[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 52 ... 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Tsurany schreef op woensdag 6 september 2017 @ 19:55:
[...]

Toevallig die compound boven Yasnaya? Dat is een plek waar leanen niet werkt. Volgens mij zijn er zo nog een aantal.
Pff nu je het zegt, daar heb ik lang geleden iets over gezien ja. Het was bij die lumberyard, maar daar was het volgens mij ook dacht ik me te herinneren. Vreemd, ik zag iemand anders toch duidelijk leanen. Misschien zat hij net buiten die plek.

Hoe kan dit nog steeds niet gefixed zijn :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Nu online

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Ook weer eens gespeeld met Maxx0r... Twee Duo Chicken dinners achter elkaar met een op één na laatste tactische suppressed pistol kill haha :D

Blijft een mooi spelleke!

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
Tsurany schreef op woensdag 6 september 2017 @ 18:58:
[...]

Dan speel je of geen squad FPP of je bent een uitzondering.
Laten we dat maar even in het midden houden. ;)

Waar het om gaat: Ondervind je er erg veel last? Ik niet....

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChojinZ schreef op woensdag 6 september 2017 @ 20:19:
[...]

Laten we dat maar even in het midden houden. ;)

Waar het om gaat: Ondervind je er erg veel last? Ik niet....
Natuurlijk wel, als er maar 80 spelers zijn in plaats van 100 merk je dat in de intensiteit van de actie enorm. Zeker early game kom je veel minder man tegen.
NickThissen schreef op woensdag 6 september 2017 @ 20:09:
[...]

Pff nu je het zegt, daar heb ik lang geleden iets over gezien ja. Het was bij die lumberyard, maar daar was het volgens mij ook dacht ik me te herinneren. Vreemd, ik zag iemand anders toch duidelijk leanen. Misschien zat hij net buiten die plek.

Hoe kan dit nog steeds niet gefixed zijn :p
Kwestie van prioriteiten waarschijnlijk.

[ Voor 36% gewijzigd door Tsurany op 06-09-2017 20:36 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:59
Family Guy schreef op woensdag 6 september 2017 @ 20:13:
Ook weer eens gespeeld met Maxx0r... Twee Duo Chicken dinners achter elkaar met een op één na laatste tactische suppressed pistol kill haha :D

Blijft een mooi spelleke!
Ging lekker inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEBKAC
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22:56
Cassius schreef op woensdag 6 september 2017 @ 17:07:
[...]

a. In de "matchmaking" room hangen, opletten op de chat aldaar, zodra er iemand personen zoekt in een squad of duo game spring je die room in. Je zegt hallo en de rest wijst zichzelf :) .

-

b. Je gaat zelf in een lege duo of squad room zitten en post hoeveel mensen je zoekt in #matchmaking, bijwerken/verwijderen als de groep start en have fun :) .
Oke thanks dan ga ik dat proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insehh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:54

Insehh

Define good enough.

Na potje of tien inmiddels eerste keer top 5 geëindigd. Fijne potjes ! Iemand enig idee wat goeie spots zijn om te beginnen ? Heb nu in de gaten dat school bv best druk is... :')

Had niet verwacht dat het zo fijn op de laptop zou draaien met de M500M maar werkt allemaal prima ! :-)

De enige ekte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:02

Khaine

Python liefhebber

Inmiddels er achter dat mijn HDD de boosdoener was. Speelde op low en was niet vooruit te branden. Nu een Samsung EVO 850 erin gezet en verder dezelfde config. Alles op medium met een stabiele 40 fps onder alle omstandigheden.

Ben ik overigens de enige die nog nooit een stukje kip heeft gehaald?

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

• wjzijderveld
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-08 10:55
Khaine schreef op woensdag 6 september 2017 @ 23:29:
Inmiddels er achter dat mijn HDD de boosdoener was. Speelde op low en was niet vooruit te branden. Nu een Samsung EVO 850 erin gezet en verder dezelfde config. Alles op medium met een stabiele 40 fps onder alle omstandigheden.

Ben ik overigens de enige die nog nooit een stukje kip heeft gehaald?
Nee hoor, ik ook niet. En denk dat het voor best veel mensen geld?

Wel meerdere keren 2e of 3e geworden. Vanavond maar 1x top 10 gehaald.

Canon EOS60D | Canon 100mm f/2.8 USM | Canon 100-400mm f/4.5-5-6L | Canon 10-22mm f/3.5-4.5 USM | Canon 430EX II

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Nu online

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Ik heb 1 keer mogen genieten van een duo chicken dinner maar solo is het mij ook nog niet gelukt

youtube.com/@hisrep

• Frank1973
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Top 10 is standaard, chickendinner niet...😛

Ik speel altijd op safe, spring eruit op punten waar niemand heen springt, dat ik op mijn gemak zoeken kan.. Daarna op mijn gemak richting midden cirkel.. confrontatie ga ik uit de weg.. totdat ik goeie gear heb..

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18:39
Hoe kan ik eigenlijk kistjes verkopen op steam? Of kan dat niet?
kan je alleen kledingstukken verkopen misschien. Maar hoe doe ik dat dan?

kom er niet achter.

gister 3 potjes duo gedaan. 2x 2e en de middelste game was zo ruk van onze kant dat we iets van 46e zijn geeindigd van de 50 duo's :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wutwutwhat
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-12-2022

wutwutwhat

Lomperik.

beebie121 schreef op donderdag 7 september 2017 @ 08:59:
Hoe kan ik eigenlijk kistjes verkopen op steam? Of kan dat niet?
kan je alleen kledingstukken verkopen misschien. Maar hoe doe ik dat dan?

kom er niet achter.

gister 3 potjes duo gedaan. 2x 2e en de middelste game was zo ruk van onze kant dat we iets van 46e zijn geeindigd van de 50 duo's :)
http://bit.ly/2xcxX9H

Ook ff rekening houden met de 15 dagen cooldown als je geen Steam Authenticator gebruikt en 7 dagen cooldown voor nieuw verkregen items.

Liever in Gulden betalen? Dat kan!

• Nivve
  • Registratie: Februari 2016
  • Niet online
NickThissen schreef op woensdag 6 september 2017 @ 19:35:
Fijne bug zeg, zat in de top 10 en ineens kon ik niet meer leunen... Q en E deed gewoon helemaal niks meer. First person dus compleet kansloos, moest elke keer m'n hele lichaam laten zien om te kunnen schieten of uberhaupt kijken. :(
Dit heb ik ook gemerkt af en toe en wist nooit waardoor dit kwam. Hopen dat het snel gefixed wordt dan maar...

• Mavors
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 12:47
Nieuwe update wordt volgende week op de test servers uitgerold. Nieuw wapen, mistig weer en bug fixes.

https://twitter.com/PUBATTLEGROUNDS/status/905726394537099265
BobbLeeSwaggr schreef op donderdag 7 september 2017 @ 12:00:
[...]

En niet te vergeten
FPP leaderboards _/-\o_

[ Voor 28% gewijzigd door Mavors op 07-09-2017 12:02 ]

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-09 12:18
Mavors schreef op donderdag 7 september 2017 @ 11:53:
Nieuwe update wordt volgende week op de test servers uitgerold. Nieuw wapen, mistig weer en bug fixes.

https://twitter.com/PUBATTLEGROUNDS/status/905726394537099265
En niet te vergeten
FPP leaderboards _/-\o_

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:28

Dhrax

Prog Lord

Ik blijf helaas wel veel problemen houden met het wegvallen van de audio. Dit lijkt volstrekt willekeurig te zijn. Het gekke is dat ik in de lobby altijd audio heb, maar vaak wegvalt aan het begin van de map. Ik draai standaard op 24-bit maar schakelen naar 16-bit lijkt het probleem niet te verminderen/verergeren. Bij andere applicaties nooit problemen hiermee gehad.

Ik ga vanavond nog even proberen hoe het is met mijn Wireless Sony Headset, daarmee word de Focusrite audio niet gebruikt, wellicht is dit de boosdoener.

Iemand hier ervaring mee of een fix kunnen bedenken ?

[ Voor 38% gewijzigd door Dhrax op 07-09-2017 12:16 ]

• Nivve
  • Niet online
Dhrax schreef op donderdag 7 september 2017 @ 12:06:
Ik blijf helaas wel veel problemen houden met het wegvallen van de audio. Dit lijkt volstrekt willekeurig te zijn. Het gekke is dat ik in de lobby altijd audio heb, maar vaak wegvalt aan het begin van de map. Ik draai standaard op 24-bit maar schakelen naar 16-bit lijkt het probleem niet te verminderen/verergeren. Bij andere applicaties nooit problemen hiermee gehad.

Ik ga vanavond nog even proberen hoe het is met mijn Wireless Sony Headset, daarmee word de Focusrite audio niet gebruikt, wellicht is dit de boosdoener.

Enige wat ik vaak lees is dat surround niet goed werkt in PUBG en dit soort issues veroorzaakt. Maar misschien dat je al op Stereo speelt, in dat geval negeer dit :P

Overigens las ik laatst ook weer dat het gefixed zou zijn, dus dat is dan weer vreemd.
Ik probeer iig mijn eigen surround headset vanavond nog even. Tot nu toe altijd op Stereo gezet en nooit ergens last van, dus dan kan ik kijken of dat uitmaakt.

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-08 20:43
Ik hoop dat dit spel ooit nog naar de PlayStation komt, maar dat zal wel niet. Dit soort spellen mis ik helaas een beetje op de console.

• Banballa
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:19

Banballa

(>'_')>

Dhrax schreef op donderdag 7 september 2017 @ 12:06:

Druk je niet per ongeluk op Ctrl+M? Dat is namelijk Mute all ;) Ik had dit 'probleem' ook wanneer ik de map opende terwijl ik op mijn push-to-talk-knop drukte (ctrl) 8)7

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:28

Dhrax

Prog Lord

Nivve schreef op donderdag 7 september 2017 @ 12:24:
[...]

Enige wat ik vaak lees is dat surround niet goed werkt in PUBG en dit soort issues veroorzaakt. Maar misschien dat je al op Stereo speelt, in dat geval negeer dit :P

Overigens las ik laatst ook weer dat het gefixed zou zijn, dus dat is dan weer vreemd.
Ik probeer iig mijn eigen surround headset vanavond nog even. Tot nu toe altijd op Stereo gezet en nooit ergens last van, dus dan kan ik kijken of dat uitmaakt.
Had al al geprobeerd inderdaad. Wellicht nog eens wat spelen met de audio settings. Ik draai eigenlijk altijd de audio in stereo i.c.m. een koptelefoon.
Banballa schreef op donderdag 7 september 2017 @ 12:29:
[...]
Druk je niet per ongeluk op Ctrl+M? Dat is namelijk Mute all ;) Ik had dit 'probleem' ook wanneer ik de map opende terwijl ik op mijn push-to-talk-knop drukte (ctrl) 8)7
Neem ik mee, dank voor de tip.

[ Voor 19% gewijzigd door Dhrax op 07-09-2017 12:33 ]

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik heb van de week toch de gok genomen om PUBG aan te schaffen en ik moet zeggen dat ik het wel grappig vind.

Aangezien ik veel FPS shooters speel kies ik dan nu ook voor de FPP (Beta). Alleen merk ik als luie COD speler dat ik steeds weer dingen tegenkom die net allemaal even anders gaan.

Gisteren wil ik zo'n ump afvuren dus ipv lekker te sprayen schoot hij maar 1 kogel. (dacht ik) Ja leuk... dan ben je gelijk dood :D Ach aldoende leert men...
Alleen jammer dat de dingen die je vindt niet gelijk in je inventory erbij komen (aan het begin van de game). Vind je een mooie broek en lange jas zijn ze na de game weer weg.
Moet zeggen dat de onvoorspelbaarheid zorgt voor een gezonde dosis spanning. Die is dus nooit heb bij COD. Maar goed daar kun je spawnen en weer verder spelen hier is het echt over en uit...

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• Insehh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:54

Insehh

Define good enough.

Is dit eigenlijk rank bepalend ? Weet niet of ze uberhaupt iets van ranked doen/gaan doen als je nu speelt in de early release.

De enige ekte...

• 418O2
Insehh schreef op donderdag 7 september 2017 @ 12:53:
Is dit eigenlijk rank bepalend ? Weet niet of ze uberhaupt iets van ranked doen/gaan doen als je nu speelt in de early release.
third person wel. Worden nu nog wel af en toe gereset.

[ Voor 6% gewijzigd door 418O2 op 07-09-2017 12:55 ]

[...]

En niet te vergeten
FPP leaderboards _/-\o_
*O* *O* *O* *O* *O*

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
[...]
En niet te vergeten
FPP leaderboards _/-\o_
Heerlijk, en mistig weer >:)

**

• Frank1973
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

En een aanslag op je FPS.. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-09 20:43

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Draw distance kan waarschijnlijk flink omlaag, wie weet is het zelfs goed voor je FPS :+

• kgd92
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-09 14:34
Zit stiekem te hopen dat er ook een keer een nighttime map komt, met bijbehorende attachments voor long range zicht :P

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-09 08:57
fetix1 schreef op donderdag 7 september 2017 @ 12:26:
Ik hoop dat dit spel ooit nog naar de PlayStation komt, maar dat zal wel niet. Dit soort spellen mis ik helaas een beetje op de console.
Volgens mij is het nu exclusief voor xbox, maar weet niet of dit tijdelijk is.

• Darkvisje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-04 14:44
kneusteun schreef op donderdag 7 september 2017 @ 13:35:
[...]

Volgens mij is het nu exclusief voor xbox, maar weet niet of dit tijdelijk is.
zal wel tijdelijk zijn als het goed loopt zou het dom van ze zijn om hem niet uit te brengen op de ps4

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:20
kgd92 schreef op donderdag 7 september 2017 @ 13:28:
Zit stiekem te hopen dat er ook een keer een nighttime map komt, met bijbehorende attachments voor long range zicht :P
hmmm en dan iedereen brightness op full max?
Neen, aub.. geen nightmaps. Dat werkt NIET.

Never ever financial advice...

kazzzdafke schreef op donderdag 7 september 2017 @ 13:40:
[...]

hmmm en dan iedereen brightness op full max?
Neen, aub.. geen nightmaps. Dat werkt NIET.
Schijnt dat er wel wat technieken zijn waardoor het niet meer effectief is om met brightness en gamma te klooien. Het enige nadeel aan nacht mappen is dat night vision scopes te sterk worden. Als je zo'n scope niet hebt ben je praktisch kansloos.

• kgd92
Tsurany schreef op donderdag 7 september 2017 @ 14:03:
[...]

Schijnt dat er wel wat technieken zijn waardoor het niet meer effectief is om met brightness en gamma te klooien. Het enige nadeel aan nacht mappen is dat night vision scopes te sterk worden. Als je zo'n scope niet hebt ben je praktisch kansloos.
Hoeft niet direct zo te zijn. Als iedereen bijvoorbeeld een splintercell achtige nightvisiongoggle krijgt en je met scopes hooguit wat verbetering krijgt in de vorm van bijv. warmtebeelden. Balanceren zal allemaal wat tijd kosten, maar lijkt mij erg gaaf om te spelen.
kgd92 schreef op donderdag 7 september 2017 @ 14:08:
[...]

Hoeft niet direct zo te zijn. Als iedereen bijvoorbeeld een splintercell achtige nightvisiongoggle krijgt en je met scopes hooguit wat verbetering krijgt in de vorm van bijv. warmtebeelden. Balanceren zal allemaal wat tijd kosten, maar lijkt mij erg gaaf om te spelen.
Precies hetzelfde probleem, warmtebeelden vs nightvision is ongebalanceerd. En als iedereen standaard nightvision heeft is het niet meer dan PUBG green edition, ook niet echt leuk om te spelen.

• Nivve
  • Niet online
Frostbite schreef op donderdag 7 september 2017 @ 12:40:
Gisteren wil ik zo'n ump afvuren dus ipv lekker te sprayen schoot hij maar 1 kogel. (dacht ik) Ja leuk... dan ben je gelijk dood :D Ach aldoende leert men...
Zelfs na enkele weken heb ik dit nog steeds. Probeer in mijn Muscle Memory te krijgen dat ik altijd elke geweer dat ik oppak op Auto zet. Van de week twee keer vergeten, eerste encoutner gelijk kassie wijlen; eerste keer was ik compleet verrast en was ik al dood voor ik eraan dacht. Tweede keer had ik het wel door maar was zijn full auto gewoon veel sneller dan dat ik kon klikken :+

Van mij mogen ze by default op Auto staan... Maar goed, wie weet na nog ene week spelen dat ik het niet meer vergeet. Kan em voorstellen dat het voor beginners in het FPS genre nog veel erger is.

• kgd92
Tsurany schreef op donderdag 7 september 2017 @ 14:10:
[...]

Precies hetzelfde probleem, warmtebeelden vs nightvision is ongebalanceerd. En als iedereen standaard nightvision heeft is het niet meer dan PUBG green edition, ook niet echt leuk om te spelen.
Niet helemaal mee eens. Als het goed in elkaar zit kun je juist nog tactische spelen. Fel licht blindt nightvision/heat vision, dus gebouwen met lampen, ramen, lichtbronnen, maar ook bijvoorbeeld flares kunnen helpen enemies te spotten of juist jezelf te verbergen voor advanced vision.

• PatRamon
  • Niet online
Op zich erg leuk (hoop er zelf ook op)
Maar inderdaad krijg je het gezeur met brightness en of via de monitor.
En vervolgens kom je op het punt uit van maan / verlichting. vraagt er veel werk voor het spel en wat maar door 20% daadwerkelijk wordt gespeeld

**

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
kgd92 schreef op donderdag 7 september 2017 @ 14:15:
[...]

Niet helemaal mee eens. Als het goed in elkaar zit kun je juist nog tactische spelen. Fel licht blindt nightvision/heat vision, dus gebouwen met lampen, ramen, lichtbronnen, maar ook bijvoorbeeld flares kunnen helpen enemies te spotten of juist jezelf te verbergen voor advanced vision.
En als de warmtesensors een accu hebben die maar beperkte tijd gebruik toe laat, dan ben je niet gelijk volledig overpowered.
kgd92 schreef op donderdag 7 september 2017 @ 14:15:
[...]

Fel licht verblind heat vision helemaal niet. Standaard verlichting geeft amper genoeg warmte af om een persoon fatsoenlijk te verbergen. En het punt blijft nog steeds staan, als je zelf de mogelijkheid hebt night vision of heat vision te gebruiken en je tegenstander heeft dat niet dan is de ronde op dat moment ontzettend ongebalanceerd. Zeker in cirkels ver weg van bebouwing.

Nacht mappen zijn echt ontzettend slecht te balanceren. Kijk bijvoorbeeld hoeveel moeite Battlefield heeft gehad met alleen al het balanceren van dergelijke scopes in normale matches. De kans dat ze het daadwerkelijk goed voor elkaar krijgen is zo ontzettend klein dat het mij de moeite niet waard lijkt.

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 00:03

Jorissie87

No diggity

Nivve schreef op donderdag 7 september 2017 @ 14:15:
[...]

Zelfs na enkele weken heb ik dit nog steeds. Probeer in mijn Muscle Memory te krijgen dat ik altijd elke geweer dat ik oppak op Auto zet. Van de week twee keer vergeten, eerste encoutner gelijk kassie wijlen; eerste keer was ik compleet verrast en was ik al dood voor ik eraan dacht. Tweede keer had ik het wel door maar was zijn full auto gewoon veel sneller dan dat ik kon klikken :+

Van mij mogen ze by default op Auto staan... Maar goed, wie weet na nog ene week spelen dat ik het niet meer vergeet. Kan em voorstellen dat het voor beginners in het FPS genre nog veel erger is.
Vind het ook heel irritant dat wapens standaard op Single staan en niet op auto/burst wat je veel vaker gebruikt (zeker bij SMGs). Laat spelers het in ieder geval zelfs instellen bij opties ofzo. De UMP, Uzi en Vector gebruik je Uberhaupt al niet/nauwelijks in single dus vervelend dat dit standaard wel zo staat. Gisteren ook genadeloos doodgegaan hierdoor. Had mn UMP met attachments (stond gewoon op auto!) en was 9mm aan het looten van de grond dat naast een andere UMP lag. Pak ik per ongeluk die andere UMP op, wissel hem weer terug voor mijn UMP met attachments, stond hij daardoor dus weer standaard op Single. Daar kwam ik dus nog geen minuut later zelf ook achter toen ik een enemy tegenkwam.. 8)7

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:03
Sowieso is het looten af en toe belachelijk. Dan zit je in 3rd person, liggen er 3 items op de grond. Denk je even snel iets op te pakken (bijv. bandages), pakt het spel eerst de items waar je niet op mikt op 8)7. En daardoor wissel je soms per ongeluk van wapen of helm. Het vervelende is dan ook nog dat je niet in een log kunt zien wat je nu opgepakt hebt.

[ Voor 13% gewijzigd door ThomasG op 07-09-2017 14:49 ]

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-09 08:57
Darkvisje schreef op donderdag 7 september 2017 @ 13:36:
[...]

zal wel tijdelijk zijn als het goed loopt zou het dom van ze zijn om hem niet uit te brengen op de ps4
Hoezo, misschien heeft MS ze wel een bak geld gegeven om het exclusive te houden. zou niet de eerste game zijn.

Dit zeiden ze blijkbaar over een PS4 variant
Het statement luidt als volgt: "We zijn enthousiast om aan te kondigen dat PlayerUnknown's Battlegrounds voor de Xbox One verschijnt. We kijken altijd naar verschillende platformen om onze game potentieel te introduceren, maar hebben op dit moment niks aan te kondigen."
Ik hoor wel dat het op xbox niet zo lekker speelt ivm inventory etc. en dat kan ik mij goed voorstellen.

[ Voor 39% gewijzigd door kneusteun op 07-09-2017 14:48 ]

@Jorissie87 Zo lastig is het toch niet om even te onthouden dat je wapen X van fire mode moet veranderen? Liever dat ze allemaal standaard op single shot staan, dan weet je als speler dat je altijd moet wisselen van firemode als je wat anders wilt.

@ThomasG Looten met tab werkt veel sneller en betrouwbaarder.

@kneusteun Officiële verhaal is dat Microsoft veel support wilde geven bij het aanpassen van het spel naar de console, zowel op technisch als gameplay gebied.

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Aan de ene kant blij te lezen dat ik als noob dus niet de enige was die de UMP op single had staan.
Zijn er nog tweakers die in een team FPP spelen? Of kan ik die zo opzoeken via Discord

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Frostbite schreef op donderdag 7 september 2017 @ 15:09:
Aan de ene kant blij te lezen dat ik als noob dus niet de enige was die de UMP op single had staan.
Zijn er nog tweakers die in een team FPP spelen? Of kan ik die zo opzoeken via Discord
Mijn persoonlijke ervaring is dat vrijwel iedereen op Discord FPP speelt, zeker als daar straks ook leaderboards voor zijn. Maar je kan altijd in #matchmaking even vragen :)

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:20
Tsurany schreef op donderdag 7 september 2017 @ 14:03:
[...]

Schijnt dat dat coins farmen ook makkelijk in te perken is... al merk ik er weinig van :)

Never ever financial advice...

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Je ziet veel streamers altijd met auto rondlopen op AR's en dan gebruiken ze zelf wel een klik-interval om alsnog single fire te simuleren met dezelfde recoil. Dan vergeet je het nooit meer, maar ook ik zou een auto-default of setting om dat te wijzigen wel waarderen, zeker als je in the heat of the moment wapens wisselt early game.

De meeste mensen deugen!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:19
Ik speel de laatste tijd juist veel Third Person Solo games.
Ik vermaak mij er op dit moment meer mee dan Squad games omdat je op zo'n grote server gewoon niet op elkaar ingespeeld raakt. Solo zit ik eigenlijk altijd wel in de Top 10. Heb je geen gezeur om strategieën, de 1 wilt dit de ander wilt dat en het niveauverschil is gewoon best wel groot.

Solo kan ik mijn eigen ding doen en ik moet zeggen nu ik naar solo ben gegaan leer ik veel sneller / meer dan in Squad games. Als ik dood ga is het altijd te herleiden naar iets wat ik zelf heb gedaan (9 van de 10x de circel :+ Dat is nog wel wat problematisch). En de spanning ervaar ik meer in een sologame dan in een squad game.

• 418O2
kazzzdafke schreef op donderdag 7 september 2017 @ 15:24:
[...]

Schijnt dat dat coins farmen ook makkelijk in te perken is... al merk ik er weinig van :)
1 hitpoint en anders geen punten.

Hoewel, gister had ik een wwcd met @Family Guy en ik had niet 1 hitpoint :X wel bijna tot het einde meegedaan

• Rob SOS
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-09 10:55
Maar squad games zijn lolliger. Meer humor wanneer je gelijkgestemde ontmoet, dat gezegd hebbende... indien er nog beginners zijn die willen squaden, Graag!

• PatRamon
  • Niet online
Tsurany schreef op woensdag 6 september 2017 @ 13:44:
[afbeelding]

Let vooral op de counter rechts bovenin. Was een squad game...
Baas boven baas, zelfde squad game (als solo)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/iJnQblXX4FUN47BGh93ZRGLt/full.jpg

Was rain server dus zeker 30afk, iedereen stond elkaar af te knallen.
Ook net paar kils gehad moet ik er bij vermelden
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/fV6iCiAv2P4kAZITASEUOog9/full.jpg

**

Acties:
  • +2 Henk 'm!
From Nirolak @ NeoGAF:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1429361

Highlights:

Microsoft is sending over a bunch of staff to both Bluehole in Korea and utilizing their staff in Spain to help port the game while the main team keeps working on the PC version.

Microsoft is also helping them with security and anti-cheat design for the PC version.

Microsoft is aiding them in designing the controller feel (button mappings, auto-aim, etc) for the game, utilizing their experience in developing console shooters.

They also get to share in a lot of Microsoft's Unreal Engine 4 technology extensions. For example, they're considering putting Rare's water tech from Sea of Thieves in the game.

When asked about a PS4 version, PlayerUnknown notes that the biggest issue there is that they're incredibly strapped for staff on the team (they're currently trying to go from 120 staff to 300, and the rest of Bluehole's staff has to still handle their other games) that they can only really handle the PC version and the Xbox version currently. As previously mentioned, Microsoft is handling a lot of the Xbox version to boot. Microsoft's early access program (Xbox Game Preview) also lets them put this out while the game is still in early access more easily.

Source: http://www.gamesindustry.biz/article...level-of-users

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

https://www.facebook.com/...ds/posts/1905628939761021
Players,
We've been working on the new build and will deploy the update next week.
As we prepare to deploy our next build, we are going to release a test build early next week. The test servers will be up for 2 days.
Some of the key features of the new build include a new weapon, foggy weather condition, FPP leaderboards and multiple bug fixes.
Detailed patch notes will be released before the test build goes live.
FPP leaderboards /3

De meeste mensen deugen!

• Family Guy
  • Nu online

Family Guy

418O2 schreef op donderdag 7 september 2017 @ 15:35:
[...]

1 hitpoint en anders geen punten.

Hoewel, gister had ik een wwcd met @Family Guy en ik had niet 1 hitpoint :X wel bijna tot het einde meegedaan
Fijn dat je jezelf openlijk aan de schandpaal nagelt, schooier ;) >:)

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 418O2
Family Guy schreef op donderdag 7 september 2017 @ 16:21:
[...]

Fijn dat je jezelf openlijk aan de schandpaal nagelt, schooier ;) >:)
Ik speel voor de lol, hoef niet tof te doen met stats

• Family Guy
  • Nu online

Family Guy

418O2 schreef op donderdag 7 september 2017 @ 16:22:
[...]

Al worden de stats er op deze manier wel naar :9

Steam ID = Ackerfiets

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

418O2 schreef op donderdag 7 september 2017 @ 16:22:
[...]

Eens, soms speel ik fantastische potje, soms haal ik helemaal niets of heb ik gewoon domme pech (geen gun vinden en degene tegenover me wel). Er zijn er echter ook genoeg op Discord die alleen met mensen willen spelen boven bepaalde stats, dat is opzich wel jammer.

Over noobs gesproken, hier een filmpje van moi (actie vanaf 0:17), persoon achter de steen had me nooit verwacht op de steen. Ikzelf ging overigens gelijk daarna dood :+
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=_-f_r4AYPUU]

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Kecin schreef op donderdag 7 september 2017 @ 17:12:
[...]

Eens, soms speel ik fantastische potje, soms haal ik helemaal niets of heb ik gewoon domme pech (geen gun vinden en degene tegenover me wel). Er zijn er echter ook genoeg op Discord die alleen met mensen willen spelen boven bepaalde stats, dat is opzich wel jammer.
Waarom is dat jammer? Het lijkt me voor beide partijen de beste oplossing. De betere spelers hebben geen last van onervaren of mindere spelers en de onervaren/mindere spelers hoeven niet ver boven hun niveau te spelen.

Just in spellen zoals dit, waar je enorm afhankelijk bent van je teammates, is het fijn als iedereen rond hetzelfde niveau zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
[...]

Over noobs gesproken, hier een filmpje van moi (actie vanaf 0:17), persoon achter de steen had me nooit verwacht op de steen. Ikzelf ging overigens gelijk daarna dood :+
[video]
haha nice!
Overigens betreft spelers die alleen spelen met andere die boven een bepaalde ranking zitten. Enigsinds begrijpelijk als je echt voor een hoge ranking wilt gaan.

anderszijds meer dan prima. Ik wil spelen omdat ik lol wil hebben en niet alte serieus wil zijn. Dan ben ik op mijn werk al :D :+

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

ikbengoofy schreef op donderdag 7 september 2017 @ 17:18:
[...]

haha nice!
Overigens betreft spelers die alleen spelen met andere die boven een bepaalde ranking zitten. Enigsinds begrijpelijk als je echt voor een hoge ranking wilt gaan.

anderszijds meer dan prima. Ik wil spelen omdat ik lol wil hebben en niet alte serieus wil zijn. Dan ben ik op mijn werk al :D :+
Ja, als je een erg hoge ranking hebt dan snap ik wel dat je die in staat wil laten houden, maar mij persoonlijk maakt de ranking niet zoveel uit.
Tsurany schreef op donderdag 7 september 2017 @ 17:16:
[...]

Waarom is dat jammer? Het lijkt me voor beide partijen de beste oplossing. De betere spelers hebben geen last van onervaren of mindere spelers en de onervaren/mindere spelers hoeven niet ver boven hun niveau te spelen.

Just in spellen zoals dit, waar je enorm afhankelijk bent van je teammates, is het fijn als iedereen rond hetzelfde niveau zit.
Nou, je kan goed leren van elkaar en houdt niet een Discord channel bezet als je toch met een vaste groep speelt. Het mooie van de Tweakers Discord is juist met willekeurige mensen in een squad te komen en niet op basis van stats. Daardoor veranderd je gameplay ook als je ingerankt zal worden in een server waar het gemiddelde van je squad telt.

Zolang je maar mensen hebt die communiceren dan ben je al erg ver in deze game imo.
Tsurany schreef op donderdag 7 september 2017 @ 15:11:
[...]

Mijn persoonlijke ervaring is dat vrijwel iedereen op Discord FPP speelt, zeker als daar straks ook leaderboards voor zijn. Maar je kan altijd in #matchmaking even vragen :)
Ik speel persoonlijk liever third maar pas me vaak aan bij de mensen in de groep. Regelmatig geven mensen ook aan third te willen spelen. De FPP klasse lijkt heel veel CoD spelers aan te trekken, de speelwijze is vaak agressiever, dat terwijl het ook zo'n tactische game kan wezen. Dat maakt de 2 modus wel erg mooi.
Daar heb ik zin in, zelf vind ik regen ook altijd erg mooi, maar veel mensen met wie ik game niet. Imo val je dan minder op en is het meer hunten.
Dat zou fantastisch zijn!

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 418O2
[...]

[video]
Ik ben wel serieus en doe wel mijn best, maar ik wil vooral lol hebben. Als ik met veel te serieuze zeikerds een wwcd haal heb ik er geen lol aan

• ChojinZ
ikbengoofy schreef op donderdag 7 september 2017 @ 17:18:
[...]

haha nice!
Maar welke waarde heeft een ranking nog? Als je blijkbaar je ranking kan laten beinvloeden door teammates, zegt die ranking ook niet zoveel.

Zo heb ik een tijdlang World of Tanks gespeeld en daar had ik een winrate van rond de 60%. In WOT is dat best aardig maar die stats haalde ik enkel omdat ik continu door een collega gedragen werd. Had ik mijn eentje gespeeld, dan was de winrate makkelijk onder de 50% gedoken... :+

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-08 20:43
Darkvisje schreef op donderdag 7 september 2017 @ 13:36:
[...]

Dat lijkt mij ook inderdaad. Kwestie van tijd dan. Gelukkig heeft mijn huisgenoot een Xbox om tijdelijk PUBG op te spelen.

In ieder geval; kijk er naar uit dat dit spel naar de console(s) komt.
Kecin schreef op donderdag 7 september 2017 @ 17:20:
Nou, je kan goed leren van elkaar en houdt niet een Discord channel bezet als je toch met een vaste groep speelt. Het mooie van de Tweakers Discord is juist met willekeurige mensen in een squad te komen en niet op basis van stats. Daardoor veranderd je gameplay ook als je ingerankt zal worden in een server waar het gemiddelde van je squad telt.
Tja, die kanalen zijn toch zo bijgemaakt? Kwestie van klikkedieklik.

Ik vind het juist fijn om ook regelmatig met vaste mensen te spelen. Mensen die je beter leert kennen en waarvan je weet wat je er aan hebt.

Iedereen zijn eigen speelstijl en zijn eigen wensen, snap niet waarom het jammer is als iemand wat anders wilt.
Zolang je maar mensen hebt die communiceren dan ben je al erg ver in deze game imo.
Toch merk ik aardig wat verschil in niveau. Vooral tactiek, snelheid van beslissingen kunnen nemen en kunnen reageren op situaties. Communicatie is zeker het begin maar daar begint het eigenlijk pas bij.
En natuurlijk raak kunnen schieten.

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
Tsurany schreef op donderdag 7 september 2017 @ 19:15:
[...]

Tja, die kanalen zijn toch zo bijgemaakt? Kwestie van klikkedieklik.

Ik vind het juist fijn om ook regelmatig met vaste mensen te spelen. Mensen die je beter leert kennen en waarvan je weet wat je er aan hebt.

Iedereen zijn eigen speelstijl en zijn eigen wensen, snap niet waarom het jammer is als iemand wat anders wilt.

[...]

Toch merk ik aardig wat verschil in niveau. Vooral tactiek, snelheid van beslissingen kunnen nemen en kunnen reageren op situaties. Communicatie is zeker het begin maar daar begint het eigenlijk pas bij.
En natuurlijk raak kunnen schieten.
Dat laatste stoort mij wel heel soms. Als er bijvoorbeeld een squad gespot word door je teammate, en meteen yolo de aanval kiest zonder te communiceren.

Of: “squad op links!!” Ik: “welke links??” Tussentijd hoor je schoten, teammate dood. , waar zaten ze nou? “Achter dat rode huisje, zeker 3 man!”

16 roden huisjes :')

Give me a number! :>

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

• Sjaak_Trekhaak
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Exact!

Aanvalshoek en hoe stil je bent maakt ook een hoop verschil. Net kip met hele squad gehaald doordat we van de minst courante hoek kwamen en zo stil mogelijk waren.

en een beetje circle luck hadden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Is er al eens bekend wanneer de nieuwe map komt? Heb al weken niet meer gespeeld, begon me teveel te vervelen. Toch meer early access dan ik had gehoopt. Goeie patches aan het begin, maar zaken als vaulting en maps blijven wel wat lang weg nu.

Irriteer me ook nog steeds aan het feit dat de performance nog steeds meh is, maar was al speelbaar, dus kwestie van accepteren. (Dit gaat echt niet meer beter worden ben ik bang)

Default blanke hetero

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
Nee, is niets van bekend.

Microsoft heeft een groep devs naar bluehole gestuurd voor de Xbox port. Dat zijn mensen die ervaring hebben met de engine (sea of thieves team) en die gaan ook helpen met optimaliseren. Daarbij krijgen ze ook toegang tot MS assets voor de engine. Dat kan nog wel wat brengen (vermits dat ook in de pc versie komt)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-09 12:13
Ebayzo schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 06:54:
Is er al eens bekend wanneer de nieuwe map komt? Heb al weken niet meer gespeeld, begon me teveel te vervelen. Toch meer early access dan ik had gehoopt. Goeie patches aan het begin, maar zaken als vaulting en maps blijven wel wat lang weg nu.

Irriteer me ook nog steeds aan het feit dat de performance nog steeds meh is, maar was al speelbaar, dus kwestie van accepteren. (Dit gaat echt niet meer beter worden ben ik bang)
Ze hebben laatst gemeld dat er minder frequent patches komen, maar de patches krijgen meer inhoud per keer. Dit omdat er ook vaak patches vlak na een patch uitgebracht moesten worden voor nieuwe bugs. Zie het als een positief ding. Ik heb liever een patch eens in de x maanden die van alles fixt dan elke week patches die eigenlijk niets doen.

Ze gaan de community niet laten stikken nu. 10.000.000 boze gamers, vertrouwen zou ineens weg zijn haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ebayzo schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 06:54:
Is er al eens bekend wanneer de nieuwe map komt?
Eind dit jaar, voor of met de officiele release.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/fpl4hIJE1o1Gy94nDoF5dDhs/full.jpg

Mini-14, sem automatische 5.56 rifle. Geen crate spawn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Family Guy
  • Nu online

Family Guy

Fijne keuze van wapens hebben ze wel. Niet al té moderne wapens, iets wat me wel bevalt. _/-\o_ _/-\o_

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Ach ja, opzich geen probleem mee om even te wachten. Ik start hem gewoon weer als het voor mij interessant lijkt. Heb het spel ook zeker niet afgeschreven ;) Wilde alleen wel eens wat variatie. Nu gewoon weer even lekker Overwatch aan het doen voor mijn dagelijkse dosis agressie.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-09 15:06
Kom de laatste tijd toch erg hoog in de solo 3rd person game.
2x tweede eergisteren (die ik makkelijk had kunnen winnen, maar door de stress niet heb gepakt) en gister derde met 8 kills.

Gister was echt bizar grappig. Ik kwam midden in de zone in een huisje waar niemand in leek te zitten. Ik dacht mooi hier ga ik campen. Zat er echt al 2 minuten toen kwam er iemand uit de wc lopen. Ik hoorde net op tijd zijn voetstap en kon hem downen met 5% hp over ofzo. Toen kwamen ze 1 voor 1 aan in het huisje. Iedere keer kwamen ze binnen en gingen ze looten en iedere keer kon ik ze makkelijk neerknallen. Behalve 1, die keek eerst naar binnen, zag 5 kistjes en wist dat ik er zat. Na een geweldig vuurgevecht hem ook down kunnen krijgen. Inmiddels moest ik uit het huisje voor de zone. Ik rennen naar buiten staat er in 1 keer zo'n gast met een chillie achter me op, die dacht dat die me kon killen met een sniper vanaf 8 meter? die ook down, later nog 1 neergesniped, maar uiteindelijk door iemand geknald die ik nét zag kruipen. Geweldig mooi potje! ik had de chicken zeker verdiend (vind ik zelf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rdlfcuboy schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 08:45:
Geweldig mooi potje! ik had de chicken zeker verdiend (vind ik zelf).
Waarom zou je chicken verdienen als je derde bent geworden? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-09 12:13
Tsurany schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 08:50:
[...]

Haha, nou ben het eigenlijk wel eens :P niet zo salty man :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:10

DirtyBird

Praktiserend denker

Tsurany schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 08:50:
[...]

Zuurpruim

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-09 15:06
spokje schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 08:59:
[...]

Haha, nou ben het eigenlijk wel eens :P niet zo salty man :P
Bedankt voor de bijval boys!
@Tsurany omdat ik eigenlijk nog nooit zoveel kills had in een solo, vind ik persoonlijk dat ik hem verdiend had.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
rdlfcuboy schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 09:07:
[...]

[...]

Bedankt voor de bijval boys!
@Tsurany omdat ik eigenlijk nog nooit zoveel kills had in een solo, vind ik persoonlijk dat ik hem verdiend had.
Tja, je wint in dit spel door als laatste over te blijven, niet door zoveel mogelijk kills te halen. Je mag best trots zijn op de hoeveelheid kills, dat is zeker netjes. Alleen zou ik dan niet claim dat je chicken dinner verdiend had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:10

DirtyBird

Praktiserend denker

Tsurany schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 09:09:
[...]

Tja, je wint in dit spel door als laatste over te blijven, niet door zoveel mogelijk kills te halen. Je mag best trots zijn op de hoeveelheid kills, dat is zeker netjes. Alleen zou ik dan niet claim dat je chicken dinner verdiend had.
Wat mij betreft doen kills er inderdaad niet zozeer toe, maar je verdient het als je de beste bent*. Nou kunnen we natuurlijk niet beoordelen of dat nu het geval was, maar geluk is ook een (niet te onderschatten) factor en dus kun je m.i. best onverdiend verliezen en winnen.

*of je nou goed kunt schieten, positioneren, timen, communiceren, wat dan ook.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kgd92
Gister toch wel een van de spannendste potjes die ik ooit gespeeld heb. Met een 3-man squad, 4e kregen we er gratis bij, crasht mijn game bij het laden. Toen ik eindelijk de server op kwam nog net optijd om niet tussen alle afk' ers doodgemaakt te worden in het zuiden van military.

Snel een buggy gevonden en zonder veel te looten naar pochinki waar mijn team zat. Toen ik daar aankwam was er al 1 dood, maar pochinki leek verder leeg, dus even snel wat geloot. Zitten we randje van pochinki te wachten op de cirkel, schiet onze premade teammaat een vriend van mij zomaar neer.... Snel proberen te healen, maar kwam vanalles met de cirkel uit pochinki, dus moest vertrekken.

Uiteindelijk in de laatste cirkels nog met 5 man over, ik in mn eentje, maar wist me verborgen te houden. 3e kill gepakt op iemand die last moment de cirkel in probeerde te rennen en daarna nog met 3 over. Toen maakte ik een beginnersfout: Ik was nog niet gezien, maar zag 1 van de 2 anderen en hij keek niet mijn kant op, dus toen mn granaat miste uit cover gekomen om m te pakken, terwijl ik nog niet wist waar de laatste speler zat. Helaas spotte zijn teammaat me toen en liep ik net mn wwcd mis :( Wel mooi potje, van crash tot 2e met 4 kills :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikN89
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-09-2024
Tsurany schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 09:09:
[...]

Eensch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 00:03

Jorissie87

No diggity

Tsurany schreef op donderdag 7 september 2017 @ 15:05:
@Jorissie87 Zo lastig is het toch niet om even te onthouden dat je wapen X van fire mode moet veranderen? Liever dat ze allemaal standaard op single shot staan, dan weet je als speler dat je altijd moet wisselen van firemode als je wat anders wilt.

@ThomasG Looten met tab werkt veel sneller en betrouwbaarder.

@kneusteun Officiële verhaal is dat Microsoft veel support wilde geven bij het aanpassen van het spel naar de console, zowel op technisch als gameplay gebied.
Voor iemand als jij dit dit spel iedere dag speelt en waarschijnlijk 500+ uur al ingame heeft is dat inderdaad niet moeilijk om te onthouden. Ik geef aan dat dit voor mij als casual speler wel lastig is. Ik stel alleen dat ik behoefte heb aan een setting waarmee je een standaard voorkeur (per type wapen) kan kiezen

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
DirtyBird schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 09:28:
[...]

maar geluk is ook een (niet te onderschatten) factor en dus kun je m.i. best onverdiend verliezen en winnen.
Zeker waar. Kheb al een Chicken dinner gehad met 0 kills.... :+ Puur geluk gehad met de cirkel.

[ Voor 5% gewijzigd door ChojinZ op 08-09-2017 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jorissie87 schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 09:42:
[...]

Voor iemand als jij dit dit spel iedere dag speelt en waarschijnlijk 500+ uur al ingame heeft is dat inderdaad niet moeilijk om te onthouden. Ik geef aan dat dit voor mij als casual speler wel lastig is. Ik stel alleen dat ik behoefte heb aan een setting waarmee je een standaard voorkeur (per type wapen) kan kiezen
En ik stel dat het een kwestie is van ervaring en skills. Wat mij betreft hoeven al deze zogenaamde "quality of life" features niet in het spel. Er moet wel een leer curve in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kgd92
Tsurany schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 09:53:
[...]

En ik stel dat het een kwestie is van ervaring en skills. Wat mij betreft hoeven al deze zogenaamde "quality of life" features niet in het spel. Er moet wel een leer curve in zitten.
QoL en een leercurve hebben vrij weinig met elkaar te maken. QoL is puur het implementeren van features waardoor het spel prettiger speelt.

Ik ben wel met je eens dat je een wapen niet vooraf ingesteld moet kunnen worden, maar om het realisme een beetje vast te houden vind ik wel dat als je een wapen dropt dat op auto staat, dat als jij of iemand anders het later weer oppakt het nog steeds op auto staat. Zou in het echt ook zo zijn en zorgt dat je altijd je koppie erbij moet houden. Leuk detail zou zijn als een wapen met meerdere modi willekeurig op 1 daarvan staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 01:03

Dreanor

Joene

Als we het over firemode hebben dat is inderdaad iets wat je gewoon moet onthouden of bewust van moet worden. Als je een wapen oppakt moet je deze zelf op full auto zetten. Zo moeilijk is dat niet, ook niet voor iemand die minder veel kan spelen.

Die bewustwording van fire-mode is deel van het spel. Long range wil je single fire, close wil je full auto (misschien burst of zelfs single?).

Wat ik wel graag zie veranderen is dat als je (per ongeluk) je wapen dropt en weer oppakt dat deze zijn firemode onthoudt en niet reset naar single fire. Dat heeft mij meerdere malen de kop gekost dat je wapen ineens op Single fire staat en je full auto verwacht, hehe.

Nu is dat ook iets waar ik me van bewust van moest worden maar realistisch is het niet. :P

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kgd92 schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 10:00:
[...]

QoL en een leercurve hebben vrij weinig met elkaar te maken. QoL is puur het implementeren van features waardoor het spel prettiger speelt.
Heel veel features worden voorgesteld als "QoL" terwijl het niets meer is dan het verminderen van de skill gap of het verlagen van de learning curve. Zie het ook veel op Reddit en andere communities, allerlei features die nodig zijn omdat iemand skill X niet onder de knie heeft.
Ik ben wel met je eens dat je een wapen niet vooraf ingesteld moet kunnen worden, maar om het realisme een beetje vast te houden vind ik wel dat als je een wapen dropt dat op auto staat, dat als jij of iemand anders het later weer oppakt het nog steeds op auto staat. Zou in het echt ook zo zijn en zorgt dat je altijd je koppie erbij moet houden. Leuk detail zou zijn als een wapen met meerdere modi willekeurig op 1 daarvan staat.
Klopt, dat zou een goede toevoeging zijn. Wapen behoud altijd zijn laatste firemode als hij gedropt wordt of de eigenaar wordt gedood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-09 07:54
heb even als test 2 duo wins in 4k gerenderd, hopelijk hoef je nou geen pixels te tellen als je het ding op 4k zet. mobiel werkt het niet bij mij dus ben benieuwd of dit echt beter is. (9 en 12 kill duo en potatoaim).

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=2i1hSuMH0e8]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikN89
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-09-2024
DirtyBird schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 09:28:
[...]

Wat mij betreft doen kills er inderdaad niet zozeer toe, maar je verdient het als je de beste bent*.
Ja precies, en je bent de beste als je als laatste overblijft. Dit is immers het doel van het spel, en of je nou 0 of 10 kills hebt, als jij als laatste overblijft heb je het beste gespeeld en verdien je dus die chicken.

Als je als 3e overblijft, ben je dus de derde beste in die game. 'Verdiend' bestaat niet.

[ Voor 19% gewijzigd door RikN89 op 08-09-2017 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-09 07:54
tja het doel is winnen, maar zelf vind ik er niks aan als je wint met 1 kill bijvoorbeeld. En waarom zou je, je kan makkelijk winnen door ook als doel te hebben kills te maken. Het een sluit het ander niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gotfurrr schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 10:31:
tja het doel is winnen, maar zelf vind ik er niks aan als je wint met 1 kill bijvoorbeeld. En waarom zou je, je kan makkelijk winnen door ook als doel te hebben kills te maken. Het een sluit het ander niet uit.
Tuurlijk, de leukste potjes zijn diegene waar je wint met veel kills. Maar puur op basis van kills stellen dat je zou moeten winnen is dan onjuist. Het is misschien een leuk potje, betekent niet dat je het verdiend om te winnen. En daar ging het om, iemand die vond dat hij chicken dinner verdiend had terwijl hij werd afgeschoten door zijn tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:58
Tsurany schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 09:53:
[...]

Leercurve om een wapen op single of auto te zetten noem ik nu niet echt een leercurve. Het is gewoon een stukje gewenning. Het heeft ook te maken met het type mens. Iemand die gewoon minder aanleg heeft zal het hiermee ook moeilijker hebben.

Als ik een wapen op pak is het eerste wat ik doe dat ding op auto zetten voor mijn primary, zelfs voordat die gereload is. Me secondary is vaak me single wapen en die hoef ik dan ook niet te wijzigen :+

Maar als er zoveel mensen moeite mee hebben om dit aan te leren omdat ze gewoon niet de feeling voor zulke dingen hebben vind ik het helemaal prima als ze hier een QoF feature van maken. Mensen worden echt niet beter of slechter als dit automatisch gaat alleen minder gefrustreerd ook al is het hun eigen domme fout als hun wapen op single/burst staat terwijl het auto moet zijn. Zolang je gewoon zelf kan kiezen hoe je het wil instellen en niet gedwongen wordt vind ik het een prima.

Ik denk zelf ook dat ik hem dan standaard op auto zal instellen, gewoon omdat het makkelijk is dat je niet ff op je switchfire mode hoeft te drukken.

Nog zo'n Qol die ik wel zou willen is dat er wapen X ligt met 3x Ammo Y en 2x Ammo X en 1X attachment. Dat hij niet de prioriteit geeft aan het oppakken van het wapen, terwijl er wel staat pick up, maar eerder de kogels of andere onzin oppakt. Laat het oppakken van wapens altijd de eerste prioriteit zijn. Je kan ook via tab het oppakken tuurlijk, maar dat kost gewoon te veel moeite die niet nodig is.

[ Voor 12% gewijzigd door jantje 2 op 08-09-2017 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 01:03

Dreanor

Joene

Klopt, het ene sluit het andere niet uit! Echter, veel kills geeft geen recht op de win en betekend al helemaal niet dat je de beste bent...

Want je maakt een bewuste keuze om voor kills te gaan, het vergt ook skill om gevechten te ontwijken, cirkel te bespelen en positie te kiezen.

Ja, ik wordt ook liever 3e met 10 kills dan 1e met 1 kill. Dat is leuker en actievoller. :D

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• beebie121
Gaan we nu serieus een discussie voeren over of het terecht is dat iemand VIND dat hij het verdiend om een chicken te hebben? (het is geen feit he, het is een gevoel van iemand anders)

Sorry hoor, maar als hij dat vind dan is dat toch prima. Dat jij dat niet vindt, ook prima. Maar om er nu iedere keer op terug te komen. Maar goed, misschien ben ik wel teveel een vrijdagmorgen-zuurpruim om hier iets van te vinden.

ik zou het veel leuker/beter vinden als hier waardevolle tips worden gegeven over wapens/speelstijlen/plekken om te spawnen etc etc. Oftewel: ingame tips en nieuws over de game.
Leuke kill filmpjes enzo vind ik ook tof om te zien.

just my 2 cents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jantje 2 schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 10:36:
[...]

Leercurve om een wapen op single of auto te zetten noem ik nu niet echt een leercurve. Het is gewoon een stukje gewenning. Het heeft ook te maken met het type mens. Iemand die gewoon minder aanleg heeft zal het hiermee ook moeilijker hebben.
Waarom niet? Je hebt het over gewenning, aanleg en een domme fout als je het niet doet. Dan heb je het typisch over een leercurve.
Nog zo'n Qol die ik wel zou willen is dat er wapen X ligt met 3x Ammo Y en 2x Ammo X en 1X attachment. Dat hij niet de prioriteit geeft aan het oppakken van het wapen, terwijl er wel staat pick up, maar eerder de kogels of andere onzin oppakt. Laat het oppakken van wapens altijd de eerste prioriteit zijn. Je kan ook via tab het oppakken tuurlijk, maar dat kost gewoon te veel moeite die niet nodig is.
Leer looten met tab en je bent altijd sneller en nauwkeuriger. Gewoon een kwestie van de juiste gewoonte aanleren. In het begin kost het meer moeite, later levert het enkel meer op.

@beebie121 In plaats van klagen kan je ook zelf het goede voorbeeld geven. Een aantal mensen klagen vrijwel altijd zodra een discussie niet de door hun gewenste kant op gaat zonder dat ze zelf moeite stoppen in het introduceren van een nieuw onderwerp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beebie121
@Tsurany Ik heb zeker al filmpjes etc gepost.
Maar ik speel het te weinig om goede tips te kunnen geven voor goede spawns/lootdrops etc.

Jij speelt het heel vaak, ik geniet ook van je filmpjes en ook van je tips.
Daar heb ik in ieder geval best veel aan hoor.

Maar om nu (niet perse jij maar in het algemeen de laatste pagina) 10x lang over iemands gevoel te gaan discussieren dat vind ik too much.
Maar goed. Dat is mijn mening.

maar om het nu dan ff goed te doen:
YouTube: PlayerUnkown's BattleGround Krock's Secrifice

Filmpje is gemaakt door een maat van me.
Om het laatst had 1 iemand van ons alleen een shotty. dus die dacht ik ga maar eens die laatste 2 afleiden met de auto.
Ik kon de laatste 2 afknallen en zodoende onze WWCD sinds 2 maanden kunnen halen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Booyaa
  • Niet online
beebie121 schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 10:44:
Gaan we nu serieus een discussie voeren over of het terecht is dat iemand VIND dat hij het verdiend om een chicken te hebben? (het is geen feit he, het is een gevoel van iemand anders)

Sorry hoor, maar als hij dat vind dan is dat toch prima. Dat jij dat niet vindt, ook prima. Maar om er nu iedere keer op terug te komen. Maar goed, misschien ben ik wel teveel een vrijdagmorgen-zuurpruim om hier iets van te vinden.

ik zou het veel leuker/beter vinden als hier waardevolle tips worden gegeven over wapens/speelstijlen/plekken om te spawnen etc etc. Oftewel: ingame tips en nieuws over de game.
Leuke kill filmpjes enzo vind ik ook tof om te zien.

just my 2 cents.
http://steamcommunity.com...iledetails/?id=1121986314

Acties:
  • +1 Henk 'm!
beebie121 schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 10:53:
maar om het nu dan ff goed te doen:
YouTube: PlayerUnkown's BattleGround Krock's Secrifice

Filmpje is gemaakt door een maat van me.
Om het laatst had 1 iemand van ons alleen een shotty. dus die dacht ik ga maar eens die laatste 2 afleiden met de auto.
Ik kon de laatste 2 afknallen en zodoende onze WWCD sinds 2 maanden kunnen halen :)
Goeie tactic! Afleiden in deze game kan zeker goed werken. Zou het alleen iets beter afstemmen zodat de andere drie wat sneller kunnen aanvallen :+

Zelf ook een paar keer gedaan, als je in de meerderheid bent en ze pinned hebt kan je snel met de auto er op af en de auto als cover gebruiken om te flanken. Filmpje een tijdje terug waarbij we een squad afmaken die de bunker uit komen was ook goed gelukt omdat we de UAZ's als cover gebruikten. Hierdoor kan je heel eenvoudig in het open veld nog steeds goede dekking hebben.
Ik zou persoonlijk deze gebruiken: http://www.pubgmap.com/

[ Voor 10% gewijzigd door Tsurany op 08-09-2017 10:58 ]

Pagina: 1 ... 52 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord