Denk dat hij de VSS bedoelt, die lijkt nog het meeste op een DragunovTsurany schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 10:20:
[...]
Het is een SKS, geen SVD. Maar standaard is hij vrij slecht, je hebt echt een grip, compensator en cheekpad nodig. Dan is hij veel stabieler.
Kan zijn, ben het even vergeten.. Diegene met standaard een silencer erop..w00tstok schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 13:10:
[...]
Denk dat hij de VSS bedoelt, die lijkt nog het meeste op een Dragunov
Dat is de VSS ja, die is inderdaad echt waardeloosFrank1973 schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 13:56:
[...]
Kan zijn, ben het even vergeten.. Diegene met standaard een silencer erop..

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Het is ook meer een survival game dan een shooter. Aantal kills boeit mij weinig, ik wil eerste worden of zo hoog mogelijk eindigen, met of zonder kills.steveman schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 10:13:
Uurtje gespeeld, 1 kill
Knakker beschoot mij, ik ren gauw de badkamer in. Sta je dan met je shotgun... Deur ging open *blammo*. De andere potjes beduidend minder in de pap kunnen kruimelen.
Maar ik mis echt de smoothheid van beweging in andere shooters... Dus toch maar refund.
Overigens begrijp ik wel wat je bedoelt betreft smoothness. Ik had dat paar maanden terug ook. Wat mij hielp was in ieder geval graphics settings zo instellen dat je geen lag hebt (en dus goeie FPS).
Ook even spelen met de sensitivity settings van kijken en scopen. Ik heb in een trappetje de sensitivity van steeds "langere" scopes steeds lager gezet. Scope x15 staat dus erg laag en het laagst. Daardoor raak ik met de diverse scopes meer (en voelt het smoother).
Ik zeg: geef het nog een kans want het is echt wel een leuk spel!
Join eventueel discord, samen spelen kan leuk(er) zijn en in ieder geval kun je weer wat tips horen/leren.
https://discord.gg/0ezBMpYOe80zlpeP
Wat ik niet begrijp op de steam market, er worden sleutels voor de kistjes te koop gezet voor 7€ +, terwijl je ze in game voor 2,50 kan kopen. Waarom kopen mensen dit??
Ik heb helaas door een foutje, switchen naar nieuwe mobiel, m'n steam guard niet goed geswitched dus kan 15 dagen niet handelen, maar anders was dit easy money geweest....
Ik heb helaas door een foutje, switchen naar nieuwe mobiel, m'n steam guard niet goed geswitched dus kan 15 dagen niet handelen, maar anders was dit easy money geweest....
[ Voor 34% gewijzigd door Netsrek op 12-08-2017 14:23 ]
Net zowaar twee potjes achter elkaar de eindzone in de buurt van Zharki gehad. Was er letterlijk nog nooit geweest, erg leuk.
Eerste pot vanuit zuid Georgopol een boot gepakt en stukje omhoog gevaren omdat er mensen op de brug waren, daarna met de cirkel in m'n rug langzaam terug richting de berg ten noorden van Georgopol (nog nooit gezien!). Letterlijk 10 minuten achter me zitten kijken en mezelf overtuigd dat er niemand meer achter me kon zitten, los 1 silenced schot op iemand in Georgopol en meteen gekilled door iemand die toch nog achter me zat
Potje daarna begonnen op military en eerste cirkel was meteen weer bij Zharki. Hele reis afgelegd met een auto met weinig loot, toch iemand kunnen verrassen en gekilled, vanuit toen ging het heel lekker. Kreeg helemaal voor mezelf 2 drops, vlak voor me en niemand kwam er naar toe; toen had ik SKS met alles erop en Groza met alles erop, alles level 3
Kon niet meer stuk. Ging nog bijna mis op het eind want de laatste 2 mensen wisten waar ik zat en zaten steeds op mij te schieten ipv op elkaar, moest een actie buiten de cirkel om doen om de eerste te pakken zodat ik cover had voor de tweede. Ging precies goed, Groza helpt ook, wat een beest van een wapen
Eerste pot vanuit zuid Georgopol een boot gepakt en stukje omhoog gevaren omdat er mensen op de brug waren, daarna met de cirkel in m'n rug langzaam terug richting de berg ten noorden van Georgopol (nog nooit gezien!). Letterlijk 10 minuten achter me zitten kijken en mezelf overtuigd dat er niemand meer achter me kon zitten, los 1 silenced schot op iemand in Georgopol en meteen gekilled door iemand die toch nog achter me zat

Potje daarna begonnen op military en eerste cirkel was meteen weer bij Zharki. Hele reis afgelegd met een auto met weinig loot, toch iemand kunnen verrassen en gekilled, vanuit toen ging het heel lekker. Kreeg helemaal voor mezelf 2 drops, vlak voor me en niemand kwam er naar toe; toen had ik SKS met alles erop en Groza met alles erop, alles level 3
Tja, 9mm Ammo. Tis gewoon een Handgun met een scopeTsurany schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 14:00:
[...]
Dat is de VSS ja, die is inderdaad echt waardeloos
Ze doen dit omdat ze geen echt geld er willen investeren. Ze verkopen 3 krates voor 2.5 euro bijvoorbeeld.Netsrek schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 14:22:
Wat ik niet begrijp op de steam market, er worden sleutels voor de kistjes te koop gezet voor 7€ +, terwijl je ze in game voor 2,50 kan kopen. Waarom kopen mensen dit??
dat krijgen ze uitgekeerd in hun steam wallet. Daarvan kopen ze dan keys. Zo kan je gamecons crates openen zonder er echt eigen geld in te steken.
Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats
Echt de raarste bug ooit in mijn pubg speeltijd. Ik rij op een motor, was goed geared en had al 6 kills. De cirkel werd al aardig klein en nog 24 man over.
Ik stap net buiten een graanveld van de motor af. Loop richting een stel bosjes en bomen voor wat cover. Ineens dood, died from falling. Hoe dan???
Ik stap net buiten een graanveld van de motor af. Loop richting een stel bosjes en bomen voor wat cover. Ineens dood, died from falling. Hoe dan???
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Jezus wat ga ik slecht deze maand zeg, vorige maand had ik solo nog een win rating van 17% en 5 chicken dinners, squad 5+ wins, duo ook 3 wins, deze maand nog geen enkele win binnengehaald. Deze game een m416, 5 x4 scopes binnengehaald, iemand gekilled die een kar had, precies toen ik die kar had werd ik gesniped door een andere kar met silencer die buiten de cirkel zat en perfect kon aimen 
Die loot is wel vaag trouwens, ben 3x achter elkaar precies op dezelfde plek gedropt, 1x helemaal geen loot, 1x 2 kar's naast elkaar maar weinig rifles en alleen red dots, nu 5+ rifles en 5 x4 scopes gevonden
Die loot is wel vaag trouwens, ben 3x achter elkaar precies op dezelfde plek gedropt, 1x helemaal geen loot, 1x 2 kar's naast elkaar maar weinig rifles en alleen red dots, nu 5+ rifles en 5 x4 scopes gevonden
[ Voor 21% gewijzigd door Brogala op 12-08-2017 15:12 ]
VSS - Schiet wel erg lekker op close combat, maar zodra de afstand wat meer wordt is het net een dop erwten schieterTsurany schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 14:00:
[...]
Dat is de VSS ja, die is inderdaad echt waardeloos

Ik had de M249 te pakken, lekker Rambo gegaan 
Auto gesloopt:
Hele video:
Helaas ging ik wel dood maar de rest van het team heeft alsnog de chicken dinner binnen gehaald
Auto gesloopt:
Hele video:
Helaas ging ik wel dood maar de rest van het team heeft alsnog de chicken dinner binnen gehaald
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Brogala schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 15:10:
Jezus wat ga ik slecht deze maand zeg, vorige maand had ik solo nog een win rating van 17% en 5 chicken dinners, squad 5+ wins, duo ook 3 wins, deze maand nog geen enkele win binnengehaald. Deze game een m416, 5 x4 scopes binnengehaald, iemand gekilled die een kar had, precies toen ik die kar had werd ik gesniped door een andere kar met silencer die buiten de cirkel zat en perfect kon aimen

Heb ik ook paar keer gehad. super irritantKorkss schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 15:00:
Echt de raarste bug ooit in mijn pubg speeltijd. Ik rij op een motor, was goed geared en had al 6 kills. De cirkel werd al aardig klein en nog 24 man over.
Kan nu opeens niet connecten
Krijg bij opstarten game:
wth.16:42:09: Starting BattlEye Service...
16:42:11: Launching game...
16:42:23: Note: File blocks can be ignored if they don't cause problems with the game.
16:42:23: [INFO] Blocked loading of file: "E:\Steam\steamapps\common\PUBG\TslGame\Binaries\Win64\dxgi.dll".
[ Voor 27% gewijzigd door Paulus07 op 12-08-2017 16:45 ]
Gewoon nog eens starten? heb ik ook om de haverklap.
Nu net iets nieuws... Ben net geland, zit m'n pistool te reloaden, ineens soort crash, terug naar main menu met een dialog "The match is over" en ik moet op "Confirm" klikken. Ehhhh nee?
Nu net iets nieuws... Ben net geland, zit m'n pistool te reloaden, ineens soort crash, terug naar main menu met een dialog "The match is over" en ik moet op "Confirm" klikken. Ehhhh nee?
Kijk er mee uit, is gelijk een ban.Kecin schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 18:06:
Vandaag een paar vreemde glitches in FPP Squads.
Zwevende loots en half gerenderde gebouwen. Ik kon ook dwars door gebouwen heen lopen. Desalniettemin veel fun gehad.
[afbeelding]
[afbeelding]
Gebouwen werden niet tot amper gerendert. Zo had ik geen idee dat ik bij Appartments was.
https://www.playbattlegrounds.com/rulesOfConduct.pu
Dit ligt aan je pc dat die het niet kan renderen, kun je vermoedelijk veroorzaken om je hele ram vol te gooien
http://www.pcgamer.com/an...ng-advantage-of-a-glitch/
De matchmaking is flink in de war, ik vind winnen in duo's juist heel makkelijk geworden. Wellicht dat je steeds pecht hebt en tegen de top 100 speelt ofzoBrogala schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 15:10:
Had pubg maar pc kon het niet aan....
Heb het maar gerefund.
Haalde op ultra low nog niet eens 20 fps...
Heb het maar gerefund.
Voldeed je PC aan de minimum specs?No-Bro schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 21:07:
Heb het maar gerefund.
Dan is het echt tijd voor een nieuwe pcNo-Bro schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 21:07:
Heb het maar gerefund.
Ja maar laatste tijd gaat het wel zoo kut, bijvoorbeeld eerste game in tijden met goede loot, krijg je zo'n cirkel

https://steamuserimages-a...7520CD8D931113D068AACEA7/
Know that feeling. Als ik Duo speel is het een van deze 2 scenario's;Brogala schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 23:23:
[...]
Ja maar laatste tijd gaat het wel zoo kut, bijvoorbeeld eerste game in tijden met goede loot, krijg je zo'n cirkelEn natuurlijk kwamen we 2 squads tegen onderweg, eentje killden we, andere squad was achter ons en killde ons van buiten de zone.
- Fully stacked met bagger cirkels.
of
- Bagger loot met amper verplaatsen voor cirkels.
Veel spelen cirkel, zeker in eindgame. Slim, maar zo strontvervelend als je zelf alsvast wilt positioneren voor komende cirkel

Ik zie links op jou screenshot echt een zwarte vlak van de schaduw, hoe kun je zo het spel spelen en/of mensen zien?Brogala schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 23:23:
[...]
Ja maar laatste tijd gaat het wel zoo kut, bijvoorbeeld eerste game in tijden met goede loot, krijg je zo'n cirkelEn natuurlijk kwamen we 2 squads tegen onderweg, eentje killden we, andere squad was achter ons en killde ons van buiten de zone.
Gisteren ook 2 x gehad, spring er vroeg uit. Ik vind totaal geen loot.. pistool en shotty. Zit midden in de cirkel.. Dan maar campen en hopen op het beste. Beide keren als 8 geëindigd, gewoon tussendoor even naar de wc gegaan....
Lekker zitten bridge campen 
Einde was dan wel matig...
[ Voor 23% gewijzigd door Tsurany op 13-08-2017 12:44 ]
Snap er niks van dat bridge camping. 4/5 keer dat ik het probeer komt er totaal niemand en zit ik 10 min voor niks voor me uit te staren. Net nog eens geprobeerd 2 potjes achter elkaar. Eerste keer na 5 min ineens M24 in m'n hoofd, nooit gezien of ook maar enig idee waar hij zat. Tweede keer auto die weer eens dwars door een obstakel mij weet te raken. "Ran over by vehicle" nou echt niet...
Ach Nick, ik bak er ook niets van hoor. Vandaag steeds kansloos met hooguit 1,2 kills maar meestal geenNickThissen schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 14:36:
Snap er niks van dat bridge camping. 4/5 keer dat ik het probeer komt er totaal niemand en zit ik 10 min voor niks voor me uit te staren. Net nog eens geprobeerd 2 potjes achter elkaar. Eerste keer na 5 min ineens M24 in m'n hoofd, nooit gezien of ook maar enig idee waar hij zat. Tweede keer auto die weer eens dwars door een obstakel mij weet te raken. "Ran over by vehicle" nou echt niet...
Als je er een keer samen niets van wil bakken moet je me maar even op Steam toevoegen. Zelfde nickname als hier.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
Ik wil dit spel kopen, maar is er ergens een website voor keys die goedkoper zijn dan 30eu?
Ik zie al op CDKeys dat die bijvoorbeeld 25eu is.
shit, vanmiddag bijna kip, maar ging dood door de cirkel (zat in een huis waarvan ik de uitgang niet meer kon vinden)...
Nu krijg ik alleen nog maar 'disconnected' in de lobby
Nu krijg ik alleen nog maar 'disconnected' in de lobby
Ik frut, dus ik epibreer
Ik als (relatief noob) zou graag een keer met je spelen. Goede tactieken en echt flinke actie zie ik steeds van je.Tsurany schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 12:43:
Lekker zitten bridge campen
[video]
[video]
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
je beantwoordt je eigen vraag, waarom post je dit?Verwijderd schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 15:15:
Ik wil dit spel kopen, maar is er ergens een website voor keys die goedkoper zijn dan 30eu?
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Verwijderd
Om te vragen of iemand anders een andere site heeft om keys te kopen, te vragen of dit uberhaupt werkt..DirtyBird schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 16:11:
[...]
je beantwoordt je eigen vraag, waarom post je dit?
Vergeet niet dat ik alle sucky momenten en domme acties niet post heKecin schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 15:24:
[...]
Ik als (relatief noob) zou graag een keer met je spelen. Goede tactieken en echt flinke actie zie ik steeds van je.
Ohwww.... Ik dacht dat je alleen je dieptepunten postte en dat je hoogtepunten nóg beter zijn! Is me dat even een tegenvaller zo richting de zondag avond zeg.Tsurany schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 16:38:
Vergeet niet dat ik alle sucky momenten en domme acties niet post he
Leuke bug zo

En ja het zijn foto's, maar zo ging het ff snel
Gelijk wel even de bug gereport, ik reed daarna opeens door een huis heen wat ik niet zag met mensen er in. Die zullen zich wel kapot geschrokken hebben

En ja het zijn foto's, maar zo ging het ff snel
Gelijk wel even de bug gereport, ik reed daarna opeens door een huis heen wat ik niet zag met mensen er in. Die zullen zich wel kapot geschrokken hebben
F12 is de Steam screenshot knop.
Nee, 25 euro is het goedkoopst.Verwijderd schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 15:15:
Ik kan hem bij Greenmangaming kopen met kortingcode die specifiek voor mijn account is: €21,89.
Mocht iemand interesse hebben ontvang ik graag een PM.
Of je kunt zelf aanmelden voor hun nieuwsbrief, dan krijg je waarschijnlijk ook zelf binnenkort een code.
Mocht iemand interesse hebben ontvang ik graag een PM.
Of je kunt zelf aanmelden voor hun nieuwsbrief, dan krijg je waarschijnlijk ook zelf binnenkort een code.
Bij mij gaat het in duo matches met een vriend van me altijd zo:
- We spawnen, vinden totaal niets en halen dan de top 5
- We vinden de meest geweldige loot en worden super onverwachts allebei door ons hoofd geschoten buiten de top 10
- We vinden de meest geweldige loot en worden super onverwachts allebei door ons hoofd geschoten buiten de top 10

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
Nu weet ik dat het early access is, maar ik ben zojuist van de 3 potjes 2x gecrashed. Tevens heb ik standaard (Zelfs als ik op Low-quality speel, wat nu standaard is) dat ik de helft van de potjes tegen een 10 seconden lag aan zit te kijken als ik net geland ben. Dat maakt het voor mij effectief onmogelijk in een stad met meerdere te landen zonder direct dood te liggen.
Wel erg jammer. Hopelijk fixen ze dit soort dingen nog op termijn.
Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?
Wat voor een hardware heb je precies? het spel is best zwaarKhaine schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 23:57:
Nu weet ik dat het early access is, maar ik ben zojuist van de 3 potjes 2x gecrashed. Tevens heb ik standaard (Zelfs als ik op Low-quality speel, wat nu standaard is) dat ik de helft van de potjes tegen een 10 seconden lag aan zit te kijken als ik net geland ben. Dat maakt het voor mij effectief onmogelijk in een stad met meerdere te landen zonder direct dood te liggen.
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
Heb je hier een of andere ENB overheen? Het lijkt far cry 3 wel.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Nee, zijn gewoon foto'sDirtyBird schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 08:52:
[...]
Heb je hier een of andere ENB overheen? Het lijkt far cry 3 wel.
Ben benieuwd hoe dit er in FPP uit komt te zien.
En hoe het eruit gaat zien als je wapens vast hebtscholpat schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 09:20:
[...]
Ben benieuwd hoe dit er in FPP uit komt te zien.
Maar gaat wel goed komen denk. Is niet de 1e game waar dit soort animaties in komen te zitten.
Gaat mij vooral over hoe het het spel hierdoor veranderd gaat worden. Ergens (te lang) achter een muurtje schuilen wordt een probleem en flanken wordt extra leuk als je er nu niet makkelijk kan komen.Paulus07 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 09:46:
[...]
En hoe het eruit gaat zien als je wapens vast hebt
Maar gaat wel goed komen denk. Is niet de 1e game waar dit soort animaties in komen te zitten.
En vast zitten achter die stomme witte hekjes zodra de witte/blauwe cirkel heel klein worden zorgt ook niet meer voor frustratiesNINjak schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 10:56:
[...]
Gaat mij vooral over hoe het het spel hierdoor veranderd gaat worden. Ergens (te lang) achter een muurtje schuilen wordt een probleem en flanken wordt extra leuk als je er nu niet makkelijk kan komen.
Vrijdag gehad. Cirkel super klein, 3 gasten kunnen afknallen, klein levensbalkje nog over. Loop je huisje uit staat er rondom zo'n wit hekje. Maarja de blauwe cirkel kwam er aan dus voordat ik bij de opening/poortje was van dat *#$@%@% hekje werd ik geraakt door blauwe cirkel voor 2 seconde: dood.......
4e geworden -_-
Je kunt ze kapot schieten.Paulus07 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 11:00:
[...]
En vast zitten achter die stomme witte hekjes zodra de witte/blauwe cirkel heel klein worden zorgt ook niet meer voor frustraties
Vrijdag gehad. Cirkel super klein, 3 gasten kunnen afknallen, klein levensbalkje nog over. Loop je huisje uit staat er rondom zo'n wit hekje. Maarja de blauwe cirkel kwam er aan dus voordat ik bij de opening/poortje was van dat *#$@%@% hekje werd ik geraakt door blauwe cirkel voor 2 seconde: dood.......
4e geworden -_-
Was helaas geen stille oplossing. Dan zou ik direct gespot worden
Ach ja, vanavond nog keer proberen
Ja, dit is wel herkenbaar. Gisteren ook een paar duo potjes. Landen in een dorpje met teveel anderen, niet heel beste uitrustig meegrissen en wegvluchten richting cirkel en hopen onderweg nog het e.e.a. aan te treffen. Vervolgens word je doordat je extra voorzichtig bent gewoon 3e. Geen scopes of niks, niet teveel kogels. Ander potje echt heerlijke loot te pakken, silenced AK met 8x scope en silenced UMP met alle attachments, lvl 3 backback, helm en vest. Voldoende medkits en energy drinks. Wat granaten en 150+ kogels voor elk wapen. En dan vervolgens 2x ver door open veld moeten richting de cirkel en vlakbij door een volslagen onzichtbare vijand afgeknald worden. :’(iantje31 schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 23:31:
Bij mij gaat het in duo matches met een vriend van me altijd zo:
Mijn beste potjes waren altijd in de categorie: Het is net niks wat ik heb, maar we moeten het er maar mee doen.
Verwijderd
Afgelopen weekend eerste geworden met een random squad, waar wonderbaarlijk niemand communiceerde. Dus het kán wel zonder te praten.
Vandaag geëindigd in een 4 vs 4, dat had ik nog nooit gezien. De kans dat twee teams tot de laatste 8 nog met hun hele squad bij elkaar zijn lijkt mij bijzonder klein? Het was bij de pier, we moesten een huisje in.. daarna moesten we er weer uit i.v.m. cirkel. Dat werd lekkere gatenkaas bij de kip voor het andere team.
Vandaag geëindigd in een 4 vs 4, dat had ik nog nooit gezien. De kans dat twee teams tot de laatste 8 nog met hun hele squad bij elkaar zijn lijkt mij bijzonder klein? Het was bij de pier, we moesten een huisje in.. daarna moesten we er weer uit i.v.m. cirkel. Dat werd lekkere gatenkaas bij de kip voor het andere team.
Stealth/alles ontwijken qua gevechten werkt voor mij het beste. Gisteren nog 2e geworden met 0 kills
Qua loot ook net niets; alleen een AKM zonder attachments. Helaas zag de ander mij nét iets eerder in de laatste cirkel 
Regelmatig kan ik ook mensen spotten (top-10) welke wel op alles schieten wat beweegt. Als je dan een beetje observeert kun je al redelijk uitvinden wie waar zit.
Regelmatig kan ik ook mensen spotten (top-10) welke wel op alles schieten wat beweegt. Als je dan een beetje observeert kun je al redelijk uitvinden wie waar zit.
Oja, die *piep* witte hekjes waar je niks mee kan behalve omver rijden als je met de auto toevallig aan het cruizen bent of evt. kapot schieten. Hmm, of je dat op het eind nog wil en je positie weggeven, waarschijnlijk nietPaulus07 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 11:00:
[...]
En vast zitten achter die stomme witte hekjes zodra de witte/blauwe cirkel heel klein worden zorgt ook niet meer voor frustraties
[...]
Hmmmm.. of gespot worden en kans op overleven òf dood door de cirkel.Paulus07 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 11:39:
[...]
Was helaas geen stille oplossing. Dan zou ik direct gespot worden
Ach ja, vanavond nog keer proberen
Ik denk dat kapot schieten beter was
Never ever financial advice...
Van het weekend nog een 1pp squad dinner met 9 kills vanaf 23 alive solo moeten afmaken 
https://www.twitch.tv/videos/166763070 vanaf perspectief van vriend van mij.
https://www.twitch.tv/videos/166763070 vanaf perspectief van vriend van mij.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Laptop met:iantje31 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 00:01:
[...]
Wat voor een hardware heb je precies? het spel is best zwaar
- Core i7 6700HQ
- 8 Gb Ram (ddr3)
- GT960M
Je zou haast zeggen dat het prima moet lukken hiermee. Als je eenmaal bezig bent is er weinig aan de hand, maar die opstart is gewoon bizar lang.
Zelfde setup hier, maar dan met 16GB Ram. Daar zit je bottleneck ook denk ik. Ik land ook wel eens ergens en moeten mijn huisjes ook nog inladen. Dit duurt soms enkele seconden. Soms heb ik mazzel en heb ik nergens last van. Soms heb ik pech en word ik neergemaaid voordat ik ook maar een wapen heb kunnen vinden.Khaine schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 14:35:
[...]
Laptop met:
- Core i7 6700HQ
- 8 Gb Ram (ddr3)
- GT960M
Je zou haast zeggen dat het prima moet lukken hiermee. Als je eenmaal bezig bent is er weinig aan de hand, maar die opstart is gewoon bizar lang.
Mijn systeem voor PUBG;
i5-2500k @ 3.30ghz
16 Gb ram
GTX 580
Laadtijd goed te doen en eerlijk gezegd het spel ook wel. Wel natuurlijk LOW settings.
i5-2500k @ 3.30ghz
16 Gb ram
GTX 580
Laadtijd goed te doen en eerlijk gezegd het spel ook wel. Wel natuurlijk LOW settings.
Nee kan haast niet de RAM wezen. Ik had afgelopen weken 2 kapotte reepjes toen heb ik met 8GB DDR4 gelopen en zelfs dan kom je op 70% in gebruik(incl wat programmas) 4-5GB.PdeBie schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 14:44:
[...]
Zelfde setup hier, maar dan met 16GB Ram. Daar zit je bottleneck ook denk ik. Ik land ook wel eens ergens en moeten mijn huisjes ook nog inladen. Dit duurt soms enkele seconden. Soms heb ik mazzel en heb ik nergens last van. Soms heb ik pech en word ik neergemaaid voordat ik ook maar een wapen heb kunnen vinden.
Heb je een overclock op iets staan? Ik had namelijk een overclock op m'n videokaart die het wel deed in andere spellen, maar PUBG had er moeite mee.
Check deze link evenKhaine schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 14:35:
[...]
Laptop met:
- Core i7 6700HQ
- 8 Gb Ram (ddr3)
- GT960M
Maatje van mij met zijn 970 dan, heeft nu een FPS van tussen de 50 en 110 zonder lagspikes tot dusver.
Gewoon copy/paste in je ini file.
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
Thnx! Dit ga ik even proberen waar mogelijk!ikbengoofy schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 14:50:
[...]
Check deze link even
Maatje van mij met zijn 970 dan, heeft nu een FPS van tussen de 50 en 110 zonder lagspikes tot dusver.
Ik speel zelf op een I7-2600k 8GB DDR3 en een GTX 970 en HDD. Ik heb de game lange tijd alles op very low gedraaid en draw distance op medium. Om de zoveel games laadde textures early game niet in en moest ik wachten totdat dit gebeurde tussen de paar seconden en een paar minuten. Totaal random.Tijgertje schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 14:46:
[...]
Nee kan haast niet de RAM wezen. Ik had afgelopen weken 2 kapotte reepjes toen heb ik met 8GB DDR4 gelopen en zelfs dan kom je op 70% in gebruik(incl wat programmas) 4-5GB.
Heb je een overclock op iets staan? Ik had namelijk een overclock op m'n videokaart die het wel deed in andere spellen, maar PUBG had er moeite mee.
Pas geleden besloten AA naar ultra te gooien en textures naar low omdat ik dat lelijke spuugzat was. FPS loopt prima tussen de 60 en 110 FPS en bijna geen framedrops. Maar het probleem met textures blijft bestaan. Dit is gewoon een memory leak in de game en heeft niets met FPS te maken.
Bottleneck is die 8GB DDR3 geheugen, als je dit verhoogt is het probleem bijna zeker weten opgelost. Al meerdere mensen gezien waarbij de upgrade heeft geholpen om dit te voorkomen.
[ Voor 4% gewijzigd door jantje 2 op 14-08-2017 15:06 ]
Logisch, met mindere gear neem je automatisch minder risico en dus heb je meer kans op langer in leven blijven.Prosac schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 11:46:
Mijn beste potjes waren altijd in de categorie: Het is net niks wat ik heb, maar we moeten het er maar mee doen.
Uiteraard. Desondanks ben ik ook met goede wapens een voor/omzichtige speler, ik ga niet ineens de rambo uithangen.-Moondust- schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 15:07:
[...]
Logisch, met mindere gear neem je automatisch minder risico en dus heb je meer kans op langer in leven blijven.
In the long term levert minder risico nemen denk ik meer op, of je nu goede of slechte gear hebt.Prosac schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 15:08:
Uiteraard. Desondanks ben ik ook met goede wapens een voor/omzichtige speler, ik ga niet ineens de rambo uithangen.
Hangt volledig van je vaardigheden af. Risico nemen betaald zich enkel uit als je de vaardigheden hebt om de confrontatie te winnen. Heb je die vaardigheden niet dan moet je inderdaad geen risico nemen.-Moondust- schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 15:09:
[...]
In the long term levert minder risico nemen denk ik meer op, of je nu goede of slechte gear hebt.
Afgelopen dagen heb ik flink wat potjes met een redelijk vast squad gespeeld (iedereen 2200+ rating vorig seizoen) en dan merk je dat je lang niet altijd de risico's uit de weg hoeft te gaan. Wel kiezen we er vrijwel altijd voor om in het begin een rustige plek te pakken. Dat is vaak een long jump inclusief autorit, dan kom je pas terug in de actie als alle random* gevechten over zijn en de tactiek/skill based gevechten beginnen.
Maar omdat we weten dat we aardig goed kunnen schieten weten we ook dat we de risico's wel aan kunnen gaan, kans is immers groot dat het squad het gaat overleven. Dan schakel je liever op dat moment de tegenstander uit dan het risico lopen dat ze je later in de rug gaan aanvallen.
Ik ben van mening dat minder risico nemen op lange termijn dan ook een stuk minder op gaat leveren. Je wordt er veel minder ervaren door en je skills verbeteren niet genoeg. Je blijft dan veel afhankelijker van je tegenstanders en je overwinningen zijn dan meer gebaseerd op geluk dan op je eigen vaardigheden.
*Niet skill based maar puur luck based. Wie heeft zo snel mogelijk de juiste loot en wie heeft het geluk een tegenstander te verrassen.
Helemaal waar natuurlijk, goede toevoeging.Tsurany schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 15:18:
Hangt volledig van je vaardigheden af. Risico nemen betaald zich enkel uit als je de vaardigheden hebt om de confrontatie te winnen. Heb je die vaardigheden niet dan moet je inderdaad geen risico nemen.
Wat is trouwens de favourite Field of View(FOV) setting voor iedereen? Ik heb hem zelf nu op 103 staan. Of is wellicht een goede reden om hem toch iets lager te zetten?
Ja een 970. Maar wij hebben een 960M. Dat scheelt nogal qua performanceikbengoofy schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 14:50:
[...]
Check deze link even
Hangt van je monitor en resolutie afBobbLeeSwaggr schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 15:30:
Wat is trouwens de favourite Field of View(FOV) setting voor iedereen? Ik heb hem zelf nu op 103 staan. Of is wellicht een goede reden om hem toch iets lager te zetten?
Een hogere FOV betekent dat je meer ziet wat er in de hoeken van je scherm gebeurt maar dat alles wat gecentreerd staat in je scherm kleiner is. Je vijanden zijn dus ook kleiner. Dat is een afweging die je zelf moet maken.
Een FOV van 90 is volgens mij redelijk standaard bij een Full HD resolutie/verhouding.
Ik heb gewoon FHD (wel 144Hz) heb iets meer het standaard FPS gevoel bij een hogere FOV omdat je meer van je Gun ziet. Maar heb ook nog niet super veel gespeeld sinds FPP. Vanavond maar een beetje mee spelen dan.Tsurany schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 15:33:
[...]
Hangt van je monitor en resolutie af
Een hogere FOV betekent dat je meer ziet wat er in de hoeken van je scherm gebeurt maar dat alles wat gecentreerd staat in je scherm kleiner is. Je vijanden zijn dus ook kleiner. Dat is een afweging die je zelf moet maken.
Een FOV van 90 is volgens mij redelijk standaard bij een Full HD resolutie/verhouding.
Ik zit te kijken op ESL PUBG op Facebook.
Vet leuk om sommige streamers die ik volg teams zien joinen. Er zitten echt een aantal zeer reuze vette moves in de filmpjes.
Vet leuk om sommige streamers die ik volg teams zien joinen. Er zitten echt een aantal zeer reuze vette moves in de filmpjes.
En dat snap ik. Maar die settings zijn niet gemaakt just for the 970. Het is meer een sweetspot zegmaar wat eventueel kan helpen.PdeBie schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 15:32:
[...]
Ja een 970. Maar wij hebben een 960M. Dat scheelt nogal qua performance
Ik heb mijn FoV op dit moment op 95 staan (misschien ga ik nog terug naar 90). Hoger vond ik het midden net weer te klein worden. Wat je meer zag was minimaal en je moet toch om je heen blijven kijken.BobbLeeSwaggr schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 15:44:
[...]
Ik heb gewoon FHD (wel 144Hz) heb iets meer het standaard FPS gevoel bij een hogere FOV omdat je meer van je Gun ziet. Maar heb ook nog niet super veel gespeeld sinds FPP. Vanavond maar een beetje mee spelen dan.
Je "moet officieel" je FoV aanpassen aan de afstand van jou tot je monitor en dus kan het voor veel mensen anders zijn. Er zijn ook mensen die graag meer willen zien echter dan klopt de verhouding niet en wordt het "fisheye effect" verder versterkt (alles in het midden is kleiner, dan aan de buitenkant en laat nou net daar die man/vrouw staan die je neer wil knallen).
@BobbLeeSwaggr, spelen we vanavond toch (wel) samen? Ok, evt. met anderen in een squad
O, kleine toevoeging:
Bij bij een multi-monitor setup moet je, volgens mij, je FoV over de monitoren verdelen want bij een test met 3 monitoren hier zag BF1 er heel cool maar heel vreemd uit (bij de buitenkanten was alles wel heel groot)
[ Voor 10% gewijzigd door NINjak op 14-08-2017 16:22 ]
Verwijderd
Net gekocht, eerste drie potjes gespeeld.
Ben wel benieuwd of er een herkenningspunt is om auto's te vinden. Waar ze normaliter staan.
Zeker het geld waard
Ben wel benieuwd of er een herkenningspunt is om auto's te vinden. Waar ze normaliter staan.
Zeker het geld waard
Er is een hele mooie map met dank aan @ShatterNLVerwijderd schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 17:32:
Net gekocht, eerste drie potjes gespeeld.
Zeker het geld waard
https://pubgmap.io/nl/erangel.html#3/-127.25/147.63
Verwijderd
De launch opties aanpassen is inmiddels niet meer aan te raden; er is ook weer heel wat veranderd sinds 4 maanden geledenikbengoofy schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 14:50:
[...]
Check deze link even
Ik denk eerlijk gezegd ook dat het echt aan je RAM geheugen ligt. Ik heb namelijk een i5 4460 en een gtx 970 met 16 GB ram en haal 80 FPS op high met 1440p. Al heb je wel een mobile GPU, dat kan ook een bottleneck zijnKhaine schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 14:35:
[...]
Laptop met:
- Core i7 6700HQ
- 8 Gb Ram (ddr3)
- GT960M
Sorry dat het voor iemand vandaag de dag nog werkt!Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 17:53:
[...]
De launch opties aanpassen is inmiddels niet meer aan te raden; er is ook weer heel wat veranderd sinds 4 maanden geleden
Ik zal nooit meer een voorstel doen om iemand te helpen.
[ Voor 9% gewijzigd door ikbengoofy op 14-08-2017 18:38 ]
Ik heb een bijna vergelijkbare setup maar haal op low slechts 60/70. Wanneer ik scope daalt hij zelfs naar 30. i5 4670k + 780 en 16Gb ram....iantje31 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 18:35:
[...]
Ik denk eerlijk gezegd ook dat het echt aan je RAM geheugen ligt. Ik heb namelijk een i5 4460 en een gtx 970 met 16 GB ram en haal 80 FPS op high met 1440p. Al heb je wel een mobile GPU, dat kan ook een bottleneck zijn
Het verschil tussen een 780 en 970 is naar mijn idee best groot. De performance is bij mij ook niet constant, ook een beetje vaagExilaaHH schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 18:40:
[...]
Ik heb een bijna vergelijkbare setup maar haal op low slechts 60/70. Wanneer ik scope daalt hij zelfs naar 30. i5 4670k + 780 en 16Gb ram....
Begin van de avond wel een mooie pot gehad.
Mega hard ons best doen om de circel te halen.
2x gechrast met de moter ;P
uiteindelijk 3 vs 1 en kip gehaald =D
met een klein beetje geluk dat die laatste dude de spanning niet aan kon
Ha, eerste kip is binnen! Gewonnen in een van de kleinste circkels van een guy die kansloos rondjes aan 't rijden was in z'n auto om maar niet geraakt te worden, en een andere gast die aan 't falen was ergens in 't gras...
Maargoed, het was superspannend en nu wil ik meer
Maargoed, het was superspannend en nu wil ik meer
There is no pleasure in having nothing to do; the real fun is in having lots to do, and not doing it.
Was idd. een mooie pot en de moeite de we hebben moeten doen om de cirkel(s) alleen al te halen, niet normaalBobbLeeSwaggr schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 22:13:
Begin van de avond wel een mooie pot gehad.
[video]
"Leave No Man Behind" hebben we (met toestemming) moeten laten varen om door te gaan en te vechten voor het gestelde doel (kip, hopelijk wel zonder fipronil).
(edit, post nog iets aangepast en wat uitgebreid)
[ Voor 26% gewijzigd door NINjak op 15-08-2017 11:48 ]
Gisteren met 3 man (
@shroudster @The_Marsmellow) paar squad games gedaan op Asia 
1e pot: Vrij snel over, alle 3 door dezelfde gast gekilled.
2e pot: Dinner! Met volgens mij iets meer dan 20 kills in de squad (shroud had er 11 dacht ik)
3e pot: #6, wel met weer 10+ kills.
4e pot: Dinner! Weer iets van 20 kills in de squad
In die 4e pot gewoon heel Rozhok en heel School voor onszelf, weet niet wat die aziaten doen maar op goede lootplekken jumpen doen ze niet.
Wat zal de realiteit hard zijn als we weer op EU zitten

2e pot: Dinner! Met volgens mij iets meer dan 20 kills in de squad (shroud had er 11 dacht ik)
In die 4e pot gewoon heel Rozhok en heel School voor onszelf, weet niet wat die aziaten doen maar op goede lootplekken jumpen doen ze niet.
[ Voor 11% gewijzigd door Angeloonie op 15-08-2017 13:00 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ik heb zelf 't idee dat er wat gewijzigd is aan de matching. Ik heb 't idee dat ik de laatste week steeds bij (veel) betere spelers zit dan dat ik die periode ervoor had. Zal ook te maken hebben dat iedereen ervarener wordt, maar de hoeveelheid die ik gister werd afgemaakt was redelijk absurd. Alsof iedereen wist wat hij aan het doen was. Kan misschien te maken hebben met de nieuwe statistieken voor augustus die hoger zijn dan die periode ervoor, maar 't valt me vies tegen op 't moment.
ben er nog niet echt handig in maar wel superverslavend. Al vaker lang overleefd en dan 2e/3e als squad. Maar net dat laatste stukje lukt niet echt.
In vuurgevechten gaat het best ok, maar op het einde worden we vaak verrast of worden we gedwongen richting cirkel te gaan waar tegenstander al betere posities heeft.
Lastig spelletje
In vuurgevechten gaat het best ok, maar op het einde worden we vaak verrast of worden we gedwongen richting cirkel te gaan waar tegenstander al betere posities heeft.
Lastig spelletje
Speel je third of first person? First person maakt voor zover ik weet nog geen gebruik van matchmaking waardoor je in een vrij random gezelschap geplaatst wordt.theHoff schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:13:
Ik heb zelf 't idee dat er wat gewijzigd is aan de matching. Ik heb 't idee dat ik de laatste week steeds bij (veel) betere spelers zit dan dat ik die periode ervoor had. Zal ook te maken hebben dat iedereen ervarener wordt, maar de hoeveelheid die ik gister werd afgemaakt was redelijk absurd. Alsof iedereen wist wat hij aan het doen was. Kan misschien te maken hebben met de nieuwe statistieken voor augustus die hoger zijn dan die periode ervoor, maar 't valt me vies tegen op 't moment.
Third person kan trouwens ook wat lastiger aanvoelen aangezien een hogere rating mede veroorzaakt wordt door de hoeveelheid games die iemand speelt. Als je nog maar 10 games gespeeld hebt kom je nooit heel erg hoog uit qua rating. Die 10 zeer goede games staan gelijk aan misschien wel 30 of 40 slechte games van iemand anders qua rating.
Dat laatste potje was wel mooi midden in het veld en maar wachten tot ie vol gunfire inrendeAngeloonie schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 12:59:
Gisteren met 3 man (@shroudster @The_Marsmellow) paar squad games gedaan op Asia
Zelfs op apps was maar 1 persoon gesprongen terwijl het vliegtuig er vol overheen vloog... jammer dat het ondertussen alweer half 2 was anders zat er wel meer kip in de pan.
Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.
Vooral 3rd person op 't moment nog. Fp maar paar potjes gespeeld dus daar heb ik nog niet echt een idee qua matching.Tsurany schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:37:
[...]
Speel je third of first person? First person maakt voor zover ik weet nog geen gebruik van matchmaking waardoor je in een vrij random gezelschap geplaatst wordt.
Op Asia servers spelen heeft niet perse voordeel omdat de gemiddelde aziaat noob zou zijn maar vooral omdat je ranking daar niet telt. Je wordt dus op een nieuwe ladder onderaan geplaatst tussen de noobs. Als je er vaker speelt zul je zien dat het gewoon weer wat moeilijker wordt. Jullie speelden dus waarschijnlijk met mensen die niet eens wisten dat bij RozHok/School goede loot te halen is.Angeloonie schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 12:59:
Gisteren met 3 man (@shroudster @The_Marsmellow) paar squad games gedaan op Asia
9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1
Dat snap ik ook wel jaJorissie87 schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 15:09:
[...]
Op Asia servers spelen heeft niet perse voordeel omdat de gemiddelde aziaat noob zou zijn maar vooral omdat je ranking daar niet telt. Je wordt dus op een nieuwe ladder onderaan geplaatst tussen de noobs. Als je er vaker speelt zul je zien dat het gewoon weer wat moeilijker wordt. Jullie speelden dus waarschijnlijk met mensen die niet eens wisten dat bij RozHok/School goede loot te halen is.
Maar als je hetzelfde in EU of US zou doen dan is het een wereld van verschil. Daar jumpen de mensen ook op lage rankings op de goede lootplekken. Hier was dat echt nauwelijks het geval: 1x vol op military, uiteindelijk maar 2 squads erbij, 1x dus Rozhok+School met enkel onze squad. Op EU heb je nagenoeg altijd wel een squad per appartment/school/Rozhok en meerdere Military.
Dus in vergelijking zijn de Azianten in mijn ogen iets meer noob dan de EU/US noobs
Toen wij ook af en toe nog AS servers deden hadden we ook dat gevoel. Schiet je iemand knocked midden op een veld. Gaat zn teammate hem reviven xDAngeloonie schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 15:13:
[...]
Dat snap ik ook wel ja
Maar als je hetzelfde in EU of US zou doen dan is het een wereld van verschil. Daar jumpen de mensen ook op lage rankings op de goede lootplekken. Hier was dat echt nauwelijks het geval: 1x vol op military, uiteindelijk maar 2 squads erbij, 1x dus Rozhok+School met enkel onze squad. Op EU heb je nagenoeg altijd wel een squad per appartment/school/Rozhok en meerdere Military.
Dus in vergelijking zijn de Azianten in mijn ogen iets meer noob dan de EU/US noobs

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Dat soort dingen zagen we ook inderdaad haha.Lipst3r schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 16:24:
[...]
Toen wij ook af en toe nog AS servers deden hadden we ook dat gevoel. Schiet je iemand knocked midden op een veld. Gaat zn teammate hem reviven xD
Op een gegeven moment vlakbij Gatka in open veld in de cirkel. @shroudster schiet 2 man af die daar met een UAZ aan komen rijden, die zijn dood in het veld. Hij heeft ze geloot en zag dat er een Kar lag.
Ik was 100 meter verder aan het klooien, en was onderweg naar een ander huisje. Die route afgebroken om de Kar op te halen en kon rustig zitten en looten, en weer dwars door open veld terug.
Hier had ik normaal al minstens 6x dood geweest, en hier geen eens een schot op mij gehad

Speelt wel lekker relaxed.
Maar je weet toch dat medics beschermd zijn door Het Verdrag van Genève. Medics tellen als burgers, niet als soldaten. Je begaat gewoon een oorlogsmisdaad!Lipst3r schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 16:24:
[...]
Toen wij ook af en toe nog AS servers deden hadden we ook dat gevoel. Schiet je iemand knocked midden op een veld. Gaat zn teammate hem reviven xD
9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1
Thanks for the mention, maar die site is niet van mij. Wel van iemand die mij om toestemming had gevraagd om mijn data te mogen gebruiken, de site is echter al wel bijna 1/2 maanden niet meer geupdate dus heeft best verouderde data. Voor mijn "echte" map kun je hier kijken: http://imgur.com/a/jYb9lBobbLeeSwaggr schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 17:36:
[...]
Er is een hele mooie map met dank aan @ShatterNL
https://pubgmap.io/nl/erangel.html#3/-127.25/147.63
Ik maak lekker lui in Photoshop alles
Let op:
![]() | Zoek je andere Tweakers om mee te spelen? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |