[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 56 ... 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-09 16:58
gotfurrr schreef op donderdag 14 september 2017 @ 08:49:
[...]

Nice! Maar dat is niet meer dan 50! ;) ik vind het wel jammer dat ze nu toch stats hebben bij gehouden, ik hou wel van stats maar heb er sinds fpp niet naar gespeeld.
Inderdaad als je had geweten dat de stats vanaf 1 sept al getracked werden had ik misschien wat minder vaak gequit of bepaalde yolo rushes niet geprobeerd :+ Stats changes the whole perspective #try hard

Maar ach iig een rede om mijn bestaande stats te boosten nu :+ Vielen me toch ietwat tegen van mezelf O-)

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14
Tsurany schreef op donderdag 14 september 2017 @ 09:49:
[...]

Een nieuw wapen wordt natuurlijk altijd vaker opgepakt. Iedereen wilt er mee leren omgaan en er mee spelen om te kijken of het nu wel of geen goed wapen is.

Zodra iedereen wat ervaring heeft en wat stats gezien heeft zal het aantal spelers dat hem gebruikt vast wel dalen.
Spawn rate in de testserver ligt waarschijnlijk ook hoger dan dat die zal hebben in de vanilla servers.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Het is wel echt een fijn wapen. Zeer hoge bullet velocity waardoor er weinig bulletdrop is.

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:03

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Weet nu al dat die Mini-14 mijn favoriete wapen wordt. In alle games waar zo'n semi auto sniper (M1 Carbine, M14) in zit kies ik die. De SKS komt in de buurt maar is gewoon kut, deze lijkt van de filmpjes die ik gezien heb perfect op mijn favoriete speelstijl aan te sluiten :)

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 14-09-2017 10:21 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-09 07:54
jantje 2 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 09:57:
[...]

Inderdaad als je had geweten dat de stats vanaf 1 sept al getracked werden had ik misschien wat minder vaak gequit of bepaalde yolo rushes niet geprobeerd :+ Stats changes the whole perspective #try hard

Maar ach iig een rede om mijn bestaande stats te boosten nu :+ Vielen me toch ietwat tegen van mezelf O-)
ja tryhard mode is toch anders, en nu is mn tryhard account kaput :z :F

Anyway, deze maand dus nog even lekker elke game in south georgeo landen en quiten als je teammaat dood is voor next game O-)

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Ik speel het nu ook sinds een week of 2.

Het kan gruwelijk frustrerend zijn om potjes te spelen waar je 20 minuten lang lekker goede loot verzamelt maar vervolgens meerdere malen gefuckt wordt door de play area reduction en onderweg steeds in je rug geridderd wordt.

Van die *poef* dood... momentjes.

Als dat een paar potjes achter elkaar gebeurt -> ragequit.

Verder, hoe fucking zeldzaam zijn AR suppressors. Ik heb er letterlijk nog nooit 1 gevonden...

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Blaat schreef op donderdag 14 september 2017 @ 10:23:
Het kan gruwelijk frustrerend zijn om potjes te spelen waar je 20 minuten lang lekker goede loot verzamelt maar vervolgens meerdere malen gefuckt wordt door de play area reduction en onderweg steeds in je rug geridderd te worden.
Je wordt niet gefuckt door de cirkel, je wordt gefuckt omdat je zelf veel meer gefocust bent op looten dan een planning maken voor de rest van de game. Zodra je de basis loot hebt om jezelf te verdedigen kan je direct op zoek gaan naar een voertuig. Dan weet je dat elke cirkel haalbaar is. Of je gaat eerst op zoek naar een voertuig en dan pas looten.

Het is een fout die ik in het begin ook veel maakte, pas zodra de cirkel kwam op zoek gaan naar een voertuig en er dan achter komen dat je van Severny naar Military moet lopen. Wat ik nu doe is bij het landen al kijken of ik een voertuigen kan spotten en zodra ik er een vind neem ik hem mee of houd ik hem in de gaten zodat niemand anders hem mee kan nemen.

Zo kan je rustig de eerste cirkel compleet negeren en door blijven looten omdat je snel genoeg in de latere cirkel bent. En met en voertuig kan je veel meer aan de randen blijven zodat je ook niet constant van achteren aangevallen wordt.
Verder, hoe fucking zeldzaam zijn AR suppressors. Ik heb er letterlijk nog nooit 1 gevonden...
Heel zeldzaam. Suppressors voor AR en SR zijn volgens mij de meest zeldzame items. Soms heb je geluk en heeft je hele squad er een maar meestal vind je ze niet.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Ik speel het nu ook sinds een week of 2.

Het kan gruwelijk frustrerend zijn om potjes te spelen waar je 20 minuten lang lekker goede loot verzamelt maar vervolgens meerdere malen gefuckt wordt door de play area reduction en onderweg steeds in je rug geridderd wordt.

Van die *poef* dood... momentjes.

Als dat een paar potjes achter elkaar gebeurt -> ragequit.

Supressors zijn redelijk common, het is echt een kwestie van geluk in PUBG. Hoevaak ik wel niet heb gehad dat ik 4-5 huizen loot en geen enkel wapen vind. Of dat ik alleen healing vind. PUBG random principe komt voor mij vaak uit als onderstaande:

1. Wapens
2. Attachements
3. Gear
4. Healing

Je mag van bovenstaande er 3 kiezen. Succes! :+

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 00:26

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Bloodhoundje schreef op donderdag 14 september 2017 @ 10:29:
[...]

Supressors zijn redelijk common, het is echt een kwestie van geluk in PUBG. Hoevaak ik wel niet heb gehad dat ik 4-5 huizen loot en geen enkel wapen vind. Of dat ik alleen healing vind. PUBG random principe komt voor mij vaak uit als onderstaande:

1. Wapens
2. Attachements
3. Gear
4. Healing

Waarheid of niet, dit is wel een reden dat ik vaak in een rechte lijn ergens naartoe loot, door het bijgeloof om uit zo'n 3-types-of-loot region te komen en dus ook een 4e type tegen te komen :9 :9

Steam ID = Ackerfiets

Bloodhoundje schreef op donderdag 14 september 2017 @ 10:29:
[...]

1. Wapens
2. Attachements
3. Gear
4. Healing

Het is ook vaak een kwestie van de juiste loot locatie vinden. Military staat er om bekend relatief weinig attachments te hebben maar wel weer veel armor, wapens en healing. Een heel squad met level 3 uitrusten is niet onmogelijk daar.

In Severny en Gun Range kan je heel je squad wel uitrusten met level 2, wapens met attachments en aardig wat healing. Je moet alleen wel de stad voor jezelf hebben, als je er met drie squads gaat vechten is alles natuurlijk al op voordat de winnende squad het kan claimen.

Waardoor de meesten in problemen komen is dat ze op drukke plekken landen waardoor je echt afhankelijk bent van het eerste blok huizen. Juist verder weg landen geeft je een betere kans.
Zeker in squad games is er eigenlijk geen reden waarom je allemaal naar dezelfde loot plek zou gaan, je kan dan keurig opsplitsen. Bijvoorbeeld Mansion. Lipovkan, Crater en Factory pakken, dan heeft iedereen z'n eigen plek en genoeg kans op loot.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Hmm...

Misschien is het ook wel handig om in een team te spelen met wat betere mensen die de "shots callen" zeg maar. Wat we gaan doen en waarom. Dan gaat het leren wellicht wat sneller want elke keer bij elk foutje opnieuw moeten beginnen is verrot irritant.

Ik ga vanavond de tweakers discord eens bezoeken.

Schieten gaat echter wel aardig, vooral op korte afstand heb ik het goed onder de knie (die gevechten win ik 8/10 keer). Lange afstand is nog een dingetje. Ik betrap mezelf er vaak op dat ik wil bewegen tijdens het schieten en dat werkt vaak averechts.

[ Voor 7% gewijzigd door Blaat op 14-09-2017 10:39 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Nu online
Blaat schreef op donderdag 14 september 2017 @ 10:34:
Hmm...

Misschien is het ook wel handig om in een team te spelen met wat betere mensen die de "shots callen" zeg maar. Wat we gaan doen en waarom. Dan gaat het leren wellicht wat sneller want elke keer bij elk foutje opnieuw moeten beginnen is verrot irritant.

Ik ga vanavond de tweakers discord eens bezoeken.

Schieten gaat echter wel aardig, vooral op korte afstand heb ik het goed onder de knie (die gevechten win ik 8/10 keer). Lange afstand is nog een dingetje. Ik betrap mezelf er vaak op dat ik wil bewegen tijdens het schieten en dat werkt vaak averechts.
Speeltip voor als je solo speelt, voordat je iemand probeert neer te schieten probeer dit lijstje voor jezelf af te lopen:

1. Kan ik hem uitnemen of is er een grote kans dat hij wegkomt
2. Heeft hij mij gezien?
3. Zijn er andere mensen in de omgeving die hem ook hebben gespot
4. Kan ik vanuit mijn locatie veilig cover nemen of wegvluchten

Als je je target niet gegarandeerd kan uitnemen en hij jou nog niet heeft gezien kan je hem soms beter gewoon laten lopen. Zodra je schiet geef jij je locatie niet alleen voor hem weg maar ook voor alle andere mensen in de omgeving. Regelmatig heb ik mensen zien doodgaan omdat ze op mij schoten en ik dit niet terugbeantwoorde maar me snel verstopt. De andere mensen in de omgeving gaan op het geluid af van zijn schoten en focussen hem. Ik zat stil verstopt en kon daarna veilig wegkomen of enkele kills pakken van de mensen die hem focussen.

Zorg altijd dat je een uitweg hebt voordat je het schot neemt. bedenk dus al waar je veilig naar cover kan duiken als het foutgaat of zorg ervoor dat je een auto/motor om de hoek verstopt hebt staan zodat je kan wegrijden voordat er "versterking" komt.

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Bloodhoundje schreef op donderdag 14 september 2017 @ 10:47:
[...]

Speeltip voor als je solo speelt, voordat je iemand probeert neer te schieten probeer dit lijstje voor jezelf af te lopen:

1. Kan ik hem uitnemen of is er een grote kans dat hij wegkomt
2. Heeft hij mij gezien?
3. Zijn er andere mensen in de omgeving die hem ook hebben gespot
4. Kan ik vanuit mijn locatie veilig cover nemen of wegvluchten

Als je je target niet gegarandeerd kan uitnemen en hij jou nog niet heeft gezien kan je hem soms beter gewoon laten lopen. Zodra je schiet geef jij je locatie niet alleen voor hem weg maar ook voor alle andere mensen in de omgeving. Regelmatig heb ik mensen zien doodgaan omdat ze op mij schoten en ik dit niet terugbeantwoorde maar me snel verstopt. De andere mensen in de omgeving gaan op het geluid af van zijn schoten en focussen hem. Ik zat stil verstopt en kon daarna veilig wegkomen of enkele kills pakken van de mensen die hem focussen.

Zorg altijd dat je een uitweg hebt voordat je het schot neemt. bedenk dus al waar je veilig naar cover kan duiken als het foutgaat of zorg ervoor dat je een auto/motor om de hoek verstopt hebt staan zodat je kan wegrijden voordat er "versterking" komt.
Bedankt voor de tips! :)

Het was me al opgevallen dat "hoe goed je het doet" in grote mate afhangt van goed weten waar je wanneer moet zijn en wanneer je moet gaan schieten.

Verstandelijk kan ik dat allemaal volgen, maar ik doe dit nog niet automatisch/intuïtief goed. Kwestie van oefenen me dunkt. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 10:54
Ja hoor, blijken ze alle stat gewoon bijgehouden te hebben en sta je ineens rank 8 EU squads!
(Edit: spuit 11 over de bijgehouden stats!)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/mTtJKjD.png

De hele squsd staat er netjes voor (Tomcruise/mouzetc/leonkeon/tsurany):

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/SsPO9Cd.png

[ Voor 47% gewijzigd door mouzetc op 14-09-2017 11:07 ]

Signature

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Nieuwe update staat schijnbaar online. Heb ik nog wat "gemist"........ :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Winrate 0,0% hier...

:')

• kazzzdafke
  • Laatst online: 10:17

Never ever financial advice...

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-09 12:18
Wat trouwens wel negatief is aan de patch van vandaag is dat post processing en de render distance (en geruchten over shadows) blijkbaar naar vaste waarde high zijn gepushed.

Post processing. voor meer bloom e.d. en het feit dat je Inventorty niet meer transparant is.

Blijkt me vermoeden dus toch te kloppen dat de render dinstace is aangepast. Voor iedereen die op ultra speelde zal het een verslechtering zijn. Voor iedereen met alles op low een verbetering in graphics maar een daling in frames.

Voor de render distance valt nog wel wat te zeggen dat het eerlijker is om het voor iedereen hetzelfde te zetten. Maar toch jammer dat we ons weer aan de aardappel PC's moeten toegeven.
Post processing slaat echt nergens op dat ze het hebben vast gezet.Dat geeft naar mijn idee geen eerlijker beeld. (naja op de inventory na dan)

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

BobbLeeSwaggr schreef op donderdag 14 september 2017 @ 11:28:
Wat trouwens wel negatief is aan de patch van vandaag is dat post processing en de render distance (en geruchten over shadows) blijkbaar naar vaste waarde high zijn gepushed.

Post processing. voor meer bloom e.d. en het feit dat je Inventorty niet meer transparant is.

Blijkt me vermoeden dus toch te kloppen dat de render dinstace is aangepast. Voor iedereen die op ultra speelde zal het een verslechtering zijn. Voor iedereen met alles op low een verbetering in graphics maar een daling in frames.

Voor de render distance valt nog wel wat te zeggen dat het eerlijker is om het voor iedereen hetzelfde te zetten. Maar toch jammer dat we ons weer aan de aardappel PC's moeten toegeven.
Post processing slaat echt nergens op dat ze het hebben vast gezet.Dat geeft naar mijn idee geen eerlijker beeld. (naja op de inventory na dan)
Wat betreft post processing ben ik daar als AMD gebruiker niet blij mee. Alles boven lowest gebruikt HBAO+ (een gameworks effect) en dat heeft een veel grotere performance impact op AMD kaarten dan op NVidia. Voor mij is het het verschil tussen 40fps en 70fps.

@BobbLeeSwaggr is dat echt negatief? Voor shadows lijkt het me niet meer dan normaal, het is idioot als je shadows vrijwel volledig uit kan zetten. Render distance ook, dat heb je toch het liefst op min of meer dezelfde waarden. Impact is ook niet extreem groot.

Het probleem is eigenlijk enkel post processing, dat moest omhoog omdat je anders je inventory kon misbruiken om door de mist te kijken. Ik neem aan dat ze dit asap fixen.
Vooral omdat post processing in games per definitie onzin is, allerlei film effecten toevoegen die de game zogenaamd mooier moeten maken maar enkel een onrealistisch beeld geven. Weg er mee!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Tsurany schreef op donderdag 14 september 2017 @ 11:31:
@BobbLeeSwaggr is dat echt negatief? Voor shadows lijkt het me niet meer dan normaal, het is idioot als je shadows vrijwel volledig uit kan zetten. Render distance ook, dat heb je toch het liefst op min of meer dezelfde waarden. Impact is ook niet extreem groot.

Het probleem is eigenlijk enkel post processing, dat moest omhoog omdat je anders je inventory kon misbruiken om door de mist te kijken. Ik neem aan dat ze dit asap fixen.
Vooral omdat post processing in games per definitie onzin is, allerlei film effecten toevoegen die de game zogenaamd mooier moeten maken maar enkel een onrealistisch beeld geven. Weg er mee!
Niet helemaal met je eens. Ambient occlusion mag dan wel een postprocessing effect zijn, het maakt het plaatje wel realistischer:

Afbeeldingslocatie: https://s3-us-west-1.amazonaws.com/shacknews/assets/editorial/2017/08/pubghbao13.jpg

Boven is met HBAO+ en onder is zonder.

Blaat schreef op donderdag 14 september 2017 @ 11:45:
[...]

Niet helemaal met je eens. Ambient occlusion mag dan wel een postprocessing effect zijn, het maakt het plaatje wel realistischer:

[afbeelding]

Boven is met HBAO+ en onder is zonder.
Sommigen voegen inderdaad wel wat toe, meesten helaas niet. Idealiter kan je het per effect aan of uit zetten.

[ Voor 5% gewijzigd door Tsurany op 14-09-2017 11:47 ]

Verwijderd

Het meeste ben ik wel met je eens, maar shadows kosten wel gewoon buitenproportioneel veel rekenkracht, dat je die uit kan zetten vind ik niet heel raar. Het is ook niet zo dat je een voordeel hebt door ze uit te zetten oid. (of denk je dan aan mensen die in de schaduw liggen?)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2017 11:50 ]

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Tsurany schreef op donderdag 14 september 2017 @ 11:47:
[...]

Sommigen voegen inderdaad wel wat toe, meesten helaas niet. Idealiter kan je het per effect aan of uit zetten.
Eensch. Het liefste had ik gewoon zelf alle effecten aangepast, desnoods in mijn lokale config files.

Wie weet komt dat nog in de toekomst...

• BobbLeeSwaggr

Naja ik vind het zelf jammer dat het in mijn geval naar mindere waardes is gegaan.

Post processing had ik inderdaad ook gelezen dat het een hotfix zou kunnen zijn voor de mist.
Als dat het geval is hoop ik dat ze het daarna wel weer vrij instelbaar maken. Weg ermee inderdaad

• SouLLeSSportal
Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2017 @ 11:49:
[...]

Het meeste ben ik wel met je eens, maar shadows kosten wel gewoon buitenproportioneel veel rekenkracht, dat je die uit kan zetten vind ik niet heel raar. Het is ook niet zo dat je een voordeel hebt door ze uit te zetten oid. (of denk je dan aan mensen die in de schaduw liggen?)
Over het algemeen is geen shadows een voordeel omdat je zonder shadows op de plekken waar schaduw is meer contrast ziet dan met shadows aan of hogere setting. effect is wel wat beperkt maar kan zeker helpen. Nu heb je dus voor iedereen gelijk qua render distance voor shadows wat het nu voornamelijk een fps kwestie maakt of je het hoger of lager qua setting zet.

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op donderdag 14 september 2017 @ 12:02:
[...]

Over het algemeen is geen shadows een voordeel omdat je zonder shadows op de plekken waar schaduw is meer contrast ziet dan met shadows aan of hogere setting. effect is wel wat beperkt maar kan zeker helpen. Nu heb je dus voor iedereen gelijk qua render distance voor shadows wat het nu voornamelijk een fps kwestie maakt of je het hoger of lager qua setting zet.
Ja oke daar zit wel wat in en dat de render distance gelijk is snap ik wel.
Al blijf je wel met het feit zitten dat niet iedere PC gelijk is en dat je wel spelers uitsluit (zeker bij PUBG, waar volgens mij wel van wordt geaccepteerd dat het niet goed geoptimaliseerd is)

• SouLLeSSportal
Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2017 @ 12:06:
[...]

Al blijf je wel met het feit zitten dat niet iedere PC gelijk is en dat je wel spelers uitsluit (zeker bij PUBG, waar volgens mij wel van wordt geaccepteerd dat het niet goed geoptimaliseerd is)
tja, met zoveel spelers als er nu zijn, en je met redelijke hardware het op zich best nog wel kan spelen, vind ik dat niet echt een groot probleem. Zoals je al zegt is het nog niet geoptimaliseerd, maar het zal waarschijnlijk nooit een spel spelen wat je op een shitty 3 jaar oude laptop goed zal kunnen spelen gok ik.

Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2017 @ 12:06:
[...]

Jammer, helaas, pech gehad. Als je een hobby wilt uitvoeren moet je daar het budget voor hebben. Je kan niet verwachten moderne games te spelen op verouderde hardware.

PUBG is natuurlijk niet volledig geoptimaliseerd maar vergeet ook niet dat open wereld games vaak een stuk meer rekenkracht kosten dan games met enorm kleine levels.
Blaat schreef op donderdag 14 september 2017 @ 11:50:
Eensch. Het liefste had ik gewoon zelf alle effecten aangepast, desnoods in mijn lokale config files.

Wie weet komt dat nog in de toekomst...
Ik verwacht het wel, naarmate het spel stabieler wordt kunnen ze zich meer richten op deze kleinere problemen.
Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2017 @ 11:49:
Ik merk het vooral in bossen, als ik een boom kies om dekking achter te zoeken kies ik eerder een boom met flink wat schaduw er omheen dan een boom die volledig in het licht staat, puur omdat ik dan met donkere kleding een stuk minder opval. Zeker in first person zijn schaduwen cruciaal omdat je op die manier veel minder opvalt als je langs een boom, rots of gebouw heen kijkt.

• Insehh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:54

Insehh

Define good enough.

grote_oever schreef op woensdag 13 september 2017 @ 13:46:
Ik snap jullie punt over slechter performance niet eigenlijk. zelf heb ik een pc die in de laatste 5 jaar niet geupdate is, maar ik kan het spel nog steeds spelen. Niet optimaal, maar dat verwacht ik ook niet van een pc van 5 jaar oud. Misschien keer videokaart upgraden en ik kan weer. Zelfs op low ziet het er redelijk goed uit. Waar ik meer problemen bij heb is het feit dat op een lagere setting de omgeving niet meer klopt. Soms is de texture van de grond op een redelijk goed niveau, terwijl het stuk steen ernaast op een behoorlijk lage niveau is. Hierdoor krijg je een onrealistisch beeld van de game. Dit zie je ook terug in de diepte. Het gras waar ik door kruip ziet er op low settings zeer goed uit en zeer mooi. Maar de bosjes en boompjes in de verte zien er gewoon uit zwarte puntjes. Soms is het daardoor heel moeilijk een vijand te onderscheiden van een bosje.
Hier hetzelfde. Draai hem op dit moment gewoon stabiel op mijn P50S. Enige waar ik issues heb is Mylta factory en het politie station bij Yasnaya, die gebouwen worden niet gewaardeerd door mijn baksteen. 8)7

De enige ekte...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 13:17
Tsurany schreef op donderdag 14 september 2017 @ 12:30:
[...]

Jammer, helaas, pech gehad. Als je een hobby wilt uitvoeren moet je daar het budget voor hebben. Je kan niet verwachten moderne games te spelen op verouderde hardware.
[...]
Volledig mee oneens en eigenlijk een dikke trol als je het mij vraagt. Als je een hobby wilt uitvoeren ga je kijken of je daar een budget voor hebt en in het geval dat je niet het nieuwste van het nieuwste kunt kopen, wat je als minimum kan aanschaffen waardoor je mee kan doen.

Bij games kan dit je SSD/HDD of 650GTX/1010GTX videokaart zijn, bij voetbal zijn het nieuwe adidas-messie-wannabe-schoenen of 2e hands schoenen uit 2015.

Dat jij nu de keuze maakt om geld er tegenaan te gooien, is jou keuze. Daarmee heb je niet het recht om anderen los te knippen van het spel. De enige die dit recht heeft, is de ontwikkelaar van het spel door de min. spec omhoog te krikken.

Los hiervan vind ik het ingame eigenlijk ronduit lomp dat ik, zonder scope, in de verte langs de bladeren van een boom kan kijken en met scope, dat er dan meer 'rendert'/tevoorschijn komt. Iets dat overigens totaal onafhankelijk van je pc is. O-) 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Zephyer op 14-09-2017 13:24 . Reden: Extra stof over boompjes... ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op donderdag 14 september 2017 @ 12:30:
[...]

PUBG is natuurlijk niet volledig geoptimaliseerd maar vergeet ook niet dat open wereld games vaak een stuk meer rekenkracht kosten dan games met enorm kleine levels.
Weer lekker makkelijk natuurlijk, vooral omdat het hier gaat om een aanpassing van een spel. Het zou dus zomaar kunnen dat het werkte toen je het kocht en nu gewoon minder werkt. Ik vind het dan echt belachelijk om te zeggen jammer maar helaas.

• Bloodhoundje
  • Nu online
Zephyer schreef op donderdag 14 september 2017 @ 13:22:
[...]

Volledig mee oneens en eigenlijk een dikke trol als je het mij vraagt. Als je een hobby wilt uitvoeren ga je kijken of je daar een budget voor hebt en in het geval dat je niet het nieuwste van het nieuwste kunt kopen, wat je als minimum kan aanschaffen waardoor je mee kan doen.

Bij games kan dit je SSD/HDD of 650GTX/1010GTX videokaart zijn, bij voetbal zijn het nieuwe adidas-messie-wannabe-schoenen of 2e hands schoenen uit 2015.

Dat jij nu de keuze maakt om geld er tegenaan te gooien, is jou keuze. Daarmee heb je niet het recht om anderen los te knippen van het spel. De enige die dit recht heeft, is de ontwikkelaar van het spel door de min. spec omhoog te krikken.
En daar ben ik het dan weer niet geheel mee eens (met jullie beide niet trouwens ;) ).
De ontwikkelaar kiest niet voor hoge specs, dit is simpelweg een consequentie van de mogelijkheden die men in het spel wil verwerken.
De ontwikkelaar zal uiteraard vele malen hebben geprobeerd om zoveel mogelijk functiebehoud te hebben vs zo min mogelijke impact op de performance. Echter zit hier een limiet aan.

Ten eerste zal het doel van een ontwikkelaar zijn een zo breed mogelijk publiek te bereiken. Want hoe meer publiek het kan spelen hoe meer geld in het laatje komt.
Ten tweede zal hij zijn visie zoveel mogelijk in het spel verwerkt willen krijgen.

Niet elke hobby is voor iedereen mogelijk, dat is nu eenmaal de realiteit.
Als jij een oude racefiets koopt kan je wel meedoen met de andere wielrenners, maar je zal door je fiets gelimiteerd zijn in hoe snel je bent. Als je vanwege een te klein budget als racefiets alleen een fiets met twee lekke banden kan kopen en daarna niet mee kan doen met de tour de france is dat niet de fout van de fietsenmaker/verkoper.

Tenzij je het een normale eis vind dat jouw playstation 1 ook zonder moeite playstation 4 titels moet kunnen spelen lijkt mij het logisch dat als je niet met de tijd mee (kan) gaan vanwege wat voor een reden dan ook, je niet het recht hebt om daarom de schuld te leggen bij de ontwikkelaar van het spel/apparaat.
Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2017 @ 13:30:
[...]

Weer lekker makkelijk natuurlijk, vooral omdat het hier gaat om een aanpassing van een spel. Het zou dus zomaar kunnen dat het werkte toen je het kocht en nu gewoon minder werkt. Ik vind het dan echt belachelijk om te zeggen jammer maar helaas.
Het is en blijft een early access titel waarbij de specs als voorlopig zijn aangeduid en nog vrij voor verandering zijn. Wil je dit risico niet lopen, koop dan geen early access titel en wacht tot het spel officieel uit is. Dan heb je recht om te klagen als het spel onspeelbaar is en je voldoet aan de minimale systeemeisen :/ .

[ Voor 13% gewijzigd door Bloodhoundje op 14-09-2017 13:39 . Reden: Quote toegevoegd van Res1ght ]

Zephyer schreef op donderdag 14 september 2017 @ 13:22:
[...]

En soms blijkt dat je het budget gewoon echt niet hebt. Dat zelfs het minimale helaas toch te duur is. Dan is dat jammer, pech gehad. Waarom moeten de rest van de gamers leiden onder een groep die een hobby wilt die te duur is?

Je kan het gaan vergelijken met voetbal schoenen maar dat is natuurlijk een stupide vergelijking. Bij voetbal krijgt een speler geen voordelen als hij niet de duurste schoenen kan kopen en houd hij zijn tegenstanders niet tegen als hij besluit op goedkopere schoenen te spelen.

Het probleem met gamen is dat mensen op de laagste instellingen vaak teveel voordelen krijgen waardoor mensen met een high-end systeem kunnen kiezen om toch op de allerlaagste instellingen te spelen of regelmatig genaaid te worden omdat ze dachten veilig te zitten omdat zij zelf wel gras en schaduwen zagen.
Die keuze zou er nooit moeten zijn.
8)7
Los hiervan vind ik het ingame eigenlijk ronduit lomp dat ik, zonder scope, in de verte langs de bladeren van een boom kan kijken en met scope, dat er dan meer 'rendert'/tevoorschijn komt. Iets dat overigens totaal onafhankelijk van je pc is. O-) 8)7
Probleem met LOD modellen. Krijg je als je speedtrees en custom objects van de Unreal store door elkaar heen mixt.
Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2017 @ 13:30:
[...]

Koop dan geen early access games als je maar net marginaal aan de minimale eisen voldoet. Dat is een risico dat je neemt. Als achteraf blijkt dat de enige manier om de games eerlijk te houden bestaat uit aanpassingen die de minimale systeem eisen iets verhogen is dat iets wat je maar moet accepteren.

Verwijderd

Tsurany schreef op donderdag 14 september 2017 @ 13:37:
Koop dan geen early access games als je maar net marginaal aan de minimale eisen voldoet. Dat is een risico dat je neemt. Als achteraf blijkt dat de enige manier om de games eerlijk te houden bestaat uit aanpassingen die de minimale systeem eisen iets verhogen is dat iets wat je maar moet accepteren.
Ik voldoe prima aan de eisen, maar ik kan me wel gewoon inleven in de mensen die er moeite mee hebben, in plaats van roepen dat het jammer is. Maar ik zal er over ophouden want het is duidelijk dat jij er compleet anders over denkt

• Dark-Mist
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-09 08:01
Iemand in bezit van de patch notes van vandaag?
Dark-Mist schreef op donderdag 14 september 2017 @ 13:39:
Iemand in bezit van de patch notes van vandaag?
Jup. Staan op Steam, Reddit en in dit topic.

Edit: Tsurany in "[PC] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds"
Voortaan zelf even moeite doen?
Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2017 @ 13:39:
[...]

Ik voldoe prima aan de eisen, maar ik kan me wel gewoon inleven in de mensen die er moeite mee hebben, in plaats van roepen dat het jammer is. Maar ik zal er over ophouden want het is duidelijk dat jij er compleet anders over denkt
Ik kan me prima inleven in die mensen. Ik vind echter niet dat hun belang zwaar genoeg weegt. Schaduwen zijn een essentieel onderdeel van het spel, die zou je altijd moeten renderen. Kan je systeem dat niet aan is het gewoon jammer maar helaas.

[ Voor 6% gewijzigd door Tsurany op 14-09-2017 13:42 ]

• Bloodhoundje
  • Nu online

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:39
Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2017 @ 13:39:
[...]

Muah, minimale eisen zijn vaak eigenlijk al net niet goed genoeg. Dit is early access dus er moet nog veel geoptimaliseerd worden. Soms gaat het een paar stappen vooruit, soms een paar stappen achteruit. Hetzelfde geldt ook met andere zaken. Een verbetering op de ene plek kan een verslechtering betekenen op een andere plek. Nét aan de minimale eisen voldoen en dan boos worden omdat de game na een patch minder goed werkt heeft dan ook geen enkele zin. Je weet vóór je aankoop dat het kan gebeuren dus dat heb je maar te slikken. En het is ook weer niet dat je hier een NASA-pc voor moet hebben.

Een vriendin van me speelt het op een i5-2400, 8GB werkgeheugen, een 280X 3GB en een SSD en dat draait als een zonnetje op medium/high. Absoluut geen exotisch systeem. Vooral de SSD doet veel voor de prestaties. Hiervoor had ze dat systeem met een Radeon 270 en normale HDD en veelal onspeelbaar op de allerlaagste settings.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• Zephyer
Bloodhoundje schreef op donderdag 14 september 2017 @ 13:34:
[...]

Ten eerste zal het doel van een ontwikkelaar zijn een zo breed mogelijk publiek te bereiken. Want hoe meer publiek het kan spelen hoe meer geld in het laatje komt.
Ten tweede zal hij zijn visie zoveel mogelijk in het spel verwerkt willen krijgen.

Niet elke hobby is voor iedereen mogelijk, dat is nu eenmaal de realiteit.
Als jij een oude racefiets koopt kan je wel meedoen met de andere wielrenners, maar je zal door je fiets gelimiteerd zijn in hoe snel je bent. Als je vanwege een te klein budget als racefiets alleen een fiets met twee lekke banden kan kopen en daarna niet mee kan doen met de tour de france is dat niet de fout van de fietsenmaker/verkoper.
[...]
Klopt, en snap ik ook (v.w.b. een zo breed mogelijk publiek bereiken).
Klopt ook v.w.b. de fiets, echter is het dan zo dat als ik op 2 lekke banden en zonder zadel fiets dat de geletrui drager gaat klagen dat ik mee doe..? ;)
Tsurany schreef op donderdag 14 september 2017 @ 13:37:
[...]

En soms blijkt dat je het budget gewoon echt niet hebt. Dat zelfs het minimale helaas toch te duur is. Dan is dat jammer, pech gehad. Waarom moeten de rest van de gamers leiden onder een groep die een hobby wilt die te duur is?

Je kan het gaan vergelijken met voetbal schoenen maar dat is natuurlijk een stupide vergelijking. Bij voetbal krijgt een speler geen voordelen als hij niet de duurste schoenen kan kopen en houd hij zijn tegenstanders niet tegen als hij besluit op goedkopere schoenen te spelen.

[...]
En ik maar denken dat als ik Messi schoenen koop dat ik net zo goed kan spelen... :+
Het probleem met gamen is dat mensen op de laagste instellingen vaak teveel voordelen krijgen waardoor mensen met een high-end systeem kunnen kiezen om toch op de allerlaagste instellingen te spelen of regelmatig genaaid te worden omdat ze dachten veilig te zitten omdat zij zelf wel gras en schaduwen zagen.
Die keuze zou er nooit moeten zijn.
Met daarbij een andere quote;
Ik vind echter niet dat hun belang zwaar genoeg weegt.
En dus is het de schuld van... de 'minder bedeelde speler'?
Men legt te weinig in, gaat niet meer met de (veul te hoge prijs van) nieuwe videokaarten en dus... is hun belang niet zwaar genoeg...

Jij hebt evenveel recht om te gamen als ik, als eenieder zolang je aan de min. specs voldoet van het spel die door de ontwikkelaar zijn neergelegd. Ben je het daar niet mee eens, tweet @PUBG dan maar klaag niet over de mede-gamers.

Nu is het mijn beurt...

8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Zephyer op 14-09-2017 13:54 . Reden: Het woordje belang ... ]

MW | BF1 Stats

• Dark-Mist
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-09 08:01
Tsurany schreef op donderdag 14 september 2017 @ 13:41:
[...]

Jup. Staan op Steam, Reddit en in dit topic.

Edit: Tsurany in "[PC] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds"
Voortaan zelf even moeite doen?

[...]
Thanks beiden! Kon ze zo snel niet vinden, Steam lag eruit bij mij |:(
@Zephyer als je niet normaal kan doen vind ik het ook prima. Ik ga er dan echter niet meer op in. Je legt woorden in mijn mond en trekt een hoop vreemde conclusies en maakt de meest rare vergelijkingen. Waarom is dat nodig?

[ Voor 41% gewijzigd door Tsurany op 14-09-2017 14:03 ]

• Zephyer
@Tsurany ik kan wellicht prikkelig overkomen, maar dat komt doordat ik iets vind van jou manier van het uiten van je mening. Dat je vindt dat ik woorden in je mond leg is uiterst vreemd, ik quote jou woorden en leg mijn mening er tegen aan. Maar goed, als je dit niet fijn vindt is dat ook goed en zal ik niet (meer) reageren op je posts.

Iemand nog ervaringen met die Tommygun? Ik heb die, los van het spawn eiland nog niet in handen gehad. Als ik het goed lees kan er geen scope op?

MW | BF1 Stats

• SomerenV
Zephyer schreef op donderdag 14 september 2017 @ 14:12:
@Tsurany ik kan wellicht prikkelig overkomen, maar dat komt doordat ik iets vind van jou manier van het uiten van je mening. Dat je vindt dat ik woorden in je mond leg is uiterst vreemd, ik quote jou woorden en leg mijn mening er tegen aan. Maar goed, als je dit niet fijn vindt is dat ook goed en zal ik niet (meer) reageren op je posts.

Iemand nog ervaringen met die Tommygun? Ik heb die, los van het spawn eiland nog niet in handen gehad. Als ik het goed lees kan er geen scope op?
Had hem toevallig gisteren. We zaten in een auto en zagen naast ons nog een auto rijden. Dus tommygun op full auto en gaan... Maar de terugslag van dat ding is echt krankzinnig :+ Het is een geinig wapen om dekking te geven of te sproeien maar voor nauwkeurigheid hoef je hem niet te gebruiken :P

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 18:39
SomerenV schreef op donderdag 14 september 2017 @ 14:17:
[...]

Had hem toevallig gisteren. We zaten in een auto en zagen naast ons nog een auto rijden. Dus tommygun op full auto en gaan... Maar de terugslag van dat ding is echt krankzinnig :+ Het is een geinig wapen om dekking te geven of te sproeien maar voor nauwkeurigheid hoef je hem niet te gebruiken :P
maar je kan er nu wel attachements voor vinden toch?
Wordt het wellicht wat beter van.

ikzelf liet dat ding altijd liggen als ik hem uit een crate haalde.
Wat een verschrikkelijk wapen qua use.

wel uber cool om er a la Capone mee rond te raggen :D

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:07

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

[...]

Je zou eigenlijk nog iets van een extra suppression effect willen hebben. In het echt denk je ook wel 10x voordat je jouw hoofd om een hoek steekt als er wordt geschoten in jouw richting. In een game heb je eigenlijk te weinig angst voor een kogel. Zou wel interessant zijn als ze bijvoorbeeld je vision meer blurred maken of iets dergelijks om daarvoor te corrigeren.

• SomerenV
beebie121 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 14:18:
[...]

maar je kan er nu wel attachements voor vinden toch?
Wordt het wellicht wat beter van.

ikzelf liet dat ding altijd liggen als ik hem uit een crate haalde.
Wat een verschrikkelijk wapen qua use.

wel uber cool om er a la Capone mee rond te raggen :D
Ik had er een vertical foregrip en extended magazine op zitten. Misschien dat er nog een compensator op kan, maar ik vond het geen prettig wapen om te gebruiken. Heb daarna geswitched naar m'n M4 en had vrij snel een headshot vanuit een rijdende auto.

• Zephyer
[...]

Had deze attachments?
Ircghost schreef op donderdag 14 september 2017 @ 14:19:
[...]

Je zou eigenlijk nog iets van een extra suppression effect willen hebben. In het echt denk je ook wel 10x voordat je jouw hoofd om een hoek steekt als er wordt geschoten in jouw richting. In een game heb je eigenlijk te weinig angst voor een kogel. Zou wel interessant zijn als ze bijvoorbeeld je vision meer blurred maken of iets dergelijks om daarvoor te corrigeren.
En toch zal ik minder snel pieken dan in bijv. BF1, dat is opnieuw spawnen en rennen maar :P
Suppression zou kunnen aangezien patch notes laat zien dat er een vert. forgrip aan kan gezet worden.

MW | BF1 Stats

• Whiteflashh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-09 15:06
Zephyer schreef op donderdag 14 september 2017 @ 14:12:

Ik laat hem altijd liggen, vind het absoluut geen fijn wapen, maar dat is persoonlijke voorkeur denk ik.

• Sharkware
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 23:07
[...]

Vision blurred tot daar aan toe. Als ze maar niet de precisie van je eigen schoten gaan aanpassen zodra je suppressed bent zoals in Battlefield (3?). Wat had ik een hekel aan die mechanic.
[...]

Waarom zou je dat willen? Games zoals Battlefield hebben dat, samen met zichtbare kogels. Dat werkt echt niet, het voelt ontzettend nep aan en heeft een enorm nadelig effect op vuurgevechten. De gene die het eerste schiet heeft een grote kans te winnen, ondanks dat hij niet kan mikken.

Suppression werkt wel degelijk in PUBG, het zal spelers er van weerhouden om terug te kijken. En de spelers die alsnog terug kijken zullen gewoon dood geschoten worden. Je moet alleen wel raak schieten, mis schieten en verwachten dat een vijand suppressed is werkt natuurlijk niet ;)

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Suppressie werkt prima in BF 4 & BF 1 omdat het een volledig ander gamemodus is. Bij PUBG is het simpelweg niet nodig gevaar/suppressie te "simuleren" omdat je primaire doel in het spel overleven is. Vijandige kogels geven al vrij duidelijk aan dat het "aan" is en dat je daarbij passend moet handelen (in dekking blijven/return fire/etc). Bij BF 1 & BF 4 is het niet de bedoeling dat je dood gaat, maar het is nou niet het einde van de wereld (of de game).

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
DeX schreef op donderdag 14 september 2017 @ 14:48:
Suppressie werkt prima in BF 4 & BF 1 omdat het een volledig ander gamemodus is. Bij PUBG is het simpelweg niet nodig gevaar/suppressie te "simuleren" omdat je primaire doel in het spel overleven is. Vijandige kogels geven al vrij duidelijk aan dat het "aan" is en dat je daarbij passend moet handelen (in dekking blijven/return fire/etc). Bij BF 1 & BF 4 is het niet de bedoeling dat je dood gaat, maar het is nou niet het einde van de wereld (of de game).
Het werkt idd. beter in PUBG omdat dood echt dood is en dat wil bijna iedereen zolang mogelijk uitstellen. Bij/in BFx respwan je gewoon en ga je weer verder.

• SouLLeSSportal
Zephyer schreef op donderdag 14 september 2017 @ 13:50:
[...]

Klopt, en snap ik ook (v.w.b. een zo breed mogelijk publiek bereiken).
Klopt ook v.w.b. de fiets, echter is het dan zo dat als ik op 2 lekke banden en zonder zadel fiets dat de geletrui drager gaat klagen dat ik mee doe..? ;)

[...]

En ik maar denken dat als ik Messi schoenen koop dat ik net zo goed kan spelen... :+

[...]

Met daarbij een andere quote;

[...]

En dus is het de schuld van... de 'minder bedeelde speler'?
Men legt te weinig in, gaat niet meer met de (veul te hoge prijs van) nieuwe videokaarten en dus... is hun belang niet zwaar genoeg...

Jij hebt evenveel recht om te gamen als ik, als eenieder zolang je aan de min. specs voldoet van het spel die door de ontwikkelaar zijn neergelegd. Ben je het daar niet mee eens, tweet @PUBG dan maar klaag niet over de mede-gamers.

Nu is het mijn beurt...

8)7
Je punt over de wielrenners is juist volledig andersom dan gesteld wordt. Minimum specs houdt in dat je ergens aan moet voldoen, dus bij wielrennen dat je tenminste een fiets hebt die opgepompte banden heeft, kan remmen etc. Dat jij dan met je afgetrapte lekke banden fiets gaat klagen dat je niet mee kan komen, en verwacht dat dan de eisen maar lager moeten worden slaat het natuurlijk nergens op. :>

Maar goed, het punt is, je hebt gewoon een redelijke pc nodig, zeker geen superdure of nieuwste van het nieuwste, gezien dat ook het beste tegen stotters en lagere fps aanloopt. Je zal alleen een gemiddeld hogere pc qua specs moeten hebben als minimum dan bv voor een game als cod of csgo wat met kleine maps en relatief weinig objecten werkt. Dat is gewoon aard van de engine en implementatie in deze game.

Als laatste is het een EA game, dus kan nog vanalles veranderen, in positieve dan wel negatieve zin qua specs. Denk eerder positief dan negatief maar dat zullen we moeten afwachten.

• BobbLeeSwaggr
DeX schreef op donderdag 14 september 2017 @ 14:48:
Los van het feit dat het in BF ook bijzonder irritant is, heeft PUBG dit inderdaad niet nodig.
Aim punch is voldoende(mogen ze wel beter balanceren nog), suppressie is echt overdreven.

• Voluptas85
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18-09 15:55
Zojuist het spel weer eens opgestart. Het draait hier nog steeds zo ontzettend bagger op ultra low (continue haperingen) op mijn i5 6600 met GTX 1070 en 16gig DDR4. Daarnaast draait het spel op een nieuwe SSD. Verpest een groot gedeelte van het speelgenot.

• kazzzdafke
  • Laatst online: 10:17
Nog iemand dit issue:

Ik heb mijn sprint key op TOGGLE staan, en niet meer op HOLD.
Telkens als ik opnieuw PUBG opstart, is deze optie terug op HOLD gezet ipv TOGGLE.

Irritant!

Never ever financial advice...

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Voluptas85 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 15:14:
Zojuist het spel weer eens opgestart. Het draait hier nog steeds zo ontzettend bagger op ultra low (continue haperingen) op mijn i5 6600 met GTX 1070 en 16gig DDR4. Daarnaast draait het spel op een nieuwe SSD. Verpest een groot gedeelte van het speelgenot.
Hier op een R7 1700X en een Vega64 draait het ook nog helemaal niet lekker... Zeker als ik op Tab druk om te looten blijft het trager dan bij al die koele streamers die ik kijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SamStar
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-01-2022
Alle tips online al gevolgd?

Launch options (ene zegt dat 't nog werkt de ander niet maar het proberen waard):
-maxMem=8000 -USEALLAVAILABLECORES -malloc=system -sm4

Steam overlay uitschakelen

Je poppetje in je inventory renderen uitzetten

Nvidia instellingen nakijken (alles op high performanse)

Configs verwijderen (uit je appdata map)

Spel opnieuw installeren

• Sharkware
Ik draai het op een i5 2500k (overclock naar 4,5ghz) een GTX970 en 8GB DDR3 1600 ram. FullHD resolutie. Textures op medium, AA op ultra, drawing distance op low, rest op extra low. 40+ frames is toch wel het minimum wat ik haal. Gemiddeld zit ik rond de 60+ frames. In minder drukke gebieden rond de 80+.

PS: Dit is van vóór de laatste patch. Moet helaas nog wat uurtjes werken voordat ik met de mini-14 aan de slag mag :'(

[ Voor 8% gewijzigd door Sharkware op 14-09-2017 15:36 ]

• SamStar
Sharkware schreef op donderdag 14 september 2017 @ 15:33:
[...]

Ik draai het op een i5 2500k (overclock naar 4,5ghz) een GTX970 en 8GB DDR3 1600 ram. FullHD resolutie. Textures op medium, AA op ultra, drawing distance op low, rest op extra low. 40+ frames is toch wel het minimum wat ik haal. Gemiddeld zit ik rond de 60+ frames. In minder drukke gebieden rond de 80+.
Spel is gewoon slecht geoptimaliseerd
Hier een i7-7700K @ 5GHz, 16GB 3200MHz, GTX 1080 Ti 11GB,
Alles up ultra (120% render)
schommel ik tussen 60-144 FPS

Als ik alles op low zet dan zit ik maar tussen de 70 -144 FPS

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
SamStar schreef op donderdag 14 september 2017 @ 15:37:
[...]

Spel is gewoon slecht geoptimaliseerd
Hier een i7-7700K @ 5GHz, 16GB 3200MHz, GTX 1080 Ti 11GB,
Alles up ultra (120% render)
schommel ik tussen 60-144 FPS

Als ik alles op low zet dan zit ik maar tussen de 70 -144 FPS
Heb ook dit alleen 8gb op 3600mhz... heb geregeld dat die gewoon een sec stil staat... en daarna weer door gaat, helaas geen lag... slechte optimalisatie...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kgd92
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-09 14:34
mfneed schreef op donderdag 14 september 2017 @ 15:44:
[...]

Heb ook dit alleen 8gb op 3600mhz... heb geregeld dat die gewoon een sec stil staat... en daarna weer door gaat, helaas geen lag... slechte optimalisatie...
dit heb ik sinds een paar patches terug inderdaad ook. Lijkt op een memory overflow, 8GB RAM bijprikken zou weleens kunnen helpen.

• SamStar
kgd92 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 15:46:
[...]

dit heb ik sinds een paar patches terug inderdaad ook. Lijkt op een memory overflow, 8GB RAM bijprikken zou weleens kunnen helpen.
Ook je geheugen terugclocken kan wel eens werken, misschien zit het hem ook in de timings...

• mfneed
kgd92 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 15:46:
[...]

Mja, 8gb kost me dan 100,- xD over anderhalve week amerika in dus dat is opzich ook jammer geld voor nu:P

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 18:39
Ik heb afgelopen maandag ook gemerkt dat er soms 1 of 2 seconden (soms wel 5) niks gebeurd.
Maar dat hadden we alle 4 geregeld.

Dat lijkt mij niet hardware matig, maar echt server kant.

een maat van me had het echt bont door soms 25 seconden niks te kunnen doen.

de 25 seconds crash noemden we het al...
DeX schreef op donderdag 14 september 2017 @ 15:17:
[...]

Hier op een R7 1700X en een Vega64 draait het ook nog helemaal niet lekker... Zeker als ik op Tab druk om te looten blijft het trager dan bij al die koele streamers die ik kijk.
In de nieuwe patch kan je die 3d character uit zetten in je inventory screen, zou veel performance moeten schelen :)
[...]

Tja, als je een nieuwe game pc koopt dan is het wel handig dat die in balans is. Slechts 8GB is tegenwoordig te weinig. Je merkt dat Battlefield 1 bijvoorbeeld ook niet meer fijn draait op slechts 8GB.

[ Voor 36% gewijzigd door Tsurany op 14-09-2017 16:20 ]

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-09 16:58
Sharkware schreef op donderdag 14 september 2017 @ 15:33:
[...]

PS: Dit is van vóór de laatste patch. Moet helaas nog wat uurtjes werken voordat ik met de mini-14 aan de slag mag :'(
Nog last van niet inladende gebouwen op die setup? Of speel je met een SSD? Ik heb bijna exact dezelfde setup alleen dan nog een I7-2600k maar ik heb redelijk consequent dat textures van gebouwen niet inladen.

Deze patch zou het wel beter moeten zijn, aangezien dit optimized moet zijn :+

Edit : maar als de textures wil in laden loopt het spel verder als een zonnetje en heb ik eigenlijk geen problemen meer.

[ Voor 6% gewijzigd door jantje 2 op 14-09-2017 16:41 ]

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-09 21:45
[...]

Dat heb ik ook.. soms hangt hij paar seconden. Ik heb niet het idee dat dit aan mijn pc ligt. De personen waar ik mee speel hebben dit ook. Heb soms ook het idee dat ik een trend zie. Soms geeft iemand op TS aan dat hij vast zit en 20 seconden later heb ik het. Terwijl ik het dan niet heb als een derde persoon op TS vast zit..

• gotfurrr
SamStar schreef op donderdag 14 september 2017 @ 15:23:
[...]

Alle tips online al gevolgd?

Launch options (ene zegt dat 't nog werkt de ander niet maar het proberen waard):
-maxMem=8000 -USEALLAVAILABLECORES -malloc=system -sm4

Steam overlay uitschakelen

Je poppetje in je inventory renderen uitzetten

Nvidia instellingen nakijken (alles op high performanse)

Configs verwijderen (uit je appdata map)

Spel opnieuw installeren
ik zou dit goed bedoelde advies gedeeltelijk negeren, de start opties werken gewoon niet.

als aanvulling:
- als je een nvidia kaart hebt in je GPU instellingen:
* threaded optimization aan zetten
* power consumption ding zetten op performance
* rendering quality of iets dergelijks op high performance zetten
* nvidia overlay uit, shadowplay uit etc.
* prerenderd frames moet je zelf testen, 1 geeft het minst "input" lag, maar hogere waardes kunnen voor minder stutter zorgen

in windows/steam:
* steam overlay uit
* draai in full screen mode, niet full screen windowed
* in de properties van de game .exe (tsl.exe uit mn hoofd of zoiets), zet full screen optimizations uit (of sloop de xbox game bar er handmatig uit)

OC je CPU.

• Sharkware
jantje 2 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 16:40:
[...]

Nog last van niet inladende gebouwen op die setup? Of speel je met een SSD? Ik heb bijna exact dezelfde setup alleen dan nog een I7-2600k maar ik heb redelijk consequent dat textures van gebouwen niet inladen.

Deze patch zou het wel beter moeten zijn, aangezien dit optimized moet zijn :+

Edit : maar als de textures wil in laden loopt het spel verder als een zonnetje en heb ik eigenlijk geen problemen meer.
Ik heb eigenlijk ook niet veel te klagen. Spel draait best lekker als ik bedenk dat mijn CPU uit 2011 is.

130+ uren gespeeld ongeveer:
- 1x meegemaakt dat gebouwen in de lucht hingen en ik door de muren heen kon kijken
- 3 tot 5x meegemaakt dat ik na het landen nog alleen "meshes" zag (van die wazige gebouwen)
- 30+x meegemaakt dat mijn game gecrashed is, maarja, dat ligt aan mijn overclock waarschijnlijk want had ik bij andere games ook wel eens (iets minder vaak dan).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Nu online
Ben zelf een groot fan van de SKS, net eerste potje gespeeld na nieuwe patch en op het einde kort een Mini14 te pakken gehad. Vindt het een topgun!

Ding schiet lekker, maakt een mooi geluid, en ik had nog niet eens een goede scope erop :D.

• mouzetc
  • Laatst online: 17-09 10:54
Leaderboards zijn niet in orde.. op default staan veel mensen ineens op AS servers. Druk ik op EU en start ik 3 matches solo en win er 2. Vervolgens krijg ik de wins op AS, maar de ranking op EU (van 500 naar 171). Verder alle andere stats ook naar AS.

Signature

• mfneed
Bloodhoundje schreef op donderdag 14 september 2017 @ 17:15:
Ben zelf een groot fan van de SKS, net eerste potje gespeeld na nieuwe patch en op het einde kort een Mini14 te pakken gehad. Vindt het een topgun!

[video]

Ding schiet lekker, maakt een mooi geluid, en ik had nog niet eens een goede scope erop :D.
Zojuist een chicken dinner gepakt wegens die mini! wat een heerlijk ding:D 8x scope er op en gaan!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 11:16

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

mfneed schreef op donderdag 14 september 2017 @ 20:21:
[...]

Zojuist een chicken dinner gepakt wegens die mini! wat een heerlijk ding:D 8x scope er op en gaan!!
Same here, ik zit nu te denken om de mini14 samen met een AR als standaard uitrusting te gebruiken.

Het was wel even wennen bij het eerste schot... wat een klap geeft dat ding, halverwege de game toch het geluidsniveau maar een paar levels teruggedraaid.

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mfneed
The_Marsmellow schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:10:
[...]

Same here, ik zit nu te denken om de mini14 samen met een AR als standaard uitrusting te gebruiken.

Het was wel even wennen bij het eerste schot... wat een klap geeft dat ding, halverwege de game toch het geluidsniveau maar een paar levels teruggedraaid.
Vind het heerlijk klinken! CoD 1-2 (good old days) altijd fan van de carbine! dit is eigenlijk gewoon een copy:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h1ttent1t
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 21:04
Gisteren 2 potjes gespeeld met de nieuwe patch, nog iemand last van een soort bug waarbij het lijkt dat er binnen in gebouwen ineens het licht aangaat? Gebeurt soms als je al in een gebouw bent, soms gebeurt het niet, soms is 'het licht' al aan als je binnengaat. Soort van groot brightness-verschil.

Ik gebruik ook Reshade, misschien ligt het daaraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07:20

Ankh

|true

hottentot schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:04:
Gisteren 2 potjes gespeeld met de nieuwe patch, nog iemand last van een soort bug waarbij het lijkt dat er binnen in gebouwen ineens het licht aangaat? Gebeurt soms als je al in een gebouw bent, soms gebeurt het niet, soms is 'het licht' al aan als je binnengaat. Soort van groot brightness-verschil.

Heb het "probleem" ook, maar gebruik geen Reshade.
Het lijkt alsof de zon heel dichtbij staat ofzo..

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-09 12:13
Gebruikt iedereen hier Reshade? Snoept dat niet zoveel van je fps dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Trekhaak
  • Niet online
spokje schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:50:
Wel veel gebruikt ja! Het pakt iets van je FPS zegt men, maar (voor mij) niet zoveel dat ik er wat van heb gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spokje schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:50:
Marginaal, de effecten zijn namelijk niet heel zwaar. Kleuren aanpassen en beeld verscherpen is voor moderne GPU's absoluut niet intensief.
Onmogelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjaak_Trekhaak
  • Niet online
The_Marsmellow schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:10:
[...]
Mooi wapen he :D

Gisteren 2 potjes in de mist gedaan, kon nog niet echt goed inschatten welke gear nou handig zou zijn. Uiteindelijk genakt door een SKS 8)7

Merk wel dat je voor dit spel écht goed geconcentreerd moet kunnen spelen, als je je strategie een beetje op orde wil hebben. Ala CoD rushen werkt niet heel bijzonder goed, of even 'quick' potje wordt em ook niet....resulteert dan vaak in in "HUH? HOE DAN?" 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Sjaak_Trekhaak op 15-09-2017 09:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Laatst online: 14-09 11:16

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Sjaak_Trekhaak schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:56:
[...]
Merk wel dat je voor dit spel écht goed geconcentreerd moet kunnen spelen, als je je strategie een beetje op orde wil hebben. Ala CoD rushen werkt niet heel bijzonder goed, of even 'quick' potje wordt em ook niet....resulteert dan vaak in in "HUH? HOE DAN?" 8)7
De killcam optie zou daarvoor een mooie toevoeging zijn, kan je eindelijk terugkijken vanuit welke hoek je was neergemaaid. Zoveel potjes al meegemaakt dat je na 15/20 minuten ineens dood bent zonder idee van hoe en wat.

Wat je zegt het COD of BF rushen is in dit spel totaal niet handig, sluipen kruipen en niet te snel schieten is een betere tactiek.

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kgd92
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-09 14:34
Sjaak_Trekhaak schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:56:
[...]

Mooi wapen he :D

Gisteren 2 potjes in de mist gedaan, kon nog niet echt goed inschatten welke gear nou handig zou zijn. Uiteindelijk genakt door een SKS 8)7

Herkenbaar inderdaad. Vaak zat gehad dat ik buiten het vliegpad land, wat loot oppak en denk: dit veldje kan ik wel even oversprinten, loop ik daarna wel weer in cover. Om vervolgens een kar shot in mn kop te krijgen terwijl je dacht dat er niemand binnen een km van je zat. Heel belangrijk om aan het begin van je potje een tactiek te bedenken en daaraan vast te houden.
The_Marsmellow schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 10:37:
[...]

De killcam optie zou daarvoor een mooie toevoeging zijn, kan je eindelijk terugkijken vanuit welke hoek je was neergemaaid. Zoveel potjes al meegemaakt dat je na 15/20 minuten ineens dood bent zonder idee van hoe en wat.

Wat je zegt het COD of BF rushen is in dit spel totaal niet handig, sluipen kruipen en niet te snel schieten is een betere tactiek.
Absoluut, ook al is te passief spelen ook niet altijd goed. Gister nog dat ik in een duo mn team maat kwijt raakte en dacht een low profile te houden. Liep een team binnen een meter of 2 langs, maar leken me niet te zien, dus ik dacht ik blijf lekker liggen en laat zo eerst andere teams elkaar uitschakelen (was nog n team of 10 over gok ik). Zijn ze net langs me, ik weer rustig ademhalen, draait de achterste zich spontaan om en schiet me neer... Had ik ze dus toch beter kunnen engagen, dan had ik misschien nog een kansje gehad.

[ Voor 35% gewijzigd door kgd92 op 15-09-2017 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
gisteren ook weer potje squad gewonnen, toevallig ook de mini14 gebruikt. Met silencer en ext. quickdraw is het een fijn laserbeamwapen :) Overpowered vind ik hem echter niet, het is eigenlijk een iets sterkere single fire only m16.
https://www.twitch.tv/videos/174888144

Geluid van ingame en TS mist helaas. |:(

[ Voor 15% gewijzigd door SouLLeSSportal op 15-09-2017 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
mouzetc schreef op donderdag 14 september 2017 @ 18:57:
Leaderboards zijn niet in orde.. op default staan veel mensen ineens op AS servers. Druk ik op EU en start ik 3 matches solo en win er 2. Vervolgens krijg ik de wins op AS, maar de ranking op EU (van 500 naar 171). Verder alle andere stats ook naar AS.
Ik heb inderdaad ook dat ik nu standaard op AS servers sta.
Dit kan ik verder ook niet veranderen.
Erg irritant. Ik had net een overclock gedaan van mijn CPU en dacht wat is dit voor lag.
Bleek uiteindelijk dat dat gewoon aan de AS server lag.
Daarna een squad potje chicken gepakt, maar geen stats gekregen
Loopt nog niet helemaal lekker allemaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
rdlfcuboy schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 11:19:
[...]

Ik heb inderdaad ook dat ik nu standaard op AS servers sta.
Dit kan ik verder ook niet veranderen.
Erg irritant. Ik had net een overclock gedaan van mijn CPU en dacht wat is dit voor lag.
Bleek uiteindelijk dat dat gewoon aan de AS server lag.
Daarna een squad potje chicken gepakt, maar geen stats gekregen
Loopt nog niet helemaal lekker allemaal.
Komt ASAP een oplossing voor volgens hun Twitter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
Tsurany schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 11:19:
[...]

Komt ASAP een oplossing voor volgens hun Twitter :)
Is er nog een stats reset geweest?
Want mijn stats waren ook zo weg gister.
heb deze bug ook al vaker meegemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
rdlfcuboy schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 11:22:
[...]

Is er nog een stats reset geweest?
Want mijn stats waren ook zo weg gister.
heb deze bug ook al vaker meegemaakt.
Volg hun Twitter eens, komt het meestal wel langs.

https://mobile.twitter.com/PUBATTLEGROUNDS?p=s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Laatst online: 19-09 20:51
Heerlijk die Mini14, mijn nieuwe favo. Helemaal met een scope, dat ding schiet echt bloedzuiver op de langere afstand. 3 snelle schoten, vrijwel allemaal op dezelfde plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Nu online

Exact hetzelfde gister ook gehad, daarnaast merkte ik ook dat zodra dit gebeurde mijn FPS behoorlijk inzakte als ik naar het heldere stuk keek. Lijkt alsof de game een heleboel keer de brightness aan het renderen is op dezelfde plek en deze daardoor te helder wordt. Toen ik het gebouw uitliep en later terug naar binnen ging was het weer in orde.

Het ziet er inderdaad net uit alsof de volle zon schijnt in het gebouw :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YamatoSan
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23-11-2022
Wat voor PC moet je hebben om dit spel een beetje vloeiend te kunnen spelen? Ik heb namelijk al jaren niet meer gegamed (Sinds CS 1.6 / 1.5) en dit lijkt me toch wel een goed spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
YamatoSan schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 11:48:
Wat voor PC moet je hebben om dit spel een beetje vloeiend te kunnen spelen? Ik heb namelijk al jaren niet meer gegamed (Sinds CS 1.6 / 1.5) en dit lijkt me toch wel een goed spel.
Dat ligt er aan wat je eisen zijn. Sommigen vinden 50fps prima, anderen 100+ etc.

Met een gtx970 en een i7 6700k vind ik het net speelbaar (haal tussen de 70 en 90fps met deze patch). Belangrijk is wel 16 gig geheugen en een ssd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harpoontje073
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 26-08-2024
gotfurrr schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 11:56:
[...]

Dat ligt er aan wat je eisen zijn. Sommigen vinden 50fps prima, anderen 100+ etc.

Met een gtx970 en een i7 6700k vind ik het net speelbaar (haal tussen de 70 en 90fps met deze patch). Belangrijk is wel 16 gig geheugen en een ssd
2 weken geleden mijn eerste pc gebouwd, kwam ik er gister achter dat 1 stick ram niet herkend werd door het moederbord 8)7 . Ene stick erin en moet zeggen met 16gb ipv 8gb maakt een groot verschil haha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
harpoontje073 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 12:08:
[...]

2 weken geleden mijn eerste pc gebouwd, kwam ik er gister achter dat 1 stick ram niet herkend werd door het moederbord 8)7 . Ene stick erin en moet zeggen met 16gb ipv 8gb maakt een groot verschil haha :+
assuming everything is fine is important but checking it to make sure is more importanter! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikN89
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-09-2024
Kan iemand me vertellen of de optimization in de patch nog verschil maakt?

Loopt het spel al wat beter of is er sprake van een fps boost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucardo1234
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16-09 12:37
@RikN89

Ik merk duidelijk een stabielere (niet zozeer hoger) FPS na de Patch (zit nu op 80-100 FPS) waar dat voorheen nog wel een erg naar beneden schommelde (45-60) in bepaalde drukke gebieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 00:45

Jorissie87

No diggity

harpoontje073 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 12:08:
[...]

Let me guess, je had de reepjes in bankjes 1 en 2 gedaan in plaats van 1 en 3? :+

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harpoontje073
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 26-08-2024
Jorissie87 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 14:49:
[...]

Let me guess, je had de reepjes in bankjes 1 en 2 gedaan in plaats van 1 en 3? :+
Nee, ik had hem volgens het mobo manual in bankjes 1 en 5 gedaan. Kwam erachter via UEFI dat nimm 1 niet gelezen werd. Eruit gehaald en opnieuw er in geklikt deed de truc. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Wormpie92 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 14:12:
@RikN89

Ik merk duidelijk een stabielere (niet zozeer hoger) FPS na de Patch (zit nu op 80-100 FPS) waar dat voorheen nog wel een erg naar beneden schommelde (45-60) in bepaalde drukke gebieden.
Dat heb ik nog steeds met een GTX 1080 met de meeste settings op High, behalve Shadows (Med) en Anti-Aliasing (Very Low). Mijn resolutie is 3440x1440 echter. Vaak 70-100fps, maar als ik het nodig heb in vuurgevechten, zakt het behoorlijk onder de 60fps en heb ik de indruk hier toch regelmatig een nadeel aan te merken tijdens een gevecht. Heb ook al vanalles geprobeerd om het te verbeteren, enkel de resolutie niet, misschien eens proberen op 2560x1080.
Pagina: 1 ... 56 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord