13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Ja, daar had ik in het begin ook last van. Wat ik nu doe is gewoon een rustige plek uitzoeken om te beginnen zodat je minimaal een paar minuten hebt op je gemak te looten. Zodra de cirkel zichtbaar is even een waypoint zetten aan de rand, of iets in de cirkel, en op tijd daarheen vertrekken. Een auto weten te vinden kan ook veel schelen.crimby schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 17:00:
Net het spel aangeschaft na veel twijfel... maar het wel een gestress om steeds binnen de zone te blijven haha! net zowaar 6e geëindigd wat ik niet heel slecht vind voor een 3e potje... de eerste twee waren drama haha
Maar in duo raken we nog wel eens in een gevecht redelijk in het begin, of later in de game en dan vergeten we de cirkel

Zien er mensen die het leuk vinden om samen te spelen?
Het lijkt me leuker als je met een squad speelt.
Op Discord kan je altijd wel mensen vinden!CryRaven schreef op zondag 21 mei 2017 @ 13:53:
Ook het spel maar eens aangeschaft na twijfel. Tot nu toe 2 potjes gespeeld, 2e potje als 15e geëindigd (meer geluk dan skills) maar ik vermaak mij er prima mee.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
https://discord.gg/0ezBMpYOe80zlpePCryRaven schreef op zondag 21 mei 2017 @ 13:53:
Ook het spel maar eens aangeschaft na twijfel. Tot nu toe 2 potjes gespeeld, 2e potje als 15e geëindigd (meer geluk dan skills) maar ik vermaak mij er prima mee.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Final kills maken zijn altijd mooiIrcghost schreef op zondag 21 mei 2017 @ 15:08:
Eindelijk eens een potje gewonnen + in leven op het laatste moment + final kills gemaakt. Heerlijk potje, bedankt mannen!
[afbeelding]
Ik ga in principe echt ongelofelijk goed afgelopen 5 matches, maar dan lukt het op het laatst toch niet. Ik weet dat kills niet alles betekenen, maar ik hou ervan om actief mee te helpen met het reduceren van het aantal spelers in mijn game. Dit lukt heel erg goed, heb laatste 5 games 30 kills gemaakt (4 games waren solo).
Maar dan op het laatst lukt het niet
Laatste game bijvoorbeeld, uiteindelijk viel mijn huis net buiten de cirkel en ik moet naar buiten. Die gast stond buiten de wachten, dit hoorde ik en ik sprong van de eerste etage naar beneden. Hij ging mij pushen en ik hem ook (haast, want we moesten naar de nieuwe cirkel). Uiteindelijk pleur ik 4 of 5 kogels in z'n borst, maar hij wilt niet dood vanwege lvl 2 of 3 vest

https://steamuserimages-a...put-quality=95&fit=inside|1024:576&composite-to%3D%2A%2C%2A%7C1024%3A576&background-color=black
Zie hier hoe we de hoek om kwamen lopen. (rare link trouwens, is een steam screenshot)
[ Voor 8% gewijzigd door Brogala op 21-05-2017 23:39 ]
Vooral deze 9 kill round was leuk.
[ Voor 4% gewijzigd door unfor op 22-05-2017 00:10 ]
Zit je dan op deze https://discord.gg/0ezBMpYOe80zlpeP discord? Doe nu eigenlijk alleen maar squad games met vrienden die ik irl ken, das wel grappig alleen ze zuigen echt hard; leuk maar win je niet veel mee. Eigenlijk enige voordeel is dat m'n K/D in squad steeds hoger wordt doordat m'n teammates niks raken en de kills dus heel onevenredig verdeeld zijnunfor schreef op maandag 22 mei 2017 @ 00:08:
Mooie potten vanavond, 3 wins en een hele stapel top 10 games.
Vooral deze 9 kill round was leuk.
[afbeelding]

Waarom nerfen? Hij is rare en goed gebalanceerd. Op afstand heb je er niks meer aan en zijn kleine magazijn helpt ook niet mee.wvdveer schreef op maandag 22 mei 2017 @ 08:19:
Vector.Ren je een gebouwtje uit staan er ineens twee man voor je neus. Brrrrt, alle twee knock down met 1 mag, snel herladen, kills afmaken en de 3e die het hoekje omkomt omleggen. Ik ben benieuwd of deze gun nog een keer generfed gaat worden.
Af en toe kan je er mooie kills mee halen maar een shotgun kan je omleggen voor je een paar kogels afgevuurd hebt.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ook op middellange afstand is hij prima bruikbaar en daarnaast is 25 kogels in een extended mag niet echt klein te noemen. Zolang je niet compleet verrast wordt door iemand met een shotgun is het naar mijn ervaring snel game over voor de shotgunner. De rate of fire, extended mag size, recoil en range zijn naar mijn mening net iets te goed.Tsurany schreef op maandag 22 mei 2017 @ 09:11:
[...]
Waarom nerfen? Hij is rare en goed gebalanceerd. Op afstand heb je er niks meer aan en zijn kleine magazijn helpt ook niet mee.
Af en toe kan je er mooie kills mee halen maar een shotgun kan je omleggen voor je een paar kogels afgevuurd hebt.
In duo/squad pak hem 100% over een shotgun, zeker met een silencer erop. Solo kan een double barrel shotgun goed zijn, maar wanneer je mogelijk tegenover 2 of meer mensen kan komen te staan is de relatief lange reload / twee shots niet best.
[ Voor 5% gewijzigd door wvdveer op 22-05-2017 09:29 ]

Ook nog een nummer 2 gehaald met squad in de avond dus gisteren was een goede dag. Ook het aimen gaat steeds beter met verschillende wapens. Ik schiet nu ook meer met gewoon de crosshair dan down sight aimen voor korte afstanden. Vooral met SMGs maakt dit voor mij veel verschil.
Wat is je definitie van middellange afstand? Zodra ik niet meer tussen gebouwen in loop of een vijand binnen 30 meter kan tegenkomen achter een steen of boom pak ik niet de vector maar een assault rifle.wvdveer schreef op maandag 22 mei 2017 @ 09:29:
[...]
Ook op middellange afstand is hij prima bruikbaar en daarnaast is 25 kogels in een extended mag niet echt klein te noemen. Zolang je niet compleet verrast wordt door iemand met een shotgun is het naar mijn ervaring snel game over voor de shotgunner. De rate of fire, extended mag size, recoil en range zijn naar mijn mening net iets te goed.
In duo/squad pak hem 100% over een shotgun, zeker met een silencer erop. Solo kan een double barrel shotgun goed zijn, maar wanneer je mogelijk tegenover 2 of meer mensen kan komen te staan is de relatief lange reload / twee shots niet best.
Dan konden ze niet echt goed mikkenThomasG schreef op maandag 22 mei 2017 @ 09:42:
De auto's in dit spel zijn redelijk troll. Ik heb een potje gewonnen doordat ik als enige nog een auto had toen ik bij de laatste 5 zat, en de andere gewoon allemaal heb overreden.
Ik heb tot een meter of 50 op auto nog positieve ervaringen. Tot een meter of 200 nog steeds bruikbaar op single shot. Natuurlijk wel wanneer er een silencer op zit, anders pak je gewoon je AR.Tsurany schreef op maandag 22 mei 2017 @ 10:43:
[...]
Wat is je definitie van middellange afstand? Zodra ik niet meer tussen gebouwen in loop of een vijand binnen 30 meter kan tegenkomen achter een steen of boom pak ik niet de vector maar een assault rifle.
Gisteravond zag ik op discord dat er 5 squads aan het spelen waren, en wie weet hoeveel er nog solo bezig waren.
De optie voor custom games is er volgens mij alleen nog maar voor youtubers en streamers.lochpatje schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:13:
Weet niet of het mogelijk is, maar mss keer een single server opzetten en dan met alleen maar tweakers?
Gisteravond zag ik op discord dat er 5 squads aan het spelen waren, en wie weet hoeveel er nog solo bezig waren.
kan het natuurlijk mis hebben maar het zou wel ooit beschikbaar moeten worden voor iedereen.
Het is ook beschikbaar voor communities maar Tweakers is qua actieve spelers denk ik niet groot genoeg, je moet aan behoorlijk wat eisen voldoen om de rechten te krijgen.prestige93 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:14:
[...]
De optie voor custom games is er volgens mij alleen nog maar voor youtubers en streamers.
kan het natuurlijk mis hebben maar het zou wel ooit beschikbaar moeten worden voor iedereen.
Al zou je wel wat kunnen regelen door allemaal massaal tegelijk op de ready knop te drukken, dan kom je waarschijnlijk wel in dezelfde game terecht.
Ik zal hier eens wat onderzoek naar doen!Tsurany schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:15:
[...]
Het is ook beschikbaar voor communities maar Tweakers is qua actieve spelers denk ik niet groot genoeg, je moet aan behoorlijk wat eisen voldoen om de rechten te krijgen.
Al zou je wel wat kunnen regelen door allemaal massaal tegelijk op de ready knop te drukken, dan kom je waarschijnlijk wel in dezelfde game terecht.
edit: Partner Sign-up is momenteel gesloten.
we kunnen proberen hier tussen te komen ondanks de eisen die ze stellen.
gezien de grote van Tweakers en zijn community is er altijd een kans.
Ik ga het forum in de gaten houden voor de heropening.
[ Voor 20% gewijzigd door prestige93 op 22-05-2017 11:20 ]
De spanning is wel een stuk minder in vergelijking met de eerste week dat ik de game speelde maar blijft nog de go to game voor wat leuke sessies met vrienden. Al is een overwinning nog steeds reden tot juichen.
LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.
Je zou Panky een DM kunnen sturen op Twitter. Niet geschoten is altijd mis.prestige93 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:16:
[...]
Ik zal hier eens wat onderzoek naar doen!
https://twitter.com/Panky
Wanbeleid is ook beleid.
las op hen forum post dat ze absoluut geen andere benadering willen ontvangen omtrent de aanvragen.oViechiel schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:50:
[...]
Je zou Panky een DM kunnen sturen op Twitter. Niet geschoten is altijd mis.
https://twitter.com/Panky
je zou er ook je eigen ruiten mee kunnen ingooien
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Als het uitkomt pak ik bunker in het noordwesten, gebied naast militaire basis in zuid westen en anders gewoon een plek ver genoeg van de route van het vliegtuig met redelijk wat huizen.Zethiel schreef op maandag 22 mei 2017 @ 12:01:
Wat zijn jullie favoriete startlocaties? Sinds dit weekend ben ik grote fan van de ruïnes naast Rozhok, ben meestal alleen daar en zodra ik klaar ben met looten en wachten op de volgende cirkel zijn er meestal nog maar rond de 50 spelers over.
Toevallig dit weekend ook voor het eerst in die ruïnes geweest, qua loot inderdaad prima alleen vind ik het overzicht vervelend daar. Het is moeilijk inschatten waar spullen liggen en moeilijk te zien waar je geweest bent.
LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.
Dat ligt er een beetje aan hoe het vliegtuig vliegt dus waar de meeste spelers eruit springen. Meestal is het in Pozhok (bij de berg met de half kapotte schuur), of zuid-west Nasnaya bij de appartementen. Daar is het meestal erg rustig en staat vaak minimaal een auto, mocht de cirkel ver weg zijn.Zethiel schreef op maandag 22 mei 2017 @ 12:01:
Wat zijn jullie favoriete startlocaties? Sinds dit weekend ben ik grote fan van de ruïnes naast Rozhok, ben meestal alleen daar en zodra ik klaar ben met looten en wachten op de volgende cirkel zijn er meestal nog maar rond de 50 spelers over.
Ik drop solo 9/10 keer op Bunker als het vliegtuig in de buurt is. Enkel wanneer hij er recht overheen vliegt pak ik hem niet omdat het dan erg druk is.Zethiel schreef op maandag 22 mei 2017 @ 12:01:
Gaat om de bunker hier in sector F-L: https://tweakers.net/ext/f/Q4WH1VqF8WN1NH1Actqp8xKE/full.jpg
Ik pak dan altijd de ingang helemaal linksonder (kleine gele stipje in het rode kader):

Je hebt daar namelijk maar 2 kanten waar ze vandaan kunnen komen (van buiten of van verder in de bunker, maar dat kan niet voordat je daar klaar bent met looten en dat is tevens via een lange zig-zag gang aan de ene kant, dus als er nog iemand komt hoor je hem al lang aankomen.)
Daarna gewoon de rest van de bunker looten. 3 grote kamers en nog 2 zijkamers met allemaal loot. Sinds ik hier drop ben ik steevast in de top 20 gefinished (meestal top 10). Van de week daar uit gelopen met een volledig gemodde silenced 8x scoped Kar, silenced UMP, lvl 3 Helm/Vest/Backpack, 2 medkits, 3 first aids en nog wat painkillers etc. Toen was ik 2e geworden (al had ik moeten winnen omdat ik gewoon dom deed ipv mijn overwicht te benutten).
De gear daar is echt insane tot nu toe. Alhoewel het lijkt alsof er in Squad games veel en veel minder goede loot ligt. Gisteren 2x gedropped maar beide keren erg karig, terwijl ik solo geen enkele keer zonder goed uitgeruste gear naar buiten liep.
Je moet echter wel goed op de cirkel letten want er spawnen bijna geen auto's in de buurt. Zit de cirkel helemaal links dan moet je echt zsm looten en meteen een vehicle zoeken, anders loop je later achter de feiten aan.
[ Voor 28% gewijzigd door Angeloonie op 22-05-2017 13:11 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Echt wtf was die gast op 0:27 aan het doen? Heeft ie jou gewoon niet gezien?
Maar wel nice
Jawel, hij schiet 5 maal op mij zelfs! Ik dacht dat het een shotgun was, maar tegen een KAR maak ik nog enigzins kans door als een malle heen en weer te strafen.Angeloonie schreef op maandag 22 mei 2017 @ 12:45:
[...]
Echt wtf was die gast op 0:27 aan het doen? Heeft ie jou gewoon niet gezien?
Maar wel nice
Ah heb geen geluid en zat op telefoon te kijken (work work), dacht dat hij een shotgun had idd.unfor schreef op maandag 22 mei 2017 @ 12:46:
[...]
Jawel, hij schiet 5 maal op mij zelfs! Ik dacht dat het een shotgun was, maar tegen een KAR maak ik nog enigzins kans door als een malle heen en weer te strafen.
In dat geval, helaasprestige93 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:56:
[...]
las op hen forum post dat ze absoluut geen andere benadering willen ontvangen omtrent de aanvragen.
je zou er ook je eigen ruiten mee kunnen ingooien
Ontopic:
Gister toch een heerlijke dag gehad, 7 potjes gewonnen (duo) en een aantal keer top 10.
We zitten nu Top 100 EU duo, niet dat het veel zegt (leaderboards zijn voor sommige mensen bugged)
Daarnaast is er ook een leaderboard wipe op 31 mei. Kunnen we weer gaan grinden

Wanbeleid is ook beleid.
Hmm goede tip, die ga ik vanavond eens testen ( iig solo, eens kijken of ik mijn squad ook zo ver kan krijgen )Angeloonie schreef op maandag 22 mei 2017 @ 12:12:
[...]
Ik drop solo 9/10 keer op Bunker als het vliegtuig in de buurt is. Enkel wanneer hij er recht overheen vliegt pak ik hem niet omdat het dan erg druk is.
Gaat om de bunker hier in sector F-L: https://tweakers.net/ext/f/Q4WH1VqF8WN1NH1Actqp8xKE/full.jpg
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Verklaart de 'huh? ik schoot toch raak???'
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Prachtig dat ze zoveel openheid van zaken geven, kunnen veel developers nog wat van lerenbeany schreef op maandag 22 mei 2017 @ 14:07:
Ze hebben iets gefixed in de maandelijkse patch: https://twitter.com/PUBAT...66621003350265857/video/1
beany schreef op maandag 22 mei 2017 @ 14:07:
Ze hebben iets gefixed in de maandelijkse patch: https://twitter.com/PUBAT...66621003350265857/video/1
Wat ik doe is zo veel mogelijk laten liggen en puur voor een wapen gaan.Vest en helm raap ik meestal ook nog op maar wapen is prio 1. Vervolgens loot ik heel rustig door óf als ik mensen vlakbij zie landen, dan rush ik die meteen in de hoop dat ik ze verras of dat zij nog geen wapen hebben.Dartillus schreef op maandag 22 mei 2017 @ 14:18:
Zijn er tips voor als je landt in een druk gebied? Speel op het moment bijna exclusief met squads maar de helft van de tijd staan ze erop om in een drukker gebied te landen, waar het potje meestal snel stopt ...
Steam ID = Ackerfiets
Verwijderd
Ik heb vandaag PUBG gekocht. En het lijkt me leuk om eens samen met iemand te spelen. Heb best veel ervaring in shooters. Mijn steam is Fanatic87 en dan moet je die ene hebben met dat poppetje en gouden muntje
Twee tips die ik geleerd heb afgelopen weekend:Dartillus schreef op maandag 22 mei 2017 @ 14:18:
Zijn er tips voor als je landt in een druk gebied? Speel op het moment bijna exclusief met squads maar de helft van de tijd staan ze erop om in een drukker gebied te landen, waar het potje meestal snel stopt ...
1. Pistols laden sneller dan shotguns (dus je kan de ander eerder doodschieten).
Als je met vijanden op hetzelfde dak landt of in dezelfde ruimte bent en je hebt de keuze tussen shotgun of pistol pak dan de pistol. Die laad sneller en kan jij je vijand aanvallen die nog zijn shotgun aan het laden is.
2. Inventory openen en items erin slepen is sneller dan op "F" drukken.
En ik was gisteren tegelijk bij een gun met een vijand (ik was op mijn scherm zelfs ietsje eerder). En ik spamde "F" key maar hij pakte alles op en schoot mij dood ...
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Verwijderd
Dat is de reden waarom ik mijn inventory op muisknop 4 heb zitten zodat ik niet naar de andere kant van mn toetsenbord hoef of met tab de inventory te openen.Dreanor schreef op maandag 22 mei 2017 @ 14:33:
[...]
Twee tips die ik geleerd heb afgelopen weekend:
1. Pistols laden sneller dan shotguns (dus je kan de ander eerder doodschieten).
Als je met vijanden op hetzelfde dak landt of in dezelfde ruimte bent en je hebt de keuze tussen shotgun of pistol pak dan de pistol. Die laad sneller en kan jij je vijand aanvallen die nog zijn shotgun aan het laden is.
En ik was gisteren tegelijk bij een gun met een vijand (ik was op mijn scherm zelfs ietsje eerder). En ik spamde "F" key maar hij pakte alles op en schoot mij dood ...
https://forums.tiny-space...egrounds-an-ocd-thread/25
interessant dat een pistol in hand sneller is als handen leeg
Ik heb gelukkig nog geen situaties gehad waarin ik zo snel moest zijn, maar is goed om te weten. Inventory gebruik ik vanaf het begin al gelukkig, F gebruiken is soms echt buggy.Dreanor schreef op maandag 22 mei 2017 @ 14:33:
[...]
Da's een goeie, ik schiet nog wel eens in paniek modus en blijf dan in een huisje campen.DivineNL schreef op maandag 22 mei 2017 @ 14:21:
[...]
Wat ik doe is zo veel mogelijk laten liggen en puur voor een wapen gaan.Vest en helm raap ik meestal ook nog op maar wapen is prio 1. Vervolgens loot ik heel rustig door óf als ik mensen vlakbij zie landen, dan rush ik die meteen in de hoop dat ik ze verras of dat zij nog geen wapen hebben.
Kom eens op Discord kijken. Jump in een channel en er zijn vaak wel mensen die willen samen spelen.Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2017 @ 14:32:
Hey.
Ik heb vandaag PUBG gekocht. En het lijkt me leuk om eens samen met iemand te spelen. Heb best veel ervaring in shooters. Mijn steam is Fanatic87 en dan moet je die ene hebben met dat poppetje en gouden muntje
https://discord.gg/0ezBMpYOe80zlpeP
Buffalo77 | Pokemon Unite
Verwijderd
Zit nu op discordronalddus schreef op maandag 22 mei 2017 @ 14:45:
[...]
Kom eens op Discord kijken. Jump in een channel en er zijn vaak wel mensen die willen samen spelen.![]()
https://discord.gg/0ezBMpYOe80zlpeP
Om hier op aan te vullen, ook melee wapens zijn beter in dit geval. Zo heb ik al hard gelachen. Gewoon een pan oid op rapen en iemand doodslaan die een shotgun aan het oprapen isDreanor schreef op maandag 22 mei 2017 @ 14:33:
[...]
Ik weet niet hoe druk het 's middags is, maar 's avonds zijn er altijd wel een aantal volle squads
We hebben hem al op Discord opgevangenronalddus schreef op maandag 22 mei 2017 @ 15:00:
[...]
Ik weet niet hoe druk het 's middags is, maar 's avonds zijn er altijd wel een aantal volle squads
Die koekenpan is het leukste wapen in het gehele spelDivineNL schreef op maandag 22 mei 2017 @ 14:56:
[...]
Om hier op aan te vullen, ook melee wapens zijn beter in dit geval. Zo heb ik al hard gelachen. Gewoon een pan oid op rapen en iemand doodslaan die een shotgun aan het oprapen is
[ Voor 12% gewijzigd door ThomasG op 22-05-2017 15:04 ]
Die werkt idd ook echt als schildThomasG schreef op maandag 22 mei 2017 @ 15:03:
[...]
Die koekenpan is het leukste wapen in het gehele spelIk weet niet of het ook werkt als armor, maar je hoort er ook schoten op kletteren als ze de pan raken.
Je hebt toch niks aan die punten. Tenzij je 5x dezelfde broek wilt hebben. Spelen voor die punten zou ik niet doenDartillus schreef op maandag 22 mei 2017 @ 15:31:
Zal vanavond me ook eens wagen aan discord, kijken of het dan beter gaat in squads. Moet zowiezo maar eens solo/duo proberen want met squads verdien ik niet snel die punten.
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Ik hou van customization dus probeer het wel, maar heb nou 2x zo'n box gekocht en inderdaad allebei de keren kleren gekregen die ik al had xD. Ben door al die shooters geconditioneerd om een soort progressie te willen zien denk ik.Lipst3r schreef op maandag 22 mei 2017 @ 15:44:
[...]
Je hebt toch niks aan die punten. Tenzij je 5x dezelfde broek wilt hebben. Spelen voor die punten zou ik niet doen
Iedere maandag reset het aantal punten dat nodig is voor een kratje. Dus dan kan je weer een kratje kopen voor 700 punten om te ontdekken dat in ieder kratje troep zitDartillus schreef op maandag 22 mei 2017 @ 15:51:
[...]
Ik hou van customization dus probeer het wel, maar heb nou 2x zo'n box gekocht en inderdaad allebei de keren kleren gekregen die ik al had xD. Ben door al die shooters geconditioneerd om een soort progressie te willen zien denk ik.
Maar inventory opent toch ook gewoon door op Tab te klikken?Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2017 @ 14:37:
[...]
Dat is de reden waarom ik mijn inventory op muisknop 4 heb zitten zodat ik niet naar de andere kant van mn toetsenbord hoef of met tab de inventory te openen.
Verwijderd
Klopt heb ik er ook bij staanLouw Post schreef op maandag 22 mei 2017 @ 16:07:
[...]
Maar inventory opent toch ook gewoon door op Tab te klikken?

https://twitter.com/Battl...status/866633277410467840
Ik gok dat het idd een grapje is, maar cool is het welpimskie schreef op maandag 22 mei 2017 @ 16:38:
Ik neem aan dat het een intern grapje is, of je kunt straks pannen schieten met de crossbow![]()
https://twitter.com/Battl...status/866633277410467840
Blijkbaar heb je iets gemist dan, applicatie voor toegang tot community games is sinds gister open:prestige93 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:16:
[...]
Ik zal hier eens wat onderzoek naar doen!
https://twitter.com/Panky/status/866413667167948802
[ Voor 3% gewijzigd door Flamesz op 22-05-2017 20:05 . Reden: Verkeerde link geplakt... ]
Lijkt nog steeds gesloten hoor, https://www.playbattlegrounds.com/partners.puFlamesz schreef op maandag 22 mei 2017 @ 18:44:
[...]
Blijkbaar heb je iets gemist dan, applicatie voor toegang tot community games is sinds gister open:
https://twitter.com/PUBAT...status/866621003350265857
Dat komt doordat je de verkeerde link hebt. Je moet klikken op die link in mijn post, die zet ik er niet voor niks bij.Zethiel schreef op maandag 22 mei 2017 @ 19:52:
[...]
Lijkt nog steeds gesloten hoor, https://www.playbattlegrounds.com/partners.pu
Oeps, zie dat ik de verkeerde link had geplakt...

http://forums.playbattleg...-application-information/
[ Voor 20% gewijzigd door Flamesz op 22-05-2017 20:06 ]
Springen, kruipen en van wapen switchen helpte niet.
Toen gedood door iemand die een molotov naar binnen gooide en zijn magazijn leeg schoot.
Helaas toen als nummer 22 geëindigd.
Ik heb soms een bug dat de server denkt dat een deur dicht is terwijl die op mijn scherm open staat. Het helpt dan om de deur dicht te doen en er doorheen/tegenaan te lopen.CryRaven schreef op maandag 22 mei 2017 @ 22:23:
Vandaag had een rare bug, ik ging een kamer van een huis binnen, en toen kon ik onder geen enkele manier weer door de deurpost naar buiten.
Springen, kruipen en van wapen switchen helpte niet.
Toen gedood door iemand die een molotov naar binnen gooide en zijn magazijn leeg schoot.
Helaas toen als nummer 22 geëindigd.
Is dat wat jou overkomen kan zijn?
Kan zijn, echter heb ik ook de deur dicht gedaan en geprobeerd ertegen aan te lopen.Flamesz schreef op maandag 22 mei 2017 @ 22:54:
[...]
Ik heb soms een bug dat de server denkt dat een deur dicht is terwijl die op mijn scherm open staat. Het helpt dan om de deur dicht te doen en er doorheen/tegenaan te lopen.
Is dat wat jou overkomen kan zijn?
Mocht ook niet baten, meer tijd had ik niet om iets te proberen want ik werd alweer opgemerkt.
Aw mooizo, dankjeFlamesz schreef op maandag 22 mei 2017 @ 20:04:
[...]
Dat komt doordat je de verkeerde link hebt. Je moet klikken op die link in mijn post, die zet ik er niet voor niks bij.
Oeps, zie dat ik de verkeerde link had geplakt...![]()
klopt, gisteren stond het formulier er nog niet bij toen ik keek. nu wel en zal deze dus ook gaan invullen.Flamesz schreef op maandag 22 mei 2017 @ 20:04:
[...]
Dat komt doordat je de verkeerde link hebt. Je moet klikken op die link in mijn post, die zet ik er niet voor niks bij.
Oeps, zie dat ik de verkeerde link had geplakt...![]()
op hoop van zegen!
Formulier is ingevuld, hopelijk zijn we interessant genoeg voor ze!
In de forum post staat ook dat ze binnenkort een breder publiek toegang gaan geven!
[ Voor 12% gewijzigd door prestige93 op 23-05-2017 09:20 ]
https://twitter.com/PUBAT...status/866903510624763904
pimskie schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 09:13:
Naast de VSS zit er in de komende update ook een nieuwe motor![]()
https://twitter.com/PUBAT...status/866903510624763904

Ziet er goed uit. Lekker met een squad twee motoren pakken en rondracen terwijl de passagies het vuur openen met uzi's
Ziet er goed uit!
Gister een avondje gespeeld.
Was erg tof en een paar mooie shootouts.
2e kipdiner in squad.
HIeronder een filmpje. Eerste game hierin is een mooie waarin we in totaal iets van 11 kills hadden.
de 3 man die eraan kwamen die eerste never knew what hit him
De 2e (in hetzelfde filmpje) is onze kipdiner.
YouTube: PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS WINNER!!! and a nice gun battle in...
Het mooie is dat 1 van mn maten nog niet zolang speelt en dit zn eerste win is. Ik ging er wel aan maar toch gewonnen. En de maat van me die net speelt had de meeste (en laatste) kills.
Als ik neer ga dan wordt er op me geschoten en je hoort en ziet dat ze ook 2x de pan raken! Dat ding kan echt je leven redden!
Maxx0r, is it you?418O2 schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 10:08:
Gister ook begonnen met PUBG. twee (korte) potjes alleen gedaan, daarna met 3 anderen van de Tweakers Discord gespeeld, waarbij zij chicken dinner pakte ondanks mijWel leuk om samen te spelen, dan snap je alles toch wat sneller dan wanneer je alleen aan het klooien bent.
Graag gedaan
Steam ID = Ackerfiets
Achteraf gezien echt ongelofelijk hoe we die gewonnen hebben. Pinned gezeten tussen 2 squads in, ik single een huis gecleared (want yolo) met een silenced full-auto SCAR-L terwijl de tegenstanders wel schoten, maar geen één (!!!) kogel raakten ...
Gast in een Ghillie Suit bij toeval gespot en met één kogel gedood (?) en Kokkie 1v1 die de finishing touch vanuit de lower ground wist te maken.
Hij was lekker.

Steam ID = Ackerfiets

https://twitter.com/Battl...status/866950705818423297
Hopelijk voegen ze wel een nieuwe death reason toe. Knocked out from failed motorbike stunt...
[ Voor 51% gewijzigd door Tsurany op 23-05-2017 13:34 ]
En nu?SamStar schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 13:17:
Alright, ik wordt van discord afgegooid omdat ik een machtsbesluste mod voor jankerd uitmaak omdat ik perrongeluk was vergeten mijn mic op mute te zetten toen ik even mijn mond spoelde...
En nu niets... Ik wilde dat even kwijt
Oh en ik wil er wel terug in als het even kan...
[ Voor 21% gewijzigd door SamStar op 23-05-2017 13:23 ]
Ik weet niet wie? iemand een nudge in de juiste richting?
Gezien je waarschijnlijk in de discord zat die in de TS staat, zou ik bij de auteur van de TS beginnen
[ Voor 20% gewijzigd door Gropah op 23-05-2017 13:44 ]
Mijn solo kill mag ook geen naam hebben. Ik had bijna een heel magazijn nodig voor enkel de laatste hit.Family Guy schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 12:06:
[...]
Achteraf gezien echt ongelofelijk hoe we die gewonnen hebben. Pinned gezeten tussen 2 squads in, ik single een huis gecleared (want yolo) met een silenced full-auto SCAR-L terwijl de tegenstanders wel schoten, maar geen één (!!!) kogel raakten ...
Gast in een Ghillie Suit bij toeval gespot en met één kogel gedood (?) en Kokkie 1v1 die de finishing touch vanuit de lower ground wist te maken.
Hij was lekker.
Hehe, als ze dan ook extra coins geven voor succesvolle frontflipsTsurany schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 13:19:
Je kan nu ook stunts gaan uitvoeren met die nieuwe motor![]()
Hopelijk voegen ze wel een nieuwe death reason toe. Knocked out from failed motorbike stunt...

Bedrijfsverzamelpand De Drentse Werf - Escaperoom The Basement - E-Chopper.nu
Haha super kick! Ik zie het al voor me: met iemand achterop met 120 een helling op en een backflip maken. En je maat achterop die, terwijl je op z'n kop hangt, een enemy neerknaltTsurany schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 13:19:
Je kan nu ook stunts gaan uitvoeren met die nieuwe motor![]()

Alle gekheid op een stokje, ik hoop dat ze zich voornamelijk blijven focussen op de belangrijke dingen, zoals performance.
Bij DayZ werden ook steeds nieuwe dingen toegevoegd terwijl de engine / performance gewoon slecht waren. Oftewel, als de basis k*t is, voegen die 'leuke' dingen ook weinig toe.
Moet wel zeggen dat ik goede vertrouwen heb bij PUBG.
ze houden een goede en duidelijke communicatie, op twitter reageren ze ook veel op mensen die met opmerkingen komen "fix eerst je performance" gelukkig is dat voor de volgende patch gepland als ik het goed zeg(client performance), hierna zouden ze ook server performance aanpakken.pimskie schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 14:13:
[...]
Haha super kick! Ik zie het al voor me: met iemand achterop met 120 een helling op en een backflip maken. En je maat achterop die, terwijl je op z'n kop hangt, een enemy neerknalt![]()
Alle gekheid op een stokje, ik hoop dat ze zich voornamelijk blijven focussen op de belangrijke dingen, zoals performance.
Bij DayZ werden ook steeds nieuwe dingen toegevoegd terwijl de engine / performance gewoon slecht waren. Oftewel, als de basis k*t is, voegen die 'leuke' dingen ook weinig toe.
kijkend naar de video van gisteren omtrent de werking van het schieten dan komt dat wel goed!
https://twitter.com/PUBAT...status/866621003350265857
ben benieuwd naar de performance increase / fixes die komen gaan in de volgende patch!
Eens, alleen veel mensen realiseren zich niet dat mensen die dit soort features ontwikkelen vaak niet de skills hebben om de server problemen op te lossen of de engine te optimaliseren.pimskie schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 14:13:
[...]
Haha super kick! Ik zie het al voor me: met iemand achterop met 120 een helling op en een backflip maken. En je maat achterop die, terwijl je op z'n kop hangt, een enemy neerknalt![]()
Zolang ze op beide onderdelen de focus leggen ben ik blij. Elke maand een paar nieuwe features en een paar bugs gefixt.
En vooral ook dat software ontwikkeling geen sequentiele procedure is, maar een parallele.Tsurany schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 14:59:
[...]
Eens, alleen veel mensen realiseren zich niet dat mensen die dit soort features ontwikkelen vaak niet de skills hebben om de server problemen op te lossen of de engine te optimaliseren.
Zolang ze op beide onderdelen de focus leggen ben ik blij. Elke maand een paar nieuwe features en een paar bugs gefixt.
Dus ja, deel A heeft problemen, wil niet zeggen dat deel B niks mag releasen zolang A niet klaar is met de volgende stap. Denk ook niet dat mensen graag 5 maanden wachten totdat ze klaar zijn met een motortje maken
Before we delve into the patch notes for our second monthly patch, I first want to thank everyone for their amazing generosity at our Charity Invitational a few weeks ago. With the help of 128 fantastic streamers from Europe and North America and the amazing twitch community, we raised a total of $223,357.00 for Gamers Outreach![gamersoutreach.org] Thank you all once again for helping the kids in a truly tremendous fashion! GG WP
Next, another quick word about server performance. I have seen a lot of speculation about the cause of the lag some of you experience. One of the more popular theories is that we run our games on potato quality servers. I would like to put this theory to bed by telling you our servers run on the highest possible spec machines that AWS offer.
We are currently in the middle of profiling the servers to attempt to track down the cause of the lag, but as I have said before, this will take us time to complete, so I ask for your patience while we work to improve server performance for all players.
While next monthly update will be focused on improving server performance, the optimisation process won't stop there, and we will continue to improve performance of the servers all the way through Early Access.
Now onto what we have changed, fixed and added in this, our second monthly update!
We will first roll this patch out to the Test Server tomorrow, Wednesday. No ETA for when this will happen yet, so stay tuned to our Twitter for updates!
This patch will be deployed to the Stable Servers on Thursday, May 25, 5PM KST/1AM PDT/8AM UTC and is expected to take approx. 1 hour to complete.
Early Access - Month 2 - Patch Notes
Client Performance
Improved CPU usage for world level streaming
Improved rendering performance of fences
Improved rendering performance of grass
Improved rendering performance for weapons and attachments seen at distance
Improved rendering performance by modifying certain weapon and vehicle effects that were unnecessarily rendered at distance
Improved character animation performance
Improved effect performance
Improved the performance of team-mate name plate, map and mini-map in teamplay
Content
Added VSS. A suppressed sniper rifle with permanent 4X scope & chambered for 9mm ammo. This new weapon can be found in carepackages & as a very rare loot spawn
Added Motorbike
Gameplay
Reduced the moving speed of the two final play zones for better engagement during the endgame
Made a balance pass on certain weapons:
Vector
Reduced bullet damage slightly
Increased deviation gain per shot
Winchester/S686/S12K
Reduced pellet damage slightly
AKM
Increased bullet damage slightly
Fixed an issue where the players alive count would reduce when a player disconnected. Now the count will only go down upon the players death.
Action & Gunplay
Now players can put stock attachments on following weapons:
SKS : Sniper rifle cheek pad
Vector : Tactical stock (for M416)
Adjusted the color of the aiming point for the basic crossbow scope.
Added new scope rendering method (parallax free) allowing for greater aiming precision
https://twitter.com/PUBAT...status/866623042922790912
Improved ADS view
Modified recoil for following weapons: AKM, SCAR, M16, M416
Fixed an issue allowing a player to zoom in with right click when waiting before throwing a grenade
Decreased the time to ADS when using the 2X scope
Vehicle
Added punctured wheel effect and sound
Added burnt markings to vehicles after being destroyed
Added the motorbike number plate image
When a vehicle explodes, the fences near the vehicle will now also be destroyed
World
Added new vegetation to the lobby
UI
Players can press ‘delete’ to remove their marker placed on the world map
Adjusted the transparency of mini-map grid and coordinates text to make the map more visible
Added a dotted line towards the next play zone on the mini-map
Modified the icon design of the First Aid Kit
Added Thai language in language options
Added new key bindings for hold breath, motorbike air control and switch to previous weapon
Sound
Improved the sound of Motorbike
Added sound for door destruction effect
Bugfixes
Fixed a bug that caused vehicles to be spawned in garages consistantly. Vehicles should be spawned at a higher rate in garages, but not at 100%
Fixed an issue that disabled bullet tracing for SKS
Fixed a bug that caused the game client to crash when a flashbang goes off
Partially fixed bug that caused a character to get stuck in terrain, buildings or objects
Partially fixed a bug that caused a vehicle to get stuck in buildings, fences or other vehicles
Partially fixed a bug that caused items to be unlootable
Fixed a bug that caused carepackages to shake when falling
Fixed a bug that caused a throwable weapon to be thrown in the freelook direction and not the direction in which a character is facing
Fixed an issue with two markers being visible when placing a marker in the airplane after placing it in the lobby
Fixed a bug that caused a player icon to be doubled up on the minimap.
Fixed a bug that caused the same color for two teammate icons
Fixed a bug that caused the final play zone to be created over water
Fixed a bug that sporadically muted the rain sound
Significantly mitigated an issue that allowed a player in a closed house to be killed by the red zone bombs
Fixed a bug that caused animation not to stop when using consumable items while reviving a teammate
Fixed a bug that caused a character experience the damage effect at random
Fixed a bug that caused all teammates to enter the REVIVE state when one teammate is hit by a bomb in Red Zone while being in a vehicle
Fixed a bug that caused the REVIVE gauge not to disappear when the character being revived is disconnected
Fixed a bug that caused the sound volume of UMP with silencer to be too low
Fixed a bug that caused throwable items not to drop when switching to other weapons
Fixed a bug that caused the trace effect to not disappear after using throwable weapons
Fixed a bug where removing the pin from a grenade was canceled by changing the throwing posture.
Fixed an issue with compass points not matching the actual direction when in the passenger seat of a vehicle
Added a character animation for when dragging an item into the inventory
Ben benieuwd
Cool!! Is het een 1 of 2 persoons??Tsurany schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 16:27:
Added Motorbike
Mwa, okay. Heb zelf wel last gehad van de snelle cirkels, maar vond ook wel dat het er bij hoorde.Tsurany schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 16:27:
Reduced the moving speed of the two final play zones for better engagement during the endgame
De AKM gaat populair worden!
Hier ben ik het meest nieuwsgierig naar!! Ben een beetje bang dat het nu te makkelijk wordt wellicht??Tsurany schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 16:27:
Added new scope rendering method (parallax free) allowing for greater aiming precision
https://twitter.com/PUBAT...status/866623042922790912
Ahhhhhh, deze bug heeft me heel wat schrik momenten bezorgd! Mooi dat dit is opgelost!Tsurany schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 16:27:
Fixed a bug that caused a character experience the damage effect at random
Ik zie die Narcos scenes al helemaal voor meTsurany schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 09:18:
[...]
![]()
Ziet er goed uit. Lekker met een squad twee motoren pakken en rondracen terwijl de passagies het vuur openen met uzi's
Ben vooral benieuwd naar die optimalisatie. Daarnaast veel changes die nodig waren (Shotgun nerf, circle op het einde).
Komt wel goed met dit spel als ze zo doorgaan.
Wanbeleid is ook beleid.
![]() | Zoek je andere Tweakers om mee te spelen? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |