[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 35 ... 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bloodhoundje schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:11:
[...]

En je weet zeker dat deze player er iets aan kon doen? En niet dat hij bijvoorbeeld door een bug onder de map terecht gekomen is oid? Dont get me wrong, ik ben superblij met de komende report functie. Echter moet het niet geabused worden als iemand door een bug in de game op een plek terechtkomt waar hij/zij niet hoort te zijn :).
Het abusen van een bug om te winnen is toch ook een geldige reden voor een ban van een paar dagen? Lijkt mij niet meer dan normaal dat je zulke bugs niet misbruikt om te kunnen winnen.

Al is deze bug niet zo erg, zolang je boven op het land naar het midden van de cirkel beweegt en bandages en boosters gebruikt kan je alsnog winnen in zo'n situatie.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bighugmug
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 10:54
Bloodhoundje schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:11:
[...]

En je weet zeker dat deze player er iets aan kon doen? En niet dat hij bijvoorbeeld door een bug onder de map terecht gekomen is oid? Dont get me wrong, ik ben superblij met de komende report functie. Echter moet het niet geabused worden als iemand door een bug in de game op een plek terechtkomt waar hij/zij niet hoort te zijn :).

Patchnotes zijn veelbelovend, first person only zat ik al op te wachten en ik hoop dat de vehicle physics een oplossing bieden voor het soms random over de kop slaan als je aan het rijden bent op de motor etc. :)
U never know, maar in de eind cirkels blijven abuse tot een win, dan krijg je een melding. Zal hem nog uploaden zodat je het zelf ziet en hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:50

Ankh

|true

Meld zicht ook in dit topic.

Sinds een week begonnen met PuBG, net zoals vele kom ik vanaf Overwatch.
Vermaak me kostelijk met het spel, uitleg is wat summier dus veel gaandeweg leren.
Speel daarnaast zo nu en dan een paar potten met een collega en z'n vrienden. Gister bijna gewonnen... (leermoment, wist niet dat de ring dodelijk wordt hoe kleiner ie is).

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkvisje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-04 14:44
Ankh schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:16:
Meld zicht ook in dit topic.

Sinds een week begonnen met PuBG, net zoals vele kom ik vanaf Overwatch.
Vermaak me kostelijk met het spel, uitleg is wat summier dus veel gaandeweg leren.
Speel daarnaast zo nu en dan een paar potten met een collega en z'n vrienden. Gister bijna gewonnen... (leermoment, wist niet dat de ring dodelijk wordt hoe kleiner ie is).
join vooral de tweakers discord groep!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54
Tsurany schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:35:
[...]

Ik vind hem nu anders aardig ruk. Hij heeft aardig wat rake schoten nodig om een kill te krijgen. Geef mij maar een M416 met 8x scope.
Stationairy spelers headshots geven is die goed voor, lopend not so much idd, tenzij je goed kan leaden. Net als akm, suppressor en 8x plinking machine, maar als ze lopen gewoon 5.56 wapen of kar/m24/awm.

[ Voor 6% gewijzigd door SouLLeSSportal op 01-08-2017 12:21 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:20:
[...]

Stationairy spelers headshots geven is die goed voor, lopend not so much idd, tenzij je goed kan leaden. Net als akm, suppressor en 8x plinking machine, maar als ze lopen gewoon 5.56 wapen of kar/m24/awm.
Maar net als met elke andere AR heb je met de SKS ook twee headshots nodig als iemand 100% health heeft met een level 2 helm. Ga je voor bodyshots dan zijn het er ook gewoon vier bij level 2 armor, net als met een AR.

Dus de extra damage van de SKS zorgt er, met level 2 armor, niet voor dat je minder schoten nodig hebt bij een full health doelwit.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

Los van de "ethische" discussie over het wel/niet implementeren van betaalde cases heb ik een aanvullende vraag. Wellicht dat iemand hier een antwoord op kan geven.

Ze beogen na de release van de full-game te gaan werken met een case-systeem zoals we het kennen van CSGO. Bij CSGO heb je na elke match een % kans dat je een willekeurig item kan verdienen/krijgen. Dit kunnen items of cases zijn. Cases zijn vervolgens te openen door een sleutel te kopen voor echt geld.

In de huidige variant van PUBG verdien je na elke match punten. Met deze punten kan je elke week cases kopen die items bevatten. Prijs verhoogt trapsgewijs na elke aankoop. Na de "case-patch" krijgt iedereen drie cases waarvan twee gratis zijn en ééntje te openen is met een betaalde sleutel.

Hoe zien we dit in de toekomst? Kunnen we dan elke week bij de reset "free" cases kopen of moet je dan punten inruilen voor cases die alleen te openen zijn met sleutels (die je evt kan verkopen op de market van Steam)?

Wellicht in een iets te vroeg stadium, maar was benieuwd of iemand daar meer over heeft kunnen vinden.

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Tsurany schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:22:
[...]

Maar net als met elke andere AR heb je met de SKS ook twee headshots nodig als iemand 100% health heeft met een level 2 helm. Ga je voor bodyshots dan zijn het er ook gewoon vier bij level 2 armor, net als met een AR.

Dus de extra damage van de SKS zorgt er, met level 2 armor, niet voor dat je minder schoten nodig hebt bij een full health doelwit.
Klopt maar vaak heb je mensen die nog op 75-80% health zitten of nog geen lvl 2/3 helm hebben en op langere afstand doet ie meer damage. 2x met sks en follow up indien nodig met 5.56 werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001

Ankh

|true

Darkvisje schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:17:
[...]

join vooral de tweakers discord groep!
Zal ik vanavond meteen doen!
Vanavond ga ik sowieso experimenteren met instellingen, want gisteravond last van frame drops.
Alles is low momenteel, behalve texture en distance.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17:03

Jorissie87

No diggity

Bighugmug schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:02:
[...]

?
En player report! gister nog een pot gespeeld waar iemand onder de grond zwom (ik hoorde zwemgeluiden) waardoor we de duo win niet kregen. Gelukkig met shadowplay opgenomen maar wat een :(
Dat is een bug waar ik zelf ook eens last van heb gehad. Wilde een gebouw ingaan en zat ineens onder de map in het water. Ging proberen te winnen door gewoon steeds naar de cirkel te zwemmen maar toen ik naar het water ("boven de map") zelf toezwom zat ik weer normaal ingame. Halverwege zonder enkele loot dus was alnog rap dood :+

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Trekhaak
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Maakt 50 of 90 FPS echt zoveel uit voor je "win" kans?
Vind het zelf prettig goeie FPS te hebben, maar vind het ook leuk als het er enigszins mooi uit ziet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sjaak_Trekhaak schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 13:41:
Maakt 50 of 90 FPS echt zoveel uit voor je "win" kans?
Vind het zelf prettig goeie FPS te hebben, maar vind het ook leuk als het er enigszins mooi uit ziet!
Hangt er vanaf, kan je scherm meer dan 60Hz weergeven dan merk je het zeker, kan je scherm dat niet dan is het verschil niet snel te zien. Wel heb je met een stabiele framerate van 90 minder kans op framedrops naar 30 of lager. Met een framerate van 50 resulteert een framedrop vaak in een onspeelbaar spel.

Daarnaast is het in vrijwel elke multiplayer game zo dat hogere settings er voor zorgen dat je minder goed vijanden en andere objecten kan waarnemen. Zo laag mogelijke settings zorgen er voor dat vijanden zo goed mogelijk te zien zijn.

Dus een hoge framerate en lage settings beïnvloeden je win kans wel, de vraag is echter je het gaat merken. Een beetje een verschil tussen een tennisracket van 100 euro of eentje van 1000 euro. Die van 1000 euro zal een stuk beter spelen maar als je, zoals ik, nog geen bal kan raken dan merk je dat verschil niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:54
Added slight delay when using the drag-and-drop feature on items in inventory UI. We implemented this delay to provide a fair gameplay environment to all players
Nog niet eens gespot, maar dit is wel een beetje onzin. Alsof je die delay echt nodig hebt om het spel balanced te maken.

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Trekhaak
  • Niet online
Tsurany schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 13:45:
[...]

Hangt er vanaf, kan je scherm meer dan 60Hz weergeven dan merk je het zeker, kan je scherm dat niet dan is het verschil niet snel te zien.
Volgens mij kan ik m'n scherm overclocken naar 75Hz, heb zo een LG 29UM58. Die 75Hz in plaats van 60Hz beinvloed de "win" kans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:44

Phydomir

Dennis

Tsurany schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 13:45:
[...]

Hangt er vanaf, kan je scherm meer dan 60Hz weergeven dan merk je het zeker, kan je scherm dat niet dan is het verschil niet snel te zien. Wel heb je met een stabiele framerate van 90 minder kans op framedrops naar 30 of lager. Met een framerate van 50 resulteert een framedrop vaak in een onspeelbaar spel.

Daarnaast is het in vrijwel elke multiplayer game zo dat hogere settings er voor zorgen dat je minder goed vijanden en andere objecten kan waarnemen. Zo laag mogelijke settings zorgen er voor dat vijanden zo goed mogelijk te zien zijn.

Dus een hoge framerate en lage settings beïnvloeden je win kans wel, de vraag is echter je het gaat merken. Een beetje een verschil tussen een tennisracket van 100 euro of eentje van 1000 euro. Die van 1000 euro zal een stuk beter spelen maar als je, zoals ik, nog geen bal kan raken dan merk je dat verschil niet ;)
Had het zelf niet beter kunnen verwoorden. Zelf heb ik liever constant en stabiel 50fps dan bijvoorbeeld 90fps met soms hier en daar een hick-up.
Sjaak_Trekhaak schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 13:49:
[...]

Volgens mij kan ik m'n scherm overclocken naar 75Hz, heb zo een LG 29UM58. Die 75Hz in plaats van 60Hz beinvloed de "win" kans?
Zie het niet als win kans maar als je gewoon een stabiele framerate hebt dan verhoogt dat wel de kans dat je minder zult verliezen door je eigen pc. Je kan dan vaker alleen je eigen kwaliteit de schuld geven.

[ Voor 17% gewijzigd door Phydomir op 01-08-2017 13:51 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sjaak_Trekhaak schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 13:49:
[...]

Iets, ik denk dat het verschil tussen 60hz en 75hz niet zo groot is als het verschil tussen 60hz en 90hz of zelfs 144hz. Maar het zal enkel de win kans beïnvloeden als je een dermate goede speler bent. En dan met name goed in de intense close quarter vuurgevechten waarbij je echt een voordeel haalt uit een hogere framerate. Als je geen top 1% speler bent dan zal het eigenlijk amper wat opleveren.

Wat je vooral wilt is dat de framerate niet onder de 50fps zakt, dat is namelijk wel storend en dan ga je echt gevechten verliezen dankzij je framerate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Trekhaak
  • Niet online
Phydomir schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 13:49:
[...]

Had het zelf niet beter kunnen verwoorden. Zelf heb ik liever constant en stabiel 50fps dan bijvoorbeeld 90fps met soms hier en daar een hick-up.

[...]
Neem even aan dat je constant en stabiel 90fps bedoelt ;)
Tsurany schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 13:53:
[...]
Wat je vooral wilt is dat de framerate niet onder de 50fps zakt, dat is namelijk wel storend en dan ga je echt gevechten verliezen dankzij je framerate.
Helder, thanks, even tweaken vanavond :D

[ Voor 32% gewijzigd door Sjaak_Trekhaak op 01-08-2017 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Sjaak_Trekhaak schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 13:53:
[...]

Neem even aan dat je constant en stabiel 90fps bedoelt ;)

[...]

Helder, thanks, even tweaken vanavond :D
Nee, als ik (stabiel) 90fps haal maar om wat voor een reden dan ook hapert het beeld af en toe dan heb ik liever 50fps welke altijd strak 50 is zonder haperingen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reteck
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:02
Phydomir schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 14:00:
[...]

Nee, als ik (stabiel) 90fps haal maar om wat voor een reden dan ook hapert het beeld af en toe dan heb ik liever 50fps welke altijd strak 50 is zonder haperingen.
Nog steeds zou je toch liever 90 fps zonder haperingen en drops hebben? >:) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-E
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 05-08 15:02
Ben gisteren begonnen met deze game, zo goed ben ik niet, maar toch ontzettend leuke ervaringen al! Tijd om te oefenen met aime e.d., met alleen voorzichtig doen haal ik vaak de top 25 wel, maar Max kills is 1 of 2 per potje.

Leuk te zien al die ervaringen, tot dusver weinig negatieve dingen moet ik zeggen. Ja een handleiding :p, maar met behulp van Google al veel gevonden :F

Main rig : X99 Soc Force | i7 5820k @ 4.3 Ghz | 32Gb Dominator Orange ltd @3400 mhz | Aorus 1070Ti

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dunnus
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-07 21:51

Dunnus

PSN: Dunnus

Goedemiddag PUBGers

Sinds deze week ook in het bezit van PUBG. Wat een spel. Het is lang geleden dat ik zoveel spanning voelde bij een potje schieten, echt heel gaaf!

Een aantal potten gespeeld en zelfs een aantal keer top-10 geëindigd waarvan ook een keer 2e en 3e. Leuke ervaring!

Het lijkt me echter nog veel vetter om met een squad te spelen, dus ik zal deze week m'n Discord weer eens ff aanslingeren en zien of er wat Tweakers mee willen spelen.

Helaas is m'n PCtje wat aan het verouderen met een i5-2500k + GTX660Ti. Dat ga ik nu wel merken. Het gaat allemaal wel maar wil graag (wat hier ook aangegeven wordt) een constante FPS, dat lukt nu niet echt!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
Eerste keer voor mij zo een kill :D
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=HvqJYaTRnbg&feature=youtu.be]

[ Voor 17% gewijzigd door kazzzdafke op 01-08-2017 15:58 ]

Never ever financial advice...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Hahaha deftig zeg! Die had ik nog niet gezien 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Melee wapens zijn slechter dan stompen. Wat is er mis met die dingen?

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
hexta schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 17:00:
Melee wapens zijn slechter dan stompen. Wat is er mis met die dingen?
De swing is om te huilen, je kan maar op een manier slaan en dan is van rechtsboven naar linksonder. Daarnaast is de hitreg nog dramatischer dan bf4 bij release.

3de puntje is dat behalve de pan ze nutteloos zijn in alles later dan de eerste 10 sec ong, en vaak uitsteken.

[ Voor 14% gewijzigd door SouLLeSSportal op 01-08-2017 18:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
Toch weer appartements 😎
Na een aantal weken vakantie jeuken de vingertjes toch weer bij het zien van footages 😇

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Zephyer schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 19:25:
[...]

Toch weer appartements 😎
Idd, That's where the magic happens!! 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

de laatste paar dagen heb ik met mijn teammate geen deuk in een pakje boter kunnen slaan. Ongeveer 20 games, geen énkele voorbij #25/50 geraakt waar we voor het weekend nog regelmatig in de top 10 zaten.

Constant headshots zelfs met lvl 2 helm van eender welk wapen, de meest feilloze aim van spelers die je van honderden meters ver zien. We hebben al zowat élke strategie gebruikt en niets leek ook maar enige vooruitgang te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Departments waar anders 8)
Zephyer schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 19:25:
[...]
Toch weer appartements 😎
Na een aantal weken vakantie jeuken de vingertjes toch weer bij het zien van footages 😇
1 Voordeel je pc staat nog aan, volgens steam :X dus je kan er zo achter jumpen als je terug bent :*)

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Net in een solo game tweede geworden, ik ging goed bij de top 20, had 5 kills (3 tijdens looten), werd wel echt steeds genaaid door de cirkel, zo'n beetje het maximale aantal kilometer dat je moet lopen de hele tijd, 4x achter elkaar bijna precies aan de andere kant. Maar dat had ik allemaal overleeft en had ook nog wel wat leuke kills, in de top 5 kill ik er nog 2, eentje die mij pushte en eentje die in mijn weg zat naar de nieuwe cirkel. Toen zat ik in de top 2.

Blijkt de laatste gast gewoon al voor 4+ minuten in wat bosjes naast elkaar te wachten :/ Het probleem is dat ik meerdere malen al die bosjes had bekeken en niks zag... Is er dan kleding waarmee je goede camo hebt ofzo? Ik heb screen scaling op 120% en verder low - medium settings, maar zag hem echt totaal niet :'(

Die bosjes waren als bonus ook nog midden in een open veld en hij moest dus of net voordat ik kwam terwijl minimaal 2 van de 10 mensen rondom dat veld hem zagen in die bosjes zijn gaan zitten, of hij zat daar al veel langer en is gewoon lucky geweest met de cirkel.

In ieder geval ben ik niet blij want ik wilde m'n eerste solo game op de nieuwe ladder wel winnen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kgd92
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-09 14:34
Is dit spel te spelen met een AMD phenom II 965, een rx 270 en 8 GB Ram? Ga binnenkort upgraden, maar zou graag al eens een kijkje nemen. 😜

Edit: Ik weet dat ik de officiële minimale requirements niet haal, gewoon be ieuw naar ervaringen van anderen met soortgelijke hardware

[ Voor 32% gewijzigd door kgd92 op 01-08-2017 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
kgd92 schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 22:30:
Is dit spel te spelen met een AMD phenom II 965, een rx 270 en 8 GB Ram? Ga binnenkort upgraden, maar zou graag al eens een kijkje nemen. 😜

Edit: Ik weet dat ik de officiële minimale requirements niet haal, gewoon be ieuw naar ervaringen van anderen met soortgelijke hardware
Ik zal sowieso ff wachten tot je een nieuwe CPU krijgt, die huidige gaat t echt niet redden in deze game. R9 270 ook niet overigens maar die CPU is wel echt verschrikkelijk :D

[ Voor 6% gewijzigd door Brogala op 01-08-2017 22:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KillaZ
Kippie met 1vs1vs1 >:) :o

[ Voor 6% gewijzigd door KillaZ op 01-08-2017 22:56 ]

K to the KillaZ

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nog geen wins gehad, enkel tweede :(

Wel twee squad wipes. Eerste gewoon vol met een Saiga er op af!

Tweede was wat minder... heldhaftig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Ik heb spel ook maar gekocht dit weekend en er al weer een paar uurtjes in zitten. Erg verslavend en zóó spannend later in het spel. Gisteren twee keer tweede ( :'( ) geworden en dan bonkt je hart echt in je keel.

Wat ik nog erg moeilijk vind, is bepalen wat de snelste manier is om vanuit het vliegtuig beneden te komen. Proberen zo verticaal mogelijk te vallen ookal ben je dan horizontaal gezien verder van waar je wilt landen? Of diagonaal vallen zodat je er dichterbij bent? En dan als je parachute open is, mik je dan meer naar beneden of meer naar voren? Ik merk erg vaak dat ik onderweg ben en andere spelers me keihard voorbij razen in de lucht.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MicScott schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 23:26:
Ik heb spel ook maar gekocht dit weekend en er al weer een paar uurtjes in zitten. Erg verslavend en zóó spannend later in het spel. Gisteren twee keer tweede ( :'( ) geworden en dan bonkt je hart echt in je keel.

Wat ik nog erg moeilijk vind, is bepalen wat de snelste manier is om vanuit het vliegtuig beneden te komen. Proberen zo verticaal mogelijk te vallen ookal ben je dan horizontaal gezien verder van waar je wilt landen? Of diagonaal vallen zodat je er dichterbij bent? En dan als je parachute open is, mik je dan meer naar beneden of meer naar voren? Ik merk erg vaak dat ik onderweg ben en andere spelers me keihard voorbij razen in de lucht.
Wil je zo ver mogelijk komen dan is het naar de horizon kijken en W ingedrukt houden. Wil je zo snel mogelijk naar beneden komen dan is het recht omlaag kijken en W ingedrukt houden. Zorgen dat je 234km/u daalt zodat je zo ver mogelijk door zakt als de chute opent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Brogala schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 22:20:
Net in een solo game tweede geworden, ik ging goed bij de top 20, had 5 kills (3 tijdens looten), werd wel echt steeds genaaid door de cirkel, zo'n beetje het maximale aantal kilometer dat je moet lopen de hele tijd, 4x achter elkaar bijna precies aan de andere kant. Maar dat had ik allemaal overleeft en had ook nog wel wat leuke kills, in de top 5 kill ik er nog 2, eentje die mij pushte en eentje die in mijn weg zat naar de nieuwe cirkel. Toen zat ik in de top 2.

Blijkt de laatste gast gewoon al voor 4+ minuten in wat bosjes naast elkaar te wachten :/ Het probleem is dat ik meerdere malen al die bosjes had bekeken en niks zag... Is er dan kleding waarmee je goede camo hebt ofzo? Ik heb screen scaling op 120% en verder low - medium settings, maar zag hem echt totaal niet :'(

Die bosjes waren als bonus ook nog midden in een open veld en hij moest dus of net voordat ik kwam terwijl minimaal 2 van de 10 mensen rondom dat veld hem zagen in die bosjes zijn gaan zitten, of hij zat daar al veel langer en is gewoon lucky geweest met de cirkel.

In ieder geval ben ik niet blij want ik wilde m'n eerste solo game op de nieuwe ladder wel winnen :9
De donkere/bruine kleding en de grey camo broek met evt camo jas zijn wel redelijk goed daarmee vooral als je iets achter het bosje zit/ligt, dan zie hem inderdaad niet of natuurlijk een ghillie suit. Wellicht geluk met de cirkel of gekropen vanaf een plek achter die bosjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Die care packages zijn het echt totaal niet waard om voor te fucking gaan in solo (squad kan je nog coveren oid), dacht net nog ff lekker eentje pakken, vind ik een tommy gun en een x4 scope. En ja hoor terwijl ik weg wil rijden word ik ook nog uit mn auto gesniped door een insane shot. Op dit moment neem je gewoon meer dan 50% kans om dood te gaan en dan is er nog een grote kans dat je iets slechts krijgt.

@SouLLeSSportal tnx, zal wel even testen in wat struiken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:23

DirtyBird

Praktiserend denker

MicScott schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 23:26:

https://youtu.be/skvnj67YGmw
Misschien dit even kijken :-p

tl;dw: de brachistochrone is een lijnstuk dat de perfecte verhouding heeft tussen eerst dalen dan vooruit en eerst vooruit en dan zo snel mogelijk dalen. Sterker nog; het maakt niet uit waar je begint op het lijnstuk, je bent altijd even snel beneden!

@kgd92 ik heb gemerkt dat 8gb ram krap is en 16 wonderen doet.

[ Voor 12% gewijzigd door DirtyBird op 02-08-2017 08:36 ]

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De test server is beschikbaar. Schijnt dat er toch nog opties zijn om third person te spelen in een first person server. De eerste optie is om te landen terwijl je de toggle viewpoint knop gebruikt, de andere is door te disconnecten en te reconnecten. Hopelijk fixen ze dat nog snel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Tsurany schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 08:39:
De test server is beschikbaar. Schijnt dat er toch nog opties zijn om third person te spelen in een first person server. De eerste optie is om te landen terwijl je de toggle viewpoint knop gebruikt, de andere is door te disconnecten en te reconnecten. Hopelijk fixen ze dat nog snel...
Makkelijk om te detecteren denk ik dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Tsurany schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 08:39:
Daarom wordt er eerst een test server uitgerold natuurlijk. Lijkt me dat deze bugs er niet door heen komen als hij na de echte servers wordt uitgerold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phydomir schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 09:10:
[...]

Daarom wordt er eerst een test server uitgerold natuurlijk. Lijkt me dat deze bugs er niet door heen komen als hij na de echte servers wordt uitgerold.
Dat is de vraag, ze hebben een dag om alle bugs te tackelen. Ik hoop dat dit genoeg is.
kazzzdafke schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 08:56:
[...]

Makkelijk om te detecteren denk ik dan?
Vraag me af of ze dat kunnen detecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Hmmm test server issues...... vooral met geluid! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Gisterenavond na een week eindelijk weer een Chicken Dinner. Dit keer met een squad en we waren alle 4 nog levend. :9 Laatste cirkel zat vlak naast de gun range.

Het vliegtuig vloog een vrij lage lijn van oost naar west, daar snel een auto gepakt en op de gok richting Watertown gereden. Dat bleek goed uit te komen met de cirkel, vanuit daar verder naar het noorden gelopen en uiteindelijk via de gun range west gelopen. We hadden echt matige loot zonder scopes. Maar juist daardoor ga je veel beter spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

Brogala schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 02:01:
Die care packages zijn het echt totaal niet waard om voor te fucking gaan in solo (squad kan je nog coveren oid), dacht net nog ff lekker eentje pakken, vind ik een tommy gun en een x4 scope. En ja hoor terwijl ik weg wil rijden word ik ook nog uit mn auto gesniped door een insane shot. Op dit moment neem je gewoon meer dan 50% kans om dood te gaan en dan is er nog een grote kans dat je iets slechts krijgt.

@SouLLeSSportal tnx, zal wel even testen in wat struiken :D
Maar de kans dat je wint is ook gelijk een stuk groter als je die drops eenmaal binnen hebt! Zeker als dat een AWM+Scope en/of Gilliesuit is. Je kunt het andersom ook doen door niet voor de drop te gaan maar andere spelers op te wachten die er wel voor gaan, dat is het mooie van het spel!

Gisteren ook weer ff duo chickendinner. Jump op gunrange, waren de enige ( _/-\o_ SKS+8x _/-\o_ ). Daarna naar Severny waar een ander duo zat (wisten wij) die voor ons al mooi alle loot in het dorp hadden verzameld. Endcirkel was op een redelijk open vlakte en wij zaten met onze 8x en scar 4x+silencer) achter het enige stukje cover zonder ook maar iemand achter ons. Soms zit alles ineens mee! ezpz

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jorissie87 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 11:20:
[...]

Maar de kans dat je wint is ook gelijk een stuk groter als je die drops eenmaal binnen hebt! Zeker als dat een AWM+Scope en/of Gilliesuit is. Je kunt het andersom ook doen door niet voor de drop te gaan maar andere spelers op te wachten die er wel voor gaan, dat is het mooie van het spel!
Als je er een ghillie suit uit kan halen is het zeker de moeite waard. En een AWM is ook een leuk wapen.

Maar de rest? M249 in solo is een beetje zinloos, Groza is leuk maar niet het risico waard en de M24 en Kar98K zijn niet bepaald bijzonder genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
Brogala schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 22:20:

Gezien de tijd dat je deze post maakte moet ik het toch even vragen: wat is je nickname in PUBG? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMeer
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01-09 20:29
Ik meld me hier ook in dit topic, speel vaak met vrienden duo's / squads en soms solo. Zal binnekort de Discord even joinen!

Nu had ik een vraagje mbt performance, ik heb recentelijk een nieuwe GPU gekocht en extra ram toegevoegd, 6GB VRAM en nu 16GB DDR3, maar de game gebruikt eigenlijk nooit één van de resources (CPU/GPU/RAM) voor 100%.. Hoe kan dit?
Ik heb gemiddeld denk ik 70 fps met soms wat hickups, maar dit zou naar mijn idee hoger moeten kunnen of in ieder geval dan zonder de hickups als de hardware beter gebruikt wordt.

Is dit een driver issue of is de game nog steeds slecht geoptimaliseerd?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
Thx voor de tips heren d:)b Zag later ook dat de cirkel nog achter de steen bleef dus had ook meer tijd kunnen pakken.

Had gister wel wat meer geluk in duo ook al konden we niet tellen en zat ik op spoken te schieten XD

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Tsurany schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 11:32:
[...]

Als je er een ghillie suit uit kan halen is het zeker de moeite waard. En een AWM is ook een leuk wapen.

Maar de rest? M249 in solo is een beetje zinloos, Groza is leuk maar niet het risico waard en de M24 en Kar98K zijn niet bepaald bijzonder genoeg.
hangt natuurlijk wel af of je al goede wapens hebt of niet. Situatie en wanneer je de drop kan pakken maakt ook veel uit. M249 in begin en cirkel waar men over een brug moet levert leuke situaties op als je de auto's kan opwachten. :) maar een m24 is niet echt een upgrade tov de kar98 nee. Groza ook niet heel erg tov de akm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Jorissie87 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 11:20:
[...]

Gisteren ook weer ff duo chickendinner. Jump op gunrange, waren de enige ( _/-\o_ SKS+8x _/-\o_ ). Daarna naar Severny waar een ander duo zat (wisten wij) die voor ons al mooi alle loot in het dorp hadden verzameld. Endcirkel was op een redelijk open vlakte en wij zaten met onze 8x en scar 4x+silencer) achter het enige stukje cover zonder ook maar iemand achter ons. Soms zit alles ineens mee! ezpz
Imo moet je echt alleen game changing weapons vinden in die crates, op dit moment is het m.b.t high risk high reward vooral very high risk en medium reward, zoals tsurany al zegt m24/kar zijn leuke wapens, maar niet leuk genoeg om zoveel risico voor te nemen. M249 is alleen leuk als op de brug gaat campen of op een andere plek waar veel autos langskomen, verder zijn het hoge aantal bullets een beetje zinloos. De groza is eigenlijk alleen de moeite waard als die cirkel in een stad komt.

Ghillie suit of AWM zou ik het wel zeker voor doen, maar de kans is klein dat je die uit een crate krijgt.
The.Sticky schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 12:00:
[...]

Gezien de tijd dat je deze post maakte moet ik het toch even vragen: wat is je nickname in PUBG? :)
Brogala, had jij dan ook een game die op mijn scenario leek? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
Rappa1985 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 12:48:
Thx voor de tips heren d:)b Zag later ook dat de cirkel nog achter de steen bleef dus had ook meer tijd kunnen pakken.

Had gister wel wat meer geluk in duo ook al konden we niet tellen en zat ik op spoken te schieten XD

[video]
Een silencer op je S12K? Valt die onder dezelfde categorie als voor een AR?

Oh en je miste een volledig intact lvl 3 vest op dat tweede kistje :P
Brogala schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 13:12:

[...]

Brogala, had jij dan ook een game die op mijn scenario leek? :)
Ah dan kun jij het niet geweest zijn. Ik had namelijk rond die tijd een potje Solo waar ik 1e ben geworden, in een redelijk vergelijkbare situatie die jij vertelde haha :P

End-zone had best wel veel hoogteverschil en gras en ik kwam vanaf een goede positie om daar gebruik van te maken. Dus heb in de top 10 alleen nog maar healing spullen en silenced UMP met ammo overgehouden en m'n backpack afgedaan om redelijk onzichtbaar in het gras enz. te kunnen liggen en mensen te killen.

Op den duur waren we nog maar met 3 mensen over en had ik dus degene die de nummer 3 af schoot al lang en breed bij een boom zien staan. Dus ben rustig in een sterke positie gekropen terwijl hij overal nog granaten neergooide enz. Uiteindelijk hem op een headshot salvo getrakteerd toen ie richting de nieuwe cirkel moest :9

[ Voor 47% gewijzigd door The.Sticky op 02-08-2017 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Dit was een grappig momentje gister!

https://gfycat.com/HandmadeApprehensiveEyra

[ Voor 23% gewijzigd door Recon24 op 02-08-2017 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:41
Had je dit niet beter gewoon op Youtube kunnen zetten i.p.v. in een GIF bestand? Duurt eeuwen om te laden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
PdeBie schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 15:04:
[...]

Had je dit niet beter gewoon op Youtube kunnen zetten i.p.v. in een GIF bestand? Duurt eeuwen om te laden.
Staat op Youtube, maar dit filmpje heeft toevallig een rare piep (waar het vandaan komt weet ik niet) opgelopen tijdens recorden met Shadowplay.

Edit: Zou een microfoon storing kunnen zijn icm shadowplay. Blijkbaar random want verder geen last van.

[ Voor 10% gewijzigd door Recon24 op 02-08-2017 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje
mk14 review:

Je kan nu ook kills maken in het water zo te zien :)

[ Voor 28% gewijzigd door Darkvisje op 02-08-2017 16:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Darkvisje schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 15:59:
mk14 review:
[video]

Je kan nu ook kills maken in het water zo te zien :)
Zolang hun hele hoofd boven water is kon dit eerder ook al :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
The.Sticky schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 13:13:
[...]

[...]

Ah dan kun jij het niet geweest zijn. Ik had namelijk rond die tijd een potje Solo waar ik 1e ben geworden, in een redelijk vergelijkbare situatie die jij vertelde haha :P

End-zone had best wel veel hoogteverschil en gras en ik kwam vanaf een goede positie om daar gebruik van te maken. Dus heb in de top 10 alleen nog maar healing spullen en silenced UMP met ammo overgehouden en m'n backpack afgedaan om redelijk onzichtbaar in het gras enz. te kunnen liggen en mensen te killen.

Op den duur waren we nog maar met 3 mensen over en had ik dus degene die de nummer 3 af schoot al lang en breed bij een boom zien staan. Dus ben rustig in een sterke positie gekropen terwijl hij overal nog granaten neergooide enz. Uiteindelijk hem op een headshot salvo getrakteerd toen ie richting de nieuwe cirkel moest :9
Oh ja is iets anders dan mijn game maar lijkt wel op elkaar :P

Moet zeggen dat ik laatste tijd echt super unlucky ben hele tijd... gisteren 4 games achter elkaar echt een klote cirkel, vandaag was de cirkel ook niet echt leuk maar ik ben er wel veilig en op tijd naar toe gerend, denk ff achter een boom te gaan hiden, zie helemaal niks, uiteindelijk besluit ik maar iets verder te moven zodat ik maar van 2 kanten kan worden beschoten, precies als ik midden in het open sta komt er een dacia aan die mij overrijd. RIP m416 en kar met x4 scope. Terwijl end games met een kar altijd het leukste zijn imo (lekker one shotten) ga ik vaak op een gare manier dood voordat ik er uberhaupt mensen mee kan killen :P Want op mijn scherm reed die dacia echt een meter naast mij maar ik was alsnog dood door desync :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Laatst online: 20:37
Brogala schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 17:52:
[...]

Oh ja is iets anders dan mijn game maar lijkt wel op elkaar :P

Moet zeggen dat ik laatste tijd echt super unlucky ben hele tijd... gisteren 4 games achter elkaar echt een klote cirkel, vandaag was de cirkel ook niet echt leuk maar ik ben er wel veilig en op tijd naar toe gerend, denk ff achter een boom te gaan hiden, zie helemaal niks, uiteindelijk besluit ik maar iets verder te moven zodat ik maar van 2 kanten kan worden beschoten, precies als ik midden in het open sta komt er een dacia aan die mij overrijd. RIP m416 en kar met x4 scope. Terwijl end games met een kar altijd het leukste zijn imo (lekker one shotten) ga ik vaak op een gare manier dood voordat ik er uberhaupt mensen mee kan killen :P Want op mijn scherm reed die dacia echt een meter naast mij maar ik was alsnog dood door desync :'(
Dat heb ik ook al vaak gehad. Denk ik als een kangeroe zo'n auto te ontwijken, ben ik alsnog dood. Dacht altijd dat die auto's een hitbox van een tractor hadden :+

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Korkss schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 18:05:
[...]

Dat heb ik ook al vaak gehad. Denk ik als een kangeroe zo'n auto te ontwijken, ben ik alsnog dood. Dacht altijd dat die auto's een hitbox van een tractor hadden :+
Ja die vehicle hitboxes moeten ze nog fixen, of het kan ook dat er niet goed aan de server wordt doorgegeven waar de auto echt is en er lag compensation is (denk ik, ik heb geen verstand van servers verder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:37
Net even de FPS-modus geprobeerd in de testversie. Speelt echt heel anders maar door de lag (NA-server) is het gewoon echt niet leuk om te spelen. Twee potjes gespeeld met een maat van me maar daarna maar weer naar de normale versie gegaan. Niet echt handig als je niet fatsoenlijk kunt testen omdat de server aan de andere kant van de wereld staat :+

Overigens ook meteen het joinen na een crash kunnen proberen omdat de game er uit knalde. Dat werkt dan wel weer erg lekker :) Al met al fijne verbeteren dus laat donderdag maar snel komen!

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net twee potjes first person gespeeld, afgezien van de lag speelde het echt veel beter. Geen lamme corner peeking meer of lekker schuilen achter een object wachtend op je moment om te schieten. Veel spannendere gameplay :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
Niet teveel last van head bobbing? Dat, plus dat het voelt alsof je character enorm klein is, zie ik het meest terug op Reddit.

Ook dat ze er een drag & drop delay in hebben gestopt als je aan het looten bent.

[ Voor 3% gewijzigd door vinom op 02-08-2017 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb er geen last van gehad. Ik heb wel voornamelijk met de motor gereden, weinig gelopen. Drag en drop delay is wat lastiger maar niet echt storend. Grootste probleem is dat vrijwel alle objecten in de map niet correct geschaald zijn voor first person, dat soort het meeste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
vinom schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 19:27:
Niet teveel last van head bobbing? Dat, plus dat het voelt alsof je character enorm klein is, zie ik het meest terug op Reddit.

Ook dat ze er een drag & drop delay in hebben gestopt als je aan het looten bent.
Muah, nee niet echt last van gehad. Delay was er sowieso maar dan in de vorm van lag :+ Duurde zeker 1 á 2 seconden voor een deur open ging bijvoorbeeld. Head bobbing vind ik sowieso niet storend als het realistisch aan voelt. Als je in het echt aan het rennen slaat dan stabiliseert je hoofd ook niet al te veel meer :+

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
Opzich speelt de FPS mode wel prima, maar de lag op die NA server is echt om te huilen. Ik zat in een huisje op de bovenverdieping en had iemand al binnen horen komen. Zat er mooi klaar voor en ineens ben ik gewoon dood door een shotgun, niemand gezien en ook de schoten niet gehoord :P

De delay van het drag & drop is misschien nu ook erger door de enorme lag, maar het voelt wel als stroop vergeleken met hoe het nu nog gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Net een paar potjes gespeeld voor het eerst. Leuke game. Zit een lekkere spanning in.

Ik heb echter het idee dat mijn crosshair niet klopt t.o.v. waar de muiscursor zich bevind. In het menu zie ik ook dat mijn muis onder de knoppen moet houden om er een aan te klikken. Hierdoor vermoed ik ook dat ik regelmatig mis schiet in het spel zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Laatst online: 20:37
Ik ben denk ik een van de weinigen die de FPS mode niks vind.

Vanavond een solo 2e plek plus een 4e plek. Duo een kippetje op tafel gelegd. Dievwas ook nog heel lekker, in het begin ging alles mis. Geen loot, cirkel heel ver, kwamen bijna dood in de 3e cirkel. Maar uiteindelijk pakken we nog 3 duo's in.
De buurman zn pacemaker moet 100% af zijn gegaan door mijn overwiningskreet 8) _/-\o_

[ Voor 73% gewijzigd door Korkss op 02-08-2017 21:17 ]

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Voor mij is het wel veel vermoeiender dan 3rd person. Dat head shaking inhouse + tijdens het lopen is wel heel erg aanwezig. Veel nerveuzer... Ik denk na 3 potjes dat ik effe ga moeten pauzeren, want met 3rd echt niet hoeft.

Bijkomende namen op de kaart is ook leuk, maar iedereen kende ze toch al :) Ook iets meer detail in de map..

Gun is wel actief in het venster aanwezig samen met de objecten die idd niet correct gescaled zijn.

Ben benieuwd donderdag op de main server, want de test is laggy as hell..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netsrek
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
PdeBie schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 20:45:
Net een paar potjes gespeeld voor het eerst. Leuke game. Zit een lekkere spanning in.

Ik heb echter het idee dat mijn crosshair niet klopt t.o.v. waar de muiscursor zich bevind. In het menu zie ik ook dat mijn muis onder de knoppen moet houden om er een aan te klikken. Hierdoor vermoed ik ook dat ik regelmatig mis schiet in het spel zelf.
Schijnt met de startbalk te maken te hebben. Enkele posts terug werd dit ook gemeld.
Even je Windows startbalk/taakbalk gewoon onderin het scherm plaatsen schijnt dit te fixed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Netsrek schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 22:13:
[...]

Schijnt met de startbalk te maken te hebben. Enkele posts terug werd dit ook gemeld.
Even je Windows startbalk/taakbalk gewoon onderin het scherm plaatsen schijnt dit te fixed!
Ik heb de startbalk inderdaad bovenaan in mijn scherm. Ik ga het eens proberen. Thanks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenWwijk
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 04-09 19:56
PdeBie schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 22:52:
[...]

Ik heb de startbalk inderdaad bovenaan in mijn scherm. Ik ga het eens proberen. Thanks. :)
Ah, ik heb daar ook last van. Ik ga dan altijd naar instellingen -> Fullscreen Window mode -> Fullscreen. Dan heb je daar geen last van meer van. (Moet je wel elke keer doen als je het spel start.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
game toch maar gekocht. 2 potjes gespeeld tot nu toe. 2e potje wel #7 geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:48:
[...]

Je hebt hem eigenlijk andersom nodig en dan moet je er ook nog goed op letten dat je er een hebt die dat microfoon en audio signaal kan splitsen.
Ja klopt! Ik heb er eentje besteld met Female -> Male Microfoon + Male audio. Ik hoop dat het kabeltje morgen binnen is. De microfoon die mijn laptop gebruikt maakt te veel van mijn stem kapot door "Noise supression" waardoor ik lastig ben te verstaan, dat ben ik sowieso als Limburger. Als ik dan ook nog eens Engels moet praten... ;-)
Als ik de microphone boost hoger zet, hoor je zelfs het verkeer buiten rijden terwijl je dit zelf nauwelijks hoort.
Bedankt voor je pro-tip :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
Paulus07 schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 08:27:
game toch maar gekocht. 2 potjes gespeeld tot nu toe. 2e potje wel #7 geworden :)
Dat is best netjes voor je eerste potjes.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Recon24 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 15:08:
[...]

Staat op Youtube, maar dit filmpje heeft toevallig een rare piep (waar het vandaan komt weet ik niet) opgelopen tijdens recorden met Shadowplay.

Edit: Zou een microfoon storing kunnen zijn icm shadowplay. Blijkbaar random want verder geen last van.

[video]
Hahaha, zeer herkenbaar. Denk je "ff" een paar gasten uit de weg te ruimen, word je zelf helemaal gesloopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
The.Sticky schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 13:13:
[...]

Ja belachelijk groot ding he die silencer XD Geen idee in welke categorie die valt. Zag inderdaad later ook dat ik lvl3 vest gemist had maar gelukkig uiteindelijk niet nodig gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17:43
Paulus07 schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 08:27:
Ik heb hem ook gehaald na wikken wegen of het niet het zoveelste Day-z ding is.
Eerste potje liep ik echt als een noob rond te zoeken naar hoe en wat, en RTFM was van toepassing want ik was de helft van de tijd aan het zoeken welke keys wat deden.
Natuurlijk al snel dood omdat ik nog net niet met een grote rode pijl boven mijn hoofd door een dorp liep.

2e potje 2e geworden!!! door gewoon full on stealth te gaan kruipen en shit, maar had alleen een silenced pistol en 2 kills dus kon weinig beginnen tegen de man met een hele dikke gun.

Nu wat potjes later loop ik echt wel tegen een onzichtbare muur, want ik haal het vaak tot de laatste 10, maar op de een of andere manier lijkt winnen onmogelijk. Steeds bij de laatste 10 zit er in de cirkel al ergens een persoon perfect verstopt te wachten tot ik op mijn buik kom aangeslopen. Het lijkt wel alsof die mensen weten waar ze ver van tevoren al moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
kneusteun schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 10:52:
[...]

Eerste potje liep ik echt als een noob rond te zoeken naar hoe en wat, en RTFM was van toepassing want ik was de helft van de tijd aan het zoeken welke keys wat deden.
Ik vind de controls in het spel eigenlijk best intuïtief voor een shooter. Heb zonder een handleiding te lezen al aardig door hoe het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
[...]

Natuurlijk al snel dood omdat ik nog net niet met een grote rode pijl boven mijn hoofd door een dorp liep.

2e potje 2e geworden!!! door gewoon full on stealth te gaan kruipen en shit, maar had alleen een silenced pistol en 2 kills dus kon weinig beginnen tegen de man met een hele dikke gun.

Nu wat potjes later loop ik echt wel tegen een onzichtbare muur, want ik haal het vaak tot de laatste 10, maar op de een of andere manier lijkt winnen onmogelijk. Steeds bij de laatste 10 zit er in de cirkel al ergens een persoon perfect verstopt te wachten tot ik op mijn buik kom aangeslopen. Het lijkt wel alsof die mensen weten waar ze ver van tevoren al moeten zijn?
Dat idee had ik in het begin ook heel erg. Maar het is een kwestie van wennen. Na verloop van tijd ga je medespelers sneller zien zodra ze ook maar even bewegen. Daarnaast vindt ik het persoonlijk ook lastiger om in mijn eentje eerste te worden dan met een squad met vrienden. Als ik kijk naar mijn persoonlijke overwinningen tot nu toe dan is dat als volgt: 7 wins in squad, 4 wins in duo en 1 win solo. Geen idee of dat iets over mijn skills zegt maar solo is imo moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik had begrepen via Youtube (misschien is het niet waar wat ik nu zeg) dat de cirkels een soort van prefixed zijn. Als je dan veel speelt, weet je uiteindelijk waar je de cirkels eindigen. Dat zal vast een voordeel opleveren? In het begin ben ik een paar keer eerste geworden in Solo, nu is de top10 halen ook erg moeilijk geworden terwijl ik van een brakke 20FPS naar een vloeiende 120FPS ben gegaan :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

Redax schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 11:03:
[...]

Dat idee had ik in het begin ook heel erg. Maar het is een kwestie van wennen. Na verloop van tijd ga je medespelers sneller zien zodra ze ook maar even bewegen. Daarnaast vindt ik het persoonlijk ook lastiger om in mijn eentje eerste te worden dan met een squad met vrienden. Als ik kijk naar mijn persoonlijke overwinningen tot nu toe dan is dat als volgt: 7 wins in squad, 4 wins in duo en 1 win solo. Geen idee of dat iets over mijn skills zegt maar solo is imo moeilijker.
Het kan ook iets zeggen over met welke samenstelling je het meeste speelt, als je vooral squad speelt is het niet gek dat je daar de meeste wins hebt. Dat gezegd hebbende is de kans dat je een squadgame wint ruwweg 1/25, bij duo is dat 1/50 en bij solo 1/100 niet vreemd dus dat je squadgames vaker wint ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 11:04:
[...]

Ik had begrepen via Youtube (misschien is het niet waar wat ik nu zeg) dat de cirkels een soort van prefixed zijn. Als je dan veel speelt, weet je uiteindelijk waar je de cirkels eindigen. Dat zal vast een voordeel opleveren? In het begin ben ik een paar keer eerste geworden in Solo, nu is de top10 halen ook erg moeilijk geworden terwijl ik van een brakke 20FPS naar een vloeiende 120FPS ben gegaan :F
Dat is niet correct, cirkels zijn random. Wel is het zo dat cirkels een bepaalde hoeveelheid landmassa nodig hebben.

En in het begin speel je natuurlijk tegen mensen met een vergelijkbare lage ranking, zodra je hoger komt op de ladder zullen je tegenstanders ook sterker worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
PdeBie schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 11:00:
[...]

Ik vind de controls in het spel eigenlijk best intuïtief voor een shooter. Heb zonder een handleiding te lezen al aardig door hoe het werkt.
Ik zocht echt nog B bijvoorbeeld en ik had niet door het verschil tussen 1x klikken scope en vasthouden voor dat andere (geen idee hoe je dat noemt). Ook alt en tab waren dingen die ik echt niet 123 doorhad.

Moet wel zeggen dat ik van console afkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 12:18
Gister had ik een vreemde bug (Ik denk dat het een bug was). Nadat ik was geland met mijn parachute op een gebouw kon ik alleen nog maar horizontaal rondkijken. De camera was echt 100% achter me gelokt op 1 hoogte. Verticaal kijken ging niet meer, dus looten ging ook niet omdat ik niet naar de grond kon kijken...

Nou dacht ik in eerste instantie dat ik een bepaalde toetscombinatie had ingedrukt omdat ik bij het landen meerdere toetsen had ingedrukt om om me heen te kijken. Heeft iemand dit ook al is gehad? In de setting kon ik er niks over vinden vandaar waarschijnlijk een bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje
[...]

Vloeiend 120fps in deze game? geloof er weinig van. Mensen op youtube met de dikste kaarten en cpu's hebben het lastig om hem steady te houden onder de 80fps.

Dus geloof daar niet zoveel van. Vandaag komt er weer een update uit met wat fixes ben benieuwd wat dat weer met de fps/mem gebruikt doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
[...]

Wat Tsurany zegt, die cirkels zijn volledig random. Je kan een inschatting maken waar hij eindigt, maar dat ik meer geluk dan wijsheid.

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0stone0
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15-09 09:38

0stone0

01000010 01101111 01100101 !

kneusteun schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 11:07:
[...]

Ik zocht echt nog B bijvoorbeeld en ik had niet door het verschil tussen 1x klikken scope en vasthouden voor dat andere (geen idee hoe je dat noemt). Ook alt en tab waren dingen die ik echt niet 123 doorhad.

Moet wel zeggen dat ik van console afkom.
Waarom zou je niet 2 minuten de moeite nemen om even de controls door te lezen?
Speelt een stuk lekkerder, zeker met knoppen zoals 9(bandage) en 0(boost item)

"~~Linux is only free if your time has no value"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
  • Laatst online: 10-08 12:00
[...]

Dat van die cirkels was een klein beetje waar, dat is de laatste paar weken al niet meer zo. Het was zo dat het vaak in het midden was. nu eindigt de cirkel all over the place.

Verder heeft de FPS niks te maken of je top haalt. maar omdat je top hebt gehaald wordt je ingedeeld met mensen die ongeveer op jouw niveau zitten =/= moeilijker om te winnen

edit: wow ik ben langzaam :P

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
Darkvisje schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 11:08:
[...]

Vloeiend 120fps in deze game? geloof er weinig van. Mensen op youtube met de dikste kaarten en cpu's hebben het lastig om hem steady te houden onder de 80fps.

Dus geloof daar niet zoveel van. Vandaag komt er weer een update uit met wat fixes ben benieuwd wat dat weer met de fps/mem gebruikt doet.
Wat is daar vreemd aan? Ik tik vaker 140 fps aan. Uiteraard niet stabiel, ik heb ook wel eens drops tot 70-80. Ik denk dat heel veel mensen met een I7-1080 combinatie dit gewoon halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0stone0
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15-09 09:38

0stone0

01000010 01101111 01100101 !

Ollievssn schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 11:09:
[...]

Verder heeft de FPS niks te maken of je top haalt. maar omdat je top hebt gehaald wordt je ingedeeld met mensen die ongeveer op jouw niveau zitten =/= moeilijker om te winnen
Het speelt wel degelijk makkelijker / beter als je minimaal boven de 30 FPS hebt. Een vriend van mij wordt bijvoorbeeld altijd gedwongen te landen op een plek met zo min mogelijk gebouwen, anders laden zijn models niet snel genoeg...
Een vuurgevecht in de stad is lekker zwaar voor je PC. 20 of 100 FPS lijkt mij zeker verschil uit maken om te winnen
Redax schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 11:10:
[...]

Wat is daar vreemd aan? Ik tik vaker 140 fps aan. Uiteraard niet stabiel, ik heb ook wel eens drops tot 70-80. Ik denk dat heel veel mensen met een I7-1080 combinatie dit gewoon halen.
Dit kan ik bevestigen, met mijn 1080 TI & 6 cores i7 + 32GB ram haal ik meestal rond de 125 fps, met soms inderdaad een drop naar 60 - 80

[ Voor 25% gewijzigd door 0stone0 op 03-08-2017 11:13 . Reden: Reactie toegevoed ]

"~~Linux is only free if your time has no value"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nemm schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 11:08:
Gister had ik een vreemde bug (Ik denk dat het een bug was). Nadat ik was geland met mijn parachute op een gebouw kon ik alleen nog maar horizontaal rondkijken. De camera was echt 100% achter me gelokt op 1 hoogte. Verticaal kijken ging niet meer, dus looten ging ook niet omdat ik niet naar de grond kon kijken...

Nou dacht ik in eerste instantie dat ik een bepaalde toetscombinatie had ingedrukt omdat ik bij het landen meerdere toetsen had ingedrukt om om me heen te kijken. Heeft iemand dit ook al is gehad? In de setting kon ik er niks over vinden vandaar waarschijnlijk een bug.
Toevallig met ALT rondgekeken tijdens het landen? Dat kan die bug veroorzaken.
Ollievssn schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 11:09:

edit: wow ik ben langzaam :P
Succes in vuurgevechten met <40 FPS :X

[ Voor 19% gewijzigd door Tsurany op 03-08-2017 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Tsurany schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 11:12:
[...]

Dit inderdaad, paar keer op alt rammen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 12:18
[...]

Yup, vrijwel zeker dat ik die toets had ingedrukt. Niet meer doen dus tijdens het landen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje
Redax schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 11:10:
[...]

precies met drops :) Het vloeiende in zijn zin geeft aan dat hij continue op 120fps zit. Wat op dit moment onmogelijk is in de game.

Fingers crossed dat het allemaal iets stabieler word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
0stone0 schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 11:11:
[...]

Het speelt wel degelijk makkelijker / beter als je minimaal boven de 30 FPS hebt. Een vriend van mij wordt bijvoorbeeld altijd gedwongen te landen op een plek met zo min mogelijk gebouwen, anders laden zijn models niet snel genoeg...
Een vuurgevecht in de stad is lekker zwaar voor je PC. 20 of 100 FPS lijkt mij zeker verschil uit maken om te winnen
ja dat is wel een uiterste, natuurlijk heeft dat er wel iets mee te maken maar dan moet je dit spel niet spelen. 20fps ;w

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
0stone0 schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 11:09:
[...]

Waarom zou je niet 2 minuten de moeite nemen om even de controls door te lezen?
Speelt een stuk lekkerder, zeker met knoppen zoals 9(bandage) en 0(boost item)
Omdat ik op dat moment nog iets moest doen, dus liever snel even een potje speelde ;) grote mensen moeten helaas soms allerlei dingen doen :( sociale verplichtingen zijn een bitch :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
[...]

1e potje was mooiste bij mij.
Spring uit vliegtuig boven militaire basis (leek me handig voor guns). Maar de witte cirkel kwam daarna ergens helemaal linksboven in de map. En zag nergens ene auto etc. Dus naar de rand van het water gelopen, YES!! een bootje. Dus ik naar het 2e eiland (al half dood door die cirkel).

Knal de boot het land op, boot ligt stil, ik stap uit:

"You died of falling".

Huh wat? 8)7 :o

Ben alleen nu nog op zoek naar een mic voor wat communicatie.
Ik speel vanaf de bank en audio gaat dus gewoon over de 5.1 speakers heen. Alleen heb nu dus geen mic (of koptelefoon op).
Dus moet nog even kijken wat hiervoor een handige oplossing gaat zijn. Iemand nog tips?

[ Voor 8% gewijzigd door Paulus07 op 03-08-2017 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
[...]

[...]

Succes in vuurgevechten met <40 FPS :X
Jaja, ik ging meer uit van alles boven de 60

Steam

Pagina: 1 ... 35 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord