[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 ... 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 0stone0
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15-09 09:38

0stone0

01000010 01101111 01100101 !

kneusteun schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 11:14:
[...]

Omdat ik op dat moment nog iets moest doen, dus liever snel even een potje speelde ;) grote mensen moeten helaas soms allerlei dingen doen :( sociale verplichtingen zijn een bitch :'(
Als je zo veel sociale verplichtingen te doen hebt moet je niet gaan zitten gamen. Beetje rare reactie op mijn normale opmerking!

"~~Linux is only free if your time has no value"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17:43
0stone0 schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 11:16:
[...]

Als je zo veel sociale verplichtingen te doen hebt moet je niet gaan zitten gamen. Beetje rare reactie op mijn normale opmerking!
Was geen aanval ofzo, maar had de game net binnen en moest daarna weg, dus ja mijn normale opmerking was bedoelt om uit te leggen dat ik dan snel de game eens opstart ipv eerst de controls te gaan lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paulus07 schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 11:14:
Ben alleen nu nog op zoek naar een mic voor wat communicatie.
Ik speel vanaf de bank en audio gaat dus gewoon over de 5.1 speakers heen. Alleen heb nu dus geen mic (of koptelefoon op).
Dus moet nog even kijken wat hiervoor een handige oplossing gaat zijn. Iemand nog tips?
Via een headset spelen? Beter en nauwkeuriger geluid. Zolang je maar niet audio over de speakers gooit en een microfoon gaat gebruiken, dat werkt vrijwel nooit lekker :+

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Headset lijkt mij ook wel een redelijke must bij deze toch? heb dat geluid nu zo tering hard staan dat het over de speakers de buren snel zou gaan vervelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 0stone0

0stone0

kneusteun schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 11:19:
[...]

Was geen aanval ofzo, maar had de game net binnen en moest daarna weg, dus ja mijn normale opmerking was bedoelt om uit te leggen dat ik dan snel de game eens opstart ipv eerst de controls te gaan lezen.
"Ik had niet genoeg tijd om de controls door te nemen maar wou graag snel een potje proberen"

Was een veel betere reactie dan er van uit te gaan dat ik een minderjarig iemand ben ;) :9

In dat geval begrijp ik het wel, dan gaat het spelen natuurlijk voor het 'goed spelen'

Er staan trouwens Quick-Tips op reddit, is ff 20 minuten lezen maar dan weet je meteen alle Do's and Don'ts van t spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kneusteun schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 11:23:
Headset lijkt mij ook wel een redelijke must bij deze toch? heb dat geluid nu zo tering hard staan dat het over de speakers de buren snel zou gaan vervelen.
Als volume het criteria is om een headset te kiezen dan zou ik dat nog eens goed overwegen. Goede manier om je oren heel erg snel naar de klote te helpen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kneusteun
0stone0 schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 11:23:
[...]

"Ik had niet genoeg tijd om de controls door te nemen maar wou graag snel een potje proberen"

Was een veel betere reactie dan er van uit te gaan dat ik een minderjarig iemand ben ;) :9

In dat geval begrijp ik het wel, dan gaat het spelen natuurlijk voor het 'goed spelen'

Er staan trouwens Quick-Tips op reddit, is ff 20 minuten lezen maar dan weet je meteen alle Do's and Don'ts van t spel!
Ik ging er niet van uit dat je minderjarig was ;)
Het is meer dat ik baal dat ik niet meer de uren in games kan stoppen zoals jaren terug :'(

Mi scuzi voor de mis communicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-04 14:44
5gb forse update 8)7 ik kan hem helaas pas over een paar uur spelen. Ben benieuwd naar jullie reactie kwa performance :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Darkvisje schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 11:38:
[...]

5gb forse update 8)7 ik kan hem helaas pas over een paar uur spelen. Ben benieuwd naar jullie reactie kwa performance :)
Dat formaat is vrij normaal. In plaats van delta's sturen ze volledige bestanden uit. Daardoor worden kleine wijzigingen al snel groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkvisje schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 11:13:
[...]

precies met drops :) Het vloeiende in zijn zin geeft aan dat hij continue op 120fps zit. Wat op dit moment onmogelijk is in de game.

Fingers crossed dat het allemaal iets stabieler word.
Het is zeker niet onmogelijk. Ik heb een 1070GTX met 16GB werkgeheugen en een i7-6820HK met 2 SSD schijven in raid. Zolang de FPS drops niet te merken zijn noem ik het vloeiend. Het zal vast wel eens gebeuren dat ik naar 90FPS zak of misschien lager, om dan meteen te roepen dat het niet vloeiend is te spelen.... -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0stone0

0stone0

Tsurany schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 11:39:
[...]

Dat formaat is vrij normaal. In plaats van delta's sturen ze volledige bestanden uit. Daardoor worden kleine wijzigingen al snel groot.
Zou je hier wat meer info over kunnen geven meneer karmakeizer ?
kneusteun schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 11:26:
[...]

Ik ging er niet van uit dat je minderjarig was ;)
Het is meer dat ik baal dat ik niet meer de uren in games kan stoppen zoals jaren terug :'(

Mi scuzi voor de mis communicatie.
Dat gevoel ken ik, vroeger 30+ uur achter de pc, nu 40 uur op kantoor :'( :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
0stone0 schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 11:41:
Dat gevoel ken ik, vroeger 30+ uur achter de pc, nu 40 uur op kantoor :'( :'(
Why not both? O-)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0stone0

0stone0

Omdat zo nu en dan zonlicht goed is voor het menselijk lichaam 8)7

Acties:
  • +5 Henk 'm!
0stone0 schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 11:41:
[...]

Zou je hier wat meer info over kunnen geven meneer karmakeizer ?
Games bestaan uit een collectie bestanden, dit zijn vaak een aantal flink grote bestanden gecombineerd met wat kleinere bestanden. Als een developer een deel van de code wijzigt dan resulteert dit in een verandering (delta) in een van die bestanden. Om alle installaties bij te werken zouden ze dus enkel die wijziging hoeven sturen tezamen met wat code om die wijziging bij de installaties door te voeren. Echter is het eenvoudiger om het hele bestand opnieuw te sturen.

Vergelijk het met een Word document van 200 pagina's waar ik aan werk en die jij nodig hebt. Ik maak een wijziging van een paar regels op pagina 126. Ik heb nu ruwweg drie opties:
1. Ik kan jou nu pagina 126 opnieuw sturen zodat jij de nieuwe inhoud over de oude inhoud kan plakken.
2. Ik kan jou de losse wijzigingen sturen met de positie van de wijziging zodat jij ze los door kan voeren.
3. Ik kan jou het gehele document opnieuw toesturen.

Optie 3 is verreweg het gemakkelijkst voor ons beiden. Alleen gaat er dan wel 200x zoveel data heen en weer als bij optie 1 en nog veel meer data dan bij optie 2.

Dat is wat de developers hier ook doen, in plaats van de wijzigingen en de locaties daarvan doorsturen kiezen ze er voor om het gehele bestand opnieuw te sturen. Waarschijnlijk is dit de meest praktische methode die het beste bij hun werkwijze of hun engine past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Omdat er ook nog gezopen gelachen en geouwehoert moet worden in het leven.
En natuurlijk gamen niet de enigste hobby is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0stone0

0stone0

Tsurany schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 11:47:
[...]

Games bestaan uit een collectie bestanden, dit zijn vaak een aantal flink grote bestanden gecombineerd met wat kleinere bestanden. Als een developer een deel van de code wijzigt dan resulteert dit in een verandering (delta) in een van die bestanden. Om alle installaties bij te werken zouden ze dus enkel die wijziging hoeven sturen tezamen met wat code om die wijziging bij de installaties door te voeren. Echter is het eenvoudiger om het hele bestand opnieuw te sturen.

Vergelijk het met een Word document van 200 pagina's waar ik aan werk en die jij nodig hebt. Ik maak een wijziging van een paar regels op pagina 126. Ik heb nu ruwweg drie opties:
1. Ik kan jou nu pagina 126 opnieuw sturen zodat jij de nieuwe inhoud over de oude inhoud kan plakken.
2. Ik kan jou de losse wijzigingen sturen met de positie van de wijziging zodat jij ze los door kan voeren.
3. Ik kan jou het gehele document opnieuw toesturen.

Optie 3 is verreweg het gemakkelijkst voor ons beiden. Alleen gaat er dan wel 200x zoveel data heen en weer als bij optie 1 en nog veel meer data dan bij optie 2.

Dat is wat de developers hier ook doen, in plaats van de wijzigingen en de locaties daarvan doorsturen kiezen ze er voor om het gehele bestand opnieuw te sturen. Waarschijnlijk is dit de meest praktische methode die het beste bij hun werkwijze of hun engine past.
Heerlijke en duidelijk uitleg! Bedankt! Weer wat geleerd :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Tsurany schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 11:20:
[...]

Via een headset spelen? Beter en nauwkeuriger geluid. Zolang je maar niet audio over de speakers gooit en een microfoon gaat gebruiken, dat werkt vrijwel nooit lekker :+
Geen idee of het beter is. Hoor via de speakers ook gewoon mensen goed lopen mbt positie etc :)
Keer kijken of ik misschien een extra kabel/mic aan mijn Audio-Technica ATH-M50X kan gooien. Geen zin om een extra koptelefoon voor gaming te halen :P

Of kijken of deze leuk geprijsd zijn: modmic.com

[ Voor 20% gewijzigd door Paulus07 op 03-08-2017 12:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlyLight3r
kneusteun schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 11:47:
[...]

Omdat er ook nog gezopen gelachen en geouwehoert moet worden in het leven.
Alles wat je daar noemt kan samen met PUBG :D

Maar gelijk heb je avondje niet is ook wel lekker :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:11
Iemand die PUBG met een 1080ti op 1440p draait? PM graag, heb wat vraagjes :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

Kwam net op Reddit deze montage tegen: YouTube: From a Spark to a Flame - PUBG Montage

Muziek is meh, maar de clip is wel de moeite waard om te kijken :)

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Irrival schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 12:25:
Kwam net op Reddit deze montage tegen: YouTube: From a Spark to a Flame - PUBG Montage

Muziek is meh, maar de clip is wel de moeite waard om te kijken :)
Is hij aan het leanen terwijl hij schiet of lijkt dat maar zo? Heeft dat voordelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

Verwijderd schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 12:30:
[...]
Is hij aan het leanen terwijl hij schiet of lijkt dat maar zo? Heeft dat voordelen?
Ja dat viel mij ook al op.. lijkt een beetje op de lean-movement van Medal of Honor vroeger! Opzich wel interessant om te gaan gebruiken in PUBG. Dit moet nog wel ergens in mijn systeem zitten ;)

Voordelen lijken me daarbij dat de hitbox van hoofd constant verandert en daardoor minder makkelijk te raken bent als men op je hoofd richt.

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paulus07 schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 11:52:
[...]

Geen idee of het beter is. Hoor via de speakers ook gewoon mensen goed lopen mbt positie etc :)
Keer kijken of ik misschien een extra kabel/mic aan mijn Audio-Technica ATH-M50X kan gooien. Geen zin om een extra koptelefoon voor gaming te halen :P

Of kijken of deze leuk geprijsd zijn: modmic.com
Modmic is een mooi ding ja, afhankelijk van je koptelefoon kan de Vmoda BoomPro ook een optie zijn. Headset werkt in vrijwel elk spel beter dan speakers, ik denk dat je het wel gaat merken :)

Maar de belangrijkste reden blijft dat anderen niet jouw gamegeluid horen via je microfoon als je praat, dat is zo ontzettend storend ;)
Thuis maar even wat geld er in stoppen. Heb nog ruim 10 euro die ik er aan kan uitgeven vanuit m'n budget.

[ Voor 17% gewijzigd door Tsurany op 03-08-2017 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Irrival schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 12:32:
[...]

Ja dat viel mij ook al op.. lijkt een beetje op de lean-movement van Medal of Honor vroeger! Opzich wel interessant om te gaan gebruiken in PUBG. Dit moet nog wel ergens in mijn systeem zitten ;)

Voordelen lijken me daarbij dat de hitbox van hoofd constant verandert en daardoor minder makkelijk te raken bent als men op je hoofd richt.
Ohja dat is inderdaad een goeie! Heeft wss minder effect op je spread als huppelen of van links naar rechts rennen :+
Er is op dit moment wel erg veel lag zeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Veel positieve ontwikkelingen bij de update.
Onder andere geluid flinke verbetering. (tutter op auto/ buggy niet)
Animatie's
Verwijderd schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 12:39:
Er is op dit moment wel erg veel lag zeg :(
Maar Kom op wat een lag.
Om de 10 sec een enorme lag stoot "beeld schokt happering"
Loop je bij de containers en je flipt per meter vooruit en je kunt amper op de vijand schieten.

FPP - Erg leuk voor 1 potje max, zorg voor een teiltje als je moet kotsen zo veel beweegt het beeld en schokt heel erg.

Net paar potjes gedaan met @kazzzdafke maar ik hoop snel nog op een fix, te veel lag/fps drops en stottering in game (ligt niet aan de pc)

Edit->
Nemm schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 11:08:
Gister had ik een vreemde bug (Ik denk dat het een bug was). Nadat ik was geland met mijn parachute op een gebouw kon ik alleen nog maar horizontaal rondkijken. De camera was echt 100% achter me gelokt op 1 hoogte. Verticaal kijken ging niet meer, dus looten ging ook niet omdat ik niet naar de grond kon kijken...

Nou dacht ik in eerste instantie dat ik een bepaalde toetscombinatie had ingedrukt omdat ik bij het landen meerdere toetsen had ingedrukt om om me heen te kijken. Heeft iemand dit ook al is gehad? In de setting kon ik er niks over vinden vandaar waarschijnlijk een bug.
Deze bug heb ik meerdere keren gehad, enkel firt person nog mogelijk om te spelen.
Ben er wel achter hoe deze bug ontstaat.

Zodra je jumpt en je parachute klapt uit en je free-look krijg je dit. Of free-look tijdens landing.
Sinds ik dit niet meer doe heb ik er geen last meer van.

[ Voor 53% gewijzigd door PatRamon op 03-08-2017 12:59 ]

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• likewise
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 09:08
Nemm schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 11:08:
Gister had ik een vreemde bug (Ik denk dat het een bug was). Nadat ik ... kon ik alleen nog maar horizontaal rondkijken.
Heeft iemand dit ook al is gehad? In de setting kon ik er niks over vinden vandaar waarschijnlijk een bug.
Ja, ik ook, in een gebouw terwijl ik aan het looten was.

Ik heb ontzettend veel last van bugs w.b. bediening van de speler.

Wel in mijn 2e potje #2 geworden, maar vnl. omdat ik in een gebouw de toetsen aan het leren was en middenin de cirkels zat. Slechts 2 kills gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PatRamon schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 12:55:

FPP - Erg leuk voor 1 potje max, zorg voor een teiltje als je moet kotsen zo veel beweegt het beeld en schokt heel erg.
Dit is iets dat heel persoonlijk ligt, de ene person is er een stuk gevoeliger voor dan de ander. Vergelijkbaar met bijvoorbeeld wagenziekte.

Het is vooral jammer dat headbobbing er in zit. Gok dat ze de camera vast aan het hoofd van een speler gemaakt hebben, dat is nu net niet hoe je first person moet maken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Tsurany schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 13:02:
[...]

Dit is iets dat heel persoonlijk ligt, de ene person is er een stuk gevoeliger voor dan de ander. Vergelijkbaar met bijvoorbeeld wagenziekte.

Het is vooral jammer dat headbobbing er in zit. Gok dat ze de camera vast aan het hoofd van een speler gemaakt hebben, dat is nu net niet hoe je first person moet maken :(
Kan me niet herinneren dat ik een gopro op mijn teammate hoofd zag zitten :+
Precies headbobbing daar wordt je niet echt goed van :(

**

Acties:
  • +2 Henk 'm!
PatRamon schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 13:04:
[...]

Kan me niet herinneren dat ik een gopro op mijn teammate hoofd zag zitten :+
Precies headbobbing daar wordt je niet echt goed van :(
Smartass :+ Ze hebben het camerapunt fixed aan een hoofd vast gemaakt. Dus als het hoofd van een speler op en neer beweegt dan beweegt het beeld ook. Dit is in principe normaal, dat gebeurt IRL ook aangezien je ogen ook op en neer gaan tijdens het bewegen.
Echter omdat je via een monitor speelt is je hoofd in de war, het ziet bewegingen die het verwacht bij lopen zonder dat het lichaam daadwerkelijk in beweging is. Daardoor kan het een gevoel van misselijkheid oproepen aangezien je lichaam in de war is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
In de meeste games kun je headbobbing aan en uit zetten, dus ik neem aan dat die optie hier ook zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Lipst3r schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 12:13:
[...]

Alles wat je daar noemt kan samen met PUBG :D

Maar gelijk heb je avondje niet is ook wel lekker :9
Bij veel online games hilarische momenten meegemaakt, blijft ook mooi hoe je daar ook vrienden buiten de pc aan over kan houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grotman schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 13:11:
In de meeste games kun je headbobbing aan en uit zetten, dus ik neem aan dat die optie hier ook zal komen.
Zeker, ze hebben al aangegeven er aan te werken. Ze verwachten binnen een maand of twee aanzienlijke verbeteringen door te kunnen voeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Maar op zich na 2 potjes FPP (headshaking weg denken) is het wel meer opletten, maakt het spel ingewikkelder en leuker.

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
ze moeten nog wel heel wat verbeteren aan fp voordat ik dat ga/blijf spelen, het voelt echt zo ontzettend onhandig aan op dit moment.

- verhoudingen kloppen niet
- headbob is kut
- free look is zeer beperkt
- het bewegen in fp voelt niet goed, dat wist ik al omdat ik vaak fp in huisjes ren, maar het is gewoon allemaal houterig en meh

Bovendien stoor ik me zelf ook nauwelijks aan 3d person campers dus totdat ze fp fatsoenlijk implementeren blijf ik gewoon 3d person spelen.

een fp zoals escape from tarkov heeft zou wel bij deze game passen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje
pubg geeft aan dat ze 2 bugs aan het fixen zijn:
https://twitter.com/PUBATTLEGROUNDS
We are aware of the frame drop issues affecting some players. Our dev team is investigating now. Apologies for the inconvenience.
PSA There is a bug which is causing BP not to be given for 1PP matches right now. We are working to resolve it. Please bear with us!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PotatoChip
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 19:25
Zo ff snel al die crates gekocht in-game om het vervolgens weer te verkopen op de steam market.... heb het halve spel al weer terugverdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje
PotatoChip schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 13:34:
Zo ff snel al die crates gekocht in-game om het vervolgens weer te verkopen op de steam market.... heb het halve spel al weer terugverdiend.
zullen ze niet alleen maar meer waard worden (vanilla spullen) net als bij csgo ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PotatoChip
Darkvisje schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 13:35:
[...]

zullen ze niet alleen maar meer waard worden (vanilla spullen) net als bij csgo ?
Ik heb geen idee hoe dat zat met csgo. Ik denk: ik grijp de kans, nu ik er wat geld aan over kan houden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Darkvisje schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 13:35:
[...]

Het gaat om de "GAMESCOM INVITATIONAL CRATE"
Staan nu voor 2,85 incl per krat te koop.

Gewoon al die crate's aanschaffen komende tijd en verkopen denk dat deze in de toekomst nog meer waard worden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ay3wPFU1bE0oX9nsJzJezY7J/full.jpg

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg na de eerste grote update van 5GB nog een minder grote update van c.a. 500MB binnen. Enig idee wat dit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Verwijderd schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 14:38:
Ik krijg na de eerste grote update van 5GB nog een minder grote update van c.a. 500MB binnen. Enig idee wat dit is?
Ze zeiden dat ze bezig waren met wat fixen. Misschien een kleine patch om die problemen te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghighoegha
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-09 11:09
Vind headbob in first person echt heel erg mee vallen. Alleen de verhoudingen zijn wat minder idd. Holosight is bijvoorbeeld echt gigantisch op sommige wapens.

Vind first person wel al een stuk leuker dan third. Het voelt veel eerlijker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Lipst3r schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 14:46:
[...]

Ze zeiden dat ze bezig waren met wat fixen. Misschien een kleine patch om die problemen te verhelpen?
Wat een verbetering FPP.
Headshakking zeker 85%minder.
Veel aangenamer om te spelen
Lag is redelijk wat minder in FPP ( 3d niet geprobeerd)

Edit->
Wat en sensatie, helaas geen chicken dinner, maar geen 3d person spotting heerlijk _/-\o_
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/JTJL7IclUwtSuxrw5097uFET/full.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door PatRamon op 03-08-2017 15:16 ]

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-09 12:31
Ik heb op dit moment echt extreme lag in potjes. Dit had ik eerst nooit, om gek van te worden..

Daarnaast lijkt het ook wel alsof er geen assault wapens meer droppen, ik vind alleen maar pistooltjes en shotguns -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
Net ook maar 30.000 aan kratjes uitgegeven.. en 2 kratjes gekocht met eerder opgebracht geld.
Na 10 augustus verkoopbaar! :)

Verder ga ik solo laatste 2 dagen lekker, heb de smaak te pakken:

rank 3/8/2017 solo

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
mouzetc schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 15:21:
Net ook maar 30.000 aan kratjes uitgegeven.. en 2 kratjes gekocht met eerder opgebracht geld.
Na 10 augustus verkoopbaar! :)

Verder ga ik solo laatste 2 dagen lekker, heb de smaak te pakken:

[afbeelding]
Woon je in US? Waarom speel je niet gewoon op EU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
Lipst3r schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 15:25:
[...]

Woon je in US? Waarom speel je niet gewoon op EU?
Nee gewoon NL. Is een gewoonte vanaf dat ik het spel had dat ik solo voornamelijk NA speel, maakt verder weinig verschil. Wel leuk om af en toe een bekende streamer tegen te komen.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Laatst online: 09-09 17:16
mouzetc schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 15:32:
[...]

Nee gewoon NL. Is een gewoonte vanaf dat ik het spel had dat ik solo voornamelijk NA speel, maakt verder weinig verschil. Wel leuk om af en toe een bekende streamer tegen te komen.
Om vervolgens een 7-dagen ban te krijgen voor streamsniping :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimalFury
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-08 10:50
Heb je die sleutels ook nog nodig na 27 augustus ? Dus die moet je ook kopen. Zijn die tradable na 10 augustus ?

Andersr heb je niks aan die kistjes wanneer het voorbij is

[ Voor 21% gewijzigd door PrimalFury op 03-08-2017 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:09
PrimalFury schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 16:03:
Heb je die sleutels ook nog nodig na 27 augustus ? Dus die moet je ook kopen. Zijn die tradable na 10 augustus ?

Andersr heb je niks aan die kistjes wanneer het voorbij is
Dat zou redelijk onlogisch zijn, maar je weet maar nooit.

In CS:GO kan je van cases die niet meer verkrijgbaar zijn nog altijd wel de sleutel kopen, er van uitgaande dat de makers van PUBG een beetje bij de buren kijken zullen zij hetzelfde doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
De lag is zo verschikkelijk op dit moment. Het duurt 2 sec voordat ik een deur open / dicht doe. Ik was al 3 seconden achter cover en ging alsnog dood. Heeft weinig zin om te proberen een hogere rank te krijgen als je door dit soort onzin dood gaat.

Ik weet niet wat ze doen maar het lijkt alsof er na elke patch meer problemen zijn bijgekomen dan opgelost, die dan na een dag worden opgelost. Heeft geen zin om gelijk na een patch te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:17
Net even gespeeld. De nieuwe skin waarbij je de wapens en uitrusting in beeld ziet bevalt me wel. Maar lag is vreselijk. Net met 1 schot van een UMP omgelegd.. zullen er meer zijn geweest, maar voor mij was het slechts 1 schot. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Brogala schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 16:33:
De lag is zo verschikkelijk op dit moment. Het duurt 2 sec voordat ik een deur open / dicht doe. Ik was al 3 seconden achter cover en ging alsnog dood. Heeft weinig zin om te proberen een hogere rank te krijgen als je door dit soort onzin dood gaat.

Ik weet niet wat ze doen maar het lijkt alsof er na elke patch meer problemen zijn bijgekomen dan opgelost, die dan na een dag worden opgelost. Heeft geen zin om gelijk na een patch te gaan spelen.
Bijzonder, ik heb helemaal nergens last van. Draaide heel goed en draait nu nog steeds goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brogala schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 16:33:

Sommige servers hebben er geen last van. De meeste op het moment wel.

* Ik word er nu zo onderhand wel een beetje lijp van |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2017 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
first person ging hier ook dikke prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o_obi
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-01-2020
Ben op zoek naar iemand om structureel duo mee te spelen. Speel zelf pas een week, maar vind het een super tof spel.
http://steamcommunity.com/id/obisaurus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
o_obi schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 18:56:
Ben op zoek naar iemand om structureel duo mee te spelen. Speel zelf pas een week, maar vind het een super tof spel.
http://steamcommunity.com/id/obisaurus
Join de Discord server van Tweakers.

De lag is echt erg zeg, ik teleporteer alle kanten op 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:33

Phydomir

Dennis

Jup, de lag is real. Morgen maar nog eens proberen. Eerst indruk van first person is wel ok. Beetje lastig beoordelen als je om de paar seconde een paar meter naar voren warped.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Phydomir schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 19:31:
Jup, de lag is real. Morgen maar nog eens proberen. Eerst indruk van first person is wel ok. Beetje lastig beoordelen als je om de paar seconde een paar meter naar voren warped.
De lag is real bij sommigen dan... Raar, sinds installeren nergens last van gehad. Misschien toch build computer dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
RedHat schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 19:00:
[...]

Join de Discord server van Tweakers.

De lag is echt erg zeg, ik teleporteer alle kanten op 8)7
welke discord is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Letterlijk 3 cm onder mijn reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
wow kreeg net een pop-up dat ik te weinig memory had?!?! 16gb zou toch genoeg moeten zijn lijkt me.

3cm? ik zie niks.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RedHat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/S9wBsRwZvo5RwZHV25ezAxly/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
En ik maar in die signature zoeken 8)7

Edit: weer een update

[ Voor 4% gewijzigd door kneusteun op 03-08-2017 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
kneusteun schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 19:56:
[...]

En ik maar in die signature zoeken 8)7

Edit: weer een update
Inderdaad, klasse hoe ze zo snel reageren op dingen die mis gaan. Kunnen anderen een puntje aan zuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bekse schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 20:07:
[...]

Inderdaad, klasse hoe ze zo snel reageren op dingen die mis gaan. Kunnen anderen een puntje aan zuigen.
Aan de andere kant, deze patch was wel echt ruk qua stabiliteit. Duo first person op EU werkt niet, performance issues en geen BP met solo first person.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
start de game. heel het menu is f*cked. Vage resolutie, kan ook niks aanklikken :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:08
Tsurany schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 20:34:
[...]

Aan de andere kant, deze patch was wel echt ruk qua stabiliteit. Duo first person op EU werkt niet, performance issues en geen BP met solo first person.
Duo First Person werkt nu wel alleen zie je niet waar je teammaat zich bevindt :+ Hij ziet ook mijn markers niet en ik de zijne niet. Vrij intens om zo te spelen :D

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PotatoChip
[...]

Helaas lagt het voor mij nog steeds... Wordt nog steeds achter een muur doodgeschoten en deuren openen duurt ook eeuwen. Maar met de server lag waren ze nog bezig dus hopelijk duurt dat niet lang meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
[...]

Dat is ook wel het minste wat ik verwacht, de game was echt compleet broken na die patch (voor mij en heel veel anderen dan), FPS omlaag, ergste lag in maanden

Ik ben blij dat ze snel reageren maar ik neem aan dat ze dit soort problemen kunnen testen en fixen voordat ze de patch releasen?
Bekse schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 19:34:
[...]

De lag is real bij sommigen dan... Raar, sinds installeren nergens last van gehad. Misschien toch build computer dan?
Nope, als alles smooth runt voor de patch en ik opeens gigantische server lag heb en mijn FPS van 100 naar 50 dropt ligt het sowieso aan de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:41
Brogala schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 20:50:
[...]

Ik ben blij dat ze snel reageren maar ik neem aan dat ze dit soort problemen kunnen testen en fixen voordat ze de patch releasen?
Ze zullen vast test systemen hebben, maar ze kunnen nooit voor alle mogelijke configuraties een testsysteem klaar hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SomerenV schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 20:40:
[...]

Duo First Person werkt nu wel alleen zie je niet waar je teammaat zich bevindt :+ Hij ziet ook mijn markers niet en ik de zijne niet. Vrij intens om zo te spelen :D
Dat werkt dus niet ;) Maar dat heb je enkel op EU, NA werkt het wel gewoon fatsoenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:09
We believe we have tracked the source of the server lag seen today. This will not be an easy fix, so please bear with us.

https://mobile.twitter.co...status/893183287350353920

Ze noemen het server lag, dus zal wel niet aan je hardware liggen.
Ik had vanmiddag ook een paar squad games waarbij elk potje iemand anders weer het hevigst last had van de lag, wat opzich ook wel opmerkelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
game uninstall gedaan, nu opnieuw downloaden.

Resolutie was super vaag ingame en in het menu. In het startmenu kon ik alleen play klikken, alle opties aan de rechterkant niet. Eenmaal in de game was het ook fout. Vliegtuig was in elkaar gedrukt qua resolutie. Als ik daar met geluk in de settings kwam stond het wel gewoon nog op 2560*1080. Maar lijkt of het helemaal is ingedrukt horizontaal. super vaag :S

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hemical
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 26-01-2024
Afbeeldingslocatie: https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/868485179519498894/08B9EDC46A5A0C17CDCE30DC93232E921D62CD71/
1st person gone wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
goed resolutie probleem gefixed op een omslachtige manier en hopen op een goede klik omdat je niet weet waar de cursor precies was.....

Maar nu geen stom vliegtuig meer zoals:
Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/20627009_1539198679452440_8919122297987291322_o.jpg?oh=6405fa721315378489c35332bc4d8b33&oe=59FC82C2

Is nu alleen niet echt speelbaar door de server lagggg :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 21:09

beany

Meeheheheheh

Tsurany schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 21:07:
[...]

Dat werkt dus niet ;) Maar dat heb je enkel op EU, NA werkt het wel gewoon fatsoenlijk.
Ik ging dus niets vermoedend met iemand een duo FP op EU doen. We dachten dat we in een solo pot beland waren en besloten gewoon te teamen en verder te spelen. Anderen deden dat overduidelijk ook.

Het speelt wat lastiger, je moet ineens nog meer communiceren om te laten weten waar je bent en wat je doet. Vooral ook om er voor te zorgen dat je elkaar niet neerschiet.

Spel liep overigens super vloeiend. Zo had ik PUBG nog nooit gespeeld! Geen enkele lag, alles super responsive! Je zou er bijna door op de EU servers gaan spelen :P

Maar ondanks dat we dat potje nog wonnen ook (waaruit bleek dat we toch duo echt speelde, we hoefde niet tegen elkaar te gaan vechten) speelt het heel erg lastig. Je ziet elkaars markers ook niet op de map, dat is lastig navigeren. Aan de andere kant had het ook wel weer wat, het maakte het nog intenser!

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
PdeBie schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 21:07:
[...]

Ze zullen vast test systemen hebben, maar ze kunnen nooit voor alle mogelijke configuraties een testsysteem klaar hebben staan.
Nou ja die FPS drops verschillen idd per configuratie, maar die server lag sowieso niet. Maar kennelijk was het een erg moeilijk probleem. Wel jammer want ik heb nu 2 solo potjes gedaan en allebei dood doordat die servers zo slecht waren. Dus rip rank 1 EU :+ :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainovic
  • Laatst online: 09-09 14:06
Haha die lag is echt vreselijk. Stond te looten in een huisje, loopt de game vast ineens. Op het moment dat hij na een minuut een beetje terugkomt, heeft mn character zichzelf gedood met een frag grenade...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-09 08:53

iLikeNoobies

With Big Boobies

Haha, open het eerste kistje, meteen dat blauwe rokje. Iemand had een steam listing voor €156 dus meten verkocht :D

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
iLikeNoobies schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 21:53:
Haha, open het eerste kistje, meteen dat blauwe rokje. Iemand had een steam listing voor €156 dus meten verkocht :D
Jeetje wat een lucker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
Gaaf spel, jammer van die lag in het begin waardoor ik telkens dood ga.

Nog mensen die in een squad willen spelen? (geen kinders)

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:23

DirtyBird

Praktiserend denker

Brogala schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 20:50:
[...]

Dat is ook wel het minste wat ik verwacht, de game was echt compleet broken na die patch (voor mij en heel veel anderen dan), FPS omlaag, ergste lag in maanden

[...]

Nope, als alles smooth runt voor de patch en ik opeens gigantische server lag heb en mijn FPS van 100 naar 50 dropt ligt het sowieso aan de patch.
Het spel is in beta he, wij zijn de testers.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online

Wat me opvalt, speelt iedereen met low settings ofzo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54
SomerenV schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 20:40:
[...]

Het is nog erger, als je de teamleader, die zegmaar de gamemode kan aanpassen neerklapt, is hele duo gelijk dood. Tenminste dat hadden wij en degene die we in het laatste wwcd potje van wonnen ook. 1 shot met kar98 2 kills en win :P

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Kun je individuele items verkopen mbv steam of alleen de ongeopende kistjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Sinds vandaag ook de game. Met een paar vrienden IRL gespeeld op een minilan. Dat werkt erg goed.

Game heeft nog wel regelmatig bugs. Ineens konden we dwars door huizen kijken en zagen we iedereen zitten :P. Maargoed, dat krijg je met early access. Ben benieuwd naar de replaywaarde.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kecin schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 02:27:
Sinds vandaag ook de game. Met een paar vrienden IRL gespeeld op een minilan. Dat werkt erg goed.

Game heeft nog wel regelmatig bugs. Ineens konden we dwars door huizen kijken en zagen we iedereen zitten :P. Maargoed, dat krijg je met early access. Ben benieuwd naar de replaywaarde.
Dat is een reden waarom sommige mensen voor cheaters worden uitgemaakt! Ik heb het zelf ook al eens gehad, het zou eigenlijk een perk moeten zijn :9

Met de updates reageren ze zeker heel snel. De FUP gaat zo alleen erg in je nadeel werken :+

@Bekse
iLikeNoobies quote:

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2017 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:41
Gisteren met een collega eerste keer potje duo gedaan. Paar rondjes gespeeld en als hoogste zijn we 9e geëindigd. Niet slecht voor een eerste keer al zeg ik het zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:32
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 00:08:
[...]

Het is nog erger, als je de teamleader, die zegmaar de gamemode kan aanpassen neerklapt, is hele duo gelijk dood. Tenminste dat hadden wij en degene die we in het laatste wwcd potje van wonnen ook. 1 shot met kar98 2 kills en win :P
Ik dacht in eerste instantie dat we gewoon allemaal solo waren en er iets messed up was. Ik kom dus mijn duo maatje tegen in de gedachten dat we gewoon solo speelde. Ik schiet hem af. Was de game voor mij ook gelijk over. Dus inderdaad dat klopt wat je zegt ;)

Vond FFP nog niet heel erg lekker werken, vooral het feit dat het net lijkt of je altijd crouched bent voelde gewoon raar aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@SouLLeSSportal @jantje 2 Dat is een bug op de EU servers. Op de NA servers werkt duo first person wel prima. Gisteren met @NINjak een paar potjes gespeeld, was op zich best prima spelen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 09:50
Blijkbaar waren gisteren de stats reset. Dacht doe eens een duotje.

1ste game een chicken dinner. Nu 100% winratio op solo :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Small update re. server issues. We've reproduced the issue on internal tools and are now investigating further. Thank you for your patience.
https://twitter.com/PUBAT...status/893380805442936836

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkvisje
serverlag update:
Small update re. server issues. We've reproduced the issue on internal tools and are now investigating further. Thank you for your patience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefanus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:49

Steefanus

StefanJ

Lag is wel ernstig. Werd net door een vehicle overreden, zonder dat ik iets hoorde of zag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-09 12:31
Steefanus schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 10:28:
Lag is wel ernstig. Werd net door een vehicle overreden, zonder dat ik iets hoorde of zag. :)
Ik had het toen ik net een auto in stapte..

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/JLjoBOz.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54
jantje 2 schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 09:26:
[...]

Ik dacht in eerste instantie dat we gewoon allemaal solo waren en er iets messed up was. Ik kom dus mijn duo maatje tegen in de gedachten dat we gewoon solo speelde. Ik schiet hem af. Was de game voor mij ook gelijk over. Dus inderdaad dat klopt wat je zegt ;)

Vond FFP nog niet heel erg lekker werken, vooral het feit dat het net lijkt of je altijd crouched bent voelde gewoon raar aan.
scaling is idd nog niet helemaal lekker, gameplay verder wel stuk beter dan 3rd person imho. Hoogtes zijn niet gelijk aan logische hoogtes irl voor vensterbanken etc

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Ik vind FFP eigenlijk ook wel heel erg tof, heb nog niet erg last gehad van lag verder.
Wat geniaal is is dat ik echt 2x heb gehad dat mensen echt strak langs je heen rennen terwijl je normaal door 3d person view meteen opgemerkt zou worden.

Gister wel een irritant potje gehad waarbij ik gewoon tot het einde geen backpack kon vinden :( en echt wel gezocht. Dan wordt je echt gek omdat alle toffe dingen die je wel vind kan je niet meenemen.....
Pagina: 1 ... 36 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord