[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 ... 141 Laatste
Acties:

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-09 15:48
Tsurany schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 13:40:
[...]

Zie deze post voor mijn configuratie: Tsurany in "[PC] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds"

Deze regel laat zien welke effecten geïnstalleerd zijn:
Techniques=AdaptiveSharpen,LumaSharpen,SMAA,HDR,Technicolor2

Deze regel geeft de volgorde aan:
TechniqueSorting=AdaptiveSharpen,LumaSharpen,SMAA,HDR,Technicolor2

Dus Reshade installeren met die effecten. Vervolgens de PUBG.ini openen (in dezelfde directory als je executables), leeg gooien en dan de config uit die post er in zetten.

Ingame post processing uit zetten en AA op Very Low of Ultra. Zelf gebruik ik Ultra omdat dit er toch beter uit ziet, sharpening haalt het meeste van de blur weg.

Voordeel van Reshade is dat je gewoon alle effecten kan installeren en via het configuratie menu of via de INI aan kan geven welke technieken gebruikt moeten worden.
Ik zie die PUBG.ini helemaal niet in die map ... ik heb allleen die files van d3d11.dll en dxgi en een reshade map ?

[ Voor 10% gewijzigd door Rebel8319 op 10-08-2017 14:12 ]

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

• SpudNL
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 19-07 20:49
iantje31 schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 14:08:
wat zijn eigenlijk jullie favoriete wapens? Van mij toch de Scar-L met alle attachments erop
Persoonlijk is de AKM wel mijn favoriet van de AR's. Goed voor longrange en shortrange. Zelfs spray & pray werkt prima als iemand plotseling recht voor je verschijnt is mijn ervaring.

Dan als second gun een Shotgun of een SMG. (mijn voorkeur heeft dan een Uzzi of UMP)

Om de een of andere reden heb ik altijd veel geluk met de Uzzi in drive-by shootings bij de brug bijvoorbeeld.

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
SpudNL schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 14:29:
[...]

Persoonlijk is de AKM wel mijn favoriet van de AR's. Goed voor longrange en shortrange. Zelfs spray & pray werkt prima als iemand plotseling recht voor je verschijnt is mijn ervaring.

Dan als second gun een Shotgun of een SMG. (mijn voorkeur heeft dan een Uzzi of UMP)

Om de een of andere reden heb ik altijd veel geluk met de Uzzi in drive-by shootings bij de brug bijvoorbeeld.
De UMP is inderdaad ook echt een fijn wapen, ook de kar vind ik heel fijn

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:05
Rebel8319 schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 14:10:
[...]

Ik zie die PUBG.ini helemaal niet in die map ... ik heb allleen die files van d3d11.dll en dxgi en een reshade map ?
Klopt, bij mij ook! ReShade presets.ini is the place to be :)

Never ever financial advice...

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-09 15:48
kazzzdafke schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 14:30:
[...]

En waar heb je die gevonden ?

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

• kazzzdafke
Rebel8319 schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 14:31:
[...]

En waar heb je die gevonden ?
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\PUBG\TslGame\Binaries\Win64

kazzzdafke schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 14:30:
[...]

Zou goed kunnen dat ik hem ooit gerenamed heb |:( Je kan ingame in ieder geval een file inladen als het goed is :)
wat zijn eigenlijk jullie favoriete wapens? Van mij toch de Scar-L met alle attachments erop
M416 en tegenwoordig ook de SKS als hij alle attachments heeft. Graag met 8x scope en anders 4x scope.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cri0s
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:12
Gisteren eindelijk weer eens fatsoenlijk gespeeld. Twee keer kip in squads, waarbij de tweede keer voor mij persoonlijk de lekkerste was, omdat ik de laatste squad kon neer maaien. Geland in de Quarry en superveel geluk gehad met de cirkel.

[ Voor 3% gewijzigd door cri0s op 10-08-2017 14:44 ]

BrilnerdNL @ Twitch Instagram: BrilnerdNL

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:04
Tsurany schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 14:42:
[...]

M416 en tegenwoordig ook de SKS als hij alle attachments heeft. Graag met 8x scope en anders 4x scope.
U zei? :P :+
Tsurany schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:35:
[...]

Ik vind hem nu anders aardig ruk. Hij heeft aardig wat rake schoten nodig om een kill te krijgen. Geef mij maar een M416 met 8x scope.

K to the KillaZ

• SpudNL
Vergeet niet dat de SKS net weer aangepast is met de monthly patch, speelt/schiet al een stuk fijner.
De SKS heeft tegenwoordig een under rail waardoor je een grip kan plaatsen, dat helpt met het nauwkeuriger maken van het wapen waardoor hij beter bruikbaar is. Je hebt dan wel echt een silencer/compensator en een cheekpad nodig natuurlijk.
Mis ik een van die attachments pak ik liever de M416 :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
SKS of de M16A4 zijn toch wel mijn favoriet op mid tot grote afstand. UMP9 voor de rest.

• KillaZ
SpudNL schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 14:46:
[...]

Vergeet niet dat de SKS net weer aangepast is met de monthly patch, speelt/schiet al een stuk fijner.
Tsurany schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 14:47:
[...]

De SKS heeft tegenwoordig een under rail waardoor je een grip kan plaatsen, dat helpt met het nauwkeuriger maken van het wapen waardoor hij beter bruikbaar is. Je hebt dan wel echt een silencer/compensator en een cheekpad nodig natuurlijk.
Mis ik een van die attachments pak ik liever de M416 :)
I know, kijk eens naar het bericht waar Tsurany reageerde op mijn opmerking dat de SKS een bazenwapen zou worden ;) :+

K to the KillaZ

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-09 21:52

Nutellaah

Bits N Sites

Wat betreft de ReShade is volgende filmpje echt handig (zelf ook gebruikt).

Daarnaast nog een vraagje: ik lees hier dat je anti-aliasing af mag zetten in PUBG als je reshade gebruikt. Bij mij staat dit nu nog aan. Reshade zal dit dus op zich nemen als ik dit afzet (dit gebeurt waarschijnlijk nu al). Dus ga ik ook een lichte fps toename hebben?

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Nutellaah schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 15:32:
[video]

Daarnaast nog een vraagje: ik lees hier dat je anti-aliasing af mag zetten in PUBG als je reshade gebruikt. Bij mij staat dit nu nog aan. Reshade zal dit dus op zich nemen als ik dit afzet (dit gebeurt waarschijnlijk nu al). Dus ga ik ook een lichte fps toename hebben?
AA in Reshade is enkel nuttig om uit te zetten als je een Reshade plugin gebruikt die AA afhandelt. Performance verschil zal je amper zien.
Nutellaah schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 15:32:
[video]

Die kleuren :o Veel te overdreven :+

[ Voor 29% gewijzigd door Tsurany op 10-08-2017 15:36 ]

• Nutellaah

Nutellaah

Bits N Sites

Tsurany schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 15:35:
[...]

AA in Reshade is enkel nuttig om uit te zetten als je een Reshade plugin gebruikt die AA afhandelt. Performance verschil zal je amper zien.

[...]

Die kleuren :o Veel te overdreven :+
Ik dacht dat ook toen ik de screenshot zag in het YouTube filmpje, maar als ik het zelf probeer kom ik minder fel uit qua kleur dan de instellingen die ik gebruik van jou. :?

i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

• Nutellaah

Nutellaah

Bits N Sites

[...]

Zie deze post voor mijn configuratie: Tsurany in "[PC] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds"

Dus Reshade installeren met die effecten. Vervolgens de PUBG.ini openen (in dezelfde directory als je executables), leeg gooien en dan de config uit die post er in zetten.

Ingame post processing uit zetten en AA op Very Low of Ultra. Zelf gebruik ik Ultra omdat dit er toch beter uit ziet, sharpening haalt het meeste van de blur weg.

Voordeel van Reshade is dat je gewoon alle effecten kan installeren en via het configuratie menu of via de INI aan kan geven welke technieken gebruikt moeten worden.
Dus als ik het goed lees, mag AA op very low en post processing uit als je Reshade gebruikt he?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 10:36
De pan.
:Y)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nutellaah schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 15:42:
[...]

Ik dacht dat ook toen ik de screenshot zag in het YouTube filmpje, maar als ik het zelf probeer kom ik minder fel uit qua kleur dan de instellingen die ik gebruik van jou. :?
Het blijft persoonlijke voorkeur natuurlijk. Ook afhankelijk van monitor en dergelijken.
Nutellaah schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 15:44:
[...]

Dus als ik het goed lees, mag AA op very low en post processing uit als je Reshade gebruikt he?
Post Processing sowieso uit, ook al gebruik je geen Reshade. AA kan uit als je in Reshade een AA plugin in Reshade hebt aangezet. Ik combineer het zelf echter, ingame AA op Ultra en SMAA in Reshade.

• Nutellaah

Nutellaah

Bits N Sites

Tsurany schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 15:45:
[...]

Het blijft persoonlijke voorkeur natuurlijk. Ook afhankelijk van monitor en dergelijken.

[...]

Post Processing sowieso uit, ook al gebruik je geen Reshade. AA kan uit als je in Reshade een AA plugin in Reshade hebt aangezet. Ik combineer het zelf echter, ingame AA op Ultra en SMAA in Reshade.
Ik heb de Benq XL2411Z, standaard heel matte kleuren, vandaar waarschijnlijk dat het bij een niet TN scherm redelijk fel zal overkomen. Thx voor de andere tip!

[ Voor 6% gewijzigd door Nutellaah op 10-08-2017 15:47 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!
Hier de beloofde screenshots:

VoorNa
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/TNrk3yercioWEZFCx8bqbtzV/thumb.pngAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/sWtbnekd0Jd4Pidw7QqR9BiL/thumb.png

VoorNa
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nRA9ayq1FfOWMPbuevgJWkso/thumb.pngAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/vUdkkEm9czCEZTBIEMqcZX3s/thumb.png

VoorNa
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/KAjZcJxkgrYRPD99aXAj3K7D/thumb.pngAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1dlihu5NwMIW8aWIpBlTRH0Q/thumb.png

VoorNa
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/sXWRMHYn9d7LFg0p4nFJ5G9i/thumb.pngAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/vKAWOTzP3pGKbA1E4jBD3Qdv/thumb.png

VoorNa
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/fLi7QDMlJLSCZpNxKZZ4afHZ/thumb.pngAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/gk29CDuQRSmaaXTcdGfrjoM4/thumb.png

[ Voor 10% gewijzigd door Tsurany op 10-08-2017 16:05 ]

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
op een of andere manier blijf ik die reshades er altijd apart uitzien. Weet niet wat het is maar alles popt er zo hard uit en kleuren ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Paulus07 schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 18:04:
op een of andere manier blijf ik die reshades er altijd apart uitzien. Weet niet wat het is maar alles popt er zo hard uit en kleuren ook.
Ja man, die standaard FXAA blur is echt heerlijk!
Vooral als je op lange afstand niks ziet doordat de tegenstander samen geblurred word met de omgeving, ideaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Epic moment. In squad werd mijn team uitgemoord, vijandelijke team zat bij de auto te looten. Ik naar de auto gerend en mijn micro uzi geleegd, auto ontploft. Heel dat andere squad kapot :D

• Sjaak_Trekhaak
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Thanks. Ga eens spelen met jouw config!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

De "voor" ziet er ontzettend veel slechter uit dan mij "voor" (heb geen ReShade) - zonder gekke dingen kan je veel betere dingen bereiken met default settings.

De meeste mensen deugen!

• ikbengoofy
  • Laatst online: 24-08 22:50
Waar kan ik eventueel meespelen met tweakers?

Tot mijn verbazing een heleboel super stoere scheldende internethelden in mijn squads vanavond :(

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

ikbengoofy schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 21:21:
Waar kan ik eventueel meespelen met tweakers?

Tot mijn verbazing een heleboel super stoere scheldende internethelden in mijn squads vanavond :(
Zie topic warning, staat de link naar Discord in :)
Cassius schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 21:19:
De "voor" ziet er ontzettend veel slechter uit dan mij "voor" (heb geen ReShade) - zonder gekke dingen kan je veel betere dingen bereiken met default settings.
Het is natuurlijk wel laagste settings qua textures, foliage,... maar zelfs op hoogste settings zijn de kleuren nog steeds lelijk en is het spel nog steeds blurry.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/6UK2fZceFcW4hThBtFR7ulI3/full.jpg
Trouwens mooiste geluid dat er is, als er een kogel afweert
Zeker om je kip vast in te braden

[ Voor 22% gewijzigd door PatRamon op 10-08-2017 22:24 ]

**

• Zephyer
PatRamon schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 22:22:
[...]

[afbeelding]
Trouwens mooiste geluid dat er is, als er een kogel afweert
Ook als je granaten ermee terug mept ... }:O

MW | BF1 Stats

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
[...]

Thanks voor de tip. Scheelt inderdaad best veel. Vooral het afsteken tegen de achtergrond (buiten) scheelt een stukje wat precies het verschil maakt. Voordeel vind ik ook dat je met een sneltoets alles ook ineens in het spel kan uitzetten. Handig. En met jouw settings heb je het in 5 minuten werkende.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Het heerlijk avondje is gekomen. Drie keer top 10 en vier maal chicken dinner :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
Tsurany schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 00:21:
Het heerlijk avondje is gekomen. Drie keer top 10 en vier maal chicken dinner :D
same hier, 6 duo games - 4 wins en 2 top 5's. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foekie01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-07-2024
[...]

Nogmaals bedankt! ik heb het gisteren samen met een vriend geprobeerd en we waren beide erg blij met het resultaat. Het level van detail is nu erg hoog. Blij mee! <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Ik heb het gevoel dat iedereen opnieuw moet leren spelen, vind soms de 1st person potjes echt zoveel makkelijker xD. Misschien omdat de hele H1Z1 community moet omschakelen ofzo. Bijna alleen maar top 10's en dinners :D I like 1st haha

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Lipst3r schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 08:17:
Ik heb het gevoel dat iedereen opnieuw moet leren spelen, vind soms de 1st person potjes echt zoveel makkelijker xD. Misschien omdat de hele H1Z1 community moet omschakelen ofzo. Bijna alleen maar top 10's en dinners :D I like 1st haha
Het grote verschil merk ik in de open velden tijdens 'end game'.
Normaal kan men in 3rd person om zich heen kijken en een hoek nemen zodat je van 'boven' kijkt op het veld waardoor je mensen ziet liggen.

Nu kan je niet zoveel zien als je tussen het graan ligt.
@PatRamon en ik hadden van de week een van de kleinere cirkels midden in een veld, met freaking 10 man over. Daar lig je dan... en je ziet geen ruk, dus... sssssssst... en luisteren. Hoeveel mensen dan de zenuwen niet de baas blijven en opstaan :P

MW | BF1 Stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
  • Laatst online: 11-09 18:41
Gisteren ook de reshade geinstalleerd. Tijdens de (vele) potjes dat ik snel dood was, de settings getweaked.

En man, als ik het nu uit zet denk ik echt 'waarom is dit spel zo enorm blurry en grijs?!' Bedankt voor de tip & config.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Gister beetje zitten spelen met GPU en overclocken. Na 5 minuten spelen kwamen de artifacts in beeld en game crash.... Vanavond eens verder kijken :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Ik heb ook Reshade aan de praat. Wat een verademing!!
Bedankt voor de tip!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nutellaah

Nutellaah

Bits N Sites

Gisterenavond had ik de raarste situatie sinds ik PUBG speel.
Soms lees ik op fora dat mensen zich afvragen of de map gerenderd wordt wanneer je in het vliegtuig zit, sommige beweren dat ze al dan volledig gerenderd is.

Waar ik soms op Reddit zag dat mensen op plaatsen kwamen dat de huizen en loot nog aan het inladen was, dan had ik gisteren nog iets merkwaardigers. Ik kwam reeds op de map (sprong direct uit het vliegtuig) terwijl er nog niets stond. De gebouwen rondom mij werden niet gerenderd. De wapens werden na zo'n dikke minuut ingeladen, bijgevolg liep iedereen rond zonder de mogelijkheid wapens te kunnen nemen.
Dan maar een wapenstilstand gehouden en met zo'n 4 mensen zitten rondlopen in Mylta.
Veel konden we ook niet doen want de onzichtbare gebouwen zorgden er voor dat we ons niet konden verplaatsen...
PUBG map niet gerenderd

PUBG map niet gerenderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/O2od5RYgLaDdI23yU2hRUG2r/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1OxTsXoutjfkOckcm44D3KMA/thumb.jpg

PS: De foto's werden genomen met mijn gsm, de printscreen toets was ik ff vergeten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemical
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 26-01-2024
Nutellaah schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 08:59:
Soms lees ik op fora dat mensen zich afvragen of de map gerenderd wordt wanneer je in het vliegtuig zit, sommige beweren dat ze al dan volledig gerenderd is.

Waar ik soms op Reddit zag dat mensen op plaatsen kwamen dat de huizen en loot nog aan het inladen was, dan had ik gisteren nog iets merkwaardigers. Ik kwam reeds op de map (sprong direct uit het vliegtuig) terwijl er nog niets stond. De gebouwen rondom mij werden niet gerenderd. De wapens werden na zo'n dikke minuut ingeladen, bijgevolg liep iedereen rond zonder de mogelijkheid wapens te kunnen nemen.
Dan maar een wapenstilstand gehouden en met zo'n 4 mensen zitten rondlopen in Mylta.
Veel konden we ook niet doen want de onzichtbare gebouwen zorgden er voor dat we ons niet konden verplaatsen...
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

PS: De foto's werden genomen met mijn gsm, de printscreen toets was ik ff vergeten. :P
Nieuwe update, nieuwe problemen haha. Wij hadden gister ook 1 persoon in ons squad waarvan de huizen niet inrenderde. Loot wel. Hij liep overal doorheen en kon ons precies vertellen waar iedereen zat. Was ook mogelijk om mensen te schieten, maar we hebben hem zelf gekilled uit angst voor bans oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:01
Reshade inmiddels ook werkend. Nu kijken welke settings ik allemaal wil gaan gebruiken. Zit nu wel rond de 40fps, dus moet even kijken dat ik dat nog iets omhoog krijg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-09 12:18
Terug van vakantie en meteen een paar first persoon potten gespeeld. Wat een verademing zeg. Spel is meteen echt zoveel beter. Vooral het 3rd person peaking wat er nu niet meer is geeft een veel vertrouwder gevoel

Gister nog een mooie squad WWCD gehaald met 8 kills.
De endgame inderdaad wel behoorlijk anders.
2 vs 2 was het. Ik knock een gast van hun waarna ik door hun laatste man wordt gekocked. Zelf als ik het terugkijk heb ik echt geen flauw idee waar hij was.
gelukkig pakte @scholpat de laatste man met een Kobe waardige nade =D

Er gaan trouwens op reddit een aantal geruchten dat ze de 4x scopes hebben aangepast zonder dat dat in de patchnotes staat.

Dit zou hier een voorbeeld van moeten zijn.
https://www.reddit.com/r/...tested_and_confirmed_now/

In het verleden was het altijd net onder de punt.
nu blijkbaar op de punt.

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foekie01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-07-2024
Nutellaah schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 08:59:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Dit probleem heb ik al voor deze update gezien. Ik speelde met iemand uit Steam samen en hij zei me dat hij geen gebouwen zag in zijn game. Na enige tijd (ik vermoed dat dit ook 1 minuut was) zag hij ze wel. Ik kon ze op dat moment wel gewoon zien en kon looten. Wapens en dergelijke lagen er gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah

Nutellaah

Bits N Sites

foekie01 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:52:
[...]

Dit probleem heb ik al voor deze update gezien. Ik speelde met iemand uit Steam samen en hij zei me dat hij geen gebouwen zag in zijn game. Na enige tijd (ik vermoed dat dit ook 1 minuut was) zag hij ze wel. Ik kon ze op dat moment wel gewoon zien en kon looten. Wapens en dergelijke lagen er gewoon
Ik zag helaas niets en zat vast... De andere speler naast mij zag ook niets, maar kon zich wel verplaatsen naar de 2de verdieping door op zoek te gaan naar een deur van het gebouw en een trap.
Na zo'n 5 min. ben ik uit het spel gegaan...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gotfurrr
Nou het ging dus prima gisteren, hier wat wins. Het gaat wel allemaal erg makkelijk de laatste tijd en ik vermoed dat de matchmaking gebugged is, in in ieder geval duos. We spelen zelf rond de top 200-500 en werden altijd gematched met gelijkwaardige tegenstanders. Nu spelen we opeens tegen 1300-1500 rating spelers, lijkt gewoon bugged te zijn imho

[YouTube: https://youtu.be/EX-6MtlxYc8]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 14:11
Nutellaah schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:54:
[...]

Ik zag helaas niets en zat vast... De andere speler naast mij zag ook niets, maar kon zich wel verplaatsen naar de 2de verdieping door op zoek te gaan naar een deur van het gebouw en een trap.
Na zo'n 5 min. ben ik uit het spel gegaan...
Gisteravond ook dit probleem gehad, voor de patch ook al. Als ik met een squad ben en de game bij mijn overige teammates wel inlaad, dan sluit ik de game via taakbeheer af. Even reboot en reconnect. Dan kun je gewoon weer verder.

Wist niet of men hier wist dat je tegenwoordig gewoon kunt reconnecten. :)

Over FPP: gevechten voelen zoveel eerlijker aan. Sinds FPP zoveel meer WWCD gehaald ook. Je kunt nu ook zoveel makkelijker een gevecht aan met campers (vind ik dan).

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Gisteren even gespeeld, ging eigenlijk wel goed, alleen had ik opeens last van flinke FPS drops. Daar had ik eerder deze week nog geen last van. Maar nu tijdens auto rijden of vuurgevechten knalde het echt van 70 naar 30 FPS. Heb de settings iets lager gezet, maar echt veel wilde het nog niet helpen. Wellicht een update die bij mij wat minder uitpakt?

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pittemans
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-11-2024
Bekse schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 08:43:
Ik heb ook Reshade aan de praat. Wat een verademing!!
Bedankt voor de tip!
Nou ik vond het nog wel mee vallen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Bleh toch nog niet echt stabiel hoor.. Geen wardrobe meer beschikbaar, play knop indrukken lukt niet, maatje gecrashed ingame...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:27
gotfurrr schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:10:
Nou het ging dus prima gisteren, hier wat wins. Het gaat wel allemaal erg makkelijk de laatste tijd en ik vermoed dat de matchmaking gebugged is, in in ieder geval duos. We spelen zelf rond de top 200-500 en werden altijd gematched met gelijkwaardige tegenstanders. Nu spelen we opeens tegen 1300-1500 rating spelers, lijkt gewoon bugged te zijn imho

[video]
Sommige mensen waren inderdaad wel echt clue less wat ze aan het doen waren in je filmpje, gasten die je niet zagen en het mooiste was die ene achter jullie die het niet voor elkaar kreeg om jullie allebei neer te schieten :9 Ze leken soms wel een beetje op mij :+

Maar je was ook lekker on point met je headshots moet ik zeggen ;) Wie heeft een sniper nodig als een AKM met 8x scope ook voldoet >:) Wel zieke streak inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
kazzzdafke schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:35:
Bleh toch nog niet echt stabiel hoor.. Geen wardrobe meer beschikbaar, play knop indrukken lukt niet, maatje gecrashed ingame...
Het reconnect gebeuren werkte gisteren goed. Kreeg opeens een .NET install melding (moet een error/bug zijn door PUBG), game crash tot gevolg (game was de veroorzaker) en dus kreeg ik een reconnect melding bij het opnieuw starten van de game.

Met het reconnect gebeuren ben ik wel blij (ook al crash PUBG niet zo veel bij mij), al is het meer voor de medespelers tijdens een squad game die af en toe een crash hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:45
Gister ook op advies van enkele mensen hier Reshade geïnstalleerd. Wauw, wat een verschil dat dit maakt. Spel ziet er gewoon een stuk rustiger uit voor mijn ogen. De kleuren die een stuk meer uitkomen maken het spel veel "gezelliger". Dank voor de tip. Dit heeft mijn speelplezier direct verhoogd.

Het enige wat niet mooi rendered bij mij is de grote map met reshade aan. Door de sharpening wordt deze een hell om te lezen als hij volledig is uitgezoomed. Ingezoomed is het gelukkig wel weer in orde.

Hopelijk komt er nog een feature in de toekomst om de minimap in/uit te zoomen (dat is echt een gemis atm).

Verder nog een vage bug meegemaakt in duo fpp gister met een vriend. Hij landde op het dak van een gebouw en viel er dwars doorheen. Textures waren allemaal low quality bij hem en de vloeren/deuren/trappen werden niet gerendered. Hij kon dus dwars door het gebouw heen kijken maar kon niet zelf eruit komen omdat hij niet wist waarheen hij moest lopen.

Op zijn scherm was dit al vaag, bij mij was het pure humor:

Je ziet in het filmpje hem in een kast zitten, hij wil daarna een kamer inlopen en "zwemt" door de vloer heen en staat opeens in die kamer waar de deur nog van dicht is. Spel was gewoon onspeelbaar voor ons daardoor, potje heeft ook niet lang geduurd omdat we niet fatsoenlijk in huizen konden zitten zonder dat hij bugde. Potje erna was het probleem gelukkig opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
kazzzdafke schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:35:
Neuh, maar het spel is nog altijd niet 'officieel released' dus... tja. :)
Zat gister bijvoorbeeld vast in een deur :X

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik kreeg in verschillende potjes te horen dat ze dachten dat ik Jezus was. Bij het zwemmen loopt mijn character soms over het water :') :P.

Ook gisteren die huisglitch gehad. Kan je 360 rondkijken maar geen idee waar de deur is :').

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07:38
Ik zie bij veel mensen een andere hud dan diegene die ik ingame heb. Hierdoor kan je je items zien en je wapens + wat randinfo. Is dit een standaard instelling of iets dat voort komt uit ReShade? Zover ik het kan googlen vind ik niet echt iets terug behalve de continu vraag of de crosshair een andere kleur kan krijgen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14-09 21:12

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Devler schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:24:
Ik zie bij veel mensen een andere hud dan diegene die ik ingame heb. Hierdoor kan je je items zien en je wapens + wat randinfo. Is dit een standaard instelling of iets dat voort komt uit ReShade? Zover ik het kan googlen vind ik niet echt iets terug behalve de continu vraag of de crosshair een andere kleur kan krijgen ...
Je kan wapen en armor "hud" aanzetten, dit zit ergens verstop in instellingen. Ik denk dat je dat bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Devler schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:24:
Zit gewoon in de opties sinds de laatste grote patch ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kecin schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:13:
Ik kreeg in verschillende potjes te horen dat ze dachten dat ik Jezus was. Bij het zwemmen loopt mijn character soms over het water :') :P.

Ook gisteren die huisglitch gehad. Kan je 360 rondkijken maar geen idee waar de deur is :').
Zelfs als ik alles zie, krijg ik het soms niet voor elkaar om de deur (lees: uitgang) te vinden.

Ben wel eens een keer dood gegaan buiten de cirkel vanwege bovenstaande *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
Dat moet ik dan eens opzoeken. Bedankt, dat was snel. Ik heb heel het topic doorspit maar kon het niet terugvinden.

Ik heb gisteren mijn vriendin kunnen overtuigen om het spel eens te proberen, met wat geluk zitten we in duo naast elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Devler schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:29:
Dat moet ik dan eens opzoeken. Bedankt, dat was snel. Ik heb heel het topic doorspit maar kon het niet terugvinden.

Ik heb gisteren mijn vriendin kunnen overtuigen om het spel eens te proberen, met wat geluk zitten we in duo naast elkaar.
Dit kan ook pas sinds, maximaal een week volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Devler schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:29:

Dat is met de nieuwe patch geïntroduceerd om mensen in First Person te helpen. Bij de grafische instellingen heb je een equipment HUD en een weapons HUD.

Reshade kan dit allemaal niet aangezien Reshade geen enkele kennis heeft over het spel. Het past enkel wat effecten toe op de beelden die uit de game komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirr0r
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09-2024
Wat heeft een hogere prioriteit in een squad game, in de top 10/chicken of liever boven de top 10 maar veel kills?
Ik kom namelijk best vaak laatst in squads waar killen een hogere prio heeft.
Het zou ook zomaar kunnen dat ik te veilig speel hoor. Wat zijn jullie meningen hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
In squads zou ik zeggen met zn allen in de top 10 belanden. Is dat met 1 kill is dat wat lullig maar toch. Mij is het vooral om de fun te doen en de spanning om zolang mogelijk in leven te blijven. Yolo modus, rambo, ... zijn nu eenmaal niet aan mij besteed.
Tot nu toe de squads waarmee ik heb gespeeld deelden die mening maar ik speel dan ook nog niet zo lang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mirr0r schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:40:
Wat heeft een hogere prioriteit in een squad game, in de top 10/chicken of liever boven de top 10 maar veel kills?
Het zou ook zomaar kunnen dat ik te veilig speel hoor. Wat zijn jullie meningen hier?
Top 10 en eigenlijk gewoon winnen. Niet aanvallen als je niet zeker weet dat je wint, relatief verdedigend spelen en vooral tactisch voordeel behalen.

Al kan het zijn dat we daar soms vanaf wijken en eens gek doen, bijvoorbeeld op military droppen. Maar dan spreken we dat van te voren ook af, een soort van opwarm potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14-09 21:12

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Compleet persoonlijke voorkeur.
Als ik met goede mensen speel gaan we voor de chicken, maar over het algemeen is het gewoon slap lullen en lol hebben. Kills halen als het mogelijk is, en grappige situaties opzoeken/creëren.

Chicken halen is vrij "stressvol", en een hoop mensen spelen dit spel toch vooral voor de lol. Kills halen geeft toch meer een "instant reward" wat dat betreft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
IdieEasy schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:43:
[...]

Compleet persoonlijke voorkeur.
Als ik met goede mensen speel gaan we voor de chicken, maar over het algemeen is het gewoon slap lullen en lol hebben. Kills halen als het mogelijk is, en grappige situaties opzoeken/creëren.

Chicken halen is vrij "stressvol", en een hoop mensen spelen dit spel toch vooral voor de lol. Kills halen geeft toch meer een "instant reward" wat dat betreft.
Voor mij is Chicken proberen te halen juist wat het spel echt leuk maakt, de spanning die daarbij komt kijken. Maar dat is inderdaad voor iedereen verschillend. Belangrijkste is een squad zoeken die bij je past wat dat betreft. Als ik echt serieus wil spelen ben ik ook wat kritischer op de mensen waar ik een squad mee wil vormen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mirr0r
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09-2024
Precies wat je zegt @Tsurany
Het doel van het spel is toch ook #1 worden.. het is geen COD waar meeste kills wint.
Ik denk dat ik daarom best moeite heb met bepaalde spelers. Ik hou er niet dat mensen schieten omdat ze iemand zien op 300 meter afstand, vervolgens je plek weg geven en een minuut later dood zijn.

Misschien moet ik dan maar opzoek gaan naar vaste squad die serieus voor chicken wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Dat ligt aan de mensen waar je mee speelt, ik pas me eigenlijk altijd aan. Ik ben zelf niet van de sneaky niet schieten optie, maar als je in een team speelt waarbij mensen dat wel willen doen dan heeft het weinig zin om solo rambo te gaan. Meestal probeer ik wel af te spreken dat je gewoon schiet als je iemand kan killen, het komt gewoon anders te vaak voor dat je eerst drie uur gaat overleggen en dan is de kans weer voorbij, als er tijd is om te overleggen dan gewoon uiteraard doen.

Winnen met 1 kill vind ik persoonlijk minder leuk dan top 10 eindigen met 10 kills bijvoorbeeld. Verder heb ik ook echt wel een hekel aan het campen in huizen, maar sommige teams willen dat graag. Dus moraal van het verhaal is dat je je gewoon aanpast aan het team.

Verder werkt super aggro spelen ook, je hebt daar alleen wel de juiste spelers voor nodig om daar mee weg te komen.

[ Voor 4% gewijzigd door gotfurrr op 11-08-2017 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:27
gotfurrr schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:59:
[...]

Dat ligt aan de mensen waar je mee speelt, ik pas me eigenlijk altijd aan. Ik ben zelf niet van de sneaky niet schieten optie, maar als je in een team speelt waarbij mensen dat wel willen doen dan heeft het weinig zin om solo rambo te gaan. Meestal probeer ik wel af te spreken dat je gewoon schiet als je iemand kan killen, het komt gewoon anders te vaak voor dat je eerst drie uur gaat overleggen en dan is de kans weer voorbij, als er tijd is om te overleggen dan gewoon uiteraard doen.

Winnen met 1 kill vind ik persoonlijk minder leuk dan top 10 eindigen met 10 kills bijvoorbeeld. Verder heb ik ook echt wel een hekel aan het campen in huizen, maar sommige teams willen dat graag. Dus moraal van het verhaal is dat je je gewoon aanpast aan het team.

Verder werkt super aggro spelen ook, je hebt daar alleen wel de juiste spelers voor nodig om daar mee weg te komen.
Of dat het team zich aanpast aan jou >:) ;)

Mij maakt het nooit zoveel uit, semi-aggresief blijft toch het leukste. Ik schiet het liefst ook zoveel mogelijk mensen neer. Maar probeer het altijd nog wel tactisch aan te pakken zodat je zeker weet dat je de kills kan securen. Als je endgame al ver bent maar weinig kills hebt kan ik wel eens switchen naar spelen voor de win en zoveel mogelijk te ontwijken. Het is altijd zo annoying als je tussen 2 teams uitkomt terwijl je aan het moven bent binnen de cirkel en ze allebei op jou team gaan focussen. Als je dan een beetje sneaky er tussen door kan is dat altijd wel relax.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NINjak
jantje 2 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 12:12:
[...]

Of dat het team zich aanpast aan jou >:) ;)

Mij maakt het nooit zoveel uit, semi-aggresief blijft toch het leukste. Ik schiet het liefst ook zoveel mogelijk mensen neer. Maar probeer het altijd nog wel tactisch aan te pakken zodat je zeker weet dat je de kills kan securen. Als je endgame al ver bent maar weinig kills hebt kan ik wel eens switchen naar spelen voor de win en zoveel mogelijk te ontwijken. Het is altijd zo annoying als je tussen 2 teams uitkomt terwijl je aan het moven bent binnen de cirkel en ze allebei op jou team gaan focussen. Als je dan een beetje sneaky er tussen door kan is dat altijd wel relax.
Vaak willen mensen langs een squad sneaken en ze vermijden en dan hebben ze niet door dat je deze squad (mogelijk) later weer in je rug krijg als je net bezig ben met een andere squad. Ik ben meer van.... komop we proberen ze te pakken en dan zijn we die alvast kwijt (als alles goed loopt).

Ook de tactiek om maar naar (in) het midden van de (kleinere) cirkel te gaan (en zitten) omdat je meer kans denkt te hebben hangt ook van het landschap af (als het een keer werkt). Vaak komen ze dan van alle kanten en ben je gewoon het haasje. :F

Ik pas mijn spel maar vaak aan op de ideeën van de meerderheid in een squad maar het is voor mij duidelijk dat te veilig spelen toch (te) vaak geen kip op gaat leveren en je uiteindelijk dood gaat zonder of heel misschien 1 kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpudNL
Ondertussen Reshade geïnstalleerd en werkend met de .ini instellingen van @Tsurany

Iemand verder nog tips hoe de in game graphics settings dan in te stellen?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Zephyer
Het hangt van een hoop dingen af.
Een squad moet, voor mij, een samenhangsel zijn van diverse spelers.

- de neuzen dezelfde kant op staan, dus niet in je eentje afwijken van de locatie (lees: aan de andere kant van een stad gaan looten) en alle loot voor jezelf houden als je makkelijk iets kan delen,
- tactisch hetzelfde spelen, dus als je afspreekt dat je afgemeten speelt (lees: elke keer rustig kijken of je moet gaan schieten, en dus je locatie prijs geeft, en je kills kan pakken) of juist agressief speelt.
Soms gaat het zelfs zo ver dat men iemand op de korrel heeft, maar dat we even snel overleggen of het vuur openen dan handig is.
- communicatief, praat normaal met elkaar en geef goede info door. Dus niet elke loot die je vind roepen of 'ik zie een vijand' zonder te vermelden waar/graden.

[ Voor 8% gewijzigd door Zephyer op 11-08-2017 13:43 . Reden: typo ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hemical
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 26-01-2024
Zephyer schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 13:04:
- de neuzen dezelfde kant op staan
Niet letterlijk nemen! Anders zie je van de andere kanten niemand aankomen oOo

[ Voor 18% gewijzigd door Hemical op 11-08-2017 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54
Zephyer schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:02:
[...]

Crouch /fpp gaan en dan kan je de deur eigenlijk altijd wel openen.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cri0s
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:12
Ik probeer de kills te pakken die op m'n weg naar de cirkel liggen. Als dat er 1 is vind ik het prima, maar als het er 8 zijn vind ik het ook best. Ik speel liever op safe eerlijk gezegd en maak ook vaak de afweging om een squad te laten lopen. In de squads waar ik meest in speel (vriendengroep met drie roulerende squads) zijn we meestal eensgezind; Laten lopen tenzij we zeker zijn dat we ze kunnen pakken. Als we dan eindigen met een kippie zijn we al tevreden.
Solo probeer ik meer en meer agressief te spelen. Gisteren besloot ik om in solo alle crates te gaan rushen. Was niet heel goed voor m'n ranking, hahaha.

BrilnerdNL @ Twitch Instagram: BrilnerdNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• One Mike
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-08 10:56
[YouTube: https://youtu.be/bC_IsLwcuoo]

Deze dude pakt ff 30 kills in een squad game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
Dat ziet er dan ook wel weer erg COD uit :+

Gisteren ook iemand die continu naar high loot wilde droppen --> gevolg is dat je elke keer tegen 2 a 3 squads aan het knokken bent. Leuk voor een paar keer, maar op een gegeven moment was ik die shotguns tegen mij wel zat. :)

K to the KillaZ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
  • Laatst online: 11-09 18:41

- de neuzen dezelfde kant op staan, dus niet in je eentje afwijken van de locatie (lees: aan de andere kant van een stad gaan looten) en alle loot voor jezelf houden als je makkelijk iets kan delen,
- tactisch hetzelfde spelen, dus als je afspreekt dat je afgemeten speelt (lees: elke keer rustig kijken of je moet gaan schieten, en dus je locatie prijs geeft, en je kills kan pakken) of juist agressief speelt.
Soms gaat het zelfs zo ver dat men iemand op de korrel heeft, maar dat we even snel overleggen of het vuur openen dan handig is.
- communicatief, praat normaal met elkaar en geef goede info door. Dus niet elke loot die je vind roepen of 'ik zie een vijand' zonder te vermelden waar/graden.
Goed omgesomd. Dit zijn ook de redenen dat ik vaker probeer met 'bekende' mensen te spelen. Mensen waarmee ik vaker speel en waarvan je weet dat je op dezelfde manier de ronde gaat spelen.

Dingen waar ik me dan ook mateloos aan erger:
> Piet, waar ben jij?
< Ik ben in m'n eentje ergens anders, want daar ligt meer loot
< *@!&! Vijand, kom me helpen!!

> "De cirkel komt, we moeten gaan"
< "Nee jo, lekker nog even looten"
> "We gaan dood..."
< "Halen we wel"
< 10 minuten later "Jeetje, wat ga je snel dood door die cirkel. Jammer"

> "Ik zie iemand daaro, 10KM verder, ik schiet!" (eerlijk is eerlijk, deed ik gister zelf nog...)

> "Waatt?! Ben ik dood?! $!!#@! Noobs F***K SCHRREEUW"

> "Nee nee, ik speel dit spel al 102927 uur, ik heb zelfs in een clan gezeten. Dus jullie moeten gewoon ff naar mij luisteren"

Of als je in je eentje over bent in een squad, en 3 mensen gaan schreeuwen door de mic "LINKS! Nee andere links, achter je!! Rennen!! JE HOORT 'M!!!" *dood* "Ik zei het toch, ik tetterde het nog in je oren, maarja..."

Anyhow, ook ik heb soms in 'the heat of the moment' moeite met rustig blijven. Toch vind het met de meeste van de lui op Discord prima spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke

Prima! Ik denk er hetzelfde over.
Over de loot:
- hoeveel keer ik al niet mijn 4x scope afgegeven heb aan iemand anders dat een SR had en ik een AR
- al tig keer van bekende medespelers ammo/AR en vooral UMP gekregen als ik (nog) niets had
- med's verdelen en niet die voor jezelf stacked houden
- ..

enkel heb ik het soms moeilijk met bepaalde jump locaties of eerst een auto zoeken en dan rijden en gewoon veel tijd verliezen en op een locatie aankomen waar al enemy zit met guns.. das het enige :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Vandaag een paar vreemde glitches in FPP Squads :P.
Zwevende loots en half gerenderde gebouwen. Ik kon ook dwars door gebouwen heen lopen. Desalniettemin veel fun gehad :+.

Afbeeldingslocatie: https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/863982386528838692/EAB1C7EB4BC4DC06CFD3F832B1CA75A03497B677/
Afbeeldingslocatie: https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/863982386529005590/D379CB91F80057A5FD5C8B65F9449F9CEA4BED3F/

Gebouwen werden niet tot amper gerendert. Zo had ik geen idee dat ik bij Appartments was :').

[ Voor 10% gewijzigd door Kecin op 11-08-2017 18:07 ]

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Ga nog steeds echt TE vaak dood door mensen die ik nooit gehoord heb. Zit ik rustig richting east te kijken omdat daar net schoten waren, ineens zitten er achter me 2 mensen op 5 meter afstand. Ik heb ze absoluut niet gehoord. Hoe kan dit?? Als ik streamers kijk dan horen ze van 20 meter afstand nog voetstappen in het zand?? Gebruikt iedereen die equalizer exploit ofzo?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Trekhaak
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
NickThissen schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 19:38:
Ga nog steeds echt TE vaak dood door mensen die ik nooit gehoord heb. Zit ik rustig richting east te kijken omdat daar net schoten waren, ineens zitten er achter me 2 mensen op 5 meter afstand. Ik heb ze absoluut niet gehoord. Hoe kan dit?? Als ik streamers kijk dan horen ze van 20 meter afstand nog voetstappen in het zand?? Gebruikt iedereen die equalizer exploit ofzo?
Heb je wel een redelijke headset, met volume hoog genoeg? Ik kan iemand van wapen horen switchen op een redelijke afstand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Sjaak_Trekhaak schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 19:44:
[...]

Heb je wel een redelijke headset, met volume hoog genoeg? Ik kan iemand van wapen horen switchen op een redelijke afstand!
Ik speel vaak met iemand samen die veel beter/eerder geluiden hoort, auto's voetstappen etc. We hebben dezelfde headset, alleen andere geluidskaart. Ik hoor dan wel weer beter waar geluid vandaan komt. Volgens mij ligt het dus vooral aan volume en hoe goed je oren zijn:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:43
Ik heb een G933 en heb hiervoor zo'n equalizer schema gevonden die ik gebruik.
Is al een stuk beter dan de 'FPS' equalizer schema.
Ik zet DTS ook uit in control panel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
kazzzdafke schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 17:36:
[...]

enkel heb ik het soms moeilijk met bepaalde jump locaties of eerst een auto zoeken en dan rijden en gewoon veel tijd verliezen en op een locatie aankomen waar al enemy zit met guns.. das het enige :)
Helemaal mee eens... :9~

Springen, eerst een auto zoeken en vaak ver van de cirkel uit te komen (heeft mij, geloof ik) nog nooit kip opgeleverd. Wel veel frustraties omdat overal wel enemies zitten en je vaak ook nog uit de auto wordt geschoten. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Sjaak_Trekhaak schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 19:44:
[...]

Gewoon goeie headset en staat vrij hard ja. Normaal weinig problemen maar af en toe komt er iemand tussendoor die ik gewoon echt niet gehoord heb :S

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
NickThissen schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 20:19:
[...]

Gewoon goeie headset en staat vrij hard ja. Normaal weinig problemen maar af en toe komt er iemand tussendoor die ik gewoon echt niet gehoord heb :S
Dit heb ik dus ook, ik gebruik een logitech headset maar hoor mensen soms totaal niet aankomen.

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
iantje31 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 20:24:
[...]

Dit heb ik dus ook, ik gebruik een logitech headset maar hoor mensen soms totaal niet aankomen.
Ze zeggen dat het komt door die 7.1/5.1 emulatie.
Je kan die Logitech Software Center in de tray afsluiten (Zet even muziekje aan, dan hoor je gelijk of je verschil hoort wanneer je die Logitech ding afsluit).. Probeer het dan opnieuw, het kan zijn dat die emulatie voetstappen eruit filtert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
RedHat schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 20:46:
[...]

Ze zeggen dat het komt door die 7.1/5.1 emulatie.
Je kan die Logitech Software Center in de tray afsluiten (Zet even muziekje aan, dan hoor je gelijk of je verschil hoort wanneer je die Logitech ding afsluit).. Probeer het dan opnieuw, het kan zijn dat die emulatie voetstappen eruit filtert.
Moet ik deze emulatie uit zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
iantje31 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 20:53:
[...]

Moet ik deze emulatie uit zetten?
Lees het bericht nog even na, staat letterlijk in wat je evt. kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-08 23:37
Weet iemand hoe ik die soort van dither kwijt raak in sommige vlakken?
Zie het haar van de character: http://imageshack.com/i/polLPwk4p

Ik heb al flink met settings gespeeld maar krijg het maar niet weg.

[My Home Automations]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-08 23:37
Zephyer schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:02:
[...]

Maar ik heb je gered :)

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netsrek
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
iantje31 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 20:24:
[...]

Ik gebruik m'n audio headset, Sennheiser Urbanite XL, als headset. Werkt perfect moet ik zeggen. Aparte usb mic. voor eventueel duo/squad play. Is gewoon een 2.0 headset.

Zelf geloof ik sowieso niet in 5.1/7.1 simulatie via headset software...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
PuckStar schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 21:06:
Weet iemand hoe ik die soort van dither kwijt raak in sommige vlakken?
Zie het haar van de character: http://imageshack.com/i/polLPwk4p

Ik heb al flink met settings gespeeld maar krijg het maar niet weg.
Het lijkt er een beetje op alsof je Reshade gebruikt, klopt dat?
Daar heb ik het ook enorm mee namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Spel ook maar gekocht, loopt op 4K tussen de 50-60FPS.. voor mijn gevoel niet lekker dus terug gezet op 1080P. Eerst FPS geprobeerd maar third person bevalt mij beter..

Ook nog flink wennen aan de wapens.. SVD was echt ruk.. Heel veel potentie deze game!!

Edit: wat zit er in de crates die de plane afgooit?. :*)

[ Voor 10% gewijzigd door Frank1973 op 12-08-2017 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Frank1973 schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 09:30:

Edit: wat zit er in de crates die de plane afgooit?. :*)
Grote kans op high end loot (AWM, Groza, M24, Ghilly Suit, x8/x15 scopes, LVL 3 helm/armor/backpack)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:14

steveman

Comfortabel ten onder

Uurtje gespeeld, 1 kill :+

Knakker beschoot mij, ik ren gauw de badkamer in. Sta je dan met je shotgun... Deur ging open *blammo*. De andere potjes beduidend minder in de pap kunnen kruimelen.

Maar ik mis echt de smoothheid van beweging in andere shooters... Dus toch maar refund.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frank1973 schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 09:30:

Ook nog flink wennen aan de wapens.. SVD was echt ruk.. Heel veel potentie deze game!!
Het is een SKS, geen SVD. Maar standaard is hij vrij slecht, je hebt echt een grip, compensator en cheekpad nodig. Dan is hij veel stabieler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Tsurany schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 10:20:
[...]

Het is een SKS, geen SVD. Maar standaard is hij vrij slecht, je hebt echt een grip, compensator en cheekpad nodig. Dan is hij veel stabieler.
Teveel CoD gespeeld vroeger... ;)
Pagina: 1 ... 41 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord