[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 68 ... 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjaak_Trekhaak
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Family Guy schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 11:43:
Damn wat ben ik die standaard AS server setting beu |:( :(

Hoe moeilijk kan 't zijn om dat te fixxen
Van wat ik begrepen heb, is die lobby niets meer dan een HTML-pagina.
Achterhalen welke URL dat is, proxy ertussen zetten om die URL af te vangen en een script injecteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:13
kazzzdafke schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 10:53:
Toch nog altijd dubieus:

Eerste down cdat ik maak in dit filmpje en daarna hem wil killen, waarom is die 2e shot geen hit?

[video]
Eerste schot is misschien meer raak dan tweede schot, door de spread...??

Als je kijkt bij je eerste schot zit er net 1 bullet hole links van de deur, bij je tweede schot komen er iets van 3-4 bullet holes rechts van de deur. Dat zou het eventueel kunnen verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 15:59

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Sjaak_Trekhaak schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 12:17:
[...]

Achterhalen welke URL dat is, proxy ertussen zetten om die URL af te vangen en een script injecteren ;)
Uhh 8)7

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
kazzzdafke schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 10:53:
Toch nog altijd dubieus:

Eerste down cdat ik maak in dit filmpje en daarna hem wil killen, waarom is die 2e shot geen hit?

[video]
Lol, ik snap überhaupt niet hoe vaak je een headshot krijgt met waar je mikt. Daar verbaas ik me meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:56
theHoff schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 15:22:
[...]

Lol, ik snap überhaupt niet hoe vaak je een headshot krijgt met waar je mikt. Daar verbaas ik me meer over.
Sta me toe te reageren....... zucht..

1e schot:

HS1

Volgens jou geen HS waard? Je ziet nog net de kant van zijn helm in de steekvlam..

De volgende 2 geen HS, enkel down, de laatste HS:

HS2

Dat zou eventueel discutabel kunnen zijn, enkel is daar het feit van spread..

MAAR waarover het eigenlijk ging:

Hoe kan dit geen HIT zijn:

NOHS

Mijn shit gaat 0.1ms later af, maar dan zie je niets omdat de steekvlam het hele poppetje bedekt.. Bekijk het zelf maar op YT.

Dus.... je zei?

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja het is redelijk algemeen bekend dat er rare dingen in het spel zitten toch? Accepteren en doorspelen, of stoppen als je niet kunt accepteren dat er soms rare dingen gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 15:50:
Tja het is redelijk algemeen bekend dat er rare dingen in het spel zitten toch? Accepteren en doorspelen, of stoppen als je niet kunt accepteren dat er soms rare dingen gebeuren.
Dat je met een auto omhoog vliegt als er niets te zien is, of wat dan ook, tot daar.
HITREG is key voor een shooter, de hit moet geregistreerd worden zoals je em ziet. Zeker zo duidelijk. Als hij net down was en dit was mijn eerste shot, zou behoorlijk k*t zijn als hij je daarna killed é?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Hoe weet je zo zeker dat het geen hit was? Volgens mij kun je best meer dan een schot nodig hebben voor een downed player zelfs met shotgun, als de spread net tegen zit ofzo. Ik zie geen bloed maar je hele shotgun zit er voor dus kan best dat je het gewoon niet ziet.
Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 15:50:
Beetje onzin dit. Als er rare dingen gebeuren mag dit toch gewoon besproken worden? Of moeten we alles maar accepteren en vooral verzwijgen, en anders maar niet meer spelen?

[ Voor 6% gewijzigd door NickThissen op 12-10-2017 15:54 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
kazzzdafke schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 15:48:
[...]

Sta me toe te reageren....... zucht..

1e schot:

[afbeelding]

Volgens jou geen HS waard? Je ziet nog net de kant van zijn helm in de steekvlam..

De volgende 2 geen HS, enkel down, de laatste HS:

[afbeelding]

Dat zou eventueel discutabel kunnen zijn, enkel is daar het feit van spread..

MAAR waarover het eigenlijk ging:

Hoe kan dit geen HIT zijn:

[afbeelding]

Mijn shit gaat 0.1ms later af, maar dan zie je niets omdat de steekvlam het hele poppetje bedekt.. Bekijk het zelf maar op YT.

Dus.... je zei?
Die laatste schiet je gewoon op 't lichaam hoor, niet op 't hoofd. Ik zeg RNG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 15:53:
Hoe weet je zo zeker dat het geen hit was? Volgens mij kun je best meer dan een schot nodig hebben voor een downed player zelfs met shotgun, als de spread net tegen zit ofzo. Ik zie geen bloed maar je hele shotgun zit er voor dus kan best dat je het gewoon niet ziet.

[...]

Beetje onzin dit. Als er rare dingen gebeuren mag dit toch gewoon besproken worden? Of moeten we alles maar accepteren en vooral verzwijgen, en anders maar niet meer spelen?
Waar zeg je dat het niet besproken mag worden, maar je kan er foto's van maken en het analyseren, het is een early access game. Dus ook key features zijn nog niet helemaal goed. Stuur ze dan naar Bluehole ipv hier, dan wordt er nog wat mee gedaan. Hier er over klagen vind ik dan net zo goed een beetje onzin.

@kazzzdafke Natuurlijk zou het naar zijn, maar het is en blijft een early access game met rare dingen er in, dat maakt het niet minder vervelend maar wel verklaarbaar

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2017 15:57 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:34
*pakt popcorn* - *voor de 12981212e keer vanwege dit topic*. hulde.

anyhoe, dit is toch wel het bewijs dat er ook heel veel slechte spelers op EU zitten, alleen zag ik hem niet. wie o wie ziet em wel gelijk? :+ :z 8)7

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=kDDD4FbvcW0&feature=youtu.be]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17:17
kazzzdafke schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 16:09:
[...]

Nee totaal niet.. Wel met mensen die eerst iets neerleggen, daarna er niet meer op terug durven komen of verdraaien.

Even dan heel kort: je snapt niet waarom ik zoveel headshots krijg met mijn aim.
Ik kill 4 mensen in mijn filmpje, 2 met HS. Maar dat was niet de intentie van de post. Nu, ik ga er toch op in, omdat ik de reactie ver overdreven vind, ZOVEEL... Precies alsof ik 9 bodyshots maak en 8 HS ervoor krijg.
Maar dus 2 HS: 1e is heel duidelijk, 2e is idd meer bodyshot.

Als ik verduidelijk waarom jou reply sterk overdreven is ga jij qoutes aanpassen/verwijderen en geeft ineens mij schuld van problemen?

LOL gast :D
Je 1ste hit op die gast was een headshot.. eerst een helm toen geen helm meer. 2de schot was je goed gemikt center mass chest maar je mist. Het lijkt erop alsof al je pelletjes rechts in de muur terecht zijn gekomen.

De rest van je kills laten maar goed de RNG van de schotgun zien ook, 1ste sta je zowat voor z'n neus moet je 2x schieten. Die andere schiet je vanaf de andere kant van de kamer in zn linker zijkant waarbij je de helft mist maar oneshot je hem wel.

Shotguns in deze game zijn de grootste RNG fest, dus tjah... hoe dan? Shotguns is het antwoord :+
gotfurrr schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 16:14:
*pakt popcorn* - *voor de 12981212e keer vanwege dit topic*. hulde.

anyhoe, dit is toch wel het bewijs dat er ook heel veel slechte spelers op EU zitten, alleen zag ik hem niet. wie o wie ziet em wel gelijk? :+ :z 8)7

[video]
De eerste keer niet op gelet, hij lag ook heel mooi in de schaduw daar. 2de keer terug kijken zie je hem bewegen op het moment dat je aan komt lopen en had je misschien beweging in je ooghoek kunnen zien.

Gelukkig was het patato aim eerste klas, volgens mij raakt hij 1x je arm of been en 1x chest shot? Beetje weird gezien het verloop van je hitpoints. Maar daarna was die wel echt dood :+

[ Voor 23% gewijzigd door jantje 2 op 12-10-2017 16:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Modbreak:Kan het niveau van discussiëren weer wat hoger? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14
Viel nog wel mee tov vorige modbreaks geloof ik maar goed :+

Paar cheaters tegengekomen, 1tje met s12 die van 100+ meter 2 van ons insta headshot met lvl 2helm op. Daarna een die 4 man team in 2 sec met m416 afschiet zonder geluid en alleen maar headshots. Als je de leaderboards ook bekijkt zie je vooral bij solo 3pp zoveel cheaters in de top... echt zo jammer weer.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:20
Inderdaad, vanmorgend ook mijn eerste cheater tegen gekomen in solo 3pp. Ik zit in een gebouw, 3 mensen over en de cirkel is zo niet veel groter dan het gebouw. Ik hoor voetstappen aan de deur dus ik aim...
Bam kerel staat plots binnen zonder de deur open te doen en poef * Malantur dood.

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Malantur schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 17:54:
Inderdaad, vanmorgend ook mijn eerste cheater tegen gekomen in solo 3pp. Ik zit in een gebouw, 3 mensen over en de cirkel is zo niet veel groter dan het gebouw. Ik hoor voetstappen aan de deur dus ik aim...
Bam kerel staat plots binnen zonder de deur open te doen en poef * Malantur dood.
Weet je wel zeker dat die deur dicht zat, want je hebt die deurbug dat het lijkt dat die dicht is maar als je hem dan opent de deur als open stond geregistreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:20
SouLLeSSportal schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 17:57:
[...]

Weet je wel zeker dat die deur dicht zat, want je hebt die deurbug dat het lijkt dat die dicht is maar als je hem dan opent de deur als open stond geregistreerd.
Ik ken de bug niet maar ik heb de deur zelf achter me dicht gedaan omdat het het enigste huis was binnen de cirkel.
En ook de kill/dead logs met nog een man of 10 levend, dan kwam zijn naam ook al regelmatig langs.

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
De bug zie je meestal in begin van de round, dan open je een deur, doe je hem dicht (tenminste lijkt het op je beeld) wil je weer naar buiten dan springt de status van de deur naar open en sluit je hem alsnog, maar al die tijd staat die open. Het kan ook zeker een cheater zijn geweest natuurlijk maar ook al komt hij regelmatig voor in de killfeed zegt dat nog niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-09 18:54
Ik kom alleen af en toe lagswitchers tegen (althans dat denk ik). Ik zie iemand dan normaal lopen en als ik aanval dan zie je ze schokkerig lopen, zie je bloedspetters van de hits maar in de roundfeed heb je dan niets gehit. Kan toeval wezen, kan lagswitch wezen maar ik denk dan ach, volgende ronde.

Voor de rest alleen een paar discutabele momenten waarvan ik geen idee heb of het hacks zijn of skill of de engine die niet meewerkt. Ik kan in ieder geval nooit met 100% zekerheid zeggen of iemand hackt of dat het skill is.

Dat houdt het spel ook leuk, want als het wel goed waarneembaar is dan zou het maar zo kunnen dat er in elk potje van de 100 man 1 charter zit en dat gaat mensen weerhouden om te spelen denk ik. Dus ik vind het op zich prima zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
https://clips.twitch.tv/UglyGrossPeppermintRitzMitz ook weer heerlijk staaltje hitreg clientside fail. Gaat niet om de fail qua aim als ik dood ga, partner was al dood dus yolo, maar eerste paar schoten op de 2de speler die stilstaat op de hoek zouden 100% raak moeten zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door SouLLeSSportal op 12-10-2017 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefanus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-09 19:15

Steefanus

StefanJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-09 18:54
SouLLeSSportal schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 18:29:
https://clips.twitch.tv/UglyGrossPeppermintRitzMitz ook weer heerlijk staaltje hitreg clientside fail. Gaat niet om de fail qua aim als ik dood ga, partner was al dood dus yolo, maar eerste paar schoten op de 2de speler die stilstaat op de hoek zouden 100% raak moeten zijn.
Ik zie ze allemaal rechts van de player verdwijnen. Dus ik zie niet waarom dit 100% raak zou moeten zijn.
Zoals ik het zie heeft dit niets met de hitreg te maken. Hitreg is puur als je iemand schiet, het bloed om je oren vliegt maar dat je blijkbaar geen hits hebt of dat je soms 'door iemand heen' lijkt te schieten.
Kan, maar hoeft natuurlijk niet.
Kijk eens naar streams van ibiza (nederlander), shroud en consorten. Die maken dat soort kills aan de lopende band.

[ Voor 18% gewijzigd door RedHat op 13-10-2017 02:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:29
RedHat schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 18:22:
Ik kom alleen af en toe lagswitchers tegen (althans dat denk ik). Ik zie iemand dan normaal lopen en als ik aanval dan zie je ze schokkerig lopen, zie je bloedspetters van de hits maar in de roundfeed heb je dan niets gehit. Kan toeval wezen, kan lagswitch wezen maar ik denk dan ach, volgende ronde.
Ik heb dat praktisch elk close range gevecht. Op het moment dat je man tegen man in een huisje gaat schieten lijkt er altijd enorm veel lag op te treden en is het vaak 50-50 wie het eerst neer gaat. Op lange afstand lijkt de hitreg vreemd genoeg veel beter. Met een beetje leaden raak je best behoorlijk op grote afstand terwijl een clip van 35 met een uzi op 3 meter afstand vaak geen kogel lijkt te raken. Dat hoort natuurlijk een grote spread te hebben maar al zou je 1 op de 5 kogels raken...

Leuke momenten van pubg vind ik altijd dat je door een veld rent... van achter beschoten wordt en letterlijk de kogels naast je in ziet slaan, dan omdraaien, prone, mikken met je 4x of 8x scope en degene die op je staat te mikken rustig met een paar schoten omlegt. Bijna altijd blijven ze ook gewoon rechtop staan, waarschijnlijk omdat ze dachten dat ze een makkelijk doel hadden.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefanus

Steefanus

StefanJ

RedHat schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 02:42:
[...]

Kan, maar hoeft natuurlijk niet.
Kijk eens naar streams van ibiza (nederlander), shroud en consorten. Die maken dat soort kills aan de lopende band.
Ja akkoord, maar hij killt hier twee man wel heel snel he. Maakt verder ook niet uit hoor, vond het gewoon opvallend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meeste games die shotguns implementeren met daadwerkelijk pellets falen enorm in de registratie. Zie bijvoorbeeld Battlefield, ook erg matig.

Zelf zou ik geen shotguns gebruiken als je de keuze hebt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Tsurany schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 08:20:
Meeste games die shotguns implementeren met daadwerkelijk pellets falen enorm in de registratie. Zie bijvoorbeeld Battlefield, ook erg matig.

Zelf zou ik geen shotguns gebruiken als je de keuze hebt.
Kan me niet meer herinneren wat de naam was van de SG, maar daar was het de andere kant: een SG die kon dienen als sniper met die slugs 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefanus

Steefanus

StefanJ

himlims_ schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 08:36:
[...]

je loopt met een beschadigde helm, 2x headshot = dood :+
Dat snap ik :> , ging me meer om de snelheid dat hij mij twee keer in mn hoofd tapt terwijl ik spring en tegelijk ook m'n teammaat twee keer op z'n hoofd tapt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:15

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
kazzzdafke schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 08:42:
[...]

Kan me niet meer herinneren wat de naam was van de SG, maar daar was het de andere kant: een SG die kon dienen als sniper met die slugs 😁
Model 10-A Hunter :+
Damn wat heb ik daar veel kills mee gehaald in BF1. En dan ook gewoon van dik ver weg idd :D

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
himlims_ schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 08:36:
[...]

je loopt met een beschadigde helm, 2x headshot = dood :+
Let op de killfeed. Kill 44 die gast killt iemand met headshot, daarna killed hij zn maat met headshot en instant daarna hem met headshot.

Ik geloof best dat dit een aimbotter kan zijn. In zo'n korte tijd 3 headshots kills is zo goed als onmogelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oViechiel
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-09 08:31
jantje 2 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 09:19:
[...]

[...]

Let op de killfeed. Kill 44 die gast killt iemand met headshot, daarna killed hij zn maat met headshot en instant daarna hem met headshot.

Ik geloof best dat dit een aimbotter kan zijn. In zo'n korte tijd 3 headshots kills is zo goed als onmogelijk ;)
Meh, als je z'n stats bekijkt is z'n gemiddelde KD rond de 1.3 - niet echt bijzonder.

Aan de andere kant; beste moment om je hacks te 'testen' als de stats niet worden bij gehouden.

Ik heb alleen moeite om de hoek te begrijpen in de video waar hij die twee headshots zo snel kan maken.

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
oViechiel schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 09:26:
[...]

Meh, als je z'n stats bekijkt is z'n gemiddelde KD rond de 1.3 - niet echt bijzonder.

Aan de andere kant; beste moment om je hacks te 'testen' als de stats niet worden bij gehouden.

Ik heb alleen moeite om de hoek te begrijpen in de video waar hij die twee headshots zo snel kan maken.
Stats hoeven niets te zeggen als hij maar af en toe aimbot of er net mee begonnen is. Precies inderdaad nu de stats niet worden bijgehouden. Het is gewoon onmogelijk om zo snel 2 headshot kills te maken met een AKM en zo dead accurate the tappen.

Als ik het filmpje zie zit z'n maat in het gebouw die uitkijkt over de weg en zal die cheater aan de overkant op bijv zo'n dak gezeten hebben, dan kan hij ze als het goed is allebei precies raken.

Hij maakt 3 headshots in 5 seconden volgens de feed, dat is zelfs voor Shroud of Ibiza out of their league :+

[ Voor 14% gewijzigd door jantje 2 op 13-10-2017 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
jantje 2 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 09:29:
[...]

Stats hoeven niets te zeggen als hij maar af en toe aimbot of er net mee begonnen is. Precies inderdaad nu de stats niet worden bijgehouden. Het is gewoon onmogelijk om zo snel 2 headshot kills te maken met een AKM en zo dead accurate the tappen.

Als ik het filmpje zie zit z'n maat in het gebouw die uitkijkt over de weg en zal die cheater aan de overkant op bijv zo'n dak gezeten hebben, dan kan hij ze als het goed is allebei precies raken.

Hij maakt 3 headshots in 5 seconden volgens de feed, dat is zelfs voor Shroud of Ibiza out of their league :+
ok mijn tryhard analyse :+ :

- de mogelijke hacker zit halverwege de berg op de ridge, niet bij de grote toren maar iets lager. je ziet de lichtflitsen.
- er is sprake van lekker veel desync
- hij knocked eerst teammaatje, daarna gelijk hits op hoofd van de filmer
- er klinken 2 salvo's, een van de mogelijke hacker bij de toren ridge en een salvo later vanuit links (meer east) ergens bij de weg of zo (denk dat dit niet klopt, spectator sound bug of zo, de kant klopt niet, wel dat er 2 salvo's zijn)

het lijkt imho meer op een gevalletje zware desync, de schoten zijn vertraagd en dood gaan is ook vertraagd. teammaatje van de "hacker" lijkt in dat geval al damage te doen op teammaatje en wordt gefinished door de "hacker" die daarna de filmer schiet, dan lijkt het alsof hij heel snel heel veel dmg doet, maar wellicht drukt hij gewoon in blinde paniek muis1 in, scored 1 hit op teammaat van filmer en daarna wat lucky shit op de filmer zelf.

Het enige waarom desync zou kunnen imho vanwege het geluid, tenzij het filmpje het geluid vertraagd weergeeft.

het zou me ook niet verbazen als dit wel een hacker was, maar nu klopt het geluid gewoon niet met wat ik zie

nadat ik het filmpje nog een keer heb bekeken lijkt het maar 1 speler te zijn trouwens, het eerste salvo dat je hoort dat de teammaat van de filmer knocked hoor je op het moment dat de filmer doodgaat, daarna hoor je nog een salvo en zie je ook nog lichtflitsen. lijkt me toch gevalletje (zware) lag.

@Steefanus is dit op NA of ASIA of zo? vermoed dat jullie met redelijke hoge ping speelden en die gast zelf ook. dan krijg je dit soort gare shit. als het eu is dan heb ik niks gezegd O-)

[ Voor 13% gewijzigd door gotfurrr op 13-10-2017 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
gotfurrr schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 09:38:
[...]

ok mijn tryhard analyse :+ :

- de mogelijke hacker zit halverwege de berg op de ridge, niet bij de grote toren maar iets lager. je ziet de lichtflitsen.
- er is sprake van lekker veel desync
- hij knocked eerst teammaatje, daarna gelijk hits op hoofd van de filmer
- er klinken 2 salvo's, een van de mogelijke hacker bij de toren ridge en een salvo later vanuit links (meer east) ergens bij de weg of zo (denk dat dit niet klopt, spectator sound bug of zo, de kant klopt niet, wel dat er 2 salvo's zijn)

het lijkt imho meer op een gevalletje zware desync, de schoten zijn vertraagd en dood gaan is ook vertraagd. teammaatje van de "hacker" lijkt in dat geval al damage te doen op teammaatje en wordt gefinished door de "hacker" die daarna de filmer schiet, dan lijkt het alsof hij heel snel heel veel dmg doet, maar wellicht drukt hij gewoon in blinde paniek muis1 in, scored 1 hit op teammaat van filmer en daarna wat lucky shit op de filmer zelf.

Het enige waarom desync zou kunnen imho vanwege het geluid, tenzij het filmpje het geluid vertraagd weergeeft.

het zou me ook niet verbazen als dit wel een hacker was, maar nu klopt het geluid gewoon niet met wat ik zie

nadat ik het filmpje nog een keer heb bekeken lijkt het maar 1 speler te zijn trouwens, het eerste salvo dat je hoort dat de teammaat van de filmer knocked hoor je op het moment dat de filmer doodgaat, daarna hoor je nog een salvo en zie je ook nog lichtflitsen. lijkt me toch gevalletje (zware) lag.
Ik heb helaas geen geluid op het werk, dus daar kan ik niet over oordelen. Maar hij killed een seconde voordat hij deze twee met een headshot killed eerst nog iemand anders. Zijn dat niet de schoten die je daarvoor hoort? Dat hij eventueel terugschiet of dat hij zo kort op elkaar de kills maakt dat het lijkt dat er 2 mensen schieten? Die lichtflitsen zie ik zelf ook niet, je bedoelt aan de berg kant waar hij naar toe springt? Zou ook kunnen want z'n maatje loopt precies in het verlengde zodat hij van daar ook kan schieten.

Het is dan ook wel heel toevallig dat hij precies schiet als hij erover springt zonder dat hij wist dat hij ging springen en daar al gelijk instant headshot tapt.

Lijkt me heel sterk dat dit zware lag is. Iemand met zware lag kan niet in 5 seconden 3 headshot kills maken. Dan moet heel de server zowat stilstaan en niemand bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wutwutwhat
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-12-2022

wutwutwhat

Lomperik.

Sjaak_Trekhaak schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 12:17:
[...]

Ik had hem eerder al eens gepost in het topic volgens mij, maar u vraagt wij draaien.. Dus jij regelt het proxy gedeelte? :+

Edit: zie nu dat het best kan zijn dat deze niet meer actueel is, gezien de datums in de URL.

[ Voor 7% gewijzigd door wutwutwhat op 13-10-2017 09:52 ]

Liever in Gulden betalen? Dat kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
jantje 2 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 09:47:
[...]

Ik heb helaas geen geluid op het werk, dus daar kan ik niet over oordelen. Maar hij killed een seconde voordat hij deze twee met een headshot killed eerst nog iemand anders. Zijn dat niet de schoten die je daarvoor hoort? Dat hij eventueel terugschiet of dat hij zo kort op elkaar de kills maakt dat het lijkt dat er 2 mensen schieten? Die lichtflitsen zie ik zelf ook niet, je bedoelt aan de berg kant waar hij naar toe springt? Zou ook kunnen want z'n maatje loopt precies in het verlengde zodat hij van daar ook kan schieten.

Het is dan ook wel heel toevallig dat hij precies schiet als hij erover springt zonder dat hij wist dat hij ging springen en daar al gelijk instant headshot tapt.

Lijkt me heel sterk dat dit zware lag is. Iemand met zware lag kan niet in 5 seconden 3 headshot kills maken. Dan moet heel de server zowat stilstaan en niemand bewegen.
op 15 sec knocked hij een andere speler

op 19 sec gaan ze allebei dood
op 20 sec zie je boven in het beeld iets links van het midden nog lichtflitsen op de ridge

op 15 seconden klopt het geluid met wat je ziet
vanaf een seconde of 18 niet meer.

en 3 headshots in 5 seconden kan wel lijkt me, als het er nou 3 waren in een halve seconde dan was het sowieso duidelijk. ik weet het nu ook niet zeker hoor :) het kan beide kanten op, maar ik zou dit niet 100% zeker hacks durven noemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Trekhaak
  • Niet online
wutwutwhat schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 09:51:
[...]

Ik had hem eerder al eens gepost in het topic volgens mij, maar u vraagt wij draaien.. Dus jij regelt het proxy gedeelte? :+
He da's cool :D
Heb je ook de laatste versie van de URL? Even kijken wat de overeenkomsten zijn, wellicht is er wel wat te regelen dan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

toro schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 14:38:
Op wat voor settings je het ook zet op een zware game pc, ik vind het er niet mooi uitzien. Sterker, ik vind dit niet 30 euro waard.

Het is leuk, maar na de beta met "deze" game engine gaat het er echt niet beter uitzien dan dit.
Koop jij altijd jouw games op basis van hoe de graphics eruit zien? :? ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gotfurrr
gisteren nog een leuke m249 1v5, dat ding is echt OP zolang je er maar niet staand mee schiet :+

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=X5IsZ3wR28g&feature=youtu.be]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
gotfurrr schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 09:52:
[...]

op 15 sec knocked hij een andere speler

op 19 sec gaan ze allebei dood
op 20 sec zie je boven in het beeld iets links van het midden nog lichtflitsen op de ridge

op 15 seconden klopt het geluid met wat je ziet
vanaf een seconde of 18 niet meer.

en 3 headshots in 5 seconden kan wel lijkt me, als het er nou 3 waren in een halve seconde dan was het sowieso duidelijk. ik weet het nu ook niet zeker hoor :) het kan beide kanten op, maar ik zou dit niet 100% zeker hacks durven noemen
Wil ik jou nog wel eens 3 headshots in 5 seconden zien maken >:) 2x dubbel tappen is al bijna 2 seconden aan tijd. @CH4OS volgens kan dat makkelijk dus streep erdoor :P Maar 5 seconden is bar weinig tijd :+

Ik zie inderdaad die lichtflitsen nu op de 2de weg richting de toren precies voordat je het hoekje omgaat. Wel wat dysnc inderdaad als je het zo ziet met de schoten erbij. Ik denk dat het nu 5 seconden waren omdat hij hem niet eerder kon raken toen hij over dat muurtje sprong. Statisch is de kans ook heel erg klein dat hij daar al staat te pre aimen een seconde nadat hij z'n maatje killde. Wie zegt dat hij niet via de andere kant zou komen? In de lucht een headshot tapt en daarna gelijk follow up shot maakt.

Ik roep niet zo snel hacker...maar deze situatie is wel heel dubieus. Zal vanavond hem eens met geluid horen om te zien of ik dan een ander gevoel er bij heb ;)
gotfurrr schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 09:56:
gisteren nog een leuke m249 1v5, dat ding is echt OP zolang je er maar niet staand mee schiet :+

[video]
Nice, ja dat ding is wel echt een laser als je crouch of prone ben, zieke win!

[ Voor 13% gewijzigd door jantje 2 op 13-10-2017 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

jantje 2 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 10:02:
Wil ik jou nog wel eens 3 headshots in 5 seconden zien maken >:) 2x dubbel tappen is al bijna 2 seconden aan tijd. 5 seconden is het bar weinig namelijk :+
Ehh, ik denk dat ik wel sneller dan 1x per seconde kan klikken hoor, dus zo raar vind ik dat niet, eigenlijk. En niet vergeten, dat mensen soms ook lekker gegroepeerd gaan staan, dan is het snel gebeurd.

[ Voor 11% gewijzigd door CH4OS op 13-10-2017 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Trekhaak
  • Niet online
CH4OS schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 10:04:
[...]
Ehh, ik denk dat ik wel sneller dan 1x per seconde kan klikken hoor, dus zo raar vind ik dat niet, eigenlijk.
Hier is het klikkampioenschap voor!

Geeft een indicatie hoe snel je kan klikken :)

[ Voor 16% gewijzigd door Sjaak_Trekhaak op 13-10-2017 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Sjaak_Trekhaak schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 10:05:

70 keer in 10 seconden met een oude Dell muis (op kantoor), dus 5 keer per seconde is prima haalbaar. ;) Met 5 seconden zijn dat dus 25 kogels (indien single shot), moet het wel mogelijk zijn om daarmee voldoende headshots te maken. ;)

[ Voor 20% gewijzigd door CH4OS op 13-10-2017 10:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oViechiel
[...]

Wil ik jou nog wel eens 3 headshots in 5 seconden zien maken >:) 2x dubbel tappen is al bijna 2 seconden aan tijd. @CH4OS volgens kan dat makkelijk dus streep erdoor :P Maar 5 seconden is het bar weinig tijd :+
Challenge accepted. ;)

Ik geef je overigens helemaal gelijk. Situatie is fishy maar niet onmogelijk.

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
[...]

Wil ik jou nog wel eens 3 headshots in 5 seconden zien maken >:) 2x dubbel tappen is al bijna 2 seconden aan tijd. @CH4OS volgens kan dat makkelijk dus streep erdoor :P Maar 5 seconden is bar weinig tijd :+

Ik zie inderdaad die lichtflitsen nu op de 2de weg richting de toren precies voordat je het hoekje omgaat. Wel wat dysnc inderdaad als je het zo ziet met de schoten erbij. Ik denk dat het nu 5 seconden waren omdat hij hem niet eerder kon raken toen hij over dat muurtje sprong. Statisch is de kans ook heel erg klein dat hij daar al staat te pre aimen een seconde nadat hij z'n maatje killde. Wie zegt dat hij niet via de andere kant zou komen? In de lucht een headshot tapt en daarna gelijk follow up shot maakt.

Ik roep niet zo snel hacker...maar deze situatie is wel heel dubieus. Zal vanavond hem eens met geluid horen om te zien of ik dan een ander gevoel er bij heb ;)

[...]

Nice, ja dat ding is wel echt een laser als je crouch of prone ben, zieke win!
thx O-)

5 seconden is niet lang, maar wel echt lang genoeg om headshots te kunnen schieten/sprayen met wat geluk. Dit is natuurlijk wel heel vaag, aangezien het alleen maar opvolgende headshots zijn, maar wie weet was er zoveel desync dat hij schoot op stilstaande zwevende mannetjes :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wutwutwhat

wutwutwhat

Lomperik.

Sjaak_Trekhaak schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 09:52:
[...]

He da's cool :D
Heb je ook de laatste versie van de URL? Even kijken wat de overeenkomsten zijn, wellicht is er wel wat te regelen dan!
Het lijkt erop dat ze http://front.battlegroundsgame.com/index.html gebruiken als forwarder naar de meest recente versie. Er zit inderdaad een verschil in:

code:
1
2
Eerder gepost: 2017.09.14-2017.10.02-556
Huidige link:  2017.09.14-2017.10.12-587

Maar die forwarder ziet er redelijk statisch uit :D

Edit: semantics

[ Voor 7% gewijzigd door wutwutwhat op 13-10-2017 10:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jantje 2
gotfurrr schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 10:15:
[...]

thx O-)

5 seconden is niet lang, maar wel echt lang genoeg om headshots te kunnen schieten/sprayen met wat geluk. Dit is natuurlijk wel heel vaag, aangezien het alleen maar opvolgende headshots zijn, maar wie weet was er zoveel desync dat hij schoot op stilstaande zwevende mannetjes :z
Dysnc in deze game kan altijd veel verklaren.... of aliens.... :+

meme aliens

[ Voor 6% gewijzigd door jantje 2 op 13-10-2017 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kazzzdafke schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 08:42:
[...]

Die gebruiken een slug inderdaad, geen pellets. Dat is een groot verschil.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Sjaak_Trekhaak schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 10:05:
[...]

net ook ff het klikkampioenschap :+ gedaan met een g303 en een fk2. de g303 komt uit rond de 85-90 kliks en de fk2 komt bij mijn niet hoger dan 60-70 (als je beide muizen gewoon normaal vast houdt)

lekker boeiend allemaal, maar ingame kan je dus met een zowie muis niet een m16 single shot spammen zoals je dat kan met een logitech muis. dus. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

of; je bind de 'aktie' knop aan je scrollwheel; nog sneller klikken

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
gotfurrr schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 10:55:
[...]

net ook ff het klikkampioenschap :+ gedaan met een g303 en een fk2. de g303 komt uit rond de 85-90 kliks en de fk2 komt bij mijn niet hoger dan 60-70 (als je beide muizen gewoon normaal vast houdt)

lekker boeiend allemaal, maar ingame kan je dus met een zowie muis niet een m16 single shot spammen zoals je dat kan met een logitech muis. dus. :z
Ik komt met een goedkope acer muis (5 euries ) rond de 60-70 kliks. Zal vanavond me "game muis" eens testen zien of het verschil maakt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
Maakt een muis zoveel verschil ingame dan? Ik heb een gamemuis van logitech van een goede 7 jaar oud(weet het type niet maar hij lijkt op de G502 kwa vorm)
Wil hem wel eens gaan vervangen, maar vraag mij af of ik nou merkmaar verschil ga merken ingame.

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gotfurrr
ikbengoofy schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:25:
Maakt een muis zoveel verschil ingame dan? Ik heb een gamemuis van logitech van een goede 7 jaar oud(weet het type niet maar hij lijkt op de G502 kwa vorm)
Wil hem wel eens gaan vervangen, maar vraag mij af of ik nou merkmaar verschil ga merken ingame.
dat ligt er aan welke muis je nu hebt. het belangrijkste van een muis is de vorm, de sensor en het gewicht.

Vorm is totaal subjectief, afhankelijk van de grootte van je hand en hoe je de muis vast houdt.

De sensor is redelijk objectief, je wil een muis hebben met een goede optische sensor. tegenwoordig zijn dat de 3310, de varianten van de 3360 en de hero/mercury sensor.
zie deze link voor meer info: https://www.reddit.com/r/.../5haxn4/sensor_smoothing/

zelf vind ik de 3310 geen fijne sensor meer, ik vind die in veel situaties gewoon merkbaar laggy. de meeste spelers zullen dat trouwens niet merken en sommigen vinden de 3310 juist fijn vanwege de smoothing of hebben zich er helemaal op aangepast.

gewicht is ook redelijk subjectief, alleen is in het algemeen wel te stellen dat een lichte muis beter is voor shooters (en voor je hand/pols/arm) dan zware muizen zoals een g502.

moraal van het verhaal is eigenlijk dat vorm en gewicht het belangrijkste zijn, en dat de sensor niet zoveel uitmaakt zolang het er een is die in bovenstaand lijstje staat.

als je nu een matige sensor hebt, dan merk je zeker wel het verschil ingame.

edit: wat betreft kliks, je merkt ingame wel of je een fk2 gebruikt of een g303. bij de laatste kan je dus veel makkelijker single shots spammen dan met een zowie muis. dit is gewoon een feit vanwege de implementatie vd buttons van zowie en logitech. of dat echt belangrijk is, waarschijnlijk niet :P

zelf vind ik dit kanaal wel ok voor muis reviews: YouTube: Rocket Jump Ninja

ben het alleen niet eens met zijn 3310 ervaringen, maar daarover bestaan zoveel verschillende meningen dat het hem vergeven is O-) :z :z :z :z

[ Voor 15% gewijzigd door gotfurrr op 13-10-2017 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oViechiel
gotfurrr schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 12:10:
[...]

dat ligt er aan welke muis je nu hebt. het belangrijkste van een muis is de vorm, de sensor en het gewicht.

Vorm is totaal subjectief, afhankelijk van de grootte van je hand en hoe je de muis vast houdt.

De sensor is redelijk objectief, je wil een muis hebben met een goede optische sensor. tegenwoordig zijn dat de 3310, de varianten van de 3360 en de hero/mercury sensor.
zie deze link voor meer info: https://www.reddit.com/r/.../5haxn4/sensor_smoothing/

zelf vind ik de 3310 geen fijne sensor meer, ik vind die in veel situaties gewoon merkbaar laggy. de meeste spelers zullen dat trouwens niet merken en sommigen vinden de 3310 juist fijn vanwege de smoothing of hebben zich er helemaal op aangepast.

gewicht is ook redelijk subjectief, alleen is in het algemeen wel te stellen dat een lichte muis beter is voor shooters (en voor je hand/pols/arm) dan zware muizen zoals een g502.

moraal van het verhaal is eigenlijk dat vorm en gewicht het belangrijkste zijn, en dat de sensor niet zoveel uitmaakt zolang het er een is die in bovenstaand lijstje staat.

edit: wat betreft kliks, je merkt ingame wel of je een fk2 gebruikt of een g303. bij de laatste kan je dus veel makkelijker single shots spammen dan met een zowie muis. dit is gewoon een feit vanwege de implementatie vd buttons van zowie en logitech. of dat echt belangrijk is, waarschijnlijk niet :P
Prima verhaal. Als toevoeging:

Let ook op het aantal knoppen en waar ze op de muis zitten. Daar zit ook veel verschil in.

Daarnaast het formaat van je handen. Ik heb vrij lang gezocht naar een fijne muis aangezien ik maat 11 handen heb. (eerst een Razer Lachesis, daarna Deathadder (Razer = meh) Nu een Zowie EC1-A; voor zover ik weet de grootste muis op de markt zonder teveel poespas.

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
[...]

ben het alleen niet eens met zijn 3310 ervaringen, maar daarover bestaan zoveel verschillende meningen dat het hem vergeven is O-) :z :z :z :z
oViechiel schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 12:20:
[...]

Prima verhaal. Als toevoeging:

Let ook op het aantal knoppen en waar ze op de muis zitten. Daar zit ook veel verschil in.

Daarnaast het formaat van je handen. Ik heb vrij lang gezocht naar een fijne muis aangezien ik maat 11 handen heb. (eerst een Razer Lachesis, daarna Deathadder (Razer = meh) Nu een Zowie EC1-A; voor zover ik weet de grootste muis op de markt zonder teveel poespas.
Top! thanks. Geen idee welke sensor ik nu heb. ga eens uitzoeken wat het beste voor mij is. Dit ook ivm mijn piano vingers zal ik een wat grotere muis nodig hebben.
Allemaal Macro knopjes doe ik niet veel mee. Nooit gebruik van gemaakt eigenlijk.

[ Voor 9% gewijzigd door ikbengoofy op 13-10-2017 12:53 ]

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boddieh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14:31
[...]

Ik gebruik zelfs nog een Intelli 3.0, lekker oldskool, maar merk wel dat deze qua precisie nog wel wat te wensen over laat. Zal me ook eens verdiepen in de sensoren + een nieuwe muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
boddieh schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 16:42:
[...]

Ik gebruik zelfs nog een Intelli 3.0, lekker oldskool, maar merk wel dat deze qua precisie nog wel wat te wensen over laat. Zal me ook eens verdiepen in de sensoren + een nieuwe muis.
de mlt04 sensor die daar in zit (mits je geen fake intelli hebt) is nog steeds een van de meest precieze sensors die er is 8) (er zijn wel wat andere dingen mee aan de hand, zoals lage max speed etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boddieh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14:31
gotfurrr schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 16:44:
[...]

de mlt04 sensor die daar in zit (mits je geen fake intelli hebt) is nog steeds een van de meest precieze sensors die er is 8) (er zijn wel wat andere dingen mee aan de hand, zoals lage max speed etc)
Het is 100% een echte, dat gelukkig wel. Ligt ook perfect in de hand, echter voelt het toch wat verouderd aan qua spelen in vergelijking met andere muizen die ik heb geprobeerd in de loop der jaren, zal onder andere komen door de lage max speed etc die je aangeeft. Dus zal me eens verdiepen in je aangeleverde info, waarvoor dank! :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RoelsRules
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:19
zo vandaag mijn eerste chicken dinner solo gehaald! Heerlijke game maar niet goed voor je hart... de laatste minuten met klamme handjes gespeeld :-)
Maar wat is het tof om te halen met slechts 3 kills, nu weer even tot rust komen ;-)

tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 14:05
Kills maakt niet uit, het gaat erom dat je hebt gewonnen. Leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Tsurany schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 10:50:
[...]

Die gebruiken een slug inderdaad, geen pellets. Dat is een groot verschil.
Of die old days van bad company 2 met no bullet drop slugs :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:09
RoelsRules schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 17:36:
zo vandaag mijn eerste chicken dinner solo gehaald! Heerlijke game maar niet goed voor je hart... de laatste minuten met klamme handjes gespeeld :-)
Maar wat is het tof om te halen met slechts 3 kills, nu weer even tot rust komen ;-)
Na een Chicken Dinner stop ik ook altijd even, veel te intens om meteen weer verder te gaan :+ Heb er zelf ook weer twee gehad met m'n vaste buddy.

De tweede was een beetje een anticlimax helaas. Wel een chicken dinner, maar niet zoals je het wil.

Overigens haal ik zelf meer voldoening uit een goed vuurgevecht waarbij tactiek toegepast wordt dan dat ik als eerste eindig. Het is echt heerlijk om snel met een aanvalsplan te moeten komen zodat je het andere team kunt overrompelen. Vaak is het zorgen dat er 1 van hun knocked out is om vervolgens met z'n 2en het team van twee kanten aan te vallen.
Zelf heb ik een Rapoo V300. Zal vast geen hoogvlieger zijn (kostte me ook niet zo gek veel, had 'm voor 30 euro geloof ik). Maar dat ding werkt prima. Lekker veel knopjes, DPI-switch (die ik persoonlijk niet heel veel gebruik) en hij ligt lekker in de hand. Specs kijk ik niet echt naar. Heb jaren met zo'n standaard Logitech muisje gewerkt en gegamed en dat ging ook prima. Heb nu ook niet echt het gevoel alsof de prestaties merkbaar beter zijn. In mijn ogen zal een muis voor de gemiddelde speler weinig verschil maken. Misschien iets meer precisie maar meer ook echt niet. Misschien dat een hoogwaardige accurate sensor bij de top-gamers verschil maakt, maar voor normale gamers waarschijnlijk niet.

[ Voor 47% gewijzigd door SomerenV op 13-10-2017 21:18 ]

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 20:50:
[...]

Of die old days van bad company 2 met no bullet drop slugs :D
In BF3 was hij ook heerlijk :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Zeer leuk allemaal, maar wanneer ? Het mag echt wel onderhande uitkomen. Wat ? De map, vaulting, maakt niet uit. Maar het lijkt me dat dit nog lang gaat duren als er nog stukken uit de map missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er echt leuk uit! Als ik over 378 jaar klaar ben met verbouwen ga ik het zeker eens proberen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
"We are working hard on optimizing the game, but a lot of the work takes months to complete. Improvements are coming. Please bear with us!"

https://twitter.com/PLAYERUNKNOWN/status/919668919098531840

Building render is confirmed een kown issue en zijn ze ook mee bezig, dus toch een optimalisatie probleem ^^

Maar klinkt niet best dat het nog maanden gaat duren voordat alles opgelost is, terwijl de game Q4 2017 uit zou komen volgens mij? Dat is binnen nu en 2 maanden? Of pakken ze weer zo'n raar games kwartaal die tot ergens begin april loopt? B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-09 12:18
jantje 2 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 09:46:
Dat is binnen nu en 2 maanden? Of pakken ze weer zo'n raar games kwartaal die tot ergens begin april loopt? B
Dat is een Amerikaans / gebroken bookjaar. Maar in dat geval zouden ze nu in Q4 2017 zitten, en valt de kerst in Q1 (om het jaar lekker te starten). Dus dat lijkt met niet het geval.

Ik verwacht eigenlijk voor deze donderdag wel een grote update nog.
Laten we dat even afwachten.

Maar dit bericht stemt niet echt positief voor een (goed werkende) release dit jaar.

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 21:29
Ziet er erg vet uit :D
Ben wel benieuwd of je ook 'bleeding' krijgt als je door een veld van cactussen zou rennen? :+

* Zephyer ziet weer een testje aankomen net als destijds, granaat slaan met een pan _O-

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wutwutwhat

wutwutwhat

Lomperik.

Zephyer schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 10:15:
[...]

Ziet er erg vet uit :D
Ben wel benieuwd of je ook 'bleeding' krijgt als je door een veld van cactussen zou rennen? :+

* Zephyer ziet weer een testje aankomen net als destijds, granaat slaan met een pan _O-
TL;DW, werkte dat slaan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yupiler
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 19-09 08:39
Ik had eigenlijk het gevoel dat PUBG zijn piek al had bereikt toen het rond de 1,5 miljoen zat.
Hoor er de laatste tijd ook wat minder om in mijn omgeving maar dit weekend was dus weer een "record" met 2,2 miljoen spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-09 15:06
Gister mijn EVGA geforce 960 gtx 2GB vervangen met een MSI geforce 1080.
Wat een verschil in gameplay dit is echt niet normaal.
Ik wil niet overdrijven, maar je speelt eigenlijk een compleet andere game.
Het voelt en ziet er echt bizar anders uit!
Ik vind het spel nu zelfs moeilijker geworden!
Maar dat is denk ik een kwestie van wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
rdlfcuboy schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:05:
Gister mijn EVGA geforce 960 gtx 2GB vervangen met een MSI geforce 1080.
Wat een verschil in gameplay dit is echt niet normaal.
Ik wil niet overdrijven, maar je speelt eigenlijk een compleet andere game.
Het voelt en ziet er echt bizar anders uit!
Ik vind het spel nu zelfs moeilijker geworden!
Maar dat is denk ik een kwestie van wennen.
En hoe dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-09 13:34

Pablo

Rito pls

Kan je uitleggen wat je bedoeld met moeilijker ?

Engie wat ik mij kan bedenken is dat je FPS omhoog is gegaan, en het daar soepelen / makkelijker aanvoelt.
maar moelijker.... ?

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-09 12:18
http://steamcommunity.com...etail/1464092904661305018

In het kort:

Ze willen een 1.0 versie dus toch dit jaar nog uitbrengen.
Ze willen het testen meer naar de langdurige testservers verplaatsen. (en niet naar de live servers dus)
Nieuwe leaderbords 20 oktober.

[ Voor 8% gewijzigd door BobbLeeSwaggr op 16-10-2017 12:21 ]

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
BobbLeeSwaggr schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 12:20:

In het kort:

Ze willen het testen meer naar de langdurige testservers verplaatsen. (en niet naar de live servers dus)
Ze blijven beetje uitstellen en terugkomen op eerdere communicatie, bijna constant.
LB was voor 17/10 gepland, nog geen week geleden aangekondigd. Maar, als het effectief dan een stap voorwaarts, en niet telkens 3 kleine terug zoals bij elke update waarna nog 3 dagen de mini updates en server patches moeten komen, dan kan ik er mee leven :)

Al zou ik als PM dergelijke planning niet moeten opleveren... :F

EDIT: gaat natuurlijk qua server capacity een vertekend beeld geven.
Nu verdelen ze de load onder LIVE servers en TEST server. Dus geen +2M spelers tegelijk online wat mogelijks impact kan hebben op de go live, ineens wel weer 2.5M spelers online op enkel LIVE server?

[ Voor 14% gewijzigd door kazzzdafke op 16-10-2017 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2

In het kort:

Als ik het goed lees, is de enige patch die uitkomt deze week met wat minimale bug fixes en mogen we daarna lekker 2-3 maanden stikken tot de final release waarin ze denken het meeste gefixed te hebben? 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
jantje 2 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 12:30:
[...]

Als ik het goed lees, is de enige patch die uitkomt deze week met wat minimale bug fixes en mogen we daarna lekker 2-3 maanden stikken tot de final release waarin ze denken het meeste gefixed te hebben? 8)7
weet je wat early acces titels verplicht zouden moeten doen, hun jira (of iets dergelijks) backlog openbaar maken en of ze hun sprints halen. :+

ik vind het helemaal niet erg dat ze bepaalde datums niet halen, maar ik mis een beetje de openheid die ze eerst wel hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:39
gotfurrr schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 12:40:
[...]

weet je wat early acces titels verplicht zouden moeten doen, hun jira (of iets dergelijks) backlog openbaar maken en of ze hun sprints halen. :+

ik vind het helemaal niet erg dat ze bepaalde datums niet halen, maar ik mis een beetje de openheid die ze eerst wel hadden.
Financiële belangen worden groter, net als de concurrentie. Er zijn toch al meer partijen die een game met hetzelfde thema maken/gaan maken? Dan wil je je backlog zeker niet publiek maken ;)

Maargoed, het gaat wel ten koste van je trouwe klanten die al vroeg instapten.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Ik heb toch meer het vermoede dat er achter de schermen gewoon Pubg groot en deels opnieuw wordt geschreven.

Developers wouden vermoedelijk gewoon snel een spel uitbrengen en totaal niet bij stil gestaan dat het zo groot succes is geworden.
Enorme vraag/ophef naar bug's gauw oplossen met fixe's en af en toe iets nieuws er bij.

Ik heb zelf ook het vermoede zodra 1.0 uitkomt er zo veel verandert aan het spel.
Waarom zouden we de laatste tijd amper wat merken van de update's
We zullen zien... :)
Ik vermaak me nog steeds prima met dit spel, vergeleken met andere game's was ik er al lang op uit gekeken

**

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zephyer
Yup :P

In het kort:

Kortom, ze hadden geen (O)T(A)P in plaats? 8)7
[...]

[...]
_/-\o_ :Y)

[ Voor 19% gewijzigd door Zephyer op 16-10-2017 13:08 ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Release notes zijn, voor de grootte en interval i.v.m. de vorige patch, tegenvallend w.m.b. Je leest door de update lijntje heen toch een soort "sorry, we doen ons best echt, het is lastig, blijf bij ons"-toon.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jantje 2 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 12:30:
[...]

Je zou als developer toch maar constant dit soort kortzichtige reacties krijgen... dan heb je helemaal geen zin meer om nog enige informatie naar buiten te brengen.

Ze zullen inderdaad geen patches naar de live servers brengen maar ondertussen wel de test server drie keer updaten waarbij je elke keer de nieuwe features kan testen zoals vaulting en de nieuwe map. Hoe exact laten ze jou hier stikken?
[...]

Als je ziet hoe dom de gemiddelde gamer is dan is dit wel het laatste wat je wilt doen. Ze zullen er uitgebreid doorheen gaan en met een totaal gebrek aan kennis en inzicht alles verdraaien om de ontwikkelaar in diskrediet te brengen.
Zephyer schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 13:07:
Kortom, ze hadden geen (O)T(A)P in plaats? 8)7
Waar is dat op gebaseerd? :?
Cassius schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 13:11:
Release notes zijn, voor de grootte en interval i.v.m. de vorige patch, tegenvallend w.m.b. Je leest door de update lijntje heen toch een soort "sorry, we doen ons best echt, het is lastig, blijf bij ons"-toon.
Het probleem is dat veel gamers totaal geen kennis hebben van (software) ontwikkeling. Het is soms gewoon niet realistisch om elke keer maar kleine updates uit te brengen, soms moet je even wat maanden keihard werken aan de grote nieuwe features en zorgen dat het echt af is.

[ Voor 52% gewijzigd door Tsurany op 16-10-2017 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Tsurany schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 13:14:
[...]

Je zou als developer toch maar constant dit soort kortzichtige reacties krijgen... dan heb je helemaal geen zin meer om nog enige informatie naar buiten te brengen.

Ze zullen inderdaad geen patches naar de live servers brengen maar ondertussen wel de test server drie keer updaten waarbij je elke keer de nieuwe features kan testen zoals vaulting en de nieuwe map. Hoe exact laten ze jou hier stikken?
Net zo kortzichtig als jou reactie denk ik zo :+ :z

Leuk dat ze op de testserver bezig zijn met hun vaulting en andere features. Maar 3 maanden geen optimalisatie, because EA, in de live game en dan maar hopen dat alles goed gaat op de release vind ik ook aardig kortzichtig. Er wordt namelijk nergens genoemd dat ze hier ook mee bezig zijn. Ik kan je zo garanderen dat genoeg mensen hier problemen mee hebben.

Super dat ze een testserver draaien om dingen te testen, maar ook dat garandeert niet dat het op de live server gelijk goed gaat. Ze kunnen nu beter in de EA nog fouten maken, en het onder het mom van EA goed praten dan als ze straks in de live game dingen gaan doen die negatief uitpakken.

"We are working optimalistions, dan is het ohh wacht het duurt toch nog enkele maanden, en nu is het we gaan vaulting testen en nieuwe map testen en doen geen updates meer" 8)7

Misschien moeten ze inplaats van halve informatie eens volledige informatie naar buiten brengen. Zodat het niet lijkt dat ze problemen telkens uitstellen juist omdat ze zelf met halve informatie naar buiten komen.

Echt geloofwaardig kom je hier niet mee over als bedrijf.

Edit : Misschien moeten ze gewoon eens met een road map komen, zonder eta's maar wel met een visie zoals Q4 2017 voor launch etc. Eventueel aangevuld met een kown issue list ( die is er volgens mij ook niet ) Zodat mensen ook wat meer inzichtelijk hebben wat ze nu überhaupt van plan zijn. Alles is maar vaag en wordt gemiddeld 3x uitgesteld en de updates zijn gewoon random.

[ Voor 24% gewijzigd door jantje 2 op 16-10-2017 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wutwutwhat

wutwutwhat

Lomperik.

jantje 2 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 13:44:
[...]

Net zo kortzichtig als jou reactie denk ik zo :+ |:(

Leuk dat ze op de testserver bezig zijn met hun vaulting en andere features. Maar 3 maanden geen optimalisatie, because EA, in de live game en dan maar hopen dat alles goed gaat op de release vind ik ook aardig kortzichtig. Ik kan je zo garanderen dat genoeg mensen hier problemen mee hebben.

Super dat ze een testserver draaien om dingen te testen, maar ook dat garandeert niet dat het op de live server gelijk goed gaat.

"We are working optimalistions, dan is het ohh wacht het duurt toch nog enkele maanden, en nu is het we gaan vaulting testen en nieuwe map testen en doen geen updates meer" 8)7

Misschien moeten ze inplaats van halve informatie eens volledige informatie naar buiten brengen. Oftewel problemen uitstellen juist omdat ze zelf met halve informatie naar buiten komen. Lekker geloofwaardig kom je dan over.
Dit is een wellus/nietus discussie die ook op oa reddit terug blijft komen. Hoewel ik het deels met @Tsurany eens ben, ben ik ook van mening dat de toon van zijn reactie verre van constructief is. Dat daargelaten:

Het is een EA titel. Je kunt hoog of laag springen erover, het eindeloze argument aandragen dat het spel al zoooo veel geld heeft opgeleverd dat het van de zotte is dat er "niets gebeurd", maar dat is simpelweg niet hoe het werkt. Een explosieve stijging van verkopen zorgt niet voor een explosieve stijging van developers in je bedrijf. Er is best veel tijd nodig om nieuwe mensen aan te trekken, te beoordelen en in te werken. Los daarvan zit je met een team dat héél veel werk moet verrichten waardoor bijvoorbeeld de AS server bug kan blijven liggen omdat er simpelweg andere prioriteiten zijn (zoals, unconfirmed volgens mij, een UI overhaul - zou jij dan nog op bugjacht gaan?).

Ik ben het met je eens dat ze wel wat opener mogen zijn in communicatie. Het voelt wat karig waardoor er onbegrip komt. Dat hebben ze imho deels aangepakt met de recente tweet waarin ze duidelijk aangeven weldegelijk bezig te zijn met diverse problemen. En wat dat betreft heeft Tsurany gewoon gelijk. Veel mensen weten weinig tot niets over development en zijn ongeduldig (gemakshalve ga ik ervanuit dat hij dat bedoelde met "dom") wat ervoor zorgt dat ze - zonder kennis van zaken - moord en brand gaan schreeuwen over bugs die misschien wel lastiger op te lossen zijn dan je zou denken, of simpelweg geen prio zijn op dit moment.

Het is Early Access, dat wist je toen je het spel kocht en die status is het nog niet kwijt. Zijn dit soort issues nogsteeds zo massaal aanwezig in v1.0? Dan worden dit soort klachten terecht. Tot die tijd: geduld is een schone zaak. Ga voor die chicken dinners in plaats van je zo druk maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
wutwutwhat schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 13:56:
[...]

Dit is een wellus/nietus discussie die ook op oa reddit terug blijft komen. Hoewel ik het deels met @Tsurany eens ben, ben ik ook van mening dat de toon van zijn reactie verre van constructief is. Dat daargelaten:

Het is een EA titel. Je kunt hoog of laag springen erover, het eindeloze argument aandragen dat het spel al zoooo veel geld heeft opgeleverd dat het van de zotte is dat er "niets gebeurd", maar dat is simpelweg niet hoe het werkt. Een explosieve stijging van verkopen zorgt niet voor een explosieve stijging van developers in je bedrijf. Er is best veel tijd nodig om nieuwe mensen aan te trekken, te beoordelen en in te werken. Los daarvan zit je met een team dat héél veel werk moet verrichten waardoor bijvoorbeeld de AS server bug kan blijven liggen omdat er simpelweg andere prioriteiten zijn (zoals, unconfirmed volgens mij, een UI overhaul - zou jij dan nog op bugjacht gaan?).

Ik ben het met je eens dat ze wel wat opener mogen zijn in communicatie. Het voelt wat karig waardoor er onbegrip komt. Dat hebben ze imho deels aangepakt met de recente tweet waarin ze duidelijk aangeven weldegelijk bezig te zijn met diverse problemen. En wat dat betreft heeft Tsurany gewoon gelijk. Veel mensen weten weinig tot niets over development en zijn ongeduldig (gemakshalve ga ik ervanuit dat hij dat bedoelde met "dom") wat ervoor zorgt dat ze - zonder kennis van zaken - moord en brand gaan schreeuwen over bugs die misschien wel lastiger op te lossen zijn dan je zou denken, of simpelweg geen prio zijn op dit moment.

Het is Early Access, dat wist je toen je het spel kocht en die status is het nog niet kwijt. Zijn dit soort issues nogsteeds zo massaal aanwezig in v1.0? Dan worden dit soort klachten terecht. Tot die tijd: geduld is een schone zaak. Ga voor die chicken dinners in plaats van je zo druk maken ;)
Dat mensen ongeduldig zijn is wel algemeen bekend bij games, alles moet gelijk gebeuren en ook gelijk goed en zo niet op de brandstapel :Y) :Y) :+

Maar juist omdat het nog een EA titel is moeten ze dat gebruiken om nog dingen te fixen, nu komen ze nog met veel dingen weg juist omdat het EA is. Straks als de game live is en er gebeurt dan wat dan zal iedereen, ook diegene die nog zeiden maar het is nog maar EA, ineens moord en brand schreeuwen.

Ik zit zelf op niets te wachten qua features, dat vaulting kan me ook echt weinig interesseren. Leuk maar niet noodzakelijk. Ik heb liever in de EA dat ze alle noodzakelijke dingen fixen aangevuld met wat features( daar is EA toch voor een stabiele game leveren? ) zodat ze daarna in de live versie zich vooral kunnen richten op het inbrengen van features en wat minder optimalisatie. Juist in de live versie zal features ervoor zorgen dat de game gespeeld blijft. Terwijl mensen in EA afhaken als het niet lekker draait.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Het snelste en moeilijkste potje ooit.
Regen map alles leaved
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/vjj9JMU7vhSQ2lx7gdUi4bC0/full.jpg

**

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16:52
Was het de regen of al die scheetjes die je in de lobby laat? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

[...]
Het probleem is dat veel gamers totaal geen kennis hebben van (software) ontwikkeling. Het is soms gewoon niet realistisch om elke keer maar kleine updates uit te brengen, soms moet je even wat maanden keihard werken aan de grote nieuwe features en zorgen dat het echt af is.
1. De eerste zin sla ik even over, saaie discussie.
2. Je begrijpt dat "tegenvallend w.m.b." betekent dat ik meer had verwacht ... niet dat dit een absolute waarheid is :) ?

Je lijkt ze te willen verdedigen tegenover mijn subjectieve post, dat mag, maar het is geen "ik ga je overhalen" verhaal. Ik vind dat ze qua communicatie soms verwachtigen wekken die ze dan moeten uitstellen of bijschaven en dat ze dit niet de eerste keer doen. Daarom dacht ik dat ze daar wel (langzaam) van leerden en met de tweets/nieuwposts/leaks(niet hun eigen controle) had ik wat meer verwacht.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Devler schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 14:05:
Was het de regen of al die scheetjes die je in de lobby laat? :+
Whaha, dat was toen met kazzz er bij, iedereen liep te farten in de plane :+

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer

[...]

Waar is dat op gebaseerd? :?

[...]
Als je de quote leest, dan weet je het? :)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wutwutwhat

wutwutwhat

Lomperik.

jantje 2 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 14:03:
[...]

Dat mensen ongeduldig zijn is wel algemeen bekend bij games, alles moet gelijk gebeuren en ook gelijk goed en zo niet op de brandstapel :Y) :Y) :+

Maar juist omdat het nog een EA titel is moeten ze dat gebruiken om nog dingen te fixen, nu komen ze nog met veel dingen weg juist omdat het EA is. Straks als de game live is en er gebeurt dan wat dan zal iedereen, ook diegene die nog zeiden maar het is nog maar EA, ineens moord en brand schreeuwen.

Ik zit zelf op niets te wachten qua features, dat vaulting kan me ook echt weinig interesseren. Leuk maar niet noodzakelijk. Ik heb liever in de EA dat ze alle noodzakelijke dingen fixen aangevuld met wat features( daar is EA toch voor een stabiele game leveren? ) zodat ze daarna in de live versie zich vooral kunnen richten op het inbrengen van features en wat minder optimalisatie. Juist in de live versie zal features ervoor zorgen dat de game gespeeld blijft. Terwijl mensen in EA afhaken als het niet lekker draait.
En dat is dus mijn punt. Ze zijn daadwerkelijk bezig met dingen fixen. Het duurt alleen ff.. En zat mensen kunnen dat geduld niet opbrengen, maar daarvoor geldt dus: EA titel, dit wist je vantevoren. Vandaar ook dat ik zei "Zijn dit soort issues nogsteeds zo massaal aanwezig in v1.0? Dan worden dit soort klachten terecht. " ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zephyer
PatRamon schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 14:04:
Het snelste en moeilijkste potje ooit.
Regen map alles leaved
[afbeelding]
Mooi voorbeeld wat er nu inderdaad gebeurt, dat geluid ... daar wordt je toch 7(8)7 van?

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Solo games regen leave ik ook, zwaar irritant met die non-stop veel te harde sound. Duo's en squads teveel hassle ;) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

De regen feature map, leave ik ook direct.

heb het al een tijd niet gespeeld, maar in het begin , hoorde ik de deuren van het huis waar ik zelf in zat niet eens.... ook als ik er soms recht voor of naast zat....

vind het concept leuk, maar de regendruppels klinken niet alsof ze van water zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zephyer schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 14:06:
[...]

Als je de quote leest, dan weet je het? :)
Nee, die quote heeft niks te maken met DTAP. Of doe je nu een aanname enkel op basis van die enkele zin over het wel of niet hebben van een DTAP?
jantje 2 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 13:44:
[...]

Net zo kortzichtig als jou reactie denk ik zo :+ :z
Dat denk je dan toch echt verkeerd.
Leuk dat ze op de testserver bezig zijn met hun vaulting en andere features. Maar 3 maanden geen optimalisatie, because EA, in de live game en dan maar hopen dat alles goed gaat op de release vind ik ook aardig kortzichtig. Er wordt namelijk nergens genoemd dat ze hier ook mee bezig zijn. Ik kan je zo garanderen dat genoeg mensen hier problemen mee hebben.
Ze hebben vaak genoeg aangegeven constant te werken aan optimalisaties. En ze willen juist op de test server uitgebreid testen om problemen tijdens de release te voorkomen...
Super dat ze een testserver draaien om dingen te testen, maar ook dat garandeert niet dat het op de live server gelijk goed gaat. Ze kunnen nu beter in de EA nog fouten maken, en het onder het mom van EA goed praten dan als ze straks in de live game dingen gaan doen die negatief uitpakken.
Juist het langdurig testen op de test server is in het leven geroepen om te voorkomen dat ze constant problemen creëren op de live server. Het is juist de bedoeling dat deze testen er voor zorgen dat het op de live server wel goed gaat tijdens release.
Ze hebben toch vaak genoeg aangegeven dat optimalisaties veel tijd gaan kosten?
Misschien moeten ze inplaats van halve informatie eens volledige informatie naar buiten brengen. Zodat het niet lijkt dat ze problemen telkens uitstellen juist omdat ze zelf met halve informatie naar buiten komen.

Echt geloofwaardig kom je hier niet mee over als bedrijf.
Wat is er dan niet duidelijk of volledig aan de informatie die ze nu uitgebracht hebben?
Edit : Misschien moeten ze gewoon eens met een road map komen, zonder eta's maar wel met een visie zoals Q4 2017 voor launch etc. Eventueel aangevuld met een kown issue list ( die is er volgens mij ook niet ) Zodat mensen ook wat meer inzichtelijk hebben wat ze nu überhaupt van plan zijn. Alles is maar vaag en wordt gemiddeld 3x uitgesteld en de updates zijn gewoon random.
Dat hebben ze nu toch gedaan?
Cassius schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 14:05:
[...]

1. De eerste zin sla ik even over, saaie discussie.
2. Je begrijpt dat "tegenvallend w.m.b." betekent dat ik meer had verwacht ... niet dat dit een absolute waarheid is :) ?
Die eerste zin van mij laat precies zien waar jouw 2e punt vandaan komt. Een totaal verkeerd verwachtingspatroon dat eigenlijk nergens op gebaseerd is. Elke keer geven ze namelijk aan dat het veel tijd kost om optimalisaties te ontwikkelen maar je blijft ze wel op korte termijn verwachten.
Je lijkt ze te willen verdedigen tegenover mijn subjectieve post, dat mag, maar het is geen "ik ga je overhalen" verhaal. Ik vind dat ze qua communicatie soms verwachtigen wekken die ze dan moeten uitstellen of bijschaven en dat ze dit niet de eerste keer doen. Daarom dacht ik dat ze daar wel (langzaam) van leerden en met de tweets/nieuwposts/leaks(niet hun eigen controle) had ik wat meer verwacht.
Ze hebben nu toch duidelijk aangegeven wat je kan verwachten? Dat hebben ze de vorige keer ook al gedaan toen ze aangaven niet meer wekelijkse updates uit te willen brengen. En keer op keer geven ze aan dat vaulting meer tijd nodig heeft en dat optimaliseren ook tijd kost. Jouw verwachtingspatroon lijkt niet aan te sluiten bij hun laatste communicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:53

KhaZ

Alfa Romeo

Same here, regen en mist disconnect ik meteen. Waardeloze feature.

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Nou ja zeg...
Waar zullen de 2 zitten in de map :O
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/WAdShcldKuagttl80GrDhjpP/full.jpg

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

Wauw... iedereen een DC ?

Dit heb ik dan weer nooit :p
PatRamon schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 14:31:
Nou ja zeg...
Waar zullen de 2 zitten in de map :O
[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Tsurany schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 14:27:
[...]

Ze hebben vaak genoeg aangegeven constant te werken aan optimalisaties. En ze willen juist op de test server uitgebreid testen om problemen tijdens de release te voorkomen...

[...]

Juist het langdurig testen op de test server is in het leven geroepen om te voorkomen dat ze constant problemen creëren op de live server. Het is juist de bedoeling dat deze testen er voor zorgen dat het op de live server wel goed gaat tijdens release.

[...]

Ze hebben toch vaak genoeg aangegeven dat optimalisaties veel tijd gaan kosten?

Wat is er dan niet duidelijk of volledig aan de informatie die ze nu uitgebracht hebben?
Ze zijn er mee bezig maar ze blijven het maar naar voren schuiven omdat het blijkbaar toch allemaal wel heel moeilijk is om dingen te fixen. Maar we gaan die discussie niet weer opstarten over het optimalisatie verhaal. Prima dat jij 100% vertrouwen in hun hebt als developer en alles gelooft wat ze schrijven en nergens kritisch naar wil kijken.

Dit is ook de eerste keer dat ze iets van een roadmap maken, dus dat hadden ze al vanaf het begin moeten doen. Niet dat we hier heel veel aan hebben. Het blijft heel minimaal. Ja we hebben 3 testversies waarin we vaulting en wat features en de nieuwe map gaan testen en dan is de game live, punt.

Ik mis nog steeds een kown issue list zodat we ook weten waar ze mee bezig zijn en zodat ze niet alles 100x hoeven te herhalen. Juist door meer open te zijn hoeven ze zich ook niet elke keer te verantwoorden ze maken het alleen maar moeilijk voor zichzelf.

Ze geven aan dat ze dit wel willen voorzetten en meer updates willen geven zodra developement verder is, prima ik hoop dat ze dat ook kunnen volhouden dat zal voor iedereen een stuk makkelijker zijn

[ Voor 9% gewijzigd door jantje 2 op 16-10-2017 14:42 ]

Pagina: 1 ... 68 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord