lolrdlfcuboy schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 10:46:
GVD ik voel me zo genaaid haha.
We waren nog met z'n 2en over en ik had positie op de beste persoon.
De goede knul die ik ben sta ik 3 minuten te zwaaien met m'n pan totdat die eindelijk snapt wat de bedoeling is. Na 5 seconden met de pan proberen om elkaar af te maken, pakt die z'n gun en schiet die me neer. Nu kan je wel zeggen hij heeft gewonnen blablabla maar wat een pussy
http://plays.tv/video/597...is-couldnt-handle-the-pan
Weer geen chicken!
Maar wel erg gelachen hahahahah
You sir, you deserve a medal!rdlfcuboy schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 10:46:
GVD ik voel me zo genaaid haha.
We waren nog met z'n 2en over en ik had positie op de beste persoon.
De goede knul die ik ben sta ik 3 minuten te zwaaien met m'n pan totdat die eindelijk snapt wat de bedoeling is. Na 5 seconden met de pan proberen om elkaar af te maken, pakt die z'n gun en schiet die me neer. Nu kan je wel zeggen hij heeft gewonnen blablabla maar wat een pussy
http://plays.tv/video/597...is-couldnt-handle-the-pan
Weer geen chicken!
Maar wel erg gelachen hahahahah
Dat mensen dat uberhaupt in de gaten hebben. Als er iemand met een pan zwaait doe ik *headshot*.
Als ik al een wapen heb natuurlijk....
En dan het geluk hebben dat hij met de pan slaat en de kogel terugbounced, headshotNetsrek schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 11:50:
[...]
You sir, you deserve a medal!
Dat mensen dat uberhaupt in de gaten hebben. Als er iemand met een pan zwaait doe ik *headshot*.
Als ik al een wapen heb natuurlijk....
Het zou mij nog niet eens verbazen, heb hele auto's de lucht in zien gaan door de pan
[ Voor 10% gewijzigd door RedHat op 29-07-2017 12:00 ]
Ik zit misschien te denken dit spel aan te schaffen, see what all the fuss is about. Maar als ik op steam kijk, is er één grote haatpartij over de microtransactions die blijkbaar eerst er niet zouden komen ofzo.
Zijn 't alleen maar skins? of is het nu een halve pay-to-win? Waarom wordt er zo gehaat?
Zijn 't alleen maar skins? of is het nu een halve pay-to-win? Waarom wordt er zo gehaat?
There is no pleasure in having nothing to do; the real fun is in having lots to do, and not doing it.
Uh oh, microtransacties!
Het zijn alleen skins, geen pay to win.
Al de haat gaat over de gebroken belofte pas microtransacties te doen na de volledige release, maar die zijn er nu dus al.
Het zijn alleen skins, geen pay to win.
Al de haat gaat over de gebroken belofte pas microtransacties te doen na de volledige release, maar die zijn er nu dus al.
[ Voor 14% gewijzigd door jeryz op 29-07-2017 12:26 ]
Als je het topic doorgelezen had dan had je kunnen lezen dat het alleen cosmetische dingen zijn. Je krijgt Loot crates met kleding erin en die kun je gewoon openen... Er zijn speciale lootboxes (de Gamescon lootboxen geloof ik) die een sleutel vereisen a €2,50,-MaartehhM schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 12:17:
Ik zit misschien te denken dit spel aan te schaffen, see what all the fuss is about. Maar als ik op steam kijk, is er één grote haatpartij over de microtransactions die blijkbaar eerst er niet zouden komen ofzo.
Als het spel je leuk lijkt (Kijk wat streams op twitch bijvoorbeeld) gewoon aanschaffen.
Mkay, dan valt het allemaal wel mee dus.
Hoewel ik me sowieso niet echt geraakt voel door deze gebroken belofte (omdat ik pas laat instap), wordt er (in mijn optiek) weer lekker overdreven..
Hoewel ik me sowieso niet echt geraakt voel door deze gebroken belofte (omdat ik pas laat instap), wordt er (in mijn optiek) weer lekker overdreven..
There is no pleasure in having nothing to do; the real fun is in having lots to do, and not doing it.
@MaartehhM, klopt. Veel van de Early Adopters zijn een beetje pissed omdat PlayerUnknown die belofte heeft gebroken en waarschijnlijk bang zijn dat er nog meer beloftes gebroken gaan worden. Early Access and all.. Je krijgt er geen spijt van. Behalve als je tot 5:00 gaat zitten spelen omdat je toch nog even een potje wil proberen, haha.
BrilnerdNL @ Twitch Instagram: BrilnerdNL
Kijk dit bv, zelfde persoon die iedereen report die hem killed vanwege 'streamsnipen'.

Hij besteedt letterlijk 20 minuten tijd om te praten over hoe de gast 'hackte', hij was al binnen cover etc... Terwijl je ziet dat hij in z'n arm wordt geschoten. Dus of hij werd van achteren beschoten, of de gast voor hem kon zijn arm nog zien, of er was desync. Grimmz speelt ongeveer 10 uur PUBG per dag, dus je zou denken dat hij wel iets weet van het spel, maar nee, als hij dood gaat is het altijd hacks, streamsnipen, 'that was weird' of campers

Als ik naar de bloedspetters kijk... Dan wordt ie toch gewoon ergens aan de linkerkant geraakt, en dus van achteren??
Ik twijfel ook dat de persoon waar hij op mikt hem uberhaupt wel raakt, maar dan kun je toch accepteren dat er een 3e persoon van achteren aankomt...
Maar goed, ik snap het hele streaming gebeuren sowieso al niet.....
Ik twijfel ook dat de persoon waar hij op mikt hem uberhaupt wel raakt, maar dan kun je toch accepteren dat er een 3e persoon van achteren aankomt...
Grimmz zijn ego is te groot om te accepteren dat hij doodgegaan is doordat hij zelf een fout maakte, ik zie op Reddit nu ook een prachtig filmpjeZeara schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 13:25:
Als ik naar de bloedspetters kijk... Dan wordt ie toch gewoon ergens aan de linkerkant geraakt, en dus van achteren??
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=TvrZ2ySK6ho&feature=youtu.be] Niet alles is interessant, vooral het eerste gedeelde, middelste en laatste. Vooral het laatste is echt retarded, hij gaat dood doordat hij veel te laat naar de nieuwe cirkel movet, zelfs dat is nog niet zo'n fout 'fuck I couldn't move to the new circle because [onzin excuus X].
Meer en meer zie ik dat cs'ers overkomen naar PUBG. Jammer genoeg komt de toxic praat ook weer mee en de discussies van cheaters enz.
Jammer genoeg zie ik dit topic ook al weer vol lopen met dergelijke zaken

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz
Echt compleet onzin... altijd al een vreemde stelling gevonden dat (de) cs-ers het kwade volk zijn van de FPS games.Nutellaah schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 14:10:
Meer en meer zie ik dat cs'ers overkomen naar PUBG. Jammer genoeg komt de toxic praat ook weer mee en de discussies van cheaters enz.
Heeft niks met CS(-ers) te maken maar met personen die gamen en ik denk dat er heel veel mensen die FPS games spelen OOK cs spelen of hebben gespeeld. Trash-talk, mensen voor cheaters uitschelden en weet ik wat nog meer hoor ik in elke FPS game wat ik speel of gespeeld heb (ook ik ben weleens de dupe).
Ja, ik speel soms weleens/nog steeds CS (ik keer vaak weer terug, na een tijdje of als ik de huidige FPS weer even zat ben) maar om alle slechte verliezers cs-ers te noemen slaat nergens op.
Daar is een prima oplossing voor. Spraak van de anderen behalve je team, uitzetten.
Ik noem niet iedereen zo, zelf jaren cs gespeeld en speel het nog.NINjak schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 15:42:
[...]
Echt compleet onzin... altijd al een vreemde stelling gevonden dat (de) cs-ers het kwade volk zijn van de FPS games.
Heeft niks met CS(-ers) te maken maar met personen die gamen en ik denk dat er heel veel mensen die FPS games spelen OOK cs spelen of hebben gespeeld. Trash-talk, mensen voor cheaters uitschelden en weet ik wat nog meer hoor ik in elke FPS game wat ik speel of gespeeld heb (ook ik ben weleens de dupe).
Ja, ik speel soms weleens/nog steeds CS (ik keer vaak weer terug, na een tijdje of als ik de huidige FPS weer even zat ben) maar om alle slechte verliezers cs-ers te noemen slaat nergens op.
In elke FPS game komen er idd toxic mensen voor, maar cs is een goedkoop spel (7 euro). Het is algemeen gekend dat cs vaak toxic mensen aantrekt.
In alle FPS games die ik speel zie ik nergens meer toxic mensen dan cs (is dan mijn mening).
Nu zie ik bij PUBG sinds ik het speel dat er meer en meer mensen van cs komen en dat het weer de richting van cheaten uitgaat of telkens daar over gaat en dat steekt tegen. Idem hier in deze topic.
Je moet maar eens kijken in het CSGO topic, 3/4de zijn discussies over cheaten, spammers of geklaag enz.
Ik heb hier veel liever filmpjes van funny endings, rariteiten in PUBG enz.
Dat is gewoon mijn punt.
Praat uitzetten hoeft niet van mij want ik speel enkel met mensen die ik ken of met Tweakers.
Het gaat meer over de fora (hier, Reddit, enz.)
[ Voor 4% gewijzigd door Nutellaah op 29-07-2017 17:37 ]
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz
Tsja je kan zeggen wat je wil maar een spel met zoveel miljoen spelers, geen killcam en client side hit detectie... 1+1+1 = 3 zeg maar. Gegarandeerd dat er genoeg cheaters rond lopen. Over alles en iedereen cheater roepen is natuurlijk onzin, maar ik zie bijna vaker mensen roepen "nee het was geen cheater je bent gewoon slecht" dan dat ik mensen cheater hoor roepen in dit spel. Soms is het gewoon wel een cheater misschien?
Ik heb het hier dan niet over die grimmmz en andere streamers want die accepteren gewoon letterlijk nooit dat het niet hun eigen schuld was.
Ik heb het hier dan niet over die grimmmz en andere streamers want die accepteren gewoon letterlijk nooit dat het niet hun eigen schuld was.
[ Voor 14% gewijzigd door NickThissen op 29-07-2017 17:52 ]
Nou ik geloof best dat er best wat cheaters zijn in dit spel maar elke keer als ik het bewijs zie van iemand dieNickThissen schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 17:51:
Tsja je kan zeggen wat je wil maar een spel met zoveel miljoen spelers, geen killcam en client side hit detectie... 1+1+1 = 3 zeg maar. Gegarandeerd dat er genoeg cheaters rond lopen. Over alles en iedereen cheater roepen is natuurlijk onzin, maar ik zie bijna vaker mensen roepen "nee het was geen cheater je bent gewoon slecht" dan dat ik mensen cheater hoor roepen in dit spel. Soms is het gewoon wel een cheater misschien?
zogenaamd 100% cheat is het iets wat makkelijk verklaard kan worden door gare servers / hitreg, of door gewoon een mooi / lucky schot. Het kan ook dat hij cheat ja, maar ik ga er altijd vanuit dat het aan de server ligt want die kans is veel en veel groter, tenzij het een ongelofelijk obvious cheater is.
Oh dat zeker hoor, ik ben pas een enkele keer iets tegengekomen wat wel erg verdacht was, meestal is het wel gewoon desync (helaas is dat voor de "ontvanger" in principe net zo ergBrogala schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 18:16:
[...]
Nou ik geloof best dat er best wat cheaters zijn in dit spel maar elke keer als ik het bewijs zie van iemand die
zogenaamd 100% cheat is het iets wat makkelijk verklaard kan worden door gare servers / hitreg, of door gewoon een mooi / lucky schot. Het kan ook dat hij cheat ja, maar ik ga er altijd vanuit dat het aan de server ligt want die kans is veel en veel groter, tenzij het een ongelofelijk obvious cheater is.

Maar ik krijg altijd het idee dat mensen niet geloven dat er cheaters zijn in dit spel, omdat letterlijk alles met desync afgedaan wordt. Ja, 99% is dat ook zo, maar het is te gek om te denken dat er geen cheaters zijn en soms is het wel nuttig om iemand gewoon serieus te nemen ipv meteen "desync" te roepen en de post niet eens te lezen. Gaat niet over dit forum specifiek hoor, gewoon algemeen ook reddit etc.
Er zijn zowel public als private cheats voor PUBG welke nog niet gedetecteerd worden. Dus er zullen heus wel cheaters rondlopen, maar in dit soort games is het toch moeilijk waarneembaar.NickThissen schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 18:29:
[...]
Oh dat zeker hoor, ik ben pas een enkele keer iets tegengekomen wat wel erg verdacht was, meestal is het wel gewoon desync (helaas is dat voor de "ontvanger" in principe net zo erg)
Maar ik krijg altijd het idee dat mensen niet geloven dat er cheaters zijn in dit spel, omdat letterlijk alles met desync afgedaan wordt. Ja, 99% is dat ook zo, maar het is te gek om te denken dat er geen cheaters zijn en soms is het wel nuttig om iemand gewoon serieus te nemen ipv meteen "desync" te roepen en de post niet eens te lezen. Gaat niet over dit forum specifiek hoor, gewoon algemeen ook reddit etc.
Hmm, ik probeerde zojuist een motor van de brug af te beuken met een UAZ op het punt dat hij naast mij kwam rijden.
Gevolg: Ik maak een sprong met de UAZ, kom tegen de bovenkant van de brug en draai 3 keer om mijn as voordat de UAZ boem zei.

En de motor? Die reed rustig naar militairy.....
Gevolg: Ik maak een sprong met de UAZ, kom tegen de bovenkant van de brug en draai 3 keer om mijn as voordat de UAZ boem zei.

En de motor? Die reed rustig naar militairy.....
[ Voor 9% gewijzigd door KillaZ op 29-07-2017 19:37 ]
K to the KillaZ
Ik heb het maar gekocht en een potje of 6 gespeeld vandaag. Man wat een briljant spel
al een keer 3e en 4e geworden (nu mijn rating nog laag is kan dat gewoon blijkbaar haha), en ik zit vol spanning en vaak panisch om me heen te kijken en rond te lopen. Zelden dat ik zo in een spel wordt gezogen als bij PUBG 
De af en toe crappy mechanics, stability issues e.d. neem ik voorlopig maar voor lief
De af en toe crappy mechanics, stability issues e.d. neem ik voorlopig maar voor lief
heb het ook gekocht vandaag. Loopt alles behalve soepel. Zal kijken waar ik hier en daar kan aanpassen. In gevecht zakt de fps echt dramatisch. Leercurve is niet heel hoog
ben benieuwd hoe het gaat als het soepel loopt.
hoi
Heeft dit spel scaling en/of matchmaking? Ik kom na een paar potjes spelen met geen mogelijkheid meer tot de laatste 20 deelnemers.
Andere optie is dat ik gewoon erg slecht ben
Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?
Ja volgens mij word je gematched op je rating, dit zie je bij statistics op het main menu.Khaine schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 20:44:
Heeft dit spel scaling en/of matchmaking? Ik kom na een paar potjes spelen met geen mogelijkheid meer tot de laatste 20 deelnemers.
Jazeker, er zit matchmaking in. Je kan via een aantal sites je stats opzoeken (staan in de topic start) en op die sites kan je ook zien wat je rating is en wat je ingame rank is. Je wordt op basis daarvan met elkaar gematched. Dit is per regio dus als je op EU vrij hoog staat kan je in de andere regio's eenvoudig chicken dinners halen omdat je met de noobs geplaatst wordt.Khaine schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 20:44:
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Heeft iemand anders sinds de patch van deze week ook continu last van dat het spel niet in het menu komt? Hij blijft 9/10 keer hangen op "connecting to server" ofzoiets, gewoon het laadscherm voor het menu zeg maar. 38 keer refresh dan doet hij het meestal wel ineens weer maar nu de hele avond niks... Terwijl iedereen gewoon aan het spelen is. Wtf?
Nope. Nergens last van.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Mijn ervaring, 20 potjes geen last gehad van alleen maar 1 player view, maar net de laatste 2 weer wel.
Even je taakbalk naar onderen verplaatsenUberdude schreef op zondag 30 juli 2017 @ 01:43:
heb alleen last van dat mijn muis locatie niet klopt in ingame menu's
Zojuist voor de eerste keer top 10: tweede.
Wat een kick geeft dit spel zeg heerlijk!
Ik merk alleen dat ik nog veel tijd kwijt ben aan kijken welke ammo waarvoor is, welk wapen nou wat is, etc.
Wat een kick geeft dit spel zeg heerlijk!
Ik merk alleen dat ik nog veel tijd kwijt ben aan kijken welke ammo waarvoor is, welk wapen nou wat is, etc.
Alle ingame assault rifles op de ak na: 5.56
Alle snipers en akm (op de vss na): 7.62
Alle submachine guns en de vss: 9 mm
In de praktijk neem ik, zeker als ik een flink vest en goede backpack heb, die drie altijd mee. Zeker in squads heeft iemand altijd we wat nodig.
In de praktijk neem ik, zeker als ik een flink vest en goede backpack heb, die drie altijd mee. Zeker in squads heeft iemand altijd we wat nodig.
K to the KillaZ
Verwijderd
Hahaha, sjesus! Machete VS fists.. Fists wint? Iemand 4x geraakt met de machete en nog niet dood, ik wel door zijn iron fists ofzo? Hahaha, wel lachen hoor
Dank!KillaZ schreef op zondag 30 juli 2017 @ 10:42:
Alle ingame assault rifles op de ak na: 5.56
Ik had inderdaad ook bedacht om die drie sowieso maar elke keer in de tas te gooien
Gisteren de eerste KFC dinner bij duo. Heerlijk potje, geland op een plek waar veel bleken te zijn (Rozhok), dus als een stel lafaards weggereden in een auto. Onderweg diverse huisjes geloot en een aardig pakket samengesteld. Niet geweldig maar wel in elk geval een automatisch wapen en een silenced SMG.
Vervolgens zwemmend richting de militairy base, wel veel mensen gezien, maar steeds het gevecht ontweken. Daarna randje cirkel in gevecht met een ander team dat op ons lag te wachten. Wij in dekking en overleggen wat er moest gebeuren, raken zij ineens in gevecht met weer een ander team. Bleef er 1 van over, die ik met een headshot wist om te leggen (iets met 3 honden). Kameraad reviven en uit hun loot nog vlak voor de cirkel het e.e.a. weten te halen. Daarna naar het midden van de cirkel gereden en gewacht (was 4e cirkel inmiddels). Alleen maar geschoten als ze te dichtbij kwamen, andere gevechten laten gaan. Daarna steeds rustiger de cirkel in, op een gegeven moment zie ik iemand vlakbij opstaan om op een ander te schieten, headshot, klaar. Die andere gast knocked mij uit, maar ging vervolgens in dekking waardoor ik weer gerevived kon worden, tijdens het reviven valt me ineens op dat het aantal spelers van 7 naar 3 is gegaan.
Granaten naar de locatie waar hoogstwaarschijnlijk de 3e zat, breed oplopen en hopen dat hij op 1 hapt. Ik werd beschoten, vriend zag hem. BAM WWCD
Mijn vrouw had echt zo iets van.. WTF GEBEURD HIER? Na die oerkreet.

Nog nooit gehad, zo hard schreeuwen bij een shooter als je wint. Zijn toch ook de spellen dat je het toch jammer vindt dat je niet opneemt.
Vervolgens zwemmend richting de militairy base, wel veel mensen gezien, maar steeds het gevecht ontweken. Daarna randje cirkel in gevecht met een ander team dat op ons lag te wachten. Wij in dekking en overleggen wat er moest gebeuren, raken zij ineens in gevecht met weer een ander team. Bleef er 1 van over, die ik met een headshot wist om te leggen (iets met 3 honden). Kameraad reviven en uit hun loot nog vlak voor de cirkel het e.e.a. weten te halen. Daarna naar het midden van de cirkel gereden en gewacht (was 4e cirkel inmiddels). Alleen maar geschoten als ze te dichtbij kwamen, andere gevechten laten gaan. Daarna steeds rustiger de cirkel in, op een gegeven moment zie ik iemand vlakbij opstaan om op een ander te schieten, headshot, klaar. Die andere gast knocked mij uit, maar ging vervolgens in dekking waardoor ik weer gerevived kon worden, tijdens het reviven valt me ineens op dat het aantal spelers van 7 naar 3 is gegaan.
Granaten naar de locatie waar hoogstwaarschijnlijk de 3e zat, breed oplopen en hopen dat hij op 1 hapt. Ik werd beschoten, vriend zag hem. BAM WWCD
Mijn vrouw had echt zo iets van.. WTF GEBEURD HIER? Na die oerkreet.

Nog nooit gehad, zo hard schreeuwen bij een shooter als je wint. Zijn toch ook de spellen dat je het toch jammer vindt dat je niet opneemt.
Gratz! Haha ja die eerste kipjes ontketenen echt iets in je. Klinkt verder als een prima ontwijkende strategie, iets wat veel mensen niet snappen, omdat ze alleen maar naar action based streamers kijken.Prosac schreef op zondag 30 juli 2017 @ 11:39:
Gisteren de eerste KFC dinner bij duo. Heerlijk potje, geland op een plek waar veel bleken te zijn (Rozhok), dus als een stel lafaards weggereden in een auto. Onderweg diverse huisjes geloot en een aardig pakket samengesteld. Niet geweldig maar wel in elk geval een automatisch wapen en een silenced SMG.
Mijn vrouw had echt zo iets van.. WTF GEBEURD HIER? Na die oerkreet.![]()
Signature
Wanneer komt er eigenlijk iets als punkbuster op? Ik blijf het maar ongeloofwaardig vinden dat er mensen met 20 kills eindigen. Of zo 3/4 man om hun heen in een paar schoten met een pistol neermaaien. Ik had het net weer. Bij de kogel die mij afmaakte zag ik zelfs dat persoon niet helemaal naar mij keek, was ook 0.3 sec later ineens dood 
Edit: komt overigens niet vaak voor, maar ik zie het gebeuren. Nu 3x in alle potjes die ik heb gedaan.
Edit: komt overigens niet vaak voor, maar ik zie het gebeuren. Nu 3x in alle potjes die ik heb gedaan.
[ Voor 13% gewijzigd door TheBrut3 op 30-07-2017 12:01 ]
Met 20 kills eindigen kan prima. Dan heb je te maken met een heel goed iemand (viss, smak o.i.d.) of iemand die de game van zijn leven heeft. Dat laatste klinkt wel ongeloofwaardig, maar ik ben ook doodgegaan door mensen die niet eens naar me keken vanwege desync of server lag (vooral in het begin van de game als er nog ~100 mensen in leven zijn is het echt verschikkelijk). Met een paar pistol schoten 3/4 man neerschieten klinkt wel erg onrealistisch.TheBrut3 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 11:59:
Wanneer komt er eigenlijk iets als punkbuster op? Ik blijf het maar ongeloofwaardig vinden dat er mensen met 20 kills eindigen. Of zo 3/4 man om hun heen in een paar schoten met een pistol neermaaien. Ik had het net weer. Bij de kogel die mij afmaakte zag ik zelfs dat persoon niet helemaal naar mij keek, was ook 0.3 sec later ineens dood
Ze maken gebruik van BattleEye. Er zullen best wat cheaters in zitten maar ik denk dat de meeste gevallen gewoon een kwestie zijn van spelers die beter zijn dan de rest.TheBrut3 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 11:59:
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Nog wat actie op een balkon in duo en wat gekloot met squad 
LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.
Wat een dag zeg.. 4 potjes met full squad gespeeld. Elk potje best veel kills als squad (12+)
En 1x kip, gelijk erna 2e door een verloren 1op1 in de finale. Potje daarna 4e en toen weer 3e.
Maar even wat krachtvoer naar binnen (hamburgers) en weer verder knallen :-D
En 1x kip, gelijk erna 2e door een verloren 1op1 in de finale. Potje daarna 4e en toen weer 3e.
Maar even wat krachtvoer naar binnen (hamburgers) en weer verder knallen :-D
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Nog duotje kunnen winnen van de week, paar top tiens erbij.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
http://steamcommunity.com/id/brogala/screenshots/
Bovenste 6 screenshots
Ik dropte military, had binnen 6 min de beste loot die ik ooit heb gehad (tweede plek m249/groza). Lvl 3 helmet, lvl 3 armor, silenced m416, silenced kar met x4 scope en ook nog een fantastische positie. Ik ga prone, kruip een beetje naar rechts, en ja hoor... ik zit vast. Ik probeer door te crouchen, jumpen, pronen eruit te komen, opeens maakt mijn persoon die val animatie en ben ik dood
Ik had echt zo'n grote kans om die game te winnen gezien het een open veld was en ik een silenced kar had had (ik weet het, je hoort hem wel ongeveer als de cirkel klein is, maar veel minder luid dan een non-silenced kar). Ga je door zo'n stomme manier dood
Normaal denk ik next game maar dit is wel echt bijzonder jammer, had zulke goede loot en zo'n grote kans om te winnen.
Wel vaag trouwens, ik dropte military en er kwam letterlijk 1 persoon met mij mee. Die heb ik toen gekilled en verder helemaal niemand op military tegengekomen.
edit: game daarna wel gewonnen met 7 kills, dus dat is mooi
Bovenste 6 screenshots
Ik dropte military, had binnen 6 min de beste loot die ik ooit heb gehad (tweede plek m249/groza). Lvl 3 helmet, lvl 3 armor, silenced m416, silenced kar met x4 scope en ook nog een fantastische positie. Ik ga prone, kruip een beetje naar rechts, en ja hoor... ik zit vast. Ik probeer door te crouchen, jumpen, pronen eruit te komen, opeens maakt mijn persoon die val animatie en ben ik dood

Wel vaag trouwens, ik dropte military en er kwam letterlijk 1 persoon met mij mee. Die heb ik toen gekilled en verder helemaal niemand op military tegengekomen.
edit: game daarna wel gewonnen met 7 kills, dus dat is mooi
[ Voor 3% gewijzigd door Brogala op 30-07-2017 20:39 ]
I didn't see anyone summarize this, but there was a lot of good info. So here you go.
Final blue zones too harsh:
We still have a little bit of work to do, especially on the ending zones, to make them a little bit fairer so that you're not getting killed by the zone so much. I think in the final zones, they're still a little bit on the fast side and they take away the tactical nature of the game. It's my firm belief that the game shouldn't be killing me, it's other players that should be killing me. So moving forward to full release, it's about balancing the core gameplay systems to a point you're dying to other players 90% of the time.
Vaulting:
That's going to take us perhaps another month to get it to a state where we're happy to release it. It may take a little longer, as all things in development sometimes do.
No ETA for penetration and air drag:
Penetration and air drag, it'll take us some time to get right, because it's a lot of programming to get that into the game. We really want to get penetration in there. There's no firm ETA, and we haven't even looked into starting it yet because we've other things on our plate. Vaulting, for example, comes first, and then we'll look at penetration to make the gunplay a bit better.
Solos kill cams will come eventually:
We want killcams for solo, but not for squad or duos because there's chance of abuse there.
Loot system will be tweaked more:
The loot system we're working hard to balance, and make it fairer for everyone so you're not landing in a town where one person has an [assault rifle] and everyone else is f****d.
More region-specific servers coming (ala Russian servers)
He sees 3D replay system leading to mini-movies
Sees it as a 10+ year project
Tick rate is about 30 now, long-term goal is 60. No ETA
Zombie mode will have custom animations, more stuff
Tractor driving might be possible
Link to full story: https://www.cnet.com/news...eene-interview-july-2017/
We still have a little bit of work to do, especially on the ending zones, to make them a little bit fairer so that you're not getting killed by the zone so much. I think in the final zones, they're still a little bit on the fast side and they take away the tactical nature of the game. It's my firm belief that the game shouldn't be killing me, it's other players that should be killing me. So moving forward to full release, it's about balancing the core gameplay systems to a point you're dying to other players 90% of the time.
Vaulting:
That's going to take us perhaps another month to get it to a state where we're happy to release it. It may take a little longer, as all things in development sometimes do.
No ETA for penetration and air drag:
Penetration and air drag, it'll take us some time to get right, because it's a lot of programming to get that into the game. We really want to get penetration in there. There's no firm ETA, and we haven't even looked into starting it yet because we've other things on our plate. Vaulting, for example, comes first, and then we'll look at penetration to make the gunplay a bit better.
Solos kill cams will come eventually:
We want killcams for solo, but not for squad or duos because there's chance of abuse there.
Loot system will be tweaked more:
The loot system we're working hard to balance, and make it fairer for everyone so you're not landing in a town where one person has an [assault rifle] and everyone else is f****d.
More region-specific servers coming (ala Russian servers)
He sees 3D replay system leading to mini-movies
Sees it as a 10+ year project
Tick rate is about 30 now, long-term goal is 60. No ETA
Zombie mode will have custom animations, more stuff
Tractor driving might be possible
Link to full story: https://www.cnet.com/news...eene-interview-july-2017/
Penetration? Pubghub?
😁
😁
Never ever financial advice...
Dit is wel welkom ja. Alhoewel, de laatste 2-3 cirkels ofzo vind ik eigenlijk prima, dan is het veld toch al zo klein dat het best snel mag gaan. Maar de paar cirkels daar voor als ze van 1-2 km naar paar honderd meter gaan, die gaan juist te snel vaak. Dat is juist het punt waar je mensen gaat tegenkomen en waar je leuke vuurgevechten kan hebben die wat langer duren. Bijv een squad in een huis die je niet zomaar kan neerschieten. Momenteel heb je misschien een minuut om iets te doen, als je ze tegen die tijd niet dood hebt kun je beter gewoon weg rennen anders ga je door de cirkel dood, dat is toch minder leuk...Tsurany schreef op maandag 31 juli 2017 @ 07:51:
Ugh, heb de laatste 3 dagen ineens dat m'n game ineens crashed en zichzelf afsluit midden in het spel. Zo irritant.. Vanavond maar even op zoek naar wat fixes.
Verder mooi spel hoor
Verder mooi spel hoor
Apart die bug idd, ik had gister een teammate die van een berg af moest(beschoten en circle) en die kwam tussen 1 rotswanden terecht. Ipv dood door de val oid, is hij verdronken incl. zwemanimatieBrogala schreef op zondag 30 juli 2017 @ 20:04:
Ik ga prone, kruip een beetje naar rechts, en ja hoor... ik zit vast. Ik probeer door te crouchen, jumpen, pronen eruit te komen, opeens maakt mijn persoon die val animatie en ben ik dood
Ik denk dat dit ook grotendeels komt door third person spelen. Je merkt dat rushen naar een tegenstander in veel gevallen geen valide strategie is. Flanken is lastig als de tegenstander een 360 graden view heeft en je zelf geen heuvels of bebouwing hebt om te gebruiken. Ik merk dat gevechten op bepaalde plekken van de map niet veel verder komen dan minuten lang achter bomen zitten, te wachten tot de ander beweegt. Dat terwijl gevechten in steden of in heuvelige gebieden snel voorbij kunnen zijn na en snelle flank.NickThissen schreef op maandag 31 juli 2017 @ 09:26:
[...]
Dit is wel welkom ja. Alhoewel, de laatste 2-3 cirkels ofzo vind ik eigenlijk prima, dan is het veld toch al zo klein dat het best snel mag gaan. Maar de paar cirkels daar voor als ze van 1-2 km naar paar honderd meter gaan, die gaan juist te snel vaak. Dat is juist het punt waar je mensen gaat tegenkomen en waar je leuke vuurgevechten kan hebben die wat langer duren. Bijv een squad in een huis die je niet zomaar kan neerschieten. Momenteel heb je misschien een minuut om iets te doen, als je ze tegen die tijd niet dood hebt kun je beter gewoon weg rennen anders ga je door de cirkel dood, dat is toch minder leuk...
Persoonlijk denk ik dat langzamere cirkels, in combinatie met minder tijd tussen cirkels, een betere optie is. Dat je altijd kan blijven lopen en schieten zonder zelfs met een full sprint nog buiten de cirkel te vallen. De cirkel moet spelers naar een bepaalde plek dirigeren, niet spelers dwingen om keihard te gaan rennen zonder om zich heen te kunnen kijken.
[ Voor 4% gewijzigd door Tsurany op 31-07-2017 09:33 ]
Heb ik ook last van sinds ik laatst een (kleine) update kreeg. Niet altijd overigens!Steefanus schreef op maandag 31 juli 2017 @ 09:27:
Ugh, heb de laatste 3 dagen ineens dat m'n game ineens crashed en zichzelf afsluit midden in het spel. Zo irritant.. Vanavond maar even op zoek naar wat fixes.
Verder mooi spel hoor
Tja, early access? Ik stuur de bug reports altijd maar in en wacht rustig af
[ Voor 9% gewijzigd door Sjaak_Trekhaak op 31-07-2017 09:34 ]
Hmm ja. Ik ook sinds de update. Daarvoor nergens last vanSjaak_Trekhaak schreef op maandag 31 juli 2017 @ 09:34:
[...]
Heb ik ook last van sinds ik laatst een (kleine) update kreeg. Niet altijd overigens!
Tja, early access? Ik stuur de bug reports altijd maar in en wacht rustig af

Ik denk ook wel eens dat het misschien leuker zou zijn als de cirkel nooit stopt maar gewoon altijd beweegt. In principe hoeft er niks te veranderen aan de timing van de nieuwe cirkel, gewoon dat de blauwe zone nooit stopt en altijd in beweging is. Nu duurt het bijv 2 min voordat de blauwe cirkel begint te bewegen en dan nog 30 s voordat hij bij de witte cirkel is, in dit systeem zou het dan gewoon meteen beginnen en 2m30s duren tot hij bij de nieuwe cirkel is.Tsurany schreef op maandag 31 juli 2017 @ 09:33:
[...]
Persoonlijk denk ik dat langzamere cirkels, in combinatie met minder tijd tussen cirkels, een betere optie is. Dat je altijd kan blijven lopen en schieten zonder zelfs met een full sprint nog buiten de cirkel te vallen. De cirkel moet spelers naar een bepaalde plek dirigeren, niet spelers dwingen om keihard te gaan rennen zonder om zich heen te kunnen kijken.
Het is lastig bepalen wat voor effect dit zou hebben, misschien is het wel minder leuk maar ik wil het wel eens proberen. Ik denk dat het wel leuk is want je bent eigenlijk nooit minuten lang veilig en kan niet zo makkelijk meer net aan de rand van de cirkel zitten. Nu heb je vaak dat je moet sprinten om veilig te komen terwijl er 4 man je zitten op te wachten omdat iedereen weet dat je nu MOET rennen en anders dood bent. Als de cirkel altijd beweegt is het meteen niet meer zo duidelijk wanneer mensen gaan bewegen en is het ook niet meer zo lonend om te gaan campen en wachten tot mensen uit cover gaan rennen.
Aan de andere kant beweegt de cirkel dan wel zo langzaam dat het eigenlijk triviaal is om er uit te blijven.
en dat het niet echt lekker gaat werken omdat de cirkel niet naar het midden gaat natuurlijk. Dan krijg je wel een bijzondere cirkel die raar beweegt.
Wat maakt dat uit? Hij zal dan soms versnellen of juist afremmen afhankelijk van waar de volgende zone is, maar dat is nu toch ook al? Alleen zit er nu 2 min pauze tussen.
Het zou mooi zijn als ze dit soort zaken juist eens zouden testen in early access, nu kan er nog geëxperimenteerd worden. Zolang ze er maar voor zorgen binnen een dag terug te kunnen switchen mocht het niet bevallen.NickThissen schreef op maandag 31 juli 2017 @ 09:39:
[...]
Ik denk ook wel eens dat het misschien leuker zou zijn als de cirkel nooit stopt maar gewoon altijd beweegt. In principe hoeft er niks te veranderen aan de timing van de nieuwe cirkel, gewoon dat de blauwe zone nooit stopt en altijd in beweging is. Nu duurt het bijv 2 min voordat de blauwe cirkel begint te bewegen en dan nog 30 s voordat hij bij de witte cirkel is, in dit systeem zou het dan gewoon meteen beginnen en 2m30s duren tot hij bij de nieuwe cirkel is.
Ik weet niet of dit echt heel veel zal veranderen aan dit aspect. Uiteindelijk komt er, net als nu, alsnog een punt dat mensen moeten gaan rennen. Wellicht kan dit campen juist bevorderen, je kan zo erg lang bij een brug blijven omdat je tot het laatste moment kan wachten en de cirkel rennend alsnog bij kan blijven. Je hebt niet meer de situatie dat je met een beetje pech een enorme afstand af moet leggen.Het is lastig bepalen wat voor effect dit zou hebben, misschien is het wel minder leuk maar ik wil het wel eens proberen. Ik denk dat het wel leuk is want je bent eigenlijk nooit minuten lang veilig en kan niet zo makkelijk meer net aan de rand van de cirkel zitten. Nu heb je vaak dat je moet sprinten om veilig te komen terwijl er 4 man je zitten op te wachten omdat iedereen weet dat je nu MOET rennen en anders dood bent. Als de cirkel altijd beweegt is het meteen niet meer zo duidelijk wanneer mensen gaan bewegen en is het ook niet meer zo lonend om te gaan campen en wachten tot mensen uit cover gaan rennen.
Waar het wel een verschil gaat maken is dat mensen minder lang aan de rand van de cirkel blijven omdat je niet meer een paar minuten hebt voor je moet gaan bewegen, het midden op zoeken wordt veel aantrekkelijker dus spelers zullen elkaar sneller ontmoeten.
Damage verhogen werkt dan goed genoegAan de andere kant beweegt de cirkel dan wel zo langzaam dat het eigenlijk triviaal is om er uit te blijven.
Gisteren een kippetje gepakt, maar squadmatch erna was.... bijzonder.
Zitten midden in de cirkel in een huis, eerste etage, één trap en onmogelijk om op het balkon te springen. Ik kijk één keer uit het raam en *bam, headshot. Knocked out en mijn maat revived mij weer. Ik ga in de badkamer zitten en hou de trap in de gaten. Vervolgens kijk ik na minuutje of vier 1 keer weg en mijn maat wordt in de kamer naast mij neergeschoten door diezelfde gast. Hij MOEST dus via de trap zijn geweest, maar ik heb geen stap gehoord. Vervolgens weer door die gast neergeschoten, zowel mijn maat als ik dus twee keer, headshot.
Een derde squadmember was nog aan het spectaten en zei dat hij via het raam/balkon binnen was gekomen. Hetgeen mij nogal onmogelijk leek aangezien er GEEN voetstap of sprong te horen was. Nogal raar aangezien ik vrijwel elke stap in een cirkel van zeker 20meter altijd kan horen, laat staan in het huis waarin ik zit...
Stom genoeg de naam niet opgezocht en de game afgesloten uit frustratie, maar vrijwel zeker dat deze knaap niet helemaal zuiver was...
Zitten midden in de cirkel in een huis, eerste etage, één trap en onmogelijk om op het balkon te springen. Ik kijk één keer uit het raam en *bam, headshot. Knocked out en mijn maat revived mij weer. Ik ga in de badkamer zitten en hou de trap in de gaten. Vervolgens kijk ik na minuutje of vier 1 keer weg en mijn maat wordt in de kamer naast mij neergeschoten door diezelfde gast. Hij MOEST dus via de trap zijn geweest, maar ik heb geen stap gehoord. Vervolgens weer door die gast neergeschoten, zowel mijn maat als ik dus twee keer, headshot.
Een derde squadmember was nog aan het spectaten en zei dat hij via het raam/balkon binnen was gekomen. Hetgeen mij nogal onmogelijk leek aangezien er GEEN voetstap of sprong te horen was. Nogal raar aangezien ik vrijwel elke stap in een cirkel van zeker 20meter altijd kan horen, laat staan in het huis waarin ik zit...
Stom genoeg de naam niet opgezocht en de game afgesloten uit frustratie, maar vrijwel zeker dat deze knaap niet helemaal zuiver was...
If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD
YouTube: PlayerUnknown's Battlegrounds wwcd using a squad as bait - NLSquad
dit weekend 3 chicken dinners weten te pakken, waarvan dit de mooiste is.
ik en mijn laatste squad buddy kruipen ergens omhoog, waar al een andere suwad lag, maar ons niet doorhad.
Op die manier hebben de wwcd kunnen binnen halen, door gebruik te maken van hun onwetendheid
en natuurlijk circel luck
dit weekend 3 chicken dinners weten te pakken, waarvan dit de mooiste is.
ik en mijn laatste squad buddy kruipen ergens omhoog, waar al een andere suwad lag, maar ons niet doorhad.
Op die manier hebben de wwcd kunnen binnen halen, door gebruik te maken van hun onwetendheid
en natuurlijk circel luck
For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.
Zaterdag ook 2x WWCD in squad maar wel met twee vrienden die het letterlijk voor het eerst speelden. Hadden ook veel mazzel met cirkels en teams die elkaar tegenkwamen terwijl wij lame prone vanaf ons dak eersterangs plaatsen hadden op het vuurgevecht. Niet de meest spannende matches dus maar wel voor de winst.
Spring zelf normaal liever military/Rozhok en ga voor de snelle, vroege, confrontatie met goede loot (met hoog risico) dan dat ik 15 minuten lang alleen aan het rennen ben met slechte loot en binnen 2 tellen doodga.
Zag op youtube trouwens een clip van een endgame op de brug. Wist niet eens dat dat kon. waren 6 mensen levend waarvan 5 in het water en 1 op de brug. In het water kun je niet met elkaar vechten dus was het wachten tot de cirkel kleiner en kleiner werd. Uiteindelijk heeft die kerel bovenop de brug gewonnen zonder iemand gezien te hebben (terwijl 6 alive)
Video: [video]https://www.youtube.com/watch?v=Np5qzRe-DdU"]YouTube: PUBG Player Unknown's Battlegrounds Circle ends in the water[/video]
Spring zelf normaal liever military/Rozhok en ga voor de snelle, vroege, confrontatie met goede loot (met hoog risico) dan dat ik 15 minuten lang alleen aan het rennen ben met slechte loot en binnen 2 tellen doodga.
Zag op youtube trouwens een clip van een endgame op de brug. Wist niet eens dat dat kon. waren 6 mensen levend waarvan 5 in het water en 1 op de brug. In het water kun je niet met elkaar vechten dus was het wachten tot de cirkel kleiner en kleiner werd. Uiteindelijk heeft die kerel bovenop de brug gewonnen zonder iemand gezien te hebben (terwijl 6 alive)
Video: [video]https://www.youtube.com/watch?v=Np5qzRe-DdU"]YouTube: PUBG Player Unknown's Battlegrounds Circle ends in the water[/video]
[ Voor 32% gewijzigd door Jorissie87 op 31-07-2017 11:00 ]
9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1
Nieuwste animatie al gezien:
https://twitter.com/PLAYERUNKNOWN/status/891907783783665664
https://twitter.com/PLAYERUNKNOWN/status/891907783783665664
Grappige bug die ik nog niet gezien had:
Ik moet echt leren koel te blijven XD
LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.
Met third person is zo'n situatie gewoon kansloos. Jij moet bewegen, hij kan wachten. Vanwege desync heeft hij nog een klein voordeel ook, tenzij hij niet kan mikken ben je gewoon 9 uit de 10 keer dood.
Balen idd als de cirkel in jouw nadeel is. Je had ook die smokes misschien nog kunnen gebruiken maarja dat is in hindsight, denk dat ik hetzelfde had gedaan.
9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1
toch een cpt hindsight backseatgaming tip bij dat laatste filmpje:Rappa1985 schreef op maandag 31 juli 2017 @ 15:34:
[video]
[video]
- je pakt een extra nade, nice, je gooit de nade alleen om hem te killen (dat is ook de bedoeling, maar peek dan ook 1 kant van de boom nadat je gegooid hebt), wat je eigenlijk wil is hem aan 1 kant van de boom eruit laten rennen. dus je gooit een nade links van de boom, en dan hoop je dat hij er rechts uit rent zodat je - omdat je daar gepreaimed staat - hem makkelijk kan killen. Als je dat eerder had gedaan had je de 2e nade ook nog kunnen gooien.
- je gaat veel te laat, terwijl je al weet waar hij zit en dat je richting hem zal moeten pushen, ga dan eerder, dan heb je iig niet de pijn van de lijn ook nog
- als je een boom rushed, wil je het liefst dat hij links moet peeken (voor jou rechts), aangezien hij dan meer van zn lichaam moet laten zien. Je kan dus het best eerst een stukje naar links rennen, maar daarna gelijk zoveel mogelijk naar rechts tov de boom. dus tegen de blauwe lijn aan. het meest positieve gebeurd trouwens, hij rent er helemaal uit -> je aim is niet gelijk goed helaas.
Ook zou ik in een 1v1 altijd een red dot of holo gebruiken ipv een 2x, je hebt meer overzicht en je zit iets sneller in ADS dan met een 2x.
In deze situatie moet je gewoon ADS naar hem toe lopen (dus niet rennen) en dan ben je altijd eerder want hij moet eerst nog langs de boom uitpeeken. Slechtste wat je kon doen in dit geval was sprintenRappa1985 schreef op maandag 31 juli 2017 @ 15:34:
[video]
[video]
Niet mee eens, meerdere 1v1's gewonnen door gewoon rustig naar die gene achter de boom toe te lopen. Afhankelijk van hoe dichtbij je bent hoef je je aim maximaal 2cm te verschuiven, terwijl je tegenstander eerst nog een stap opzij moet doen en dan snel moet aimen om langs de boom jou te kunnen schieten.Tsurany schreef op maandag 31 juli 2017 @ 15:40:
[...]
Met third person is zo'n situatie gewoon kansloos. Jij moet bewegen, hij kan wachten. Vanwege desync heeft hij nog een klein voordeel ook, tenzij hij niet kan mikken ben je gewoon 9 uit de 10 keer dood.
Vraag me wel af hoe je in 3rd person servers iets UI-matigs zou kunnen doen aan die ongein dat je altijd een rechtshandige harry bent die in object/raamkozijnen/deurkozijnen schiet.
Hoe vaak ik niet heb gehad dat ik in scope/ads of zelfs hipfire een gun heb die *niet* omhoog wijst, een crosshair op de player heb en toch al mijn kogels onderschept zie worden door object-x. Mogelijk stond er dan ergens de kleine rode xhair variant van de grenade... zou dit graag anders kunnen, in dit soort spanning en concentratie op de enemy player + geluiden lukt het me gewoon niet dit stukje mee te nemen.
Hoe vaak ik niet heb gehad dat ik in scope/ads of zelfs hipfire een gun heb die *niet* omhoog wijst, een crosshair op de player heb en toch al mijn kogels onderschept zie worden door object-x. Mogelijk stond er dan ergens de kleine rode xhair variant van de grenade... zou dit graag anders kunnen, in dit soort spanning en concentratie op de enemy player + geluiden lukt het me gewoon niet dit stukje mee te nemen.
De meeste mensen deugen!
Als hij qua skills gelijk is win je dat simpelweg niet. Voor jij hem ziet bewegen heeft hij jou al in het vizier, simpelweg dankzij de desync. Daarnaast heeft hij ook nog het voordeel in reactievermogen.HowsMyApple schreef op maandag 31 juli 2017 @ 16:35:
Niet mee eens, meerdere 1v1's gewonnen door gewoon rustig naar die gene achter de boom toe te lopen. Afhankelijk van hoe dichtbij je bent hoef je je aim maximaal 2cm te verschuiven, terwijl je tegenstander eerst nog een stap opzij moet doen en dan snel moet aimen om langs de boom jou te kunnen schieten.
Je wint zulke gevechten enkel als je sowieso beter bent dan die speler qua reactiesnelheid en nauwkeurigheid.
Uiteraard heb je gelijk, maar je kan nog steeds de dingen doen die ik noemde. Anders kan je net zo goed exit game game klikken zodra je in zo'n positie bentTsurany schreef op maandag 31 juli 2017 @ 17:11:
[...]
Als hij qua skills gelijk is win je dat simpelweg niet. Voor jij hem ziet bewegen heeft hij jou al in het vizier, simpelweg dankzij de desync. Daarnaast heeft hij ook nog het voordeel in reactievermogen.
Je wint zulke gevechten enkel als je sowieso beter bent dan die speler qua reactiesnelheid en nauwkeurigheid.
Dit zal nog wel een seen ESP hacker met een aimbot kunnen zijn, had er vandaag ook een..MisterChaoSs schreef op maandag 31 juli 2017 @ 10:08:
Gisteren een kippetje gepakt, maar squadmatch erna was.... bijzonder.
Zit helemaal alleen midden tussen bomen onder en struik, bam 1 AKM headshot ineenkeer neer (met helm), ik hoorde geen schot, er was niemand in de buurt.. Is helaas de realiteit met dit soort games, er zijn van die sneue figuren die het verpesten..
Ik kan er echt met m'n hoofd niet bij waarom mensen dat soort shit uithalen. Daar kun je toch onmogelijk plezier uit halen? Er is geen skill nodig, geen tactieken en in feite verandert je shooter dan in een variant van een on rail shooter. De hack doet praktisch alles voor je en het enige wat je moet doen is klikken en wat lopen.Kek schreef op maandag 31 juli 2017 @ 19:06:
[...]
Dit zal nog wel een seen ESP hacker met een aimbot kunnen zijn, had er vandaag ook een..
Zit helemaal alleen midden tussen bomen onder en struik, bam 1 AKM headshot ineenkeer neer (met helm), ik hoorde geen schot, er was niemand in de buurt.. Is helaas de realiteit met dit soort games, er zijn van die sneue figuren die het verpesten..
Dit is volgens mij de meest gebruikte hack/cheat:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=v9gY-JhKZys]
Dat soort personen behoren wat mij betreft tot het sneuste soort gamer. Dat je dit soort shit in GTA Online flikt, prima, maar in dit soort games? Doe maar gewoon niet. Wat mij betreft mogen ze een permanente IP-ban krijgen.
Laatst trouwens nog een leuke bug tegen gekomen. Ofja, niet ik maar een maat van me

Overigens wel echt benieuwd naar de 1st person servers en de FOV slider. Daar hebben ze vandaag overigens een kleine teaser van geplaatst met de kleinste en grootste FOV.

Ik ga mezelf er maar eens bij neerleggen dat ik niet meer zo goed ben in shooters dan in de BF4 tijd. Een K/D van meer dan 2 zit er gewoon niet in... Vandaag weer een magazijn leeg geschoten op iemand, 3 hele hits. Stiekem was ik mezelf aan het uitlachen 
En die hacks... Moeten ze gewoon niet doen
Edit: Ook fijn dat het geluid zo slecht werkt... Zit ik op mijn telefoon te kijken, automatisch lopen naar het volgende huis en ineens overreden zonder dat ik wat hoor vooraf
Zelfde met dat vliegtuig wat dingen dropt, dat geluid valt soms gewoon helemaal weg.
En die hacks... Moeten ze gewoon niet doen
Edit: Ook fijn dat het geluid zo slecht werkt... Zit ik op mijn telefoon te kijken, automatisch lopen naar het volgende huis en ineens overreden zonder dat ik wat hoor vooraf

[ Voor 30% gewijzigd door TheBrut3 op 31-07-2017 19:51 ]
Echt gewoon te triest voor woorden, vooral als je verder gaat zoeken in de 'related videos'. Video na video van mensen met dit soort hacks en meestal winnen ze niet eensSomerenV schreef op maandag 31 juli 2017 @ 19:16:
[...]
Ik kan er echt met m'n hoofd niet bij waarom mensen dat soort shit uithalen. Daar kun je toch onmogelijk plezier uit halen? Er is geen skill nodig, geen tactieken en in feite verandert je shooter dan in een variant van een on rail shooter. De hack doet praktisch alles voor je en het enige wat je moet doen is klikken en wat lopen.
Dit is volgens mij de meest gebruikte hack/cheat

Artificial Aiming hack. Is ondertussen Discontinued, dus die wordt niet meer geüpdatet.
Dat betekend niks natuurlijk, tegen de tijd dat er eentje gedetecteerd wordt hebben ze alweer 5 nieuwe.
Anyway, vreemde bug net, teammate was net te laat met mij reviven en bleef daarna steken in de revive animatie. Kon wel lopen en schieten maar niet meer omdraaien dus kon ook niet mikken ofzo. En dat met nog 2 teams alive
Anyway, vreemde bug net, teammate was net te laat met mij reviven en bleef daarna steken in de revive animatie. Kon wel lopen en schieten maar niet meer omdraaien dus kon ook niet mikken ofzo. En dat met nog 2 teams alive

https://www.twitch.tv/videos/163563857
Gisteren nog een fijne chicken dinner nadat we een tweetal slecht uitkomende cirkels hadden en vrij lang in de bluezone moesten lopen, toch de boel kunnen redden op het einde
Gisteren nog een fijne chicken dinner nadat we een tweetal slecht uitkomende cirkels hadden en vrij lang in de bluezone moesten lopen, toch de boel kunnen redden op het einde
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Die nieuwe update zegt het volgende: Players may now re-enter games if they have been disconnected mid-game ? thanks !
Dat kan toch abused worden ? Gewoon eruitgaan en na 20 minuten joinen. Red je het sws top 50/25/12
Dat kan toch abused worden ? Gewoon eruitgaan en na 20 minuten joinen. Red je het sws top 50/25/12
Je character blijft achter en kan gedood worden.PrimalFury schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 09:20:
Die nieuwe update zegt het volgende: Players may now re-enter games if they have been disconnected mid-game ? thanks !
Cirkel wordt ook kleiner inderdaad. De kans dat je dat overleefd is niet erg hoog.Tsurany schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 09:20:
[...]
Je character blijft achter en kan gedood worden.
Jup, zelfde als dat je de game exit of terug gaat naar het menu. Je karakter zal op de server blijven en kan gedood worden.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Of gewoon een enemy die jou tegen komt. Kan van alles zijn inderdaadPrimalFury schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 09:23:
[...]
Cirkel wordt ook kleiner inderdaad. De kans dat je dat overleefd is niet erg hoog.
Patch notes
Players,Today we will look at what we have updated in our 4th monthly update.
But before doing so, I feel that I am indebted to our fans and community to address to the reaction we have been receiving regarding our soon-to-be-tested “crate and key system”.
While our intention was and still is to add the full feature to the game when we move into actual release, we do need to test it prior to launch and at Early Access so that it is stable and ready to be fully introduced to our community. The idea of testing, prior to full implementation, is at the heart of adding every new game feature in our game, and this includes the crate and key system which we believe will serve as the foundation of a healthy economy after launch. This is an economy that would and should benefit all players - both who are willing to pay and who are not willing to pay for vanity items. It is important that all our players are able to enjoy the various items that will be provided for customization, and it is even more crucial that we have a stable self-sustaining economy that maintains the value of the items you have purchased or gained.
I do understand your concerns about the system, but I feel testing for a sturdy economy on the Steam Marketplace is necessary at this stage and ultimately beneficial for the game. And once again, this is a purely optional system, and you are not forced into participating if you do not feel like it. You will still get a fully featured game, with a polished Battle Royale game-mode, a wide variety of weapons and vehicles to play with, stat tracking, ranking and leaderboard systems, 2D and 3D replays and much more.
But still, I must admit that our messaging wasn’t very clear, so I extend my sincere apologies for the confusion caused. The process of communicating our intentions precisely to our fans and communities should have been done in a more careful and prudent manner. I’ve learned a lot, and we’ll try to communicate better moving forward.
Having said, please allow me to further elaborate on the crates and how it works.
Like the current free-to-open system, you will be limited in the number of crates you can receive each week, with the crate prices being reset each Monday. Currently, this limit is set to 6 crates per week, and you are free to trade them on the Steam Marketplace. I also want to point out that the full cosmetic system is still being discussed internally, and we are taking your concerns into consideration when it comes to the ability to get free cosmetics by playing the game.
Now onto our 4th monthly update!
The monthly update will be pushed to the Public Test Server in about 1 hour at 5PM KST / 8AM UTC, as we need some extra time to test the new 1st person view before updating the live servers later in the week.
Early Access - Month 4 - Patch Notes
Server Optimization
- Optimized fences, doors, and windows
- Optimized vehicle physics
- Optimized memory usage for world objects
- Optimized terrain rendering
- Optimized vehicle physics
- Optimized User Interface
- Added new weapon Mk14 EBR. Mk14 EBR is a Designated Marksman Rifle that can only be obtained from Carepackages. This weapon is chambered for 7.62mm and sniper rifle attachments
- Added two new face presets and hairstyles to character customization for both genders
- Added 1st Person server options to NA and EU Solo and Duo game-modes
- Players who choose 1st Person mode will be matched together
- Character view is set to 3rd Person mode in starting airplane and during free fall from the airplane. This will be set to 1st Person only in a future update
- Camera will stay still while looting items to prevent dizziness
- Added a new feature to report players
- Some people killed knocked-out teammates in order to avoid giving kill count to an opponent who knocked them down. Now the kill count will still go to the opponent in this specific case.
- Added new animation when using different consumables
- Improved camera transition when disabling Free look feature (Alt Key)
- Increased the reload time of VSS
- Players may now re-enter games if they have been disconnected mid-game
- You may now play with Xbox controllers, and we will continue to make improvements with Xbox controllers
- Sound volume difference from inside and outside of building is more obvious
- Added new sound effect while scoping or aiming weapon
- Added new effects when a character is running or sprinting over different types of surfaces
- Improved character animation without any weapon or with melee weapon
- Added slight delay when using the drag-and-drop feature on items in inventory UI. We implemented this delay to provide a fair gameplay environment to all players
- Improved post-process effect when a character takes damage outside of the blue circle
- Added a lower rail attachment slot to SKS
- You may now honk a car horn when sitting in the driver's seat with Left Mouse Click
- Decreased the chance of vehicle explosion after the vehicle gets stuck in objects
- Vehicle driving sound will change slightly in FPP and TPP modes
- Added new sound effects for motorcycle tire screech while driving
- Eliminated firing delay of S1897 from pump action after reload
- Improved effects of boats
- Added spark effect to flat tires
- Reduced cast time of First Aid Kit / Painkiller to 6 seconds
- Reduced cast time of Med Kit / Adrenaline Syringe to 8 seconds
- Added more features and hot keys to the Options Menu
- Added new option for V-Sync
- You may now designate a maximum of two different keys for each key bind
- Added new option to set toggle on certain actions and features
- You may now use Mouse wheel up/down as one of your key binds
- Added new keybinds, such as all mute (Ctrl+M) and switching Voice Channel (Ctrl+Y), and a new option to adjust the volume of voice chat
- Added new keybinds to use specific throwables
- Added Colorblind Mode
- Added an FOV slider for 1st person view
- Added some region names to the mini map
- Added new option to display helmet, vest, and backpack equipped on HUD UI. This HUD UI will be updated further in the future
- Added new option to display all equipped weapons on the right side of the screen. This UI will be updated further in the future
- Partially fixed client crash issues
- Fixed an issue of weapons sporadically ceasing to fire despite being set to auto firing mode
- You may not use consumables in vehicles underwater
- Fixed bugs below while spectating another character
- A character appeared to be shaking when the character moves around
- Camera swing when a character scopes while walking
- Camera swing when a character peeks left or right while scoping
- A character appeared to be shaking when the player moves his mouse while scoping in Prone
- Characters farther than 500m away from a vehicle will no longer hear the tire screech sound
- Fixed post-process bug underwater in FPP mode
- Fixed an issue of the reloading sound getting played repetitively after dropping a weapon while reloading
- Fixed the probability of getting rainy weather to previous value
- Fixed a bug where a character could not equip attachment with full inventory
- Fixed a bug where weapons would continue to play looped reload animation even after canceling the reload
- Fixed a bug where a character could see through the other side of wall when scoping or crouching against certain walls
- Fixed a bug where a character sitting on objects inside of certain buildings could see through ceilings and walls
- Fixed sporadic issue of disabling in-game UI
- Eliminated bombing outside of Red Zone
See you in-game,
PLAYERUNKNOWN
[ Voor 93% gewijzigd door Tsurany op 01-08-2017 09:30 ]
Eén van de grootste updates van de Early Access.
Een nieuw wapen, toeteren in de auto
, vertraging van het oppakken van wapens in de inventory en een heel aantal bugfixes!
Blijkbaar hebben ze toch goed geluisterd naar de community!
Een nieuw wapen, toeteren in de auto
[ Voor 92% gewijzigd door Nutellaah op 01-08-2017 09:31 ]
Deze patch wordt vandaag uitgerold?
Ben wel benieuwd naar de 1st person only servers. Lijkt me een goede toevoeging.
Ben wel benieuwd naar de 1st person only servers. Lijkt me een goede toevoeging.
Vandaag naar de test server, donderdag naar alle servers als er geen grote problemen zijn.Phydomir schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 09:31:
Deze patch wordt vandaag uitgerold?
Nieuwe crates zien er ook goed uit! Onderstaande crates zijn gratis te openen

[ Voor 36% gewijzigd door Tsurany op 01-08-2017 09:33 ]
Denk dat dit toch de beste update is tot nu toe
Hoop dingetjes waarbij ik zo iets heb van: Ja!! Eindelijk!!
Hoop dingetjes waarbij ik zo iets heb van: Ja!! Eindelijk!!
AMD5800x3D, 6900XT, 16GB 3600mhz, SSD's Only
Honk a car
Deze zal het kunnen gebruiken:

Verwijderd
Ik heb een Gioteck XH100UNI-12-MU headset welke ik graag voor PUBG wil gebruiken. Volgens de handleiding moet dit kunnen.
Windows/Mac:
The headset should be automatically detected as connected, check the
application settings that you want to use to select the headset for use.
Het geluid werkt wel, maar de microfoon niet. Ik heb een MSI GT73VR 6RE Titan laptop waarvan 4 poorten.
Lijnuitgang: Een aansluiting voor luidsprekers.
Lijningang: Wordt gebruikt voor een extern audio-apparaat.
Microfoon: Gebruikt voor een externe microfoon.
Hoofdtelefoon: Een aansluiting voor luidsprekers of hoofdtelefoons.
Aangesloten op "Hoofdtelefoon" gebruikt hij toch de microfoon van de webcam. Bij recording devices in Windows staat headphones er niet tussen.
De Nahimic software laat "Internal" microphone zien.
Iemand enig idee wat ik zou kunnen proberen?
Windows/Mac:
Het geluid werkt wel, maar de microfoon niet. Ik heb een MSI GT73VR 6RE Titan laptop waarvan 4 poorten.
Aangesloten op "Hoofdtelefoon" gebruikt hij toch de microfoon van de webcam. Bij recording devices in Windows staat headphones er niet tussen.
@Verwijderd Heb soms ook dat hij mijn Bluetooth mic niet pakt. Na een reboot deed hij het ineens wel. Zet je mic ook even op standaard communicatie apparaat.
[ Voor 21% gewijzigd door GforceNL op 01-08-2017 09:53 ]
<Zinloze tekst hier>
Rail onder een SKS? Vertical Foregrip? Man, die SKS wordt nog meer een bazen wapen dus
K to the KillaZ
Zo te zien is dat een headset die een kabel gebruikt voor zowel koptelefoon als microfoon (3 ringetjes op de aansluiting). Jouw laptop heeft alleen aparte in en uitgangen. Je zal dus een verloopje moeten hebben zodat er een losse hoofdtelefoon en microfoon mini jack kunnen worden aangesloten op jouw laptop.Verwijderd schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 09:41:
Ik heb een Gioteck XH100UNI-12-MU headset welke ik graag voor PUBG wil gebruiken. Volgens de handleiding moet dit kunnen.
Windows/Mac:
Verwijderd
Daar dacht ik zelf ook al aan, ik ben ook niet echt een audio guru. Vroegah altijd gegamed op een kast (15 jaar geledenPhydomir schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:12:
[...]
Zo te zien is dat een headset die een kabel gebruikt voor zowel koptelefoon als microfoon (3 ringetjes op de aansluiting). Jouw laptop heeft alleen aparte in en uitgangen. Je zal dus een verloopje moeten hebben zodat er een losse hoofdtelefoon en microfoon mini jack kunnen worden aangesloten op jouw laptop.
Dit is zo'n betreffend verloopje (Hoofdtelefoon in female steken en males in laptop steken)?
https://www.computercable...-male-to-stereo-females-3
Wat een heerlijke update zeg. Op naar donderdag en dan toch eens 1p proberen. Kunnen we eindelijk echt wat van de discussie vinden
Ik vind hem nu anders aardig ruk. Hij heeft aardig wat rake schoten nodig om een kill te krijgen. Geef mij maar een M416 met 8x scope.KillaZ schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:01:
Rail onder een SKS? Vertical Foregrip? Man, die SKS wordt nog meer een bazen wapen dus
Je hebt hem eigenlijk andersom nodig en dan moet je er ook nog goed op letten dat je er een hebt die dat microfoon en audio signaal kan splitsen.Verwijderd schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:27:
[
Dit is zo'n betreffend verloopje (Hoofdtelefoon in female steken en males in laptop steken)?
https://www.computercable...-male-to-stereo-females-3
Ik hoop dat dit al mijn problemen fixed in de game, en dat ik nu gewoon standaard altijd met textures in laad en dat ik ook gewoon normaal vol auto kan pompen zonder dat ik het gevoel heb dat hij telkens een hick up heeftTsurany schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 09:24:
[...]
Of gewoon een enemy die jou tegen komt. Kan van alles zijn inderdaad
[• Optimized memory usage for world objects
• Fixed an issue of weapons sporadically ceasing to fire despite being set to auto firing mode
[
We gaan het zien.
Verder mooie lijst met fixes en updates, hoe langer de lijst hoe beter het altijd voelt
Mwah, M416 is 2x beter imo, denk dat de SKS toch net iets meer damage moet gaan doen want zelfs met die rail is een M416 alsnog fijner qua gebruik denk ik.KillaZ schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:01:
Maar goed we gaan het zien
Ik ben erg benieuwd naar de First person servers. Ik vind nu meeste fights echt extreem irritant. Allebei achter een boom zitten en 3rd person peeken, als je iemand moet pushen die achter een boom zit kan hij je makkelijk peeken en ben je al -70 of dood voordat je hem uberhaupt ziet (als zijn aim een beetje oké is) vanwege desync.
Wat ik wel hoop is dat ze ervoor zorgen dat je niet meer perfect kan aimen van buiten de cirkel. Had gisteren nog een game, top 10, links en rechts zaten personen van me. Ik ben gaan lopen zodra die cirkel echt op 1 meter van me af was, maar degene links van me schoot me -50 om vervolgens zelf dood te gaan door de cirkel en degene rechts van me had kennelijk meer red bulls genomen en bleef iets langer in leven waardoor hij me doodschoot om vervolgens ook zelf dood te gaan

Als ze de endgame cirkels langzamer laten bewegen kan je iets meer fighten terwijl je op weg bent naar de cirkel, en misschien dan dat je fors meer damage neemt en je niet goed meer kan zoomen? Ik zal wel iets zoals dat willen zien op de test servers.
2x beter nog wel 
Gelukkig is het subjectief
Overigens is de reload tijd van de VSS aangepast naar "decreased reload time"
https://twitter.com/PUBAT...status/892297651995136000
Gelukkig is het subjectief
Overigens is de reload tijd van de VSS aangepast naar "decreased reload time"
https://twitter.com/PUBAT...status/892297651995136000
[ Voor 58% gewijzigd door KillaZ op 01-08-2017 11:55 ]
K to the KillaZ
?Nutellaah schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 09:30:
Eén van de grootste updates van de Early Access.
Een nieuw wapen, toeteren in de auto, vertraging van het oppakken van wapens in de inventory en een heel aantal bugfixes!
En player report! gister nog een pot gespeeld waar iemand onder de grond zwom (ik hoorde zwemgeluiden) waardoor we de duo win niet kregen. Gelukkig met shadowplay opgenomen maar wat een
En je weet zeker dat deze player er iets aan kon doen? En niet dat hij bijvoorbeeld door een bug onder de map terecht gekomen is oid? Dont get me wrong, ik ben superblij met de komende report functie. Echter moet het niet geabused worden als iemand door een bug in de game op een plek terechtkomt waar hij/zij niet hoort te zijnBighugmug schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:02:
[...]
?
En player report! gister nog een pot gespeeld waar iemand onder de grond zwom (ik hoorde zwemgeluiden) waardoor we de duo win niet kregen. Gelukkig met shadowplay opgenomen maar wat een
Patchnotes zijn veelbelovend, first person only zat ik al op te wachten en ik hoop dat de vehicle physics een oplossing bieden voor het soms random over de kop slaan als je aan het rijden bent op de motor etc.
Let op:
![]() | Zoek je andere Tweakers om mee te spelen? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |