[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 47 ... 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:04
JeRyZ schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 15:57:
[...]

Natuurlijk; iedereen weet da @kazzzdafke zijn Appartments scanner altijd op de achtergrond heeft draaien ;)
Effe geleden dat je dan nog met mij gespeeld hebt? Appartements zijn nog maar 10% in de drop van mij...

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Wel leuk om te zien die stream, technisch nog best leuk gedaan met switchen tussen spectate en "real-time".

Beetje jammer van het score systeem, 500 punten voor de winst en 5 voor een kill :') De winnaar is twee keer door de cirkel dood gegaan haha.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:30
NickThissen schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 19:41:
Wel leuk om te zien die stream, technisch nog best leuk gedaan met switchen tussen spectate en "real-time".

Beetje jammer van het score systeem, 500 punten voor de winst en 5 voor een kill :') De winnaar is twee keer door de cirkel dood gegaan haha.
Niet goed over nagedacht, je ziet zelfs aan de commentators dat ze het een beetje sneu vinden dat zo'n scrublord heeft gewonnen :p

Heb net een camo hotpants uit een case gekregen! Toch nog wat leuks van heel dat Gamescom gebeuren :p

[ Voor 9% gewijzigd door Junia op 23-08-2017 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeryz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 01:12
kazzzdafke schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 18:55:
[...]

Effe geleden dat je dan nog met mij gespeeld hebt? Appartements zijn nog maar 10% in de drop van mij...
Echt? Dan is het alweer een tijdje geleden inderdaad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
kazzzdafke schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 18:54:
[...]

Idd net hetzelfde probleem.
Ik heb vandaag mijn w10 moeten resetten wegens issue met Kaspersky.
Echter alles netjes opnieuw installed, alsook GeForce driver en pubg etc..
Ineens werkt dus shadowplay NIET meer, zoals in bovenstaand filmpje. 😡
En op wonderbaarlijke wijze werkt het ineens wel vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Bij mij niet...

Eigenlijk wel blij om, wat een k*t potjes vandaag zeg. 2 potjes achter elkaar gewoon zonder AR moeten spelen. Laatste potje 38 km moeten rennen, tenminste nog een kill kunnen halen. Voor het eerst een Mk14 opgepikt van hem. Nooit kunnen schieten want werd weer eens van achter cover neergeschoten. Die gast had lag als de pest, z'n bewegingen waren gewoon niet smooth, warp van plek naar plek. Teammate ook van achter cover neer. Kansloos op die manier.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Ik hoop dat ze ervoor zorgen dat de end zones vaker op leuke plekken komen. Vaak eindigen ze in een open veld met maar een paar bomen ofzo.

Ik deed net een potje duo en mijn maat ging al dood in de top 50, toen had ik echt een leuke end cirkel met nog15 in leven. Hoge heuvels en veel bomen. Ik killde toen al 2 duo's en zat op het laatst in een 1v2, toen eentje gepakt terwijl ze aan het moven waren en de andere daarna outplayed (thanks to first person, hij zat achter een boom en ik ging de heuvel naar beneden en killde hem).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
NickThissen schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 20:55:
Bij mij niet...

Eigenlijk wel blij om, wat een k*t potjes vandaag zeg....
2 potjes achter elkaar gewoon zonder AR moeten spelen.
Laatste potje 38 km moeten rennen, tenminste nog een kill kunnen halen.

Voor het eerst een Mk14 opgepikt van hem, nooit kunnen schieten want werdt weer eens van achter cover neergeschoten.
Die gast had lag als de pest, z'n bewegingen waren gewoon niet smooth, warp van plek naar plek.
Teammate ook van achter cover neer. Kansloos op die manier.
MK14 Schiet wel erg lekker, maar je kunt niet elk potje alle mazzel hebben. (Kwa circle/Gun/Loot)
Zonder AR kun je ook goed spelen.
Kun je gelijk "Close Combat" oefenen.

Shotgun bijvoorbeeld en dan in de huizen blijven zitten/hiden

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Laatst online: 18-09 14:42
Hebben jullie liever de SKS of de KAR? Ik had altijd liever de SKS, maar ga de laatste tijd veel lekkerder met de KAR.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PotatoChip
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 18-09 18:36
Korkss schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 21:39:
Hebben jullie liever de SKS of de KAR? Ik had altijd liever de SKS, maar ga de laatste tijd veel lekkerder met de KAR.
Als ik een 8x scope heb gevonden heb ik liever de kar98 maar als ik alleen een 4x heb en alle attachments heb ik liever de sks. Voor mijn gevoel aim ik veel slechter met de kar als ik een 4x scope heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06:48
Heb een refund gevraagd op steam voor m'n aankoop van de week. Het spel is wel leuk, maar de systeemeisen zijn idioot. Met m'n GTXm 970 6Gb en i7 is het niet vooruit te branden - nVidia tool zegt 'draai alles op low' en dan ziet het er écht niet uit en is alsnog niet soepel.

En om nu m'n supersnelle laptop te vervangen omdat dit spel nóg hogere eisen heeft.. helaas, not today.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenmepper
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-03 23:47
NiGeLaToR schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 22:13:
Heb een refund gevraagd op steam voor m'n aankoop van de week. Het spel is wel leuk, maar de systeemeisen zijn idioot. Met m'n GTXm 970 6Gb en i7 is het niet vooruit te branden - nVidia tool zegt 'draai alles op low' en dan ziet het er écht niet uit en is alsnog niet soepel.

En om nu m'n supersnelle laptop te vervangen omdat dit spel nóg hogere eisen heeft.. helaas, not today.
Ik heb een beesten pc staan, en draai alles op very low, omdat je alles veel beter kunt zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik kreeg vandaag de tip van @Defiance om de settings op Ultra te zetten, daardoor kreeg ik serieus meer fps :').
Maar de game moet je (nog) niet kopen voor de mooi, maar vooral voor de gameplay :). Join Discord en lach je kapot, heb al veel fun gehad met mede-Tweakers.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
mierenmepper schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 22:29:
[...]

Ik heb een beesten pc staan, en draai alles op very low, omdat je alles veel beter kunt zien :)
Meh.. en dan draait het nog niet lekker. Ik loop gevoelsmatig in diarree. Ergens overheen springen gaat niet, dat soort dingen.
Kecin schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 22:41:
[...]

Ik kreeg vandaag de tip van @Defiance om de settings op Ultra te zetten, daardoor kreeg ik serieus meer fps :').
Maar de game moet je (nog) niet kopen voor de mooi, maar vooral voor de gameplay :). Join Discord en lach je kapot, heb al veel fun gehad met mede-Tweakers.
Merk ook weinig verschil tussen hoge en lage settings, maar het draait hoe dan ook niet soepel. Ik heb 3 uur gespeeld volgens Steam en maar liefst 1 of 2 kills gemaakt. Mikken is onmogelijk, doodgaan daarentegen..

Dus ja, vind het echt wel leuk, maar de speelbaarheid is echt slecht bij me. Net BF1 maar gestart en ondanks dat het totaal andere game is haal ik wel meer plezier uit het feit dat ik spelers kan raken enzo.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online

GTX970
i5 - 3750
16gb ram

90fps hier, draaid goed en soepel

Denk dat je format C moet doen

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
PatRamon schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 22:47:
[...]

GTX970
i5 - 3750
16gb ram

90fps hier, draaid goed en soepel

Denk dat je format C moet doen
Ah, een expert.

Wat voor laptop is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeryz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 01:12
NiGeLaToR schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 23:02:
[...]

Ah, een expert.

Wat voor laptop is dat?
Tussen een GTX970 en een GTX970m zit wel een verschil in performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
JeRyZ schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 23:30:
[...]

Tussen een GTX970 en een GTX970m zit wel een verschil in performance.
Helaas wel.. zo'n 65% maar liefst zie ik net. Meer dan ik had verwacht.

Zal nog 's een gesprek aan gaan met m'n bankrekening.

• PatRamon
  • Niet online
NiGeLaToR schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 23:02:
[...]

Ah, een expert.

Wat voor laptop is dat?
Ah overheen gelezen (GTXm 970 ivm GTX970M)

**

• NiGeLaToR
PatRamon schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 00:46:
[...]

Ah overheen gelezen (GTXm 970 ivm GTX970M)
Np, heeft helaas best wat impact, in ieder geval op PUBG. De BF reeks doet het er erg goed op, daar heb ik hem ooit (deels) voor aangeschaft.

Ik mis de correlatie tussen "supersnelle laptop" en "GTXm 970 6GB". Vrees dat je laptop niet echt supersnel (meer) is.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• NiGeLaToR
Tsurany schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 08:27:
[...]

Ik mis de correlatie tussen "supersnelle laptop" en "GTXm 970 6GB". Vrees dat je laptop niet echt supersnel (meer) is.
Ja das ook de afdronk die ik er aan overgehouden heb :)
Hij is immers ook al weer ruim 1,5 jaar oud natuurlijk. Was toen zo'n beetje de snelste GPU verkrijgbaar in een laptop. Denk dat ik voor gamen toch beter af ben met een desktop.. hele laptop vervangen is wel een beetje overdreven.

Refund is sowieso afgewezen: langer dan 2 uur gespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nivve
  • Registratie: Februari 2016
  • Niet online
NiGeLaToR schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 09:00:
[...]

Ja das ook de afdronk die ik er aan overgehouden heb :)
Hij is immers ook al weer ruim 1,5 jaar oud natuurlijk. Was toen zo'n beetje de snelste GPU verkrijgbaar in een laptop. Denk dat ik voor gamen toch beter af ben met een desktop.. hele laptop vervangen is wel een beetje overdreven.

Refund is sowieso afgewezen: langer dan 2 uur gespeeld.
Ik had hetzelfde. Uiteindelijk maar een desktop aangeschaft, daar zat ik toch al naar uit te kijken (niet zo) stiekem :+

Moet zeggen, nog geen moment spijt van gehad. Al bak ik er nog steeds niets van :9

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Soms heb je echt van die briljante ideetjes die eigenlijk te perfect zijn om niet te delen. Dit is daar niet een van... Toch deel ik hem even, leer er van.

Ik dacht slim te zijn door de scroll wheel te binden aan het aanpassen van de zeroing van de scopes. Wat kan er mis gaan zou je denken? Elke keer dat ik in of uit zoom op de map vernaggel ik de zeroing, sta ik opeens met een zeroing van 600 meter op een vijand te schieten aan de overkant van de straat..

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:35
Tsurany schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 09:24:
Soms heb je echt van die briljante ideetjes die eigenlijk te perfect zijn om niet te delen. Dit is daar niet een van... Toch deel ik hem even, leer er van.

Ik dacht slim te zijn door de scroll wheel te binden aan het aanpassen van de zeroing van de scopes. Wat kan er mis gaan zou je denken? Elke keer dat ik in of uit zoom op de map vernaggel ik de zeroing, sta ik opeens met een zeroing van 600 meter op een vijand te schieten aan de overkant van de straat..
Collega had het er gister ook al over dat hij dat had gedaan, dus echt briljant was het niet ;)

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:23

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Gisteravond voor het eerst een potje gewonnen :o Fuck wat een adrenalineboost zeg! En dat vlak voor het slapen gaan... Wat een vette game is dit zeg! Ik kom snel een keer op Discord een potje met jullie mee knallen :Y

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • +1 Henk 'm!
418O2 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 09:26:
[...]

Collega had het er gister ook al over dat hij dat had gedaan, dus echt briljant was het niet ;)
Op Reddit een stukje gevonden waarin staat dat je een secondary key mee kan binden. Dat maar even proberen vanmiddag :)
Flimovic schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 09:30:
Gisteravond voor het eerst een potje gewonnen :o Fuck wat een adrenalineboost zeg! En dat vlak voor het slapen gaan... Wat een vette game is dit zeg! Ik kom snel een keer op Discord een potje met jullie mee knallen :Y
Woohoo Filmovic er ook bij *O*

• Flimovic

Flimovic

Tis even geleden dat een game mij zo heeft gegrepen, BF1 vond ik vet, maar daar ging de lol op een of andere manier vrij snel af, het lijkt er op dat dit een iets langere levensduur heeft!

• 418O2
Flimovic schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 09:34:
Tis even geleden dat een game mij zo heeft gegrepen, BF1 vond ik vet, maar daar ging de lol op een of andere manier vrij snel af, het lijkt er op dat dit een iets langere levensduur heeft!
Klopt. Nieuwe maps lijken mij na 120 uur overigens wel leuk, dit begint wat te vervelen.

• Flimovic

Flimovic

418O2 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 09:41:
[...]

Klopt. Nieuwe maps lijken mij na 120 uur overigens wel leuk, dit begint wat te vervelen.
Ja daar kan ik inkomen... Mag toch hopen dat ze daar mee aan het werk zijn...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20:43

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Flimovic schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 09:50:
[...]

Ja daar kan ik inkomen... Mag toch hopen dat ze daar mee aan het werk zijn...
Jazeker, zie hier:
BobbLeeSwaggr schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 16:14:
Gamescom begint over circa 10 min op twitch.

ook is er weer een nieuwe afbeelding van de nieuwe map geplaatst.
[afbeelding]

zijn een stuk hogere apartments dan we gewent zijn

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Tsurany schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 09:24:

Ik heb ze op mn G502 gebind op de 'volgende' en 'vorige' knoppen aan de linker zijkant van mijn muis, werkt prima op die manier. Als je een muis hebt met dit soort knoppen is dit zeker aan te raden.

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

MisterChaoSs schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 09:54:
[...]

Ik heb ze op mn G502 gebind op de 'volgende' en 'vorige' knoppen aan de linker zijkant van mijn muis, werkt prima op die manier. Als je een muis hebt met dit soort knoppen is dit zeker aan te raden.
Dat is bij mij altijd primary en secondary wapen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Tsurany schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 09:55:
[...]

Dat is bij mij altijd primary en secondary wapen :)
Dan zou ik, als je dat niet wil switchen, je zeroing op 1/! en 2/@ zetten. Ik switch m'n wapens gewoon met 1 en 2 en soms zelfs met scrollen. Zeroing zelf gebruik ik vrijwel nooit moet ik bekennen, kill van grootste afstand die ik weet was 692m en die schoot ik m.b.v. de een schepje lijntjes van m'n scope, een theelepeltje inschattingsvermogen en een snufje geluk :P

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

MisterChaoSs schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 09:58:
[...]

Dan zou ik, als je dat niet wil switchen, je zeroing op 1/! en 2/@ zetten. Ik switch m'n wapens gewoon met 1 en 2 en soms zelfs met scrollen. Zeroing zelf gebruik ik vrijwel nooit moet ik bekennen, kill van grootste afstand die ik weet was 692m en die schoot ik m.b.v. de een schepje lijntjes van m'n scope, een theelepeltje inschattingsvermogen en een snufje geluk :P
Ik denker nog even over na. Zo vaak gebruik ik het ook weer niet inderdaad :)

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:38
Flimovic schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 09:34:
Ja, precies dit. Start BF1 steeds minder vaak op. Volgens mij heeft het voornamelijk te maken met de voorspelbaarheid van BF1, als je de maps eenmaal kent ontspint zich vaak hetzelfde stramien. Het is tegenwoordig zelden meer echt spannend of een heen- en weer spelletje. Frontlines bracht dat eventjes weer terug, maar ook daar win/verlies je tegenwoordig in een moordend frustrerend tempo de games.
In PUBG ken je de map, je weet waar je moet zijn voor een grotere kans op betere wapens, echter, maar doordat de cirkel elke keer weer anders is en pas bekend is als je al geland bent blijft het spannend. Daarnaast speel je tegen 100/50/25 andere mensen/teams en daardoor ontstaan ook elke keer weer andere mogelijkheden omdat hun keuzes ook stevast anders zijn door de wisselende omstandigheden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Defiance
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-09 00:56

Defiance

Stubborn Bastard

Kecin schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 22:41:
[...]

Oh really?

Wel grappig sinds ik niet eens weet wie je bent en ik geen PUBG speel ;P

Denk dat je iemand anders bedoeld, ik kreeg je notification tag maar ik bennet nie :)

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Defiance schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 10:52:
[...]

Oh really?

Wel grappig sinds ik niet eens weet wie je bent en ik geen PUBG speel ;P

Denk dat je iemand anders bedoeld, ik kreeg je notification tag maar ik bennet nie :)
Oeps. Andere Defiance :+. Ben nog niet zo handig in dat taggen :P

• PatRamon
  • Niet online
Prosac schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 10:01:
[...]
Ja, precies dit. Start BF1 steeds minder vaak op. Volgens mij heeft het voornamelijk te maken met de voorspelbaarheid van BF1, ......
Hier ook, wil wel elke keer BF1 opstarten maar constant update's van een paar gig (slow internet)
En als ik dan het spel opstart is het inderdaad het zelfde:
*Camping / *Tanks / *Rondjes rennen enz, net of je tegen bots speelt.

Helaas er zit zo veel in BF1 maar gewoon slecht ontwikkelt in vergelijking met pugb

**

Verwijderd

Dit is wel vreemd.
Ik speel op een laptop met een i7, 8gb ram en 850M gpu.
Met alle settings op low, textures en draw distance op medium kan ik prima spelen.

On topic: Nu 8 uur gespeeld en heb wel het gevoel dat ik steeds beter wordt. Helaas nog niet dichter in de buurt van kip geweest dan #9. Morgen maar eens proberen, misschien ook switchen naar first-person.
Vraagje; hoelang hebben jullie er ongeveer over gedaan om je eerste solo dinner te halen ?

• kgd92
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-09 14:34
Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 12:59:
[...]

Dit is wel vreemd.
Met alle settings op low, textures en draw distance op medium kan ik prima spelen.

On topic: Nu 8 uur gespeeld en heb wel het gevoel dat ik steeds beter wordt. Helaas nog niet dichter in de buurt van kip geweest dan #9. Morgen maar eens proberen, misschien ook switchen naar first-person.
Vraagje; hoelang hebben jullie er ongeveer over gedaan om je eerste solo dinner te halen ?
Speel nu grofweg 20 uur en tot nu toe 2 keer top 5 gehaald, maar solo wwcd is nog niet gelukt :P

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06:56
kgd92 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 13:01:
[...]

Speel nu grofweg 20 uur en tot nu toe 2 keer top 5 gehaald, maar solo wwcd is nog niet gelukt :P
Bij solo moet je vooral een beetje geluk hebben met hoe de cirkel zich verplaatst ten opzichte van jou. Ik merk zelf dat passief spelen enigszins beloond wordt in solo's (want ze komen alleen tevoorschijn uit de bosjes zodra je op iemand schiet), en daardoor wel eens een solo potje win. Maar dat vind ik aan de andere kant ook wel weer jammer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nivve
  • Niet online
[...]

Dit is wel vreemd.

Dat is praktisch mijn laptop die ik net weg heb gedaan. Enige verschil is dat ik een 860m erin had zitten.
Kreeg het niet vloeiend speelbaar met alles op het laagst :/

Verwijderd

ThomasG schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 13:16:
[...]
Bij solo moet je vooral een beetje geluk hebben met hoe de cirkel zich verplaatst ten opzichte van jou. Ik merk zelf dat passief spelen enigszins beloond wordt in solo's (want ze komen alleen tevoorschijn uit de bosjes zodra je op iemand schiet), en daardoor wel eens een solo potje win. Maar dat vind ik aan de andere kant ook wel weer jammer.
Eens, al heb ik met de cirkel eigenlijk nooit echt moeite. Het lukt me momenteel vrijwel ieder potje aardige gear te verzamelen, op tijd bij de cirkels te zijn en top 10-20 te halen. Alleen end-game moet ik iets rustiger blijven, en niet te snel bijvoorbeeld een veld over rennen, etc.
Ik heb nu twee 'tactieken';
1. landen bij School of Rozhok, zoveel mogelijk verzamelen en eventueel vroege encounters (proberen te) winnen.
2. landen bij Severny, looten en een auto veiligstellen. Gisteren landde ik hier meer malen (vrijwel) alleen en kon dus het hele dorpje leeghalen en op pad gaan.
Nivve schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 13:47:
[...]

Dat is praktisch mijn laptop die ik net weg heb gedaan. Enige verschil is dat ik een 860m erin had zitten.
Kreeg het niet vloeiend speelbaar met alles op het laagst :/
Ik zei ook niet vloeiend, maar het is goed speelbaar ;)
Daarbij is het spel nog altijd niet geoptimaliseerd, en kan het dus praktisch alleen maar beter worden..

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2017 13:52 ]

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 09:50
Flimovic schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 09:30:
Was idd mooi potje! Jammer dat je wegging, na komst van je vervanger was de groepscohesie verloren :'/

• Flimovic

Flimovic

P-Nut schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 14:06:
[...]

Was idd mooi potje! Jammer dat je wegging, na komst van je vervanger was de groepscohesie verloren :'/
T was een solo potje, dus ik vermoed dat je iemand anders bedoelt :+

• Nivve
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 13:50:
Ik zei ook niet vloeiend, maar het is goed speelbaar ;)
Daarbij is het spel nog altijd niet geoptimaliseerd, en kan het dus praktisch alleen maar beter worden..
Ligt eraan wat je definitie daarvan is, maar ik vond het praktisch onspeelbaar. Elke keer als er een vijand in beeld kwam kakte de FPS volledig in elkaar.
Vond dat toch echt te brak spelen. Kan me daarom ook niet voorstellen dat je met een nog slechtere kaart gewoon normaal kan spelen.

En wachten tot ze in December eindelijk eens wat geoptimaliseerd hadden (met het risico dat het dan nog steeds brak speelt) had ik geen zin in gezien mijn matties het nu ook spelen. Anders kan ik het eindelijk spelen en is iedereen weer weg naar iets anders :+

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 09:50
Flimovic schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 14:48:
[...]

T was een solo potje, dus ik vermoed dat je iemand anders bedoelt :+
doh haha dan was het idd iemand anders hehe

Verwijderd

Nivve schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 15:06:
[...]

Ligt eraan wat je definitie daarvan is, maar ik vond het praktisch onspeelbaar. Elke keer als er een vijand in beeld kwam kakte de FPS volledig in elkaar.
Vond dat toch echt te brak spelen. Kan me daarom ook niet voorstellen dat je met een nog slechtere kaart gewoon normaal kan spelen.

En wachten tot ze in December eindelijk eens wat geoptimaliseerd hadden (met het risico dat het dan nog steeds brak speelt) had ik geen zin in gezien mijn matties het nu ook spelen. Anders kan ik het eindelijk spelen en is iedereen weer weg naar iets anders :+
Is je gpu of ram 6gb ?
Als je 6gb ram hebt zou dat nog een bottleneck kunnen zijn..

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-09 21:52

Nutellaah

Bits N Sites

Ter herinnering: om 16:00 start voor de 2de dag de GamesCom (vandaag DUO TTP).

Leuk te zien hoe het spectator systeem in elkaar zit. Wel nog veel bugs, maar je ziet opnieuw hoeveel potentieel dit spel heeft.

https://www.twitch.tv/playbattlegrounds om live mee te kijken.

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

• MrGeek
  • Laatst online: 03-08 08:19
Is er iemand die PUBG partner is of iemand die mij kant helpen?

Ik zou graag tijdens het FOM weekend 08-10 september custom games kunnen draaien voor een side compo. Gaat moeilijk worden maar misschien dat iemand hier mij wel kan helpen.

Positieve karma voor iedereen!

• evjatar
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 12:30
[...]

Dit is wel vreemd.

Na zo'n 10 uur spelen de eerste wwcd gehaald, overigens was dit nog in 3rd person. Ik had wel geluk met de cirkel en landingsplek, en uiteindelijk ook met de laatste tegenstander die er niet zoveel van bakte. Of ik passief speel tijdens de laatste cirkels hangt vooral af van het terrein waar ik op dat moment ben. Een open veld leent zich hier gewoon veel meer voor dan een dicht bebost gebied.

• Brogala
  • Niet online
Hoe werkt het nou met uit een raam schieten? Ik aimde vol op iemand zijn hoofd maar de kogels gingen niet door het kozijn. Dan zijn er soms ook nog gare tralies.

Hoe kan je hier voor compensaten? Ik heb hierdoor echt zoveel kills gemist...

• 418O2
Tralies en hekken wil bijna niet, als het überhaupt wel kan
Brogala schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 17:42:
Hoe werkt het nou met uit een raam schieten? Ik aimde vol op iemand zijn hoofd maar de kogels gingen niet door het kozijn. Dan zijn er soms ook nog gare tralies.

Hoe kan je hier voor compensaten? Ik heb hierdoor echt zoveel kills gemist...
Kogel komt uit je geweer, daar mag dus niks voor staan.

• Brogala
  • Niet online
Tsurany schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 17:58:
[...]

Kogel komt uit je geweer, daar mag dus niks voor staan.
Ik zal weer een testen in-game, maar is er een goede manier om te zien of er iets voor je gun ziet? Is dat gewoon inschatteN?
Brogala schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 18:01:
[...]

Ik zal weer een testen in-game, maar is er een goede manier om te zien of er iets voor je gun ziet? Is dat gewoon inschatteN?
Je ziet toch je loop? Kijk of daar wat voor zit.

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 11:22
In 1p zie je het niet, je moet gewoon iets van het raam af gaan staan (sowieso handig). In 3p zie je het wel als je niet scoped, dan krijg je een rode dot te zien als je in een object schiet terwijl je ergens anders op aimed (of je zo zou willen aimen is een andere vraag)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Heyman
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18-09 11:50

Heerlijke kill om weer even een snel potje te spelen, vooral de manier waarop hij dood gaat door 'vallen'....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MisterChaoSs schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 09:54:
[...]

Ik heb ze gebind naar scroll wheel links/rechts, knoppen op de zijkant zijn voor wapens switchen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivve
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 15:44:
[...]

Is je gpu of ram 6gb ?
Als je 6gb ram hebt zou dat nog een bottleneck kunnen zijn..
Was gewoon 8Gb, net als jou setup. Speelde ook gewoon vanaf SSD.
Gezien de GPU onder het minimum zit (en mijn huidige RX 560 alles op Low net aan lekker draait) vond ik het ook niet zo raar dat ik het niet lekker werkend kreeg (niet lekker=framedrops die firefights onmogelijk maken).

Misschien heb je gewoon een hoge framedrop-tolerantie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20:54

Jorissie87

No diggity

Gisteren zo iets doms weer. Heb inmiddels zo'n 80 uur ingame met al meerdere chickendinners in duo en squad. Speel de laatste tijd veel met een vriend die van console afkomt en 0 ervaring heeft met PC shooters. In de praktijk komt dit dus eigenlijk neer op dat ik speel en hij meeloopt om te kijken "hoe het moet" (terwijl ik verre van pro ben!). Potje ging echt heel goed, die vriend dacht eerst even rambo style een duo te killen met alleen een pistol en zonder armor/helmet. Die was dus gelijk knocked maar kon hem gelukkig redden en beide kills pakken. Later nog een duo gepakt bij een airdrop (M24 met x8). Had een level2 vest, level 3 helmet en backpack en een ak met silencer. Rijd in onze uaz naar de nieuwe cirkel, onderweg nog iemand dood kunnen rijden. Zie ik, net in de nieuwe cirkel, iemand staan die ik ook weer wil aanrijden maar mis hem op een haar na. Spring ik met mijn stomme kop uit de rijdende auto. Gelijk knocked en doodgeschoten door die speler. Snap echt niet hoe ik nu nog zulke domme acties heb af en toe. Gisteren bijvoorbeeld ook nog eens dood gegaan doordat ik een speler ging pushen en mijn UMP op burst stond i.p.v. automatic, dat werd uiteindelijk ook een heel kort gevecht..

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

Dit is sinds lange tijd weer een spel waar ik enigzins verslaafd aan ben.

Enige waar ik mij aan stoor op dit moment is de performance van het spel.
Performance is bijvoorbeeld slechter dan BF1, wat in mijn ogen al een zwaar spel is.
BF1 ziet er dan ook meteen veel beter uit...

Specs:
i7-3930k 6 core
16GB RAM
RX470 4GB
Samsung C24FG70 (144Hz FreeSync)

Spel loopt maar zo'n ~60FPS en dat is zelfs met FreeSync geen prettige ervaring. Ik wil het liefst met zo'n ~100FPS spelen. Ook grote framedrops gedurende gevechten met granaten.
Iemand een idee wat de bottleneck is en/of tips om de framerate richting de 100 te krijgen?

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
Jorissie87 schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 08:22:
Gisteren zo iets doms weer. Heb inmiddels zo'n 80 uur ingame met al meerdere chickendinners in duo en squad. Speel de laatste tijd veel met een vriend die van console afkomt en 0 ervaring heeft met PC shooters. In de praktijk komt dit dus eigenlijk neer op dat ik speel en hij meeloopt om te kijken "hoe het moet" (terwijl ik verre van pro ben!). Potje ging echt heel goed, die vriend dacht eerst even rambo style een duo te killen met alleen een pistol en zonder armor/helmet. Die was dus gelijk knocked maar kon hem gelukkig redden en beide kills pakken. Later nog een duo gepakt bij een airdrop (M24 met x8). Had een level2 vest, level 3 helmet en backpack en een ak met silencer. Rijd in onze uaz naar de nieuwe cirkel, onderweg nog iemand dood kunnen rijden. Zie ik, net in de nieuwe cirkel, iemand staan die ik ook weer wil aanrijden maar mis hem op een haar na. Spring ik met mijn stomme kop uit de rijdende auto. Gelijk knocked en doodgeschoten door die speler. Snap echt niet hoe ik nu nog zulke domme acties heb af en toe. Gisteren bijvoorbeeld ook nog eens dood gegaan doordat ik een speler ging pushen en mijn UMP op burst stond i.p.v. automatic, dat werd uiteindelijk ook een heel kort gevecht..
Zo herkenbaar dit.

Gisteren in een solo met 9 kills op de teller met nog 5 man in leven.
Ik moest rushen voor de cirkel dus pak een Jeep. Rij de cirkel in, stap uit en ga achter een boom zitten wetende dat ze mij hebben horen aankomen.

Het was op een heuvel. rolt mijn eigen Jeep over mij heen. ;w

Ik zit mezelf vervolgens keihard uit te lachen. 8)7

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Laatst online: 12-09 12:54
DaWaN schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 10:48:

Performance is bijvoorbeeld slechter dan BF1, wat in mijn ogen al een zwaar spel is.

Specs:
i7-3930k 6 core
16GB RAM
RX470 4GB

Spel loopt maar zo'n ~60FPS en dat is zelfs met FreeSync geen prettige ervaring. Ik wil het liefst met zo'n ~100FPS spelen. Ook grote framedrops gedurende gevechten met granaten.
Iemand een idee wat de bottleneck is en/of tips om de framerate richting de 100 te krijgen?
Wachten tot die uit Early accesss komt en dus dan geoptimaliseerd is? 8)7
Beetje het hele idee van EA is dat je een niet afgemaakte versie van de game al kan spelen, maar met alle bugs en problemen van dien. Die neem je dan voor lief .

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 11:00:
[...]

Beetje het hele idee van EA is dat je een niet afgemaakte versie van de game al kan spelen, maar met alle bugs en problemen van dien. Die neem je dan voor lief .
Dit klinkt verdacht veel als een beschrijving van EA de uitgever :*) Of was de Pun not intended? Alleen mag je dan nog extra geld neerleggen om middels DLC de game af te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20:43

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Specs:
i7-3930k 6 core
16GB RAM
RX470 4GB

Je kan redelijk met de settings lopen spelen. Het resultaat zie je over het algemeen vrij snel (in option screen al).
Als je echt een enorme boost zoekt is screen scaling de manier. Je verkloot er wel je kwaliteit mee, maar ik kon van 40 naar 60 fps gaan. (en van screen scaling 100% naar 75%).
Aangezien het spel er toch al niet echt uit zag was het het voor mij zeker waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Flimovic schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 11:05:
[...]

Dit klinkt verdacht veel als een beschrijving van EA de uitgever :*) Of was de Pun not intended? Alleen mag je dan nog extra geld neerleggen om middels DLC de game af te maken ;)
Ik zie enige overlap inderdaad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Flimovic schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 11:05:
[...]

Ik hoop dat ik hier op terug moet komen, maar ik denk niet dat ze performance-wise nog veel (15+%) gaan winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivve
  • Niet online
IdieEasy schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 11:06:
[...]

Je kan redelijk met de settings lopen spelen. Het resultaat zie je over het algemeen vrij snel (in option screen al).
Als je echt een enorme boost zoekt is screen scaling de manier. Je verkloot er wel je kwaliteit mee, maar ik kon van 40 naar 60 fps gaan. (en van screen scaling 100% naar 75%).
Aangezien het spel er toch al niet echt uit zag was het het voor mij zeker waard.
Misschien een stomme vraag, maar wat doet screen scaling exact?
Heb het van 100 -> 90 gezet omdat ik dat in dit topic las, maar nooit geweten waarom eigenlijk.

[ Voor 0% gewijzigd door Nivve op 25-08-2017 12:52 . Reden: verduidelijking ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 11:00:
[...]

Verwacht je echt dat de performance flink zal verbeteren? Ik betwijfel dat persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-09 22:27
Tsurany schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 13:55:
[...]

Verwacht je echt dat de performance flink zal verbeteren? Ik betwijfel dat persoonlijk.
Ik mag hopen dat ze nog wel aan de performance gaan sleutelen ja, performance is nu gewoon ondermaats voor de systeemeisen die gesteld worden. Memoryleak is nog steeds aanwezig, zei het wel minder als eerst. Optimalisatie van de engine moet hopelijk wel nog prioriteit zijn want er zijn nog genoeg zaken die niet lekker werken voor veel setups, lees het forum van PUBG maar eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Tsurany schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 13:55:
[...]

Nee niet flink, maar er zullen wel optimalisaties plaatsvinden waardoor een en ander wat soepeler loopt en met wat meer frames. Dergelijke games met een grote sandbox hebben veel cpu power nodig, dat veranderd niet zomaar nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

2e pot met 5+ kills en top20 verloren door die kut ramen met bars ... dat die maar een enge ziekte krijgen en verdwijnen

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemical
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 26-01-2024
Cassius schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 14:26:
2e pot met 5+ kills en top20 verloren door die kut ramen met bars ... dat die maar een enge ziekte krijgen en verdwijnen
Zijn het eigenlijk stalen bars, of hout? Het ziet er uit als hout eigenlijk. Verwacht nog wel dat we deze kapot kunnen schieten in de toekomst. Net als deuren/shaghuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 14:19:
[...]

Nee niet flink, maar er zullen wel optimalisaties plaatsvinden waardoor een en ander wat soepeler loopt en met wat meer frames. Dergelijke games met een grote sandbox hebben veel cpu power nodig, dat veranderd niet zomaar nee.
Inderdaad: vooral soepeler lopen. Heb nog wat metingen gedaan (kom toch niet meer van het spel af :+ ) en ondanks dat de fps met lage settings wel > 40-50 blijven voelt het nog steeds alsof je in de modder loopt en voelt het niet 'soepel'. Rubberbanding achtig.

Wel nog wat gespeeld tussendoor en keer 18e geworden met 2 kills.
Valt me op dat ik nu in een rondje in ene 5 scopes vond en epische wapens, maar geen ammo. Nergens. Had bij beide wapens 1 clip. Dus dat werd wat vervelend, toen ik in de kleinste cirkel een crate probeerde te plunderen met 17 andere spelers om me heen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impulzer
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-07 13:49

Specs:
i7-3930k 6 core
16GB RAM
RX470 4GB

Heb je de game wel op een SSD staan? Anders is het je RX470 lijkt me. Ik heb een i5 3570K, 16 GB RAM en een GTX 1070 8GB en heb FPS van 60+ binnen (in huisjes etc.) en rond de 90 buiten.

Bij mij liep PUBG niet goed toen ik nog 8GB RAM had, maar met 16GB (en een stofvrije CPU fan :+) werkt het perfect.

Heb trouwens alles op Ultra staan, maar shadows en foliage op Low ivm beter zien van enemies.

[ Voor 4% gewijzigd door Impulzer op 25-08-2017 14:45 ]

Kratradio: Raveland TRX 69 - 6X9" Speakers // TA2024 Versterker (Modded) // hKS // 12v Loodgelaccu // Loodacculader AL 600 // USB/SD Mp3 Player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Bij mij draaide het ook altijd goed op mijn:

i5 4460
16GB ram
MSI GTX 1070 gaming x

Heb alles op high staan (ultra had het op sommige momenten zwaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Ik heb mijn pc opnieuw moeten resetten, en mij valt op dat PUBG ineens veel minder soepel draait.
Laatste nieuwe drivers van alles, geen HW wijzigingen.

Waar ik ervoor makkelijk 120 fps haalde tot min 70fps, zit ik nu max rond de 60 fps.

Hoe of wat? Ik weet het echt niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:13
kazzzdafke schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 14:58:
Ik heb mijn pc opnieuw moeten resetten, en mij valt op dat PUBG ineens veel minder soepel draait.
Laatste nieuwe drivers van alles, geen HW wijzigingen.

Waar ik ervoor makkelijk 120 fps haalde tot min 70fps, zit ik nu max rond de 60 fps.

Hoe of wat? Ik weet het echt niet :(
Same here na een nieuwe Win10 installatie.

gemiddeld 60~70 fps, nu dropt het naar 15 fps (!) als ik het vliegtuig uit spring. Geen tijd gehad om er verder naar te kijken helaas.

[ Voor 13% gewijzigd door KillaZ op 25-08-2017 15:07 ]

K to the KillaZ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steefanus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 18:49

Steefanus

StefanJ

Misschien domme opmerking, maar energie settings wel op high performance staan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

Impulzer schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 14:44:
[...]
Heb je de game wel op een SSD staan? Anders is het je RX470 lijkt me. Ik heb een i5 3570K, 16 GB RAM en een GTX 1070 8GB en heb FPS van 60+ binnen (in huisjes etc.) en rond de 90 buiten.

Bij mij liep PUBG niet goed toen ik nog 8GB RAM had, maar met 16GB (en een stofvrije CPU fan :+) werkt het perfect.

Heb trouwens alles op Ultra staan, maar shadows en foliage op Low ivm beter zien van enemies.
Mijn vermoeden is inderdaad videokaart. Een GTX1070 is wel een stukje sneller dan een RX470. Ik zit buiten zo rond 70 FPS en binnen zo rond de 55 FPS. Slow-downs doordat het op een HDD staat heb ik inderdaad wel eens, maar tot nu toe nog maar 1x gedurende een gevecht. Ik vermoed dat dit nog wel beter wordt zodra het spel richting een release gaat.

Ben benieuwd wat voor framerates anderen halen met AMD kaarten. Ik zou wel graag upgraden naar RX Vega, maar de prestaties en verkrijgbaarheid vallen helaas een beetje tegen.

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
KillaZ schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 15:06:
[...]

Same here na een nieuwe Win10 installatie.

gemiddeld 60~70 fps, nu dropt het naar 15 fps (!) als ik het vliegtuig uit spring. Geen tijd gehad om er verder naar te kijken helaas.
Deze guide gevolgd:

http://www.144hzmonitors....erunknowns-battlegrounds/

Alle settings staan exact hetzelfde als vorige keer... Ik snap er de ballen van.
Systeem is trouwens veel minder "vervuild" (bij wijze van spreken" dan ervoor dus..

Het loopt gewoon niet echt SOEPEL meer..

Trouwens, mijn geluid is ook wat bugged. Ik heb een MSI Z270 GAMING PRO CARBON mobo, met die nieuwe realtek chip, en wanneer er luide gevechten zijn, of explosies etc.. dan wordt mijn geluid gedempt. Dit was vroeger ook helemaal niet. Ik hoorde alles loepzuiver, zelfs voetstappen of een vliegtuig wanneer de andere dit nog niet hoorde. Nu kan ik er niet meer op vertrouwen :(

Drivers zijn de laatste nieuwe. Iemand die ook deze realtek (nahimic 2) heeft? Welke driver versie?
Mijn vorige was: FF03_6.0.1.8059
Nieuwe is: Nahimic 6.0.1.8216

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Steefanus schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 15:13:
Misschien domme opmerking, maar energie settings wel op high performance staan? :+
Dat doet helemaal niks behalve je CPU altijd op max clock speed te laten lopen, op 'balanced' downclockt Windows 'm als je iets niet intensiefs aan het doen bent zoals browsen. Je moet hem alleen niet op power saver hebben. Als je hem op balanced hebt draait hij niet altijd op max clock maar zodra je iets intensiefs doet gaat hij dat wel doen en merk je geen performance verschil t.o.v. high performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

kazzzdafke schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 17:15:
[...]

Deze guide gevolgd:

http://www.144hzmonitors....erunknowns-battlegrounds/

Alle settings staan exact hetzelfde als vorige keer... Ik snap er de ballen van.
Systeem is trouwens veel minder "vervuild" (bij wijze van spreken" dan ervoor dus..

Het loopt gewoon niet echt SOEPEL meer..

Trouwens, mijn geluid is ook wat bugged. Ik heb een MSI Z270 GAMING PRO CARBON mobo, met die nieuwe realtek chip, en wanneer er luide gevechten zijn, of explosies etc.. dan wordt mijn geluid gedempt. Dit was vroeger ook helemaal niet. Ik hoorde alles loepzuiver, zelfs voetstappen of een vliegtuig wanneer de andere dit nog niet hoorde. Nu kan ik er niet meer op vertrouwen :(

Drivers zijn de laatste nieuwe. Iemand die ook deze realtek (nahimic 2) heeft? Welke driver versie?
Mijn vorige was: FF03_6.0.1.8059
Nieuwe is: Nahimic 6.0.1.8216
Dat van het geluid herken ik. Ik heb een week lang lopen prutsen omdat mijn headset zeer laag volume had. Bleek PUBG door Windows gewoon op 5 te staan in de volumemixer (rechtsonderin op het speakertje, rechtermuisknop, volumemixer). Dus een hele simpele oplossing.

De rest lijken me drivers problemen als ik het zo lees..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Laatst online: 18-09 14:42
Ik heb een i7 7700k icm een rx 480 en 16gb ram, game staat op een ssd. Haal met deze game altijd minimaal 60fps tot ca 90fps. Heb niet alles op ultra, het meeste wel.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 11:22
Korkss schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 21:59:
Ik heb een i7 7700k icm een rx 480 en 16gb ram, game staat op een ssd. Haal met deze game altijd minimaal 60fps tot ca 90fps. Heb niet alles op ultra, het meeste wel.
Ik heb een 6700k, 16gig, ssd en 970. Haal ongeveer dezelfde frames. Heb aa op high, textures op low en rest very low icm met reshade (alleen adaptive sharpening)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefanus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 18:49

Steefanus

StefanJ

Brogala schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 18:17:
[...]

Dat doet helemaal niks behalve je CPU altijd op max clock speed te laten lopen, op 'balanced' downclockt Windows 'm als je iets niet intensiefs aan het doen bent zoals browsen. Je moet hem alleen niet op power saver hebben. Als je hem op balanced hebt draait hij niet altijd op max clock maar zodra je iets intensiefs doet gaat hij dat wel doen en merk je geen performance verschil t.o.v. high performance.
Nee dan zal dat het niet zijn idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 17:26
Guys, ik heb een paar dagen geleden mijn GPU een upgrade gegeven van een 970 naar een 1080 FPS is omhoog maar mijn CPU blijft 100% zijn en ik ben bang dat een behoorlijke bottleneck geeft.
Heb vaak lagspikes fps drops etc. i know deze game is slecht geoptimaliseerd maar toch ik zie op youtube mensen met dezelfde setup en draaien beter.

Ik heb alles op low en haal goede fps maar veel drops en 100% CPU lijkt me ook niet echt gezond.

i5-4690K OC 4.5Ghz
256GB 840 Pro
MSI GTX 1080 8GB X+

GPU doet meestal 40-45% usage en CPU continue 100%

Launchoptions etc. staan allemaal goed, iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
xeoMe schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 23:30:

i5-4690K OC 4.5Ghz
256GB 840 Pro
MSI GTX 1080 8GB X+

GPU doet meestal 40-45% usage en CPU continue 100%

Launchoptions etc. staan allemaal goed, iemand tips?
Als je cpu op 100% staat te stampen kan je het zelf ook wel gokken denk ik. Als je betere performance wil zal je die moeten upgraden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wutwutwhat
  • Laatst online: 19-12-2022

wutwutwhat

Lomperik.

418O2 schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 00:12:
[...]

Als je cpu op 100% staat te stampen kan je het zelf ook wel gokken denk ik. Als je betere performance wil zal je die moeten upgraden
Een i5-4690K is naar mijn idee voorlopig nog niet aan vervanging toe. @xeoMe , ik draai dezelfde CPU op stock settings en PUBG zorgt voor zo'n 60% load bij mij. Ik weet niet of OC een nadelig effect kan hebben in combinatie met een unoptimized game, wellicht een proberen stock te draaien om te kijken wat er gebeurt?

Liever in Gulden betalen? Dat kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg knap van de ontwikkelaars, zulke verkoop cijfers en playerbase terwijl je ook nog een redelijke knappe pc moet hebben om het aardig te kunnen draaien en toch zijn graphics van 10 jaar terug, ook het bewegen is een knullig gezicht maar de gameplay is toch king, Heb het spel ook al een tijdje en speel het af en toe.
Waarom is het spel zo zwaar, grote map icm veel spelers tegelijk en dan ook nog early acces zodat er nog veel gesleuteld moet worden? Het is ook kleine ontwikkelaar dus dat zal ook wel iets ermee te maken hebben.

Wat me opvalt is dat andere spelers vaak eerder beneden zijn terwijl bijna meteen begin te duiken vanuit het vliegtuig en parachute op laatst open laat gaan. Zeg erbij bijna dus waarschijnlijk zit daar de winst in.

Ook heb ik een issue met de FP look, als ik dan naar ADS wil dan moet ik vaak drie keer klikken om naar me iron sight te kunnen, je ziet een kleine beweging van jezelf bij een muisklik maar stopt dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netsrek
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Zelf heb ik volgende set-up:
2500k (tussen 75-90% load)
8GB Ram
RX480 4GB
Ssd installed
Full-HD

Ik zit gemiddeld buiten tussen de 60-80 fps.
Op hele drukke plekken soms 35-40, maar niet storend.

Wel alles op low settings, maar speelt prima!!

[ Voor 4% gewijzigd door Netsrek op 26-08-2017 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Ik haal er toch wel een steady 60fps uit (vsync aan ivm tv). Dus voor mij meer dan prima met alle settings op high:

Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4351/36370101121_34ede6ed45_h.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 16:25
Nu we toch bezig zijn met specs:

Intel Core i5 4670K (niet overclocked)
MSI R9 380 Gaming 4GB
Crucial BX100 250GB SSD
8GB DDR3 @ 1.866Mhz

Ik draai alles op laag en ik haal gemiddeld rond de 60fps, alleen toch vind ik dit soms heel erg laggy aanvoelen, vooral in gunfights of drukke omgevingen. Dit kan komen doordat ik gewent ben aan super vloeiende games zoals CSGO (210fps) en Overwatch (150fps), alhoewel ik soms ook lagspikes op Overwatch krijg.

Ik vraag me dan eigenlijk wel af waardoor het komt dat het spel niet altijd vloeiend aanvoelt op 60fps, komt het door mij of door de slechte optimalisatie van het spel? Naast Overwatch, CSGO en PUBG speel ik niet echt veel andere shooters, maar als ik een keertje Bioshock, Just Cause 3 of Battlefield opstart vind ik ik 60 fps daarin veel beter aanvoelen dan 60fps in PUBG.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Misschien is het een idee om een PUBG preformance topic te maken? Dan kunnen daar de meest recente beste settings worden besproken gezien het vaak terugkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannyo90
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-11-2021
Paulus07 schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 12:49:
Ik haal er toch wel een steady 60fps uit (vsync aan ivm tv). Dus voor mij meer dan prima met alle settings op high:

[afbeelding]
Met welke software krijg jij alle gegevens links bovenin je game scherm?

[ Voor 4% gewijzigd door Dannyo90 op 26-08-2017 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tripaluna
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01:23
Met welke software krijg jij alle gegevens links bovenin je game scherm?
Dit krijg je via MSI Afterburner, laat zeker de riva statistics server aangevinkt staan bij installatie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 17:26
wutwutwhat schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 08:52:
[...]

Een i5-4690K is naar mijn idee voorlopig nog niet aan vervanging toe. @xeoMe , ik draai dezelfde CPU op stock settings en PUBG zorgt voor zo'n 60% load bij mij. Ik weet niet of OC een nadelig effect kan hebben in combinatie met een unoptimized game, wellicht een proberen stock te draaien om te kijken wat er gebeurt?
Welke launchoptions en settings heb jij toevallig?

Ik heb de volgende launchoptions:
-refresh 144 -maxMem=10240 -malloc=system -force-feature-level-11-0 -USEALLAVAILABLECORES -sm4

Wil prima me CPU etc. upgraden maar dan wacht ik even 2 maanden tot de nieuwe 8gen :9~
Pagina: 1 ... 47 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord