Vsync per ongeluk aangezet?swoutr schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 22:47:
Er zijn 2 enorme frustraties bij mijn install momenteel, waar ik eerder geen last van had.
Het eerste probleem is dat mijn framerate gecapt is op 62 fps. En het 2e probleem is dat mijn framerate van 62 stabiel, dropt naar 1/2 fps zodra ik beschoten wordt, waardoor ik dus elke keer het loodje leg. Het is FUCKING frustrerend, en maakt de game momenteel gewoon onspeelbaar.
Het ligt niet aan mijn setup, en de game herinstalleren blijkt ook niet te werken. Iemand ervaring mee?
Zojuist met Anima tweede geworden in een potje! Was super spannend 
Helaas net geen eerste
Maar wat een leuke game is dit! Heb me lang niet zo vermaakt met een game
Helaas net geen eerste
Maar wat een leuke game is dit! Heb me lang niet zo vermaakt met een game
[ Voor 45% gewijzigd door Protax op 09-05-2017 23:35 ]
Hopelijk pakken ze ook de scripters aan, zie heel veel spelers die nooit spelen maar op t laatste moment uit t vliegtuig worden gegooid en dan gewoon onderaan staan, Je hebt dan spelers die deze gaan vermoorden voor de easy score. Sommige hebben de W toets geconfigureerd, die beginnen bij landen gewoon te lopen zonder doel.
Ze moeten t zo maken, druk je niet op F om t vliegtuig te verlaten dan verlaat je t spel. Dan kan niemand easy kills maken en ook niet easy money. Al is t alleen maar visueel gelukkig wat je kunt kopen.
Ze moeten t zo maken, druk je niet op F om t vliegtuig te verlaten dan verlaat je t spel. Dan kan niemand easy kills maken en ook niet easy money. Al is t alleen maar visueel gelukkig wat je kunt kopen.
Beetje raar lijkt me? Zijn dat niet gewoon mensen die AFK zijn of met een game crash?sugarlee89 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 08:34:
Hopelijk pakken ze ook de scripters aan, zie heel veel spelers die nooit spelen maar op t laatste moment uit t vliegtuig worden gegooid en dan gewoon onderaan staan, Je hebt dan spelers die deze gaan vermoorden voor de easy score. Sommige hebben de W toets geconfigureerd, die beginnen bij landen gewoon te lopen zonder doel.
Wanbeleid is ook beleid.
Zoals hierboven wordt vermeld zijn dat volgens mij gewoon AFK'ers. Ik zit ook wel eens tot de laatste seconde in het vliegtuig om te kijken hoeveel er over blijven.
Wie kijkt er nog meer naar de filmpjes van Aculite? Heerlijke aim en speelstijl heeft die gast.
YouTube: Aculite
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
gisteren weer een paar mooie potjes gespeeld.
maar toch heb ik af en toe last van de spanning, in de top 10, waardoor ik beslissingen maak, die echt jammer zijn, als ik er achteraf over na denk..... of mega slechte aim
Hopelijk binnenkort maar een keer 1ste worden.
(wel al paar keer 2e en 3e geworden )
maar toch heb ik af en toe last van de spanning, in de top 10, waardoor ik beslissingen maak, die echt jammer zijn, als ik er achteraf over na denk..... of mega slechte aim
For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.
Dat is mijn favoriete PUBG kanaal. Rustig commentaar, grappig en niet dat overdreven geschreeuw zoals veel YT'ers doen. Zeker potjes met Tomo zijn komisch.Rexomnium schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 10:06:
Wie kijkt er nog meer naar de filmpjes van Aculite? Heerlijke aim en speelstijl heeft die gast.
Die aim van hem met de KAR.
Ik zou me er niet te druk om maken. Je hebt toch geen last van deze spelers? Ze gaan snel genoeg dood door de cirkel of door andere spelers.sugarlee89 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 08:34:
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Als je voor goede aim en niet te overdreven commentaar gaat moet je jackfrags eens bekijken. Hij speelt voornamelijk battlefield, maar de laatste tijd lijkt hij vrij verslaaft aan Battlegrounds.wvdveer schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 10:30:
[...]
Dat is mijn favoriete PUBG kanaal. Rustig commentaar, grappig en niet dat overdreven geschreeuw zoals veel YT'ers doen. Zeker potjes met Tomo zijn komisch.
Die aim van hem met de KAR.
Die kijk ik soms wel eens, maar Aculite blijft wel m'n favo.Bzrk80 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 10:33:
[...]
Als je voor goede aim en niet te overdreven commentaar gaat moet je jackfrags eens bekijken. Hij speelt voornamelijk battlefield, maar de laatste tijd lijkt hij vrij verslaaft aan Battlegrounds.
Klopt. Zijn teammates sacriel en stodeh zijn ook chille gasten. Soms savonds zet ik nog wel eens twitch aan. Maar zelf spelen is leukerBzrk80 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 10:33:
[...]
Als je voor goede aim en niet te overdreven commentaar gaat moet je jackfrags eens bekijken. Hij speelt voornamelijk battlefield, maar de laatste tijd lijkt hij vrij verslaaft aan Battlegrounds.
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
In squads merk ik dat ook wel eens bij teamleden, vooral als er veel geluiden/actie in de buurt is.R.plas schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 10:26:
gisteren weer een paar mooie potjes gespeeld.
Zelf probeer ik meestal voorzichtig te blijven, maar soms ga je wel mee in de speelstijl van de groep.
Merk dat ik meer vertrouwen en ervaring krijg en daardoor betere beslissingen neem als het echt plotseling opkomt.
Aimen daarintegen is nog niet altijd zoals ik graag wil.
Maar het belangrijkste ik vermaak me goed in squads en steek veel op van hoe andere spelen.
van de twee is aculite toch wel wat beter hoor, gemiddeld gezien. Ik vind zijn relaxte commentaar ook een verademing op al die overdreven nonsens. Jackfrags volg ik ook trouwens, beide prima spelers verder hoor.Bzrk80 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 10:33:
[...]
Gisteren weer paar keer keihard gepakt door de cirkel, wel een mooie pot met veel kills, constant kunnen blijven zitten polana, sniperen met silenced m16 en sks met 2 man, derde was in het begin al dood, 15 kills samen gemaakt maar op het laatst in cirkel van 50 meter in een huisje gegaan, nadat we 2 man hadden gekilled. Loop ik kamertje in omdat ik meen wat te horen, liggen daar 3 man klaar met akm... did not end well. Wel lachen verder, al met al 3de qua team.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Heb ik ook gehad. Eerst liep het geweldig en na een update niet meer. Blijkft dat je na een installatie en 1x spelen een keer de settingsfolder compleet moet weggooien. Bij het opstarten maakt hij deze opnieuw aan en daarna geen problemen meer gehad!swoutr schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 22:47:
Er zijn 2 enorme frustraties bij mijn install momenteel, waar ik eerder geen last van had.
Het eerste probleem is dat mijn framerate gecapt is op 62 fps. En het 2e probleem is dat mijn framerate van 62 stabiel, dropt naar 1/2 fps zodra ik beschoten wordt, waardoor ik dus elke keer het loodje leg. Het is FUCKING frustrerend, en maakt de game momenteel gewoon onspeelbaar.
Het ligt niet aan mijn setup, en de game herinstalleren blijkt ook niet te werken. Iemand ervaring mee?
Ook maar aangeschaft, bookmark gemaakt van dit topic.
Eerst maar eens uitvogelen hoe deze game werkt, dan kom ik vanzelf wel met vragen
Eerst maar eens uitvogelen hoe deze game werkt, dan kom ik vanzelf wel met vragen
Floksor
Onze Squad heeft een keer van Break, Sarciel en Stodeh gewonnen. Was echt super Nice!Lipst3r schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 11:28:
[...]
Klopt. Zijn teammates sacriel en stodeh zijn ook chille gasten. Soms savonds zet ik nog wel eens twitch aan. Maar zelf spelen is leuker
Verwijderd
1 keer met mijn standaard 3 personen squad en 1 random eerste geworden in het eerste weekend dat we het gekocht hadden... daarna nooit meer
na een paar solo games om te wennen vanavond maar eens een keer een squad zoeken op discord.
hopelijk maakt dat de game nog leuker!
Als je goede squadmates hebtprestige93 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 15:20:
na een paar solo games om te wennen vanavond maar eens een keer een squad zoeken op discord.
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
ik heb zelf veel CS:GO gespeeld maar kwa speelstijl moet je het hier toch wel iets anders aanpakken vind ik.iLikeNoobies schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 15:20:
[...]
Als je goede squadmates hebtMan wat heb ik mij gisteren weer lopen ergeren aan die CSGO spelertjes in mijn squad.
Er zijn ontzettend veel manieren om dit spel te spelen en om bovenaan te eindigen. De twee uitersten zijn de rambo en de lafaard. Beiden kunnen als eerste eindigen afhankelijk van hun skills en een goede dosis geluk. Het enige nadeel is dat deze verschillende type spelers niet goed in dezelfde squad kunnen samenwerken. De een zoekt graag de actie op om zelf actief zijn tegenstanders uit te schakelen, de ander wacht het liefst tot de rest van de spelers elkaar hebben afgemaakt om dan met z'n allen de cirkel in te kruipen.prestige93 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 15:23:
[...]
ik heb zelf veel CS:GO gespeeld maar kwa speelstijl moet je het hier toch wel iets anders aanpakken vind ik.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Dit spel is totaal niet te vergelijken met CSGO. Het sluit IMO meer aan bij spellen zoals ARMA. Ik speel ook best veel CSGO maar heb ook 1000+ uur in ARMA en DayZ. Het is een volstrekt andere speelstijl dan de casual FPS. Je moet meer afwachten en vooral niet op alles schieten. Als ik dat vervolgens meerdere malen herhaal en ze schieten toch of rennen vol een open veld in en worden neergeknald, dan ben ik er klaar mee. Ik rage, speel solo en wordt meteen eerste. Ik wil mezelf niet al te veel op de borst kloppen, maar reguliere FPS spelers moeten echt een andere speelstijl aannemen in dit spel.prestige93 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 15:23:
[...]
ik heb zelf veel CS:GO gespeeld maar kwa speelstijl moet je het hier toch wel iets anders aanpakken vind ik.
na een paar honderd uur Arma 2 heb ik er ook een heel aantal in 3 zitten daarnaast ook heel veel en DayZ mod en Standalone.iLikeNoobies schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 15:28:
[...]
Dit spel is totaal niet te vergelijken met CSGO. Het sluit IMO meer aan bij spellen zoals ARMA. Ik speel ook best veel CSGO maar heb ook 1000+ uur in ARMA en DayZ. Het is een volstrekt andere speelstijl dan de casual FPS. Je moet meer afwachten en vooral niet op alles schieten. Als ik dat vervolgens meerdere malen herhaal en ze schieten toch of rennen vol een open veld in en worden neergeknald, dan ben ik er klaar mee. Ik rage, speel solo en wordt meteen eerste. Ik wil mezelf niet al te veel op de borst kloppen, maar reguliere FPS spelers moeten echt een andere speelstijl aannemen in dit spel.
ik snap je speelstijl dus zeker en daar ligt mijn voorkeur dan ook over het algemeen.
Waarom moeten ze dat? Omdat hun speelstijl jou niet aan staat?iLikeNoobies schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 15:28:
[...]
Dit spel is totaal niet te vergelijken met CSGO. Het sluit IMO meer aan bij spellen zoals ARMA. Ik speel ook best veel CSGO maar heb ook 1000+ uur in ARMA en DayZ. Het is een volstrekt andere speelstijl dan de casual FPS. Je moet meer afwachten en vooral niet op alles schieten. Als ik dat vervolgens meerdere malen herhaal en ze schieten toch of rennen vol een open veld in en worden neergeknald, dan ben ik er klaar mee. Ik rage, speel solo en wordt meteen eerste. Ik wil mezelf niet al te veel op de borst kloppen, maar reguliere FPS spelers moeten echt een andere speelstijl aannemen in dit spel.
Volgens mij zijn wij het ook wel met elkaar eensprestige93 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 15:33:
[...]
na een paar honderd uur Arma 2 heb ik er ook een heel aantal in 3 zitten daarnaast ook heel veel en DayZ mod en Standalone.
ik snap je speelstijl dus zeker en daar ligt mijn voorkeur dan ook over het algemeen.
Dam speel je met de verkeerde menseniLikeNoobies schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 15:39:
[...]
Volgens mij zijn wij het ook wel met elkaar eensHet zijn gewoon twee verschillende spellen. Het is alleen frustrerend als je teammates, ondanks dat het al meerdere malen hebt gezegd, niet hun speelstijl aanpassen. Voor mij gaat de lol er dan snel af. Dan heb ik het voornamelijk over trigger happy zijn en op alles schieten, en zomaar weglopen zonder dat te communiceren. Het gevolg is dat mijn schietgrage teammaat wordt neergeknald terwijl hij bij mij is weggelopen. Vervolgens doodgaan en gaan janken dat ik de match moet leaven zodat we samen kunnen spelen.

[ Voor 7% gewijzigd door FlyLight3r op 10-05-2017 15:43 ]
Esc > Leave to lobby (oid) > leave team > Fixed!iLikeNoobies schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 15:39:
[...]
Het gevolg is dat mijn schietgrage teammaat wordt neergeknald terwijl hij bij mij is weggelopen. Vervolgens doodgaan en gaan janken dat ik de match moet leaven zodat we samen kunnen spelen.
Je speelt het spel toch om te winnen? Als je samen met mij wilt spelen maar telkens de game verpest door trigger happy te zijn, dan speel ik niet meer met je. Ze hoeven hun speelstijl dus niet aan te passen, maar verwacht dan niet dat ik nog reageer op game invites.Tsurany schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 15:36:
[...]
Waarom moeten ze dat? Omdat hun speelstijl jou niet aan staat?
Eens. Ik heb één teammaatje waar ik veel ARMA mee speel. Met hem merk ik een gigantisch verschil t.o.v. de mensen die alleen maar CSGO spelen. Het is veel strategischer en je merkt dat er veel meer wordt nagedacht over acties i.p.v. run en gun.Lipst3r schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 15:42:
[...]
Dam speel je met de verkeerde mensenik heb nu beetje vaste groep en dat is wel fijn. Met randoms mee gaan wil bij mij echt niet. Gaat alle kanten op
Kun je aub letten op je posts? Het is niet de bedoeling om dubbel te posten. Alvast bedankt!
[ Voor 9% gewijzigd door Ircghost op 10-05-2017 15:56 ]
Maar je moet bij spellen als dit niet verwachten dat je veel gaat winnen in eerste instantie. Zeker niet in solos. als je 2 of 3 van de 100 wint ben je al ver boven gemiddeldiLikeNoobies schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 15:43:
[...]
Je speelt het spel toch om te winnen? Als je samen met mij wilt spelen maar telkens de game verpest door trigger happy te zijn, dan speel ik niet meer met je. Ze hoeven hun speelstijl dus niet aan te passen, maar verwacht dan niet dat ik nog reageer op game invites.
Het gaat mij niet zozeer om de win an sich. Het gaat om mijn teammaten die niet luisteren, ondanks dat ik meerdere malen heb gezegd dat ze iets niet moeten doen. Tuurlijk ben ik niet de baas en mag je doen wat je wilt, maar verwacht dan niet dat we samen blijven spelen.Lipst3r schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 15:45:
[...]
Maar je moet bij spellen als dit niet verwachten dat je veel gaat winnen in eerste instantie. Zeker niet in solos. als je 2 of 3 van de 100 wint ben je al ver boven gemiddeldSquads heb je ieets meer kansen ivm taktiek. Maar dan nog is de RNG te hoog om echt te zeggen dat je elke game kunt winnen.
Diezelfde mensen (de CSGO spelertjes) huilen namelijk wel het hardst als ik B solo rush i.p.v. A zoals afgesproken.
Ja true. Teamplay is wel key hier idd. Zeker communicatie. Als iemand ergens random heenloopt vind ik het best. Zolang die het even zegtiLikeNoobies schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 15:49:
[...]
Het gaat mij niet zozeer om de win an sich. Het gaat om mijn teammaten die niet luisteren, ondanks dat ik meerdere malen heb gezegd dat ze iets niet moeten doen. Tuurlijk ben ik niet de baas en mag je doen wat je wilt, maar verwacht dan niet dat we samen blijven spelen.
Diezelfde mensen (de CSGO spelertjes) huilen namelijk wel het hardst als ik B solo rush i.p.v. A zoals afgesproken.
Ik speel omdat ik het spel leuk vind, winnen is dan zeker een mooie bonus. Maar intense vuurgevechten overleven en andere squads afmaken vind ik toch wel het leukste onderdeel. Uiteindelijk moeten er maximaal 4 mensen overblijven en ik help graag mee met het actief reduceren van het aantal spelers.iLikeNoobies schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 15:43:
[...]
Je speelt het spel toch om te winnen? Als je samen met mij wilt spelen maar telkens de game verpest door trigger happy te zijn, dan speel ik niet meer met je. Ze hoeven hun speelstijl dus niet aan te passen, maar verwacht dan niet dat ik nog reageer op game invites.
Je ziet het trouwens al direct bij het springen uit een vliegtuig, sommigen gaan liever voor plekken met meer kans op loot en de bijbehorende kans op actie terwijl anderen liever naar de meest kleine dorpjes gaan om ongestoord uren lang te kunnen zoeken naar die attachments.
Nou, lafaard... Het is een manier van spelen, en heeft niks met laf of held te maken.Tsurany schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 15:26:
[...]
Er zijn ontzettend veel manieren om dit spel te spelen en om bovenaan te eindigen. De twee uitersten zijn de rambo en de lafaard. Beiden kunnen als eerste eindigen afhankelijk van hun skills en een goede dosis geluk. Het enige nadeel is dat deze verschillende type spelers niet goed in dezelfde squad kunnen samenwerken. De een zoekt graag de actie op om zelf actief zijn tegenstanders uit te schakelen, de ander wacht het liefst tot de rest van de spelers elkaar hebben afgemaakt om dan met z'n allen de cirkel in te kruipen.
Ik heb een aantal potjes met je gespeeld. Jij bent meer het rambo type en ik ben meer, laten we het terughoudend noemen. En met beide speelstijlen is niets mis. Maar je hebt helemaal gelijk dat de 2 stijlen moeilijk in 1 squad kunnen zitten.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Daarvoor moesten we wel 2 van onze squad-leden opofferenCosmicMaik schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 15:09:
[...]
Onze Squad heeft een keer van Break, Sarciel en Stodeh gewonnen. Was echt super Nice!
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Is er iemand die vanavond na negenen een paar potjes wil duo-en? Liefst een dertigplusser, want dat ben ik zelf ook
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Ik had het over de uitersten, in praktijk zit vrijwel niemand bij een van de uitersten. Echte laffaards of echte rambo's kom je niet vaak tegen. Ik zou mezelf ook geen rambo noemen, echter als ik goede kans maak om een gevecht te winnen dan wil ik die zeker aan gaan. Een battle royale game moet toch wel enige vorm van actie hebben voor mij. De rondes waarbij mijn squad andere squads uitschakeld en ik zelf ook wat kills maak zijn memorabeler dan de rondes waarbij ik win zonder echt een schot te lossen.beany schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 16:11:
[...]
Nou, lafaard... Het is een manier van spelen, en heeft niks met laf of held te maken.
Ik heb een aantal potjes met je gespeeld. Jij bent meer het rambo type en ik ben meer, laten we het terughoudend noemen. En met beide speelstijlen is niets mis. Maar je hebt helemaal gelijk dat de 2 stijlen moeilijk in 1 squad kunnen zitten.
29 hier, maar je kunt me toevoegen op steam (teupje).Rexomnium schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 16:17:
Is er iemand die vanavond na negenen een paar potjes wil duo-en? Liefst een dertigplusser, want dat ben ik zelf ook
Kan alleen vanavond niet helaas

[ Voor 6% gewijzigd door teupje op 10-05-2017 16:23 ]
http://steamcommunity.com/id/teupje/
Ja, komt goed uit want ik moet eerst sporten. Ik zit daarna wss in het Discord uit de topic start.Rexomnium schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 16:17:
Doctrine is de naam (hallo Tsurany, Ircghost, Ithric, Sparta en andere bekenden
Dat is geen enkel probleem. Zoals je het nu beschrijft maak je een goede afweging van je kansen. Ik heb dus het geluk dat mijn teammaten op elke voorbij rijdende auto schieten. Dat is gewoon niet handig. Je kan imo beter je schoten coordineren en pas schieten zodra je een goede kans maakt. Net zoals het geen nut heeft om met een M4 of AK een enkel schot te lossen als je iemand voorbij een raam ziet lopen. Met één schot bereik je niets en je geeft wel je positie weg. Je kan dan beter wachten totdat je beide vijanden in beeld hebt en dan tegelijk de schoten lossen.Tsurany schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 16:18:
Ik zou mezelf ook geen rambo noemen, echter als ik goede kans maak om een gevecht te winnen dan wil ik die zeker aan gaan.
En dat is dus het grote verschil tussen de ARMA en CSGO speelstijl.
je hebt een punt. En je punt is denk ik na +- 1.5 pagina's wel duidelijk hoor!iLikeNoobies schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 16:48:
[...]
Dat is geen enkel probleem. Zoals je het nu beschrijft maak je een goede afweging van je kansen. Ik heb dus het geluk dat mijn teammaten op elke voorbij rijdende auto schieten. Dat is gewoon niet handig. Je kan imo beter je schoten coordineren en pas schieten zodra je een goede kans maakt. Net zoals het geen nut heeft om met een M4 of AK een enkel schot te lossen als je iemand voorbij een raam ziet lopen. Met één schot bereik je niets en je geeft wel je positie weg. Je kan dan beter wachten totdat je beide vijanden in beeld hebt en dan tegelijk de schoten lossen.
En dat is dus het grote verschil tussen de ARMA en CSGO speelstijl.
Misschien eens op Discord komen (ja ik promoot het regelmatigpimskie schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 16:51:
[...]
je hebt een punt. En je punt is denk ik na +- 1.5 pagina's wel duidelijk hoor!
Genoeg teams daar en meestal wel serieuze mensen die samenspelen.
Ik ben een beetje van beide kampen en vermaak me goed, niet altijd aanvallend maar meer dan als ik alleen speel (bijvoorbeeld).
Als je wil kan je mijn videos bekijken, dat is hoe ik meestal in een squad op discord speel.
Thnx! Ga ik proberen, waar kan ik die folder precies vinden dan?original4u schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 13:42:
[...]
Heb ik ook gehad. Eerst liep het geweldig en na een update niet meer. Blijkft dat je na een installatie en 1x spelen een keer de settingsfolder compleet moet weggooien. Bij het opstarten maakt hij deze opnieuw aan en daarna geen problemen meer gehad!
na 1000 uur heb je nooit een poging gewaagd om wel op alles te schieten? Als iets fout gaat, hoeft het niet te betekenen dat het fout is.iLikeNoobies schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 15:28:
[...]
Ik speelde in het begin ook super voorzichtig, vijftien keer afstemmen of we konden schieten etc. nadeel is dan wel dat je vaak door squads wordt geflanked of dat je tussen 2 squads terecht komt.
Sinds een paar dagen schieten we gewoon eigenlijk op alles wat beweegt, behalve in de echte endgame cirkels heel af en toe niet

dit vinden wij een veel leukere manier van spelen, maar ieder zijn of haar ding
[ Voor 6% gewijzigd door gotfurrr op 10-05-2017 17:07 ]
Dacht deze folder compleet weggooien (maak even backup) : C:\Users\swoutr\AppData\Local\TslGameswoutr schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 17:02:
[...]
Thnx! Ga ik proberen, waar kan ik die folder precies vinden dan?
Ik kom jou ook echt in elk multiplayer forum van afgelopen 10 jaar tegen he, TsuranyTsurany schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 16:18:
[...]
Ik had het over de uitersten, in praktijk zit vrijwel niemand bij een van de uitersten. Echte laffaards of echte rambo's kom je niet vaak tegen. Ik zou mezelf ook geen rambo noemen, echter als ik goede kans maak om een gevecht te winnen dan wil ik die zeker aan gaan. Een battle royale game moet toch wel enige vorm van actie hebben voor mij. De rondes waarbij mijn squad andere squads uitschakeld en ik zelf ook wat kills maak zijn memorabeler dan de rondes waarbij ik win zonder echt een schot te lossen.
Voor PUBG speelde ik LMS echter de 3 minuten als warming-up en een relatief kleine map (met weinig steden) maakte het spel niet spannend genoeg. Nu sinds dit weekend begonnen met PUBG en nee niet als Rambo door de jungle maar juist op zoek naar de veilige plekken en de juiste wapens...
Ieder zo zijn speelstijl alleen merk ik dat mijn reactievermogen voor Rambo toch afneemt na bijna 20 jaar shooters. Respect voor beide speelstijlen als je het red tot het einde...
Over slechte ervaringen gesproken, eindelijk een 1-1 final gehaald ga ik dood door een handgranaat die ik te lang vasthield...

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.
Mijn framerate komt soms niet hoger dan 20FPS. Ik heb al verschillende video's bekeken maar ik krijg hem niet boven de 30, wat online voor veel irritatie zorgt. Ook sluit hij het spel regelmatig af, meestal voordat ik een potje wil gaan spelen maar ook wel eens onder een match.
Herkennen sommige deze problemen?
Heb ondanks alles wel veel plezier met het spel. Het is wel frustrerend dat ik niet op de hoogste settings kan spelen, terwijl mijn computer dit wel aan zou moeten kunnen.
Heb ondanks alles wel veel plezier met het spel. Het is wel frustrerend dat ik niet op de hoogste settings kan spelen, terwijl mijn computer dit wel aan zou moeten kunnen.
Wat zijn je specs precies?GluonC schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 23:03:
Mijn framerate komt soms niet hoger dan 20FPS. Ik heb al verschillende video's bekeken maar ik krijg hem niet boven de 30, wat online voor veel irritatie zorgt. Ook sluit hij het spel regelmatig af, meestal voordat ik een potje wil gaan spelen maar ook wel eens onder een match.
Voor zover ik weet hebben crashes vooral met hoeveelheid RAM te maken, minimaal 8gb is de norm. Het liefst 16gb.
Even een twitter update, 'wekelijkse' update is begin volgende week:
https://twitter.com/PUBAT...status/862174881189842944
Wanbeleid is ook beleid.
Dan heb je goede smaak met betrekking tot multiplayer games en foraThe_Marsmellow schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 22:23:
Ik kom jou ook echt in elk multiplayer forum van afgelopen 10 jaar tegen he, Tsurany
Als je het tot het einde red ben je sowieso goed bezig inderdaadVoor PUBG speelde ik LMS echter de 3 minuten als warming-up en een relatief kleine map (met weinig steden) maakte het spel niet spannend genoeg. Nu sinds dit weekend begonnen met PUBG en nee niet als Rambo door de jungle maar juist op zoek naar de veilige plekken en de juiste wapens...
Ieder zo zijn speelstijl alleen merk ik dat mijn reactievermogen voor Rambo toch afneemt na bijna 20 jaar shooters. Respect voor beide speelstijlen als je het red tot het einde...
Die granaten kan je je behoorlijk op verkijken ja, is mij ook al een keer overkomenOver slechte ervaringen gesproken, eindelijk een 1-1 final gehaald ga ik dood door een handgranaat die ik te lang vasthield...![]()

Gisteravond zo dichtbij m'n eerste solo win, mis ik de laatste headshot op een gast die stil in het gras ligt.
7 kills waarvan 5 met de AWM, wat een beest is dat.
Het was gelijk het eerste en laatste potje van de avond. De frustratie.

Het was gelijk het eerste en laatste potje van de avond. De frustratie.
Gisteren me eerste paar potjes als squad gespeeld, voegt toch heel wat toe aan de game.
geen win binnen kunnen slepen maar wel een paar mooie gevechten van andere squads gewonnen.
vooral het laatste potje werd bestond uit leuke momenten.
volgens mij was het Ithric die knocked-out achter de vijand kroop op mij zo te laten zien waar ze zaten.
koste hem helaas zijn leven (niet mijn schuld
)
geen win binnen kunnen slepen maar wel een paar mooie gevechten van andere squads gewonnen.
volgens mij was het Ithric die knocked-out achter de vijand kroop op mij zo te laten zien waar ze zaten.
koste hem helaas zijn leven (niet mijn schuld

Het betreffende moment, met een do or die actie:prestige93 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 08:50:
Gisteren me eerste paar potjes als squad gespeeld, voegt toch heel wat toe aan de game.
koste hem helaas zijn leven (niet mijn schuld)
(begin van het gevecht) *Tijd in video 2.07.53
(andere squad battle, waarbij wij goed samenwerkte.
Edit: verkeerde tijd ingesteld
/kots!!! haha j/kDan heb je goede smaak met betrekking tot multiplayer games en fora
het zijn vooral de shooter dingen of niet Tsu
Als iemand me wil toevoegen op steam ik sta in de lijst geloof ik.
Ik ben niet super goed.
is er vandaag een update/patch?
Update is uitgesteld vanwege problemen met de build, die komt dus wat later. Toevoegen op Steam is trouwens niet nodig, je kan ingame gewoon mensen toevoegen aan de party. Als je zorgt dat je nickname op Discord gelijk is aan je ingame nickname kunnen mensen je eenvoudig uitnodigen
oh echt? ik dacht alleen steam friends joh. haha.
moet wel zeggen dat ik altijd met steam friends speel.
maar zal me ook eens melden op Discord.
Wil weleens samen spelen met de goede spelers (of slechte mag ook haha) van Tweakers
moet wel zeggen dat ik altijd met steam friends speel.
maar zal me ook eens melden op Discord.
Wil weleens samen spelen met de goede spelers (of slechte mag ook haha) van Tweakers
Bovenaan de lijst met Steam friends kan je een nickname intikken. Deze werkt nog niet helemaal goed met fuzzy matching dus je moet wel even de volledige naam intikken. Is handiger dan elke keer andere mensen als Steam friend moeten uitnodigen vind ik
Even naar boven kijken, had er al een post over gemaakt.beebie121 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 09:30:
[...]
/kots!!! haha j/k
het zijn vooral de shooter dingen of niet Tsu
Als iemand me wil toevoegen op steam ik sta in de lijst geloof ik.
Ik ben niet super goed.
is er vandaag een update/patch?
Ontopic:
Blijkbaar zijn ze ook met een nieuw wapen bezig
Wanbeleid is ook beleid.
Het drinken hebben ze ook wel een mooie animatie van gemaakt.
Ik denk dat het een AN-94 is.
Ik denk dat het een AN-94 is.
Schijnt dat ze iedere maand een nieuw wapen willen toevoegen!oViechiel schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 09:50:
[...]
Even naar boven kijken, had er al een post over gemaakt.
Ontopic:
Blijkbaar zijn ze ook met een nieuw wapen bezig![]()
Ik blijf hopen op een RPG, ook al hebben de devs aangegeven dat er geen rocket launchers komen

Aha ja, nu je het zegt. Was het alweer vergetenbeany schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 10:08:
[...]
Schijnt dat ze iedere maand een nieuw wapen willen toevoegen!
Ik blijf hopen op een RPG, ook al hebben de devs aangegeven dat er geen rocket launchers komen

RPG zou een beetje lame zijn. Een grenade launcher ook.
Een aantal elementen moeten ze gewoon niet toevoegen, ik lees dat mensen ook graag een night map + night vision willen. Totaal bagger.
Wanbeleid is ook beleid.
Zou ook lame zijn, maar ik hou van dingen die KABOEM doenoViechiel schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 10:13:
[...]
Aha ja, nu je het zegt. Was het alweer vergeten.
RPG zou een beetje lame zijn. Een grenade launcher ook.
Een aantal elementen moeten ze gewoon niet toevoegen, ik lees dat mensen ook graag een night map + night vision willen. Totaal bagger.
Wat ik wel graag zou willen: geen persoonlijke registratie van kills. Als een team, zoals ik speel, stop je effort in niet alleen het winnen van een potje maar ook het killen van tegenstanders. Dat doe je gezamenlijk. Als je een vijand ziet probeer je deze gezamenlijk om te brengen. Door te flanken of uit de tent te lokken. Of aftellen en dan met 3 man op 1 vijand schieten om zo snel mogelijk de vijand uit te schakelen om vervolgens weer in dekking te gaan. Het is dan vaak 'oneerlijk' dat 1 persoon de kill krijgt. Vooral ook omdat hier punten aan verbonden zijn. Zoals het nu is moedigt het 'egoïstisch' gedrag aan. Maar wat je ook ziet is dat mensen midden in een vuurgevecht de vijanden die gedownd zijn gaan killen, om de kill te krijgen. En dit terwijl ze zich beter op de vijanden kunnen richten die nog actief zijn!
Het liefst zou ik zien dat er op team niveau kills worden geregistreerd. En dat je verder nergens ziet wie de kill maakt.
Dit doen ze niet vermoed ik, omdat dan mensen die AFK beloond worden.beany schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 10:22:
[...]
Het liefst zou ik zien dat er op team niveau kills worden geregistreerd. En dat je verder nergens ziet wie de kill maakt.
Eerder zou je dan iets moeten invoeren, als je binnen 50-100 meter is krijg je credits.
Gelukkig zijn Credits enkel maar voor cosmetische dingen dus ik geef er niet veel om verder.
Vooral het plezier en de trill doe ik het voor.
Ik zou niet met deze gast gaan.teupje schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 16:22:
[...]
29 hier, maar je kunt me toevoegen op steam (teupje).
Kan alleen vanavond niet helaas
Flame kid 2.0
haha
Geintje teupje, maar ik sluit ook wel aan
It is hard to fail, But it is worse never to have tried to succeed.
Daar is natuurlijke een simpele oplossing voor, AFK spelers kicken zonder punten te gevenIthric schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 11:02:
[...]
Dit doen ze niet vermoed ik, omdat dan mensen die AFK beloond worden.
Eerder zou je dan iets moeten invoeren, als je binnen 50-100 meter is krijg je credits.
Gelukkig zijn Credits enkel maar voor cosmetische dingen dus ik geef er niet veel om verder.
Vooral het plezier en de trill doe ik het voor.
Mij zou het ook niet zozeer om die credits gaan (al zijn cosmetische items toch leuk om te hebben) maar het staat zo stom dat de ene speler 0 kills heeft en de andere speler 4 kills terwijl je beiden elk van die vier spelers vol geraakt hebt maar de ene speler telkens de knockdown kreeg en de ander de kill.
In een spel wat zo zwaar leunt op goed samenwerken mogen de credits wel door het hele team verdeeld worden. Desnoods als aparte stat, team kills en personal kills.
je hebt nu al wel assist he. Ik weet niet of je dan een speler 1 x moet raken of meerdere keren voor je de assist krijgt.
Dus zodoende kan je wel een beetje aflezen. Maar een assist zou dan bijvoorbeeld ook meer punten/credits moeten opleveren.
Dus zodoende kan je wel een beetje aflezen. Maar een assist zou dan bijvoorbeeld ook meer punten/credits moeten opleveren.
Wat ik wel mis zijn range finders en/of binoculars. Denk dat dit ook wel een leuke toevoeging zou zijn. Iemand een idee of dit gepland staat?
Jazeker. in de dev. stream notes van anderhalve maand geleden werden binoculars en rangefinders aangekondigd. Alleen wel onder het kopje No ETA. dus helaas nog geen specifieke datum..DivineNL schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 15:24:
Wat ik wel mis zijn range finders en/of binoculars. Denk dat dit ook wel een leuke toevoeging zou zijn. Iemand een idee of dit gepland staat?
Zal de post vanavond aanpassen met de link naar de dev. notes.
Edit: Hier heb je de desbetreffende link naar de dev. notes:
https://www.reddit.com/r/...unknown_dev_stream_notes/
[ Voor 13% gewijzigd door S1lencee op 11-05-2017 20:15 . Reden: Link ingevoegd ]
Ik zet voorlopig gewoon een 4x/8x/15x op een gun en gebruik hem zo als verekijker.DivineNL schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 15:24:
Verwijderd
Nice man... leuk om jezelf in terug te zien.
Waarmee neem je dit op trouwens?
Ithric schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 09:30:
[...]
Het betreffende moment, met een do or die actie:
[video]
(begin van het gevecht) *Tijd in video 2.07.53
(andere squad battle, waarbij wij goed samenwerkte.): *tijd in video 2.48.14
Edit: verkeerde tijd ingesteld
zo even mijn RAM upgraden naar 16GB, mag ondertussen wel een keer!
vanavond weer even wat tijd vrij maken voor een paar games!
vanavond weer even wat tijd vrij maken voor een paar games!
https://gyazo.com/fdb0cd0f64fe95064c85425aec8e5a98oViechiel schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 07:23:
[...]
Wat zijn je specs precies?
Voor zover ik weet hebben crashes vooral met hoeveelheid RAM te maken, minimaal 8gb is de norm. Het liefst 16gb.
Ik zou hem makkelijk moeten kunnen draaien. Andere spellen heb ik op high niet zoveel problemen.
Ik heb een tijdje niet gespeeld, vandaag wel weer. Daarvoor is een paar weken geleden, voor ook 3 potjes. Op dat moment vond je amper rifles. Vandaag speelde ik een potje. En vond op een soort woongemeenschap (dus niet echt een dorpje / stadje), een 4 x 4x en 8x. En daarnaast een AK en KAR98. Dat daar een AK ligt was sinds het begin meestal wel zo (niet altijd). Maar de scopes zijn sinds ik speelde (vanaf de release) altijd zeldzaam. Is dat zo erg veranderd?
...
Las dat low settings CPU intensive zijn en high settings juist weer GPU intensive.GluonC schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 16:27:
[...]
https://gyazo.com/fdb0cd0f64fe95064c85425aec8e5a98
Ik zou hem makkelijk moeten kunnen draaien. Andere spellen heb ik op high niet zoveel problemen.
met mijn i5-4690 en gtx970 loopt het ook nog niet altijd perfect helaas.
Hmm, ik ga het eens nakijkenprestige93 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 16:29:
[...]
Las dat low settings CPU intensive zijn en high settings juist weer GPU intensive.
http://battlegrounds.gamepedia.com/System_Requirements
hier las ik het, geen idee of het op feiten gebaseerd is helaas.
Ik heb dezelfde processor en videokaart. Normaliter (voor gisteren) had ik altijd een FPS van rond de 60/70. Sinds gisteren merk ik op bepaalde momenten behoorlijke drops richting 25/30. Ik heb alles op high met uitzondering van foliage en shadows. View distance heb ik op ultra. Erg irritant!prestige93 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 16:29:
[...]
Las dat low settings CPU intensive zijn en high settings juist weer GPU intensive.
[ Voor 8% gewijzigd door iLikeNoobies op 11-05-2017 16:35 ]
dit merkten we gisteren ook inderdaad, voorheen alles ultra shadows en foliage low no problem.iLikeNoobies schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 16:34:
[...]
Ik heb dezelfde processor en videokaart. Normaliter (voor gisteren) had ik altijd een FPS van rond de 60/70. Sinds gisteren merk ik op bepaalde momenten behoorlijke drops richting 25/30. Erg irritant!
gisteren was het niet stabiel te krijgen.
Ik denk dat ik dus maar een beetje moet gaan tweaken met de settings
wat een leuk spel.
ik heb het idee dat het niet gewaardeerd wordt als ik de NL Battlegrounds discord hier neerzet?
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Lekker rare bug net. Ik kijk mee met prestige93, lijkt het alsof er iemand bij hem in het bosje zit. Dus ik schreeuw; zit iemand bij je! Maar dat was dus gewoon zijn eigen been die ik met spectate in zijn beeld zag 

Beste op het moment is alles op laagste setting.GluonC schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 17:03:
Ik denk dat ik dus maar een beetje moet gaan tweaken met de settings
AA, Draw Distance en Textures op Ultra.
Ik heb ook potjes dat ik helemaal geen 2x, 4x, etc scope vind. Potje later heb ik er 3 in m'n backpack.Luxicon schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 16:28:
Ik heb een tijdje niet gespeeld, vandaag wel weer. Daarvoor is een paar weken geleden, voor ook 3 potjes. Op dat moment vond je amper rifles. Vandaag speelde ik een potje. En vond op een soort woongemeenschap (dus niet echt een dorpje / stadje), een 4 x 4x en 8x. En daarnaast een AK en KAR98. Dat daar een AK ligt was sinds het begin meestal wel zo (niet altijd). Maar de scopes zijn sinds ik speelde (vanaf de release) altijd zeldzaam. Is dat zo erg veranderd?
Scopes zijn wel wat minder geworden in de laatste update. Mocht ook wel.
Wanbeleid is ook beleid.
Ga je potje van gisteren nog uploaden?Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 16:01:
[...]
Wat een lag gisteravond.
Rubberbanding, geraakt worden terwijl je achter cover ligt en om het af te maken twee keer dwars door iemand heen rijden met een buggy zonder kill.

Ja dat potje was inderdaad echt drama.. ga je plat achter muurtje en ineens ben je knockdown na 1,5-2 sec erna..top xDwvdveer schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 08:18:
Wat een lag gisteravond.Rubberbanding, geraakt worden terwijl je achter cover ligt en om het af te maken twee keer dwars door iemand heen rijden met een buggy zonder kill.
Potje erna was het wel weer prima, zo wisselvallig.Lipst3r schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 08:40:
[...]
Ja dat potje was inderdaad echt drama.. ga je plat achter muurtje en ineens ben je knockdown na 1,5-2 sec erna..top xD

[ Voor 11% gewijzigd door wvdveer op 12-05-2017 09:08 ]
Het blijft een sneaky spot van zijn teammate! moeten we nog een keer gebruiken mochten we een silencer vinden.
ik zag hem eigenlijk meteen zitten, en hij kan geen kant op dus ik denk dat je er eerder nadeel dan voordeel van hebt.prestige93 schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 09:09:
[...]
Het blijft een sneaky spot van zijn teammate! moeten we nog een keer gebruiken mochten we een silencer vinden.
OBS streamen rechtstreeks naar YT.Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 16:01:
[...]
Gisteren dacht ik te maken hebben gehad met Duoteams die samenspeelde, maar na het terugkijken van de beelden waren het vuilniszakken.
Ging behoorlijk waardeloos gisteren, slechte loot en regelmatig ongeluk of slecht schieten van mijn kant.
Spectate is nog regelmatig bugged, dat is best storend. (aangezien ik vaak als 1 van de eerste dood benIrcghost schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 20:57:
Lekker rare bug net. Ik kijk mee met prestige93, lijkt het alsof er iemand bij hem in het bosje zit. Dus ik schreeuw; zit iemand bij je! Maar dat was dus gewoon zijn eigen been die ik met spectate in zijn beeld zag
[afbeelding]
[ Voor 33% gewijzigd door Ithric op 12-05-2017 09:18 ]
Soldiers! goedemorgen, is het jullie ook opgevallen dat in de avond de EU server echt bagger was... ik heb ook wel eens overdag gespeeld maar dan lijkt de lag of wat het ook is gewoon een stuk minder te zijn, hoe is jullie ervaring daarmee? Gr Erik
In de avond queuen we meestal NA. Hoewel ik dat normaal echt een bagger truc vind doen we het in dit spel wel. EU servers zijn best wel slecht.BoonZ_ schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 09:45:
Soldiers! goedemorgen, is het jullie ook opgevallen dat in de avond de EU server echt bagger was... ik heb ook wel eens overdag gespeeld maar dan lijkt de lag of wat het ook is gewoon een stuk minder te zijn, hoe is jullie ervaring daarmee? Gr Erik
Echt... die vuilniszakken. Hoe vaak ik een call maak: LINKS, DAAR LINKS, BIJ DAT HUIS... een vuilniszak. Nevermind...Ithric schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 09:16:
Gisteren dacht ik te maken hebben gehad met Duoteams die samenspeelde, maar na het terugkijken van de beelden waren het vuilniszakken.
Wanbeleid is ook beleid.
Zie een paar posts terug.BoonZ_ schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 09:45:
Gister was inderdaad niet normaal. Eerste potje disconnecten 2 teammates bij de laatste 40, zagen we 3 boten op hun kop varen, deuren gingen na 5 seconden open en schoten we iemand knocked, die 4 seconden later vrolijk opstond etc etc. Hoop dat het vandaag beter is.
Signature
Ik heb gisteren een aantal potjes gespeeld en heb eigenlijk weinig last van lag gehad (maar dit was al vroeg op de avond, zo rond 19:30).
Wat me wel opviel hoeveel beter het me a fgaat als ik een silencer op mijn wapens heb
. 2 potjes achter elkaar het geluk dat ik er 1 vond, 1e potje werd ik 7e en het 2e potje werd ik 3e (nog nooit zo dicht bij een win geweest).
Verder kijk ik uit naar de patch die Foilage toevoegt voor iedereen, nu speel ik met Foilage op very low, alleen maar omdat anders de anderen ECHT een voordeel hebben. (of is dit eigenlijk al gefixt, kan het slecht vinden of dit nu nog uitmaakt).
Wat me wel opviel hoeveel beter het me a fgaat als ik een silencer op mijn wapens heb
Verder kijk ik uit naar de patch die Foilage toevoegt voor iedereen, nu speel ik met Foilage op very low, alleen maar omdat anders de anderen ECHT een voordeel hebben. (of is dit eigenlijk al gefixt, kan het slecht vinden of dit nu nog uitmaakt).
[ Voor 6% gewijzigd door sorted.bits op 12-05-2017 10:23 ]
Heb gister eindelijk m'n nieuwe gaming rig compleet gemaakt met een GTX 1080+ en toen de settings eens voluit gegooid (afgezien van foliage en post processing uiteraard).
HO-LY SHIT wat ziet de game er dan ineens anders uit haha
Speelde het tot voorkort op een i5 3570K met een GTX 970 en dan alles op low of medium.
Dit weekend maar weer eens even wat potjes spelen. Helaas niet veel tijd voor gehad in de afgelopen weken. Laatst wel eens met een groepje op de NA server gespeeld en meteen 1e geworden haha. Ze spelen daar echt best wel wat voorzichtiger dan op de EU server.
HO-LY SHIT wat ziet de game er dan ineens anders uit haha
Speelde het tot voorkort op een i5 3570K met een GTX 970 en dan alles op low of medium.
Dit weekend maar weer eens even wat potjes spelen. Helaas niet veel tijd voor gehad in de afgelopen weken. Laatst wel eens met een groepje op de NA server gespeeld en meteen 1e geworden haha. Ze spelen daar echt best wel wat voorzichtiger dan op de EU server.
Na de upgrade naar 16GB ram merk ik ook een groot verschil in stabiliteit.
tijdens de game mijn usage in de gaten gehouden dit hing rond de 8,5GB het is dus zeker aan te raden!
Ik speel meeste settings op high/ultra op schaduwen en foliage na
tijdens de game mijn usage in de gaten gehouden dit hing rond de 8,5GB het is dus zeker aan te raden!
Ik speel meeste settings op high/ultra op schaduwen en foliage na
Dit is al gefixedsorted.bits schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 10:20:
Ja en nee. Op een bepaalde afstand zie je geen gras meer. Dus als iemand in het hoge gras ligt, zeg 400 meter verderop, zie je em gewoon liggen zonder gras.
Gras is voor iedereen wel hetzelfde, ongeacht de graphic settings.
Wanbeleid is ook beleid.
Dat staat echter los van je foliage settings volgens mij.oViechiel schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 10:46:
[...]
Ja en nee. Op een bepaalde afstand zie je geen gras meer. Dus als iemand in het hoge gras ligt, zeg 400 meter verderop, zie je em gewoon liggen zonder gras.
Gras is voor iedereen wel hetzelfde, ongeacht de graphic settings.
True, maar het is meer foliage in combinatie met draw distance.wvdveer schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 10:46:
[...]
Dat staat echter los van je foliage settings volgens mij.
Foliage moeten ze gewoon voor iedereen hetzelfde maken.
ReShade moeten ze ook verbieden trouwens.
Wanbeleid is ook beleid.
Let op:
![]() | Zoek je andere Tweakers om mee te spelen? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |