[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 43 ... 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blokmeister
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 16:26
Vandaag mijn eerste chicken dinner gehaald. In de laatste cirkel waren wij en twee andere teams. Zij schoten elkaar overhoop, en er was toen nog één gast in leven. Niet één keer geschoten. Mijn teammate maakte de laatste kill, en het was ook nog eens zijn eerste potje.

Ik moet zeggen dat het toch naar meer smaakt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Vandaag ook eerste keer chicken dinner via de Tweakers Discord. Samen met Tomcru1se, Puppitz en Sn4rf. Perongeluk wel een plek overgenomen in het kanaal dat voor iemand anders was, maar dat was het waard *O*

Was FPP btw :)

[ Voor 4% gewijzigd door Kecin op 15-08-2017 20:16 ]

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
pfff wat een drolle potjes deze avond -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
wat ik nou niet snap is dat ik echt veel huizen af moet om een beetje een fatsoenlijke load out te hebben. en soms halverwege nog met een shotgun rondloop in mijn onderbroek.

Volg ik een streamer op twitch. De beste man land, 3 kamers en boem, terminator/Robocop.

Zit er een theorie achter ofzo? liggen dezelfde wapens altijd op de zelfde plekken? nee toch?

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ikbengoofy schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 23:17:
wat ik nou niet snap is dat ik echt veel huizen af moet om een beetje een fatsoenlijke load out te hebben. en soms halverwege nog met een shotgun rondloop in mijn onderbroek.

Volg ik een streamer op twitch. De beste man land, 3 kamers en boem, terminator/Robocop.

Zit er een theorie achter ofzo? liggen dezelfde wapens altijd op de zelfde plekken? nee toch?
Sommige plekken hebben wel een veel hogere kans op goede loot dan andere plekken. Desondanks kan je ook op de "goede" plekken soms amper wat vinden.

Wel is het zo dat er eigenlijk altijd wel een assault rifle ligt in School en dat Military echt vol ligt met allerlei wapens, armor en healing. En je gaat doorgaans meer vinden in Mylta dan in een paar huisjes langs de kust.

Maar uiteindelijk blijft het geluk hebben.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:16
Tevens zegt goede loot niet per se wat. 1 ar met 4x scope , lvl2 armor en een paar meds kan genoeg zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:04
Tsurany schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 23:22:
[...]

Sommige plekken hebben wel een veel hogere kans op goede loot dan andere plekken. Desondanks kan je ook op de "goede" plekken soms amper wat vinden.

Wel is het zo dat er eigenlijk altijd wel een assault rifle ligt in School en dat Military echt vol ligt met allerlei wapens, armor en healing. En je gaat doorgaans meer vinden in Mylta dan in een paar huisjes langs de kust.

Daarbij zijn er ook buiten de goede lootzones een paar huizen waar relatief vaak wel wat goed spul te vinden is. En anders gewoon anderen vermoorden die wél goede loot hebben :+ Maar het is altijd geluk hebben. Het ene moment beschik je na 5 minuten over een AR en sniper rifle, een 4x of 8x scope, een hoop attachments, level 2 helm en vest en genoeg meds om een oorlog te overleven. Het andere moment zit je mid game nog aan te kloten met een uzi en shotgun :+

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-04 14:44
Gistere nog een leuke 4k gemaakt met @NINjak, noffel en boxtroll. Ik denk dat ik niet goed was maar hun gewoon slecht aan de gemiste schoten te zien :P ->

[Video: https://www.twitch.tv/videos/167246514]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
Tsurany schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 23:22:
[...]

Ik land ook tegenwoordig meestal bij de school/ military voor goede loot idd, maar zelfs dan haha..
Tevens is dat een stukje spannender om te landen. gisteren 5 kills in de school 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
ikbengoofy schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 08:37:
[...]

Ik land ook tegenwoordig meestal bij de school/ military voor goede loot idd, maar zelfs dan haha..
Tevens is dat een stukje spannender om te landen. gisteren 5 kills in de school 😄
high risk, high reward. Zelfde geldt voor prison/crater en de mansion. Mindere mate de ruins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StgMt
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-07 23:37
Gisteren avond de hele avond FPP Squad gespeeld met Heren van Tweakers.
Hier is een leuk win. Het is heel gezellig en fijn om met jullie te spelen :D

Bedankt
TeamZissou
Donzi_ZR
St3ffhh

PS: Sorry voor het geluid. Geforce heeft de audio kapot gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GravGunner
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-11-2023

GravGunner

Man's inhumanity to Man

Hmm, hebben mensen hier de laatste tijd last van het weinig vinden van Scopes?

We hebben nu meerdere dagen meerdere potjes dat we van lijken van anderen onze scopes vandaan moeten vissen(Drops variëren van Farm tot Mylta Power tot Pochinki). Gisteren pas voor het eerst in bijna een week een 4x random gevonden.

Gewoon pech of zijn scopes een stuk zeldzamer geworden?

target assimilated

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
Darkvisje schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 08:34:
Gistere nog een leuke 4k gemaakt met @NINjak, noffel en boxtroll. Ik denk dat ik niet goed was maar hun gewoon slecht aan de gemiste schoten te zien :P ->

[video]
Die auto... kwam hard op me af, zag hem erg laat en ik kon hem net niet ontwijken. Tijdens het ontwijken heb ik nog op zijn hoofd geschoten. Hij had me schijnbaar niet hard genoeg geraakt "You died from falling" ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkvisje
GravGunner schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 09:56:

We hebben nu meerdere dagen meerdere potjes dat we van lijken van anderen onze scopes vandaan moeten vissen(Drops variëren van Farm tot Mylta Power tot Pochinki). Gisteren pas voor het eerst in bijna een week een 4x random gevonden.

Gewoon pech, wij hadden gisteren 4x4scopes en 2x8 scopes in 1 potje en die kwamen echt overal en nergens vandaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cri0s
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:30

Helaas pech. Gisteren in een potje welgeteld acht 8X scopes gevonden en nog een zwik 4X en 2X. Kwam deze zelfs meer tegen dan Holo's of Red Dots.

BrilnerdNL @ Twitch Instagram: BrilnerdNL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Gelukkig hebben we op dit forum een expert op dit gebied. Die houd alle updates bij, weet direct wanneer wijzigingen doorgevoerd worden en kan je direct vertellen of iets is aangepast of niet.

@kazzzdafke, is de loot table aangepast met betrekking tot scopes.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Wat leuke stats van PUBG die ze hebben vrijgegeven.
http://imgur.com/a/OLOQ2
Die longest kill.... dat kan gewoon niet...
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/kB5lJO5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje
theHoff schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 10:26:
[afbeelding]
18x zoom met een maatje op die afstand in solo, alles is te regelen. Waarom zou dat niet kunnen je moet alleen het geluk hebben van een crate 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darkvisje schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 10:27:
[...]

18x zoom met een maatje op die afstand in solo, alles is te regelen. Waarom zou dat niet kunnen je moet alleen het geluk hebben van een crate 8)
Dat gaat simpelweg niet werken om twee redenen:
1. Je hebt in dit spel geen locatie waarvan je een ongestoord uitzicht hebt van 6766 meter. Je kan vanaf Stalber niet Primorsk zien liggen, er zitten teveel heuvels tussen.
2. Op die afstand renderen spelers niet meer.

Hoe is dit dan wel gedaan? Waarschijnlijk een knock out op vrij grote afstand om er vervolgens met een motor vandoor te scheuren. Op het moment dat die speler daadwerkelijk dood gaat kan je al een heel stuk verder zijn met de motor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje
Tsurany schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 10:59:
[...]

Dat gaat simpelweg niet werken om twee redenen:
1. Je hebt in dit spel geen locatie waarvan je een ongestoord uitzicht hebt van 6766 meter. Je kan vanaf Stalber niet Primorsk zien liggen, er zitten teveel heuvels tussen.
2. Op die afstand renderen spelers niet meer.

Hoe is dit dan wel gedaan? Waarschijnlijk een knock out op vrij grote afstand om er vervolgens met een motor vandoor te scheuren. Op het moment dat die speler daadwerkelijk dood gaat kan je al een heel stuk verder zijn met de motor.
worden de aantal meters berekend op basis van wanneer hij daad werkelijk dood gaat en niet wanneer hij kocked is? Dat zou wel is aangepast mogen worden dan. |:(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:18
Tsurany schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 10:20:
[...]

Gelukkig hebben we op dit forum een expert op dit gebied. Die houdT alle updates bij, weet direct wanneer wijzigingen doorgevoerd worden en kan je direct vertellen of iets is aangepast of niet.

@kazzzdafke, is de loot table aangepast met betrekking tot scopes.
Bedankt voor de erkenning @Tsurany
Ze hebben niets verandert in de laatste patch aan de loot tables. Deze is en blijft voorlopig onder hetzelfde RNG algoritme. Bij de nieuwe pach zou deze wel effectief aangepast kunnen worden op basis van deze maandelijkse evaluatie.

Je hebt blijkbaar gewoon pech gehad, net als andere... En die streamers zijn toppers, die zien alles al van ver vooruit, ook de loot. Zijn spelen ook het spel +8u per dag, dan ga je bepaalde algoritmes herkennen.

*Mijn post is allesbehalve serieus te nemen... echt!

[ Voor 4% gewijzigd door kazzzdafke op 16-08-2017 11:22 ]

Never ever financial advice...

Acties:
  • +3 Henk 'm!
kazzzdafke schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 11:20:

*Mijn post is allesbehalve serieus te nemen... echt!
Jou serieus nemen doen we dan ook nooit O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Tsurany schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 11:24:
[...]

Jou serieus nemen doen we dan ook nooit O-)
BEST!! Er zitten al genoeg serieuze mensen op deze wereld! En zie wat daar van komt! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:14

steveman

Comfortabel ten onder

theHoff schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 10:26:
[afbeelding]
Volgens mij bestaat er uberhaupt geen kogel, afgevuurd door een draagbaar wapen, die zover kan komen.

Er zitten geen drones in het spel toch? :+

hellfire headshot, auw

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeryz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 01:12
kazzzdafke schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 11:27:
[...]

BEST!! Er zitten al genoeg serieuze mensen op deze wereld! En zie wat daar van komt! :o
Serieuze mensen? Waar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
steveman schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 11:29:
[...]

Volgens mij bestaat er uberhaupt geen kogel, afgevuurd door een draagbaar wapen, die zover kan komen.

Er zitten geen drones in het spel toch? :+

hellfire headshot, auw
IRL is de longest kill dacht ik iets van een 3.450km. Dat is insane, zeker als je ooit als eens met een sniper rifle geschoten hebt. Je moet rekening houden met kromming van de aarde, verschillende windrichtingen en zoveel meer (blijkbaar ook met vertekend beeld van horizon door warme luchtstralen etc..).

Dat een wapen deze range NIET zou halen lijkt me sterk. Accuraat zeker niet, dodelijk kan maar ik ga effe de overgebleven kinetische energie niet uitrekenen :)

Wat info:

https://loadoutroom.com/t...l-plane-4-theory-section/

http://globalnews.ca/news...shot-in-military-history/

https://www.quora.com/Wha...man-operated-sniper-rifle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-09 12:18
Er zit toch wel een voordeel aan die nieuwe crates.
Ik had een checked shirt (red) uit een crate.

Draag zelf liever geen rood. te opvallend.

binnen een paar seconden verkocht voor € 10,- =D

Dat crates openen voelt gewoon een beetje als een loterij.
Mocht je een rokje of hotpants krijgen ben je gelijk €100 rijker

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!
BobbLeeSwaggr schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 11:36:

Mijn Steam wallet staat op +135 euro dankzij PUBG :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Tsurany schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 11:38:
[...]

H4CK3R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Nu online
BobbLeeSwaggr schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 11:36:

Ik had 3 gamescon crates, zaten 1 paar bloody sneakers in (die ik nog niet eens kon verkopen, pas de 20e oid) en 2 keer dezelfde combat pants die voor 0,16 cent op de markt staan.

Ik ben wel klaar met die kratten openen :+

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dartillus
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-03-2023

Gisteren met 2 anderen een Squad potje gedaan en als enigen in Novo beland in het begin. Tussen ons drieën hebben we volgens mij zo'n 7 4x scopes gevonden. Van den zotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

kazzzdafke schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 11:35:

Dat een wapen deze range NIET zou halen lijkt me sterk. Accuraat zeker niet, dodelijk kan maar ik ga effe de overgebleven kinetische energie niet uitrekenen :)
Op die lange afstanden gaat de kogel ook nog maar sub-sonisch he, dan nog een keer de afstand verdubbelen... lijkt me niet mogelijk.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
steveman schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 11:42:
[...]

Op die lange afstanden gaat de kogel ook nog maar sub-sonisch he, dan nog een keer de afstand verdubbelen... lijkt me niet mogelijk.
Nee, voor een man carried sniper gun zit de potentiële max op 4000 yards (~3600 meter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StgMt
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-07 23:37
Ik heb gisteren een paar potjes gedaan geen scopes had. En potje waarbij we allemaal een 4x of hoger hadden. Zelf een potje dat we allemaal een sniper hadden. Soms vind je alles en soms vind alleen pistol. Je moet gewoon een beetje geluk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-09 18:41
Over die crates, wat is nu het beste om er mee te doen en welke te unlocken?
Cosmetische unlocks interesseren me helemaal niks, dus wat mij betreft verkoop ik alles.

Kan ik dan het beste de gamerscom, of die andere 2 kopen? Eenmaal gekocht, direct verkopen of eerst open maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje
pimskie schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 11:48:
Cosmetische unlocks interesseren me helemaal niks, dus wat mij betreft verkoop ik alles.

Kan ik dan het beste de gamerscom, of die andere 2 kopen? Eenmaal gekocht, direct verkopen of eerst open maken?
Als we dat zouden weten waren we allemaal rijk geweest, je weet gewoon niet wat er in die crates zit. Als je lucky bent met een skirt heb je zo 100 euro te pakken.

Het is wat je wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-09 18:41
Darkvisje schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 11:50:
[...]
je weet gewoon niet wat er in die crates zit.[...]
Die informatie had mij al bereikt inderdaad. Maar er is dus niet een 'betere' of zogenaamde 'verstandigere' keus uit de opties? Gewoon willekeurig een van de 3 unlocken, willekeurig openen of niet, en willekeurig verkopen of niet? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pimskie schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 11:48:

Je weet niet wat er in zit en je weet niet wat de droprate is voor items. Je kan dus geen kansberekening loslaten op crates verkopen versus crates openmaken. Enige wat je kan doen is kijken naar de prijs die je per crate kan krijgen en op basis daarvan bepalen welke crates je neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

@theHoff @kazzzdafke
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/m2jecOS.png
Afstand horizontaal in retard yard and snelheid in ft/s, maar dat maakt voor de trend niet uit.
CheyTac .408 kogel genomen als voorbeeld, en tot de max die de applet toestond ingevoerd.
http://www.jbmballistics.com/cgi-bin/jbmtraj-5.1.cgi

Het zou zomaar kunnen dat ie zover kan komen (totaal ongecontroleerd, en met een idiote elevation (scope moet dan op een flink schuine mount etc etc)) maar qua energie wellicht niet onmogelijk.

Goh :o

[ Voor 10% gewijzigd door steveman op 16-08-2017 11:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14-09 21:12

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

pimskie schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 11:52:
[...]

Die informatie had mij al bereikt inderdaad. Maar er is dus niet een 'betere' of zogenaamde 'verstandigere' keus uit de opties? Gewoon willekeurig een van de 3 unlocken, willekeurig openen of niet, en willekeurig verkopen of niet? :?
Gamescom crate is tijdelijk en kost 2,50 om te unlocken.

Die andere 2 worden willekeurig uitgegeven en komen willekeurige dingen uit. Met dus kans op iets wat voor 100 euro verkocht wordt.

--------------

Over de sniper discussie. Ik snap dat mensen het echte leven erbij halen, maar wie zegt dat het spel net zo werkt? Als je vanaf die berg schuin omhoog schiet, zou het best kunnen toch? Of houdt het spel al rekening met lucht weerstand etc etc?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GravGunner
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-11-2023

GravGunner

Man's inhumanity to Man

Thanks allen, vermoeden hadden we al, maar ik denk laat ik het hier eens opgooien :)

Ach ja, gaan we weer met volle moed de boel afstruinen

target assimilated

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkvisje
pimskie schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 11:52:
[...]

Ik hou van een gokje dus open ze gewoon you never know :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
Darkvisje schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 12:02:
[...]

Ik hou van een gokje dus open ze gewoon you never know :)
ME2...en schijnbaar spaar ik best veel van het zelfde... tenminste PUBG heeft dat idee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
IdieEasy schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 11:55:

Over de sniper discussie. Ik snap dat mensen het echte leven erbij halen, maar wie zegt dat het spel net zo werkt? Als je vanaf die berg schuin omhoog schiet, zou het best kunnen toch? Of houdt het spel al rekening met lucht weerstand etc etc?
Ik denk niet dat er een factor in het spel zit dat de kinetische energie van een kogel laat afnemen. Drop rate wel, curve van de aarde lijkt me niet.
Je kan dus iemand op die afstand doodschieten. Maar de punten op die map hebben geen zichtlijn, dus het zal echt met "bijpraten" van waar het schot heen moet zijn gegaan. Geen enkele spelsituatie waar dit bij mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-09 12:18
Iemand trouwens iets gehoord over een eventuele update deze week?

Normaal gesproken zou die vandaag toch op de test server moeten staan, en de patch notes er toch ook zijn?
Wellicht moeten we dus een weekje zonder :/

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BobbLeeSwaggr schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 12:38:
Iemand trouwens iets gehoord over een eventuele update deze week?

Normaal gesproken zou die vandaag toch op de test server moeten staan, en de patch notes er toch ook zijn?
Wellicht moeten we dus een weekje zonder :/
Nog niks op de PUBG twitter helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

theHoff schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 12:30:
[...]

Ik denk niet dat er een factor in het spel zit dat de kinetische energie van een kogel laat afnemen. Drop rate wel, curve van de aarde lijkt me niet.
Je kan dus iemand op die afstand doodschieten. Maar de punten op die map hebben geen zichtlijn, dus het zal echt met "bijpraten" van waar het schot heen moet zijn gegaan. Geen enkele spelsituatie waar dit bij mogelijk is.
Met meer dan 10 miljoen games gespeeld, en zo rond de 95 mensen per game kan je een aardig lage kans toch laten gebeuren... Al is het maar dat je bergopwaarts schiet, mist en 10 seconde later een kill hebt. Sta je vermoedelijk wel raar te kijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54
theHoff schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 12:30:
[...]

De afname van damage over afstand is dit dus. ☺

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
SouLLeSSportal schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 13:05:
[...]

De afname van damage over afstand is dit dus. ☺
Die zit er wel in? Nice.

Edit: in deze discussie staat overigens dat bullet drag er niet in zit https://forums.playbattle...ullet-damage-vs-distance/

[ Voor 26% gewijzigd door theHoff op 16-08-2017 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
Scopes is denk ik gewoon een kwestie van geluk hebben. Soms kan ik een hele match zoeken voor een 2x scope, en soms zijn de 8x en 4x scopes in overvloed te vinden.

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
http://steamcommunity.com/games/578080/announcements/

ze stappen van de wekelijkse updates af. Verstandig, want dat liep inderdaad niet zo soepel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Tsurany schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 11:38:
[...]

Dan heb je wel geluk gehad zeg, deze kratjes werken volgens mij precies hetzelfde als CSGO, meer dan de helft van de tijd krijg je iets onder de 50 cent.

Als je geld wilt verdienen kan je beter geen kratjes openen, ook al lijkt het aantrekkelijk omdat sommigen iets van 150 euro krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cri0s
Gisteren een geel trainingsjack verkocht voor €7,50.. Best een lucratieve business!

Ik hoop nog steeds die minirok te vinden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
Ik heb nu alle petten, en een shirt.

;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeryz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartehhM
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-06 08:41
Tja, ik heb 3 dezelfde camo pants...

Maargoed, ik kan me er niet zo aan storen. Ik vind het grappig om te horen hoe sommige tweakers hier er honderde euro's mee weten te verdienen (kan je uberhaubt je tegoed laten uitbetalen? of alleen besteden in de steam store?), maar mij niet gezien.

Ik wacht wel tergend lang op elke volgende crate die ik mag openen met m'n zuurverdiende credits :+
Huh, hier wordt iets anders vermeld qua aantallen, en hier:
nieuws: 'Tencent investeert in ontwikkelaar van PlayerUnknown's Battlegrounds' werd ook al over die investering bericht, die fake bleek te zijn?

Beetje laat en raar artikel van nu.nl 8)7

[ Voor 49% gewijzigd door MaartehhM op 16-08-2017 14:52 ]

There is no pleasure in having nothing to do; the real fun is in having lots to do, and not doing it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje
Stond al een op de tweakers frontpage gister of eergister dacht ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeryz
Ow, die heb ik helemaal gemist dan :$

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cmegens
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 14:29
Zo, mooi potje daar net, met echt al het geluk aan mijn kant. Ik heb alleen de laatste 10 minuten video, dus korte samenvatting: Ik land dus voor een potje yolo solo op military, op het onderste dak van het sattelite/radio tower gebouwtje. Vind daar meteen een AKM, terwijl er een gast via de beneden deur naar binnen loopt. Die komt even later met een wapen naar buiten, maar legt het af tegen de AKM. Ik ga dus snel naar binnen, boven ligt een SCAR-L, een 8X scope en een supressor. Dan heb je het geluk al redelijk aan je zijde. Dan valt de cirkel ook nog eens op het military island en zit de end-game echt alles mee, inclusief loot crate!

YouTube: PUBG last 10 minutes of a game full of luck

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazzzdafke
steveman schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 11:55:
@theHoff @kazzzdafke
[afbeelding]
Afstand horizontaal in retard yard and snelheid in ft/s, maar dat maakt voor de trend niet uit.
CheyTac .408 kogel genomen als voorbeeld, en tot de max die de applet toestond ingevoerd.
http://www.jbmballistics.com/cgi-bin/jbmtraj-5.1.cgi

Het zou zomaar kunnen dat ie zover kan komen (totaal ongecontroleerd, en met een idiote elevation (scope moet dan op een flink schuine mount etc etc)) maar qua energie wellicht niet onmogelijk.

Goh :o
Hier real life Calc op de .308 winchester (0 wind, etc..) muzzle elevation van 45 graden:

http://www.shooterscalcul...ectory_chart_7082626e.png

(Ik weet niet als mijn calculations in de shart staan maar het is dus bijna 11000 yards of 10km!!!

Hij heeft dan nog 63 joule over, wat niet genoeg is voor een kill maar eerder als een paintball aanvoelt vanop 2m afstand :)

Echter op 8,5km heeft hij nog bijna 300 joule over, wat wel is heel erg pijn zou kunnen doen en dus dodelijk zijn..

Edit: .308 winchester is leuke sniper bullet die we ingame als de 7.62 zien... kort door de bocht :)

[ Voor 4% gewijzigd door kazzzdafke op 16-08-2017 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Wereldrecord confirmed kill is 3450 meter he, dus don't get carried away

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07:38
cmegens schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 18:04:
Zo, mooi potje daar net, met echt al het geluk aan mijn kant. Ik heb alleen de laatste 10 minuten video, dus korte samenvatting: Ik land dus voor een potje yolo solo op military, op het onderste dak van het sattelite/radio tower gebouwtje. Vind daar meteen een AKM, terwijl er een gast via de beneden deur naar binnen loopt. Die komt even later met een wapen naar buiten, maar legt het af tegen de AKM. Ik ga dus snel naar binnen, boven ligt een SCAR-L, een 8X scope en een supressor. Dan heb je het geluk al redelijk aan je zijde. Dan valt de cirkel ook nog eens op het military island en zit de end-game echt alles mee, inclusief loot crate!

YouTube: PUBG last 10 minutes of a game full of luck
Mooi kalm gebleven tegen het einde en niet te overhaast voor de kill gegaan. Mijn complimenten, ik had de eerste keer met de sniper al voor de kill gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
418O2 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 18:42:
Wereldrecord confirmed kill is 3450 meter he, dus don't get carried away
Heb ik 2 pagina's geleden al gezegd.. maar.. PUBG houdt enkel iets of wat rekening met bullet drop mbt velocity en afstand. Dus.. het zou kunnen, een kill in PUBG op 6.5km :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmegens
Devler schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 19:23:
[...]

Mooi kalm gebleven tegen het einde en niet te overhaast voor de kill gegaan. Mijn complimenten, ik had de eerste keer met de sniper al voor de kill gegaan.
Ja dat was een beetje pech dat ie een level 3 helm had. Vaak is het dat als je bij de laatste 3 als eerste schiet je als tweede eindigt, maar in dit geval pakte het goed uit, ook omdat ik al wist waar die ander zat. Door die damage die ik hem daar deed met de m24 was hij aan het eind sneller neer. Wat ik al zei, het is ook wel geluk hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door cmegens op 16-08-2017 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeryz
Burst, burst.....burst.... Why, why, why....

Landen, 8x vinden, AR silencer en VSS vinden, verderop SCAR-L vinden met de meeste attachments, met als kers op de taart een SMG silencer! NICE!
Volgende huisje een UMP :D Inruilen voor de VSS, maar wat hoor ik?! Iemand sluipt om m'n huisje heen?!

Hij komt binnen, ziet me niet! EASY KILL! Haal de trekker over! pewpewpew..... Goddamn burst. YOU DIED.

Eigen schuld, maar nog. Burst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
Waar vind je scopes? Op dezelfde wijze als alle andere gear? Heb er eentje van een dode tegenstander afgeplukt, maar verder nog niets gevonden.

Oh ja, heb het spel gekocht, dus heb m'n eerste potjes gehad :+

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cmegens
Ja, gewoon tussen alle andere spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
JeRyZ schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 21:51:

Landen, 8x vinden, AR silencer en VSS vinden, verderop SCAR-L vinden met de meeste attachments, met als kers op de taart een SMG silencer! NICE!
Volgende huisje een UMP :D Inruilen voor de VSS, maar wat hoor ik?! Iemand sluipt om m'n huisje heen?!

Hij komt binnen, ziet me niet! EASY KILL! Haal de trekker over! pewpewpew..... Goddamn burst. YOU DIED.

Ik heb ook echt een hekel aan burst, vraag me af waarom ze dat aan de ump hebben moeten toevoegen...

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
iantje31 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 22:09:
[...]

Ik heb ook echt een hekel aan burst, vraag me af waarom ze dat aan de ump hebben moeten toevoegen...
Omdat die dat IRL ook kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeryz
iantje31 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 22:09:
[...]

Eens, maar laat ze de standaard ROF op auto zetten... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Lol ik ging net naar starters island met mijn squad, alleen mijn boot had een concurrent. Hij had de boot net eerder dan ik, en toen van groen naar Georgopol gevaren met een andere squad. Helaas doet mijn Shadowplay vaag maar het was wel mooi.

http://steamcommunity.com...iledetails/?id=1112688751

http://steamcommunity.com...iledetails/?id=1112688708

http://steamcommunity.com...iledetails/?id=1112688678

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
JeRyZ schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 22:32:
[...]

[...]

Eens, maar laat ze de standaard ROF op auto zetten... O-)
Had ik het vanavond in-game ook nog over. Smg default op auto zou wel fijn zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:18

Phydomir

Dennis

Herkenbaar. Hoe vaak ik (vooral in het begin) wel niet heb gehad van klik, één harde knal.... Doodse stilte, dood. |:(

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
Gisteren gewoon iemand van de motor afgeschoten _O_
Er al wel achter dat heel lang looten niet echt zin heeft, beter zoek je vrij snel een goede uitgangspositie voor de cirkel zodat je niet afgeknald wordt omdat je onoplettend die cirkel moet halen.
Helm + vest, Beetje medische spullen en wat energydrinks plus een wapen met voldoende kogels kan al fijn genoeg zijn.

Paar fijne potjes gisteren, wel een raar einde aan eentje. Vond vrij rap een M416 met alle attachments, voldoende kogels een 4x scope en een silencer. UZI erbij voor inhouse gevechten. Vervolgens op mijn gemak richitng de cirkel. Richting de laatste 10 had ik ongeveer 8 kills te pakken, lekker met de silencer of even campend in een huis tot de cirkel weer bekend was. De cirkel leek te gaan eindigen op de bergen naast het ziekenhuis. Ik lag onder de berg te wachten tot de blauwe lijn nabij was. Er dook niemand achter mij op vanuit het blauw en vervolgens 360 graden rondkijkend wachten tot de tijd aangebroken was de berg op te sneaken. Op het moment dat ik wil vertrekken, word ik van buiten de blauwe cirkel doodgeschoten.. echt, wtf, ik lag zo ongeveer tegen het blauw aan. Hoe houd iemand het zolang buiten die cirkel uit? Was toch al bijna een minuut.

11e met 8 kills.. voelt zo vreselijk onbevredigend.

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 10:00
Prosac schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 09:58:
Er al wel achter dat heel lang looten niet echt zin heeft, beter zoek je vrij snel een goede uitgangspositie voor de cirkel zodat je niet afgeknald wordt omdat je onoplettend die cirkel moet halen.
Helm + vest, Beetje medische spullen en wat energydrinks plus een wapen met voldoende kogels kan al fijn genoeg zijn.

Paar fijne potjes gisteren, wel een raar einde aan eentje. Vond vrij rap een M416 met alle attachments, voldoende kogels een 4x scope en een silencer. UZI erbij voor inhouse gevechten. Vervolgens op mijn gemak richitng de cirkel. Richting de laatste 10 had ik ongeveer 8 kills te pakken, lekker met de silencer of even campend in een huis tot de cirkel weer bekend was. De cirkel leek te gaan eindigen op de bergen naast het ziekenhuis. Ik lag onder de berg te wachten tot de blauwe lijn nabij was. Er dook niemand achter mij op vanuit het blauw en vervolgens 360 graden rondkijkend wachten tot de tijd aangebroken was de berg op te sneaken. Op het moment dat ik wil vertrekken, word ik van buiten de blauwe cirkel doodgeschoten.. echt, wtf, ik lag zo ongeveer tegen het blauw aan. Hoe houd iemand het zolang buiten die cirkel uit? Was toch al bijna een minuut.

Als je kneiter veel firstaid/medkits + boosters hebt. Kun je wel effe buiten die cirkel hoor. Langer dan de meesten denken, maar dan moet je wel goed timen met gebruiken.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• Dartillus
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-03-2023
Prosac schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 09:58:

Da's gelijk de reden waarom ik liever heb dat je vanuit de blauwe zone niet goed bij de witte cirkel naar binnen kan kijken.

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 07:36

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Gisteravond een paar leuke potjes via de discord groep gehad. Een squad vinden gaat verrassend snel en over en aardige lui. Helaas lijkt discord wat FPS drops te veroorzaken wat het spel niet helemaal ten goede kwam.

Maar leuke games, op het laatst zat ik bij een wat betere groep en voelde ik me een beetje als bagage ipv ondersteuning :) Gelukkig geen gekke dingen gedaan zoals een pijl in een teammate schieten (degene wie het betreft weet het wel, ging wel per ongeluk). Goed gelachen in ieder geval.

Nu even kijken hoe ik de performance kan verbeteren, misschien toch maar even het spel op de SSD zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
tuinïnen schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 10:58:
Gisteravond een paar leuke potjes via de discord groep gehad. Een squad vinden gaat verrassend snel en over en aardige lui. Helaas lijkt discord wat FPS drops te veroorzaken wat het spel niet helemaal ten goede kwam.
Discord kan GPU acceleratie gebruiken voor de interface, dit is echter ook uit te zetten. Even in de settings kijken :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ikbengoofy
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NEHT9yf.png

Mijn 1ste Chicken dinner Solo.

Oh wat voelt dat fijn :D

[ Voor 6% gewijzigd door ikbengoofy op 17-08-2017 11:53 ]

• Devler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07:38

Maar leuke games, op het laatst zat ik bij een wat betere groep en voelde ik me een beetje als bagage ipv ondersteuning :) Gelukkig geen gekke dingen gedaan zoals een pijl in een teammate schieten (degene wie het betreft weet het wel, ging wel per ongeluk). Goed gelachen in ieder geval.

Nu even kijken hoe ik de performance kan verbeteren, misschien toch maar even het spel op de SSD zetten.
Enkele dagen geleden is een squadmate erin geslaagd een andere squadmate met de shotgun overhoop te knallen O-)
Die dingen gebeuren, wordt eens goed mee gelachen en zal je de rest van de avond herhaaldelijk horen passeren :+

• IdieEasy

IdieEasy

Als je net zo'n slechte PC hebt als ik (ik haalde op zijn best 42 fps) dan kan je kijken of je screenscale naar 75% wilt zetten. Ik haal daar 25% meer fps door.
Het wordt er wel echt lelijker van, maar alles stond toch al op low....

• cri0s

Vaulting ziet er best goed uit eigenlijk! Zou een hoop frustratie kunnen gaan schelen.

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

De #2 deed me even denken dat ie nieuw was, maar dit is dezelfde als die Tsurany gepost had. Hoe dan ook, dit helpt wel de, uh, clunkyness te verminderen :)

Wel jammer eigenlijk dat het zoeken niet automagisch titels van youtube-filmpjes meeneemt, tenzij je alles altijd door gaat lezen en onthouden, kun je dit niet echt voorkomen op GoT. Zoeken op de YT hash werkt ook niet, want wat binnen media tags wordt niet meegenomen in zoekresultaten.

@418O2 Uhm...
code:
1
if ("Fkde_c0RRl0".equals("Fkde_c0RRl0")) {System.out.println("Chicken dinner!");}
Chicken dinner!
wel zelfde dus :+

[ Voor 15% gewijzigd door steveman op 17-08-2017 13:41 ]

• 418O2
steveman schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 13:30:
De #2 deed me even denken dat ie nieuw was, maar dit is dezelfde als die Tsurany gepost had. Hoe dan ook, dit helpt wel de, uh, clunkyness te verminderen :)

Wel jammer eigenlijk dat het zoeken niet automagisch titels van youtube-filmpjes meeneemt, tenzij je alles altijd door gaat lezen en onthouden, kun je dit niet echt voorkomen op GoT. Zoeken op de YT hash werkt ook niet, want wat binnen media tags wordt niet meegenomen in zoekresultaten.
Deze is door iemand anders opnieuw geupload, dus zoeken op hash had niet geholpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cri0s
steveman schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 13:30:

@418O2 Uhm...
code:
1
if ("Fkde_c0RRl0".equals("Fkde_c0RRl0")) {System.out.println("Chicken dinner!");}

[...]

wel zelfde dus :+
Ja kak, dat dus! Ik dacht ook dat ik hem nog niet gezien had en zoeken kwam niet.
My bad. :X

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 07:32

Jorissie87

No diggity

Herkenbaar, niet alleen met UMP, ook bij andere guns dat hij nog op "Single" staat. Zou fijn zijn als je in kan stellen dat de guns die je oppakt standaard op "auto" staan en handmatig op single moet zetten i.p.v. andersom. Denk Überhaupt niet dat er veel mensen zijn die een Uzi, Vector of UMP met single gebruiken.

Gisteren trouwens ook een potje, hele goede loot, vergelijkbaar met wat jij had. Loop ik naar een huisje toe dat ik nog wil looten, zie ik iemand binnen lopen. Was duidelijk een noob want hij liep roekeloos naar buiten, in de lucht kijkend, wat het vliegtuig ging doen. Ik pak mijn shotgun en wil op hem schieten, verschiet hij precies ineens 5 meter naar achteren door lag. Hij draait zich om en schiet mij met 2 shotgun schoten down (en uiteindelijk dood). Wat een timing zeg..

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Verwijderd

Gisteren weer even een potje kunnen spelen.
Vloog recht over School dus daar gedropt in de buurt met een paar anderen. Snel een gebouw in gerend en alles geloot, deuren achter me dicht. Vervolgens play area, ik zit precies in het midden! Mooi zo, campen dus!
Rustig bleven wachten en iemand gekilld vanuit het raam die moest rennen voor de cirkel, lol.
Tijdje later nog 15 man over. Ik hoor iemand in mijn huisje. Ik kamp bij de enige deur die hij door kan komen.. de deur gaat open, maar er komt niemand. Na een paar seconden, hij komt toch door de deur en schiet direct op me. Ik schiet terug en raak hem, maar hij mij ook. Na wat over en weer vliegende kogels ben ik dood. Zucht, weer geen dinner :(
Potjes gespeeld: 10
Kills: 1
Beste notering: 15
Is dit redelijk voor een beginner of ?
Ik merk dat als ik eenmaal redelijke loot en een goede positie heb, geneigd ben me vooral schuil te houden. De wapens en het schieten ken ik nog niet zo heel goed.

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 13:56

beany

Meeheheheheh

Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 14:33:
Je doet het beter dan menig andere beginner :)

Gewoon volhouden! En ga vooral eens duo of squad spelen! Leer je enorm veel van. Check TS voor Discord info, daar zitten veel mensen waar je mee kan spelen.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• seezung
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-09 23:59
Gisteren weer even een potje kunnen spelen.
Vloog recht over School dus daar gedropt in de buurt met een paar anderen. Snel een gebouw in gerend en alles geloot, deuren achter me dicht. Vervolgens play area, ik zit precies in het midden! Mooi zo, campen dus!
Rustig bleven wachten en iemand gekilld vanuit het raam die moest rennen voor de cirkel, lol.
Tijdje later nog 15 man over. Ik hoor iemand in mijn huisje. Ik kamp bij de enige deur die hij door kan komen.. de deur gaat open, maar er komt niemand. Na een paar seconden, hij komt toch door de deur en schiet direct op me. Ik schiet terug en raak hem, maar hij mij ook. Na wat over en weer vliegende kogels ben ik dood. Zucht, weer geen dinner :(
Ik merk dat als ik eenmaal redelijke loot en een goede positie heb, geneigd ben me vooral schuil te houden. De wapens en het schieten ken ik nog niet zo heel goed.
Actie opzoeken eerste paar potten, gewoon landen bij school/military en battles aangaan. 20 minuten campen,1 battle aangaan en die vervolgens verliezen word je niet echt beter van. Zo leer je guns een beetje kennen en maak je ook nog een kans als je wel eens moet bewegen ;)

[ Voor 0% gewijzigd door seezung op 17-08-2017 14:58 . Reden: Typo ]

www.twitch.tv/seezung77

• ikbengoofy

Deed ik ook. als ik wat hoorde wacht ik. Beetje te gespannen ofzo.

Nu ben ik een stuk relaxer en zoek ik ze op. ga op alles af waar ik schoten hoor. Gaat een stuk beter nu.

Verwijderd

Veel spelen en oefenen dus. Thanks voor de tips!

• jeryz
Gisteren nog een potje of 6 gedaan, drie keer top 10, ook 2e geworden. 3 keer pech. (waaronder een UMP burst dus :P)

Die tweede plaats was best spannend; eindigde naast Mylta, midden op een weg. De laatste cirkel half weg, half berm. Maar ja met FPP kun je niet over de weg heenkijken, dus zag ik al kruipende die ander niet die in de berm lag! Maar ja, hij mij dus ook pas toen we 2 meter van elkaar weg waren :)
FPP maakt zulk soort situaties echt wel vet!

• BoonZ_
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-07 14:34
Hier nog mensen die het geluid aangepast hebben in jullie OS? Ben wat wezen spelen met Loudness Equalization en hierdoor hoor ik de voetstappen wel beter maar toch heb ik het idee dat ik wat mis..
Momenteel een Astro A40 met Mixamp (deze gebruikte ik altijd bij mijn xbox one) en ben benieuwd of het nog veel uitmaakt wat voor geluidskaart je gebruikt en of via spdif of puur usb.. gewoon wat meningen als het ware :) bedankt alvast voor de feedback
Erik

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
cri0s schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 12:52:
[video]

Vaulting ziet er best goed uit eigenlijk! Zou een hoop frustratie kunnen gaan schelen.
Ze zouden eigenlijk die map die je daar hebt moeten uitbrengen als losse shooting range. Dat je daar beetje wapens kan testen op afstanden/recoil noem maar op. Beetje opwarmen ofzo :) lijkt me wel tof :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Je begint vaak veel te voorzichtig, en dan bedoel ik niet in een potje, maar als newbie in het spel. Juist lekker snel droppen, ik denk dat tegenwoordig consequent 20-25% direct op F drukt als het kan en er tenminste iets van een stadje/loot onder ze zit. Dan kan je meteen even los, of je wint met een top gevoel, of het is juist snel klaar en je kan verder. Is zoveel beter dan 25 minuten verstoppen en dan neerge-KAR98'ed worden zonder je vijand gezien te hebben :) !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • +4 Henk 'm!
En we hebben een chicken dinner! Ondanks de loser die onder de map geglitched was en probeerde een win te halen.

Speler is gerapporteerd :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazzzdafke
Tsurany schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 16:16:
En we hebben een chicken dinner!

Speler is gerapporteerd :)
2 potjes ervoor hetzelfde met de cirkel uit te healen :) Enkel toen geen glitcher, maar huisjes en ik de meeste healing.. Was een goeie tip @Tsurany

ps. moest je mijn end phrase er laten opstaan? 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door kazzzdafke op 17-08-2017 16:24 ]

• x3rius
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 09:18
Wat moet ie dan doen? Verplicht AFK gaan?

Tenzij ie natuurlijk opzettelijk onder grond is geglitched :p

[ Voor 44% gewijzigd door x3rius op 17-08-2017 16:33 ]

• jeryz
x3rius schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 16:32:
Wat moet ie dan doen? Verplicht AFK gaan?
Nou, de game leaven? Of hard afsluiten en reconnecten? Iedereen die dit 'overkomt' weet dat het niet hoort.
Willens en wetens zo doorspelen is op je eigen risico en er is een risico dat je gerapporteerd wordt met de bijbehorende sanctie.

• 418O2
JeRyZ schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 16:35:
[...]

Nou, de game leaven? Of hard afsluiten en reconnecten? Iedereen die dit 'overkomt' weet dat het niet hoort.
Willens en wetens zo doorspelen is op je eigen risico en er is een risico dat je gerapporteerd wordt met de bijbehorende sanctie.
Als jij door een bug op een bult loot met level 3 helmet en armor, silenced Kar en m416 met attachments stuit dan doe jij dat ook?
Pagina: 1 ... 43 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord