@
BobbLeeSwaggr nog niet geprobeerd. Wat mij wel opvalt is dat, ondanks de populariteit van het spel, weinig mensen echt inhoudelijk in de wapens duiken. Bij Battlefield zie je tientallen video's en heb je Symthic waar echt alles op staat. Wellicht komt het door het gebrek aan een test ruimte.
In ieder geval is veel informatie achterhaald en daardoor onbetrouwbaar. Ik ga maar uit van mijn eigen ervaringen en dan kom ik op de volgende lijst:
Main gun:
1. SKS
1. M416
2. Scar-L
3. M16A4
De eerste plaats is gedeeld tussen de SKS en de M416, hangt namelijk af van de attachments die ik vind. Een SKS is voor mij enkel nuttig met cheekpad, grip en muzzle attachment, anders hoef ik hem niet te hebben.
Qua attachments het liefst een vertical grip, anders een angled grip. Single shot met scope zou namelijk beter werken met een vertical grip. Maar dit is gebaseerd op ongecontroleerde informatie, durf niet te garanderen dat het klopt.
Op de muzzle het liefst een silencer, anders flash hider. Compensator enkel als ik niks anders vind. Op afstand ben ik het liefst zo onzichtbaar mogelijk en dan is recoil control net wat minder belangrijk.
Wel is het zo dat ik de M16A4 pak indien ik geen attachments kan vinden, dat wapen is out of the box wel beter dan de rest. Echter met attachments zijn de M416 en Scar-L gewoon beter. En truth be told, attachments vind ik vrijwel altijd wel gedurende de ronde. Nadeel van de M16A4 is dat de iron sight vast zit, die zit altijd in je scope waaroor de visibility slechter is.
Qua sight het liefst een 8x scope, anders 4x of 2x.
Secondary:
1. Scar-L
2. M416
3. UMP
Qua attachments een angled grip, verticale recoil is veel makkelijker te compenseren dan horizontale recoil. En qua muzzle attachment liefst een compensator, up close hoef je geen flashes te verstoppen of silenced te zijn dus dan kies je voor maximale stabiliteit. Qua sight het liefst een Holo, anders een Red Dot.
En als crate weapons mee mogen tellen het liefst de MK14 als main en de M249 als secondary. Had eergisteren weer de M249 en dan merk je gewoon hoe sterk het is om een enorm salvo aan kogels op je vijanden af te schieten. Twee squad matches dat ding gehad en echt heel wat vijanden neer kunnen halen puur door een enorme kogelregen die kant op te vuren.
De tweede match was ik alleen over van mijn squad en was het een 1vs1vs2. Ik heb met de M249 een iemand van het duo dat nog over was neer gemaaid door een kogelregen op hem af te sturen, daarna die andere solo ook neer gemaaid. Je kan gewoon niks doen tegen 40-50 kogels die op je af komen vliegen
[
Voor 14% gewijzigd door
Tsurany op 30-08-2017 10:22
]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N