[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 39 ... 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 12:02

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Lipst3r schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:05:
Kan je nu eigenlijk al met CRTL en slepen ook een deel loten uit bodies met TAB?
Droppen werkt wel zo maar oppakken ook?
Slepen + CTRL om te droppen werkt al sinds ik het speel, wat nu een maand of 2 is. Hetzelfde geldt voor slepen uit het lichaam als je op TAB drukt en in de buurt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0stone0
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15-09 09:38

0stone0

01000010 01101111 01100101 !

Tsurany schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:07:
[...]

Jup, alleen uit bodies past hij hem niet automatisch aan naar de hoeveelheid vrije ruimte die je nog hebt.
Alleen met first aid kit soms niet, als er ruimte is in mijn inventory voor 1, en de persoon die ik loot heeft er 8, dan kan ik toch niet met slepen die 1e pakken :(

Hopelijk voor de volgende patch

"~~Linux is only free if your time has no value"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54
Of gewoon met linkermuisknop oppakken en rechts droppen, per 30 of tot wat je max nog kan oppakken onder de 30. Dan hou je slepen met ctrl over als je specifiek aantal wil droppen of oppakken.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
0stone0 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:09:
[...]

Alleen met first aid kit soms niet, als er ruimte is in mijn inventory voor 1, en de persoon die ik loot heeft er 8, dan kan ik toch niet met slepen die 1e pakken :(

Hopelijk voor de volgende patch
Daar heb ik zelf nooit last van, werkt voor mij eigenlijk altijd wel goed.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0stone0

0stone0

Tsurany schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:13:
[...]

Daar heb ik zelf nooit last van, werkt voor mij eigenlijk altijd wel goed.
Huh, dacht dat dit een bug was. Zal het aan mij liggen? Heeft me al 2x een kogel door me hoofd gekost xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ben sinds vandaag ook op Discord. Ben wel een behoorlijke n00b, maar dat moet wel goedkomen :P.
Zelfde naam als hier, dus als je zin hebt in een potje, hit me up.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJG
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-09 22:19
0stone0 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:15:
[...]

Huh, dacht dat dit een bug was. Zal het aan mij liggen? Heeft me al 2x een kogel door me hoofd gekost xD
Nee heb ik ook last van.. eigenlijk met alle stackable items.

Is hier een oplossing voor of heeft Tsurany gewoon altijd ruimte in zijn pack? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0stone0

0stone0

BenJG schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:55:
[...]

Is hier een oplossing voor of heeft Tsurany gewoon altijd ruimte in zijn pack? :P
Ahh, kogels bijvoorbeeld doen het wel bij mij! Alleen sommige heal items niet, beetje vaag allemaal. Maarja, het blijft een Alpha :9 :9

Het is tenminste al 10000x beter dan DayZ in zn early acces fase

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Geen idee. Ik merk dat ik vaak genoeg slechts enkelen van die items kan pakken terwijl ik ze niet allemaal kan pakken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Als je vanuit de grond iets oppakt dan past hij het wel aan zodat je precies past wat pakt (bijv 30 kogels maar dan pakt hij er maar 23). Vanuit een loot crate of body werkt dit echter niet en kun je dus bijv niet een "pak" van 100 kogels naar rechts slepen als je daar niet genoeg ruimte voor hebt. Redelijk irritant inderdaad, maar goed het looten hoeft van mij ook niet enorm makkelijker te worden, een beetje moeite doen om precies te pakken wat je wil hoort er wel bij.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0stone0

0stone0

NickThissen schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 12:00:
Als je vanuit de grond iets oppakt dan past hij het wel aan zodat je precies past wat pakt (bijv 30 kogels maar dan pakt hij er maar 23). Vanuit een loot crate of body werkt dit echter niet en kun je dus bijv niet een "pak" van 100 kogels naar rechts slepen als je daar niet genoeg ruimte voor hebt. Redelijk irritant inderdaad, maar goed het looten hoeft van mij ook niet enorm makkelijker te worden, een beetje moeite doen om precies te pakken wat je wil hoort er wel bij.
Ben ik mee eens, totdat er nog 6 over zijn, je nog 7% hp hebt en een First Aid kit probeert te looten. Als je dan dood gaat doordat je niet gewoon kan slepen maar 'moeilijk' moet doen met cntrl wordt ik daar toch een beetje saggi van :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 23:57
[...]

Ruimte in je backpack hebben is iets wat ik heb moeten leren. Voorheen ging ik als een hoarder door het spel heen. Nam alle type ammo mee, elke attachment, elke soort granaat etc. Zorgde ervoor dat ik nauwelijks ruimte had en regelmatig als ik een corpse wilde looten werd ik doodgeschoten omdat ik op dat moment mijn inventory moest uitzoeken voor ruimte.

Wat ik tegenwoordig doe is rekening houden met wat ik echt nodig heb.
Zodra ik een primary weapon vind drop ik direct mijn pistol (tenzij het een glock 18 betreft). Ik probeer 1 close range wapen te hebben (UMP/Shotgun) en 1 long range wapen (sniper/AK).

Als attachments neem ik een red dot, holo en een 4x scope mee. Mocht ik een 8x scope vinden gaat die ook in de broekzak. Als ik een shotgun gebruik als secondary neem ik alleen de 4/8x scope mee en een holo of red dot.

Verder kwa gear, painkillers/energy drink/medkits neem ik zoveel mogelijk mee als ik kan vinden. Bandages neem ik max 15 stuks van mee. Meer ga je er toch nooit nodig hebben.

Kogels neem ik max totaal 150 stuks mee voor mijn primary, secondary neem ik bij de shotgun 20 stuks mee en bij een UMP oid max 100 stuks.

Kwa granaten ben ik zelf geen fan van flashbangs. Dus neem ik max 2 normale granaten mee en hoard ik tot max 5 smoke grenades (die dingen redden mij zovaak in open velden vs snipers <3).

Voordeel van bovenstaande is dat je backpack meestal tot ongeveer 3/4de gevuld is en bij een level 3 pack maar voor ongeveer de helft.

Als ik tijdens het rennen een corpse kan looten hoef ik dus niet een selectie te maken. Ik loot gewoon supersnel wat handig lijkt, beginnende met healing/stims en daarna gevolgd door een sniperscope of ander klein grut. Hierdoor ben ik dus snel weg van de corpse en wordt ik niet makkelijk doodgeschoten tijdens het looten.

Verder scheelt het ook aanzienlijk om te proberen max 2 soorten ammo te gebruiken. Als je dan onderweg iemand loot weet je al dat je alle andere ammo sowieso kan negeren :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik moet er ook nog even aan wennen dat als ik een wapen wissel (met een slachtoffer bijv.) dat ik dan eerst de attachments moet verwijderen. Al een aantal keer dat ik ik opeens mijn scope kwijt ben omdat ik het wapen wissel. Dan moet ik weer terug lopen, oude wapen opzoeken/oppakken/wisselen, scope eraf slepen en dan het andere wapen weer pakken.

Of doe ik het mega omslachtig? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
Razr schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 12:12:
Ik moet er ook nog even aan wennen dat als ik een wapen wissel (met een slachtoffer bijv.) dat ik dan eerst de attachments moet verwijderen. Al een aantal keer dat ik ik opeens mijn scope kwijt ben omdat ik het wapen wissel. Dan moet ik weer terug lopen, oude wapen opzoeken/oppakken/wisselen, scope eraf slepen en dan het andere wapen weer pakken.

Of doe ik het mega omslachtig? :D
Wat ik irritant vind is als je een wapen oppakt van iemand de dood is alle attachments etc er niet opzitten maar los erbij liggen. Als iemand met een 8x op een kar98 op mij schiet en ik hem kill. Dan wil ik direct die kar met upgrades kunnen oppakken en niet eerst 5 minuten het wapen opnieuw in elkaar zetten -_-.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bloodhoundje schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 12:15:
[...]

Wat ik irritant vind is als je een wapen oppakt van iemand de dood is alle attachments etc er niet opzitten maar los erbij liggen. Als iemand met een 8x op een kar98 op mij schiet en ik hem kill. Dan wil ik direct die kar met upgrades kunnen oppakken en niet eerst 5 minuten het wapen opnieuw in elkaar zetten -_-.
Maar andersom wil ik weer die 8x scope los kunnen pakken en op mijn AR kunnen zetten zonder die Kar98 uit elkaar te moeten halen ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• NickThissen
De attachments op een wapen zouden eigenlijk als een soort lijstje onder het wapen moeten komen zodat je het hele wapen inclusief attachments in een keer kan slepen, maar ook losse attachments hoe het uitkomt.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0stone0

0stone0

Of ze zouden de volgorde van de inventory aan moeten passen.

Heal / boost items staan altijd bovenaan, als ze de scopes daar nou onder zetten, dan de attachments en daarna pas de overige rotzooi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
0stone0 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 12:23:
Of ze zouden de volgorde van de inventory aan moeten passen.

Heal / boost items staan altijd bovenaan, als ze de scopes daar nou onder zetten, dan de attachments en daarna pas de overige rotzooi...
Dat is nu toch ook zo?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0stone0

0stone0

Heal / boost wel, maar volgens mij zit er daarna geen volgoorde meer in. Kan het fout hebben tho!
Ben er wel vrij zeker van dat accessoires meestal (onderop) verdeeld staan). Ga vanavond wat beter opletten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
0stone0 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 12:30:
[...]

Heal / boost wel, maar volgens mij zit er daarna geen volgoorde meer in. Kan het fout hebben tho!
Ben er wel vrij zeker van dat accessoires meestal (onderop) verdeeld staan). Ga vanavond wat beter opletten ;)
Weet toch vrij zeker dat er vaste volgorde in zit (zolang je sorteert, je kan ook sorteren op tijd of zoiets volgens mij).
Uit m'n hoofd zoiets:
- Medkit
- First aid
- Bandage
- (Syringe? Geen idee nog nooit gehad)
- Painkillers
- Energy drinks
- Scopes (eerst 15, dan 8, etc)
- Attachments (weet niet of daar nog verder volgorde in zit)
- Ammo
- Wapens
- Helm, vest
- Kleding

Volgorde van ammo/wapens/helm/vest ligt misschien iets anders in een loot crate ipv je eigen inventory (daar kun je natuurlijk geen wapens helm of vest hebben).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivve
  • Registratie: Februari 2016
  • Niet online
Even vraagje tussendoor. Heb nu een nieuwe PC gekocht, echter de 570/580 GPU's zijn niet meer te krijgen en dus ben ik een RX560 aan het overwegen for the time being.

Kan een RX560 een beetje lekker PUBG draaien? Iemand hier ervaring met deze kaart of een gelijkwaardige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJG
Bloodhoundje schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 12:11:
[...]

Ruimte in je backpack hebben is iets wat ik heb moeten leren. Voorheen ging ik als een hoarder door het spel heen. Nam alle type ammo mee, elke attachment, elke soort granaat etc. Zorgde ervoor dat ik nauwelijks ruimte had en regelmatig als ik een corpse wilde looten werd ik doodgeschoten omdat ik op dat moment mijn inventory moest uitzoeken voor ruimte.

Wat ik tegenwoordig doe is rekening houden met wat ik echt nodig heb.
Zodra ik een primary weapon vind drop ik direct mijn pistol (tenzij het een glock 18 betreft). Ik probeer 1 close range wapen te hebben (UMP/Shotgun) en 1 long range wapen (sniper/AK).

Als attachments neem ik een red dot, holo en een 4x scope mee. Mocht ik een 8x scope vinden gaat die ook in de broekzak. Als ik een shotgun gebruik als secondary neem ik alleen de 4/8x scope mee en een holo of red dot.

Verder kwa gear, painkillers/energy drink/medkits neem ik zoveel mogelijk mee als ik kan vinden. Bandages neem ik max 15 stuks van mee. Meer ga je er toch nooit nodig hebben.

Kogels neem ik max totaal 150 stuks mee voor mijn primary, secondary neem ik bij de shotgun 20 stuks mee en bij een UMP oid max 100 stuks.

Kwa granaten ben ik zelf geen fan van flashbangs. Dus neem ik max 2 normale granaten mee en hoard ik tot max 5 smoke grenades (die dingen redden mij zovaak in open velden vs snipers <3).

Voordeel van bovenstaande is dat je backpack meestal tot ongeveer 3/4de gevuld is en bij een level 3 pack maar voor ongeveer de helft.

Als ik tijdens het rennen een corpse kan looten hoef ik dus niet een selectie te maken. Ik loot gewoon supersnel wat handig lijkt, beginnende met healing/stims en daarna gevolgd door een sniperscope of ander klein grut. Hierdoor ben ik dus snel weg van de corpse en wordt ik niet makkelijk doodgeschoten tijdens het looten.

Verder scheelt het ook aanzienlijk om te proberen max 2 soorten ammo te gebruiken. Als je dan onderweg iemand loot weet je al dat je alle andere ammo sowieso kan negeren :) .
Goede tips :) Zo pak ik het ook aan.

Echter 150 kogels voor primary is voor mij niet voldoende hoor (speel nogal agressief ;) ).
NickThissen schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 12:19:
De attachments op een wapen zouden eigenlijk als een soort lijstje onder het wapen moeten komen zodat je het hele wapen inclusief attachments in een keer kan slepen, maar ook losse attachments hoe het uitkomt.
:9~ :9~

Dit zou alleen al voor de eyecandy tof zijn. Kan je gewoon kiezen tussen heel wapen looten (incl attach) of enkel een bepaalde attachment.

Ik heb niet zoveel problemen met het looten (behalve dan dat mijn pack soms vol zit). Zou het juist vervelend vinden als attachments op het wapen blijven zitten, dan moet je elke keer alle wapens eruit pakken en checken of er nog wat leuks op zit. Het gaat overigens ook steeds sneller.. ik vergeet ook niet vaak meer attachments eraf te halen als ik mijn wapen inwissel. Oefening baart kunst heren.

[ Voor 16% gewijzigd door BenJG op 08-08-2017 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.reus
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16-09 23:00
Darkvisje schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:01:
Oke lets change the subject! (komt van reddit)

Ik wil dit:
[afbeelding]
Mooi idee! ik doe het persoonlijk altijd door Ctrl klik, dan klikken op getal en gewoon op numpad het aantal te typen dat ik wil oppakken of droppen. gaat steeds sneller als je het onder de knie hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.reus
  • Laatst online: 16-09 23:00
0stone0 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 12:03:
[...]

Ben ik mee eens, totdat er nog 6 over zijn, je nog 7% hp hebt en een First Aid kit probeert te looten. Als je dan dood gaat doordat je niet gewoon kan slepen maar 'moeilijk' moet doen met cntrl wordt ik daar toch een beetje saggi van :D :D
Dat had ik ook echt in de begin fase, dat ge**** met ctrl oppakken. Nu ik er 170 uur in het spel heb zitten gaat het allemaal lekker vlotjes(het looten met stress e.d.). Het is dus echt een kwestie van oefenen, Keep hunting the Chicken Dinner!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12:59

iLikeNoobies

With Big Boobies

Bloodhoundje schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 12:11:
Zodra ik een primary weapon vind drop ik direct mijn pistol (tenzij het een glock 18 betreft).
Je pistool hoef je niet te droppen, extra ammo wel. Een pistool met ammo in je inventory neemt geen ruimte in beslag in je backpack. Ik heb daarom altijd een M1911 of M9 met alleen kogels in de clip. Dan heb je toch nog een paar extra schoten tot je beschikking.

Edit: Van het weekend mijn tweede mini skirt geboxed. Die kwam uit de gamescom crate dus kan ik helaas nog niet op de market zetten :(

[ Voor 12% gewijzigd door iLikeNoobies op 08-08-2017 13:39 ]

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
iLikeNoobies schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 13:38:
[...]

Je pistool hoef je niet te droppen, extra ammo wel. Een pistool met ammo in je inventory neemt geen ruimte in beslag in je backpack. Ik heb daarom altijd een M1911 of M9 met alleen kogels in de clip. Dan heb je toch nog een paar extra schoten tot je beschikking.

Edit: Van het weekend mijn tweede mini skirt geboxed. Die kwam uit de gamescom crate dus kan ik helaas nog niet op de market zetten :(
Dat klopt, is bij mij meer de principe kwestie dat als ik al 2 wapens heb ik de rest van de game toch geen pistol meer gebruik. De Glock 18 is hierbij uitzondering, dat is gewoon een mini uzi in nog compactere vorm. Ideaal voor CQC als je geen shotgun hebt :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Bloodhoundje schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 13:42:
[...]

Dat klopt, is bij mij meer de principe kwestie dat als ik al 2 wapens heb ik de rest van de game toch geen pistol meer gebruik. De Glock 18 is hierbij uitzondering, dat is gewoon een mini uzi in nog compactere vorm. Ideaal voor CQC als je geen shotgun hebt :P .
Doorgaans loop ik met een AR en een SMG. Uitzondering is inderdaad als ik de glock vind. In dat geval switch ik de SMG voor een shotgun. Dan heb je feitelijk een AR, shotgun en SMG. Zeker als je die extended clip voor de glock hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Darkvisje schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:01:
Oke lets change the subject! (komt van reddit)

Ik wil dit:
[afbeelding]
Wat een domme suggestie, waarom niet gewoon een slider ipv -/+. Dan kun je ook je ammo gewoon makkelijk slepen met de slider, veel sneller dan 4-5 keer klikken als je wat ammo wilt droppen.
Gewoon hup slider beetpakken en naar het midden slepen. Eventueel kun je de slider laten locken op 5/10-tallen maar van mij mag hij ook per 1 gaan, of ik er nou 37 of 41 drop maakt mij ook niet echt uit.

[ Voor 27% gewijzigd door Angeloonie op 08-08-2017 14:07 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 11:16

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Angeloonie schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 14:05:
[...]

Wat een domme suggestie, waarom niet gewoon een slider ipv -/+. Dan kun je ook je ammo gewoon makkelijk slepen met de slider, veel sneller dan 4-5 keer klikken als je wat ammo wilt droppen.
Gewoon hup slider beetpakken en naar het midden slepen. Eventueel kun je de slider laten locken op 5/10-tallen maar van mij mag hij ook per 1 gaan, of ik er nou 37 of 41 drop maakt mij ook niet echt uit.
kuch ammo droppen alsof iemand dat doet.... }:O

opzich een slider kan ok zijn maar zoveel tijd kost het ook weer niet om 2 cijfers in te toetsen, ik stoor me er niet aan.

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14-09 21:12

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Angeloonie schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 14:05:
[...]

Niet helemaal mee eens, want 20 droppen terwijl ik er 180 heb wordt weer een gepriegel, terwijl het 2 tikjes is op de +10. En 50/50 is ook een stuk makkelijker met 1 knop dan met een slider ongeveer in het midden gaan zitten.
Ben eigenlijk wel voorstander van hoe het plaatje er zo uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

IdieEasy schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 14:57:
[...]

Niet helemaal mee eens, want 20 droppen terwijl ik er 180 heb wordt weer een gepriegel, terwijl het 2 tikjes is op de +10. En 50/50 is ook een stuk makkelijker met 1 knop dan met een slider ongeveer in het midden gaan zitten.
Ben eigenlijk wel voorstander van hoe het plaatje er zo uit ziet.
Eens, maar dan met de mogelijkheid om de + en - knop in te kunnen houden zodat de teller blijft oplopen i.p.v. individuele klikjes.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
The_Marsmellow schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 14:57:
[...]

Sarcastisch bedoeld of niet....
Uhhh, ja wij delen vaak de ammo en zelfs als er helemaal niet zoveel is.

Snap sowieso niet dat er mensen zijn die niks (uit zichzelf) met een squad delen (duo gaat vaak sneller goed). Je kan beter met meer een gevecht aan proberen te gaan en te overleven en dan zijn kogels hebben best belangrijk... al snappen sommige mensen dat niet. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefanus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 18:49

Steefanus

StefanJ

Ik deel alles. Zelfs m'n broek indien nodig. :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
[...]

Als je op rechtermuisknop klikt dan pakt hij alles wat past.
Werkt ook met kogels, alle stackable items.

[ Voor 6% gewijzigd door RedHat op 08-08-2017 15:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 12:02

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

[...]

opzich een slider kan ok zijn maar zoveel tijd kost het ook weer niet om 2 cijfers in te toetsen, ik stoor me er niet aan.
Ik heb zelfs nog Ammo aan jou gegeven is ons laatste potje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
ik verwacht niet dat er veel mensen een 23 minute durend YT filmpje gaan zitten kijken, maar deze heb ik even gemaakt als backup zodat ik mn SSD weer kan gebruiken voor iets anders ;) 4 wins, geen perfecte games, maar wel redelijk wat dmg en kills. Bovendien proberen we meestal niet in huisjes te campen, dus op zich ook weer niet geestdodend saai (imho dan ;) )

(de eerste game is verkeerd opgenomen, vandaar de zwarte balk aan de linkerkant).

YouTube: duo dinners

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16-09 20:37
Nondeju wat een bad luck vandaag. Gewoon 3x 2e geworden. Ben laatste tijd echt heerlijk bezig met snipers met red dot. Vind dat eigenlijk nog fijner dan een 4x of 8x. Kwak die 4x vaak op mijn assault en dan de kar of sks (als ik die heb) met red dot!

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tommy Gun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:45
Hmpf.... Zojuist tot de laatste 15 gekomen. Lag detected. En HOP! Je vliegt uit het spel :(

Ging wel echt lekker overigens. Heb de muis sensitivity iets omlaag gezet (40 ipv 50) en ik kan nu veel preciezer richten, zonder veel aan draaisnelheid te hebben moeten inleveren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
"stomme" vraag: Ik heb de game in 2560*1080 draaien. Voorheen gebruikte ik fraps om een fps counter en screenshots te maken. Maar fraps geeft steeds vaker problemen met games....

Nu dacht ik. Ik gebruik de steam overlay voor dit. Alleen als ik dan een screenshot maak zijn deze altijd 1920*1080. why?? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netsrek
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Vandaag voor het eerst een aantal FPP potjes gespeeld, maar ik moet er nog erg aan wennen. Nadelig dat ik ook elke keer een heel eind naar de cirkel toe moest en er campers op de rand stonden te wachten. Wel leuk om t voordeel niet meer bij 1 partij neer te leggen.

In een rechte lijn achter een boom wegrennen heeft weer degelijk nut. Ik vind het voor de afwisseling een goede toevoeging!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Paulus07 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 23:10:
"stomme" vraag: Ik heb de game in 2560*1080 draaien. Voorheen gebruikte ik fraps om een fps counter en screenshots te maken. Maar fraps geeft steeds vaker problemen met games....

Nu dacht ik. Ik gebruik de steam overlay voor dit. Alleen als ik dan een screenshot maak zijn deze altijd 1920*1080. why?? :S
Ook als je ingame op F12 drukt?

Bij settings -> In-Game kun je Save an uncompressed copy aanvinken, dat al geprobeerd?

[ Voor 8% gewijzigd door RedHat op 08-08-2017 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
RedHat schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 23:26:
[...]

Ook als je ingame op F12 drukt?

Bij settings -> In-Game kun je Save an uncompressed copy aanvinken, dat al geprobeerd?
Yup ook dan zijn de screenshots niet 21:9. Snap er niks van :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Paulus07 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 23:32:
[...]

Yup ook dan zijn de screenshots niet 21:9. Snap er niks van :S
https://www.reddit.com/r/...ize_screenshots_on_steam/

Dan is dit misschien een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Iets anders vaags ontdekt. Als ik de game start en screenshot maak (van start scherm) is het 1920*1080. Ook al staat er in de settings 2560*1080. Switch ik de settings dan opnieuw naar 2560*1080 en maak dan een screenshot is het ook werkelijk die resolutie,

vaaggggg. Morgen eens verder testen als ik game start en potje speel en weer terug in het menu kom. Nu te laat om nog ff een potje PUBG te gaan spelen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
[...]
Deel al mijn ammo als men dat nodig heeft, net zoals medic troep.
En er zijn er genoeg op Discord die het doen

Wilt er iemand ook een speciaal wapen/Scope kan je die zonder pardon krijgen
Je zou toch tenslotte "samen" het spel willen overleven

Edit->
Ik zal @NINjak wel even voor zijn.
Als ik mij verveel drop ik zelfs een hele kamer vol met ammo O-)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/D9hqBateF8yjbpAvfKsCTT9z/full.jpg
Oude screenshot, gewoon voor de fun voordat ninjak me reply en confronteert met dit :*)

[ Voor 23% gewijzigd door PatRamon op 09-08-2017 01:56 ]

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:31

Never ever financial advice...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steefanus

Steefanus

StefanJ

Gisteren echt een smerige squad chicken dinner. We hadden echt de meest crappy loot ooit, alleen we hadden zo'n perfecte positie constant in de cirkel waardoor iedereen elkaar lekker aan het afschieten was en wij met ons vieren de laatste 2 af konden maken in de laatste cirkels. Uiteindelijk dus met 2 kills door onze hele squad het kippetje over de streep getrokken :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Hmmm nog niet meegemaakt eerder maar kost me wel de kip.. scope ziet dubbel..

En nee is niet van de cirkel want heb al meerdere malen buiten de cirkel of in gelijkaardige omstandigheden zitten scopen..

[YouTube: https://youtu.be/21BxMil3YfQ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kazzzdafke schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 09:03:

En nee is niet van de cirkel want heb al meerdere malen buiten de cirkel of in gelijkaardige omstandigheden zitten scopen..

[video]
Dat is dus de cirkel. Specifiek gebeurt dit als je zeer dicht op de rand van de cirkel zit.

[ Voor 8% gewijzigd door Tsurany op 09-08-2017 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuim
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 17:30

Schuim

Sup?

Early Access Week 20 Update
9 augustus - Harusol
Players,

Today we look at what we have changed and fixed in our week 20 patch.
This patch will be deployed to the Test Servers on Wednesday, August 9th, and if everything is stable, to the Live Servers on Thursday.

Client Optimization

Optimized game performance for 6-core or higher CPU
Optimized UI

Sound Effects

Decreased motorbike engine and vehicle skid sound volumes

Bug Fixes

Improved character animation when using throwables while prone
Fixed a bug that occasionally disabled voice chat on the Starting Island
Fixed a bug that caused your character to stand before crouching when revived
Fixed a bug that prevented players from rebinding Unarm to an alternate key
You can now see the mark from the character you are spectating on both the Mini Map and World Map
Fixed a visual bug with the scope while a character you are spectating is prone on a hill
Fixed a bug caused by changing "Graphics" - "Quality" - "Effects" from Settings
Improved the wrist positions on the steering wheel

See you in-game,
PUBG Community Team

- Optimized game performance for 6-core or higher CPU -
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Schuim op 09-08-2017 09:13 ]

AMD5800x3D, 6900XT, 16GB 3600mhz, SSD's Only

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-09 18:41
Steefanus schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 08:35:
Gisteren echt een smerige squad chicken dinner. We hadden echt de meest crappy loot ooit, alleen we hadden zo'n perfecte positie constant in de cirkel waardoor iedereen elkaar lekker aan het afschieten was en wij met ons vieren de laatste 2 af konden maken in de laatste cirkels. Uiteindelijk dus met 2 kills door onze hele squad het kippetje over de streep getrokken :9~
Komt me bekend voor (dr-doctrine hier) :*)

Zo heel smerig vond ik het overigens niet, we hadden gewoon best veel geluk. Bij de 2e cirkel waren er nog 30 mensen in leven. Vervolgens vielen de cirkels steeds zo goed dat we elke keer aan de rand zaten.

Zodoende konden we lekker scouten en iedereen in de weer zien, terwijl wij lekker met z'n 4en achter een ridge zaten.
Laatste 10 - 15 man vond ik wel spannend. Maar we hebben het, IMO, toen gewoon rustig en goed aangepakt. Goed cover gehouden, niet onnodig geschoten, goed gespot en alles shoot to kill.

tl;dr: geluk en tactiek ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steefanus

Steefanus

StefanJ

pimskie schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 09:15:
[...]

Komt me bekend voor (dr-doctrine hier) :*)

Zo heel smerig vond ik het overigens niet, we hadden gewoon best veel geluk. Bij de 2e cirkel waren er nog 30 mensen in leven. Vervolgens vielen de cirkels steeds zo goed dat we elke keer aan de rand zaten.

Zodoende konden we lekker scouten en iedereen in de weer zien, terwijl wij lekker met z'n 4en achter een ridge zaten.
Laatste 10 - 15 man vond ik wel spannend. Maar we hebben het, IMO, toen gewoon rustig en goed aangepakt. Goed cover gehouden, niet onnodig geschoten, goed gespot en alles shoot to kill.

tl;dr: geluk en tactiek ;)
Nee waar ik het over had was het potje daarna, met DieselNL, Burakius en Pilsbaas. 8) maar dat kippetje was inderdaad wel heerlijk qua communicatie, kills en loot. Alles viel precies goed. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Schuim schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 09:11:
[...]

- Optimized game performance for 6-core or higher CPU -
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Ben benieuwd hoeveel dat uithaalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Tsurany schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 09:09:
[...]

Dat is dus de cirkel. Specifiek gebeurt dit als je zeer dicht op de rand van de cirkel zit.
Dat is dan ook de eerste keer dat ik dat meemaak.. Ervoor nooit dubbelscope meegemaakt, enkel de blauwe waas.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

De game is dermate slecht geoptimaliseerd dat ik het eerst moet zien, dan geloven. In vergelijking (2600k/gtx1060 beide flink oc'ed):

- Dota 2 in system monitor, 50% CPU - 50% GPU hier haal ik de framecap bijna continue, dus in dit scenario kan het
- Overwatch in system monitor, 60% CPU - non-stop 100% GPU ... zo hoort het, zo lang je de framecap niet haalt van de game of zoals je die softwarematig hebt ingesteld. Doen ze goed daar :7 .
- PUBG ... 60fps gekloot (op non-vsync 144Hz scherm) ... 60% CPU + 70% GPU ... ze kunnen het gewoon nog niet. Er zit nog veel meer in, maar die extra cores (HyperThreading zal ook wel kleine benefit geven) gaat denk ik geen framepje opleveren.

In geen van alle games loopt de 16GB geheugen overigens vol.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuim
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 17:30

Schuim

Sup?

418O2 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 09:21:
[...]

Ik moet zeggen dat ik mijn FPS tegenwoordig erg stabiel heb na de laatste update.
Als deze me nou ook nog is 5 FPS oplevert ben ik een gelukkig man (hij schommeld nu tussen de 50 en 60 (limited) FPS bij mij. :+

AMD5800x3D, 6900XT, 16GB 3600mhz, SSD's Only

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kazzzdafke schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 09:23:
[...]

Dat is dan ook de eerste keer dat ik dat meemaak.. Ervoor nooit dubbelscope meegemaakt, enkel de blauwe waas.. |:(
Dit krijg je als je erg dicht bij de cirkel staat, welke kant maakt niet uit. Op grotere afstand heb je hier geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Tsurany schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 09:29:
[...]

Dit krijg je als je erg dicht bij de cirkel staat, welke kant maakt niet uit. Op grotere afstand heb je hier geen last van.
Ok goed om te weten dan.. had magere loot, geen UMP met red dot voor de laatste kill te maken en gaan nades...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seezung
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-09 23:59
First person ony, wat een verademing. Gisteren paar mooi games gehad en geloof 4 of 5 chickendinners uit ~10games.

2 solo chicken dinners met 16 kills en één zesde plaats in duo na vroegtijdig maat verloren te zijn, met 19 kills.

http://imgur.com/a/AK6vW

[ Voor 15% gewijzigd door seezung op 09-08-2017 09:47 . Reden: imgur link ]

www.twitch.tv/seezung77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
kazzzdafke schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 09:03:

[video]
Precies hetzelfde een keer gehad, ook 1v1, had hem in de sights en toen ineens die blauwe waas en ging ik dood _O-

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
seezung schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 09:46:
First person ony, wat een verademing. Gisteren paar mooi games gehad en geloof 4 of 5 chickendinners uit ~10games.

2 solo chicken dinners met 16 kills en één zesde plaats in duo na vroegtijdig maat verloren te zijn, met 19 kills.

http://imgur.com/a/AK6vW
Op EU server?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• seezung
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-09 23:59
Yes op EU server, wel FPP allemaal

www.twitch.tv/seezung77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Overigens, de nummer 1 reden dat ik in de laatste 10 doodga is een combinatie van movement en Q+E gebruik. Ik sta of net een second te lang stil of ik toon te veel van mijn body uit cover.

Kan iemand me a.u.b. uitleggen hoe die streamers zo makkelijk links rechts IN scope peaken van bomen/shacks in lategame? Ik snap het echt niet, ik snap wel hoe het kan qua key-combinatie, maar de praktische invulling is met 1 hand voor mij echt niet te doen.

Zie bijvoorbeeld Aculite streams, die gast staat dan achter een boom en kan vloeiend links peaken in scope, uit scope centraal achter boom lopen en vloeiend rechts in scope peaken en doorschieten. Nu weet ik dat als je achter een boom staat, eenmaal rmb clickt en dan leaned je in scope zit ... maar hoe de f kunnen die gasten Q en E tegelijk zo vloeiend met A en D gebruiken. Mijn hand trekt dat echt niet :/ . Als je centraal achter de boom staat en je wil naar links direct peaken heb je twee opties:

1. Rinvinger op A en middelvinger naar Q ... mega irritant, past niet en tilt wijsvinger op om terug in cover te kunnen gaan
2. Zo ver randje links staan dat je alleen met Q kunt peaken, maar dan ben je nonstop links voorspelbaar en je wil juist rechts-links-links-rechts-links of whatever onvoorspelbaar patroon zodat je tegenstander niet pre-aimed. Ook weet je soms net te laat dat je hitbox dan toch net te zien is.

In open veld ook, daar zie je streamers met 4x/8x M416/M16/SCAR vs Kar98 enemies ook winnen doordat ze continue switchen tussen Q en E ... terwijl ze ook bewegen. Hoe :o ? Ik heb het op de muis gebind, maar dat werkt niet echt. Maar die linkerhand is echt al druk zat met AWSD.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Cassius Ga eens 8 uur per dag gamen voor een paar jaar, dan lukt het wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirr0r
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09-2024
@Cassius Precies dus wat @Tsurany zegt.

Meestal zijn het jongens die al een paar jaar actief ( +6 uur dagelijks) verschillende soorten games spelen.
Jaren lange ervaring helpt wel mee met het bedienen van een toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:39

Phydomir

Dennis

Je kunt tegenwoordig ook lean toggle. Dus met één klik blijf je geleaned.

Of, zoals ik het heb. Leanen op Alt + Spatie. Om je heen kijken op Q en springen op E.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

Phydomir schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 09:58:
Je kunt tegenwoordig ook lean toggle. Dus met één klik blijf je geleaned.

Of, zoals ik het heb. Leanen op Alt + Spatie. Om je heen kijken op Q en springen op E.
Dit is opzich wel legit! Moeite waard om te proberen.

Vrees er alleen voor dat mijn press "spacebar" to jump al te lang onderdeel is van mijn core-memory :F

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
Cassius schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 09:51:
Overigens, de nummer 1 reden dat ik in de laatste 10 doodga is een combinatie van movement en Q+E gebruik. Ik sta of net een second te lang stil of ik toon te veel van mijn body uit cover.

Kan iemand me a.u.b. uitleggen hoe die streamers zo makkelijk links rechts IN scope peaken van bomen/shacks in lategame? Ik snap het echt niet, ik snap wel hoe het kan qua key-combinatie, maar de praktische invulling is met 1 hand voor mij echt niet te doen.

Zie bijvoorbeeld Aculite streams, die gast staat dan achter een boom en kan vloeiend links peaken in scope, uit scope centraal achter boom lopen en vloeiend rechts in scope peaken en doorschieten. Nu weet ik dat als je achter een boom staat, eenmaal rmb clickt en dan leaned je in scope zit ... maar hoe de f kunnen die gasten Q en E tegelijk zo vloeiend met A en D gebruiken. Mijn hand trekt dat echt niet :/ . Als je centraal achter de boom staat en je wil naar links direct peaken heb je twee opties:

1. Rinvinger op A en middelvinger naar Q ... mega irritant, past niet en tilt wijsvinger op om terug in cover te kunnen gaan
2. Zo ver randje links staan dat je alleen met Q kunt peaken, maar dan ben je nonstop links voorspelbaar en je wil juist rechts-links-links-rechts-links of whatever onvoorspelbaar patroon zodat je tegenstander niet pre-aimed. Ook weet je soms net te laat dat je hitbox dan toch net te zien is.

In open veld ook, daar zie je streamers met 4x/8x M416/M16/SCAR vs Kar98 enemies ook winnen doordat ze continue switchen tussen Q en E ... terwijl ze ook bewegen. Hoe :o ? Ik heb het op de muis gebind, maar dat werkt niet echt. Maar die linkerhand is echt al druk zat met AWSD.
Ik heb mijn oude Medal of honor allied assault settings overgenomen van 15 jaar terug.

ALT = lean links
Spatie = Lean rechts
E = springen.

Je leaned je duim en houd je vingers vrij om tegelijk te bewegen.

Zwaar wennen als je het nog nooit gedaan heb maar eenmaal gewend lean veel makkelijker en natuurlijker. :+ .

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

ikbengoofy schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 10:08:
[...]

Ik heb mijn oude Medal of honor allied assault settings overgenomen van 15 jaar terug.

ALT = lean links
Spatie = Lean rechts
E = springen.

Je leaned je duim en houd je vingers vrij om tegelijk te bewegen.

Zwaar wennen als je het nog nooit gedaan heb maar eenmaal gewend lean veel makkelijker en natuurlijker. :+ .
Hehe, zo kom ik er ook aan. Iedereen die een beetje MoH:AA in clan verband heeft gespeeld weet dat je geen pro was zonder lekker te kunnen leanen 8) :+

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
Phydomir schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 10:12:
[...]

Hehe, zo kom ik er ook aan. Iedereen die een beetje MoH:AA in clan verband heeft gespeeld weet dat je geen pro was zonder lekker te kunnen leanen 8) :+
Precies! sowieso kansloos op "Clanbase" zonder leanen natuurlijk :D :+

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

ikbengoofy schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 10:14:
[...]

Precies! sowieso kansloos op "Clanbase" zonder leanen natuurlijk :D :+
Ah, the good old days _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
418O2 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 09:21:
[...]

Nou, sinds de patch van vorige week heb ik al flink een verschil gezien. Geen idee of het toen in de patch notes vergeten, dat ze het nu pas melden is of dat ze het verder verbeterd hebben. Normaal/eerder waren het 2 c/t's (cores/threads) die lekker druk bezig waren en een paar wat "aanrommelen" en de rest die bijna niks deden. Na de patch van vorige week zie ik het al veel meer verdeeld over 6 c/t's.

In game heb ik het veel vaker tegen mensen gezegd dat, het sinds de vorige patch, het eindelijk wat meer resources van mijn CPU gebruikte ;) Heel gek is het niet De engine van unreal (UE) kan dit, al moeten de makers (Bluehole) dan wel "de taken goed ver-/indelen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@NINjak ik heb zelf niet specifiek naar het CPU gebruik gekeken maar ik deel wel je gevoel dat het na elke patch beter loopt. Ik heb een stuk minder haperingen en na elke patch is mijn framerate weer wat hoger. En dat met een vrij oude 2500k processor.
Nog steeds geen echte reden om die processor weg te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
NINjak schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 10:24:
[...]

Nou, sinds de patch van vorige week heb ik al flink een verschil gezien. Geen idee of het toen in de patch notes vergeten, dat ze het nu pas melden is of dat ze het verder verbeterd hebben. Normaal/eerder waren het 2 c/t's (cores/threads) die lekker druk bezig waren en een paar wat "aanrommelen" en de rest die bijna niks deden. Na de patch van vorige week zie ik het al veel meer verdeeld over 6 c/t's.

In game heb ik het veel vaker tegen mensen gezegd dat, het sinds de vorige patch, het eindelijk wat meer resources van mijn CPU gebruikte ;) Heel gek is het niet De engine van unreal (UE) kan dit, al moeten de makers (Bluehole) dan wel "de taken goed ver-/indelen".
Ik had gister 100+ fps tijdens het vliegen, dat was echt een wtf moment. Heb een Ryzen 5, dus 6c/12t, dus heb wel wat ruimte en het zou een hoop ruimte voor verbetering geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0stone0

0stone0

NINjak schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 10:24:
[...]

[...]
Check je dit met taaakbeheer in windows ? Of 3th party software?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NINjak
Irrival schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 10:05:
[...]

Dit is opzich wel legit! Moeite waard om te proberen.

Vrees er alleen voor dat mijn press "spacebar" to jump al te lang onderdeel is van mijn core-memory :F
Ìk hoef dat niet te vrezen... weet het wel zeker (voor de goede orde: van mijzelf). :+

Zelf speel ik niet met WASD maar met ASDX.
Ja, ik weet het, het is een vreemde layout maar WASD werkt(e) niet voor mij en heb dat in een heel ver verleden veranderd naar iets waarmee ik wel heel goed mee uit de voeten kan. Omdat ik dus niet met WASD speel heb ik de W en E vrij om te leanen, daar gebruik ik dus mijn "vooruit loop"/middel vinger voor en kan ik toch naar links en rechts bewegen 8)

Je moet mensen hun gezicht eens zien als ze op mijn pc (even snel) met mijn setting (denken te) gaan spelen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemical
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 26-01-2024
Cassius schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 09:51:

Wat ik zelf doe is met de vingertop van mijn ringvinger de Q bedienen. Als je je vinger dan verder naar beneden drukt zul je met de rest van je vinger A indrukken. Op deze manier beweeg ik richting de rand van een boom/huis en dan ik met de vingertop dus snel peaken. Mijn wijsvinger(vingertop) houd ik in dit geval op W. Als ik dan aan de rechterkant wil peaken dan gaat de vingertop naar E en de ringvinger weer op A.

Beetje kromme uitleg misschien haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NINjak
0stone0 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 10:36:
[...]

Check je dit met taaakbeheer in windows ? Of 3th party software?
Met een programma genaamd System Explorer (gratis) wat ik altijd gebruik om mijn geheugen op te schonen vlak voor het spelen. ;)
418O2 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 10:34:
[...]

Ik had gister 100+ fps tijdens het vliegen, dat was echt een wtf moment. Heb een Ryzen 5, dus 6c/12t, dus heb wel wat ruimte en het zou een hoop ruimte voor verbetering geven
Ik heb een Ryzen 7 1700x en dus 8c/16t ;)

[ Voor 32% gewijzigd door NINjak op 09-08-2017 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0stone0

0stone0

NINjak schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 10:50:
[...]

Met een programma genaamd System Explorer (gratis) wat ik altijd gebruik om mijn geheugen op te schonen vlak voor het spelen. ;)
Heeft niet veel effect? Hoeveel GB heb je beschikbaar?
Thx, ga m meteen downloaden als ik thuis kom! Ben wel benieuwd hoe PUPG dat doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
0stone0 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 10:53:
[...]

Heeft niet veel effect? Hoeveel GB heb je beschikbaar?
Thx, ga m meteen downloaden als ik thuis kom! Ben wel benieuwd hoe PUPG dat doet ;)
Ik heb 16GB intern dat is het probleem niet maar ik heb altijd het gevoel (met gamen in het algemeen) dat ik met/na het opschonen het altijd wat lekkerder loopt. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
NINjak schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 10:56:
[...]

Ik heb 16GB intern dat is het probleem niet maar ik heb altijd het gevoel (met gamen in het algemeen) dat ik met/na het opschonen het altijd wat lekkerder loopt. 8)
Pubg heeft zo links en rechts wel wat memory leaks dus wat extra ruimte is niet mis.

Ik betwist het nut van zon applicatie wel, want Windows managed het geheugen wel. Als pubg het nodig heeft wordt het wel vrijgemaakt gok ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Placebo effect :+

Als je geheugen tijdens het gamen niet vol zit dan is er geen enkele reden om vooraf op te schonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0stone0

0stone0

[...]

Ahh! Ik zit thuis met 32GB intern, denk dat dat ook wel voldoende is :P

Ben wel benieuwd of ik verschil ga zien!

Echter als System Explorer er ook nog eens bij komt, moet ik toch gaan denken aan een groter 2e scherm >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0stone0

0stone0

Tsurany schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 10:58:
[...]

Als je geheugen tijdens het gamen niet vol zit dan is er geen enkele reden om vooraf op te schonen.
Jawel, het placebo effect ;) :Y d:)b

Als je door zo'n simpele actie (denkt) beter / fijner te spelen, zal ik het lekker blijven doen oOo oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
Tsurany schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 10:58:
[...]

Nou @Tsurany... mijn gevoel zegt van niet en het is net als ik met FPS games "het gevoel" van het "raak zijn" (had/heb ik vooral met CS). Het zelfde dat ik merk dat mijn virusscanner aan of uit staat als ik aan het knallen ben.

Het "lag compensation", "desync" gebeuren of hoe je het ook noemt heeft het gevoel van het "raak moet zijn" verwijderd want met CS heb/krijg ik gewoon weer na een tijdje (ondanks mijn leeftijd, wat maar een nummer is). 8)

Het is dus niet denken dat het is, maar het is voelen dat het zo is :+

[ Voor 7% gewijzigd door NINjak op 09-08-2017 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NINjak schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 11:05:
[...]

Nou @Tsurany... mijn gevoel zegt van niet... en net als ik met bv. FPS games het gevoel heb van het "raak zijn" (had/heb ik vooral met CS) is dit. Het zelfde dat ik merk dat mijn virusscanner aan staat of niet als ik aan het knallen ben.

Het "lag compensation", "desync" gebeuren of hoe je het ook noemt heeft het gevoel van het "raak moet zijn" verwijderd want met CS heb/krijg ik gewoon weer na een tijdje (ondanks mijn leeftijd, wat maar een nummer id). 8)
Ik doe niet aan "gevoel" ;) Als het niet meetbaar is dan bestaat het niet. Ik merk zelf 0,0 effect op framerate als mijn virusscanner aan staat of als er achtergrond applicaties open staan. Zolang ze een marginale hoeveelheid CPU gebruiken en er genoeg vrij werkgeheugen is dan zal je het niet merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

ALT en SPACE voor lean links en rechts en E als springen ... ik denk niet dat ik dat na 20 jaar gamen nog in muscle memory krijg :X . Man can try ... maybe ...

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
Tsurany schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 11:17:
[...]

Ik doe niet aan "gevoel" ;) Als het niet meetbaar is dan bestaat het niet. Ik merk zelf 0,0 effect op framerate als mijn virusscanner aan staat of als er achtergrond applicaties open staan. Zolang ze een marginale hoeveelheid CPU gebruiken en er genoeg vrij werkgeheugen is dan zal je het niet merken.
Op framerate heeft het ook mogelijk 0,02 (nu even niet afgerond :9 ) effect maar daar heb ik het ook niet over. Geheugen opschonen doe ik gewoon voor het gamen, al start ik het programma ook om de prestaties te kunnen zien. Het opschonen kan/zou kunnen vallen onder het placebo effect, echter dat van mijn virusscanner, dat voel/merk ik wel degelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenWwijk
  • Laatst online: 12:16
Cassius schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 11:35:
ALT en SPACE voor lean links en rechts en E als springen ... ik denk niet dat ik dat na 20 jaar gamen nog in muscle memory krijg :X . Man can try ... maybe ...
Haha, lijkt mij ook zo onhandig. Ik hou het wel op de oude manier. O-) Of je moet elke dag 6 uur kunnen gamen, dan zou ik het wel een keer onder de knie hebben. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NINjak schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 11:36:
[...]

Op framerate heeft het ook mogelijk 0,02 (nu even niet afgerond :9 ) effect maar daar heb ik het ook niet over ;) Geheugen opschonen doe ik gewoon voor het gamen, al start ik het programma meer om de prestaties te kunnen zien. Dit kan/zou kunnen vallen onder het placebo effect. Echter dat van mijn virusscanner, dat voel/merk ik wel degelijk. :)
Waar merk je dat dan in? Verschil in framerate? Latency? Of last van framedrops?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJG
Gisteren wat potjes FPP gespeeld met duo. Die laatste ring is zo veel toffer in FPP:

Duo maat dood. Ik zat achter een shack en wist vrij zeker dat hij ergens aan de andere kant in een bosje lag. Kon hem echt maar niet spotten (elke keer rechts en links van shack leanen en opletten). Circel werd echter niet meer kleiner dus het was een kwestie van geduld. Toen ik bij mijn volgende poging hem te spotten net iets verder ging, zag ik ineens een zwarte helm, liggend met een M249 vol in mijn face. We schoten beide (ik met een kar, silenced) in elkaars helm en daarna maakte ik het snel af. Chicken dinner met 7 kills.

Vele malen beter en eerlijker dan 3rd person. Daar voel ik me uiteindelijk altijd een beetje in de maling genomen als je verliest.

Hopelijk komt er snel een leaderboard met statistics voor FPP ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
Tsurany schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 11:41:
[...]

Waar merk je dat dan in? Verschil in framerate? Latency? Of last van framedrops?
None of the above ;)
O...waarom niet, omdat je framerate een gemiddelde is (totaal geen haperingen/freezes), latency niks zegt over die enkele ms of aantal µs die je "mist" (eerder: later aankomt/verstuurd(?) en alsnog /verwerkt wordt) waar net een kogel in zit.

"Network inspection" tijdens het gamen hoeft niet van mij want daar heb ik voelbaar last van met schieten. Ik wil gewoon alles zonder delay, door wat dan ook, ontvangen/verzenden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NINjak schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 12:14:
[...]

None of the above ;)
O...waarom niet, omdat je framerate een gemiddelde is (totaal geen haperingen/freezes), latency niks zegt over die enkele ms of aantal µs die je "mist" (eerder: later aankomt/verstuurd(?) en alsnog /verwerkt wordt) waar net een kogel in zit.

"Network inspection" tijdens het gamen hoeft niet van mij want daar heb ik voelbaar last van met schieten. Ik wil gewoon alles zonder delay, door wat dan ook, ontvangen/verzenden.
Dan kan ik niets anders concluderen dan een placebo effect ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
@Tsurany dat is jouw conclusie, ik weet beter (want ik merk/voel het). :*)

[ Voor 9% gewijzigd door NINjak op 09-08-2017 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
RubenWwijk schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 11:40:
[...]

Haha, lijkt mij ook zo onhandig. Ik hou het wel op de oude manier. O-) Of je moet elke dag 6 uur kunnen gamen, dan zou ik het wel een keer onder de knie hebben. :9~
Gebruikte indertijd bij SOF2 SHIFT en CAPS LOCK om te leanen. Nuja dat spel vereiste wel geen sprintknop :/

Misschien als je een sprint toggle knop kunt instellen, is het na 15j nog eens het proberen waard ^^

[ Voor 11% gewijzigd door Scifo83 op 09-08-2017 12:26 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
NINjak schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 12:23:
Waar merk/voel je het dan aan? Want je geeft net aan qua FPS of drops niks te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NINjak schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 12:23:
Jij voelt en merkt iets dat niet meetbaar is volgens je eigen woorden. Dan kan het toch niet anders dan een placebo effect zijn? Als een anti virus scanner je netwerk vertraagt omdat het pakketjes inspecteert moet je dat merken in latency. Als een anti virus scanner teveel werkgeheugen of CPU gebruikt moet je dat merken in je framerate of je moet last krijgen van spontane framedrops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
Randleman schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 12:26:
[...]

Waar merk/voel je het dan aan? Want je geeft net aan qua FPS of drops niks te merken.
Laat ik het dan zo omschrijven dat (in verhouding) te veel kogels hun doel missen die gevoelsmatig "raak" moe(s)ten zijn. Ik bedoel natuurlijk niet dat alles raak is/moet zijn. Ik kan het naast "het gevoel", dat het niet klopt, het ook aan mijn score zien (al is dat met PUBG een ander verhaal) 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NINjak schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 12:54:
[...]

Laat ik het dan zo omschrijven dat (in verhouding) te veel kogels hun doel missen die gevoelsmatig "raak" moe(s)ten zijn. Ik bedoel natuurlijk niet dat alles raak is/moet zijn. Ik kan het naast "het gevoel" dat het niet klopt het ook aan mijn score kan zien (al is dat met PUBG een ander verhaal) 8)
Dat zou dus betekenen dat jouw latency te hoog is waardoor lag compensation jouw nadelig beïnvloed. Heb je dit in Battlefield 1 ook? Daar moet je het namelijk kunnen zien aan de ping en geven iconen weer of je last hebt van packetloss.

Pagina: 1 ... 39 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord