[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 59 ... 141 Laatste
Acties:

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:17
Tsurany schreef op woensdag 20 september 2017 @ 12:32:

[...]

Dat is juist precies hoe het nu werkt. Horizontale recoil is random binnen bepaalde parameters en de verticale recoil is grotendeels voorspelbaar. Dat zie je ook heel goed in dat filmpje dat hierboven gepost werd, de macro kan de verticale recoil vrijwel volledig onder controle houden (voorspelbaarheid) maar de horizontale recoil kan niks aan gedaan worden. Je ziet echter dat de impact van horizontale recoil ook marginaal is.
nee, ik ben niet duidelijk geweest.

Ik zou willen dat bijv een AK47 een soortgelijke voorspelbaar patroon krijgt als in csgo. Dus bijv de eerste 7 kogels verticaal, dan de volgende 5 naar rechts, de volgende 5 naar links .etc etc. (getallen zijn maar een voorbeeld).

Op die manier krijg je een hogere skill gap/ceiling.

Waar ik het random element zou willen zien is in waar de kogels binnen het patroon exact landen, dat mag wat mij betreft wel een random element bevatten (dus eigenlijk hetzelfde als in csgo).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
gotfurrr schreef op woensdag 20 september 2017 @ 12:44:
[...]

nee, ik ben niet duidelijk geweest.

Ik zou willen dat bijv een AK47 een soortgelijke voorspelbaar patroon krijgt als in csgo. Dus bijv de eerste 7 kogels verticaal, dan de volgende 5 naar rechts, de volgende 5 naar links .etc etc. (getallen zijn maar een voorbeeld).

Op die manier krijg je een hogere skill gap/ceiling.

Waar ik het random element zou willen zien is in waar de kogels binnen het patroon exact landen, dat mag wat mij betreft wel een random element bevatten (dus eigenlijk hetzelfde als in csgo).
Lijkt me een ontzettend slecht idee. Je haalt een enorme hoeveelheid realisme uit het spel puur zodat de "pro" spelers een patroontje uit hun hoofd kunnen leren? Ik zie tevens niet in hoe dat precies de skill gap vergroot. Je moet per wapen even een patroon uit je hoofd leren of op een papiertje opschrijven, that's it.

Juist het om kunnen gaan met bepaalde randomness is een skill. Je weet dat je wapen niet 100% voorspelbaar zijn dus je moet soms single shot gebruiken, soms korte bursts afvuren en soms full auto gebruiken afhankelijk van de situatie. Daar zit veel meer skill in dan een patroontje uit je hoofd leren.

CS:GO is voor mij ook een ontzettend slecht voorbeeld van gunplay in een (semi)realistische shooter. Ze gebruiken nog steeds hitscan...

[ Voor 5% gewijzigd door Tsurany op 20-09-2017 12:51 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gotfurrr
Tsurany schreef op woensdag 20 september 2017 @ 12:49:
[...]

Lijkt me een ontzettend slecht idee. Je haalt een enorme hoeveelheid realisme uit het spel puur zodat de "pro" spelers een patroontje uit hun hoofd kunnen leren? Ik zie tevens niet in hoe dat precies de skill gap vergroot. Je moet per wapen even een patroon uit je hoofd leren of op een papiertje opschrijven, that's it.

Juist het om kunnen gaan met bepaalde randomness is een skill. Je weet dat je wapen niet 100% voorspelbaar zijn dus je moet soms single shot gebruiken, soms korte bursts afvuren en soms full auto gebruiken afhankelijk van de situatie. Daar zit veel meer skill in dan een patroontje uit je hoofd leren.
easy to learn, hard to master. wat jij beschrijft als : dat doe je ff in 4 minuten, kost je honderden/duizenden/triljoentachtig uren om te leren (iig meer dan een paar honderd uur). (als je het perfect wil doen, en bovendien kunnen sommigen het niet eens leren ;) )

als je het zo makkelijk vind, installeer CSGO even en laat een filmpje zien waarbij je met een ak47 perfect je kogels sprayed op medium/lange afstand (en op bewegende doelen etc). Dat doe je echt niet na een paar uurtjes oefenen.

ik zeg niet dat het de perfecte oplossing is (CS 1.6 had bijvoorbeeld wisselende patronen), maar alles is beter dan echt complete random recoil imho. juist vanwege het feit dat minder random recoil zorgt voor een hogere skillgap/ceiling, als die recoil iig hard to master is zeg maar.

zucht. edit: ik zeg ook niet dat men 1 op 1 csgo gunplay moet implementeren in pubg. |:(

[ Voor 6% gewijzigd door gotfurrr op 20-09-2017 12:59 ]

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 18:22

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Ik ben gewoon voorstander van hoe het in het echie is. Random dus. *O*

Steam ID = Ackerfiets

gotfurrr schreef op woensdag 20 september 2017 @ 12:53:
easy to learn, hard to master. wat jij beschrijft als : dat doe je ff in 4 minuten, kost je honderden/duizenden/triljoentachtig uren om te leren (iig meer dan een paar honderd uur). (als je het perfect wil doen, en bovendien kunnen sommigen het niet eens leren ;) )

als je het zo makkelijk vind, installeer CSGO even en laat een filmpje zien waarbij je met een ak47 perfect je kogels sprayed op medium/lange afstand. Dat doe je echt niet na een paar uurtjes oefenen.
Wellicht kost het wat meer tijd, wellicht niet. Het punt is dat het moeten volgen van bepaalde patroontjes (http://csgoskills.com/academy/spray-patterns/) nu niet bepaald de skill gap zal vergroten. Het is niet ingewikkelder dan het begrijpen van recoil gebaseerd op standaard parameters. Sterker nog, ik denk dat het relatief simpeler is. Iedereen kan je die spray patterns bekijken en de juiste muisbeweging aanleren.
ik zeg niet dat het de perfecte oplossing is (CS 1.6 had bijvoorbeeld wisselende patronen), maar alles is beter dan echt complete random recoil imho. juist vanwege het feit dat minder random recoil zorgt voor een hogere skillgap/ceiling, als die recoil iig hard to master is zeg maar.
Recoil is niet compleet willekeurig, dat is absoluut onjuist. Recoil binnen PUBG wordt bepaald door een (flink) aantal parameters en door die parameters te begrijpen kan je een groot deel van de recoil compenseren. Het effect zal hetzelfde zijn als bij CS:GO behalve dat het daadwerkelijk ergens op slaat ;)
zucht. edit: ik zeg ook niet dat men 1 op 1 csgo gunplay moet implementeren in pubg. |:(
Je komt wel met CS:GO als voorbeeld, een game die juist de meest vreemde gunplay heeft. Als je puur naar de wapen mechanics kijkt is CS:GO echt een ontzettend matig spel.
Family Guy schreef op woensdag 20 september 2017 @ 12:56:
Ik ben gewoon voorstander van hoe het in het echie is. Random dus. *O*
Recoil is zeker niet volledig random. Recoil is het principe van Newton's wet die als volgt samengevat kan worden: "For every action, there is an equal and opposite reaction." De kracht die uitgevoerd wordt op de kogel om hem af te vuren resulteert in een evengrote terugwaartse kracht. Deze kracht drukt de loop dus naar achteren toe. En doordat de loop vaak hoger zit dan de stock krijg je het effect dat de loop omhoog schiet vanwege het draaipunt.

Recoil kent dus zeer veel voorspelbaarheid. Als je de mens wegneemt uit de vergelijking kan je de recoil vrijwel volledig compenseren. Al zie je in de praktijk dat het makkelijker is de kracht naar achteren te verminderen via allerlei technieken in combinatie met het overdragen van de resterende kracht naar een groter oppervlakte zoals een voertuig.

[ Voor 20% gewijzigd door Tsurany op 20-09-2017 13:19 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
Tsurany schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:07:
[...]

Wellicht kost het wat meer tijd, wellicht niet. Het punt is dat het moeten volgen van bepaalde patroontjes (http://csgoskills.com/academy/spray-patterns/) nu niet bepaald de skill gap zal vergroten. Het is niet ingewikkelder dan het begrijpen van recoil gebaseerd op standaard parameters. Sterker nog, ik denk dat het relatief simpeler is. Iedereen kan je die spray patterns bekijken en de juiste muisbeweging aanleren.
je doet net alsof dit soort "patroontjes" zo maar ff lekker makkelijk uit je mouw te schudden zijn wat betreft het controleren er van.

wat ik al eerder zei, ik ben voor "easy to learn, hard to master". Dat betekent dat er wel iets te "masteren" moet zijn.

random recoil zorgt er voor dat er niets te masteren is, ja je kan je muis een beetje naar beneden trekken en natuurlijk kan je horizontaal ook nog wel wat doen, maar waar het eigenlijk om gaat is dat je dit niet consistent kan leren.

Nogmaals, ik zeg niet dat je csgo recoil moet introduceren in pubg, alleen maar dat het minder random zou moeten zijn imho vanwege het blabla hard to master verhaal wat ik net al heb beschreven. Bovendien, wederom, recoil patterns zoals in csgo leer je niet eventjes, dat duurt echt heel erg lang (langer dan in pubg, want in pubg is er niets te leren).

edit: ik ga hier een beetje off topic, maar bijvoorbeeld onderstaande video lijkt vol met random shit te zitten, is alleen niet zo. het ziet er zo makkelijk uit, maar dit kan bijna niemand. ja het zijn patronen, maar 99.9999% van de spelers mastert het niet compleet. Ik zou dus graag iets willen in pubg dat zorgt voor meer bewuste recoil compensatie mogelijkheden.

[ Voor 13% gewijzigd door gotfurrr op 20-09-2017 13:26 ]

• wutwutwhat
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-12-2022

wutwutwhat

Lomperik.

gotfurrr schreef op woensdag 20 september 2017 @ 12:40:
[...]

http://www.overclock.net/t/1635287/brachistochrone-aim

"The biggest takeaway of this post is that, no matter how fast and accurate your aim is, it is physically impossible to aim more quickly than a perfect triangular impulse."

Het kan niet anders dan dat er in goede anti cheats een soort detectie zit gebaseerd op bovenstaande info, of in ieder geval zou moeten zitten. Als je met een muis recoil compenseert dan doe je dat altijd met een afwijking in beweging, een standaard script maakt een perfecte lijn omhoog of omlaag. Alleen dat al is iets wat een goede AC zou moeten detecteren.

ik heb echt heel lang CSGO gespeeld op ESEA bijv, en recoil scripts heb ik daar nooit meegemaakt of mensen over horen lopen zeuren. Op de normale VAC servers natuurlijk wel...
Ik sluit ook niet uit dat anti-cheat het niet kan vinden, maar het word met sommige platformen wel lastig gemaakt. Anti-cheat kijkt vaak naar het sideloaden van bestanden, of bestanden zijn aangepast en of er naast de game nog andere (eventueel geblackliste) processen draaien. Daar ga je bijvoorbeeld in de BattleEye EULA ook mee akkoord. Op de manier kan je veel scripts als snel detecteren door simpelweg te kijken naar het platform waarmee deze worden uitgevoerd. In het geval van Logitech Gaming Software gaat dat al lastiger, omdat de scripts op de muis zelf worden uitgevoerd en dus enkel behandeld worden door de Logitech (Gaming Software) driver. De muis corrigeert virtueel de uitgevoerde handelingen. Bestaande scripts zijn geschreven op het niet-random aspect van het spray-pattern in PUBG, met ingebouwde vertragingen om 'echte' muisbewegingen te simuleren. Om duidelijk redenen link ik niet naar dergelijke scripts, je weet ze vast te vinden.

Het moet inderdaad mogelijk zijn om menselijk gedrag te onderscheiden van een script. Maar dan moet je kijken naar hoe er geaimd word, niet of er andere scripts/processen draaien tijdens het draaien van de game. Voor zover bij mij bekend is dat laatste vooralsnog de gangbare vorm van cheatdetectie, laten we hopen dat dat snel verandert natuurlijk.

Edit: redenatie fuckup

Liever in Gulden betalen? Dat kan!

gotfurrr schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:18:
[...]

je doet net alsof dit soort "patroontjes" zo maar ff lekker makkelijk uit je mouw te schudden zijn wat betreft het controleren er van.

wat ik al eerder zei, ik ben voor "easy to learn, hard to master". Dat betekent dat er wel iets te "masteren" moet zijn.

random recoil zorgt er voor dat er niets te masteren is, ja je kan je muis een beetje naar beneden trekken en natuurlijk kan je horizontaal ook nog wel wat doen, maar waar het eigenlijk om gaat is dat je dit niet consistent kan leren.
Waarom zie je het naar beneden trekken van je muis volgens een bepaald patroon wel als skill maar het omgaan met wapens in PUBG niet als skill? Je moet daar ook weten in welke mate je recoil moet compenseren (afhankelijk van wapen en attachments), hoe je bursts of single shot moet gebruiken en hoeveel tijd je tussen deze schoten moet laten zitten. Waarom is het leren en toepassen van al die variabelen minder skillvol dan het leren van spray patterns?
Nogmaals, ik zeg niet dat je csgo recoil moet introduceren in pubg, alleen maar dat het minder random zou moeten zijn imho vanwege het blabla hard to master verhaal wat ik net al heb beschreven. Bovendien, wederom, recoil patterns zoals in csgo leer je niet eventjes, dat duurt echt heel erg lang (langer dan in pubg, want in pubg is er niets te leren).
Hoe verklaar je de enorme verschillen tussen spelers als er niks te leren valt? Hoe kan het dat Shroud vuurgevechten consistent kan winnen terwijl anderen hem soms veel eerder zien?

En hetzelfde is van toepassing op games als Battlefield, hoe verklaar je de enorme verschillen in skill die in deze game te vinden zijn? Ze gebruiken tenslotte dezelfde mechanics als PUBG.

• gotfurrr
Tsurany schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:28:
[...]

Waarom zie je het naar beneden trekken van je muis volgens een bepaald patroon wel als skill maar het omgaan met wapens in PUBG niet als skill? Je moet daar ook weten in welke mate je recoil moet compenseren (afhankelijk van wapen en attachments), hoe je bursts of single shot moet gebruiken en hoeveel tijd je tussen deze schoten moet laten zitten. Waarom is het leren en toepassen van al die variabelen minder skillvol dan het leren van spray patterns?

[...]

Hoe verklaar je de enorme verschillen tussen spelers als er niks te leren valt? Hoe kan het dat Shroud vuurgevechten consistent kan winnen terwijl anderen hem soms veel eerder zien?

En hetzelfde is van toepassing op games als Battlefield, hoe verklaar je de enorme verschillen in skill die in deze game te vinden zijn? Ze gebruiken tenslotte dezelfde mechanics als PUBG.
je slaat hier de spijker op zn kop, met een minder random systeem zal shroud VEEL MEER vuurgevechten winnen dan dat hij nu al doet. je ziet hem nu ook nauwelijks sprayen, vaak zijn het single shots en korte bursts. natuurlijk is dat ook skill, maar een shroud zou letterlijk onstopbaar zijn als recoil veel minder random was.

hetzelfde als je shroud in een random skilled CSGO match zou zetten, dan wint hij de game gewoon zelf.
gotfurrr schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:32:
[...]

je slaat hier de spijker op zn kop, met een minder random systeem zal shroud VEEL MEER vuurgevechten winnen dan dat hij nu al doet. je ziet hem nu ook nauwelijks sprayen, vaak zijn het single shots en korte bursts. natuurlijk is dat ook skill, maar een shroud zou letterlijk onstopbaar zijn als recoil veel minder random was.

hetzelfde als je shroud in een random skilled CSGO match zou zetten, dan wint hij de game gewoon zelf.
Ben je nu aan het trollen of ben je echt serieus? Ik kan het verschil niet meer zien.

• wutwutwhat

wutwutwhat

Lomperik.

Tsurany schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:28:
[...]

[...]

[...]

De hoeveelheid tijd die iemand in gamen heeft gestoken. Iemand als Shroud heeft een bak ervaring die hij meeneemt. Henk van om de hoek, die 's avonds 5-10 potjes PUBG speelt heeft heel wat minder ervaring. Als je Shroud en Henk tegelijk een nieuwe shooter geeft zal Shroud deze veel sneller oppakken dan Henk, daar Shroud al 10 jaar niets anders doet dan ~8 uur per dag shooters spelen.

Edit:
Tsurany schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:35:
[...]

Ben je nu aan het trollen of ben je echt serieus? Ik kan het verschil niet meer zien.
Nee dit is lekker constructief en positief |:(

[ Voor 13% gewijzigd door wutwutwhat op 20-09-2017 13:36 ]

wutwutwhat schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:35:
[...]

De hoeveelheid tijd die iemand in gamen heeft gestoken. Iemand als Shroud heeft een bak ervaring die hij meeneemt. Henk van om de hoek, die 's avonds 5-10 potjes PUBG speelt heeft heel wat minder ervaring. Als je Shroud en Henk tegelijk een nieuwe shooter geeft zal Shroud deze veel sneller oppakken dan Henk, daar Shroud al 10 jaar niets anders doet dan ~8 uur per dag shooters spelen.
Dus volgens jou is de hoeveelheid tijd de enige factor die bepaald of iemand goed is of niet?
Nee dit is lekker constructief en positief |:(
Hij geeft op de helft van mijn post geen antwoord en blijft enkel hetzelfde punt herhalen met betrekking tot het leren van spray patterns. Wat moet ik dan verder nog doen als al mijn argumenten met betrekking tot de recoil in PUBG genegeerd worden?

[ Voor 20% gewijzigd door Tsurany op 20-09-2017 13:39 ]

• gotfurrr
Tsurany schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:35:
[...]

blijkbaar wil je mijn punt niet zien of ik leg het verkeerd uit. nog een poging dan:

shroud wint nu veel vuurgevechten vanwegen zijn movement + aim in situaties waarbij hij als eerste gespot word en beschoten. daar zijn we het over eens volgens mij.

recoil is echter random, stel dat je die factor van random recoil weghaalt, dan zal shroud ipv veel gevechten winnen, opeens bijna alles winnen. omdat hij waarschijnlijk als een van de weinigen de recoil tot in perfectie zal kunnen compenseren, zie mijn csgo voorbeeld.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Laten we het even gezellig houden hierzo @Tsurany @wutwutwhat @gotfurrr
Bedankt namens de rest van de forum lezers.

**

• wutwutwhat

wutwutwhat

Lomperik.

Tsurany schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:37:
[...]

Dus volgens jou is de hoeveelheid tijd de enige factor die bepaald of iemand goed is of niet?
Edit: Wat @PatRamon zegt. Heb het er een beetje mee gehad.

[ Voor 13% gewijzigd door wutwutwhat op 20-09-2017 13:39 ]

• gotfurrr
PatRamon schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:39:
Laten we het even gezellig houden hierzo @Tsurany @wutwutwhat @gotfurrr
Bedankt namens de rest van de forum lezers.
huh, in welke posts van mij hou ik het niet gezellig? :?

Volgens mij is/was het gewoon een buitengewoon nutteloze, maar wel normale discussie over een recoil mechanisme in een game.

[ Voor 17% gewijzigd door gotfurrr op 20-09-2017 13:46 ]

gotfurrr schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:39:
[...]

blijkbaar wil je mijn punt niet zien of ik leg het verkeerd uit. nog een poging dan:

shroud wint nu veel vuurgevechten vanwegen zijn movement + aim in situaties waarbij hij als eerste gespot word en beschoten. daar zijn we het over eens volgens mij.

recoil is echter random, stel dat je die factor van random recoil weghaalt, dan zal shroud ipv veel gevechten winnen, opeens bijna alles winnen. omdat hij waarschijnlijk als een van de weinigen de recoil tot in perfectie zal kunnen compenseren, zie mijn csgo voorbeeld.
Ik zie je punt wel, je negeert echter meer dan de helft van mijn posts waar ik duidelijk uitleg dat de recoil in PUBG absoluut niet random is. CS:GO gebruikt spray patterns, PUBG gebruikt parameter based recoil. Beiden zijn vrijwel volledig voorspelbaar.

Kijk eens naar deze video: [YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=8N0TUR6xWO4]
Zie je hoe effectief de no recoil macro's zijn? De enige manier waarop de macro's zo effectief kunnen zijn is wanneer recoil een (vrijwel) standaard patroon volgt. Je ziet duidelijk dat de schoten op de muur met de UMP + macro ontzettend dicht bij elkaar gegroepeerd zijn, dat is enkel mogelijk met voorspelbare recoil.

Tevens staan hier alle waarden met betrekking tot recoil: https://pubg.me/weapons/assault-rifles
Je kan dus perfect voorspellen wat de recoil van wapen X gaat zijn. Zeker met de juiste attachments waar je vrijwel alle horizontale recoil mee kan voorkomen.

Ik denk dat de perceptie dat spray patters lastiger te beheersen zijn voort komt uit de relatieve eenvoud van de benodigde actie. Het is veel makkelijker om een voorstelling te maken bij het perfect beheersen van bepaalde muisbewegingen dan bij het begrijpen van een vrij ingewikkelde tabel met cijfers en deze in de praktijk kunnen toepassen.

Deze flame gaat de discussie zeker niet helpen. Dus verwijderd.

[ Voor 29% gewijzigd door Ircghost op 21-09-2017 10:23 ]

• gotfurrr
Tsurany schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:46:
[...]

Ik zie je punt wel, je negeert echter meer dan de helft van mijn posts waar ik duidelijk uitleg dat de recoil in PUBG absoluut niet random is. CS:GO gebruikt spray patterns, PUBG gebruikt parameter based recoil. Beiden zijn vrijwel volledig voorspelbaar.

Kijk eens naar deze video: [video]
Zie je hoe effectief de no recoil macro's zijn? De enige manier waarop de macro's zo effectief kunnen zijn is wanneer recoil een (vrijwel) standaard patroon volgt. Je ziet duidelijk dat de schoten op de muur met de UMP + macro ontzettend dicht bij elkaar gegroepeerd zijn, dat is enkel mogelijk met voorspelbare recoil.
het komt omdat wij het over 2 verschillende dingen hebben, jij hebt het over skill based omgaan met de wapens en recoil die de game je geeft. daar ben ik het mee eens dat dat ook voor een skillgap zorgt.

Waar ik het over heb is dat ik zou willen dat recoil bewust te compenseren is, dat is nu niet zo en dat noem ik random. Natuurlijk werkt er van alles en nog wat binnen een standaard afwijking waardoor het niet als echt random te definieeren is.

Ik gaf CSGO als voorbeeld incl een filmpje waarbij heel duidelijk is dat dit zorgt voor een skillgap. Ik zeg niet dat het csgo 1 op 1 geimplementeerd moet worden, alleen dat ik iets wil dat easy to learn is en hard to master (woohoo, nieuwe slogan, heb het slechts 10000 keer getikt in afgelopen uur :+ )

met bewust compenseren bedoel ik dat je een heel magazijn bewust full auto zou moeten kunnen aimen. En inderdaad dat zou echt supermoeilijk moeten zijn om uit te voeren.

in je filmpje zie je bijvoorbeeld bij de scar L recoil compensatie dat het lijkt alsof recoil weg is. dat is niet zo, dit is op extreem korte afstand gemaakt en de groupering is echt SUPER brak. Op iets langere afstand is de groupering al helemaal brak en als we praten over 50 meter dan is de groupering al helemaal onbruikbaar.

Als je dat scar l voorbeeld ziet, dan zou een csgo pro die 40 bullets in dezelfde bullethole kunnen plaatsen op die afstand (is echt extreem close). en zoiets zou ik ook wel willen zien in pubg, super moeilijk om uit te voeren - maar wel te leren.

edit: natuurlijk is met een script de recoil te minimaliseren in pubg ,je weet wat de standaard deviatie is van bepaalde parameters van een gun, en die kan je natuurlijk redelijk gemiddeld houden met een script. maar het is verre van perfect, je ziet ook dat het niet zo perfect is als sommige CS no recoil scripts. eigenlijk zou je dus de recoil juist wel met een script moeten kunnen compenseren.

[ Voor 7% gewijzigd door gotfurrr op 20-09-2017 13:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:06
Om de discussie op recoil patterns vs parameter based recoil vs random recoil op te helderen:

Zie bovenstaande filmpje, per AR wordt meerdere keren geschoten op full auto op een muur om de recoil weer te geven. Recoil is zeer consistent en correcties zijn minimaal naar links/rechts. Voornamelijke afwijking omhoog. Oftewel, heel makkelijk weg te compenseren met een script dat de muis in die vorm omlaag trekt. Wil je de beste meting hebben om dit af te stemmen? :

Schiet op dezelfde muur op dezelfde afstand +/- 50 keer. Leg al deze plaatjes over elkaar heen en je krijgt een "average" recoil pattern. Pas deze toe in een script en je krijgt de resultaten die de norecoil macro's realiseren.

Dit tegengaan? Alleen mogelijk door of de recoil zo te randomizen naar links/rechts dat hij de ene keer wat meer links afbuigt en de andere keer wat meer rechts in een niet vast patroon. Dan werkt no recoil in de hoogte nog steeds, maar wel minder effectief.

Een andere oplossing is software detectie, echter is dit maar gelimiteerd aangezien zoals al eerder is aangegeven via LUA scripts een groot deel aan de hardwarematige kant van de muis/toetsenbord worden ingevoerd en dit dus niet meer te herleiden is.

edit:

Aanvullende afbeelding: Dit is hoe ze het in CS:GO hebben. Dit zie je ook terug in de PUBG video kwa vaste afwijking, alleen een andere "pattern".
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lePWkQ6.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Bloodhoundje op 20-09-2017 14:01 ]

gotfurrr schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:54:
[...]

het komt omdat wij het over 2 verschillende dingen hebben, jij hebt het over skill based omgaan met de wapens en recoil die de game je geeft. daar ben ik het mee eens dat dat ook voor een skillgap zorgt.

Waar ik het over heb is dat ik zou willen dat recoil bewust te compenseren is, dat is nu niet zo en dat noem ik random. Natuurlijk werkt er van alles en nog wat binnen een standaard afwijking waardoor het niet als echt random te definieeren is.
Toch beweer je in eerste instantie nog dat het "complete random recoil" is. Dat terwijl alle video's tonen dat het enorm mee valt met de randomness. En nu kom je er opeens op terug.
Ik gaf CSGO als voorbeeld incl een filmpje waarbij heel duidelijk is dat dit zorgt voor een skillgap. Ik zeg niet dat het csgo 1 op 1 geimplementeerd moet worden, alleen dat ik iets wil dat easy to learn is en hard to master (woohoo, nieuwe slogan, heb het slechts 10000 keer getikt in afgelopen uur :+ )
Toch gebruik je die slogan verkeerd. Wat jij wilt heeft niks te maken met easy to learn en hard to master, jij wilt gewoon een perfect voorspelbaar recoil patroon hebben. Dat staat volledig los van skills of dat iets "hard to master" is.
met bewust compenseren bedoel ik dat je een heel magazijn bewust full auto zou moeten kunnen aimen. En inderdaad dat zou echt supermoeilijk moeten zijn om uit te voeren.

in je filmpje zie je bijvoorbeeld bij de scar L recoil compensatie dat het lijkt alsof recoil weg is. dat is niet zo, dit is op extreem korte afstand gemaakt en de groupering is echt SUPER brak. Op iets langere afstand is de groupering al helemaal brak en als we praten over 50 meter dan is de groupering al helemaal onbruikbaar.

Als je dat scar l voorbeeld ziet, dan zou een csgo pro die 40 bullets in dezelfde bullethole kunnen plaatsen op die afstand (is echt extreem close). en zoiets zou ik ook wel willen zien in pubg, super moeilijk om uit te voeren - maar wel te leren.

edit: natuurlijk is met een script de recoil te minimaliseren in pubg ,je weet wat de standaard deviatie is van bepaalde parameters van een gun, en die kan je natuurlijk redelijk gemiddeld houden met een script. maar het is verre van perfect, je ziet ook dat het niet zo perfect is als sommige CS no recoil scripts. eigenlijk zou je dus de recoil juist wel met een script moeten kunnen compenseren.
Je wilt dus een arcade shooter die elke link met de werkelijkheid volledig mist. Dan moet je niet bij games zoals PUBG of Battlefield zijn. Juist die games volgende trend dat wapens realistisch gedrag moeten vertonen.

Maar nogmaals, dat is dus een hele andere discussie dan of er veel/weinig skill nodig is en of het lastig of moeilijk volledig te beheersen is.

• gotfurrr
Bloodhoundje schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:57:
Om de discussie op recoil patterns vs parameter based recoil vs random recoil op te helderen:
[video]

Zie bovenstaande filmpje, per AR wordt meerdere keren geschoten op full auto op een muur om de recoil weer te geven. Recoil is zeer consistent en correcties zijn minimaal naar links/rechts. Voornamelijke afwijking omhoog. Oftewel, heel makkelijk weg te compenseren met een script dat de muis in die vorm omlaag trekt. Wil je de beste meting hebben om dit af te stemmen? :

Schiet op dezelfde muur op dezelfde afstand +/- 50 keer. Leg al deze plaatjes over elkaar heen en je krijgt een "average" recoil pattern. Pas deze toe in een script en je krijgt de resultaten die de norecoil macro's realiseren.

Dit tegengaan? Alleen mogelijk door of de recoil zo te randomizen naar links/rechts dat hij de ene keer wat meer links afbuigt en de andere keer wat meer rechts in een niet vast patroon. Dan werkt no recoil in de hoogte nog steeds, maar wel minder effectief.

Een andere oplossing is software detectie, echter is dit maar gelimiteerd aangezien zoals al eerder is aangegeven via LUA scripts een groot deel aan de hardwarematige kant van de muis/toetsenbord worden ingevoerd en dit dus niet meer te herleiden is.

edit:

Aanvullende afbeelding: Dit is hoe ze het in CS:GO hebben. Dit zie je ook terug in de PUBG video kwa vaste afwijking, alleen een andere "pattern".
[afbeelding]
ik ben het niet met je eens dat in pubg de correcties minimaal zijn, er is een standaard afwijking van bepaalde parameters van een gun, maar horizontaal kan de recoil vooral echt wel een sprongetje maken soms.je hoeft dus niet eens 50 plaatjes over elkaar te leggen, de standaard afwijking is al bekend.

het plaatje van de csgo patterns: wel handig om te vermelden dat de volgorde waarmee zo'n pattern wordt geschoten verschilt per wapen.ik zie zelf geen vergelijkbare situatie in pubg. pubg heeft recoil die altijd omhoog zal gaan en horizontaal kan afwijken. dat is het enige patroon.

De huidige pubg implementatie is gewoon voor mij random, voor iemand anders misschien niet. maar ik zou graag iets willen leren, ipv alleen single shots/ bursts en closeup full auto. ik zou willen dat het mogelijk was om op full auto consistent wel op medium afstand iets te raken, alleen zou het super super moeiulijk moeten zijn om te leren.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:29

DirtyBird

Praktiserend denker

Anders openen jullie even een chatkanaaltje met z'n drieën zodat de

-
Ik heb het idee dat deze discussies ook te ingewikkeld zijn voor het gemiddelde publiek op Tweakers.
Die zien liever simpele plaatjes en filmpjes dan inhoudelijke discussies over de game waarbij mechanics echt begrepen moeten worden en cijfertjes relevant worden.
-

niet tussen jullie gediscussieer- en gedenigreer door naar relevante posts hoeft te zoeken.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oViechiel
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-09 08:31
DirtyBird schreef op woensdag 20 september 2017 @ 14:11:

-
[...]

-

niet tussen jullie gediscussieer- en gedenigreer door naar relevante posts hoeft te zoeken.
Dit. En nu weet ik ook waarom ik niet meer reageer op dit forum.

Wanbeleid is ook beleid.

• gotfurrr
DirtyBird schreef op woensdag 20 september 2017 @ 14:11:

-
[...]

-

waar wil je anders een forum voor, volgens mij wordt er best inhoudelijk iets gemeld? dat het nutteloos is, ja eens. maar wat zijn dan wel relevante posts? het gaat toch om een game mechanic hier?

edit: oh ik spreek alleen voor mijn eigen posts natuurlijk O-) O-) O-)

[ Voor 7% gewijzigd door gotfurrr op 20-09-2017 14:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:45
:X Ik moet wel zeggen dat er heel kort op de man gespeeld wordt, met redelijk idd wat denigrerende opmerkingen.
Dit voegt helemaal niets toe.

Het lijkt ook dat diegene die in de discussie zitten niet open staan voor een nieuw standpunt, maar enkel hun standpunt willen verdedigen. Daar schiet je niets mee op, en ga je enkel nog in platvloerse verwijten eindigen.

Voor mij begint het ook wat teveel te worden

Never ever financial advice...

• wutwutwhat

wutwutwhat

Lomperik.

kazzzdafke schreef op woensdag 20 september 2017 @ 14:16:
:X Ik moet wel zeggen dat er heel kort op de man gespeeld wordt, met redelijk idd wat denigrerende opmerkingen.
Dit voegt helemaal niets toe.

Het lijkt ook dat diegene die in de discussie zitten niet open staan voor een nieuw standpunt, maar enkel hun standpunt willen verdedigen. Daar schiet je niets mee op, en ga je enkel nog in platvloerse verwijten eindigen.

Voor mij begint het ook wat teveel te worden
Dit werd vanochtend al (op een foutieve/uit de hand gelopen manier) aangehaald, hetgeen resulteerde in verwijderde posts. Het ging ff goed maar ik heb mijn lesje ook geleerd nu. Terug naar lurken :+

• gotfurrr
wutwutwhat schreef op woensdag 20 september 2017 @ 14:18:
[...]

Dit werd vanochtend al (op een foutieve/uit de hand gelopen manier) aangehaald, hetgeen resulteerde in verwijderde posts. Het ging ff goed maar ik heb mijn lesje ook geleerd nu. Terug naar lurken :+
ik heb geen idee wat je bedoelt, maar ik zal mijn nutteloze posts tot een minimum beperken dan :+

hier dan een nuttige als afsluiter, van the man himself:

–]lazyink[S] 19 punten een uur geleden
I can't speak to the server tick rates at the moment as we are still working to optimise and improve them.
Recoil doesn't follow a pattern, and it is not fully random either. The way it is set up is meant to reward those with quicker reaction times.

[ Voor 29% gewijzigd door gotfurrr op 20-09-2017 14:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Family Guy
  • Laatst online: 18:22

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Tsurany schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:07:

Recoil kent dus zeer veel voorspelbaarheid. Als je de mens wegneemt uit de vergelijking kan je de recoil vrijwel volledig compenseren. Al zie je in de praktijk dat het makkelijker is de kracht naar achteren te verminderen via allerlei technieken in combinatie met het overdragen van de resterende kracht naar een groter oppervlakte zoals een voertuig.
Als? Volgens mij speel ik in PUBG een mens en daarmee komen natuurlijke bewegingen waarbij je nooit een identieke houding aan kunt nemen en er dus altijd willekeurigheid is, zelfs bij de meest getrainde soldaten ter wereld. Ook daarbij is het volledig random, alleen meer gecontroleerd.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• ghighoegha
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-09 11:09

Ik heb het idee dat deze discussies ook te ingewikkeld zijn voor het gemiddelde publiek op Tweakers.
Die zien liever simpele plaatjes en filmpjes dan inhoudelijke discussies over de game waarbij mechanics echt begrepen moeten worden en cijfertjes relevant worden.
Haha vent. Vaak heb je wel iets zinnigs te zeggen. Maar je kunt echt ontzettend arrogant overkomen. Daarnaast zijn er afgelopen week tal van oeverloze discussies geweest waarin jij elke keer een grote rol speelde. Niemand zit op dat gezever te wachten. Een paar pagina's terug is nog gezegd de discussies een beetje klein te houden. En nog geen uur later begint het geouwehoer alweer. Dacht eerst dat het een grap was. Maar helaas
Family Guy schreef op woensdag 20 september 2017 @ 14:21:
[...]

Als? Volgens mij speel ik in PUBG een mens en daarmee komen natuurlijke bewegingen waarbij je nooit een identieke houding aan kunt nemen en er dus altijd willekeurigheid is, zelfs bij de meest getrainde soldaten ter wereld. Ook daarbij is het volledig random, alleen meer gecontroleerd.
Definieer "volledig random". Juist vanwege zijn constructie zal de loop van een wapen omhoog willen bewegen, dat is niet random te noemen. Volledig random zou zijn als het wapen de ene keer (wild) naar links schiet en de andere keer (wild) naar beneden schiet om vervolgens twee keer achter elkaar (wild) omhoog te schieten. Dan is er sprake van een random patroon.
Wapens zijn echter juist ontworpen om zo voorspelbaar mogelijk te reageren waarbij soldaten dus veel beter om kunnen gaan met de recoil.

Natuurlijk zal er altijd wel wat willekeurigheid in zitten, er is immers een menselijke factor. Maar het is dus niet volledig random, dan zou full auto vuren namelijk onmogelijk zijn.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• pimskie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-09 18:41
[...]

lekker bezig gozer. Inhoudelijke opmerkingen en discussies zijn prima en stel ik als lezer ook op erg prijs. 2 pagina's met 'ik heb gelijk', 'nee ik heb gelijk', 'ja maar..' en andere kinderachtig gedoe daarentegen niet.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Modbreak:Daar gaan we weer.. Waarom moet echt elke discussie tot op het bot gevoerd worden door sommigen? Ik blijf niet aardig vragen of het wat minder kan en of discussies afgekapt kunnen worden zodra het uit de hand dreigt te lopen. Je mening geven of discussiëren is uiteraard prima (daar zijn we een forum voor), maar dat wil niet zeggen dat je altijd maar door moet gaan totdat iedereen je volledig gelijk heeft gegeven, dat gaat toch niet gebeuren.

Het is ieders verantwoordelijkheid om het hier een beetje leuk en interessant voor iedereen te houden, anders begin je maar een blog ergens. Mocht na deze modbreak blijken dat je toch niet met deze verantwoordelijkheid om kunt of wilt gaan, dan zal ik je daarbij helpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Erg leuke reactie's/ berichten dat op reddit wordt gepost kwa vragen. (thx @BobbLeeSwaggr voor de tip)
https://gathering.tweaker...message/52640583#52640583
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/0cprPpLLSVFuk4UH9qtrHNhM/full.png
Hopelijk nog mogelijk in de bestaande map nieuwe voertuigen, betwijfel denk eerder bij de nieuwe map.

**

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
PatRamon schreef op woensdag 20 september 2017 @ 15:12:
Erg leuke reactie's/ berichten dat op reddit wordt gepost kwa vragen. (thx @BobbLeeSwaggr voor de tip)
https://gathering.tweaker...message/52640583#52640583
[afbeelding]
Hopelijk nog mogelijk in de bestaande map nieuwe voertuigen, betwijfel denk eerder bij de nieuwe map.
Denk niet dat per sé die pas bij een volgende map komen, ik verwacht al een 2-persoons jetski en nog een busje/vrachtwagen en een quad bike ofzo :P Die kunnen in bijna alle maps :+

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 20-09-2017 15:18 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Bloodhoundje
Angeloonie schreef op woensdag 20 september 2017 @ 15:17:
[...]

Denk niet dat per sé die pas bij een volgende map komen, ik verwacht al een 2-persoons jetski en nog een busje/vrachtwagen en een quad bike ofzo :P Die kunnen in bijna alle maps :+
Ik hoop zo ontzettend veel dat ze fietsen gaan toevoegen, traag vervoersmiddel maar sneller dan lopen. Net als bij auto's moet je kunnen boosten, alleen kost deze boost je stamina :D.
Op deze manier kan je toch redelijk over de map verplaatsen en circles voorblijven zonder dat je veel herrie maakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kgd92
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-09 14:34
Bloodhoundje schreef op woensdag 20 september 2017 @ 15:21:
[...]

Ik hoop zo ontzettend veel dat ze fietsen gaan toevoegen, traag vervoersmiddel maar sneller dan lopen. Net als bij auto's moet je kunnen boosten, alleen kost deze boost je stamina :D.
Op deze manier kan je toch redelijk over de map verplaatsen en circles voorblijven zonder dat je veel herrie maakt.
Zou gaaf zijn, moeten ze alleen wel instellen dat je niet gelijk dood bent als er een fiets over je heen dendert :+ Zie je het al voor je? Op een mistmap, 50 meter zicht, en opeens, zonder geluid..... BOEM :P

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:55
Niet een klein vliegtuigje ofzo? Er zitten toch al opties voor vliegtuig besturen in het spel?

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-09 12:18
Angeloonie schreef op woensdag 20 september 2017 @ 15:17:
[...]

Er is inderdaad al aangegeven dat sommige voertuigen map specifiek worden. Dus het zal inderdaad wachten worden. Ook fietsen gaan veel geruchten over maar nog niks bevestigend zover ik weet.

Had zelf hier nog niet over gehoord:

Het implementeren van een ranked system

''
Would you consider adding a division/placement system just like LoL , CS:GO or more like H1Z1 after release ? Its satisfying seeing urself climb up like this rather than having to check leaderboards.Also it gives u a goal which leaderboards dont cuz not everybody can be ranked 1.
permalinkembedopslaanrapporterengold gevenreageren

[–]lazyink[S] 120 punten 2 uur geleden
We do have plans to add systems like this. We also want to add a character leveling system & weapon skill systems (that doesn't effect game-play) and other progression systems. We'll have more info on these once we get a chance to fully plan them out!

''
Wel leuker om met iets van progressie te spelen natuurlijk

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

• gotfurrr
BobbLeeSwaggr schreef op woensdag 20 september 2017 @ 15:29:
[...]

Er is inderdaad al aangegeven dat sommige voertuigen map specifiek worden. Dus het zal inderdaad wachten worden. Ook fietsen gaan veel geruchten over maar nog niks bevestigend zover ik weet.

Had zelf hier nog niet over gehoord:

Het implementeren van een ranked system

''
Would you consider adding a division/placement system just like LoL , CS:GO or more like H1Z1 after release ? Its satisfying seeing urself climb up like this rather than having to check leaderboards.Also it gives u a goal which leaderboards dont cuz not everybody can be ranked 1.
permalinkembedopslaanrapporterengold gevenreageren

[–]lazyink[S] 120 punten 2 uur geleden
We do have plans to add systems like this. We also want to add a character leveling system & weapon skill systems (that doesn't effect game-play) and other progression systems. We'll have more info on these once we get a chance to fully plan them out!

''
Wel leuker om met iets van progressie te spelen natuurlijk
yes please! ranking idee is goed en als er iets aan je character te levelen is wat geen invloed heeft op gameplay dan is dat alleen maar positief lijkt me.

• kgd92
  • Registratie: November 2011
gotfurrr schreef op woensdag 20 september 2017 @ 15:33:
[...]

yes please! ranking idee is goed en als er iets aan je character te levelen is wat geen invloed heeft op gameplay dan is dat alleen maar positief lijkt me.
Vind het juist heerlijk dat de ranking zo hidden is als nu het geval is. In LoL bijvoorbeeld kan het erg frustrerend zijn als klimmen niet lukt doordat je zelf niet hoger komt of doordat je team tegenwerkt... Hier is het gewoon: Oh, ik ben dood > lobby> 2min later zit je weer in het vliegtuig. Vind dat zelf stiekem een verademing.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Je ziet wel bij 1 van de eerste screenshots van de nieuwe map een fiets staan tegen een huisje.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4Fird5N7C4Do6HzlDTif3Chd/full.jpg
Maar geeft geen zekerheid.
Zou wel leuk zijn, vooral als je een groep(squad) fietsers wielrenners in het midden van de weg ziet rijden om ze te roadkillen :+ (wat een sadistisch gedachte kwam er plotseling in me op sorry) B)

**

• Bloodhoundje
PatRamon schreef op woensdag 20 september 2017 @ 15:37:
Je ziet wel bij 1 van de eerste screenshots van de nieuwe map een fiets staan tegen een huisje.
[afbeelding]
Maar geeft geen zekerheid.
Zou wel leuk zijn, vooral als je een groep(squad) fietsers wielrenners in het midden van de weg ziet rijden om ze te roadkillen :+ (wat een sadistisch gedachte kwam er plotseling in me op sorry) B)
En dat je dan als kleding strakke spandex pakjes kan vinden en fietshelmen ipv motorhelmen (level 0.5 helm? :D )? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
M.b.t. de fiets:
We have the technology (motorbike) so it is definitely possible!

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lienuks
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-06 20:40

Lienuks

Meet People Get Connected!

Ik zou graag willen dat je een tent kan vinden, en die ergens op kan zetten. Gezien de halve planeet toch van kamperen houd in PUBG :P

• Lienuks

Lienuks

Zit me net nog te bedenken.. wat voertuigen betreft , wat dachten we van een amfibisch voertuig b.v. Hovercraft

• wutwutwhat

wutwutwhat

Lomperik.

Lienuks schreef op woensdag 20 september 2017 @ 15:50:
Zit me net nog te bedenken.. wat voertuigen betreft , wat dachten we van een amfibisch voertuig b.v. Hovercraft
Zodat je mensen al van de andere kant van de map kan horen aankomen? Lijkt me geweldig :9

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14
Duikboot! :+

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• Hemical
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 26-01-2024
Moest met de laatste patch de crouch-jump bind niet weg zijn? Bij mij werkt hij namelijk nog en ik heb geen .ini files aangepast oid. Gebruik nog steeds 2 knoppen op 1 bind wat middels het ingame menu gelukt is.

• SouLLeSSportal
Hemical schreef op woensdag 20 september 2017 @ 16:27:
Moest met de laatste patch de crouch-jump bind niet weg zijn? Bij mij werkt hij namelijk nog en ik heb geen .ini files aangepast oid. Gebruik nog steeds 2 knoppen op 1 bind wat middels het ingame menu gelukt is.
bij mij ook, maar je kan het geloof ik niet opnieuw instellen.

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 11:16

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Bloodhoundje schreef op woensdag 20 september 2017 @ 15:21:
[...]

Dit principe zit al in Heroes en Generals en is een best leuk concept, eigenlijk zou 24/7 auto run ook sneller aan je stamina moeten vreten, hopelijk ben je dan niet meteen dood als je van je fiets af valt.

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

• kazzzdafke
SouLLeSSportal schreef op woensdag 20 september 2017 @ 16:29:
[...]

bij mij ook, maar je kan het geloof ik niet opnieuw instellen.
WTF... ik moet telkens mijn key's rebinden (left en in vehicle left) omdat die bij restart van de game op q staan en ik a gebruik.
En mijn CJ bind is weg. Ik had em al heel lang ingesteld :(

• mouzetc
  • Laatst online: 17-09 10:54
kazzzdafke schreef op woensdag 20 september 2017 @ 16:40:
[...]

WTF... ik moet telkens mijn key's rebinden (left en in vehicle left) omdat die bij restart van de game op q staan en ik a gebruik.
En mijn CJ bind is weg. Ik had em al heel lang ingesteld :(
Idd, verlies net bijna een potje omdat ik niet m'n Firing mode kon wisselen, bleek ook gersteld te zijn :?

Signature

• Lienuks

Lienuks

wutwutwhat schreef op woensdag 20 september 2017 @ 15:57:
[...]

Zodat je mensen al van de andere kant van de map kan horen aankomen? Lijkt me geweldig :9
Kleinigheid hou je toch, maar geeft je dan wel de mogelijkheid om over water en over land te reizen met 1 voertuig. daar zijn wel wat leuke tactics voor te verzinnen.

Bijvoorbeeld gewoon in de hovercraft achter een rots kamperen (in het water) (zie tent referentie een paar posts terug) en dan gun blazing aan land gaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Rondes per game mode

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/rzIWZpeQVZPXeTiCagyyy1T3/full.png
Aantal rondes gespeeld per gamemode van alle Tweakers bij elkaar.

Meest gespeelde gamemode

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1QskmXv5qrVYwUtjBBBlwjFM/full.png
Van elke Tweaker de meest populaire gamemode gepakt (meeste rondes gespeeld) en opgeteld per game mode.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 15:19
Naar mijn weten worden die macro's niet gedetecteerd omdat het false positives tot gevolg zou kunnen hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zephyer
  • Laatst online: 13:54
Maar dan wel met een xbox controller om het realisme hoog te houden :+

MW | BF1 Stats

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• seezung
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-09 23:59
net wel een aardige pot gehad, 14 kills op rating 1000~ EU:

https://www.twitch.tv/videos/176200279?t=01h36m19s

Zijn geen 22 zoals op Azië maar goed, wel normale tegenstand ;)

Zijn de top 100 binnen qua killrating nu & ook nog eens Twitch affiliate geworden, een goede dag :D

[ Voor 10% gewijzigd door seezung op 20-09-2017 22:01 ]

www.twitch.tv/seezung77

• 7unkrat
  • Laatst online: 22-12-2021
seezung schreef op woensdag 20 september 2017 @ 21:31:
net wel een aardige pot gehad, 14 kills op rating 1000~ EU:

https://www.twitch.tv/videos/176200279?t=01h36m19s

Zijn geen 22 zoals op Azië maar goed, wel normale tegenstand ;)

Zijn de top 100 binnen qua killrating nu & ook nog eens Twitch affiliate geworden, een goede dag :D
14 kills, netjes.. Ik ben blij als ik de Circle haal met 1hp over. :X

[Video: https://www.twitch.tv/videos/176239757]

Stadia: 7unkrat#5173

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roxsman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12
Moet zeggen dat ik het wel apart vind dat de AS default server bug er in de nieuwe fix niet uit is.. Hoe moeilijk was dat?

It's OK if you disagree with me, I can't force you to be right..

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-09 21:45
7unkrat schreef op woensdag 20 september 2017 @ 22:09:
[...]

14 kills, netjes.. Ik ben blij als ik de Circle haal met 1hp over. :X

[video]
Dit zijn ook al mijn games in een notendop. Vooral dat gedeelte waar je een heel patroon leegknalt op iemand, maar hem toch niet killed.

• 7unkrat
  • Laatst online: 22-12-2021
grote_oever schreef op woensdag 20 september 2017 @ 22:51:
[...]

Dit zijn ook al mijn games in een notendop. Vooral dat gedeelte waar je een heel patroon leegknalt op iemand, maar hem toch niet killed.
In die game was ik heel lang opzoek naar een auto. Staan imo ook te weinig voertuigen soms. Ik heb echt dat militaire eiland moeten afzoeken voor een buggy. Vervolgens was de Circle zo ver dat ik met 1 hp nog net binnen de circle kwam. [Was weer zo'n puntje op mijn stoel moment]

Stadia: 7unkrat#5173

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Whiteflashh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-09 15:06
Wat me nou toch gebeurt. Echt waar ik snap er werkelijk helemaal niks van.

http://plays.tv/video/59c2dfaebdac4cdb30/yo-what-the-fuck-

Iemand een verklaring ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-08 23:37
rdlfcuboy schreef op woensdag 20 september 2017 @ 23:39:

Iemand een verklaring ?
electrische auto hoor je niet aankomen

[My Home Automations]

• Lienuks

Lienuks

Hmnn ik zie iets vreemds lijkt wel of playbattlegrounds.com gehacked is

• Whiteflashh
PuckStar schreef op woensdag 20 september 2017 @ 23:43:
[...]

electrische auto hoor je niet aankomen
Hahahaha een fiets ook niet :')
Het waren de flinstones

[ Voor 5% gewijzigd door Whiteflashh op 20-09-2017 23:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zephyer
Fantastische video over PUBG wat eigenlijk.. een hele lading dekt :(:)
YouTube: The BATTLEGROUNDS Movie || PUBG

MW | BF1 Stats

• PotatoChip
  • Laatst online: 19-09 17:59
Tsurany schreef op woensdag 20 september 2017 @ 09:54:
[...]

Bluehole is raar bezig. In plaats van crouch jump geheel te verwijderen doen ze hun best om het zo lastig mogelijk te maken, willen ze het skill based maken? Jammer dat er letterlijk tientallen macro programma's bestaan om dit alsnog te binden.
Nouja dit dus.... Zonet weer een macro ingesteld en we vliegen weer vrolijk door de ramen. Als vaulting er toch al inkomt kunnen ze het net zo goed laten zitten. Ik had toch al het idee dat veel mensen van de crouchjump afwisten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Niellie41
  • Laatst online: 19-09 19:27

Niellie41

[object Object]

Corridor Digital heeft een PUBG video gemaakt. :D

• kazzzdafke
PotatoChip schreef op donderdag 21 september 2017 @ 00:22:
[...]

Nouja dit dus.... Zonet weer een macro ingesteld en we vliegen weer vrolijk door de ramen. Als vaulting er toch al inkomt kunnen ze het net zo goed laten zitten. Ik had toch al het idee dat veel mensen van de crouchjump afwisten.
Wel met mijn dom digital media 3000 keyboard van MS kan ik zo geen macro op space zetten. Iemand idee hoe ik dat wel kan? (Via ander prog?)

• wutwutwhat

wutwutwhat

Lomperik.

kazzzdafke schreef op donderdag 21 september 2017 @ 08:15:
[...]

Wel met mijn dom digital media 3000 keyboard van MS kan ik zo geen macro op space zetten. Iemand idee hoe ik dat wel kan? (Via ander prog?)
AutoHotkey. Hou er rekening mee dat een macro voor crouchjumpen technisch gezien cheaten is nu. Moeilijk detecteerbaar dus afhankelijk van je eigen Fair Play kompas..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zephyer
Gisteravond zitten oefenen, na een aantal minuten heb ik het al onder de knie.

@kazzzdafke , komende dagen even doornemen op Discord :7

MW | BF1 Stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
https://clips.twitch.tv/ProductiveBitterAdminChocolateRain

Muts is bulletproof blijkbaar, nieuwe pan meta!

• BobbLeeSwaggr
Ow balen,

maar lijkt me sterk dat het de muts is.
Zal wel iemand het een hoge ping zijn geweest.

• SouLLeSSportal
BobbLeeSwaggr schreef op donderdag 21 september 2017 @ 09:35:
[...]

Ow balen,

maar lijkt me sterk dat het de muts is.
Zal wel iemand het een hoge ping zijn geweest.
Is een beetje de grap he :+ Misschien clipped de kogel net zijn schouder ofzo, of is het lag maar was gewoon EU server.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
Hier top filmpje weer van Wacky ivm recoil en attachements op de M4:

[ Voor 46% gewijzigd door kazzzdafke op 21-09-2017 10:15 ]

• Bloodhoundje
7unkrat schreef op woensdag 20 september 2017 @ 23:05:
[...]

In die game was ik heel lang opzoek naar een auto. Staan imo ook te weinig voertuigen soms. Ik heb echt dat militaire eiland moeten afzoeken voor een buggy. Vervolgens was de Circle zo ver dat ik met 1 hp nog net binnen de circle kwam. [Was weer zo'n puntje op mijn stoel moment]
Wat ik eigenlijk standaard doe tegenwoordig is om als eerste een auto/motor te zoeken als ik nog met de parachute val. Zodra ik een auto of motor heb gevonden verstop ik die dicht bij de plek die ik ga looten zodat ik altijd onafhankelijk van waar de zone uitkomt vervoer heb. In duo queue doe ik hetzelfde met een vriend. Dan zoeken we beide een auto. De eerste die er 1 spot pikt de andere op :) .

Had gister ook nog een vage bug in duo queue. Zat samen met teammate in een jeep, we werden beschoten en de jeep stond op het punt van ontploffen. Dus ik zet de wagen stil, we stappen beide uit en rennen weg van de jeep. Wagen ontploft, teammate neemt 0 damage. Ik had half hp, krijg damage van de explosie en ben direct dood. Niet revivebaar, gewoon gelijk bwam dood 8)7 . Is dit iets wat hoort te gebeuren? Ik dacht dat je altijd reviveable was in duo/squads. Heb het al eens eerder meegemaakt toen ik in het water zwom en een headshot kreeg, was toen ook direct dood en niet revivable.

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

[...]

Kijk eens naar deze video: [video]
Ik vind het zo bizar dat dit soort filmpjes / bedrijven zo publiekelijk kunnen adverteren. Vooral met uitspraken zoals dit bij Blizzard: https://www.pcgamesn.com/...-lawsuit-watchover-tyrant

• kazzzdafke
Bloodhoundje schreef op donderdag 21 september 2017 @ 10:23:
[...]

Ik had half hp, krijg damage van de explosie en ben direct dood. Niet revivebaar, gewoon gelijk bwam dood 8)7 . Is dit iets wat hoort te gebeuren?
Ja, vehicle explosion is insta death. Wij met drie op de motor en... insta kill door red zone, vehicle explosion. Daar stond onze 4e... :)

• Bloodhoundje
Ircghost schreef op donderdag 21 september 2017 @ 10:25:
[...]

Ik vind het zo bizar dat dit soort filmpjes / bedrijven zo publiekelijk kunnen adverteren. Vooral met uitspraken zoals dit bij Blizzard: https://www.pcgamesn.com/...-lawsuit-watchover-tyrant
Dat is omdat ze geen echte cheat maken. Een echte cheat misbruikt de broncode van het spel en manipuleert deze zo dat je een oneerlijk voordeel krijgt. Deze "cheats" gebruiken geen broncode, ze doen niets meer dan je muis in een vooraf gedefinieerd patroon laten bewegen als je op je schietknop drukt. Er is dus geen sprake van copyrights etc. Je kan geen copyright hebben op de spray pattern in je spel.
Dit is ook waarom het zo lastig is deze bedrijven te bestrijden. Ze verpesten je spel door mensen een oneerlijk voordeel te geven. Maar wettelijk gezien doen ze niets "verkeerd". Zie het als de mensen die voor een playstation een controller kopen met rapidfire opties erop. Het wordt als cheaten gezien maar wettelijk gezien doen ze niets verkeerd zolang Sony de verkoop van dit type controllers gedoogd.
kazzzdafke schreef op donderdag 21 september 2017 @ 10:28:
[...]

Ja, vehicle explosion is insta death. Wij met drie op de motor en... insta kill door red zone, vehicle explosion. Daar stond onze 4e... :)
Was dat terwijl jullie op de motor zaten? Want ik zat niet meer in de auto maar was ervan aan het wegrennen evenals mijn teammate. Mocht dat geen verschil maken vind ik dat best bullsh*t. Een granaat onder je voeten "overleef" je maar wegrennen van een michael bay explosion is dodelijk |:( .

[ Voor 19% gewijzigd door Bloodhoundje op 21-09-2017 10:31 ]

• kazzzdafke
Ja zaten in het voertuig. Wegrennen als in 1m van de wagen is voldoende voor geen damage van de explosie te pakken..

• Bloodhoundje
kazzzdafke schreef op donderdag 21 september 2017 @ 10:33:
Ja zaten in het voertuig. Wegrennen als in 1m van de wagen is voldoende voor geen damage van de explosie te pakken..
Lijkt voor mij niet op te gaan, zal vanavond even kijken of ik hem op shadowplay heb opgeslagen. Dan post ik het hier nog wel even :).

• Whiteflashh
rdlfcuboy schreef op woensdag 20 september 2017 @ 23:39:

Iemand een verklaring ?
Sorry dat ik mezelf quote, maar weet niemand wtf hier gebeurde?
Had ik of die ander lag of ?
Ik kan echt geen verklaring vinden.
Normaal hoor ik een voertuig al van een kilometer aankomen.
Ik ben benieuwd of dit een bug/glitch of cheat was.

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 16:25
rdlfcuboy schreef op donderdag 21 september 2017 @ 10:36:
[...]

De game is wel vaker bugged, zo hoorde ik laatst niet dat iemand die op het dak van mijn huis aan het schieten was terwijl dat ook duidelijk te horen moet zijn. Early acces he...

steam: failsnail, Letterbox

• Whiteflashh
markdm schreef op donderdag 21 september 2017 @ 10:47:
[...]

De game is wel vaker bugged, zo hoorde ik laatst niet dat iemand die op het dak van mijn huis aan het schieten was terwijl dat ook duidelijk te horen moet zijn. Early acces he...
Ik heb nog nooit eerder zo'n bug meegemaakt in 130 uur.
Wel toevallig dat dat precies bij de laatste 10 gebeurd.
Vind het ook wel raar hoe ver ik weg vlieg etc.

• gotfurrr
[...]

het lijkt mij gewoon een bug, keiharde desync of zo (geen idee), had diegene al meer kills gemaakt toevallig met een auto?

• oViechiel
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-09 08:31
[...]

Dit is een bug / glitch. Als ik het goed heb heeft dit te maken met het feit dat de player geen buildings ziet. De collision is dan niet aanwezig en kan dan door huizen etc. heen rijden. Uiteindelijk is de desync zo groot dat hij met hoge snelheden over de map kan rijden.

Jammer maar helaasch. Zo gebeurt het ook wel eens dat je in een huis staat en alsnog wordt neergeschoten (edit; omdat de enemy player geen buildings ziet).

[ Voor 3% gewijzigd door oViechiel op 21-09-2017 11:13 ]

Wanbeleid is ook beleid.

• Zephyer
rdlfcuboy schreef op donderdag 21 september 2017 @ 10:50:
[...]

Ik heb nog nooit eerder zo'n bug meegemaakt in 130 uur.
Wel toevallig dat dat precies bij de laatste 10 gebeurd.
Vind het ook wel raar hoe ver ik weg vlieg etc.
Ik heb veel mensen vreemd zien vliegen na een hit door een auto, hoeft niet direct een relatie te hebben met een hack, evenals het geluid dat je wellicht niet hoorde. Geluiden in het spel vind ik niet altijd goed.

Jammer dat je inderdaad niet ziet wat voor voertuig jou raakt doordat de camera omhoog ging.
Het kan zijn dat er nu een dacia/buggy/jeep tegen de rots geparkeerd staat? De auto kom bijv. in jou rug aangereden, rijdt jou aan, je lichaam knalt tegen de rots en stuiterd daarna links achter het veld in...

In een filmpje van @BobbLeeSwaggr zag ik een aanrijding waarop zijn tegenstander ook als een lappenpop weg geslingerd zou worden, ware het niet dat het lichaam knel zat tussen de buggy en een deurpost. Dit zou een verklaring kunnen zijn dat je geen voertuig ziet, immers ging je lichaam een flink eind vliegen van de plek waar je stond en de initiële aanrijding zou zijn plaatsgevonden.

[ Voor 5% gewijzigd door Zephyer op 21-09-2017 11:17 . Reden: Typo ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gotfurrr
gisteren voor het eerst een 0 kill duo win en was zelfs tot het einde levend. een nieuw dieptepunt :z (cirkel eindigde op de cliffs bij het nieuwe stadje, wel tof op zich)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-09 16:58
gotfurrr schreef op donderdag 21 september 2017 @ 11:17:
gisteren voor het eerst een 0 kill duo win en was zelfs tot het einde levend. een nieuw dieptepunt :z (cirkel eindigde op de cliffs bij het nieuwe stadje, wel tof op zich)
Eens een keer wat anders dan een 10+ kill terminator win >:)
Maar je weet wat ze altijd zeggen, een win is een win :+

• seezung
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-09 23:59
Ondanks dat het niet in de patch notes staat, heb ik sterk het gevoel dat er iets aan de plaatsing van de cirkels is veranderd in de laatste patch. Beland veel meer in de uithoeken van het eiland dan ooit te voren, langs de kust, langs de rotsen etc.

www.twitch.tv/seezung77

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
gotfurrr schreef op donderdag 21 september 2017 @ 11:17:
In het kader van dit soort ervaringen: ik heb een keer een potje solo gewonnen door alleen maar de laatste tegenstander een kogel door z'n schedel te jagen :P Had minimale loot en heb 't zover geschopt door sneaky te bewegen en veel te kruipen haha..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
seezung schreef op donderdag 21 september 2017 @ 11:32:
Ondanks dat het niet in de patch notes staat, heb ik sterk het gevoel dat er iets aan de plaatsing van de cirkels is veranderd in de laatste patch. Beland veel meer in de uithoeken van het eiland dan ooit te voren, langs de kust, langs de rotsen etc.
Hopelijk heb je gelijk.
Was te veel van het zelfde telkens (met kleine afwijking)
Meer variatie altijd welkom :)

**

• gotfurrr
seezung schreef op donderdag 21 september 2017 @ 11:32:
ik heb vooral weer heel veel military cirkels gezien, maar ook een cirkel dus die eindigde aan de kust bij het nieuwe stadje. Het zou me niet verbazen als je gelijk hebt en ze zonder het te melden dingen veranderen, cirkels zijn serverside (toch?) dus zo moeilijk is het niet om dat aan te passen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
Zephyer schreef op donderdag 21 september 2017 @ 11:15:
[...]

Ik heb veel mensen vreemd zien vliegen na een hit door een auto, hoeft niet direct een relatie te hebben met een hack, evenals het geluid dat je wellicht niet hoorde. Geluiden in het spel vind ik niet altijd goed.

Jammer dat je inderdaad niet ziet wat voor voertuig jou raakt doordat de camera omhoog ging.
Het kan zijn dat er nu een dacia/buggy/jeep tegen de rots geparkeerd staat? De auto kom bijv. in jou rug aangereden, rijdt jou aan, je lichaam knalt tegen de rots en stuiterd daarna links achter het veld in...

In een filmpje van @BobbLeeSwaggr zag ik een aanrijding waarop zijn tegenstander ook als een lappenpop weg geslingerd zou worden, ware het niet dat het lichaam knel zat tussen de buggy en een deurpost. Dit zou een verklaring kunnen zijn dat je geen voertuig ziet, immers ging je lichaam een flink eind vliegen van de plek waar je stond en de initiële aanrijding zou zijn plaatsgevonden.
Gaat om dit filmpje,

waarbij de bijbel verkoper een flinke radslag maakt

Maar heb niet het vermoeden dat hij me niet aan zag/hoorde komen.

• Roxsman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12
ik weet niet wat er is veranderd trouwens maar ik merkte gisteren dat ik ineens heel vaak mis schoot.Voorbeeld: er zat iemand achter een boom die me niet van de zijkant aan had zien komen, ik tijd genoeg om te crouchen, aanleggen, en schieten: 2 bursts met een silenced UMP op ong. 30m met tegenspeler PERFECT in de crosshair. Geen enkele kogel raak. Daarna staat hij op: volgende burst, niets. Begint lukraak weg te rennen (want hij had geen idee waar het vandaan kwam) nog 2 burst, waarvan eindelijk 1 hit. Op dat moment krijgt hij door waar het vandaan komt, ik gooi er nog 3 bursts naar toe (wederom allemaal mis) hij begint al springend mijn kant in te schieten: ik dood.
Dat was het meest extreme voorbeeld, maar had het vaker. Ik zal niet zeggen dat ik een PUBG master ben maar schoten die normaal echt altijd raakten missen ineens compleet.

It's OK if you disagree with me, I can't force you to be right..

• kazzzdafke
Roxsman schreef op donderdag 21 september 2017 @ 12:09:
ik weet niet wat er is veranderd trouwens maar ik merkte gisteren dat ik ineens heel vaak mis schoot.Voorbeeld: er zat iemand achter een boom die me niet van de zijkant aan had zien komen, ik tijd genoeg om te crouchen, aanleggen, en schieten: 2 bursts met een silenced UMP op ong. 30m met tegenspeler PERFECT in de crosshair. Geen enkele kogel raak. Daarna staat hij op: volgende burst, niets. Begint lukraak weg te rennen (want hij had geen idee waar het vandaan kwam) nog 2 burst, waarvan eindelijk 1 hit. Op dat moment krijgt hij door waar het vandaan komt, ik gooi er nog 3 bursts naar toe (wederom allemaal mis) hij begint al springend mijn kant in te schieten: ik dood.
Dat was het meest extreme voorbeeld, maar had het vaker. Ik zal niet zeggen dat ik een PUBG master ben maar schoten die normaal echt altijd raakten missen ineens compleet.
Er is idd wat raar aan de hand na de laatste patch. Server stability is enorm slecht, heel veel lag gehad én... 2 kills met 0 hitpoints! Leg me dat eens uit :D
Verder hetzelfde wat jij ervaart, wss desync, marker er mooi op, geen registratie van hits.

Ach ja.. EA zeker..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 16:25
Het grootste nieuws hier: blijkbaar gebruikt er iemand in de game de UMP in burst fire :+

Maar inderdaad, soms is de hitreg echt verschikkelijk alhoewel ik niet het gevoel had dat het erger of minder erg was dan eerst. Wel had ik gisteren 2 rare acties gehad, zo zag ik iemand achter een boom en schoot met en mini-14 2 headshots en 2 bodyshots, althans zo zag het eruit, niet dood. Een andere keer lag iemand in het gras en schoot ik ik recht op hem met een m249. Als ik me niet vergis zag ik +/- 7 hits, alweer was dit geen kill.
Het is erg irritant maar ik heb niet het gevoel dat dit erger is geworden, zulke problemen had ik eerder ook al.

steam: failsnail, Letterbox

• pimskie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-09 18:41
kazzzdafke schreef op donderdag 21 september 2017 @ 10:15:
Hier top filmpje weer van Wacky ivm recoil en attachements op de M4:
Filmpje bekeken, en de stock op M4 maakt dus geen verschil voor recoil.
Wat zou dan een reden zijn om er een stock op te zetten?

• Bloodhoundje
Bekend gevoel, gister bij Hospital gast op de brandtrap, 3 schoten in zijn hoofd en hij leeft nog. Hij schiet 1 schot terug en ik ben direct dood. Alle 3 de schoten werden niet geregistreerd, op shadowplay teruggekeken en ze landen wel op zijn hoofd :/ . Hopelijk fixen ze de server performance snel :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
pimskie schreef op donderdag 21 september 2017 @ 12:38:
[...]

Filmpje bekeken, en de stock op M4 maakt dus geen verschil voor recoil.
Wat zou dan een reden zijn om er een stock op te zetten?
vermoed recoil recovery. dus waarschijnlijk hoe makkelijk je bursts kan opvolgen.
Pagina: 1 ... 59 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord