Brogala schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 17:34:
Ik ben de laatste tijd echt super unlucky met PUBG, eerst 2 games achter elkaar top 10, komen er weer mensen in m'n rug die 10 sec in de blauwe cirkel bleven. Nu rijd ik de halve map over, kom niemand tegen, precies op de plek waar ik even denk wat gas in m'n auto te stoppen blijkt er eentje in een open veld te liggen. Dood

Ja, altijd van die "vieze"(

) campers die je neerschieten. Had vanmiddag een solo win, speel ik vanavond 3 games, waarvan ik in 2 potjes beide in een huis neergeschoten wordt. In één huis zat iemand achter een stoel, en andere huis zat iemand te wachten met een shotgun. Bij het huis waar ik neergeschoten werd met een shotgun vond ik zelfs een silencer voor de AR. En het laatste potje land ik bij die militaire basis, wordt ik ook door iemand in het gras neergeschoten (terwijl ik rij) die daar ligt te campen.
Als ik iets niet wil is een potje ergens lang wachten. Ik wil liever helemaal niet winnen dan dat ik moet winnen met 1 kill omdat ik een heel potje zit te campen.
Maar goed, betekend dat ik zelf ook beter moet opletten en kijken waar mensen zitten. Het gekilled worden door de shotgun was de eerste game, dus ik dacht de 2e keer, laat ik nu voorzichtig zijn, zie ik nog iemand niet zitten achter een stoel