PUBG heeft ook een mooie resolution scale optie als je in iets kleinere stapjes wilt proberen je resolutie lager te zetten.Phuncz schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 15:07:
[...]
Dat heb ik nog steeds met een GTX 1080 met de meeste settings op High, behalve Shadows (Med) en Anti-Aliasing (Very Low). Mijn resolutie is 3440x1440 echter. Vaak 70-100fps, maar als ik het nodig heb in vuurgevechten, zakt het behoorlijk onder de 60fps en heb ik de indruk hier toch regelmatig een nadeel aan te merken tijdens een gevecht. Heb ook al vanalles geprobeerd om het te verbeteren, enkel de resolutie niet, misschien eens proberen op 2560x1080.
Dat idee had ik gisterenavond ook al ja, zat dat gevoel toch niet geheel tussen mijn orenWormpie92 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 14:12:
Ik merk duidelijk een stabielere (niet zozeer hoger) FPS na de Patch (zit nu op 80-100 FPS) waar dat voorheen nog wel een erg naar beneden schommelde (45-60) in bepaalde drukke gebieden.
Sowieso is het prettig dat er geen render meer van je character in de inventory zit, looten gaat veel prettiger zo. Sounds zijn ook weer een stukje beter.
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Na lang twijfelen en veel filmpjes bekijken heb ik mij zonet ook maar het spel aangeschaft. Vanavond of morgen dan maar eens spelen voor de eerste keer. Raden jullie aan om eerst solo te spelen of is het leuker en makkelijker om met iemand anders samen te spelen?
Ik ben wel vertrouwt met shooters maar niet echt met 3rd persoon shooters.
Je kan ook first person spelen tegenwoordigglennvho schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 16:19:
Na lang twijfelen en veel filmpjes bekijken heb ik mij zonet ook maar het spel aangeschaft. Vanavond of morgen dan maar eens spelen voor de eerste keer. Raden jullie aan om eerst solo te spelen of is het leuker en makkelijker om met iemand anders samen te spelen?
Als je een vriend hebt die het heeft is een DUO wel makkelijk, kan die je gelijk wat wegwijs maken met de basics. Daarna wat games solo om een beetje het gevoel te krijgen werkt denk ik het beste
Ga eerst maar 's alleen en doe wat je wilt. Ga je snel dood, probeer je het nog 's.. als je eenmaal een beetje bekend bent met de spulletjes en de cirkels ga je op Discord en heb je leuke & gezellige avondenglennvho schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 16:19:
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Ik zou gewoon lekker wat mensen opzoeken. Solo is het spel wat mij betreft ook echt ontzettend saai, nooit echt leuke vuurgevechten.glennvho schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 16:19:
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Daarnaast lijken veel spelers in Solo meer interesse te hebben in kamperen dan spelen... Snap ik ook wel ergens (dood is dood en geen revive optie) maar dat maakt het voor mij ook wel wat saaier...Tsurany schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 16:48:
[...]
Ik zou gewoon lekker wat mensen opzoeken. Solo is het spel wat mij betreft ook echt ontzettend saai, nooit echt leuke vuurgevechten.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Wat betreft kamperen is niet echt juist. Ik speel graag Solo. En ik speel het in best wel een rating klasse waar campen niet veel goeds met zich meebrengt dus heb je best wel leuke vuurgevechten. +je hebt geen teammates waar je rekening mee moet houden. Dus alles komt op eigen skills neer!
Wat is niet juist? Mijn ervaring die afwijkt van de ervaring die jij hebt? Of snap ik je verkeerd?Mirr0r schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 17:31:
Wat betreft kamperen is niet echt juist.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Klopt, maar dat is niet met behoud van scherpte helaas, dan pruts ik liever met de resolutie eerst.Flamesz schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 15:23:
[...]
PUBG heeft ook een mooie resolution scale optie als je in iets kleinere stapjes wilt proberen je resolutie lager te zetten.
Ik speel zelf op een 1440p scherm met 90% resolution scale en ik zou totaal niet zeggen dat het ontscherp is, Ik denk niet dat een zo veel lagere resolutie als jij zou willen instellen scherper zal zijn dan wat je zou krijgen met de benodigde resolution scale om jouw gewenste framerate te halen.Phuncz schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 18:20:
[...]
Klopt, maar dat is niet met behoud van scherpte helaas, dan pruts ik liever met de resolutie eerst.
Edit: ik kan niet dingen goed verwoorden en proberen te landen tegelijk.
[ Voor 23% gewijzigd door Flamesz op 15-09-2017 19:08 ]
WEAPON CHANGES
VSS
Increased Hit Damage - from 35 to 38
CROSSBOW
Decreased reload duration - from 5.45s to 3.8s
TOMMY GUN
Now Supports Silencer Muzzle Attachment
Now Supports Vertical Foregrip
Removed from Care Packages
Increased ADS Recoil Kick Animation - from 0.2 to 0.5
Increased Deviation Base
Deviation Base - from 2.1 to 2.25
Deviation Base (ADS) - from 0.06 to 0.07
Modified Recoil Settings
Vertical Recoil Variation - from 0.05 to 0.08
Vertical Recovery Modifier - from 0.55 to 0.48
Vertical Recovery Clamp - from 4 to 5
Vertical Recovery Max - from 3.45 to 3
Left Max - from -0.35 to -0.41
Right Max - from 0.35 to 0.41
Value Climb - from 0.4 to 0.5
Value Fall - from 1.25 to 1.5
AKM
Increased ADS Recoil Kick Animation - from 0.18 to 3
Decreased Recoil Bullets Per Switch - from 3 to 2
M416
Increased ADS Recoil Kick Animation - from 0.23 to 0.24
M16A4
Increased ADS Recoil Kick Animation - from 0.225 to 0.25
SCAR-L
Increased ADS Recoil Kick Animation - from 0.22 to 0.235
SKS
Increased ADS Recoil Kick Animation - from 0.3 to 0.31
UMP
Increased ADS Recoil Kick Animation - from 0.25 to 0.45
UZI
Increased ADS Recoil Kick Animation - from 0.2 to 0.23
VSS
CROSSBOW
TOMMY GUN
Increased Deviation Base
Modified Recoil Settings
AKM
M416
M16A4
SCAR-L
SKS
UMP
UZI
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
AKM
Iemand een idee wat dit betekent?
Iemand een idee wat dit betekent?
De Mini14 is qua stats ook wel interessant.
Damage: 44
Velocity: 990
Time Between Shots: 0.1
Dan zie je direct dat het een ontzettend sterk wapen is. Hoogste velocity van alle wapens in het spel, damage hoger dan een AR en een zeer hoge vuursnelheid. Kijk je naar spread, deviation en recoil dan zie je dat het wapen ook lekker nauwkeurig is. Marginaal slechter dan een AR waardoor je zeker op afstand geen verschil merkt.
De Mini14 is dus een betere keuze dan een AR op langere afstand.
Dan zie je direct dat het een ontzettend sterk wapen is. Hoogste velocity van alle wapens in het spel, damage hoger dan een AR en een zeer hoge vuursnelheid. Kijk je naar spread, deviation en recoil dan zie je dat het wapen ook lekker nauwkeurig is. Marginaal slechter dan een AR waardoor je zeker op afstand geen verschil merkt.
Veel blijven bewegen en lopen. Ik heb weinig solo games dat ik blijf Campen op een spot.ChojinZ schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 17:51:
[...]
Wat is niet juist? Mijn ervaring die afwijkt van de ervaring die jij hebt? Of snap ik je verkeerd?
Als je direct in het midden van de cirkel komt ja dan ga je een mooie camp spot zoeken.
Maar vooral als je 1800+ rating solo speelt zie je dat je een compleet andere aanpak hebt dan in squad 1800+ rating.
Ik had al een gevoel dat er iets aan de guns anders was (bewijs in een van de tweaker's twitch chat!Tsurany schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 19:00:
WEAPON CHANGES
VSS
CROSSBOW
TOMMY GUN
Increased Deviation Base
Modified Recoil Settings
AKM
M416
M16A4
SCAR-L
SKS
UMP
UZI
Vind het wel jammer dat ze naar mijn gevoel de recoil zo vaak aanpassen (rest is nooit vermeldt dus kan placebo zijn uiteraard)
@gotfurrr de wijzigingen zijn wel ontzettend minimaal bij de meeste wapens. Die wijziging van 0,3 naar 0,31 bij de SKS bijvoorbeeld is zo ontzettend klein dat je dat niet gaat merken.
Ik denk dat er nog wel adjustments worden gemaakt aan de mini14 in zijn huidige vorm. Ding is gewoon te sterk in verhouding met andere wapens. Net potje gespeeld en 2e geworden, 5 van de 6 kills met de mini14 gemaakt:Tsurany schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 19:18:
De Mini14 is qua stats ook wel interessant.
Ik zie geen enkele reden meer om een M16a4 te gebruiken als ik een mini14 heb. Het liefst combineer ik hem met een M416 , SCAR-L of een S686 shotgun. met snel muisklikken is hij zelfs indoors in meeste situaties beter dan een AR (wat terug te zien is halverwege het filmpje).
Logische vraag: waarom doen ze het dan?Tsurany schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 22:01:
@gotfurrr de wijzigingen zijn wel ontzettend minimaal bij de meeste wapens. Die wijziging van 0,3 naar 0,31 bij de SKS bijvoorbeeld is zo ontzettend klein dat je dat niet gaat merken.
Never ever financial advice...
PUBG - Keyboard overlay Publieke map | ||
![]() | ![]() |
is dit iets? gebruikte zo iets icm the division; printen, knippen en op keyboard leggen.
vervolgens de game starten, keys (re)binden, en gaan
progressie via: https://www.reddit.com/r/...rd_helpshortkey_template/
[ Voor 27% gewijzigd door himlims_ op 15-09-2017 23:28 ]
Jij merkt het niet misschien, maar ik meende het al wel te merken op alle wapens waar ik mee heb geschoten. Maar de wijziging is zo miniem dat het idd ook gewoon alleen een gevoel zou kunnen zijn. Heb het sowieso vaker gehad afgelopen patches en toen is er nooit wat gemeld, dus misschien komt het gewoon omdat de recoil random is. Who knowsTsurany schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 22:01:
Net even rating op NA geboost. Van de 7 matches toch 5 gewonnen, gaat lekker dan 
Je geeft zelf al aan, als het niet veranderd dan "merk" je ook verschillen. Jouw ervaring is dus onbetrouwbaar.gotfurrr schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 23:53:
[...]
Jij merkt het niet misschien, maar ik meende het al wel te merken op alle wapens waar ik mee heb geschoten. Maar de wijziging is zo miniem dat het idd ook gewoon alleen een gevoel zou kunnen zijn. Heb het sowieso vaker gehad afgelopen patches en toen is er nooit wat gemeld, dus misschien komt het gewoon omdat de recoil random is. Who knows
Ziet er fancy uit maar kijk je echt naar je toetsenbord als je speelt?himlims_ schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 23:27:
PUBG - Keyboard overlay
Publieke map[afbeelding] [afbeelding]
is dit iets? gebruikte zo iets icm the division; printen, knippen en op keyboard leggen.
vervolgens de game starten, keys (re)binden, en gaan
progressie via: https://www.reddit.com/r/...rd_helpshortkey_template/
[ Voor 44% gewijzigd door Tsurany op 16-09-2017 00:11 ]
je gaat er alleen uit dat het nooit eerder is veranderd, daar ben ik het niet mee eensTsurany schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 00:08:
Net even rating op NA geboost. Van de 7 matches toch 5 gewonnen, gaat lekker dan
[...]
Je geeft zelf al aan, als het niet veranderd dan "merk" je ook verschillen. Jouw ervaring is dus onbetrouwbaar.
[...]
Ziet er fancy uit maar kijk je echt naar je toetsenbord als je speelt?

Zojuist een mistmap gehad voor de eerste keer, briljant! Vond het erg vet en ook de achtergrondgeluiden die zijn aangepast geven een nieuwe dimensie aan de map. Grappig dat een game na 200 uur alsnog als anders kan worden ervaren met zo'n relatief simpele aanpassing. Het is en blijft verslavend voor mij!
[ Voor 70% gewijzigd door Kecin op 16-09-2017 03:14 ]
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
@Tsuranykazzzdafke schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 23:04:
[...]
Logische vraag: waarom doen ze het dan?
Ik ga uit van PUBG.me en de patchnotes. Niet van iemand z'n gevoel, dat is helaas ontzettend onbetrouwbaar.gotfurrr schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 00:30:
[...]
je gaat er alleen uit dat het nooit eerder is veranderd, daar ben ik het niet mee eens
@kazzzdafke geen idee, wellicht past de animatie zo beter bij het wapen zelf?
In ieder geval kan ik me niet voorstellen dat je zulke minimale verschillen merkt.
Wat een rare patch weer zeg 
- Geraakt worden als ik aan het leanen bent is super wazig en het beeld flipt helemaal uit
- De helft van de tijd als ik geraakt wordt heb ik ~0.5s stilstaand beeld
- Zie steeds bericht "Not enough space" als ik geraakt wordt, huh?
Vuurgevechten zijn niet te doen op deze manier. Op de test server helemaal niks van gemerkt, nu 3 potjes op de live server en het is gewoon niet te spelen? Ben ik de enige die hier last van heeft? Behalve het lean probleem heb ik er nog niks over gelezen.

- Geraakt worden als ik aan het leanen bent is super wazig en het beeld flipt helemaal uit
Vuurgevechten zijn niet te doen op deze manier. Op de test server helemaal niks van gemerkt, nu 3 potjes op de live server en het is gewoon niet te spelen? Ben ik de enige die hier last van heeft? Behalve het lean probleem heb ik er nog niks over gelezen.
.
[ Voor 97% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:21 ]
Dat lean probleem is wel bekend volgens mij, zelf nog niet gezien trouwens
Heb zelf hier en daar ook wat glitches, vooral als ik door red dot scope kijk.
Iemand clue wat men bedoeld met Stream snipe?
Heb het spel net en kwam het tegen als in regel 12 van de "Rules of conduct".
http://www.urbandictionar...php?term=stream%20snipingtoro schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:20:
Iemand clue wat men bedoeld met Stream snipe?
Het stomme is alleen dat PUBG volledig random is qua servers. Je kunt niet kiezen bij wie je in de server komt (tenzij je in een party zit) en je kunt op de map niet zie wat de naam is van iemand. Dan moet je dus én de stream kijken én toevallig in dezelfde server zitten wil je iemand kunnen stream snipen. Het enige dat ik me kan bedenken is dat iemand constant servers joined en weer verlaat om zo bij een streamer terecht te kunnen komen. Enorm kinderachtig en een ban is in mijn ogen dan ook terecht.
Stream snipen gebeurt zelfs bij ibiza: https://www.twitch.tv/ibiza en hij heeft zo'n 600 kijkers. Vandaag al 4 x dezelfde persoon gezien die sneaky hem probeerd te killen.
Kan je nagaan wat er bij de toppers allemaal gebeurd.
Kan je nagaan wat er bij de toppers allemaal gebeurd.
[ Voor 32% gewijzigd door ImdaMned op 16-09-2017 17:24 ]
Tja je kiest er voor alles wat je doet met de wereld te delen, dan is dit een van de nadelige gevolgen. Je zal nooit kunnen bewijzen of het echt stream snipen was, blijft dus erg discutabel om daar mensen voor te bannen.SomerenV schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:50:
[...]
Het stomme is alleen dat PUBG volledig random is qua servers. Je kunt niet kiezen bij wie je in de server komt (tenzij je in een party zit) en je kunt op de map niet zie wat de naam is van iemand. Dan moet je dus én de stream kijken én toevallig in dezelfde server zitten wil je iemand kunnen stream snipen. Het enige dat ik me kan bedenken is dat iemand constant servers joined en weer verlaat om zo bij een streamer terecht te kunnen komen. Enorm kinderachtig en een ban is in mijn ogen dan ook terecht.
Tegelijk op ready drukken in dezelfde regio geeft wel een grote kans gok ikSomerenV schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:50:
[...]
Als eeb speler een aantal keren in jouw game komt (duo's) en in zijn uppie naar jouw plekje in het toilet van een huis sneaked dan weet je redelijk zeker dat hij stream sniped.Tsurany schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 17:41:
[...]
Tja je kiest er voor alles wat je doet met de wereld te delen, dan is dit een van de nadelige gevolgen. Je zal nooit kunnen bewijzen of het echt stream snipen was, blijft dus erg discutabel om daar mensen voor te bannen.
Vooral als je hoort dat er vandaag 1,2M spelers zijn. Die kans is redelijk klein als je normaal joined.
ik kan me voorstellen dat streamsnipers erg irritant zijn, maar aan de andere kant kies je er zelf voor om te streamen. Weet niet zo goed wat ik er van vind, als ze zonder willekeur streamsnipers kunnen bannen dan mag dat van mij, alleen is dat best lastig denk ik.
Ach er zijn genoeg streamers, zoals MrGrimzmzmz die om de death roepen dat het om een stream sniper ging. Wat mij betreft nemen we al die streamers niet te serieus, ze kiezen er zelf voor. Ze kunnen met delays werken, instance ID's wegfilteren en het matchmaken gewoon niet uitzenden. Genoeg wat ze er zelf aan kunnen doen maar in plaats daarvan worden mensen op basis van een paar reports gebanned.ImdaMned schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 19:14:
[...]
Als eeb speler een aantal keren in jouw game komt (duo's) en in zijn uppie naar jouw plekje in het toilet van een huis sneaked dan weet je redelijk zeker dat hij stream sniped.
Vooral als je hoort dat er vandaag 1,2M spelers zijn. Die kans is redelijk klein als je normaal joined.
Crashes gelukkig nog nooit gehad, lijkt me zo vervelend als je bij de laatste 10 zit en een crash krijgt.jopie schreef op maandag 11 september 2017 @ 21:37:
Ervaren meer mensen meer crashes? Heb er in de eerste maanden misschien 1 of 2 gehad, nu al 3 in de afgelopen 8 potjes.
Heb daarintegen wel last van bugs.
Veel haat tegen streamers, ben er ook niet zo voor te vinden, maar... het is niet omdat jij kiest om te streamen dat andere dat moeten misbruiken.
Net zoals op LAN parties andere ook niet om zich heen moeten kijken om te zien waar jij zit, is ook een ban of penalty.
Andere kant, bij elke kill janken dat het om een SS ging hoeft ook niet
Net zoals op LAN parties andere ook niet om zich heen moeten kijken om te zien waar jij zit, is ook een ban of penalty.
Andere kant, bij elke kill janken dat het om een SS ging hoeft ook niet
Vanavond ging toch weer lekker met squadje. Win, win, 2e, win, win en 4e. Helaas de laatste ronde verloren we drie man tegelijk, we reden op de compound west van school af en er stonden net drie vijanden op de hoek die ons aan zaken komen. Razendsnel neergemaaid daar helaas. Uiteindelijk kon onze laatste man toch nog 4e worden met een flinke hoeveelheid kills.
Dit alles op NA, ik begon op 1600 ranking deze avond en eindigde op 1790 ranking. Dat samen met gisteren is in twee dagen tijd de top 1000 op NA Squad FPP binnen gevallen
Dit alles op NA, ik begon op 1600 ranking deze avond en eindigde op 1790 ranking. Dat samen met gisteren is in twee dagen tijd de top 1000 op NA Squad FPP binnen gevallen

[ Voor 7% gewijzigd door Tsurany op 17-09-2017 00:22 ]
Was erg lekker inderdaad! Ik deed 5 potjes mee, waarvan we er dus 3 wonnen. Bedankt (ook TomCruise en Bal130)Tsurany schreef op zondag 17 september 2017 @ 00:16:
Vanavond ging toch weer lekker met squadje. Win, win, 2e, win, win en 4e. Helaas de laatste ronde verloren we drie man tegelijk, we reden op de compound west van school af en er stonden net drie vijanden op de hoek die ons aan zaken komen. Razendsnel neergemaaid daar helaas. Uiteindelijk kon onze laatste man toch nog 4e worden met een flinke hoeveelheid kills.
[afbeelding]
Hier de video nog van onze match in de mist, die ging ook erg lekker en was een leuk sfeertje. Ik vind het echt wat toevoegen mits je op de juiste plekken speelt.rickuss schreef op zondag 17 september 2017 @ 01:06:
[...]
Was erg lekker inderdaad! Ik deed 5 potjes mee, waarvan we er dus 3 wonnen. Bedankt (ook TomCruise en Bal130)
Halverwege de video wel wat audio/video desync, ik sloeg een eerste clip op waardoor de schijven niet het simultaan cachen van de volgende clip aan konden. Even op twee aparte schijven opslaan volgende keer.
[ Voor 3% gewijzigd door Tsurany op 17-09-2017 01:10 ]
Hier was het op EU de hele avond: 2e, 2e, 4e, 2e ...

Not enough space melding, komt dat niet toevallig omdat je vest kapot gegaan is en je daardoor te veel spul hebt tov je ruimte?NickThissen schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 10:35:
Wat een rare patch weer zeg
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Precies dit. Pak een screen, druk pas op een random moment op play, zonder de menu-muziek. Voor mijn part knal je er een ander geluidje overheen en begin je pas in-game beelden uit te zenden op het moment van landen...Tsurany schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 20:30:
[...]
Ze kunnen met delays werken, instance ID's wegfilteren en het matchmaken gewoon niet uitzenden. Genoeg wat ze er zelf aan kunnen doen maar in plaats daarvan worden mensen op basis van een paar reports gebanned.
De kans dat er een streamsniper bij zit is klein, maar de kans dat je 'm tegen komt is dan nog veel zo kleiner te maken...
Steam ID = Ackerfiets
Remember boys and girls: Laat je niet afleiden tijdens het rijden, dat kan dodelijke gevolgen hebben!
Was echt een wait...what? momentje
Oh btw nog een tip voor mensen die het niet weten. In auto's kan je met je run-key turboboosten (werkt niet op motoren). Kost veel extra brandstof maar het is de moeite waard :-).
Was echt een wait...what? momentje
Oh btw nog een tip voor mensen die het niet weten. In auto's kan je met je run-key turboboosten (werkt niet op motoren). Kost veel extra brandstof maar het is de moeite waard :-).
Ben jaloers op hoe goed je schiet.Tsurany schreef op zondag 17 september 2017 @ 01:10:
[...]
Hier de video nog van onze match in de mist, die ging ook erg lekker en was een leuk sfeertje. Ik vind het echt wat toevoegen mits je op de juiste plekken speelt.
[video]
Halverwege de video wel wat audio/video desync, ik sloeg een eerste clip op waardoor de schijven niet het simultaan cachen van de volgende clip aan konden. Even op twee aparte schijven opslaan volgende keer.
Ik kan op auto echt niks raken op afstand...
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Compensator en grip op de Scar-L, dan is hij echt ontzettend accuraat. De juiste wapens en de juiste attachments maken echt een groot verschil in dit spel.Blaat schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:26:
[...]
Ben jaloers op hoe goed je schiet.
Ik kan op auto echt niks raken op afstand...
Even geen tijd gehad om maar in de buurt te komen van iets wat met gamen te maken heeft, 27 augustus is onze eerste zoon geboren 
Vanmiddag wel een potje gespeeld in de nieuwe patch; gelijk in de mist! Het gaf me echt een Silent Hill gevoel op de een of ander manier, alles voelde anders aan. Die A-Team rifle
ook gevonden maar niet echt kunnen gebruiken, schieten voelt wel prettig aan. Ik zat wel een beetje te wachten op zoiets naast de SKS.
Verder is de loot uit de crates echt bagger...
Vanmiddag wel een potje gespeeld in de nieuwe patch; gelijk in de mist! Het gaf me echt een Silent Hill gevoel op de een of ander manier, alles voelde anders aan. Die A-Team rifle
Verder is de loot uit de crates echt bagger...
Als ik alle verhalen hier lees heb ik het idee dat jullie een keuze hebben mbt loot. Ik kan alleen in een dorp terecht komen en max een ak met 2x zoom vinden. Laatst met iemand gespeeld en die vind aan de lopende band 4x zoom.Tsurany schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:29:
[...]
Compensator en grip op de Scar-L, dan is hij echt ontzettend accuraat. De juiste wapens en de juiste attachments maken echt een groot verschil in dit spel.
Als je naar de onderstaande map kijkt gewoon een keertje in de rode gebieden landen en daar flink wat huisjes looten, een tegenstander vermoorden en zijn wapens stelen. Je hebt bijna gegarandeerd een goed wapen.grote_oever schreef op zondag 17 september 2017 @ 17:24:
[...]
Als ik alle verhalen hier lees heb ik het idee dat jullie een keuze hebben mbt loot. Ik kan alleen in een dorp terecht komen en max een ak met 2x zoom vinden. Laatst met iemand gespeeld en die vind aan de lopende band 4x zoom.
https://imgur.com/a/jYb9l
Keuze heb ik altijd. Kwestie van early game wat afstand afleggen om bijvoorbeeld heel Georgopol, Mylta of Novo voor jezelf te hebbengrote_oever schreef op zondag 17 september 2017 @ 17:24:
[...]
Als ik alle verhalen hier lees heb ik het idee dat jullie een keuze hebben mbt loot. Ik kan alleen in een dorp terecht komen en max een ak met 2x zoom vinden. Laatst met iemand gespeeld en die vind aan de lopende band 4x zoom.
Hoe voorkom je dat je dan als je de cirkel weer in moet dat je uit je vervoer geschoten wordt?Tsurany schreef op zondag 17 september 2017 @ 17:56:
[...]
Keuze heb ik altijd. Kwestie van early game wat afstand afleggen om bijvoorbeeld heel Georgopol, Mylta of Novo voor jezelf te hebben
De spaarzame momenten dat ik kan spelen word ik zo vaak direct voor m'n bakkes geschoten tijdens het rijden of als je uitstapt.
Das wel frustratie nr1: steeds dood gaan nadat je net alles bij elkaar gezocht hebt.
En die mini14 is in 't echt een tamelijk waardeloos ding, maar dat terzijde. A-team schoot niet voor niets vrijwel alles mis
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Dat voorkom je nooit helemaal. Soms kom je gewoon op de meest ongelukkige momenten iemand tegen. Als je wat vaker speelt leer je vanzelf dat sommige momenten random zijn en de meeste niet.NiGeLaToR schreef op zondag 17 september 2017 @ 18:08:
[...]
Hoe voorkom je dat je dan als je de cirkel weer in moet dat je uit je vervoer geschoten wordt?
De spaarzame momenten dat ik kan spelen word ik zo vaak direct voor m'n bakkes geschoten tijdens het rijden of als je uitstapt.
Das wel frustratie nr1: steeds dood gaan nadat je net alles bij elkaar gezocht hebt.
En die mini14 is in 't echt een tamelijk waardeloos ding, maar dat terzijde. A-team schoot niet voor niets vrijwel alles mis
Als je in zuid georgo landt en je moet ergens naar het oosten, dan weet ik inmiddels dat je beter niet door ruins/pochinki/school/apps gebied kan rijden. Geen wereldschokkende kennis, wat ik er mee wil zeggen is dat je vanzelf routes leert te vermijden omdat je als het goed is leert van je pijnlijke momenten;)
Ik vind de mini 14 een belachelijk goed wapen. Koppen schieten is echt kinderspel naar mijn idee.
Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.
Vind ik ook, hij bedoelde alleen real lifeJelle Brolnir schreef op zondag 17 september 2017 @ 18:51:
Ik vind de mini 14 een belachelijk goed wapen. Koppen schieten is echt kinderspel naar mijn idee.
Kan iemand mij vertellen hoe steamfriends werkt in PUBG? Bij mij is iedereen offline, terwijl ze wel online zijn. Ook heb ik geen idee hoe ik vrienden moet inviten (ik vraag altijd of ze mij willen inviten)

Als ze in-game zitten zie je ze als offlinegrote_oever schreef op zondag 17 september 2017 @ 19:35:
Kan iemand mij vertellen hoe steamfriends werkt in PUBG? Bij mij is iedereen offline, terwijl ze wel online zijn. Ook heb ik geen idee hoe ik vrienden moet inviten (ik vraag altijd of ze mij willen inviten)
[afbeelding]
Je ziet mensen pas als online en je kan ze pas uitnodigen als ze in de lobby van het spel zitten. Daarom zijn ze wel in steam online maar staan ze in PUBG als offline.grote_oever schreef op zondag 17 september 2017 @ 19:35:
[afbeelding]
Maar andere mensen inviten me altijd als ik in het main menu ben (of bedoel je dit met lobby?). Zonder dat ik in een lobby zit. Hoe kan ik iemand anders inviten om in een party te komen?
Steamfriends zijn te zien in het algemene pubg scherm, linksonderin heb je een friends menu. Als je die refreshed en je steamfriend zit niet al in een groep met iemand anders dan zie je in het rood "lobby" achter zijn of haar naam. Dan kan je rechts of links klikken op de naam en invite to lobby kiezen.grote_oever schreef op zondag 17 september 2017 @ 21:44:
Maar andere mensen inviten me altijd als ik in het main menu ben (of bedoel je dit met lobby?). Zonder dat ik in een lobby zit. Hoe kan ik iemand anders inviten om in een party te komen?
Als diegene die je wil uitnodigen al in een groep zit, dan kan je hem niet inviten. Hij jou wel, als jezelf tenminste niet al in een andere groep zit.
#2 na een lekker spannende pot.. geen 'kip', maar toch gaaf. Shit laatste cirkel..
video van laatste game van vanavond, 22 kills in squad game met 1 maat, totaal als team 27
https://www.twitch.tv/videos/175514677?t=02h24m41s
[ Voor 56% gewijzigd door seezung op 18-09-2017 15:41 ]
Duh, overheen gelezen. My bad.
Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.
Verwijderd
Hahaha geweldigPatRamon schreef op zondag 17 september 2017 @ 23:54:
Loop je over de container's
Zie je een M416 liggen, maar backpack (vol)
Scope en stuff er af, valt alleen de scope tussen de 2 containers.
(Dom niet naar gekeken dat ik boven zo spleet stond)![]()
[afbeelding]
@hottentot Om nog ff terug te komen op je 'lighting-glitch' vraag, yes.. Hiero hetzelfde probleem. Gisteren in bijna ieder potje wel een huisje gehad waar een ontzettend geel/oranje gloed in was. Op sommige momenten deed het daadwerkelijk pijn aan mijn ogen (vooral door het contrast met het blauwe licht buiten).
Eerst dacht ik dat f.lux aan het trippen was, maar na uitschakelen bleef het probleem. Zal wel opgelost worden maar het is wel vrij vervelend. Squadmates hadden in dezelfde panden het probleem niet..
Eerst dacht ik dat f.lux aan het trippen was, maar na uitschakelen bleef het probleem. Zal wel opgelost worden maar het is wel vrij vervelend. Squadmates hadden in dezelfde panden het probleem niet..
Liever in Gulden betalen? Dat kan!
Yup hier ook 2x gehad. (sinds de update)wutwutwhat schreef op maandag 18 september 2017 @ 08:58:
@hottentot Om nog ff terug te komen op je 'lighting-glitch' vraag, yes.. Hiero hetzelfde probleem. Gisteren in bijna ieder potje wel een huisje gehad waar een ontzettend geel/oranje gloed in was. Op sommige momenten deed het daadwerkelijk pijn aan mijn ogen (vooral door het contrast met het blauwe licht buiten).
Maar dan niet met de kleuren maar gewoon alles overbelicht en de schaduw overal weg.
+ daarbij rendert de game maar pak en beet 50meter
Dus wat er na kwam was minecraft achtig + een drop van 80/110 fps naar 35.
Nooit problemen met het spel, zelden een officiële crash van pubg maar daar blijft het bij.
Hopelijk snel een fix
Heb je nog eens zo 'lighting-glitch' even via Ctrl+Alt+Del spel afsluiten + reboot en het is weer weg.
Wel safe plekkie opzoeken
Was dat in een potje met mij? (whiteflashh)NiGeLaToR schreef op zondag 17 september 2017 @ 23:10:
#2 na een lekker spannende pot.. geen 'kip', maar toch gaaf. Shit laatste cirkel..
Even wat high/lowlights sharen 
Mini14
Dikke gear, dit wordt wel wat! Ehh..
3 tegen 1, FFUUU
Mini14
Dikke gear, dit wordt wel wat! Ehh..
3 tegen 1, FFUUU
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ik heb nu al een aantal keer gelezen over ingame items verkopen voor RL geld, hoe gaat dat precies in zn werk?
Ik neem aan dat dat gaat om character customization items die je kunt krijgen uit die box die je met je battlepoints kunt krijgen? Maar als dat zo is vraag ik me af: waarom betalen mensen daar überhaupt geld voor, je hebt er ingame niks aan toch? En als er dan idd mensen zijn die daarvoor willen betalen, waar/hoe kan ik mn items te koop zetten? Want ik heb tot nu toe niks gedaan met mn battlepoints en er aardig wat opgespaard, als ik die in n paar centen om kan zetten zou toch mooi meegenomen zijn!
Ik neem aan dat dat gaat om character customization items die je kunt krijgen uit die box die je met je battlepoints kunt krijgen? Maar als dat zo is vraag ik me af: waarom betalen mensen daar überhaupt geld voor, je hebt er ingame niks aan toch? En als er dan idd mensen zijn die daarvoor willen betalen, waar/hoe kan ik mn items te koop zetten? Want ik heb tot nu toe niks gedaan met mn battlepoints en er aardig wat opgespaard, als ik die in n paar centen om kan zetten zou toch mooi meegenomen zijn!
Ik snap ook niet waarom mensen ervoor zouden willen betalen. Ik vind het in ieder geval niet erg, ik heb de game al dik terugverdient door items te verkopen in de Steam MarketplaceSnorro schreef op maandag 18 september 2017 @ 12:24:
Ik heb nu al een aantal keer gelezen over ingame items verkopen voor RL geld, hoe gaat dat precies in zn werk?
Voor de Steam Marketplace geldt dat je items verkoopt voor Steam Store tegoed. Je ziet dit wel als euro's (over het algemeen als centen..) maar het is niet mogelijk om te laten uitbetalen op je rekening. Je kan er dus wel games/items van kopen in Steam. Er zijn derde partij websites die wel cash uitkeren van wat ik begrijp maar daar heb ik verder geen ervaring mee, dus doe ik geen uitspraken over.
Om gebruik te kunnen maken van de Steam Market moet je je Steam Authenticator hebben geactiveerd (minimaal 1 week) of leren leven met een 2 weken hold op items die je te koop zet (cooldown systeem om misbruik van je account tegen te gaan). Nieuw verkregen items hebben standaard een cooldown van 1 week voordat je ze kan traden/sellen. En voor meer info: klikkerdeklik.
Liever in Gulden betalen? Dat kan!
Dit. Gisteren de Scar-L gespeeld met precies deze attachments. Helaas #2, maar wat een verschil...Tsurany schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:29:
[...]
Compensator en grip op de Scar-L, dan is hij echt ontzettend accuraat. De juiste wapens en de juiste attachments maken echt een groot verschil in dit spel.
De enige ekte...
Vind de scar L ook het fijnste assault rifle. Kun je heerlijk mee sprayen
Gisteren een Dacia rechtop (motorkap naar beneden) geparkeerd tussen een huisje en een muurtje in Ferry Pier. Jammer genoeg geen kip, maar wat hebben we weer een lol gehad met de broek uit.
Was jij daar ook bij Insehh(st), of kwam jij later pas?
Was jij daar ook bij Insehh(st), of kwam jij later pas?
hoe kan dit +1 hebbenseezung schreef op zondag 17 september 2017 @ 23:10:
video van laatste game van vanavond, 22 kills in squad game met 1 maat, totaal als team 27
- AS server check, so far so good. ookal vind ik het opvallend dat hoge kill games op AS server redelijk makkelijk zijn, 22 kills blijft nog steeds lekker.
- vage opmerkingen over AS server spelers check

zou bijna je twitch kanaal reporten, helaas wordt de racisme kaart al te vaak gespeeld dus dat doe ik niet.
geen zin in eindeloze discussie over dit onderwerp, maar dit hoort gewoon niet op tweakers thuis IMHO.

Begin er dan ook geen discussie overgotfurrr schreef op maandag 18 september 2017 @ 13:47:
[...]
hoe kan dit +1 hebben
- AS server check, so far so good. ookal vind ik het opvallend dat hoge kill games op AS server redelijk makkelijk zijn, 22 kills blijft nog steeds lekker.
- vage opmerkingen over AS server spelers check![]()
zou bijna je twitch kanaal reporten, helaas wordt de racisme kaart al te vaak gespeeld dus dat doe ik niet.
geen zin in eindeloze discussie over dit onderwerp, maar dit hoort gewoon niet op tweakers thuis IMHO.![]()
Christus... Ik verwijder de link wel, geen probleem lol...Omdat er een aantal keer "Chinks" gezegd wordt? En wat grappen gemaakt worden over namen als wi-zhao? Nahja, welgemeende excuus als dit racistisch over is gekomen, maar dat is absoluut niet het geval, de vriend waarmee ik duo'de heeft zelf een Indische moeder lol..gotfurrr schreef op maandag 18 september 2017 @ 13:47:
[...]
hoe kan dit +1 hebben
- vage opmerkingen over AS server spelers check![]()
geen zin in eindeloze discussie over dit onderwerp, maar dit hoort gewoon niet op tweakers thuis IMHO.![]()
Kwam niet als racistisch over. ik zou het lekker laten staan! Vind het wel een vermakelijk fimpje!seezung schreef op maandag 18 september 2017 @ 13:55:
[...]
Christus... Ik verwijder de link wel, geen probleem lol...Omdat er een aantal keer "Chinks" gezegd wordt? En wat grappen gemaakt worden over namen als wi-zhao? Nahja, welgemeende excuus als dit racistisch over is gekomen, maar dat is absoluut niet het geval, de vriend waarmee ik duo'de heeft zelf een Indische moeder lol..
Zo is het ook absoluut niet, hebben aantal die absoluut die "100% Nederlander" zijn, om het zo maar even te zeggen, waarmee we dagelijks gamen en een beetje sociaal geouwehoer hoort erbijWormpie92 schreef op maandag 18 september 2017 @ 13:56:
[...]
Kwam niet als racistisch over. ik zou het lekker laten staan! Vind het wel een vermakelijk fimpje!
nee ik zeg juist niet dat het perse racistisch is, ik zeg alleen dat ik het vreemd vind en dit soort geneuzel niet op tweakers vind horen. dat betekent niet dat ik gelijk heb en jij je daar op moet aanpassen, als we alles gaan veranderen waar iemand zich aan stoort dan houden we niks over (dag sinterklaas).seezung schreef op maandag 18 september 2017 @ 13:55:
[...]
Christus... Niet zo emotioneel, maar goed ik verwijder de link wel, geen probleem lol...Omdat er een aantal keer "Chinks" gezegd wordt? En wat grappen gemaakt worden over namen als wi-zhao? Nahja, welgemeende excuus als dit racistisch over is gekomen, maar dat is absoluut niet het geval, de vriend waarmee ik duo'de heeft zelf een Indische moeder lol..
imho hoort dit dus alleen niet thuis op tweakers, wat jij in je vrije tijd op twitch zegt zal me echt de reet roesten - ik hoef het alleen ZELF niet hier te zien. maar misschien ben ik wel de enige, wie weet
Lijkt me niet heel lastig met zulke enorme verschillen in latency. Op Asia spelen is voor mij toch not done. EU en NA, anders niet.seezung schreef op zondag 17 september 2017 @ 23:10:
hier stond een link
Oke, maar dat is het ook niet nodig om mijn kanaal te rapporteren? Of iig, die quote stoorde me een beetje; "Zou bijna je kanaal rapporteren" , daarom haalde ik de URL weg omdat ik daaruit opmaakte dat je het weldegelijk racistisch vond. Excuus nogmaals.gotfurrr schreef op maandag 18 september 2017 @ 13:59:
[...]
nee ik zeg juist niet dat het perse racistisch is, ik zeg alleen dat ik het vreemd vind en dit soort geneuzel niet op tweakers vind horen. dat betekent niet dat ik gelijk heb en jij je daar op moet aanpassen, als we alles gaan veranderen waar iemand zich aan stoort dan houden we niks over (dag sinterklaas).
imho hoort dit dus alleen niet thuis op tweakers, wat jij in je vrije tijd op twitch zegt zal me echt de reet roesten - ik hoef het alleen ZELF niet hier te zien. maar misschien ben ik wel de enige, wie weet
Eens, niet helemaal eerlijk. Alhoewel ik gisteren ook nog 3/4 games hadden met 13/14/15 kills op EU server, wouden we als afsluiter van de stream even een potje op Azie ( zonder rank, dus beetje lame vs nieuwe mensen idd + latency )Tsurany schreef op maandag 18 september 2017 @ 14:02:
[...]
Lijkt me niet heel lastig met zulke enorme verschillen in latency. Op Asia spelen is voor mij toch not done. EU en NA, anders niet.
ik report helemaal niks, dat zeg ik juist. het is ook geen verkapt dreigement of zo, ik zou je wel aanraden om dit nooit in het engels te doen, aangezien je kanaal dan WEL vroeg of laat gereport wordt (niet door mijseezung schreef op maandag 18 september 2017 @ 14:02:
[...]
Oke, maar dat is het ook niet nodig om mijn kanaal te rapporteren? Of iig, die quote stoorde me een beetje; "Zou bijna je kanaal rapporteren" , daarom haalde ik de URL weg omdat ik daaruit opmaakte dat je het weldegelijk racistisch vond. Excuus nogmaals.
Inderdaad, latency abuse en tegen low ranks. Zou dan eerder je EU games posten dan die AS games. Of in ieder geval even in de post erbij zetten.seezung schreef op maandag 18 september 2017 @ 14:03:
[...]
Eens, niet helemaal eerlijk. Alhoewel ik gisteren ook nog 3/4 games hadden met 13/14/15 kills op EU server, wouden we als afsluiter van de stream even een potje op Azie ( zonder rank, dus beetje lame vs nieuwe mensen idd + latency )
22 kills is nog steeds niet makkelijk, ook niet tegen noobs en met latency voordeel. wat dat betreft kan zo'n video nog steeds leuk zijn. Sommige YT kanalen posten ook vrolijk filmpjes tegen noobs, bijv aculite heeft dat ook gedaan. Blijkbaar is dat nog steeds ok in pubg en waarom ook niet eigenlijk, als het maar leuk is om te zien.Tsurany schreef op maandag 18 september 2017 @ 14:12:
[...]
Inderdaad, latency abuse en tegen low ranks. Zou dan eerder je EU games posten dan die AS games. Of in ieder geval even in de post erbij zetten.
ik ben wel benieuwd wat voor een reactie een Get_Right (of een willekeurige andere CS pro) zou krijgen als hij een 70 kill CSGO match post tegen silver I spelers. ik vermoed dat 99,9999999 procent haat is.

@gotfurrr Ik wil zeker niet zeggen dat het makkelijk is hoor, dat absoluut niet. Enkel vind ik het wel zo netjes om te melden dat je op Asia speelt waar je unranked bent. Dat is toch een ander verhaal dan tegen andere 2000+ rankers op EU spelen.
Vanavond ga ik wel voor de 20+ op EUTsurany schreef op maandag 18 september 2017 @ 14:30:
@gotfurrr Ik wil zeker niet zeggen dat het makkelijk is hoor, dat absoluut niet. Enkel vind ik het wel zo netjes om te melden dat je op Asia speelt waar je unranked bent. Dat is toch een ander verhaal dan tegen andere 2000+ rankers op EU spelen.
I think yes!rdlfcuboy schreef op maandag 18 september 2017 @ 11:57:
[...]
Was dat in een potje met mij? (whiteflashh)
Oooh man wat balen dat dat geen kip was. Met 6 kills en minstens 3 onofficiële door mensen buiten de playzone te raken, had ik toch gehoopt dat we die gingen pakken. Uiteindelijk nog 3v1 verloren jullie door die lastige zone.
Ja echt triest.. nou ja, was evengoed mooie potrdlfcuboy schreef op maandag 18 september 2017 @ 16:48:
[...]
Oooh man wat balen dat dat geen kip was. Met 6 kills en minstens 3 onofficiële door mensen buiten de playzone te raken, had ik toch gehoopt dat we die gingen pakken. Uiteindelijk nog 3v1 verloren jullie door die lastige zone.
Ik heb het nieuws recent niet gevolgd, maar gaan ze de bluezone nog wat tunen? Persoonlijk zie ik hem liever nog iets meer unforgiving. Het blijft té gemakkelijk om er te overleven voor een tijdje.
Default blanke hetero
Uhm, alleen de eerste paar. Die waar ik gisteravond in eindigde maakte in enkele seconden een einde aan mijn ambitiesEbayzo schreef op maandag 18 september 2017 @ 16:57:
Ik heb het nieuws recent niet gevolgd, maar gaan ze de bluezone nog wat tunen? Persoonlijk zie ik hem liever nog iets meer unforgiving. Het blijft té gemakkelijk om er te overleven voor een tijdje.
De eerste paar mogen wel wat sterker ja, maar na het midden / tegen het eind mogen ze van mij best wat afgezwakt worden. Op het moment lijkt er een te harde transitie, van een 3-4 cirkels waar je gemakkelijk nog even 5 km kan afleggen met wat meds, en dan ineens een cirkel waarin je 100m te voet niet eens meer kan redden. Trek dat iets meer geleidelijk en het zou een stuk beter zijn denk ik.
wat mij betreft komt er buiten de cirkel een flinke healing nerf, de eerste cirkel doet geen damage als je full boost. Dat zou er uit moeten imho. 2e cirkel mag gewoon meer dmg doen. De andere cirkels meer damage, eerder bewegen maar wel langzamer.
Dat zou ook prima zijn. Zolang er maar niet zo'n enorm gat is tussen "oh ik kan nog makkelijk even looten hier 2 km buiten de cirkel" en dan ineens de volgende cirkel waar je geen 100m meer kan overleven en er ineens 20 man buiten de cirkel dood gaan. De cirkel moet een tool zijn om mensen naar elkaar te drijven, niet een tool om iedereen dood te maken die even 5 sec niet oplet.
Let op:
![]() | Zoek je andere Tweakers om mee te spelen? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |