[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22:30

DikkeBMW

Live '25

Laatst een paar keer een wapen gevonden, zonder ammo eromheen. Dat is wel een beetje jammer. Ook in de rest van dat huis geen ammo voor dat wapen.

Overigens, ik had laatst een SKS en vond geen betere scope dan een holo. Potje erna even met een shotgun gespeeld, en toen kwam ik meteen een 4x scope tegen _O-

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-09 10:37
die 2x scope vind ik ook fijn.

de 15x nog nooit gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kazzzdafke schreef op woensdag 26 april 2017 @ 08:45:
[...]

We zijn laatst toch op 4 potjes 2x 1e geworden en 1x 2e als squad?
Klopt, toen stond ik er erg goed voor. Gister avond ging dat iets minder, al hadden we toch nog wat potjes gewonnen :)
Verder is K/D ratio echt niet belangrijk in deze game, althans niet voor mij. Meestal laat ik nog liever iemand lopen om mijn positie niet te burnen, dan die kill te nemen. Ik denk dat je dat gemerkt hebt in ons potje.
Als er schoten zijn, komen er altijd gieren op af :)
Je kan deze game winnen zonder 1 kill, de voorlaatste kan door de cirkel dood gaan als jij goed zit en hem kan suppressen.
Klopt, het is niet echt belangrijk om te winnen. Maar ik vind een shooter spelen en dan winnen zonder een kill gemaakt te hebben toch minder leuk dan winnen terwijl je ook nog een paar spelers hebt kunnen neerschieten.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-08 12:00
DikkeBMW schreef op woensdag 26 april 2017 @ 08:57:
Laatst een paar keer een wapen gevonden, zonder ammo eromheen. Dat is wel een beetje jammer. Ook in de rest van dat huis geen ammo voor dat wapen.

Overigens, ik had laatst een SKS en vond geen betere scope dan een holo. Potje erna even met een shotgun gespeeld, en toen kwam ik meteen een 4x scope tegen _O-
dat is inderdaad een nadeel van de loot spawn, soms heb je ook alleen een paar kogel liggen 5.56 of 7.62 maar verder in het huis niks geen wapens behalve een crosbow of pistol.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ollievssn schreef op woensdag 26 april 2017 @ 09:07:
[...]

dat is inderdaad een nadeel van de loot spawn, soms heb je ook alleen een paar kogel liggen 5.56 of 7.62 maar verder in het huis niks geen wapens behalve een crosbow of pistol.
Volgens mij ook een bug, las op Reddit dat loot spawns gefixt gaan worden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-08 12:00
Tsurany schreef op woensdag 26 april 2017 @ 09:09:
[...]

Volgens mij ook een bug, las op Reddit dat loot spawns gefixt gaan worden.
klopt ja, als het goed is staat die update vandaag op de testserver en morgen volgens mij rond 1 uur op de gewone server.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-09 22:40
Gisteren begon de dag écht slecht. Eerste 3 potjes geen enkele keer binnen de top 20. Vervolgens duo gespeeld en ook weer een slecht begin. Vervolgens een keer 2e geworden en zwaar aan het balen dat ik die laatste dude niet had.

Het spelletje daarna was gek. We moesten constant rennen voor de cirkel want die werd iedere keer kleiner in het zuiden van de map op dat klein eilandje. Zelfs op het einde nog. En net dat spelletje gewonnen en als duo blijven leven. Zelf 4 kills gehaald en 2/3 mensen knocked down. Mijn maat had 0 kills maar we dat potje zijn we ook niet verschrikkelijk veel mensen tegengekomen juist omdat we iedere keer moesten sprinten om de cirkel te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sugarlee89
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
ook mooi om op de witte cirkel te gaan wachten en richting de blauwe kijkrn. Dan kun de vaak redelijk wat kills maken.

Of als je in de laatste cirkel in een buggy zit deze flippen en in de bijrijderstoel achterop gaan zitten. Zit je voor de helft in de grond. Men ziet me dan zelden haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sugarlee89
  • Niet online
NickThissen schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 19:27:
[...]

Ik vind 3rd person view in dit soort spellen meestal juist MEER realistisch. In het echt hoef je niet met je volledige lichaam voor een raam te gaan staan om er uit te kunnen kijken of wel dan? Als je in het echt sneaky uit een raam wil kijken hoef je niet meer dan 5 cm van je hoofd te laten zien. Of om langs een boom te kijken hoef je ook niet met je hele lichaam een halve meter opzij te lopen :)

In het echt heb je gewoon een veel beter zichtsveld dan in een first-person view in een spel. Third person view is dan een stuk realistischer. Uiteraard is het niet perfect, je kan nu natuurlijk achter een muurtje gaan liggen en er magisch toch overheen kijken, maar ik vind het nog altijd beter dan de uitermate onrealistische restrictie van een first person view.
Kun jij je achter een muur verstoppen of een boom irl en dan toch langs die boom kijken terwijl je verstopt blijft. Knap, ik zou bij t leger solliciteren. Kunnen ze stoppen met die dure camera oplossingen om rond te kijken. Vroeger een simpel spiegeltje.

Je hoeft in 1st person je helemaal niet volledig te laten zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
sugarlee89 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 11:22:
[...]

Kun jij je achter een muur verstoppen of een boom irl en dan toch langs die boom kijken terwijl je verstopt blijft. Knap, ik zou bij t leger solliciteren. Kunnen ze stoppen met die dure camera oplossingen om rond te kijken. Vroeger een simpel spiegeltje.

Je hoeft in 1st person je helemaal niet volledig te laten zien.
Het is eerder vaak zo dat 1st person view gewoon niet realistisch is.
Afbeeldingslocatie: http://weknowmemes.com/wp-content/uploads/2014/09/first-person-shooters-logic.jpg

Vaak heb je gewoon dat je zou willen kijken vanuit oog hoogte. Zonder te veel weg te geven. Het point of view in shooters zit vaak verkeerd.

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-09 12:34
Gisteren weer mooi wat potjes Squad gedaan, met als hoogtepunt potje 1.
We besloten een voertuig te pakken en elders te looten, ik kwam iets uit de buurt en zag een buggy.

Reed de town in en maakte 4 Roadkills en later nog 1 kamikaze kill, waarna ik werd neergeschoten met nog bijna 1 kill.
(5 Roadkills is wel een record voor mij, 5 kills in een potje in het algemeen als volgens mij.)
Daarna in een ander potje gingen 2 veteranen (100+ uur meen ik te hebben gehoord) dood en onstond er een constant geklaag en gegrap over ons presteren.. :+ })

Kortom de meeste avonden speel ik Squad/Duo en dat bevalt goed, leuke sfeer op Discord en meestal wel iemand online. d:)b

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-02 18:04
gisteren mijn eerste win in een solo match *O*

hoorde op een gegeven moment een silencer afgaan, genadeloos op die gozer gejaagd en gewonnen.

die zorgde er in de laatste fase voor dat ik redelijk stil een tegenstander kon uitschakelen, de laaste 2 schoten op elkaar en ik sprint naar de enige cover in de cirkel.

laatste gevecht was vervolgens dus vrij makkelijk.

had even pauze nodig daarna, handen tintelden :+

die ga ik voorlopig niet nadoen, wat is dat lastig zeg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Wat een spel _O_

Lang geleden dat ik zo gespannen heb zitten spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 15:02
Morgen eindelijk weer normale loot. _/-\o_ Begon toch best vervelend te worden dat zelfs op gegarandeerde plekken niet eens 1 AR lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 09:42
Heb het spel vandaag aangeschaft na veel gameplay video's en Twitch streams bekeken te hebben. Net een paar potjes gespeeld heerlijke game! Tijden geleden dat ik een game zo spannend vond! Laatste potje ook nog eens #2 geworden. Schrok me de pleuris toen die dude die eerste werd opeens achter me zat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 15:02
ShatterNL kreeg nog een shout out in deze tutorial voor z'n map. _/-\o_ Sowieso een aan te raden kanaal met veel nuttige tutorials.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=iHcUi154Xrg]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Net geland, kom ik gelijk twee anderen tegen.

Game eindigde met zes kills en een game crash :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:33
Dit spel interesseert me bijzonder, maar ik kan een ding niet vinden, hoe lang duurt een potje ongeveer als je niet binnen 5 minuten doodgeschoten wordt? Hoe snel wordt het gebied kleiner?
Ik ga er vanuit dat als je doodgeschoten bent, je een nieuwe game moet opstarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
Prosac schreef op donderdag 27 april 2017 @ 17:26:
Dit spel interesseert me bijzonder, maar ik kan een ding niet vinden, hoe lang duurt een potje ongeveer als je niet binnen 5 minuten doodgeschoten wordt? Hoe snel wordt het gebied kleiner?
Ik ga er vanuit dat als je doodgeschoten bent, je een nieuwe game moet opstarten?
mijn ervaring is dat als je in de top2 komt dna ben je tussen de 30 en 45 minuten bezig.
En als je dood bent kan je een nieuw spel starten idd.
Als je duo/squad speelt kan je nog gerevived worden door je teammates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBladee
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-07-2020
Prosac schreef op donderdag 27 april 2017 @ 17:26:
Mijn langste game duurde ongeveer 37min. Dit was een paar patches terug toen er nog een glitch was die ervoor zorgde dat je door de map kon vallen, dit is toen gebeurd bij mijn tegenstander. Ik hoorde iemand zemmen onder map en vondt hem nergens in de cirkel dus hij moest wel gevallen zijn. bij de laatste cirkel is het zo dat die naar een paar minuten dichtklapt zodat je dus altijd damage pakt. Ik pakte in het rennen naar het absolute middelpunt minder damage dan men tegenstander en won toen dus. Dus reken ongeveer op een dik half uur voor een win/top3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Laatst online: 00:52
Sinds de laatste update is de game wel flink instabiel geworden zeg. Al 2 crashes gehad en net viel het geluid weg en kreeg ik een memory exception (zoiets). Voorheen nog geen last van gehad.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnnnygoud
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
SomerenV schreef op donderdag 27 april 2017 @ 20:40:
Sinds de laatste update is de game wel flink instabiel geworden zeg. Al 2 crashes gehad en net viel het geluid weg en kreeg ik een memory exception (zoiets). Voorheen nog geen last van gehad.
Klopt hier het zelfde, 3 maal een crash gehad. Voor de patch had ik er geen last van. Geen drivers veranderd etc. Hoop dat ze het snel maken want zo is het niet tof.

[ Voor 9% gewijzigd door Johnnnygoud op 28-04-2017 07:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier ook, aantal potjes al geruineerd doordat ik of mijn partner crasht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
Roeli schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 07:12:
[...]

Klopt hier het zelfde, 3 maal een crash gehad. Voor de patch had ik er geen last van. Geen drivers veranderd etc. Hoop dat ze het snel maken want zo is het niet tof.
Nadeel is dat ze aankomende week een week vrij hebben.
Ik vraag me af of het dan gefixt gaat worden.

ik heb het zelf nog niet meegemaakt (snel afkloppen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Bij mij is de game nu flink instabiel. Ik heb iets van 5 crashes gehad in 8 uur speeltijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Ik heb pas 1 crash gehad, persoon waar ik mee speel al twee of drie maal. Erg vervelend, maar ik ben van mening dat we niet te veel mogen klagen omdat het nog in Early Acces fase zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ithric
Ik heb gelukkig geen issues met crashes (niet meer dan daarvoor, deze week 1 maal en vorige week ook 1 maal).
Wel merkte ik het van andere waarmee ik speelde via Discord.

Gisteren weer enorm vermaakt, leuke potjes en de groep lijkt ook elke avond groter te worden op discord. :*)

Hoogtepunt:
Mijn teammate ging dood, nadat we 2 vs 2 in een stadje landen.
Andere team had 2 handguns en wij enkel handwapens.
Het was 2VS1 en toen de kogels van hun op waren heb ik ze beide agemaakt met een (soort) zeis
Vooral veel springen en bewegen en een beetje geluk.

Verder 1 maal #4 (in Duo) doordat we vanaf een kant kwamen waar niemand verwachte, helaas haalde ik de circle niet die op een berg zat. :o

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Maak er de gewoonte van elke 2 potjes de game opnieuw te starten ivm de nodige memory leaks.
Toen ik mijn tempfile uit had staan crashte de game constant met out of memory errors

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JST94 schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 09:01:
Ik heb pas 1 crash gehad, persoon waar ik mee speel al twee of drie maal. Erg vervelend, maar ik ben van mening dat we niet te veel mogen klagen omdat het nog in Early Acces fase zit.
Met 1,5 miljoen verkochte exemplaren hebben ze (na aftrek van de Steam fee) zeker 25 miljoen euro binnen gehaald. Dan zijn er genoeg resources beschikbaar om flink te investeren in ontwikkelaars en testers.

Ik vind dat we zeker mogen klagen (op een redelijke wijze) als een update er voor zorgt dat ontzettend veel spelers om de paar potjes een crash hebben. Dan moet de update gewoon teruggetrokken worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 18:40
Tsurany schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 09:32:
[...]

Met 1,5 miljoen verkochte exemplaren hebben ze (na aftrek van de Steam fee) zeker 25 miljoen euro binnen gehaald. Dan zijn er genoeg resources beschikbaar om flink te investeren in ontwikkelaars en testers.

Ik vind dat we zeker mogen klagen (op een redelijke wijze) als een update er voor zorgt dat ontzettend veel spelers om de paar potjes een crash hebben. Dan moet de update gewoon teruggetrokken worden.
Dat geld hebben ze nochtans snel verdiend binnen enkele weken. Je kunt ook even geduld hebben, je weet immers dat het een Early Access titel is. Met geld kun je een hoop, maar je kan niet 25 miljoen euro ergens neerleggen en verwachten dat je binnen 2 dagen een complete game hebt zonder issues.

Klagen heeft pas nut wanneer het een compleet product is. Ik snap het nut niet dat er nu al mensen zijn die het spel bekritiseren terwijl het niet eens af is. :/

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SacreBleu schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 09:34:
Dat geld hebben ze nochtans snel verdiend binnen enkele weken. Je kunt ook even geduld hebben, je weet immers dat het een Early Access titel is. Met geld kun je een hoop, maar je kan niet 25 miljoen euro ergens neerleggen en verwachten dat je binnen 2 dagen een complete game hebt zonder issues.
Klopt, maar je kan wel beginnen met investeren, wat ze op korte termijn wel moeten gaan doen. Ik heb er ook wel vertrouwen in, tot nu toe laten ze mooie dingen zien.

Maar je hoeft ze niet meer te zien als een low budget Indy developer. Ze hebben het budget van grote ontwikkelaars en moeten het nu ook wel gaan waar maken.
Klagen heeft pas nut wanneer het een compleet product is. Ik snap het nut niet dat er nu al mensen zijn die het spel bekritiseren terwijl het niet eens af is. :/
Je moet het juist nu bekritiseren (op een nette en constructieve manier) zodat developers weten welke richting ze op moeten gaan met het spel. Dat houd dus in dat je direct moet communiceren wanneer je game crasht op sites zoals Reddit en de officiële forums. Als enkele spelers het melden heeft het geen prioriteit, als de halve community het meld wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:19
Tsurany schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 09:32:
[...]

Belastingen (serieuze hap!) andere omrekeningskosten, ...
Ik denk niet dat zo zoveel in het mandje hebben gekregen.

Ik enkel nog maar (maar sinds het begin) 3 of 4 vastlopers op het loading scherm waar je kan play drukken. Voor de rest nog geen crashes gehad.

[ Voor 10% gewijzigd door kazzzdafke op 28-04-2017 09:42 ]

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Nu online

Ircghost

JST94 schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 09:01:
Ik klaag ook verder niet hoor, ik ben wel wat gewend in Early Access :). Ik vermeld het alleen. Vermaak me verder namelijk nu al uitstekend. Gisteren was gezellig op discord met de groep!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Het is Early Access, het lijkt me juist handig als mensen het melden voor de dev.

Ik zal pas klagen als ik weken niet kan spelen, er komen nog regelmatig updates dus dit zal ook wel opgelost worden.
Gelukkig heb ik er zelf geen last van (misschien omdat ik een overkill aan Ram heb (16gb) als ik memory leaks hoor hier en daar.)

Hopelijk wordt er snel een workaround of update uitgevoerd, zodat andere er ook minder last van hebben.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Ithric Ik heb ook 16GB ram, pagefile nu ook op 16GB gezet. Dus het zal niet aan resources liggen vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Ook ik heb 16 gb (wie niet in 2017?) maar klap er geregeld uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net maar even wat spullen gekocht uit de Steam marketplace. Een mooie camo broek, punk boots en fingerless gloves. Ziet mijn character er toch wat leuker uit. Gasmasker en zonnebril had ik al via die crates bemachtigd. Zou nu enkel nog een mooi shirt willen, heb enkele en zwart t-shirt. Vind de jassen met bontkraag toch wat cheap en te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors1999
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16-07 16:41
Ik zit zelf al een tijdje op dit discord channel: https://discord.gg/e9jG4BK
Erg aardige mensen vind ik zelf, actieve moderators en admins.
Makkelijk om mensen te vinden door de grote community'
Echter geen Nederlands channel, maar wel hier en daar wat Nederlanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-09 17:19

watercoolertje

Untertitel

Ithric schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 09:02:
Mijn teammate ging dood, nadat we 2 vs 2 in een stadje landen.
Andere team had 2 handguns en wij enkel handwapens.
Het was 2VS1 en toen de kogels van hun op waren heb ik ze beide agemaakt met een (soort) zeis
Vooral veel springen en bewegen en een beetje geluk.

Verder 1 maal #4 (in Duo) doordat we vanaf een kant kwamen waar niemand verwachte, helaas haalde ik de circle niet die op een berg zat. :o
Waren leuke/spannende potjes, de keren dat mijn game niet crashte dan (gelukkig voornamelijk al op het spawn-eiland) :D

Ik vond trouwens mijn game eerder op de dag erg wazig terwijl de scaling op 100% stond, helaas stond in de config blijkbaar nog 6 getallen achter de comma, dus 100.123456 deze weer naar 100.000000 gezet en daarna weer scherp beeld ingame (na restart).

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-09 16:16
Ik denk niet dat ik de game kan spelen met m'n GTX570 helaas. Ga het wel proberen en anders moet ik gebruik gaan maken van de refund haha.

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
heb wel weer een update vandaag van 492 MB.
enige verbetering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
beebie121 schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 19:03:
heb wel weer een update vandaag van 492 MB.
enige verbetering?
Ja, volgens mij is het probleem van het memory leak opgelost. Althans, toen straks (na de update) zonder problemen 3 potjes van ~20 minuten kunnen doen. Voorheen stopte het plezier na anderhalf potje ongeveer. Maar er staat verder geen changelog online, dus geen idee wat ze precies gedaan hebben. Misschien de eerste update van 500MB teruggedraaid ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-09 10:54

Plainside

I browse when I'm at work

Heb mezelf ook maar toegevoegd aan de spelers lijst.
Eerste keer dat ik dit soort spel speel dus im a noob :b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Helaas toch weer dezelfde crash na de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sugarlee89
  • Niet online
Geen issues, behalve eergister paar keer connection closed. Maarja deze week en volgende week zal t stuk drukker zijn ivm vakanties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Voelde toch wel goed, winning kill maken in een duo game. Zat een sniper met een M24 achter die rots, had mij al een keer goed geraakt. Teammaat rent op hem af en ik geef covering fire. Maak een mooie headshot en gewonnen :D

We hadden goed onze positie gekozen gedurende deze match, paar squads simpel kunnen flanken en de grote drukke zones kunnen ontwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sugarlee89
  • Niet online
Nice, ja duo en squad geeft compleet andere dimensie aan t spel. Echt puntje van mn stoel zit k dan soms haha

Gebruik wel discord, ingame vind ik niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sugarlee89 schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 16:31:
Nice, ja duo en squad geeft compleet andere dimensie aan t spel. Echt puntje van mn stoel zit k dan soms haha

Gebruik wel discord, ingame vind ik niet zoveel.
Gebruik zelf ook discord inderdaad. Heb nog een langer stukje video maar niet zo veel waard omdat mijn stem niet opgenomen is dus dan hoor je niet zoveel interessants, een monoloog van mijn teammate :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
Tsurany schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 16:16:
[video]
Voelde toch wel goed, winning kill maken in een duo game. Zat een sniper met een M24 achter die rots, had mij al een keer goed geraakt. Teammaat rent op hem af en ik geef covering fire. Maak een mooie headshot en gewonnen :D

We hadden goed onze positie gekozen gedurende deze match, paar squads simpel kunnen flanken en de grote drukke zones kunnen ontwijken.
Zo'n moment heb ik helaas nog niet meegemaakt :-( Wel al een aantal keer in de top 10 geëindigd (solo en duo) maar heel veel verder meestal niet. Maar goed, mag de pret niet drukken. Praktisch elke minuut in deze game is spannend :+ Zelf ook weer een filmpje gemaakt :D

Hier ben ik zelf ook in te horen overigens, samen met een maat van me. Had wel tijdens een of twee opnames het opnemen van m'n eigen mic uitstaan. Ben normaal niet zo happig op het opnemen van m'n eigen stem, maar de kills zijn te leuk om weg te laten O-) .

Wat ik wel echt jammer vindt is dat je kills niet als team krijgt. Zo heb ik wel eens iemand op de grond gekregen maar omdat er nog een teamgenoot was niet dood. Mijn teamgenoot knalt er daarna nog 2 kogels in en krijgt de kill. Terwijl als het solo was geweest, dan waren mijn schoten alleen al dodelijk geweest.

Trouwens, wat doen jullie als jullie horen dat er iemand in de buurt is? Afwachten in de hoop dat ze jouw kant op komen en toeslaan als ze het niet verwachten? Of zelf in de aanval gaan om zo het tij proberen te keren?

[ Voor 19% gewijzigd door SomerenV op 29-04-2017 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Nu ik toch vaker in de laatste cirkel fase ben geweest vind ik het toch wel jammer hoe dit er meestal aan toe gaat... Misschien speel ik het gewoon verkeerd hoor, maar 9/10 keer wordt ik afgeschoten door iemand die 100 meter in het blauwe veld dood ligt te gaan en geen kans meer heeft om de cirkel te halen. Ik ren door een open veld om de cirkel te halen en ben dus kansloos terwijl iemand die eigenlijk "al dood was" dan nog wint :/

Het zou veel leuker zijn als je niet mag kunnen schieten vanuit de blauwe zone, of in ieder geval veel lastiger. Een groot deel van het spel zou moeten zijn dat je in de cirkel blijft en daarmee soms risico's moet nemen maar het is nu te makkelijk om dat te negeren en te hopen dat de ander maar het risico neemt...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvink
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10-09 10:25
Eerst heb een paar potjes solo gespeeld en vond er niet zo veel aan. Vandaag eens duo queu opgestart en gelijk de eerste match gewonnen en bij de tweede geëindigd op plek 6. Ik wisselde van positie en ging aan de andere kant van een steen staan..dood.

Tof spel, nu maar eens uitvogelen wat al die items precies doen. Door de tijdsdruk heb ik nog niet goed in een bag kunnen kijken en scopen lukte me niet 8)7

Een spel waarin je mag campen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sugarlee89
  • Niet online
Ik noem t geen campen. Iedereen begint gelijk en t campen is van korte duur. Cirkel wordt toch kleiner. Balans is perfect in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Goh eindelijk resultaat. Nu eindelijk een win te pakken in duo en squad. Blijft een heerlijk, en soms frustrerend, spel.

Starten nu ook gewoon in grote steden ipv afgelegen kleine hutjes. Dit helpt een hoop.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Weer een pot waar ik niemand kan raken door lag :( Verpest het hele spel wel zeg... Ik schiet dwars door iedereen heen en wordt nog geraakt 3 sec nadat ik achter een muur ging zitten...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
NickThissen schreef op zondag 30 april 2017 @ 13:27:
Weer een pot waar ik niemand kan raken door lag :( Verpest het hele spel wel zeg... Ik schiet dwars door iedereen heen en wordt nog geraakt 3 sec nadat ik achter een muur ging zitten...
Probeer NA servers eens. Ik heb op Reddit gezien dat dit veel fijner speelt, ook voor EU mensen. Net mijn eerste game op een NA server 5e geworden met 7 kills. In EU al wel 3 solo wins maar 7 kills had ik nog niet gehaald :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elbowlessgoat
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-08-2024
Van wat ik van de beste heren waar ik mee samen heb gespeeld de afgelopen dagen heb gehoord is het vooral dat de spelers op de NA servers minder tactisch spelen dan op de EU servers.

Zelf heb ik nog helemaal geen last gehad van lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DivineNL schreef op zondag 30 april 2017 @ 13:43:
[...]

Probeer NA servers eens. Ik heb op Reddit gezien dat dit veel fijner speelt, ook voor EU mensen. Net mijn eerste game op een NA server 5e geworden met 7 kills. In EU al wel 3 solo wins maar 7 kills had ik nog niet gehaald :p
Ja lekker kansloos laggen zodat de Amerikanen je niet kunnen raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Verwijderd schreef op zondag 30 april 2017 @ 14:19:
[...]

Ja lekker kansloos laggen zodat de Amerikanen je niet kunnen raken.
Nee, de servers voelen veel vlotter. Het lijkt of deuren veel makkelijker openen en dat ik sneller in auto's kom dan in EU servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DivineNL schreef op zondag 30 april 2017 @ 14:37:
[...]

Nee, de servers voelen veel vlotter. Het lijkt of deuren veel makkelijker openen en dat ik sneller in auto's kom dan in EU servers.
Ik bedoel dat je een lagger bent voor de Amerikanen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Verwijderd schreef op zondag 30 april 2017 @ 14:55:
[...]

Ik bedoel dat je een lagger bent voor de Amerikanen.
Tjah, op EU servers wordt ik ook constant achter een muur nog afgeknald door lag. En dit ligt dan meer bij de server dan bij de persoon die mij neerknalt heb ik het idee.

EDIT: Er zijn ook mensen die pre-alpha's hebben gespeeld die zeggen dat de EU servers beter waren dan dat ze nu zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door DivineNL op 30-04-2017 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik ga mijn potjes volgens mij maar eens opnemen ofzo want ik snap er niks meer van. Ik moet wel iets fout doen. Iemand komt op me af met een auto, ik sta achter een muurtje dus hij kan me niet aanrijden. Ik raak hem zeker 4 keer tijdens het rijden, hij knalt volle snelheid tegen het muurtje (auto vliegt over de kop) wat volgens mij ook flink damage doet, en nadat hij uitstapt raak ik hem nog eens 4 keer.

Hij draait zich om en schiet 1 keer en ik ben dood?!?!?!

Dit was op NA server. Als dit ook lag is dan ben ik er echt klaar mee, ik wacht wel tot het gefixed is. Toch niet speelbaar op deze manier?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 08:40

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Als je raak schiet zie je een blood-splash. Zie je die niet, dan schiet je niet raak. Houd je rekening met de travelingtime en bulletdrop bij het schieten?

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
En waar je hemt raakt? Als iemand een vest aan heeft moet je m echt een paar keer goed raken.. terwijl als hij je in het gezicht raak (als je helm lvl1 of 2 hebt), lig ook direct..

Signature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op zondag 30 april 2017 @ 16:21:
Ik ga mijn potjes volgens mij maar eens opnemen ofzo want ik snap er niks meer van. Ik moet wel iets fout doen. Iemand komt op me af met een auto, ik sta achter een muurtje dus hij kan me niet aanrijden. Ik raak hem zeker 4 keer tijdens het rijden, hij knalt volle snelheid tegen het muurtje (auto vliegt over de kop) wat volgens mij ook flink damage doet, en nadat hij uitstapt raak ik hem nog eens 4 keer.

Hij draait zich om en schiet 1 keer en ik ben dood?!?!?!

Dit was op NA server. Als dit ook lag is dan ben ik er echt klaar mee, ik wacht wel tot het gefixed is. Toch niet speelbaar op deze manier?
Penalty omdat je niet op je eigen continent speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik tel de blood splashes uiteraard. Dit was op 10 meter afstand (nadat hij uitgestapt was), duidelijk te zien wat raak was of niet.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
Ik herken de problemen met lag dus écht niet. Natuurlijk wil het wel eens voor komen dat er wat lag is, maar over het algemeen zijn de vuurgevechten leuk en niet frustrerend. Heb ook wel eens meerdere schoten op iemand moeten lossen, maar vaak niet meer dan maximaal 4 á 5. Van dichtbij zijn 1 of 2 schoten eigenlijk altijd wel voldoende.

Soms komt het wel voor dat ik iemand 3 á 4 keer zéker geraakt heb, en dan later nog eens zo vaak moet schieten om het te doden. Maar dan heeft er eigenlijk altijd een periode tussen gezeten waarbij hij de kans had te healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Nu online

Ircghost

NickThissen schreef op zondag 30 april 2017 @ 16:56:
Ik tel de blood splashes uiteraard. Dit was op 10 meter afstand (nadat hij uitgestapt was), duidelijk te zien wat raak was of niet.
Als iemand een goede level 3 body armour + helmet heeft dan moet je die blood splashes met een korrel zout nemen. Ook vooral als diegene op dat moment een booster aan heeft staan waardoor die extra snel healt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik snap jullie argumenten allemaal heus wel hoor, maar het is overduidelijk als het voorkomt. Het is gelukkig echt niet elk potje, net nog een potje gehad waar ik niks gemerkt heb, maar als het wel voorkomt dan is het ook meteen vreselijk aanwezig.

Nee ik bedoel niet 4 keer raken, 2 min niks, weer 4 keer raken. Ik weet dat je kan healen.

En zelfs level 3 body armor zou niet 8 hits + je auto tegen de muur knallen moeten kunnen overleven.

Ik merk het al een aantal potjes en let er nu dus extra op hoe veel blood splashes ik zie. Ik dacht eerder dat het cheaters waren maar lag lijkt me een betere aanname, en zo op verschillende forums te lezen ben ik niet de enige die het merkt. Het lijkt gewoon een te lage tick rate van de server te zijn, op mijn scherm raak ik hem 8 keer maar eigenlijk was ik na 3 schoten zelf al dood. Het schieten van de tegenstander zie ik helemaal niet tot het te laat is. Hetzelfde met dood gaan achter cover, op jou scherm zit je al 2 sec achter cover maar op zijn scherm nog niet. Dit is niet te voorkomen maar er zit gewoon een veel te grote delay in de communicatie waardoor het veel te frustrerend en random is.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
NickThissen schreef op zondag 30 april 2017 @ 17:47:

Het lijkt gewoon een te lage tick rate van de server te zij

Hetzelfde met dood gaan achter cover, op jou scherm zit je al 2 sec achter cover maar op zijn scherm nog niet. Dit is niet te voorkomen maar er zit gewoon een veel te grote delay in de communicatie waardoor het veel te frustrerend en random is.
Precies. Hopelijk fixen ze dit snel.

Maar toch vind ik het een heerlijk spel dus mij maakt het niet zoveel uit. We hebben het hier over een alpha en waarschijnlijk hebben ze het succes een beetje onderschat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
DivineNL schreef op zondag 30 april 2017 @ 18:22:
[...]
Maar toch vind ik het een heerlijk spel dus mij maakt het niet zoveel uit. We hebben het hier over een alpha en waarschijnlijk hebben ze het succes een beetje onderschat.
Het is wel een alpha, klopt, maar ik denk dat dit soort zaken wel onderdeel zijn van de fundamentele basis van de game engine. Dat is niet iets wat je zo even verhelpt. Ik denk niet dat het zozeer een bug is, meer gewoon een tekortkoming van de server / server code. Hopelijk kunnen ze het oplossen inderdaad.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-09 12:26

spartacusNLD

This is Sparta!!

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
zat dat live te kijken, mond open van verbazing (dat er zoveel mensen die brug over rushen)

ooit van vooruit denken en een boot gehoord?

die andere 5 mensen ja....

vooral na de talloze triple en quad kills met vehicle explosions 8)7 8)7

----

Ik had van het weekend ook een aantal momenten dat ik dacht van....eehhhh wtf?

bijv.: gozer rent 20m weg van me, ik leeg 6-7 shots in z'n torso, hij draait zich om en ik ben onmiddelijk dood?

als contrast ook nog even BF1 gespeeld, daar is de net code echt een stuk steviger.
zelfde scenario win je dan ook gewoon.

[ Voor 54% gewijzigd door lethalnl op 01-05-2017 09:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
Van het weekend ook mijn eerst solo overwinning gehaald:

Afbeeldingslocatie: https://s7.postimg.org/58iuiq523/30-4-2017_21-09-05.jpg

Laatste paar minuten waren een combinatie van geluk, goede keuzes en stress XD

Duo nu aantal keer in de top drie gekomen maar gaat tot nu toe helaas nog fout aan het einde :( Ook genoeg potjes waar het snel voorbij was door domme actie :P

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
Rappa1985 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 09:35:
Ook genoeg potjes waar het snel voorbij was door domme actie :P
lol tell me about it....solo potje, zat bij de laatste 30 ofzo.

silenced M416 met alles erop en eraan, KAR98 en 8x, zat meds

denk ik heel sneaky te doen door achter een boom te wachten tot de gozer die ik al een tijdje zag langs me komt.

loopt hij langs...schiet ik in z'n rug met een 4x equipped en mis ik de helft 8)7 :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
lethalnl schreef op maandag 1 mei 2017 @ 10:03:
[...]

lol tell me about it....solo potje, zat bij de laatste 30 ofzo.

silenced M416 met alles erop en eraan, KAR98 en 8x, zat meds

denk ik heel sneaky te doen door achter een boom te wachten tot de gozer die ik al een tijdje zag langs me komt.

loopt hij langs...schiet ik in z'n rug met een 4x equipped en mis ik de helft 8)7 :F
Hahaha heel herkenbaar :D Vaak ook aan het swappen tussen scopes wat niet altijd goed uitpakt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 22:48:
Nu ik toch vaker in de laatste cirkel fase ben geweest vind ik het toch wel jammer hoe dit er meestal aan toe gaat... Misschien speel ik het gewoon verkeerd hoor, maar 9/10 keer wordt ik afgeschoten door iemand die 100 meter in het blauwe veld dood ligt te gaan en geen kans meer heeft om de cirkel te halen. Ik ren door een open veld om de cirkel te halen en ben dus kansloos terwijl iemand die eigenlijk "al dood was" dan nog wint :/

Het zou veel leuker zijn als je niet mag kunnen schieten vanuit de blauwe zone, of in ieder geval veel lastiger. Een groot deel van het spel zou moeten zijn dat je in de cirkel blijft en daarmee soms risico's moet nemen maar het is nu te makkelijk om dat te negeren en te hopen dat de ander maar het risico neemt...
Tsja, het blijft toch een soort Battle Royal he ;)

maar ik snap dat het frustrerend kan zijn

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2017 10:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pablo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 16:33

Pablo

Rito pls

dit weekend ook mijn eertse potjes gespeeld.
Man, wat een toffe games, solo is vet maar duo en squad ook !

Gisteren op solo bij de laatste 10, lekker aan het afwachten in de circel totdat ik mijn target zag aan komen.
ik had een x8 scope op een m16 (?) en schoot 4x raak. hij was wel heftig be armored kon ik zien.
t mocht helaas niet baten en werd met 1 headshot afgeknald... frusterend en zo veel adrenaline... prachting..... lang niet meer gehad met een game <3
ik voel een nieuwe verslaving aankomen

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
t mocht helaas niet baten en werd met 1 headshot afgeknald... frusterend en zo veel adrenile... prachting..... lang niet meer gehad met een game <3
ik voel een nieuwe verslaving aankomen
Heel veel dit :D Doet mij weer denken aan mijn old school counterstrike tijden 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Rappa1985 op 01-05-2017 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

Rappa1985 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 11:25:
[...]

Heel veel dit :D Doet mij weer denken aan mijn old school counterstrike tijden 8)
ja dat dus, ook nog omdat het een AWP was.
eerste wat ik dacht was: "CS noob" :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

Gisteren ook de game gekocht en geinstalleerd. Twee potjes gespeeld die niet heel succesvol waren. Eerste potje land ik lekker afgelegen en kon dus rustig looten. Ik vind een auto en begin langzaam de cirkel in te rijden. Op een gegeven moment zie ik een mannetje achter een boom, dus ik denk "John Rambo stijl uit de auto springen en knallen maar". Helaas gaat dat in deze game niet lekker, want toen ik uit de auto sprong (die op volle snelheid reed) was ik direct dood. Okee, wijze les.

Tweede ronde deed ik het rustiger. In de top 30. Goede gear (voor mijn gevoel in ieder geval). Ik merk dat ik de cirkel vergeten was en ren snel naar de witte cirkel. Nog geen tegenstander tegen gekomen. Op een gegeven moment hoor ik voetstappen rechts van me. Ik hoor geweerschoten, duik achter een boom en pak m'n gun erbij. Ik zie rechts iemand lopen en mik langzaam. Tot ik links ook voetstappen hoorde en ik direct dood was :P

Dus. tl;dr. 2 potjes gespeeld. drie tegenstanders gevonden. 0 kills. top 50 en top 30.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik kan aanraden duo of squad te spelen met wat ervaren mensen. Dan leer je goed cover te gebruiken, acties te plannen en te letten op de cirkel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-09 18:41
In weekenden doe ik nog wel eens impulsaankopen op Steam, en dit weekend ook Battlegrounds aangeschaft.
Uurtje of 5 gespeeld en tot nu toe vind ik het een super cool spel.

Eerste paar keer alleen, wat relatief goed ging voor de eerste keer. Beetje wennen aan de controls, UI, maar voor de rest liep het best goed (top 10 elke keer). Gisteren paar keer in een squad gespeeld, wat IMO nog toffer is. 1 gebied uitzoeken om tijdelijk te looten, vijanden flanken, elkaar coveren, etc.
Ik had iemand op steam die het ook speelde, en zo kwam ik in een toffe squad terecht.

Ik merk wel dat het fijner speelt als je altijd goed in de circel zit. Anders is het telkens rennen / rijden om te zorgen dat je er in komt.

Waar ik vanaf het begin heel blij mee was is het de hoeveelheid loot en snelheid van een ronde. Om de een of andere reden had ik DayZ taferelen verwacht. Uren zoeken en niemand tegenkomen, walking simulator, om vervolgens neergeknald te worden. Nu is het landen, 5 a 10 minuten om goed te looten en voor de rest actie.

Na een potje of 3 moet ik wel echt even pauseren, wat ik vind het zo onwijs spannend, zeker in je eentje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

Tsurany schreef op maandag 1 mei 2017 @ 12:23:
Ik kan aanraden duo of squad te spelen met wat ervaren mensen. Dan leer je goed cover te gebruiken, acties te plannen en te letten op de cirkel :)
Ervaren spelers geven je inderdaad wel tactische handvatten, maar het coveren/movement en gun controle is toch echt iets wat TS zelf moet ontwikkelen. Inzicht kan je niet overdragen, dat is een kwestie van spelen, leren, reflecteren.

Ik heb veel streams en filmpjes bekeken waarbij ik let op het gebruik van cover/movement en schieten etc. Dat probeer ik vervolgens toe te passen in-game.

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Irrival schreef op maandag 1 mei 2017 @ 12:32:
[...]

Ervaren spelers geven je inderdaad wel tactische handvatten, maar het coveren/movement en gun controle is toch echt iets wat TS zelf moet ontwikkelen. Inzicht kan je niet overdragen, dat is een kwestie van spelen, leren, reflecteren.

Ik heb veel streams en filmpjes bekeken waarbij ik let op het gebruik van cover/movement en schieten etc. Dat probeer ik vervolgens toe te passen in-game.
Zelf ontwikkelen gaat handiger als je direct suggesties krijgt. Daarnaast zorgt het samenspelen met ervaren spelers er voor dat je bepaalde acties (letten op cirkel, besluiten waarheen te gaan,...) uit handen kan geven. Je hoeft je dan enkel op je eigen movement te richten. Dat kan net wat rustiger spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

had voor de aanschaf van dit spel al wat aardig speel uren op H1Z1 dus enige ervaring met dit type game had ik al....... ook al veel stream gekeken van duo's en solo's
Met duo of squads kan je echt goede tactics toe passen wat op solo weer niet te doen valt.

is er toevallig een (tweakers) discord voor Squds beschikbaar ?
Ben wel fan van goede communicatie om tot een nog betere score op te werken :D

[ Voor 11% gewijzigd door Pablo op 01-05-2017 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
R.plas schreef op maandag 1 mei 2017 @ 13:27:
is er toevallig een (tweakers) discord voor Squds beschikbaar ?
Ben wel fan van goede communicatie om tot een nog betere score op te werken :D
yup staat in de topicstart:

Discord:
PC Gaming Tweakers
:)
Redelijk druk al s'avonds, meestal wel een squad te maken van 4 mensen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

Ithric schreef op maandag 1 mei 2017 @ 13:35:
[...]

yup staat in de topicstart:

Discord:
PC Gaming Tweakers
:)
Redelijk druk al s'avonds, meestal wel een squad te maken van 4 mensen.
oeps... overheen gelezen !

Thx, binnenkort even langswippen op de discord :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 14:34
niveau gaat omhoog, of bij mij omlaag. Merk dat ik niet makkelijk meer in de top 10 kom met solo's.

Gisteren grappig momentje. Vriendin zat op de pc naast mij te werken. Ik PUGB. Werd onverwacht in de rug genakt en ik schrok me dood. Ze dacht dat ik een spasme kreeg ofzo. Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Rudolf schreef op maandag 1 mei 2017 @ 16:21:
niveau gaat omhoog, of bij mij omlaag. Merk dat ik niet makkelijk meer in de top 10 kom met solo's.

Gisteren grappig momentje. Vriendin zat op de pc naast mij te werken. Ik PUGB. Werd onverwacht in de rug genakt en ik schrok me dood. Ze dacht dat ik een spasme kreeg ofzo. Haha
Ow zo herkenbaar. Bijna met je neus op het scherm en dan ineens van achter beschoten worden. Heb meerdere keren mijn muis van muismat af zien vliegen zo hard dat ik schrok xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Of dat je denkt, oh hier lig/sta ik rustig en niemand kan me hier in de rug pakken en dan ineens BAM, dood. Dat zijn mijn schrik momentjes :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
Helemaal leuk als je die bug hebt dat je op random momenten ineens een "hit" krijgt terwijl je niet geraakt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicknamee
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01-04 16:01

Nicknamee

ZFS_Nickname

Ik weet dat er pas een loot buff is geweest maar deze is soms ook erg overdreven, kom laatst in een huise wat lijkt op een kraakpand waar vervolgends 4 shotguns op de grond liggen en een set ammo. Vervolgens naar de eerste etage waar 2 kruisbogen en mssn wel 40 pijlen lagen terwijl deze voor heen best wel rare waren althans leek zo.

Stance Fanatic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik vond het voor de "fix" eigenlijk ook beter. Nu heb je met wat geluk in een random boerderij meteen genoeg gear om een hele squad uit te rusten. Vooral het begin is er wat minder spannend door, voor de patch kwam ik nog wel eens in situaties dat ik mensen tegen kwam terwijl we beiden nog maar net een hand pistool hadden ofzo.

Overigens vind ik de "spawn" van de auto's ook wat gek (misschien hoort dit wel geen idee). Als ik een auto heb gevonden kom ik er meestal binnen 1 minuut nog 5 tegen. Als ik een auto nodig heb (toevallig de cirkel helemaal de andere kant van het eiland) kan ik er geen enkele vinden... Net een potje maar gewoon opgegeven omdat ik zo ver ik kon kijken geen auto kon zien en ik al een minuut in het blauwe dood liep te gaan.

Edit
Nou, een potje zonder lag, wat een verademing :) Twee mensen kunnen neerhalen, eentje hoorde ik in een gebouw, hij had me ook gehoord en bewoog niet meer, dus na een minuut ofzo weg gesprint en achter een boom gaan zitten om te kijken of hij naar buiten kwam. Ja hoor, nog geen 10 sec later ging het deurtje open _/-\o_ Faalde behoorlijk met richten waardoor het een lang vuurgevecht werd en hij toch nog zo'n 70% van m'n levensbalk eraf kreeg, en toen hij eindelijk dood was lag z'n loot al in de blauwe zone en had ik nog maar 20 kogels |:( Klein beetje gehealed, sprinten voor de cirkel en kreeg ik een schotgun in m'n rug. Hem ook nog neer gehaald, en toen letterlijk op 1 meter de witte cirkel niet kunnen halen... Ik rende zo hard dat m'n dode lichaam in de cirkel viel maar het was net niet genoeg :+

[ Voor 35% gewijzigd door NickThissen op 01-05-2017 20:31 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:46
Dit is wel het niveau op een gemiddelde NA-server :D

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=TOrDbWMeuxc]

Speel er zelf nu ook een aantal dagen op, merk idd nogal een niveau verschil tussen EU en NA.. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicknamee
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01-04 16:01

Nicknamee

ZFS_Nickname

Iemand trouwens ook alles kwijt? al mn gear en punten zijn ineens weg en mn poppetje is volledig naakt wtf?!

Stance Fanatic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:46
Nicknamee schreef op maandag 1 mei 2017 @ 21:40:
Iemand trouwens ook alles kwijt? al mn gear en punten zijn ineens weg en mn poppetje is volledig naakt wtf?!
Nergens last van hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat mij wel op valt is dat, zeker op het einde, de scopes het meeste verschil maken. Zonder een goede 4x scope kan je op afstand gewoon erg weinig betekenen. Als de ronde dan in een open veld eindigt kan je maar heel weinig uithalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 08:40

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Tsurany schreef op maandag 1 mei 2017 @ 23:02:
Wat mij wel op valt is dat, zeker op het einde, de scopes het meeste verschil maken. Zonder een goede 4x scope kan je op afstand gewoon erg weinig betekenen. Als de ronde dan in een open veld eindigt kan je maar heel weinig uithalen.
Ik loot dan ook vaak totdat ik een 4x scope tegengekomen ben. Vaak heb ik tegen die tijd al voldoende geloot, en kan ik de wijde wereld in om te gaan killen.

Ik ben het plezier in Solo games al wel kwijt met de huidige status van de servers. Vaak al zo goed als dood voordat ik ook maar iets zie of hoor.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-09 09:48
inmiddels weer terug van vakantie, en weer lekker aan het schieten geweest gister :). Gister weer me eerste potje gewonnen in een squad game (met 12 kills). Wel jammer dat mensen nog gebruik maken van buggs in de game. was als laatste van me squad over tegen 2 squads van 3. 1 squad lag in het water (deze mensen zijn dus echt niet te killen, dat ze die bug maar is uit de game halen.) ze zwemmen dan in het water tot het randje dat ze NET kunnen staan (dus ook kunnen schieten). gelukkig kon ik me zo positioneren dat ik een mooi overzichtje had, en zo iedereen af kon schieten. Die mannen in het water moesten uiteindelijk ook met de circel mee het water uit. uiteindelijk dus de win voor me squad kunnen pakken met 12 kills :).

[ Voor 3% gewijzigd door Daradius op 02-05-2017 11:00 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord