[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 51 ... 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 11:16

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Tsurany schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:20:
Toevallig, zit met een paar Tweakers first person te spelen in squad, komen we een ander Tweaker squad tegen. Net in de laatste cirkel, wij worden derde en zij worden tweede. Wat een toeval :D
Had had alleen andersom moeten zijn... :P We hadden het ook pas bij de laatste cirkel door dat er 2 squads aanwezig waren.

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

LocoShady schreef op zondag 3 september 2017 @ 12:54:
Stel ik koop een nieuwe macbook, en installeer er windows op (mbv Bootcamp), is het dan mogelijk om PUBG goed te spelen?

Het is echt 15 jaar geleden dan ik een PC had. Omdat ik zin heb om te gamen me net kort verdiept, maar eigenlijk merk ik dat ik in al dat gedoe niet zoveel zin heb :)
Macbook met Windows via BootCamp loopt zo snel als een Windows (native) laptop met dezelfde specificaties. Dus je zal moeten zien hoe snel de hardware is. Maar we zullen eens zien welke Macbook geschikt is voor PUBG:

Macbook: nee, geïntegreerde GPU, vergeet het maar.
Macbook Air: nee, geïntegreerde GPU, ook niet.
Macbook Pro 13": nee, geïntegreerde GPU, helaas ook niet.
Macbook Pro 15": ja, het duurdere model met de Radeon Pro 560 met 4GB geheugen, € 3.300

Zelfs al zou je dus de duurste MBP 15" nemen, zou je qua performance nog steeds zeer beperkt zijn.
Mijn advies: koop voor € 1.500 een leuk kant-en-klaar systeempje met leuk 24-35" scherm of stel zelf iets leuks samen met of zonder de hulp van Tweakers voor iets minder.

[ Voor 7% gewijzigd door Phuncz op 03-09-2017 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The_Marsmellow schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:38:
[...]

Had had alleen andersom moeten zijn... :P We hadden het ook pas bij de laatste cirkel door dat er 2 squads aanwezig waren.
En de pot erna gewoon 3 Tweaker squads in de server :+

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rainier15
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-09 21:05
ronalddus schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:05:
[...]

Bijna precies hetzelfde hier, alleen een i7 4770.
Heb jij DDR3 ram of DDR4?
DDR3.
Welke fps haal jij dan?
Zit toch te twijfelen om een 1080 of rx56 te halen. Lijkt me dat die een behoorlijke boost in fps moet geven op 1440p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
0108daniel schreef op zondag 3 september 2017 @ 11:58:
Kan iemand mij iets uitleggen.
Als ik solo speel en rechtsbovenin tijdens het spel staat 55 alive.
Ik word dan doodgeschoten en ben 56ste geworden.
Hoe kan dit terwijl er maar 55 alive zijn? Waarom word ik daarin niet meegeteld?
Niemand die het weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Volgens mij heb ik dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:13

ronalddus

Buffalo77

rainier15 schreef op zondag 3 september 2017 @ 20:44:
[...]

DDR3.
Welke fps haal jij dan?
Zit toch te twijfelen om een 1080 of rx56 te halen. Lijkt me dat die een behoorlijke boost in fps moet geven op 1440p.
Hier ook DDR3

Alles op laag, max 70/80 fps in rustige stukken met drops nog 30/40 tijdens parachuten/rijden/grote steden/gevechten. Maar dat lijkt minder door de stutters.
Vooral bij het aan gaan van gevechten lijken de stutters nog erger. Vooral dit is erg vervelend.

Het helpt ook niet op de resolutie naar 1080p te zetten. De FPS gaat wel wat omhoog natuurlijk, maar de stutters blijven.
Ik heb een klein vermoeden (dus niet onderbouwd) dat het wel eens het DDR3 geheugen kan zijn :?
Misschien de drivers van de AMD (R9 290) kaart? De GTX970, de redelijk vergelijk is in prestaties, werkt namelijk prima in PUBG.
Ik ben er nog niet achter wat het probleem is

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07:54
speel vaak samen met een tweaker hier, maar sinds fpp er is nog nooit gewonnen samen. Wel vaak heel close, bizar eigenlijk dat het niet eerder gelukt is. Dit was de game dat alles een keer wel goed ging :)

Vaag, als ik onderstaande link zie dan is het max 720p, in de app is het zoals het hoort 1080p@60fps.

[YouTube: https://youtu.be/KbxvqicwqFw]

[ Voor 17% gewijzigd door gotfurrr op 04-09-2017 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het klopt niet. Die 55 alive is inclusief jou. Je zou dus 55e moeten worden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
gotfurrr schreef op maandag 4 september 2017 @ 07:58:
speel vaak samen met een tweaker hier, maar sinds fpp er is nog nooit gewonnen samen. Wel vaak heel close, bizar eigenlijk dat het niet eerder gelukt is. Dit was de game dat alles een keer wel goed ging :)

Vaag, als ik onderstaande link zie dan is het max 720p, in de app is het zoals het hoort 1080p@60fps.

[video]
Kleine carry door Samur of ben jij Samur? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
Bekse schreef op maandag 4 september 2017 @ 08:32:
[...]

Kleine carry door Samur of ben jij Samur? :D
Ik ben samur, maar winnen doe je toch echt samen ;) ben volgens mij bijvoorbeeld 2x gerevived in die game, maar dat zit er dan weer niet in O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
Tsurany schreef op maandag 4 september 2017 @ 08:21:
[...]

Het klopt niet. Die 55 alive is inclusief jou. Je zou dus 55e moeten worden.
Dan zal het een bug zijn.
Want als er 25 alive zijn dan staat er dat ik 26ste ben als ik ben doodgeschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
0108daniel schreef op maandag 4 september 2017 @ 10:24:
[...]

Want als er 25 alive zijn dan staat er dat ik 26ste ben als ik ben doodgeschoten.
Daar heb ik geen last van. Bij mij klopt die telling gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:20
Bij mij een aantal rare dingen in deze kills:

1. die kerel laged blijkbaar hard (en hij merkt niets van mijn eerste shot???)
2. ik down hem, maar krijg toch heel wat hits van één of ander wapen (UMP, UZI) maar geen hits op mijn health en zit volledig in cover??

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=0BX4QgA77kA]

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
kazzzdafke schreef op maandag 4 september 2017 @ 11:13:

2. ik down hem, maar krijg toch heel wat hits van één of ander wapen (UMP, UZI) maar geen hits op mijn health en zit volledig in cover??

[video]
Lijkt me overduidelijk een bugje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:00
0108daniel schreef op maandag 4 september 2017 @ 10:24:
[...]

Kijk je rechtsboven pas nadat je neer bent? Dan klopt het natuurlijk, dan ben jij er al afgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokmeister
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 16:26
Ik ben toch behoorlijk verliefd geworden op de Vector. Gister bijna kip gehaald met drie andere tweakers. Ik had een fully decked out Vector met suppressor en ext. quickdraw. Laatste cirkel, enige levende van mijn team. Nog vijf mensen levend, één squad van drie, en een solo.

Ik ren op een butthut af, waar het team van drie in zit. Er komt een gast naar buiten. Tatatatata, hele Vector leeg, hij had geen schijn van kans. Reload. Volgende gast: tatatatatata! Neer, nog één. Tatatatata. Dood. Reload. Fuck! Geen ammo meer.

Switch naar decked out Scar + suppressor (scarbie+suppie). Nog één gast, waarschijnlijk achter in het veld. Geschreeuw in de mic van mijn teamgenoten: 'Links, links!'. Ik kijk en speur het veld in de verte af met mijn 4x. Ineens duikt er een gast vlak voor mij op. Ik schiet, maar het is te laat. Hij had dit gepland, en was al aan het schieten toen ik nog aan het mikken was. Dood. #2.

Volgende keer meer .45 meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr

[video]
was dit op een andere server dan eu? waarschijnlijk lag jij zo hard dat je hem volgens jouw client killed, die stuurt het naar de AS server waarschijnlijk, andere gast kan pas schieten nadat jij de hoek om bent gelagged. zijn client vind ook waarschijnlijk dat hij jou killde, maar jouw kill berichtje is eerder bij de server dan die van hem aangezien hij jou waarschijnlijk zeer vertraagd zag.

of iets anders wat simpeler is. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
LongBowNL schreef op maandag 4 september 2017 @ 11:24:
[...]

Kijk je rechtsboven pas nadat je neer bent? Dan klopt het natuurlijk, dan ben jij er al afgehaald.
Nee, daarvoor viel het mij al op.
Daarom kwam ik er ook al achter dat dit niet kloptte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[video]
1. Het eerste schot is volgens mij mis. Op het moment dat jij schiet is de tegenstander net wat verder.
2. Puur desync. Jij of je tegenstander speelt met een vrij hoge ping waardoor je dit soort dingen erg vaak mee gaat maken. Verklaart ook waarom ze zo snel dood zijn, ze pakken al damage voordat ze uberhaupt zien dat jij uit cover beweegt.

Bij latency issues heeft de corner camper de meeste voordelen, dat komt in third person nog eens extra naar voren.
0108daniel schreef op maandag 4 september 2017 @ 12:34:
[...]

Nee, daarvoor viel het mij al op.
Daarom kwam ik er ook al achter dat dit niet kloptte.
Volgende keer even opnemen dan.

[ Voor 12% gewijzigd door Tsurany op 04-09-2017 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:41

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Blokmeister schreef op maandag 4 september 2017 @ 11:53:
Ik ben toch behoorlijk verliefd geworden op de Vector. Gister bijna kip gehaald met drie andere tweakers. Ik had een fully decked out Vector met suppressor en ext. quickdraw. Laatste cirkel, enige levende van mijn team. Nog vijf mensen levend, één squad van drie, en een solo.

Ik ren op een butthut af, waar het team van drie in zit. Er komt een gast naar buiten. Tatatatata, hele Vector leeg, hij had geen schijn van kans. Reload. Volgende gast: tatatatatata! Neer, nog één. Tatatatata. Dood. Reload. Fuck! Geen ammo meer.

Switch naar decked out Scar + suppressor (scarbie+suppie). Nog één gast, waarschijnlijk achter in het veld. Geschreeuw in de mic van mijn teamgenoten: 'Links, links!'. Ik kijk en speur het veld in de verte af met mijn 4x. Ineens duikt er een gast vlak voor mij op. Ik schiet, maar het is te laat. Hij had dit gepland, en was al aan het schieten toen ik nog aan het mikken was. Dood. #2.

Ik meen dat het juiste typen van het geluid *pprrrrtraaaarararararara is maar ik begreep wat je bedoelde hehe :+

Een maat van mij is ook echt verliefd op de vector terwijl ik als secundaire eenvoudig een ump zou kiezen.

Zonder quickdraw worden dat soort situaties wel snel grimmiger en minder fijn haha. Dat schreeuwen van richting is, zoals ik eerder in een twitchlink vermelde, niet altijd even duidelijk als je het aantal graden niet meegeeft haha. Nu op vakantie maar door dit soort dingen heb ik wel weer maximaal zin om thuis te zijn :p

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kgd92
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-09 14:34
Blokmeister schreef op maandag 4 september 2017 @ 11:53:

Was zeker lekker potje blok :P Ga ook maar eens een vector oppakken, kijken of dat voor mijn aardappelaim wonderen kan doen. Was echt super close, we zagen de laatste inderdaad een fractie van een seconde in beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:59
Vector is wel oke, maar de ammo is zo schaars en je moet eigenlijk wel een extended mag hebben, anders is het helemaal krap, helemaal in squads

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MisterChaoSs schreef op maandag 4 september 2017 @ 13:00:

Een maat van mij is ook echt verliefd op de vector terwijl ik als secundaire eenvoudig een ump zou kiezen.
Het hangt voor mij echt af van first person of third person. In first person is switchen naar ADS een stuk eenvoudiger, in dat geval zie ik weinig bestaansrecht meer voor de UMP als je ook een AR hebt.

Kijk maar naar de DPS:
UMP: 380
Vector: 563
M416: 476
AKM: 480

En laten we dit even op de praktijk toepassen, TTK* met level 2 armor en full health:
UMP: 0.368
Vector: 0.275
M416: 0.344
AKM: 0.2

Dan blijkt dat de UMP eigenlijk niet aantrekkelijk is op echt korte afstand aangezien hij de hoogste TTK heeft. Vector en AK zijn dan de beste keuze waarbij ik persoonlijk de AK zou kiezen vanwege het hebben van 30 kogels als standaard en uitbreidbaar tot 40. En het beste is wellicht nog een shotgun, TTK is dan gewoon 0.

Als de afstand wat groter wordt dan is nauwkeurigheid net zo relevant als TTK. Dan zie ik de UMP en de M416 relevanter worden ten opzichte van de AKM en de Vector omdat ze, vanwege hun hogere nauwkeurigheid, meer kogels raak schieten en daarmee dus een lagere TTK zullen hebben dan de AKM of de Vector.

* Voor het gemak bullet velocity niet meegenomen. Dan zouden de SMG's er slechter vanaf komen en zou de M416 wellicht zelfs winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokmeister
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 16:26
kgd92 schreef op maandag 4 september 2017 @ 13:13:
[...]

Was zeker lekker potje blok :P Ga ook maar eens een vector oppakken, kijken of dat voor mijn aardappelaim wonderen kan doen. Was echt super close, we zagen de laatste inderdaad een fractie van een seconde in beeld.
Wie ben jij?

En trouwens, sowieso eerste dibs op vector+suppie+extendie+scopie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Tsurany schreef op maandag 4 september 2017 @ 13:33:
[...]

Het hangt voor mij echt af van first person of third person. In first person is switchen naar ADS een stuk eenvoudiger, in dat geval zie ik weinig bestaansrecht meer voor de UMP als je ook een AR hebt.

Kijk maar naar de DPS:
UMP: 380
Vector: 563
M416: 476
AKM: 480

En laten we dit even op de praktijk toepassen, TTK* met level 2 armor en full health:
UMP: 0.368
Vector: 0.275
M416: 0.344
AKM: 0.2

Dan blijkt dat de UMP eigenlijk niet aantrekkelijk is op echt korte afstand aangezien hij de hoogste TTK heeft. Vector en AK zijn dan de beste keuze waarbij ik persoonlijk de AK zou kiezen vanwege het hebben van 30 kogels als standaard en uitbreidbaar tot 40. En het beste is wellicht nog een shotgun, TTK is dan gewoon 0.

Als de afstand wat groter wordt dan is nauwkeurigheid net zo relevant als TTK. Dan zie ik de UMP en de M416 relevanter worden ten opzichte van de AKM en de Vector omdat ze, vanwege hun hogere nauwkeurigheid, meer kogels raak schieten en daarmee dus een lagere TTK zullen hebben dan de AKM of de Vector.

* Voor het gemak bullet velocity niet meegenomen. Dan zouden de SMG's er slechter vanaf komen en zou de M416 wellicht zelfs winnen.
Qua stats ben ik het ook helemaal met je eens hoor en ik zou sowieso 2 Ars boven ar en smg kiezen.

Ik kan het moeilijk uitleggen maar het is een beetje het gevoel. Qua wapens week ik in CoD en CSGO ook af van de meta en scoorde net zo goed tot beter. Misschien ben ik gevoeliger voor het gevoel wat een gamewapen biedt. Zeker met csgo merkte ik verschil in hoe ik mij voelde qua speelwijze en succes. Zo heb ik dat ook in pubg. Snel spel, landen in een stad oid, en constant aanwezig zijn, zorgt ervoor dat ik zo bizar veel beter speel.

Ik begrijp de stats hoor en zeker als je zeer regelmatig en rustig speelt is dat de doorslaggevende factor, maar ben een zeer beïnvloedbaar spelen, helaas. Rage en irritatie zorgen ervoor dat ik kut speel, maar goed gevoel en fijne mood en ik ga met Mach 4 door het speelveld haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MisterChaoSs schreef op maandag 4 september 2017 @ 13:47:
Qua wapens week ik in CoD en CSGO ook af van de meta en scoorde net zo goed tot beter.
In vergelijking met wat precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:14
MisterChaoSs schreef op maandag 4 september 2017 @ 13:47:
[...]

Qua stats ben ik het ook helemaal met je eens hoor en ik zou sowieso 2 Ars boven ar en smg kiezen.

Ik kan het moeilijk uitleggen maar het is een beetje het gevoel. Qua wapens week ik in CoD en CSGO ook af van de meta en scoorde net zo goed tot beter. Misschien ben ik gevoeliger voor het gevoel wat een gamewapen biedt. Zeker met csgo merkte ik verschil in hoe ik mij voelde qua speelwijze en succes. Zo heb ik dat ook in pubg. Snel spel, landen in een stad oid, en constant aanwezig zijn, zorgt ervoor dat ik zo bizar veel beter speel.

Ik begrijp de stats hoor en zeker als je zeer regelmatig en rustig speelt is dat de doorslaggevende factor, maar ben een zeer beïnvloedbaar spelen, helaas. Rage en irritatie zorgen ervoor dat ik kut speel, maar goed gevoel en fijne mood en ik ga met Mach 4 door het speelveld haha.
Het is niet zo moeilijk, schieten met een ump is makkelijker qua control van de recoil dan bv een akm of vector. Attachements helpen uiteraard wel maar daar kun je op de ump ook veel mee verbeteren. Dmg die je niet doet doordat je mist heb je niet veel aan ook al is de ttk superlaag. Voordeel van de ump tov de vector is dat die accurater is met spray of fast bursten dan een vector.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
En niet te vergeten, aimpunch. In het laatste tournooi namen sommigen een scar mee ipv een m416 bijv (m416 heeft laagste aimpunch vd ar's). Een ump die gelijk een zooi kogels raak schiet zorgt ervoor dat de tegenstander gewoon lastiger kan aimen. Aimpunch is nogal random vind ik, maar ik kan me echt situaties herinneren waarbij ik gewoon niet meer goed kon aimen vanwege een smg.

Speel zelf liever met 2 ar's (liefst uiteraard ar/sniper)maar vaak is dat zeker early/midgame niet altijd mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@gotfurrr Dat geld dan enkel voor de M416, elke andere AR heeft een hogere body hit impact power dan een SMG en zal uit dat oogpunt te prefereren zijn.
Ik denk zelf dat het een fout is met betrekking tot de M416 en dat dit nog een keer gecorrigeerd gaat worden. Het slaat namelijk nergens op dat de M416 minder impact power heeft dan vrijwel elk ander wapen inclusief pistols.

Ik speel vrijwel altijd met twee AR's of een sniper + AR. SMG is echt als ik niks beters heb. Een shotgun enkel early game als een vijandig squad bij ons land, maar dat gebeurt zelden.

[ Voor 19% gewijzigd door Tsurany op 04-09-2017 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Tsurany schreef op maandag 4 september 2017 @ 15:14:
@gotfurrr Dat geld dan enkel voor de M416, elke andere AR heeft een hogere body hit impact power dan een SMG en zal uit dat oogpunt te prefereren zijn.
Ik denk zelf dat het een fout is met betrekking tot de M416 en dat dit nog een keer gecorrigeerd gaat worden. Het slaat namelijk nergens op dat de M416 minder impact power heeft dan vrijwel elk ander wapen inclusief pistols.

Ik speel vrijwel altijd met twee AR's of een sniper + AR. SMG is echt als ik niks beters heb. Een shotgun enkel early game als een vijandig squad bij ons land, maar dat gebeurt zelden.
ja dat klopt wel, maar een ump schiet op full auto vaak makkelijker raak dan een ar, zodra de ump zn eerste kogels hit (dat moet dan wel), dan zit je met je ar constant te compenseren voor aimpunch en tegen die tijd ben je al dood tegen een goede speler.

Niet dat een ump een betere optie is, maar het is ook niet hopeloos slecht. Ik wissel ook altijd als het kan naar AR, maar een ump/sniper setup is echt wel te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
gotfurrr schreef op maandag 4 september 2017 @ 15:21:
[...]

ja dat klopt wel, maar een ump schiet op full auto vaak makkelijker raak dan een ar, zodra de ump zn eerste kogels hit (dat moet dan wel), dan zit je met je ar constant te compenseren voor aimpunch en tegen die tijd ben je al dood tegen een goede speler.
Vooral sustained fire is met de UMP wat mij betreft makkelijker. Als je puur kijkt naar het eerste schot dan is de spread redelijk gelijk. Moet je natuurlijk wel je eerste schot raak schieten :+
Al is de recoil op een AR met compensator en grip ook prima te compenseren :)
Niet dat een ump een betere optie is, maar het is ook niet hopeloos slecht. Ik wissel ook altijd als het kan naar AR, maar een ump/sniper setup is echt wel te doen.
Dat is wel het mooie van dit spel, elke wapen is te gebruiken als je maar de skills hebt :) Er zijn geen wapens die echt ontzettend slecht zijn zodat je bij voorbaat kansloos bent. Wat dat betreft zit de balans toch goed in elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Tsurany schreef op maandag 4 september 2017 @ 15:26:
[...]Er zijn geen wapens die echt ontzettend slecht zijn
VSS? :+

Nee, zelfs de VSS heeft z'n voordelen. Dit weekend nog een heel dikke solo game (15 kills) moeten afleggen tegen een VSS. Hij heeft me letterlijk 15 keer moeten raken maar ik had nog steeds geen idee waar het vandaan kwam lol.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kgd92
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-09 14:34
Blokmeister schreef op maandag 4 september 2017 @ 13:44:
[...]

Wie ben jij?

En trouwens, sowieso eerste dibs op vector+suppie+extendie+scopie.
Haha, ik ben Glenn ;) En is prima, pak ik de m4 wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NickThissen schreef op maandag 4 september 2017 @ 15:29:
[...]

VSS? :+

Nee, zelfs de VSS heeft z'n voordelen. Dit weekend nog een heel dikke solo game (15 kills) moeten afleggen tegen een VSS. Hij heeft me letterlijk 15 keer moeten raken maar ik had nog steeds geen idee waar het vandaan kwam lol.
VSS is erg situational, perfect om zonder je positie weg te geven een vijand uit te schakelen of om juist iemand uit zijn dekking te lokken door hem constant te beschieten. Volgens mij een van de stilste wapens van het spel. Damage is ook niet eens zo verkeerd, iets lager dan een AR maar niet in alle situaties merkbaar.

Voornaamste probleem is de idioot hoge bullet drop, subsonische bullet speed en het kleine magazijn. Een op een legt de VSS het altijd af, je hebt echt suprise en stealth nodig. En in squads werkt het ook enkel als jouw gehele team suppressed is, anders trekken je squadmates alsnog alle aandacht :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gotfurrr
Tsurany schreef op maandag 4 september 2017 @ 15:26:
[...]

Vooral sustained fire is met de UMP wat mij betreft makkelijker. Als je puur kijkt naar het eerste schot dan is de spread redelijk gelijk. Moet je natuurlijk wel je eerste schot raak schieten :+
Al is de recoil op een AR met compensator en grip ook prima te compenseren :)

[...]

Dat is wel het mooie van dit spel, elke wapen is te gebruiken als je maar de skills hebt :) Er zijn geen wapens die echt ontzettend slecht zijn zodat je bij voorbaat kansloos bent. Wat dat betreft zit de balans toch goed in elkaar.
Wtf is dit dan weer, zijn we het een keer eens met elkaar? :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!
gotfurrr schreef op maandag 4 september 2017 @ 15:55:
[...]

Wtf is dit dan weer, zijn we het een keer eens met elkaar? :>
Stuk makkelijker als het daadwerkelijk statistisch te onderbouwen is O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Nu online
Elk wapen heeft zijn sterke en zwakke punten. Zolang je een wapen gebruikt [i]zoals hij bedoelt is[i], is er niets aan de hand. Het wordt pas een probleem wanneer je het wapen "verkeerd gebruikt". Soms heb je geen keuze, omdat je niets anders hebt; maar dan heb je jezelf eigenlijk in een slechte situatie gemaneuvreerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
Ik begin deze bromance een beetje ongemakkelijk te vinden. Kan ´t wat scherper mannen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Tsurany schreef op maandag 4 september 2017 @ 12:55:
[...]

1. Het eerste schot is volgens mij mis. Op het moment dat jij schiet is de tegenstander net wat verder.
2. Puur desync. Jij of je tegenstander speelt met een vrij hoge ping waardoor je dit soort dingen erg vaak mee gaat maken. Verklaart ook waarom ze zo snel dood zijn, ze pakken al damage voordat ze uberhaupt zien dat jij uit cover beweegt.

Bij latency issues heeft de corner camper de meeste voordelen, dat komt in third person nog eens extra naar voren.

[...]

Volgende keer even opnemen dan.
Was op EU server waarop ik 28ms heb.. dus aan mij zal het dan niet gelegen hebben?
Alles ging trouwens voor mij, buiten deze gasten, wel vlot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ThomasG schreef op maandag 4 september 2017 @ 16:24:
Elk wapen heeft zijn sterke en zwakke punten. Zolang je een wapen gebruikt [i]zoals hij bedoelt is[i], is er niets aan de hand. Het wordt pas een probleem wanneer je het wapen "verkeerd gebruikt". Soms heb je geen keuze, omdat je niets anders hebt; maar dan heb je jezelf eigenlijk in een slechte situatie gemaneuvreerd.
Dit is nou precies het niveau welke ik wil overstijgen.
kazzzdafke schreef op maandag 4 september 2017 @ 16:31:
[...]

Was op EU server waarop ik 28ms heb.. dus aan mij zal het dan niet gelegen hebben?
Alles ging trouwens voor mij, buiten deze gasten, wel vlot.
Kan zijn dat de server hickups had, dat die gasten hickups hadden of jouw verbinding hickups had. Geen idee, achteraf erg lastig vast te stellen. Wel is duidelijk dat hier overduidelijk desync issues tussen clients en server plaatsvond waardoor combat onvoorspelbaar wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:51
418O2 schreef op maandag 4 september 2017 @ 13:19:
Vector is wel oke, maar de ammo is zo schaars en je moet eigenlijk wel een extended mag hebben, anders is het helemaal krap, helemaal in squads
Ammo voor de vector is toch helemaal niet schaars? Ik vind de Vector’s (ook mijn favo SMG) zelf juist heel schaars, ik vind Uzi’s (prima in-house wapen) en UMP’s bij de vleet, maar zelden een Vector. .45 ammo heb ik zelden gebrek aan, maar gooi het vrijwel altijd weg omdat ik te weinig een Vector vind en omdat ik, buiten de P18C, nooit een side-arm equip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prosac schreef op maandag 4 september 2017 @ 17:28:
[...]

Ammo voor de vector is toch helemaal niet schaars? Ik vind de Vector’s (ook mijn favo SMG) zelf juist heel schaars, ik vind Uzi’s (prima in-house wapen) en UMP’s bij de vleet, maar zelden een Vector. .45 ammo heb ik zelden gebrek aan, maar gooi het vrijwel altijd weg omdat ik te weinig een Vector vind en omdat ik, buiten de P18C, nooit een side-arm equip.
De ammo is schaarser dan 9mm en je vind het vrijwel nooit op vijanden. Je moet dus constant de ammo die bij de M1911 ligt meenemen, eigenlijk zelfs al voor je de Vector vind. Het is dus wel te vinden maar je laat het vaak liggen tot je de Vector vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 11:16

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Op de een of andere manier kom ik altijd ammo tekort bij een vector niet in de backpack maar meer in het wapen zelf...

Vandaar dat mijn voorkeur toch uitgaat naar een UMP past net iets meer in om te sprayen.

Ben benieuwd wat de volgende wapens gaan worden die ze willen gaan toevoegen, iemand een voorkeur?

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
The_Marsmellow schreef op maandag 4 september 2017 @ 18:12:
Op de een of andere manier kom ik altijd ammo tekort bij een vector niet in de backpack maar meer in het wapen zelf...

Vandaar dat mijn voorkeur toch uitgaat naar een UMP past net iets meer in om te sprayen.

Ben benieuwd wat de volgende wapens gaan worden die ze willen gaan toevoegen, iemand een voorkeur?
Een 7.62 ar zou wel ok zijn imho, world spawns dan zeg maar. Nu heb je alleen de ak en sks.

Maar zelf zou ik het wel tof vinden als ze de kac pdw zouden toevoegen als ar, die makkelijk te vinden is maar veel recoil zou hebben. Dan heb je early game meer opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Nu online
Tsurany schreef op maandag 4 september 2017 @ 16:47:
[...]

Dit is nou precies het niveau welke ik wil overstijgen.
In welke zin? Dat je met ieder wapen ongeacht de situatie wilt winnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ThomasG schreef op maandag 4 september 2017 @ 18:31:
[...]
In welke zin? Dat je met ieder wapen ongeacht de situatie wilt winnen?
Dat ik geen genoegen neem met "is er niets aan de hand" maar wil gaan voor het beste wapen in een situatie. Dat betekent cijfers analyseren om de wapens echt te kennen en dan bepalen welke nu echt het beste is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThomasG
  • Nu online
Tsurany schreef op maandag 4 september 2017 @ 19:42:
[...]

Dat ik geen genoegen neem met "is er niets aan de hand" maar wil gaan voor het beste wapen in een situatie. Dat betekent cijfers analyseren om de wapens echt te kennen en dan bepalen welke nu echt het beste is.
Het heeft natuurlijk twee kanten. Er is welk wapen theoretisch beter is (in een bepaalde situatie), en je hebt welke speler beter met een (bepaald) wapen om kan gaan. Een speler kan bijvoorbeeld heen goed zijn met een bepaald wapen, en weet dat hij met bepaalde attachments deze recoil en deze afwijking heeft, en dat heel goed kan counteren. Of het is tactisch een hele goede speler, en kan zo de situatie naar zijn hand zetten etc. Op zulke momenten kun je met skill eventuele theoretische zwakheden van een wapen overbruggen.

Echter, als we - hypothetisch gezien - twee perfecte spelers zouden hebben, dan komt het toch neer op welk wapen in combinatie met attachments theoretisch gezien beter is in die situatie. En dan zal die speler statistisch gezien vaker winnen.

Het hangt dus van meer factoren af dan enkel welk wapen - op papier - beter is; tot het moment dat je het verschil qua skill van de speler kunt verwaarlozen.

Verder is er wat bij betreft nog de bullshit factor, zoals het blijven haken achter een steentje waar je daarvoor zonder problemen overheen hebt gelopen (maar dat kan ook gewoon aan mij liggen natuurlijk 8)7.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ThomasG schreef op maandag 4 september 2017 @ 20:22:
[...]
Het heeft natuurlijk twee kanten. Er is welk wapen theoretisch beter is (in een bepaalde situatie), en je hebt welke speler beter met een (bepaald) wapen om kan gaan. Een speler kan bijvoorbeeld heen goed zijn met een bepaald wapen, en weet dat hij met bepaalde attachments deze recoil en deze afwijking heeft, en dat heel goed kan counteren.
`
Wat je ziet is dat als een speler dat niveau heeft bereikt hij juist voor het beste wapen gaat omdat hij niet meer afhankelijk gaat zijn van het type wapen. Juist zulke spelers willen het beste wapen hebben.
Of het is tactisch een hele goede speler, en kan zo de situatie naar zijn hand zetten etc. Op zulke momenten kun je met skill eventuele theoretische zwakheden van een wapen overbruggen.
Waarom heb je het over theoretisch als het feitelijk bewezen is? Dat heeft namelijk niks meer te maken met theoretisch.
Echter, als we - hypothetisch gezien - twee perfecte spelers zouden hebben, dan komt het toch neer op welk wapen in combinatie met attachments theoretisch gezien beter is in die situatie. En dan zal die speler statistisch gezien vaker winnen.

Het hangt dus van meer factoren af dan enkel welk wapen - op papier - beter is; tot het moment dat je het verschil qua skill van de speler kunt verwaarlozen.
Natuurlijk hangt het van meer factoren af, maar feiten negeren omdat skill ook nog van toepassing gaat zijn is natuurlijk vrij raar. Je komt hoe dan ook in gevechten waarbij een enkele kogel raak of mis in een spray relevant gaat zijn.
Verder is er wat bij betreft nog de bullshit factor, zoals het blijven haken achter een steentje waar je daarvoor zonder problemen overheen hebt gelopen (maar dat kan ook gewoon aan mij liggen natuurlijk 8)7.)
Volstrekt irrelevant in deze discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-09 12:18
Lijst met punten waar momenteel aan gewerkt wordt:

https://www.reddit.com/r/...ing_worked_on_from_a_dev/

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Removing the crouch jump bug
;w

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet meer dan terecht toch? Door glas heen springen is wel idioot. Zeker met vaulting heb je crouch jump niet meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Tsurany schreef op maandag 4 september 2017 @ 23:18:
[...]

Niet meer dan terecht toch? Door glas heen springen is wel idioot. Zeker met vaulting heb je crouch jump niet meer nodig.
Door glas heen was zeker idioot, vond het juist ideaal om over lage schuttingen heen te springen.

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Tsurany schreef op maandag 4 september 2017 @ 23:18:
[...]

Het enige idiote was dat je het glas niet moet breken of het niet breekt als je erdoor springt.
Als ze gewoon dit toevoegen zie ik niet in waarom het idioot is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-09 22:39
Vooral het naar binnen kunnen springen door het glas heen zonder het te breken was wel leuk :+

Gisteren mooi 2de geworden met squad, na een turbulente match waarbij ik 2x een crashende pc had.Goed teamwork, delen van de loot en vooral heldere communicatie in combinatie met wat geluk/pech maken dit spel zo leuk.
Jammer dat we in de laatste cirkel helemaal in het open veld moesten en het andere team ons met scopes 1 voor 1 kon afmaken. Pech voor ons, easy chicken voor de tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kazzzdafke schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 07:58:
[...]

Het enige idiote was dat je het glas niet moet breken of het niet breekt als je erdoor springt.
Als ze gewoon dit toevoegen zie ik niet in waarom het idioot is?
Ik neem aan dat dit gewoon onderdeel zal zijn van vaulting, dan is er helemaal geen probleem meer.

Dan heb je ook een fatsoenlijke animatie en ben je kwetsbaar tijdens de jump.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Vind het wel ok dat ze iets veranderen met het springen uit ramen, vind het alleen super irritant dat je soms achter een pixel van een muur of hek blijft hangen nu.

Verder loopt fpp duo's nu beter dan 3p duo's. Met mn vaste duo winnen en killen we nu meer als in 3p, ik hoop dat de fpp leaderboards er snel zijn - dan weten we het zeker.

We kwamen al steeds consistent in de top 5, maar hadden moeite met de echte endgame. Bij ons hielp het iig om in de endgame veel meer tijd te nemen om te bewegen, dus eerder gaan, maar langzamer en "breder". Full speed rennen in 1 richting is endgame vaak bij ons een gegarandeerde loss.

We hebben nog steeds het idee dat 1p soms meer random kan zijn endgame, maar 1p is zo goed dat ik mezelf eigenlijk geen 3p meer zie spelen.

Nou. Interessant verhaal. Dus. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Mooi wil je een koekje?
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/profile_images/552145045663408129/egywNuyx.png

Zonder dollen, de eerste 6uur waren een ramp toen FFP uitkwam, daarna was er gelijk een fix.
FFP vs 3p is gewoon meer opletten kwa omgeving/geluid.

Wat je eerst bijvoorbeeld deed was ergens op afrennen omdat je zicht over alles hebt, dat heb je nu niet.
3p heb ik me goed vermaakt maar na tig FFP potjes vind ik 3p oneerlijk (te veel overzicht "wallhack like")

*Bij endgame FFP zal je gewoon echt op het geluid moeten afgaan, 1 mis stapje of grof geluid en je bent er geweest + je moet geluk hebben met de circle :9

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Tsurany schreef op maandag 4 september 2017 @ 13:51:
[...]

In vergelijking met wat precies?
In CS:GO regelmatig met bijv. Galil gespeeld of met Bizon op Global niveau. Dit deed ik alleen als het beter voelde dan de reguliere rifles.

Ik heb bijvoorbeeld ook altijd het gevoel dat ik in CSGO met de AK veel accurater schiet dan met M4/a1-s. Soms heb ik dan weer het gevoel dat ik met de a1 veel accurater ben dan de m4/ak.

En nu bedoel ik niet zo dat ik succesvoller kan zijn met 'niet-meta' wapens of wapens die ook gewoon echt slechter zijn, maar soms heb ik het gevoel dat ik met mindere wapens beter schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
Er is op steam een launch momenteel met de beste tips en tricks!
Voor nieuwe spelers is dit heel handig, de ervaren spelers weten dit waarschijnlijk al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seezung
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-09 23:59
Stream op dit moment ook live; net 2 wins achter elkaar, enkel First Person though.. 9 & 15 kills, twitch.tv/seezung77 .. Kom eens gezellig langs ;)

www.twitch.tv/seezung77

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:26
Gister potje duo gespeeld met een vriend die op het moment in Amerika zit. Hij had onwijze lag en disconnecte uiteindelijk (wifi issue aan zijn kant).

Bizarre was dat toen ik downed was en hij mij probeerde te rezzen de hele timer doorbugde:

De timer is tot -52 seconden gegaan en toen was mijn teammate compleet gedced en stond ik eindelijk op. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 418O2
Tip: geluid uit. Dat hysterische gegil van streamers...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:28

Dhrax

Prog Lord

Gisteren ook de game aangeschaft. In het begin wat onwennig, toen ik in de start lobby kwam met alle spelers had ik al spijt van mijn aankoop maar dat was na eenmaal geland te zijn heel snel weg. Wat een atmosfeer hangt in deze game! Het is lang terug dat ik met 3 anderen in een huisje met klamme handjes zat te wachten totdat de vijand zich liet zien, fantastisch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-09 15:06
Oke dit moet je niet op werk kijken, alleen van de eerste 2 minuten lag ik al dubbel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Gisteren liepen we tegen een bug aan waarbij er nog 1 vijand zou leven, samen met ons squad van 3.
Hij was echter nergens te zien, en toen we allemaal dood gingen door de onvermijdelijke laatste cirkel ging hij ook pas dood... Zou ik deze persoon moeten reporten of is het een zware bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-09 20:43

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Jaded schreef op woensdag 6 september 2017 @ 11:36:
Gisteren liepen we tegen een bug aan waarbij er nog 1 vijand zou leven, samen met ons squad van 3.
Hij was echter nergens te zien, en toen we allemaal dood gingen door de onvermijdelijke laatste cirkel ging hij ook pas dood... Zou ik deze persoon moeten reporten of is het een zware bug?
Dikke kans dat deze persoon "door de map gevallen" was. Daarna zit hij onder de map en moet hij zwemmen om ergens te komen. Sommige mensen proberen dan alsnog te winnen.
Als je een first aid hebt kan je dan alsnog winnen als "landrotten" door te healen, hij kan dat namelijk niet in het water. (door de laatste cirkel, precies in het midden heen te healen).

Jammer dat dit nog steeds gebeurt, maar zal wel binnenkort gefixed worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Whiteflashh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-09 15:06
IdieEasy schreef op woensdag 6 september 2017 @ 11:39:
[...]

Dikke kans dat deze persoon "door de map gevallen" was. Daarna zit hij onder de map en moet hij zwemmen om ergens te komen. Sommige mensen proberen dan alsnog te winnen.
Als je een first aid hebt kan je dan alsnog winnen als "landrotten" door te healen, hij kan dat namelijk niet in het water. (door de laatste cirkel, precies in het midden heen te healen).

Jammer dat dit nog steeds gebeurt, maar zal wel binnenkort gefixed worden.
dat, of hij zat in de bunker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insehh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:54

Insehh

Define good enough.

iantje31 schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 17:50:
[...]

Beiden gaan dit spel totaal niet kunnen draaien. Zal toch overwegen om een andere pc te gebruiken om dit spel te spelen.
Om hier even op terug te komen:

Vandaag toch gebruik gemaakt om het te proberen, kan anders refunds doen.
Spel draait op medium prima, moet nog beetje wennen aan aim en alles, maar 3 potjes gespeeld. Wat een baas van een game. Eerste pot #28, tweede pot #9 en laatste pot direct dood @ school. 8)7

De enige ekte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/UKfAJwM1fSSxjbVnu0UTFjek/full.png

Let vooral op de counter rechts bovenin. Was een squad game...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:58
Tsurany schreef op woensdag 6 september 2017 @ 13:44:
[afbeelding]

Let vooral op de counter rechts bovenin. Was een squad game...
188 squads in een game, dat was een flinke drukte dan :+ Waren maar weinig volle squads in je game zo te zien als je 47 teams heb dan zit je met gemiddeld 2 personen al bijna aan de cap van 100 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:10

DirtyBird

Praktiserend denker

418O2 schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 22:55:
[...]

Tip: geluid uit. Dat hysterische gegil van streamers...
Dat maakt het leuk toch :D

-----------------------------------------------------------------------
vanochtend een paar squad potjes gedaan, stuk of 20 afk'ers. En dan ook mensen die tot het laatste moment wachten om de afk'ers neer te punchen en kills te maken. Hoop dat ze er na het weekend wat aan gedaan hebben want het spel is echt een verpest nu.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jantje 2 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 14:00:
[...]

188 squads in een game, dat was een flinke drukte dan :+ Waren maar weinig volle squads in je game zo te zien als je 47 teams heb dan zit je met gemiddeld 2 personen al bijna aan de cap van 100 8)7
AFK'ers die battle points farmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
In solo krijg je toch veel meer punten?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:58
Tsurany schreef op woensdag 6 september 2017 @ 14:21:
[...]

Heb je eigenhandig de enige 3 squads die wel speelde zelf afgeschoten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkware
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 23:07
Tsurany schreef op woensdag 6 september 2017 @ 14:21:
[...]

Gisteren en eergisteren een paar potjes ook bewust tot het einde in het vliegtuig blijven zitten, echter waren er al die potjes amper AFK'ers maar wel 3 á 4 actieve squads die AFK'ers verwachten. Veel actie meteen dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
Sharkware schreef op woensdag 6 september 2017 @ 15:29:
[...]

Gisteren en eergisteren een paar potjes ook bewust tot het einde in het vliegtuig blijven zitten, echter waren er al die potjes amper AFK'ers maar wel 3 á 4 actieve squads die AFK'ers verwachten. Veel actie meteen dus.
Ik werd gister ook ge-eject en er waren geen afk'ers. Ik snap de ophef niet zo, of misschien was het toeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flavius
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 22:13
Om de één of andere reden krijg ik in een CQC geval nooit de persoon neergemaaid. Al spray ik een heel magazijn in die persoon. Ik ben altijd degene die dood gaat. Zou het effect kunnen hebben dat ik maar 30-40 FPS heb? In andere spellen heb ik gewoon goede aim dus ik kan me niet voorstellen dat het daar aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18:39
https://gamer.nl/artikele...en-miljoen-keer-verkocht/

10 miljoen keer verkocht.
Echt niet normaal hoe populair het is. En dat in 6 maanden tijd.

Wat is het probleem van afk'ers dan? Ik snap dat niet zo goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:13
beebie121 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 15:55:
https://gamer.nl/artikele...en-miljoen-keer-verkocht/

10 miljoen keer verkocht.
Echt niet normaal hoe populair het is. En dat in 6 maanden tijd.

Wat is het probleem van afk'ers dan? Ik snap dat niet zo goed.
Omdat je altijd wel iets van punten krijgt, dus hebben mensen een soort auto-joiner geinstalleerd staan, waardoor ze per uur zoveel punten scoren, daarmee krijg je kratjes, die je weer kunt verkopen voor geld. Geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
DirtyBird schreef op woensdag 6 september 2017 @ 14:09:
[...]

Hoop dat ze er na het weekend wat aan gedaan hebben want het spel is echt een verpest nu.
Hoezo? Ik vind nou niet bepaald game breaking. Tis vooral flauw van de farmers om hier misbruik van te maken maar voor de rest ondervind ik er totaal geen last van.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nivve
  • Registratie: Februari 2016
  • Niet online
ChojinZ schreef op woensdag 6 september 2017 @ 16:02:
[...]

Hoezo? Ik vind nou niet bepaald game breaking. Tis vooral flauw van de farmers om hier misbruik van te maken maar voor de rest ondervind ik er totaal geen last van.
Lijkt me vooral irritant dat je opeens een stuk minder andere spelers in een server hebt dan de 96 waar je op had gehoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:13
Sharkware schreef op woensdag 6 september 2017 @ 15:29:
[...]

Laatst in een solo potje ook geprobeerd. Ik bleef stil hangen met nog 4 lui ofzo in de lucht. Wilde ik net iemand op z'n bek slaan, was ie me voor. Headshot by punch O-) ;w dat ga ik dus niet nog eens doen haha. Ik dacht ff makkelijk afk-ers killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Flavius schreef op woensdag 6 september 2017 @ 15:53:
Om de één of andere reden krijg ik in een CQC geval nooit de persoon neergemaaid. Al spray ik een heel magazijn in die persoon. Ik ben altijd degene die dood gaat. Zou het effect kunnen hebben dat ik maar 30-40 FPS heb? In andere spellen heb ik gewoon goede aim dus ik kan me niet voorstellen dat het daar aan ligt.
Ja, dat zou heel goed kunnen.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-09 12:18
418O2 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 15:33:
[...]

Ik werd gister ook ge-eject en er waren geen afk'ers. Ik snap de ophef niet zo, of misschien was het toeval.
Er zijn genoeg voorbeelden van geen AFK'ers of juist extreem veel te vinden.
Zag net dit filmpje.

https://www.reddit.com/r/...en_50_afkers_die_at_once/

Dit is natuurlijk wel heel extreem.
Maar circa 20 afk in een game heb ik zelf ook wel eens gezien.

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
BobbLeeSwaggr schreef op woensdag 6 september 2017 @ 16:42:
[...]

Er zijn genoeg voorbeelden van geen AFK'ers of juist extreem veel te vinden.
Zag net dit filmpje.

https://www.reddit.com/r/...en_50_afkers_die_at_once/

Dit is natuurlijk wel heel extreem.
Maar circa 20 afk in een game heb ik zelf ook wel eens gezien.
o wow, dat is wel vrij extreem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEBKAC
  • Registratie: Juli 2016
  • Nu online
Hallo beste Tweakers,

Ik heb nu een dikke maand het spel PUBG en speelde eigenlijk altijd solo, maar ik zou het erg leuk vinden om wat meer in een team te spelen. Nu zag ik dat jullie via de Discord met elkaar spelen, maar ik heb eigenlijk geen idee hoe het werkt(ik heb de tweaker groep wel toegevoegd). De laatste x dat ik echt met iemand samen speelde was in de tijd van CoD 1 en daarbij gebruikte ik Xfire :p

Wie kan mij een beetje wegwijs maken?

btw : Ik heb een Mic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

ramon89 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 17:02:
Hallo beste Tweakers,

Ik heb nu een dikke maand het spel PUBG en speelde eigenlijk altijd solo, maar ik zou het erg leuk vinden om wat meer in een team te spelen. Nu zag ik dat jullie via de Discord met elkaar spelen, maar ik heb eigenlijk geen idee hoe het werkt(ik heb de tweaker groep wel toegevoegd). De laatste x dat ik echt met iemand samen speelde was in de tijd van CoD 1 en daarbij gebruikte ik Xfire :p

Wie kan mij een beetje wegwijs maken?

btw : Ik heb een Mic
a. In de "matchmaking" room hangen, opletten op de chat aldaar, zodra er iemand personen zoekt in een squad of duo game spring je die room in. Je zegt hallo en de rest wijst zichzelf :) .

-

b. Je gaat zelf in een lege duo of squad room zitten en post hoeveel mensen je zoekt in #matchmaking, bijwerken/verwijderen als de groep start en have fun :) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jantje 2 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 15:26:
[...]

Heb je eigenhandig de enige 3 squads die wel speelde zelf afgeschoten ;)
Niet eigenhandig maar ik ging wel lekker ja :+

Score tot nu toe is 6/10 games gewonnen vandaag :D

Hinderlaag mislukt :D

M24 met silencer :D

King of the hill!

[ Voor 6% gewijzigd door Tsurany op 06-09-2017 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Nivve schreef op woensdag 6 september 2017 @ 16:07:
[...]

Lijkt me vooral irritant dat je opeens een stuk minder andere spelers in een server hebt dan de 96 waar je op had gehoopt.
Dat er 20 afk-ers zijn is echt een uitzondering. Het gemiddelde zal liggen rond de 5 spelers. En daar merk je niet echt veel van als die weg vallen.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChojinZ schreef op woensdag 6 september 2017 @ 17:18:
[...]

Dat er 20 afk-ers zijn is echt een uitzondering. Het gemiddelde zal liggen rond de 5 spelers. En daar merk je niet echt veel van als die weg vallen.
Ik heb nog geen game meegemaakt met minder dan 10 AFK'ers. Squad first person is tot nu toe altijd 10+ AFK'ers geweest. Vaak een stuk meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Laatst online: 17-09 10:54
Gisteren 3 potjes achter elkaar FPP waar circa 50 tot 60(!) man AFK uit het vliegtuig kwam.. niet leuk meer. Eerste circle elke keer maar 30 spelers over.

Wel een leuke duo pot gehad, mooie laatste 10min.. edit is niet helemaal lekker en zwarte balken, maar mn licentie was verlopen :p

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=mHRcqxb8lJA]

[ Voor 10% gewijzigd door mouzetc op 06-09-2017 17:58 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Tsurany schreef op woensdag 6 september 2017 @ 17:40:
[...]

Ik heb nog geen game meegemaakt met minder dan 10 AFK'ers. Squad first person is tot nu toe altijd 10+ AFK'ers geweest. Vaak een stuk meer.
En ik heb nog geen 1 game mee gemaakt waar er meer dan 10 in zaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
spokje schreef op woensdag 6 september 2017 @ 15:57:
[...]

Omdat je altijd wel iets van punten krijgt, dus hebben mensen een soort auto-joiner geinstalleerd staan, waardoor ze per uur zoveel punten scoren, daarmee krijg je kratjes, die je weer kunt verkopen voor geld. Geloof ik.
Volgens mij is dat al over-ruled.
Per uur zou je gemiddeld 125 punten krijgen, na elke kist geopend te hebben heb je al veel meer BP's nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChojinZ schreef op woensdag 6 september 2017 @ 17:54:
[...]

En ik heb nog geen 1 game mee gemaakt waar er meer dan 10 in zaten.
Dan speel je of geen squad FPP of je bent een uitzondering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Tsurany schreef op woensdag 6 september 2017 @ 18:58:
[...]

Dan speel je of geen squad FPP of je bent een uitzondering.
De potjes van jou en van hem: niet echt een betrouwbare n.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bekse schreef op woensdag 6 september 2017 @ 19:14:
[...]

De potjes van jou en van hem: niet echt een betrouwbare n.
Lees de rest van de ervaringen hier ook eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Fijne bug zeg, zat in de top 10 en ineens kon ik niet meer leunen... Q en E deed gewoon helemaal niks meer. First person dus compleet kansloos, moest elke keer m'n hele lichaam laten zien om te kunnen schieten of uberhaupt kijken. :(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NickThissen schreef op woensdag 6 september 2017 @ 19:35:
Fijne bug zeg, zat in de top 10 en ineens kon ik niet meer leunen... Q en E deed gewoon helemaal niks meer. First person dus compleet kansloos, moest elke keer m'n hele lichaam laten zien om te kunnen schieten of uberhaupt kijken. :(
Toevallig die compound boven Yasnaya? Dat is een plek waar leanen niet werkt. Volgens mij zijn er zo nog een aantal.

Pagina: 1 ... 51 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord