[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
Zoek voor vandaag nog 1 a 2 mensen voor squad! Laatste week voornamelijk top 4 eindigend. Zitten op TS (mouzetc and gug).

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
oViechiel schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 10:48:
[...]
ReShade moeten ze ook verbieden trouwens.
Want? Het is simpelweg een post process.
Het brengt wat meer kleur in de game en ook het sharpen filter is fijn icm de standaard fxaa.

[ Voor 19% gewijzigd door unfor op 12-05-2017 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oViechiel
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08-06 12:31
unfor schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 11:07:
[...]

Want? Het is simpelweg een post process.
Het brengt wat meer kleur in de game en ook het sharpen filter is fijn icm de standaard fxaa.
Omdat het voor iedereen hetzelfde uit moet zien (los van de ingame settings).

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prestige93
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 24-07-2024
oViechiel schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 11:32:
[...]

Omdat het voor iedereen hetzelfde uit moet zien (los van de ingame settings).
aangezien iedereen andere hardware en schermen heeft is dit zoiezo niet haalbaar.

omdat ik een 21:9 scherm gebruik heb ik in veel games een voordeel, in PUBG is dit helaas een nadeel omdat mijn scherm onder en boven een deel mist.

Steam: http://steamcommunity.com/id/Prestige93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oViechiel
prestige93 schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 11:35:
[...]

aangezien iedereen andere hardware en schermen heeft is dit zoiezo niet haalbaar.

omdat ik een 21:9 scherm gebruik heb ik in veel games een voordeel, in PUBG is dit helaas een nadeel omdat mijn scherm onder en boven een deel mist.
Hardware? Nah.

Schermen? Prima. Ik gebruik ook aangepaste settings.

Kijk anders even hier naar (post van 10 dagen geleden):
Reddit link

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prestige93
oViechiel schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 11:38:
[...]

Hardware? Nah.

Reddit link
Meer kleur en scherpte, wat we op de screens niet zien is hoe andere players afsteken met of zonder ReShade.

ik verwacht alleen niet dat je hier echt een groot voordeel uit haalt, players vallen al behoorlijk snel op ook zonder ReShade maar wil het best een keer testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghighoegha
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-09 11:09
oViechiel schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 11:38:
[...]

Hardware? Nah.

Reddit link
Lol dit maakt toch helemaal niks uit man. Met reshade misschien nog wel lastiger om tegenstanders te zien in de donkerdere schaduw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oViechiel
ghighoegha schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 12:04:
[...]

Lol dit maakt toch helemaal niks uit man. Met reshade misschien nog wel lastiger om tegenstanders te zien in de donkerdere schaduw
Ok man.

Voor zover ik kan zien is er minder blur. Die shadows kan je wat minder fel maken.

Zal vanmiddag is gaan puzzelen met ReShade en een reactie plaatsen hier.

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
oViechiel schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 12:12:
[...]

Ok man.

Voor zover ik kan zien is er minder blur. Die shadows kan je wat minder fel maken.

Zal vanmiddag is gaan puzzelen met ReShade en een reactie plaatsen hier.
Als je fxaa op low/off zet heb je ook geen blur.
Fxaa is een blur filter, daarom heeft het amper tot geen performance impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghighoegha
En als je shadows op very low zet heb je geen schaduwen. Zie je alles helemaal goed. Ik ben het helemaal met je eens dat extra software die een visueel voordeel oplevert een kwalijke zaak is. Maar die reshade filtertjes zijn daar geen voorbeeld van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:42
Ik krijg die Reshade niet werkend , of ik nou DX9 of DX10+ kies , bij beide wil de game niet opstarten

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:54
iLikeNoobies schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 16:48:
[...]

Dat is geen enkel probleem. Zoals je het nu beschrijft maak je een goede afweging van je kansen. Ik heb dus het geluk dat mijn teammaten op elke voorbij rijdende auto schieten. Dat is gewoon niet handig. Je kan imo beter je schoten coordineren en pas schieten zodra je een goede kans maakt. Net zoals het geen nut heeft om met een M4 of AK een enkel schot te lossen als je iemand voorbij een raam ziet lopen. Met één schot bereik je niets en je geeft wel je positie weg. Je kan dan beter wachten totdat je beide vijanden in beeld hebt en dan tegelijk de schoten lossen.

En dat is dus het grote verschil tussen de ARMA en CSGO speelstijl.
Zonder een kill te kunnen maken of imminent gevaar zou ik ook niet snel iemand onder vuur nemen. Soms is met voertuigen wat preventief wapengekletter wel weer handig om ze een advies te geven iets andere richting aan te houden. :>
Als je iemand in een huis beschiet, vooral in een team game, moet je rekening houden dat die gerevived kan worden als je die beschiet. Een hs zonder helm is wel insta down op korte afstand dus geen nut is niet helemaal waar. Ook is het zwaar situationeel. Een goede positie vs een huis waar men uit moet gaan ivm de cirkel,dan kan iemand downent hun een extra tijdspenalty opleveren en zorgen dat ze schade oplopen voordat ze wegkunnen en daardoor makkelijke kills worden om maar een voorbeeld te geven. Maar zolang je zelf niet echt een kans hebt om de kill af te maken zou ik ook niet proberen idd.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 12:23
WOOOHOO! mn eerste keer solo gewonnen!!

Hier mn filmpje vanaf halverwege. was vergeten op te nemen hahaha

YouTube: FIRST WIN SOLO!! WOOHOOO

haha sta hier bijna te dansen in de kamer. Gelukkig ben ik alleen hahahaha

had een geweldige plek en geluk met de cirkels!

Wat ik heel tof vond was dat op minuut 4 die gast in het huisje ging en me niet doorhad :) was ff een spannend momentje voor mij

[ Voor 17% gewijzigd door beebie121 op 12-05-2017 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-09 22:40
beebie121 schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 16:13:

Gratz!

Weten jullie of de matchmaking ook daadwerkelijk naar ratings kijkt? De eerste week waren onze eindstanden een stuk beter dan nu. We halen nu wel meer kills maar top 5 wordt een stuk minder gehaald, misschien juist omdat we meer aan het killen zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
DivineNL schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 16:14:
[...]

Gratz!

Weten jullie of de matchmaking ook daadwerkelijk naar ratings kijkt? De eerste week waren onze eindstanden een stuk beter dan nu. We halen nu wel meer kills maar top 5 wordt een stuk minder gehaald, misschien juist omdat we meer aan het killen zijn :P
hehe tnx :)

Volgens mij wordt je gewoon in een game gestopt en wordt er niet naar rating gekeken.
Maar enige onderbouwing heb ik niet daarvoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-02 18:04
je kan je rating niet echt resetten dus moeilijk te controleren, maar het verschil tussen EU en alle andere servers is best groot bij mij.

toen ik begon was het vrijwel altijd instant countdown, nu ik op 2500 rating zit duurt het soms wel een paar minuten

als ik een match op NA speel of duo's op EU dan is het weer onmiddelijk

[ Voor 4% gewijzigd door lethalnl op 12-05-2017 16:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Paar lekkere potjes gespeeld met wat Tweakers. Volgens mij drie keer eerste, drie keer tweede en nog een paar keer binnen de top 5. En een keer vrij snel dood, die vergeten we maar even :D

Helaas heb ik van een van de wins geen screenshot gemaakt, andere twee wel :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/C7NgpzQ0Xm8zAo5fJfrFpTAo/full.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/hpY97UZAo5c5zCthnmim4VID/full.png

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Laatst online: 20:03
Boeh, servers met maar 28 en 29 players in? :D

:D

nice! Net ook nog 2 potjes met Johnny, 1x 2e en 1x 4e. Nu slapen!

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@kazzzdafke Dat is het aantal squads ;)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:16

Arfman

Drome!

Zo, spel gerefund. Niks voor mij en spelen met random mensen via discord ga ik toch niet doen, dan ga ik wel BF1 doen. Veel plezier allemaal!

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Weet ik wel, daarom de 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Ik begin het eindelijk ook solo leuk te vinden, In plaats van alsof ik alien isolation speelde, speel ik nu gewoon veel vrijer en geef veel minder om doodgaan, waardoor ik een stuk beter speel. :)

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghighoegha
Heb hetzelfde. Aan het begin speelde ik erg voorzichtig. Probeerde bij zo min mogelijk mensen te landen enz. Nu zoek ik wat meer de actie op. Stuk leuker op die manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
ghighoegha schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 14:16:
Heb hetzelfde. Aan het begin speelde ik erg voorzichtig. Probeerde bij zo min mogelijk mensen te landen enz. Nu zoek ik wat meer de actie op. Stuk leuker op die manier
Pick your fights, zolang je zorgt dat je een goede positie hebt of voordeel doordat de ander je niet heeft gezien etc kom je vaak als winnaar uit die gevechten. in het begin gelijk een shotgun vinden en paar early kills maken scheelt al heel wat in de omgeving qua loot en uiteraard tegen het einde aan, want hoe goed je ook bent, zonder armor en wapen doe je niet zoveel tegen een shotgun/ar/smg dan wegrennen.
Ik doe dat vaak bij die flatjes bij de school, op dak landen, hopelijk daar een wapen vinden en dan kijken of je een of twee kills kan pakken op andere daken of anders met een shotgun de andere flat rushen voordat ze kans hebben wat te looten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Arfman schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 09:07:
Zo, spel gerefund. Niks voor mij en spelen met random mensen via discord ga ik toch niet doen, dan ga ik wel BF1 doen. Veel plezier allemaal!
Wat is dat voor een beredenering? Ik speel niet met random mensen via Discord, omdat dat ook in BF1 kan? Omdat je beter in BF met randoms kan spelen dan in PUBG? Of 'als ik toch al met randoms ga spelen, ga ik wel gelijk BF1 doen omdat dat leuker is'?

Ik kan je namelijk vertellen dat solo echt verschrikkelijk is, ik heb eigenlijk alleen plezier met duo/squad. Vooral squad is echt geweldig.

Dat 'veel plezier allemaal!' klonk overigens redelijk sarcastisch :>

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• unfor
Op discord maak je constant nieuwe vrienden, die randoms zijn niet zo random meer na een paar dagen. ;)
Denk dat Arfman een beetje verlegen is. :)

[ Voor 18% gewijzigd door unfor op 13-05-2017 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Paar leuke potjes gespeeld vanmiddag in squads :) Paar keer mooi een andere squad kunnen neerhalen, een keer nog bijna gewonnen. Helaas moesten we met 4 man achter een boom schuilen en dat werkte toch niet helemaal :X

Ik snap alleen niks van het schieten. Het ene potje lijkt alles lekker soepel en schiet ik raak zoals ik gewend ben (toch niet nieuw in fps games... normaal is m'n aim best wel goed), en andere potjes lijk ik echt niks te kunnen raken. Het zal wel lag zijn ofzo, maar op die momenten merk ik ook dat ik gewoon moeite heb om m'n geweer recht te houden. Alsof er gewoon veel meer recoil is ofzo... Kan het nog niet helemaal plaatsen.

En dan zie je later een video van de wat bekendere streamers en die schieten gewoon een heel magazijn AKM leeg zonder ook maar enige last van recoil. 8)7

Een shooting range ofzo om te oefenen zou niet slecht zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door NickThissen op 13-05-2017 21:54 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
NickThissen schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 21:53:
En dan zie je later een video van de wat bekendere streamers en die schieten gewoon een heel magazijn AKM leeg zonder ook maar enige last van recoil. 8)7
Oh zij hebben ook wel last van recoil hoor, maar als je lang genoeg speelt weet je exact hoe die te counteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 21:23:
Op discord maak je constant nieuwe vrienden, die randoms zijn niet zo random meer na een paar dagen. ;)
Denk dat Arfman een beetje verlegen is. :)
Discord is eng, vol rare en onbekende mensen. Ook nog converseren enzo... Blegh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
beebie121 schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 16:13:

Wat ik heel tof vond was dat op minuut 4 die gast in het huisje ging en me niet doorhad :) was ff een spannend momentje voor mij
Haha schitterend dat screenshot geluidje aan het eind _/-\o_

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Waar droppen jullie graag? Ik merk dat als ik met anderen speel, we vaak droppen bij een plek met 3-5 huizen, lage loot etc. Dan moet je echt geluk hebben om iets goeds te vinden. Het is lastig om nog goede loot te vinden nadat je de eerste 5-10 min bij een plek met slechte loot bent geweest. Soms heb je geluk en vind je op zo'n plek toch nog rifles, maar zelfs dan heb je zo'n beetje elke keer kogels te kort en is de kans heel erg klein dat je lvl 2 of hoger armor / helmet vindt. Heb ook vaak genoeg gehad dat van de 4 mensen maar 2 lvl 1-2 armor en helmet hadden en de rest hooguit een helmet lvl 1.

Je kan meestal makkelijk bij de top 15-30 (van overlevenden) komen door niemand of bijna niemand te killen en nooit te schieten, maar meestal moet je daarna toch wel echt gaan schieten en dan is het kut als je een rifle met maar 30 kogels en lvl 1 armor / helmet tegen gasten die veel betere gear hebben. Slim spelen kan wel, maar er is ook grote kans dat de cirkel bijna in het open is en dan maak je weinig kans tegen een squad met goede gear.

Enige squad game die ik heb gewonnen met 3 mensen, geen eentje ooit knocked out en alle 3 in leven, is toen ik met 2 goede vrienden speelde (auto matchmaking uit), heel erg gecoördineerd met z'n 3en in een groot gebouw in Yasmaya gedropt, daar 2 rifles gevonden, toen naar het gebouw naast ons gegaan en daar weer een rifle gevonden, en zo gewoon elk gebouw looten totdat we allemaal goede gear hadden. Met squad games merk ik vaak dat we ongecoördineerd droppen in een grote stad waardoor er eentje links onder zit, eentje links boven en eentje rechtsonder. Dan wordt de kans om te overleven wel heel klein, omdat je niet met elkaar bent en je zelfs met een rifle, 60 kogels en lvl 2 armor niet veel kan tegen een 4 man squad die bij elkaar blijven in een stad met goede loot.

Sommigen noemen dit een CSGO playstyle, maar ja ik vind het zelf ook gewoon niet leuk om eerst 20-30 min te campen/looten en helemaal niemand te zien om vervolgens 80% kans te hebben dood te gaan met 1-2 kills omdat de cirkel zo klein wordt dat je wel moet schieten met een UMP tegen een m416 met attachments en lvl 2 armor/helmet.

Leuk dat je dan in de top 5 zit (van de ~30 squads), maar ik vond er verder weinig aan. Vind het dan veel leuker om met jouw squad 2 hele squads uit te schakelen en dan dood te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mensen die het de CSGO playstyle noemen moet je niet al te serieus nemen, dat is zo'n kansloze uitspraak. Ik zelf spawn liever ook op goede loot plekken, soms heb je pech en moet je vechten maar vaak als je voor medium loot plekken gaat maak je nog wel een goede kans om alleen te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghighoegha
Ik geloof dat de loot vrij willekeurig is. Behalve op plekken als de army base oid. Hoor mensen altijd zeggen dat bijvoorbeeld bij de kleine nederzettingen van 3/4 huisjes geen goede loot te vinden is. Dat is niet het geval. Ook hier is goede loot te vinden. Alleen in dorpjes/steden loot je al snel 10 huizen dus heb je meer kans dat er wat moois tussen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ghighoegha schreef op zondag 14 mei 2017 @ 13:02:
Ik geloof dat de loot vrij willekeurig is. Behalve op plekken als de army base oid. Hoor mensen altijd zeggen dat bijvoorbeeld bij de kleine nederzettingen van 3/4 huisjes geen goede loot te vinden is. Dat is niet het geval. Ook hier is goede loot te vinden. Alleen in dorpjes/steden loot je al snel 10 huizen dus heb je meer kans dat er wat moois tussen zit.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Q4WH1VqF8WN1NH1Actqp8xKE/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Brogala schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 20:32:
[...]

Wat is dat voor een beredenering? Ik speel niet met random mensen via Discord, omdat dat ook in BF1 kan? Omdat je beter in BF met randoms kan spelen dan in PUBG? Of 'als ik toch al met randoms ga spelen, ga ik wel gelijk BF1 doen omdat dat leuker is'?

Ik kan je namelijk vertellen dat solo echt verschrikkelijk is, ik heb eigenlijk alleen plezier met duo/squad. Vooral squad is echt geweldig.

Dat 'veel plezier allemaal!' klonk overigens redelijk sarcastisch :>
Ik denk dat hij bedoelt dat hij ipv met randoms op discord spelen in pubg hij bf1 gaat spelen omdat je daar niet perse met mensen op voicechat hoeft te zitten. Wel knap dat je het sarcasme hoort bij een stukje tekst ;) Als hij dat niet wil, prima toch lekker laten gaan, ieder zijn ding.

Voorzover ik nu zie is het allemaal gebaseerd op high risk high reward systeem. In een stad of bijv mil base, de school en appartmenten daar vlakbij vind je meestal aardig wat wapens en armor etc. Alleen populaire plekken komen ook meer mensen op af gemiddeld gezien dus kans dat jij die gun niet vind maar iemand anders is groot.

Met squads is het een beetje afhankelijk van de lijn die het vliegtuig aanhoudt. soms ligt een stad aan de rand ver buiten drop gebied, dan pak ik een auto en rijden we daarheen, ez loot en geen gevaar in de eerste paar minuten over het algemeen.

Kom je wel over of vrij dichtbij shooting range/school/poshenki/ die loodsen in dat inhammetje in de berg in het oosten etc. Dan met zijn allen 1 of 2 gebouwen zsm looten en hunten op de andere spelers in de directe omgeving. High risk, maar dan ook high reward weer.

Als je buitengebieden gaat looten ben je vaak veel langer bezig omdat je elke keer een paar huisjes kan looten met weinig kans op redelijke loot, en met een team is dat gewoon tijdtechnisch niet handig. Solo kan dat veel beter.

Zelfde geldt als je een auto gebruikt, je bent snel en redelijk goed beschermd maar iedereen in de omgeving ziet je of hoort je. Lopend veel minder snel en makkelijker om te raken maar ook geen enorm lawaai.
ghighoegha schreef op zondag 14 mei 2017 @ 13:02:
Het is meer de kans dat je goede loot vind, in elk huisje kan je een AR vinden maar de kans dat die in een klein hutje ligt, (heb ik een paar keer gezien) is gewoon erg klein.

[ Voor 53% gewijzigd door SouLLeSSportal op 14-05-2017 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
SouLLeSSportal schreef op zondag 14 mei 2017 @ 13:58:
[...]

Ik denk dat hij bedoelt dat hij ipv met randoms op discord spelen in pubg hij bf1 gaat spelen omdat je daar niet perse met mensen op voicechat hoeft te zitten. Wel knap dat je het sarcasme hoort bij een stukje tekst ;) Als hij dat niet wil, prima toch lekker laten gaan, ieder zijn ding.
Durf te wedden dat ik niet de enige ben die sarcasme hoort bij dat stukje tekst :P Als ik CoD een stom spel vind en daar zeg 'ja, dan ga ik wel spel X doen' en daarna 'Veel plezier allemaal!' bedoel ik dat ook sarcastisch.

Overigens, tuurlijk is dit spel niet voor iedereen, vond alleen z'n beredenering zo raar. En voicechat is toch juist leuk? Dan kan je goed communiceren. Beter dan in een BF1 server te gaan spelen met 0 teamplay en in je eentje iets doen.
[...]

Voorzover ik nu zie is het allemaal gebaseerd op high risk high reward systeem. In een stad of bijv mil base, de school en appartmenten daar vlakbij vind je meestal aardig wat wapens en armor etc. Alleen populaire plekken komen ook meer mensen op af gemiddeld gezien dus kans dat jij die gun niet vind maar iemand anders is groot.
Dat is wel een risico ja, je moet ook wel echt op precies het juiste moment droppen en zo snel mogelijk naar beneden. Vier van de vijf keer ben ik dan wel ietsjes eerder dan iemand anders (sowieso, in een grote stad is de kans nog niet eens heel groot dat je echt precies met iemand anders in hetzelfde gebouw komt. Er naast komt wel super vaak voor) en heb ik meestal eerder een gun dan hij. Soms heb je wel pech ja, maar dan kan je snel een nieuwe starten i.p.v. 30 min te campen en dan door een m416 met attachments genakt te worden. Vooral met squad is het goed om voor high risk high reward te gaan, omdat er minder risk is dan met solo. Veel squads blijven in het begin redelijk verspreid, als jouw squad echt bij elkaar blijft kan je elkaar reviven en wel lekkere loot pakken.
[...]

Met squads is het een beetje afhankelijk van de lijn die het vliegtuig aanhoudt. soms ligt een stad aan de rand ver buiten drop gebied, dan pak ik een auto en rijden we daarheen, ez loot en geen gevaar in de eerste paar minuten over het algemeen.
Die strategie is inderdaad super goed, doe ik solo wel eens, hoewel het met squad wel moeilijker is om dan echt zo snel mogelijk op de plek van de auto te landen.
[...]

Zelfde geldt als je een auto gebruikt, je bent snel en redelijk goed beschermd maar iedereen in de omgeving ziet je of hoort je. Lopend veel minder snel en makkelijker om te raken maar ook geen enorm lawaai.
Die is ook interessant. Ik wil zelf in het begin echt altijd een auto hebben, veel teammates zijn hier tegen maar ik vind het zo irritant om met weinig cover naar de cirkel te lopen terwijl er nog 50 andere in leven zijn, er is dan zo'n grote kans dat mensen je zien. En ja, als je met een auto rijdt hoort iedereen je maar als je niet recht langs gebouwen rijdt is de kans heel klein dat je daardoor dood gaat.

En stel je voor er zitten mensen in een gebouw dat jij met je teammate wilt overnemen, als ik in een gebouw zit kijk ik altijd naar elke kant en dan zie ik een squad als ze komen aanlopen, en als ze close zijn hoor ik ze ook wel, Dan kan je imo beter met een auto keihard komen aanrijden, niet in een rechte lijn rijden en als er meerdere huizen zijn even goed opletten of er eentje leeg uitziet en daar dan heel erg snel met z'n allen ingaan.

Alleen laat in de cirkel wil ik geen auto, daarvoor eigenlijk altijd wel. Kans is toch groot dat je bij een cirkel een flink stuk moet gaan rennen over open veld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghighoegha
Van deze map ben ik dus niet zo heel erg overtuigd. Of ik geloof dat de kans op goede loot in de huisjes van Polyana even groot is als in bijvoorbeeld Lipovka. Maar omdat je in Polyana meer huisjes hebt vind je sneller goede loot

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Het blijft ook deels willekeur, je bent enorm afhankelijk van je tegenstander. Ik heb wel een paar keer Crater geloot met een squad zonder enige tegenstand omdat iedereen denkt dat het een te risicovol plekje is en er niet meer heen gaat.
Zelfde geld voor School, dat is ook een bekende plek en soms gaat om die reden niemand er heen terwijl je een andere keer drie squads tegen komt. Ik pak ook vaak Appartments, naast de school waardoor er praktisch niemand komt (die gaan naar school). Echter soms zit je daar met drie squads.

En soms spawn je op medium of low loot plekken en zit je daar ook met een ander squad omdat die precies dezelfde gedachte hebben. Het blijft echt elk potje verschillen. Enkel military ben ik nog nooit alleen terecht gekomen.
ghighoegha schreef op zondag 14 mei 2017 @ 15:32:
Van deze map ben ik dus niet zo heel erg overtuigd. Of ik geloof dat de kans op goede loot in de huisjes van Polyana even groot is als in bijvoorbeeld Lipovka. Maar omdat je in Polyana meer huisjes hebt vind je sneller goede loot
Het blijft random, zeker bij medium en low gebieden. De ene keer vind je daar drie assault rifles in een huis en de volgende keer niet meer dan een shotgun. Ik weet niet hoe deze kaart tot stand is gekomen maar tot nu toe lijkt hij aardig accuraat. Echter doordat het spel alles random bepaald kan het zijn dat hij voor sommige spelers volledig lijkt af te wijken omdat ze X potjes achter elkaar pech hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Mijn gevoel is dat de standaard wapens (ARs) redelijk random zijn. Ik vind regelmatig in een random huisje langs de weg gewoon een SCAR of AK, en ik heb ook wel potjes gehad waar we in een squad met 4 man bij de appartementen bij de school na 5 min nog steeds niet meer dan een shotgun hadden. Iemand had zelfs nog niet eens een backpack.

Wel merk ik dat de betere armor, level 3 helmets en vests etc voornamelijk in de drukkere gebieden liggen. Dat kan toeval zijn maar die heb ik nog nooit in een random huisje gevonden en alleen in steden. Als ik die vind dan liggen er meestal ook meteen tig level 2 vests etc.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lipst3r schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 08:11:
[...]

Ga je potje van gisteren nog uploaden? :D
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
NickThissen schreef op zondag 14 mei 2017 @ 16:01:
Mijn gevoel is dat de standaard wapens (ARs) redelijk random zijn. Ik vind regelmatig in een random huisje langs de weg gewoon een SCAR of AK, en ik heb ook wel potjes gehad waar we in een squad met 4 man bij de appartementen bij de school na 5 min nog steeds niet meer dan een shotgun hadden. Iemand had zelfs nog niet eens een backpack.

Wel merk ik dat de betere armor, level 3 helmets en vests etc voornamelijk in de drukkere gebieden liggen. Dat kan toeval zijn maar die heb ik nog nooit in een random huisje gevonden en alleen in steden. Als ik die vind dan liggen er meestal ook meteen tig level 2 vests etc.
Het is dan ook hogere kans op iets niet dat er sowieso iets ligt. Daarnaast was er een week of wat geleden wat mis met de loot distribution wat nu weer gefixt zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:20

Dreanor

Joene

Maken mensen van tweakers überhaupt wel gebruik van de tweakers discord? Ik zie nooit iemand in de channels ... :(

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
Dreanor schreef op zondag 14 mei 2017 @ 18:05:
Maken mensen van tweakers überhaupt wel gebruik van de tweakers discord? Ik zie nooit iemand in de channels ... :(
Hier zit de meerderheid: https://discord.gg/0ezBMpYOe80zlpeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16:50
Elke avond tussen 19.30-0.00 zie ik wel 1 tot 3 squads online daar. d:)b

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:55

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Jup, gisteren en vanmiddag nagenoeg de hele dag gevuld. Gisteren 3 volle kanalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
YouTube: PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS 5 kills 2nd!

man man 2e! 5 kills gehaald. zo jammer op het laatst!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prestige93
Gisteren mijn eerste Chicken dinner behaald in een solo game, een ronde die ik niet speelde om te winnen maar om even wat tijd te doden tot iedereen van de squad er was.

laatste kill ook met een awm kunnen maken, schiet toch wel lekker weg!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Helaas werden we in de potjes erna wel geplaagd door disconnects en crashes. Had op een gegeven moment een SCAR-L met silencer en 4x scope toen de game uit het niets crashte. Toen had ik er wel genoeg van en ben ik er maar mee gestopt. Natuurlijk blijft het early access maar zulke zaken zijn wel echt zuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prestige93
Tsurany schreef op maandag 15 mei 2017 @ 09:51:
Helaas werden we in de potjes erna wel geplaagd door disconnects en crashes. Had op een gegeven moment een SCAR-L met silencer en 4x scope toen de game uit het niets crashte. Toen had ik er wel genoeg van en ben ik er maar mee gestopt. Natuurlijk blijft het early access maar zulke zaken zijn wel echt zuur.
Helaas was het onze squad inderdaad niet gegund deze avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 14:10

ronalddus

Buffalo77

Sinds gisteren heb ik samen met een vriend ook dit spel aangeschaft. Meteen even een bookmark geplaatst op dit topic.
Gisteren toch aardig wat potjes als duo gespeeld en een paar keer bij de laatste vijf geëindigd, zelfs een keer bij de laatste drie.
De sfeer is lekker gespannen tijdens de game en de opzet is goed. Ik hoop dat er flink door wordt gebouwd met deze game, want er moet nog wel het een en ander gebeuren. Maar tot nu toe positief.

Ik kom misschien wel even buurten op discord om met een squad te spelen.

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • +2 Henk 'm!
prestige93 schreef op maandag 15 mei 2017 @ 09:57:
[...]

Helaas was het onze squad inderdaad niet gegund deze avond.
Vanavond maar een nieuwe poging :) Ik ben benieuwd wat de patch van deze maand oplost. Deze week in ieder geval het volgende:
Hey everyone,

We are now back on track with our weekly updates!

Since we haven't had our weekly updates for the past 2 weeks, we'll be updating this week's patch on Tuesday, May 16th

The patch will first get updated on our test servers today at the following hours.

May 15th (Monday) 3 PM KST
May 14th (Sunday) 11 PM PDT
May 15th (Monday) 6 AM UTC

The main servers will be updated with the new patch tomorrow, Tuesday May 16th, at 5 PM KST/1 AM PDT/8 AM UTC

Early Access - Week 8 Patch Notes

Client Performances Improvements
Slightly improved the drop in FPS when driving vehicles

Anti Cheat
In order to prevent using "lag switch" to cheat, the characters will now be locked and will not be able to move, rotate and attack others when the ping exceeds a certain value
You will no longer be able to remove the environment foliage by revising the .ini file

Custom Games
Fixed the issue that was causing the sound to break when there are too many vehicles in a small area

Bug Fixes
Partially fixed a bug that caused the character to get stuck in different objects in the environment
Partially fixed a bug that caused the game client to freeze
Fixed a bug that caused the crosshair to still be visible while in no-UI mode
Temporarily removed the flash bang from the game as it was causing game clients to freeze/crash
Nog wat info op basis van dev stream: https://www.reddit.com/r/..._about_upcoming_features/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prestige93
Tsurany schreef op maandag 15 mei 2017 @ 10:01:
[...]

Vanavond maar een nieuwe poging :) Ik ben benieuwd wat de patch van deze maand oplost. Deze week in ieder geval het volgende:

[...]

Nog wat info op basis van dev stream: https://www.reddit.com/r/..._about_upcoming_features/
Hopelijk fixen ze een aantal rotsen waar je vast komt te zitten bij de bug fix.
helaas al een keer last van gehad.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Wat lame dat je de ini kon aanpassen om de fooliage weg te halen. Lijkt mij nuttig als ze zouden overwegen om een file hash check te doen op alle game files (voor en tijdens het spelen) om te controleren dat er geen veranderingen zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ircghost schreef op maandag 15 mei 2017 @ 10:13:
Wat lame dat je de ini kon aanpassen om de fooliage weg te halen. Lijkt mij nuttig als ze zouden overwegen om een file hash check te doen op alle game files (voor en tijdens het spelen) om te controleren dat er geen veranderingen zijn geweest.
Dat is wat lastig met een config file ;) Het is nuttiger om een aantal settings gewoon uit een config file te halen en ook niet als console command beschikbaar te maken.

Dit zijn trouwens typisch dingen waar je tijdens early access mooi achter komt. Het is alleen jammer dat mensen die het ontdekken er niet voor schromen om het ook flink te misbruiken zolang het kan.

[ Voor 16% gewijzigd door Tsurany op 15-05-2017 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Tsurany schreef op maandag 15 mei 2017 @ 11:08:
[...]

Dat is wat lastig met een config file ;) Het is nuttiger om een aantal settings gewoon uit een config file te halen en ook niet als console command beschikbaar te maken.

Dit zijn trouwens typisch dingen waar je tijdens early access mooi achter komt. Het is alleen jammer dat mensen die het ontdekken er niet voor schromen om het ook flink te misbruiken zolang het kan.
Ja een config file is inderdaad wat lastig als het gaat om de graphic settings + resolutie, die zullen inderdaad allemaal wat anders zijn. Daar heb je gelijk in, had ik even niet aan gedacht. Dan is het inderdaad handig om zoveel mogelijk game play invloedrijke settings uit de config ini te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Gisteren ook wel veel server lag gehad, met name met het killen/gekilled worden.
Veelal achter een muurtje ofzo, en toch hits krijgen, of iemand recht voor je neus hebben en (bij het bekijken van het filmpje) zien dat je crosshair er recht op staat, maar geen bloedspatters :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Laatst online: 22:29
Gisteren een aantal potjes gespeeld, hoogste wat ik gehaald heb is 2e, met een ENORM spannend einde. Moet wel zeggen dat het me steeds beter af gaat en als ik de eerste 20 doorkom (dus de lootperiode gehad heb) dan lukt het me steeds vaker om netjes in de top 10 te komen met daadwerkelijk kills.

Het potje dat ik 2e werd was wederom een pot waarbij ik een silencer had op mijn SCAR-L. Dat speelt toch wel lekker hoor.

Gisteravond geen last gehad van lag en toch de hele avond gespeeld. Op een gegeven moment zat mijn vrouw naast me, ook met een koptelefoon op en een extra spotter is toch wel fijn.

Nu zit ik te kijken of ik niet een nieuwe headset moet aanschaffen voor mijn PC (7.1, werkt dit in PUBG?). Mijn moederbord heeft niet een SPDIF uitgang, dus ik gok dat ik een USB headset moet nemen. Mocht er iemand advies hebben voor iets wat goed werkt in deze game, dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
sorted.bits schreef op maandag 15 mei 2017 @ 12:29:
Gisteren een aantal potjes gespeeld, hoogste wat ik gehaald heb is 2e, met een ENORM spannend einde. Moet wel zeggen dat het me steeds beter af gaat en als ik de eerste 20 doorkom (dus de lootperiode gehad heb) dan lukt het me steeds vaker om netjes in de top 10 te komen met daadwerkelijk kills.

Het potje dat ik 2e werd was wederom een pot waarbij ik een silencer had op mijn SCAR-L. Dat speelt toch wel lekker hoor.

Gisteravond geen last gehad van lag en toch de hele avond gespeeld. Op een gegeven moment zat mijn vrouw naast me, ook met een koptelefoon op en een extra spotter is toch wel fijn.

Nu zit ik te kijken of ik niet een nieuwe headset moet aanschaffen voor mijn PC (7.1, werkt dit in PUBG?). Mijn moederbord heeft niet een SPDIF uitgang, dus ik gok dat ik een USB headset moet nemen. Mocht er iemand advies hebben voor iets wat goed werkt in deze game, dan hoor ik het graag.
Ik gebruik een Astro A50 met 7.1 geluid en ik vind het geweldig dat ik kan horen waar iemand is.
Dus een 7.1 vind ik aan te raden. Hoewel ik natuurlijk niet met een 5.1 gespeeld heb dus het verschil niet weet.

ik zou als je een goede headset willen een vraag stellen in het aankoop topic of reviews lezen van de headsets in je prijsklasse.

En als je dan een (paar) headsets hebt geselecteerd zou ik als ik jou was ff langs een winkel gaan die ze hebben en dan wel even testen.
Je wil niet hebben dat je aan het eind van de avond met je oren tegen je hoofd geplakt zit en denkt holy crap wat doet het zeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oViechiel
USB is tegenwoordig prima.

Als ik een tip mag geven; neem géén 'gaming' headset, tenzij je echt graag een microfoon aan je headset wilt hebben. Koop een losse mic voor een paar tientjes en een 'normale' headset.

Surround werkt overigens prima voor mij. Meestal hoor ik wel waar de shots vandaan komen.
Tsurany schreef op maandag 15 mei 2017 @ 11:08:
[...]

Nja, er zijn genoeg guides te vinden waar je extra lines in je config kan zetten voor FPS tweaks. Wat ik ook heb gedaan om heel eerlijk te zijn. Puur om meer FPS te krijgen - die visual advantages zijn mooi meegenomen.

.ini files moeten ze 'locken' of extra lines negeren.

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Ik heb de Sennheiser Gaming One, heel tevreden van!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Wil je perse 7.1? Het beperkt je keuze enorm, kwaliteit is vaak een stuk minder en het zit zo dicht op je oor dat je er in de praktijk vrijwel niks aan hebt.
Ook zou ik de meeste gaming headsets links laten liggen. Vaak is zowel de kwaliteit van de speakers als de kwaliteit van de microfoon ver onder de maat. Er zijn hier en daar en paar uitzonderingen echter het gros is gewoon pure rommel met een te hoog prijskaartje.

Zelf zou ik altijd aanraden om een losse koptelefoon te kiezen. Dan heb je een aantal opties met betrekking tot het opnemen van je stem:
Losse microfoon:
- Zalman ZM-MIC 1
- Blue Microphones Snowball
Microfoon die vastzit aan je koptelefoon:
- Antlion ModMic
- V-Moda BoomPro

Zelf heb ik de combinatie van een V-Moda BoomPro met een Teufel Auerol Real. Ik was 77 euro voor de koptelefoon kwijt en 35 euro voor de microfoon. Dan heb ik voor 112 euro een headset combinatie die vele malen beter presteert dan de meeste gaming headsets. En door simpelweg de microfoon uit de koptelefoon te halen en een losse 3.5mm kabel in te pluggen kan ik de koptelefoon overal mee naar toe nemen zonder dat ik met een complete headset rond loop.

Maar je hebt nog veel meer mogelijkheden. Zeker als je de ModMic neemt kan je het met elke koptelefoon combineren en zo dus de maximale kwaliteit uit je budget halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Laatst online: 22:29
Tsurany schreef op maandag 15 mei 2017 @ 13:40:
[...]

Wil je perse 7.1? Het beperkt je keuze enorm, kwaliteit is vaak een stuk minder en het zit zo dicht op je oor dat je er in de praktijk vrijwel niks aan hebt.
Ook zou ik de meeste gaming headsets links laten liggen. Vaak is zowel de kwaliteit van de speakers als de kwaliteit van de microfoon ver onder de maat. Er zijn hier en daar en paar uitzonderingen echter het gros is gewoon pure rommel met een te hoog prijskaartje.

Zelf zou ik altijd aanraden om een losse koptelefoon te kiezen. Dan heb je een aantal opties met betrekking tot het opnemen van je stem:
Losse microfoon:
- Zalman ZM-MIC 1
- Blue Microphones Snowball
Microfoon die vastzit aan je koptelefoon:
- Antlion ModMic
- V-Moda BoomPro

Zelf heb ik de combinatie van een V-Moda BoomPro met een Teufel Auerol Real. Ik was 77 euro voor de koptelefoon kwijt en 35 euro voor de microfoon. Dan heb ik voor 112 euro een headset combinatie die vele malen beter presteert dan de meeste gaming headsets. En door simpelweg de microfoon uit de koptelefoon te halen en een losse 3.5mm kabel in te pluggen kan ik de koptelefoon overal mee naar toe nemen zonder dat ik met een complete headset rond loop.

Maar je hebt nog veel meer mogelijkheden. Zeker als je de ModMic neemt kan je het met elke koptelefoon combineren en zo dus de maximale kwaliteit uit je budget halen.
Nou, ik gebruik nu ook een fatsoenlijke headset. Een Turtlebeach die ik ook met mijn Xbox gebruik, alleen merk ik wel dat het geluid niet 'uit de juiste richting' komt op de PC. Niet geheel gek natuurlijk, het is ook maar een stereo headset.

Een fatsoenlijke koptelefoon heb ik ook wel, maar wederom weer stereo, daarom lijkt 7.1 mij zo handig. overschat ik de invloed van 7.1 binnen games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-02 18:04
alles boven stereo is eigenlijk overbodig, meer speakers betekend niet beter geluid.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Headset verhaal is al tig keer gehouden, even zoeken naar het topic mensen d:)b

OT: gisteren eindelijk weer een duo gewonnen, met als twist dat mijn teammate in de een na laatste cirkel dikke pc crash kreeg, hij ingame kruipend bleef doorgaan, dit de aandacht trok van de laatste 2 en ik die neer kon paffen voor de win :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• foekie01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-07-2024
Ik heb zelf een surround headset en ik hoor absoluut waar het vandaan komt. Kan mensen precies lokaliseren in een gebouw naast me, dus dat lijkt me prima :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J0mcd
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 28-08 10:21
lethalnl schreef op maandag 15 mei 2017 @ 14:05:
alles boven stereo is eigenlijk overbodig, meer speakers betekend niet beter geluid.
7.1 op headsets is (vrijwel) altijd virtueel, het komt nogsteeds gewoon uit 2 drivers. Het geluid wordt softwarematig aangepast om de illusie van 7.1 na te bootsen.

That said, heel veel games doen dit zelf al, ook PUBG, al wil dit niet altijd werken als het om een USB headset gaat. Altijd voor jack gaan dus! scheelt je veel geld ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Hier wil ik even op inhaken.

Enkele weken geleden zei ik dat ik niet kon plaatsen waar geluiden vandaan kwamen (voetstappen, vliegtuigen, auto's, geweerschoten, etc).

Tegenwoordig wel en wat blijkt, op mijn 5.1 surround set is het niet te horen. Echter, op mijn 2.1 headset met 3.5 jack juist wel. Toen werd ineens alles veel duidelijker en hoor ik zelfs voetstappen heel goed.

Nu zijn we wel een paar patches verder (waarbij geluiden ook gefixt en aangepast zijn), maar het verschil tussen headset (2.1) en surround sound (5.1) is gigantisch, in het voordeel van de headset.

Dus als ik nu PUBG speel, gaat de headset op, en de surround sound uit. :P

ps. Mijn surround set werkt in elke andere game prima zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prestige93
Dreanor schreef op maandag 15 mei 2017 @ 15:10:

Enkele weken geleden zei ik dat ik niet kon plaatsen waar geluiden vandaan kwamen (voetstappen, vliegtuigen, auto's, geweerschoten, etc).

Tegenwoordig wel en wat blijkt, op mijn 5.1 surround set is het niet te horen. Echter, op mijn 2.1 headset met 3.5 jack juist wel. Toen werd ineens alles veel duidelijker en hoor ik zelfs voetstappen heel goed.

Nu zijn we wel een paar patches verder (waarbij geluiden ook gefixt en aangepast zijn), maar het verschil tussen headset (2.1) en surround sound (5.1) is gigantisch, in het voordeel van de headset.

ik heb zelf 2 headsets ter vergelijking,
1e headset is de Corsair Void Wireless (7.1) hier heb ik geen problemen met het lokaliseren van schoten of voetstappen.

2e headset is de Steelseries Siberia v2 (3.5jack) hier merk ik niet veel verschil, mijn volume gaat iets minder hard in vergelijking met de Void maar dat is alles.

ik zal binnenkort eens met wat settings gaan spelen bij de Void om te kijken of hier nog iets te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
sorted.bits schreef op maandag 15 mei 2017 @ 13:57:
[...]

Nou, ik gebruik nu ook een fatsoenlijke headset. Een Turtlebeach die ik ook met mijn Xbox gebruik, alleen merk ik wel dat het geluid niet 'uit de juiste richting' komt op de PC. Niet geheel gek natuurlijk, het is ook maar een stereo headset.

Een fatsoenlijke koptelefoon heb ik ook wel, maar wederom weer stereo, daarom lijkt 7.1 mij zo handig. overschat ik de invloed van 7.1 binnen games?
wat bij mij m'n geluid heeft gefixed is:
- creative x-fi geluidskaart met CMSS3D (de ouderwetse pci-e kaartjes, niet de externe usb). deze kaart mixed hardwarematig 5.1 surround naar stereo. Imho de beste implementatie van 3d geluid voor headsets.
- nieuwe headset (beyerdynamics dt 770 pro)

ik kan nu echt heel precies horen waar schoten/geluiden vandaan komen (behalve silenced uiteraard), wereld van verschil met mijn vorige game setup.

vorige setup was een Audio Technica ATH-M50x met een focusrite usb 6 geluidskaart. Niks mis met de headset en geluidskaart, zou de headset nog steeds gebruiken als die nog heel was :+ , alleen in games is vooral de CMSS3D implementatie van creative erg goed om geluiden te lokaliseren.

[ Voor 19% gewijzigd door gotfurrr op 15-05-2017 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11-09 14:05
Is het ook mogelijk om deze game te proberen voordat je hem aanschaft?
De game lijkt me op zich wel leuk, maar ik weet niet of the setting mij aanspreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:59
CryRaven schreef op maandag 15 mei 2017 @ 20:59:
Is het ook mogelijk om deze game te proberen voordat je hem aanschaft?
De game lijkt me op zich wel leuk, maar ik weet niet of the setting mij aanspreekt.
Aanschaffen, even proberen, en als het niet bevalt dan een refund aanvragen op Steam.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sorted.bits schreef op maandag 15 mei 2017 @ 13:57:
[...]

Je zal het inderdaad overschatten denk ik. Als je het niet uit de juiste richting hoort komen met een stereo headset zal dat echt aan de game zelf liggen, niet aan de headset. Dan gaat 7.1 niet helpen.
foekie01 schreef op maandag 15 mei 2017 @ 14:40:
Ik heb zelf een surround headset en ik hoor absoluut waar het vandaan komt. Kan mensen precies lokaliseren in een gebouw naast me, dus dat lijkt me prima :+
Zelfde geld voor mij met een stereo koptelefoon. Dus waarom dan een surround headset kopen die slechter geluid geeft?
Dreanor schreef op maandag 15 mei 2017 @ 15:10:

Ik weet niet wat voor 5.1 set het is maar over het algemeen zijn die sets erg matig. Je moet ze erg goed positioneren om echt voordeel te halen uit de 5.1 opstelling. Zet je ze verkeerd neer kan dat zelfs averechts werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ithric
Eerder vanavond hadden we een diner, 1 iemand had ons voor aan tafel gaan helaas al verlaten.

Afbeeldingslocatie: https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/840330487438456213/770201867BEA8C0D564A488A6AC6038C14C657B8/
(Morgen zet ik de timestamps in de stream, dacht dat het 1 uur en 6 minuten in de stream was.)

Edit: stream timestamps toegevoegd.
Chicken Dinner, laatste gevecht.
0:59:00
(Duurd ongeveer 6-7 minute)

Start Chicken dinner, direct aktie
0:35:00
(Na het verlaten van de eerste stad tot het laatste gevecht geen aktie.)

[ Voor 34% gewijzigd door Ithric op 16-05-2017 09:23 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ithric schreef op maandag 15 mei 2017 @ 22:55:
Eerder vanavond hadden we een diner, 1 iemand had ons voor aan tafel gaan helaas al verlaten.

[afbeelding]
(Morgen zet ik de timestamps in de stream, dacht dat het 1 uur en 6 minuten in de stream was.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PotatoChip
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 18:23
Na drie crashes eindelijk een potje kunnen spelen en nog gelijk gewonnen ook. Met 2 man de laatste ingesloten achter een boom en schieten maar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Toch nog een dinner met 4 man levend O+ (ik + @shroudster @An1mA @Protax)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/XVI7n4m.jpg

Op het einde moesten ze door open veld waar ik naar kijk, 2 man van rechts gesniped en de laatste onder mijn crosshairs. Ging lekker! SKS is mijn favorite nu haha O+

[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 16-05-2017 09:29 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
Gisteren ook nog een dinner gehad, samen met @beany , JohnnyMcDeath en @CosmicMaik

Johnny is wel vroegtijdig heen gegaan door een friendly kill met de pan (zijn spel crashte en had goeie loot :) )

Maar... de laatste kill was van @CosmicMaik en... dat was effe demonstratie van f** extrodanairy aiming!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• wvdveer
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 12:39
Wat een win gisteravond. _/-\o_

Bij de eerste cirkel bleek al dat endgame op military base zou plaatsvinden. Met een paar buggies en een UAZ een halve roadblock opgezet aan het begin van de brug en daarna was het prijsschieten. _O- Auto na auto probeerde de oversteek te wagen terwijl ze al rijdend met elkaar in gevecht waren en daarna nog eens langs ons moesten.

De camp begon met nauwelijks gear / ammo en tegen de tijd dat we in de laatste cirkels zaten hadden we silenced ARs / snipers en lvl3 armor. Daarna ook nog geluk met de cirkels en was het een kwestie van de tegenoverliggende heuvels schoonvegen op een afstandje.

Volgens mij hadden we als squad in totaal richting de 15-20 kills.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Laatst online: 11-08 18:37
Gisteren ook weer paar potjes DUO gedaan. 7 gespeeld 2 dinners! Top avondje! Soms met goede dosis geluk maargoed.. win is a win :D

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Hebben de extra gegeven toevoegd aan mijn vorige post.

Waren een paar geode potjes, vaak in de top 10 of al snel uitgeschakeld.
Goed bevallen nu nog wat meer kills per potje, maar dat lukt ook steeds beter.

Ga vanaf de volgende stream meer timestamps van gevechten/highlights te maken en in de video te plaatsen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0mcd
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 28-08 10:21
kazzzdafke schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 08:17:
Gisteren ook nog een dinner gehad, samen met @beany , JohnnyMcDeath en @CosmicMaik

Johnny is wel vroegtijdig heen gegaan door een friendly kill met de pan (zijn spel crashte en had goeie loot :) )

Maar... de laatste kill was van @CosmicMaik en... dat was effe demonstratie van f** extrodanairy aiming!
Ja damnit die freezes ook altijd... zorgt af en toe wel voor leuke momenten : YouTube: BATTLEGROUNDS HIGHLIGHTS #1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

Ik kom denk ik vanavond ook even buurten op TS / Discord. Dan speel ik graag een spelletje mee :)

Steam: l3uffalo77
Battlegrounds: Buffalo77

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ronalddus Als je je Battlegrounds naam als Discord naam neemt kunnen we je eenvoudig vinden via de ingame zoek functie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

Tsurany schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 10:51:
@ronalddus Als je je Battlegrounds naam als Discord naam neemt kunnen we je eenvoudig vinden via de ingame zoek functie :)
Doe ik!
Eerst nog even kijken op ik wat optimalisaties kan doorvoeren, want die framedrops, net als je in gevecht gaat, zijn best vervelend.

Ik zag in de openingspost al een link naar zo'n soort guide. Die maar even uitproberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ronalddus schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 11:32:
[...]

Doe ik!
Eerst nog even kijken op ik wat optimalisaties kan doorvoeren, want die framedrops, net als je in gevecht gaat, zijn best vervelend.

Ik zag in de openingspost al een link naar zo'n soort guide. Die maar even uitproberen
Pas wel op met die guides, velen zijn al behoorlijk achterhaald. Ik zou even op Reddit kijken voor de meest actuele informatie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:44

beany

Meeheheheheh

Ondanks dat het een teamkill was voelde het wel goed! *HEADSHOT* met een pan :P
Dat was inderdaad impressive!

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Voor de geinteresseerden:

Hier zijn ze motion capture opnames aan het maken voor nieuwe animaties in PUBG (het is een live stream, geen idee hoelang ze nog uitzenden):

https://twitter.com/battl...status/864417428817592320

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
beany schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 12:22:
Voor de geinteresseerden:

Hier zijn ze motion capture opnames aan het maken voor nieuwe animaties in PUBG (het is een live stream, geen idee hoelang ze nog uitzenden):

https://twitter.com/battl...status/864417428817592320
Gelijk weer zo'n idioot die loopt te janken dat de optimization nog niet goed is... 8)7 De game is verdorie een paar weken open voor iedereen in EA na een paar maanden closed alpha. Daarbij, het is niet zo alsof het team van mocap het zou kunnen verbeteren ofzo. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-09 21:02

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 12:32:
[...]

Gelijk weer zo'n idioot die loopt te janken dat de optimization nog niet goed is... 8)7 De game is verdorie een paar weken open voor iedereen in EA na een paar maanden closed alpha. Daarbij, het is niet zo alsof het team van mocap het zou kunnen verbeteren ofzo. :F
Early acces is een beetje een wassen neus. Je vraagt geld voor een game, en je kan ingame aankopen doen. Naar mijn mening (en vast een hoop anderen) hoort een game dan gewoon goed te draaien.

Dit is dan ook precies de reden waarom ik de game nog niet gekocht heb. Te vaak komt een game überhaupt niet uit Early Acces of stopt de support vlak nadat ze release hebben gedaan.'

Ik snap dus best dat iemand kan "zeuren" over optimization. Mijn oplossing is echter gewoon de kat uit de boom kijken en genieten van andere mensen die het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 12:32:
[...]

Hmmm, dit gaat niet over mij neem ik aan? Heb het gevoel dat ik iets over het hoofd zie ;)
IdieEasy schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 12:35:
[...]

Early acces is een beetje een wassen neus. Je vraagt geld voor een game, en je kan ingame aankopen doen. Naar mijn mening (en vast een hoop anderen) hoort een game dan gewoon goed te draaien.

Dit is dan ook precies de reden waarom ik de game nog niet gekocht heb. Te vaak komt een game überhaupt niet uit Early Acces of stopt de support vlak nadat ze release hebben gedaan.'

Ik snap dus best dat iemand kan "zeuren" over optimization. Mijn oplossing is echter gewoon de kat uit de boom kijken en genieten van andere mensen die het spelen.
Aan de andere kant: PUBG kost 30 euro, en ik heb daar inmiddels al heeeeeel veel lol van gehad. Die probleempjes neem ik op de koop toe, ik speel spelletjes omdat ik lol wil hebben!

Vaak zat games gekocht die niet early access waren en waar ook nog een hoop gezeik in zat. BF4 iemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
[...]

PUBG heeft iets meer lag issues in EA dan battlefield 4 had bij officiele release (en half jaar daarna nog steeds) dus ik vind het reuze meevallen. De random crashes en vastlopers etc zijn wel irritant maar 95% van de tijd speelt het prima. Vooral als je NA servers neemt is het stukken beter qua stabiele gameplay al heb je altijd wat meer lag dan EU. EU servers leveren gewoon meer random lagspikes etc op waardoor je minder goed kan anticiperen.

@beany nee niet jij maar de persoon in de livestream reacties, Tuexnovia. :P

[ Voor 3% gewijzigd door SouLLeSSportal op 16-05-2017 12:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Je moet een early acces game kopen voor hetgene wat het bied op moment van aankoop en niet op de beloftes van de uitgever!

Helaas misbruiken de meeste het "early acces" om een veredelde cash-shop online te gooien waar minimale game aan hangt. Of beloven goud maar verkopen oud ijzer om binnen een half jaar ervandoor te gaan.

En dan heb je nog de groep ontwikkelaars die early acces game uitbrengen om er vervolgens JAREN mee aan te modderen ...

Er is maar een handvol games na in early acces relatief vlot de game voltooid hebben.

Nu vond ik PUBG al beter spelen dan H1Z1 (nu King of the Kill) welke al enkele jaren bestaat! PUBG eerste maandelijkse patch bood meer nieuwe content dan H1Z1 totaal. Dus ik ben al best tevreden over de game. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Mwaah, BF serie heb ik nooit gespeeld, en zal ik ook niet spelen. Oa. door de problemen die jullie opnoemen. Ik ben een zeur als het op spelletjes aankomt, weinig tijd, dus de kwaliteit moet hoog zijn.

Ik zou een schiet spelletje niet op NA servers willen spelen, een ping van 120 is dan vrij normaal, en maakt het schieten een stuk lastiger. Ik ben gewend om op 8-12 ping te spelen, dan gaat 120 niet meer wennen.

Ik denk dat ik rustig afwacht tot de game uit komt, en dan nog met de launch aanbieding haal. Tot nu toe lijkt de developer inderdaad goed zijn best te doen om ook in de toekomst te blijven ondersteunen. Ik heb goede hoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik snap dat iemand kan zeuren, echter zijn het altijd mensen die gewoon geen verstand hebben van development. Die verwachten dat een kleine ontwikkelaar een game uit kan brengen volgens dezelfde standaarden als Battlefield 1. Die zien niet in dat uitgevers daar miljoenen in investeren voordat het spel nog maar een cent heeft opgebracht en dat uitgevers dat enkel doen omdat het een betrouwbare investering is.
Uitgevers investeren over het algemeen niet in vernieuwende content of risicovolle formules. Early access is dus nodig om geld op te halen om door te kunnen ontwikkelen en om een groot publiek in te kunnen zetten als testers. EA kan zo een paar honderd man bij elkaar rapen om servers te testen, PU heeft daar een stuk meer moeite mee.

En nu het geld binnen is kunnen ze flink gaan investeren. Het duurt alleen een paar weken om een team uit te breiden met de juiste kwaliteiten en ze up to speed te brengen. Maar veel gamers hebben nog nooit iets met ontwikkeling gedaan en snappen vaak niet hoe complex het ontwikkelen van producten is.

En als je dan de reacties op Steam ziet als er een patch uit komt is dat echt van zulk diep triest niveau, dat zie je niet vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Tsurany schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 13:02:
echter zijn het altijd mensen die gewoon geen verstand hebben van development. Die verwachten dat een kleine ontwikkelaar een game uit kan brengen volgens dezelfde standaarden als Battlefield 1
Maar kan je het ze kwalijk nemen? Dit zijn inderdaad mensen die geen verstand hebben van het maken van een spel, maar wel van het spelen. Die willen voor 30 euro (50% van een full-price release) toch minstens 50% van de game die ze bij een full-price release krijgen. Eigenlijk meer, want ze nemen een risico.

Even wat scheef getrokken: Als ik een auto koop dan kan ik er eentje kopen van 20.000 (full price) of 10.000 (budget). Maar dan verwacht ik wel dat de budget versie niet iedere dag 3 keer uitvalt tijdens het rijden.

Maar goed, ieder zo het zijne. Ik snap absoluut dat jullie er lol aan hebben, maar ik snap ook dat mensen best kritisch zijn. Sommige mensen geven maar 30 euro per jaar uit aan spelletjes. Dan moet dat spel wel verdomd goed zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
IdieEasy schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 13:10:
[...]

Maar kan je het ze kwalijk nemen? Dit zijn inderdaad mensen die geen verstand hebben van het maken van een spel, maar wel van het spelen. Die willen voor 30 euro (50% van een full-price release) toch minstens 50% van de game die ze bij een full-price release krijgen. Eigenlijk meer, want ze nemen een risico.

Even wat scheef getrokken: Als ik een auto koop dan kan ik er eentje kopen van 20.000 (full price) of 10.000 (budget). Maar dan verwacht ik wel dat de budget versie niet iedere dag 3 keer uitvalt tijdens het rijden.

Maar goed, ieder zo het zijne. Ik snap absoluut dat jullie er lol aan hebben, maar ik snap ook dat mensen best kritisch zijn. Sommige mensen geven maar 30 euro per jaar uit aan spelletjes. Dan moet dat spel wel verdomd goed zijn.
Zulke mensen zijn te lui om eigen verantwoordelijkheid te nemen en willen altijd iemand anders de schuld kunnen geven van hun eigen (domme) beslissingen.

Je zit nu een vergelijking te maken tussen budget en full price, dat is enkel relevant als het om een release versie zou gaan. Nu gaat het om early access, je wordt expliciet gewaarschuwd dat het spel nog allerlei fouten kan bevatten. Je kiest er dus voor om 10.000 euro te betalen voor een budget auto die over X maanden geleverd wordt en krijgt de kans om ondertussen prototypes uit te proberen.

Er staat duidelijk: Note: This Early Access game is not complete and may or may not change further. If you are not excited to play this game in its current state, then you should wait to see if the game progresses further in development. Learn more
Steam heeft er een FAQ over.

Echter mensen willen gewoon niet de moeite nemen om te kijken wat de "current state" is en verwachten dat alles 100% werkt. Dat soort laksheid mag je mensen zeker kwalijk nemen.

Ik baal zelf ook ontzettend als een leuke gamesessie verpest wordt door een crash. Echter snap ik dat ze er nog keihard aan werken en ga ik er vanuit dat ze er aan blijven werken tot het tegendeel bewezen is. Vooralsnog is dat, wat mij betreft, niet het geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
IdieEasy schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 13:10:
[...]

Mijn bescheiden mening is dat als je ergens geen verstand van hebt dat je dan niet een grote bek moet geven alsof je dat wel hebt. Ja dit gebeurd veel en wat hier bij games vaak overschat wordt wat de waarde is van die groep. (bedoel ik jou uiteraard niet mee!)

Je krijgt waar je voor betaald, je weet van tevoren dat een game in EA bugs en problemen heeft. Wil je die niet, moet je niet een EA game kopen (of van eidos interactive ;) ) 30,- voor wat je nu krijgt is al heel erg goed qua basis, maar ja er zitten vervelende bugs in en hoe storend ook, dat is nu eenmaal waar je voor gekozen hebt.

Je bekijkt bij een beperkt budget naar wat voor jou het meeste bang for buck geeft, ofwel meest plezierige gameplay. Koop dan in godsnaam geen EA game, je weet van tevoren dat patches dingen verkloten, zaken buggy zijn, etc. Koop dan een game van de budget bak die volledig is afgerond met patches. Nogmaals, je krijgt gewoon waar je voor betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Ik vind de game zo eigenlijk al best prima :P Afgezien van wat content toevoegen (als in: meer wapens) zou mijn grootste verbeterpunt de performance zijn.
Zelfs met alles op low soms nog dikke framedrops en dat terwijl de spelwereld echt geen fuck voorstelt, terwijl ik bijv. The Division en GR:Wildlands op Very High kan draaien :P (ja, veel groter team aan die games etc., maar kom op als je performance niet goed is dan is dat toch het eerste dat je gaat fixen ipv leaderboards oid toevoegen?)

[ Voor 19% gewijzigd door Angeloonie op 16-05-2017 13:38 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Angeloonie schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 13:26:
Ik vind de game zo eigenlijk al best prima :P Afgezien van wat content toevoegen (als in: meer wapens) zou mijn grootste verbeterpunt de performance zijn.
Zelfs met alles op low soms nog dikke framedrops en dat terwijl de spelwereld echt geen fuck voorstelt, terwijl ik bijv. The Division en GR:Wildlands op Very High kan draaien :P (ja, veel groter team aan die games etc., maar kom op als je performance niet goed is dan is dat toch het eerste dat je gaat fixen ipv leaderboards oid toevoegen?)
Ben ik niet helemaal met je eens, want in deze games gaat het ook om het winnen, en omdat games zo verschrikkelijk kunnen verschillen waar je eindigt is het mijns inziens wel goed om de scoreboard hiervoor wel direct werkend te hebben. NB: daar moet uiteraard ook niet te veel tijd aan gespendeerd worden maar gezien de historie van de mod in arma en voornamelijk de fanatieke spelers die daar nu overgestapt zijn op deze game, is dit wel een belangrijk onderdeel hiervan. Veel bekendheid komt nu toch van die streamers die alles wat ze doen opnemen, daarmee unieke momenten en bijv. bugs blootleggen naast alle extra exposure die de game nu krijgt hiervan.

Hoe deze game werkt met afstand vs bijvoorbeeld the division is niet echt te vergelijken, daar is de max draw distance vele malen kleiner. De prestaties die je nu hebt zijn hetzelfde als je dayz standalone vergelijkt in begint met legacy engine vs de huidige engine die ze gebruiken. Een wereld van verschil in lag en fps.Plus nogmaals optimalisatie komt pas een stuk verder in development aan bod. prangende problemen pakken ze ongetwijfeld wel op om te zorgen dat het in ieder geval speelbaar blijft maar reken de komende tijd er maar niet op een fps wat je in de gemiddelde unreal 4 engine games kan krijgen als die in de winkel ligt.

Stream is nog steeds live zie ik :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-08 12:00
Angeloonie schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 13:26:
Ik denk ook dat er in het team achter PUBG meerdere interne teams naast elkaar werken. Dus een team dat al bezig was met leadersboards maken en alle andere dingen in de updates en een team dat de performance moet gaan verbeteren, waar waarschijnlijk veel onderzoek bij nodig en wat dus ook lang duurt.

Steam

Pagina: 1 ... 10 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord