In weekenden doe ik nog wel eens impulsaankopen op Steam, en dit weekend ook Battlegrounds aangeschaft.
Uurtje of 5 gespeeld en tot nu toe vind ik het een super cool spel.
Eerste paar keer alleen, wat relatief goed ging voor de eerste keer. Beetje wennen aan de controls, UI, maar voor de rest liep het best goed (top 10 elke keer). Gisteren paar keer in een squad gespeeld, wat IMO nog toffer is. 1 gebied uitzoeken om tijdelijk te looten, vijanden flanken, elkaar coveren, etc.
Ik had iemand op steam die het ook speelde, en zo kwam ik in een toffe squad terecht.
Ik merk wel dat het fijner speelt als je altijd goed in de circel zit. Anders is het telkens rennen / rijden om te zorgen dat je er in komt.
Waar ik vanaf het begin heel blij mee was is het de hoeveelheid loot en snelheid van een ronde. Om de een of andere reden had ik DayZ taferelen verwacht. Uren zoeken en niemand tegenkomen, walking simulator, om vervolgens neergeknald te worden. Nu is het landen, 5 a 10 minuten om goed te looten en voor de rest actie.
Na een potje of 3 moet ik wel echt even pauseren, wat ik vind het zo onwijs spannend, zeker in je eentje