Nou zo slim speelde ze het niet, want ze peekten niet tegelijkertijd waardoor ik er eentje down kon krijgen. Sowieso hebben ze het niet 'beter gespeeld', mijn maat was dood en ik speelde het juist slim door gelijk cover te zoeken, peeken toen ik zag dat er eentje bukte (3rd person for the win

) en hem te knockouten. Toen hij gerevived werd ben ik gepusht en heb die andere ook nog ff knockout geschoten. Allebei door elkaar gerevived. Het is gewoon bullshit dat als je iemand knockout schiet hij op de grond valt en dan ook nog weg kan kruipen EN nog 3-4 kogels nodig heeft om echt dood te zijn. Ik wil het niet 100% realistisch hebben, maar ik zal wel graag een gamemode zien waarin je niet 4 kogels in iemand z'n borstkas schiet om hem vervolgens vrolijk te zien wegkruipen terwijl je nog even 2 kogels op hem schiet (1-2 te weinig dus).
En ja, elke squad / duo speelt bij elkaar (in ieder geval nadat je allebei redelijke loot hebt) - daar is niks bijzonders aan. Iedereen snapt wel dat je een groot nadeel hebt als je alleen gaat rondrennen in een duo game. Zonder reviven zouden duo's / squads ook echt wel bij elkaar blijven.
edit: sowieso vind ik gebouwen met ramen /daken waar goede cover is en goed zicht veel te OP door dat reviven, natuurlijk moet je een gigantisch voordeel hebben als je cover hebt in plaats van door een veld te lopen, maar als je als squad bv. de pech hebt om geen auto te vinden en over een veld aan het rennen bent en er verderop een huis staat met ramen / goede cover en een squad erin kan je zoveel mensen outaimen en knock out schieten als je wilt, een andere squadmate drukt op Z, revived en ze kunnen weer verder (zeker als ze nog wat healing stuff hebben).
[
Voor 16% gewijzigd door
Brogala op 05-05-2017 13:17
]