[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 60 ... 141 Laatste
Acties:

• pimskie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-09 18:41
gotfurrr schreef op donderdag 21 september 2017 @ 12:40:
[...]

vermoed recoil recovery. dus waarschijnlijk hoe makkelijk je bursts kan opvolgen.
Ik ben waarschijnlijk abuis, maar als je schiet (burst of auto) gaat je geweer omhoog (recoil). Als je stopt met schieten, dan gaat hij toch niet automatisch weer terug naar de beginpositie?

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:17
pimskie schreef op donderdag 21 september 2017 @ 12:43:
[...]

Ik ben waarschijnlijk abuis, maar als je schiet (burst of auto) gaat je geweer omhoog (recoil). Als je stopt met schieten, dan gaat hij toch niet automatisch weer terug naar de beginpositie?
ik weet het ook niet zeker, moet ik een keer testen. maar wat ik vermoed: als je full auto schiet gaan de eerste 3-5 kogels (afhankelijk van welk wapen) redelijk precies, daarna wordt de recoil meer random. Als je dus een burst schiet van 3 kogels, dan zou je in principe met een hele kleine pauze gelijk weer 3 kogels full auto kunnen schieten die weer allemaal precies gericht zijn.

Wat er volgens mij gebeurt is dat pasna een bepaalde tijd de recoil herstelt, als je eerder schiet dan mis je de precisie van de eerste 3 kogels (recoil gaat gewoon random door alsof je vanaf kogel 3 verder full auto zou vuren). als je goed timed, schiet je weer 3 kogels precies.

ik denk dat de m4 stock de tijd verkort die nodig is om de recoil te laten herstellen naar beginwaardes. (dit is allemaal wat ik denk, niet getest)

[ Voor 3% gewijzigd door gotfurrr op 21-09-2017 12:50 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:06
gotfurrr schreef op donderdag 21 september 2017 @ 12:40:
[...]

vermoed recoil recovery. dus waarschijnlijk hoe makkelijk je bursts kan opvolgen.
https://pubg.gamepedia.com/Tactical_Stock_for_M416,_Vector
- 20.00% Recoil Pattern
+ 15.00% Recoil Recovery
- 10.00% Animation Kick
- 10.00% Sway
Makes recoil recovery faster and reduces weapon sway
Dus ja, inderdaad recoil recovery, en je aim schud minder als je niet je adem inhoud :) .

• Whiteflashh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-09 15:06
BobbLeeSwaggr schreef op donderdag 21 september 2017 @ 12:06:
[...]

Gaat om dit filmpje,

waarbij de bijbel verkoper een flinke radslag maakt
[video]

Maar heb niet het vermoeden dat hij me niet aan zag/hoorde komen.
Ik vind dit wel een ander filmpje dan de mijne.
Dit ziet er nog enigsins logisch uit.
Maar ik hou het gewoon op dikke vette pech.
Er zijn meer serverwide problemen, dit zou er wel onderdeel van zijn geweest.

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Roxsman schreef op donderdag 21 september 2017 @ 12:09:
ik weet niet wat er is veranderd trouwens maar ik merkte gisteren dat ik ineens heel vaak mis schoot.Voorbeeld: er zat iemand achter een boom die me niet van de zijkant aan had zien komen, ik tijd genoeg om te crouchen, aanleggen, en schieten: 2 bursts met een silenced UMP op ong. 30m met tegenspeler PERFECT in de crosshair. Geen enkele kogel raak. Daarna staat hij op: volgende burst, niets. Begint lukraak weg te rennen (want hij had geen idee waar het vandaan kwam) nog 2 burst, waarvan eindelijk 1 hit. Op dat moment krijgt hij door waar het vandaan komt, ik gooi er nog 3 bursts naar toe (wederom allemaal mis) hij begint al springend mijn kant in te schieten: ik dood.
Dat was het meest extreme voorbeeld, maar had het vaker. Ik zal niet zeggen dat ik een PUBG master ben maar schoten die normaal echt altijd raakten missen ineens compleet.
Had ik gister dus ook...1na laatste circle... 4x scoped scar-l hoofd met lvl 2 helm in het vizier... schiet, totaal mis... draait om, skar op mn hoofd :S dood...

En niet te vergeten, een kill buiten de circle met 6 hits en een nade en niet toegewezen krijgen...

[ Voor 4% gewijzigd door mfneed op 21-09-2017 13:00 ]

• seezung
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-09 23:59
Los van deze spray videos, welke erg interessant zijn, raad ik wel aan om de stock gewoon altijd van je m416 af te laten, gaat niet zozeer om sprayen, maar meer om tappen, zie onderstaande videos. Ipv 2/3 kogels op zelfde plek en omhoog, zorgt de stock ervoor dat je recoil zijwaards gaat, en dit is erg lastig te voorspellen/controleren met een 4/8x op afstand;

YouTube: Why you SHOULDN'T use stock on M416 (Soltek1H) (PLAYERUNKNOWN&#3...

www.twitch.tv/seezung77

• gotfurrr
seezung schreef op donderdag 21 september 2017 @ 13:02:
Los van deze spray videos, welke erg interessant zijn, raad ik wel aan om de stock gewoon altijd van je m416 af te laten, gaat niet zozeer om sprayen, maar meer om tappen, zie onderstaande videos. Ipv 2/3 kogels op zelfde plek en omhoog, zorgt de stock ervoor dat je recoil zijwaards gaat, en dit is erg lastig te voorspellen/controleren met een 4/8x op afstand;

YouTube: Why you SHOULDN'T use stock on M416 (Soltek1H) (PLAYERUNKNOWN&#3...
Heb dit zelf getest maar heb dit niet kunnen reproduceren, bij mij gaat alles met stock op single (double) shot hetzelfde als zonder stock

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

gotfurrr schreef op donderdag 21 september 2017 @ 13:06:
[...]

Heb dit zelf getest maar heb dit niet kunnen reproduceren, bij mij gaat alles met stock op single (double) shot hetzelfde als zonder stock
gebruikt wel/geen shift (hold breath) dus vandaar verschil in result ....

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Gisteren met @The_Marsmellow een mooie duopot uitgespeeld. Helaas het laatste stuk (rond ~20 man oid) alleen moeten doen, maar dankzij een 2e paar ogen een win er uit gesleept. :) In totaal zelf 4 duo's gekilled :D

Drop op Yasnaya (ik op Prison) met 2 andere dudes. Beetje gare loot maar uiteindelijk het andere duo gekilled (duo #1) met een silenced Tommygun. Vervolgens doorgeloot en een silenced UMP + Mini14 bij elkaar gesprokkeld. Helaas vond geen van ons een scope, dus red dot en holo was het beste.

Cirkel was vrij dicht bij Yasnaya dus lopend verder, toen we een duo spotten. 1 van hun geknocked maar helaas had de andere Mars te pakken met zijn Kar. Ik had hem gelukkig weer (duo #2 killed) en kon verder, had geen tijd om Mars te revivien en ze te looten helaas, denk dat ze wel een scope hadden.

Vervolgens via het graanveld een stuk verder gekropen en mij verborgen gehouden voor shootouts links & rechts. Uiteindelijk in een goede positie terecht gekomen en 1 van een duo geknocked, om vervolgens de finishing blow te brengen (duo #3):

Daarna weer verder gekropen en zo passief mogelijk gebleven. Uiteindelijk vrij "open" in het gras er een win uitgesleept met een losse kill en nog een duokill (duo #4). Damn wat is die Mini14 toch lekker :D

Heerlijke game waar (op Mars verliezen na) zo goed als alles goed ging :D

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-09 12:18
gotfurrr schreef op donderdag 21 september 2017 @ 13:06:
[...]

Ja ook wel een mee geprobeerd te spelen, maar heb toch het gevoel dat het met stock fijner is. Ook heb ik buiten dit fimpje om nooit anders bewijs gezien.
himlims_ schreef op donderdag 21 september 2017 @ 13:06:
[...]

gebruikt wel/geen shift (hold breath) dus vandaar verschil in result ....
Volgens mij zie je dan altijd je longen leeg lopen, dat zie je niet in dit filmpje.

Vind trouwens wel dat ze dat hold breath wat langer mogen maken.
Een minuut onderwater zwemmen is geen probleem.

Maar even wat langer je adem inhouden om te aimen is onmogelijk.
Vooral met red dots en holo's doe ik het erg veel

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

• wutwutwhat
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-12-2022

wutwutwhat

Lomperik.

BobbLeeSwaggr schreef op donderdag 21 september 2017 @ 13:54:
[...]

Volgens mij zie je dan altijd je longen leeg lopen, dat zie je niet in dit filmpje.

Agreed. Stoort me al enige tijd, kan er ook niet echt een logische (lees: 'realistische') reden voor verzinnen, je zou zeggen dat je sneller buiten adem bent als je één meter onder water aan het zwemmen bent.

Liever in Gulden betalen? Dat kan!

• Insehh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:54

Insehh

Define good enough.

Hoorde gisteren verschillende gasten paniekeren dat ze niet meer door ramen kunnen springen. Nog meer mensen met het probleem ? Ik heb nergens last van, maar ik heb dan ook nooit een macro gebruikt oid.

De enige ekte...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bloodhoundje
BobbLeeSwaggr schreef op donderdag 21 september 2017 @ 13:54:
[...]

Ja ook wel een mee geprobeerd te spelen, maar heb toch het gevoel dat het met stock fijner is. Ook heb ik buiten dit fimpje om nooit anders bewijs gezien.

[...]

wutwutwhat schreef op donderdag 21 september 2017 @ 13:59:
[...]

Agreed. Stoort me al enige tijd, kan er ook niet echt een logische (lees: 'realistische') reden voor verzinnen, je zou zeggen dat je sneller buiten adem bent als je één meter onder water aan het zwemmen bent.
Dat is omdat de term "hold breath" verkeerd is. Als je sniped en je heel precies moet richten houd je juist je adem niet in. Vaak ademt men diep in, en ademt heel langzaam uit tot er geen lucht meer in de longen zit, dat is het moment waarop je het meest zuiver kan schieten. Dus je houdt dat maar voor een korte periode vol.
"The first thing that any marksmanship instructor will tell you is that you need to shoot between breaths (right when you finish exhaling and there's no air in your lungs). The reason this is done is because any little movement in your body will throw off your shot. At the moment you finish exhaling, there is a minimal amount of movement."
https://www.reddit.com/r/...chers_hold_their_breaths/
Dus realisme technisch is het logisch dat je dit niet heel lang vol kan houden :) .

[ Voor 10% gewijzigd door Bloodhoundje op 21-09-2017 14:15 ]

• Angeloonie
  • Laatst online: 17:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Iemand dit al geprobeerd voor FPS boost?
https://www.reddit.com/r/...y_improve_fps_new_method/
1. Head to C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\PUBG\TslGame\Binaries\Win64
2. Right click to properties on "TslGame"
3. Navigate to Compatibility -> check the "override high DPI scaling behavior" box, and hit "OK".
4. Restart your game if necessary.
Geen idee of dit oud/nieuw is, maar proberen waard gok ik :P

[ Voor 41% gewijzigd door Angeloonie op 21-09-2017 14:16 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Insehh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:54

Insehh

Define good enough.

Angeloonie schreef op donderdag 21 september 2017 @ 14:16:

[...]

Je was 2 minuten sneller dan mij.. Ik probeer het dadelijk thuis !

De enige ekte...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wutwutwhat

wutwutwhat

Lomperik.

Bloodhoundje schreef op donderdag 21 september 2017 @ 14:14:

Dat is omdat de term "hold breath" verkeerd is. Als je sniped en je heel precies moet richten houd je juist je adem niet in. Vaak ademt men diep in, en ademt heel langzaam uit tot er geen lucht meer in de longen zit, dat is het moment waarop je het meest zuiver kan schieten. Dus je houdt dat maar voor een korte periode vol.

[...]

Dus realisme technisch is het logisch dat je dit niet heel lang vol kan houden :) .
Mijn hele (gamend) leven was een leugen :+ Weer wat geleerd!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

[...]

Hier stond het al zo, vreemd! Had het geloof ik niet zelf gedaan (W10)

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:02
Goed, voor de mensen die gewoon willen weten wat er staat:
Head to C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\PUBG\TslGame\Binaries\Win64
Right click to properties on "TslGame"
Navigate to Compatibility -> check the "override high DPI scaling behavior" box, and hit "OK".
Restart your game if necassery.
En daarna heel veel ‘wow’ en ‘amazing’ en ‘much more fpsz’ :+

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik weet niet of het hier al was gepost, maar in deze film zitten super veel punten van herkenning. En superknap gemaakt ook, die gasten verdienen meer views:

edit: op het Discord kanaal was ik blijkbaar al de derde die dit postte, dus dikke kans dat iedereen het hier al heeft gezien :P

[ Voor 30% gewijzigd door Kecin op 21-09-2017 16:48 ]

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
Kecin schreef op donderdag 21 september 2017 @ 16:44:
Ik weet niet of het hier al was gepost, maar in deze film zitten super veel punten van herkenning. En superknap gemaakt ook, die gasten verdienen meer views:
[video]
edit: op het Discord kanaal was ik blijkbaar al de derde die dit postte, dus dikke kans dat iedereen het hier al heeft gezien :P
Kwist niet dat je Reshade ook IRL kon gebruiken... :P

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• pimskie
Man man man ik weet niet wat er aan de hand is vandaag met PUBG, maar hij blijft zeuren over m'n reshade.
Als ik het uitzet start het spel wel op, maar laadt de lobby niet. Refresh UI werkt ook niet :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:04
pimskie schreef op donderdag 21 september 2017 @ 17:23:
Man man man ik weet niet wat er aan de hand is vandaag met PUBG, maar hij blijft zeuren over m'n reshade.
Als ik het uitzet start het spel wel op, maar laadt de lobby niet. Refresh UI werkt ook niet :(
https://twitter.com/PUBG_help/status/910886109139423235

We're aware of the issue with BattlEye blocking ReShade currently. This is to do with the server issues we've been having today. Hold tight!

• pimskie
ADDG schreef op donderdag 21 september 2017 @ 17:27:
[...]

https://twitter.com/PUBG_help/status/910886109139423235

We're aware of the issue with BattlEye blocking ReShade currently. This is to do with the server issues we've been having today. Hold tight!
Ah, te vroeg geroepen. Thanks.

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50

[...]

Ik heb zowaar 10 tot 15 fps meer.
Thanks man!

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

• notgib
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 15:07

notgib

ach, wat zal ik zeggen

ikbengoofy schreef op donderdag 21 september 2017 @ 20:35:
[...]
Thanks man!
Gebeurt helemaal niks bij mij. Weer teruggezet.

• Sjors1999
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19-09 11:10
Sinds de update is crouch jump niet meer mogelijk, echter is dit nog wel mogelijk op deze manier:

https://www.google.nl/amp...h_jump_bind_after_update/

Of dit tegen de regels is? Geen idee

• Gommpie
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online

Gommpie

Jos_de_Zwerver

Sjors1999 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 22:45:
Sinds de update is crouch jump niet meer mogelijk, echter is dit nog wel mogelijk op deze manier:

https://www.google.nl/amp...h_jump_bind_after_update/

Of dit tegen de regels is? Geen idee
Dat mag nu niet meer en is inderdaad tegen de regels.
Other

You may no longer modify ini files to set a key bind for multiple actions on the same key
https://www.playbattlegrounds.com/news/91.pu

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Dannyo90
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-11-2021
aankondiging van één van de drie nieuwe voertuigen.

https://twitter.com/PLAYERUNKNOWN/status/911094272648032258

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DKTbZj7VAAAFPYu.jpg

Hoe vet is dat? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wutwutwhat

wutwutwhat

Lomperik.

Haha prachtig. Waarschijnlijk niet vooruit te branden maar nu kun je in ieder geval in stijl je bucket halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kgd92
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-09 14:34
Dat wordt wat :P dacia acceleratie op dirt maar dan gedeeld door 2?? 8)7 en als je met wat snelheid op de zijkant inrijdt kun je vast een team dwingen om uit te stappen, als dat ding op zn kant gaat blijft ie liggen gok ik haha

Wel erg vet ding verder, ben benieuwd

Geen idee of het hier al gepost is, maar een samenvatting van de AMA met Player Unknown:

[YouTube: https://youtu.be/wJpUdMVPcHU]

Nightmode confirmed?? I hope so! _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door kgd92 op 22-09-2017 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-09 12:18

[...]

Ik heb dit gister even geprobeerd.
Heb vooral het idee dat mijn piek frame rates op rustige momenten wat zijn gestegen.

Heb niet lang gespeeld gisteren maar lijkt een verbetering.

Ook gezien het grote aantal upvote's op reddit lijkt het te werken.
Frame drops blijven bij mij gelijk. Maar echt ruim onder de 60 komt hij gelukkig niet
kgd92 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 08:39:
[...]

Dit is wat ik van Player Unkown zelf kan vinden. (youtube vertrouw ik niet :P )

''Night scenario (Weather), will there be some kind of dark map similar to the foggy map that was introduced recently?''

''
I have seen a prototype nighttime setting internally and I think you'll all be surprised at how good it looks. No ETA on when this may get added to the game yet tho, as it will take a lot of work to finish.''

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wutwutwhat

wutwutwhat

Lomperik.

BobbLeeSwaggr schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 09:25:
[...]

[...]

Dit is wat ik van Player Unkown zelf kan vinden. (youtube vertrouw ik niet :P )

''Night scenario (Weather), will there be some kind of dark map similar to the foggy map that was introduced recently?''

''
I have seen a prototype nighttime setting internally and I think you'll all be surprised at how good it looks. No ETA on when this may get added to the game yet tho, as it will take a lot of work to finish.''
Dat is wel vrij letterlijk wat de Youtuber zegt in de video. Eromheen hier en daar wat speculatie natuurlijk, maar dat geeft 'ie ook netjes aan in het begin van de video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliHiel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-09 23:55
ikbengoofy schreef op donderdag 21 september 2017 @ 20:35:
[...]

Thanks man!
Extra FPS is altijd leuk, maar voor ik dit doe, aangezien ik hier niet echt in thuis ben, wat ben ik net aan het aanpassen? Wat doet die high DPI scaling behavior override net? Voor zover ik kan zien heeft dit te maken met het scherper maken van oude applciaties, maar hier zie ik de link met PUBG niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• h1ttent1t
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:14
Dannyo90 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 08:22:
aankondiging van één van de drie nieuwe voertuigen.

Hoe vet is dat? :*)
Heel vet >:)

Ik moest direct denken aan de 'Libyans' in Back to the future 8)

Afbeeldingslocatie: http://s3.crackedcdn.com/phpimages/article/7/0/0/30700.jpg?v=1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bloodhoundje
EliHiel schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 09:43:
[...]

Extra FPS is altijd leuk, maar voor ik dit doe, aangezien ik hier niet echt in thuis ben, wat ben ik net aan het aanpassen? Wat doet die high DPI scaling behavior override net? Voor zover ik kan zien heeft dit te maken met het scherper maken van oude applciaties, maar hier zie ik de link met PUBG niet.
High DPI scaling is een feature van de laatste paar Windows versies om applicaties leesbaarder te maken op schermen met hoge resolutie. Een voorbeeld hiervan is de grote van je lettertype en iconen op je desktop. Als jij op een laptop met 15.4" scherm een full hd resolutie draait en geen High DPI scaling toepast zijn alle iconen en tekst onwijs klein en rot om te lezen. Windows schaalt voor jou de tekst en iconen op met een percentage van 125/150/200% afhankelijk van wat je fijn vindt.

In PUBG heb je dus niks aan deze functie. De reden dat het een impact kan hebben op je FPS is omdat windows zijn rescaling algoritme er wel op loslaat en dit dus rekenkracht kost.

Ik draai zelf op 100% scaling (geen aanpassing) en merk daarom geen verschil als ik DPI scaling geforceerd uitschakel (Want hij staat bij mij al uit over geheel Windows).

Je hoeft je dus geen zorgen te maken over de setting, het maakt niks "kapot" :) .

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
Dieptepuntje van gisteravond 8)7

Ik export highlights nu via Avidemeux, maar merk dat YouTube de kwaliteit toch best wel naar beneden haalt vergeleken met hoe ik 'm export. Toevallig iemand die hier optimale settings voor heeft, om de kwaliteit wat meer te waarborgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
The.Sticky schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 10:14:
Dieptepuntje van gisteravond 8)7

[video]

Ik export highlights nu via Avidemeux, maar merk dat YouTube de kwaliteit toch best wel naar beneden haalt vergeleken met hoe ik 'm export. Toevallig iemand die hier optimale settings voor heeft, om de kwaliteit wat meer te waarborgen?
Imho kan je er met 1080p videos weinig aan doen, omdat yt nogal hard compressed. Bewegend gras worden nogal blokkerig. De enige oplossing die werkt is zelf je 1080p video renderen in 4k en dat uploaden naar yt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
kgd92 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 08:39:
[...]
Geen idee of het hier al gepost is, maar een samenvatting van de AMA met Player Unknown:

[video]

Veel zullen voor zijn, veel zullen tegen zijn, als het geluk ons toe komt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/unI1wp9Udt6dCbAxmh6zHWMz/full.png
(oude screenshot van reddit ter inspiratie)

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
Lijkt me leuk, rondrijden in oude VW busjes (dat geluid alleen al).

Wat mij ook wel wat lijkt is rijden in zo'n camper die je hier en daar al op de map kan vinden. Rondrijden in "The Walking Dead" stijl 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-09 20:43

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Ik zie een camper! Een K(c)ar!

... Sorry, ik weet dat hij niet grappig was, maar die moest er toch even uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Laatst online: 21:25
Ook al is het een leuke auto ben ik er toch een beetje door teleur gesteld. Zelf had ik gehoopt op voertuigen die echt een nieuw element aan de game toe zouden voegen. Met als voorbeelden:
1. een busje met gesloten ramen, moeilijk om in neergeschoten te worden maar hij gaat veel langzamer.
2. een fiets, sneller dan lopen, veel langzamer dan een motor maar stiller en je kan er veilig vanaf springen
3. Een jetski, twee persoons water voertuig.

[ Voor 4% gewijzigd door markdm op 22-09-2017 10:35 ]

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
gotfurrr schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 10:23:
[...]

Imho kan je er met 1080p videos weinig aan doen, omdat yt nogal hard compressed. Bewegend gras worden nogal blokkerig. De enige oplossing die werkt is zelf je 1080p video renderen in 4k en dat uploaden naar yt.
Thanks, dan ga ik dat maar eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
Zat gisteravond nog te denken, wat vinden mensen ervan als ze als toevoegen een "mobiele barriere" zouden doen. Dus dat je bijvoorbeeld ergens een oude motorkap kan oppakken die je meeneemt en dat je deze kan neerzetten door hem uit je inventory op de grond te "droppen". Voeg er een deploy tijd aan toe net als bij healing.

Een voertuig zou die barriere zo kapot mogen rijden. En kogels zouden bijvoorbeeld reduced damage doen als ze er doorheen schieten (Want geef toe, dun staal remt de kogel af maar stopt hem niet).
Op deze manier zouden gevechten in open landschappen best interessant worden. Je kan een soort van cover nemen met gelimiteerde dmg reductie.

Uiteraard omdat het een groot object is zou dit wel een groot stuk van je backpack space moeten nemen (lvl 3 pack is 250 capacity als ik goed heb onthouden. Je zou dan de barriere bijvoorbeeld 150 capacity kunnen laten kosten.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wutwutwhat

wutwutwhat

Lomperik.

Bloodhoundje schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 12:00:
Zat gisteravond nog te denken, wat vinden mensen ervan als ze als toevoegen een "mobiele barriere" zouden doen. Dus dat je bijvoorbeeld ergens een oude motorkap kan oppakken die je meeneemt en dat je deze kan neerzetten door hem uit je inventory op de grond te "droppen". Voeg er een deploy tijd aan toe net als bij healing.

Een voertuig zou die barriere zo kapot mogen rijden. En kogels zouden bijvoorbeeld reduced damage doen als ze er doorheen schieten (Want geef toe, dun staal remt de kogel af maar stopt hem niet).
Op deze manier zouden gevechten in open landschappen best interessant worden. Je kan een soort van cover nemen met gelimiteerde dmg reductie.

Uiteraard omdat het een groot object is zou dit wel een groot stuk van je backpack space moeten nemen (lvl 3 pack is 250 capacity als ik goed heb onthouden. Je zou dan de barriere bijvoorbeeld 150 capacity kunnen laten kosten.)
Persoonlijk niet echt een fan. Ervanuitgaande dat je het realisme wilt bewaken in de game (wat niet overal lukt, maar waar ze wel naar streven) dan zou je een motorkap bijvoorbeeld al als een soort van Ninja Turtle op je rug moeten meeslepen. Het krijgt denk ik vrij snel een soort GTA feel als je de meest lompe objecten kunt wegtoveren in een rugzak 8)7

Ik snap waar je heen wilt, maar denk niet dat dit de game is ervoor. Juist het sluipaspect op open vlaktes of andere vormen van weinig cover maken de game interessant naar mijn idee. Ook valt een motorkap/ander object midden in het veld natuurlijk op, terwijl je normaal redelijk hidden probeer te blijven.. Daar staat dan weer tegenover dat 25 meter snake spelen ook niet bepaald het leukste gedeelte is. Misschien dat een Riot Shield een aardige tussenoplossing zou zijn, maar dat schiet ook alleen op in Close Quarters situaties.

Edit: typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Bloodhoundje schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 12:00:

Ik vind het een grappig idee maar ik denk dat het erg moeilijk te balanceren is, wat 150 capacity is echt veel te veel, bovendien verraad zo'n schild meteen je positie. Dus om dat te compenseren moet hij eigenlijk wel geen damage door kunnen laten, groot genoeg zijn en snel te deployen zijn, maar dan kan het weer te goed worden als je hem bijvoorbeeld naast een boom neerzet en alleen je hooft erboven uitsteek. Zelf zou ik nooit zo'n barrière oppakken, ik heb liever een dikke boom.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zephyer
  • Laatst online: 13:54
NINjak schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 10:28:
[...]

Lijkt me leuk, rondrijden in oude VW busjes (dat geluid alleen al).

Wat mij ook wel wat lijkt is rijden in zo'n camper die je hier en daar al op de map kan vinden. Rondrijden in "The Walking Dead" stijl 8)
En als het even kan, de radio aan met een liedje van de 'beach boys' :9

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
Zephyer schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 13:29:
[...]

LOL Dat is "geen probleem" want het is niet zo heel moeilijk :P
Moeten we echt doen (voorbereiden) en natuurlijk zodat de rest ingame het ook kunnen horen. Zal het eens testen en kijken of ik het koppelen aan een macro (van mijn TB).

@Zephyer het is een goed "plan". O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14
mfneed schreef op donderdag 21 september 2017 @ 12:57:
[...]

Had ik gister dus ook...1na laatste circle... 4x scoped scar-l hoofd met lvl 2 helm in het vizier... schiet, totaal mis... draait om, skar op mn hoofd :S dood...

En niet te vergeten, een kill buiten de circle met 6 hits en een nade en niet toegewezen krijgen...
Ik heb dat de laatste paar potjes ook al gehad, shotty point blank, zie duidelijk hit, 1 sec later ben ik opeens dood en wordt vrolijk geloot door die kerel. Headshots die gewoon 100% raak waren, enemy loopt vrolijk door. Snap dat het EA is maar op dat moment is dat wel even klote :P
wutwutwhat schreef op donderdag 21 september 2017 @ 15:08:
[...]

Mijn hele (gamend) leven was een leugen :+ Weer wat geleerd!
Technisch gezien houd je dus even op met ademen om dat bereiken dus soort van correct :>
het idee is om tussen de hartslagen in te schieten als sniper, als je uitademd verlaag je je hartslag wat de tijd dat je dan kan schieten groter maakt. Dat effect heb je helaas maar sec of 10 max.
hottentot schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 09:43:
[...]

Heel vet >:)

Ik moest direct denken aan de 'Libyans' in Back to the future 8)

[afbeelding]
GLA battlebus! :9

[ Voor 12% gewijzigd door SouLLeSSportal op 22-09-2017 14:46 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 20:10

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Ik zat vandaag per ongeluk in een duo met een random... Deze had geen microfoon. Kon er dus niks mee.

Komt er geen optie om te chatten ofzo?

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-09 16:58
Family Guy schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 15:27:
Ik zat vandaag per ongeluk in een duo met een random... Deze had geen microfoon. Kon er dus niks mee.

Komt er geen optie om te chatten ofzo?
Zijn ze niet van plan nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Zephyer schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 13:29:
[...]

Krijgen we het volgende probleem....
Zephyer!!!!! Kom uit die auto.
Of makkelijke prooi (lok kip) :')

**

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rivandu
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Ik had nog een ideetje:
Wat als je movement-speed beinvloed wordt door het totale gewicht wat je meeneemt. Dus de inhoud van je backpack en geef ook de wapens een gewicht. Je kan ook iets hoger springen en hebt minder fall-damage als je licht bepakt bent.

Zo zou iemand kunnen kiezen voor het meenemen van het echte minimale, puur om meer snelheid 'on foot' te hebben.

Of als je de cirkel niet dreigt te halen alles uit je backpack te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 20:51
Rivandu schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 15:56:
Ik had nog een ideetje:
Wat als je movement-speed beinvloed wordt door het totale gewicht wat je meeneemt. Dus de inhoud van je backpack en geef ook de wapens een gewicht. Je kan ook iets hoger springen en hebt minder fall-damage als je licht bepakt bent.

Zo zou iemand kunnen kiezen voor het meenemen van het echte minimale, puur om meer snelheid 'on foot' te hebben.

Niet te gek maken, maar wel een ideetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:51

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik kijk af en toe een stream van PBUG, kan niet niet echt overtuigen..
maar een maatje van me heeft me overgehaald om het toch is te proberen.
dus ik doe het maar:D niet voor niks dat het zo populair is!
komende tijd is uitvogelen en misschien wel een friendlist van hier opbouwen?? om samen te spelen..?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 15:19
Nickrsd schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 17:06:
ik kijk af en toe een stream van PBUG, kan niet niet echt overtuigen..
maar een maatje van me heeft me overgehaald om het toch is te proberen.
dus ik doe het maar:D niet voor niks dat het zo populair is!
komende tijd is uitvogelen en misschien wel een friendlist van hier opbouwen?? om samen te spelen..?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/S9wBsRwZvo5RwZHV25ezAxly/thumb.jpg

(oude screenshot maar het idee is hetzelfde).

[ Voor 4% gewijzigd door RedHat op 22-09-2017 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Rivandu schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 15:56:
Ik had nog een ideetje:

Zelf ben ik bang dat dit eerder frustratie op gaat leveren dan een tactisch element aan de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Laatst online: 21:02
En hoe complexer hoe hoger de instapdrempel. Je hebt nu al dat er een soort optimum setups en tactieken zijn die vaker/beter werken, tis juist leuk dat er een element van puur mazzel of pech hebben in zit met de cirkels. Dan moeten elementen als welke gear je op je weegschaal hebt gelegd niet te zwaar wegen.

* NiGeLaToR moet nog steeds leren véél meer te campen bijvoorbeeld :+

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zephyer
  • Laatst online: 13:54
NiGeLaToR schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 19:31:
[...]

* NiGeLaToR moet nog steeds leren véél meer te campen bijvoorbeeld :+
Klopt, soms is het de kunst van 'wie het langste wacht' ... :z

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

Ik heb helaas een refund gedaan.. het speelt helemaal niet lekker soepel. Voelt zo houterig aan.. en de gfx zijn ook om te huilen, al is dat niet het belangrijkste natuurlijk.. Nah niet mijn ding jammer genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:53

steveman

Comfortabel ten onder

:w toch maar weer gekocht. Bf1 draaide weer bagger vandaag, wil toch wat te gamen hebben.

Ook nog even Clancy's wildlands geprobeerd... wel grappig maar is het ook net niet.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
BobbLeeSwaggr schreef op donderdag 21 september 2017 @ 12:06:
[...]

Gaat om dit filmpje,

waarbij de bijbel verkoper een flinke radslag maakt
[video]

Maar heb niet het vermoeden dat hij me niet aan zag/hoorde komen.
Ach ja...
Heb je record verbroken, nu 2 tegelijk.
@Zephyer @NINjak

**

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Nickrsd schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 22:44:
Ik heb helaas een refund gedaan.. het speelt helemaal niet lekker soepel. Voelt zo houterig aan.. en de gfx zijn ook om te huilen, al is dat niet het belangrijkste natuurlijk.. Nah niet mijn ding jammer genoeg
Niet toevallig DayZ gekocht? Klinkt namelijk niet als PUBG het houterige of slechte GFX :?

Default blanke hetero

• Nickrsd

Nickrsd

Nee het was toch echt pubg..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crazy Harry
  • Laatst online: 27-08 20:01

Crazy Harry

Altijd te laat

Zo zeg, eindelijk chicken dinner...
Dat heeft dus ruim 100 uur geduurd.
Een mooie groepsprestatie want met z'n vieren in squad FPP

• gotfurrr
Ebayzo schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 06:26:
[...]
Niet toevallig DayZ gekocht? Klinkt namelijk niet als PUBG het houterige of slechte GFX :?
Dat komt denk ik omdat je inmiddels pubg te vaak hebt gespeeld en gewent bent geraakt aan de game. Pubg movement is echt houterig, engine is natuurlijk goed maar het voelt gewoon niet vloeiend. Zeker als je andere shooters hebt gespeeld die wel vloeiend lopen.

Gisteren weer heel even wat dm csgo gespeeld, dat is echt een wereld van verschil (zeg niet dat ze csgo movement moeten gebruiken, maar die game loopt gewoon goed wat betreft movement vergeleken met pubg)

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Kansloze potjes weer vandaag. Wordt van oneindige afstand full auto neer gesprayed paar keer achter elkaar. Toevallig laatst filmpjes tegengekomen met no recoil scripts dus ik ga er maar vanuit dat inmiddels iedereen aan de cheats zit. Plezier is wel verpest op deze manier.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Squad

Rating vs Kills Per Game (TPP)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/cr9a9b2hgx9biXMvcaFSiPdf/full.png

WinRatio vs Kills Per Game (TPP)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4doqXaGQa3MWjFII0sMAU3ss/full.png

Rating vs Kills Per Game (FPP)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/YOIyGnV5siMh2s8ZvdWVYLWH/full.png

WinRatio vs Kills Per Game (FPP)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/d3itMl8LFHGkAjySgqlXrMQG/full.png

Duo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/8ZQwT8ULeMvgwH68G4RFfe38/full.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/wAnrcfjNQj48gYlAOckoNzI2/full.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/syE3wgvw94jnaIAmoQKBICUc/full.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/HNrVE1sLddrWlgj4wkur9iZV/full.png

Solo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/yfc99U2iuajOmcZAjLVD19JN/full.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/yFALTWZFjeNpAlfL8GX2oILn/full.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ene9VKIxOvdOUDwp2X7JZE9F/full.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3QYGfJNB5Ov3TSR6oBxuE0pL/full.png

[ Voor 24% gewijzigd door Tsurany op 23-09-2017 15:23 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:12
2 dingen van frustratie blijven toch hoor..:

1. Sinds de update moet ik telkens opnieuw mijn "left" keybind weer op q zetten telkens ik de game start (alle azerty keyb hebben dit probleem)
2. De desync: als ik 5 potjes speel heb ik op 1 tot 2 er van regelmatig desync error in hitreg. Volop knallen, maar geen enkele hitreg. Heel erg frustrerend.

Met punt 1 kan ik voorlopig leven, al vind ik niet dat zoiets zou mogen na een update.
Punt 2 moet echt wel opgelost worden.

Never ever financial advice...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20:06
Tsurany schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 15:20:

Squad

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Duo

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Solo

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Je hebt een stippen fetisj :)
Wat moeten we hier nu mee ? :(:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20:06
kazzzdafke schreef op zondag 24 september 2017 @ 12:25:
2 dingen van frustratie blijven toch hoor..:

1. Sinds de update moet ik telkens opnieuw mijn "left" keybind weer op q zetten telkens ik de game start (alle azerty keyb hebben dit probleem)
2. De desync: als ik 5 potjes speel heb ik op 1 tot 2 er van regelmatig desync error in hitreg. Volop knallen, maar geen enkele hitreg. Heel erg frustrerend.

Met punt 1 kan ik voorlopig leven, al vind ik niet dat zoiets zou mogen na een update.
Punt 2 moet echt wel opgelost worden.
Ik heb er zelf geen problemen mee maar de rest van mijn mede spelers wel , dat het zo lang moet duren om zoiets op te lossen vind ik wel raar voor deze mega seller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 15:19
Ik heb na de patch op EU early game ook last van desync. Het rare is dat voorheen geen bloedspetters op mijn scherm kwamen met desync en dat is na de patch wel het geval.

Eergisteren schoot ik early game met m416 gelijk na het landen iemand close range minimaal 3 hits / bloedspetters door het hoofd alleen op de server was ik blijkbaar al dood.

Close range na de drop is voor mij echt RNG geworden na de patch terwijl ik daar voorheen weinig last van had. (FPP). Ben benieuwd of meer mensen dit ervaren of dat het gewoon een issue is clientside

5 minuten na het landen voelt de game ineens heel anders aan en is alles weer vloeiend en landen de hits wel close range.

[ Voor 10% gewijzigd door RedHat op 24-09-2017 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Goh... ik zag nu eindelijk wat voor menuutje er tevoorschijn komt als je muis boven "quick start" (of zo) hovert... :$

Bleek dus dat ik steeds verbond met "AS" ipv "EU" :F Lekker gedetecteerd ook van ze, paar servers pingen, laagste region kiezen maybe?

Wel cool dat ze nu vanuit het spel Shadowplay kunnen aansturen, dat scheelt mijn pc weer stampen terwijl ik al in bed lig.
_O-

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy Harry

Crazy Harry

Altijd te laat

steveman schreef op zondag 24 september 2017 @ 12:58:
Goh... ik zag nu eindelijk wat voor menuutje er tevoorschijn komt als je muis boven "quick start" (of zo) hovert... :$

Bleek dus dat ik steeds verbond met "AS" ipv "EU" :F Lekker gedetecteerd ook van ze, paar servers pingen, laagste region kiezen maybe?

Wel cool dat ze nu vanuit het spel Shadowplay kunnen aansturen, dat scheelt mijn pc weer stampen terwijl ik al in bed lig.

[...]

_O-
Ik heb het idee dat het ook een stukje load balancing is. Vaak hebben wij meer problemen op de EU server dan de AS server.

Heb jij al kunnen achterhalen hoe je zowel het geluid uit het spel als het geluid van je mic in de highlights van shadowplay krijgt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Crazy Harry schreef op zondag 24 september 2017 @ 14:40:
[...]

Ik heb het idee dat het ook een stukje load balancing is. Vaak hebben wij meer problemen op de EU server dan de AS server.

Heb jij al kunnen achterhalen hoe je zowel het geluid uit het spel als het geluid van je mic in de highlights van shadowplay krijgt?
Hmm... Alleen nog in m'n eentje gespeeld, kan het dus nog niet zeggen. Bij reguliere opnamen staat ie wel aan. Vanavond eens naar kijken, zou wel zo leuk zijn.

Niet zoiets simpels als je mic op "always on" zetten?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ohp8mBZ.png

[
Heb je die data uit pubgtracker.com weten te trekken :?

[ Voor 21% gewijzigd door steveman op 24-09-2017 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Laatst online: 21:12
Mja servers liggen er weer uit blijkbaar..

Laatste patch is voor mij echt GEEN verbetering met bovenvermelde issues. EU lijkt idd veel meer last te hebben dan andere servers.

Bijkomende is dat ik ongelooflijk veel headshots te verwerken krijg, van op alle afstanden. Eigenlijk, ik word enkel nog maar gekilled door headshots bijna.
Daarnet ook: lvl 2 helm, lvl 3 vest. In de Dacia, hoor heel ver schot en headshot dood in een SOLO (ik hoop dus nog altijd geen cheater, maar desync?)
Potje erna: ik kil 1 gast, maar krijg na de kill op mijn scherm toch nog een hit van hem. Ik had een gun, hij niet en hij probeerde mij de slaan.
Iets daarna zie ik een gast boven op dak van gebouw staan looten, rug naar mij. Ik wil schieten, headshot dood van die gast. Hij stond ongeveer overkant straat 2 gebouwen verder. Nadat ik insta dood was, stond hij geen 2 sec later naast mij (ja zelfde gast met witte plunje in solo game)..

Dit zijn echt zaken waardoor ik veel minder zin krijg om een potje te spelen. Graphics etc.. boeien mij niet. Maar het correct registeren van speler - afstand - hits wel.

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 22:26
Ben allang gestopt met het spelen van dit matige spel.

Servers zijn pure troep, eerste 5 minuten zijn niet te spelen vanwege desync en na die 5 minuten registeren de helft van je schoten niet. Het is iets beter spelen op de US servers, maar ook daar wordt je ook gewoon nog achter cover geraakt.

O ja de AFK botjes waren binnen 2 dagen na de patch ook weer terug. Zat servers waar er na de eerste cirkel nog maar 30 mensen leven, wat voor saaie potjes zorgt.

Geloof me, dit spel zal nooit EA verlaten, we gaan de kant van DayZ op.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mouzetc
  • Laatst online: 17-09 10:54
ShininNL schreef op zondag 24 september 2017 @ 15:26:
Ben allang gestopt met het spelen van dit matige spel.

Servers zijn pure troep, eerste 5 minuten zijn niet te spelen vanwege desync en na die 5 minuten registeren de helft van je schoten niet. Het is iets beter spelen op de US servers, maar ook daar wordt je ook gewoon nog achter cover geraakt.

O ja de AFK botjes waren binnen 2 dagen na de patch ook weer terug. Zat servers waar er na de eerste cirkel nog maar 30 mensen leven, wat voor saaie potjes zorgt.

Geloof me, dit spel zal nooit EA verlaten, we gaan de kant van DayZ op.
Desync is inderdaad wel een issue sinds de laatste patch, maar jij eet echt teveel zure pruimen zeg :F

Signature

Acties:
  • +2 Henk 'm!
MaXeRs schreef op zondag 24 september 2017 @ 12:29:
[...]

Je hoeft er niks mee, als je het niet interessant vind.
steveman schreef op zondag 24 september 2017 @ 14:56:

Heb je die data uit pubgtracker.com weten te trekken :?
Exportje van pubgtracker (Gathering of Tweakers clan) en vervolgens ingeladen in een data analyse tooltje. En even wat calculaties op losgelaten :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy Harry

Crazy Harry

Altijd te laat

steveman schreef op zondag 24 september 2017 @ 14:56:
[...]

Hmm... Alleen nog in m'n eentje gespeeld, kan het dus nog niet zeggen. Bij reguliere opnamen staat ie wel aan. Vanavond eens naar kijken, zou wel zo leuk zijn.

Zou het zoiets stoms zijn? :+
Maar die had ik nog niet gezien die instelling...
Tsurany schreef op zondag 24 september 2017 @ 15:45:
[...]

Je hoeft er niks mee, als je het niet interessant vind.

[...]

Exportje van pubgtracker (Gathering of Tweakers clan) en vervolgens ingeladen in een data analyse tooltje. En even wat calculaties op losgelaten :)
Vertel eens er wat bij, wat zien we?
Moeten we de geïsoleerde punten als cheaters zien of iets dergelijks?

[ Voor 34% gewijzigd door Crazy Harry op 24-09-2017 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crazy Harry schreef op zondag 24 september 2017 @ 15:47:

Vertel eens er wat bij, wat zien we?
Moeten we de geïsoleerde punten als cheaters zien of iets dergelijks?
Elke stip is een speler van de Gathering of Tweakers clan op pubgtracker.com. De scatterplots laten zien hoe de spelers verdeeld zijn qua rating/winratio en op kills per game en geeft daarmee aan wat het niveau is van de Discord spelers.
Als je je eigen stats kent kan je zo zien waar je ongeveer zit ten opzichte van je medespelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Vraagje... maar hoe kom je in een server met gewoon mensen die wel fatsoenlijk Engels kunnen spreken? Echt aziaten everywhere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy Harry

Crazy Harry

Altijd te laat

Tsurany schreef op zondag 24 september 2017 @ 16:12:
[...]

Elke stip is een speler van de Gathering of Tweakers clan op pubgtracker.com. De scatterplots laten zien hoe de spelers verdeeld zijn qua rating/winratio en op kills per game en geeft daarmee aan wat het niveau is van de Discord spelers.
Als je je eigen stats kent kan je zo zien waar je ongeveer zit ten opzichte van je medespelers.
Maar daar ben ik dus ook in meegenomen? Ik zit wel in de Discord server maar nooit gespeeld met Tweakers. Is dat geen vertekening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:42
Chip. schreef op zondag 24 september 2017 @ 16:43:
Vraagje... maar hoe kom je in een server met gewoon mensen die wel fatsoenlijk Engels kunnen spreken? Echt aziaten everywhere...
Aziaten op de EU server? Hier hoor ik voornamelijk Russen en Duitsers als ik voice chat aan heb staan. Nou is dat prima als ze gewoon Engels spreken maar vooral de Russen verrekken dat nogal eens.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Laatst online: 20:33
Chip. schreef op zondag 24 september 2017 @ 16:43:
Sinds de laatste update staat bij mij standaard een Aziatische server geselecteerd. Mss is dat bij jou ook het geval?
Voor de update stond ie altijd standaard op Europees. Ik keek er de eerste paar potjes ook overheen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
MaXeRs schreef op zondag 24 september 2017 @ 12:29:
[...]

Nou wat moeten we hier nu mee, niet veel, maar ik vind het wel erg interessant om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
Gaargod schreef op zondag 24 september 2017 @ 17:30:
[...]

Sinds de laatste update staat bij mij standaard een Aziatische server geselecteerd. Mss is dat bij jou ook het geval?
Voor de update stond ie altijd standaard op Europees. Ik keek er de eerste paar potjes ook overheen :>
Ja die staat bij mij ook default maar zet hem altijd op de Europeese.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crazy Harry schreef op zondag 24 september 2017 @ 16:51:
[...]

Maar daar ben ik dus ook in meegenomen? Ik zit wel in de Discord server maar nooit gespeeld met Tweakers. Is dat geen vertekening?
Iedereen die zich heeft aangemeld voor de PUBG leaderboard van Gathering of Tweakers op https://pubgtracker.com. Een vertekend beeld krijg je pas als je hier echt conclusies uit gaat trekken. Vooralsnog is het gewoon een overzicht van de spelers die zich hebben aangemeld, meer niet.

Overigens zitten er nog veel meer statistieken in die wellicht interessant zijn om eens naar te kijken.

[ Voor 9% gewijzigd door Tsurany op 24-09-2017 17:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crazy Harry

Crazy Harry

Altijd te laat

[b]steveman schreef op zondag 24 september 2017 @ 14:56:
En dat was m dus inderdaad :D

Wel vreemd gedrag van de resulterende MP4 bestanden.
Wanneer het bestand afgespeeld wordt in de standaard Windows 10 app 'Films en TV' (geen flauw idee hoe deze in de Engelse Windows heet), kreeg ik eerst geen geluid en nu dus het geluid van mijn microfoon (eigen stem). Wanneer ik het bestand afspeel in Firefox of Chrome, krijg ik enkel het geluid van de game (met de stemmen van de anderen).
En in Lightworks is alleen het spoor met het game-geluid te horen en zie ik nergens het spoor met de microfoon, maar die zit dus wel ergens in het bestand...
Zelfde geldt voor Blender, ook daarin wel het spoor met het geluid van de game maar niet van mijn mic.

Voor Lightworks blijkt het een bug te zijn die er al lang in zit (2 jaar). Aangezien Lightworks is gemaakt voor een publiek die waarschijnlijk audio apart opneemt en importeert is dat vrij logisch. Er zijn op hun forum de laatste tijd meer klachten gekomen van mensen die dus het programma gebruiken voor gameplay-opnames te monteren. Dus de bug zal nu vast op een hogere prio komen.

Weet iemand nog een ander programma waarmee ik de mp4 uit elkaar kan trekken?
Tsurany schreef op zondag 24 september 2017 @ 17:59:
[...]

Iedereen die zich heeft aangemeld voor de PUBG leaderboard van Gathering of Tweakers op https://pubgtracker.com. Een vertekend beeld krijg je pas als je hier echt conclusies uit gaat trekken. Vooralsnog is het gewoon een overzicht van de spelers die zich hebben aangemeld, meer niet.

Overigens zitten er nog veel meer statistieken in die wellicht interessant zijn om eens naar te kijken.
Ik snap m :)

[ Voor 33% gewijzigd door Crazy Harry op 24-09-2017 20:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-09 12:13
Ik gebruik zelf Adobe software. Premiere Pro kan die audiotracks uit elkaar plukken oa.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• seezung
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-09 23:59
Was weer een goede stream dag :D

Eerste game was solo win met 14 kills; ( alles op EU gespeeld ;))

https://www.twitch.tv/videos/177131590?t=03m12s

Nog een solo win met 13 kills;

https://www.twitch.tv/videos/177131590?t=01h37m56s

Squad win om de avond af te sluiten met 13 kills;

https://www.twitch.tv/videos/177221290?t=57m27s

www.twitch.tv/seezung77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

In duo's... alleen nog maar neergeknald :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
seezung schreef op zondag 24 september 2017 @ 21:32:
Was weer een goede stream dag :D

Eerste game was solo win met 14 kills; ( alles op EU gespeeld ;))

https://www.twitch.tv/videos/177131590?t=03m12s

Nog een solo win met 13 kills;

https://www.twitch.tv/videos/177131590?t=01h37m56s

Squad win om de avond af te sluiten met 13 kills;

https://www.twitch.tv/videos/177221290?t=57m27s
Zit jij nou op een first person only server? Hoe vind je die :o?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Chip. schreef op zondag 24 september 2017 @ 22:02:
[...]

Zit jij nou op een first person only server? Hoe vind je die :o?
Mouse over op quick start, dan kun je daar onder opties kiezen.

Echt goed verstopt. Zo zaten we net ook al minuten lang te wachten om een server in te gaan, bleek dat ik ook nog op start moest klikken :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
steveman schreef op zondag 24 september 2017 @ 22:10:
[...]

Mouse over op quick start, dan kun je daar onder opties kiezen.

Echt goed verstopt. Zo zaten we net ook al minuten lang te wachten om een server in te gaan, bleek dat ik ook nog op start moest klikken :$
Ahhh solo FPP beta. Heeft iemand tips, met het snel reageren op tegenstanders als je oppeens uit het niets wordt geraakt? Ik heb echt moeite met het lokaliseren van de schutter. Het lijkt wel alsof je gewoon de hele tijd moet pronen om niet gezien te worden. Vooral tegen het einde.

Ander dingetje, ik heb alle settings ultra. Is het wellicht beter om met lagere settings te spelen want dan worden de tegenstanders beter zichtbaar? Ik zie nu bijvoorbeeld bijna niks als ik prone omdat alle bloemen en het gras voor mijn fov zitten :p maar wellicht is dat bij lagere settings helemaal niet het geval...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wessel22
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-04 13:45
Chip. schreef op zondag 24 september 2017 @ 22:33:
[...]

Ander dingetje, ik heb alle settings ultra. Is het wellicht beter om met lagere settings te spelen want dan worden de tegenstanders beter zichtbaar? Ik zie nu bijvoorbeeld bijna niks als ik prone omdat alle bloemen en het gras voor mijn fov zitten :p maar wellicht is dat bij lagere settings helemaal niet het geval...
Zet je foliage eens very low

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
Wessel22 schreef op zondag 24 september 2017 @ 22:52:
[...]

Zet je foliage eens very low
Gezocht wat die setting inhield en kwam dit filmpje tegen. YouTube: PLAYER UNKNOWN’s BATTLEGROUNDS BEST GRAPHICS SETTINGS - SEE EV... Toch wel jammer dat je eigenlijk de game niet op volledige kwaliteit kan spelen omdat andere dan toch wel een zeer groot voordeel hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Filmpje is 6 maanden oud, klopt niet helemaal meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:22
Sinds kort speel ik ook en met een zoon van 10 en eentje van 8 in huis speel ik tegenwoordig niet meer alleen :). Heb altijd Battlefield gespeeld maar BF1 heeft me niet lang kunnen boeien helaas. Het concept van PUBG leek me wel wat en voor 3x3 tientjes leek het me wel leuk om met z'n drieën te spelen.

Na wat uurtjes spelen moet ik wel zeggen dat het nog wel erg "early access" aanvoelt. Regelmatige crashes op 2 van de 3 pc's, soms als ik een granaat gooi (doe je op zich niet vaak) heb ik daarna enorme lag, alsof het spel vast loopt voor een seconde of 10. Dit soort rare lag spikes komen ook random voor. Ligt niet aan het internet want deze lag spikes komen alleen op mijn pc voor (6600K @4,6ghz, 16GB 3000mhz RAM en een R9 290 videokaart). Hopelijk wordt dat beter als de engine beter geoptimaliseerd is want als ik dan toch even een vergelijking maak met bijvoorbeeld BF4 dan speelt dat wel een stuk soepeler.

PUBG moet het dus vooral van het concept en de gameplay hebben en dat zit wel goed. Elk potje is wel weer anders en het is gewoon lachen om met z'n drieën rond te lopen met continu het gevoel dat er gevaar op de loer ligt. Soms zijn we snel neer en soms halen we het tot een van de laatste cirkels. Gister een leuke actie... We lopen met z'n drieën wat huizen af te struinen tot ik ergens binnen in een huis iemand zie lopen. Dat huis lag wat lager dan de huizen eromheen dus ik keek van boven naar beneden. Een van mn zoontjes gaat er op af terwijl ik op de heuvel/verhoging dekking probeer te geven.... Na een kort vuurgevecht buiten mijn schootsveld gaat zoon 1 (zo noem ik m maar even :) ) neer. Zoon 2 gaat naar hem toe om te reviven terwijl ik het huis goed in de gaten hou. Niet veel later zie ik iemand gecrouched op het dak van dat huis naar de kant sluipen waar mijn zoons zich bevinden.

Terwijl hij aanlegt om zoon 2 neer te knallen doe ik hetzelfde op hem. Na een paar schoten is ie "knocked out" maar kruipt net buiten mijn gezicht weg. Ik ren naar binnen, de trap op, om de kill te maken. Op het dak aangekomen zie ik dat er iemand bezig is hem te reviven maar het lukt me om hem ook neer te knallen. Hatsee... 2 kills! Ondertussen was zoon 1 gerevived en konden we onze weg vervolgen. Voor mij was dit een leuk staaltje teamwork en tactiek, precies wat dit spel leuk maakt.

De voertuigen in het spel leveren soms ook grappige situaties op. We waren nog met 2 over en zaten in een dacia op weg naar de volgende cirkel. Reden een stukje off-road toen ik het geluid van een ander voertuig hoorde aankomen via de weg. Zullen we ze pakken? Yes!! go!! Ik parkeer de dacia vol gas in de zijkant van de UAZ en spring eruit om het vuur te openen. Waar we niet op gerekend hadden was dat die UAZ een vol squad bevatte en ook zij eruit sprongen en het vuur openden. Kansloos gingen we ten onder maar lol hadden we wel :)

Klein irritatiepuntje is nog dat je vaak achter cover schiet maar dan toch tegen het obstakel schiet. Keer vanuit een huis door het raam op iemand geschoten die verderop stil zat maar ik raakte helemaal niks terwijl ik rustig gemikt schoot. Later bleken er op de sponning van het raam een flink aantal kogel "deuken" te zitten. Dit is wel jammer want ik had vanuit mijn oogpunt een vrij schootsveld.

Ondanks een aantal irritaties en het gevoel dat je een niet final versie aan het spelen bent is het concept briljant en levert dat ook veel plezier op. Als het nu allemaal wat stabieler en soepeler zou lopen helemaal!

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Heb je geprobeerd met Texture Quality en Shadow Quality op High of lager te zetten ? Zet ook zeker je swapfile op 2x je hoeveelheid RAM (of meer) en als je nog geen SSD hebt, is het dringend tijd :)

Dat zou al een deel van de problemen kunnen oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

Tsurany schreef op zondag 24 september 2017 @ 17:59:
[...]

Hoe kun je je daar precies voor aanmelden?
Pagina: 1 ... 60 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord