ThomasG schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 13:16:
[...]
Bij solo moet je vooral een beetje geluk hebben met hoe de cirkel zich verplaatst ten opzichte van jou. Ik merk zelf dat passief spelen enigszins beloond wordt in solo's (want ze komen alleen tevoorschijn uit de bosjes zodra je op iemand schiet), en daardoor wel eens een solo potje win. Maar dat vind ik aan de andere kant ook wel weer jammer.
Eens, al heb ik met de cirkel eigenlijk nooit echt moeite. Het lukt me momenteel vrijwel ieder potje aardige gear te verzamelen, op tijd bij de cirkels te zijn en top 10-20 te halen. Alleen end-game moet ik iets rustiger blijven, en niet te snel bijvoorbeeld een veld over rennen, etc.
Ik heb nu twee 'tactieken';
1. landen bij School of Rozhok, zoveel mogelijk verzamelen en eventueel vroege encounters (proberen te) winnen.
2. landen bij Severny, looten en een auto veiligstellen. Gisteren landde ik hier meer malen (vrijwel) alleen en kon dus het hele dorpje leeghalen en op pad gaan.
Ik zei ook niet vloeiend, maar het is goed speelbaar
Daarbij is het spel nog altijd niet geoptimaliseerd, en kan het dus praktisch alleen maar beter worden..
[
Voor 17% gewijzigd door
Verwijderd op 24-08-2017 13:52
]