[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 37 ... 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cri0s
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:47
Gisteren weer een paar potjes gespeeld. Aan het begin van de avond twee potjes gedaan en toen vanwege lags en framedrops gestopt. Toen einde van de avond na de hotfix nog een keer geprobeerd maar toen weer flinke lag. Toen uiteindelijk nieuwe chicken dinners uitgesteld en vanavond maar weer proberen, haha.
Heb wel First Person enigszins kunnen proberen, maar holymoly wat is dat tense zeg!

BrilnerdNL @ Twitch Instagram: BrilnerdNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
Gisteren, met de lag stoten, reden we in een jeep (squad game) met zijn 2-en richting de cirkel. Opeens kwam er een lag stoot werden we minstens 3x over de kop geslagen, wij uit de auto geslingerd (waren gelijk knocked down) en kwam de auto tegen een boom tot ontploffing. We werden gered door een teammaatje, die net wat verder was doorgelopen en die we wilde oppikken.

Ik heb er jammer genoeg geen opname van... want het zag er heel gek maar toch grappig uit. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Server lag is nog steeds extreem, niet te spelen momenteel.

First person is ook misselijkmakend zeg, als ze dat niet fixen ga ik het echt nooit spelen. Een potje gedaan, meteen hoofdpijn en draaierig. Denk dat het aan de scaling ligt, het lijkt alsof ik continu aan het crouchen ben ofzo.

Voor de grap wel weer eens een VSS opgepakt, maar dat is ook meteen de laatste keer lol. Als ze niet weten waar je zit is hij wel goed denk ik, maar zodra iemand je ziet ben je kansloos. Ding doet totaal geen damage en bullet drop is zo absurd dat je zowat opnieuw moet leren omgaan met tracking etc. Ik kan er in ieder geval niks mee. Heb zeker 30 kogels geschoten op iemand, wel 10 keer geraakt (met tussen pozen), eindelijk zag hij me en 2 shot SKS en ik was meteen dood :+

[ Voor 46% gewijzigd door NickThissen op 04-08-2017 12:51 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
NINjak schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 12:48:
Gisteren, met de lag stoten, reden we in een jeep (squad game) met zijn 2-en richting de cirkel. Opeens kwam er een lag stoot werden we minstens 3x over de kop geslagen, wij uit de auto geslingerd (waren gelijk knocked down) en kwam de auto tegen een boom tot ontploffing. We werden gered door een teammaatje, die net wat verder was doorgelopen en die we wilde oppikken.

Ik heb er jammer genoeg geen opname van... want het zag er heel gek maar toch grappig uit. :+
Ja ja, je mocht zelf eens weer een keer rijden....
Map kijken en rijden is geen goeie combi :P

Gisteren laat ook 2potjes gedaan, erg veel lag met squad.
En zodra en mensen in de buurt waren was het gewoon onspeelbaar.

Ik zie liever dat de patch wordt terug gedraaid naar de vorige dan dat dit met lag blijft draaien

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:00

Khaine

Python liefhebber

Curieus genoeg laggde ik in de eerst paar minuten helemaal weg, maar vervolgens geen last meer van gehad.

Ik heb nog geen 1x iets gewonnen btw. Speel alleen maar solo en hoogste positie ooit is 4. Vanochtend nog wel 5e geworden.

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:50

Ankh

|true

Wat wij merkte, was dat als er 80~90 man op de map zat is er veel lag. Naarmate er minder mensen op de map zitten, wordt de lag ook minder.

Gister een paar potten gedaan, met lag, waarbij ik voor het eerst (wel met een duo) 1e ben geworden. Heerlijk! We waren met nog 1 ander team (van 2), zij hadden mij niet gezien (zat achter een boom). Eerste shot was een knocked out van 1. Daarna even paar seconden gewacht, weer geleaned en met de sniper een double kill gemaakt.

Solo kom ik tot +/-10 man, ben nog niet verder gekomen. Komt vanzelf :-)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stressy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-08 11:30
Ik heb in mijn eerste kistje een yellow top suit (kill Bill) maar deze komt maar niet voor in mijn Steam inventory. Iemand enig idee waardoor?

Gr, Stressfest
iLikeNoobies schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 21:53:
Haha, open het eerste kistje, meteen dat blauwe rokje. Iemand had een steam listing voor €156 dus meten verkocht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-04 14:44
Stressy schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 13:45:
Ik heb in mijn eerste kistje een yellow top suit (kill Bill) maar deze komt maar niet voor in mijn Steam inventory. Iemand enig idee waardoor?

Gr, Stressfest

[...]
Vreemd mijn Camo Cap staat al wel in mijn inventory kan hem alleen pas trade na 10e :) ben benieuwd wat die aan waarde gaat hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:57
PLAY BATTLEGROUNDS‏Geverifieerd account @PUBATTLEGROUNDS 6 min.6 minuten geleden
Meer
We've pushed an hotfix to the servers that should fix the issues seen since the update yesterday. Thank you for your patience!

Whoho! Het zou gefixed moeten zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Bloodhoundje schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 13:55:
PLAY BATTLEGROUNDS‏Geverifieerd account @PUBATTLEGROUNDS 6 min.6 minuten geleden
Meer
We've pushed an hotfix to the servers that should fix the issues seen since the update yesterday. Thank you for your patience!

Whoho! Het zou gefixed moeten zijn.
Wederom netjes, indien gefixed.

Er staan leuke prijzen zeg op de markt. Fingers crossed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Bekse schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 14:00:
[...]

Wederom netjes, indien gefixed.

Er staan leuke prijzen zeg op de markt. Fingers crossed!
Zou het?
Of is dit gewoon zonder pardon uit de server mieten, maar als het opgelost is oke :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/mpSFo6nGGJc8FUnUdgI3zzIT/full.jpg

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stressy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-08 11:30
Darkvisje schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 13:48:
[...]

Vreemd mijn Camo Cap staat al wel in mijn inventory kan hem alleen pas trade na 10e :) ben benieuwd wat die aan waarde gaat hebben :P
Ik heb hem er nu tussen staan alleen idd niet tradeable tot : Tradable & Marketable After: 11-8-2017 02:00:00

Enig idee waarom dit een datum heeft ?

Gr, Stress

[ Voor 7% gewijzigd door Stressy op 04-08-2017 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje
Stressy schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 14:22:
[...]

Ik heb hem er nu tussen staan alleen idd niet tradeable tot : Tradable & Marketable After: 11-8-2017 02:00:00

Enig idee waarom dit een datum heeft ?

Gr, Stress
Items uit kistjes met key hebben altijd een tradable time. Dat is bij csgo ook. Dia is iets van steam, er is een reden voor, kan er alleen nu even niet opkomen.

Losse items die erop staan komen denk ik uit kistjes die al geopend waren of andere kistjes zonder keys?

Not sure iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikN89
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-09-2024
Hoe bevalt de hotfix van vandaag? Is alles weer draaiende zoals vanouds?

Ik merkte gisteren een flinke FPS drop, het spel was onspeelbaar. Na de hotfix van gisteren was dit nog niet gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eli3l
  • Laatst online: 25-05 03:09
NINjak schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 12:48:

Dat was inderdaad echt heel erg raar. En bij mij toen ook de ergste lag die ik ooit heb meegemaakt... 8500ms! 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:10
Vandaag voor het eerst first person gespeeld en wat een verademing zeg! Voor de rest geen lag of iets gemerkt en fijn dat de FOV aangepast kan worden. Ik heb het gevoel dat ik wel mega snel loop in first person, dat is me eerder niet zo opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
RikN89 schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 15:12:
Hoe bevalt de hotfix van vandaag? Is alles weer draaiende zoals vanouds?

Ik merkte gisteren een flinke FPS drop, het spel was onspeelbaar. Na de hotfix van gisteren was dit nog niet gefixt.
Vandaag wederom 2 potjes solo zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikN89
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-09-2024
Bekse schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 15:57:
[...]

Vandaag wederom 2 potjes solo zonder problemen.
Eerder ook al of pas sinds vanmiddag?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik snap niet zo goed het nut van rokjes ed op de Steam market waar jullie het over hebben.

Is het zo dat als ik een sleuteltje koop ik alleen maar kledingitems krijg, waar ik niets aan heb, om vervolgens deze door te verkopen aan mensen die een rokje willen omdat dit zeldzaam is o.i.d?

Ik snap dat bij CS nooit zo goed namelijk. Van zo'n skin ga je toch niet beter schieten :D

[ Voor 0% gewijzigd door Kecin op 04-08-2017 16:20 . Reden: Spellcheck ivm telefoon ]

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkvisje
Kecin schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 16:17:
Ik snap niet zo goed het nut van rokjes ed op de Steamm market waar jullie het over hebben.

Is het zo dat als ik een sleuteltje koop ik alleen maar kledingitems krijg, waar ik niets aan heb, om vervolgens deze door te verkopen aan mensen die een rokje willen omdat dit zeldzaam is o.i.d?

Ik snap dat bij CS nooit zo goed namelijk. Van zo'n skin ga je toch net beter schieten :D
Precies dat :*) :*) :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
RikN89 schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 16:02:
[...]

Eerder ook al of pas sinds vanmiddag?
1 vanmorgen vroeg, 1 vanmiddag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 15:00
Ik snap niet zo goed het nut van rokjes ed op de Steam market waar jullie het over hebben.

Ik snap dat bij CS nooit zo goed namelijk. Van zo'n skin ga je toch niet beter schieten :D
Ik snap er ook geen hol van. Zeker niet als je kijkt naar de bedragen. 300 dollar voor een trenchcoat? Wtf?
Echter, ik doe er wel aan mee. Er is in sommige gevallen nog best aardig aan te verdienen namelijk. Maw, im in it for the money! 8)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Laatst online: 09-09 10:50
Vanochtend was er nog enorme lag, na de hotfix van vanmiddag lijkt alles weer goed te zijn. Net 3 potjes gedaan zonder problemen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Weer een paar potjes duo gespeeld in first person, ik vind dat echt zoveel beter spelen dan third person. Het voelt gewoon eerlijker aan en je kan ook veel harder aanvallen omdat je weet dat de tegenstander jou niet kan zien als jij hem niet ziet.

Hopelijk brengen ze het heel erg snel uit voor squad.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09 13:41
Godsamme. Zat net in een potje waarin het wat lekkerder ging. BAM. Network lag detected.
En paar tellen later. Time out.

HMPF :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online

Nee je hebt er inderdaad niks aan, maar ik heb bijvoorbeeld veel uren in CS:GO en een knife hebben is wel vet. Skins ook, maar wel iets minder. Bij CS:GO heb ik bijvoorbeeld een karambit vanilla gekocht via een marketplace voor €140 en toen verkocht voor €150, ik ben rond de 5 euro in totaal verloren door het percentage van het bedrag dat de site nam.

PUBG leek het me wel minder leuk om zo'n skin te hebben maar ik snap wel dat mensen die het veel spelen een leuke outfit willen, zeker omdat je later zo'n outfit weer kan verkopen en je dus veel minder kwijt bent dan het bedrag waarvoor je alles hebt gekocht.

In ieder geval moet je net als in CSGO niet via kistjes openen een outfit willen krijgen, maar gewoon lekker via een marketplace kopen. Daar is het vaak iets goedkoper dan de steam market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchTaz
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:08
Tsurany schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 17:01:
Weer een paar potjes duo gespeeld in first person, ik vind dat echt zoveel beter spelen dan third person. Het voelt gewoon eerlijker aan en je kan ook veel harder aanvallen omdat je weet dat de tegenstander jou niet kan zien als jij hem niet ziet.

Hopelijk brengen ze het heel erg snel uit voor squad.
Ben het met je eens, maar toch vindt ik 3rd person een beetje bij PUBG horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DutchTaz schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 17:40:
[...]

Ben het met je eens, maar toch vindt ik 3rd person een beetje bij PUBG horen.
Denk dat het echt een kwestie van wennen is. Heb de hele middag first person gespeeld, dan wen je er echt aan.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchTaz
Zou kunnen, het speelt in ieder geval een stuk soepeler. We shall see.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09 13:41
Hoe werkt dat met die kratjes dan? Ik heb nu een kratje (ongeopend). Maar hoe levert dat dan geld op in Steam?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steefanus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:49

Steefanus

StefanJ

PdeBie schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 18:50:
Hoe werkt dat met die kratjes dan? Ik heb nu een kratje (ongeopend). Maar hoe levert dat dan geld op in Steam?
Via de market te koop zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:49
Even snel een potje in FP gespeeld. Misschien te korte voor een echte conclusie maar toch:

Ik speel toch heel anders. Veel minder voorzichtig, juist omdat ik minder kan zien en omdat die ander dat ook heeft. Hierdoor voelt het al snel aan als een normale FPS en zo benader ik het ook. Maakt het eigenlijk bijna een ander spel :)
Helaas is dat headbobbing nogal vervelend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Laatst online: 20:37
Na elk potje moet ik opnieuw opstarten. Kan dan niet op ready drukken. Zeeeer vervelend

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Gadver net derde geworden, had echt makkelijk eerste kunnen worden maar die grote appartementen hebben van die ijzeren dingen op het dak (steekt uit het beton, wat je in het beton stopt voor stevigheid), dus ik schoot iemand een kar headshot door zo'n ijzeren ding heen ;( Gelukkig komt bullet penetration, maar ik vind het sowieso een beetje onnodig al die onzin, er zitten in sommige ramen ook tralies en dan komen je kogels niet uit je hoofd en raken ze zo'n tralie... Eigenlijk moeten ze gewoon al die clutter verwijderen.

[ Voor 6% gewijzigd door Brogala op 04-08-2017 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjamin19
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-07 19:22
Heb net Playersunknown battlefield gekocht! heerlijk spel! zijn er nog mede tweakers die samen spelen? ik lijkt mij wel erg gezellig en leuk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:15
benjamin19 schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 22:08:
Heb net Playersunknown battlefield gekocht! heerlijk spel! zijn er nog mede tweakers die samen spelen? ik lijkt mij wel erg gezellig en leuk!
OW en waar kan je dat kopen??? Nieuw spel?

Never ever financial advice...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• benjamin19
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-07 19:22
kazzzdafke schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 22:11:
[...]

OW en waar kan je dat kopen??? Nieuw spel?
in moment van extase niet gelet op mijn spelling: player unknown battleground <---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
benjamin19 schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 22:08:
Zie de topic start en de topic warning voor de link naar Discord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
network lag detected :( Kan je dan eigenlijk de game sluiten of is wachten een optie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dunnus
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-07 21:51

Dunnus

PSN: Dunnus

Na de laatste dagen al een aantal keer top-10, hierbij m'n eerste chicken dinner. Omg wat zijn die laatste minuten spannend 8)7

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1FBmpRn.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Sinds de stats reset al weer 3x een solo kipje gepakt, waarvan er vandaag 2! Die van vanmiddag was daarbij wel echt spannend en bizar. Ik had veel te lage gear en erg weinig ammo, maar kon wel in de zone blijven sneaken. Uiteindelijk dus maar 1 kill gemaakt en dat was de nummer 2 die nog over was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Hmmm qua network lag is het dit nog niet helemaal.. Netje eentje kwam het huisje binnengestrafed... niet normaal, was aan het zweven precies.
2 min daarvoor nog stutteringen gehad, maar geen network lag... Bizar nog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Laatst online: 22:25

Niellie41

[object Object]

Mijn eerste win! Ik kan op zich best goed overleven tot de laatste 20 tot 10, maar mijn late game is nog niet goed genoeg.

Net bij de laatste 10 eigenlijk alleen maar in het hoge gras gelegen en zo steeds naar de cirkel gekropen. :P
Je bent daar bij goed gecamoufleerd.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/56WIGyn.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54
Heeft iemand anders ook dat je supervaak moet refreshen om in de game zelf te komen, hij blijft bij mij constant hangen op connected waiting for response. soms wel 50x refreshen, is niet te doen.
Ik heb de firewall al uit, updates van alles gedaan, verify local files.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-09 13:11
SouLLeSSportal schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 01:06:
Heeft iemand anders ook dat je supervaak moet refreshen om in de game zelf te komen, hij blijft bij mij constant hangen op connected waiting for response. soms wel 50x refreshen, is niet te doen.
Na een keer of 5 komen wij er wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cri0s
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:47
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/k90SYjnl.jpg

Eindelijk mijn eerste solo kip!
Iets defensiever gespeeld dan anders en leverde me mooi de laatste twee kills op. De allerlaatste was de mooiste. M'n laatste tegenstander tijgerde vanuit m'n ooghoek richting midden van de cirkel en ik lobde zo een nade op z'n hoofd :+
Gisteren trouwens weer gewoon lekker kunnen spelen. Geen echte last van lag of framedrops meer gehad. Op het eind in squads af en toe een spike, maar verder eigenlijk weer prima te doen.
Van wat geld dat ik over had in m'n Steam Wallet ook maar een kratje gekocht. Zat er een knalgeel trainingsjack in. Goeie camo wel, hahaha.

[ Voor 4% gewijzigd door cri0s op 05-08-2017 10:13 ]

BrilnerdNL @ Twitch Instagram: BrilnerdNL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CosmicMaik
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 12-04-2024
First person is heerlijk! Zeker als je hem wint!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:49
SouLLeSSportal schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 01:06:
Speel je dan met iemand anders?

Ik speelde gisteren met een vriend samen en na elk potje was ik steeds sneller weer in het hoofdmenu. Ik klik dan altijd meteen ready aan zodat we snel weer verder kunnen. Maar hij zat dus nog vast op "connecting"... Toen klikte ik maar weer op de play knop, om te wachten op hem. En toen zat hij er meteen in. Dat hebben nog 2x keer gehad en steeds hetzelfde.
Dus, als ik al zat te wachten om te "matchen" en hij er nog niet in was, kwam hij er niet in tot dat ik weer uit het ready gedeeltje kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:18

Thompson

Beeromaniac

Net m'n eerste 2 potjes gespeeld, wat een heerlijk spannend spel.
Wat ik nog wel een beetje mis is een goed beeld van alle wapens/attachments en wat wel/niet te gebruiken. Is daar een overzicht van?

Daarnaast vroeg ik me af, het spel heeft geen killcam? In mijn 2e rondje werd ik in 2 schoten gekilled door een SKS en ik had echt geen idee waar het vandaan kwam.

Beeromaniac

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Net mijn beste Solo potje tot zover gehad, whew! Een van m'n eerste slachtoffers had een AR silencer en een 4x scope bij zich. Daar kon ik me erg goed mee vermaken richting de end-zone :9

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/fcrHev8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
Hey mensen! Vet spel, vooral nu first person er is! :D

Ik speel nu op een i5 3570k, 8gb mem en een rx580. Soms verneem ik wel flinke fps drops, hoewel ik op medium setting speel op 1080. Ik zit er aan te denken te upgraden naar een i5 6600k en 16gb mem.

Denken jullie dat dit fps gaat opleveren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 15-09 09:16

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

GrazendeKoe schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 13:00:

Ik speel nu op een i5 3570k, 8gb mem en een rx580. Soms verneem ik wel flinke fps drops, hoewel ik op medium setting speel op 1080. Ik zit er aan te denken te upgraden naar een i5 6600k en 16gb mem.

Zeker. 8GB is eigenlijk te weinig voor dit spel. Tenzij je zin en tijd hebt om te wachten op performance updates (al is het wel degelijk al zeer veel verbeterd t.o.v. launch Early Acces)

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
Family Guy schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 13:02:
[...]

Zeker. 8GB is eigenlijk te weinig voor dit spel. Tenzij je zin en tijd hebt om te wachten op performance updates (al is het wel degelijk al zeer veel verbeterd t.o.v. launch Early Acces)
Dan ga ik V&A straks maar even afstruinen. Zijn hier mensen die bepaalde processors aanbevelen in de prijscategorie van 150-250 euro (mag ook tweedehands).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dindr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18:17

Zelfde setup op de videokaart na, 980ti en vrijwel nooooit drops.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Cheater gevonden!

Hadden allemaal 4x en 8x scopes, verpest zo'n eikel het spel.

En ik ben de road warrior!

[ Voor 23% gewijzigd door Tsurany op 05-08-2017 14:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Steefanus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:49

Steefanus

StefanJ

Damn. Net m'n eerste solo winner winner gehad :D. Wat intens die ervaring op het einde. Niet te filmen hoe er adrenaline door me heen ging. Smaakt naar meer. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 12:02

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Steefanus schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 16:34:
Damn. Net m'n eerste solo winner winner gehad :D. Wat intens die ervaring op het einde. Niet te filmen hoe er adrenaline door me heen ging. Smaakt naar meer. :9~
Het mooie is dat (bij mij in ieder geval), dat gevoel van spanning ook blijft in je 30e/60e ronde. Het is gewoon ontzettend gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:23

DirtyBird

Praktiserend denker

Alleen ram upgraden lijkt me voldoende. Ik speel op een i5 3550 stock en dat gaat prima.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Wat een debiel met die uzi 😂😂😂
Das toch vragen om een Ban?? @Tsurany

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vette shit. 12 kills in hetzelfde huis gemaakt. Vervolgens als een bange poeperd in de badkamer zitten wachten. Cirkel kwam dichterbij, naar buiten gerend.. ontsnapt aan een granaat en 3 magazijnen kogels ofzo.. buiten de 3e auto gepakt.. niet de eerste, tweede, vierde auto óf een van de twee motoren.. de DERDE auto. Plankgas naar de safe zone.. tank leeg, lig nu ergens te rotten met een 8x scope en een akm midden in een veld :+

Misschien ook leuk om te vermelden:

Indien je een huis naar binnen gaat, zorg eerst dat het veilig is i.p.v. meteen een dood lijk te looten zodat je wordt geperforeerd door moopieboo of zo'n andere klootzak :-) :-)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2017 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchTaz
Nog steeds op zoek naar mijn eerste kip diner, dadelijk maar weer eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwammen
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15-09 20:18
Verwijderd schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 18:46:

Indien je een huis naar binnen gaat, zorg eerst dat het veilig is i.p.v. meteen een dood lijk te looten zodat je wordt geperforeerd door moopieboo of zo'n andere klootzak :-) :-)
een DOOD lijk nog wel... :p >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yosh1 schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 19:34:
[...]

een DOOD lijk nog wel... :p >:)
Hahaha, net als die dode vliegende vogel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54
Zeara schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 11:26:
[...]

Speel je dan met iemand anders?

Ik speelde gisteren met een vriend samen en na elk potje was ik steeds sneller weer in het hoofdmenu. Ik klik dan altijd meteen ready aan zodat we snel weer verder kunnen. Maar hij zat dus nog vast op "connecting"... Toen klikte ik maar weer op de play knop, om te wachten op hem. En toen zat hij er meteen in. Dat hebben nog 2x keer gehad en steeds hetzelfde.
Dus, als ik al zat te wachten om te "matchen" en hij er nog niet in was, kwam hij er niet in tot dat ik weer uit het ready gedeeltje kwam.
Hmm ik zal het eens testen zodra ik de pc gefixt heb. Waarschijnlijk CPU fail 😭

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:08
Net een heerlijk 'gevecht' gehad op zee. Ik ga er niet al teveel woorden aan vuil maken want dit is iets wat je gewoon zelf moet checken :+

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchTaz
SomerenV schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 20:54:
Net een heerlijk 'gevecht' gehad op zee. Ik ga er niet al teveel woorden aan vuil maken want dit is iets wat je gewoon zelf moet checken :+

[video]
:) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kazzzdafke schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 18:15:
Wat een debiel met die uzi 😂😂😂
Das toch vragen om een Ban?? @Tsurany
Reported inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Trekhaak
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 18:46:
Misschien ook leuk om te vermelden:

Net keurig je post gelezen, vervolgens een potje doen en huis verkennen. *BOEM* shotgun. Ohja. 8)7

Voel me een stuk dommer in first person :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-09 21:52

Nutellaah

Bits N Sites

Net een custom game gespeeld met iemand (Twitcher Onscreen)
4 vs 4 met de rode cirkels een stuk harder, snellere blauwe cirkels en meer crates die gedropped werden.
Wat een intense game was dat! Hopelijk wordt dit meer gespeeld in de toekomst.

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog even een lekker avondje gehad. Twee keer de top 10 gehaald en 3x chicken dinner. Toch lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
eindelijk eens leuke wapens gehad/gevonden zoals de kar98 en een 8X scope. Dat werkt wel lekker :) was wel ff wennen. Toch 1 kill ermee kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchTaz
Helaas net geen chicken, 2e met squad en zelf 2x top 10 solo maar leuke games!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
GrazendeKoe schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 13:14:
[...]

Dan ga ik V&A straks maar even afstruinen. Zijn hier mensen die bepaalde processors aanbevelen in de prijscategorie van 150-250 euro (mag ook tweedehands).
DirtyBird schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 17:37:
[...]

Alleen ram upgraden lijkt me voldoende. Ik speel op een i5 3550 stock en dat gaat prima.
i5 3570k / 16g ram / gtx970
FPS tussen de 75 en 95, ligt er aan welk gebied.
Loopt prima (spel moet je niet hoog zetten, werkt in je nadeel)

**

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 11:16

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Tsurany schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 13:53:
Cheater gevonden!

Hadden allemaal 4x en 8x scopes, verpest zo'n eikel het spel.
En lvl 3 helm minimaal lvl 2 vesten en maar grappen maken in die auto dat de volgende die ons dood maakt verbaast zal zijn over het grote aantal scopes wat we hadden.... word je gewoon neergemaaid met een micro uzi. :( :(

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Laatst online: 15-09 12:31
Heb ik enorm veel ammo, goede wapens en goede loot, knalt de server eruit -.-

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/tIav0S8.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Och, ik had net een game, startte met 6 kills + 4x+AR suppressor + 160 ammo, stap op de motor, druk per ongeluk op F ... died from falling. En een echte misclick waar ik D wilde aantappen :D .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mouzetc
  • Laatst online: 11-09 17:50
BlazeMuis schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 11:07:
Heb ik enorm veel ammo, goede wapens en goede loot, knalt de server eruit -.-
Yep same here.. lekkere solo game met 8 kills en nog 12 te gaan. Helaas!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PatRamon schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 01:55:
[...]

[...]

i5 3570k / 16g ram / gtx970
FPS tussen de 75 en 95, ligt er aan welk gebied.
Loopt prima (spel moet je niet hoog zetten, werkt in je nadeel)
Bedoel je dat bepaalde instellingen op ultra het moeilijker maken om mensen te zien? Zoja, welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Laatst online: 20:37
Verwijderd schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 13:19:
[...]

Bedoel je dat bepaalde instellingen op ultra het moeilijker maken om mensen te zien? Zoja, welke?
Test het eens uit d:)b

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Hmm sinds de laatste patch heb ik heel veel moeite om in de lobby te komen. Constant "Connected, waiting for response". Cancel, reconnect, reload ui, etc alles gedaan.

Geen idee wat en of er een oplossing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 13:19:
[...]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Twb5yXeWl8KHNngLBSwTQOHf/full.jpg
Zo heb ik mijn settings staan.
Je kunt alles wel op Hoog zetten maar dan zie jij gras/struiken terwijl andere players express het laag hebben staan en dat ene extra detail struikje niet zien waar jij toevallig onder ligt.

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
dat blijf ik altijd het grote nadeel vinden van multiplayer games op pc. Zelf heb ik alles gewoon op high staan/draaien. Nu ik weer pc games speel wil ik ook wel de grafische voordelen beleven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoshingen
  • Laatst online: 16-07 11:02
Deze game eergister gekocht. Beetje buggy maar voor het geld echt een leuke game. Tot nu toe is m'n beste notering 6e.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Hemical
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 26-01-2024

1 Nade, 3 targets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ghighoegha
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-09 11:09
Wat is first person toch heerlijk zeg. De gevechten voelen zoveel eerlijker. En je kunt nu eindelijk fatsoenlijk flanken. Hoop dat het snel naar squads komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Laatst online: 15-09 12:31
En er is een nieuw record van het aantal spelers online!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ZVAGmD1.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
BlazeMuis schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 15:35:
En er is een nieuw record van het aantal spelers online!

[afbeelding]
Gaat steeds harder, en verdiend ook. Maar ik denk dat dit ook wel laat zien hoe hard BF1 heeft gefaald.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:55
Brogala schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 15:59:
[...]

Gaat steeds harder, en verdiend ook. Maar ik denk dat dit ook wel laat zien hoe hard BF1 heeft gefaald.
PUBG en BF1 zijn niet met elkaar te vergelijken. Dit laat eerder zien hoe een matige game door het leuke concept plots erg populair kan worden.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• untflanked
  • Laatst online: 16-09 13:26
Onlangs deze game opgepikt en ik zoek een groep/groepen om squad mee te spelen. Onlangs 2x eerste geworden in solo maar in een groep is natuurlijk veel leuker. Wie kan ik toevoegen? Mijn naam op Steam is ook Untflanked!

Ryzen 7700 | RX 6800 XT | 2x16GB DDR5 | Cooler Master NR200P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchTaz
untflanked schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 16:05:
Onlangs deze game opgepikt en ik zoek een groep/groepen om squad mee te spelen. Onlangs 2x eerste geworden in solo maar in een groep is natuurlijk veel leuker. Wie kan ik toevoegen? Mijn naam op Steam is ook Untflanked!
Het beste kun je ons Discord kanaal bezoeken: https://discord.gg/0ezBMpYOe80zlpeP
Altijd Duo's en Squads mogelijk en zeer gezellige mensen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KevinT
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01:01
Zojuist 2 mensen gekilled in het begin zonder wapens, alleen nades.

[ Voor 13% gewijzigd door KevinT op 06-08-2017 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Uffeltje schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 16:03:
[...]

PUBG en BF1 zijn niet met elkaar te vergelijken. Dit laat eerder zien hoe een matige game door het leuke concept plots erg populair kan worden.
Kijk hier maar naar: https://battlefieldtracke...sights/population?days=-1 .

Je ziet duidelijk dat BF1 gewoon weinig actieve spelers meer heeft. PUBG en BF1 zijn ook wel met elkaar te vergelijken, wamt het zijn allebei shooters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Laatst online: 22:55
Brogala schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 16:58:
[...]

Kijk hier maar naar: https://battlefieldtracke...sights/population?days=-1 .

Je ziet duidelijk dat BF1 gewoon weinig actieve spelers meer heeft. PUBG en BF1 zijn ook wel met elkaar te vergelijken, wamt het zijn allebei shooters.
Spelersaantallen van BF1 zijn inderdaad aan het dalen, maar dat lijkt me niet relevant voor de populariteit van PUBG, dat heeft hoogstwaarschijnlijk andere redenen.

Als we PUBG en BF1 met elkaar kunnen vergelijken omdat het beide shooters zijn kunnen we ook Mario Kart met Gran Turismo gaan vergelijken, omdat dat allebei racers zijn. :+ Lijkt me niet helemaal juist.

[ Voor 4% gewijzigd door Uffeltje op 06-08-2017 17:06 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Uffeltje schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 17:05:
[...]

Spelersaantallen van BF1 zijn inderdaad aan het dalen, maar dat lijkt me niet relevant voor de populariteit van PUBG, dat heeft hoogstwaarschijnlijk andere redenen.

Als we PUBG en BF1 met elkaar kunnen vergelijken omdat het beide shooters zijn kunnen we ook Mario Kart met Gran Turismo gaan vergelijken, omdat dat allebei racers zijn. :+ Lijkt me niet helemaal juist.
Het gaat er meer om dat er op dit moment gewoon weinig leuke shooters zijn voor een casual speler. Ik speel zelf veel CSGO maar dat is niet leuk voor een casual speler, zeker omdat je eerste veel MM games moet doen zonder prime. BF1 houdt je aandacht niet lang vast. Nu komt PUBG en dat is een perfect spel voor de casual speler en ook voor de serieuze spelers.
Uffeltje schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 17:05:
[...]

Ja maar zo werkt het dus niet. Mario Kart gaat geen spelers van Gran Turismo aantrekken. PUBG wel. En PUBG trekt ook spelers aan die gewoon lekker casual gamen en aan BF1 niks meer leuk vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dindr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18:17
Bekse schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 13:52:
Hmm sinds de laatste patch heb ik heel veel moeite om in de lobby te komen. Constant "Connected, waiting for response". Cancel, reconnect, reload ui, etc alles gedaan.

Geen idee wat en of er een oplossing is.
Die heb ik ook sinds de laatstw patch. Een oplossing is als je met teamgenoten speelt om iemand die wel op het startscherm zit op reDy te laten drukken dan spring je meteen terug. Heel irritant. Voor soloplay geen oplossing tho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Ik ben de laatste tijd echt super unlucky met PUBG, eerst 2 games achter elkaar top 10, komen er weer mensen in m'n rug die 10 sec in de blauwe cirkel bleven. Nu rijd ik de halve map over, kom niemand tegen, precies op de plek waar ik even denk wat gas in m'n auto te stoppen blijkt er eentje in een open veld te liggen. Dood :/

[ Voor 4% gewijzigd door Brogala op 06-08-2017 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
Hebben meer mensen last van lag bij schietgevechten?

hoevaak ik nu ben dood gegaan dat het beeld stopt, en vervolgens ik dood ben is ontelbaar. Best vervelend.

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
ikbengoofy schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 18:51:
Hebben meer mensen last van lag bij schietgevechten?

hoevaak ik nu ben dood gegaan dat het beeld stopt, en vervolgens ik dood ben is ontelbaar. Best vervelend.
Daar heb ik serieus nog nooit last van gehad. Degene waar ik mee speel overigens ook niet. En is het lag of iets anders? Een vriendin van me heeft bijvoorbeeld dat de game even hangt (waarschijnlijk te weinig RAM) en dat ze gewoon niks kan doen. Heeft echter niks met lag te maken, maar is een optimalisatie-dingetje. Zij heeft er vooral last van in het begin (tijdens het landen), soms tijdens het openen van de inventory en soms in de buurt van een red zone. Verder werkt het meestal wel prima.

[ Voor 13% gewijzigd door SomerenV op 06-08-2017 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
SomerenV schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 18:55:
[...]

Daar heb ik serieus nog nooit last van gehad. Degene waar ik mee speel overigens ook niet. En is het lag of iets anders? Een vriendin van me heeft bijvoorbeeld dat de game even hangt (waarschijnlijk te weinig RAM) en dat ze gewoon niks kan doen. Heeft echter niks met lag te maken, maar is een optimalisatie-dingetje. Zij heeft er vooral last van in het begin (tijdens het landen), soms tijdens het openen van de inventory en soms in de buurt van een red zone. Verder werkt het meestal wel prima.
Game blijft even hangen, en gaat vervolgens weer verder idd.

Ik heb 16GB ram, zou toch voldoende moeten zijn.

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
ikbengoofy schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 19:01:
[...]

Game blijft even hangen, en gaat vervolgens weer verder idd.

Ik heb 16GB ram, zou toch voldoende moeten zijn.
Ja, dat zou voldoende moeten zijn. Wat zijn je verdere specs? Met lag kun je vaak wel bewegen (of er komt een berichtje dat er lag gedetecteerd is) maar dan beweegt de rest niet, of springen tegenstanders alle kanten op. Volgens mij lost een SSD overigens ook een aantal problemen op.

Pagina: 1 ... 37 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord