Gister toch wel een van de spannendste potjes die ik ooit gespeeld heb. Met een 3-man squad, 4e kregen we er gratis bij, crasht mijn game bij het laden. Toen ik eindelijk de server op kwam nog net optijd om niet tussen alle afk' ers doodgemaakt te worden in het zuiden van military.
Snel een buggy gevonden en zonder veel te looten naar pochinki waar mijn team zat. Toen ik daar aankwam was er al 1 dood, maar pochinki leek verder leeg, dus even snel wat geloot. Zitten we randje van pochinki te wachten op de cirkel, schiet onze premade teammaat een vriend van mij zomaar neer.... Snel proberen te healen, maar kwam vanalles met de cirkel uit pochinki, dus moest vertrekken.
Uiteindelijk in de laatste cirkels nog met 5 man over, ik in mn eentje, maar wist me verborgen te houden. 3e kill gepakt op iemand die last moment de cirkel in probeerde te rennen en daarna nog met 3 over. Toen maakte ik een beginnersfout: Ik was nog niet gezien, maar zag 1 van de 2 anderen en hij keek niet mijn kant op, dus toen mn granaat miste uit cover gekomen om m te pakken, terwijl ik nog niet wist waar de laatste speler zat. Helaas spotte zijn teammaat me toen en liep ik net mn wwcd mis

Wel mooi potje, van crash tot 2e met 4 kills