[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 38 ... 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dindr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16-09 18:17
ikbengoofy schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 19:01:
[...]

Game blijft even hangen, en gaat vervolgens weer verder idd.

Ik heb 16GB ram, zou toch voldoende moeten zijn.
Heb vaak genoeg soortgelijke problemen... gisteren nog een situatie waar ik net een hoekje om wou springen, lagspike! (pc issue, netwerk issue of server lag?) BAM, dood!

Ik speel nu wel meer dan 10 potjes per dag dus die ene of twee keer dat het gebeurt vind ik priema.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
SomerenV schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 19:03:
[...]

Ja, dat zou voldoende moeten zijn. Wat zijn je verdere specs? Met lag kun je vaak wel bewegen (of er komt een berichtje dat er lag gedetecteerd is) maar dan beweegt de rest niet, of springen tegenstanders alle kanten op. Volgens mij lost een SSD overigens ook een aantal problemen op.
Ik denk niet dat het aan mij specs zou liggen,. PC is vrij nieuw. Ik denk gewoon een slechte optimalisatie.

Het is wel echt jammer, was zo verlies je telkens kansloos.
Bijv, begin van de game wil je iemand in ze rug schieten met een shotgun, ik schiet, beeld freezed. en hij komt weer terug ben ik dood.

ZO ben je er heel snel klaar mij :+

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:08
ikbengoofy schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 19:15:
[...]

Ik denk niet dat het aan mij specs zou liggen,. PC is vrij nieuw. Ik denk gewoon een slechte optimalisatie.

Het is wel echt jammer, was zo verlies je telkens kansloos.
Bijv, begin van de game wil je iemand in ze rug schieten met een shotgun, ik schiet, beeld freezed. en hij komt weer terug ben ik dood.

ZO ben je er heel snel klaar mij :+
Ook een nieuwe PC kan gare specs hebben ;) Dus, wat zijn de specs nou? :+

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
SomerenV schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 19:15:
[...]

Ook een nieuwe PC kan gare specs hebben ;) Dus, wat zijn de specs nou? :+
:P Oke.

7700K @ 4,8ghz
1080Ti
16GB 3200 DDR4
M.2 1TB SSD.

Denk dat het voldoende moet zijn. :D
Tevens medium/high/ultra settings gedaan. doet verder niet zoveel met de freeze/lag spikes bij schieten :'(

[ Voor 15% gewijzigd door ikbengoofy op 06-08-2017 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
ikbengoofy schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 19:20:
[...]

:P Oke.

7700K @ 4,8ghz
1080Ti
16GB 3200 DDR4
M.2 1TB SSD.

Denk dat het voldoende moet zijn. :D
Ja oké, dan is het wel vreemd inderdaad. Hier op een i5 2500K (non OC), 1060 6GB, 24GB 1600 DDR3 (gebruik veel Photoshop en After Effects) en een Samsung 850 250GB SSD draait het 90% van de tijd als een zonnetje met zo'n beetje alles op high. Misschien de opties wat lager zetten om te kijken of daar ergens een issue zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
slechte internet verbinding misschien nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:35
@ikbengoofy je oc'ed je cpu zo te zien? Draai alles 's stock en kijk eens hoe dat gaat?

Drivers / firmware's zijn up2date nam ik aan :)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikbengoofy
Paulus07 schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 19:23:
slechte internet verbinding misschien nog?
500/500, zou het ook niet moeten zijn haha.
NiGeLaToR schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 19:31:
@ikbengoofy je oc'ed je cpu zo te zien? Draai alles 's stock en kijk eens hoe dat gaat?

Drivers / firmware's zijn up2date nam ik aan :)
ga ik doen. al lopen de andere games prima. ga wel eens zitten klooien. :+

Thnx voor de hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32
Brogala schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 17:34:
Ik ben de laatste tijd echt super unlucky met PUBG, eerst 2 games achter elkaar top 10, komen er weer mensen in m'n rug die 10 sec in de blauwe cirkel bleven. Nu rijd ik de halve map over, kom niemand tegen, precies op de plek waar ik even denk wat gas in m'n auto te stoppen blijkt er eentje in een open veld te liggen. Dood :/
Ja, altijd van die "vieze"(:P) campers die je neerschieten. Had vanmiddag een solo win, speel ik vanavond 3 games, waarvan ik in 2 potjes beide in een huis neergeschoten wordt. In één huis zat iemand achter een stoel, en andere huis zat iemand te wachten met een shotgun. Bij het huis waar ik neergeschoten werd met een shotgun vond ik zelfs een silencer voor de AR. En het laatste potje land ik bij die militaire basis, wordt ik ook door iemand in het gras neergeschoten (terwijl ik rij) die daar ligt te campen.

Als ik iets niet wil is een potje ergens lang wachten. Ik wil liever helemaal niet winnen dan dat ik moet winnen met 1 kill omdat ik een heel potje zit te campen.

Maar goed, betekend dat ik zelf ook beter moet opletten en kijken waar mensen zitten. Het gekilled worden door de shotgun was de eerste game, dus ik dacht de 2e keer, laat ik nu voorzichtig zijn, zie ik nog iemand niet zitten achter een stoel 8)7

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06:25
PatRamon schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 14:10:
[...]

[afbeelding]
Zo heb ik mijn settings staan.
Je kunt alles wel op Hoog zetten maar dan zie jij gras/struiken terwijl andere players express het laag hebben staan en dat ene extra detail struikje niet zien waar jij toevallig onder ligt.
Met wat voor systeem? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PatRamon schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 14:10:
[...]

[afbeelding]
Zo heb ik mijn settings staan.
Je kunt alles wel op Hoog zetten maar dan zie jij gras/struiken terwijl andere players express het laag hebben staan en dat ene extra detail struikje niet zien waar jij toevallig onder ligt.
Oh dat zou toch niet moeten kunnen? Eigenlijk best wel slecht dat het zo werkt.
Ik lag laatst ook ergens in het gras achter zo'n struikje toen ik ineens werd gehead-shot.. zal daar wss iets mee te maken hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 08:47:
[...]

Oh dat zou toch niet moeten kunnen? Eigenlijk best wel slecht dat het zo werkt.
Ik lag laatst ook ergens in het gras achter zo'n struikje toen ik ineens werd gehead-shot.. zal daar wss iets mee te maken hebben gehad.
De draw distance voor gras en struiken is voor iedereen gelijk, niet afhankelijk van instellingen. Enkel de draw distance van bomen is afhankelijk van de instellingen. Ook schaduwen zijn per persoon verschillend.

Nu kan het alsnog zijn dat je in het gras ligt en iemand net ver genoeg is dat het gras waar jij in ligt voor hem niet getoond wordt. Dan lig je daar wel heel opvallend.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 12:18
dindr schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 19:05:
[...]

Heb vaak genoeg soortgelijke problemen... gisteren nog een situatie waar ik net een hoekje om wou springen, lagspike! (pc issue, netwerk issue of server lag?) BAM, dood!

Ik speel nu wel meer dan 10 potjes per dag dus die ene of twee keer dat het gebeurt vind ik priema.
Vaak als ik met dezelfde groep speel ondervinden wij dit ook. Het kan echter twee kanten op werken. Door de lagspike die opeens optreed weten we vrijwel zeker dat er meer personen zijn. Gister pakte dit verkeerd uit toen de bestuurder van de jeep een lagspike kreeg midden in het bos tussen 4 vijanden.... toen was het snel gedaan. Aan de andere kant als je een gebouw inloopt en je krijgt een lagspike weet je dat er vijanden zijn en kan je er rekening mee houden.

Het komt tevens wel vaker voor bij degene zonder glasvezel en de "minste pc". Toch een optimalisatie puntje waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Gisteren een aantal first person potjes gedaan, ik heb geprobeerd het een eerlijke kans te geven maar ik vind het toch minder leuk dan third person. In ieder geval in solo (duo nog niet geprobeerd). Waar ik vooral tegenop loop is dat het veel lastiger is om te zien van waar je beschoten wordt. Omdat je uit cover moet zijn om te kijken heeft degene die aan het schieten is het grootste voordeel. Met third person kun je vanuit cover nog een beetje spieken waar de ander zit en heb je dus veel meer tijd om te zorgen dat je inderdaad helemaal in cover zit, maar met first person is het maar blind rond een boom rennen hopend dat je de ander ziet voordat je dood bent. Het geldt natuurlijk ook andersom als ik op iemand anders schiet, en zodra je een "eerlijk" 1v1 gevecht heb (beide weten waar de ander zit) is het inderdaad leuker en realistischer, maar dat kwam in mijn potjes vrijwel niet voor omdat eentje meestal al dood was voordat hij kon zien waar de ander zat.

Ik geef het in duo nog een kans van de week, misschien is dat leuker; niet in een keer helemaal dood zal hier al helpen denk ik.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
Wat mij wel echt verbaasd is het teamverband. Squads werken ook echt samen, gewoon random people. allemaal praten met elkaar en loot delen.

Echt maar een paar keer gehad dat ik met irritante gasten zat.

Dat kunnen de battlefield spelers nog iets van leren!

[ Voor 14% gewijzigd door ikbengoofy op 07-08-2017 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
Tsurany schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 08:55:
[...]
Nu kan het alsnog zijn dat je in het gras ligt en iemand net ver genoeg is dat het gras waar jij in ligt voor hem niet getoond wordt. Dan lig je daar wel heel opvallend.
Dat is echt geweldig om te zien _/-\o_ Tegen de berg aan heb je een drietal huisjes staan en vanuit één huisje heb je een best goed zicht over de graanvlakte voor je. Heb al meermaals meegemaakt dat er een team lag te kruipen door het hoge graan/gras maar op een afstand dat het gras voor mij niet gerenderd werd (4x of 8x scope) :+ Als je dan wat schoten lost dan zie je ze heel paniekerig verder kruipen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ikbengoofy schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 10:39:
Wat mij wel echt verbaasd is het teamverband. Squads werken ook echt samen, gewoon random people. allemaal praten met elkaar en loot delen.

Echt maar een paar keer gehad dat ik met irritante gasten zat.

Dat kunnen de battlefield spelers nog iets van leren!
Dat komt voornamelijk omdat het aantal punten dat je krijgt volledig afhankelijk is van de performance van jouw squad. Je kan niet achterover leunen en anderen het werk laten doen terwijl dat in games zoals Battlefield juist erg goed werkt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
Tsurany schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 10:59:
[...]

Dat komt voornamelijk omdat het aantal punten dat je krijgt volledig afhankelijk is van de performance van jouw squad. Je kan niet achterover leunen en anderen het werk laten doen terwijl dat in games zoals Battlefield juist erg goed werkt.
aahh.
En ik maar denken dat er echt aardige mensen bestaan :+ :'( :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 10:59:
[...]

Ohja? Fijn dat het niet zoals BF1 is. Ik probeer zelf zo 1337 en epic mogelijk te spelen, maar de meeste mensen in mijn squad verpesten het toch wel hoor.
Teamkills is dagelijkse kost, in een buggy proberen 2 squads dood te rijden die tegen elkaar vechten en dat soort praktijken.
Ik ben zelf meer het splintercell type.. zelfs met silencer en 4x scope laat ik mensen rennen om niet op te willen vallen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 11:26:
[...]

Ohja? Fijn dat het niet zoals BF1 is. Ik probeer zelf zo 1337 en epic mogelijk te spelen, maar de meeste mensen in mijn squad verpesten het toch wel hoor.
Teamkills is dagelijkse kost, in een buggy proberen 2 squads dood te rijden die tegen elkaar vechten en dat soort praktijken.
Ik ben zelf meer het splintercell type.. zelfs met silencer en 4x scope laat ik mensen rennen om niet op te willen vallen :D
Als echt de meeste mensen jouw game verpesten ligt het probleem misschien eerder bij jezelf dan bij de rest.
En als je echt een specifieke speelstijl wilt hanteren zul je toch zelf je teamleden bij elkaar moeten zoeken, dan zou ik daar geen matchmaking voor gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Diigii schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 22:53:
[...]

en andere huis zat iemand te wachten met een shotgun. Bij het huis waar ik neergeschoten werd met een shotgun vond ik zelfs een silencer voor de AR.
Het is wel deel van een tactiek. Als je in het begin landt bij veel huizen met veel mensen kan je een aantal dingen doen. Rondrennen en hopen dat je goeie gear vindt, of wachten tot mensen met goeie gear bij jou op bezoek komen. Deze strategie is de tweede. Campen tot er mensen langs komen die goeie gear voor je droppen. Het is een erg effectieve methode maar voor de slachtoffers niet de leukste. Ik gebruik 'm redelijk vaak, zeker als ik zelf geen gear heb maar wel een shotgun en dat ik mensen hoor rondrennen. Soms is dat helaas de beste tactiek om én te overleven én aan gear te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
theHoff schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 11:39:
[...]

Het is wel deel van een tactiek. Als je in het begin landt bij veel huizen met veel mensen kan je een aantal dingen doen. Rondrennen en hopen dat je goeie gear vindt, of wachten tot mensen met goeie gear bij jou op bezoek komen. Deze strategie is de tweede. Campen tot er mensen langs komen die goeie gear voor je droppen. Het is een erg effectieve methode maar voor de slachtoffers niet de leukste. Ik gebruik 'm redelijk vaak, zeker als ik zelf geen gear heb maar wel een shotgun en dat ik mensen hoor rondrennen. Soms is dat helaas de beste tactiek om én te overleven én aan gear te komen.
Campen hoort nou eenmaal bij veel shooters, het leuke aan pubg vind ik dat je zelf kan bepalen hoe je wil spelen - beetje sneaky campen of full yolo op alles schieten. Het enige waar ik me echt aan stoor is 3d person liggend vanuit het gras schieten (doe ik zelf uiteraard ook ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:30
Van het weekend voor het eerst de First Person Only mode getest in solo en duo. Echt zoveel beter die modus! Kan niet wachten tot het ook naar 4 player squads komt. Speelt echt heerlijk en geen third person om het hoekje kijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 11:29:
[...]

Als echt de meeste mensen jouw game verpesten ligt het probleem misschien eerder bij jezelf dan bij de rest.
En als je echt een specifieke speelstijl wilt hanteren zul je toch zelf je teamleden bij elkaar moeten zoeken, dan zou ik daar geen matchmaking voor gebruiken.
Dat andere spelers teamkillen en met een buggy op mensenmassas inrijden is toch geen reguliere speelstijl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14-09 21:12

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Verwijderd schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 12:14:
[...]

Dat andere spelers teamkillen en met een buggy op mensenmassas inrijden is toch geen reguliere speelstijl?
Teamkillen niet, maar enemies doodrijden natuurlijk wel. Het is een instant kill, dus waarom niet? Heb je de ingame voice wel aanstaan en je microfoon aan? Als zij je al een kwartier wat vragen is dat natuurlijk extreem frusterend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IdieEasy schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 12:17:
[...]

Teamkillen niet, maar enemies doodrijden natuurlijk wel. Het is een instant kill, dus waarom niet? Heb je de ingame voice wel aanstaan en je microfoon aan? Als zij je al een kwartier wat vragen is dat natuurlijk extreem frusterend.
Proberen 8 enemies dood te rijden in een buggy is kansloos zelfmoord plegen :9
Ja ik communiceer wel via de in game chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 12:14:
[...]

Nee, maar lijkt me niet dat dit zo vaak voor komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Dus je kan solo spelend que'en in de Squad-playlist en dan met andere random mensen samen een squad vormen? Nooit geweten :D Vanavond maar eens testen (met voice-chat!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razr schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 12:24:
Dus je kan solo spelend que'en in de Squad-playlist en dan met andere random mensen samen een squad vormen? Nooit geweten :D Vanavond maar eens testen (met voice-chat!).
Jazeker. Gewoon via het menu links boven. Beware of the kids :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
Razr schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 12:24:
Mijn ervaring is dat zodra je betere gear hebt dan je teamgenoten, je getk-ed wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:15
theHoff schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 12:27:
[...]

Mijn ervaring is dat zodra je betere gear hebt dan je teamgenoten, je getk-ed wordt :P
Report button maakt dat nu wel heel makkelijk om te melden é??

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

NickThissen schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 10:26:
Gisteren een aantal first person potjes gedaan, ik heb geprobeerd het een eerlijke kans te geven maar ik vind het toch minder leuk dan third person. In ieder geval in solo (duo nog niet geprobeerd). Waar ik vooral tegenop loop is dat het veel lastiger is om te zien van waar je beschoten wordt. Omdat je uit cover moet zijn om te kijken heeft degene die aan het schieten is het grootste voordeel. Met third person kun je vanuit cover nog een beetje spieken waar de ander zit en heb je dus veel meer tijd om te zorgen dat je inderdaad helemaal in cover zit, maar met first person is het maar blind rond een boom rennen hopend dat je de ander ziet voordat je dood bent. Het geldt natuurlijk ook andersom als ik op iemand anders schiet, en zodra je een "eerlijk" 1v1 gevecht heb (beide weten waar de ander zit) is het inderdaad leuker en realistischer, maar dat kwam in mijn potjes vrijwel niet voor omdat eentje meestal al dood was voordat hij kon zien waar de ander zat.

Ik geef het in duo nog een kans van de week, misschien is dat leuker; niet in een keer helemaal dood zal hier al helpen denk ik.
Dit ervaar ik toch wel degelijk anders. Zodra ze in FP op mij beginnen te schieten heb ik toch al een ruw idee van waar ze schieten (windrichting). De definitieve plek maakt dan nog niet helemaal uit. Ik weet in ieder geval dat ZIJ weten waar ik zit. Dan is het ook onlogisch om vervolgens te peaken uit het raam. 80% kans dat je meteen een kogel door je helm/hoofd krijgt. Als ik in een dergelijke situatie kom probeer ik altijd mijn positie te veranderen zonder dat de vijandelijke schutter weet ik wat ik doe. Als ik al ga peaken dan doe ik een kleine "juke" waarbij ik snel uit cover beweeg om even te checken (dit moet je overigens niet twee keer via dezelfde plek doen ;)). Tegen goede schutters met betere positie leg je het vaak af, maar dat hoort er nou eenmaal bij 8)7 Enige manier om deze mensen te verslaan is positie bepalen en vertrouwen dat jouw aim beter is of de omgeving gebruiken om uit het zicht te komen.

Ben soms ook niet bang om gewoon om te draaien en te schieten, sommige mensen in dit spel kunnen niet aimen.

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
Verwijderd schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 12:19:
[...]

Proberen 8 enemies dood te rijden in een buggy is kansloos zelfmoord plegen :9
Ja ik communiceer wel via de in game chat.
Gisteren laatste 30 in een squad van 4.
1 denk 13 jarige erbij die reed. Zag een Airdrop en rijdt er zonder pardon op af. En toen waren we schietschijven.

Thank boy. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 12:02

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

ikbengoofy schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 12:38:
[...]

1 denk 13 jarige erbij die reed. Zag een Airdrop en rijdt er zonder pardon op af. En toen waren we schietschijven.

Thank boy. ;(
Je kunt schieten in je eigen auto hè :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Leaderboard: https://pubgtracker.com/teams/937/gathering-of-tweakers

Wel Discord spelers only ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Hoe wordt die lijst eigenlijk bepaald? Ik zit natuurlijk ook geregeld op de Discord, maar ik kom niet voor in de got clan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ircghost schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 12:51:
[...]

Hoe wordt die lijst eigenlijk bepaald? Ik zit natuurlijk ook geregeld op de Discord, maar ik kom niet voor in de got clan.
Er is op de Discord een leaderboard text kanaal, daar post je je nickname in en dan voeg ik je toe. Als het goed is staat iedereen die daar ooit gepost heeft in de lijst :)

En ik wil vanavond even kijken of ik mede admins kan toevoegen. Kwam de clan functie toevallig vanochtend tegen dus even snel aangemaakt.

En ik heb ook een support ticket ingeschoten bij ze, de sortering op rating werkt niet goed momenteel :(

[ Voor 22% gewijzigd door Tsurany op 07-08-2017 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
Ircghost schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 12:45:
[...]

Je kunt schieten in je eigen auto hè :P
Als je in het "middelpunt" van grascampende squads zit overal rondom , ben je al dood voor je iemand gezien heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
kazzzdafke schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 12:32:
[...]

Report button maakt dat nu wel heel makkelijk om te melden é??
Gelukkig wel, al vraag ik me af of men dit echt actief kan monitoren en bekrachtigen? Volgens mij heb je een aardig admin team daarvoor nodig om alle meldingen uit te zoeken. Al doet maar 1% per dag een melding (en ik verwacht dat dat meer zal zijn) dan hebben ze al tienduizenden reports uit te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 18:19

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Ik gok dat ze een systeem er achter hebben die checked hoe vaak een bepaalde user gereport wordt en ze die er dan uit pikken.
Als ze 30 reports over 1 user hebben is het aannemelijker dan 100 reports over 100 users.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

ikbengoofy schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 12:56:
[...]

Als je in het "middelpunt" van grascampende squads zit overal rondom , ben je al dood voor je iemand gezien heb :P
Ik doelde meer op jullie suicide chauffeur zodra jullie doorhadden wat hij ging doen :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikbengoofy schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 12:38:
[...]

Thank boy. ;(
Jazeker.. not my style. Er zijn wel genoeg jonge spelers die normaal minder wild spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 13:13:
Ik gok dat ze een systeem er achter hebben die checked hoe vaak een bepaalde user gereport wordt en ze die er dan uit pikken.
Als ze 30 reports over 1 user hebben is het aannemelijker dan 100 reports over 100 users.
Dat heb je goed gegokt, heb je echter video bewijs dan kun je het via de website melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ik vind solo in ieder geval een stuk leuker in first person! Het voelt veel eerlijker aan als je gekilled wordt. Ik eindig ook een stuk hoger in deze modus omdat ik niet hou van campen/3rd person peaking. Er worden alleen nog geen leaderbordstats bijgehouden van 1st person potjes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
Verwijderd schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 11:26:
[...]

"Leet en Epic spelen" wat is dat voor een spel en kan je dat wel in een squad toepassen?

Je "moet" je speelstijl een beetje aanpassen aan het soort mensen waarmee je speelt en zo niet dan ben je gedoomed te mislukken (kip is/blijft dan ver weg). Zelf hou ik van aanvallend spelen maar als de anderen liever doorrijden omdat er een paar deuren open staan tja, dan rijd ik maar door of mee verder.

Het zelfde in het begin van een game.... van een paar extra parachutes ga ik niet mijn plannen aanpassen als ik een plekje zie (en hoop op een redelijk wapen). Er zijn mensen die het rustig(er) aan willen doen en dan speel ik op die manier mee.

Teamkills deel ik soms zelf uit..... O-)
Nee, zeker niet expres maar vaak in "the heat of the moment". Heel soms als je niet ziet wie het is (naam is er niet of niet zichtbaar) of als iemand uit zijn auto stapt (Carmagedon actie) en jij net, op afstand, iemand door zijn kop wil knallen (sorry @PatRamon) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-04 14:44
NINjak schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 15:18:
[...]

"Leet en Epic spelen" wat is dat voor een spel en kan je dat wel in een squad toepassen?

Je "moet" je speelstijl een beetje aanpassen aan het soort mensen waarmee je speelt en zo niet dan ben je gedoomed te mislukken (kip is/blijft dan ver weg). Zelf hou ik van aanvallend spelen maar als de anderen liever doorrijden omdat er een paar deuren open staan tja, dan rijd ik maar door of mee verder.

Het zelfde in het begin van een game.... van een paar extra parachutes ga ik niet mijn plannen aanpassen als ik een plekje zie (en hoop op een redelijk wapen). Er zijn mensen die het rustig(er) aan willen doen en dan speel ik op die manier mee.

Nee, zeker niet expres maar vaak in "the heat of the moment". Heel soms als je niet ziet wie het is (naam is er niet of niet zichtbaar) of als iemand uit zijn auto stapt (Carmagedon actie) en jij net, op afstand, iemand door zijn kop wil knallen (sorry @PatRamon) :+
@Verwijderd doe jij nooit he :P

[ Voor 4% gewijzigd door Darkvisje op 07-08-2017 15:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
[...]
_O-
Teamkill gebeurt bij iedereen wel eens,
Ik heb @NINjak ook wel eens plat gereden toen hij uitstapte ;w

**

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steefanus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:49

Steefanus

StefanJ

Ik werd laatst nog overreden door een motor toen m'n teammaat onderweg was om te healen :D. Hilarisch.

Zelf laatst een teammaat uit een reflex met een shotgun op z'n donder geschoten hehe.

Kan gebeuren. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:15
PatRamon schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 15:27:
[...]

_O-
Teamkill gebeurt bij iedereen wel eens,
Ik heb @NINjak ook wel eens plat gereden toen hij uitstapte ;w
Ik word gewoon weggeflieterd als ze met de UAZ over me rijden...

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirr0r
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09-2024
Ik heb @Tsurany is bijna neergeschoten terwijl die knocked was. Die gek kwam ook zo in een keer kruipend door de deur naar buiten. Wie doet zo iets Tsurany? WTF!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
[...]

Volledig eens, zelf speel ik graag in een open gebied, maar 9 vd 10 keer zit ik met een squad die liever in huisjes campen. Gewoon aanpassen idd aan waar de meesten in een squad mee bekend zijn, anders kan het toch alleen maar slecht aflopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-09 18:41
In het lijstje van "per ongeluk teammaat overreden":

Tijdje terug m'n 3 team maten oppikken in een compound. Ik denk "ik rij er wel achteruit in. Vol gas".
Vol gas over alle 3 heen in z'n achteruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Grotman schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 13:55:
Ik vind solo in ieder geval een stuk leuker in first person! Het voelt veel eerlijker aan als je gekilled wordt. Ik eindig ook een stuk hoger in deze modus omdat ik niet hou van campen/3rd person peaking. Er worden alleen nog geen leaderbordstats bijgehouden van 1st person potjes.
Same here. Spel vrijdag aangeshaft en direct FP ingedoken. First person mode was voor mij de reden tot aanschaf. FP voegt zoveel meer toe in realisme, intensiteit, tactiek (bijv. flanken).

Gisteren met wat vrienden squad play gedaan in 3rd person. Kreeg al gelijk de opmerking dat ik beter voor het raam kon gaan liggen want dan zag ik net zoveel als wanneer ik gehurkt zou zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 15-09 09:16

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

iemand een idee of de sheds vernietigbaar worden? mega irritant tijdens laatste cirkels die dingen.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Family Guy schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 18:16:
iemand een idee of de sheds vernietigbaar worden? mega irritant tijdens laatste cirkels die dingen.
De betonnen sheds zullen op korte termijn niet vernietigbaar worden en zullen ook geen bullet penetration kennen.

Die sheds zijn ook weer een goed voorbeeld van hoe third person zuigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik kan echt niet schieten :') Ik red meestal wel >20 zonder veel moeite (stealth-achtig) maar als ik dan iemand zie (vaak sluip ik en zie ik de andere eerder) dan los ik een paar schoten - mis uiteraard - dan draait de ander om en schieten ze mij dood :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PotatoChip
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 19:25
Razr schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 20:52:
Ik kan echt niet schieten :') Ik red meestal wel >20 zonder veel moeite (stealth-achtig) maar als ik dan iemand zie (vaak sluip ik en zie ik de andere eerder) dan los ik een paar schoten - mis uiteraard - dan draait de ander om en schieten ze mij dood :'(
Na 400 uur heb ik dit soms ook nog wel. Soms zit het gewoon niet mee maar met vooral veel oefenen wordt je steeds beter qua aim. Het is ook vooral handig om het eerste schot in zn koppie te schieten zodat je al een voordeel hebt omdat de enemy al laag is met heath. Als je altijd al shooters gespeeld hebt heb je natuurlijk al wel een voordeel op de rest.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ghighoegha
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-09 11:09
Razr schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 20:52:
Heb dit ook nog vaak hoor. En dat terwijl ik altijd veel shooters heb gespeelt en het daar niet onaardig in doe. Ik dit spel daarentegen neemt een soort spanning van mij bezit als ik iemand in het verzier heb en begin ik af en toe slecht te aimen. In solo potjes ben ik daarom heel vaak school en millitairy base gaan landen om in veel vuurgevechten te komen en aan die spanning te wennen en te oefenen. Gaat nu al een stuk beter.

Merk ook dat ik in first person een stuk beter schiet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16-09 16:45
Vandaag ook aangeschaft, voor mij de belangrijkste les is een wapen te reloaden na oppikken. Ik begon me al te ergeren dat ik enkel lege wapens kon vinden ... Verder weinig succes, maar is te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:31
Devler schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 22:10:
Vandaag ook aangeschaft, voor mij de belangrijkste les is een wapen te reloaden na oppikken. Ik begon me al te ergeren dat ik enkel lege wapens kon vinden ... Verder weinig succes, maar is te verwachten.
En op auto zetten indien van toepassing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbiter
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-09 19:35
418O2 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 23:23:
[...]

En op auto zetten indien van toepassing ;)
Daar had/heb ik zoveel last van. Sta ik in een huisje te schieten op iemand met mijn UMP op single :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
Kan je die op auto zetten dan?
Gisteren via de discord gespeeld met 3 andere personen waarvan ik al heel wat tips heb gekregen. Jammer dat ik momenteel weinig kan bijdragen maar ik heb me wel erg goed geamuseerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steefanus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:49

Steefanus

StefanJ

Met B kan je de fire mode van je geweer veranderen indien mogelijk. Anders even bij settings je controls bekijken, daar wordt je ook al een stuk wijzer van :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PrimalFury
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-08 10:50
Gister nog van het kip mogen genieten samen met SouLLeSSportal, laatste battle hier:

[Video: https://www.twitch.tv/videos/165213718?t=07s]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
Allicht het beste ja, ik speel atm met de discord open en een pagina met controls op het tweede scherm. Scopen had ik ook al moeten vragen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Gisteren een paar rondes FPP gespeeld. #8e plek behaald. Tot nog toe mijn beste ronde ooit.

Vind het wel logisch, maar ook wel jammer dat het laatste stuk iedereen maar een beetje in het gras ligt en granaten etc. gaat lopen spammen. Komt weinig taktiek bij kijken. Vooral meer 'wie heeft het minste geduld?'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schuim
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 17:30

Schuim

Sup?

Frostbiter schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 01:45:
[...]
Daar had/heb ik zoveel last van. Sta ik in een huisje te schieten op iemand met mijn UMP op single :+
Dit overkomt me dus 7 van de 10 keer in de early game, meerdere gasten in het zelfde gebied, vind ik een UMP/Uzi of AR, wil ik gelijk engagen om druk te zetten zodat m'n squatties een beetje rust krijgen.
Ren ik een gebouw binnen of op een enemy af, ram zo hard mogelijk m'n muis in.
*plop*

Shit..

Halve seconde wtf moment.
ram nog tig keer op de button.
*plop plop plop* en ik ben dood 8)7 8)7 }:O

Gebeurt me nog te vaak ondanks dat ik toch ook de 100 uur aan heb getikt nu _O-

[ Voor 4% gewijzigd door Schuim op 08-08-2017 08:34 ]

AMD5800x3D, 6900XT, 16GB 3600mhz, SSD's Only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje
PrimalFury schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 08:11:
Gister nog van het kip mogen genieten samen met SouLLeSSportal, laatste battle hier:

[video]
nice setup primal!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
PdeBie schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 08:17:
Gisteren een paar rondes FPP gespeeld. #8e plek behaald. Tot nog toe mijn beste ronde ooit.

Vind het wel logisch, maar ook wel jammer dat het laatste stuk iedereen maar een beetje in het gras ligt en granaten etc. gaat lopen spammen. Komt weinig taktiek bij kijken. Vooral meer 'wie heeft het minste geduld?'.
Ik merk dat juist met FPP mensen een stuk minder in het gras liggen. Dekking gebruiken en snel opstaan, vuren en weer liggen levert je vaak een stuk meer op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickThissen
In het gras liggen gebeurt in mijn ervaring alleen als de cirkel in een open veld uitkomt. Tsja, wat moet je anders, maar gewoon rond gaan rennen? Niet heel gek toch? Zodra er iets van heuvels of gebouwen in de cirkel zijn en mensen cover hebben zie ik letterlijk nooit iemand in het gras liggen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54
Tsurany schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 18:34:
[...]

De betonnen sheds zullen op korte termijn niet vernietigbaar worden en zullen ook geen bullet penetration kennen.

Die sheds zijn ook weer een goed voorbeeld van hoe third person zuigt.
niet alleen 3rd person, gisteren 7de, moest van 3 kanten inkomend vuur dodgen, ren naar een shed, om te healen moest ik wel naar binnen, BAM zit er zo'n smerige (oei mag niet hier blijkbaar) campert in zijn broek te schijten met een shotgun. :/
Daarna nog wel wwcd gehaald.

[ Voor 5% gewijzigd door SouLLeSSportal op 08-08-2017 10:36 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 09:54:
[...]

niet alleen 3rd person, gisteren 7de, moest van 3 kanten inkomend vuur dodgen, ren naar een shed, om te healen moest ik wel naar binnen, BAM zit er zo'n smerige campert in zijn broek te schijten met een shotgun. :/
Tja jij wilt gaan campen in het huisje waar hij campt, dan is het toch niet meer dan logisch dat hij daar met een shotgun zit.

Hij kon echter niet meer via third person naar buiten peeken en jij niet meer naar binnen, dat maakt gevechten wel eerlijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Tsurany schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 09:56:
[...]

Tja jij wilt gaan campen in het huisje waar hij campt, dan is het toch niet meer dan logisch dat hij daar met een shotgun zit.

Hij kon echter niet meer via third person naar buiten peeken en jij niet meer naar binnen, dat maakt gevechten wel eerlijker.
Nee ik wil niet campen in die shed, de cirkel was nog 50 meter doorsnee ofzo, er waren nog 7 spelers in leven, ik had alleen 3 lui die alle angles op die shed hadden, ik had nog 10% health over. weinig andere keuze dan daarin gaan en healen, er was geen andere cover in de buurt waar ik heen kon. Ik ga echt niet in zo'n granaatmagneet zitten in een dergelijke situatie om te campen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0stone0
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15-09 09:38

0stone0

01000010 01101111 01100101 !

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 09:54:
[...]

niet alleen 3rd person, gisteren 7de, moest van 3 kanten inkomend vuur dodgen, ren naar een shed, om te healen moest ik wel naar binnen, BAM zit er zo'n smerige campert in zijn broek te schijten met een shotgun. :/
Zodra er nog midner dan 10 mensen over zijn, ga ik er altijd van uit dat er iemand in zn shed zit :9 :9

Of gewoon blindelings een granaat naar binnen, altijd leuk :9~

"~~Linux is only free if your time has no value"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:00:
[...]

Nee ik wil niet campen in die shed, de cirkel was nog 50 meter doorsnee ofzo, er waren nog 7 spelers in leven, ik had alleen 3 lui die alle angles op die shed hadden, ik had nog 10% health over. weinig andere keuze dan daarin gaan en healen, er was geen andere cover in de buurt waar ik heen kon. Ik ga echt niet in zo'n granaatmagneet zitten in een dergelijke situatie om te campen. 8)7
Tja, hoe dan ook, zo'n iemand een smerige camper noemen vind ik vrij apart. Hij kiest zijn positie goed uit, heeft als een van de weinigen fatsoenlijke cover en hoeft zich enkel druk te maken over een enkele deur of granaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
0stone0 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:01:
[...]

Zodra er nog midner dan 10 mensen over zijn, ga ik er altijd van uit dat er iemand in zn shed zit :9 :9

Of gewoon blindelings een granaat naar binnen, altijd leuk :9~
Geen tijd voor om te checken etc, of ik uberhaupt een granaat had weet ik niet zo meer. met 10% health had het ook weinig uitgemaakt verder, vs een s12k win je niet tenzij hij zo ontzettend mist dat hij moet reloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.reus
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23:00
NickThissen schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 09:46:
In het gras liggen gebeurt in mijn ervaring alleen als de cirkel in een open veld uitkomt. Tsja, wat moet je anders, maar gewoon rond gaan rennen? Niet heel gek toch? Zodra er iets van heuvels of gebouwen in de cirkel zijn en mensen cover hebben zie ik letterlijk nooit iemand in het gras liggen.
In het gras liggen valt wel veel minder op dan dat je achter een cover gaat zitten. als er een shed, hooibaal of wat anders als cover is, is dat het eerst waar ik altijd kijk of er mensen zitten. en zelf lig ik altijd in de laatste fase van de game altijd plat op mijn buik in het gras 8), heeft heel wat chicken dinners opgeleverd! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Behalve dan als het gras niet rendert voor iemand ~100 m verderop :p En dan heb ik toch liever cover dan dat ik gok dat mensen me niet zien.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0stone0

0stone0

r.reus schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:04:
[...]

In het gras liggen valt wel veel minder op dan dat je achter een cover gaat zitten. als er een shed, hooibaal of wat anders als cover is, is dat het eerst waar ik altijd kijk of er mensen zitten. en zelf lig ik altijd in de laatste fase van de game altijd plat op mijn buik in het gras 8), heeft heel wat chicken dinners opgeleverd! _/-\o_
Hou je daar dan ook rekening mee wb kleding?
Ik kreeg gister dit ding;
Afbeeldingslocatie: http://pubgshowcase.com/img/items_no_steam/icon_equipment_Jacket_BR05_01.png
Maar denk niet dat ik hem ga gebruiken, lijkt me veel te opvallend

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Tsurany schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:03:
[...]

Tja, hoe dan ook, zo'n iemand een smerige camper noemen vind ik vrij apart. Hij kiest zijn positie goed uit, heeft als een van de weinigen fatsoenlijke cover en hoeft zich enkel druk te maken over een enkele deur of granaten.
Als je mensen camper noemt in deze game dan snap je niet goed waar de game om draait. Het is een survival game. Het doel is om als laatste levend te zijn, op welke manier dan ook. Als jij vroeg in de game naar het midden van de circle scheurt, daar in een huisje gaat wachten, dan is dat jouw goed recht als je zo denkt het langst te kunnen overleven.

Wil je geen campers en lekker knallen? Dan kun je COD gaan spelen.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.reus
0stone0 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:06:
[...]

Hou je daar dan ook rekening mee wb kleding?
Ik kreeg gister dit ding;
[afbeelding]
Maar denk niet dat ik hem ga gebruiken, lijkt me veel te opvallend
Standaard heb ik wel onopvallende kleding, alleen mijn vrienden liggen vaak zonder kleding naast me.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Tsurany schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:03:
[...]

Aangezien hij daarna afgeschoten werd door iemand anders die hem pushte en hij hoogstwaarschijnlijk al een tijdje er zat met de deur dicht, ja was het gewoon een campertje, niet omdat die zo tactisch speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0stone0

0stone0

r.reus schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:07:
[...]

Standaard heb ik wel onopvallende kleding, alleen mijn vrienden liggen vaak zonder kleding naast me.... |:(
Dat probleem herken ik maar al te goed :'( :'(

Acties:
  • +7 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:07:
[...]

Aangezien hij daarna afgeschoten werd door iemand anders die hem pushte en hij hoogstwaarschijnlijk al een tijdje er zat met de deur dicht, ja was het gewoon een campertje, niet omdat die zo tactisch speelde.
Tja jij ging dood, hij leefde langer. Suck it up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje
survival of the fittest and smartest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Tsurany schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:08:
[...]

Amen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Xamsix schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:06:
[...]

Als je mensen camper noemt in deze game dan snap je niet goed waar de game om draait. Het is een survival game. Het doel is om als laatste levend te zijn, op welke manier dan ook. Als jij vroeg in de game naar het midden van de circle scheurt, daar in een huisje gaat wachten, dan is dat jouw goed recht als je zo denkt het langst te kunnen overleven.

Wil je geen campers en lekker knallen? Dan kun je COD gaan spelen.
Ik snap het spel prima hoor d:)b Er is alleen wel een verschil in hoe je speelt, ik vind dat helemaal niks alleen maar campen en de andere elkaar laten afschieten om dan op hoop van zege de laatste te proberen te pakken. Mag ik gewoon zo uitdrukken lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Tsurany schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:08:
[...]

Ik slaap er echt niet minder om hoor, wees maar niet bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.reus
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:11:
[...]

Ik snap het spel prima hoor d:)b Er is alleen wel een verschil in hoe je speelt, ik vind dat helemaal niks alleen maar campen en de andere elkaar laten afschieten om dan op hoop van zege de laatste te proberen te pakken. Mag ik gewoon zo uitdrukken lijkt me.
Om eerlijk te zijn, bemoei ik mij niet echt met gevechten als ik die zie/hoor. Laat het ze lekker zelf uitvechten, Weer 1 minder! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
r.reus schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:07:
[...]

Die doen allemaal Gray uit Fairy Tail na :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:12:
[...]

Ik slaap er echt niet minder om hoor, wees maar niet bang.
Je valt alleen wel anderen aan omdat ze op een andere manier spelen. Dat terwijl ze dankzij die manier van spelen verder komen dan jij. Dat vind ik persoonlijk nogal jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

@SouLLeSSportal Het klinkt niet echt alsof de gameplay aansluit bij wat jij zoekt in een spel, gezien je de acties van anderen zo beoordeeld. Dit spel is letterlijk bedoeld om te overleven, daar je maar 1 leven hebt. Daarbij behoort vaak tot de meest optimale optie om te gaan stilliggen, observeren en anderen uitlokken om eerder tot actie te dan jij moet.

Dat terzijde is het niet echt bevorderlijk voor de discussie om taalgebruik als 'smerige' camper te gebruiken.

[ Voor 5% gewijzigd door Ircghost op 08-08-2017 10:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Kom op zeg, gaan we nu opeens echt de moraalridders uithangen hier? vooruit dan haal ik dat wel even weg... man man man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:35:
Kom op zeg, gaan we nu opeens echt de moraalridders uithangen hier? vooruit dan haal ik dat wel even weg... man man man.
Je moet gewoon geen discussie uitlokken als je geen discussie wilt houden. Smerige camper werkt natuurlijk als een rode vlag op een stier qua discussiewaardigheid. Het feit dat jij dat een smerige camper vindt zegt me dat je over 3 weken hier komt klagen dat je nog nooit een WWCD hebt gehaald.
Ieder speelt dit spel op z'n eigen manier en soms kan 5 minuten schuilen in een huisje in de cirkel net zo spannend zijn als 300m door het open veld te moeten kruipen om maar een klein beetje cover te vinden.
Als ik alleen een shotgun heb en geen gear dan wacht ik ook tot de goede gear naar mij toe komt aangezien mijn kill afstand maar 10m bedraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
theHoff schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:39:
[...]

Je moet gewoon geen discussie uitlokken als je geen discussie wilt houden. Smerige camper werkt natuurlijk als een rode vlag op een stier qua discussiewaardigheid. Het feit dat jij dat een smerige camper vindt zegt me dat je over 3 weken hier komt klagen dat je nog nooit een WWCD hebt gehaald.
Ieder speelt dit spel op z'n eigen manier en soms kan 5 minuten schuilen in een huisje in de cirkel net zo spannend zijn als 300m door het open veld te moeten kruipen om maar een klein beetje cover te vinden.
Als ik alleen een shotgun heb en geen gear dan wacht ik ook tot de goede gear naar mij toe komt aangezien mijn kill afstand maar 10m bedraagt.
niet om het een of ander hoor:
Tsurany schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 19:21:
Net twee potjes first person gespeeld, afgezien van de lag speelde het echt veel beter. Geen lamme corner peeking meer of lekker schuilen achter een object wachtend op je moment om te schieten. Veel spannendere gameplay :D
imho precies zelfde straatje maar goed...
Het is al weg, iedereen kan weer rustig ademhalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Iedereen speelt zijn eigen spel. Je speelt tegen 99 anderen (even vanuit solo gezien). Tuurlijk staat iedereen een bepaalde speelstijl niet aan. Daarom zijn er ook verschillende servers nu zodat er iets is wat voor iedereen werkt :). Discussies over of 3rd campen is of strategie hebben we nu toch wel een keer gehad mensen :D. Happy thoughts! *O*

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkvisje
Oke lets change the subject! (komt van reddit)

Ik wil dit:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/34TzTnA.png

[ Voor 8% gewijzigd door Darkvisje op 08-08-2017 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met een "50/50" knopje erbij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Kan je nu eigenlijk al met CRTL en slepen ook een deel loten uit bodies met TAB?
Droppen werkt wel zo maar oppakken ook?

[ Voor 20% gewijzigd door FlyLight3r op 08-08-2017 11:06 ]

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lipst3r schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:05:
Kan je nu eigenlijk al met CRTL en slepen ook een deel loten uit bodies met TAB?
Droppen werkt wel zo maar oppakken ook?
Jup, alleen uit bodies past hij hem niet automatisch aan naar de hoeveelheid vrije ruimte die je nog hebt.

Pagina: 1 ... 38 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord