En als je je anti-virus uitschakelt heb je hier geen last van?NINjak schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 12:54:
[...]
Laat ik het dan zo omschrijven dat (in verhouding) te veel kogels hun doel missen die gevoelsmatig "raak" moe(s)ten zijn. Ik bedoel natuurlijk niet dat alles raak is/moet zijn. Ik kan het naast "het gevoel", dat het niet klopt, het ook aan mijn score zien (al is dat met PUBG een ander verhaal)
Blijkbaar heeft teamgenoot gisteren een speelsessie gerecord. Die 1ste 10 minuten, nog nooit zo hard gelachen in een game
ps: we zijn wel een bende newbies lol
[ Voor 9% gewijzigd door Scifo83 op 09-08-2017 13:15 ]
Ik heb het (gevoel) in/met ALLE fps games dat het anders is/niet klopt als mijn virusscanner aan staat. Met andere woorden het ligt niet aan PUBG.Tsurany schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 12:58:
[...]
Dat zou dus betekenen dat jouw latency te hoog is waardoor lag compensation jouw nadelig beïnvloed. Heb je dit in Battlefield 1 ook? Daar moet je het namelijk kunnen zien aan de ping en geven iconen weer of je last hebt van packetloss.
Ik zie het verschil dan dus OOK duidelijk aan mijn score ingame.
Aan je ping kan je weinig zien (ingame of niet). Hier een voorbeeld (vanaf mijn Linux server):
root@lockheed:~# ping xs4all.nl
PING xs4all.nl (194.109.6.93) 56(84) bytes of data.
64 bytes from xs4all.nl (194.109.6.93): icmp_seq=1 ttl=56 time=9.53 ms
64 bytes from xs4all.nl (194.109.6.93): icmp_seq=2 ttl=56 time=9.50 ms
64 bytes from xs4all.nl (194.109.6.93): icmp_seq=3 ttl=56 time=9.60 ms
64 bytes from xs4all.nl (194.109.6.93): icmp_seq=4 ttl=56 time=9.87 ms
64 bytes from xs4all.nl (194.109.6.93): icmp_seq=5 ttl=56 time=8.55 ms
[...]
Je heb nl. altijd wel wat verschil maar constant is het wel. Nee, packetloss heb ik geen last van en ook niet in/met BF1 (dat icoontje echt nooit gezien, de waarschuwing van een te lage framerate heeeeeel soms).
KLOPT... dus zet ik mijn virusscanner gewoon uit als ik ga gamen. Alleen wel bij FPS games waar elke µs iets missen dodelijk kan zijnRandleman schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 13:01:
[...]
En als je je anti-virus uitschakelt heb je hier geen last van?
En normaal speel je PUBG/"ALLE fps games" op je Linux server? Anders zie ik niet helemaal in hoe een ping van daar naar xs4all.nl relevant is.NINjak schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 13:32:
[...]
Ik heb het (gevoel) in/met ALLE fps games dat het anders is/niet klopt als mijn virusscanner aan staat. Met andere woorden het ligt niet aan PUBG.
Aan je ping kan je weinig zien (ingame of niet). Hier een voorbeeld (vanaf mijn Linux server):
[...]
Je heb nl. altijd wel wat verschil maar constant is het wel. Nee, packetloss heb ik geen last van en ook niet in/met BF1 (dat icoontje echt nooit gezien, de waarschuwing van een te lage framerate heeeeeel soms).
[...]
KLOPT... dus zet ik mijn virusscanner gewoon uit als ik ga gamen. Alleen wel bij FPS games waar elke µs iets missen dodelijk kan zijn
In ieder geval: je hebt een probleem. Dat probleem is aanwezig als Applicatie X draait en niet aanwezig als je Applicatie X stopt. Het is best een logische redenatie om dan te zeggen dat Appplicatie X mogelijkerwijs de boosdoener is.
Of concreet: als je met virusscanner problemen hebt en zonder niet, dan lijkt het me inderdaad de virusscanner te zijn
Edit: wat zinsconstructies enzo..
Liever in Gulden betalen? Dat kan!
Dat minimale verschil ga je in games niet merken. Dus als je virusscanner zorgt voor een verschil van minder dan een paar millisecond is het niet merkbaar.NINjak schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 13:32:
[...]
Ik heb het (gevoel) in/met ALLE fps games dat het anders is/niet klopt als mijn virusscanner aan staat. Met andere woorden het ligt niet aan PUBG.
[...]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Heerlijk zoveel lol in een spelletje! @Scifo83
Daar gaat het ook om!
Daar gaat het ook om!
iemand een idee wanneer het over muren klimmen en door ramen springen wordt toegevoegd aan het spel? Dacht dat ze een paar weken geleden zeiden dat dit de komende update zou worden toegevoegd.
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
Dat is nog niet officieel bevestigd. Verwachting is aankomende maandelijkse update.iantje31 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 13:52:
iemand een idee wanneer het over muren klimmen en door ramen springen wordt toegevoegd aan het spel? Dacht dat ze een paar weken geleden zeiden dat dit de komende update zou worden toegevoegd.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Mij hoef je niet te overtuigenwutwutwhat schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 13:37:
[...]
En normaal speel je PUBG op je Linux server? Anders zie ik niet helemaal in hoe een ping van daar naar xs4all.nl relevant is.
In ieder geval: je hebt een probleem. Dat probleem is aanwezig als Applicatie X draait en niet aanwezig als je Applicatie X stopt. Het is best een logische redenatie om dan te zeggen dat Appplicatie X mogelijkerwijs de boosdoener is.
Of concreet: als je met virusscanner problemen hebt en zonder niet, dan lijkt het me inderdaad de virusscanner te zijn
Die (voorbeeld) ping was alleen om te laten zien dat deze nooit gelijk is maar er altijd wel wat verschil is met een super stabiele verbinding. O, die Linux server zit thuis in het zelfde netwerk als mijn pc.
Daar gaat het dus om.... ik zeg dus dat ik het wel merk.Tsurany schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 13:39:
[...]
Dat minimale verschil ga je in games niet merken. Dus als je virusscanner zorgt voor een verschil van minder dan een paar millisecond is het niet merkbaar.
Hoeveel "delay" er werkelijk is, geen idee en ook (nog) niet hoe ik dat zou kunnen meten. Een ander (of jijzelf) kan het zelf uit testen/proberen of er mogelijk ook een verbetering/verschil is.
Het is een beetje het zelfde verhaal waarom je op je netwerkkaart bepaalde (send/recieve) buffers uit zet. Het is niet "meetbaar", je ziet het niet aan je ping, niet aan je framerate/drops maar het verschil is aanzienlijk en sommige buffers zijn voor een server "prettig" maar niet voor de gamer.
Dan zal ik hier en daar iets verkeerd begrepen hebbenNINjak schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 14:21:
[...]
Mij hoef je niet te overtuigen
Die (voorbeeld) ping was alleen om te laten zien dat deze nooit gelijk is maar er altijd wel wat verschil is met een super stabiele verbinding. O, die Linux server zit thuis in het zelfde netwerk als mijn pc.
[...]
Daar gaat het dus om.... ik zeg dus dat ik het wel merk.
Hoeveel "delay" er werkelijk is, geen idee en ook (nog) niet hoe ik dat zou kunnen meten. Een ander (of jijzelf) kan het zelf uit testen/proberen of er mogelijk ook een verbetering/verschil is.
Het is een beetje het zelfde verhaal waarom je op je netwerkkaart bepaalde (send/recieve) buffers uit zet. Het is niet "meetbaar", je ziet het niet aan je ping, niet aan je framerate/drops maar het verschil is aanzienlijk en sommige buffers zijn voor een server "prettig" maar niet voor de gamer.

Tiendes van milliseconden ga je onmogelijk merken. Tientallen milliseconden daarentegen kan je weer wel opmerken. Ik zou zeggen, installeer ReShade en zet de FPS counter aan (verschijnt rechtsboven in beeld). Dan ff een game draaien met en zonder virusscanner en dan zie je of er een groot FPS verschil in zit of niet..
Liever in Gulden betalen? Dat kan!
Ik zit momenteel nog in de laatste weerstandsmodus om dit spel niet aan te schaffen. Het concept trekt zo aan, maar er zijn aardig wat king of the hill games. Help het me weerstaan!
Te laat... Een aantal van mijn vrienden zeiden hetzelfde, tot ik ze een uurtje lieten spelen op de computer... Enkele uren later op Teamspeak "Hey, wil je ééntje spelen?"tuinïnen schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 14:46:
Ik zit momenteel nog in de laatste weerstandsmodus om dit spel niet aan te schaffen. Het concept trekt zo aan, maar er zijn aardig wat king of the hill games. Help het me weerstaan!
Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz
Nope. De spanning in dit spel is geweldig.tuinïnen schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 14:46:
Dit is toch wel een hele goeie game hoor. Laatste game waar ik veel tijd in hebben zitten was Battlefield 2, sindsdien nooit meer zo een "gave gameplay"-gevoel gehadtuinïnen schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 14:46:
Inderdaad, dit simpel concept van shooter smaakt me wel. Ook ideaal voor een half uurtje casual te kassen, werd al wel snel 5uPittemans schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 13:52:
Heerlijk zoveel lol in een spelletje! @Scifo83
Daar gaat het ook om!
Ik heb met deze game echt het gevoel dat de tijd vliegt. Als ik tegen mijn vriendin zeg dat ik één klein uurtje zal gamen zit ik al snel aan 3 uur.Scifo83 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 14:57:
[...]
Inderdaad, dit simpel concept van shooter smaakt me wel. Ook ideaal voor een half uurtje casual te kassen, werd al wel snel 5u
Dit toont aan voor mij dat ik me amuseer
Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz
Reshade.... hmmm, dat heb ik allang draaienwutwutwhat schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 14:32:
[...]
Dan zal ik hier en daar iets verkeerd begrepen hebben![]()
Tiendes van milliseconden ga je onmogelijk merken. Tientallen milliseconden daarentegen kan je weer wel opmerken. Ik zou zeggen, installeer ReShade en zet de FPS counter aan (verschijnt rechtsboven in beeld). Dan ff een game draaien met en zonder virusscanner en dan zie je of er een groot FPS verschil in zit of niet..
...en ja, het is de virusscanner, die rommelt gewoon te veel met (mijn) netwerk pakketjes. Ik heb al veel getest om een oplossing te vinden, ook wat het is/was, en de enige die werkt is de virusscanner gewoon even uit te zetten. Niet alle virusscanner zijn zomaar uit te zetten EN degene die in W10 zit (windows defender) kan je alleen tijdelijk uitzetten en dan gaat ie (na loop van tijd) weer vanzelf aan!
Darn, PUBG is het 1e spel waarbij ik enigszins de updates probeer bij te houden. Ik kwam daardoor op de patchnotes + comments op steam...
100% pure AIDS. Mocht er ooit een buitenaardse beschaving aankloppen en die comments als 1e lezen dan zijn wij reddeloos verloren
* ImdaMned rent weer terug naar zijn veilige, beschermde omgeving
100% pure AIDS. Mocht er ooit een buitenaardse beschaving aankloppen en die comments als 1e lezen dan zijn wij reddeloos verloren
* ImdaMned rent weer terug naar zijn veilige, beschermde omgeving
Guys, met de laatste patch is er betere ondersteuning voor 6+ cores uitgekomen, waarbij het vooral over Ryzen CPU's gaat. Nu heb ik een FX-6350 (oldie, I know). Nu heb ik zelf nog niet de gelegenheid gehad om het te kunnen testen, maar geld deze optimalisering ook voor mij denken jullie?
wat jij ziet aan ping is tcp/ip, de game gebruikt voor de ingame zaken alleen udp. Speel je toevallig via wifi? of via een internetverbinding via het stroomnet? udp pakketjes raken relatief snel zoek,want er zit geen foutcorrectie in. Packetloss via een brakke (game) verbinding, zoals wifi of via stroomnet kan optreden en is ook te merken.NINjak schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 15:24:
[...]
Reshade.... hmmm, dat heb ik allang draaienIn FPS en/of ms zie je het echt niet (die veranderen ook continue).
...en ja, het is de virusscanner, die rommelt gewoon te veel met (mijn) netwerk pakketjes. Ik heb al veel getest om een oplossing te vinden, ook wat het is/was, en de enige die werkt is de virusscanner gewoon even uit te zetten. Niet alle virusscanner zijn zomaar uit te zetten EN degene die in W10 zit (windows defender) kan je alleen tijdelijk uitzetten en dan gaat ie (na loop van tijd) weer vanzelf aan!
wellicht dat je virusscanner udp packets controleert, wat voor vertraging zorgt (als dat uberhaupt kan, mijn technische kennis is niet helemaal up to date
[ Voor 7% gewijzigd door gotfurrr op 09-08-2017 15:34 ]
Lastig te zeggen wat ze verbeterd hebben natuurlijk. Maar als ze nu meer threads gebruik heeft iedereen met meer cores daar profijt van.w00tstok schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 15:31:
Guys, met de laatste patch is er betere ondersteuning voor 6+ cores uitgekomen, waarbij het vooral over Ryzen CPU's gaat. Nu heb ik een FX-6350 (oldie, I know). Nu heb ik zelf nog niet de gelegenheid gehad om het te kunnen testen, maar geld deze optimalisering ook voor mij denken jullie?
Thanks. Reden dat ik dit vraag is omdat ze tegenwoordig vaak alleen optimalisaties doorvoeren voor nieuwe hardware (kijk maar naar GPU's), dus ben benieuwd!Tsurany schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 15:32:
[...]
Lastig te zeggen wat ze verbeterd hebben natuurlijk. Maar als ze nu meer threads gebruik heeft iedereen met meer cores daar profijt van.
[sacarsme mode]
Ben toch erg blij dat deze eindelijk gefixed wordt. Ik kon er niet door/mee rijden
Alle gekheid op stokje, het is/was me nog niet eerder opgevallen
Ben toch erg blij dat deze eindelijk gefixed wordt. Ik kon er niet door/mee rijden
[/sacarsme mode]Improved the wrist positions on the steering wheel
Heb nu een paar keer met een maat op de FPS-servers gespeeld. Héél vet maar wat me opvalt is dat we soms onnoemelijk snel afgeslacht worden. In normale servers halen we het vaak makkelijk tot de top 10 (en verder) maar in FPS is het echt drama
We hebben nu overigens ook al een paar keer meegemaakt dat de tegenstander ons telkens een stap voor was. Nu kan het zijn dat ze ons gewoon in de gaten hielden, maar het is al een paar keer gebeurd dat ik nét voorbij een raam liep en ik meteen een headshot te pakken had. Of dat je op een positie zit waarin ze je onmogelijk kunnen zien en zodra je je ook maar een fractie van een seconde laat zien je goed geraakt wordt. Laatst nog een potje waarbij m'n teamgenoot neergeschoten was, ik naar beneden sprong en ze via een ander gebouw wilde flanken. Ik kom de hoek om, op dat moment komt de tegenstander in datzelfde gebouw ook de hoek om en nog voordat ik 'm goed en wel zag was ik dood. Ik roep niet snel 'cheaters!' maar er zijn nu al een paar momenten geweest dat ik echt hard twijfel. Nu kan het gewoon toeval/pech zijn, maar het valt soms wel op hoe snel en accuraat anderen je weten te raken op momenten dat het eigenlijk nog niet mogelijk zou moeten zijn.
We hebben nu overigens ook al een paar keer meegemaakt dat de tegenstander ons telkens een stap voor was. Nu kan het zijn dat ze ons gewoon in de gaten hielden, maar het is al een paar keer gebeurd dat ik nét voorbij een raam liep en ik meteen een headshot te pakken had. Of dat je op een positie zit waarin ze je onmogelijk kunnen zien en zodra je je ook maar een fractie van een seconde laat zien je goed geraakt wordt. Laatst nog een potje waarbij m'n teamgenoot neergeschoten was, ik naar beneden sprong en ze via een ander gebouw wilde flanken. Ik kom de hoek om, op dat moment komt de tegenstander in datzelfde gebouw ook de hoek om en nog voordat ik 'm goed en wel zag was ik dood. Ik roep niet snel 'cheaters!' maar er zijn nu al een paar momenten geweest dat ik echt hard twijfel. Nu kan het gewoon toeval/pech zijn, maar het valt soms wel op hoe snel en accuraat anderen je weten te raken op momenten dat het eigenlijk nog niet mogelijk zou moeten zijn.
Net voor het eerste first person gespeeld (solo), maar zooo, dat is wel echt de way to go hoor
Fights zijn veel intensiever en campen is veel minder OP, ook kan je lekker aggresief pushen zonder vol ge prefired te worden. Helaas ben ik in de top 15 dood gegaan doordat iemand mijn huis pushte en ik hem pas hoorde toen hij in mijn huis was, ik ben dan gewend om rechtermuisknop ingedrukt te houden maar dat gaat iets minder goed in first person en mijn kogels gingen heel mooi rondom zijn lichaam
Rip lvl 3 helmet / super veel med kits boosters en M4 met x4 scope en silencer 
Ook verminderd FP de cirkel RNG, bijvoorbeeld als je top 2 zit en de cirkel komt bij de steen waar iemand achter zit, met 3rd person kan je het al zo'n beetje opgeven want hij prefired je toch als je movet en je bent al -80 voordat je hem ziet, nu kan je hem pushen zonder dat hij gratis informatie heeft.
Ook verminderd FP de cirkel RNG, bijvoorbeeld als je top 2 zit en de cirkel komt bij de steen waar iemand achter zit, met 3rd person kan je het al zo'n beetje opgeven want hij prefired je toch als je movet en je bent al -80 voordat je hem ziet, nu kan je hem pushen zonder dat hij gratis informatie heeft.
Vraagje.. maat van me kon voorheen deze game redelijk draaien. Maar sinds de laatste update heeft hij in gunfights en drukke gebieden ongelooflijke screenlag. Bijna onspeelbaar.
Hij heeft alles op very low staan (nu en voorheen)
Ik meende ooit hier gelezen te hebben dat sommige settings op very high of high zetten, de druk van de CPU haalt. Kan iemand dit bevestigen? Welke settings zouden dit dan moeten zijn?
Hij heeft alles op very low staan (nu en voorheen)
Ik meende ooit hier gelezen te hebben dat sommige settings op very high of high zetten, de druk van de CPU haalt. Kan iemand dit bevestigen? Welke settings zouden dit dan moeten zijn?
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Wat zijn jullie ervaringen met ReShade? Ik heb het nog nooit voor een game gebruikt, maar op de site lijkt het er erg goed uit te zien. Zitten er nadelen aan? Ik vermoed FPS drops? FPS zit wel goed dus die zou ik kunnen hebben, maar nog andere?
Ik kan bij pubg niet meer zonder. Andere games gebruik ik het niet.Bekse schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 17:46:
Wat zijn jullie ervaringen met ReShade? Ik heb het nog nooit voor een game gebruikt, maar op de site lijkt het er erg goed uit te zien. Zitten er nadelen aan? Ik vermoed FPS drops? FPS zit wel goed dus die zou ik kunnen hebben, maar nog andere?
Met mijn reshade instellingen zak ik 10fps ongeveer. Maar kan dat makkelijk hebben, dus prima!
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Etwas neues... Dubbele hekwerk rond 'Prison' (ook wel bekend als Crater) is niet doorheen te schieten...
Steam ID = Ackerfiets
Probeer eens mijn config van eerder in dit topic, wereld van verschil. Performance verlies is amper merkbaar maar visueel echt een vooruitgang. En bevalt het niet? In tien seconden verwijdert.Bekse schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 17:46:
Ga ik doen, bedankt. Ik laat het weten!Tsurany schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 19:29:
[...]
Probeer eens mijn config van eerder in dit topic, wereld van verschil. Performance verlies is amper merkbaar maar visueel echt een vooruitgang. En bevalt het niet? In tien seconden verwijdert.
Damn, keek het filmpje nu pas. Pis zowat in mijn broek vant lachen die eerste minuten! Precies waar gamen voor bedoeld is, plezier! HeerlijkScifo83 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 13:14:
Blijkbaar heeft teamgenoot gisteren een speelsessie gerecord. Die 1ste 10 minuten, nog nooit zo hard gelachen in een gameps: we zijn wel een bende newbies lol
[video]
Zojuist de game aangeschaft, ben erg benieuwd maar merk dat ik nog wel erg m'n weg moet gaan vinden.
24/88 in eerste potje...
24/88 in eerste potje...
[ Voor 11% gewijzigd door ThunderNet op 09-08-2017 22:01 ]
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Ben aan het zoeken in het topic, maar nog niet gevonden..... Hoeveel pagina's terug ongeveer?Tsurany schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 19:29:
[...]
Probeer eens mijn config van eerder in dit topic, wereld van verschil. Performance verlies is amper merkbaar maar visueel echt een vooruitgang. En bevalt het niet? In tien seconden verwijdert.
Ik help wel even.Paulus07 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 22:38:
[...]
Ben aan het zoeken in het topic, maar nog niet gevonden..... Hoeveel pagina's terug ongeveer?
https://gathering.tweaker...message/51962021#51962021
Je kan ook op "reshade" zoeken in dit topic.
In FPS mode is het niet fijn om achterop de motor te zittenNINjak schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 15:58:
[sacarsme mode]
[...]
\[/sacarsme mode]
Nb. Eerste kip in FPS duo
[ Voor 0% gewijzigd door Zephyer op 09-08-2017 23:57 . Reden: Typo ]
Ik heb vandaag weer een paar potjes kip geprobeerd te halen in voornamelijk duo maar ook solo, maar ben wel een kaar keer gePUBG'dZephyer schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 23:56:
[...]
In FPS mode is het niet fijn om achterop de motor te zitten(@PuckStar)
Nb. Eerste kip in FPS duo(@PatRamon )
En dan ook degene waar ik mee speel, we zitten op een heuvel lekker tussen de bomen, mensen rennen van buiten de cirkel naar ons toe, op een gegeven moment zijn ze uit zicht, besluit hij ff de heuvel af te lopen om vervolgens geknocked te worden. Ik probeer hem nog te reviven maar er was daar echt geen enkele cover en we waren allebei dood. Ik vraag waarom hij het doet, 'ja het was echt een goede play maar hij had gewoon een insane shot op mij'

Vergeet niet je Gamescom kleding te verkopen!
Kun je die aan de start post toe laten voegen of kun je me de link er naartoe sturen? Dan hoeven we niet alle pagina's door te spittenTsurany schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 19:29:
[...]
Reshade werkt goed. Misschien 4 FPS inleveren.Bekse schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 17:46:
Omdat het nu nog veel waard is of om een andere reden?Tsurany schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 06:51:
Vergeet niet je Gamescom kleding te verkopen!
Tsurany in "[PC] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds"foekie01 schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 08:06:
[...]
Kun je die aan de start post toe laten voegen of kun je me de link er naartoe sturen? Dan hoeven we niet alle pagina's door te spitten
Ik wil hem liever niet aan de start post toe laten voegen omdat de settings erg smaak afhankelijk zijn. Het kan prima zo zijn dat iemand anders deze settings helemaal niks vind. Ik denk dat voor velen de kleuren nog te zwak zijn aangezien ik het zo natuurlijk mogelijk wilde houden.
Vandaag kan je de items voor het eerst verkopen. En enkel de items die de eerste dag unlocked zijn. Aanbod is nu erg laag dus ik verwacht dat de prijzen nu het hoogst zijn.jespertje schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 08:24:
[...]
Omdat het nu nog veel waard is of om een andere reden?
Ik heb in ieder geval al ruim vier keer het spel terug verdiend
[ Voor 16% gewijzigd door Tsurany op 10-08-2017 08:48 ]
Nog nooit iets verkocht via steam, toch maar eens doen dan!. Meteen één van m'n Gamescon crates te koop gezet.
Gisteren een leuke speelsessie gehad. Na een keer ergens totaal anders gedropt te zijn dan de squad hebben we de laatste sessie kunnen afsluiten als #2.
Nu nog de squad overtuigen dat het Devler is en niet MacDelver.... of zou het eenvoudiger zijn om mn nick ingame te wijzigen? :-D
Nu nog de squad overtuigen dat het Devler is en niet MacDelver.... of zou het eenvoudiger zijn om mn nick ingame te wijzigen? :-D
lekker veel gamescom crates gekocht en deze te koop gezet: toch weer 16 euro erbij
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
Voor welk bedrag heb je die crates kunnen verkopen?iantje31 schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 09:01:
lekker veel gamescom crates gekocht en deze te koop gezet: toch weer 16 euro erbij
De goedkoopste crate voor ongeveer €1,50 en de grotere crate voor €1,70. Verder heb ik ook de twitch prime kleding kunnen verkopen voor ongeveer €6,00 bij elkaar.SpudNL schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 09:03:
[...]
Voor welk bedrag heb je die crates kunnen verkopen?
Even in de Steam market kijken. Prijs is nu 2,35 euro. Daar gaat nog 15% vanaf dus je houd er ~2 euro aan over per crate. Survivor creates gaan voor 2,33 en wanderer crates voor 1,42. Dus verdeel je BP's over de twee typen crates. Liever 4 normale crates dan een enkele Gamescom crateSpudNL schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 09:03:
[...]
Voor welk bedrag heb je die crates kunnen verkopen?
Of waag de gok met crates openen, sommige items gaan voor honderden euro's. Mijn camo hotpants leverden veel op
[ Voor 11% gewijzigd door Tsurany op 10-08-2017 09:07 ]
Goede tip! thanksTsurany schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 09:06:
[...]
Even in de Steam market kijken. Prijs is nu 2,35 euro. Daar gaat nog 15% vanaf dus je houd er ~2 euro aan over per crate. Survivor creates gaan voor 2,33 en wanderer crates voor 1,42. Dus verdeel je BP's over de twee typen crates. Liever 4 normale crates dan een enkele Gamescom crate
Devler schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 08:57:
Gisteren een leuke speelsessie gehad. Na een keer ergens totaal anders gedropt te zijn dan de squad hebben we de laatste sessie kunnen afsluiten als #2.

Wees blij dat je niet met mij speelt, dan zou je direct MacDonald heten

Players, first-person only servers are now available in ALL game modes on NA, EU and ASIA servers. Leaderboards will be added later.
https://twitter.com/PUBAT...status/895543691602833408
FUCK YEAH!!!
[ Voor 22% gewijzigd door Tsurany op 10-08-2017 09:18 ]
Die sleutel kopen knop werkt bij mij nietTsurany schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 09:06:
[...]
Even in de Steam market kijken. Prijs is nu 2,35 euro. Daar gaat nog 15% vanaf dus je houd er ~2 euro aan over per crate. Survivor creates gaan voor 2,33 en wanderer crates voor 1,42. Dus verdeel je BP's over de twee typen crates. Liever 4 normale crates dan een enkele Gamescom crate
Of waag de gok met crates openen, sommige items gaan voor honderden euro's. Mijn camo hotpants leverden veel op

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
Ik open de crates ook, het blijkt inderdaad dat sommige items heeel veel opleveren.
Als dat squads betekend! Awwwyea!Tsurany schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 09:08:
[...]
Players, first-person only servers are now available in ALL game modes on NA, EU and ASIA servers. Leaderboards will be added later.
FUCK YEAH!!!![]()
![]()
![]()
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Waar kan ik die settings in copy'en dan ?Tsurany schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 19:29:
[...]
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
OMG, hier zaten we (ja, ik ken er meer) echt op te wachten. Ben alleen bang dat ik nu veel (zo niet altijd) FP ga spelen.Tsurany schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 09:08:
[...]
FUCK YEAH!!!![]()
![]()
![]()
[ Voor 19% gewijzigd door NINjak op 10-08-2017 10:05 ]
Veel mogelijkheden inderdaad. De meeste roepen gewoon Dev. Kort en krachtigTsurany schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 09:08:
[...]
[afbeelding]
Wees blij dat je niet met mij speelt, dan zou je direct MacDonald hetenOf Quater Pounder, McChicken, BigMac,... zoveel mogelijkheden
FUCK YEAH!!!![]()
![]()
![]()
FPP modus heb ik geprobeerd in solo. Erg leuk maar de keren dat ik word neergeschoten zonder ook maar iets gezien te hebben kan ik haast niet bijhouden...
Third Person is toch voor het klootjesvolk, First Person Elite!NINjak schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 10:04:
[...]
OMG, hier zaten we (ja, ik ken er meer) echt op te wachten. Ben alleen bang dat ik nu veel (zo niet altijd) FP ga spelen.
Solo heeft voor mij sowieso een erg hoog instant death gehalte. Tenzij je een level 3 helm hebt kan het heel snel voorbij zijn dankzij de snipers. First Person werkt een stuk beter in Duo en Squad aangezien je dan nog kan revivenDevler schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 10:12:
[...]
Veel mogelijkheden inderdaad. De meeste roepen gewoon Dev. Kort en krachtig![]()
FPP modus heb ik geprobeerd in solo. Erg leuk maar de keren dat ik word neergeschoten zonder ook maar iets gezien te hebben kan ik haast niet bijhouden...
PUBG.ini nadat je Reshade hebt geïnstalleerd. Staat in dezelfde map als de PUBG executables.Rebel8319 schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 10:02:
[...]
Waar kan ik die settings in copy'en dan ?
Techniques=AdaptiveSharpen,LumaSharpen,SMAA,HDR,Technicolor2
Die regel laat zien welke effecten je moet installeren met Reshade.
[ Voor 5% gewijzigd door Tsurany op 10-08-2017 10:18 ]
Verwijderd
Gisteren gedownload en een paar potjes gespeeld.. heerlijke game! Geeft echt een tof (gameplay)gevoel.
Het eerste potje was ik alleen maar aan het verstoppen en wennen aan de besturing.
Tweede en derde potje wapens gevonden en later een auto, super grappig.
Vierde pot, eerste kill gemaakt ! Maar moest hard rennen voor de blauwe cirkel.
Het enige wat me nog niet helemaal duidelijk is; de witte cirkel, wanneer moet je daar nu precies in zijn ?
Het eerste potje was ik alleen maar aan het verstoppen en wennen aan de besturing.
Het enige wat me nog niet helemaal duidelijk is; de witte cirkel, wanneer moet je daar nu precies in zijn ?
Maar toch 300 uur 3rd person spelenTsurany schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 10:18:
[...]
Third Person is toch voor het klootjesvolk, First Person Elite!
Ben wel blij dat het er nu in zit al vind ik toch dat 3rd person niet stoort. Het hoort er ook wel beetje bij
I agree!Lipst3r schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 10:22:
[...]
Maar toch 300 uur 3rd person spelen
Ben wel blij dat het er nu in zit al vind ik toch dat 3rd person niet stoort. Het hoort er ook wel beetje bij. Mooi dat we in ieder geval beetje kunnen switchen time to time
Je hebt twee cirkels, een witte en een blauwe. Er gaat een timer lopen, die zie je boven de mini map. Zodra de timer af loopt gaat de blauwe cirkel krimpen tot hij gelijk is aan de witte cirkel. Zodra dat gebeurt komt er een nieuwe witte cirkel.Verwijderd schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 10:21:
Gisteren gedownload en een paar potjes gespeeld.. heerlijke game! Geeft echt een tof (gameplay)gevoel.
Dus je wilt zorgen dat je altijd in de blauwe cirkel blijft. En de beste manier daarvoor, als je nog niet zo veel ervaring hebt, is zorgen dat je altijd in de witte cirkel zit.
Als je op de map kijkt zie je grote vierkanten en kleinere vierkanten. Een groot vierkant is 1km bij 1km, de kleinere vierkanten zijn 100m bij 100m. Diagonaal zijn de vierkanten 1,41km en 141 meter. Een speler rent 100 meter in ~16 seconde. Dat betekent dat een afstand van 1km dus ~2:45 kost en een afstand van 1,41km zo'n 4:00.
Op die manier kan je bekijken wanneer je moet gaan rennen. Dan nog wel rekening houden met de tijd die een cirkel nodig heeft om te krimpen, in het begin kan je langer wachten dan op het eind. En als je aan de korte kant zit dan gaat de cirkel langzamer dan als je aan de lange kant zit.
Hier nog wat info: https://battlegrounds.gamepedia.com/The_Playzone
Tja, als je geen bier hebt ga je uiteindelijk ook wel Bavaria drinken...Lipst3r schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 10:22:
[...]
Maar toch 300 uur 3rd person spelen
Ben wel blij dat het er nu in zit al vind ik toch dat 3rd person niet stoort. Het hoort er ook wel beetje bij. Mooi dat we in ieder geval beetje kunnen switchen time to time
Echt waar, die heb ik ook. Voor hoeveel heb jij het verkocht?Tsurany schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 09:06:
[...]
~150 euro. Kreeg netto iets tussen de 120 en 130 euro. Prijs zal nog wel dalen aangezien het aanbod groeit.RubenWwijk schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 10:43:
[...]
Echt waar, die heb ik ook. Voor hoeveel heb jij het verkocht?![]()
[ Voor 9% gewijzigd door Tsurany op 10-08-2017 10:46 ]
Meh, wat een gedoe...
2. Steam Guard sinds zaterdag/zondag in gebruik genomen waarbij de pc (zie punt 1) nimmer om de code vraagt.
3. Via de iPhone met SteamGuard ook spullen op de markt getracht te zetten, krijg ik dezelfde melding.
4. Via een macbook, die ik maandag heb gewhitelist, spul op de markt gezet (bij inloggen de code van steamguard moeten gebruiken), krijg ik nog altijd dezelfde code.
Schiet mij maar in de feestverlichting, ticket bij STEAM ingeschoten waar ik een standaard uitleg krijg...
1. ik heb spullen op de market gezet via een pc die al jaren 'whitelisted' was voor steam,You are logging into The Market from a device that has not been protected by Steam Guard for 7 days.
2. Steam Guard sinds zaterdag/zondag in gebruik genomen waarbij de pc (zie punt 1) nimmer om de code vraagt.
3. Via de iPhone met SteamGuard ook spullen op de markt getracht te zetten, krijg ik dezelfde melding.
4. Via een macbook, die ik maandag heb gewhitelist, spul op de markt gezet (bij inloggen de code van steamguard moeten gebruiken), krijg ik nog altijd dezelfde code.
Schiet mij maar in de feestverlichting, ticket bij STEAM ingeschoten waar ik een standaard uitleg krijg...

Mensen zijn ook echt gek xD. Maar hoeveel kistjes heb je open moeten maken om die te krijgen?Tsurany schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 10:45:
[...]
~150 euro. Kreeg netto iets tussen de 120 en 130 euro. Prijs zal nog wel dalen aangezien het aanbod groeit.
Ik had denk ik zo'n 9000BP en heb dat evenredig verdeeld over de Gamescom crates en de normale crates direct na de patch. Ik had bij een van de eerste crates al dit item. Begin deze week weer wat crates open gemaakt en daar zat enkel rommel in, dan was het verkopen van de crates een beter idee geweest qua winst.Lipst3r schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 10:54:
[...]
Mensen zijn ook echt gek xD. Maar hoeveel kistjes heb je open moeten maken om die te krijgen?
Oja stom ik vergeet ook elke keer dat je die andere ook gewoon verkopen kan...shitTsurany schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 11:00:
[...]
Ik had denk ik zo'n 9000BP en heb dat evenredig verdeeld over de Gamescom crates en de normale crates direct na de patch. Ik had bij een van de eerste crates al dit item. Begin deze week weer wat crates open gemaakt en daar zat enkel rommel in, dan was het verkopen van de crates een beter idee geweest qua winst.
Hier ook, 7 dagen blokkade.Zephyer schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 10:51:
Meh, wat een gedoe...
[...]
1. ik heb spullen op de market gezet via een pc die al jaren 'whitelisted' was voor steam,
Je moet via de Steam-App je 06nr opgeven als registratie en dan een week wachten tot dat je wat kunt verkopen.
Hopelijk komen er ook snel Squad first person servers.Tsurany schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 09:08:
[...]
[afbeelding]
Wees blij dat je niet met mij speelt, dan zou je direct MacDonald hetenOf Quater Pounder, McChicken, BigMac,... zoveel mogelijkheden
FUCK YEAH!!!![]()
![]()
![]()
Gisteren met 4 man in de zelfde server gekomen. (2x duo)
Natuurlijk wel verspreid van elkaar. (Dus niet samen werken)
Helaas ging er 1 duo kapot bij de laatste 18 players.
Was wel leuk geweest als wij als laatste overbleven.
(4 over gewoon in de circle blijven staan no kill)
Die is er sinds vandaagPatRamon schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 11:22:
[...]
Hopelijk komen er ook snel Squad first person servers.
ALL gamemodes is inclusief squadsPatRamon schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 11:22:
[...]
Hopelijk komen er ook snel Squad first person servers.
Woops, zit ik er dwazig over heen te lezen zonder het op te vatten,

(dagje vrij, verklaart een hoop)
THX hell yeah welcome squad fp
[ Voor 19% gewijzigd door PatRamon op 10-08-2017 11:26 ]
Ook al gedaanPatRamon schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 11:18:
[...]
Hier ook, 7 dagen blokkade.
Je moet via de Steam-App je 06nr opgeven als registratie en dan een week wachten tot dat je wat kunt verkopen.
P.s. FPS squadbased

Nu hopen dat ze ook snel de leaderboards een update geven
Gaan deze straks allemaal trouwens onder dezelfde noemer vallen?
alle squad rankings op 1 hoop? (fps or third person?) of krijgen we straks 6 verschillende leaderboards?
[ Voor 26% gewijzigd door Darkvisje op 10-08-2017 11:47 ]
En dat keer de verschillende werelddelen aangezien ik ook wel eens op een ander deel aan het knallen ben.Darkvisje schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 11:46:
[...]
Nu hopen dat ze ook snel de leaderboards een update geven
Gaan deze straks allemaal trouwens onder dezelfde noemer vallen?
alle squad rankings op 1 hoop? (fps or third person?) of krijgen we straks 6 verschillende leaderboards?
(in PUBG that is...
Lekker noobs killen op Asia?Zephyer schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 11:48:
[...]
En dat keer de verschillende werelddelen aangezien ik ook wel eens op een ander deel aan het knallen ben.
(in PUBG that is...)
Leaderboards zijn inderdaad wat crappy met al die werelddelen. Ik speel daarom maar enkel op EU, dan heb je tenminste een goed idee of je vooruit gaat of niet. Hoop dat ze geen aparte leaderboards hebben voor FPP en TPP.
Ik hoop van wel. Anders gaan mensen sowieso huilen dat de mensen die bovenaan staan alleen maar 3rd spelen en dat dat dan niet eerlijk is tegenover mensen die meer winnen 1st person. Start the drama.. nee ik zeg doe maar lekker losse leaderboardsTsurany schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 12:01:
[...]
Lekker noobs killen op Asia?
Leaderboards zijn inderdaad wat crappy met al die werelddelen. Ik speel daarom maar enkel op EU, dan heb je tenminste een goed idee of je vooruit gaat of niet. Hoop dat ze geen aparte leaderboards hebben voor FPP en TPP.
Dat zullen ze ook doen:Lipst3r schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 12:04:
[...]
Ik hoop van wel. Anders gaan mensen sowieso huilen dat de mensen die bovenaan staan alleen maar 3rd spelen en dat dat dan niet eerlijk is tegenover mensen die meer winnen 1st person. Start the drama.. nee ik zeg doe maar lekker losse leaderboards
As you can see there, Bluehole suggests first-person leaderboards across all regions are en route, while this week's update has now been deployed to the Live Server.
Bron: http://store.steampowered.com/news/?appids=578080
Dat is geen betrouwbare bron, dat is gewoon een nieuws site met een eigen interpretatie van het Twitter bericht.SpudNL schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 12:13:
[...]
Dat zullen ze ook doen:
As you can see there, Bluehole suggests first-person leaderboards across all regions are en route, while this week's update has now been deployed to the Live Server.
Bron: http://store.steampowered.com/news/?appids=578080
Natuurlijk lijkt het redelijk logisch om aparte leaderboards te maken echter is dat nu nog niet bevestigd.
Het is dan inderdaad hoe je de tweet bekijkt:Tsurany schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 12:22:
[...]
Dat is geen betrouwbare bron, dat is gewoon een nieuws site met een eigen interpretatie van het Twitter bericht.
Natuurlijk lijkt het redelijk logisch om aparte leaderboards te maken echter is dat nu nog niet bevestigd.
"Players, first-person only servers are now available in ALL game modes on NA, EU and ASIA servers. Leaderboards will be added later"
Ik lees added, dus toegevoegd, en niet replaced, en als @PUBATTLEGROUNDS niet meer als bron gebruikt kan worden waar gaat het dan heen

''Added'' zie ik ook als nieuw
. We gaan het vanzelf wel zien
Jouw link ging niet naar de tweet maar naar een "nieuws" artikel met een interpretatie van die tweet, dat is geen betrouwbare bron.SpudNL schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 12:28:
[...]
Het is dan inderdaad hoe je de tweet bekijkt:
"Players, first-person only servers are now available in ALL game modes on NA, EU and ASIA servers. Leaderboards will be added later"
Ik lees added, dus toegevoegd, en niet replaced, en als @PUBATTLEGROUNDS niet meer als bron gebruikt kan worden waar gaat het dan heen
En je kan die tweet inderdaad bekijken alsof leaderboards toegevoegd worden maar ook dat de games die je speelt aan de huidige leaderboards toegevoegd worden. Het is dus nog niet 100% bevestigd, dat was mijn punt.
Kan in ieder geval niet wachten om vanavond even een potje first person squad te spelenLipst3r schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 12:29:
''Added'' zie ik ook als nieuw. We gaan het vanzelf wel zien
Hoewel "even" een potje vaak uitloopt tot een uurtje of 2 pubg.
Nou ik heb me gisteren hier laten overhalen om het ook aan te schaffen.
Het is niet zo dat ik hooked ben maar lijkt wel een leuk spel voor tussendoor.
In het begin was het even kijken wat er precies allemaal gaande is. Toen kwam de witte cirkel en probeerde ik er al te zijn voordat uberhaupt blauw ging lopen. Dat was me een sprintwerk
Heel even 3rd person gespeeld, maar met mijn Dayz-ervaring is de spanning in first-person wat beter. En op de FPP servers heeft iedereen het, dus dat is wel een leuke, gelijke strijd. Alleen tja, er kan zomaar iemand in je rug lopen zonder dat je enig idee hebt maar dit geldt ook weer vice-versa.
Het schieten valt me nog wel enorm tegen, zeker op afstand. Ik denk een kwestie van ervaring om te kijken welk wapen in welke situatie het beste is en de afwijking en eventueel de zero-ing. Ook merk ik nog vaak lag of fps-drops wat de hele gevechtssituatie ook suboptimaal maakt.
Het is niet zo dat ik hooked ben maar lijkt wel een leuk spel voor tussendoor.
In het begin was het even kijken wat er precies allemaal gaande is. Toen kwam de witte cirkel en probeerde ik er al te zijn voordat uberhaupt blauw ging lopen. Dat was me een sprintwerk
Heel even 3rd person gespeeld, maar met mijn Dayz-ervaring is de spanning in first-person wat beter. En op de FPP servers heeft iedereen het, dus dat is wel een leuke, gelijke strijd. Alleen tja, er kan zomaar iemand in je rug lopen zonder dat je enig idee hebt maar dit geldt ook weer vice-versa.
Het schieten valt me nog wel enorm tegen, zeker op afstand. Ik denk een kwestie van ervaring om te kijken welk wapen in welke situatie het beste is en de afwijking en eventueel de zero-ing. Ook merk ik nog vaak lag of fps-drops wat de hele gevechtssituatie ook suboptimaal maakt.
Geez, dat maakt een verschil. Heb AdaptiveSharpen en Technicolor2 op 0.500 strength, veel scherper beeld!Tsurany schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 10:18:
[...]
PUBG.ini nadat je Reshade hebt geïnstalleerd. Staat in dezelfde map als de PUBG executables.
Inderdaad, ik kan ook niet meer fatsoenlijk spelen zonder Reshade, het verschil is echt absurd groot. Na honderden uren met Reshade opeens zonder moeten spelen is echt wennen.Sjaak_Trekhaak schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 12:50:
[...]
Geez, dat maakt een verschil. Heb AdaptiveSharpen en Technicolor2 op 0.500 strength, veel scherper beeld!
Ok ik ben overtuigd, heb er veel over gehoord over Reshade maar nog niet geprobeerd.Tsurany schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 12:53:
[...]
Inderdaad, ik kan ook niet meer fatsoenlijk spelen zonder Reshade, het verschil is echt absurd groot. Na honderden uren met Reshade opeens zonder moeten spelen is echt wennen.
Wordt toch eens tijd als ik het zo lees.
Ja, net even geprobeerd, kon eindelijk het verschil tussen een poppetje en de muur zienSpudNL schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 13:05:
[...]
Ok ik ben overtuigd, heb er veel over gehoord over Reshade maar nog niet geprobeerd.

Reshade gebruik ik nu een paar weken en werkt prima! Sowieso vind ik de vollere kleuren mooier, maar je ziet ook zeker een stuk duidelijker de andere luitjes in het speelveld!SpudNL schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 13:05:
[...]
Ok ik ben overtuigd, heb er veel over gehoord over Reshade maar nog niet geprobeerd.
If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD
Ik heb wel vaker overwogen om wat tijd te investeren in Reshade.. maar is er eigenlijk een kans dat je gebanned wordt? Omdat het toch dingen 'inject'?
Developers hebben op hun eigen forum al aangegeven dat het mag en je geen ban krijgtIrcghost schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 13:29:
Ik heb wel vaker overwogen om wat tijd te investeren in Reshade.. maar is er eigenlijk een kans dat je gebanned wordt? Omdat het toch dingen 'inject'?
Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats
hier nog de reactie van pu over reshade:
https://twitter.com/playerunknown/status/851074602084192258
https://twitter.com/playerunknown/status/851074602084192258
Wat @BobbLeeSwaggr zegt inderdaad. Daarnaast injecteer je niks, het is puur post processing. Het past effecten toe op het beeld zoals het uit de game zelf komt. Het kan geen objecten detecteren waardoor je bijvoorbeeld vijanden een andere kleur kan geven. Het kan enkel hetzelfde effect over het gehele scherm toepassen.Ircghost schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 13:29:
https://twitter.com/playe...51074602084192258?lang=en
Als er interesse is kan ik vanmiddag/vanavond wel even het verschil laten zien met Reshade aan en uit volgens mijn settings?
[ Voor 8% gewijzigd door Tsurany op 10-08-2017 13:34 ]
Ben wel benieuwd wat het verschil bij jou is, is de reshade config eenvoudig over te nemen middels .ini lijntjes?Tsurany schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 13:33:
[...]
Als er interesse is kan ik vanmiddag/vanavond wel even het verschil laten zien met Reshade aan en uit volgens mijn settings?
Zie deze post voor mijn configuratie: Tsurany in "[PC] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds"Sjaak_Trekhaak schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 13:37:
[...]
Ben wel benieuwd wat het verschil bij jou is, is de reshade config eenvoudig over te nemen middels .ini lijntjes?
Deze regel laat zien welke effecten geïnstalleerd zijn:
Techniques=AdaptiveSharpen,LumaSharpen,SMAA,HDR,Technicolor2
Deze regel geeft de volgorde aan:
TechniqueSorting=AdaptiveSharpen,LumaSharpen,SMAA,HDR,Technicolor2
Dus Reshade installeren met die effecten. Vervolgens de PUBG.ini openen (in dezelfde directory als je executables), leeg gooien en dan de config uit die post er in zetten.
Ingame post processing uit zetten en AA op Very Low of Ultra. Zelf gebruik ik Ultra omdat dit er toch beter uit ziet, sharpening haalt het meeste van de blur weg.
Voordeel van Reshade is dat je gewoon alle effecten kan installeren en via het configuratie menu of via de INI aan kan geven welke technieken gebruikt moeten worden.
Thanks; wel benieuwd nog naar het verschil bij jou met aan/uit!
Thanks voor de informatie! Ik zou dat zeker wel even willen zienTsurany schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 13:33:
[...]
Wat @BobbLeeSwaggr zegt inderdaad. Daarnaast injecteer je niks, het is puur post processing. Het past effecten toe op het beeld zoals het uit de game zelf komt. Het kan geen objecten detecteren waardoor je bijvoorbeeld vijanden een andere kleur kan geven. Het kan enkel hetzelfde effect over het gehele scherm toepassen.
https://twitter.com/playe...51074602084192258?lang=en
wat zijn eigenlijk jullie favoriete wapens? Van mij toch de Scar-L met alle attachments erop
Let op:
![]() | Zoek je andere Tweakers om mee te spelen? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |