[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

beany

Meeheheheheh

Ollievssn schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 14:29:
[...]

Ik denk ook dat er in het team achter PUBG meerdere interne teams naast elkaar werken. Dus een team dat al bezig was met leadersboards maken en alle andere dingen in de updates en een team dat de performance moet gaan verbeteren, waar waarschijnlijk veel onderzoek bij nodig en wat dus ook lang duurt.
Ik las laatst een tweet ergens van PU dat er 2 mensen aangenomen zijn met een MMO achtergrond die als specialiteit game statistieken hebben. Hiermee kunnen ze de stroom data gaan analyseren waardoor ze betere balance kunnen maken maar ook kunnen analyseren wat er tijdens een potje gebeurt waardoor ze gameplay elementen kunnen veranderen/toevoegen. Dit is compleet iets anders dan de FPS omhoog krijgen of bugs fixen, maar wel goed dat ze hier nu al mee aan de slag gaan.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBad9
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09 23:07
De crashes zijn zo random, een week lang geen crashes gehad en vandaag pas 1. Juist op het moment dat ik in mn eentje in de haven land en een suppressed sks (8x scope) en suppressed scar fully decked heb. Daarnaast nog 8 first aids een med en wat painkillers. Wil weg lopen naar de cirkel en ja hoor. Do you want to send a crash report. *vuist keihard op bureau* En opnieuw...

*EDIT*
Meteen na opstarten weer een crash. Ik laat het vanavond aan me voorbijgaan.

[ Voor 10% gewijzigd door RedBad9 op 16-05-2017 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Heb ik nou gewoon altijd zoveel pech met voertuigen in dit spel als ik alleen speel? Op streams of filmpjes zie ik mensen zowat 9/10 keer een auto pakken en ook met squads zit ik 9/10 keer in een auto zonder problemen. Maar zodra ik solo een auto pak zit er ALTIJD iemand achter een boom precies op de plek waar ik hem parkeer. Ik voel me gewoon nooit veilig en zelfs als ik hem een km buiten de cirkel parkeer, ja hoor ik heb nog geen tijd om om me heen te kijken en ik ben alweer dood. Snap er niks van...

Dus vanaf nu laat ik ze lekker zitten en loop ik wel. Resultaat: 20 min door een open veld lopen zonder iemand tegen te komen tot ik een headshot uit het niks krijg en opnieuw mag beginnen :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Solo kan je het ook echt niet veroorloven om te blijven vechten als je als laatste wil overleven :+
Vind duo met een paar bepaalde personen het leukst waar ik ook op mijn best presteer, en squad met wat tweakers geeft wel heel veel lol met ons falen xP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12-09 16:50
Ik heb solo redelijk afgezworen, meestal veel lopen en geen aktie.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-09 21:02

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

NickThissen schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 20:21:
Heb ik nou gewoon altijd zoveel pech met voertuigen in dit spel als ik alleen speel? Op streams of filmpjes zie ik mensen zowat 9/10 keer een auto pakken en ook met squads zit ik 9/10 keer in een auto zonder problemen. Maar zodra ik solo een auto pak zit er ALTIJD iemand achter een boom precies op de plek waar ik hem parkeer. Ik voel me gewoon nooit veilig en zelfs als ik hem een km buiten de cirkel parkeer, ja hoor ik heb nog geen tijd om om me heen te kijken en ik ben alweer dood. Snap er niks van...

Dus vanaf nu laat ik ze lekker zitten en loop ik wel. Resultaat: 20 min door een open veld lopen zonder iemand tegen te komen tot ik een headshot uit het niks krijg en opnieuw mag beginnen :+
Voertuigen spawnen op redelijk vaste plaatsen. Een aantal hebben een grote kans, een aantal wat lagere kansen. Deze kaart zal je vast wat meer helpen (is hier al een keer gepost, vandaar de link, en niet plaatje).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickThissen
IdieEasy schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 09:00:
[...]

Voertuigen spawnen op redelijk vaste plaatsen. Een aantal hebben een grote kans, een aantal wat lagere kansen. Deze kaart zal je vast wat meer helpen (is hier al een keer gepost, vandaar de link, en niet plaatje).
Maar dat bedoel ik niet... Ik bedoel dat ik een tijdje rond rij met een auto, een plekje uitzoek waar ik hem wil parkeren om te voet verder te gaan, en zodra ik uit stap zit er zowat altijd iemand binnen 20 meter achter een boom oid... Het is ook niet alsof ik 10 min rondjes rij op de plaats om mensen te lokken ofzo, ik zoek gewoon altijd precies de verkeerde plek uit om te stoppen 8)7

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-09 21:02

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

NickThissen schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 09:02:
[...]

Maar dat bedoel ik niet... Ik bedoel dat ik een tijdje rond rij met een auto, een plekje uitzoek waar ik hem wil parkeren om te voet verder te gaan, en zodra ik uit stap zit er zowat altijd iemand binnen 20 meter achter een boom oid... Het is ook niet alsof ik 10 min rondjes rij op de plaats om mensen te lokken ofzo, ik zoek gewoon altijd precies de verkeerde plek uit om te stoppen 8)7
Ah, fair point. Niet goed gelezen :z

Wat ik edberg vaak zie doen is aan de uiterste buitenkant van de cirkel blijven, en daar uitstappen met cover op plekken binnen de cirkel waar logischerwijs mensen zouden zitten (huizen, high ground, dat soort dingen). Nou is hij niet de beste in het spel, maar hij is amusant om te kijken.
Ze rijden pas weer verder als de cirkel alweer beweegt, op die manier zijn mensen sneller te druk om op jou te schieten (immers, stilstaan betekend sneller damage van cirkel pakken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12-09 12:53

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

NickThissen schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 09:02:
[...]

Dat is pure pech vaak ja. Wat ik vaak doe als ik uitstap is achter een steen gaan liggen en dan meteen een stukje verder kruipen (liggend). Vervolgens heel goed rondkijken of er iemand op je af komt. Zie je niets, dan is er niemand of is-ie verstopt. Is die verstopt, denkt hij dat je achter die steen zit terwijl je verder gekropen bent.

Car als coverpunt rond 10 meter vanaf die steen is ook een goeie!

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:03
Net een knap staaltje (phun intented) gezien van teamplay met 3 in solo game!!

ziehier:

YouTube: teamplay in solo PUBG game

Ik wou em nog een punch geven omdat ik toch dood was, maar ineens 3 man...??

EDIT: btw, de spelers reported

[ Voor 6% gewijzigd door kazzzdafke op 17-05-2017 09:53 ]

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
kazzzdafke schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 09:53:
Net een knap staaltje (phun intented) gezien van teamplay met 3 in solo game!!

ziehier:

YouTube: teamplay in solo PUBG game

Ik wou em nog een punch geven omdat ik toch dood was, maar ineens 3 man...??

EDIT: btw, de spelers reported
Wauw dat is wel erg sneu idd xD daarna voor win moet je toch je ''team'' mates killen.. dus waar doe je het voor.. the trollz

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• x3rius
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 12:10
IdieEasy schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 09:05:
[...]
Ze rijden pas weer verder als de cirkel alweer beweegt, op die manier zijn mensen sneller te druk om op jou te schieten (immers, stilstaan betekend sneller damage van cirkel pakken).
Zou je zeggen inderdaad.. helaas maak ik vaak genoeg mee dat ze bij de laatste 10-20 liever stilstaan om nog een kill te pakken dan door te rennen en zichzelf veilig te stellen. En dan zie je ze 5 seconden nadat je gekilled bent dood gaan door de ring 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lipst3r schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 10:25:
[...]

Wauw dat is wel erg sneu idd xD daarna voor win moet je toch je ''team'' mates killen.. dus waar doe je het voor.. the trollz
Makkelijk BP farmen en een hoge rating krijgen. En waarschijnlijk omdat ze hier flink van genieten.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oViechiel
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08-06 12:31
x3rius schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:28:
[...]

Zou je zeggen inderdaad.. helaas maak ik vaak genoeg mee dat ze bij de laatste 10-20 liever stilstaan om nog een kill te pakken dan door te rennen en zichzelf veilig te stellen. En dan zie je ze 5 seconden nadat je gekilled bent dood gaan door de ring 8)7
Dit is wel echt mijn grootste frustratie in dit spel. Man man, dan snap je het gewoon niet.

Even ontopic (volgens mij nog niet gepost):
Monthly patch komt op 25 mei en ze focussen daarbij op client performance _/-\o_
Monthly patch van juni zou de server performance moeten verbeteren.

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Tsurany schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:30:
[...]

Makkelijk BP farmen en een hoge rating krijgen. En waarschijnlijk omdat ze hier flink van genieten.
Snap niet dat mensen geven om ranks bij dit soort games... en die BP is alleen voor shirts die je 4x dubbel krijgt xD. Ranking is in een game waarbij zon groot deel RNG is niet geloofwaardig in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-09 08:53

iLikeNoobies

With Big Boobies

Weet iemand eigenlijk hoe je die achterlijk dure drops kan krijgen? Is er een mogelijkheid dat deze droppen in zo'n loot crate? Op de steam market staat die playerunknown set voor €400 te koop :S

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

iLikeNoobies schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:35:
Weet iemand eigenlijk hoe je die achterlijk dure drops kan krijgen? Is er een mogelijkheid dat deze droppen in zo'n loot crate? Op de steam market staat die playerunknown set voor €400 te koop :S
Zijn gewoon die crates. En hoe meer BP hij kost, hoe groter de kans op rare items/.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
dat dit was pre-order bonus. Ik vind die rode schoentjes van die lui wel handig. Vallen mooi op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ebayzo schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:36:
[...]
Zijn gewoon die crates. En hoe meer BP hij kost, hoe groter de kans op rare items/.
Is dat echt zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oViechiel
Nee. Is al confirmed.

Ongeacht de hoeveelheid BP is de inhoud hetzelfde.

Daarnaast zitten de Preorder spullen er niet in.

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54
player unknown jas met hoody zeg maar is niet een drop, dat is volgens mij voor de mensen die aan de closed alpha meededen of daarvoor een crate kopen voor vies veel geld waar de set in zit, maar ik pak gewoon de normale wel die ingame ligt. Boeit mij dat dat je die niet gelijk in de pre game stage hebt ofzo.
http://indieobscura.com/a...yerunknowns-battlegrounds

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oViechiel
SouLLeSSportal schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:51:
[...]

player unknown jas met hoody zeg maar is niet een drop, dat is volgens mij voor de mensen die aan de closed alpha meededen of daarvoor een crate kopen voor vies veel geld waar de set in zit, maar ik pak gewoon de normale wel die ingame ligt. Boeit mij dat dat je die niet gelijk in de pre game stage hebt ofzo.
http://indieobscura.com/a...yerunknowns-battlegrounds
Naast het feit dat die jas best 'breed' is. Dus als je achter een boom zit je het eerder kan zien.
Ik pak die jas in ieder geval nooit op.

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghighoegha
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-09 11:09
Had de eerste 60 uur nog nooit een crash gehad. Sinds die update van gisteren aal drie keer helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
ghighoegha schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 12:10:
Had de eerste 60 uur nog nooit een crash gehad. Sinds die update van gisteren aal drie keer helaas
Er is gisteren toch geen update geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
kazzzdafke schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 13:41:
[...]

Er is gisteren toch geen update geweest?
Ik heb gisteren via Steam wel een update gedownload en geinstalleerd, volgens mij wel dus.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
klopt inderdaad, ik had enkel via discord misse info gekregen :)
Iemand die de dagen door elkaar klutste :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 00:31

DikkeBMW

Live '25

Hier hetzelfde mbt. crashes. Gisteravond 2x gecrasht en daarvoor nog nooit. Ook de update gisteren pas gedownload, dus daar moet het haast wel mee samenhangen...

Overigens wel vermakelijke potjes gespeeld gisteren. Mij valt de laatste tijd wel op dat ik vaak relatief weinig scopes vind. Moet wel zeggen dat ik de grote hotspots mijd.

fookin mad fer it

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beany
  • Nu online

beany

Meeheheheheh

kazzzdafke schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 13:48:
klopt inderdaad, ik had enkel via discord misse info gekregen :)
Iemand die de dagen door elkaar klutste :D
Die dagen van de week zijn ook erg verwarrend, mijn welgemeende excuses!

Volgende week donderdag overigens de maand patch!!

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBad9
Ik heb hier nu al meerdere malen gehoord dat de NA servers beter spelen, maar ik heb nu zo'n 115 potjes solo op EU en plusminus 50 op NA, en kan concluderen dat vuurgevechten toch echt wel beter zijn op EU met een lage ping. Meestal komen de schoten op de NA server allemaal in 1x keer binnen en hb ik niet de kans om te schuilen o.i.d. Hoe is jullie ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@DikkeBMW Juist in die hotspots heb je de beste kans op scopes is mijn ervaring.

@RedBad9 Het wisselt bij mij heel erg, ene keer is EU bagger en de andere keer NA.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ithric
Winner winner Chicken diner.

Afbeeldingslocatie: https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/788539310764074825/1C90DA1BC52C8864BC49BF442A1E9760F3799A41/
(Dit diner was mede mogelijk gemaakt door Sparta en Ackerfiets)

(stream tijd is ~ 02:50:00)

[ Voor 8% gewijzigd door Ithric op 18-05-2017 12:14 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
RedBad9 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 21:50:
Ik heb hier nu al meerdere malen gehoord dat de NA servers beter spelen, maar ik heb nu zo'n 115 potjes solo op EU en plusminus 50 op NA, en kan concluderen dat vuurgevechten toch echt wel beter zijn op EU met een lage ping. Meestal komen de schoten op de NA server allemaal in 1x keer binnen en hb ik niet de kans om te schuilen o.i.d. Hoe is jullie ervaring?
Voor mij voelt het alsof iedereen het beter vond, allemaal NA is gaan spelen en nu NA bagger is door te hoge aantallen ofzo. EU lijkt wel stukje stabieler nu, niet meer die idiote rubberbanding meer, dat was echt te erg.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:44
Mijn nieuwe PC voor PUBG is binnen *O*

I still suck -O-

iets wat ik al wist..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:15
Gisteren mijn eerste crashmomentje gehad. Precies toen ik voor het eerst midden in de cirkel zat met nog maar 5 spelers. Dan baal je effe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toverdoos
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-08 23:05
ImdaMned schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 10:20:
Mijn nieuwe PC voor PUBG is binnen *O*
Ik heb een aardige PC waarmee ik gemakkelijk alles op ultra draai, alleen heb ik het idee dat je behoorlijk in het nadeel bent t.o.v. anderen die alle graphics uitschakelen puur voor visibility. Ik vraag me af of hier nog wat aan wordt gedaan in de toekomst, ik hou van mooie graphics, maar vind het jammer dat het zo benadeeld..

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Gisteren nog een mooie Chicken Dinner voor mijn squad voor elkaar gekregen.

We zaten vlak voor de heuveltjes achter de kerk bij Pochinki, na een enorme sprint door de weilanden, toen we verrast werden door wat vijanden. Na een aardig gevecht tegen zowel de vijanden als de cirkel bleef ik helaas alleen achter. En toen zak ik twee vijanden op mij af komen die al eerder een squad mate neergehaald hadden. Met de UMP beiden neergeschoten en ik bleef nog met een millimeter health achter.
Snel kunnen healen en een positie kunnen kiezen waarbij ik net binnen de cirkel achter een heuveltje zat, onzichtbaar voor de laatst overgeblevene vijand die vanaf beneden moest komen. Ik had perfect zicht op de gehele cirkel.
De laatste vijand komt door het veld rennen en ik pak mijn M16A4 met 8x scope en silencer om hem neer te schieten. Na het eerste schot begon hij in paniek rond te draaien, hij had geen idee waar het vandaan kwam. Met een paar goede schoten neer kunnen leggen en de overwinning veilig kunnen stellen.

In totaal 7 kills gemaakt terwijl mijn squad ook nog wel wat mensen te grazen heeft genomen. Snel een screenshot genomen en ik wilde de video ook opslaan toen ik er achter kwam dat het opnemen nog uit stond :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowsMyApple
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:58
Ligt het aan mij of halen mensen hier vooral wins met een laag aantal kills?
@Ithric Met 16 hitpoints een win halen, dat vind ik eigenlijk al een hele prestatie op zich. Ontloop je bewust iedereen of kwamen jullie niemand tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HowsMyApple schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:32:
@Ithric Met 16 hitpoints een win halen, dat vind ik eigenlijk al een hele prestatie op zich. Ontloop je bewust iedereen of kwamen jullie niemand tegen?
Velen spelen in squad. Dus als jij met je squad twee andere squads afmaakt heb je gemiddeld genomen maar twee kills per persoon. Sommigen zullen nog minder hebben omdat ze niet de finishing schoten hebben gelost.
Ik heb wel eens vrijwel alle kills gekregen omdat ik de vijanden toevallig afmaakte terwijl ik ook wel eens geen kill gekregen heb omdat ik alle knockdowns veroorzaakte en mijn kills gesloten werden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 12:23
Overall zal je het meeste winnen als je niet als een super rambo tekeer gaat maar schiet als het moet zeg maar.
Dus strategisch spelen. Dat vergroot wel je winkansen.

Ik heb 1x 8 kills in een potje gemaakt maar toen werd ik slechts 12e.

In mn (enige) solo win had ik er maar 3 kills.
paar keer 2e geworden maar ook toen maar 2 of 3 kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Nu online

beany

Meeheheheheh

Tsurany schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:35:
[...]

Ik heb wel eens vrijwel alle kills gekregen omdat ik de vijanden toevallig afmaakte terwijl ik ook wel eens geen kill gekregen heb omdat ik alle knockdowns veroorzaakte en mijn kills gesloten werden.
Dus als jij alle kills krijgt is het omdat je de vijanden toevallig afmaakte, maar als jij geen kills hebt is het omdat je kills gestolen werden :?

Het blijft, als je in duo of squad speelt, een team effort. Aantal kills boeit niet. Het is alleen jammer dat het spel qua score dit niet goed ondersteund.

En een goede tactiek blijft: laat andere squads elkaar maar afmaken, lekker rustig toe kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowsMyApple
Tsurany schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:35:
[...]

Velen spelen in squad. Dus als jij met je squad twee andere squads afmaakt heb je gemiddeld genomen maar twee kills per persoon. Sommigen zullen nog minder hebben omdat ze niet de finishing schoten hebben gelost.
Ja oke kills alleen is natuurlijk ook niet echt representatief, maar daarom noemde ik hierboven ook het aantal hitpoints.
Moet ook bekennen dat de mensen waar ik vooral mee speel voornamelijk doorgewinterde FPS gamers zijn, dus wellicht dat wij allemaal wat liever de actie opzoeken dan zo sneaky mogelijk te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beany schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:42:
[...]

Dus als jij alle kills krijgt is het omdat je de vijanden toevallig afmaakte, maar als jij geen kills hebt is het omdat je kills gestolen werden :?
O-)
Het blijft, als je in duo of squad speelt, een team effort. Aantal kills boeit niet. Het is alleen jammer dat het spel qua score dit niet goed ondersteund.

En een goede tactiek blijft: laat andere squads elkaar maar afmaken, lekker rustig toe kijken!
Wel een beetje de sissy boy tactiek. Als iedereen dat toepast wordt het een saaie game.
HowsMyApple schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:45:
[...]

Ja oke kills alleen is natuurlijk ook niet echt representatief, maar daarom noemde ik hierboven ook het aantal hitpoints.
Moet ook bekennen dat de mensen waar ik vooral mee speel voornamelijk doorgewinterde FPS gamers zijn, dus wellicht dat wij allemaal wat liever de actie opzoeken dan zo sneaky mogelijk te spelen.
Ieder zijn eigen speelstijl inderdaad. En het is een kwestie van toeval, soms kom je gewoon geen vijand tegen tot heel dicht bij de cirkel.

[ Voor 31% gewijzigd door Tsurany op 18-05-2017 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowsMyApple
Tsurany schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:45:
[...]

O-)

[...]

Wel een beetje de sissy boy tactiek. Als iedereen dat toepast wordt het een saaie game.
Precies, gewoon run and gun! Werkt vaak nog best goed ook want mensen worden toch altijd een beetje bang als ze vol onder vuur genomen worden.
1 iemand van een squad down? Dan gelijk met 2 man tegelijk er op inmoven. Hele grote kans dat de gedownde persoon zsm gerevived wil worden -> easy frags.

Ons squad record staat trouwens op 29 kills in een game die begon met 93 mensen 8) O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 12:23
tja iedereen heeft zn eigen tactiek denk ik dan.
Dat maakt dit spel ook zo leuk.

soms heb ik zin om in druk bevolkte gebieden te jumpen en direct de actie op te zoeken. En soms wil ik op plekken zoeken waar niet veel mensen zijn of waar ik bijna nooit kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Meeste is al gezegd misschien, je kan het denk ik ook wel terug zien in de streams.
Meestal heb ik het volgende, misschien niet direct nu van toepassing:
-Ik knock iemand down, ze worden gerevived of een teammate killed hem daarna.
-Ik spot meer en andere van mijn team hebben silencers en ik niet
-Ik speel heel terughoudend in een team (tenzij ik er soms even genoeg van heb en de sfeer van het team is ernaar)
-Meestal mis ik ook nog veel :+ , maar dat gaat steeds beter
-Vaak ben ik op de verkeerde plek, waar het heel rusitg is of ik ben direct dood bijvoorbeeld.

Ik merk wel dat ik meestal de minste kills van het team heb, al ben ik volgens mij wel waardevol met spotten en cover.

Mij gaat het ook niet om de kills/punten, zolang we maar plezier hebben en een geode thrill in de gevechten. 8)

EDit: ik zie dat mijn stream tijden niet kloppen, zal gisteren nog wel aan het renderen geweest zijn ofsow.
Zal het straks even nalopen en aanpassen.

[ Voor 6% gewijzigd door Ithric op 18-05-2017 11:58 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HowsMyApple
Ithric schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:54:
[...]

Meeste is al gezegd misschien, je kan het denk ik ook wel terug zien in de streams.
Meestal heb ik het volgende, misschien niet direct nu van toepassing:
-Ik knock iemand down, ze worden gerevived of een teammate killed hem daarna.
-Ik spot meer en andere van mijn team hebben silencers en ik niet
-Ik speel heel terughoudend in een team (tenzij ik er soms even genoeg van heb en de sfeer van het team is ernaar)
-Meestal mis ik ook nog veel :+ , maar dat gaat steeds beter
-Vaak ben ik op de verkeerde plek, waar het heel rusitg is of ik ben direct dood bijvoorbeeld.

Ik merk wel dat ik meestal de minste kills van het team heb, al ben ik volgens mij wel waardevol met spotten en cover.

Mij gaat het ook niet om de kills/punten, zolang we maar plezier hebben en een geode thrill in de gevechten. 8)
Het was ook zeker geen aanval op je skills oid hoor :)
En het gaat ook zeker in eerste plaats om de fun. Maar ik haal dan weer meer fun uit het tussentijds afknallen van anderen, dan 25 minuten zoveel mogelijk ontlopen en puur voor de win te gaan.

Trouwens, over het aantal hitpoints zit het als ik het goed heb als volgt: per 5 health points die je er af hebt geschoten bij een tegenstander krijg je 1 hitpoints. Dus stel jij hebt iemand die 100% HP had, helemaal in je eentje geknocked, maar je teammaat killed 'm terwijl die downed is. Dan heb jij alsnog 20 hitpoints, en je teammaat 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBad9
HowsMyApple schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:59:
[...]

En het gaat ook zeker in eerste plaats om de fun. Maar ik haal dan weer meer fun uit het tussentijds afknallen van anderen, dan 25 minuten zoveel mogelijk ontlopen en puur voor de win te gaan.

Trouwens, over het aantal hitpoints zit het als ik het goed heb als volgt: per 5 health points die je er af hebt geschoten bij een tegenstander krijg je 1 hitpoints. Dus stel jij hebt iemand die 100% HP had, helemaal in je eentje geknocked, maar je teammaat killed 'm terwijl die downed is. Dan heb jij alsnog 20 hitpoints, en je teammaat 0.
Kan aan mij liggen maar ik snap echt helemaal niks van je uitleg over hitpoints :?

EDIT: Moest beter lezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowsMyApple
RedBad9 schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 12:07:
[...]

Kan aan mij liggen maar ik snap echt helemaal niks van je uitleg over hitpoints :?
Meest simpele uitleg is: Aan het einde van de game zie je het aantal hit points, doe dit aantal x 5. En je weet hoeveel health points je er bij tegenstanders af hebt geschoten. (De hits die je doet op iemand in downed state tellen hier niet mee.)

Dus bijv in een solo game:
Jij schiet iemand af die net geland is en nog geen damage heeft gehad: 20 hit points voor jou.
Jij schiet iemand af die wel eerder damage heeft gehad en zich heeft gehealed met een First Aid kit (=75% van zn hp) dus dan heb krijg je 75/5 = 15 hit points.

Niet dat dit allemaal belangrijk is, maar ik vind het altijd wel leuk om te weten hoeveel daadwerkelijk heb gedaan ten opzichte van het aantal kills dat ik heb gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
HowsMyApple schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:59:
[...]

Zag het ook niet als een aanval, ik probeerde enkel mijn approach aan te geven.
Meestal gaan we ook niet alles bewust uit de weg, het is wel vaak rennen en daarna doodgaan maar zo heb je ook mooie momenten. ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Ithric schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 22:49:
Winner winner Chicken diner.

[afbeelding]
(Dit diner was mede mogelijk gemaakt door Sparta en Ackerfiets)

(stream tijd is ~ 02:50:00)
Was een hele mooie ja. Ik met mijn silenced UMP in 't hoge graan sprayings op de vijandige squad, die daardoor gepinned zaten toen de cirkel kwam.

Ithric bleek een piekfijne finisher _/-\o_

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Hoeveel kills je maakt zegt idd weinig, heb potten gewonnen in solo met 7 kills en potjes waar de 1 of 2 kills die maakte de laatste 1 of 2 spelers waren. Ik kwam ze gewoonweg niet tegen of ik had een dusdanig slechte positie (door slechte rng van de cirkel) dat ik geen kans had gemaakt als ik het wel deed.

Het is echt afhankelijk van je positie of je kans hebt op veel kills en met een team of je de kills zelf krijgt of de finish door een teammate wordt gemaakt. belangrijker is de win imho.

Gisteren ging dramatisch, weinig gear kunnen looten en drama cirkels waar je constant achter de feiten aan liep. geen voertuigen kunnen vinden natuurlijk. Toch iig een top 5 team game erbij.

[ Voor 16% gewijzigd door SouLLeSSportal op 18-05-2017 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
Een vriend van me wilt dit spel ook gaan spelen. Hij heeft alleen geen computer, wel een laptop. Hij heeft 4GB RAM. Ik heb er niet zoveel verstand van maar ik neem aan dat zijn laptop het spel niet aan kan?
Volgens mij heb je minimaal 8GB nodig maar dat weet ik dus niet zeker.
Iemand die er een beetje verstand van heeft en mij kan zeggen of hij het spel kan draaien?
Zijn processor is een Intel(R) Celeron(R) CPU N2840 @ 2.16GHz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

GluonC schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 19:04:
Een vriend van me wilt dit spel ook gaan spelen. Hij heeft alleen geen computer, wel een laptop. Hij heeft 4GB RAM. Ik heb er niet zoveel verstand van maar ik neem aan dat zijn laptop het spel niet aan kan?
Iemand die er een beetje verstand van heeft en mij kan zeggen of hij het spel kan draaien?
Het spel is aardig slecht geoptimaliseerd, en alleen al a.d.h.v. het feit dat er maar 4GB RAM en een flutprocessor in zitten ga ik er van uit dat het antwoord nee is.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemini NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-09 17:57
Tsurany schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:32:
Gisteren nog een mooie Chicken Dinner voor mijn squad voor elkaar gekregen.

We zaten vlak voor de heuveltjes achter de kerk bij Pochinki, na een enorme sprint door de weilanden, toen we verrast werden door wat vijanden. Na een aardig gevecht tegen zowel de vijanden als de cirkel bleef ik helaas alleen achter. En toen zak ik twee vijanden op mij af komen die al eerder een squad mate neergehaald hadden. Met de UMP beiden neergeschoten en ik bleef nog met een millimeter health achter.
Snel kunnen healen en een positie kunnen kiezen waarbij ik net binnen de cirkel achter een heuveltje zat, onzichtbaar voor de laatst overgeblevene vijand die vanaf beneden moest komen. Ik had perfect zicht op de gehele cirkel.
De laatste vijand komt door het veld rennen en ik pak mijn M16A4 met 8x scope en silencer om hem neer te schieten. Na het eerste schot begon hij in paniek rond te draaien, hij had geen idee waar het vandaan kwam. Met een paar goede schoten neer kunnen leggen en de overwinning veilig kunnen stellen.

In totaal 7 kills gemaakt terwijl mijn squad ook nog wel wat mensen te grazen heeft genomen. Snel een screenshot genomen en ik wilde de video ook opslaan toen ik er achter kwam dat het opnemen nog uit stond :(
Dat was inderdaad een heerlijk einde! Scheelde niet veel.

Ik zie mensen vaak de UMP wegdoen en soms zelfs de Vector, maar ik vind beide wapens op close range beter werken dan de meeste Assault Rifles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 13:56

Rexomnium

Vincam aut moriar

GluonC schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 19:04:
Ik speel het op een laptop met 8 GB ram, een Geforce 960M en een dikke i7-processor en het spel draait op z'n best redelijk met alle settings op low. Wel veel last van framedrops op cruciale momenten. Dus, nee, op die laptop van die vriend van jou gaat ie niet werken :)

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo rend f3cuk rond... double barreled Vector416, silenced.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/z447bu3r8EAs1zkHyN5zzfTG/full.png

En sorry Kruzzi, wie je ook bent!

[ Voor 22% gewijzigd door Tsurany op 18-05-2017 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 15:19
Wat kun je met de punten doen die je op het einde van een ronde krijgt?
Krijg je dan betere uitrusting dan iemand die weinig punten heeft?

[ Voor 32% gewijzigd door noud op 19-05-2017 02:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wvdveer
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 12:39
noud schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 02:17:
Wat kun je met de punten doen die je op het einde van een ronde krijgt?
Krijg je dan betere uitrusting dan iemand die weinig punten heeft?
Je kan er lootcrates mee kopen waar accessoires in zitten. Heeft verder geen invloed op het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Gemini NL schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 19:11:
[...]

Dat was inderdaad een heerlijk einde! Scheelde niet veel.

Ik zie mensen vaak de UMP wegdoen en soms zelfs de Vector, maar ik vind beide wapens op close range beter werken dan de meeste Assault Rifles.
De UMP en Vector zijn twee wapens waar ik actief naar zoek, hiervoor drop ik graag een KAR98 of SKS.

Dan heb ik een Assault Rifle voor long range en een SMG voor close range. Dat heeft echt mijn voorkeur wat wapens betreft. Liefste met silencer natuurlijk O-)

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prestige93
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 24-07-2024
2 hele mooie chicken dinners in squad gisteren vooral die laaste (zie clip van Tsurany) was een lekkere game.
veel kills binnen onze squad +- 25 dacht ik? non stop combat met redelijk goede squads.
zo mag elke ronde wel zijn!

Steam: http://steamcommunity.com/id/Prestige93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 17:55

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ik heb vakantie, dus heeft iemand zin om mee te doen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
Ircghost schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 09:12:
Ik heb vakantie, dus heeft iemand zin om mee te doen? ;)
In de middag ben ik beschikbaar, als je gewoon idled in de Discord channel gaat het wel goed komen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Laatst online: 11-09 14:10

ronalddus

Buffalo77

Ik kom later vanmiddag ook nog even.

Even iets anders, ik merk nog steeds regelmatig framedrops en stuttering. Ik heb al menig fora en website bezocht om te kijken of ik dit kan verminderen, maar dat wil nog niet lukken.
Vooral tijdens de parachute fase en, veel vervelender, tijdens gevechten.

De game draait van een SSD icm i7 4770, R9 290 en 12GB RAM

Ook weet ik dat het allemaal nog niet goed geoptimaliseerd is en dat het nog in de alpha fase zit. Toch, met alles op low en diverse config files krijg ik de stuttering niet weg. Ik zie hier en op youtube toch veel beeldmateriaal waarbij het spel prima vloeiend loopt.

Iemand nog tips die ik nog kan proberen ?

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 12:31
ronalddus schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 11:07:
Ik kom later vanmiddag ook nog even.

Even iets anders, ik merk nog steeds regelmatig framedrops en stuttering. Ik heb al menig fora en website bezocht om te kijken of ik dit kan verminderen, maar dat wil nog niet lukken.
Vooral tijdens de parachute fase en, veel vervelender, tijdens gevechten.

De game draait van een SSD icm i7 4770, R290 en 12GB RAM

Ook weet ik dat het allemaal nog niet goed geoptimaliseerd is en dat het nog in de alpha fase zit. Toch, met alles op low en diverse config files krijg ik de stuttering niet weg. Ik zie hier en op youtube toch veel beeldmateriaal waarbij het spel prima vloeiend loopt.

Iemand nog tips die ik nog kan proberen ?
Er zijn veel mensen die dit ondervinden. En het lastige is dat bij iedereen de performance ook verschilt. Zo maakt het bij mij weinig uit of ik alles op Ultra zet, of alles op Medium, in beide gevallen is mijn FPS zo goed als gelijk. Daarom zet ik alles gewoon maar op Ultra, aangezien ik de graphics niet zo laag wil hebben staan dat ik het niet meer mooi vindt. Meestal haal ik in-game dan ook wel tussen de 30-60/70 FPS. Zoals tijdens het vliegen haal ik dat niet, maar dat maakt mij nog niet zoveel uit.

Het is wel vreemd dat het stotteren niet weg gaat wanneer je alles op "low" zet, wellicht is er iets anders aan de hand.

Wat ik wel kan aangeven is dat er binnenkort (donderdag 25 mei) een grote update naar Battlegrounds komt. In deze grote update worden de grootste critische bugs opgelost, en daarbij wordt de anti-cheat oplossing die ze gebruiken sterk verbeterd. De maandelijkse patch bevat ook nieuwe content, performance verbetering en verbeteringen m.b.t. de server lag. Deze patch focussed zich ook veel op de client performance.

De patch voor de maand daarop zal voornamelijk server performance issues oplossen die te maken hebben met de lag.

Dus de komende maand + de volgende maand belooft veel goeds op het gebied van performance, dus daar zie ik wel naar uit. Wat ook goed is om te weten is dat op woensdag 31 mei de leaderbords gewiped gaan worden. Maar wellicht zijn straks de meeste problemen voor je opgelost :).

Link naar het artikel: https://www.vg247.com/201...oards-to-be-wiped-may-31/

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 21:35

m0nk

16-09-2003 15.15

Kopen refund, kopen refund.. Toch maar net gekocht weer.. Tweede potje, gelijk nr 2! Helaas net die laatste kill niet :(

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0mcd
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 28-08 10:21
Diigii schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 11:28:
[...]

Er zijn veel mensen die dit ondervinden. En het lastige is dat bij iedereen de performance ook verschilt. Zo maakt het bij mij weinig uit of ik alles op Ultra zet, of alles op Medium, in beide gevallen is mijn FPS zo goed als gelijk. Daarom zet ik alles gewoon maar op Ultra, aangezien ik de graphics niet zo laag wil hebben staan dat ik het niet meer mooi vindt. Meestal haal ik in-game dan ook wel tussen de 30-60/70 FPS. Zoals tijdens het vliegen haal ik dat niet, maar dat maakt mij nog niet zoveel uit.

Het is wel vreemd dat het stotteren niet weg gaat wanneer je alles op "low" zet, wellicht is er iets anders aan de hand.

Wat ik wel kan aangeven is dat er binnenkort (donderdag 25 mei) een grote update naar Battlegrounds komt. In deze grote update worden de grootste critische bugs opgelost, en daarbij wordt de anti-cheat oplossing die ze gebruiken sterk verbeterd. De maandelijkse patch bevat ook nieuwe content, performance verbetering en verbeteringen m.b.t. de server lag. Deze patch focussed zich ook veel op de client performance.

De patch voor de maand daarop zal voornamelijk server performance issues oplossen die te maken hebben met de lag.

Dus de komende maand + de volgende maand belooft veel goeds op het gebied van performance, dus daar zie ik wel naar uit. Wat ook goed is om te weten is dat op woensdag 31 mei de leaderbords gewiped gaan worden. Maar wellicht zijn straks de meeste problemen voor je opgelost :).

Ik heb precies hetzelfde, ultra of low maakt geen verschil in FPS. Optimalisatie problemen zitten dus niet zoweer in GPU gebruik maar in CPU gebruik. Ik heb zelf mijn cpu een stukje omhoog gezet (4.4 naar 4.9 ghz i5 7600k) en zie daarin wel verschil. I guess dat multithreading nog niet goed geimplementeerd is en dat je dus (voornamelijk) op 1 core bezig bent. Gezien de grote spelwereld en vele objecten wordt dat een zware taak. Dit zou ook verklaren waarom veel mensen tijdens gevechten juist framedrops krijgen : zoom vergroot je view distance en dus moet je opeens een bak objecten gaan laden.

erg benieuwd naar de performance update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prestige93
Gisteren ook heel wat research gedaan omtrent de settings, er zijn redelijk wat guides op steam welke aangeven welke settings voor welke situatie goed zijn, zal kijken of ik de link nog kan vinden.

daarnaast heb ik gestest met ReShade, met wat hotkeys kon ik settings aanpassen tijdens het spelen wat er voor zorgde dag ik veel dingen kon proberen en vergelijken. (helaas geen screenshots gemaakt)

3 settings gebruikt, sharper image, colour vibrance, light enhancer
-sharper image haalt puur de blurry laag weg van de game, geeft je verder bijna geen tot geen voordeel als het gaat om het spotten van spelers.

-colour vibrance, hier had ik wat problemen met als het om scopes ging, red dot sights werden rommelig en de dot zelf was niet meer klein en scherp maar wazig en vergroot. snel uitgezet dus

-light enhancer, dit gaf ook wat problemen vooral in gebouwen waar licht begon te flikkeren behoorlijk irritant effect.

verder heb ik nog geen settings kunnen testen maar dat probeer ik later nog te doen met screenshots deze keer.

edit: link naar FPS guide, een voor slechte CPU en een voor slechte GPU -> https://steamcommunity.co...filedetails/?id=923990295

edit2: screenshots van reshade met een extra addon (Clarity) op deze screens zie je wel goed dat grote afstand een voordeel heeft nu mogelijk dat de clarity addon dit doet. https://vgy.me/a/kd1B03b0

[ Voor 12% gewijzigd door prestige93 op 19-05-2017 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Laatst online: 11-09 14:10

ronalddus

Buffalo77

Diigii schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 11:28:
[...]

Ja dat is ook het vreemde. De graphics aanpassen verandert niets. Het lijkt of mijn processor goed op zn donder krijgt en daarom die framedrops veroorzaakt.
Toch heeft de 4770 aardig wat power, ook met HT erbij.

Nogmaals, het is een alpha build, dus ik denk ik even geduld hebben, maar als FPS speler pur sang zijn framedrops tijdens gevechten frustrerend 8)7

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
m0nk schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 11:35:
Kopen refund, kopen refund.. Toch maar net gekocht weer.. Tweede potje, gelijk nr 2! Helaas net die laatste kill niet :(
Je weet dat je account bepaalde flags krijgt als je constant refund?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nieuw wapen, de VSS. Een 9mm silenced sniper met permanente 4x scope.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/5e151OEl7DSIVBC4IURIe3PT/full.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Tsurany op 19-05-2017 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Woaaa die gun was heerlijk in Battlefield: Bad Company <3 <3 <3

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Family Guy schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 12:56:
Woaaa die gun was heerlijk in Battlefield: Bad Company <3 <3 <3
Het gaat wel een subsonic wapen worden. Is wel weer eens wat anders maar of hij echt sterk gaat zijn? Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 12:31
ronalddus schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 11:40:
[...]

Ja dat is ook het vreemde. De graphics aanpassen verandert niets. Het lijkt of mijn processor goed op zn donder krijgt en daarom die framedrops veroorzaakt.
Toch heeft de 4770 aardig wat power, ook met HT erbij.

Nogmaals, het is een alpha build, dus ik denk ik even geduld hebben, maar als FPS speler pur sang zijn framedrops tijdens gevechten frustrerend 8)7
Nooit echt zo gedacht dat het aan de CPU lag, maar dat is nu misschien wel te verklaren! Mijn CPU is ook al weer enkele jaren oud (I5 4670K), dus misschien ook maar is een keer overklokken. Heb toen al een redelijk goede koeler gekocht, dus wellicht is het nu een keer tijd. Maar ik wacht denk ik nog wel even op de performance verbetering ;).
Tsurany schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 12:50:

[afbeelding]
Is dit een wapen die je alleen d.m.v. een crate kan krijgen?

[ Voor 16% gewijzigd door Diigii op 19-05-2017 13:15 ]

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Diigii schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 13:14:

Is dit een wapen die je alleen d.m.v. een crate kan krijgen?
Nog onbekend, hij zal wel vrij zeldzaam worden. Volgens mij minder vaak voorkomend dan de Vector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prestige93
Tsurany schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 13:17:
[...]

Nog onbekend, hij zal wel vrij zeldzaam worden. Volgens mij minder vaak voorkomend dan de Vector.
hopelijk zonder de bulletdrop van Arma III dat ding is niet echt te gebruiken als je hem niet snapt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Tsurany schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 13:12:
[...]

Het gaat wel een subsonic wapen worden. Is wel weer eens wat anders maar of hij echt sterk gaat zijn? Ben benieuwd.
Ik denk dat het een beetje een vector met een scope gaat worden qua kracht, en lagere rof, wellicht iets hogere bulletspeed. Op zich leuke middenklasser met 4x maar of ze hier een nieuw ammotype voor gaan toevoegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prestige93
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 13:55:
[...]

Ik denk dat het een beetje een vector met een scope gaat worden qua kracht, en lagere rof, wellicht iets hogere bulletspeed. Op zich leuke middenklasser met 4x maar of ze hier een nieuw ammotype voor gaan toevoegen...
de VSS is een subsonisch wapen en heeft hier speciale ammo voor nodig anders verliest het wapen zijn nut.
de 9×39 mm SP-5 kogels, deze zijn 2x zo zwaar als een standaard 9mm kogel.

het idee van het wapen was volgens mij ook dat hij snachts op korte afstanden gebruikt kon worden.
dit omdat de kogel nooit de geluidsbarrière zou doorbreken.

edit: " It is equipped with a hardened steel or tungsten tip and can penetrate a 6 mm (0.2 in) high-density steel plate at 100 m; a 2 mm (0.08 in) steel plate or a standard army helmet can be fully penetrated at 500 m; however, the rifle is typically employed under 400 m." - bron wikipedia

[ Voor 17% gewijzigd door prestige93 op 19-05-2017 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
prestige93 schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 14:00:
[...]

de VSS is een subsonisch wapen en heeft hier speciale ammo voor nodig anders verliest het wapen zijn nut.

het idee van het wapen was volgens mij ook dat hij snachts op korte afstanden gebruikt kon worden.

edit: " It is equipped with a hardened steel or tungsten tip and can penetrate a 6 mm (0.2 in) high-density steel plate at 100 m; a 2 mm (0.08 in) steel plate or a standard army helmet can be fully penetrated at 500 m; however, the rifle is typically employed under 400 m." - bron wikipedia
Klopt!
En hij mag op geen enkel geval supersonisch worden, omdat naast het geluid, ook de stabiliteit verloren gaat.

Maar vergis je niet: een "zwaardere" kop tegen lagere snelheid heeft meer stopping power dan eenzelfde kop op veel hogere snelheid. Op kortere afstand weliswaar.

[ Voor 8% gewijzigd door kazzzdafke op 19-05-2017 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prestige93
kazzzdafke schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 14:10:
[...]

Klopt!
En hij mag op geen enkel geval supersonisch worden, omdat naast het geluid, ook de stabiliteit verloren gaat.

Maar vergis je niet: een "zwaardere" kop tegen lagere snelheid heeft meer stopping power dan eenzelfde kop op veel hogere snelheid. Op kortere afstand weliswaar.
vandaar ook zijn rare bullet drop in Arma III, het maakt het een krachtig wapen als je het kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Vraag me sowieso af hoe de scopes een beetje werken en hoe het werkt met bullet drop, ik zie de verticale lijn rood worden maar wat is dan mijn referentie?

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
prestige93 schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 14:00:
[...]

Ik ken het wapen en de ammo wel hoor ;)
het is meer dat ik denk dat die rond die power zit, qua hoe de game/gun mechanics zijn. De armor penetration zal wel stukken beter zijn hoop ik ten opzichte van de .45 rounds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 13:55:
[...]

Ik denk dat ze gewoon 9mm ammo gaan gebruiken puur omdat dit wat simpeler te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW

DikkeBMW

Live '25

Solo win zit er maar niet in... Kom simpelweg niet door de lootfase, te snel mensen om me heen en ik ben niet goed genoeg (en stress teveel) om dan ook meteen te kunnen killen. Lastig!

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
DikkeBMW schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 16:23:
Solo win zit er maar niet in... Kom simpelweg niet door de lootfase, te snel mensen om me heen en ik ben niet goed genoeg (en stress teveel) om dan ook meteen te kunnen killen. Lastig!
Zoek in het begin wat rustige plekken uit, vaak wat verder vanaf het vliegtuig af.
In het begin raad ik aan duo of Squad te spelen, ik vind het geen probleem mensen dingen te leren, iedereen is begonnen als een noob. :)
Sowieso zal een gemiddelde speler maar 1 op 100 solo games kunnen winnen.
Ook de beste spelers worden soms binnen 1 minuut na landing al afgemaakt, het is een enorm deel RNG en een klein deel skill dat bepaalt of je wint.

[ Voor 17% gewijzigd door unfor op 19-05-2017 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW

DikkeBMW

Live '25

unfor schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 16:37:
[...]

Zoek in het begin wat rustige plekken uit, vaak wat verder vanaf het vliegtuig af.
In het begin raad ik aan duo of Squad te spelen, ik vind het geen probleem mensen dingen te leren, iedereen is begonnen als een noob. :)
Sowieso zal een gemiddelde speler maar 1 op 100 solo games kunnen winnen.
Ook de beste spelers worden soms binnen 1 minuut na landing al afgemaakt, het is een enorm deel RNG en een klein deel skill dat bepaalt of je wint.
Net ging het aardig, tot de cirkel op het military island kwam. Ik was helemaal aan de verkeerde kant, jammer :P

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 21:35

m0nk

16-09-2003 15.15

DikkeBMW schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 16:51:
[...]

Net ging het aardig, tot de cirkel op het military island kwam. Ik was helemaal aan de verkeerde kant, jammer :P
Zaten we denk ik in dezelfde game.. Ik precies hetzelfde net.. :P

Afbeeldingslocatie: https://s21.postimg.org/3tvxl5lbb/players.jpg

Was mijn 2e game.. Helaas net die laatste kill niet.. :(

[ Voor 17% gewijzigd door m0nk op 19-05-2017 16:59 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:57

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Tips die solospelers misschien kunnen helpen:

- Drop waar een auto (of boot) staat (zie Tsurany in "[PC] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds")
- Ga met de auto ergens naar een drop/stad waar het vliegtuig bij lange na niet in de buurt is geweest. (maar wat nog wel in de buurt van de cirkel is).
- Loot alles
- Ga naar de volgende locatie voor meer loot als je dat nodig hebt, anders zoek je een perfecte plek binnen de cirkel op.

Bijv. als het vliegtuig van Primorsk naar Mylta Power (ZO naar ZW) vliegt meteen naar Georgopol (NO) of Severny (N) rijden.

Dit werkt echt heel goed. Ik drop sowieso bijna nooit tegelijk met iemand als ik solo jump omdat ik voor de rustige locaties ga, dus op zich pak ik die auto pas veel later. Mocht dat wel zo zijn dan rijd ik dus meteen weg en kan ik daarna lekker probleemloos looten. Als het een beetje mee zit ben je dan in 1x klaar met looten en kun je volledig op de cirkel focussen en de beste spots uitzoeken. :)

Oh, en flash hiders/surpressors zijn win, zeker die laatste :+

[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 19-05-2017 17:04 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemini NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-09 17:57
Tsurany schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 15:05:
[...]

Ik denk dat ze gewoon 9mm ammo gaan gebruiken puur omdat dit wat simpeler te doen is.
Lijkt me ook, sommige van de huidige wapens kloppen namelijk ook niet. Zo is de Kar98k 7.92mm en niet 7.62mm. Ook de patronen van de R1895 komen niet overeen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Vandaag weer twee chicken dinners gepakt met een GoT Discord squad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBad9
Dit spel is zo raar af en toe en blijft me verbazen. Zojuist een potje waarbij ik lopend naar de military base ging met alleen een p1911 want ik had gegokt op een plaats met vehicles, maar RNG besliste "No vehicle for you my son". Ik kom het gebouw binnen en hoor dat er iemand boven is, deze heeft mij ook gehoord en komt naar beneden. Ik verras hem en shiet hem met 2 schoten p1911 dood. Wat is z'n uitrusting? Lvl3 helmet en lvl 3 armor, allebei op 100%(!) terwijl ik beide schoten duidelijk door zijn hoofd schoot van vlakbij.
Ik loot z'n SCAR en loop de deur uit. Een andere tegenstander was op het dak, springt ervanaf en nog voor ik kan schieten lig ik al. Headshot met M416.

Helaas heb ik het niet opgenomen om een bug rapport uit te brengen maar dit klopte van geen kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Ik kan godverdomme maar niet winnen in solo, laatste game weer... ging goed, 6 kills gemaakt, nog 6 in leven. Ik raak er eentje met een kar98 die op mij schiet, maar dan word ik weer gekilled door iemand die op 1m van de cirkel afstaat, terwijl de cirkel over 5 sec ging moven en ik bezig was met naar de nieuwe cirkel gaan. (gast die mij killde ging dus gegarandeerd dood, maar nam mij ook nog ff mee)

Ben laatste games echt al zovaak in de top 5 gekomen, maar lukt maar niet om te winnen... Ik schiet ook niet teveel ofzo, als ik mensen zie die geen bedreiging voor mij zijn kill ik ze niet maar als ik naar de nieuwe cirkel moet ga ik wel proberen zoveel mogelijk mensen die ook nog dichtbij de huidige border zitten te killen zodat ik safe naar de nieuwe kan gaan.

Meestal moet je namelijk bij de laatste cirkels over open veld, waardoor je echt onzettend lucky moet zijn. De keuze is of positie niet verraden en vlak voordat de cirkel gaat bewegen naar midden rennen over open veld, of 1 min voordat de cirkel gaat bewegen proberen zoveel mogelijk mensen om je heen neer te schieten, zodat er minder kans is om neergeschoten te worden.

Doe ik nou iets fout als ik in de laatste top 5 zit ofzo? Ik wil wel een keer een game opnemen. Ik drop altijd op high risk high reward plaatsen, dat gaat heel vaak goed, laatste game bv. ook nog 4 (van de 6 in totaal) kills door als eerste een gebouw met goede loot in te rennen, gun pakken, en dat gebouw verdedigen totdat je moet moven. Mooie is overigens dat alle 4 die ik killde die game de gebouwen rondom mij heen hadden geloot, dus door slim te spelen hoefde ik niet eens m'n gebouw uit voor een x8, x4, kar, 200 5.56 bullets en veel painkillers).

[ Voor 8% gewijzigd door Brogala op 19-05-2017 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLarger1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:22
Het ziet er naar uit dat we voorlopig even niet gaan spelen.... Steam is down :-(

Eindelijk weekend hebben we dit weer :P

AMD Ryzen 7 5800X - ASUS ROG STRIX X470-F - AMD Radeon 6900XT - LG 34GN850-B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Tsurany schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 12:50:

[afbeelding]
Ben er zelf niet helemaal fan van, want voor andere wapens (zoals snipers) moet je ook scopes zoeken.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Brogala schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 19:43:
Ik kan godverdomme maar niet winnen in solo, laatste game weer... ging goed, 6 kills gemaakt, nog 6 in leven. Ik raak er eentje met een kar98 die op mij schiet, maar dan word ik weer gekilled door iemand die op 1m van de cirkel afstaat, terwijl de cirkel over 5 sec ging moven en ik bezig was met naar de nieuwe cirkel gaan. (gast die mij killde ging dus gegarandeerd dood, maar nam mij ook nog ff mee)

Ben laatste games echt al zovaak in de top 5 gekomen, maar lukt maar niet om te winnen... Ik schiet ook niet teveel ofzo, als ik mensen zie die geen bedreiging voor mij zijn kill ik ze niet maar als ik naar de nieuwe cirkel moet ga ik wel proberen zoveel mogelijk mensen die ook nog dichtbij de huidige border zitten te killen zodat ik safe naar de nieuwe kan gaan.

Meestal moet je namelijk bij de laatste cirkels over open veld, waardoor je echt onzettend lucky moet zijn. De keuze is of positie niet verraden en vlak voordat de cirkel gaat bewegen naar midden rennen over open veld, of 1 min voordat de cirkel gaat bewegen proberen zoveel mogelijk mensen om je heen neer te schieten, zodat er minder kans is om neergeschoten te worden.

Doe ik nou iets fout als ik in de laatste top 5 zit ofzo? Ik wil wel een keer een game opnemen. Ik drop altijd op high risk high reward plaatsen, dat gaat heel vaak goed, laatste game bv. ook nog 4 (van de 6 in totaal) kills door als eerste een gebouw met goede loot in te rennen, gun pakken, en dat gebouw verdedigen totdat je moet moven. Mooie is overigens dat alle 4 die ik killde die game de gebouwen rondom mij heen hadden geloot, dus door slim te spelen hoefde ik niet eens m'n gebouw uit voor een x8, x4, kar, 200 5.56 bullets en veel painkillers).
Denk maar zo, iedereen heeft met die circel te maken, dus het is niet zo dat de anderen zichzelf maar dood laten gaan, speciaal elke keer om jou te killen. :P

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Luxicon schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 21:54:
[...]

Denk maar zo, iedereen heeft met die circel te maken, dus het is niet zo dat de anderen zichzelf maar dood laten gaan, speciaal elke keer om jou te killen. :P
Nou, het komt wel vaak voor dat mensen gewoon zo lang campen dat ze de cirkel niet meer halen en dan nog iemand killen. Dit ben ik wel een paar keer geweest. Gewoon irritant iig, imo zou je vanaf die cirkel niet eens accuraat mogen schieten. Heb geen behoefte aan gasten die niet op de tijd letten of express daar blijven om nog ff een kill te pakken door compleet accuraat met een KAR nog iemand neer te knallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickThissen
Haha, wat een potje net.... Ik zat in een squad te loten in de tunnels, en ineens *pop* zit ik buiten de map "op" de ruimte van de tunnels. Kon nergens terug komen, viel omlaag de map uit en daar zat ineens water... Paar minuten rond gezwommen, nog m'n team geholpen toen ze in gevecht kwamen en niet doorhadden dat er nog iemand achter een auto zat. Ik zat er vlak onder en kon dus precies vertellen waar ze zaten :+

http://steamcommunity.com...filedetails/?id=928863950

Ze lieten me achter maar ik gaf niet op en na 5 min zwemmen vond ik een trap die diep genoeg onder de grond door liep om weer omhoog te lopen. Ik kon zo weer door de grond omhoog, en zodra ik boven was keek ik recht naar een vijand die in het achterstoeltje van een buggy zat :D Meteen los met m'n UMP, nog twee man gedowned, werd beschoten door de 4e. Heb hun auto gejat en m'n team weer opgezocht :D Helaas niet gewonnen, dat zou nog het mooiste zijn :p

[ Voor 12% gewijzigd door NickThissen op 19-05-2017 22:59 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Server kwaliteit lijkt wel verbeterd te zijn, tenminste toen ik speelde. M'n shots leken allemaal te hitten, kwam laatste weken ook vaak voor dat er super veel rubberbanding etc. was.

Net wel met duo een leuk potje overigens. Maat ging door dat verpeste jumping systeem dood, ik wist nog net in de motor te stappen en weg te rijden. Daarna nog 3 duo's waarvan er alledrie nog 2 in leven waren mooi outplayed en gekilled. Vierde duo killde ik er eentje van, en laatste had ik via ingezoomde hip fire (had een x4 scope) m'n aim echt vol op hem terwijl hij <1 meter van mij stond, maar hij was na 7 geschoten kogels nog niet dood en ik wel :'( Was wel een van de leukste games die ik heb gespeeld in 40 uur. Jammer dat m'n teammate dood ging en ik maar tot de top 10 kwam, maar 3 duo's wipen en nog eentje killen door ze te outplayen (en daardoor ipv 1v2 2x een 1v1) is wel echt een goed gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-09 22:37
Net de eerste paar potjes gespeeld. Oef wat een heerlijk spel. Twee keer 1ste geworden samen met een andere maat.

Als er iemand nog duo / squad wil spelen met mic stuur me even een berichtje :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamStar
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-01-2022
Hey ik heb sinds gisteren weer een PC gekocht! En direct PUBG gekocht. Echter heb ik vrij weinig mensen op steam!

Als iemand zin heeft om met mij te spelen,mijn Steamid: Pu_Chi_Mao

Ik zie graag wat uitnodigingen tegemoet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@WhiteTiiger @SamStar Op Discord zijn vrijwel altijd genoeg mensen te vinden om mee te spelen. Soms hebben we 5 volle squads :D

https://discord.gg/0ezBMpYOe80zlpeP

Pagina: 1 ... 11 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord