[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 45 ... 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Het lijkt erop dat ze Reshade gebanned hebben, lees overal dat de game niet meer kan launchen met Reshade en zelf krijg ik het ook niet aan de gang.

Edit
Nevermind lijkt weer te werken, hopelijk gewoon tijdelijk issue met die anti-cheat dinges ofzo. Half potje zonder reshade was echt verschrikkelijk :X

[ Voor 34% gewijzigd door NickThissen op 20-08-2017 12:37 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14:42
Ik krijg de game niet meer aan de praat. Eerst gelezen dat reshade de boosdoener was, dat dus verwijderd, nog niks.
Daarna een full uninstall van de game gedaan, opnieuw gedownload etc. Geen reshade op mijn pc meer. NOG NIKS.
Iemand enig idee? Mn hele zondag gaat zo naar de maan :P

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefanus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 18:49

Steefanus

StefanJ

Krijg je een error of iets dergelijks te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14:42
Steefanus schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 13:26:
Krijg je een error of iets dergelijks te zien?
Ja in de battleye launcher komt een error. Iets met een file die geblocked wordt.
Heb het idee dat reshade en rivastatistictuner etc allemaal geblocked worden ofzo.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelw1998
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 11:29
Ik zag dat PUBG iets geretweet had m.b.t. Reshade: "We're aware of the current issue preventing players using Reshade being unable to launch the game and are working to get this resolved ASAP."

https://twitter.com/PUBG_help/status/899225006244208640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefanus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 18:49

Steefanus

StefanJ

Ja je moet reshade eraf halen, dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kernkopper
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-05 14:20
Korkss schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:50:
Nahh ik denk niet dat dit altijd zo is hoor. Heb alleen het gevoel dat soms de servers laggen ofzo en er dan de eerste x seconden tot minuut geen loot is.
Maargoed kan ook mijn gevoel zijn, soms word je redelijk paranoia van deze game :p
Ligt denk ik aan of de game of je pc. Een vriend van mij heeft vaak dat (een deel van) de game nog gerendered moet worden (vanwege een wooden pc). Ikzelf vind altijd direct AR's/SMG's (als ze er liggen uiteraard :p).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeryz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 01:12
Wat een vreselijke klotepotjes. Ik ben er wel weer klaar mee.

Cirkel 5 lichtjaar weg zonder auto's, geen wapens maar alleen attachments, wel wapens geen attachments enzovoort.

Doeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-09 18:16
BobbLeeSwaggr schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 19:52:
[...]

Dan kijk je niet goed.
Of heb je perrongeluk sprint of iets gebruikt.

het is een beetje pielen, maar mij gelukt
Mij is 't inmiddels ook gelukt, thanks! :)

Gister trouwens ook mijn eerste Squads Chicken Dinner gepakt. Dat met z'n 3en. Cirkel kwam telkens precies perfect op onze locatie. _/-\o_

Toffe game. Vraag me af waarom ik 't niet eerder heb gehaald.

eXec op Steam

Acties:
  • +2 Henk 'm!
JeRyZ schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 17:56:
Wat een vreselijke klotepotjes. Ik ben er wel weer klaar mee.

Cirkel 5 lichtjaar weg zonder auto's, geen wapens maar alleen attachments, wel wapens geen attachments enzovoort.

Doeg.
Ik land tegenwoordig veel meer centraal, zoek dan een (aantal) voertuigen en dan gaan we pas ergens achteraf looten. Werkt voor ons een stuk beter :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Gelukje! Hij miste me net met z'n wielen :D

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 11:16

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

volgens mij zat er wel wat teamdamage bij toen je schoot, wel lekker gedaan...

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeryz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 01:12
Tsurany schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 18:13:
[...]

Ik land tegenwoordig veel meer centraal, zoek dan een (aantal) voertuigen en dan gaan we pas ergens achteraf looten. Werkt voor ons een stuk beter :)
Er zijn verschillende strategieën de revue gepasseerd vanmiddag :D, maar geen enkele wilde echt werken :'(

Op zich ben ik wel steeds om en nabij de top 20 of hoger terechtgekomen, maar het wilde ook gewoon niet echt. Die kleine frustratie die je dan krijgt in combinatie met het uitblijven van goede loot werkt ook niet mee op een gegeven moment.
En ach; er zijn vaker van die dagen dat het niet echt van de grond komt en dit was er zo een :)

Wat wel vreemd was (en me een wtfmomentje gaf) was dat bij de eerste keer openen van m'n inventory de game crashte, maar ook weer niet, moest een nieuwere(?) versie .NET Framework installeren en toen kon ik weer verder. Hij moest wel reconnecten (thank rngsus voor die feature nu trouwens). Ik heb mijn laptop opnieuw geïnstalleerd vorige week op een nieuwe sexy NVMe SSD, maar toch ook al wel weer even in gebruik, en dus ook PUBG. Waarom dat nou in een keer moest was me ook een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Geweldig potje net waar we al vroeg in het midden van de cirkel gingen zitten in zo'n huis met open garage. Auto na auto kwam bij ons binnen rijden, teammate zat boven op het dak om ze van een afstandje al te raken, en ik zat in de garage om het hoekje om het af te maken als ze het tot binnen haalde. Letterlijk 4 auto's in een treintje na een kleine 10 minuten :+ Een keer schoot m'n teammate de bestuurder neer, waardoor de auto echt recht op me af kwam, maar ik had het niet op tijd door en sprong precies in het pad van de auto uit cover om te gaan schieten. Gelukkig raakte de auto net de rand van de garage waardoor die andere gast dood ging en ik niet geraakt werd.

Helaas dat potje niet de winst kunnen pakken, 1v1 in de laatste cirkel, heel m'n UMP leeg geschoten terwijl we met z'n twee om een boom aan het cirkelen waren, moest switchen naar de M4 maar daar zat een 4x scope op, dat ging niet goed 8)7

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:01
Net een potje 2e geworden omdat we op het strand eindigden en ik ff de cirkel vergat toen het 1 vs 1 was. :')
Zat echt te scannen waar die ander in godsnaam zat. Ik zat in het enige bosje dat nog over was.

Wel grappig, Vliegtuig kwam het westen over haven en ziekenhuis van Georgopol, dus gewoon in aan het randje van de stad geland en wat wapens gepakt. Vervolgens in de auto naar het dorp in het zuidwesten gereden. Primorsk, rustig een prima uitrusting bij elkaar gescharreld. Daarna rustig naar het strand, wachten in de bosjes. Van daaruit 1 afgeschoten die straal langs me heen liep. Vervolgens liggend in het gras de sniper afgeschoten met de 8x scope die ik vond en nog iemand die ineens achter me ging liggen en niet te snel reageerde :D
De laatste heb ik dus nooit gezien. Geen idee waar die moet hebben gezeten, toen ik eenmaal richting cirkel ging (in het open) was het net te laat voor me, maar hem zag ik ook niet opduiken. Volgens mij kwestie van "ik was iets eerder dood".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toorts
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 15:43
NickThissen schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:54:
...Helaas dat potje niet de winst kunnen pakken, 1v1 in de laatste cirkel, heel m'n UMP leeg geschoten terwijl we met z'n twee om een boom aan het cirkelen waren, moest switchen naar de M4 maar daar zat een 4x scope op, dat ging niet goed 8)7
Als je zo close bent wil je denk ik niet meer inzoomen #sprayandpray.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:10
Prosac schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 23:37:
Net een potje 2e geworden omdat we op het strand eindigden en ik ff de cirkel vergat toen het 1 vs 1 was. :')
Zat echt te scannen waar die ander in godsnaam zat. Ik zat in het enige bosje dat nog over was.

Wel grappig, Vliegtuig kwam het westen over haven en ziekenhuis van Georgopol, dus gewoon in aan het randje van de stad geland en wat wapens gepakt. Vervolgens in de auto naar het dorp in het zuidwesten gereden. Primorsk, rustig een prima uitrusting bij elkaar gescharreld. Daarna rustig naar het strand, wachten in de bosjes. Van daaruit 1 afgeschoten die straal langs me heen liep. Vervolgens liggend in het gras de sniper afgeschoten met de 8x scope die ik vond en nog iemand die ineens achter me ging liggen en niet te snel reageerde :D
De laatste heb ik dus nooit gezien. Geen idee waar die moet hebben gezeten, toen ik eenmaal richting cirkel ging (in het open) was het net te laat voor me, maar hem zag ik ook niet opduiken. Volgens mij kwestie van "ik was iets eerder dood".
Zat er nog een deel water in? Het kan dat hij nog in het water zat te hiden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

JeRyZ schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:25:
[...]
Wat wel vreemd was (en me een wtfmomentje gaf) was dat bij de eerste keer openen van m'n inventory de game crashte, maar ook weer niet, moest een nieuwere(?) versie .NET Framework installeren en toen kon ik weer verder.
Nee het was een oude versie, ik had het ook gisteren :o . Iets van 3.5 of 4.0 ofzo ... raar.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

muusq schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 23:52:
[...]

Als je zo close bent wil je denk ik niet meer inzoomen #sprayandpray.
De keren dat ik verloren heb door hipfire boven ADS te gebruiken zijn niet meer op 2 handen te tellen. Met red dot gewoon ADS ingaan en hoog op borst/nek mikken met auto of hoofd met single ... ik doe het ook bijna nooit - maar als ik dan niet spastisch wordt in een encounter en 1 seconde nadenk helpt dat zo enorm.

Edit; whoops dubbel.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn ideale setup is de laatste tijd trouwens redelijk veranderd. Voorheen was het altijd AR met scope en een UMP terwijl het tegenwoordig eigenlijk dubbel AR is. Eentje met scope en eentje zonder scope. Regelmatig een "dual wield" M416 of Scar-L gehad waarbij eentje uitgerust is met een 8x scope en silencer terwijl de ander een Red Dot heeft en een compensator.

Heb het idee dat ik hier net zo nauwkeurig mee ben wanneer ik ADS gebruik maar wel een hogere DPS heb. Sprayend is de UMP wel wat beter maar dat doe ik met first person een stuk minder omdat je veel eenvoudiger naar ADS gaat.

Liefst nog wel een M416 met 8x scope en een M249 er naast, heerlijk om tientallen kogels op de vijand af te sproeien :*)

[ Voor 9% gewijzigd door Tsurany op 21-08-2017 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-09 12:18
Tsurany schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 10:50:
Mijn ideale setup is de laatste tijd trouwens redelijk veranderd. Voorheen was het altijd AR met scope en een UMP terwijl het tegenwoordig eigenlijk dubbel AR is. Eentje met scope en eentje zonder scope. Regelmatig een "dual wield" M416 of Scar-L gehad waarbij eentje uitgerust is met een 8x scope en silencer terwijl de ander een Red Dot heeft en een compensator.

Heb het idee dat ik hier net zo nauwkeurig mee ben wanneer ik ADS gebruik maar wel een hogere DPS heb. Sprayend is de UMP wel wat beter maar dat doe ik met first person een stuk minder omdat je veel eenvoudiger naar ADS gaat.

Liefst nog wel een M416 met 8x scope en een M249 er naast, heerlijk om tientallen kogels op de vijand af te sproeien :*)
Het viel mij gister ook inderdaad onbewust op dat ik soms wel graag met dubbel AR speel. Begin dan vaak met met een AKM in de ''UMP rol'' vooral omdat je dan twee soorten kogels kan looten. Na een aantal kills zou je dan met dubbel M416 kunnen gaan indd.

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BobbLeeSwaggr schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 11:46:
[...]

Het viel mij gister ook inderdaad onbewust op dat ik soms wel graag met dubbel AR speel. Begin dan vaak met met een AKM in de ''UMP rol'' vooral omdat je dan twee soorten kogels kan looten. Na een aantal kills zou je dan met dubbel M416 kunnen gaan indd.
De AKM pak ik zelf het liefste helemaal niet op, enkel als ik niks anders vind. Ik vind hem te onnauwkeurig om te gebruiken, zeker zonder compensator. Dan pak ik liever tijdelijk een UMP, toch wat nauwkeuriger. Of een shotgun, kan ook prima werken.

Maar als je twee 5.56 AR's kan vinden heb je vaak ook wel genoeg ammo. Ik merk dat ik vrijwel altijd meer ammo heb dan ik ooit op kan maken in een ronde. Enkel met de M249, dan is het wel fijn om 300+ rounds te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54
Gisteren was het weer eens zover, 4x achter elkaar cirkel verste weg van onze positie, geen auto in zicht, geen mogelijkheid voor boot en dus de benenwagen, maarja loop je gewoon constant achter de feiten aan, uiteindelijk in cirkel 5 zonder meds en meer dan de helft health weg... Ik hoop dat ze dit wel aan gaan passen, dat ze max 2x de cirkel dichter aan een kant van de oude cirkel kan vallen. Zo krijg je gewoon ongelovelijk nadeel tov van anderen die toevallig wel aan de juiste kant zitten.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

SouLLeSSportal schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 11:51:
Gisteren was het weer eens zover, 4x achter elkaar cirkel verste weg van onze positie, geen auto in zicht, geen mogelijkheid voor boot en dus de benenwagen, maarja loop je gewoon constant achter de feiten aan, uiteindelijk in cirkel 5 zonder meds en meer dan de helft health weg... Ik hoop dat ze dit wel aan gaan passen, dat ze max 2x de cirkel dichter aan een kant van de oude cirkel kan vallen. Zo krijg je gewoon ongelovelijk nadeel tov van anderen die toevallig wel aan de juiste kant zitten.
Je begrijpt dat het net zo goed andersom kan vallen en je hier dan niet post toch ;) . Sommige potten zijn zo, maar de kans is best aanzienlijk dat je dat een tikkie te lang loot of in een langdurig niet sluitend vuurgevecht blijft hangen terwijl je juist dan ziet "ok, genaaid door cirkel, of direct benen of voertuig zoeken". Kansen zijn w.m.b. dan echt ontzettend klein dat je geen enkel voertuig vindt. Misschien in 4p squad.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Cassius schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 11:54:
[...]

Je begrijpt dat het net zo goed andersom kan vallen en je hier dan niet post toch ;) . Sommige potten zijn zo, maar de kans is best aanzienlijk dat je dat een tikkie te lang loot of in een langdurig niet sluitend vuurgevecht blijft hangen terwijl je juist dan ziet "ok, genaaid door cirkel, of direct benen of voertuig zoeken". Kansen zijn w.m.b. dan echt ontzettend klein dat je geen enkel voertuig vindt. Misschien in 4p squad.
Vice versa is het voor de andere spelers niet leuk als ik aan de andere kant zit, maakt het punt niet minder relevant. Het is gewoon veel te random en verschuift skill naar RNG wat imho gewoon simpel op te lossen is om die factor enigszins te beperken.

Vaak proberen we met squad idd dan wel een auto te vinden maar lukt niet altijd natuurlijk. Onderweg is vaak gewoon weinig te vinden.

[ Voor 7% gewijzigd door SouLLeSSportal op 21-08-2017 11:58 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
SouLLeSSportal schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 11:51:
Dat lijkt me echt een verslijk idee. Tuurlijk is het irritant dat die telkens ver is. Maar de onvoorspelbaarheid moet juist blijven. Door eventueel naar het midden van de huidige cirkel te gaan zit je in elk geval altijd aan de korte kant of in een nieuwe cirkel. Maar speel zelf toch het liefst de buitenkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
BobbLeeSwaggr schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 11:58:
[...]

Dat lijkt me echt een verslijk idee. Tuurlijk is het irritant dat die telkens ver is. Maar de onvoorspelbaarheid moet juist blijven. Door eventueel naar het midden van de huidige cirkel te gaan zit je in elk geval altijd aan de korte kant of in een nieuwe cirkel. Maar speel zelf toch het liefst de buitenkant.
Hoeft ook niet middenin de andere cirkel te vallen maar na max 2x dezelfde kant een andere kant aanhouden lijkt me niet zo voorspelbaar dat je dan opeens precies weet waar je heen moet. Als je lopend constant achter de cirkel aan moet vanaf de eerst shrink ben je gewoon fucked tenzij een voertuig wordt gevonden. Dat is toch niet waar je een game voor speelt, helemaal niet als het op een beetje competitief niveau zit waar je tot 40 min in een round steekt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 11:57:
[...]

Vice versa is het voor de andere spelers niet leuk als ik aan de andere kant zit, maakt het punt niet minder relevant. Het is gewoon veel te random en verschuift skill naar RNG wat imho gewoon simpel op te lossen is om die factor enigszins te beperken.
Toch is het echter je eigen schuld als je de cirkel niet haalt. Je kiest er zelf voor om ver uit het midden van de map te landen, hiermee neem je het risico een flinke afstand af te moeten leggen. Je gaat vervolgens eerst looten om daarna pas een voertuig te zoeken, dan neem je nog meer risico.

Je hebt ongeveer tien minuten om de eerste cirkel te halen. Er verstrijken ongeveer twee minuten vanaf de start van de game tot de eerste cirkel verschijnt, dan heb je nog vijf minuten voordat de cirkel echt gaat krimpen. En dan heb je nog een aantal minuten over omdat de eerste cirkel vrij langzaam is en amper damage uitdeelt.

In die tien minuten kan je ruim drie kilometer te voet afleggen, dat is vrijwel altijd genoeg om in de cirkel te komen als je op tijd vertrekt en relatief in het midden van de map geland bent. Haal je het dus niet dan is het omdat je zelf teveel risico neemt.

Draai je tactiek eens om, zoek eerst een voertuig en ga dan looten. Zodra het vliegtuig vertrekt kan je z'n baan al zien, kies dan een locatie uit waar relatief veel voertuigen staan. En zodra je een voertuig hebt vertrek je naar een gebied (ver) uit de baan van het vliegtuig. Je hebt zo zeker vijf minuten om te looten en al een voertuig om de cirkel voor te blijven.

Het blijft dan RNG maar doordat je een voertuig hebt, en deze bij je houd, kan je altijd de nieuwe cirkel bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Tsurany schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 12:03:
[...]

Toch is het echter je eigen schuld als je de cirkel niet haalt. Je kiest er zelf voor om ver uit het midden van de map te landen, hiermee neem je het risico een flinke afstand af te moeten leggen. Je gaat vervolgens eerst looten om daarna pas een voertuig te zoeken, dan neem je nog meer risico.

Je hebt ongeveer tien minuten om de eerste cirkel te halen. Er verstrijken ongeveer twee minuten vanaf de start van de game tot de eerste cirkel verschijnt, dan heb je nog vijf minuten voordat de cirkel echt gaat krimpen. En dan heb je nog een aantal minuten over omdat de eerste cirkel vrij langzaam is en amper damage uitdeelt.

In die tien minuten kan je ruim drie kilometer te voet afleggen, dat is vrijwel altijd genoeg om in de cirkel te komen als je op tijd vertrekt en relatief in het midden van de map geland bent. Haal je het dus niet dan is het omdat je zelf teveel risico neemt.

Draai je tactiek eens om, zoek eerst een voertuig en ga dan looten. Zodra het vliegtuig vertrekt kan je z'n baan al zien, kies dan een locatie uit waar relatief veel voertuigen staan. En zodra je een voertuig hebt vertrek je naar een gebied (ver) uit de baan van het vliegtuig. Je hebt zo zeker vijf minuten om te looten en al een voertuig om de cirkel voor te blijven.

Het blijft dan RNG maar doordat je een voertuig hebt, en deze bij je houd, kan je altijd de nieuwe cirkel bereiken.
Tuurlijk, je kan ook elke keer appartments landen en dan over het algemeen redelijk dichtbij zitten, maar dan nog is het een vrij simpele en kleine aanpassing die zorgt dat niet alleen iedereen een beetje in beweging komt maar de meeste mensen ook in de cirkel kunnen komen mits ze een beetje op tijd erheen gaan etc. Als het lukt gebruiken we ook een voertuig maar goed je weet zelf ook hoe geweldig die op deze map kunnen flippen, vast komen op vage manieren etc. Natuurlijk stuur je zelf maar sommige zaken kun je gewoon praktisch niet voorkomen.

Point being dat het nu onevenredig lastig is om uberhaupt mee te doen als die cirkel constant ver weg valt, simpele oplossing die al door genoeg andere mensen zijn voorgesteld om het niet running simulator te maken maar iedereen enigszins een kans te geven.

Als voorbeeld, gisteren op novo geland, hadden boot dus geloot, paar lui neer, boot gepakt naar 1ste cirkel bij lipovka, daarna geen voertuig, constant rennen, zaten gelukkig nog wel goed in de meds maar dat was dus allemaal nodig om maar de rand te halen. uiteindelijk dus cirkel 5 net gehaald maar half dood zonder meds vs lui die daar al comfortabel zaten.

[ Voor 7% gewijzigd door SouLLeSSportal op 21-08-2017 12:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 10:54
SouLLeSSportal schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 12:11:
[...]

Tuurlijk, je kan ook elke keer appartments landen en dan over het algemeen redelijk dichtbij zitten,\
Dat zegt hij niet he.. "Draai je tactiek eens om, zoek eerst een voertuig en ga dan looten."
Ik vind dat als je semi-competitief speelt (zoals je zelf aangeeft), je jezelf echt niet meer kunt laten verrassen door de circel.

Dat geklaag om een circel is nu sowieso wel een beetje achterhaald. Elk gegeven 'oplossing' (het zijn ideeen, geen oplossingen) heeft zijn voor en nadelen. Maar uiteindelijk moet je gewoon ook een beetje geluk hebben, maar vooral tactisch kunnen spelen en de gevechten die je aangaat winnen.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
mouzetc schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 12:24:
[...]

Dat zegt hij niet he.. "Draai je tactiek eens om, zoek eerst een voertuig en ga dan looten."
Ik vind dat als je semi-competitief speelt (zoals je zelf aangeeft), je jezelf echt niet meer kunt laten verrassen door de circel.

Dat geklaag om een circel is nu sowieso wel een beetje achterhaald. Elk gegeven 'oplossing' (het zijn ideeen, geen oplossingen) heeft zijn voor en nadelen. Maar uiteindelijk moet je gewoon ook een beetje geluk hebben, maar vooral tactisch kunnen spelen en de gevechten die je aangaat winnen.
Wat is precies het nadeel van mijn gegeven aanpassing, om het zo maar te noemen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
SouLLeSSportal schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 12:32:
[...]

Wat is precies het nadeel van mijn gegeven aanpassing, om het zo maar te noemen dan?
Jij geeft geen oplossing/aanpassing, dus ik kan daar ook weinig nadelen in zien?

Signature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

De "na 2x aan 1 kant gevallen zijn"-max voordelen:
- Voorspelbaar ...

Nadelen:
- Nee het is niet "eerlijker", want iedereen zat in hetzelfde vliegtuig en maakte zijn eigen sprong.
- Het is ook niet "nog steeds onvoorspelbaar", want je krijgt rare dingen als je hem dan 2x het randje ziet raken aan dezelfde zijde ... dan krijg je ineens bij cirkel 3 een clusterfuck want ja ... je weet dat hij daar niet meer komt.
- En wat is twee keer "dezelfde" locatie, 1xN cirkel en 1xNW nog hetzelfde? Moet je als S-SE ook ver lopen hoor. En op welke locatie komt hij dan na die tweede keer?

Het is geen oplossing, gewoon compleet random houden, hoort erbij :) .
Als voorbeeld, gisteren op novo geland ...
Wacht ... je land op het meest oostelijke puntje van het meest zuidelijke eiland en verbaast je dan dat een North-West cirkel (vrij grote kans) je verrast :+ ?

[ Voor 19% gewijzigd door Cassius op 21-08-2017 12:41 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
You can now use @NVIDIAGeForce ShadowPlay Highlights to automatically capture the best chicken dinner moments! Restart Steam for an update.
Download the latest version of NVIDIA GeForce Driver and NVIDIA GeForce Experience & go to Option - Video Capture - Highlight Auto Capture.
https://twitter.com/PUBAT...status/899576154042052608

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Tuurlijk, je kan ook elke keer appartments landen en dan over het algemeen redelijk dichtbij zitten, maar dan nog is het een vrij simpele en kleine aanpassing die zorgt dat niet alleen iedereen een beetje in beweging komt maar de meeste mensen ook in de cirkel kunnen komen mits ze een beetje op tijd erheen gaan etc. Als het lukt gebruiken we ook een voertuig maar goed je weet zelf ook hoe geweldig die op deze map kunnen flippen, vast komen op vage manieren etc. Natuurlijk stuur je zelf maar sommige zaken kun je gewoon praktisch niet voorkomen.
Door die aanpassing is dus elke vorm van verrassing weg. Spel wordt voorspelbaarder en elke vorm van uitdaging is weg. Je kan dan ook weinig geluk meer hebben. Vliegtuig van Primorsk naar Stalber en het risico nemen Novo te pakken zal dan altijd negatief uitpakken.

Elke keer appartments springen kan ook negatief uitpakken, daar staan te weinig voertuigen en springen teveel mensen.
Point being dat het nu onevenredig lastig is om uberhaupt mee te doen als die cirkel constant ver weg valt, simpele oplossing die al door genoeg andere mensen zijn voorgesteld om het niet running simulator te maken maar iedereen enigszins een kans te geven.
Het is enkel een running simulator als je daar zelf voor kiest. Voor mij is het de laatste tijd nog amper een running simulator.
Als voorbeeld, gisteren op novo geland, hadden boot dus geloot, paar lui neer, boot gepakt naar 1ste cirkel bij lipovka, daarna geen voertuig, constant rennen, zaten gelukkig nog wel goed in de meds maar dat was dus allemaal nodig om maar de rand te halen. uiteindelijk dus cirkel 5 net gehaald maar half dood zonder meds vs lui die daar al comfortabel zaten.
Novo heeft twee garages waar een auto kan staan. Langs Novo loopt een weg waar voertuigen kunnen staan. Loop vanaf achterin Novo via de garages naar de brug en je hebt vrijwel zeker een voertuig. Of pak de boot en vaar langs de kust om vanaf een later moment te zoeken naar een boot.
Jij kiest er echter voor om de boot te nemen richting Lipovka, het risico te nemen dat je hem ergens aanmeert waar geen voertuig is en dus flink moet rennen. Dat is echt een keuze die je zelf maakt.

Daarnaast is Novo, als het in de baan van het vliegtuig ligt, een populaire plek waar anderen ook heen gaan. Gevechten in het begin van de match kunnen je flink vertragen.

Enige wat ik kan zeggen is dat het mij vrijwel consequent lukt om per squadmate een eigen voertuig te hebben en daarmee elke cirkel te halen. Enkel als we er bewust voor kiezen hebben we geen voertuig.
Maar als je natuurlijk allemaal op hetzelfde punt gaat landen is de kans veel kleiner om een voertuig te vinden dan wanneer je verspreid land. Ook dat is weer een bewuste keuze.

Ik kijk vaak op Reddit en lees heel veel verschillende suggesties, van cirkel tweaks tot zogenaamde "Quality of Life" aanpassingen zoals een transparante kaart voor de chauffeur of de mogelijkheid om helmen en vesten voor elkaar mee te nemen. En soms klinken die suggesties best redelijk maar eigenlijk is het elke keer weer een suggestie die voorkomt uit het onvermogen van mensen om fatsoenlijk te plannen, met elkaar te communiceren of met bepaalde hindernissen om te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:22
Tsurany schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 11:48:
[...]

De AKM pak ik zelf het liefste helemaal niet op, enkel als ik niks anders vind. Ik vind hem te onnauwkeurig om te gebruiken, zeker zonder compensator. Dan pak ik liever tijdelijk een UMP, toch wat nauwkeuriger. Of een shotgun, kan ook prima werken.

Maar als je twee 5.56 AR's kan vinden heb je vaak ook wel genoeg ammo. Ik merk dat ik vrijwel altijd meer ammo heb dan ik ooit op kan maken in een ronde. Enkel met de M249, dan is het wel fijn om 300+ rounds te hebben.
Ik vind een ak best goed als secondary, gebruik het dan vaak als sniper als ik een scope heb. Single shot headshots schieten werkt prima als je een 4x/8x hebt, meestal heb ik juist helemaal niet genoeg 556.

Ik heb trouwens het idee dat er best wat veranderd is aan de recoil van de wapens in full auto, vind het jammer dat ze dit soort dingen niet in de patchnotes zetten (heb vooral het idee dat ze de scar l hebben generfed)

Wat betreft cirkels, de hele meta draait nu om het hebben van een auto. Samengevat : spring weg van het vliegtuig naar een auto, als je die vind rij weg naar iets dat niet te longjumpen is. Loot. Stap in auto, rij naar gebouw in midden van cirkel. Camp. Camp. Camp. Als de cirkel slecht is: stap in auto en rij naar volgende gebouw. Repeat.

Met de nieuwe cirkels moet je wel een auto regelen, ondanks dat kan je de eerste twee cirkels makkelijk overleven met meds. Het probleem is als de 3e cirkel je naait, dan haal je die nog net maar tegen de tijd dat je er bent beweegt de lijn al weer. Als ze de 3e cirkel minder aan de randen laten spawnen dan zou dat imho al beter zijn. Een meta die alleen draait om auto's, weet nog niet wat ik daar van vind.

[ Voor 26% gewijzigd door gotfurrr op 21-08-2017 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gotfurrr schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 12:53:
[...]

Ik vind een ak best goed als secondary, gebruik het dan vaak als sniper als ik een scope heb. Single shot headshots schieten werkt prima als je een 4x/8x hebt, meestal heb ik juist helemaal niet genoeg 556.

Ik heb trouwens het idee dat er best wat veranderd is aan de recoil van de wapens in full auto, vind het jammer dat ze dit soort dingen niet in de patchnotes zetten (heb vooral het idee dat ze de scar l hebben generfed)
Het lastige aan de AK is dat een headshots te weinig damage doen, als iemand volledig gehealed is door een first aid heb je er dus al twee nodig. Dat is vergelijkbaar met de Scar-L, M16A4 of M416. Dat terwijl die 5.56 AR's wel (veel) nauwkeuriger zijn. Een AK op long range vind ik dus praktisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Tsurany schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 13:02:
[...]

Het lastige aan de AK is dat een headshots te weinig damage doen, als iemand volledig gehealed is door een first aid heb je er dus al twee nodig. Dat is vergelijkbaar met de Scar-L, M16A4 of M416. Dat terwijl die 5.56 AR's wel (veel) nauwkeuriger zijn. Een AK op long range vind ik dus praktisch.
Dat klopt wel, maar een 556 is beter full auto. Zelf gebruik ik altijd het liefst een full auto gun in slot1 met een reddot en een gun in slot2 met een scope. Dan hoef je niet de hele tijd te lopen knutselen in je inventory. Als je twee 556 ar's kan gebruiken dan is dat beter idd, maar meestal heb ik early en midgame niet genoeg 556 ammo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gotfurrr schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 13:04:
[...]

Dat klopt wel, maar een 556 is beter full auto. Zelf gebruik ik altijd het liefst een full auto gun in slot1 met een reddot en een gun in slot2 met een scope. Dan hoef je niet de hele tijd te lopen knutselen in je inventory. Als je twee 556 ar's kan gebruiken dan is dat beter idd, maar meestal heb ik early en midgame niet genoeg 556 ammo
Een 5.56 AR is zowel full auto als long range beter. Dan pak ik die liever long range om er een UMP naast te zetten. Een AKM is voor mij echt last resort, puur omdat hij op elke afstand onnauwkeurig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Cassius schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 12:38:
De "na 2x aan 1 kant gevallen zijn"-max voordelen:
- Voorspelbaar ...
Kan ook na 1x, hoeft niet precies recht tegenover de vorige cirkel te worden geplaatst. Hoogstens dat de kleinere kant niet telkens vrijwel exact de zelfde plaats heeft.
Nadelen:
- Nee het is niet "eerlijker", want iedereen zat in hetzelfde vliegtuig en maakte zijn eigen sprong.
ja je kiest er zelf voor, maar dan nog is het een te groot verschil als je aan de ene kant zit vs de andere kant.
- Het is ook niet "nog steeds onvoorspelbaar", want je krijgt rare dingen als je hem dan 2x het randje ziet raken aan dezelfde zijde ... dan krijg je ineens bij cirkel 3 een clusterfuck want ja ... je weet dat hij daar niet meer komt.
oftewel, iedereen die lekker comfortabel zat moet nu wel opeens gaan bewegen? hoe is dat anders dan als die nu random ergens anders valt? Lijkt mij juist beter voor de gameplay om de spelers in beweging te krijgen.
- En wat is twee keer "dezelfde" locatie, 1xN cirkel en 1xNW nog hetzelfde? Moet je als S-SE ook ver lopen hoor. En op welke locatie komt hij dan na die tweede keer?
zoals gezegd je kunt daar gewoon een marge voor inbouwen wat wel en niet hetzelfde is.
Het is geen oplossing, gewoon compleet random houden, hoort erbij :) .
het is een oplossing alleen jij ziet dat niet als een. Dat mag.

[...]
Wacht ... je land op het meest oostelijke puntje van het meest zuidelijke eiland en verbaast je dan dat een North-West cirkel (vrij grote kans) je verrast :+ ?
We waren prima op tijd aan de oostkust waar ook de eerste cirkel valt, daarna zonder auto constant moeten lopen omdat hij uiteindelijk ergens bij georgepol uit kwam ja. Lijkt me nu niet een heel aparte strategie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

SouLLeSSportal schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 13:13:
[...]
We waren prima op tijd aan de oostkust waar ook de eerste cirkel valt, daarna zonder auto constant moeten lopen omdat hij uiteindelijk ergens bij georgepol uit kwam ja. Lijkt me nu niet een heel aparte strategie.
Ik hou het hierbij en trek tegelijkertijd het stukje "competitive" in twijfel. Bij Lip staan echt veel voertuigen, als je dan richting Roz de weg een beetje in de gaten houdt heb je TENMINSTE in Roz een voertuig, maar 90% kans eerder. En het argument "dan gaat de game om voertuigen" slaat dus nergens op ... jullie ... kozen ... ervoor ... daar ... te ... springen ... accept the risk. Je had ook nog met de boot het kanaal in kunnen gaan en daar een voertuig vinden of nieuwe boot met meer benzine. Heck als je zover landt, neem een jerry can mee :) ?

En t.b.h. als je dan een keer misgrijpt omdat je niet de goede voertuig-rijke route kiest of je hebt een keer bad luck met de spawns, boohoo pech >:) . Paar minder kills for the rest of us. Je gaat me niet vertellen dat dit gebeurt:
1. Als je centraler landt
2. Als je betere voertuig-rijke routes kiest
3. In meer dan 20% van de potjes een circle-chaser zijn tenzij je continue 1 en 2 zelf doet

[ Voor 6% gewijzigd door Cassius op 21-08-2017 13:22 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gotfurrr
gisteren voor het eerst een paar fpp duo games gespeeld met mn vaste duo. Een gewonnen met een anti climax einde en een game full potato aim, vooral de 11e kill was erg. Had een week ofzo niet gespeeld, en volgens mij is de recoil van de scarl dus aangepast (of ik was gewoon slecht, kan natuurlijk ook) :+

Wij schieten trouwens gewoon altijd op alles O-)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=v1LbTDKaKXk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@SouLLeSSportal dan heb ik er eigenlijk nog maar één antwoord op: git gud.
Ik snap precies waar je heen wilt maar het voelt voor mij echt aan alsof je het spel wilt aanpassen om jouw fouten op te vangen. Jij maakt keuzes in het begin en zodra ze verkeerd uitpakken moet het spel maar aangepast worden. Daar ben ik het niet mee eens. Soms heb je pech, soms heb je geluk. Maar je kan er zelf voor zorgen dat je, zelfs als je pech hebt met de cirkel, alsnog wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Cassius schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 13:21:
[...]

Ik hou het hierbij en trek tegelijkertijd het stukje "competitive" in twijfel. Bij Lip staan echt veel voertuigen, als je dan richting Roz de weg een beetje in de gaten houdt heb je TENMINSTE in Roz een voertuig, maar 90% kans eerder. En het argument "dan gaat de game om voertuigen" slaat dus nergens op ... jullie ... kozen ... ervoor ... daar ... te ... springen ... accept the risk. Je had ook nog met de boot het kanaal in kunnen gaan en daar een voertuig vinden of nieuwe boot met meer benzine. Heck als je zover landt, neem een jerry can mee :) ?

En t.b.h. als je dan een keer misgrijpt omdat je niet de goede voertuig-rijke route kiest of je hebt een keer bad luck met de spawns, boohoo pech >:) . Paar minder kills for the rest of us. Je gaat me niet vertellen dat dit gebeurt:
1. Als je centraler landt
2. Als je betere voertuig-rijke routes kiest
3. In meer dan 20% van de potjes een circle-chaser zijn tenzij je continue 1 en 2 zelf doet
Zucht je snapt het punt dus weer niet, het gaat erom dat het TE VEEL rng, is, niet dat ik elke keer er door zou worden genaaid.
Als iemand als tsm_vissgames, een van de top spelers van NA ook aangeeft dat dit veel te veel in het nadeel dan wel voordeel is van de ene of de andere kant en daarmee meer mensen ligt het niet echt aan het gid gud worden...

Kanaal in helpt niet echt als de cirkel rondom lipovka valt |:(
Benzine was ook niet een probleem |:(
Nergens hoor je mij zeggen dat de game dan om voertuigen draait. |:(
Tsurany schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 13:26:
@SouLLeSSportal dan heb ik er eigenlijk nog maar één antwoord op: git gud.
Ik snap precies waar je heen wilt maar het voelt voor mij echt aan alsof je het spel wilt aanpassen om jouw fouten op te vangen. Jij maakt keuzes in het begin en zodra ze verkeerd uitpakken moet het spel maar aangepast worden. Daar ben ik het niet mee eens. Soms heb je pech, soms heb je geluk. Maar je kan er zelf voor zorgen dat je, zelfs als je pech hebt met de cirkel, alsnog wint.
zie hierboven.

[ Voor 24% gewijzigd door SouLLeSSportal op 21-08-2017 13:33 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 13:26:
[...]

Zucht je snapt het punt dus weer niet, het gaat erom dat het TE VEEL rng, is, niet dat ik elke keer er door zou worden genaaid.

Kanaal in helpt niet echt als de cirkel rondom lipovka valt |:(
Benzine was ook niet een probleem |:(
Nergens hoor je mij zeggen dat de game dan om voertuigen draait. |:(

[...]

zie hierboven.
Ik snap je punt prima. Ik ben echter van mening dat het verminderen van RNG om slechtere spelers een kans te geven een ongewenste oplossing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Iedere ... iedere game met een beetje RNG heeft dit gemiep. https://us.battle.net/forums/en/sc2/topic/1658715247 of http://www.hearthpwn.com/...ion/9049-is-hs-too-random en nog zoveel meer. Heel Reddit staat vol met onderstaande whine:
  • "Boohoo de loot spawnt niet consistent in high-risk places"
  • "Boohoo de cirkel gedraagt zich slecht t.o.v. van mij"
  • "Boohoo waarom vliegt het vliegtuig hoog over de map en is de eindcirkel laag"
  • "Boohoo de crate spawns zijn slecht verdeeld"
  • "Boohoo de RNG van melee headshots is te slecht"
Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/MrbxjWDSOos/maxresdefault.jpg

We kunnen het beter hebben over nuttige verbeteringen ;) .

En nog wat; als de eerste cirkel rond Lip viel en je landde op Novo had je nooit, nooit problemen moeten hebben, zelfs niet 100% te voet.

[ Voor 11% gewijzigd door Cassius op 21-08-2017 13:35 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Tsurany schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 13:30:
[...]

Ik snap je punt prima. Ik ben echter van mening dat het verminderen van RNG om slechtere spelers een kans te geven een ongewenste oplossing is.
Dat ^

Denk eerlijk gezegd dat je jezelf iets te snel in 'competitief' hebt ingeschaald. Dat bedoel ik niet om je aan te vallen, maar een beetje top speler haalt een winrate van 25-50%.. ongeacht welke cirkel of andere RNG.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
mouzetc schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 13:35:
[...]

Dat ^

Denk eerlijk gezegd dat je jezelf iets te snel in 'competitief' hebt ingeschaald. Dat bedoel ik niet om je aan te vallen, maar een beetje top speler haalt een winrate van 25-50%.. ongeacht welke cirkel of andere RNG.
Het gaat om de insteek van de game, niet of ik wel of niet competitief ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-09 15:36

Rudios

Lost in space?

Ik kom bij toeval in dit topic, ik ben geen pc-gamer, maar dit lijkt me echt een gave game. Jammer dat het niet op de PS4 uitkomt.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
SouLLeSSportal schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 13:36:
[...]

Het gaat om de insteek van de game, niet of ik wel of niet competitief ben.
Dan speel je blijkbaar de verkeerde game.

Oh kan je je dit trouwens nog herinneren?
theHoff schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:39:
[...]

Je moet gewoon geen discussie uitlokken als je geen discussie wilt houden. Smerige camper werkt natuurlijk als een rode vlag op een stier qua discussiewaardigheid. Het feit dat jij dat een smerige camper vindt zegt me dat je over 3 weken hier komt klagen dat je nog nooit een WWCD hebt gehaald.
Ieder speelt dit spel op z'n eigen manier en soms kan 5 minuten schuilen in een huisje in de cirkel net zo spannend zijn als 300m door het open veld te moeten kruipen om maar een klein beetje cover te vinden.
Als ik alleen een shotgun heb en geen gear dan wacht ik ook tot de goede gear naar mij toe komt aangezien mijn kill afstand maar 10m bedraagt.

[ Voor 62% gewijzigd door theHoff op 21-08-2017 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Rudios schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 13:36:
Ik kom bij toeval in dit topic, ik ben geen pc-gamer, maar dit lijkt me echt een gave game. Jammer dat het niet op de PS4 uitkomt.
Dat komt toch omdat de PS4 geen early-access had, begreep ik?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14-09 21:12

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Rudios schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 13:36:
Meestal gaat het bij consoles om "timed exclusives". Dus grote kans dat je het over een jaar alsnog kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
theHoff schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 13:37:
[...]

Dan speel je blijkbaar de verkeerde game.

Oh kan je je dit trouwens nog herinneren?

[...]
Ik win ook genoeg potjes of top tiens, dus ik ben niet gefrustreerd dat ik niet kan winnen, en ja ik ben nog steeds van mening dat alleen maar campen een manier van spelen is die ik niet leuk vind.

Verder niet zo van belang voor het punt wat ik hier maak, ook in de cirkel kun je *iets* actiever spelen in plaats van in een kast te kruipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Tsurany schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 13:02:
[...]

https://docs.google.com/s...4AeJG4VrBGvr1M/edit#gid=0 heeft fouten door afronding (weet je wel die 1% health die je soms hebt ... yup 4x geraakt door 556 op LVL2 vest), maar https://docs.google.com/s...21Bu0-CwN-QKIM/edit#gid=0 is voor zover ik weet goed en up-to-date. Ik vind dat de AKM best vaak heel nuttig is ... het verschil van 1 raak schot t.o.v. de 3 556 alternatieve in de situaties:
- lvl3 helm
- alle level vests

Dan zijn toch 6 van de 9 combinaties waarbij je 1 schot minder nodig hebt, 66%! Als je dan, net als ik, een aardappel aim hebt maakt dat echt wel uit. Een AK met een red dot of 2x scope op ranges close tot 100-150 meter - yes please!

[ Voor 3% gewijzigd door Cassius op 21-08-2017 13:53 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toorts
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 15:43
@teveel rng b.s.

Deze game is gewoon anders dan de zoveelste Call of Duty, er komt meer bij kijken dan mensen neerknallen. Er is ruim voldoende tijd om de cirkels te halen (ook te voet) wanneer je de tijd maar goed in de gaten houdt. Daarnaast is het handig om gelijk aan de grond een voertuig veilig te stellen en voordat je loot bekijkt hoeveel tijd je nodig hebt om de cirkel te halen (met een auto kan je met de cirkel meerijden).

Deze game kan mijn inziens niet zonder de rng, dit houdt het fris en vereist telkens een andere tactiek.

Beetje hetzelfde als het gezeur om 3rd person camera voordeel. Ik vind dit perspectief heerlijk om te spelen. Ja, campers zijn in het voordeel, maar met dat in je achterhoofd kan je prima spelen.. Nee, je loopt niet door een open veld op een huis af. Je checkt of er een auto staat, of er deuren open staan en probeert vanuit cover naar een huis toe te bewegen. Mijn inziens brengt dit perspectief weer een hoop tactiek en strategie met zich mee, zeker naar de latere cirkels wil je jezelf goed positioneren.

Daarnaast wanneer iemand jou wil neerknallen moet hij zichzelf laten zien, dus kan je met je geweldige Call of Duty skills iemand alsnog de baas zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
RNG blijft RNG. Soms zit het tegen soms zit het mee. Soms dom geluk nodig, soms skills. Soms zie je geen hond, en zo wordt je 5x in je rug beschoten. RNG blijft RNG. :)

Snap de spanningen hier niet zo op elkaar.. Iedereen speelt anders, iedereen komt voor andere vuren te staan en iedereen lost dit wel of niet goed op. Ook daarin speelt RNG nogmaals een rol.

Wat het spel voor mij persoonlijk juist leuk maakt. Ene keer volle loot en dan vind je 0 vehicles en is cirkel kut, andere keer 3x midden in de cirkel met een uzi en een shotgun. Het is elke keer onvoorspelbaar en soms frustrerend! Top :D

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
gotfurrr schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 13:22:
gisteren voor het eerst een paar fpp duo games gespeeld met mn vaste duo. Een gewonnen met een anti climax einde en een game full potato aim, vooral de 11e kill was erg. Had een week ofzo niet gespeeld, en volgens mij is de recoil van de scarl dus aangepast (of ik was gewoon slecht, kan natuurlijk ook) :+

Wij schieten trouwens gewoon altijd op alles O-)

[video]
Vet filmpje, lekker agressief!

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Xamsix schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 14:00:
[...]

Vet filmpje, lekker agressief!
thx! we spelen inderdaad altijd zo agressief als mogelijk is en zo min mogelijk campend in huizen. ook hebben we dus de afspraak dat we gewoon eigenlijk op alles schieten, soms als we tijd hebben overleggen we nog wel, maar meestal niet.

imho minder effectief als pak-auto-loot-camp-in-huis-in-cirkel, maar wel veel leuker, bovendien schiet je gewoon veel vaker waardoor je veel hogere KDR/KDA/avg dmg statistieken krijgt (als je dat interesseert natuurlijk :+ )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Onderstaand momentje vond ik wel grappig. We waren de hele dag al beetje aan de minder serieuze kant en toen gebeurde dit nog eens. Op Twitch zie je hem wat minder goed, maar ik zag hem uitstekend. Reageerde kalm en attendeerde mijn maat op de laatste man... :+

[Video: https://www.twitch.tv/videos/168205765]

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
MisterChaoSs schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 14:18:
Onderstaand momentje vond ik wel grappig. We waren de hele dag al beetje aan de minder serieuze kant en toen gebeurde dit nog eens. Op Twitch zie je hem wat minder goed, maar ik zag hem uitstekend. Reageerde kalm en attendeerde mijn maat op de laatste man... :+

[video]
:+ :+ :+ :+ volgens mij zat hij rechts? kan het verkeerd gezien hebben hoor ;) :+ :+ :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

[video]
haha herkenbaar. dat er 2 auto's stonden hielp niet echt mee. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

gotfurrr schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 14:20:
[...]
:+ :+ :+ :+ volgens mij zat hij rechts? kan het verkeerd gezien hebben hoor ;) :+ :+ :+ :+
SouLLeSSportal schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 14:22:
[...]
haha herkenbaar. dat er 2 auto's stonden hielp niet echt mee. :+
Ja in mijn enthousiasme was ik eeeven vergeten de 'bearing' door te geven 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannyo90
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-11-2021
Tijdje geleden heb ik dit spel ook aangeschaft. De RNG en (zeer) veel verschillende mogelijkheden vind ik het leukste en soms ook het frustrerende eraan.

Persoonlijk vind ik het lastig om een goede set-up te vinden. Ik twijfel te veel waardoor het looten vaak te langzaam gaat. Vaak ga ik opzoek naar een M4, M16 of een AKM met een UMP als spray gun. Op de rifle een scope zodat ik kan scouten en long range kan schieten. UMP uiteraard voor close range.

Verder heb ik vaak het idee dat ik een persoon raak maar niet 'geraakt' wordt. Kan ook zijn dat ik gewoon slecht ben in long range 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online

[video]
Dit zijn toch juist de potjes waarom je dit spel speelt.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Prosac
Dat gezeur over die cirkel heb ik ook heel vaak met mijn speelmaatjes.
Ik zeg dan ook altijd: Laten we dan gewoon eerder vertrekken als we ver moeten, onderweg komen we dan hopelijk een auto tegen en anders zijn we wandelend in elk geval ook op tijd.
We hoeven niet allemaal 2x een AR hebben met alle attachments. Niet nog ff 1 minuut verder zoeken naar die silencer of 8x scope. Vest, helm en minimaal een SMG met wat kogels is wel voldoende. Alles meer is mooi meegenomen. Zeker med-supplies (die we keurig eerlijk verdelen op een rustig moment).
Vreselijk leuk natuurlijk een SKS of andere sniper, maar als ik er geen 4x of 8x scope bij vind, ruil ik hem gewoon in voor die SMG of een AR.
En die games dat ik dan een AR + 8x scope + silencer heb, zijn dan de kersjes op de taart. Maar ik haal net zoveel voldoening uit een baalgame, waar je toch top 10 haalt met min of meer troep.
1x had ik het geluk een ghilly te looten van iemand die ik in de rug aantrof. Maar die blijdschap duurde ongeveer 30 seconden, toen ik geheadshot werd omdat ik door open veld naar de volgende locatie moest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Prosac schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 15:01:
Dat gezeur over die cirkel heb ik ook heel vaak met mijn speelmaatjes.
Ik zeg dan ook altijd: Laten we dan gewoon eerder vertrekken als we ver moeten, onderweg komen we dan hopelijk een auto tegen en anders zijn we wandelend in elk geval ook op tijd.
We hoeven die allemaal 2x een AR hebben met alle attachments. Niet nog ff 1 minuut verder zoeken naar die silencer of 8x scope. Vest, helm en minimaal een SMG met wat kogels is wel voldoende. Alles meer is mooi meegenomen. Zeker med-supplies (die we keurig eerlijk verdelen op een rustig moment).
Vreselijk leuk natuurlijk een SKS of andere sniper, maar als ik er geen 4x of 8x scope bij vind, ruil ik hem gewoon in voor die SMG of een AR.
En die games dat ik dan een AR + 8x scope + silencer heb, zijn dan de kersjes op de taart. Maar ik haal net zoveel voldoening uit een baalgame, waar je toch top 10 haalt met min of meer troep.
1x had ik het geluk een ghilly te looten van iemand die ik in de rug aantrof. Maar die blijdschap duurde ongeveer 30 seconden, toen ik geheadshot werd omdat ik door open veld naar de volgende locatie moest.
Heerlijk om verstandige woorden te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
Komt ook een nieuwe user interface aan:

https://twitter.com/PLAYERUNKNOWN/status/899175074355453952

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-09 21:52

Nutellaah

Bits N Sites

Is dat bevestigd? Want ik zag dit enkele dagen terug op Reddit, was een gebruiker die het gepost had als voorstel.

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
Nutellaah schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 15:25:
[...]

Is dat bevestigd? Want ik zag dit enkele dagen terug op Reddit, was een gebruiker die het gepost had als voorstel.
dat plaatje is inderdaad fan made. Player Unkown geeft alleen maar aan dat hij blij zal zijn als ze hun eigen nieuwe ontwerp zien.

Ow en nog een prachtige nieuwe feature:
https://www.geforce.com/w...-highlights-and-hbao-plus

Er staat blijkbaar een update klaar welke voor in shadowplay automatisch de highlights (kills) bijhoud.
En tevens HBAO+

[ Voor 27% gewijzigd door BobbLeeSwaggr op 21-08-2017 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-09 21:52

Nutellaah

Bits N Sites

BobbLeeSwaggr schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 15:28:
[...]

dat plaatje is inderdaad fan made. Player Unkown geeft alleen maar aan dat hij blij zal zijn als ze hun eigen nieuwe ontwerp zien.

Ow en nog een prachtige nieuwe feature:

Er staat blijkbaar een update klaar welke voor in shadowplay automatisch de highlights (kills) bijhoud.
En tevens HBAO+
Ow die laatste is wel cool. Wanneer ik in game zit en ALT + 1 druk krijg ik automatisch mijn Nvidia paneel te zien. Ik heb het nog nooit gebruikt omdat mijn fps nu rond de 60-80 zit en ik niet met minder wil spelen.
Als deze functie gelanceerd wordt zal ik die wel eens gebruiken! _/-\o_

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Die ShadowPlay Highlights klinkt wel gaaf! Zit al tijdje te proberen of ik wat highlights kan opslaan, maar krijg dat ShadowPlay maar niet aan de gang... Misschien weten mensen hier wat het probleem is? Want Google helpt ook niet echt buiten een paar posts die hetzelfde aangeven zonder oplossing.

M'n ShadowPlay doet gewoon helemaal niks. Ik krijg de overlay te zien, maar zodra ik op Record of Broadcast klik gebeurt er gewoon niks. Ook de shortcuts werken niet. Voor zover ik kan zien is alles goed ingesteld, de juiste folder voor de videos etc. Op de overlay klik ik op Record, dan Start, en er gebeurt gewoon niks, geen error, maar hij neemt ook niks op.

Dit is op Windows 7, met een 1080, zou gewoon moeten werken toch?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
NickThissen schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 15:44:
Die ShadowPlay Highlights klinkt wel gaaf! Zit al tijdje te proberen of ik wat highlights kan opslaan, maar krijg dat ShadowPlay maar niet aan de gang... Misschien weten mensen hier wat het probleem is? Want Google helpt ook niet echt buiten een paar posts die hetzelfde aangeven zonder oplossing.

M'n ShadowPlay doet gewoon helemaal niks. Ik krijg de overlay te zien, maar zodra ik op Record of Broadcast klik gebeurt er gewoon niks. Ook de shortcuts werken niet. Voor zover ik kan zien is alles goed ingesteld, de juiste folder voor de videos etc. Op de overlay klik ik op Record, dan Start, en er gebeurt gewoon niks, geen error, maar hij neemt ook niks op.

Dit is op Windows 7, met een 1080, zou gewoon moeten werken toch?
Heb je de laatste officiële versie of de beta? Ik had namelijk veel gezeik met de beta, na het installeren van de laatste officiële versie had ik dit niet meer.

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Rappa1985 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 15:47:
[...]

Heb je de laatste officiële versie of de beta? Ik had namelijk veel gezeik met de beta, na het installeren van de laatste officiële versie had ik dit niet meer.
Ik heb het gewoon via de officiele site gedownload dus ik ga er vanuit dat ik gewoon de normale versie heb. Maar ik zal het vanavond thuis eens checken voor de zekerheid.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
NickThissen schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 15:48:
[...]

Ik heb het gewoon via de officiele site gedownload dus ik ga er vanuit dat ik gewoon de normale versie heb. Maar ik zal het vanavond thuis eens checken voor de zekerheid.
Sorry, officieel is niet handig woord in deze situatie. Bedoel daarmee te zeggen "geen beta" versie. Deze had ik laatst gewoon binnen gehaald via de auto update functie van de client zelf. Check inderdaad de versie even.

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Rappa1985 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 15:54:
[...]

Sorry, officieel is niet handig woord in deze situatie. Bedoel daarmee te zeggen "geen beta" versie. Deze had ik laatst gewoon binnen gehaald via de auto update functie van de client zelf. Check inderdaad de versie even.
Ik bedoel gewoon de 'Download' knop op de eerste pagina die ik kon vinden via Google:
https://www.nvidia.com/en...ce-experience/shadowplay/

Als ze me daarmee een beta voorschotelen zou wel vreemd zijn. Maar wie weet :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
"You can configure which highlights are recorded by going to the GeForce Experience desktop client. Go to the home tab and click on “Details” under PUBG. On the top right, you’ll see a media icon that enables you to select the different types of Highlights available as well as to disable the feature."

Dat icoontje is bij mij helaas niet zichtbaar :(
Heb de laatste versie van GF Experience, laatste drivers en experimentele functies aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cassius schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 13:50:
[...]

https://docs.google.com/s...4AeJG4VrBGvr1M/edit#gid=0 heeft fouten door afronding (weet je wel die 1% health die je soms hebt ... yup 4x geraakt door 556 op LVL2 vest), maar https://docs.google.com/s...21Bu0-CwN-QKIM/edit#gid=0 is voor zover ik weet goed en up-to-date. Ik vind dat de AKM best vaak heel nuttig is ... het verschil van 1 raak schot t.o.v. de 3 556 alternatieve in de situaties:
- lvl3 helm
- alle level vests

Dan zijn toch 6 van de 9 combinaties waarbij je 1 schot minder nodig hebt, 66%! Als je dan, net als ik, een aardappel aim hebt maakt dat echt wel uit. Een AK met een red dot of 2x scope op ranges close tot 100-150 meter - yes please!
Het is dus een afweging tussen damage en accuracy. Op een vijand die full health is heb je inderdaad net dat schot minder nodig met en AK. Hoe vaak is een vijand echt full health? Geen idee, lastig een cijfer aan te koppelen. Maar weegt dat schot minder op tegen het feit dat de AKM het minst nauwkeurig is van alle wapens? Voor mij niet. Ik vind het makkelijker om vijf schoten te plaatsen met de M16A4 dan vier schoten met de AKM.

Blijft een stukje persoonlijke voorkeur maar ik zou, zeker als je een aardappel aim hebt, kiezen voor een nauwkeurig wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

NickThissen schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 15:44:

Dit is op Windows 7, met een 1080, zou gewooSn moeten werken toch?
Speel je (fullscreen) windowed? Even de "privacy setting" in ShadowPlay aanpassen. Google maar op "shadowplay fullscreen window recording".

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Nee gewoon fullscreen, niet borderless windowed oid. Alhoewel dat zeg ik nu vanaf een laptop, ik zal het vanavond allemaal voor de zekerheid checken. Bedankt voor de suggesties.

[ Voor 56% gewijzigd door NickThissen op 21-08-2017 16:28 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Tsurany schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 16:18:
[...]

Het is dus een afweging tussen damage en accuracy. Op een vijand die full health is heb je inderdaad net dat schot minder nodig met en AK. Hoe vaak is een vijand echt full health? Geen idee, lastig een cijfer aan te koppelen. Maar weegt dat schot minder op tegen het feit dat de AKM het minst nauwkeurig is van alle wapens? Voor mij niet. Ik vind het makkelijker om vijf schoten te plaatsen met de M16A4 dan vier schoten met de AKM.

Blijft een stukje persoonlijke voorkeur maar ik zou, zeker als je een aardappel aim hebt, kiezen voor een nauwkeurig wapen.
Het lukt wel iemand te raken in die close-100 meter range en juist daar heb ik nog wel één detail, veel mensen lopen rond met 75% health. Dan is een AKM vs een full-health lvl1 helmet een headset, de andere niet. Maar ok, potato aim - dan nog: met de AKM heb je dan 3 hits nodig op een lvl2 vest, met M4/M16/SCAR 4 hits. Net zo bij lvl3 vest, 4 vs 5 hits. Ik vind die ene hit wel degelijk relevant en heb close-ish range dan ook vaak een auto-mode AKM. Alleen de M16 in Burst houdt hem dan bij, maar ik vind de M4 veel fijner, daarna de SCAR en dan de M16.

In dat opzicht eens hoor, ik heb graag een 4x/8x specced out M16/SCAR + red dot/2x AKM in de loadout :) !

[ Voor 6% gewijzigd door Cassius op 21-08-2017 16:55 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

NickThissen schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 16:28:
Nee gewoon fullscreen, niet borderless windowed oid. Alhoewel dat zeg ik nu vanaf een laptop, ik zal het vanavond allemaal voor de zekerheid checken. Bedankt voor de suggesties.
ShadowPlay vind ik zelf een ramp. Gebruik het wel maar met de patch is er weer een probleem. Zo heb/had ik gigantisch 'buzz' geluid met mijn microfoon en verscheen mijn overlay niet terwijl met de sneltoetsen highlights wel werden opgeslagen...

Het enige pluspunt van een van de laatste toevoegingen vind ik het splitsen van geluidssporen, man wat ben ik daar blij mee zeg. Je splitst je systeemgeluiden en microfoon spoor, ideaal voor editten.

Ik draai overigens de normale versie, zal thuis kijken hoe en wat qua instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
Bekse schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 16:17:
"You can configure which highlights are recorded by going to the GeForce Experience desktop client. Go to the home tab and click on “Details” under PUBG. On the top right, you’ll see a media icon that enables you to select the different types of Highlights available as well as to disable the feature."

Dat icoontje is bij mij helaas niet zichtbaar :(
Heb de laatste versie van GF Experience, laatste drivers en experimentele functies aan...
Je moet eerst even in de settings van PUBG die replay mode selecteren. Dus niet vanuit de GeForce Experience maar echt PUBG zelf. Daarna kan je bij het eerst opstarten van een PUBG game/match 'm selecteren als je staat te wachten tot je 100 man hebt. Vervolgens moet je alsnog met dat icoontje de boel aanzetten anders neemt tie geen highlights op (bij mij tenminste)
Werkt nog niet helemaal soepel maar vooruit.

[ Voor 5% gewijzigd door theHoff op 21-08-2017 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Krijg ShadowPlay dus echt niet aan de praat. Nieuwste versie, geen beta, met die privacy option (record desktop) aan of uit, maakt allemaal geen verschil. :(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• mouzetc
Vanmiddag 3 potjes solo kunnen spelen.. altijd lastig als je een paar dagen niet echt hebt gespeeld. Flinke patatoaim op afstand, maar wel 2 wins binnen kunnen slepen.

Door een fout in de video was hij lastig te editten, her en der mist wat (voornamelijk begin wat actie) en kon alleen fast forward doen.. desalniettemin vond ik hem wel de moeite waard om te delen.

15 kill wwcd solo game

[YouTube: https://youtu.be/2jf7T72Np_s]

[ Voor 6% gewijzigd door mouzetc op 21-08-2017 22:32 ]

Signature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
https://clips.twitch.tv/A...=clips_api&tt_content=url
is dit al bekend? tactical stock maakt snelle double taps vrij lastig. voor spray close range nog wel iets voordeel maar ik laat hem wel liggen voor de m416...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 08:59:
is dit al bekend? tactical stock maakt snelle double taps vrij lastig. voor spray close range nog wel iets voordeel maar ik laat hem wel liggen voor de m416...
Daarom dat ik beter schiet met een M16 dan M4 :)

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 08:59:
Ow wauw, dat is wel verbazingwekkend inderdaad. Jammer dat hij het ook niet met een schot of 5 laat zien voor de overal accuracy. Maar op basis hiervan zou je inderdaad zeggen, single fire zonder stock, auto fire met stock.
Iets om me te experimenteren dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
NickThissen schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 22:23:
Krijg ShadowPlay dus echt niet aan de praat. Nieuwste versie, geen beta, met die privacy option (record desktop) aan of uit, maakt allemaal geen verschil. :(
Je moet 't eerst in de game aanzetten.
Launch PUBG, go to the in-game Settings menu, and select “NVIDIA ShadowPlay Highlights” under the “Highlights Auto Capture” option:
Afbeeldingslocatie: https://images.nvidia.com/geforce-com/international/images/playerunknowns-battlegrounds/playerunknowns-battlegrounds-nvidia-geforce-gtx-shadowplay-highlights-enable-in-game-crop-640px.png

[ Voor 8% gewijzigd door theHoff op 22-08-2017 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
theHoff schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 09:21:
[...]

Je moet 't eerst in de game aanzetten.
Ik heb de auto highlights nog niet eens geprobeerd, want gewoon manual opnemen werkt al niet:

Zowel handmatig op de knoppen klikken, of met de shortcuts (Alt+F9), niks lijkt ook maar iets te doen zonder meldingen.

Overigens geen PUBG probleem, werkt in geen enkel spel, ook niet op de desktop (en ja die optie heb ik zowel aan als uit geprobeerd). Noemde het hier alleen omdat die nieuwe auto highlights functie wel mooi is maar helaas 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door NickThissen op 22-08-2017 09:31 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mouzetc schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 22:24:
Vanmiddag 3 potjes solo kunnen spelen.. altijd lastig als je een paar dagen niet echt hebt gespeeld. Flinke patatoaim op afstand, maar wel 2 wins binnen kunnen slepen.

Door een fout in de video was hij lastig te editten, her en der mist wat (voornamelijk begin wat actie) en kon alleen fast forward doen.. desalniettemin vond ik hem wel de moeite waard om te delen.

15 kill wwcd solo game

[video]
Mooie game, kan ik wat van leren :) 6 uur gespeeld en nog op zoek naar de eerste dinner.
Wel wat geluk bij die 5e kill haha.. en wat gebeurde er toen je die jeep pakte? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mouzetc schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 22:24:

15 kill wwcd solo game

[video]
Third person? Nee toch Mouzetc? :'(

Wel lekker gespeeld d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Gisteren voor het eerst ff first person gespeeld, maar das wel gelijk heel anders zeg. Ik miste gewoon het overzicht en werd op een gegeven moment zelfs wat misselijk (zal wel van FOV komen).
Op zich is het wel prettig dat je weet dat mensen met het draaien van de camera je niet zomaar op je verstopplekje kunnen zien. Het zal een kwestie van wennen zijn, het speelt wel gelijk heel anders. Dat ik niet met de camera om me heen kan draaien is prima, maar ik mis ten opzichte van 3rd person echt teveel overzicht vóór me. En misschien ligt het aan mij, maar heb ook het idee dat ik in bijvoorbeeld Battlefield meer overzicht heb, bij PUBG het gevoel dat ik met oogkleppen op loop, maar misschien komt dat door de verwennerij met 3rd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Prosac schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 09:51:
Gisteren voor het eerst ff first person gespeeld, maar das wel gelijk heel anders zeg. Ik miste gewoon het overzicht en werd op een gegeven moment zelfs wat misselijk (zal wel van FOV komen).
Op zich is het wel prettig dat je weet dat mensen met het draaien van de camera je niet zomaar op je verstopplekje kunnen zien. Het zal een kwestie van wennen zijn, het speelt wel gelijk heel anders. Dat ik niet met de camera om me heen kan draaien is prima, maar ik mis ten opzichte van 3rd person echt teveel overzicht vóór me. En misschien ligt het aan mij, maar heb ook het idee dat ik in bijvoorbeeld Battlefield meer overzicht heb, bij PUBG het gevoel dat ik met oogkleppen op loop, maar misschien komt dat door de verwennerij met 3rd?
Heb je je FOV wel op hoogste staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Prosac hangt ook van je monitor en je ingestelde FOV af. Als je de FOV wat opschroeft heb je veel meer overzicht. Al wordt het mikken dan ook lastiger met een hogere FOV simpelweg omdat al je tegenstanders kleiner zijn, kwestie van balans zoeken.

Wel is het inderdaad een verschil met third person, daar had je een idioot grote FOV waardoor je vrijwel alles in de omgeving kon zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Volgens mij heb ik de FOV op maximaal gezet, maar dat zal een aantal updates en tweaks ook wel weer anders kunnen zijn. Nog eens naar kijken.

Het is al lang geleden dat ik ZO verslaafd ben geweest aan een game..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 09:32:
[...]

Mooie game, kan ik wat van leren :) 6 uur gespeeld en nog op zoek naar de eerste dinner.
Wel wat geluk bij die 5e kill haha.. en wat gebeurde er toen je die jeep pakte? :+
Haha, beginnersfoutje, op de map kijken als je gaat rijden :P
Ik record voornamelijk om zelf af en toe terug te kijken, daar leer je echt het meest van.
Zo had ik bij kills 7 al veel eerder moeten switchen naar M4, ookal was ik silenced. En vergeet ik verder soms heel obvious gebieden niet te scannen.
Tsurany schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 09:39:
[...]

Third person? Nee toch Mouzetc? :'(

Wel lekker gespeeld d:)b
Alleen solo!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insehh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:54

Insehh

Define good enough.

Nu koop ik over een maand of 2/3 pas een nieuwe PC high end, oude is afgebrand en speel nu op een laptop met Intel Core i7-6500U, NVIDIA® Quadro® M500M 2GB en 16GB DDR3 memory, is het de moeite om nu al op steam de early access aan te schaffen en wat te knallen ?

Lees namelijk specificaties bij de game die prima voldoen aan mijn huidige setup, maar natuurlijk niet de hoogste FPS geven... Ben een beetje ongeduldig. :-)

De enige ekte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
Insehh schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 11:33:
Nu koop ik over een maand of 2/3 pas een nieuwe PC high end, oude is afgebrand en speel nu op een laptop met Intel Core i7-6500U, NVIDIA® Quadro® M500M 2GB en 16GB DDR3 memory, is het de moeite om nu al op steam de early access aan te schaffen en wat te knallen ?

Lees namelijk specificaties bij de game die prima voldoen aan mijn huidige setup, maar natuurlijk niet de hoogste FPS geven... Ben een beetje ongeduldig. :-)
Hmm vaak is het probleem met die Quadro kaarten dat de drivers nooit goed voor games zijn geoptimaliseerd. Processor en ram zit wel goed. Ik zou hem gewoon op steam kopen, 2 uur proberen te draaien. en als het niet werkt refunden.

Edit: Heb je echt de M500M of de M5000M? op die 500 wordt het vrees is erg lastig als ik andere benchmarks zie

[ Voor 6% gewijzigd door BobbLeeSwaggr op 22-08-2017 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insehh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:54

Insehh

Define good enough.

BobbLeeSwaggr schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 11:45:
[...]

Hmm vaak is het probleem met die Quadro kaarten dat de drivers nooit goed voor games zijn geoptimaliseerd. Processor en ram zit wel goed. Ik zou hem gewoon op steam kopen, 2 uur proberen te draaien. en als het niet werkt refunden.

Edit: Heb je echt de M500M of de M5000M? op die 500 wordt het vrees is erg lastig als ik andere benchmarks zie
Ik wist uberhaupt niet dat je kon refunden, my bad.

Ik heb volgens mij de M500M, nu maak je me aan het twijfelen. Zal straks thuis even checken. Draai wel bijvoorbeeld CoH, CS:GO, Dota 2, allemaal games die "goed draaien" (Lees: Voor laptop begrippen: 150-180FPS CS:GO average op medium). Vandaar dat ik nieuwsgierig ben hoe PUBG draait, wou even polsen.

De enige ekte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Insehh als het een M500M is probeer het dan maar niet, zonde van de tijd. Die M500M gaat het spel echt niet fatsoenlijk draaien. CoH, CS:GO en Dota 2 zijn niet bepaald GPU intensief, PUBG is dat wel. Je gaat geen leuke experience krijgen.

Pagina: 1 ... 45 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord