[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:17
Vanavond voor het eerst dit spel gedaan, solo om maar eens mee te beginnen. In het begin was het erg wennen en zoek naar de juiste wapens. En uitvinden waar je nu het beste kunt beginnen!

Eerste 5 potjes niet in de top 30 gekomen, maar mijn laatste potje ging uitzonderlijk goed! We bleven met zijn tweeën over in de steeds kleiner wordende cirkel, maar helaas was mijn tegenstander mij te slim af. Ik dacht dat hij achter een boom verscholen zat, maar hij lag in het gras bijna naast mij! Wel een paar lekker kills kunnen maken.

Merk wel dat hoe langer je levend blijft, hoe spannender het wordt (je wilt natuurlijk winnen!). Morgen maar weer mee verder :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Eindelijk de eerste solo winst gehaald :) Best wel geluk moet ik toegeven. Begin ging eigenlijk heel slecht, slechte loot en steeds maximaal pech met de cirkel. Moest lange afstanden rennen om het te halen steeds maar ik had het geluk dat niemand me zag. Uiteindelijk beschoten in een open veld en geluk dat hij niet kon mikken en ik de kill kon pakken zonder al te veel oponthoud. Met maar 1 kill dus op weg naar de laatste cirkel, ik zag de counter gewoon aftikken van 10 naar 5 naar 3 terwijl ik veilig in de cirkel zat. De een-na-laatste cirkel zat precies rond een huis waar iemand in zat dus ik dacht dat ik pech ging hebben. Maar toen de laatste cirkel net buiten het huis, hij moest naar buiten en ik wist precies waar hij was, dus hij was kansloos :)

2 kills :') Maar meer was niet nodig haha...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilswordfish
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 28-02 15:20
Net aangekocht, tof spel, toch al even gespeeld. Net zo wat naar de items gekeken, trench coat 160 euro op market, ja wadde.

Paar vrienden hebben het ook gekocht, can't wait for squad play, nu een beetje solo aan het doen om het wat beter te leren kennen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52

Oh ja, net te vroeg geknipt maar ik ging down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 22:19
Lekker aggressive :D

Never ever financial advice...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
Vandaag de game geinstalleerd. Wat een ervaring. Had nog nooit eerder een soortgelijk spel gespeeld. Het tweede potje meteen eerste geworden. Wat een geluk. Ging op het eind "campen" bovenop een dak. Was precies de plek waar iedereen naar toe moest.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/QoaRKfE.jpg

Al met al een leuke ervaring. Vooral de spanning die je op het eind hebt als je nog maar met een paar man over bent. Heerlijk.

[ Voor 6% gewijzigd door Ruben0s op 08-05-2017 00:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
@Ruben0s F12 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PotatoChip
  • Laatst online: 08-09 19:30
Ben zelf een fanatiek Battlefield speler maar dit is toch echt wat anders... in het begin was ik maar aan het rond rennen zonder te weten waar ik eigenlijk mee bezig was. Gelukkig gaat het steeds beter, Zonet nog een ronde met slechte loot een geen meds. Uiteindelijk toch nog 4 man neergemaaid en nog 7de geworden.

Toch echt een game waarbij je vooral geduld moet hebben en waar je je hart echt in je keel voelt kloppen als er nog maar een paar man over zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-08 08:25
Zojuist het spel ook aangeschaft, morgen een dagje vrij! Eens checken of ik wat vind :)
Tips voor de beginner?

[ Voor 14% gewijzigd door Protax op 08-05-2017 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oViechiel
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08-06 12:31
Protax schreef op maandag 8 mei 2017 @ 00:52:
Zojuist het spel ook aangeschaft, morgen een dagje vrij! Eens checken of ik wat vind :)
Tips voor de beginner?
Probeer in het begingebied wat met de wapens te oefenen.

Daarnaast zou ik gewoon een rustig plekje opzoeken om te looten en niet teveel zorgen maken om per se te winnen. Dat komt wel.

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-09 18:41
Tips voor de beginner?
Misschien wat tips & tricks video's kijken op youtube. Met name key bindings, uit het vliegtuig springen, etc. De basis dus eigenlijk.

Voor de rest, proberen om niet uit het vliegtuig te springen als er ook 10 anderen gaan en verder rustig beginnen.
Wat mij ook erg hielp / helpt is in een squad spelen. Pak je toch vaak wat advies mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
pimskie schreef op maandag 8 mei 2017 @ 08:23:
[...]

proberen om niet uit het vliegtuig te springen als er ook 10 anderen gaan en verder rustig beginnen.
Dat is al achterhaald hoor. Meestal spring ik nu terug in de "drukke" plaatsen. Zelden dat er nog een ander squad of team zit, want iedereen denkt "daar zitten er veel" met resultaat dat er maar heel heel weinig nog naartoe gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kazzzdafke schreef op maandag 8 mei 2017 @ 08:41:
[...]

Dat is al achterhaald hoor. Meestal spring ik nu terug in de "drukke" plaatsen. Zelden dat er nog een ander squad of team zit, want iedereen denkt "daar zitten er veel" met resultaat dat er maar heel heel weinig nog naartoe gaan :)
En dat denken nu heel veel mensen waardoor het weer wel druk gaat worden :+

Het is vooral een kwestie van heel goed opletten, kijken waar de rest land. En zo snel mogelijke en wapen oppakken >:)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Tsurany schreef op maandag 8 mei 2017 @ 08:45:
[...]

En dat denken nu heel veel mensen waardoor het weer wel druk gaat worden :+
Dan killen we ze toch :D
Net als zaterdag, als er eentje uit het huis kwam gekropen en 30 seconden later ik 5 kills had :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kazzzdafke schreef op maandag 8 mei 2017 @ 08:58:
[...]

Dan killen we ze toch :D
Net als zaterdag, als er eentje uit het huis kwam gekropen en 30 seconden later ik 5 kills had :D
Kill them all!

Je kan wel merken dat er twee verschillende type spelers zijn. De een wilt het liefst elke vorm van combat ontwijken tot de laatste 10 spelers terwijl anderen graag een vuurgevecht aan willen gaan als ze een goede kans maken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 11-09 22:30

DikkeBMW

Live '25

Ik blijf me verbazen dat sommige mensen zo snel al zo goed zijn, en ook vaak weten te winnen etc :o

fookin mad fer it

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• oViechiel
Tsurany schreef op maandag 8 mei 2017 @ 09:13:
[...]

Kill them all!

Je kan wel merken dat er twee verschillende type spelers zijn. De een wilt het liefst elke vorm van combat ontwijken tot de laatste 10 spelers terwijl anderen graag een vuurgevecht aan willen gaan als ze een goede kans maken.
Ik snap dat nooit zo goed. Als er nog 60 man leven om dan meteen voor de kill te gaan, tenzij die 'gratis' is zou ik het nooit doen. Meestal ontwijken we ook gewoon andere spelers.

Je ziet zo vaak dat een squad aan het try-harden is om een paar kills mee te pakken. Heeft totaal geen nut.
Pas op het einde kan je wat meer risico gaan nemen imo.

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Gisteravond had ik weer goeie kans op een win maar ik verpestte het helemaal 8)7
Ik moest sprinten voor de cirkel en zag iemand op een vrij grote afstand met een ghillie suit een huis ingaan. Voor zover ik weet krijg je die alleen uit een care package, en aangezien ik nog maar slechte loot had was mijn plan om hem neer te halen en zijn loot te jatten. Ik maakte met opzet veel lawaai, deuren open gooien etc om te doen alsof ik aan het looten was maar eigenlijk zat ik te wachten tot hij uit z'n huisje kwam. Deurtje ging open, ik zat klaar met een UMP op erg close range, hou de muis in.... en hij stond nog op single shot mode :+ Dom dom dom...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-08 15:07
NickThissen schreef op maandag 8 mei 2017 @ 09:47:
Gisteravond had ik weer goeie kans op een win maar ik verpestte het helemaal 8)7
Ik moest sprinten voor de cirkel en zag iemand op een vrij grote afstand met een ghillie suit een huis ingaan. Voor zover ik weet krijg je die alleen uit een care package, en aangezien ik nog maar slechte loot had was mijn plan om hem neer te halen en zijn loot te jatten. Ik maakte met opzet veel lawaai, deuren open gooien etc om te doen alsof ik aan het looten was maar eigenlijk zat ik te wachten tot hij uit z'n huisje kwam. Deurtje ging open, ik zat klaar met een UMP op erg close range, hou de muis in.... en hij stond nog op single shot mode :+ Dom dom dom...
Haha ja ik ken het daardoor ben ik ook regelmatig gekilled. Dat is ook de reden dat ik toggle firemode nu op mijn duim muisknop heb gebind.

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Acties:
  • +2 Henk 'm!
oViechiel schreef op maandag 8 mei 2017 @ 09:46:
[...]

Ik snap dat nooit zo goed. Als er nog 60 man leven om dan meteen voor de kill te gaan, tenzij die 'gratis' is zou ik het nooit doen. Meestal ontwijken we ook gewoon andere spelers.

Je ziet zo vaak dat een squad aan het try-harden is om een paar kills mee te pakken. Heeft totaal geen nut.
En dat vind ik dus weer echt een saaie manier van spelen. Dan kom je misschien bij de top 10, leuk. Wel twintig minuten lang elke vorm van actie zitten ontwijken om dat je bang bent te vroeg dood te gaan. Ik zoek liever wat confrontatie op om wat spanning in het spel te brengen. Het blijft tenslotte een shooter en er moeten toch echt 90+ mensen dood gaan om op nr 1 te komen. Dan vind ik het wel zo leuk om een paar van die ruim 90 mensen zelf af te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oViechiel
Tsurany schreef op maandag 8 mei 2017 @ 09:59:
[...]

En dat vind ik dus weer echt een saaie manier van spelen. Dan kom je misschien bij de top 10, leuk. Wel twintig minuten lang elke vorm van actie zitten ontwijken om dat je bang bent te vroeg dood te gaan. Ik zoek liever wat confrontatie op om wat spanning in het spel te brengen. Het blijft tenslotte een shooter en er moeten toch echt 90+ mensen dood gaan om op nr 1 te komen. Dan vind ik het wel zo leuk om een paar van die ruim 90 mensen zelf af te schieten.
Zoals je zei, 2 verschillende spelers.

Ligt ook gewoon aan de gear van m'n squad; als iedereen minimaal lvl 2 armor met een AR + kogels heeft dan spelen we wat rustiger.

Heb je crap gear dan proberen we andere squads te killen voor gear.

Waar zit iedereen trouwens met rating? Solo, duo en/of squad maakt niet uit. Ben gewoon benieuwd.
Ik speel standaard met dezelfde squad, zitten rond de 600 nu.

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
oViechiel schreef op maandag 8 mei 2017 @ 10:02:
[...]

Zoals je zei, 2 verschillende spelers.

Ligt ook gewoon aan de gear van m'n squad; als iedereen minimaal lvl 2 armor met een AR + kogels heeft dan spelen we wat rustiger.

Heb je crap gear dan proberen we andere squads te killen voor gear.
Of als je goede gear hebt juist de aanval in zetten >:) Maar ieder z'n eigen speelstijl inderdaad. Dat is het mooiste aan dit spel, beide manieren kunnen je bij de laatste 10 brengen en qua punten wordt je niet geforceerd zo veel mogelijk vijanden af te maken.
Waar zit iedereen trouwens met rating? Solo, duo en/of squad maakt niet uit. Ben gewoon benieuwd.
Squad
EU: 1945
NA: 1585

Duo
EU: 1743
NA: 1535

Solo
EU: 1287
NA: 1425

Jammer dat ze de stats niet combineren, zie het nut niet echt van stats per regio.

Ik speel zelf voornamelijk squad en duo, alleen vind ik het toch te saai in het begin en mis je op het eind juist die squad vs squad vuurgevechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilswordfish
  • Laatst online: 28-02 15:20
Gisteren eerste keer squad play met 2 vrienden gedaan, express met 3 squad en zonder random. Goed zitten lachen.

Paar keer landen met een hoop ander volk en dan ik met de vuisten terwijl de ander twee aan het looten zijn voor een geweer.

Ik ben ook eerder iemand die voor de confrontatie gaat ipv te ontwijken, more fun that way. Zal niet goed zijn voor de ranking maar de matchmaking is zo snel dat ik het niet erg vind om dood te gaan en meteen een andere game in te springen.

Eventually zal ik wel beter weten hoe het zit met de map en waar ik wel of niet naartoe moet gaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Vehicles blijven toch het leukste ingame, met mijn vrienden horen we auto aankomen; vrienden verstoppen en ik stap in de auto terwijl de andere squad aan het looten gaan in de garage(bij de brug van de military base), crtl+4 om midden achterin te zitten en toen ze instapten in first person mode ze in de auto zelf neergeschoten :+
Ze hadden helemaal geen benul waar het vandaankwam, dat soort momenten blijven toch wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charlie7
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

charlie7

pr0

Verwijderd schreef op maandag 8 mei 2017 @ 11:42:
Vehicles blijven toch het leukste ingame, met mijn vrienden horen we auto aankomen; vrienden verstoppen en ik stap in de auto terwijl de andere squad aan het looten gaan in de garage(bij de brug van de military base), crtl+4 om midden achterin te zitten en toen ze instapten in first person mode ze in de auto zelf neergeschoten :+
Ze hadden helemaal geen benul waar het vandaankwam, dat soort momenten blijven toch wel leuk.
Awesome! Die ga ik vanavond proberen :D

Ryzen 9800X3D / Asrock 7900XT / 32GB DDR5 6000MHz // Mac Mini M4 / MacBookAir M1 / iPhone 16 Pro / AW Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!
charlie7 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 11:50:
[...]

Awesome! Die ga ik vanavond proberen :D
Hij is al een paar keer op Reddit voorbij gekomen. De kans is dus aanwezig dat een flink aantal mensen eerst kijken of er al iemand in hun auto zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Iemand online die samen wil spelen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1lencee
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 08-09 12:46
oViechiel schreef op maandag 8 mei 2017 @ 10:02:
[...]

Zit momenteel op de volgende ratings:

Solo: 2240
Duo: 2058
Squad: 1904
Tips voor de beginner?
Gebruik de Alt-toets om om je heen (achter) je te kijken als je aan het rennen bent, zodat mensen je niet gaan stalken. Een groot aantal spelers kan je namelijk van een afstandje volgen totdat je 'veilig' in de cirkel zit en ze dan afknallen omdat ze niet achter zich kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4
  • Laatst online: 04-08 14:32

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

Wat ik eigenlijk nog mis is een mogelijkheid om je teammates te healen. Dan zou je namelijk meer rollen kunnen afspreken als medic enzo...

Zou voor teamverband een leuke toevoeging zijn. Dan kan 1 man alle medkits mee nemen en een beetje achter blijven hangen. Nu moet je elke keer items doorgeven.

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
PaRaDoX4 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 13:06:
Wat ik eigenlijk nog mis is een mogelijkheid om je teammates te healen. Dan zou je namelijk meer rollen kunnen afspreken als medic enzo...

Zou voor teamverband een leuke toevoeging zijn. Dan kan 1 man alle medkits mee nemen en een beetje achter blijven hangen. Nu moet je elke keer items doorgeven.
Dat hoort juist bij de tactiek. Goed overleg en verdelen van items :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12:23
PaRaDoX4 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 13:06:

in die zin kan dat toch? jij vind een med kit. je maat heeft hem nodig, je dropt hem en hij kan hem gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4
  • Laatst online: 04-08 14:32

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

Lipst3r schreef op maandag 8 mei 2017 @ 13:11:
[...]

Dat hoort juist bij de tactiek. Goed overleg en verdelen van items :)
Eens bij veel items, maar het is werkelijk toch gewoon mogelijk om iemand anders zijn wonden te verbinden/behandelen.

Dit doet geen schade aan de volledige tactiek. Maarja roeien met de riemen die we hebben. Het is ook geen punt van ergenis ofzo maar leek mij juist wel leuk om de immersie te verhogen
beebie121 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 13:13:
[...]

in die zin kan dat toch? jij vind een med kit. je maat heeft hem nodig, je dropt hem en hij kan hem gebruiken.
Het kan op deze manier zeker ja, zo spelen we vaak ook. Maar het zou natuurlijk altijd handiger kunnen

[ Voor 25% gewijzigd door PaRaDoX4 op 08-05-2017 13:14 ]

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
PaRaDoX4 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 13:13:
[...]

Eens bij veel items, maar het is werkelijk toch gewoon mogelijk om iemand anders zijn wonden te verbinden/behandelen.

Dit doet geen schade aan de volledige tactiek. Maarja roeien met de riemen die we hebben. Het is ook geen punt van ergenis ofzo maar leek mij juist wel leuk om de immersie te verhogen
Ja dat je iemand zou kunnen bandagen inderdaad :). Dan zou het moeten zijn dat dat bijvoorbeeld 2 sec sneller is dan zelf bandagen. Zorgt ook voor dat je kan kiezen :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Ik ben nu online, mensen die mij weg wijs willen maken?
Steam = DXK010

Kan evt. een Discord / TS server joinen :)`

Edit: Zit op Discord nu :)

[ Voor 11% gewijzigd door Protax op 08-05-2017 13:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-09 08:53

iLikeNoobies

With Big Boobies

Ik heb afgelopen vrijdag het spel gekocht en man wat is het verslavend. Solo heb ik nu 9 potjes achter de rug met één win en een top10 ratio van 55%. In duo's twee wins en in squad één win.

Ik speel behoorlijk veel Arma en dat merk ik ook in de manier hoe ik dit spel speel. Sommige van teammaatjes zijn niet bekend met dit genre en die doen dingen die meer thuishoren in een echte FPS. Wat dat betreft speel ik toch het liefste solo. Dan kan ik tenminste niemand anders de schuld geven van mijn dood :') In duo's maar voornamelijk squads merk ik toch dat ik wat sneller geirriteerd raak.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:11
oViechiel schreef op maandag 8 mei 2017 @ 09:46:
[...]

Dit dus. Als ik iemand tegenkom, probeer ik onzichtbaar te blijven. Ik vuur niet als eerste, tenzij ik zeker weet dat ze mij al gezien hebben.

Door deze tactiek kom je al een stuk verder.

Waarom zou ik iedereen af moeten knallen? Laat ze elkaar maar afknallen :+

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oViechiel
aDutchCow schreef op maandag 8 mei 2017 @ 14:08:
[...]

Dit dus. Als ik iemand tegenkom, probeer ik onzichtbaar te blijven. Ik vuur niet als eerste, tenzij ik zeker weet dat ze mij al gezien hebben.

Door deze tactiek kom je al een stuk verder.

Waarom zou ik iedereen af moeten knallen? Laat ze elkaar maar afknallen :+
Ik heb ook al veel situaties gehad in de top 10 waar ik gewoon wacht en zie hoe ze elkaar afschieten. Dan is het wachten tot er nog 1 of 2 over zijn en dan begin ik een keer te schieten.

Heb ook het idee dat mensen trigger-happy zijn of teveel stress hebben in drukke situaties. Veel paniek waar het niet nodig is.

Ook gewoon een kwestie van veel spelen en wennen.

Ontopic:
Heeft iemand het idee dat de NA servers beter zijn? Hoor daar zoveel verhalen over maar zelf nog niet getest eigenlijk. Desync zal minder zijn misschien? Alleen je hebt dan minimaal 100 ping (als het East coast servers zijn).

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0ss
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 29-08 16:10

n0ss

⭐⭐⭐

Is dit spel aan te raden voor een laptop (lenovo y500) i7,16GB ram 2x geforce 650m SLI peformance wise?
H1Z1 heeft hier nooit echt soepel op gelopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ithric
  • Laatst online: 10-09 12:34
Nou het weekend weer goed vermaakt, vele hoogte en dieptepunten (3 vs 1 en dan nog verliezen iemand, door slechte posities (op de kraan bij Georgepol)).

Ben later op zondag begonnen met opnemen, eerst een beetje finetunen en daarna ga ik het streamen denk ik. (gewoon om de hoogtepunten terug te kunnen zien)
De impact op mijn pc valt gelukkig mee (10FPS ofsow).

Momenteel stond mijn Eigen mic veel te hard, waardoor ik mij daar al aan begon te irriteren dus ik bespaar jullie de video's. :+
(wel jammer, want er zaten mooie momenten tussen. 8) )

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
oViechiel schreef op maandag 8 mei 2017 @ 14:15:
[...]

Ontopic:
Heeft iemand het idee dat de NA servers beter zijn? Hoor daar zoveel verhalen over maar zelf nog niet getest eigenlijk. Desync zal minder zijn misschien? Alleen je hebt dan minimaal 100 ping (als het East coast servers zijn).
Heb het spel sinds afgelopen weekend en merk ook dat de NA-servers lekkerder lopen dan die v/d EU.
Toch vreemd..

Steam/Epic: Deurstopper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 13:56

Rexomnium

Vincam aut moriar

Deurstopper schreef op maandag 8 mei 2017 @ 15:26:
[...]

Heb het spel sinds afgelopen weekend en merk ook dat de NA-servers lekkerder lopen dan die v/d EU.
Toch vreemd..
Je kunt zelfs vrij gemakkelijk (qua connectie) op de SA-servers spelen. Het nadeel alleen (of voor sommigen een voordeel) is dat er maar weinig spelers zijn, zodat je soms met 35 man een potje aan het doen bent. :)

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Niet online
35man!? dat wordt een snelle chicken dinner :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
Deurstopper schreef op maandag 8 mei 2017 @ 15:37:
Dan is het meer een 'Chick Tonight' :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deurstopper schreef op maandag 8 mei 2017 @ 15:37:
Hide and seek expert level voor 90% van de tijd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Ik zit tussen de 2 speelstijlen in.
Ik ga wel graag confrontatie aan, maar wel al een pak minder dan in het begin.

Ik probeer wel zoveel mogelijk vijanden in de rug te gaan hunten. Ik heb niet graag dat ik iemand anders aan het hunten, beschieten, volgen, ... ben en dan koud in de rug gepakt te worden.

Maar zelden zal ik op een wagen beginnen knallen als die voorbij rijdt en niet engaged, of mensen die aan gebouwen voorbij lopen richting cirkel waar ik later nog kan achter komen.

Hangt dus van het moment af :) EN inderdaad als ik goeie loot al heb of niet. Goeie loot is stealth tot op het einde proberen, tenzij ik suppressor heb, dan ga ik sneller engagen.
Slechte loot is kill zoeken voor betere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
Oh en ik blijf altijd aan de rand van de cirkel, de kans dat er dan iemand achter mn rug zit is dan een stuk kleiner...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik dacht dat je in de Red zone niet geraakt kon worden binnenin huizen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBladee
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-07-2020
aDutchCow schreef op maandag 8 mei 2017 @ 16:34:
Oh en ik blijf altijd aan de rand van de cirkel, de kans dat er dan iemand achter mn rug zit is dan een stuk kleiner...
En dan sta ik je de volgende cirkel op te wachten achter een boom of hut omdat ik iets verder ben gelopen >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoonZ_
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-07 14:34
Is lastig.. het spel is namelijk zwaarder als H1Z1 en draait voornamelijk juist op de processor. Je kan het proberen.. het spel is 30 euro. Alle settings op low zetten en dan hopen dat je 40+ fps haalt want anders is het niet genieten... Succes man!
ChasedB4 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 14:20:
Is dit spel aan te raden voor een laptop (lenovo y500) i7,16GB ram 2x geforce 650m SLI peformance wise?
H1Z1 heeft hier nooit echt soepel op gelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoonZ_
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-07 14:34
Heb hetzelfde, ik speelde op de EU severs.. leek me beter natuurlijk maar na testen kom ik erachter dat NA echt veel beter speelt, connectie is gewoon crispy. Gear oppakken en deuren openen en sluiten reageerd gewoon direct, terwijl dit bij EU toch duidelijk een tikje langzamer gaat. :/
Deurstopper schreef op maandag 8 mei 2017 @ 15:26:
[...]

Toch vreemd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBad9
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09 23:07
Hmm vreemd ik heb het spel een aantal weken geleden voor het laatst gespeeld en net weer opnieuw gedownload en geinstalleerd, maar hij loopt elke keer vast tijdens het matchmakingscherm. Iemand een suggestie wat hiervan de oorzaak is?

NVM, spel was somehow corrupted

[ Voor 8% gewijzigd door RedBad9 op 08-05-2017 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Niet online
Zijn er hier meer mensen die last hebben van het niet op willen starten van PUBG?
Bij mij blijft hij vaak hangen op 'Battleye service-window'

Op dat moment moet ik in taakbeheer het proces stoppen en dan laad hij uiteindelijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Ja, je moet dan eerst effe deze runnen:
Uninstall_BattlEye.bat

En dan deze:
Install_BattlEye.bat

Staat normaal in folder:
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\PUBG_Test\TslGame\Binaries\Win64\BattlEye

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Niet online
kazzzdafke schreef op maandag 8 mei 2017 @ 21:41:
Ja, je moet dan eerst effe deze runnen:
Uninstall_BattlEye.bat

En dan deze:
Install_BattlEye.bat

Staat normaal in folder:
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\PUBG_Test\TslGame\Binaries\Win64\BattlEye
Dat heb ik ook gelezen op div. fora, maar dat moet ik iedere keer opnieuw doen als ik m'n pc heb opgestart.
Geen definitieve optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghighoegha
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-09 11:09
Heb het spelletje nu ook een weekje in m'n bezit en vind het erg vet. In solo kom ik alleen niet zo heel ver meestal. Paar keer top vijf gehad, maar meestal strand ik op plek 15/20. Wat is jullie tactiek? Bij de 3e cirkel er voor zorgen dat je goed in het midden zit, en dan een beetje campen. Of gaan jullie meestal via de rand en dan weer rennen naar de nieuwe cirkel?

Merk dat ik vaak in m'n rug wordt geschoten als ik net een plekje aan de rand van de nieuwe cirkel heb. Zeg maar bij de laatste 10/20

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• beebie121
Net mn eerste kipdiner! YES! in squad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 12:31
Battlegrounds gekregen van een kameraad, dus gelijk maar even gespeeld :D. Ben H1Z1 gewend, maar dit spel is waarschijnlijk toch een stuk beter (en ja, sommigen zeggen dat je het niet kan vergelijken :P, maar goed. Het is toch wel in de richting). Wilde eigenlijk het spel zelf niet aanschaffen vanwege de early access (duurt altijd zo lang met releasen, bug vrij maken etc.), maar toch wel blij dat ik hem gekregen heb.

Na iets van 5/6 potjes ben ik 1x (solo) eerste geworden met 7 kills, 1x eerste geworden met z'n 3en waarvan ik als enigste over bleef met 8 kills. En vanavond nog een potje gehad (niet gewonnen) waarbij ik 14 kills had. Met de 14 kills waren we al in een nadeel, bijna geen loot, maar toch 2 groepen uit weten te moorden :P.

Echt wel een heel erg tof spel! Performance is niet altijd je-van-het, maar het is zeker niet storend. Draai alles op ultra. met shadows op medium.

Grootste verschillen met H1Z1:

- Je blijft in Battlegrounds meer zoeken naar gear, waarbij je in H1Z1 vaak een AR-15 oppakt en waarbij je gelijk gaat rushen (persoonlijk hou ik meer van Battlegrounds aanpak)
- Schieten in H1Z1 heeft wel iets, maar vaak is het nog van afstand proberen om iemand te schieten. Terwijl je hier echt met goede gear verzamelen je een groot verschil kan maken. Ook vindt ik dit persoonlijk beter in Battlegrounds
- Animaties etc. zijn ook heel erg goed gemaakt in Battlegrounds. Het lopen is erg fijn, schieten erg fijn (een shotgun in H1Z1 is niets vergeleken met die in Battlegrounds).
- Het doen van een potje in Battlegrounds voelt fijner aan dan in H1Z1, waarbij daar (als je pech hebt en je weinig lui tegen komt) het traag aanvoelt, terwijl je bij Battlegrounds dat niet hebt. Je bent constant aan het lopen, en continue aan het kijken naar loot om je wapens te verbeteren etc.

Eigenlijk heb ik niet zo dingen waarvan ik denk die zijn beter in H1Z1. Vaak was het spelen van H1Z1 frustrerend omdat de wapens zoals de shotgun niet altijd goed werkten. Redelijk vaak hackers tegengekomen, en nieuwe content kwam ook niet echt vaak. Nu sinds dat Battlegrounds steeds populairder wordt vliegen de updates binnen bij H1Z1. Voor mij is dat waarschijnlijk te laat, en houdt ik mij waarschijnlijk alleen nog bezig met Battlegrounds.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1lencee
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 08-09 12:46
ghighoegha schreef op maandag 8 mei 2017 @ 23:00:
Heb het spelletje nu ook een weekje in m'n bezit en vind het erg vet. In solo kom ik alleen niet zo heel ver meestal. Paar keer top vijf gehad, maar meestal strand ik op plek 15/20. Wat is jullie tactiek? Bij de 3e cirkel er voor zorgen dat je goed in het midden zit, en dan een beetje campen. Of gaan jullie meestal via de rand en dan weer rennen naar de nieuwe cirkel?

Merk dat ik vaak in m'n rug wordt geschoten als ik net een plekje aan de rand van de nieuwe cirkel heb. Zeg maar bij de laatste 10/20
Meestal blijf ik bij de rand van de cirkel lurken. Ik ga eigenlijk nooit in het midden van de cirkel zitten, want dan moet je alle kanten in de gaten houden. Op de rand van cirkel hoef je in ieder geval niet achter je te kijken. Want als je in het midden zit, en de cirkel eindigt niet op jouw plek, moet je gaan bewegen in het open..

Bij de laatste 10/20 schiet ik nooit gelijk als ik iemand zie dan geef je je positie weg en kan je het haast wel direct vergeten, tenzij diegene mij ook heeft gezien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• beebie121
https://clips.twitch.tv/ElatedSecretiveWombatSquadGoals

hier nog een clip van onze laatste 30 seconden tot het kipdiner :)

kan er nog van genieten hahaha

Wij zijn allemaal oude gamers van rond de 40 :) en we hebben al zoveel PUBG gespeeld samen maar nog nooit gewonnen :)
Dit was een mooie overwinning voor ons.
Alles klopte ook. reviven, kogels geven en mensen first aid geven. Heerlijk!!

[ Voor 72% gewijzigd door beebie121 op 09-05-2017 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW

DikkeBMW

Live '25

Begin van het spel blijf ik erg moeilijk vinden... Als ik met andere spelers drop weet ik gewoon dat ik dat niet ga redden haha. Ik was in een huis, hoorde iemand anders. Die kreeg ik neer in een fistfight. Vervolgens proberen te looten, vond alleen een pistol, en toen lag ik ineens dood door iemand met een shotgun :D

Lastig vind ik, zeker aangezien mijn reactie en aim beter moet, maar dat is dan lastig te oefenen op deze manier haha.

fookin mad fer it

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Protax
Gister voor het eerst serieus kunnen spelen, maar wat een leuk spel!
Ik bak er nog niet veel van, maar het is zo spannend en met name de teamplay vind ik geweldig.
Hier ga ik veel plezier aan beleven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-06 14:58
DikkeBMW schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 09:02:
Begin van het spel blijf ik erg moeilijk vinden... Als ik met andere spelers drop weet ik gewoon dat ik dat niet ga redden haha. Ik was in een huis, hoorde iemand anders. Die kreeg ik neer in een fistfight. Vervolgens proberen te looten, vond alleen een pistol, en toen lag ik ineens dood door iemand met een shotgun :D

Lastig vind ik, zeker aangezien mijn reactie en aim beter moet, maar dat is dan lastig te oefenen op deze manier haha.
Probeer eens later uit het vliegtuig te springen. En naar kleinere dorpjes/boerderijtjes. Vergeet niet dat je best een stuk kan vliegen. Door zo ver mogelijk buiten de lijn waarin het vliegtuig vliegt te springen, heb je meer kans dat je in je eentje in een dorpje komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW

DikkeBMW

Live '25

overdoseh schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 09:19:
[...]

Probeer eens later uit het vliegtuig te springen. En naar kleinere dorpjes/boerderijtjes. Vergeet niet dat je best een stuk kan vliegen. Door zo ver mogelijk buiten de lijn waarin het vliegtuig vliegt te springen, heb je meer kans dat je in je eentje in een dorpje komt.
Heb ik vaker geprobeerd ja, toen ben ik eens 8e geworden zonder een schot te lossen _O-

Had de laatste keren echter slechte loot daar meestal. Ga het vanavond nog maar eens proberen.

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
DikkeBMW schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 09:02:

Ik denk dat je al wel weet dat je niet in een stad o.i.d. moet springen. Wat ook een no-go is als je rust wilt in het begin is de school in het midden. Een vrij groot vierkant op de map.

schuin links daarvan vlakbij zitten 2 kleine dorpjes. ook niet springen als je rust wil :)
Meestal is het aan de kust rustiger dan bij de grote steden.
Wat me wel opvalt is dat aan de zijkanten van de militairy island ook vaak rustig is. Beetje afhankelijk van de lijn van het vliegtuig.

Ja je kan altijd de pech hebben dat je wat meer mensen treft. Maar ik lees wel dat je een fist fight wint. dus 1 ander persoon is niet zo'n probleem denk ik hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW

DikkeBMW

Live '25

beebie121 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 09:23:
[...]

Ik denk dat je al wel weet dat je niet in een stad o.i.d. moet springen. Wat ook een no-go is als je rust wilt in het begin is de school in het midden. Een vrij groot vierkant op de map.

schuin links daarvan vlakbij zitten 2 kleine dorpjes. ook niet springen als je rust wil :)
Meestal is het aan de kust rustiger dan bij de grote steden.
Wat me wel opvalt is dat aan de zijkanten van de militairy island ook vaak rustig is. Beetje afhankelijk van de lijn van het vliegtuig.

Ja je kan altijd de pech hebben dat je wat meer mensen treft. Maar ik lees wel dat je een fist fight wint. dus 1 ander persoon is niet zo'n probleem denk ik hehe.
Heb er ook al 2 verloren, dus dat blijft random haha. Dit spel is zo tense, dat ik vaak gewoon niet snel genoeg reageer als ik iemand anders zie :P Die lichte paniek zegmaar. Maargoed gewoon meer spelen en oefenen.

fookin mad fer it

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beebie121
je mag me ook wel adden hoor. sta in de topic start in de sheet.
kunnen we wel een keer samen :)

ik durfde dat eerst niet. maar na mn win van gister voel ik me goed hahaha.

en ik ben niet zo heel goed, en als ik dat zo hoor jij ook niet dus is het minder erg als ik een domme fout maak hahahaha
steam is BeeBsel of Clavenger geloof ik :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• overdoseh
DikkeBMW schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 09:30:
[...]

Heb er ook al 2 verloren, dus dat blijft random haha. Dit spel is zo tense, dat ik vaak gewoon niet snel genoeg reageer als ik iemand anders zie :P Die lichte paniek zegmaar. Maargoed gewoon meer spelen en oefenen.
Of even een map checken waar autos staan. Als een gek naar beneden springen en meteen die auto / motor / buggy in en naar een stad rijden die volledig uit de vliegtuig route ligt. Gegarandeerde loot!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Niet online
DikkeBMW schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 09:30:
[...]

Hahaha herkenbaar! :o Die lichte paniek wanneer je voetstappen hoort en niet weet waar vandaan..
En voor je het weet krijg je een shotgun voor je bakkes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
Was even benieuwd: zijn de Discord en Teamspeak channels in de OP een beetje actief? Zie er weinig communicatie over namelijk. Als de channels echt dood zijn kan ik ze beter uit de OP halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ollievssn
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-08 12:00
GeoffLx schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 09:48:
Was even benieuwd: zijn de Discord en Teamspeak channels in de OP een beetje actief? Zie er weinig communicatie over namelijk. Als de channels echt dood zijn kan ik ze beter uit de OP halen.
De Discord is qua PUBG heel actief, elke avond kan je makkelijk in een squad terechtkomen.

Steam

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• CosmicMaik
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 12-04-2024
Rating is nu 2223 in Squad en 2047 in Duo. Hierbij nog een Duo win met 12 Kills waarbij onze tactiek is om alleen op vijanden te schieten die een risico voor ons zijn.

Greetz Maik
:D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• overdoseh
CosmicMaik schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 10:13:
Rating is nu 2223 in Squad en 2047 in Duo. Hierbij nog een Duo win met 12 Kills waarbij onze tactiek is om alleen op vijanden te schieten die een risico voor ons zijn.
[video]

Greetz Maik
Dat einde... zo spannend! Ik had bijna precies hetzelfde einde, maar ik haalde het juist net op 0,1 sec na niet om mijn first aid te gebruiken en werd toen 3e :(!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CosmicMaik
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 12-04-2024
overdoseh schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 10:25:
[...]

Dat einde... zo spannend! Ik had bijna precies hetzelfde einde, maar ik haalde het juist net op 0,1 sec na niet om mijn first aid te gebruiken en werd toen 3e :(!
Echt he! Dat soort momenten zijn geweldig. Jammer dat je het net niet had gehaald. Ik heb hier echt geluk gehad aangezien hij een shotgun had _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:51

beany

Meeheheheheh

CosmicMaik schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 10:13:
[video]

Greetz Maik
_/-\o_

Was een leuk potje @CosmicMaik :) Ik dacht echt dat je het healen niet ging halen!

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:44

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ollievssn schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 09:51:
[...]

De Discord is qua PUBG heel actief, elke avond kan je makkelijk in een squad terechtkomen.
Inderdaad, ik heb nog nooit voor een leeg kanaal gestaan op Discord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ithric
GeoffLx schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 09:48:
Elke avond zie ik de laatste dagen wel 3 squads (soms vol, soms 3 mensen).
Dus kom gerust langs, meestal wordt er wel geschoven en zit je redelijk snel in een squad/duo.

Nieuw of veteran maakt de meeste niet uit, zolang we maar plezier hebben toch. 8)

Edit:
Een beetje lang, maar ik heb de playlists van mijn streams opengezet.
Misschien dat ik later highlight video's maak, maar voorlopig laat ik het even zo.

Doe het vooral om zelf terug te kijken en daardoor jezelf te verbeteren.
Ik zal nieuwe livestreams ook openbaar zitten als ik toch speel, dus dan kan je eventueel (redelijk live) meekijken. 8)

Stream van gisteren: (heb gewoon meer als 3 uur gespeelt :D )
Actie op 22 minuten

Als mensen suggesties of verzoeken hebben verneem ik dat graag.

[ Voor 38% gewijzigd door Ithric op 09-05-2017 11:32 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
Ithric schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 11:12:
[...]

Dus kom gerust langs, meestal wordt er wel geschoven en zit je redelijk snel in een squad/duo.

Nieuw of veteran maakt de meeste niet uit, zolang we maar plezier hebben toch. 8)

Edit:
Een beetje lang, maar ik heb de playlists van mijn streams opengezet.
Misschien dat ik later highlight video's maak, maar voorlopig laat ik het even zo.

Doe het vooral om zelf terug te kijken en daardoor jezelf te verbeteren.
Ik zal nieuwe livestreams ook openbaar zitten als ik toch speel, dus dan kan je eventueel (redelijk live) meekijken. 8)

Stream van gisteren: (heb gewoon meer als 3 uur gespeelt :D )
Actie op 22 minuten
[video]

Als mensen suggesties of verzoeken hebben verneem ik dat graag.
waarmee kan je highlights etc maken?
ik heb ook filmpjes enzo op mn ssd staan maar ik wil de hoogtepunten eruit kunnen knippen.
Welk programma gebruik je dan?

wellicht een beetje OT. sorry dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 8GUS
  • Laatst online: 23-03 10:34

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

beebie121 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 11:52:
[...]

ik heb ook filmpjes enzo op mn ssd staan maar ik wil de hoogtepunten eruit kunnen knippen.

Ik gebruik zelf Premiere Pro (adobe, niet gratis) om te editten. Super uitgebreid, maar voor het simpele knip en plakwerk ook prima geschikt.

Maar wellicht dat er voor het snelle gebruik betere en zelfs gratis alternatieven zijn voor je.

Bricks In Motion

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ithric
beebie121 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 11:52:
[...]

Ik zag dat ik dit via YT zelf kon doen, ik sla ze (nog) niet op lokaal.
Dus ik weet het ook nog niet precies, maar dat komt vanzelf wel.

Lokaal gebruik ik meestal GoPro software/Windows Movie maker, daarmee kan je filmpjes knippen en plakken.

De reden dat ik er nog niet aan begin, is omdat ik heel veel moet doorkijken om de acties eruit te halen. (of onthouden op de minuut)
Even kijken of ik iets kan automatiseren, die bijhoudt hoever in de video ik actie had. 8)
(stopwatch met een eventmark (via een sneltoets ofsow).)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBad9
Lol ik heb in solo zo'n 90 potjes en hoogstens tweede geworden, ik kan maar niet wennen aan de combo van spanning en precies schieten. Meestal eindig ik ergens tussen de 5-30 en weet ook altijd wel goede loot te vinden en de eerste vuurgevechten te winnen die short range zijn, maar wordt eigenlijk altijd neergeschoten op weg naar de cirkel. Het is zo jammer dat er niet een soort van ingame shooting range is waar je kunt oefenen met schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0ss
  • Laatst online: 29-08 16:10

n0ss

⭐⭐⭐

BoonZ_ schreef op maandag 8 mei 2017 @ 19:24:
Is lastig.. het spel is namelijk zwaarder als H1Z1 en draait voornamelijk juist op de processor. Je kan het proberen.. het spel is 30 euro. Alle settings op low zetten en dan hopen dat je 40+ fps haalt want anders is het niet genieten... Succes man!
[...]
Kan hem eventueel aanschaffen en proberen, geloof dat je binnen zoveel speel uur je geld alsnog terug kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
Ollievssn schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 09:51:
[...]

Ithric schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 11:12:
[...]

Top, dan laat ik ze zeker in de OP staan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:54
Ik hoop wel dat ze snel wat verbeteren aan die lag in de EU servers, die schijnen stukken minder te draaien dan NA servers. Tickrate ligt soms onder de 10 per sec. Dat is niet te doen in deze tijd en met een dergelijk spel. Steeds vaker deaths achter muren terwijl je allang weer in cover zit, hits die niet registeren, etc etc. Maakt het niet echt leuker op vooral als die in het einde van de round komen.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
RedBad9 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 12:03:
Lol ik heb in solo zo'n 90 potjes en hoogstens tweede geworden, ik kan maar niet wennen aan de combo van spanning en precies schieten. Meestal eindig ik ergens tussen de 5-30 en weet ook altijd wel goede loot te vinden en de eerste vuurgevechten te winnen die short range zijn, maar wordt eigenlijk altijd neergeschoten op weg naar de cirkel. Het is zo jammer dat er niet een soort van ingame shooting range is waar je kunt oefenen met schieten.
Dat heb ik dus ook vaak gehad. Sinds gisteravond (ja ja ik weet het het is nu wel genoeg maar ik zit gewoon nog na te genieten :))
Maar een shooting range komt er wel in de uiteindelijke versie geloof ik.

Ik heb wel het gevoel dat in de lobby vooraf aan het vliegen de wapens anders schieten dan tijdens de battle zelf.
Alsof er minder recoil op zit ofzo.
Ik weet niet of meer mensen dit zo ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oViechiel
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 12:29:
Ik hoop wel dat ze snel wat verbeteren aan die lag in de EU servers, die schijnen stukken minder te draaien dan NA servers. Tickrate ligt soms onder de 10 per sec. Dat is niet te doen in deze tijd en met een dergelijk spel. Steeds vaker deaths achter muren terwijl je allang weer in cover zit, hits die niet registeren, etc etc. Maakt het niet echt leuker op vooral als die in het einde van de round komen.
Nja, early access argument haal ik dan maar aan. Niet dat je geen gelijk hebt maar geduld is een schone zaak. Vaak zie je toch dat EU achter blijft in vergelijking met NA (kijk naar de wekelijkse WoW updates en service daarbij)

Ik heb het idee dat deze devs actiever het spel ondersteunen. Nu hopen dat ze het ook volhouden.
beebie121 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 12:36:
[...]

Dat heb ik dus ook vaak gehad. Sinds gisteravond (ja ja ik weet het het is nu wel genoeg maar ik zit gewoon nog na te genieten :))

Ik heb wel het gevoel dat in de lobby vooraf aan het vliegen de wapens anders schieten dan tijdens de battle zelf.
Zou heel gek zijn als in de lobby de wapens anders zijn. Is ook helemaal niet logisch. Heeft er misschien mee te maken dat er geen scopes oid op zitten terwijl je dat wel gewend bent?

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0ut84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-09 10:26
beebie121 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 12:36:
[...]

Alles in de lobby ervaar ik als laggy / choppy qua wapens oppakken, ammo oppakken, reloaden, schieten. Komt waarschijnlijk omdat er 100 man op een kluitje staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prestige93
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 24-07-2024
Ithric schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 12:03:
[...]

Ik zag dat ik dit via YT zelf kon doen, ik sla ze (nog) niet op lokaal.
Dus ik weet het ook nog niet precies, maar dat komt vanzelf wel.

Lokaal gebruik ik meestal GoPro software/Windows Movie maker, daarmee kan je filmpjes knippen en plakken.

De reden dat ik er nog niet aan begin, is omdat ik heel veel moet doorkijken om de acties eruit te halen. (of onthouden op de minuut)
Even kijken of ik iets kan automatiseren, die bijhoudt hoever in de video ik actie had. 8)
(stopwatch met een eventmark (via een sneltoets ofsow).)
ik heb een tijdje Curse op mijn pc gehad, dit hield het aantal keypresses bij bijvoorbeeld maar hij maakte ook automatische screenshots/gifs van actie momenten.

geen idee of dat pubs ook al ondersteund wordt.

Edit: kan ook overwolf geweest zijn.

Steam: http://steamcommunity.com/id/Prestige93

Acties:
  • 0 Henk 'm!
oViechiel schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 12:59:
[...]

Nja, early access argument haal ik dan maar aan. Niet dat je geen gelijk hebt maar geduld is een schone zaak. Vaak zie je toch dat EU achter blijft in vergelijking met NA (kijk naar de wekelijkse WoW updates en service daarbij)
Het draait allemaal op Amazon Gamelift, het is een kwestie van een paar muisklikken om updates wereldwijd uit te rollen. Dat komt wel goed dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oViechiel
Tsurany schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 13:08:
[...]

Het draait allemaal op Amazon Gamelift, het is een kwestie van een paar muisklikken om updates wereldwijd uit te rollen. Dat komt wel goed dus :)
Ik vond de updates al snel gaan. Over het algemeen duren die korter dan ze aangeven.

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Weten jullie of er ooit iets is aangekondigd over de grootte van de blood clouds nadat je iemand raakt? Al hoewel het erg handig is om te zien of je iemand al dan niet geraakt hebt, is het best lelijk eerlijk gezegd. In de trailer van de game zie je ook dat die clouds veel kleiner zijn. Althans, dan bij mij. Want bij mij zijn die clouds bijna even hoog als de speler zelf.

Ik heb geprobeerd online het een en ander te vinden, maar er lijkt niet echt discussie over te zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oViechiel
Ircghost schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 13:57:
Weten jullie of er ooit iets is aangekondigd over de grootte van de blood clouds nadat je iemand raakt? Al hoewel het erg handig is om te zien of je iemand al dan niet geraakt hebt, is het best lelijk eerlijk gezegd. In de trailer van de game zie je ook dat die clouds veel kleiner zijn. Althans, dan bij mij. Want bij mij zijn die clouds bijna even hoog als de speler zelf.

Ik heb geprobeerd online het een en ander te vinden, maar er lijkt niet echt discussie over te zijn..
Er is alleen wat te vinden over de fps lag die ze veroorzaken. Zal me ook niet verbazen als ze die effects wat tunen.

Je zou het eventueel als suggestie kunnen posten op het Battlegrounds forum. Zelf vind ik het niet echt storend maar ik begrijp dat het nogal overdreven is nu.

Daarnaast is het als hit-marker wel fijn.

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 12:31
Ircghost schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 13:57:

Voor de korte tijd dat ik het spel speel is het wel handig, maar ik snap je punt :). Zelfs wanneer je op iemand z'n auto schiet en je de persoon raakt zie je een grote bloedvlek. Persoonlijk vindt ik deze aanpak wel mooier dan bijv. H1Z1 waar je elke keer van die hitmarkers krijgt, zelfs wanneer je op de auto schiet. Maar wellicht dat de blood clouds in de toekomst kleiner worden.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RedBad9
Lol fully upgraded kar98k en m416 met genoeg munitie, med kit, 5x first aid en vervolgens buiten de cirkel te laat healen. FML.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
ai ai ai net nog 5e geworden. Had meer in gezeten maar ik moest rennen over open veld voor de cirkel.
lekkere game gespeeld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Lekker overduidelijk duo spelen in een solo game, hoe fucking lame is dat...
Als je niet goed genoeg bent om dit spel eerlijk te spelen, ga dan lekker tetris spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:54
oViechiel schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 12:59:
[...]

Ik heb het idee dat deze devs actiever het spel ondersteunen. Nu hopen dat ze het ook volhouden.

[...]

Zou heel gek zijn als in de lobby de wapens anders zijn. Is ook helemaal niet logisch. Heeft er misschien mee te maken dat er geen scopes oid op zitten terwijl je dat wel gewend bent?
Ik weet dat het EA game is, maar tickrate van 10 of lager heeft dayz standalone niet eens gehad geloof ik... en het kan blijkbaar wel beter want NA servers zitten gemiddeld stuk hoger. Ik speel het zeker nog wel ondanks dat maar het zijn wel pijnlijke bugs als je daardoor doodgaat op plaats 3,4,5 ofzo.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Family Guy
  • Laatst online: 12:53

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

unfor schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 19:04:
Lekker overduidelijk duo spelen in een solo game, hoe fucking lame is dat...
Als je niet goed genoeg bent om dit spel eerlijk te spelen, ga dan lekker tetris spelen.

[video]
Wat is hier duo aan? Kan gewoon dat solo toevallig lui in hetzelfde huis terechtgekomen zijn.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Family Guy schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 19:46:
[...]

Wat is hier duo aan? Kan gewoon dat solo toevallig lui in hetzelfde huis terechtgekomen zijn.
Het zit 'm in de details.
Beide met loot uit een airdrop, beide hebben elkaar niet door? I don't think so, net even wat te toevallig.

[ Voor 3% gewijzigd door unfor op 09-05-2017 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

unfor schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 19:54:
[...]

Het zit 'm in de details.
Beide met loot uit een airdrop, beide hebben elkaar niet door? I don't think so, net even wat te toevallig.
Je kunt pairers reporten op de website van PUBG, daar hebben ze een speciale sectie voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
Er zijn 2 enorme frustraties bij mijn install momenteel, waar ik eerder geen last van had.

Het eerste probleem is dat mijn framerate gecapt is op 62 fps. En het 2e probleem is dat mijn framerate van 62 stabiel, dropt naar 1/2 fps zodra ik beschoten wordt, waardoor ik dus elke keer het loodje leg. Het is FUCKING frustrerend, en maakt de game momenteel gewoon onspeelbaar.

Het ligt niet aan mijn setup, en de game herinstalleren blijkt ook niet te werken. Iemand ervaring mee?
Pagina: 1 ... 8 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord