BobbLeeSwaggr schreef op woensdag 27 september 2017 @ 15:42:
Ja het is echt veel te veel voor een FPS. Met een AKM is de TTK 0,2 seconde.
als je met je 200 ping tussen twee ticks zit geeft dat je ook precies 0.2 seconde om een kill te maken zonder dat je tegenstander ook maar een schijn van kan heeft.
Een vrij simpele weergave wel, vergeet niet dat lag compensation (en de gekozen methode daarvoor) ook aardig wat impact heeft. Het is ook niet zo dat je tegenstander standaard geen schijn van kans heeft, het hangt er maar net vanaf wie er beweegt, wie er stil zit en waar het gevecht plaats vind.
In open veld heb je dit voordeel veel minder, ongeacht bewegingen. In gebouwen is het veel relevanter, mits jij beweegt en je tegenstander stil zit.
Volgens mij hadden ze in een Battlefield patch een keer een update welke spelers met meer dan 100 ping in het nadeel zet.
Zou graag zien dat ze het ook hier doen. En logischer wijs ook de tickrate verhogen. In de AMA gaf player unkown ook geen antwoord op vragen over de tickrate omdat ze er nog mee bezig zijn.
Volgens mij limiteren ze de lag compensation tot 100ms, als iemand met een latency van 150ms een schot af vuurt spoelen ze de tijd maar 100ms terug om te kijken of het raak was of niet. Lijkt mij ook de beste oplossing, al vind ik 100ms nog veel te ruim.
Dat zal net uit de video geknipt zijn
Maar volgens mij zijn we het allemaal inderdaad eens over de gebeurtenis:
Bodyshot, miss, bodyshot, dropped
Dat is iets minder dan 40 damage tegen level 3 vest en dus 7 punten.
[
Voor 13% gewijzigd door
Tsurany op 27-09-2017 16:00
]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N