ze van voor of achter komen, links en rechts lukt nog wel. Maar beste gewoon wachten op het schot zelf, qua tijd kun je dan ook vaak al inschatten hoever iemand van je af is die schiet. Meer dan 1 sec tijd tussen de 'snap/crackle' en het geluid van het schot is meestal genoeg afstand om gemakkelijk te kunnen ontwijken.Flimovic schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 10:09:
[...]
Thanks, heldere uitleg met duidelijke voorbeelden!
Moraal van het verhaal, zorg dat je alleen op de knal let en laat je niet afleiden door kogels die langs suizen. Die laatste zeggen namelijk niks over de richting waar het vandaan komt, maar zijn wel enorm verwarrend.
Om kleur (via de driver te regelen) kan je VibranceGUI gebruiken! Dan heb je Reshade helemaal niet meer nodig.Tsurany schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 21:59:
[...]
Dit is trouwens met sharpening vanuit de Unreal Engine zelf, ReShade enkel nog voor wat meer kleur. Wellicht niet geweldig goed te zien vanwege de compressie van YouTube. Bevalt mij wel erg goed, zou nu zelfs ReShade kunnen vervangen door driver based saturation.
Dit is nu mijn Engine.ini:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [/script/engine.renderersettings] r.DefaultFeature.Bloom=False r.DefaultFeature.AmbientOcclusion=False r.DefaultFeature.AmbientOcclusionStaticFraction=False r.DefaultFeature.AutoExposure=False r.DefaultFeature.MotionBlur=False r.DepthOfFieldQuality=0 r.DepthOfField.MaxSize=0 [b]r.Tonemapper.Sharpen=3[/b]
Al de toevoegingen die ik eerst had gaven veel stutters ondanks een prima framerate. Met deze settings is de framerate prima, visibility prima en heb ik geen stutters
Zou ik vanavond even naar moeten kijken, als dat een goede vervanger is kan ReShadr weg.NINjak schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 12:11:
[...]
Om kleur (via de driver te regelen) kan je VibranceGUI gebruiken! Dan heb je Reshade helemaal niet meer nodig.
Ik begon met 5, veel te veel. Daarna in kleine stapjes opgebouwd tot ik op de huidige waarde uit kwam. Dit is voor mij de sweetspot nu. Onder de 1 vond ik het toch nog te blurry. Heb wel AA op Ultra dus dat helpt ook niet.Zelf speel ik al een hele tijd zonder Reshade en had eerst in de engine.ini die "r.Tonemapper.Sharpen" in het begin op 5 staan (stond in een howto). Ik vond dat een heel vreemd effect wat ik niet prettig en niet lekker vond spelen. Heb dat dus weer snel verwijderd en maar met een beetje "blur" gaan spelen (wat ik veel prettiger vond dan het vreemde effect).
Ik heb zelf nog wat lopen googlen over die "r.Tonemapper.Sharpen" en in een aantal posts van een (mod?) maker kwam er in een post voorbij dat de "sweet spot" tussen 0.5 en 1 lag/zou liggen. Ik heb gisteren met dus met 0.5 gespeeld en ik moet zeggen dat is zeker niet verkeerd en het vreemde effect ben ik tenminste kwijt en het beetje "blur" ook.
Ik heb gisteren ook nog met wat Reshade mods het geprobeerd (wel de zelfde aangepaste engine.ini) en nou weet ik niet 100% zeker of ik zonder Reshade met 0.5 waarde nog had gekeken (heb zeker Reshade al uitgezet) maar dat ga ik vanavond zeker even doen.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
| [/script/engine.renderersettings] r.DefaultFeature.AutoExposure=0 r.DefaultFeature.Bloom=0 r.DefaultFeature.MotionBlur=0 r.DefaultFeature.LensFlare=0 r.AmbientOcclusionLevels=0 r.AmbientOcclusionRadiusScale=0.1 r.PostProcessAAQuality=0 r.DepthOfFieldQuality=0 r.DistanceFieldShadowing=0 r.DistanceFieldAO=0 r.LensFlareQuality=0 r.SceneColorFringeQUality=0 r.Upscale.Quality=0 r.FastBlurThreshold=0 r.LightFunctionQuality=0 r.ShadowQuality=0 r.Shadow.CSM.MaxCascades=1 r.Shadow.MaxResolution=128 r.Shadow.RadiusThreshold=0.1 r.Shadow.DistanceScale=0.1 r.Shadow.CSM.TransitionScale=0.1 r.TranslucencyLightingVolumeDim=32 r.RefractionQuality=0 r.SceneColorFormat=0 r.DetailMode=0 r.TranslucencyVolumeBlur=1 r.MaterialQualityLevel=0 r.MaxAnisotropy=1 r.SubsurfaceQuality=0 r.SSR.Quality=0 r.Atmosphere=0 r.SimpleDynamicLighting=1 r.HalfResReflections=1 r.LightShaftQuality=0 r.TonemapperQuality=0 |
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
https://steamcommunity.co...etail/3012205666575627380beany schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 13:10:
1.7GB patch voor de test server. Heeft iemand daar patch notes van??
For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.
Early Access – Week 31 – Patch Notesbeany schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 13:10:
1.7GB patch voor de test server. Heeft iemand daar patch notes van??
Met VibranceGUI, die ik eerder noemde, kan je het goed/beter regelen dan in je control panel van je videokaart. Voor TsIGame heb ik hem nu op 150% staan en het werkt met AMD en Nvidia kaarten! VibranceGUI start je pas als een game start, evt. direct als je Windows start maar werkt pas als je game actief issassymousasi schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 12:34:
Hmm, Reshade weghalen is voor mij ook een plus als het native gedaan kan worden.
Overigens moet ik de kleuren wel aanpassen, maar dat schijn je dus met het NVIDIA control panel te kunnen doen. Ga ik even mee spelen.
Overigens is mijn .ini bestand nog wat langer geloof ik:
[/script/engine.renderersettings]
[...]
Zie dat sharpening er nog niet tussenstaat. Ga ik even mee aan de slag, ik ga kijken wat het oplevert.
Werkt verdomd goed inderdaad.NINjak schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 13:51:
[...]
Met VibranceGUI, die ik eerder noemde, kan je het goed/beter regelen dan in je control panel van je videokaart. Voor TsIGame heb ik hem nu op 150% staan en het werkt met AMD en Nvidia kaarten! VibranceGUI start je pas als een game start, evt. direct als je Windows start maar werkt pas als je game actief is
Mijn engine.ini is ook langer dan die paar regels die @Tsurany gepost had
De ingame grafische instellingensassymousasi schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 14:15:
[...]
Werkt verdomd goed inderdaad.
1 dingetje nog, ik uppde de helderheid ook een beetje met ReShade, is dat ook nog ergens mogelijk afgezien van hardwarematige controls op mijn monitor?
Buffalo77 | Pokemon Unite
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway"
Ik zou het dan wel interessant vinden als je iets vroeger kan weten waar de cirkel gaat komen. Soms is het echt vervelend om alleen maar aan het rennen te zijn omdat de cirkel helemaal aan de andere kant is.R.plas schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 14:37:
het gaat zover ik begrijp, om de eerste paar blue circles.
Waar je voorheen nog een behoorlijke tijd, in de eerste blue circles kon overleven willen ze dat tegen gaan.
vooralsnog niet getest, maar ik zie het als iets positiefs.
Do what you love, do it often
Erg herkenbaar, heb je een mooie landingsplek uitgekozen... kom je op locatie, blijkt dat de circel aan de andere kant van het eiland is. Vaak genoeg een hele ronde alleen maar aan het hardlopen geweest naar het centrum van de cirkel. Dat wordt snel boring...macciez schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 14:49:
[...]
Ik zou het dan wel interessant vinden als je iets vroeger kan weten waar de cirkel gaat komen. Soms is het echt vervelend om alleen maar aan het rennen te zijn omdat de cirkel helemaal aan de andere kant is.
wat meer tijd zou een idee kunnen zijn inderdaad.macciez schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 15:03:
Wellicht meer tijd voor het initiele looten? De cirkel meteen aan het begin bekend maken?
Zelfs zo'n basic load-out is niet altijd vanzelfsprekend. Helemaal als je in een gebied springt met meerdere lui kan het allemaal wat voorzichtiger gaan en dan heb je meer tijd nodig. Als de cirkel dan helemaal ergens anders komt, heb je dikke pechBekse schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 15:11:
Kwestie van zorgen dat je altijd een auto hebt en niet eeuwig blijven looten. AR + Kogels + wat meds is prima om te gaan.
De meesten willen echter nog per sé die compensator / silencer / KAR / Etc....
Dit is inderdaad ook hoe ik speel.Bekse schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 15:11:
Kwestie van zorgen dat je altijd een auto hebt en niet eeuwig blijven looten. AR + Kogels + wat meds is prima om te gaan.
De meesten willen echter nog per sé die compensator / silencer / KAR / Etc....
Helemaal mee eensZeara schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 15:17:
Ik vind de dmg op dit moment prima. Zelfs als de cirkel ver weg is, heb je vaak de tijd om fatsoenlijk te looten en er nog te komen. Eventueel met een heal als het nodig is. Ook als je geen auto tegenkomt.
Probleem wat ik hier zie, is dat als de DMG te hoog wordt. Je bijna bij voorbaat eventueel al kansloos bent. En dat is gewoon zuur. En dan kun je zeggen: Ja maar RNG en op naar volgende potje. Maar als dit bijna standaard is, waarom zou ik dan nog ergens op een uithoek droppen??
Ik zou pas de dmg verhogen voor de 2e cirkel. De 1e cirkel moet je laten hoe het is. Dit is gewoon te random. Maar voor de 2e cirkel heb je vaak wel meer tijd en kun je ook beter gokken. Of je verhoogt de dmg van de 1e cirkel ook, maar vertraagt die ook. Zodat je die ook sprintend bij kunt houden.
[ Voor 19% gewijzigd door NINjak op 23-10-2017 15:24 ]
Precies o/NINjak schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 15:21:
De mensen die te laat voor een cirkel komen zijn te laat vertrokken, even niet opletten (overkomt mij/ons ook wel eens), zijn te lang bezig met looten, te druk/lang bezig met tegenstanders en ook niet eerst voor een auto gaan als ze in een "uithoek" springen
Het spelletje is eenmaal zo.... en wat meer damage buiten de eerste cirkel mag van mij ook wel...
ze hebben dit alleen aangepast nav wat tournooi strategieën waarbij 1 gast van een squad met opzet buiten de witte cirkel bleef en alleen healde om zo hoog mogelijk te eindigen. dat hebben ze nu onmogelijk gemaakt, ik lees nu dat de dmg van de eerste cirkels gelijk lijkt te zijn gebleven,maar dat de latere cirkels veel meer dmg doen.rdlfcuboy schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 15:28:
Ik vind de dmg van de cirkel eigenlijk wel prima zo. In het begin mooi 15 minuten looten zonder echte zorgen en daarna moet je gewoon binnen zijn en binnen blijven. Hoeven ze van mij niks aan te doen. Ik vind alleen wel dat de cirkel te vaak op military spawnt, maar dat kan perceptie/RNG zijn.
Dat idee heb ik ook wel. En dan ook meestal oostelijk op het eiland, waardoor 1 brug een bottleneck vormt. Wat dat betreft zou een tunnelstelsel onder het water wel cool zijn, zodat je nog een optie hebt om over te stekenrdlfcuboy schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 15:28:
Ik vind alleen wel dat de cirkel te vaak op military spawnt, maar dat kan perceptie/RNG zijn.
Precies, zo is het nu. Is ook prima.NINjak schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 15:21:
De mensen die te laat voor een cirkel komen zijn te laat vertrokken, even niet opletten (overkomt mij/ons ook wel eens), zijn te lang bezig met looten, te druk/lang bezig met tegenstanders en ook niet eerst voor een auto gaan als ze in een "uithoek" springen
Puur RNGrdlfcuboy schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 15:28:
Ik vind alleen wel dat de cirkel te vaak op military spawnt, maar dat kan perceptie/RNG zijn.
Goed tegen die strategie. Ben dan benieuwd of het ook op live komt. Daar lijkt mij dit niet zo veel uit te maken...gotfurrr schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 15:37:
[...]
ze hebben dit alleen aangepast nav wat tournooi strategieën waarbij 1 gast van een squad met opzet buiten de witte cirkel bleef en alleen healde om zo hoog mogelijk te eindigen. dat hebben ze nu onmogelijk gemaakt, ik lees nu dat de dmg van de eerste cirkels gelijk lijkt te zijn gebleven,maar dat de latere cirkels veel meer dmg doen.
1x geweest, das spawn island. Je bent er dus zelf al elke keer geweest als het spel startmacciez schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 16:05:
Is iemand trouwens wel eens op dat eiland helemaal rechts boven geweest?
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
Natuurlijk al 2x, vond zelf 1x (proberen) wel genoeg. Persoonlijk vind (en vond) ik het niet de moeite waard om naar het "spawn eiland" te gaan voor loot.macciez schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 16:05:
Is iemand trouwens wel eens op dat eiland helemaal rechts boven geweest?
High risk, high reward om ver buiten de cirkel te springen. Dat is nu niet de realiteit. Mensen gaan met een high-risk/high-reward mindset naar de school en het military island. Op dit moment is het low-risk/high-reward om ver weg te springen.Ircghost schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 16:02:
Wat mij betreft gaat de damage in de cirkel flink omhoog voor de eerste 50% van alle cirkels. Misschien kunnen ze dan wel de timer aanpassen dat je voor de eerste 2 cirkels iets meer tijd krijgt om in de cirkel te komen. Anders wordt het gewoon te gevaarlijk om in een uithoek te springen. Daarmee maak je dan mogelijk de kaart en de speelervaring dus saaier, omdat mensen een veiligere keuze in het midden kiezen. Uiteindelijk wil je mogelijk dat springen in een verre hoek een high reward - high risk wordt.
Ergens wel jammer, juist die eerste cirkels stellen niks voor. Neem een painkiller + energy en je healed snel genoeg om amper damage te pakken. Af en toe de booster bijvullen of een bandage pakken.gotfurrr schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 15:37:
[...]
ze hebben dit alleen aangepast nav wat tournooi strategieën waarbij 1 gast van een squad met opzet buiten de witte cirkel bleef en alleen healde om zo hoog mogelijk te eindigen. dat hebben ze nu onmogelijk gemaakt, ik lees nu dat de dmg van de eerste cirkels gelijk lijkt te zijn gebleven,maar dat de latere cirkels veel meer dmg doen.
Ik vond al dat die laatste cirkels al voldoende damage doengotfurrr schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 15:37:
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door iCore op 23-10-2017 17:38 ]
Don't let perfect be the enemy of good.
Ik zou naar een GTX 1050 kijken, lijkt mij toch wel het minimale.Dion33 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 17:37:
Welke videokaart heb je nodig om het spel op Low/Medium setting te spelen op minimaal 35/40 fps?
Bedankt. Speel jij dit spel? Zo ja, welke videokaart heb je?Tsurany schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 17:55:
[...]
Ik zou naar een GTX 1050 kijken, lijkt mij toch wel het minimale.
Don't let perfect be the enemy of good.
Nee ik speel het spel zelf niet.Dion33 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 18:43:
[...]
Bedankt. Speel jij dit spel? Zo ja, welke videokaart heb je?
![]() | Zoek je andere Tweakers om mee te spelen? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq