[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 44 ... 141 Laatste
Acties:

• Sjaak_Trekhaak
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Werkt de voice chat op dit moment niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
418O2 schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 16:38:
[...]

Als jij door een bug op een bult loot met level 3 helmet en armor, silenced Kar en m416 met attachments stuit dan doe jij dat ook?
Daar zit een groot verschil in. Hiervan weet je dat het een bug is en weet je dat niemand jouw wat kan maken. Tenzij je als een laffe zak wilt winnen leave je de game gewoon. Waarschijnlijk typisch van die losers die normaal nooit kunnen winnen en dit nodig hebben om een win te pakken.
kazzzdafke schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 16:23:
[...]

2 potjes ervoor hetzelfde met de cirkel uit te healen :) Enkel toen geen glitcher, maar huisjes en ik de meeste healing.. Was een goeie tip @Tsurany

ps. moest je mijn end phrase er laten opstaan? 8)7
Jup, als je maximaal geboost bent kan je in de laatste cirkel nog net een first aid gebruiken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:18
x3rius schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 16:32:
Wat moet ie dan doen? Verplicht AFK gaan?
Hij heeft ook nog boosters genomen etc.. als je het dan toch zo wil spelen, doe het uiteindelijk dan zonder boosters.. Al is dat ook nog discutabel.
Dit is misbruik maken van een bug, en dat is tegen de regels, punt.

Never ever financial advice...

• jeryz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 01:12
418O2 schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 16:38:
[...]

Als jij door een bug op een bult loot met level 3 helmet en armor, silenced Kar en m416 met attachments stuit dan doe jij dat ook?
Nou nou...

En ja, ook al is het mij nog niet overkomen, ik zou ten minste de game hard-afsluiten en proberen te reconnecten. Ik leave liever een game dan dat ik zo moet winnen, of een ban aan mijn broek krijg.

Laatst had ik een squad game met een teammate waarbij de gebouwen niet renderden. Die betreffende speler koos ervoor door te spelen, ondanks waarschuwingen voor een eventuele report.
Nu heeft de random moraalridder gelijk als hij roept dat we dan allemaal hadden moeten leaven, maar dat deden we niet, het was zijn keuze om te blijven. Dat we dat niet deden is ook niet eerlijk, dat geef ik gelijk toe. Ik denk dat we alle drie met gemengde gevoelens doorspeelden. Hij had een field-day in ieder geval.

We hebben er een beetje voordeel aan gehad, maar alleen dat heeft ons niet helemaal gecarried naar de WWCD, die we wel pakten.

[ Voor 42% gewijzigd door jeryz op 17-08-2017 17:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-09 12:18
kazzzdafke schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 16:44:
[...]

Hij heeft ook nog boosters genomen etc.. als je het dan toch zo wil spelen, doe het uiteindelijk dan zonder boosters.. Al is dat ook nog discutabel.
Dit is misbruik maken van een bug, en dat is tegen de regels, punt.
Jup regel 13.
https://www.playbattlegrounds.com/rulesOfConduct.pu

er zijn ook al meerdere mensen gebanned voor het misbruiken van bug's.
Doe dit dus vooral niet als je zelf in zo'n situatie komt.

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

• Sjaak_Trekhaak
  • Niet online
Sjaak_Trekhaak schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 16:41:
Werkt de voice chat op dit moment niet?
Of heb ik last van een bug nu? Config etc al weggedonderd, maakte geen verschil :/
Heb zojuist ook geprobeerd de game opnieuw te installeren, maar dit maakt verder ook niet uit. Iemand een idee? :'(

EDIT: Werkt opeens ook zomaar weer 8)7. Apart!

[ Voor 38% gewijzigd door Sjaak_Trekhaak op 17-08-2017 17:33 ]

• BenJG
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-09 22:19
Hier hadden we het even terug over:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/cjQxfwh.png

(bron: https://www.reddit.com/r/...v/inventory_ui_suggestion )

Best nette suggestie.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Sjaak_Trekhaak schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 17:20:
[...]

Of heb ik last van een bug nu? Config etc al weggedonderd, maakte geen verschil :/
Heb zojuist ook geprobeerd de game opnieuw te installeren, maar dit maakt verder ook niet uit. Iemand een idee? :'(

EDIT: Werkt opeens ook zomaar weer 8)7. Apart!
Volgens mij gebruikt niemand dat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjaak_Trekhaak
  • Niet online
418O2 schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 20:07:
[...]

In een squad toch regelmatig hoor!

• jeryz
[...]

Sjaak_Trekhaak schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 20:22:
[...]

In een squad toch regelmatig hoor!
Dat is een random squad neem ik aan? Ik denk dat @418O2 meer bedoelt dat de meeste mensen hier op (de Tweakers) Discord met elkaar lullen :)

• kazzzdafke
[...]

Staat terug aan bij mij.. 2/5 potjes hoor je ze communiceren als ze je engagen of wat dan ook. Best wel handig..

Of om soms een killed enemy zijn rage te horen en dan uit te lachen..

• Sjaak_Trekhaak
  • Niet online
JeRyZ schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 20:43:
[...]

[...]

Dat is een random squad neem ik aan? Ik denk dat @418O2 meer bedoelt dat de meeste mensen hier op (de Tweakers) Discord met elkaar lullen :)
Klopt :). Zal eens naar Discord kijken binnenkort dan ;)!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:46

DirtyBird

Praktiserend denker

Heeft de patch van vandaag de fpp verkloot? Volgens mij is het irritante gebuk bij looten terug.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

• StgMt
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-07 23:37
DirtyBird schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 21:21:
Heeft de patch van vandaag de fpp verkloot? Volgens mij is het irritante gebuk bij looten terug.
Ik heb het niet gemerkt. Toch wel een paar potjes gedaan.

• pas
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-06 16:34

pas

Is er ook een first person game mode ? waar 3th person is uitgeschakeld ?

• StgMt
pas schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 23:17:
Is er ook een first person game mode ? waar 3th person is uitgeschakeld ?
Maar nu ook voor EU dus :D Lekker in FPP knallen!

Afbeeldingslocatie: https://images.eurogamer.net/2017/articles/2017-08-02-12-27/fps2.jpg/EG11/resize/600x-1/quality/80/format/jpg

[ Voor 7% gewijzigd door StgMt op 17-08-2017 23:22 ]

• pas
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-06 16:34

pas

aah dank u. Ik heb al veel filmpjes bekeken en 3th person was eigenlijk het enigste wat mij tegen hield deze game te kopen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Paar hele saaie potjes vandaag. Twee duo chicken dinners en stuk of zeven chicken dinners in squad? Tegen veel slechte spelers dus op het eind is het echt easy kills maken.

Echt een easy potje:

En nog een easy einde:

Hectisch potje:

Ook heel wat chicken dinners met slechts 3 man :D

Je merkt dat first person gewoon matchmaking mist, meer potjes met chicken dinner dan zonder.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Soms heb je momenten dat je staat te wachten op de circle en goed in de loot zit.
Zat een beetje Boxer'tje te spelen met @Zephyer @NINjak
Maar de auto was het slachtoffer.

Had al vermeld dat je met een pan de banden kapot kon slaan.
Kan ook gewoon met je vuisten |:( Rambo modus :o

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Tsurany schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 00:17:
Paar hele saaie potjes vandaag. Twee duo chicken dinners en stuk of zeven chicken dinners in squad? Tegen veel slechte spelers dus op het eind is het echt easy kills maken.
[...]
Je merkt dat first person gewoon matchmaking mist, meer potjes met chicken dinner dan zonder.
Dat vind ik met onze groep juist positief: in 3PP winnen we een kippetje en ineens komen we in zo'n hoge tier dat we blijkbaar tussen de aimbotters terecht komen. Slaat nergens op dus 1PP geeft momenteel in mijn ervaring een betere allround moeilijkheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Phuncz schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 07:20:
[...]

Dat vind ik met onze groep juist positief: in 3PP winnen we een kippetje en ineens komen we in zo'n hoge tier dat we blijkbaar tussen de aimbotters terecht komen. Slaat nergens op dus 1PP geeft momenteel in mijn ervaring een betere allround moeilijkheid.
En je hebt uiteraard overduidelijk bewijs voor deze 'aimbotters'?
Grote kunst van dit spel is namelijk voor veel spelers accepteren dat anderen (dit potje) beter waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StgMt
Bekse schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 08:27:
[...]

En je hebt uiteraard overduidelijk bewijs voor deze 'aimbotters'?
Grote kunst van dit spel is namelijk voor veel spelers accepteren dat anderen (dit potje) beter waren.
Ik denk dat bijna geen bewijs kan vinden. Alleen als ze echt helemaal los gaan in hun hacks. Maar al speel je dit spel normaal met een aimbot en goed afgesteld heeft het denk ik niemand door 123. Er zijn geen replays of kill cams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07:38
Klopt Bekse maar soms kom je spelers tegen die je doen twijfelen. Gisteren sneakte ik achter iemand aan in een gebouw terwijl die persoon iemand anders in het vizier had. Na mijn eerste schot draait die zich om, headshot me om vervolgens die andere te headshotten.
Aangezien ik al heel de tijd solo speelde om direct te battlen en zo wat beter te worden in het schieten aspect was dit erg frustrerend ...
en kan ik nu een nieuwe headset gaan kopen. Ik moet echt eens leren me wat in te houden .... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StgMt
Devler schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 08:46:
Klopt Bekse maar soms kom je spelers tegen die je doen twijfelen. Gisteren sneakte ik achter iemand aan in een gebouw terwijl die persoon iemand anders in het vizier had. Na mijn eerste schot draait die zich om, headshot me om vervolgens die andere te headshotten.
Aangezien ik al heel de tijd solo speelde om direct te battlen en zo wat beter te worden in het schieten aspect was dit erg frustrerend ...
en kan ik nu een nieuwe headset gaan kopen. Ik moet echt eens leren me wat in te houden .... :+
Gisteren Shroud gekeken als je die ziet spelen denk je meteen die heeft hacks.Zo snel en bijna al een kill met een HS. Ik geloof niet dat hij hacks geeft, Die is gewoon goed en zo lopen er veel meer mensen rond. Het helpt ook niet altijd mee dat de server niet zo goed zijn altijd. Gisteren een kill gemaakt ongeveer een halve seconde krijg ik dat pas te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DirtyBird

DirtyBird

Praktiserend denker

Zou geen gekke feature zijn om ook de laatste 3 minuten van je killer te kunnen opslaan. Desnoods pas nadat het potje afgelopen is. Niet alleen om cheaters te betrappen (ik twijfel sterk aan of er wel zoveel zijn, volgens mij zijn sommige mensen gewoon heel erg goed), maar ook om van te leren.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StgMt
Ja idd. zou wel fijn zijn. Je kan dan leren van je fouten nu niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-04 14:44
StgMt schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 08:54:
[...]

Gisteren Shroud gekeken als je die ziet spelen denk je meteen die heeft hacks.Zo snel en bijna al een kill met een HS. Ik geloof niet dat hij hacks geeft, Die is gewoon goed en zo lopen er veel meer mensen rond. Het helpt ook niet altijd mee dat de server niet zo goed zijn altijd. Gisteren een kill gemaakt ongeveer een halve seconde krijg ik dat pas te zien.
Als je zijn pc ziet, heeft hij ook wel echt een overkill voor deze game. Wat het ook wel een stukje makkelijker voor hem maakt denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

Tsurany schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 00:17:

Echt een easy potje:
[video]

En nog een easy einde:
[video]

Hectisch potje: [video]
Ook heel wat chicken dinners met slechts 3 man :D

Prima gespeeld, vooral die eerste pot met je SKS silencer. Die shots op het laatste waren on-point :)

Bij Rozhok snap ik niet dat je het overleefde.. peakt meerdere malen vanuit hetzelfde raam terwijl je vijand een 8x/4x/2x heeft. Als je dat bij mij doet dan ben je af >:)

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07:38
Begrijp me niet verkeerd, ik beschuldig niemand. Ik besef heus wel dat ik, met misschien 10 uur speeltijd, niet opkan tegen mensen die het al sinds release spelen. Ik geef enkel aan dat ik de frustraties van medespelers die nog niet zolang spelen best kan begrijpen.
Ik tracht nu op 2 manieren te spelen, 1 manier waarbij ik bewust drop in een druk gebied als ik solo speel zodat ik verplicht ben een wapen zo snel mogelijk op te pikken zodat ik concurrenten kan uitschakelen.
In groep probeer ik dan zolang mogelijk te overleven en vooral enemies te spotten. Kwestie van wat bij te dragen aan het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

Darkvisje schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:07:
[...]

Als je zijn pc ziet, heeft hij ook wel echt een overkill voor deze game. Wat het ook wel een stukje makkelijker voor hem maakt denk ik.
Dat zou het voor iedereen makkelijker maken inderdaad, maar Shroud is gewoon legendarisch in dit spel. Ik kijk regelmatig naar hem als hij PUBG speelt. Vooral prettig dat hij vaak zijn strategie en gedachtegang uitlegt tijdens het spelen. Daar kan je enorm veel van opsteken.

Gisteren zag ik hem overigens een jump maken bij de U-gebouwen op military. Het leek wel of hij bunnyhopte van het dak naar de stairs van het andere gebouw. _/-\o_

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Irrival schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:08:
[...]

Prima gespeeld, vooral die eerste pot met je SKS silencer. Die shots op het laatste waren on-point :)

Bij Rozhok snap ik niet dat je het overleefde.. peakt meerdere malen vanuit hetzelfde raam terwijl je vijand een 8x/4x/2x heeft. Als je dat bij mij doet dan ben je af >:)
Meesten kunnen niet zo goed mikken, als je maar een beetje blijft bewegen overleef je het wel :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darkvisje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-04 14:44
ik vond deze guide wel erg handig:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird

DirtyBird

Praktiserend denker

Tsurany schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:16:
[...]

Meesten kunnen niet zo goed mikken, als je maar een beetje blijft bewegen overleef je het wel :+
Terwijl mikken en blijven bewegen juist niet samengaan in deze game :+
Ik ben meer een COD speler dan een BF speler en ik merk dat ik echt moet wennen aan het niet schieten terwijl je loopt. Met een micro uzi of ump kan het nog, maar met een M16 met 4x scope kun je het echt vergeten als je iemand wilt raken op afstand en tegelijktijd beweegt om zelf niet geraakt te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:01
Speel zelf sinds een paar uur op m'n gaming laptop met GTXm 970 videokaart met 6Gb ram, een i7, 16Gb ram en NVMe SSD en het valt me op dat de game regelmatig even hapert. Het gaat redelijk vloeiend op eigenlijk elke setting qua textures e.d., maar het hapert gewoon soms. En dat is soms bij verlaten pand, maar soms in vuurgevecht of tijdens het lopen. Zijn er typische tips als in 'zet dit uit of aan' om het vloeiender te laten lopen?

Verder kreeg ik een popup dat ik Fraps beter niet kan gebruiken - hoe monitoren jullie je fps?

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 07:36

tuinïnen

Eventus stultorum magister

NiGeLaToR schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:33:

Verder kreeg ik een popup dat ik Fraps beter niet kan gebruiken - hoe monitoren jullie je fps?
Dit is mogelijk via Steam, dus zo doe ik dit dan ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
tuinïnen schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:36:
[...]

Dit is mogelijk via Steam, dus zo doe ik dit dan ook :)
Thx, ga ik checken. Had Steam al een jaar of 7 niet gebruikt ofzo :+

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NiGeLaToR schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:33:
Speel zelf sinds een paar uur op m'n gaming laptop met GTXm 970 videokaart met 6Gb ram, een i7, 16Gb ram en NVMe SSD en het valt me op dat de game regelmatig even hapert. Het gaat redelijk vloeiend op eigenlijk elke setting qua textures e.d., maar het hapert gewoon soms. En dat is soms bij verlaten pand, maar soms in vuurgevecht of tijdens het lopen. Zijn er typische tips als in 'zet dit uit of aan' om het vloeiender te laten lopen?

Heb ik ook last van, soms framedrops. Het meeste op low settings zetten werkt voor mij het best.

Vraagje; hoe kan ik (snel) een wapen weggooien? Ik had laatst geen backpack en dus weinig ruimte.
Tussen controls zie ik geen drop weapon of dergelijke staan.. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-09 22:27
Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:54:
[...]

Heb ik ook last van, soms framedrops. Het meeste op low settings zetten werkt voor mij het best.

Vraagje; hoe kan ik (snel) een wapen weggooien? Ik had laatst geen backpack en dus weinig ruimte.
Tussen controls zie ik geen drop weapon of dergelijke staan.. ?
Uit je inventory slepen naar links, dan dropt hij het op de grond. Overigens nemen wapens geen ruimte in je backpack in beslag omdat ze niet je in je backpack zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StgMt
https://www.reddit.com/r/...6c1jtl/optimal_fps_guide/

Ik zou zelf van je ini's afblijven maar de rest is wel fijn om te testen misschien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 10:36
Gisteravond, of was het al weer eergisteravond ... 8)7 reden diverse leden op motoren of auto's waarbij we allemaal 1 a 2 headshots kregen. Moet je voorstellen dat de voertuigen volle snelheid reden (shift) en dat er dus 1 a 2 keer geschoten werd, dus geen geratel/rambo/100 impacts op de voertuigen, en alle schoten dus headshots waren.

Degene met lvl 2 en 3 helmen hadden hierdoor wel schade, lvl 1 knocked... klaar met de ronde.
Dat begon 'op te vallen'... helemaal omdat het niet 1, 2 of 3 keer gebeurde... maar gewoon ontzettend vaak. :-(

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
StgMt schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 10:03:
https://www.reddit.com/r/...6c1jtl/optimal_fps_guide/

Ik zou zelf van je ini's afblijven maar de rest is wel fijn om te testen misschien
De game wordt constant gepatched, ik zou weg blijven van guides die zo oud zijn. Het verwijderen van schaduwen is bijvoorbeeld al niet meer mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jantje 2 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:56:
[...]

Uit je inventory slepen naar links, dan dropt hij het op de grond. Overigens nemen wapens geen ruimte in je backpack in beslag omdat ze niet je in je backpack zitten ;)
Ahh vandaar! Werkt dit voor kogels etc hetzelfde?
Ik had bijvoorbeeld nog shotgun kogels maar geen shotgun meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:49

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 10:55:
[...]

Ja alles uit je inventory kan je droppen door het naar links te slepen. Tip: pak alleen kogels en gadges op voor wapens die je hebt (of denkt te gaan krijgen)

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 07:32

Jorissie87

No diggity

Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 10:55:
[...]

Ja dat werkt voor alles hetzelfde. Zoals al gezegd nemen je wapens (rechts) in je inventory geen ruimte in, net als de attachments of scopes die erop zitten (of de granaat die je equipped hebt). Hetzelfde geldt voor vests (die geven je zelfs extra capacity) of helmets. De ammo in je inventory neemt wel ruimte in. Wat je niet wilt bewaren of wilt droppen voor teammates sleep je gewoon weg uit je inventory. Tot zover inventory 101 :+

[ Voor 5% gewijzigd door Jorissie87 op 18-08-2017 11:00 ]

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-09 22:27
Jorissie87 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 10:59:
[...]

Ja dat werkt voor alles hetzelfde. Zoals al gezegd nemen je wapens (rechts) in je inventory geen ruimte in, net als de attachments of scopes die erop zitten (of de granaat die je equipped hebt). Hetzelfde geldt voor vests (die geven je zelfs extra capacity) of helmets. De ammo in je inventory neemt wel ruimte in. Wat je niet wilt bewaren of wilt droppen voor teammates sleep je gewoon weg uit je inventory. Tot zover inventory 101 :+
Als aanvulling met control kan je doseren hoeveel kogels of spullen je wilt droppen. In plaats dat je de volledig hoeveelheid weggooit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

jantje 2 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 11:23:
[...]

Als aanvulling met control kan je doseren hoeveel kogels of spullen je wilt droppen. In plaats dat je de volledig hoeveelheid weggooit.
Je maait het gras voor mijn voeten weg voor de Inventory 201 :( Net als dat het verstandig is om altijd je utilitybelt te dragen omdat deze ook meer capacity geeft

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Zephyer schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 10:47:
Gisteravond, of was het al weer eergisteravond ... 8)7 reden diverse leden op motoren of auto's waarbij we allemaal 1 a 2 headshots kregen. Moet je voorstellen dat de voertuigen volle snelheid reden (shift) en dat er dus 1 a 2 keer geschoten werd, dus geen geratel/rambo/100 impacts op de voertuigen, en alle schoten dus headshots waren.

Degene met lvl 2 en 3 helmen hadden hierdoor wel schade, lvl 1 knocked... klaar met de ronde.
Dat begon 'op te vallen'... helemaal omdat het niet 1, 2 of 3 keer gebeurde... maar gewoon ontzettend vaak.
:-(
Was gister avond.
@NINjak Ging alvast een auto zoeken en reed op een motor(dacht ik)
"Volle snelheid/shift"
En kreeg in 1 keer een headshot "Knocked"

Even later had ik samen met @Zephyer een jeep + vol shift ver weg van de locatie waar ninjak kapot werd geschoten.

Ik had een LV3 lashelm op en werd met 1 shot van me kop geschoten + had nog maar 10% life over.
En ik dacht te menen dat de kill was gemaakt bij ninjak met een AKM
En dit was zeker van minimaal 1 groot vierkantje afstand (1km)

Wel beetje raar :?

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
PatRamon schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 13:27:
[...]

Was gister avond.
"Volle snelheid/shift"

Even later had ik samen met @Zephyer een jeep + vol shift ver weg van de locatie waar ninjak kapot werd geschoten.

Ik had een LV3 lashelm op en werd met 1 shot van me kop geschoten + had nog maar 10% life over.

Dan report je 'm toch en ga je verder? Meer kan je er niet aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
theHoff schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 13:45:
[...]

Konden ons healen en vervolgens ver weg gereden.
Ik doe absoluut geen moeite om cheaters te reporten. (Is toch zinloos)
Gewoon er vanaf lopen of nieuwe game starten :Y)

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Laatst online: 10:00
Pff heeft er iemand soms ook dat de gear/wapens pas later spawnen. Dan ben je al effe op de grond, huisjes met 0,0 spullen erin, kom je minuut later terug ligt er gear.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kgd92
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-09 14:34
Korkss schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:22:
Pff heeft er iemand soms ook dat de gear/wapens pas later spawnen. Dan ben je al effe op de grond, huisjes met 0,0 spullen erin, kom je minuut later terug ligt er gear.
Ik speel pas een week, dus te kort om er heel veel over te zeggen, maar lijkt erop dat dit opzettelijk is. Vaak vind ik namelijk wel gelijk pistooltjes en lvl 1 vests en pas 1 a 2 minuten later dat de AR's, SMG's en leuke upgrades er liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkware
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 23:07
Is dit echt zo? Ik kom zelden nogmaals in een huisje waar ik al eens geweest ben. Maar heb zelf ook het gevoel dat ik net na het landen vaak in "lege" huisjes op zoek ben naar loot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
Nee toch? Dat zou betekenen dat je een minuut moet gaan zitten wachten tot zeker is of alles er wel is?
Ik vind meestal gewoon direct AR's of SMG's (als ze er zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kgd92
Sharkware schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:30:
[...]

Is dit echt zo? Ik kom zelden nogmaals in een huisje waar ik al eens geweest ben. Maar heb zelf ook het gevoel dat ik net na het landen vaak in "lege" huisjes op zoek ben naar loot?
Ik kwam er achter omdat ik als beginnende ' noob' wat in een huisje bleef hangen omdat er wat veel volk om me heen was geland en ik de confrontatie niet aan durfde :P Eerst een P1911 met 2 packs ammo, 2 minuten later een shotgun, AR, lvl 2 backpack etc. Is ook niet altijd zo, soms loop je gewoon naar binnen en ligt er direct een AR met 4x op je te wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
kgd92 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:34:
[...]

Ik kwam er achter omdat ik als beginnende ' noob' wat in een huisje bleef hangen omdat er wat veel volk om me heen was geland en ik de confrontatie niet aan durfde :P Eerst een P1911 met 2 packs ammo, 2 minuten later een shotgun, AR, lvl 2 backpack etc. Is ook niet altijd zo, soms loop je gewoon naar binnen en ligt er direct een AR met 4x op je te wachten
Huh? Op dezelfde plek als die P1911?
Dat zou dan in kunnen houden dat je reeds eerder gelootte huizen nogmaals door zou kunnen gaan voor de zekerheid?

Daar zou op andere fora dan toch ook al over gesproken moeten worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kgd92
Prosac schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:39:
[...]

Huh? Op dezelfde plek als die P1911?
Dat zou dan in kunnen houden dat je reeds eerder gelootte huizen nogmaals door zou kunnen gaan voor de zekerheid?

Daar zou op andere fora dan toch ook al over gesproken moeten worden?
Niet op dezelfde plek, maar wel op plekken waar ik voor mijn gevoel al gekeken heb.

Zie trouwens dat er een tweakers discord is. Misschien kom ik binnenkort ook even kijken ;P Vind duo/squad toch leuker dan solo tot nu toe, vooral ook omdat ik nog niet zo goed ben met mijn 10 uur speeltijd en hier en daar best wat hulp en advies kan gebruiken O-)

[ Voor 23% gewijzigd door kgd92 op 18-08-2017 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
kgd92 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:41:
[...]

Niet op dezelfde plek, maar wel op plekken waar ik voor mijn gevoel al gekeken heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartehhM
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-06 08:41
Tja, elk huisje lijkt natuurlijk op elkaar.. Ik denk dat de hele PUBG scene al ontploft was als dit zo zou zijn :+

There is no pleasure in having nothing to do; the real fun is in having lots to do, and not doing it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
[...]

Hier gaat het mis denk ik. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Nahh ik denk niet dat dit altijd zo is hoor. Heb alleen het gevoel dat soms de servers laggen ofzo en er dan de eerste x seconden tot minuut geen loot is.
Maargoed kan ook mijn gevoel zijn, soms word je redelijk paranoia van deze game :p

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kgd92
Prosac schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:44:
[...]

Hier gaat het mis denk ik. ;)
Zou best kunnen hoor, maar meestal loop ik toch gelijk het hele huis door eerst. Zal het eens in de gaten houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

PatRamon schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 13:27:
[...]

Was gister avond.
"Volle snelheid/shift"

Naam van de speler onthouden als zo iemand je killed en terugzoeken op pubg.me. Kun je bekijken of hij normaal ook zulke onmogelijke shots doet. Sowieso kan reporten geen kwaad.

Vraag me trouwens af wat er met die reports gebeurt. Kan me voorstellen dat er veel meer reports binnenkomen dan Bluehole kan verwerken/controleren. Of wordt er pas iets gedaan als iemand meerdere reports (per game) ontvangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Jorissie87 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:57:
[...]
Naam van de speler onthouden als zo iemand je killed en terugzoeken op pubg.me. Kun je bekijken of hij normaal ook zulke onmogelijke shots doet. Sowieso kan reporten geen kwaad.

Vraag me trouwens af wat er met die reports gebeurt. Kan me voorstellen dat er veel meer reports binnenkomen dan Bluehole kan verwerken/controleren. Of wordt er pas iets gedaan als iemand meerdere reports (per game) ontvangt?
Ik denk pas bij meerdere reports.
Vele gaan alles opnemen + op YouTube zetten.
Ik start gewoon nieuwe ronde, weinig kans dat je hem opnieuw tegenkomt.
En voor elke cheater die banned is komt er weer een nieuwe voor terug

**

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Twas weer een middagje, aantal potjes gespeeld waarbij het, op een enkel potje na, allemaal tweede plek of chicken dinner waren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Tsurany schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 17:07:
Twas weer een middagje, aantal potjes gespeeld waarbij het, op een enkel potje na, allemaal tweede plek of chicken dinner waren :D
Hier ook een redelijk aantal... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netsrek
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Ik heb tegenwoordig steeds vaker dat het spel crasht, en dan krijg je een venster om de crash log te versturen. Hebben meer van jullie dit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netsrek
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Wordt jij überhaupt nog wel eens 32e? :D

Sorry van de dubbelpost, ik was schijnbaar de laatste op t thread.

[ Voor 12% gewijzigd door Netsrek op 18-08-2017 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Netsrek schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 18:46:
[...]

Wordt jij überhaupt nog wel eens 32e? :D

Sorry van de dubbelpost, ik was schijnbaar de laatste op t thread.
Zeer zelden tegenwoordig. Ik speel met een semi vaste groep mensen en we zijn allemaal redelijk skilled. Doordat er geen matchmaking is zitten we vaak met mensen die een stuk lager zitten qua skills gemiddeld. Daarnaast zorgen we er voor dat we pas nadat de eerste 50-60 vijanden dood zijn echt gevaar gaan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32
Tsurany schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 19:04:
[...]

Zeer zelden tegenwoordig. Ik speel met een semi vaste groep mensen en we zijn allemaal redelijk skilled. Doordat er geen matchmaking is zitten we vaak met mensen die een stuk lager zitten qua skills gemiddeld. Daarnaast zorgen we er voor dat we pas nadat de eerste 50-60 vijanden dood zijn echt gevaar gaan lopen.
Als ik het niet verkeerd heb zit er toch wel een soort van matchmaking in? Ik kan het zelf wel merken wanneer ik in de top 10.000 of 1.000 kom. De matches worden steeds moeilijker en ik moet zelf ook steeds beter gaan spelen wil ik winnen.

Na even zoeken: https://battlegrounds.gam...tly_Asked_Questions_(FAQ)

Q: What is the ranking system? | A: ELO to be added in the future after Early Access; An early version of the skill-based matchmaking system is already in the game.

In hoeverre dit werkt weet ik niet, maar mijn persoonlijke ervaring is dat ik het wel enigszins kan merken ;).

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeryz
Diigii schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 19:09:
[...]

Als ik het niet verkeerd heb zit er toch wel een soort van matchmaking in? Ik kan het zelf wel merken wanneer ik in de top 10.000 of 1.000 kom. De matches worden steeds moeilijker en ik moet zelf ook steeds beter gaan spelen wil ik winnen.

Na even zoeken: https://battlegrounds.gam...tly_Asked_Questions_(FAQ)

Q: What is the ranking system? | A: ELO to be added in the future after Early Access; An early version of the skill-based matchmaking system is already in the game.

In hoeverre dit werkt weet ik niet, maar mijn persoonlijke ervaring is dat ik het wel enigszins kan merken ;).
@Tsurany bedoelt in FPP :) In TPP zit het er zeer zeker in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxsman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12
[...]

Zie trouwens dat er een tweakers discord is. Misschien kom ik binnenkort ook even kijken ;P Vind duo/squad toch leuker dan solo tot nu toe, vooral ook omdat ik nog niet zo goed ben met mijn 10 uur speeltijd en hier en daar best wat hulp en advies kan gebruiken O-)
ik kan bevestigen dat het ook op exact dezelfde plek gebeurt. Of het serverlag is of iets anders weet ik niet maar ik landde een tijd terug op een dak van een flat en daar lag NIETS (wat niet vaak voorkomt). Ik draai om om weg te gaan zie ik links ineens toch iets. Ik denk "hmmm.. toch over het hoofd gezien.." Dat pak ik op en toen ik daarna omdraaide om alsnog de trap naar beneden te pakken lag ineens het hele dak vol loot.

It's OK if you disagree with me, I can't force you to be right..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Diigii inderdaad, wat @JeRyZ zegt, in first person zit nog een matchmaking. Hierdoor kom je met random mensen te spelen en kan het best voorkomen dat je met mensen speelt die normaal rond de 1500 zitten terwijl je zelf rond de 2000 zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:22
Tsurany schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 19:17:
@Diigii inderdaad, wat @JeRyZ zegt, in first person zit nog een matchmaking. Hierdoor kom je met random mensen te spelen en kan het best voorkomen dat je met mensen speelt die normaal rond de 1500 zitten terwijl je zelf rond de 2000 zit.
Ik weet niet of het inmiddels gefixed is, maar vorige week was de mm in duo's (3d person) net zo random als in first person. Ik vind het overigens veel leuker om tegen goede spelers te spelen, duo's vorige week was echt sealclubbing 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
theHoff schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 13:45:
[...]

Het probleem is dat je (in dit geval; ik) het niet zeker weet als het gebeurt. Als het bij een squad maatje ook bijna gebeurt ga je "iets" meer twijfelen en dan weet je het nog steeds niet zeker.

Het kan ook een lagcompensation/lagspike/desync dingetje (zou wel vreemd zijn 2x kort op elkaar) zijn en dat je alle kogels in 1x krijg. We denken er wat, gaan gewoon door en tot we het niet kunnen "nakijken" (zoals bv bij CS:GO) kunnen we niet zien wat er werkelijk aan de hand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb ik eens de MK14, wordt ik tweede...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 20:43
Tsurany schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 19:58:
[video]
Doubletap met VSS full boosted? WTF. Dacht dat daar wel meer kogels voor nodig waren 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door RedHat op 18-08-2017 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32
Tsurany schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 19:58:
[video]
Holy shit, en die kerel schiet je zelfs in 2 schoten neer met een VSS? Had niet gedacht dat een VSS zo sterk was...

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@RedHat @Diigii jup, denk twee headshots. Geen idee of dat kan, wel bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 20:43
Tsurany schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 20:32:
@RedHat @Diigii jup, denk twee headshots. Geen idee of dat kan, wel bizar.
Heb het even opgezocht, de VSS doet op een LVL2 helm 51 damage.
Het had overigens niets uitgemaakt of je met of zonder helm beschoten werd, want van LVL 0 tot LVL 2 helm is het allemaal 2 kogels.

Beetje raar, zonder helm 1tap je iemand niet met VSS, je hebt gewoon exact hetzelfde aantal kogels nodig als iemand met een lvl 2 helm. 8)7

Ik dacht dat als je volledig geboost was je ook initieel meer HP's had, maar dat is dus niet zo. Als je de boosttick niet meetelt scheelt het 0 hp.

[ Voor 42% gewijzigd door RedHat op 18-08-2017 20:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
Wat lekker.. ik kocht laatst zo'n kratje waar ik een sleutel voor nodig had. Geen zin om daar geld aan uit te geven, dus dacht fack dat kratje.
Nu vanmorgen dacht ik achja fuck it,1 key kopen voor dat kratje.
Een of andere camo hotpants, ding heeft een waarde in de market van €80 ofzo :-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJG
Zeker een goed middagje! zat er geen goede footage tussen?

Idem Dito hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:16
En dan land je in de military base, overal mensen om je heen en geen wapen te bekennen. Vlucht ik door naar een paar huizen verderop met mijn teammate. Zitten er al gewapende mensen. Gelukkig hadden ze de aim van een aardappel en kon ik wegkomen :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
Nog even een tip voor een constante crouch jump die altijd lukt.

De keybinding van crouch en jump alternatief instellen met SHIFT + SPACE.
hierdoor kan je altijd crouch jumpen als je sprint.

(shift inhouden en dan space drukken om het zo in te stellen)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/P3qljbslLJQoMIVQ1V6NmBS0/full.png?nohitcount=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:07

Phydomir

Dennis

Net weer eens 2e geworden. Was al een tijd geleden dat ik überhaupt top 5 had gehaald maar dit keer ging het wel lekker ondanks de matige loot in het begin. Helaas nog steeds gene solo kip.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
BobbLeeSwaggr schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 17:06:
Nog even een tip voor een constante crouch jump die altijd lukt.

De keybinding van crouch en jump alternatief instellen met SHIFT + SPACE.
hierdoor kan je altijd crouch jumpen als je sprint.

[afbeelding]
Nog een tip: vanaf nu kan je de meeste gebouwen langs het raam uitspringen, zonder de ramen stuk te maken. Gewoon door het glas :)
Enkel de ramen van appertments en die met tralies voor werken niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-09 18:16
BobbLeeSwaggr schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 17:06:

[afbeelding]
Kan alleen maar 1 van de twee instellen? ;)

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
eXec schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 19:39:
[...]

Dan kijk je niet goed.
Of heb je perrongeluk sprint of iets gebruikt.

het is een beetje pielen, maar mij gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PotatoChip
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 17-09 18:20
eXec schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 19:39:
[...]

Zonet ook ff geprobeerd en erachter gekomen dat je eerst eentje als Shift+spacebar moet instellen om vervolgens de andere te doen maar als je op shift+spacebar drukt moet je ze even inhouden om vervolgens op apply te drukken. Dan krijg je crouch en jump beide op shift+spacebar. ik weet niet of dit logisch klinkt trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
hmmm zo krijgen andere speler wel weer voordeel met extra's als dit?
https://pubgsumo.gg/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJG
Paulus07 schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 20:46:
Nah, valt wel mee. Enige verschil met een standaard loot map is dat deze interactief is. Als je de game wat vaker speelt weet je zelf ook waar cars spawnen enzo en is dit waardeloos.

[ Voor 13% gewijzigd door BenJG op 19-08-2017 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paulus07 schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 20:46:
Klopt, je krijgt hier een voordeel mee. De vraag is of het een oneerlijk voordeel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Tsurany schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 21:42:
[...]

Klopt, je krijgt hier een voordeel mee. De vraag is of het een oneerlijk voordeel is.
Op Reddit gaan ze er al vanuit dat het "bannable" gaat worden.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeryz
Kecin schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 23:39:
[...]

Op Reddit gaan ze er al vanuit dat het "bannable" gaat worden.
Ik kan het nu niet proberen, maar hoe willen ze dit gaan controleren dan? Ik neem aan dat je die site gewoon openhoudt naast PUBG?

Verder ben ik het eens met de stelling dat als je genoeg speelt je alles ook weet op een gegeven moment. Ook de vehicle spawns zijn niet meer echt accuraat zodra de game een paar minuten begonnen is; mensen kunnen ze immers meenemen :)

(ik ge ervanuit dat er vanaf buiten de game niet geregistreerd kan worden waar bepaalde dingen zich bevinden, zoals vehicles)

Okee, ik zie net in een YT filmpje van Aculite dat er wel het een en ander geregistreerd wordt? Keep track of time till next zone, how long it takes to run to the next zone etc.

[ Voor 49% gewijzigd door jeryz op 20-08-2017 00:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JeRyZ schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 23:49:
[...]

Ik kan het nu niet proberen, maar hoe willen ze dit gaan controleren dan? Ik neem aan dat je die site gewoon openhoudt naast PUBG?
Het werkt via een client die jouw game trackt. Ze pakken het scherm dus en lezen via het scherm jouw game data uit. Daarom moet je ook fullscreen windowed draaien.

Zelf weer een paar lekkere potjes met ook lekker veel chicken.

Squad wipe met M1911... te laat aangekomen 8)

Nog een squad wipe:

Waarom ze terug kwamen voor die ene kerel....

[ Voor 25% gewijzigd door Tsurany op 20-08-2017 01:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchTaz
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-09 21:09
Tsurany schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 00:54:
[...]

Het werkt via een client die jouw game trackt. Ze pakken het scherm dus en lezen via het scherm jouw game data uit. Daarom moet je ook fullscreen windowed draaien.

Zelf weer een paar lekkere potjes met ook lekker veel chicken.

Squad wipe met M1911... te laat aangekomen 8)
[video]

Nog een squad wipe:
[video]
Waarom ze terug kwamen voor die ene kerel....
2 dezelfde filmpjes ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Fixed, thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeryz
Tsurany schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 00:54:
[...]

Hm, dat vind ik dan weer een beetje dodgy... Via een client.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
JeRyZ schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 01:44:
[...]

Hm, dat vind ik dan weer een beetje dodgy... Via een client.
Het is wat discutabel inderdaad. Vergelijkbaar met iemand die met je mee kijkt, echter kunnen ze wel aardig wat rekenwerk uitvoeren die een normaal iemand niet kan uitvoeren. Ik gok dat daar wel een uitspraak over komt.

We gingen zwemmen naar military, twee gasten wilden ons opwachten. De een werd van de brug afgeschoten, de ander wilde in z'n eentje vier man afmaken... success...

Match uiteraard gewonnen. Met het semi vaste team halen we denk ik wel 50% winrate :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeryz
Tsurany schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 01:59:
[...]

Het is wat discutabel inderdaad. Vergelijkbaar met iemand die met je mee kijkt, echter kunnen ze wel aardig wat rekenwerk uitvoeren die een normaal iemand niet kan uitvoeren. Ik gok dat daar wel een uitspraak over komt.
Dat denk ik ook wel. Ik ben het met je eens dat het maar de vraag is of je er een voordeel mee hebt wat ook daadwerkelijk een voordeel is, maar als dit al kan weet je ook niet wat er uit voortvloeit.
Pagina: 1 ... 44 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord